NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سمر20

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
JvEtLIs.webp

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: عنتيل فيصل, ميرو هاني, تيفو و 13 آخرين

روعه​

كل الرجاله تتمني هذا​

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و الصقر_الجارح

روعه​

كل الرجاله تتمني هذا​

اولا متعممش ثانيا بعض الذكور
لان الرجاله غير الذكور الذكر حاجه والراجل حاجه تانيه خالص
الراجل بيكتفى بوحده بس حتى لو فيه اجمل منها هو مش هشوف غيرها اصلا ولا هيشوف احسن منها
انما الذكور دول مش تبع صنف الرجوله

• معجبنيش
التفاعلات: أسير العقل
مفيش حاجة احلي للراجل غير انه لو متجوز اثنين فالاثنين ييقوا بيحبوه و مفيش بينهم غيرة ساعتها هيبقي هو ملك و هيتبسط و هيبسطهم

• أتفق
التفاعلات: أسير العقل
  • محزن
التفاعلات: morad69
مركب الضراير سارت
تحفه بجد

مفيش حاجة احلي للراجل غير انه لو متجوز اثنين فالاثنين ييقوا بيحبوه و مفيش بينهم غيرة ساعتها هيبقي هو ملك و هيتبسط و هيبسطهم
استحاله ميبقاش فيه غيره الغيره غريزه فى كل انسان طبيعي

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
الوضع مهين شويه للأولى بس دى حلاوتها

هو انا مرضاش مراتي تشوفني وانا مع الاخري لكن تخيل حدوث الموضوع مثير قوي لكن الزواج من أكثر من انثي ليس مهين​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

هو انا مرضاش مراتي تشوفني وانا مع الاخري لكن تخيل حدوث الموضوع مثير قوي لكن الزواج من أكثر من انثي ليس مهين​

اعتقد الاهانه هنا انها شايفه ضرتها مستمتعه بجوزها و مش بس كدا لا جابتلها مايه تشرب

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و الصقر_الجارح
اولا متعممش ثانيا بعض الذكور
لان الرجاله غير الذكور الذكر حاجه والراجل حاجه تانيه خالص
الراجل بيكتفى بوحده بس حتى لو فيه اجمل منها هو مش هشوف غيرها اصلا ولا هيشوف احسن منها
انما الذكور دول مش تبع صنف الرجوله

وجود اكثر من زوجه هو قمة الرجوله ولكن جمعهم في فراش واحد رغم انه مثير الا انه انعدام الإنسانيه بل إن الحيوانات ارقي من الذي يفعلها​

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: asaad2024، الأستااذ و Omar_12

وجود اكثر من زوجه هو قمة الرجوله ولكن جمعهم في فراش واحد رغم انه مثير الا انه انعدام الإنسانيه بل إن الحيوانات ارقي من الذي يفعلها​

مين اقنعك ان اكتر من زوجه فالفراش يبق رجوله دى تبق اسمها نكسه ذكور مدلدله الرجوله هى انك تكتفى بوحده ومتبصش لغيرها ولا لو الحيوانات بتفكر بغريزتها وشهوتها بس وهتجوز اكتر من وحده يبق كدا انت بتثبت لنفسك انك حيوان (مش قصدى عليك) فا محدش يبرر حجات وحشه عشان يراضى ضميرو

اعتقد الاهانه هنا انها شايفه ضرتها مستمتعه بجوزها و مش بس كدا لا جابتلها مايه تشرب

رأي أن الاهانه لمن تتناك اكثر حيث انها علاقه خاصه لايجب ان تكون علي مرأي من اخرين حتي لو كانت من تشاركها نفس الزبر​

مين اقنعك ان اكتر من زوجه فالفراش يبق رجوله دى تبق اسمها نكسه ذكور مدلدله الرجوله هى انك تكتفى بوحده ومتبصش لغيرها ولا لو الحيوانات بتفكر بغريزتها وشهوتها بس وهتجوز اكتر من وحده يبق كدا انت بتثبت لنفسك انك حيوان (مش قصدى عليك) فا محدش يبرر حجات وحشه عشان يراضى ضميرو

وجهات نظر لكن اختلف معك​

انا أرفض الجمع بين امراتين في نفس الفراش​

رأي أن الاهانه لمن تتناك اكثر حيث انها علاقه خاصه لايجب ان تكون علي مرأي من اخرين حتي لو كانت من تشاركها نفس الزبر​

دى لو واحده عندها ددمم و حياء و بتتحرج انما انا بجحه و احب اتباهى انى واخداه منها و واخداه للاخر كمان 😉😘

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: اجمل فراق و 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%