NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حنفي الونش

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير 🌹

جاء علي بالي سؤال إفتراضي أو خيالي من واقع القصص اللي بنقراها هنا ، وحبيت أستطلع رأي الشباب والسيدات ..

لو أنت ومراتك راكبين سيارتك بالليل وجايين من مشوار ودخلتم في منطقة مقطوعة ، وفجأة الطريق أتقطع عليكم وإضطريت تقف بالسيارة ولقيت عصابة مكونة من 4 أفراد هاجمتكم بالسلاح ونزلتكم من السيارة وأخدتكم في مكان مهجور ، وأفراد العصابة طلبوا أنهم ينبكوا حد منكم إنتوا الأتنين ، وتركوا لكم حرية الإختيار ، إما انهم ينيكوا مراتك أدامك أو ينيكوك أدام مراتك ، والعكس بالنسبة للسيدات ، إما ينيكوكي أدام جوزك أو ينيكوا جوزك أدامك !

ياترى إنت كرجُل هتختار وقتها أنك تتناك أدام مراتك ولا هي تتناك أدامك؟! وأنتي كزوجة هتختارى تتناكي أدام جوزك ولا هو اللي يتناك أدامك ؟
وبعدها .. هتبصوا في وش بعض إزاي ؟ 🤣🤣

• عجبني
  • بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: asdzaza, Any name, الجلجمونى و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لى مفيش خيار المقاومه و عدم الاستسلام

• عجبني
التفاعلات: eng ahmed alex و حنفي الونش
صباح الخير 🌹

جاء علي بالي سؤال إفتراضي أو خيالي من واقع القصص اللي بنقراها هنا ، وحبيت أستطلع رأي الشباب والسيدات ..

لو أنت ومراتك راكبين سيارتك بالليل وجايين من مشوار ودخلتم في منطقة مقطوعة ، وفجأة الطريق أتقطع عليكم وإضطريت تقف بالسيارة ولقيت عصابة مكونة من 4 أفراد هاجمتكم بالسلاح ونزلتكم من السيارة وأخدتكم في مكان مهجور ، وأفراد العصابة طلبوا أنهم ينبكوا حد منكم إنتوا الأتنين ، وتركوا لكم حرية الإختيار ، إما انهم ينيكوا مراتك أدامك أو ينيكوك أدام مراتك ، والعكس بالنسبة للسيدات ، إما ينيكوكي أدام جوزك أو ينيكوا جوزك أدامك !

ياترى إنت كرجُل هتختار وقتها أنك تتناك أدام مراتك ولا هي تتناك أدامك؟! وأنتي كزوجة هتختارى تتناكي أدام جوزك ولا هو اللي يتناك أدامك ؟
ممكن اتنين ليا و اتنين ليها
إنما بالنسبالي اتناك انا وهي لا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: eng ahmed alex، anaelkabten و حنفي الونش
لى مفيش خيار المقاومه و عدم الاستسلام

ده خيار تالت .. أنك تقاوم فيضربوك بالنار وتموت !

يبقي الخيار التالت أنك تموت 😀

هااا .. هتختار تتناك أنت أو مراتك ونبكة تفوت ولا حد يموت ولا تموت ؟ 🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA و بنوتى انا
ده خيار تالت .. أنك تقاوم فيضربوك بالنار وتموت !

يبقي الخيار التالت أنك تموت 😀

هااا .. هتختار تتناك أنت أو مراتك ونبكة تفوت ولا حد يموت ولا تموت ؟ 🤣
اذا حنموت سوا موافق لكن اموت و هيا بردو تتناك لاااااا

• عجبني
التفاعلات: eng ahmed alex و حنفي الونش
  • أتفق
التفاعلات: بنوتى انا
صباح الخير 🌹

انا اصلا منتاك وعندي اختي شرموطه عادي تنتاك امامي وانتاك امامها

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: حنفي الونش
انا اصلا منتاك وعندي اختي شرموطه عادي تنتاك امامي وانتاك امامها

ماهو الموضوع مش ليك ...

الموضوع لو للمتناكين والمعرصين والديوثين مكنش يبقي له أزمة أصلا لأن الأمور دى بالنسبة لكم عادى !

الموضوع للناس الطبيعيين اللي بيغيروا علي اهلهم وعندهم نخوة .

• عجبني
التفاعلات: eng ahmed alex
الإختيار التالت.. أموت

• عجبني
التفاعلات: eng ahmed alex و الجلجمونى
  • عجبني
التفاعلات: salemsoly
  • عجبني
التفاعلات: الجلجمونى و حنفي الونش
بصراحة حاسس ان دا سؤال عبثي

• بيضحكني

ما أنا قولت كده في الاول ..

أنه سؤال إفتراضي .. أو خيالي ..

لكن من خلاله بنشوف اراء الناس بتفكر إزاي وهل ممكن حد يفضل الموت علي أنه يتحط في الموقف ده ولا ممكن يتعامل من منطلق نيكة تفوت ولا حد يموت ؟ 😀

• عجبني
ما أنا قولت كده في الاول ..

أنه سؤال إفتراضي .. أو خيالي ..

لكن من خلاله بنشوف اراء الناس بتفكر إزاي وهل ممكن حد يفضل الموت علي أنه يتحط في الموقف ده ولا ممكن يتعامل من منطلق نيكة تفوت ولا حد يموت ؟ 😀
احنا بنتسلي مش أكتر
بص يعني يموتوني قبل ما يحصل الكلام دا 👍🏼👍🏼

• عجبني
لأ مش بلاش، ساعتها هبقي مت بدافع عن شرفي
وهي هتفهم.

هي هتفهم أنه مُت دفاعا عنها وعن شرفك ..

لكن المحصلة النهائية أنك هتموت وهي هتتناك برضو ! 🤣

• عجبني
  • بيضحكني
بص يعني يموتوني قبل ما يحصل الكلام دا 👍🏼👍🏼

هما هيموتوك لو إعترضت أو حاولت تقاوم وتخطف من أحدهم السلاح ..

لكن تضمن منين أنك تموت وهيسيبوا مراتك لحالها ؟ ممكن تموت ويعملوا فيها نفس العملة برضو ؟

هما هيموتوك لو إعترضت أو حاولت تقاوم وتخطف من أحدهم السلاح ..

لكن تضمن منين أنك تموت وهيسيبوا مراتك لحالها ؟ ممكن تموت ويعملوا فيها نفس العملة برضو ؟
مش مهم بس ابقا انا عملت العليا 👍🏼👍🏼

• عجبني

علي فكرة ...

في الثمانينات من القرن الماضي حصلت قصة زى كدة وكانت قضية مشهورة أوى إسمها ( فتاة المعادي ) واللي حصل هو نفس اللي أنا كتبته بالظبط .. واحد وخطيبته في العربية هجمت عليهم عصابة وخطفوهم وكتفوا الشاب وإغتصبوا خطيبته ادامه ، وضربوه علي دماغه بحيث فقد الوعي ، وكل ما يفوق يخبطوه علي دماغه ليفقد الوعي لحد ما الأربعة إغتصبوها وسابوهم ومشيوا ..

القصة دى إتعملت فيلم بعد كده تحت إسم ( أغتصاب ) بطولة ليلي علوى .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%