NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: SLSAMG، Range Rover و مجنونة مطرقعة
طيب هو مفيش راجل بتملي عيه واحده بس او نوع واحد بس من الحريم الا من رحم ربي يعني
مثلا الراجل لما يتجوز ومراته تكون معندهاش خبره ف للاسف بيبص برا لو مراته مش مدينه اهتمام بيبص برا لو مراته رومانسيه وشاف واحده حس انها خبره هيجري وراها ولو مراته خبره او واثقه من نفسها هيشك فيها
والمشكله دي مش من عند الراجل بس لا دي من عند الست كمان
يمكن الراجل عايز مكس لدا كلو عايزه ف اول حياته الموديه المكسوفه وبعدين عايز الرومانسيه وبعد شويه نقدر نقول انو هيشيل للعنيفه وبعدها اكيد لما يكبر شويه عايز الخيره اللي تمشي الدنيا معاه عشان الاتنين يتبسطو
بس عمر الراجل مرحبا المستسلمه او المهزله ف السرير
والحل عشان كنت ضحية للنوع دة

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Range Rover
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123، جمال موسى و Range Rover
طيب هو مفيش راجل بتملي عيه واحده بس او نوع واحد بس من الحريم الا من رحم ربي يعني
مثلا الراجل لما يتجوز ومراته تكون معندهاش خبره ف للاسف بيبص برا لو مراته مش مدينه اهتمام بيبص برا لو مراته رومانسيه وشاف واحده حس انها خبره هيجري وراها ولو مراته خبره او واثقه من نفسها هيشك فيها
والمشكله دي مش من عند الراجل بس لا دي من عند الست كمان
يمكن الراجل عايز مكس لدا كلو عايزه ف اول حياته الموديه المكسوفه وبعدين عايز الرومانسيه وبعد شويه نقدر نقول انو هيشيل للعنيفه وبعدها اكيد لما يكبر شويه عايز الخيره اللي تمشي الدنيا معاه عشان الاتنين يتبسطو
بس عمر الراجل مرحبا المستسلمه او المهزله ف السرير
انا بتملي عيني واحدة بس مش كله زي بعضه و الدليل علي كدا لسة متاثر بحبي و مش عارف اشوف غيرها

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Range Rover
  • عجبني
بصى انا فى حاجه عاوز اقولهالك بقالى فترة بس كنت متردد
بصراحه اول ما شوفت حسابك فى البدايه كنت فاكرك راجل وعامل حساب ست
عشان كان وقتها فى قصه كبيره كده وواحد انكشف وكانت ليله بقى
وقولت أنه عمل حساب تانى وكده
فبقولك عشان ميبقاش جوايا حاجه ههههههههه
صدقني في البداية اتعرضت لكتير اوي .
انتقمت كتير وسامحت اكتر .

ولكن يعلم **** اني مفيش جوايا حاجة من حد ومسامحة الكل .

والأهم عندي انت احساسك اية الوقت ولد ولا بنت 🤷🏻‍♀️

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و محب الغموض
تكلمنا في بوست سابق عن (( أنواع الرجل علي السرير )) وها أنا اوفي بوعدي وعملت البوست الي انتظرة الكثير منكم وهو عن الانثي علي السرير.

كما تتعدد شخصيات المرأة في الحياة اليومية. الأمر نفسه ينطبق على العلاقة الجنسية .فكل واحدة لها تفضيلات مختلفة عن الأخرى في إتمام العلاقة الجنسية. وتعبر عن حبها ورغبتها بطريقتها الخاصة. وعن كمية المشاعر الي بتخرج منها علي هيئة رد فعل مع الزوج / الشريك 😘

وهنا سوف استعرض لكم بعض من أنواع الانثي علي السرير وكيف تكوني شريكة جامحة .

*الانثي المستسلمة : دورها متوقف علي استقبال ردود الفعل ولا تفعل شئ غير أنها محطة استقبال للشريك ولا تصفح عن أي مشاعر ولا همسة عن ما يدور بداخلها ...في الغالب (( زوجة)) .

*الأنثى الشرسة : عنيفة مسيطرة علي العلاقة ..بتحب الأوضاع العنفوية بزيادة .تستخدم الاظافر في تحفيز الشريك .. نوع مفضل لدي معظم الرجال .

*الأنثى الواثقة من نفسها: ممكن تبدأ العلاقة بنفسها ..تعبر عن الي جوها بدون خجل .. لها نظرات توصل من خلالها مدي رضاها عن العلاقة .. لها صرخات معينة تشعل بيها لهيب الشريك 😘

*الأنثى الرومانسيه: دي بقي البنت المسهوكة في نفسها ..بتحب الملاطفة والمداعبة الكتير ..الكلام الجميل التغزل في جسمها وشكلها .. دائما شيك اوي 😉

* الأنثى بتاعة الكلام : دة نوع بيحب الكلام القبيح طول العلاقة اوعي تفصل كلام معاها ...سخونة جسمها معتمدة علي الكلام السخان طول مدة العلاقة ....( وممكن توصل الشتيمة وبتتقبل )
بالمناسبة هي بتبقي سوية جدا ..

*الانثي الخبرة : دي بقي جامحة طول اليوم . محبة الجنس لدرجة الجنون . تفعل أي طلب او وضع في ضوء العلاقة ..مسيطرة في حالة خمول الشريك .. (( لو زوجة بتبقي هدية للزوج ولكن أن وقعت في ايد زوج غير سوي ممكن يوصل بيها للتحرر أو الدياثة ... دة لأن الشهوة ممكن للاسف تتحكم بها ... وسوري حبيت اذكر النقطة دي بالتحديد لأنها مهمة ....بليز نحافظ علي الزوجة هي ملك لك وبس وليس لغيرك ))

بالنسبة لي دي الأنواع الي قدرت استوحيهم من خلال كلامي اولاختلاط والاحتكاك بالكلام مع الإناث بشكل عام سواء زوجة أو شريكة ..

* عزيزتي الانثي انتي اي واحدة من الإناث.،؟؟
  • عزيزي الرجل انت محب لاي نوع منهم. ؟؟
  • هل حصل وتم التوافق في الصفات والنوع من حيث التواجد علي السرير ؟؟

ملحوظة : رجاء الكلام في ضوء الموضوع دون الانجراف بعيد عن سياق الموضوع ✌️✌️

# Roooody 🦋
انت من أي نوع؟
انا بحب يلي تشاركني وتتفاعل معي

• عجبني
  • عجبني
ايه اللى جاب الاحترام هنا؟ 😂😂😂😂😂
رودى بتقولك اختار
خلاص انت اختارت
تقولها ولد ولود؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂
ما انا مجربتش قبل كدا علاقة مع بنت و علي فكرة انا من النوع الخجول جدا وفي نفس الوقت ليا هيبة مش هضيع دا كله علشان نزوة دا غير اني مصاب بالعشق يا سيدي القاضي

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123، Moheb sex و Range Rover
افضل الانثى الخبره وعالعموم أى نوع فيهم مش هتفرق أهم شيء عندى هو اسعادها لازم اخليها مبسوطه وأعرف هيا بتحب أي بالظبط واعمله معاها لأن أهم شيء فى العلاقة هو امتاع الشريك وشكراً على المشاركه الجميله دى يا رودى ابدعتى بجد 👏👏💪👍

• حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة