NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

BODA 18

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم
انا عندي 19 سنه ودا سن صغير فعلا على المشكلة الي انا فيها انا بتفرج على سكس من حوالي 8 سنين او اكتر وحاولت كذا مره ابطل وبرضو مفيش لحد ما خلاص الواحد جاب آخره من القرف دا وبقا عايز يوقف كل الكلام دا بس الفكرة أن انا يومي مفهوش حاجة تتعمل وانا بعمل كدا بسبب الفراغ وياريت محدش يقولي انزل اتمرن وافشخ نفسك تمرين وكل الكلام دا لاني جربته كتير اوي اوي وبرضو مجالس نتيجة هل بقا ممكن حد عنده التيتة ويخلصني من وجع الدماغ دا ؟

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى, نور ونار صعيدي, 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋 و 3 آخرين
طول ما انت عايش في المجتمع وسط الناس هتفضل تتفرج على سكس
ومهما حاولت هترجع تاني

ازيكم
انا عندي 19 سنه ودا سن صغير فعلا على المشكلة الي انا فيها انا بتفرج على سكس من حوالي 8 سنين او اكتر وحاولت كذا مره ابطل وبرضو مفيش لحد ما خلاص الواحد جاب آخره من القرف دا وبقا عايز يوقف كل الكلام دا بس الفكرة أن انا يومي مفهوش حاجة تتعمل وانا بعمل كدا بسبب الفراغ وياريت محدش يقولي انزل اتمرن وافشخ نفسك تمرين وكل الكلام دا لاني جربته كتير اوي اوي وبرضو مجالس نتيجة هل بقا ممكن حد عنده التيتة ويخلصني من وجع الدماغ دا ؟
اشغل وقتك متطلعش البيت الا علي النوم اطلع نام حاول بقدر المستطاع متسبش اي وقت فراغ ليك

• عجبني
التفاعلات: banota.
طول ما انت عايش في المجتمع وسط الناس هتفضل تتفرج على سكس
ومهما حاولت هترجع تاني
اعتبر دا تلميح اني انتحر؟😃

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: zebbby, Amal77, A M G 1 2 3 و شخص آخر
اشغل وقتك متطلعش البيت الا علي النوم اطلع نام حاول بقدر المستطاع متسبش اي وقت فراغ ليك
الفكرة أن مش كل يوم مثلا بكون محتاج انزل واكيد مش هنزل الف ف الشوارع لوحدي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ا
الفكرة أن مش كل يوم مثلا بكون محتاج انزل واكيد مش هنزل الف ف الشوارع لوحدي
انزل ي حلو اقعد علي قهوه اتمشي علي الكورنيش اشتغل ياباشا اقضي وقت فراغك اتهد ومتعملش

ازيكم
اقفل التليفون بليل او متمسكش التليفون وانت لوحدك

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
ا

انزل ي حلو اقعد علي قهوه اتمشي علي الكورنيش اشتغل ياباشا اقضي وقت فراغك اتهد ومتعملش
إمكانية الشغل دلوقتي صعبة للاسف ومفيش ف المناطق المجاورة اي حاجه مسلية الواحد ممكن يعملها

صعبة نيك دي بصراحة
لا سهله اقعد مع اهلك طول اليوم ولو هتمسكه متقفلش الباب او تجيب بنطلون باستك وتقفل الاستك كويس او تقفل المواقع الاباحيه في اكتر من حل بس خلي عندك ارادة

ازيكم
بص انا كنت زيك كدا
حاولت كتير بس في طريقه واحده بس الي جاابت معاايا و هي اني ابطل ب التدريج

يعني انهارده اتفرجت
بكرا لا بعده هتفرج تاني اسبوع يوم و يوم و الاسبوع الي بعده يوم اتفرج و يومين لا هتلاقي الموضوع تمام

اه هياخد وقت بس دي الطريقه الوحيده

بص انا كنت زيك كدا

يعني انهارده اتفرجت
بكرا لا بعده هتفرج تاني اسبوع يوم و يوم و الاسبوع الي بعده يوم اتفرج و يومين لا هتلاقي الموضوع تمام

كان ادمان بجد ولا ممارسه عاديه ؟
و لو ادمان فضلت قد اي عندك الإدمان دا
و بدأت من كام سنه و بطلت وانت عندك كام سنه ؟
معلش علي الرخامه بس عاوز اعرف علشان انا حالتي اصعب من صاحب الموضوع كمان

انا زيك بتفرج على افلام سكس لحد ما عاوز انيك واحده وتمص بتاعي ومش قادر

لا سهله اقعد مع اهلك طول اليوم ولو هتمسكه متقفلش الباب او تجيب بنطلون باستك وتقفل الاستك كويس او تقفل المواقع الاباحيه في اكتر من حل بس خلي عندك ارادة
هحاول اعمل كدا

بص انا كنت زيك كدا

يعني انهارده اتفرجت

تسلم يا كبير هجرب واقولك

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
إمكانية الشغل دلوقتي صعبة للاسف ومفيش ف المناطق المجاورة اي حاجه مسلية الواحد ممكن يعملها
خلاص براحتك بقي متقعدش تصيح 😂

• بيضحكني
التفاعلات: BODA 18
ممكن تشغل نفسك ف تعلم مهاره ع الانترنت او تهتم ب مشاهده الافلام والمسلسلات وكدا او شغل اونلاين ده هيقلل من وقت فراغك جدا

ممكن تشغل نفسك ف تعلم مهاره ع الانترنت او تهتم ب مشاهده الافلام والمسلسلات وكدا او شغل اونلاين ده هيقلل من وقت فراغك جدا
شكرا ع النصيحة

• حبيته
التفاعلات: FLAME VOLCANO

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%