NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

prince of cairo112233

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كلنا اكيد حصلت معانا مواقف كتير تهيج
فيه اللى شاف امه او اخته ملط .. فيه اللى سمع امك تتناك ..
دايماً فى موقف يهيج كده ما يتنسيش ..
احكو براحتكم هنا اصيع موقف

المرفقات

172.4 KB · المشاهدات: 91
  • عجبني
التفاعلات: الكنواع, سالب معرص, رامي911 و شخص آخر
كلنا اكيد حصلت معانا مواقف كتير تهيج
فيه اللى شاف امه او اخته ملط .. فيه اللى سمع امك تتناك ..
دايماً فى موقف يهيج كده ما يتنسيش ..
احكو براحتكم هنا اصيع موقف
شوفت امي ملط

• عجبني
التفاعلات: Nenomm
لما شكيت في اختي الصغيره و فتشت تلفونها لقيتها بتكلم واد و بتقابلو و بتبوسه و بيقفشلها

فى مواقف كتير اوي يعني في مرة كنت في اعدادي تقريبا و مكانتش لابسة اندر و قعدت قدامي و فتحت رجليها عالاخر و كانت رافعة الجلابية و كسها كله باين قدامي و انا كل شوية ابص عليه و ابص الناحية التانية و هي عمالة تضحك

فى مواقف كتير اوي يعني في مرة كنت في اعدادي تقريبا و مكانتش لابسة اندر و قعدت قدامي و فتحت رجليها عالاخر و كانت رافعة الجلابية و كسها كله باين قدامي و انا كل شوية ابص عليه و ابص الناحية التانية و هي عمالة تضحك
جميل اوووى

اكيد تعبت انت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما شكيت في اختي الصغيره و فتشت تلفونها لقيتها بتكلم واد و بتقابلو و بتبوسه و بيقفشلها
كمان

• عجبني
التفاعلات: Nenomm
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%