NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابحث عن قصة قرأتها سابقا ولم اكملها

انا بدور على قصه ست وجوزها سافروا بلد اوروبيه .. وقابلت حبيبها القديم ... والاتنين زنقوها فى حمام السباحه ... وفى الاخر أحدها حبيبها فوق ينيكها ... بس قالها استاذنى جوزك ... وجوزها وافق... إلى معاه الرابط بتاعها يبعته يا دجعان
ملقتيهاش ؟ انا كمان بدور عليها

انا بدور على قصه ست وجوزها سافروا بلد اوروبيه .. وقابلت حبيبها القديم ... والاتنين زنقوها فى حمام السباحه ... وفى الاخر أحدها حبيبها فوق ينيكها ... بس قالها استاذنى جوزك ... وجوزها وافق... إلى معاه الرابط بتاعها يبعته يا دجعان
انا كمان قالب عليها الدنيا المشكله انى حتى مش فاكر اسمها

قصه اخ واخته عايشين مع بعض الاخ بنيك صاحبة اخته بعلمها واخته تعطي دروس لاخو صديقتها بتقوية الشخصيه .. وكان الاخ يستمتع بالتحرش بالمواصلات

انا بردو بدور عليها بس ناسي اسمها هي حاجة زي النصيب أو الأقدار مش فاكر لو لقيتها عرفني

بدور علي قصة اعتقد اسمها فرصة أخيرة اسم البطلة الهام بتتجوز جارها وبيكون عنده بنت وبتحوزها لاخوها ... واحداث كتير حلوة

اسمها قسمة ونصيب

قصة عن علاقة ثلاثية بين واحدة وجوزها وصديقهم
وحملت في النص وحالتها النفسية سائت
بس بعد كدة نزلت ورجعو تاني كملو الموضوع
- فيها شبه من قصة سحر وجوزها وصاحبه عادل - بس مش هي

ابحث عن قصة لرجل اشترى مزرعة وكان في المزرعة غفير عنده زوجتان لكنه كان يعاملهم بشكل شئ وكانت ملابسهم ممزقة فصار يعطف صاحب المزرعة عليهم وينام معهم بالتناوب

ما في أي أحد ممكن يكمل قصة بياع الكلام من المنتدى التاني اسمها
عمارة العجائب أضن
للاسف بياع الكلام موجود معانا
ومنزل قصه
ورفض يعمل جزء تاني

ابحث عن قصه القصه عن موظفه شهر عقاري تذهب لعميل كبير البيت فيغتصبها و تذهب اليه مره تانيه و معاها ابنها... إسم القصه ايه

دي. لسه قريها امبارح بالصدفه هنا.. اعتقد حد اعاد نشرها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز قصه جعلوني عاهره كامله

سيد باشا
ابحث عن قصة قرأتها سابقا ولم اكملها ضاعت مني

القصة تتحدث عن طالبة جامعية انت من الريف الة اخواتها الشباب الثلاثة
لتكمل دارستها واخواتها الثلاثة تناوبو عليها ومرة راحت على السينما
وجدت شخص جمبها تحرش بها واعطاها رقمه ليشغلها فيما بعد بالجنس
واشترى لها شقة لهذا الامر وتعرفت على صديقة اخوها وشغلتها معها
ولم اكمل الجزء الاخير منها ياترى يلي عرفها يحطلي رابطها بالتعليق
ولكم جزيل الشكر
ابحث عن قصهً البطل كان حصل له اصابه و تم تركيب زب حصان ناك محارمه