NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

التراث أنا وناهد طالبة الطب البشرى

د

دكتور نسوانجي

ضيف
أنـا مـروان
مـن المنصـورة
[email protected]


تعالو وإعرفو قصتى القصيرة مع ناهد

عمري 21 عايز أحكيلكو قصتي مع ناهد على فكرة انا شاب وسيم وادرس إدارة أعمال وكانت ناهد تدرس طب بشرى وعمرها 23 يروح كليتهم دايما اقعد مع اصحابى أول ما شوفت ناهد اول مرة حسيت انها هى البنت اللى هتكون نايمة جوايا مش عارف ليه جاني الاحساس ده وفعلا بعد ايام روحت لناهد وصارحتها باعجابي ليها واني عايز اكون معاها على علاقة وبعد فترة من التفكير ردت عليا بالموافقة ومن خلال تعرفنا حكتلي عن حياتها وانها كانت متزوجة ومطلقة لان زوجها كان بيشرب ويضربها كل يوم تقريبا عشان السبب ده اطلقو وفى يوم من الايام عزمت ناهد على الغدا فى مطعم وقعدت جنبها وبدأت افرك ايديها ورجلي بداعب رجليها وشفت منها رغبة لكده فقررت انى اعزمها عندي فى البيت وقالتلي انها عايزه تفكر وترد عليا وفى يوم من الايام في الجامعة كنت قاعد مع اصحابى جت ناهد عليا واستاذنت من اصحابى انها عايزه تكلم معايا وقالتلي انها متضايقة وعايزه نخرج انا وهيا فوافقت على طول وقلتلها نروح فين قالتلي اي مكان انت عايزه انا استغليت الفرصة وقلتلها ايه رايك نروح عندي فى البيت فقالت ماشي موافقة رحنا البيت وهناك قعدنا فى الانتريه وبدأت اكلم معاها وافهم من ايه هيا متضايقة فقالتلي انها عندها مشكلة في البيت عاوزين يجوزوها لواحد هيا مش عاوزاه فبدأت اهدي فيها
واواسيها وحضنتها شفتها مستسلمة للموضوع فبدأت امص شفايفها وهيا متجاوبة معايا ومن هنا قلتلها ايه رايك ننروح أوضة النوم بتاعتى فقالت ماشي يلا ندخل ورحنا اوضة بتاعتي وبدأنا نحضن بعض وصدرها على صدري وامص شفايفها وبعدين بدأت افك ازرار قميصها الابيض الي كان لازق على جسمها وفكيت لها البرا كمان وبدأت افرك صدرها وهيا تتأوه وتقول اي حبيبي مصو وكده وبعدين مصيت صدرها وبدأت العب بحلمات الصدر الثاني بايدي فقامت وخلعت البنطلون بتعها وفضلت بالأندر وخلعت هدومي كلها وخليت البوكسر وكان زبي واقف تحت البوكسر لدرجة حسيت انه هينفجر وبدأت افرك براس زبي ونزلت أمص فخدها العند ما وصلت الى فرجها وبديت الحس كسها وبضرها بلساني وهيا تتأوه لعند ما حسيت ان هيا بقت مولعة نار فقامت تمص زبي وهيا خبيرة بالمص وتمص كمان بضانى وتمص زبي وتلحسه وانا كنت العب بطيزها وكانت تقلي ااه ااه عاوزاك تحبلني اليوم عاوزة منك *** نيكني وبعدين نيمتها على السرير ورفعت رجليها الشمال وخليتها على كتفي وانا افرك راس زبي ببظرها وهية تقلي دخلو هموت فلما دخلت زبي عالنص صرخت صرخة قوية لانها كانت لسة مضياق يعني كسها مش اتناك كتير من زوجها وبدأت ادخلة واخرجة بسرعة ولما حسيت انى هبدأ انزل طلعته وحطيته بين صدرها عشان انزلهم عليه وعلى رقبتها وفى بقها وبقت تشيل من على صدرها وتحط فى بقها فقمت من فوقها وقامت هيا تغسل كسها وقلت انا ارتاح شوية وابدأ معاها تاني لما اقوم ولما جت نامت جمبى على السرير ونمنا و قامت هى وحطت رجليها فوق البوكسر واصابع رجليها بتلعب في زبي بعد كده فوقت قعدت تمص فى شفايفى لفياتها طلعتها عليا بس كسها عن شفايفى و بقها بيمص ويلحس زبى اللى وقف وولع و أنا واعض برااااحه بظرها فلما عدلتها قلتلها مالك قالتلي لا بس دخت شويه من الوضع دة وبعدين طلبت منها تعمل وضعية الكلب وجيت وركبت فوقها وزبي يفرك في طيزها وهية من الشهوة بقت في عالم ثاني وتقلي خايفة من ورا عشان بيوجع قلتلها مش تخافي هخليكى تستمتعي بنيكة فى حياتك مش هتشوفى زيهاا ولما دخلت زبي بطيزها بدأت تصرخ من الالم في البداية وبعدين تعودت ونست الالم من الشهوة وانا بدخلو واطلعو بسرعة كبيرة وهية بتقول ااه ايوة كدة نيكني طيزي عاوزة زبك يموتني وكده يعني ولما حسيت اني عاوز انزل قالتلي عاوزاك تنزل فى بوقى لانى بعشق المص وبحب الشرب وانا لبتلها طلبها وطلعت زبي وبدأت افرك فيه عند بقها لما نزلت بلعت المني كله وقالتلى أجمل حاجه فى حياتى انى دوقت المنى بتاعك وشربته وبعدين دخلنا الحمام وأخدنا شاور أنا وهيا وطلعنا ولبسنا هدومنا وخرجنا ورجعنا تاني للجامعة

إنتظـروا المزيد

واللـى حـابه تتمـتع وتتواصل

إيميل :

[email protected]

[email protected]

الفيس بوك :
/>
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%