NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتحرشت بمرات ابن خالتي وبعدين نكتها

Ahmed fasi7

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
7 أبريل 2022
المشاركات
109
مستوى التفاعل
3
نقاط
10
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا احمد 24 سنة كتبت حكايتي مع بنت عمي ولسه هكملها ليكوا

القصة دي فيها حكايتي مع مرات ابن خالتي هو لسه متجوز جديد بقاله حوالي سنة وشوية
جه اليوم بتاع حنة اختي طبعا خالتي بتيجي اليوم ده بدري عشان تساعد امي ف الاكل بتاع المعازيم
جت مع خالتي مرات ابنها وبنت خالتي.
ابن خالتي ف الفترة دي كان مسافر وطبعا هو عريس جديد بقاله حوالي سنة
وغايب عن مراته من حوالي 40 او 50 يوم وانا كنت حاسس انها عايزة وانا نفسي اريحها

طبعا انا قمت الصبح م النوم كانوا كلهم بيجهزوا الاكل مرات ابن خالتي دي فرسة صغيرة كده عنده بتاع 22 سنة
طيهاز مدورة ومتوسطة وبزازها تحت المتوسطة وشعر مصبوغ اصفر ف اسود يعني حاجة كده جامدة

المهم وهي بتعمل اكل كانت بشعرها معرفش ليه ولابسة جلبية صفرة جامدة اوي عليها وضيقة علي طيزها
انا شوفنها كده كنت حاسس انها هايجة اوي بس مكنش فيه بينا اي لغة اتصال ولا حتي بالعين
كانت بقي بتعمل حركة بتهيجني كانت وهي ماشية دايما عشان جلبيتها طويلة كانت بترفعها سيكا فكان جزء صغير
من رجليها باين لحد السمانة كده. انا بقي كنت مستني اي فرصة احك فيها او ابعبصها اي حاجة مش هتفرق
احنا بيتنا فيه اوضتين في اخر البيت والحمام والمطبخ وفي اوضة برا ف اول البيت
كانوا كلهم ف الاوضة اللي برا وهي خارجة م المطبخ ورايحلهم انا كنت واقف علي باب المطبخ وهي عدت ادامي
رحت مديها ضربة علي طيزها بصت لورا وراحت مكملة مشي لحد الاوضة اللي برا

انا بصراحة قلقت احسن تقول لحد وخرجت كده ساعتين ورجعت ولما رجعت كانت هي بتتكلم مع اخت جوزها(بنت خالتي)
انا قلقت ودخلت ع الاوضة جوا شوية وبعدين خرجت قعدت معاهم بس نظرات بنت خالتي ليا كانت قلقاني شوية هي اكبر مني
ومتجوزة حوالي 35 سنة المهم متكلمتش في حاجة وانا بدأت اتطمن. مين جم بعد كده؟
بتوع الطبل البلدي (دول بيجوا لما بيلاقوا فراشة ونور وزينة محطوطين ادام البيت وبيعرفوا ان فيه فرح)زمروا شوية بالطبل البلدي
وبعدين كل حد فينا بيديهم نقطة(فلوس) وكده وبعدين يفضلوا يقولوا اسماء اهل العروسة واخوات العروسة وابو العروسة.........الخ
شغل بضان يعني المهم ان انا وقفت ورا الفرس بتاعي واحنا بنتفرج عليهم وهي كانت واقفة اخر واحدة بعدهم كلهم معرفش صدفة ولا هي قصدها
قربت منها وعملت اني بتفرج معاهم علي بتوع الطبل وفضلت احسس علي طيزها وهي مكنتش ممانعة شكلها كده شرقانة وعطشانة نيك
بدأت اتجرأ وابعبص طيزها وهي مفيش اي ردة فعل ليها كنت عايز اطلع زبري واحكه ف طيزها بس كانوا خلصوا خلاص بتوع الطبل

دخلنا جوا وانا كل لما تيجي فرصة ابعبصها وفي مرة كانت ع الحوض بتغسل مواعين وكلهم كانوا برا
رفعت زبري كده خليت راسه اتجاهها لفوق كل ده من علي البنطلون ولزقت ف طيزها وهي حست بيه علي طيزها
وفضلت اقفش في بزازها وابوس في رقبتها وسمعت حد جي دخلت ع الاوضة بسرعة.

محصلش حاجة تاني بالنهار باقي اليوم
وقت الحنة بقي بالليل كل الناس طبعا برا في الشارع ما عدا خالتي كانت جوا بتجهز الاكل وبتغرف للناس اللي هتاكل ف الاوضة اللي برا
كنت قاعد جوا بحجة اني اساعد خالتي وادي الاكل للناس اللي بتاكل برا وكده
الفرسة بتاعتي بقي كل شوية تدخل وتخرج اكيد كانت عايزاني ابعبصها بس للأسف خالتي كانت معانا جوا
هي طبعا غيرت العباية الصفرة ولبست بنطلون جينس وبلوزة لحد تحت طيزها بالظبط
فكان وصولي لخرم طيزها وكسها اسهل بكتير م العباية كنت بستني خالتي تطلع بس للاسف كانت لبدة جوا ومش عايزة تخرج
جت الفرصة ان بقينا انا والفرس جوا لوحدنا وكانت خالتي خرجت وهي عايزة تخرج وراها حطيت ايدي ع الباب عشان اسد
عليها ومتخرجش فضلت تقولي عديني وعايزة تخرج احنا طبعا لسه ماخدناش علي بعض فقولتلها مش هشيل ايدي فكانت
عايزة تخرج م الناحية التانية فحطيت ايدي التانية ع الباب قالتلي اوعي بقي انا مبحبش اللي يحيرني قولتلها مش بحيرك ولا حاجة
قالتلي وبعدين انت اي اللي مقعدك هنا ما تطلع تقعد معاهم ف الفرح قولتلها مش عايز اخرج انا حر وحاولت امسكها واقربها مني وابوسها من شفايفها
بس كانت بتبعد عني كان في اوضة ممكن ندخل فيها ونقفل علي نفسنا بس خوفت حد يجي ويخبط لأن الاوضة كان فيها مشروبات وتسالي للمعازيم.
حسيت بحد جي فهي خرجت وانا شوية وخرجت وفضلنا برا لحد ما الفرح خلص.
كانوا كلهم قاعدين ف الاوضة اللي برا وهي دخلت الاوضة اللي جوا وانا قومت علي اساس ادخل الحمام وكنت عايز اخش عليها واتربس الباب وافشخها
جوا بس قلقت حد يلاحظ اننا احنا الاتنين جوا فشيلت الموضوع من دماغي

طبعا كلهم ناموا عندنا ف البيت وانا ف دماغي مظبط اني انيكها وهما نايمين بس محصلش حاجة ومعرفتش
تاني يوم ف الفرح محصلش حاجة برضو طول اليوم بالنهار بس ف الفرح باليل عند بيت العريس واحنا بنرقص
لزقت فيها من ورا وحسيت ان هي اللي قربت مني ولزقت طيزها ف زبري

بعد الفرح باليل جت الفرصة اني كنت انا وهي وبنت خالتي لوحدنا ف البيت لأننا كنا رايحين نجيب الهدوم بتاعتهم عشان هيمشوا
دخلنا البيت وبنت خالتي والفرسة دخلوا الاوضة اللي جوا بيجيبوا هدومهم وهدوم ولاد بنت خالتي عشان هيمشوا
وكانت بتدور علي جزمة الواد جوا بس ملقيتهاش والفرس جه يدور ف الاوضة اللي برا اللي انا قاعد فيها طبعا انا مستنيتش وكنت قاعد ع الكنبة
ورحت ساحبها علي رجلي وقعدتها علي زبري من فوق الهدوم قالتلي بس عشان فلانة هتيجي من جوا وهتشوفنا عرفت انها مشتاقة زيي
بس خايفة حد يشوفنا قالتلي اوعي عشان اشوف الجزمة ونزلت عملت وضع الدوجي عشان تشوفها تحت الكنبة وانا مستنيتش روحت وراها من ورا
ولمست زبري ف طيزها من علي الهدوم وقامت بعد ما لقت الجزمة تحت الكنبة زنقتها ف الحيطة قبل ما تدخل وفضلت اعصر ف بزازها
واحاول ابوس شفايفها بس كانت بتبعد عني دخلت جوا وبعدين اخدوا الهدوم ومشينا عشان اوصلهم

روحت بقي عندهم البيت انا وامي واخويا الصغير بعدها بشهر وكان جوزها لسه مجاش وهي اكيد هيجانة نيك الا بقي لو
كانت بتصبر نفسها هي جوزها في التليفون مش عارف.
يتبع.....................

تعليقاتكم الحلو بقي لو عايزين تعرفوا عملت معاها ايه لما روحت عندهم
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Bob246, Prince2025, 𝐄𝐥 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐞𝐧 و 20 آخرين
كمل مششششششششششششششكور
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، Agogo و Ahmed fasi7
كمل في محاولاتك
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed fasi7, احمد العربى, امير الجنس العربى و شخص آخر
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و Ahmed fasi7
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى, امير الجنس العربى, Ahmed fasi7 و شخص آخر
حلوه استمر كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و Ahmed fasi7
كمل ياسطا
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و Ahmed fasi7
استمر ي رفيق
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و Ahmed fasi7
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميله اكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و Ahmed fasi7
حلوه كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و Ahmed fasi7
فان الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed fasi7، احمد العربى و امير الجنس العربى
ح
انا احمد 24 سنة كتبت حكايتي مع بنت عمي ولسه هكملها ليكوا

القصة دي فيها حكايتي مع مرات ابن خالتي هو لسه متجوز جديد بقاله حوالي سنة وشوية
جه اليوم بتاع حنة اختي طبعا خالتي بتيجي اليوم ده بدري عشان تساعد امي ف الاكل بتاع المعازيم
جت مع خالتي مرات ابنها وبنت خالتي.
ابن خالتي ف الفترة دي كان مسافر وطبعا هو عريس جديد بقاله حوالي سنة
وغايب عن مراته من حوالي 40 او 50 يوم وانا كنت حاسس انها عايزة وانا نفسي اريحها

طبعا انا قمت الصبح م النوم كانوا كلهم بيجهزوا الاكل مرات ابن خالتي دي فرسة صغيرة كده عنده بتاع 22 سنة
طيهاز مدورة ومتوسطة وبزازها تحت المتوسطة وشعر مصبوغ اصفر ف اسود يعني حاجة كده جامدة

المهم وهي بتعمل اكل كانت بشعرها معرفش ليه ولابسة جلبية صفرة جامدة اوي عليها وضيقة علي طيزها
انا شوفنها كده كنت حاسس انها هايجة اوي بس مكنش فيه بينا اي لغة اتصال ولا حتي بالعين
كانت بقي بتعمل حركة بتهيجني كانت وهي ماشية دايما عشان جلبيتها طويلة كانت بترفعها سيكا فكان جزء صغير
من رجليها باين لحد السمانة كده. انا بقي كنت مستني اي فرصة احك فيها او ابعبصها اي حاجة مش هتفرق
احنا بيتنا فيه اوضتين في اخر البيت والحمام والمطبخ وفي اوضة برا ف اول البيت
كانوا كلهم ف الاوضة اللي برا وهي خارجة م المطبخ ورايحلهم انا كنت واقف علي باب المطبخ وهي عدت ادامي
رحت مديها ضربة علي طيزها بصت لورا وراحت مكملة مشي لحد الاوضة اللي برا

انا بصراحة قلقت احسن تقول لحد وخرجت كده ساعتين ورجعت ولما رجعت كانت هي بتتكلم مع اخت جوزها(بنت خالتي)
انا قلقت ودخلت ع الاوضة جوا شوية وبعدين خرجت قعدت معاهم بس نظرات بنت خالتي ليا كانت قلقاني شوية هي اكبر مني
ومتجوزة حوالي 35 سنة المهم متكلمتش في حاجة وانا بدأت اتطمن. مين جم بعد كده؟
بتوع الطبل البلدي (دول بيجوا لما بيلاقوا فراشة ونور وزينة محطوطين ادام البيت وبيعرفوا ان فيه فرح)زمروا شوية بالطبل البلدي
وبعدين كل حد فينا بيديهم نقطة(فلوس) وكده وبعدين يفضلوا يقولوا اسماء اهل العروسة واخوات العروسة وابو العروسة.........الخ
شغل بضان يعني المهم ان انا وقفت ورا الفرس بتاعي واحنا بنتفرج عليهم وهي كانت واقفة اخر واحدة بعدهم كلهم معرفش صدفة ولا هي قصدها
قربت منها وعملت اني بتفرج معاهم علي بتوع الطبل وفضلت احسس علي طيزها وهي مكنتش ممانعة شكلها كده شرقانة وعطشانة نيك
بدأت اتجرأ وابعبص طيزها وهي مفيش اي ردة فعل ليها كنت عايز اطلع زبري واحكه ف طيزها بس كانوا خلصوا خلاص بتوع الطبل

دخلنا جوا وانا كل لما تيجي فرصة ابعبصها وفي مرة كانت ع الحوض بتغسل مواعين وكلهم كانوا برا
رفعت زبري كده خليت راسه اتجاهها لفوق كل ده من علي البنطلون ولزقت ف طيزها وهي حست بيه علي طيزها
وفضلت اقفش في بزازها وابوس في رقبتها وسمعت حد جي دخلت ع الاوضة بسرعة.

محصلش حاجة تاني بالنهار باقي اليوم
وقت الحنة بقي بالليل كل الناس طبعا برا في الشارع ما عدا خالتي كانت جوا بتجهز الاكل وبتغرف للناس اللي هتاكل ف الاوضة اللي برا
كنت قاعد جوا بحجة اني اساعد خالتي وادي الاكل للناس اللي بتاكل برا وكده
الفرسة بتاعتي بقي كل شوية تدخل وتخرج اكيد كانت عايزاني ابعبصها بس للأسف خالتي كانت معانا جوا
هي طبعا غيرت العباية الصفرة ولبست بنطلون جينس وبلوزة لحد تحت طيزها بالظبط
فكان وصولي لخرم طيزها وكسها اسهل بكتير م العباية كنت بستني خالتي تطلع بس للاسف كانت لبدة جوا ومش عايزة تخرج
جت الفرصة ان بقينا انا والفرس جوا لوحدنا وكانت خالتي خرجت وهي عايزة تخرج وراها حطيت ايدي ع الباب عشان اسد
عليها ومتخرجش فضلت تقولي عديني وعايزة تخرج احنا طبعا لسه ماخدناش علي بعض فقولتلها مش هشيل ايدي فكانت
عايزة تخرج م الناحية التانية فحطيت ايدي التانية ع الباب قالتلي اوعي بقي انا مبحبش اللي يحيرني قولتلها مش بحيرك ولا حاجة
قالتلي وبعدين انت اي اللي مقعدك هنا ما تطلع تقعد معاهم ف الفرح قولتلها مش عايز اخرج انا حر وحاولت امسكها واقربها مني وابوسها من شفايفها
بس كانت بتبعد عني كان في اوضة ممكن ندخل فيها ونقفل علي نفسنا بس خوفت حد يجي ويخبط لأن الاوضة كان فيها مشروبات وتسالي للمعازيم.
حسيت بحد جي فهي خرجت وانا شوية وخرجت وفضلنا برا لحد ما الفرح خلص.
كانوا كلهم قاعدين ف الاوضة اللي برا وهي دخلت الاوضة اللي جوا وانا قومت علي اساس ادخل الحمام وكنت عايز اخش عليها واتربس الباب وافشخها
جوا بس قلقت حد يلاحظ اننا احنا الاتنين جوا فشيلت الموضوع من دماغي

طبعا كلهم ناموا عندنا ف البيت وانا ف دماغي مظبط اني انيكها وهما نايمين بس محصلش حاجة ومعرفتش
تاني يوم ف الفرح محصلش حاجة برضو طول اليوم بالنهار بس ف الفرح باليل عند بيت العريس واحنا بنرقص
لزقت فيها من ورا وحسيت ان هي اللي قربت مني ولزقت طيزها ف زبري

بعد الفرح باليل جت الفرصة اني كنت انا وهي وبنت خالتي لوحدنا ف البيت لأننا كنا رايحين نجيب الهدوم بتاعتهم عشان هيمشوا
دخلنا البيت وبنت خالتي والفرسة دخلوا الاوضة اللي جوا بيجيبوا هدومهم وهدوم ولاد بنت خالتي عشان هيمشوا
وكانت بتدور علي جزمة الواد جوا بس ملقيتهاش والفرس جه يدور ف الاوضة اللي برا اللي انا قاعد فيها طبعا انا مستنيتش وكنت قاعد ع الكنبة
ورحت ساحبها علي رجلي وقعدتها علي زبري من فوق الهدوم قالتلي بس عشان فلانة هتيجي من جوا وهتشوفنا عرفت انها مشتاقة زيي
بس خايفة حد يشوفنا قالتلي اوعي عشان اشوف الجزمة ونزلت عملت وضع الدوجي عشان تشوفها تحت الكنبة وانا مستنيتش روحت وراها من ورا
ولمست زبري ف طيزها من علي الهدوم وقامت بعد ما لقت الجزمة تحت الكنبة زنقتها ف الحيطة قبل ما تدخل وفضلت اعصر ف بزازها
واحاول ابوس شفايفها بس كانت بتبعد عني دخلت جوا وبعدين اخدوا الهدوم ومشينا عشان اوصلهم

روحت بقي عندهم البيت انا وامي واخويا الصغير بعدها بشهر وكان جوزها لسه مجاش وهي اكيد هيجانة نيك الا بقي لو
كانت بتصبر نفسها هي جوزها في التليفون مش عارف.
يتبع.....................

تعليقاتكم الحلو بقي لو عايزين تعرفوا عملت معاها ايه
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى و امير الجنس العربى
حلوة عرفني بيها افشخها معاك
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed fasi7، احمد العربى و امير الجنس العربى
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى و امير الجنس العربى
كمل يسطا
قصتك واقعيه
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و ناقد بناء
حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى و امير الجنس العربى
انا احمد 24 سنة كتبت حكايتي مع بنت عمي ولسه هكملها ليكوا

القصة دي فيها حكايتي مع مرات ابن خالتي هو لسه متجوز جديد بقاله حوالي سنة وشوية
جه اليوم بتاع حنة اختي طبعا خالتي بتيجي اليوم ده بدري عشان تساعد امي ف الاكل بتاع المعازيم
جت مع خالتي مرات ابنها وبنت خالتي.
ابن خالتي ف الفترة دي كان مسافر وطبعا هو عريس جديد بقاله حوالي سنة
وغايب عن مراته من حوالي 40 او 50 يوم وانا كنت حاسس انها عايزة وانا نفسي اريحها

طبعا انا قمت الصبح م النوم كانوا كلهم بيجهزوا الاكل مرات ابن خالتي دي فرسة صغيرة كده عنده بتاع 22 سنة
طيهاز مدورة ومتوسطة وبزازها تحت المتوسطة وشعر مصبوغ اصفر ف اسود يعني حاجة كده جامدة

المهم وهي بتعمل اكل كانت بشعرها معرفش ليه ولابسة جلبية صفرة جامدة اوي عليها وضيقة علي طيزها
انا شوفنها كده كنت حاسس انها هايجة اوي بس مكنش فيه بينا اي لغة اتصال ولا حتي بالعين
كانت بقي بتعمل حركة بتهيجني كانت وهي ماشية دايما عشان جلبيتها طويلة كانت بترفعها سيكا فكان جزء صغير
من رجليها باين لحد السمانة كده. انا بقي كنت مستني اي فرصة احك فيها او ابعبصها اي حاجة مش هتفرق
احنا بيتنا فيه اوضتين في اخر البيت والحمام والمطبخ وفي اوضة برا ف اول البيت
كانوا كلهم ف الاوضة اللي برا وهي خارجة م المطبخ ورايحلهم انا كنت واقف علي باب المطبخ وهي عدت ادامي
رحت مديها ضربة علي طيزها بصت لورا وراحت مكملة مشي لحد الاوضة اللي برا

انا بصراحة قلقت احسن تقول لحد وخرجت كده ساعتين ورجعت ولما رجعت كانت هي بتتكلم مع اخت جوزها(بنت خالتي)
انا قلقت ودخلت ع الاوضة جوا شوية وبعدين خرجت قعدت معاهم بس نظرات بنت خالتي ليا كانت قلقاني شوية هي اكبر مني
ومتجوزة حوالي 35 سنة المهم متكلمتش في حاجة وانا بدأت اتطمن. مين جم بعد كده؟
بتوع الطبل البلدي (دول بيجوا لما بيلاقوا فراشة ونور وزينة محطوطين ادام البيت وبيعرفوا ان فيه فرح)زمروا شوية بالطبل البلدي
وبعدين كل حد فينا بيديهم نقطة(فلوس) وكده وبعدين يفضلوا يقولوا اسماء اهل العروسة واخوات العروسة وابو العروسة.........الخ
شغل بضان يعني المهم ان انا وقفت ورا الفرس بتاعي واحنا بنتفرج عليهم وهي كانت واقفة اخر واحدة بعدهم كلهم معرفش صدفة ولا هي قصدها
قربت منها وعملت اني بتفرج معاهم علي بتوع الطبل وفضلت احسس علي طيزها وهي مكنتش ممانعة شكلها كده شرقانة وعطشانة نيك
بدأت اتجرأ وابعبص طيزها وهي مفيش اي ردة فعل ليها كنت عايز اطلع زبري واحكه ف طيزها بس كانوا خلصوا خلاص بتوع الطبل

دخلنا جوا وانا كل لما تيجي فرصة ابعبصها وفي مرة كانت ع الحوض بتغسل مواعين وكلهم كانوا برا
رفعت زبري كده خليت راسه اتجاهها لفوق كل ده من علي البنطلون ولزقت ف طيزها وهي حست بيه علي طيزها
وفضلت اقفش في بزازها وابوس في رقبتها وسمعت حد جي دخلت ع الاوضة بسرعة.

محصلش حاجة تاني بالنهار باقي اليوم
وقت الحنة بقي بالليل كل الناس طبعا برا في الشارع ما عدا خالتي كانت جوا بتجهز الاكل وبتغرف للناس اللي هتاكل ف الاوضة اللي برا
كنت قاعد جوا بحجة اني اساعد خالتي وادي الاكل للناس اللي بتاكل برا وكده
الفرسة بتاعتي بقي كل شوية تدخل وتخرج اكيد كانت عايزاني ابعبصها بس للأسف خالتي كانت معانا جوا
هي طبعا غيرت العباية الصفرة ولبست بنطلون جينس وبلوزة لحد تحت طيزها بالظبط
فكان وصولي لخرم طيزها وكسها اسهل بكتير م العباية كنت بستني خالتي تطلع بس للاسف كانت لبدة جوا ومش عايزة تخرج
جت الفرصة ان بقينا انا والفرس جوا لوحدنا وكانت خالتي خرجت وهي عايزة تخرج وراها حطيت ايدي ع الباب عشان اسد
عليها ومتخرجش فضلت تقولي عديني وعايزة تخرج احنا طبعا لسه ماخدناش علي بعض فقولتلها مش هشيل ايدي فكانت
عايزة تخرج م الناحية التانية فحطيت ايدي التانية ع الباب قالتلي اوعي بقي انا مبحبش اللي يحيرني قولتلها مش بحيرك ولا حاجة
قالتلي وبعدين انت اي اللي مقعدك هنا ما تطلع تقعد معاهم ف الفرح قولتلها مش عايز اخرج انا حر وحاولت امسكها واقربها مني وابوسها من شفايفها
بس كانت بتبعد عني كان في اوضة ممكن ندخل فيها ونقفل علي نفسنا بس خوفت حد يجي ويخبط لأن الاوضة كان فيها مشروبات وتسالي للمعازيم.
حسيت بحد جي فهي خرجت وانا شوية وخرجت وفضلنا برا لحد ما الفرح خلص.
كانوا كلهم قاعدين ف الاوضة اللي برا وهي دخلت الاوضة اللي جوا وانا قومت علي اساس ادخل الحمام وكنت عايز اخش عليها واتربس الباب وافشخها
جوا بس قلقت حد يلاحظ اننا احنا الاتنين جوا فشيلت الموضوع من دماغي

طبعا كلهم ناموا عندنا ف البيت وانا ف دماغي مظبط اني انيكها وهما نايمين بس محصلش حاجة ومعرفتش
تاني يوم ف الفرح محصلش حاجة برضو طول اليوم بالنهار بس ف الفرح باليل عند بيت العريس واحنا بنرقص
لزقت فيها من ورا وحسيت ان هي اللي قربت مني ولزقت طيزها ف زبري

بعد الفرح باليل جت الفرصة اني كنت انا وهي وبنت خالتي لوحدنا ف البيت لأننا كنا رايحين نجيب الهدوم بتاعتهم عشان هيمشوا
دخلنا البيت وبنت خالتي والفرسة دخلوا الاوضة اللي جوا بيجيبوا هدومهم وهدوم ولاد بنت خالتي عشان هيمشوا
وكانت بتدور علي جزمة الواد جوا بس ملقيتهاش والفرس جه يدور ف الاوضة اللي برا اللي انا قاعد فيها طبعا انا مستنيتش وكنت قاعد ع الكنبة
ورحت ساحبها علي رجلي وقعدتها علي زبري من فوق الهدوم قالتلي بس عشان فلانة هتيجي من جوا وهتشوفنا عرفت انها مشتاقة زيي
بس خايفة حد يشوفنا قالتلي اوعي عشان اشوف الجزمة ونزلت عملت وضع الدوجي عشان تشوفها تحت الكنبة وانا مستنيتش روحت وراها من ورا
ولمست زبري ف طيزها من علي الهدوم وقامت بعد ما لقت الجزمة تحت الكنبة زنقتها ف الحيطة قبل ما تدخل وفضلت اعصر ف بزازها
واحاول ابوس شفايفها بس كانت بتبعد عني دخلت جوا وبعدين اخدوا الهدوم ومشينا عشان اوصلهم

روحت بقي عندهم البيت انا وامي واخويا الصغير بعدها بشهر وكان جوزها لسه مجاش وهي اكيد هيجانة نيك الا بقي لو
كانت بتصبر نفسها هي جوزها في التليفون مش عارف.
يتبع.....................

تعليقاتكم الحلو بقي لو عايزين تعرفوا عملت معاها ايه لما روحت عندهم
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و ناقد بناء
حلوة اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى، امير الجنس العربى و ناقد بناء
قصة رائعة👍
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%