NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: Lady Dark
🥰نورتي لو احتاجتي تعرفي حاجه في المنتدي أنا هنا منشني بس
يا عوومري تسلميلي بجد ده شرف ليا 😊😊
ممكن اسالك عن حاجة برايفت 🙏

يا عوومري تسلميلي بجد ده شرف ليا 😊😊
ممكن اسالك عن حاجة برايفت 🙏
ميرسي يا أيه أنا اكتر
حاضر يا قمر تنوري

وسع وسع وسع بقى داخلين ع عيد ميلاد خطيبتى ي جدعان الحب الحب انا بقا كان لازم اكون اول واحد يقولك كل سنه وانتى طيبه خطيبك بقى وحبيبك 🌚❤️
❤️❤️❤️❤️ @MONA# ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
حبيت اكون اول واحد وقبل المعاد بنص ساعه كمان ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
اليوم يوافق عيد ميلاد اغلى صديقه في حياتي، في مثل اليوم من “مش هقول كام 😂” قد اتي الى الحياة ارق واجمل إنسان يمكن أن يتواجد في حياتى أسال **** أن يطيل في عمرك وأن نحتفل معا في كل عام بمولد القمر في كوكبي ❤️❤️🌹

وفي مثل هذا اليوم قد أذن **** بخلق أقرب الأشخاص إلى قلبي لكي يكون عونا لي في الحياة وسند وملجأ من صحاب الدنيا، أتمنى لك عاما جديدة لا يخلو مني و نبقى سويا طول العمر ❤️❤️❤️❤️💫💫

كل سنة وأنت يا صديقي أكبر مصدر نور في حياتي ومصدر فرح لقلبي، وكل سنة وأنا أحاول جمع احلي كلمات الحب في العالم لكي اهديها لك في العام الجديد لتعرف مدي حبي وإعجابي بك
💝💞

وطبعا المنتدى كله معزوم ومعلش حاولت ارفع تورته ب اسمها بس مش راضى يرفع صور دلوقتي عندى 😂
كل سنه وانت طيبه وعقبال 28555322 وتحققي كل اللي نفسك فيه

• حبيته
التفاعلات: ♕#...El-MAFIA...#♕
كل سنه وانت طيبه وعقبال 28555322 وتحققي كل اللي نفسك فيه
وانت طيب وبخير وفي سعادة دايما يارب يا احمد

كل سنه وانتي طيبه وبخير وسعادة يأختي ي كبيرة 🤩😂😂

• حبيته
بس بردوا زعلان منك فين خطيبتي🤔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
وسع وسع وسع بقى داخلين ع عيد ميلاد خطيبتى ي جدعان الحب الحب انا بقا كان لازم اكون اول واحد يقولك كل سنه وانتى طيبه خطيبك بقى وحبيبك 🌚❤️
❤️❤️❤️❤️ @MONA# ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
حبيت اكون اول واحد وقبل المعاد بنص ساعه كمان ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
اليوم يوافق عيد ميلاد اغلى صديقه في حياتي، في مثل اليوم من “مش هقول كام 😂” قد اتي الى الحياة ارق واجمل إنسان يمكن أن يتواجد في حياتى أسال **** أن يطيل في عمرك وأن نحتفل معا في كل عام بمولد القمر في كوكبي ❤️❤️🌹

وفي مثل هذا اليوم قد أذن **** بخلق أقرب الأشخاص إلى قلبي لكي يكون عونا لي في الحياة وسند وملجأ من صحاب الدنيا، أتمنى لك عاما جديدة لا يخلو مني و نبقى سويا طول العمر ❤️❤️❤️❤️💫💫

كل سنة وأنت يا صديقي أكبر مصدر نور في حياتي ومصدر فرح لقلبي، وكل سنة وأنا أحاول جمع احلي كلمات الحب في العالم لكي اهديها لك في العام الجديد لتعرف مدي حبي وإعجابي بك
💝💞

وطبعا المنتدى كله معزوم ومعلش حاولت ارفع تورته ب اسمها بس مش راضى يرفع صور دلوقتي عندى 😂
**** مش تبلغني طييييب 😂🩶
*احلي كل سنه وانتي طيبه @MONA# 🩶

• حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • حبيته
  • بيضحكني