NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدكر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
16 ديسمبر 2021
المشاركات
92
مستوى التفاعل
30
نقاط
241
جزائري
قصتي مع ديوثي القمر الجزائري
تبدأ الأحداث وانا باقلب في جروبات الفيس والتليجرام اصطادلي واحد اجيبهم على كسها فيديو او شات ولا اشوفلي ديوث عايز يعرص على لحمه
قابلني اكونت باسم الاستاذ ناظم وبيعلق لناس عايز يعمل تبادل دياثة هم يعرصوه على امه وهو يعرصهم على اي حد من محارمهم قولت ادخل عليه لو رضي ماشي مرضيش ادور على غيره لان بصراحة صورة الاكونت شدتني مع انها صورة الفنان أحمد رزق لابس قميص بدلة ومعاه واحدة تقريباََ مراته ساندة على كتفه بايديها وفي حاجة بتشدني للشخص ده مش عارف ليه مع اني بنسبة 90٪ هايرفض انه يعرص لوحده وهايطلب اني اعرضله محارمي المهم دخلت كلمته ساعة اتنين تلاتة مردش كنت انا اصطدت واحدة عملت معاها الواحد التمام شات وفي الاخر قفلنا وكل واحد صور وهو بيجيبهم بهيجان وبعتنا لبعض وانا زبي اللي كان نايم ننة وكمان بقالي فترة في مشاكل اسرية فبفك عن نفسي بضرب العشرة لدرجة ان اخر ١٠ ايام او ١٥ يوم يومياََ بضرب مش اقل من ٤ عشرات ممكن ٥ ممكن اكتر ده غير طبعاََ وانا بقرأ قصص من نسوانجي ولما بجيب بيبقى في حاجة شداني في القصة فبكمل قراية وبهيج على خفيف كدا ومن كتر مابلعب في زبي من فوق الشورت بينزل حاجة كدا لا هي لبن ولا هي مياه ويدوب نقطتين كذا
ف من الاخر كدا انا بكلمها وانا متصفي اخر نيكة قبل البنت دي كانت الصبح يعني من حوالي ١٠ او ١٢ ساعة وكنت نزلت لبن قليل جداََ واشبه بالمياه انا خلاص واحد اتصفيت بقالي فترة كبيرة بجيب لبن مفيش ممثل سكس يقدر يواصل الفترة دي كلها وطبعاََ كنت بعد ما صورت مسحت الفيديو لكن مع البنت بتاعة الليل دي لقيت نفس اللبن الضعيف اللي لونه قريب من لون المياه اللي بتطلع من زبي وانا بطرطر لكن كمية مهولة وكمان حسيت ان زبي بيكب اللبن مش بينتر حسيت ان خرم زبي اتفتح قد فتحت الخرطوم وجاب لبن كتير وبطريقة مختلفة مش عارف وصلتني كدا ازاي يمكن صوتها الناعم او جسمها الفاجر بس انا استغربت انا في عز قوتي وانا بضرب عشرة كل يومين مش بجيب الكمية دي. ازاي اجيبها وانا بقالي ١٠ ايام او اكتر مبجيبش اقل من ٤مرات في اليوم غير الحاجات اللي بتنزل على قصص نسوانجي المفاجأة بقى اني وانا بتفرج على الفيديو بتاعها وهي ب تجيبهم وبتترعش جامد وتقريباََ رعشتها خدت دقيقتين وطول الدقيقتين بتنزل عسلها لونه ابيض وتقيل شبه اللبن انا زبي بقى حتة حديد بعتها فويس وانا باتكلم بالعافية واقولها زبي مش عايز ينام يلا واحد كمان قالتلي ياريت انا كنت عايزة اقولك ومكسوفة بص بصراحة مش قادرة اقاوم منظر زبرك
قولتلها اسمه زبك يا بت اني كيوت زبرك دي تقولها الست البلدي الفلاحة 😂😂😂 قالتلي زبك جنني
قولتها قولي انك هايجة ومش بتشبعي ومتجيبيهاش في زبي
عارفة انك هاتقول كدا وعارفة ان زبك مش كبير بس حجمه مظبوط اوي ويمتع الكس ويهيجه من غير وجع وده يمكن سبب من الأسباب اللي خلتني هيجت عليه عشان بحب الدلع والرومانسية اوي بس شكل زبك وهو واقف فيه حاجة تشد قولتلها اهو نام من كتر الرغي تعالي نكمل وكملنا وتقريباََ خدنا ساعتين او اقل بحاجة بسيطة وانا وهي جيبنا كتير اوي لدرجة مبقيتش عارف جيبت كام مرة ووعدتني انها هاتحاول تجيني قريب واني لو نزلت محافظتها هاتفضيلي نفسها ونقضي يومين حلوين مع بعض خلصت معاه ودخلت اكلم ناظم ناظم لاقيته باعتلي رسالة عايزك تنيك امي واختي وانت تخليني انيك مين من محارمك
انا: لا انا محارمي محدش بينيكهم
ناظم : ازاي يعني انت ميولك ايه
انا : انا استريت مليش في الشواذ ومش ديوث
انيك محارمك واخرك معايا تمص زبي وانا بنيكها
تحب انيك مين امك ولا اختك
ناظم : الاتنين
انا :بتهيج على مين اكتر
ناظم : ماما انا بهيج موت على ماما نفسي اشوفها بتتناك قدامي
انا : متقلقش هانيكهالك
المهم كلمته كتير ومش عايز يرد لحد تاني يوم ع المغرب كدا مكنتش ضربت غير عشرة واحدة وكل ما اجي افتح قصة ازهق ادخل اكلم واحدة الاقيها بترد فين وفين مش عارف هي مش عايزة ولا بتتناك في شات تاني والبنت اللي مصاحبها من كام يوم وكنت بنيكها امبارح قافلة من الصبح
يلعن كسمكم كلكم ولا وسخة مناييك
دخلت جروب تليجرام لقيته كله بنات عايزة تتناك بفلوس ويقولك نظامي خاص إضافة ابعتلك نظامي وشغل منيكة ناشفة يعني انا بجيب كل يوم اربع وخمس مرات ببلاش واجي انهاردة انيكك بفلوس احا عليكم يا شراميط ولقيت كذا واحد سالب وعايز يتناك دخلت اكلم ده دقيقة وده دقيقتين ويقول نيكني اقوله تعالي مصه بحطه في طيزك اهو هانيكك جامد هافشخ خرمك ويبتدي يحط صباعه في طيزه واول ما يبتدي يقول. اه اه ااااه براحة على طيزي ويبتدي يتلبون على زبي اقوم قافل السكة لحد مالاقيت واحد منزل صور طيزه في وضعيات كتير وشكل خرمه فشيخ بدل ماكنت بدخل اهيج السوالب واسيبه واقفل المكالمة ده خلص حقهم مني لاقيت زبي وقف صاروخ على خرمه وحسيت برعشة مش زي اللي يقول حسيت بكهربة في جسمي ولا زبي بيترعش من النشوة لا رعشة رعشة جسمي كله بيترعش زي واحد نازل بالبوكسر والحمالة في عز البرد والدنيا بتمطر تلج اتهزيت وهزيت الكرسي اللي كنت قاعد عليه ودخلت كلمت السالب ودخلت الحمام عشان انا ده كله بتكلم معاهم وانا في المحل بتاعي ف بحرص من الزباين عشان محدش ياخد باله
المهم نزلت الحمام وده حمام في مول خوفت دح يدخل الحمامات اللي جنبي قولتله انا في حمام عمومي وممكن اي حد يدخل يسمع صوتي انا هاكتب وانت رد عليا بصوتك واتفقنا نتقابل وانيكه يوم الخميس اللي جاي واتكلمنا وعملت واحد تمام ونزلت لبن كتير وكنت هايج فشخ بس بمجرد ما اللبن نزل استحقرت نفسي وطلعت اغسل ايدي على الحوض اللي في الحمامات وكان في مرايا كبيرة ع الحوض روحت باصص للمرايا كأني باصص لحد بيني وبينه عدواة من سنين وروحت تافف على الشخص اللي في المرايا ٣ مرات وكل مرة تفة اكبر من اللي قبلها لدرجة اني ماقدرتش اطلع من الحمام غير لما انضف المرايا عشان مينفعش اسيبها وامشي بالشكل ده ونضفتها بالمياه أملي مياه في أيدي الاتنين واحدفه عليها لحد ما التفافة نزلت نزلت وبقيت المياه بس ع المرايا روحت مطلع منديلين ومسحت المرايا اينعم مكان المنديل بايت بس ضميري ارتاح لأنها بقت انضف من المرايا بكتير
وانا اصلاََ بتعصب لما بدخل الاقي اي حاجة في الحمام مش نضيفة عشان كل اللي بيدخلوا أصحاب محلات او شغالين فيها ف المفروض نخاف على المكان ونشوفه نضيف المهم طلعت صبيت غضبي كله في ناظم انا بكلمه شات مش صوت كلمته بطريقة وحشة وبعنفه جامد انت اصلاََ فاشل حتى في التعريص انت شكلك جديد واول مرة حد يديثك ومش عارف تعمل ايه خليك كدا لا هاتبقي راجل ولا هاتبقي عرص خليك مش عارف ميولك ولو عرفته مش هاتعرف تعيشه اخر تحزير لو عايز امك واختك يتعشروا بزبي اسمع الكلام لو مش هاتسمع الكلام وتنفذه هاعملك بلوك انا خايف عليك حد تاني يكلمك وهايفشخوك ويتعاملوا معاك انك كلب وخدام وانت واضح من طريقتك انك حد نضيف ومش هاتستحمل
ناظم : انا اسف هاتعلم بس واحدة واحدة عليا وخليك معايا انهاردة من غير نيك لحد ما تفهم دماغي وانا احاول اتعلم ازاي اتعامل ك ديوث
انا : اول قاعدة في الدياثة انك تبقي مطيع وتسمع كلام الفحل اللي بيعشر امك
وفضلنا نتكلم على امه ويبعتلي صور قريبة من جسمها وفي نفس الوقت بنشد مع بعض كتير كأنه خطيبتي وكل شوية نتخانق عشان مش فاهمين بعض بس قبل مانام كنت فهمت هو عايز ايه هو كان عايز حد يحتويه وعايز يتمتع بلحم امه ويمتعها وعايز يتمتع بالتفاصيل عايزني اعيش معاه القصة من الاول ازاي دخلت بيتهم واقعد اتعرف عليهم واحدة واحدة وابتدي اتعامل مع أمه واخته ب رومانسية وادلعهم واجيبلهم هدايا ويحبوني وهما اللي يبقوا عايزين يتناكوا مني عشان انا بقيتلهم كل حاجة مش عاجبه حوار اني ابدأ القصة بأنه يعزمني وادخل عندهم واخليه يشرب امه فياجرة حريمي عشان تبقى هايجة وابتدي اسخنها بالعقل لحد ما تبقى هايجة فشخ وابتدي انيكها واخليه يتفرج عليها او يدخل يشارك ويمسك زبي ويحطه في كسها ويلحسلها هو مش عايزني ادخل بيته انيكهم ع طول هو عايزنا نعيش قصة حب في السر والحب يتحول لسكس وبعد كدا يبتدي هو يدخل ويعرفوا انه عادي يعرص عليهم ويشوفه بيتناكوا مني وطبعاََ انا مكنش عاجبني يعني انا عايز اضرب عشرة افضل احكي انا وانت ساعة في ازاي اتعرفت على امك وازي بجرجرها واحدة واحدة وبعد كدا ابتدي انيكها بس طاوعته على اساس بس يسكت انهاردة وابقى امهدله الحكاية واعرفه ان الموضوع ده مش هاينفع احنا لما نتخيل هانتخيل اننا عملنا خطة عشان نوقع واحدة فيهم وفي نفس اليوم نوقعها ونهيجها وانيكها قدامه هو يعرص ويرفع قرونه وانا اضرب عشرتي واخلص بس بعدين عجبتني الفكرة ولاقيت نفسي يوم بعد يوم بصاحبه وبحتويه وممكن نقعد نحكي اليوم كله منجيبش سيرة امه او اخته ومنتكلمش في السكس وفعلاََ بقيتله الفحل اللي هو عايزه الفحل المختلف اللي تقريباََ مفيش فحل بيعرص واحد بالطريقة دي والحنية والاحتواء ده
وهنا ينتهي الجزء الأول والمقدمة عرفنا شخصية الاتنين الأساسيين في القصة اللي هما الديوث والفحل ويعتبر برده عرفنا جزد من شخصية البنت صاحبة الفحل اللي هايكون ليها دور كبير في القصة
هانعرف في الجزء التاني ازاي ديثته على امه اول مرة بالطريقة اللي هو حبها وهايبقي فيه مشهد سكس قوي بين الفحل والبنت صاحبته اللي هانعرف اسمها وممكن يبقى فيه مشهدين لصاحبة الفحل مش مشهد واحد وهايبقي في مفاجأة في آخر الجزء اللي هاتقلب مسار القصة وتخليها دياثة صريحة بعد ماكان فيه نيك سالب ونيك شرموطة عادية محدش بيعرص عليها
اخر حاجة عايز اقولها مش هايبقي فيه اكتر من ٤٨ ساعة بين الجزء والجزء اللي بعده الفترة بين اي جزئين هاتبقي يوم يوم ونص يومين كحد أقصى
ياريت تستعدوا لمشاهد السكس اللي هاتبدأ من اول الجزء التاني
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابن منال الديوث, ميدو ابن غادة, الدكتور السافل و 2 آخرين
أنا زي الديوث دا بحب لي يختويني 😍❤️❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
في انتظار التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جزائري
قصتي مع ديوثي القمر الجزائري
تبدأ الأحداث وانا باقلب في جروبات الفيس والتليجرام اصطادلي واحد اجيبهم على كسها فيديو او شات ولا اشوفلي ديوث عايز يعرص على لحمه
قابلني اكونت باسم الاستاذ ناظم وبيعلق لناس عايز يعمل تبادل دياثة هم يعرصوه على امه وهو يعرصهم على اي حد من محارمهم قولت ادخل عليه لو رضي ماشي مرضيش ادور على غيره لان بصراحة صورة الاكونت شدتني مع انها صورة الفنان أحمد رزق لابس قميص بدلة ومعاه واحدة تقريباََ مراته ساندة على كتفه بايديها وفي حاجة بتشدني للشخص ده مش عارف ليه مع اني بنسبة 90٪ هايرفض انه يعرص لوحده وهايطلب اني اعرضله محارمي المهم دخلت كلمته ساعة اتنين تلاتة مردش كنت انا اصطدت واحدة عملت معاها الواحد التمام شات وفي الاخر قفلنا وكل واحد صور وهو بيجيبهم بهيجان وبعتنا لبعض وانا زبي اللي كان نايم ننة وكمان بقالي فترة في مشاكل اسرية فبفك عن نفسي بضرب العشرة لدرجة ان اخر ١٠ ايام او ١٥ يوم يومياََ بضرب مش اقل من ٤ عشرات ممكن ٥ ممكن اكتر ده غير طبعاََ وانا بقرأ قصص من نسوانجي ولما بجيب بيبقى في حاجة شداني في القصة فبكمل قراية وبهيج على خفيف كدا ومن كتر مابلعب في زبي من فوق الشورت بينزل حاجة كدا لا هي لبن ولا هي مياه ويدوب نقطتين كذا
ف من الاخر كدا انا بكلمها وانا متصفي اخر نيكة قبل البنت دي كانت الصبح يعني من حوالي ١٠ او ١٢ ساعة وكنت نزلت لبن قليل جداََ واشبه بالمياه انا خلاص واحد اتصفيت بقالي فترة كبيرة بجيب لبن مفيش ممثل سكس يقدر يواصل الفترة دي كلها وطبعاََ كنت بعد ما صورت مسحت الفيديو لكن مع البنت بتاعة الليل دي لقيت نفس اللبن الضعيف اللي لونه قريب من لون المياه اللي بتطلع من زبي وانا بطرطر لكن كمية مهولة وكمان حسيت ان زبي بيكب اللبن مش بينتر حسيت ان خرم زبي اتفتح قد فتحت الخرطوم وجاب لبن كتير وبطريقة مختلفة مش عارف وصلتني كدا ازاي يمكن صوتها الناعم او جسمها الفاجر بس انا استغربت انا في عز قوتي وانا بضرب عشرة كل يومين مش بجيب الكمية دي. ازاي اجيبها وانا بقالي ١٠ ايام او اكتر مبجيبش اقل من ٤مرات في اليوم غير الحاجات اللي بتنزل على قصص نسوانجي المفاجأة بقى اني وانا بتفرج على الفيديو بتاعها وهي ب تجيبهم وبتترعش جامد وتقريباََ رعشتها خدت دقيقتين وطول الدقيقتين بتنزل عسلها لونه ابيض وتقيل شبه اللبن انا زبي بقى حتة حديد بعتها فويس وانا باتكلم بالعافية واقولها زبي مش عايز ينام يلا واحد كمان قالتلي ياريت انا كنت عايزة اقولك ومكسوفة بص بصراحة مش قادرة اقاوم منظر زبرك
قولتلها اسمه زبك يا بت اني كيوت زبرك دي تقولها الست البلدي الفلاحة 😂😂😂 قالتلي زبك جنني
قولتها قولي انك هايجة ومش بتشبعي ومتجيبيهاش في زبي
عارفة انك هاتقول كدا وعارفة ان زبك مش كبير بس حجمه مظبوط اوي ويمتع الكس ويهيجه من غير وجع وده يمكن سبب من الأسباب اللي خلتني هيجت عليه عشان بحب الدلع والرومانسية اوي بس شكل زبك وهو واقف فيه حاجة تشد قولتلها اهو نام من كتر الرغي تعالي نكمل وكملنا وتقريباََ خدنا ساعتين او اقل بحاجة بسيطة وانا وهي جيبنا كتير اوي لدرجة مبقيتش عارف جيبت كام مرة ووعدتني انها هاتحاول تجيني قريب واني لو نزلت محافظتها هاتفضيلي نفسها ونقضي يومين حلوين مع بعض خلصت معاه ودخلت اكلم ناظم ناظم لاقيته باعتلي رسالة عايزك تنيك امي واختي وانت تخليني انيك مين من محارمك
انا: لا انا محارمي محدش بينيكهم
ناظم : ازاي يعني انت ميولك ايه
انا : انا استريت مليش في الشواذ ومش ديوث
انيك محارمك واخرك معايا تمص زبي وانا بنيكها
تحب انيك مين امك ولا اختك
ناظم : الاتنين
انا :بتهيج على مين اكتر
ناظم : ماما انا بهيج موت على ماما نفسي اشوفها بتتناك قدامي
انا : متقلقش هانيكهالك
المهم كلمته كتير ومش عايز يرد لحد تاني يوم ع المغرب كدا مكنتش ضربت غير عشرة واحدة وكل ما اجي افتح قصة ازهق ادخل اكلم واحدة الاقيها بترد فين وفين مش عارف هي مش عايزة ولا بتتناك في شات تاني والبنت اللي مصاحبها من كام يوم وكنت بنيكها امبارح قافلة من الصبح
يلعن كسمكم كلكم ولا وسخة مناييك
دخلت جروب تليجرام لقيته كله بنات عايزة تتناك بفلوس ويقولك نظامي خاص إضافة ابعتلك نظامي وشغل منيكة ناشفة يعني انا بجيب كل يوم اربع وخمس مرات ببلاش واجي انهاردة انيكك بفلوس احا عليكم يا شراميط ولقيت كذا واحد سالب وعايز يتناك دخلت اكلم ده دقيقة وده دقيقتين ويقول نيكني اقوله تعالي مصه بحطه في طيزك اهو هانيكك جامد هافشخ خرمك ويبتدي يحط صباعه في طيزه واول ما يبتدي يقول. اه اه ااااه براحة على طيزي ويبتدي يتلبون على زبي اقوم قافل السكة لحد مالاقيت واحد منزل صور طيزه في وضعيات كتير وشكل خرمه فشيخ بدل ماكنت بدخل اهيج السوالب واسيبه واقفل المكالمة ده خلص حقهم مني لاقيت زبي وقف صاروخ على خرمه وحسيت برعشة مش زي اللي يقول حسيت بكهربة في جسمي ولا زبي بيترعش من النشوة لا رعشة رعشة جسمي كله بيترعش زي واحد نازل بالبوكسر والحمالة في عز البرد والدنيا بتمطر تلج اتهزيت وهزيت الكرسي اللي كنت قاعد عليه ودخلت كلمت السالب ودخلت الحمام عشان انا ده كله بتكلم معاهم وانا في المحل بتاعي ف بحرص من الزباين عشان محدش ياخد باله
المهم نزلت الحمام وده حمام في مول خوفت دح يدخل الحمامات اللي جنبي قولتله انا في حمام عمومي وممكن اي حد يدخل يسمع صوتي انا هاكتب وانت رد عليا بصوتك واتفقنا نتقابل وانيكه يوم الخميس اللي جاي واتكلمنا وعملت واحد تمام ونزلت لبن كتير وكنت هايج فشخ بس بمجرد ما اللبن نزل استحقرت نفسي وطلعت اغسل ايدي على الحوض اللي في الحمامات وكان في مرايا كبيرة ع الحوض روحت باصص للمرايا كأني باصص لحد بيني وبينه عدواة من سنين وروحت تافف على الشخص اللي في المرايا ٣ مرات وكل مرة تفة اكبر من اللي قبلها لدرجة اني ماقدرتش اطلع من الحمام غير لما انضف المرايا عشان مينفعش اسيبها وامشي بالشكل ده ونضفتها بالمياه أملي مياه في أيدي الاتنين واحدفه عليها لحد ما التفافة نزلت نزلت وبقيت المياه بس ع المرايا روحت مطلع منديلين ومسحت المرايا اينعم مكان المنديل بايت بس ضميري ارتاح لأنها بقت انضف من المرايا بكتير
وانا اصلاََ بتعصب لما بدخل الاقي اي حاجة في الحمام مش نضيفة عشان كل اللي بيدخلوا أصحاب محلات او شغالين فيها ف المفروض نخاف على المكان ونشوفه نضيف المهم طلعت صبيت غضبي كله في ناظم انا بكلمه شات مش صوت كلمته بطريقة وحشة وبعنفه جامد انت اصلاََ فاشل حتى في التعريص انت شكلك جديد واول مرة حد يديثك ومش عارف تعمل ايه خليك كدا لا هاتبقي راجل ولا هاتبقي عرص خليك مش عارف ميولك ولو عرفته مش هاتعرف تعيشه اخر تحزير لو عايز امك واختك يتعشروا بزبي اسمع الكلام لو مش هاتسمع الكلام وتنفذه هاعملك بلوك انا خايف عليك حد تاني يكلمك وهايفشخوك ويتعاملوا معاك انك كلب وخدام وانت واضح من طريقتك انك حد نضيف ومش هاتستحمل
ناظم : انا اسف هاتعلم بس واحدة واحدة عليا وخليك معايا انهاردة من غير نيك لحد ما تفهم دماغي وانا احاول اتعلم ازاي اتعامل ك ديوث
انا : اول قاعدة في الدياثة انك تبقي مطيع وتسمع كلام الفحل اللي بيعشر امك
وفضلنا نتكلم على امه ويبعتلي صور قريبة من جسمها وفي نفس الوقت بنشد مع بعض كتير كأنه خطيبتي وكل شوية نتخانق عشان مش فاهمين بعض بس قبل مانام كنت فهمت هو عايز ايه هو كان عايز حد يحتويه وعايز يتمتع بلحم امه ويمتعها وعايز يتمتع بالتفاصيل عايزني اعيش معاه القصة من الاول ازاي دخلت بيتهم واقعد اتعرف عليهم واحدة واحدة وابتدي اتعامل مع أمه واخته ب رومانسية وادلعهم واجيبلهم هدايا ويحبوني وهما اللي يبقوا عايزين يتناكوا مني عشان انا بقيتلهم كل حاجة مش عاجبه حوار اني ابدأ القصة بأنه يعزمني وادخل عندهم واخليه يشرب امه فياجرة حريمي عشان تبقى هايجة وابتدي اسخنها بالعقل لحد ما تبقى هايجة فشخ وابتدي انيكها واخليه يتفرج عليها او يدخل يشارك ويمسك زبي ويحطه في كسها ويلحسلها هو مش عايزني ادخل بيته انيكهم ع طول هو عايزنا نعيش قصة حب في السر والحب يتحول لسكس وبعد كدا يبتدي هو يدخل ويعرفوا انه عادي يعرص عليهم ويشوفه بيتناكوا مني وطبعاََ انا مكنش عاجبني يعني انا عايز اضرب عشرة افضل احكي انا وانت ساعة في ازاي اتعرفت على امك وازي بجرجرها واحدة واحدة وبعد كدا ابتدي انيكها بس طاوعته على اساس بس يسكت انهاردة وابقى امهدله الحكاية واعرفه ان الموضوع ده مش هاينفع احنا لما نتخيل هانتخيل اننا عملنا خطة عشان نوقع واحدة فيهم وفي نفس اليوم نوقعها ونهيجها وانيكها قدامه هو يعرص ويرفع قرونه وانا اضرب عشرتي واخلص بس بعدين عجبتني الفكرة ولاقيت نفسي يوم بعد يوم بصاحبه وبحتويه وممكن نقعد نحكي اليوم كله منجيبش سيرة امه او اخته ومنتكلمش في السكس وفعلاََ بقيتله الفحل اللي هو عايزه الفحل المختلف اللي تقريباََ مفيش فحل بيعرص واحد بالطريقة دي والحنية والاحتواء ده
وهنا ينتهي الجزء الأول والمقدمة عرفنا شخصية الاتنين الأساسيين في القصة اللي هما الديوث والفحل ويعتبر برده عرفنا جزد من شخصية البنت صاحبة الفحل اللي هايكون ليها دور كبير في القصة
هانعرف في الجزء التاني ازاي ديثته على امه اول مرة بالطريقة اللي هو حبها وهايبقي فيه مشهد سكس قوي بين الفحل والبنت صاحبته اللي هانعرف اسمها وممكن يبقى فيه مشهدين لصاحبة الفحل مش مشهد واحد وهايبقي في مفاجأة في آخر الجزء اللي هاتقلب مسار القصة وتخليها دياثة صريحة بعد ماكان فيه نيك سالب ونيك شرموطة عادية محدش بيعرص عليها
اخر حاجة عايز اقولها مش هايبقي فيه اكتر من ٤٨ ساعة بين الجزء والجزء اللي بعده الفترة بين اي جزئين هاتبقي يوم يوم ونص يومين كحد أقصى
ياريت تستعدوا لمشاهد السكس اللي هاتبدأ من اول الجزء التاني
جروب متحررين يلا
 
  • عجبني
التفاعلات: زوج المازوشية
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%