NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه احكي اكتر حاجه بتخاف منها

Black Angel

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كل واحد يحكي اكتر حاجه بيخاف أنها تحصله وواجه بعقلك

الفقر و المرض

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: سراج, (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ, كيرا و 2 آخرين
مش بخاف من حاجه لانى ديما سيبها على اللة

• أتفق
التفاعلات: Black Angel
الفقد

• عجبني
مش بخاف على نفسي خالص بس بخاف أن اي حد من الأسرة أو أي حد أنا بحبه اوي يعني يحصله حاجه لاكن لو الحاجه الوحشه دي حصلتلي أنا ولا بحط الموضوع ف بالي اصلا

• حبيته
طبيعي في الدنيا أن لزم عشان تكسب شي تخسر قصاده الف حاجه بس الي بيخود علي داه بيبقا الموضع زي لعبة الي انت بتكسبه بتبقا واثق انك هتخسر كتير قدام المكسب داه

مش بخاف على نفسي خالص بس بخاف أن اي حد من الأسرة أو أي حد أنا بحبه اوي يعني يحصله حاجه لاكن لو الحاجه الوحشه دي حصلتلي أنا ولا بحط الموضوع ف بالي اصلا
بس في حاجات لزم تخاف منها ودي حاجت اكيدة لزم الواحد يعمل حسابها زي نزولك القبر وانت معملتش حاجه توقف بيها قدم ربك

ونعمة ب**** بس الخوف شي طبيعي لزم تكون في حاجه نقطة في حياتك بتخاف تحصلك
أنا طبعي بس مش بخاف من حاجه لان المدبر معيا فا هخاف من ايه

أنا طبعي بس مش بخاف من حاجه لان المدبر معيا فا هخاف من ايه
بس نقطة الخوف لما توقف قدم المدبر وانت ايديك فاضيه يا طري دي حاجه متخوفكش

بس نقطة الخوف لما توقف قدم المدبر وانت ايديك فاضيه يا طري دي حاجه متخوفكش
ايدي مش فاضيه هوة للاسف الحاجه الغلط الي بعملها أنى هنا لانو منتدى جنسي وانا اغلب وقتي في قسم الفضفضه مش بحاول ادخل اي قسم تاني كتير

• حبيته
اني افضل هنا ماخدش خطوة

ايدي مش فاضيه هوة للاسف الحاجه الغلط الي بعملها أنى هنا لانو منتدى جنسي وانا اغلب وقتي في قسم الفضفضه مش بحاول ادخل اي قسم تاني كتير
مفيش حد فينا معندوش أخطاء وكويس انك عارف ان التواجد هنا غلط بس غريزة الإنسان مواديا في داهيه تحياتي ليك يا اخويا 😂😂😂

يا باشاء ممنوع الدخول في الكومنت عندك الخاص تقدر تتكلم وتعمل الي انت عايزه براحتك
اي ممنوع الدخول ف كومنت دي مش فاهم

بخاف من جهلى و قلة حيلتى لان فيه ناس كتير اووى استغلاليين و نصابين و يبانو فى الاول كويسين

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبيعي في الدنيا أن لزم عشان تكسب شي تخسر قصاده الف حاجه بس الي بيخود علي داه بيبقا الموضع زي لعبة الي انت بتكسبه بتبقا واثق انك هتخسر كتير قدام المكسب داه
مش اقصد فقد الاشياء
اللي اقصده هنا فقد الاشخاص

اني افضل هنا ماخدش خطوة
اول خطوة لزم تخودها انك تبعدي عن الشذوذ وترجع راجل احنا مخلوقين عشان نركب مش تتركب وافتكر أن داه عقابه أشد من الي احنا بنعمله حاول تكون أول خطوة ليك انك تعالج نفسك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%