NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الأستااذ

الباب يفوت جمل
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch و PepOoz69

انا بحب الفيلم ده فششششخ 😂😂😂😂😂

اخر حتة في الفيديو ده اللي بيحصل لما الدماغ تطلب معاك بنكد بتبقا ليلة طييييين 😂😂😂😂😂🤦🏻‍♂️

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ

اخر حتة في الفيديو ده اللي بيحصل لما الدماغ تطلب معاك بنكد بتبقا ليلة طييييين 😂😂😂😂😂🤦🏻‍♂️
فيلم ملوش حل 😂😂طلع حاحا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69

الحشيش لما بيطلب غم بتبقي ليله زرقاء ممكن تقطع شرايينك 😂😂
@احمد ماندوو @TIT00

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
الحشيش لما بيطلب غم بتبقي ليله زرقاء ممكن تقطع شرايينك 😂😂
@احمد ماندوو @TIT00
بجد واللله مره شربت وكنت قاعد مع صحابي في وسط البلد وكنا شلة كبيرة وتقريبا كنا بعد الفجر او قبل الفجر بحاجات بسيطة
المهم انا شربت من هنا
وقومت شادد كرسي وقاعد بعيد عنهم ونزلت في الكرسي ورفعت وشي للسما كده وبعيد عنك شريط ذكريات حياتي السوده كله عدي من قدام وشي وبعدها قومت قاعد حاطط وشي بين ايديا وعين ما تشوف الا النور 😂😂😂😂🤦🏻‍♂️
وكل اللي يسألني مالك اقوله وربنا ما اعرف بس متضايق
ومفوقتش من الموود ده غير بعدها بيومين وكان هاين عليا اطلع ع التحرير وارمي نفسي في النيل 😂😂😂😂🤦🏻‍♂️

• بيضحكني
بجد واللله مره شربت وكنت قاعد مع صحابي في وسط البلد وكنا شلة كبيرة وتقريبا كنا بعد الفجر او قبل الفجر بحاجات بسيطة
المهم انا شربت من هنا
وقومت شادد كرسي وقاعد بعيد عنهم ونزلت في الكرسي ورفعت وشي للسما كده وبعيد عنك شريط ذكريات حياتي السوده كله عدي من قدام وشي وبعدها قومت قاعد حاطط وشي بين ايديا وعين ما تشوف الا النور 😂😂😂😂🤦🏻‍♂️
وكل اللي يسألني مالك اقوله وربنا ما اعرف بس متضايق
ومفوقتش من الموود ده غير بعدها بيومين وكان هاين عليا اطلع ع التحرير وارمي نفسي في النيل 😂😂😂😂🤦🏻‍♂️
البتاع ده ابن متناكه ملوش مالكه زي ما بيطلب بقي يطلب نوم يطلب جوع يطلب ضحك ولو طلب حزن تبقي اسودت

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
البتاع ده ابن متناكه ملوش مالكه زي ما بيطلب بقي يطلب نوم يطلب جوع يطلب ضحك ولو طلب حزن تبقي اسودت
مره طلب معايا بنوم فرشتلهم ع الترابيزة ومعرفوش يفوقوني غير لما فضوا القعدة وخلاص هنروح 😂😂😂😂🤦🏻‍♂️

ومره تانيه طلبت بضحك الناس في العماير حوالينا كانوا هيطلبوا الشرطة عشان مش عارفين يناموا ونزلوا اتخانقوا معانا لولا اننا لمينا الدنيا 😂😂😂😂
بس هو كده كده بيطلب بجوع وكل ما تاكل حاجة مسكرة تجوع اكتر ودماغك تعلي 🤦🏻‍♂️

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%