NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هي الناس لسه نايمه ولا أيه مافيش تفاعل خالص ع اي حاجه
 
انا ليه مش بتظهرلي قصصك بتظهرلي الكومنتس بس؟!!!
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
انا ليه مش بتظهرلي قصصك بتظهرلي الكومنتس بس؟!!!
علشان بتدخل ع الردود تحت خالص فيه عدد الصفحات هات اول صفحه
 
انت شوقتتى اجى ادوق الحريم الجامده دى كلها
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
تم أضافة الجزء التاسع
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون

هو مش هركب حد من عليتك ولااى ؟:sneaky:🔥​

 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
🔥🔥 ــ ــــــــــــــــــــ ــ🔥🔥

اهلا بيكم انا تامر من زمان وانا بحب الجنس جدا خصوصا جنس المحاارم والدياثه وكنت دايما بحب الموضوع دا جدا القصة اللي انا هحكيها دي بدأت احداثها وانا عندي 21 سنه كدا وبطلتها هويدا بنت عمتي اللي في وقتها كانت 32 سنه ومتزوجه وشكلها من بره محترمة جدا بس جواها شرمطه وقحب يكفي نسوان مصر كلها وكانت بتشتغل مدرسة في الحضانه عندنا من باب انها بتسلي وقتها ف غياب جوزها اللي مسافر وبيرجع اجازه شهر ف السنه بس ايه كانت فرسه شبه مديحه كامل كدا وبزاز كبيره وجوز طياز يوقفوا اتخن زبر وكنت دايما بتخيل نفسي وانا بتفرج عليها وهي بتتناك من فحل زبره كبير وانزل لبني عليها وبحكم سفر جوزها الكتير والطويل كانت دايما هايجه كدا من طريقة لبسها وكلامها وخصوصا معايا هزار وشتيمه زي ماتكون حاسه ان هموت عليها فعلا وعايزه تهيجني اكتر بدأت الحكايه لما صحيت ع صوتها وهي ف اوضتي جمبي ع السرير وبتقول تامر يا تامر اصحي بئ وفتحت عيني كدا قولتها ايه يابنتي في ايه ع الصبح ضحكت وقالت صبح ايه دا احنا المغرب قولتها عايزه ايه يعني قالت التليفون باظ مش عارفه مالوا وعمرو خارب الدنيا اتصالات عليا والنت بيروح ويجي قولتها طيب هلبس وهجي وراكي قالت ايه يعني انت نايم عريان قوم يلا وضحكت وشدت البطنيه وكنت قاعد بالبوكسر وزبري واقف ع الاخر من منظرها وهي جمبي ع السرير ولابسه عبايه لازقه في طيزها و نص بزازها طالعه منها بره واول لما هويدا اخدت بالها من زبري اللي واقف تحت البوكسر حسيت انها اتكسفت شوية وهاجت ف نفس الوقت وبعدين ضحكت وقالت يلا انجز عايزه أمشي قبل الضلمه المهم اخدت منها التليفون وهي عنيها ع زبري وانا ظبطت ليها التليفون وفرحت اوي وبعدين قفلت باب الأوضه وقالت عايزه منك حاجه بس سر مابينا اتفقنا قولتلها اتفقنا قالت عايزاك تصورني بـ تليفونك وتبعتلي الصور ع الواتس علشان ابعتهم لعمرو جوزي احسن من السيلفي وبعدين تليفونك الكاميرا بتاعته حلوه قولتلها ماشي كل دا وانا زبري هيقطع البوكسر صورتها وهي بالعبايه كام صوره كدا وحسيت انها هايجه خالص زي بالظبط وبعدين اتنهدت كدا وقال كفايه انا تعبت اوي ابعتهم ع الواتس وأحذفهم بعدين ضحكت وقالت لو واثق ان ماحدش هيشوفهم غيرك خليهم عادي بس الحجات دي مافيش فيها هزار وخرجت من الاوضة وانا هجن من الشهوة وفضلت العب ف زبري وجبتهم ع صورها اللي صورتها ليها وكنت مبسوط جدا باللي حصل بيني وبين هويدا وفات ع الموقف دا كام يوم وانا مستني اي فرصه علشان اشوفها تاني وبفكر فيها باستمرار وقررت ان ابعتلها ع الواتس وبعدين قررت إن اتصل بيها بحجه إن واحد صاحبي عايز يقدم لأخوه ف الحضانه عندهم وكدا المهم اتصلت بيها فعلا وانا زبري واقف جدا مجرد ان هسمع صوتها كدا

☎️أنا .. الو ازيك يا هويدا

☎️هويدا .. ازيك يا تامر عامل ايه

☎️أنا .. تمام انتي كويسه وجوزك كويس

☎️هويدا .. كويس بيسلم عليك

☎️أنا .. كنت عايز اعرف الحضانه عندكم مصاريفها كام وكدا فيه واحد صاحبي عايز يقدم لأخوه وقولتلوا ان بنت عمتي شغاله هناك
هويدا .. ولا يهمك خليه يجي بس وانا هظبطوا ماتقلقش هههههههههه


☎️أنا .. ههههههههههه حبيبتي يابنت عمتي واثق من كدا طبعا

☎️هويدا .. طبعا يابني ها لسه محتفظ بالصور ولا حذفتهم ههههههههه

☎️أنا .. هههههههههه لا محتفظ بيهم بس لو عايزه احذفهم عادي

☎️هويدا .. لا لا براحتك المهم خد بالك من ان حد غير يشوفهم

☎️أنا .. لا ماتخفيش أنا كل يوم لازم اتفرج عليهم بصراحه انتي زي القمر

☎️هويدا .. ههههههههه **** يخليك ياتموره ياقلبي

أنا .. المهم الصور عجبوا عمرو يعني

☎️هويدا .. هههههههههه لأ

☎️أنا .. ياسلام و**** انتي زي العسل انا لو جوزك مش هطلع من البيت وهفضل جمبك حد يسيب الجمال دا

☎️هويدا .. ااااه يا تامر اسكت انا كرهت نفسي من سفر عمرو اصلا

☎️أنا .. طيب احكيلي ايه اللي مش عاجبه ف الصور

☎️هويدا .. ههههههههه عمرو عايز صور من نوع تاني يابني وانا مش بعرف اتصور سيلفي الصور بتطلع وحشه

☎️أنا .. أه فهمت طيب اصورك أنا ياستي هههههههه علشان مايزعلش

☎️هويدا .. ههههههههه ياريت ينفع

☎️أنا .. وماينفعش ليه يعني ما أنا بصور حنان أختي كل شوية وبتبعتهم لجوزها ولما بيسألها من صورها بتقول أنك أنتي اللي بتصوريها ههههههههههه

☎️هويدا .. ههههههههههه بجد معقول

☎️أنا .. أه و**** بجد

☎️هويدا .. وبتصورها أزاي يعني بتكون لابسه أيه وكدا

☎️أنا .. يعني مره بصورها بقميص النوم مره أصورها وحجات كدا

☎️هويدا .. ماتحكي يابني سيب الكلام يطلع منك زي ماهوا كدا

☎️أنا .. يعني مره بالقميص مره أصورها وهي مطلعه بزازها بره القميص مره بالاندر والسنتيان مره توطي كدا وتنزل الاندر واصور طيزها يعني بتعمل اوضاع سكس وانا أصورها

☎️هويدا .. احح وبتصور كسها

☎️أنا .. طبعا بصور كل حته فيها وجوزها بيتبسط اوي بالصور

☎️هويدا .. وانت بتتبسط

☎️أنا .. طبعا

☎️هويدا .. بصراحة بتهيج عليها وانت بتصورها

أ☎️نا .. دا زبري بيوقف ع الاخر وبكون نفسي انيكها

☎️هويدا .. احححح وانت بصراحة زبرك حلو طيب جربت انك تنيكها وهي رفضت

☎️أنا .. مممم بصراحه لأ أخري العب ف بزازها ادعك زبري ف طيزها كدا وبعدين انا مش عايز انيكها انا بتخيلها وهي بتتناك كدا وانا اتفرج عليها وبتمتع اكتر

☎️هويدا .. اححح يا خول انت ديوث يا تامر يا بختها بيك

☎️أنا .. مش عارف ياهويدا بصراحه بس بحب اتخيل حنان وهي بتتناك قدامي وبتبسط حتي انتي نفسي كدا اشوف حد يكون زبره كبيره يمتع كسك ويعوضك عن غياب عمرو جوزك وخصوصا ان انا متأكد ان كسك كبير اوي ونفسه يتناك جامد

☎️هويدا .. احححح كبير يا تامر ونفسي اتناك واحس بالبن وهو بينزل ف كسي اوي ااااه كسي وجعني اوي اي بقولك ايه فاضي بكره

☎️أنا .. طبعا فاضي

☎️هويدا .. طيب تعالي عندي ف الشقه نكمل كلامنا وتصورني كام صورة ع زوقك كدا يا معرص ههههههههه

أ☎️نا .. ماشي اتفقنا بس مش انتي قاعده مع حماتك ف شقتها علشان جوزك مسافر ياقحبة

☎️هويدا .. اه بس انا هروح شقتي بكره بحجة ان هجيب اي حاجه من هناك وكدا كدا كل الجيران كلهم يعرفوا ان انت ابن عم يلا بقي علشان انا كسي اتبهدل وعايزه اخد دش بسرعه

☎️أنا .. ايه ياشرموطة انتي جبتي عسل كسك ولا أيه هههههههههههه

☎️هويدا .. ههههههههههه مرتين وحياتك جبتهم مرتين يلا سلام ممممممه

☎️أنا .. سلام يا قمر

طبعا أجمل حاجه ف الدياثه والتعريص إنها بتقوي أي علاقة بين اتنين علشان مش بيكون فيه مجال ان حد يكذب ع التاني أو يخدعه لأي سبب وعلاقتي أنا وهويدا بدأت تاخد شكل تاني خالص وخصوصا بعد المكالمة دي وهويدا بعتت ليا ع الواتس تعرفني انها ف الطريق رايحه شقتها وطلبت مني أروح ليها وانا ماكنتش مصدق من الفرحه وبسرعه غيرت هدومي ونزلت اخدت تاكسي يوصلني وبعد 20 دقيقة كدا وصلت العماره اللي فيها شقة بنتي عمتي حبيبتي هويدا وانا زبري واقف جدا وهرمون الدياثه كان واصل أعلي حاجه وطلعت رنيت الجرس وهويدا فتحت ليا وكانت لسه لابسه عبايه سودا والطرحه وقاعده بشعرها وسلمت عليها وقعدنا ف الصاله وبصت ع زبري وضحكت وقالت ايه دا يا مفضوح ماشي ف الشارع كدا وأنا ضحكت وقولتها أعمل أيه يعني غصب عني طول الطريق وأنا بتخيل فيكي وزبري وقف وهويدا قالت وكنت بتتخيل ايه عرفني قولتلها لا هتزعلي قالت لا مش هزعل اخلص أحكي قولتلها كنت بتخيلك وانتي بتتناكي وانا بتفرج عليكي هويدا اتنهدت تنهيدها كلها شهوه وحرمان وقالت وكنت بتناك ف كسي ولا طيزي قولتلها ف كسك قالت اححح نفسي اتناك ف كسي جامد يا تامر ويكون زبر كبير اوي يعوضني عن حرمان السنه ونص اللي مسافر فيهم عمرو جوزي قولتلها يالهوي سنه ونص قالت سنه ونص قولتلها بصراحه كتير اوي وخصوصا أنك حلوه اوي ماتستاهليش اللي بيحصل معاكي دا طيب كلمي عمرو ينزل اجازه قالت انا كل يوم بكلمه وهو مش مهتم غير انه يسكس معايا ف التليفون وابعتلوا صوري قولتلها طيب خلاص متعك نفسك وسيبك منه قالت امتع نفسي ازاي يعني قولتلها انتي سيبي نفسك ليا وانا هنسيكي عمرو واللي جابوا عمرو لقيت هويدا بتضحك وقالت هنشوف بس انا مستغربه من حاجه ازاي انت ديوث كدا وزبرك اهو شكله حلوه قولتلها عادي انا بستمتع اكتر بالدياثه وانتي جسمك حلوه يستاهل انك تتناكي من اكتر من زبر وتتبسطي وكسك يجرب ازبار مختلفه قالت اح كسك ولع تعرف يا تامر نفسي ايه ع كدا قولتلها ايه قالت أمسك زبرك ليا سنه ونص ما مسكت زبر قولتلها اطلعوا تمسكيه شوية قالت لأ لأ بلاش أنا عايزاك تصورني كام صورة كدا زي ما بتصور حنان اختك علشان ابعتهم لعمرو قولتلها اصورك وانتي تعبانه كدا انتي شكلك تعبتي خالص قالت كسي بقي دااايب عايز يتناك بقولك مش انت عايز تبقي ديوث عليا وتعرص عليا قولتلها اه ياريت قالت ايه رايك اكلم عمرو قدامك وتتفرج عليا وانا بلعب ف كسي وبتناك فون من عمرو قولتلها ماشي بس بشرط قالت ايه قولتلها وانا بتفرج هطلع زبري وانا بلعب فيه زيك ضحكت وقالت طلعوا بس تعالي صورني علشان ابعتهم لعمرو واهيجوا عليا قولتلها طيب ماشي عايزه تتصوري ازاي قالت انت اللي قول ليا اعمل ايه وانا هعمل قولتلها انا هعملك البوم سكس من انتي ولابسه بالعباية لحد ما اصورك وانتي من غير هدوم قالت ماشي🔥🔥🔥🔥

((أنا هشرح الصور اللي صورتها ليها ف ف حوار من طرف واحد وأغلب الكلام هيكون مني انا طبعا هي هتعمل اللي انا بطلبوا منها وبس ))
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

📷 يلا اوقفي كدا وحطي صباعك ف بوقك واتخيلي ان صباعك دا زبر بتمصي فيه علشان المحن يبان ع وشك كدا
هويدا ضحكت وقالت هو انا ناقصه محن انا فعلا ممحونه اوي

📷 طلعي بزتك اليمين من العباية ومصي حلمتها بس خلي عينك ع الكاميرا ياقحبة

📷 يلا طلعي بزازك من العباية وحطي ايدك ف وسطك وافتحي رجليكي وانتي واقفه كدا وابتسمي وانا بصورك
اح ياقحبه كل دي بزاز دي أكبر من طيز حنان اختي وقربت من هويدا وبدات العب ف بزازها لحد ما حلماتها وقفت كدا وهويدا كانت فـ عالم تاني

📷خلي بزازك زي ما هيا طالعه كدا ياقحبة وارفعي العباية

📷وطي شوية كدا واعملي وضعية الركوع اصور الطيز بنت الوسخه اححح

📷قربت من هويدا وهي بنفس الوضعية ونزلت الكلوت بتاعها اللي غرق من عسل كسها وكان خرم طيزها ضيق خالص وفضلت ابعبص فيها وابوس فـ طيزها والحس خرقها وهي بتتنهد وبتقول ااااه يا تامر تصويرك حلو اوي

📷اقلعي العباية يلا يامتناكه

طبعا بعد ماهويدا قلعت العباية وببقيت من غير هدوم خالص وأنا قلعت هدومي زيها وفضلت اصورها بكل الاوضاع وصورت كل حته ف جسمها وعملت ليها البوم من 26 صورة وهويدا قالت أنا كسي وجعني اوي يا تامر اي كسي مش قادره عايزه اتناك فـ طلبت منها توقف و تسند ضهرها للحيط وتفتح رجليها وفضلت الحس ف كسها وانا وقاعد ع ركبي وماسك طيزها بأيدي وهي حاطه ايدها ع دماغي وبتشد فـ شعري كل ما ما ادخل لساني فـ كسها لحد ما ضمت رجليها جامد ع دماغي وشدت شعر اوي وحسيت بعسل كسها نازل ع وشي وهي بتصرخ وبتقول اه ياكسي اححح ااااااااه
وانا قولتلها خلاص كدا ارتحتي قالت لسه كسي ماشبعشي الحس كسي كمان اح خليني اعوض السنه ونص اللي فاتوا اه يا تامر بتلحس حلو اوي تعرف عمرو جوزي عمره مالحس كسي خالص اي دخل لسان جامد اااه نيك كسي بلسانك يامعرص ياخول احححح
بعد مافضلت الحس ف كس هويدا وانيكها بلساني وهي مبسوطة أوي وبتشتمني فضلت تترجي فيا ادخل زبري ف كسها وانيكها ونزلت ع زبري فضلت تمص فيه وانا ماكملتش دقيقة كنت نزلت لبن زبري فـ بوقها وهويدا زعلت جدا وقالت اه ياخول جبتهم يامعرص اومال هتنيك كسي ازاي قولتلها اجبلك حد يكون زبره كبيره يمتعك ويفشخ كسك يامتناكه وانا ابقي ديوثك واتفرج ع كسك الكبير دا وهو بيتناك ها قولتي ايه قالت ثواني ابعت الصور لعمرو وافكر شوية أنا خايفة نتفضح ابعت يلا الصور ع الواتس وبدأت ابعت ف الصور وهي تبعت لعمرو ومافيش 5 دقايق وعمرو اتصل بـ هويدا ومبسوط بالصور وبدا يسكس فون معاها وهي بتدعك ف كسها وانا بتفرج عليها وهي نايمه ع الكنبة وفاتحة رجليها وبتلعب ف كسها ومن غير ما تاخد بالها فضلت اصورها فيديوا وهي بالوضع دا وبتقول لعمرو انها تعبانه وعايزه تتناك وبتقول اححح ياعمرو عايزه زبر يدخل ف كسي يعشرني انا شرموطة وانا زبري وقف تاني من أحساسي ان ديوث ومعرص وانا واقف بتفرج وهيا بتتكلم وبتتناك فون وشوية وقربت منها وشاورت ليه تفتح المايك وحطيت زبري ع كسها وهويدا حست بزبري ع كسها وقالت اح أنا بتناك ياعمرو اي مراتك بتتناك والزبر ع كسي اهو اأااه كس مراتك تعبان جامد ياعمرو ااح زبرك حلو اوي يا تامر اه دخلوا ف كسي ونيكني وعمرو جوزها قال تامر مين يامتناكه وهويدا اتخضت وبعدين قالت أصلي انا متخيله ان تامر هو اللي بينيكني انت زعلت ولا ايه وعمرو قال ياشرموطة خلية ينيكك واتبسطي طالما نفسك تتناكي من تامر وهويدا مسكت زبري ودخلتوا ف كسها وقالت اح ياعمرو تامر دخل زبره ف كسي اه زبره حلوه وعمرو رد عليها وقال خليه ينيكك جامد وينزلهم ف كسك ياوسخه ويعشرك وهويدا ضحكت وقالت اح يا تامر سمعت جوزي عايزك تنيكني جامد وتعشرني اه ياكسي وكل دا وعمرو المسكين فاكر انت هويدا بتتخيل وهي بتكلمه فون مايعرفش انها بتتناك بجد وزبري ف كسها وهي مبسوطة اوووي وبعدين هويدا قالت اه بصوت عالي وعمرو قال مالك يا وسخه قالت اصلي تامر بيدخل ويطلع زبره ف كسي بسرعه اوي وبدات انزل لبن زبري ف كس هويدا وهويدا بتقول اححح ياكسي ااااه يا عمرو تامر بينرل لبنه ف كسي اهو اااه مراتك بتتعشر بجد يا عمرو وعمرو هايج خالص وقال وانا قربت اجيبهم ياقحپة اهو هنزل اخخ وبعد مانزلت وهطلع زبري من كس هويدا شدتني من أيدي علشان اسيب زبري ف كسها وعمرو ضحك وقال ل هويدا بس انتي النهرده كنتي جامده اول مرة تبقي كدا وهويدا ضحكت وقالت يعني اتبسط ف المكالمه دي عمرو قال بصراحة اتبسط اوي وانتي قالت وانا كمان دا حتي زبر تامر لسه ف كسي اهو مطلعهوش ههههههههه وعمرو ضحك وقال اه ياوسخه خلاص فضيها سيرة كل حاجه وليها وقتها يلا سلام علشان ورايا شغل وهويدا قفلت السكه مع عمرو وانا زبري نام ف كسها وهي كانت مبسوطة اوي وفضلت تبوس فيه ودخلنا مع بعض الحمام اخدنا دش وصورتها كام صورة وهي ف الحمام علشان تبعتهم لجوزها وبعدين هويدا طلعت من الحمام عريان دخلت المطبخ جهزت اكل كانت جيباه معاها واكلنا ودخلنا نمنا انا وهويدا ع سرير جوزها وع العصر كدا لبسنا ومشينا انا وهويدا علشان اوصلها الاول عند بيت حماتها وبعدها انا ارجع ع البيت وفعلا رجعت البيت وأنا منتهي السعادة وكل شوية اتفرج ع صور وفيديوهات هويدا وع جمال جسمها وكسها الكبير وطيزها وفضلنا كل يوم نسكس ف التليفون وابعتلها افلام سكس محاارم ودياثة وبقيت بفكر زي المجنون فـ فحل يكون زبره كبير وتخين واسمر ينيك هويدا قدامي ويمتعها ويديثني عليها وبقيت ببص ع الناس وكل بيقول انه فحل وزبره 25 سم ويقدر ينيك 24 متواصله وكلهم كدابين فقررت أعمل أيميل ع تويتر أدور فية ع طلبي وأي حد يقول انه فحل وجامد يبعت صورة لزبره بالاثبات ويطلع كذاب وفي يوم كنت ف مشوار فـ وسط البلد
وانا وماشي شميت برفان جميل خالص وأنتبهت للواحد شكله مش مصري كدا واقف بيعمل تركيبات عطور وبخور وزبره من تحت البنطلون واقف وكبير خالص مش عارف ليه اول ما شوفته فرحت من جوايا وقربت منه وانا مبتسم قولتلوا أسمها ايه الريحة دي وفضلت اتكلم معاه وطلع اسمه بكر 29 سنة سوداني مصري امه من اسوان وابوه من السودان واتعرفت علية واخدت رقمة وعملت عنده تركيب بـ 50 جنية وأديته 100 واتصلت بهويدا وحكيت ليها اللي حصل وان اتعرفت ع فحل زبره كبير و عجبني اوي وهي هاجت وخلتني اعمل معاها سكس فون وأنا فـ الشارع لحد ما جابت عسل كسها وقفلت السكه من هنا واتصلت ع بكر بحجة اشوفه سجل الرقم ولا لأ بس مش عارف ادخل ل بكر ازاي لحد ما تاني يوم جات ليا فكره واتصلت ع بكر قولتلوا بكر انت بتحب الفلوس قال ومين مش بيحب الفلوس
قولتلوا طيب والنسوان ف سكت وقال احكي معاك بجد بس ماتزعلش وتاخد الموضوع بحساسية قولتوا لأ عادي احكي قال أنا من اول ما بنزل من البيت لحد ما أرجع البيت وانا زبري بيكون واقف بس النسوان النسوان ف مصر شراميط اول وهايجين حتي اللي بتكون محترمه من جواها شرموطة قولتلوا كل النسوان قال بصراحة اه قولتلوا يعني امي وأختي واهلي شرميط هههههههه حسيت بكر اتكسف وقال لا لا ما اقصد كدا قولتلوا حتي لو تقصد عادي بس النسوان معزوره يا بكر انا شوفت زبرك وهو واقف وكبير وجامد واحنا النسوان ف مصر بتحب الزبر الكبير والزبر الاسود موضه اليومين دول انا اهو بقولك انت لو جيت عندي البيت وامي او اختي شافوا زبرك كدا مش هيطلعوك غير لما تنيكهم هههههههههه بس أنا بصراحة حكيت عنك لواحده تخصني يعني هي بنت عمتي ومحرومة جوزها مسافر ونفسها تتناك بزبر كبير لو ليك ف النسوان نتقابل لو مش ليك ف السكة دي انسي اي كلام حصل بينا ومش هتصل بيك تاني فكر ومستني ردك يكون صوره لزبرك وهو واقف علشان بنت عمتي تشوفه سلام واتصلت ع هويدا حكيت ليها اللي حصل وهويدا كانت مبسوطه بس خايفه وطبيعي انها تخاف وقالت طيب يا تامر لو وافق هنجيبوا فين او أحنا هنروح فين قولتلها بصراحه مافكرتش ف كدا بس افضل حاجه عندك ف الشقة وكدا كدا انا معروف انك بنت عمتي والعماره عندك فاضيه اصلا السكان كلهم موظفين رجاله ونسوان يعني من 8 الصبح للضهر نعمل اللي احنا عايزين نعمله صح قالت هو صح بس انا خايفه قولتلها المهم كسك عايز ايه ضحكت وقالت عايز يتناك بس يارب يطلع زبره كبير بجد زي ما وصفته كدا نفسي كدا اتناك من زبر يخليني اعيط من المتعة اححح يا تامر تعرف كل ماعمرو يتصل يسكس اتخيلك وانت زبرك ف كسي ساعتها وحتي عمرو اول مايحس ان بتكلم من غير نفس كدا يقول ليا افتحي رجلك خلي تامر يدخل زبره ف كسك ياهويدا يعني بدأت دماغه تلين كدا اح انتي بس اسمعي كلامي وانا هخليكي تتناكي ف شقة حماتك مع حماتك واخت جوزك بس تسمعي الكلام وكل حاجه ف وقتها .........

الي اللقـاء ف الحلقة القادمـــــه 🌶🌶


ـــــــــــــــ الجــــزء الثــــاني ــــــــــــــ

بعد ما حكيت لـ هويدا ع موضوع بكر ووصفت ليها زبره وهاجت عليه فات يومين وبكر ولا حس ولا خبر وكنت مدايق جدا بصراحة ومش عارف أعمل أيه المهم قررت أن أخد هويدا ونروح ليه المحل بتاعه فـ حته جمب وسط البلد وكدا كدا ماحدش هياخد بالوا من حاجه دا محل وكل الناس ممكن تشتري عادي وافتكرت كلام بكر لما قال ان بيقفل المحل الساعه 12 بالليل علشان الناس بتخف خالص ف الحته اللي هو فاتح فيها دي ف الوقت دا واتفقت مع هويدا أنها هتروح شقتها وهاجي أخدها من هناك وتقول لحماتها انها هتبات عندنا وفعلا روحت الشقه عند هويدا وكانت قاعده بقميص موف قصير مش مغطي ربع طيزها وبزازها طالعه منه وكانت هايجة اووووي ويادوب انا دخلت الشقه وقفلت الباب وهويدا فضلت تبوس فيا زي المجنونه وأيدها ع زبري وهي بتقول كسي عايز يتناك يا تامر تعبانه اوي وانا نزلت ع ركبي وقعدت تحت رجليها الحس ف كسها جامد وهي سانده ضهرها للحيط لحد ما نزلت عسل كسها وهي ممحونه ع الاخر وأنا وقفت وطلبت منها تحط وشها للحيط وطلعت زبري حطيتوا بين فلقتين طيزها وفضلت ادعك فيه لحد ما نزلتهم ع طيزها من بره وهي بتضحك وبتقول أح ياخول يا معرص مادخلتش زبرك ف كسي ليه لما عارف نفسك هتجيبهم دا أنا كسي نشف من قلة اللبن وانا ضحكت وقولتلها كيفي كدا يالبوه قالت براحتك يلا هلبس ونمشي قولتلها هتلبسي ايه قالت مش عارفه بس أكيد عبايه يعني علشان ممكن حد يشوفني من الجيران واحنا نازلين قولتلها طيب بصي أنا مش عايزك تلبسي سنتيان او كلوت البسي العبايه كدا ع اللحم قالت ازاي هتلصق فجسمي وانا ماشية قولتلها عادي احنا كدا كدا مش هنمشي نروح بتاكسي ونرجع بتاكسي قالت ماشي انا حاسه ان فضيحتي هتكون ع ايدك يا تامر وضحكت ونزلنا والعبايه فعلا داخله بين فلقتين طيزها وحلمات بزاز مرسومين تحتيها وطلبت منها توقف ف بير سلم العماره وانا طلعت اول الشارع جبت تاكسي وركبنا ومشينا كانت الساعه 11 ونص تقريبا ووصلنا هناك كانت الساعه داخله ع 12 ونزلنا أنا وهويدا ودخلنا المحل عند بكر وسلمت علية وحسيت انه خاف او اتوتر وفعلا كان المحل فاضي خالص والمكان هادي كدا وهويدا سلمت ع بكر وعرفتهم ع بعض وانا قولت لبكر كنت ف مشوار انا وهويدا ولقيت نفسي قريب منك قولت أجيلك تعمل حاجه ع زوقك كدا وتكون ريحه حلوه وبكر ضحك وقال عيوني بس كدا وبكر كان زبره وقف والبنطلون قماش زبره مرسوم رسم تحتيه وهويدا عنيها هتطلع ع زبر بكر وهي وبتبص ع زبره قالت تامر كلمني عنك كتير قولتلها بس بكر تقلان علينا ياستي وشايف نفسه وهويدا ضحكت بمحن كدا وقالت ليه حق يشوف نفسه وفضلنا نتكلم أنا وبكر وهويدا بتاع نص ساعه كدا وبكر عمل شاي لينا وبدأنا نهزر ونضحك وكلنا فكينا كدا وهويدا قامت كأنها هتختار شكل القزازه اللي هتعمل فيها التركيبه وبدل ما تعدي من ورا بكر فاتت من قدامه وبقي ضهرها لوش بكر وطيزها قصاد زبره بالظبط ولما عدت زبر بكر بقي يحك ف طيزها جامد وعلشان هي لابسه العبايه ع اللحم اول لما زبر بكر جه بين فلقتين طيزها حست بيه جامد وخصوصا ان زبر بكر فعلا شكله كان كبير وهويدا حست بزبر بكر بين فلقتين طيزها ومحشور فيهم كدا وطلعت منها اها كدا مكتومه وكلها محن الأها اللي طلعت من هويدا أنا حسيت أنها بتشتكي فيها حرمانها السنه والنص اللي فاتوا وكل دا حصل ف ثواني وبسرعه وبكر بص عليا وقال يا تامر دا مكان أكل عيشي لو حد جه فجأه هنتفضح ماينفعش كدا قولتلوا ماشي ماشي واصلا شكل هويدا مش عجباك قال لا مش عجباني ازاي بس دي جواها محن يكفي نسوان مصر وهويدا ضحكت وقالت خلاص أنا هرجع مكاني زي ماجيت وعايزه احس اني عجباك بجد وهويدا رجعت تاني وعدت قدام بكر واول لما طيزها جات قصاد زبره حضنها ومسك بزازها جامد فضل يدعك فيهم وزبره ف نص طيزها وهويدا حاطه ايدها ع ايدين بكر وهو بيدعك ف بزازها و المره دي هويدا اللي خافت ان حد يدخل علينا وفضلت تتملمص كدا من بكر لحد ما سابها والعبايه داخله ف طيزها مكان زبره اللي كان محشور فيها وانا مبسوط جدا وحاسس انها قربت كدا وهشوف هويدا وهي بتتناك والزبر ف كسها وبصيت ل بكر وقولتلوا ماتطلع زبرك خلي هويدا تشوفه حرام عليك تمشي كدا ولا انت مكسوف قال طيب اوقف بره لحسن حد يجي فجأه ماتضمنش الظروف وطلعت بره باب المحل قعدت ع الكرسي وبكر طلع زبره من البنطلون وهويدا شافت زبر بكر واتجنت خالص ومسكته بإديها وقالت كل دا زبر دا هيدخل ف كسي ازاي دا وفضلت تدعك ف كسها بزبر بكر من فوق العبايه وهي واقفه وبتقول اح كسي وجعني نيكني دخلوا ف كسي شوية وفضلت تدعك في كسها بزبر بكر وهاجت خالص وقالت أنا تعبت اكتر ما انا تعبانه اقفل المحل ونيكني ورفعت العبايه وهي وشها ف وش بكر ومسكت زبر بكر فضلت تدخلوا ف كسها لحد اما دخل كله ف كسها وهي بتتنهد جامد ومش بتقول غير نيك كسي نيك نيك كسي نيك اه يابكر زبر كبير فشخني وفشخ كسي انا شرموطة نيكني وبكر بقي ماسك هويدا من طيزها وبيشدها عليه وبيدخل ويطلع ف زبره وانا طاير من الانبساط والمتعه وبعد دقيقتين كدا بكر طلع زبره من كس هويدا واداني مفتاح المحل وقال اقفل الباب من بره واستني كأنك مستني ان أجي افتح ماشي قولتلوا ماشي وأنا وبقفل باب المحل كنت شايف هويدا بتقلع العبايه وبكر بيقلع هدومه وقفلت الباب وفضلت مستني وانا مش سامع حاجه غير صوت طرقعه زي الكرباج كدا من شدة نيك بكر لهويدا وانا هايج اوي وبلعب ف زبري من وقت للتاني كدا وخايف حد يعدي فجأه وفات نص ساعه وهويدا اتصلت بيا من جوه المحل وهي صوتها رايح خالص وقالت افتح الباب وفتحت الباب كان بكر وهويدا بيضحكوا وهويدا مبسوطه اووي قولتلها ها كسك شبع نيك قالت شبع ايه يامعرص دا زبر صاحبك ابن وسخه مايتشبعش منه وبعدين المحل ضيق وانا مش واخده راحتي قولتلها خلاص هتعرفي تقنعي حماتك تقعدي يوم تاني عندنا وبكر يجي يبات معانا ف شقتك ونتبسط قالت اه هتصرف وبصت ع بكره وقالت خلاص هستناك وبكر قالها من عيوني يامتناكه وبعبصها وضحك وقولتلها يلا طيب الوقت أتاخر علشان نروح وهبات معاكي ف شقتك ونمشي الصبح ع شقتنا قال ماشي ومسكت زبر بكر وقالت سلام وضحكت ومشينا من عند بكر وانا ماسك ايدها وقولتلها ها اتبسطي قالت يالهوي يا تامر انا حسيت ان اول مره اتناك النهرده زبره جامد اوي وحلو يعني كنت حاسه ان بتناك كدا وزبره مالي كسي وفشخني قولتلها هو زبره كبير بصراحه يستاهل كسك جبتي عسلك كام مره طيب قالت أربع مرات مره لما عديت قدامه وزبره اتحشر ف نص طيزي كسي غرق لوحده وجبتهم لما كنت ماسكه زبره بدعك بيه كسي ومرتين وهو بينيكني وبعدين انا تعبانه مش قادره امشي اوقف هنا وشوف تاكسي وكفايه تعريص ودياثه😈😈😈

الي اللقاءـــــــــــــــــــ قريبا



ــــــــــــــ الجــــــــزء الثالث ــــــــــــــ

🔥♥🔥♥🔥♥🔥♥🔥♥🔥
وصلنا الشقه أنا وهويدا وكانت تعبانه جدا وبتقول قصايد ف زبر بكر وإزاي كان عنيف معاها وهو بينيكها وهويدا قلعت العبايه وقعدت ع الانتريه وهي عريانه وبصت ف كسها وضحكت وقالت شوف اللبن لسه بينزل من كسي وأنا ضحكت وقولتلها من غير ما أشوف أنا شامم ريحت كسك من مكاني يامتناكه قالت بصراحه يا تامر أنا ماكنتش فاكره ان النيك حلو أوي كدا قبل النهرده وبكر زبره جامد وكبير قولتلها طيب هنعمل ايه قالت مش فاهمه نعمل ايه فـ أيه قولتلها انتي قولتي لحماتك انك هتباتي عندنا صح قالت اه صح قولتلها ممكن حماتك تتصل بأمي ف اي وقت تسأل عنك وهي اصلا زي ما انتي بتقولي مش طيقاكي قالت انت هتخوفني ليه قولتلها لا احنا عايزين نعمل خطه نخلي بيها اختي حنان في صفنا وبعدين أمي وبعدين نشوف حماتك انا عايز بكر ينيكك انتي و ماما وحنان وحماتك وانا ابقي ديوثكم واتمتع وهويدا ضحكت وقالت انت بتحلم يامعرص دا انا يعتبر لسه بكر ما نكنيش كويس وانت بتقول امك وحماتي وحنان طيب حنان ماشي شرموطه اصلا وجوزها مسافر زي حالاتي واكيد تعبانه قولتلها افهمي الكلام يامتناكه حماتك وماما تعبانين اكتر منك ومن حنان قالت ازاي قولتلها انتي جوزك مسافر من سنه ونص وتعبتي حماتك أرمله من كام سنه قالت من 4 سنين قولتلها ومرات خالك اللي هي امي مطلقه من كام سنه قالت كتير قولتلها طيب انا امي عندها 46 سنه يعني كسها دايب واكيد نفسها تتناك وحماتك كام سنه قالت يجي كدا 48 او 49 سنه قولتلها يعني لسه صغيره وهايجه وكسها مولع اكتر منك يالبوه قالت ماشي بس ازاي قولتلها ازاي دي سبيها ليا انا انتي تسمعي الكلام وخلاص واول حاجه هتعمليها تكلمي حنان اختي دلوقتي قالت اكلم مين دا الساعه 3 الفجر قولتلها عادي حنان بتسهر قالت وهقولها ايه يعني قولتلها سلمي عليها وع امي وقولي وأسأليها عن جوزها وكدا وبعدين هيجيها خلي كسها يولع ولا أقولك انا هبعتلك صورة ابعتيها لحنان ع الواتس وبعدين اتصلي بيها بعد ماتبعتي الصوره قالت صورة ايه دي قولتلها زبر اسود من اللي بيولع اي كس قالت اه يا معرص اتكسف ابعت كدا لحنان قولتلها تتكسفي ايه يابنت المتناكه دا انتي من شوية كنتي بتتناكي انتي هتبعتي الصورة وانا عارف حنان ماهتصدق وهي هتفتح معاكي الكلام وهتهيج قالت طيب أبعت يلا وفعلا بعتت الصورة وكان زبر افريقي مالوش زي كبير وعريض انا نفسي محتفظ بالصورة دي من زمان وكنت كل ما اشوف الصورة أحس ان ديوث ومعرص بعت الصورة لهويدا وبعتتها لحنان ومافيش دقيقة وكانت حنان بتتصل وقولت لهويدا تفتح المايك 🔥

هويدا ☎️ هههههههه صباح الخير

حنان ☎️هههههههه صباح النور أيه يابنتي اللي انتي بعتاه دا هو أنا ناقصة تعب وبعدين دا كبير خالص

هويدا ☎️أسكتي يا حنان انا كمان تعبانه اكتر منك انا مش قادره خلاص نار في كسي وعمرو مش ف دماغك غير الفلوس

حنان ☎️كلها كدا مش عارفه انا بقيت بسمع سكس من كتر ما انا تعبان وكنت فاكره نفسي هرتاح تعبت اكتر من الاول نفسي اتناك كدا واحس بالزبر وهو ف كسي

هويدا ☎️احححح شوفتي الزبر اللي ف الصورة نفسي ف زبر زيه كدا يفشخني جامد ويمتعني

حنان☎️ ونجيب زبر زي دا منين ياشرموطة دا النيكه منه بعشرة من نيك المعرصين اللي متجوزينهم

هويدا ☎️يعني لو شوفتي حد زبره زي اللي ف الصورة هتعملي ايه يابت يا حنان

حنان ☎️ههههههه هتناك وربنا هتناك بجد وانا اللي هطلب منه ينيكني كمان بس هو فين

هويدا☎️ ااااه كسي بقي غرقان ف عسله

حنان ☎️هههههه انا بكلمك والخياره ف كسي
هويدا ☎️هههههههه يخرب بيتك خيارة اية

حنان ☎️ما ان كنت بنيك نفسي ولما انتي بعتي قولت اكلمك نتشرمط شوية

هويدا☎️ أنا قاعده لوحدي وزهقانه وقولت ابعتلك نتسلي

حنان☎️ وحدك ليه وحماتك العقربه وين

هويدا ☎️لا انا ف شقتي بصراحه جيت هنا وتامر صورني كام صورة ابعتهم لعمرو يمكن يحس شوية هههههههه

حنان☎️ تامر مين اخويا

هويدا☎️ اه اخوكي يعني هجيب حد غريب يصورني

حنان ☎️وبيصورني انا كمان

هويدا ☎️ههههههههه دا انا بتصور قدامه وطلعت بزازي وانا بتصور وهو زبر واقف صعب عليا كنت هخليه ينيكني ويرتاح

حنان ☎️ياشرموطة هو اللي صعب عليكي ولا انتي عايزه تتناكي وخلاص ههههه

هويدا☎️ لتنين يا وسخه هههههه

حنان☎️ اصلا تامر دا خول دا كل شوية اجيبه الاوضه عندي يصور فيا وهو مافيش احساس خالص

هويدا☎️ احساس ايه يعني انتي عايزاه يعمل ايه

حنان ☎️ههههههه نفسي كدا يتهور وينيكني اومال انا بتصور ليه علشان ابعت لجوزي لأ طبعا انا بتصور اهيج تامر واهيج نفسي واتبسط

هويدا☎️ ههههههه جدعه انا بكره جايه عندكم وهبات ايه رايك تقنعي تامر يصورنا مع بعض ونهيجه علينا ونريح بعض انا تعبانه اوي بصراحه وتامر كتوم مش بيحكي حاجه

حنان ☎️هو بصراحه كتوم جدا بس انتي فكرتك هيجتني خلاص انا هكلمه

هويدا ☎️طيب اتفقنا يلا شوفي الخياره اللي ف كسك دي ههههههههه سلام

حنان ☎️هههههههه ماشي ياشرموطه سلام .....
هويدا قفلت السكه من هنا وفضلت تضحك وقالت لا حنان ضايعه خالص كنت فاكره انا بس اللي شرموطة طلعت اختك عايزه تتناك زي حالاتي طيب ما أنا عارف ان أختي عايزه تتناك وأنا متعمد ان هيجها زي ماهي بتهيجني هويدا ضحكت وقالت ازاي قولتلها علشان لو انا عايز انيك حنان كنت نكتها من زمان بس أنا عايز اخليها شرموطة زيك كدا واعرص عليها ولو نكتها ماكنتش هتسمع الكلام زيك ولا هتقتنع ان حد غيري انا وجوزها هو اللي ينيكها ويلا ننام بقي الفجر هيأذن يامتناكه قالت ماشي يلا ونمت انا وهويدا ف حضن بعض 👩‍❤️‍👨
◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽
صحيت من النوم ع الضهر كدا ع صوت هويدا وهي بتتتكلم وبتزعق جامد وانا اتخضيت اوووي وفاكر فيه حد ف الصاله وبسرعة لبست هدومي وبصيت كدا لقيت هويدا بتتكلم ف التليفون ولابسه قميص نوم اسود هياخد منها حته وبعد ماخلصت كلام قولتلها مالك في ايه قالت ابن المتناكه دا زعلان ان سبت امه تبات لوحدها وفاكر بيقول ازاي ببات ف بيت خالي واسيب امه قولتلوا انا مش بايته عند حد انا في شقتي بغير جو زهقت من تصرفات امك قولتلها وقال ايه قالت زعل قولتلها طيب اتصلي تصليح وسكسي معاه كدا وفهميه ان اعصابك تعبانه وبكره هترجعي والكلام دا قالت طيب صورني كام صورة ابعتهم ليه الخول دا مش كفايه سايبني ليه سنه ونص كمان عايز يحبسني ف وش امه اللبوه ▪️▪️▪️
صورة هويدا كام صورة واتصلت بجوزها فضلت تسكس معاه فون وانا بلحس ف كسها جامد وقالت لعمرو تعرف انا صاحية من النوم نار ف كسي حلمت حلم ابن وسخه وعمرو سألها حلمتي ايه يامتناكه قالت حلمت ▪️▪️▪️▪️▪️
و فضلت تحكي لجوزها كل اللي حصل معاها من بكر بالتفصيل وتوصف زبر بكر لجوزها وانها كانت مبسوطة وهي بتتناك وعمرو هايج ع الاخر من كلام هويدا واتبسط بشرمطتها معاه اللي واتصالحوا وقفل السكه وانا بصيت لهويدا وقولتلها انتي فاجره يلا البسي نروح البيت عندنا وانا همشي قدامك سلام قالت طيب افطر وامشي انت مش جعان ولا أيه قولتلها اعمل ليا ساندوتش اكل ف الطريق وبوستها ومشيت وصلت البيت كانت ماما لسه مارجعت من الشغل «ماما بتشتغل فـ مكتب البريد» وكانت حنان قاعده ف الصاله ولابسه تي شيرت كت وشورت وحلمات بزازها واقف أوي والشورت داخل ف كسها وطيزها وسلمت عليها وكالعاده بدأت اهزر معاها وقولتلها ايه العسل دا مش عارف انا الحمار جوزك سايب القمر دا ازاي انا لو مكانه مش هطلع من البيت وحنان ضحكت وقالت كنت فين من امبارح قولتلها كنت بايت عن واحد صاحبي وماما عارفه سيبك مني انا ايه البزاز دي يابت وشديتها من حلمت بزتها وحنان قالت اه وضربتني ع ايدي وقالت ماتلمسنيش قولتلها طيب اصورك بالطقم دا قبل ما امك تيجي قالت ما انت بتصورني قدام ماما عادي ايه الجديد قولتلها عايز ارضع بزازك شوية قالت لأ كان زمان وبعدين انت بتريح نفسك وبتهيجني وانا بتعب قولت لأ المره دي هعمل اللي انتي عايزاه قالت هتعمل اي حاجه قولتلها اه قالت اتفقنا بس انجز ماما زمانها ع وصول وحنان رفعت التي شيرت و بزازها زي العسل وفضلت ارضع وهي تتنهد وتلعب ف كسها وبعدين قالت عايزه اتناك يا تامر اح دخل زبرك ف كسي شويه بس اوعي تنزلهم ف كسي قولتلها طيب يلا بسرعه وحنان قلعت الشورت ودخلت زبري ف كسها وكان سخن جدا وفضلت انيك فيها بس يادوب ماكملتش دقيقه وكنت جبتهم ف كسها وحنان قالت يخربيتك انت جبتهم قولتلها معلش ماقدرتش امسك نفسي وجبتهم ف كسك غصب عني قالت كسي ايه مش مهم جبتهم فين بس انا لسه تعبانه انت جبتهم بسرعه ياخول قولتلها طيب الحس كسك قالت ولا تلحس كسي ولا طيزي انت عيل خول اساسا وزعلت ومشيت دخلت اوضتها وانا دخلت الأوضه عندي ونمت ◽◽◽◽◽◽
صحيت تاني يوم الساعه 10 كدا وبصيت ف التليفون كانت هويدا متصله بيا كتير دا غير رسايل الواتس واللي عرفت منها انها جايا عندنا زي ما اتفقنا ولما ركزت شوية سمعت ضحكتها ف الصاله هي وحنان وخرجت سلمت عليها وكانت حنان قاعده بالسنتيان والكلوت وهويدا قاعده من غير هدوم خالص وانا شوفتهم كدا وقولت طبعا عايزني اصوركم صح وهويدا بصت لحنان وضحكت وقالت ليا صور ايه يامعرص احنا عايزين بكر يفشخنا وانا سمعت اسم بكر واتخضيت وحنان ضحكت وقالت ماتخفش ياتمورة هويدا حكت ليا كل حاجه حصلت امبارح
ياديوث وقعدنا نتكلم ونهزر وحنان ترقص شوية وهويدا ترقص شوية ونتفرج ع سكس وحنان وهويدا فضلوا يلعبوا ف بعض ويلحسوا كساس بعض وكانت احلي اصتباحه وبعدين حنان قالت بس كفايه كدا ماما قربت توصل ف اي لحظه ولبسنا هدومنا وانا اتصلت ع بكر افكره بمعادنا وحنان وهويدا كانوا هايجين اوووي وماما رجعت من الشغل وسلمت ع هويدا ودخلت تغير هدومها وهويدا قالت يالهوي مرات خالي طيزها كبيره اوي بتترج ف البنطلون وهي ماشيه وانا ضحكت وقولتلها هو انا بقيت ديوث من شوية انا عايش مع شراميط وحنان قالت المهم انجز علشان نرجع بدري علشان امك ماتخربش الدنيا وتتخانق معانا قولتلها خليها تتخانق وانا مش هرتاح غير لما اشوف زبر بكر ف كسها وهنا ف البيت كمان المهم دلوقتي مش عايز ماما تحس بحاجه خالص ولا حماتك ياهويدا ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
✴️بالمناسبه أنا حابب اعرفكم ع ماما وحمات هويدا بنت عمتي👇🏻
◽ماما عبير 46 سنه مطلقة وشرموطه أنا شايف انها شرموطه من لبسها ماما كل هدوم الخروج بتاعتها بنطلونات قماش وبليز تحتيه قميص او تي شيرت شيك جدا جدا وشكلها جميل ومش طويلة ولا قصيرة شعرها اسود ولون بشرتها ابيض بتموت ف المكياج حتي وهي ف البيت لازم تحط ميكب ولبسها ف البيت كله ضيق وقصير بتموت فيا انا واختي حنان ماما محجبه رغم ان طيزها بتكون هتقطع البنطلون من تحت ال**** طيزها مربعه كدا ونازله لتحت وكبيرة وبزازها وسط بس حلمات بزازها كبار ودايما واقفين انا وحنان مسمين ماما عدوت الكلوت علشان تقريبا عمري ما شوفتها لابسه كلوت لا ف البيت ولا بره البيت علشان كدا طيزها بتترج جامد وهي ماشيه أما السنتيان دا بتلبسه بس لما تخرج علشان تداري بيه حلمات بزازها المنتصبه علشان كدا انا شايفه شرموطه ونفسها تتناك ▪️▪️
◽اما حمات هويدا او الحجه منال زي ما الناس بتناديها 49 سنه تقريبا طبعها شديد جدا وكل لبسها عبايات سودا و**** بس وتكه طول بعرض بجمال وبزاز ايه وطيز ايه لما بتمشي كل حته فيها بتتحرك الحجه منال أرمله مش معاها حد غير ابنها عمرو جوز هويدا بنتي عمتي وهويدا بتقول عليها أنها متحفظة شوية ودا سبب كرهها لهويدا وعدم محبتها ليها ▪️▪️▪️
◽اما حنان اختي دي شرموطة ع لبوة ع قحبه تموت ف النيك من قبل ماتتجوز اصلا حنان شبه أيتن عامر الممثله كدا ف الشكل والجسم بس طيزها اكبر شوية انا وحنان صحاب من زمان احنا اقرب اتنين لبعض بنحكي لبعض كل حاجه وكنت بشوف كل حته فيها عادي جدا لحد ما اتجوزت وبقيت فيه مسافه بينا ومع الوقت المسافه دي بدأت تختفي بسبب غياب جوزها عنها وحبها للجنس ومن هنا جات فكرة ان اصورها وتمص زبري وانا الحس كسها ونريح بعض
أنا وماما عبير وحنان اختي عايشين مع بعض وهويدا عايشه مع حماتها أما بقي عمتي اللي هيا أم هويدا وبنات عمتي هتكلم عنهم ف الوقت المناسب
نرجع لموضوعنا معلش انا رغاي شوية ماما غيرت هدومها وخرجت تقعد معانا وكانت لابسه عبايه بيتي بحماله وبزازها كلها باينه وحلمات بزازها واقفين والعبايه لازقه ف جسمها وطيزها وقصيره وفضلنا نتكلم ونهزر وهويدا تتريق ع حماتها ونضحك واتغدينا وهويدا قالت معلش ياعبير كنت عايزه تامر وحنان هروح الشقه انضفها كدا ونرجع مش هانتأخر وماما قالت طيب ماشي وانا هنام شوية وهاتوا أكل وانتوا راجعين علشان نتعشي أنا تعبانه وهنام وحنان هتروح معاكي وانا بصيت ع ماما وقولتلها انتي تأمري ياقمر وبوستها وحضنتها وانا حاسس بحلمات بزازها الواقفه عامله حاجز بينا وحنان وهويدا دخلوا يلبسوا وأنا دخلت اغير هدومي كمان واستعد للدياثه والتعريص ع أختي وبنت عمتي وكنت مبسوط وهايج اوي ونزلت تحت ع ماوقفت تاكسي كانت هويدا وحنان نزلوا ورايا وركبنا ومشينا وصلنا الشقه عند هويدا كانت الساعه 4 العصر وهويدا قلعت العبايه وكلوتها والسنتيان وفضلت عريانه كدا وحنان قلعت العبايه وكانت لابسه قميص لونه زهري كدا وقصير وبزازها طالعه منه وانا مبسوط وانا شايف الشهوة ف عنيهم وحنان بصت ليا وقالت جبت شريط البرشام اللي طلبته منك يا تامر قولتلها خدي حبايه من هويدا طالما خايفه تتعشري يالبوة وحنان ضحكت وقالت يعني انت هتتبسط لو اختك اتعشرت بجد قولتلها ياريت ياقحبة قالت ما انا عرفاك ديوث وهويدا قالت يا تامر ماتشوف بكر اتاخر ممكن يكون اللوكيشن ماظبطش معاه قولتلها حاضر ولسه هتصل ع بكر كان بكر بيتصل بيا فتحت عليه قال انا تحت العماره وطلعت ف البلكونه وشاورت ليه وطلع وانا دخلت فتحت باب الشقه وفضلت واقف مستنيه وسلمنا ع بعض ودخلنا وكان زبره واقف جامد وسلم ع هويدا وحضنها وقولتلوا دي حنان اختي وبكر سلم ع حنان وقال يابختك ياعم معاك اهل زي القمر وهويدا مسكت زبر بكر وقالت يالهوي زبرك جامد شايفه يابت ياحنان زبره كبير ازاي وهويدا فتحت السوسته وطلعت زبر بكر وقالت لحنان تعالي يامتناكه انتي هتعملي مكسوفه وحنان قربت من بكر وبصت عليا ومسكت زبر بكر وفضلت تلعب فيه وهي ساكته خالص وبعدين قالت من زمان وانا نفسي اتناك من زبر كبير كدا وكمان أسود وبكر قال يعني عجبك قالت اه عجبني خالص وانا بصيت عليهم وقولت احنا هنقضيها كلام وقربت من حنان فضلت ابوس فيها وهي ماسكه زبر بكر وبعدين سبتها لـ بكر وانا قعدت اتفرج غ أختي وهي في حضن بكر ونازل فيها بوس وبعبصه وهويدا بتلعب ف كسها وبعدين بكر قلع هدومه وحنان نزلت ع ركبها تمص ف زبره بكر بيرضع بزاز هويدا وهو ماسكها من طيزها وانا اول مره احس ان ديوث كدا ومعرص وخول واللبن بقي نازل من زبري من غير ما المسه واحساس ان اختي بتمص زبر بكر قدامي حلو خالص وبكر نام ع ضهره وحنان قعدت ع زبره وفضلت تتنطط عليه بسرعه وكأنها بتعوض حرمانها وهي بتقول اختك بتتناك يا تامر اه يازبرك يا بكر نيكني قدام اخويا الديوث اه يا كسي وبكر زبره كله داخل ف كس حنان أختي وعمال يفشخ فيها لحد أما جابهم فـ كسها وعشرها وانا واقف وشايف اللبن وهو بينقط من كس اختي حنان ومبسوط جدا احساس اول مره احسه كدا وبكر فضل ينيك حنان اختي وهويدا بنت عمتي لحد ما شبعوا نيك هو صحيح ناك حنان مره وهويدا مره بس كان بيطول جامد لولا ما بينزل يعني فضل ينيك ف حنان اكتر من 20 دقيقه وناك هويدا اكتر من نص ساعه وانا زي الخول اول ما ادخل زبري ف كس واحده فيهم بنزل علطول بس الغريب المره دي ان انا وبتفرج ع زبر بكر وهو كبير كدا وبيدخل ويطلع ف كس اختي حنان وهويدا بنت عمتي كان خرم طيزي يوجعني اوي وحاسس ان نفسي اجرب الزبر دا وهو بيدخل ف طيزي واتناك زيهم المهم بعد ما بكر ناكهم واتبسطوا حنان وهويدا فضلوا يرقصوا شوية ويتشرمطوا ويبعبصوا ف بعض وهما بيرقصوا وكان يوم جميل كله متعة واستمرت علاقتنا ببكر وكان فحل جامد وحنان وهويدا أدمنوا زبره ونيكوا وفات اكتر من 3 شهور وبكر هايص ف كس أختي وبنت عمتي وانا هايص بدياثتي وتعريصي عليهم بس بدأت ماما تاخد بالها من خروجاتنا الكتير أنا وحنان وبتسألنا هو في ايه يعني كل يوم والتاني تروحوا عند هويدا ف شقتها والكلام دا فـ بقيت افكر ازاي بكر ينيك ماما علشان ناخد راحتنا اكتر وبدأت اعمل خطه اهيج بيها ماما ف اسرع وقت ممكن !!!!!!!...........
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
الي اللقـــــــــــــــــــــــاء 🔹🔹🔹🔹🔹



💢الجـــــــــــزء الرابــع💢
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ماما بدأت تاخد بالها من خروجاتنا انا وحنان وزياراتنا الكتير لهويدا ف شقتها كل شوية ونكون بنتكلم انا وحنان ولما تيجي عندنا نسكت وحجات كدا فقررت اعمل حاجه مجنونه اهيجها بيها واخليها شرموطه كدا وتتناك من بكر خصوصا انها هي السبب ان اكون ديوث ومعرص مافيش يوم بيعدي من غير ما بشوف موقف ليها بيهيجني اشوف كسها الكبير المبطرخ وهي قاعده او تكون نايمه وماسكة التليفون وبزازها طالع بره او تدخل الحمام وتسيب الباب مفتوح عادي تشوفني بصور حنان وماتتكلمش رغم ان بكون بصور حنان وهي من غير هدوم وحجات كتير فقررت ان انيك حنان واخلي ماما تقفشنا طبعا حنان سمعت الفكره واتخضت 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
قولتلها مالك قالت انت مجنون قولتلها لأ طبعا بس دي افضل فكره قالت ازاي قولتلها اولا ماما شرموطه وهايجه علطول مش بتشوفي حلماتها واقفين ازاي قالت بشوف ما دا طبيعي ماما لسه صغيرة ومطلقه ومش بتمارس الجنس لازم تبقي هايجه قولتلها انا أبنها وانتي بنتها صح قالت صح قولتلها لما تشوفنا بنعمل سكس هتزعل صح قالت طبعا قولتلها بس مستحيل تجيب سيرة لحد وتفضح ولادها قالت طبعا قولتلهاولما تشوفنا بنعمل سكس تاني هتقول ايه حنان قالت مش عارفه قولتلها كسها هيولع بس هتتخانق معانا ولما هتشوفنا تالت مره هتبص علينا وتسيبنا نكمل وهتتمني انها تكون مكانك وتتناك وتريح كسها حنان بصت ليا وقالت انت مستحيل تكون اخويا الصغير انت عبقيري لو بتفكر كدا في مذاكرتك كنت فلحت قولتلها بصي دلوقتي الساعه 1 ماما ساعة وهترجع من الشغل جهزي نفسك يامتناكه قالت انا جاهزه بس المهم انت تنيكني كويس هههههههه قولتلها هفشخك قالت تفشخ ايه بس وانت قبل مابدخل زبرك بتنزلهم قولتلها ما انا سرقت من بكر حتت افيون من اللي بياخد منه وفضلنا انا وحنان بنتكلم من ورا شيش البلكونه علشان نشوف ماما وهي جايه وفعلا اول ما شوفنا ماما اول الشارع قلعنا هدومنا ودخلنا اوضتي علشان جمب اوضة ماما وسبت الباب مفتوح وفضلت ابوس ف حنان في كل حته ف وشها وحنان قالت انت مالك هايج كدا ليه ونيمتها ع السرير وهات يلحس ف كسها وقولتلها وطي صوتك علشان نسمع باب الشقه واول لما تسمعي باب الشقه فتح ارفعي صوتك وفعلا اول لما سمعنا باب الشقه فتح نمت مكان حنان وهي قعدت ع زبري وفضلت تتنطط ع زبري وهي بتقول اه يا كسي يا تامر اه نيك اختك حبيبتك نيكني جامد كسي وجعني احححح اي ياكسي زبرك حلوه وحنان بقيت تصرخ جامد وماما دخلت علينا وحنان قاعده ع زبري وقالت ايه دا ايه اللي انا شيفاه دا ياوسخين ياولاد الكلب وماما بقيت تشتم فينا و تحدفنا باي حاجه تيجي ف ايدها وانا وحنان بنجري ف الشقه عريانين وانا قفلت ع نفسي الاوضه وحنان قفلت اوضتها عليها وماما فضلت في الصاله تزعق وتشتم وبعد شوية هديت كدا وسكتت كدا خرجنا كأننا هنصالح ماما وكدا وماما فضلت تعيط وتقول ازاي تعملوا كدا ازاي وحنان قالت يا ماما انا تعبانه اوي اعمل كدا مع اخويا ولا مع حد غريب ويفضحني وكلام من دا وماما هديت شوية بس لسه زعلانه وقالت من امتي وانتوا بتعملوا كدا وانا بسرعه رديت قبل حنان وقولتلها من شهرين ياماما حنان كانت هتقول انها اول مره وماما سمعت كلامي وقالت شهرين وانا نايمه ع وداني ولما تحبلي من اخوكي هتعملي ايه ساعتها ها عايزين تفضحونا مع اهل جوزك حنان قالت لا يا ماما انا باخد الحباية كل يوم وماما حست انها ف أمر واقع خلاص بس حبت تجمل موقفها وشكلها قدامنا وقالت توعدوني انها اخر مره ها قولتلها حاضر يا ماما بس ماتزعليش قالت وانت يا تامر انت يطلع منك كل دا وانا ضحكت و قولتلها يعني اشوف اختي حبيبتي تعبانه واسيبها وماما قالت لا حنين ياولا اخص عليكم قولتلها يا ماما ماتخفيش علينا وبعدين احنا نغلط ف البيت احسن مانغلط بره البيت وماما بصت لحنان وقالت جوزك يغيب عنك سنه تعملي كدا اومال انا اللي قاعده من غير راجل ليا 5 سنين اعمل ايه يا كلاب وحنان ضحكت وقالت تعملي زي يا ماما هو فيه احلي من اللي انا بعملوا وماما حست انها هاجت وتعبت من كلامنا قالت انا هنام صدعت منكم قولتلها ماما ممكن اقولك حاجه بس ماتتعصبيش قالت اكتر من اللي شوفته هتعصب من ايه تاني قولتلها بصراحه لا انا ولا حنان هنقدر نبطل نعمل كدا واحنا مش عايزين نزعلك ماما بصت عليا وسكتت شويه وقالت انا فقدت الامل فيكم خلاص براحتكم بس جوه البيت ياحنان فاهمه جوه البيت مش عايزين فضايح مع اهل جوزك 🔸🔸🔸🔸
طبعا حنان كانت مبسوطه فاكره ان كدا خلاص قولتلها لسه بس ماما استوت ماكنتش فاكر ان رد فعلها هيكون سهل كدا بس خلاص كدا يا حنان مش عايز اشوفك لابسه حاجه ع جسمك وانتي ف البيت ولا انا هلبس حاجه خلي كس ماما يولع وفعلا ماما دخلت تنام وفضلت انا وحنان في الصاله رغم اننا هنموت من التعب بس كنا مستنين ماما تخرج من اوضتها ف اي لحظه وبعد اكتر من ساعتين سمعنا باب الاوضه بتاع ماما بيفتح وبسرعه حضنت حنان وفضلت ابوس فيها وماما شافتنا وقالت مافيش فايده ودخلت الحمام وكانت لابسه قميص نوم ابيض طويل بس ضيق خالص وبزازها كلها بره القميص وانا دخلت زبري ف كس حنان وكان الافيون اللي اخدته عامل احلي شغل بصراحه هو انا اه ديوث وبحب الدياثه بس زبري عادي يعني مش صغير يعني ممكن يكون 12 او 13 سم بس المهم فضلت انيك ف حنان وماما خرجت من الحمام وانا زبري ف كس حنان وهي بتقول اي يا كسي نيكني جامد احححح ياكسي وماما فضلت واقفه تتفرج علينا وبعدين طلعت زبري من كس حنان وقولتلها مصيه شوية يامتناكه وفضلت تمص وتعصر ف زبري بشفايفها لحد ما حسيت اني هجيبهم طلعت زبري وجبتهم ع وش حنان وماما لا أراديا حطت ايدها ع كسها وهي واقفه ولما حست اني شوفتها وهي بتلعب ف كسها دخلت أوضتها وانا شوفتها بتعمل كدا ونيمت حنان وبقيت بلحس ف كسها وهي بتتشرمط وتضحك وتقول كس حلو يا تامر وانا اقول زي العسل كس شرموطه بصحيح وحنان تضحك وتقول طيب الحس كس الشرموطه جامد وخرجت من أوضتها تاني وقالت كفايا ياولاد الوسخه تعبتوني وتعبتوا اعصابي وحنان ضحكت وقالت تعالي يا ماما ماتتكسفيش دا تامر بيلحس حلو اوي وماما هاجت خالص وانا بصراحه ماكنتش متخيل ان ماما هتستسلم بالسرعه دي اه كنت عارف انها شرموطه بس ماتوقعتش انها هتنهار من اول يوم ودا شجعني اكتر وقولت لماما ماتيجي ياعبير الحس كسك واريحك شكلك تعبانه عارفه يا ماما قالت ايه يازفت قولتلها نفسي انيكك من زمان وانا بشوف كسك الكبير دا وزبري بيوقف عليكي قالت علشان ما عرفتش اربيك وقربت من ماما وحضنتها من ورا وقولتلها ايه ياست الكل انت لسه زعلانه وزبري بقي راشق بين فلقتين طيز ماما وكل ما أحضنها اكتر واضغط بزبري ع طيزها تتنهد وهي ساكته خالص لحد ما مسكت بزازها وانا حاضنها وفركت حلماتها وماما دابت زي السكر ورفعت قميصها وحطيت زبري ع طيزها وهاجت وقالت اح كفايا كدا تعبت ياولا قولتلها اريحك ياست الكل قالت لا انت تسمع الكلام وبس قولتلها حاظر وماما قلعت القميص وجسمها بينور طيز ايه وبزاز ايه وحلمات ايه وكس مبطرخ كدا وشفايف كسها طبقات فوق بعض واحمر و قعدت ع الكنبه وقالت عايزاك تلحس ف كسي لحد ما تتعب وبقيت بين رجليها بلحس ف كسها وبشرب من عسل كس ماما وفضلت الحس ف كسها بتاع عشر دقايق لما نفسي اتكتم وماما جابت عسلها وشهوتها مرتين وهي مغمضه عنيها وف عالم تاني خالص وانا سبتها قاعده ع الكنبه ودخلت نمت انا وحنان كل واحد ف أوضته بعد ما خلاص قطعت نص المسافه مع ماما ولحست كسهاوخليتها تجيب شهوتها ع وشي
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
فات كام يوم بعد اللي حصل دا وماما رافضه انه اقرب منها تاني لدرجة ان حسيت انها ندمت ع اللي عملتوا وخلاص كدا رغم ان كل يوم بنيك حنان قدامها بس قررت ان اخد خطوه ودخلت ع ماما اوضتها وكانت قاعده من غير هدوم بتخلص ورق ف الشغل بتاعها وقولتلها ماما ممكن اطلب منك طلب قالت خير قولتلها مصي زبري تعبان شوية وحنان عند حماتها علشان تعبانه قالت امسك نفسك و استني لما تيجي الشرموطه بتاعتك وسكتت وانا مسكت ايدها وبوستها وحطيتها ع زبري وفضلت العب ف زبري بإيد ماما لحد اما جبتهم ع وشها وبزازها وماما قالت اححح يابن الوسخه لبن سخن ومسكت زبري فضلت تمصه لحد ما شربت كل اللبن اللي نزلتوا وبعدين نامت وقالت الحس كسي ياولا وانا ماصدقت وهات يلحس وماما قالت دخل لسانك كله ف كسي كدا وعملت زي ما ماما عايزه وكانت مبسوطه مني أوي وصوتها عالي وهايجه وبدأت تطلع الشرموطه اللي جواها وتقول ااااه ياكسي بتلحس كس ماما يا تامر اححح الحس كمان متع امك ومتع كسها امك شرموطه انا شرموطه ياتامر نيك كمان خلي كسي يرتاح احححح اححححح اححححح نيك يا تامر وبعدين قالت زبرك وقف ولا لسه ياولا قولتلها وقف ع الاخر يا ماما قالت دخلوا ف كسي ونيك نيك جامد جامد اي دخلوا كله احححح كمان ياولا ااه دوس بزبرك جامد كسي حلو عجبك كس ماما اه قولتلها كسك كبير خالص قالت نيكني طيب نيك وانا بقيت برزع ف كسها بكل قوتي وهي مش شبعانه خالص ولا حاسه بزبري فكسها اصلا المتناكه بس اللي ظبط معايا ان الافيون خلاني اخد وقت كفايه وطويل وانا بنيكها وجابت عسل كسها 3 مرات والمره الرابعه انا نزلت معاها ونكت ماما وفشختها وكانت مبسوطه اوي بيا وقالت بتنيك حلو ياولا عجبتني قولتلها بس زبري صغير صح قالت لا مش صح هو مش كبير بس مش صغير طبيعي يعني بس المتعه ف انك بتنزل متأخر ومتعتني ومن هنا بدأت الدياثه ع ماما وفضلت انيكها هي وحنان كل يوم وماما بدأت تهتم بيا ف موضوع الاكل جدا واشترت عسل اسود وابيض وبقيت جوز ماما وماما بقيت مراتي وحتي ماما حسيت انها رجعت شباب من تاني واتغيرت ضحك وهزار وتاخد راي ف حجات كدا ف البيت وفات شهر ▪️▪️
طبعا وسط كل اللي بيحصل دا كنت كل يوم او يومين بقابل هويدا وبكر يجي ينيكها ف شقتها بس كنت مركز مع ماما اكتر وهويدا عارفه اللي بيحصل معانا خطوه بخطوه وكانت بتهيج ونفسها تشوف ماما وهي بتتناك اما حنان كانت تتناك من بكر ع فترات بعيده يعني فالشهر اللي فات اتناك من بكر 5 مرات بس وحسيت انها مش مبسوطه اه انا بنيك علطول وبقيت بتأخر ف القذف بتاعي بس زبر بكر اكبر من زبر بكتير بصراحه وبمتعها فـ اتفقنا انا وحنان ان الصبح اول ما ماما تروح الشغل هنخرج نروح لهويدا ونقابل بكر وكمان نفكر مع بعض ف الخطوه اللي جايه وازاي ماما توافق انها تتناك من بكر ▪️▪️▪️▪️

الـــي اللــــــــــــــــــــــقاء.....................
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹





🔶🔶الجـــــــزء الخـــــــامس🔶🔶
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ماكنتش ماتوقع ان في يوم وليله ماما تبقي مراتي وانيكها براحتي في أي وقت وكمان أختي بس بصراحه ماما شرموطة جدا وبتحب النيك اوووي وهي اللي خبره بس انا مايهمنيش ان انيك ماما زي ما يهمني ان اعرص عليها واشوفها وهي بتتناك قدامي وخلاص بعد ما اتناكت مني وبقيت شرموطه لزبري بقي كل تفكيري انها تتناك من بكر ودا اللي اتفقنا عليه انا وحنا .
الصبح ماما نزلت الشغل وانا وحنان نزلنا وراها علطول نقابل هويدا ف شقتها واحنا طالعين لهويدا ع السلم وبكر اتصل بيا قال ها وصلت قولتلوا اه وانت قال انا 10 دقايق واكون عندكم وقبل ما نضرب الجرس كانت هويدا فتحت الباب قولتلها ايه انتي عرفتي ازاي اننا وصلنا قالت شوفتكم من البلكونه وكانت بتضحك ودخلنا لابسه بنطلون فيزون راسم كسها وطيزها تي شيرت كت ومن شكل حلماتها كان واضح انها مش لابسه حاجه تحتيه وحنان قلعت العبايه وكانت لابسه كلوت وسنتيان لونهم اسود وفضلنا نتكلم عن ماما واللي حصل معاها وبعدين حنان قالت لهويدا احنا لسه مافطرناش عندك ايه يتاكل وهويدا قالت مافيش حاجه انا لسه واصله مافيش نص ساعه قولتلها وحماتك قالت حماتي عند اختها علشان تعبانه المهم هنفطر ايه قولتلها انا مظبط مع بكر يجيب فطار معاه ولسه بتكلم جرس الباب ضرب وطلبت وحنان فتحت لبكر وسلم ع حنان وحضنها وضربها ع طيزها وقال ايه العسل دا وحنان أخدت الفطار من بكر ودخلت المطبخ وهويدا معاها وقعدنا انا وبكر نحكي وافرجه ع صور لماما وهي عريانه وبكر هاج وزبره وقف وقال دا امك دي وتكه معرص وشكلها شرموطه اكتر من حنان اختك وهويدا قولتلوا اكتر طبعا دي محرومه نيك من 5 سنين ياعم وبكر قال ايه طيب مش عايز حتت افيون قولتلوا معايا مش عايز قال براحتك وحنان جات قالت يلا تعالوا افطروا وبكر شد حنان من ايدها قعدها ع زبره وقال تفطري ولا تتناكي ياوسخه وحنان ضحكت وقالت اتناك طبعا قال هنيكك ف طيزك النهرده قالت ماشي بس بشويش زبرك كبير وبيوجع طيزي وبكر ضحك وقال هتتعودي عليه وهيبقي احلي من ان انيكك ف كسك وبكر قلع هدومه وفضل يبوس فيها ويرضع بزازها وبعدين قال لهويدا هاتي الجل اللي جبته وهويدا دخلت جابت الجل وبكر فضل يبوس حنان ف طيزها ويلحس ف خرقها وبعدين حط شوية جل ع خرقها وفضل يبعبص ف حنان ويدخل صباعه وحنان مبسوطه وبعد شوية حنان مسكت زبر بكر فضلت تمص فيه جامد ودهنتوا بالجل ونزلت ع الارض ف وضعية السجود كدا وكان خرقها بينبض وبكر مسك زبره وبقي بيحكه ف خرقها ودخل حته من زبره في طيز حنان وطلع زبره ودخلوا تاني عمل كدا اكتر من مره وانا بصيت لهويدا وقولتلها واحنا هنتفرج بس ولا ايه يامتناكه وهويدا ضحكت وقالت انا اجازه ياتموره قولتلها نعم قالت الدوره نزلت النهرده الفجر قولتلها طيب انيكك ف طيزك قالت مش هينفع وانا اصلا تعبانه تعالي امصلك زبرك وانت بتفرج ع حنان وطلعت زبري لهويدا تمصه وبكر دخل زبره كله ف خرق حنان بس بيدخل ويطلع زبره بشويش خالص وحنان بدأت تتعود ع حجم زبره ف طيزها وقالت نيكني جامد شوية وبكر ينيك اسرع وحنان تقول اححح زبرك فشخ طيزي نيك جامد كمان نيك وبكر يسرع شويه لحد ما بقي زبره يطرقع ف طيز حنان وهي بتصوت وبتقول كفايا يابكر كدا طيزي وجعتني وبكر مش رحمها ونازل فيها نيك لحد ما حنان بدل ما هي ف وضعية السجود كدا نامت ع بطنها ف الارض وبكر فوقيها وزبره كله ف خرقها وحنان بتقول كفايه اي ياطيزي يابكر طيزي يابكر كفايه اححح وبكر قال خالص اهو قربت اجيبهم اتحملي شوية يامتناكه وحنان قالت طيزي وجعتني يلا نزلهم ف طيزي بقي احح ااه طيزي طيزي يابكر وهو بيفشخ فيها جامد لحد ما جابهم ف طيزها وطلع زبره من طيزها واللبن بقي يخرج من طيزها ع كسها وخرقها بينبض ومفتوح ومدور وبكر قال ايه رايك مبسوط قولتلوا اح دا انت فشخت طيز اختي وطلعت زبري من بوق هويدا وقومت دخلتوا ف طيز حنان ولبن بكر لسه بينزل من خرقها وحنان قالت اح يا تامر كفايه طيزي اتبهدلت قولتلها وفضلت انيك فيها شويه وانا كنت اصلا قربت اجيبهم من مص هويدا لزبري وفعلا بدأت اهيج وانا زبري ف طيز حنان ونزلتهم ف خرقها وحنان طيزها شبعت لبن ونيك وهويدا قالت يابخت النهرده اخدتي اللبن كله ف طيزك يامتناكه وحنان قالت هو حد مانعك ماتيجي واتناكي في طيزك زي وهويدا رفضت وانا قولت انا جعان هفطر وهويدا قالت فطار ايه الاكل عايز يتسخن من تاني قولتلها انا هاكله كدا وهو بارد وفعلا قعدت آكل وبكر قعد ياكل معايا وقولتلهم ها عايز فكره اخلي بكر ينيك ماما الشرموطه وبدأنا نفكر مع بعض وحنان قالت ايه رايك لو بكر يجي البيت عندنا ينيكني ونخلي ماما تشوفنا زي ما عملنا انا وانت قولتلها لا طبعا مش هينفع انا جات ليا فكر شبه فكرتك كدا بكر يجي عندنا البيت كأنه صاحبي وهيبات كام يوم علشان بحجه ان مش معاه مكان يقعد فيه وكدا كدا ماما هتصدق لما تعرف ان بكر من اسوان ومع وجود بكر قدام ماما هتشوف زبر بكر وهو واقف كتير وهتهيج عليه وبكر يبدأ يتحرش بيها شوية شوية ولما كسها يوجعها خاااالص بكر ينيك حنان في وقت ماما ينفع تشوفهم فيه كدا رد فعلها هيكون صفر ها أيه رأيكم ف الفكره دي هويدا قالت وانا فين من الفكره دي قولتلها ولا حاجه انتي مش هتيجي عندنا خالص انا وبكر هنجيلك هنا امتي ماتحبي اتفقنا قالت اتفقنا وانا مسكت التليفون اتصلت بـ ماما🔻

انا ☎️الو يا ست الكل وحشتيني

ماما ☎️انجز يا تامر عايزه انا ف الشغل

انا ☎️وربنا وحشتيني وزبري واقف عايز انيكك كسك وحشني

ماما ☎️يابن الوسخه لم نفسك انا ف الشغل وكسي مش مستحمل لما ارجع اعمل اللي انت عايزه هو انا هطير يعني

انا ☎️طيب فيه واحد صاحبي من اسوان جه النهرده الكليه ومعانا محاضرات مهمه لازم يحضرها ومش معاها مكان يقعد فيه ينفع يبات عندي يومين تلاته

ماما☎️ يبات فين ياكسمك لأ طبعا انتي مش بتقول كسي واحشك وعايز تنيكني لما تجيب صاحبك هنعمل كدا ازاي قدامه واختك حنان

انا ☎️يا ماما حنان دي سيبك منها دا لبوة انا اللي يهمني رايك انتي وبعدين هو هيقعد معانا يومين تلاته مش قصه يعني وهيبات معايا ف الاوضه

ماما ☎️ماشي ياحبيبي بس علشان خاطرك انت مع ان مش مقتنعه بوجود صاحبك وسطينا

انا ☎️**** مايحرمني منك ياقمر سلام

ماما ☎️ سلام ياحبيبي
▪️▪️🔻▪️▪️🔻▪️▪️🔻▪️▪️
قفلت مع ماما وطلبت من حنان تروح كأنها مخرجتش من البيت اصلا ولما ترجع ماما تتصلي بيا نيجي انا وبكر وتفهم ماما ان كلمتها بخصوص صاحبي وانها تعرفه وحضر فرحها وكدا وفعلا حنان مشيت وفضلنا انا وبكر وهويدا وهويدا كل شوية تمص زبر واحد فينا وبعدين بكر سخن ع طيزها وهي بترقص وتتهز وطيز هويدا جامده بصراحه واكبر من طيز حنان اختي شوية وبكر حضن هويدا وفضل يبعبص فيها ويدخل صباعه ف خرقها من غير جل او كريم علشان كان خلاص خرقها وسع شوية من زبر بكر الايام اللي فاتت وبعدها هويدا قعدت ع زبر بكر وفضلت تنزل عليه شوية شوية وهي بتقول اح اه اح اي ااااه لحد ما زبر بكر دخل كل ف خرقها وفضلت قاعده عليه شوية وهي بتبوس ف بكر وشوية بشوية بدأت تهيج وتتنطط ع زبر بكر وتصرخ وهي هايجه اوي وبكر قال انا هجيبهم اهو اتحركي جامد وهويدا تنزل وتطلع بسرعه لما بكر قرب يجيبهم اثبتي يابت المتناكه وهويدا قعدت ع زبره ماتتحركش وبكر بيعشر فيهاويكب لبن زبره ف طيزها وهي بتقول احححح اللبن نازل في طيزي سخن اوي ومولع اححح وقامت من زبر بكر واللبن نازل من خرقها ع كسها وفخادها ودخلت تاخد دش وبكر معاها وانا مستني حنان اختي تتصل بيا وبعدين بكر وهويدا اتأخروا ف الحمام وروحت اشوفهم لقيت بكر مدخل زبره كله ف خرق هويدا ونازل نيك في طيزها وهويدا وشها للحيط وبتصرخ وبتقول كفايه كدا انا طيزي اتهرت احححح وبكر قال كسمك يابنت المتناكه ماتتهري مش انتي اللي قولتي نيكني تاني قبل ماتمشي يبقي تتحملي ياوسخه وبكر طلع زبره من طيزها وشدها من ايدها ف الارض وفضل ينزل لبنه ع وشها وهي بتضحك وبتقول اح لما بتنزلهم ع وشي يا بكر بحس اني كلبة تحت زبرك اح كل دا لبن بينزل ف طيزي وكسي وانا بتفرج وهايج دخلت الحمام طلعت زبري وفضلت ادعك فيه وضربت عشره ع وش هويدا وهي بتضحك جامد وتتشرمط وتليفون رن وغسلت زبري بسرعه ولبست بنطلوني ورديت ع حنان وعرفتني ان ماما خلاص رجعت من الشغل وبصيت ع بكر وقولتلوا يلا بينا نشتري طقمين كدا تلبسهم وانت قاعد عندي ف البيت وبعدها نمشي وسلمنا ع هويدا ومشينا وف الطريق بكر كان يعرف محل واحد صاحبه دخلنا نشتري منه وقربت من بكر قولتلوا هات البنطلونات خفيفه خالص علشان زبرك لما يوقف يبقي باين اوي تحتيها وما تشتريش بوكسرات هتلبس البنطلون ع كدا واخترنا بنطلونين خفاف كدا وتي شيرتين وركبنا تاكسي ومشينا وحنان كل شوية تتصل تشوف وصلنا فين ولما وصلت تحت البيت اتصلت ع ماما قولتلها انا طالع اهو معايا بكر وماما اتنهدت كدا وهي مدايقي وقالت اطلع يافالح وقفلت ف وشي وطلعت انا وبكر وحنان فتحت لينا الباب وكانت لابسه عبايه بيتي لازقه ف جسمها وهتاكل منها حته وقعدنا انا وبكر وحنان ف الصاله وشوية وماما خرجت من أوضتها وهي لابس عبايه طويلة وواسعه بس نص كم وباين ان مافيش حاجه تحت العبايه ودا باين من جسمها اللي كله بيتهز ويلعب وهي ماشيه وخصوصا طيزها وبزازها وسلمت ع بكر وعرفتها عليه وبكر قال ماعلش هتقل عليكم وانا محرج منكم بصراحه وماما ضحكت وقالت لا يابني دا بيتك وماما بدأت تسأل بكر منين واخبار بابا وماما وعندك اخوات والكلام دا وبكر كلامنجي اوي وفضل يحكي مع ماما وحنان اكتر من ساعه وبعدين قولتلوا يلا قوم علشان تغير هدومك وبصيت لـ ماما وقولتلها ايه ياست الكل مش هتغدونا ولا أيه وماما ضحكت و قالت حاضر ياحبيبي يلا يابت يا حنان وماما دخلت المطبخ هي وحنان وانا وبكر دخلنا الاوضه بتاعتي وبكر اول ما دخل قال ايه دا ياعم قولتلوا ايه قال دا امك دي لبوة هي عندها كام سنه قولتلوا 45 او 46 قال مش باين عليها خالص دي فرسه ولا طيزها يالهوي بس شكل امك مش لابسه حاجه تحت العبايه قولتلوا اكيد قال مش بقولك انها لبوه دا انا هفشخهالك المتناكه دي قولتلوا يلا بس غير هدومك وانجز وانا سبت بكر وخرجت لماما ف المطبخ وجيت وراها وبعبصتها وصباعي وصل لخرقها قولتلها ايه دا يا متناكه لابسه العبايه ع اللحم قالت اسكت خالص انا كسي ع اخره وانت حبكت تجيب صاحبك قولتلها عارفه بيقول ايه عليكي قالت بيقول ايه قولتلها بيقول امك دي ولا اختك دي حلوه اوي وماما اتبسطت وضحكت وقالت عنده نظر وحنان قالت دا كان كنت حاسه انه هياكل دراعات بعنيه يا ماما وهو بيكلمك وماما قالت بس ياشرموطه وانت ياولا روح شوف صاحب ولما نخلص هنده عليك 🔸🔸😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
الــــــــي اللقـــــــــــــــــــــاء..........

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹




🔶🔷الجـــــــزء الســـــــــــــــادس🔷🔶

ــــــــ🔹ـــــــــ🔹ــــــــــ🔹ـــــــــــ🔹ـــــــــ

دخلت ع بكر الاوضه كان غير هدومه وعمل زي ماتفقنا ولبس البنطلون من غير بوكسر وكان زبره واقف وشكله حلو جدا وكبير والبنطلون علشان خفيف عامل شغل وكمان بكر جسمه رياضي ووسيم بصراحه مش معني انه اسمر يبقي شكله وحشه بالعكس بكر ملامح وشه جميله وقولتلوا زبرك دا عايز اشوفه ف كس ماما ف اسرع وقت عايزك تهيجها بالطريقه علشان ماتتقلبش علينا تمام 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
وسمعت صوت ماما بتنادي علينا انا وبكر وانا وخرجنا وبكر زبره ماشي قدامه وماما بترتب ف السفره وكدا ولسه ما اخدتش بالها من حاجه وانا قعدت وحنان عنيها ع زبر بكر وبتغمزلوا وبكر خلاص قعد من غير ما ماما تشوفه وفضلنا ناكل ونهزر لحد أما بالصدفه جالوا تليفون فقام من ع الاكل علشان يرد وكان زبره وااااقف وكبير وراس زبره مرسومه تحت البنطلون كدا وواقف قصاد ماما بجمبه كدا و بعيد عننا شوية وماما شافت زبره واقف وقالت يالهوي دا الولا زبره هيطلع من هدومه قولتلها زبر مين ياشرموطه ايه ماتلمي نفسك انت وبنتك يا ماما بكر هياخد بالوا ماينفعش كدا وماما قالت اسكت انت انا عملت حاجه يعني بس زبره كبير اوي شايفه يابت ياحنان وقالت اه يا ماما نفسي اتناك من زبز كبير كدا يمتعني وماما هاجت اوي وبكر خلص المكالمه بتاعته ورجع قعد مكانه وبدأنا ناكل وماما ساكته خالص وانا وبكر وحنان بنهزر مع بعض وكل ما نحاول نسحب ماما للهزار وكدا ترد رد محبط جدا وخلصنا اكل وماما كان باين عليها انها هايجه جامد ف دخلت أوضتها ع طول وحنان شالت الاكل وانا وبكر فضلنا نساعدها وبكر مسكها ف المطبخ وفضل يقفش فيها وقال انتي هتعملي فيها شريفه قدام امك يابنت المتناكه ايه اللي انتي لابساه دا وحنان ضحكت وقالت ايه مالوا قال يالبوة احنا عايزين نهيج الشرموطة امك يبقي تلبسي حجات تفتح النفس وحنان قلعت هدومها وفضلت بالكلوت والسنتيان وقالت اقعد كدا عادي يا تامر ولا ماما هتزعل قولتلها اقعدي عادي مافيش حد غريب واضحكنا وكانت الساعه داخله ع 4 العصر وحنان قالت ماما مش هتخرج من أوضتها غير بالليل انا هنام شوية ودخلت أوضتها وانا وبكر دخلنا عندي الاوضه نريح شوية 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔹🔹
الوقت بيعدي وانا حاسس ان لسه مافيش اي جديد يخلي ماما تتناك من بكر وكنت مدايق جدا واول يوم خلاص قرب يخلص وبقينا الساعه 10 بالليل ف بصيت ع بكر وضربته ف كتفه قولتلوا ماتصحي ياكسمك انت جاي تنام هنا بجد ولا أيه وبكر قال خضتني يابن اللبوة مالك في ايه قولتلوا انتي لازم تبقي أجرأ من كدا شوية فاهم قال يعني اعمل ايه يعني قولتلوا اتحرش بيها بعبصها حك زبرك ف طيزها حجات كدا
ولسه بنتكلم وحنان دخلت علينا الاوضه وهي لابسه قميص نوم لونه اسود بس فااااجر كل بزازها طالعه منه ومش مغطي طيزها وكلوت داخل ف كسها وطيزها وكانت منظرها يرفع هرمون الدياثه والتعريص وقالت ايه هتفضلوا نايمين كتير يلا نقعد مع بعض ف الصاله ولسه حنان بتتكلم وماما خرجت من أوضتها فـ شافتها حنان واقفه عندي ف الاوضه وماما قالت ياحنان هو بكر نزل ولا أيه وحنان قالت لا مانزلش ياماما اهو وماما دخلت الاوضه وبكر قاعد ع السرير وزبره واقف كدا وماما قالت وانتي ازاي قاعده كدا بس بصوت عالي كدا حتي حنان اتخضت وانا قولتلها ايه يا ماما هو فيه خد غريب يعني دا بكر وماما فضلت تزعق بصوت عالي قالت بكر مين يا خول يا معرص انت جايب صاحبك علشان تعرص علينا قدامه ياديوث وانا بصراحه بقيت مخضوض من كلام ماما وبكر وحنان كلنا اتصدمنا اوي من رد فعل ماما واحنا بنهدي فيها وهي مافيش فايده فيها ومش عايزه تسكت وبعدين قولتلها انتي عايزه ايه يعني ياماما قالت مش عايزه حاجه وسبتنا ومشيت وبكر قال كفايه كدا انا هغير هدومي وامشي مش عايزين فضايح يا عم تامر دا امك اتحولت فجأه وفضلنا نتكلم نص ساعه كدا انا وحنان وبكر وكان بكر غير هدومه وماما دخلت علينا الاوضه وقالت ها هتتعشوا ايه واحنا وبنبص ع بعض باستغراب قولتلها شوفي حنان انا هوصل بكر وهنتعشي بره قالت لا طبعا مافيش عشا بره البيت ولا بكر هيمشي يلا يابت يا حنان طلعي اكل من التلاجه وماما بصت ع جسم حنان وهي بالقميص وبصت ع بكر وقالت ماتزعلش يا بكر ياحبيبي انت زي تامر يلا قوم غير هدومك يلا يا تامر شوف حنان انا هاخد دش وجايه وانا وبكر مش فاهمين حاجه ازاي كانت بتزعق وازاي بقيت هاديه كدا ف اقل من ساعه المهم بكر غير هدومه وخرجنا نساعد حنان وشوية وماما دخلت علينا المطبخ وكانت لابسه تي شيرت طويل خفيف يادوب مغطي طيزها و كان كاشف كل حاجه كسها وطيزها وبزازها وبكر شاف ماما كدا قال يالهوي ايه القمر اللي دخل علينا المطبخ دا وماما ضحكت وانا مبسوط اوي وشايف ماما واختي كدا قدام صاحبي ابو زبر كبير وبدأنا انا وبكر نساعد ماما وحنان ونهزر ونضحك وبقيت بهزر مع حنان بايدي واضربها ع طيزها وشوية شوية الضرب بقي بعبصه وشتيمه وبكر بدأ يعمل مع حنان زي ما انا بعمل ويهزر بايده وماما بتضحك و هاجت خالص وقالت كفايه لعب ف جسم البت
كدا هتسخن منكم وضحكت وحنان بصوت واطي قالت انا لسه هسخن انا عايز اتناك وماما عنيها هتطلع ع زبر بكر وماما طول ماهي واقف فاتحه رجليها وواقفه وقفة كدا فاضحه شهوتها وهيجانها وهي مش مبطله ضحك وخلصنا تجهيز الاكل وما حدش فينا عايز يطلع من المطبخ وجو التقفيش والحك دا وحطينا الاكل ع السفره وكان الجو خلاص بقي كله سكس ماما هاجت ع الاخر وحنان اكتر منها وبكر زبره ماشي قدامه وانا هايج جدا من اللي شايفه وزبري واقف وعمال اتخيل فـ ماما وهي بتتناك من بكر وخلصنا اكل وخلص مع الاكل الخجل والتردد والخوف وبقيت كل حاجه واضحه جدا وكل واحد فينا عيونه مكتوب فيها اللي هو عايز يعملوا وحاسس بيه 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
حنان خلصت أكل ودخلت اوضتها بحجة ان جوزها بيتصل وفضلت انا وبكر وماما وبدأنا نساعد ماما وكدا وندخل الحاجه المطبخ وبكر مسك أيد ماما وباسها وقال تسلم ايدك الاكل جميل جدا وماما ضحكت وقالت علشان كدا سبتوا الاكل زي ماهو اهو وبكر قال دا الاكل هو اللي كتير وربنا وانا غمزت لـ بكر وشاورت ليه ع طيز ماما وهي واقفه قدام الحوض وطيزها بتتهز مع حركة ايديها وبكر قال خلاص انتي ماتعمليش حاجه تاني انا حاسس ان تعبتك ومكسوف منك يلا يا تامر انت تغسل لطباق وانا هرصها مكانها وبدأت أغسل وكانت ماما واقفه ف النص كدا بيني وبين بكر بس مش بتعمل حاجه غير انها بتحكي معانا وكدا يعني بكر ياخد مني الطبق او الحاجه اللي انا غسلتها وهو ماشي يحط الحاجه ف مكانها بيعدي جمب ماما وهو راجع عندي تاني نفس الحكاية 🔸🔸🔸🔸🔸
وزبره واقف وجامد وماما عنيها هتطلع عليه وبكر فضل رايح جاي كدا عادي خالص وبنهزر وبعدين وهو راجع خبط ايده ف طيز ماما وبصت عليه وهو بص عليها وضحك ببرود كدا وكأن مافيش حاجه حصلت فـ ماما سكتت وهو راجع بعبصها تاني بس جامد وكنت شايف صباعه وهو بين فلقتين طيزها وماما نطت من مكانها من الخضه وما اتكلمتش وانا مبسوط برد فعلها جدا وبكر فضل رايح جاي يبعبص ف ماما وبدأت تهيج اكتر وتفتح رجليها وهي واقفه وانا شوفتها هايجه وسخنه و قولت ثواني متهيألي تليفوني بيرن وسبت المطبخ وخرجت كأني مشيت وفضلت واقف من بره وبكر بعبص ماما بس المره دي طول وهو حاطط ايده ع طيز ماما وعمال بيلعب ف طيزها وماما ساكته خالص مافيش اي رد فعل وبكر هاج اكتر وحط زبره ف نص طيزها ولازق فيها جامد وماما طلعت منها تنهيده بـ أها وطلعت من المطبخ تجري وانا اتفاجأت برد فعلها دا وشكيت انها ممكن شافتني وانا واقف قدام باب المطبخ من بره وبلعب ف زبري وهي خارجه بتجري قولتلها ايه يا ماما ف ايه قالت لا مافيش افتكرت حاجه ف الشغل ولازم اعمل تليفون بسرعه وانا دخلت ع بكر وقولتلوا انت غبي ياض ماكنت مشيتها بعبصه بس النهرده لحد ماهي اللي تقولك عايزه تتناك
وبكر قال ماقدرتش دي طيزها جامده اوي وسكوتها هيجني وبعدين ايه خربت كدا ولا ايه قولتلوا لأ طبعا ولا خربت ولا حاجه بس كنت عايز اجيبها ع الهادي كدا وحنان دخلت علينا وقالت ها ايه حصل قولتلها خلي بكر يقولك وسبتها مع بكر ف المطبخ وانا دخلت عند ماما الاوضه كانت مطلعها بزازها وبتلعب ف كسها قولتلها ايه دا يامتناكه انتي ايه اللي مهيجك كدا قالت تعالي نيكني نار في كسي ياولا ونزلت ع كس ماما الحسه وهي هايجه بتقول هو صاحبك ما قالش حاجه ليك قولتلها لأ قالت طيب قولتلها هو ايه حصل قالت تعالي بس نيكني وريحني ودخلت زبري ف كس ماما حبيبتي وفضلت انيك فيها بسرعه واتعمدت ان اجييهم بسرعه علشان تفضل هايجه ع زبر بكر وفعلا جبتهم وماما ادايقت اوي وقالت انت خلصت كدا قولتلها اه قالت اه يابن الشرموطه طيب الحس كسي أنا لسه مولعه اححح نار ف كسي ياولا قولتلها هو ايه اللي حصل لدا كله قالت ماحصلش حاجه قولتلها طيب براحتك قالت ما انا خايفه تعمل مشكله مع صاحبك قولتلها ماتخفيش ايه اللي حصل ياماما قالت بكر صاحبك بعبصني ف المطبخ قولتلها ممكن يكون مش قاصد يعمل كدا قالت لا قاصد دا بعبصني كتير اوي مش مره واحده وزبر كان واقف اوي ولما قرب مني وحط زبره ع طيزي كان كبير اوي وجامد علشان كدا خوفت وطلعت اجري من المطبخ قولتلها ياماما حتي لو كان قاصد يعمل كدا عادي يعني وبعدين ما انتي زي ما هايجه ع زبره اكيد هو هايج ع طيزك انتي طيزك كلها عريانه وكسك وانتي بتوطي ف المطبخ كان شكله يهيج جامد و حلمات بزازك واقفه يامره ياقحبه ومش عايزه بكر يعمل كدا قالت اه ياديوث يامعرص انت هتعرص عليا ياولا ولا أيه قولتلها هو انا اطول اعرص عليكي ياست الكل طيب بصراحه عجبك زبر بكر قالت جامد اوي قولتلها طيب سبيها يعمل اللي هو عايزه يا ماما قالت يعمل ايه يابنت الوسخه دا عايز ينيكني هو انا خلاص بقيت شرموطة ف نظرك قولتلها لا طبعا انتي ست الكل يا ماما بس انا مش عايز اشوفك وانتي تعبانه كدا ونفسي تتمتعي وتعوضي اللي فاتك🔸
وانا وبتكلم مع ماما حسيت ان ماما كل تفكيرها انها ماتطلعش شرموطه قدامي انا وحنان ومافيش مانع تتناك من بكر او من غيره المهم تفضل محافظه ع شكلها قدامنا فقولتلها عموما براحتك ياست الكل انا يهمني راحتك حتي لو هشوفك وانتي بتتناكي انا راضي المهم تكوني مبسوطه وسبتها ومشيت وكان بكر وحنان ف الصاله وبكر مطلع زبره لحنان بتمص فيه قولتلوا ياعم سيب حنان وركز مع ماما انا قال اعمل ايه يعني قولتلوا ادخل اعتذر لماما وسيب الباب مفتوح علشان اشوفك هتعمل ايه وفعلا بكر وقف قدام باب الاوضه وفضل يخبط وينده ع ماما ويقول ياطنط عبير انا بكر وبعد شوية ماما قالت تعالي يا بكر ودخل عندها وانا بقيت واقف قدام الباب وشايف وسامع كل حاجه وكانت ماما قاعده السرير والـ تي شيرت مرفوع لفوق شوية ولما بكر دخل فتحت رجليها شوية وكسها كان مكشوف وبكر زبر واقف وبينيك ماما بعنيه وقال انا اسف انا ماعرفش ازاي عملت كدا وماما ضحكت وقالت هو انت عملت ايه وبكر فضل ساكت وماما قالت هو انت زبرك دا مش بينام ولا أيه انت من اول ماجيت وهو واقف كدا وبكر سمع كدا واطمن زي ما انا اطمنت ان خلاص ماما هتتناك وقال بصراحه انا مش عارف مالي بس انا من اول ماشوفتك وانا مش عارف فيا ايه وماما ضحكت وقالت عجباك يعني ولا ايه اقعد انت واقف ليه وبكر قعد ع السرير قصاد رجلين ماما وقال انتي تعجبي اي حد يا طنط عبير وماما فتحت رجليها اكتر وكسها بقي ف وش بكر وقالت وايه طنط دي بقي قول ياعبير وبكر حط ايده ع رجلها وقال طيب انتي ايه رايك ف زبري وماما اتنهدت وقالت هو شكله كبير بس ماقدرش احكم ع حاجه ماجربتهاش وبكر قرب من ماما شويه ومسك ايده حطها ع زبره وقال وكدا وماما طلعت زبره من البنطلون وقالت اححح كل زبر كبير اوي وبكر حط ايده ع كسها وقال ما انت كسك كبير يستاهل زبر كبير يمتعك وماما ضمت رجليها ع ايد بكر وهي ع كسها وفضلت تدعك ف زبره بايدها وتقول كسي كبير بجد ولا بتضحك عليا قال كس كبير اوي قالت طيب شوفه كويس كدا يمكن تغير رايك وبكر طلع ع السرير وقعد وسط رجليها وماما فتحاهم ع الاخر ونزل بوشه ع كسها وفضل يبوس فيه جامد ويلحس وماما غمضت عنيها وبقيت سامع نبض قلبها من بره الاوضه وهي بتتنهد جامد وبكر بيلحس ف كسها وشوية شوية ماما صوتها بدأ يطلع وتصرخ من الشهوة لحد ما صوتها بقي عالي خالص وهي بتقول اه اه اه وانا دخلت الاوضه وهي بتبص عليا وبتقول اه وبتعض ع شفايفها جامد وبكر بياكل ف كس ماما اكل بلسانه وقالت مبسوط يا ديوث وانت شايف امك بتتناك كدا اح هخلي صاحبك يعشرني يا معرص وانا هايج اوي وقربت منها فضلت ابوسها وامص ف شفايف ماما وهي بتترعش من اللي بيعملوا بكر ف كسها وانا قولتلها قولي لبكر ينيكك قالت ااححح يا خول عايز امك تتناك نيكني يا بكر دخل زبر ف كسي انا شرموطه امك شرموطه يامعرص اح اح وبكر مسك زبر فضل يدعكوا ف كسها شوية وبعدين دخلوا ف كسها مره واحده وماما قالت اه بصوت عاااالي اوي وهي بتقول هو دا النيك يلا بلاش نيك ياولا نيك وبكر فضل يرزع ف كسها وهيا بتضحك ومبسوووطه جدا وزبر بكر ف كسها وانا قاعد بتفرج عليهم وبكر شغال فشخ ف كس ماما وحنان دخلت الاوضه وبصت ع منظر ماما وقالت اه يامتناكه يا وسخه مبسوطه وانتي بتتناكي قدام ولادك يا مره وسخه وماما ضحكت وقالت اه انا وسخه اه ياكسي يابنت الوسخه بكر فشخني وكانت اجمل لحظاتي وانا بتفرج علي ماما وهي بتتناك كدا ومبسوط وبعد 15 او اقل شوية وبكر قال انا اتعبت من الوضع دا يا عبير وماما قالت سلامتك من التعب يا دكري تعالي نام مكاني وركبت ع زبر بكر وفضلت قاعده عليه شوية وهي بتمص زبري وبعدين بقيت بتتنطط ع زبر بكر كان عندها 18 سنه مش 45 وحنان قالت تعالي نيكني انا مش قادره قولتلها غوري بعيد عني يابنت الوسخه انا هتفرج ع امك الشرموطه وهي بتتناك وحنان نامت ع السرير جمب بكر وفضلوا يبوسوا في بعض وهي بتلعب ف كسها وانا بلعب ف زبري وشايف امي واختي بيتناكوا قدامي ولما حسيت اني قربت اجيبهم طلعت ع السرير وجبتهم ع وش ماما وهي بتتنطط ع زبر بكر ♥♥♥


إلـــــي اللــــــــــــقاء ♥♥♥♥♥♥



🔥🔥الجــــزء الســـــــــــــــــــــابع🔥🔥

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

احساس جميل وانا شايف ماما بتتناك وتتفشخ وزبر بكر في كسها وهي بتتنطط عليه زي الشرموطة وحنان اختي نايمه جمب بكر بتلعب ف كسها وهي شايفه امها بتتناك واخوها بيتفرج عليهم زي العرص ودا هو اللي هيجني وخلاني اطلع ع السرير والعب ف زبري واجيبهم ع وش ماما وهي ع زبر بكر وفضلت ماما تتنطط ع زبره جامد وتقول انا وسخه اوي عايزه اتناك جامد ولما حست ان بكر بدأ يجيبهم ف كسها قعدت ع زبره وهي بتقول احححح كل دا لبن نازل ف كسي احححح وحنان قالت لـ ماما دا انتي طلعتي وسخه اوي يا ماما وقالت ماتقومي من ع زبره الولا مش خلاص جابهم ف كسك وعشرك يا متناكه وماما ضحكت وقالت اح زبره حلو يابت حنان حلو اوي مش عايزه اسيبه وحنان قالت لا يا ماما دا الزبر دا فيه اتنين غيرك بيركبوا عليها ياشرموطة وماما ضحكت وقامت من ع زبر بكر ونامت جمبه وكسها كل لبن ومفتوح كدا واحمر ومنفوخ جامد وقالت هو انتي وهويدا هتقارنوا نفسكوا بيا ياوسخه وانا وحنان وبكر اتصدمنا وقولتلها وانتي عرفتي ازاي بهويدا قالت يابن الشرموطة يامعرص دا الكس اللي كان بيتناك دا بزبر صاحبك وانتي بتعرص عليه ومبسوط انا جبتك منه ياخول بعد ماشبع نيك فاكر نفسك هتضحك عليا او هتخليني اعمل حاجه انا مش عايزاها قولتلها طيب عرفتي ازاي بجد قالت عرفت من رسايل اختك مع هويدا ع الواتس قولتلها المهم عندي ان شوفتك وانتي بتتناكي بكسك الحلو اوي يالبوة وحنان قالت طيب ايه هتفضلوا تتكلموا كتير كدا انا عايزه اتناك وماما قالت خد القحبه دا عندك ف الاوضه وسيبوا بكر هيبات معايا النهرده وانا أخدت حنان وخرجنا من الاوضه وسبت بكر مع ماما يكمل نيك فيها وانا انيك حنان اختي وكانت ليله كلها نيك ودياثه وكنت مبسوط اوي ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
بعد ما خرجنا أنا وحنان اختي اللبوة وبكر فضل مع ماما ينيك فيها للصبح وكنت بسمع ضحكت ماما وهيجانها من الاوضه بتاعتي وبكر فشخها حرفيا وانا أخدت حتت افيون وفشخت حنان جامد لحد ماهي قالت كفايه كدا وشبعت نيك بس بصراحه متعة الدياثة والتعريص احلي بكتير من اي كس واي نيك انا خلصت نيك ف حنان ونامت من التعب وانا وانا خرجت اشوف ماما وبكر ودخلت عليهم كانت ماما نايمه ع بطنها وفاتحه رجليها وكسها مفشوخ جامد وكله لبن وبكر بيبوس ف خرقها ويلحس فيه وگأنه بيمهمد لنيك ماما ف طيزها وماما بتتنهد ومش بتتكلم من التعب وقولتلها ماما مبسوطه وشاورت بأيدها من غير ما تتكلم وانا سكت وكاني مش موجود وبكر بقي بيدخل زبره ف خرقها شوية شوية وماما بتعض ف المخدة وبتشد ف المفرش باديها من الالم وبعدين قالت طلعوا ياولا مش قادره هموت طلعوا وبكر سحب زبره من خرقها وروح ماما اتسحبت معاه بتنهيده مكتومه وبكر رجع من تاني يبوس ويلحس ف خرقها وماما رجعت استرخت من تاني وجسمها داب وبكر مسك زبره ودخل راسه وماما لسه مبسوطه وفضل يدخل راس زبره ويطلعها كتير وماما قالت دخل كمان وبكر كل ما يدخل زبره شوية ماما تقولوا دخلوا كمان لحد اما بقي زبر بكر كله راشق ف خرقها وماما قالت اححح كبير اوي وجامد اه سيب زبرك شوية ف طيزي وماما مغمضه عنيها وبكر بعد ماقعد شوية مايتحركش وزبره ف خرق ماما سحب زبره ودخلوا من تاني وهات يانيك ف خرق ماما وماما كانت خلاص اتعودت ع زبر بكر ف خرقها وفضل ينيك فيها جامد وطيز ماما بتترج جامد اوي تحت زبره وبكر بينيك ف ماما زي المجنون وبسرعه خالص وفجأه دخل زبر جامد اوي وداس عليه اوي وفضل يدوس بزبره فـ خرق ماما وماما بتصوت وبتقول طيزي يابن الكلب اي اح اه ياطيزي وبكر دايس بزبره جامد وبعدها فهمت انه كان بيجيبهم ف خرق ماما وبيعشرها ف طيزها وماما بتصرخ مع كل نقطة لبن بتنزل ف طيزها وبدأت تعيط وصوتها راح خالص وهي بتترجي بكر يطلع زبره من خرقها وبكر بيشتمها ويقول اطلع ايه ياوسخه انتي وسخه وشرموطة انا هفشخك قدام ابنك العرص يامتناكه مش هطلع زبري قبل ما اعشرك واجيب كل لبني ف طيزك وماما بتعيط وبتقول اح زبرك عورني انا طيزي اتعورت طلعوا مش قادره خلاص وانا واقف وشايف ماما بتعيط من زبر بكر وهو راشق ف خرقها ومبسوط اوي وبعد شوية كان بكر جابهم ف طيز ماما وطلع زبره وماما من التعب ما اتحركتش من مكانها ونامت بوضعها اللي اتناكت بيه ع بطنها وفاتحه رجليها واللبن طالع من خرقها ونازل ع كسها وبكر قال انا جعان مافيش اكل ف التلاجه قولتلوا شوف عندك واطفح براحتك وبكر خرج راح المطبخ وانا قربت من ماما وضربتها ع طيزها وقولتلها دا بكر فشخك جامد يامتناكه وبصت عليا بنص عين كدا من التعب وقالت زبره كبير اوي ابن الكلب شوف كدا حاسه ان خرقي اتعور وبصيت ف خرق ماما وكان بينبض ويفتح ويقفل لوحده واللبن بخرج منه ودخلت صباعي فيه وقولتلها بيوجعك كدا قالت لأ قولتلها دا انا حاطط صباعي فيه مش حاسه ولا ايه قالت صباع ايه يابن المتناكه يامعرص هو صباعك زي زبره انا بقولك مش حاسه بطيزي كلها هحس بصباعك يلا طلع صباعك وامشي عايزه انام وفعلا سبتها تنام وانا دخلت أوضتي نمت جمب حنان اختي وكانت الساعة 3 الصبح وشغلت المنبه ف تليفوني علشان اعرف اصحي اروح الكلية وكانت اخر سنه ليا وكنت بعد الساعات اللي هتخرج فيها ▪️▪️▪️▪️
طبعا بصراحه بعد ما خلاص شوفت ماما وهي بتتناك وازاي كنت مبسوط ومستمتع وانا شايف الزبر فـ كسها وطيزها واللبن وهو بينزل فيهم وهي مبسوطه ومش اي زبر بجد زبر بكر كان جامد وكبير اوي وكان حجمه الكبير جزء من متعتي وانا شايف ماما بتتناك منه ومن قبلها حنان اختي وهويدا بنت عمتي وكان احساسي بالتعريص والدياثه ع ماما مختلف جدا عن احساسي مع حنان وهويدا كنت مبسوط وانا بتفرج ع ماما اضعاااااف فرجتي ع حنان وهويدا يعني لما شوفت ماما وهي بتتناك ساعتها بس حسيت فعلا ان ديوث ومعرص نفسه الاحساس اللي حسيت بيه بعد كدا مع فوفو مراتي اللي هنتعرف عليها بعدين👇🏻
المهم 🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔
صحيت ع صوت المنبه وكانت الساعه 12 الضهر وحنان كانت لسه نايمه جمبي وطلعت اشوف ماما فتحت الباب كان بكر واخد ماما فـ حضنه ولسه نايمين
وانا أخدت دش بسرعه وخرجت لبست هدومي وخرجت وفي الطريق اتصلت بيا فوفو حبيبتي ومراتي حاليا بس ف الوقت دا ماكنش لسه فيه خطوبة او حد يعرف اساسا بس كنت بحبها جدا المهم اتصلت تسأل اتاخرت ليه وكدا وعرفتها ان خلاص ف الطريق كل دا وانا نفسي انجز واروح ف اسرع وقت وعمال اتخيل يا تري بكر ع كدا بينيك ف مين ماما ولا حنان وزبري واقف وشكلي زباله وانا ماشي بس غصب عني الساعه جات 4 العصر والدكتور طلع من المدرج وانا ف ثواني بقيت قدام الكلية مستني تاكسي حتي فوفو استغربت واتصلت تقول انت اختفيت فين وازاي قولتلها معلش عندنا ضيوف ولازم اوصل البيت قبلهم وقفلت السكه معاها و اتصلت بحنان قولتلها

انا📲 اجيب اكل ونغير شوية ولا عملتوا اكل خلاص

حنان 📲لا ياحبيبي ماما بتعمل اكل اهو يادوب انت توصل بالسلامه وكله يكون جاهز ماتتأخرش دا حتي هويدا هنا من بدري

انا📲 اه يعني النهرده تتفرج ع فيلم سكس جامد يالبوة

حنان 📲ههههههههه دا هيكون خيال علمي وحياتك يامعرص

انا📲 اسكتي بعد ما انتي نمتي بكر ناك ماما ف طيزها فشخها خلاها تعيط كدا

حنان 📲ههههههههه دا اصلا امك صاحية مش عارفه تمشي شكله فشخها جامد

انا 📲طيب ايه لبوة فيه حاجه فاتتني

حنان 📲مافيش اطمن احنا يادوب صاحين من ساعة وشوية كدا ولولا هويدا كان لسه نايمين

انا 📲طيب يلا سلام عايزه حاجه

حنان 📲سلامتة ياقلب اختك سلام

قفلت مع حنان ووقفت تاكسي ومشيت وصلت البيت اول لما دخلت بجد بجد كأني داخل شقة دعارة حرفيا ماما مش لابسه حاجه خالص ونايمة ع الانترية وحنان وهويدا بيمصوا ف زبر بكر وانا دخلت فاصل اساسا وتعبان من بالليل ولا أراديا مبسوط اوي باللي بيحصل وهايج جدا وبكر بقي هو اللي بيمشي كلامه ع ماما وحنان وهويدا وانا معاهم وبقي هو راجل البيت وبصراحه بقي زبر بكر ادمان عندهم طبعا اللي بـ يقرأ كلامي فاكر ان ال 24 ساعه كلهم نيك وجنس لا طبعا ماما معاها شغلها وانا معايا الكلية وبكر معاها شغله وهويدا معاها شغلها ف الحضانه بس انا بحكي جانب واحد من حياتي طبعا استمر الوضع دا شهرين وبكر كل 3 او 4 ايام يجي يعشر امي واختي ويمشي دا غير هويدا اللي بتتناك منه ف شقتها واحيانا نعزم هويدا عندنا واعرص عليهم
انا الفتره دي أتغيرت جدا جدا وانت لما بتتغير ماحدش بيلاحظ انك اتغيرت غير الناس اللي حواليك بس اكيد مش ماما او حنان اختي او هويدا علشان هما كمان اتغيروا معايا اللي شافت ان اتغيرت كانت فوفو حبيبتي الحاجه النضيفه اللي ف حياتي او اللي كنت فاكر انها كدا المهم انا ف الفتره دي اهتمامي ب فوفو كان باهت غير الاول وفوفو بتحبني جدا جدا وكل شوية اتصالات ومرة ارد ومره اعمل نفسي نايم وساعات اقفل التليفون وحاجات كدا لحد ما فـ يوم جرس الباب ضرب واحنا مش متعودين ع كدا خصوصا ان بعد ما بكر بقي يجي عندنا ويبات اصبحنا منطوين جدا ع نفسا وكلنا معانا نسخ من مفتاح الشقه جرس الباب ضرب كان بكر بينيك هويدا وانا بنيك ماما واخر انبساط وحنان بصت من العين السحرية ورجعت قالت انا مش عارفه مين البنت دي وماما قالت بنت مين حنان قالت اللي بتضرب الجرس يامره شرموطه بكر اخد هويدا ف الاوضه عندي وماما معاهم وحنان لبست عبايه ع اللحم وانا لبست الشورت ع اللحم وتي شيرت وزبري واقف وفتحت الباب لقيت فوفو قدامي وانا أخر حاجه كنت اتوقعها أنها تيجي البيت عندي وقالت مش بترد عليا ها انا اتلخبط جامد بصراحه وفوفو ضحكت وقالت مالك يابني هتسيبني واقفه كتير قولتلها تعالي تعالي لا طبعا بس متفاجأه ودخلنا وفوفو و حنان اختي اتعرفوا ع بعض وفضلنا نتكلم وحنان قالت طيب انا هسيبك مع تامر تاخدوا راحتكم وفوفو بدات تعاتب فيا وانت اتغيرت وانا ساكت مش برد خالص عليها و زبري واقف ومتوتر من الموقف وفوفو بدأت تلاحظ زبري اللي واقف وتبص كتير اوي عليه وحسيت ان نبرة صوتها بدأت تهدا كدا وقالت هو انت فيك ايه مالك قولتلها مالي يعني قالت طيب براحتك انا همشي قبل ما أتأخر قولتلها طيب ثواني البس حاجه وهنزل معاكي اوصلك وبعدين هو حلو اوي ليه النهرده كدا وقالت انا علطول كدا انت اللي نظرك بقي ضعيف واضحكنا وندهت ع حنان تقعد معاها ودخلت غيرت هدومي بسرعه ونزلت معاه وقالت هو طنط عبير فين كنت عايزه اسلم عليه قولتلها ف الشغل فضلنا نتمشي انا وفوفو ونتكلم وفجأه قالت تامر هو فيه حد معاكم ف البيت رديت عليها بتوتر وقولتلها لأ انا وماما وحنان قالت طيب قولتلها لا مش طيب ليه بتسألي قالت أنا شوفت حاجه بصراحه قولتلها شوفتي ايه قالت بس ماتتعصبش وتحكي وتشرح ليا اللي انا شوفته بصراحه قولتلها ماشي قالت لما حنان قالت انها هتسيبنا ع راحتنا ومشيت ودخلت الاوضه قولتلها ايوا قالت لما فتحت الباب كان فيه واحد مع طنط عبير ومطلع بتاعه ومامتك بتمصه
◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽
الـــــــــــي اللقـــــــــــــــــــــــــاءـــــــــ

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️


♥♥الجـــــــــــــزء الثامـــــــــــــن♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

قبل اي حاجه متهيألي كدا جه الوقت اللي اعرفكم فيه ع فوفو 👇🏻

ــــ«فوفو 23 سنه زي بالظبط اما ازاي انا اتخرجت وهي لسه معاها سنه علشان هي كانت عايدة سنه المهم فوفو دي
طويله لون بشرتها ابيض عنيها سوده شعرها اسود شفايفها وردي وزي العسل
بزازها فوق الوسط وحلماتها كبار وواقفين طيزها طريه جدا وكبيره أما كسها كبير اوي كل لبسها عبايات وطرح بس كانت مزه وفرسه وكل حاجه فيها وبزياااااده كمان »ــــ
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
انا طبعا سمعت فوفو بتقول انها شافت ماما بتمص ف زبر بكر واتخضيت وبصراحه ما فكرتش ف ماما زي ما فكرت ان فوفو ممكن تروح مني واخسرها قولتلها طيب انا حاسس ان مش قادر اتكلم بس وربنا هحكي ليكي كل حاجه بس لو بتحبيني دا يفضل سر بيني وبينك قالت وربنا ما هنطق بحرف ولو مش عايز تحكي حاجه مش هزعل بس انا نفسي نرجع زي الاول انتي اتغيرت معايا قولتلها هنرجع احسن من الاول بس انتي حتي بعد اللي انتي شوفتيه هتفضلي متمسكه بيا يعني قالت انا يهمني انت وانا اصلا مش بطيق لا مامتك ولا اختك من زمان وانت عارف وزي ما أنا مش هدخل ف حياة مامتك واختك انا عايزه تبقي حياتي انا وانت ماحدش يعرف عنها حاجه قولتلها حاضر يلا علشان ماتتاخريش ولما توصلي البيت كلميني وانا هفهمك كل حاجه ومشينا وانا مش عارف اللي حصل دا آخرته ايه.
وصلت البيت كان بكر وهويدا مشيوا والشرموطه ماما تعبت من مص زبر بكر ونامت وفكرت ان اتكلم مع حنان بخصوص اللي شافته فوفو وبعدين خوفت الموضوع يكبر وسكت ودخلتي أوضتي ولسه بغير هدومي كانت فوفو بتتصل بيا وفضلنا نتكلم وانا بصراحه اكتر حاجه شجعتني ان احكي معاها ان فكرة ان اتكلم مع واحده بحبها وعايز اتجوزها عن ان ديوث وماما واختي بيتناكوا قدامي الفكره نفسها هيجتني اوووي وكمان حسيت انها هي كمان هايجه من الموقف اللي حصل قدامها وفيه حاجه انا مش فاهمها ازاي تقبل تكمل معايا بالوضع دا وبدأت احكي لـ فوفو كل حاجه من اول لبس ماما ومحنها قدامي ف البيت وازاي كنت بصور حنان لجوزها وهي عريانه ومن بعدها هويدا واتعرفت ع بكر ازاي وبكر عمل ايه ف معانا و حكيت كل حاجه وفوفو مش بتتكلم اغلب المكالمه وبعد ما خلصت قولتلها انتي ساكته ليه قالت ساكته ايه انا بلعب ف كسي ونفسي اتناك من زبر بكر دا ويفتحني وانت بتتكلم انا جبتهم مرتين وضحكت وانا قولتلها وجبتيهم ازاي بقي قالت بصراحه ومافيش زعل قولتلها لو حابه مايكونش فيه زعل بينا خالص يبقي ماتكذبيش عليا ف اي حاجه ونصارح بعض من أولها قالت اتفقنا بس هو زبر بكر دا كبير اوي وجامد علشان يحبوه كدا قولتلها بصراحه اه وبعدين مش بتقولي شوفتيه قالت اه بس مامتك بتمصه فيه ماشوفتوش كويس طيب هسألك سؤال تاني انت بتحس بايه وانت بتشوف مامتك او حنان اختك بيتناكوا قدامك قولتلها بكون مبسوط جدا قالت طيب هو انت لو اتجوزنا هتجيب تقبل حد ينيكني قدامك قولتلها لما نتجوز الاول قالت هنتجوز بس جاوب قولتلها دي حاجه براحتك انتي لو عايزه انا مش همانع قالت ااااح انا مش همانع ههههههه قولتلها طيب وانتي مش عايزه تحكي حاجه عنك قالت لأ لو فيه حاجه او افتكرت حاجه اكيد هقولك قولتلها براحتك بس انا مستني اسمعك طول ما احنا لسه ماكتبناش كتابنا انا هستني اسمعك ومن اللحظة دي وانا فوفو بقينا كل حاجه لبعض سر بعض وكانت فوفو بتستني المكالمه بتاعت بالليل علشان تسمع ازاي بكر ناك ماما او حنان وهويدا وكل يوم فوفو بتهيج عن اليوم اللي قبله والايام بتعدي بسرعه جدا ولما أخدت قرار ان اخطبها وكانت هي لسه باقي ليها سنه ف الجامعه وانا خلاص اتخرجت وفات سنه بـ علاقتنا بـ بكر بعد السنه دي حجات كتير اتغيرت.
اولها سفر هويدا عند زوجها فـ قطر وطلاق حنان بسبب حماتها العقربه وأختفاء بكر بعد ما سرق دهب ماما وحنان كل دا كان سبب ف تأجيل الخطوبه واتلككت لـ فوفو بأن مش عايز اشغلها ولازم تركز علشان السنه دي تعدي ع خير وماما من بعد بكر ما اختفي كانت زعلانه ع زبر بكر مش ع الدهب اللي اتسرق ومع الوقت وشوية اشويه ماما وحنان اكتفوا بيا انا وكانت فوفو عارفه كل حاجه وان بنيك ماما وحنان كل يوم وكنت مستغرب انها مش زعلانه مع انها بتحبني جدا كل حاجه بتحصل منها بتقول انها بتموت فيا و كنت مستغرب اكتر ازاي ماسكه نفسها كدا رغم ان عرضت عليها كتير تيجي عندنا البيت وكانت ترفض كنت بشوفها قوية وانها هي اللي بتتحكم ف شهوتها مش العكس او انها بتتناك من ورايا وبتخبي عليا وكنت بسكس معاها ف التليفون وابعتلها سكس وهي تبعت ليا ومع الوقت وشوية شوية بعد ما كنا بنام مع بعض ف التليفون وانيك فوفو بكلامى وكنت بستمتع وانا عارف انها عارفه ان ديوث ومش فارق معاها وانا بتخيلها بتلعب ف كسها بس الوقت فوفو هاجت اكتر وشهوتها كبرت وموضوع التليفون دا
ما بقاش ينفع معاها وبقيت بتتعب منه اكتر مابتتبسط وبعد ما كانت بترتاح من الكلام ف التليفون وقادره تسيطر ع شهوتها بقيت بتتعب اكتر وبدأت احس انها نفسها تتناك بجد وتحس بزبر وهو
بيدخل ف كسها او ممكن يكون نفسها تتناك قدامي زي ما بتقول ليا كل شوية نفسي اتناك قدامك واشوف رد فعلك
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
بعد كام يوم كدا اتفقنا نخرج مع بعض تشترى المذكرات بتاعتها من الكلية
ونتفسح شوية زى كل مرة وفعلا اتفقنا ع كدا وانا جه ف بالى كام مقطع سكس لماما وحنان كنت مصورهم وهما بيتناكوا من بكر وفعلا بعتهم من اللاب بتاعي للتليفون علشان فوفو تتفرج عليهم ك نوع من التغير وكدا واشوف رد فعلها وتانى يوم الصبح اتقابلنا انا وفوفو وكانت لابسه عباية
لاصقة ف طيزها اوى وأول مره اشوفها تلبس كدا قولتلها ايه دا قالت ايه قولتلها طيزك هتطلع من العبايه قالت ياريت تطلع هههههههه وكمان مش لابسه كلوت قولتلها دا انتي بقيتي شرموطة خالص قالت اسكت تعبان جامد يا تامر واضحكنا وركبنا الميكروباص فى اخر كرسى وكانت فوفو عند الشباك وانا ع يمينها ومعانا ولد صغير وامة والميكروباص اتحرك وبدانا نتكلم انا وفوفو وبعد شوية قربت منها وقولتلها اخبار كسك اية ضحكت وقالت تعبان خالص وطلعت التليفون وقولتلها اسمعى الفيديوهات دي هتعجبك اوي قالت فيديوهات ايه هنا يا تامر هتعب وهيبان عليا قولتلها براحتك دي ماما وحنان قالت حماتي حبيبتي هههههههه هات هات وركبت السماعة وبدأت تتفرج ع مقاطع السكس وماما بتتناك هي وحنان وزبر بكر عجبها اوي وكان باين ع وشها
انها هاجت خالص وكانت بتعصر ف كسها جامد برجليها وبتعض ف شفايفها
وبعد شوية فوفو قربت مني وقالت هات ايدك ع كسى قولتلها ازاى قالت حط ايدك تحت شنطتى وفعلا حطيت ايدى
تحت شنطتها وفتحت رجليها شوية
وبدأت العب ف كسها وهى بتتفرج
ف التليفون وبتعض ع شفايفها وانا ببعبص ف كسها جامد وكنت بوصل لكسها بسهوله لأنها مش لابسه حاجه
وشوية ولقيتها بتضم رجليها ع ايدى جامد عرفت انها بتنزل عسلها وبعدها فتحت رجليها وانا سحبت ايدى ونامت ع كتفى لحد ما وصلنا الجامعة وفوفو اول حاجه عملتها دخلت الحمام غسلت كسها من العسل اللى نزل منه في الميكروباص واخدنا المذكرات وقولتلها ايه رايك نرجع ع البيت عندي نكمل هناك قالت لا طبعا انا مش هتناك قدام امك واختك قولتلها اشمعنه يعني قالت كدا وفضلنا نتمشي ف الجامعه لقيت نفسى
عند مبنى جديد وكان لسة فية شغل
وكدا وفاضي مسكت فوفو من ايدها و قولتلها تعالى نقعد هناك شوية انا زبري ولع ولا انتي ارتحتي وخلاص كدا
هتسبيني تعبان لقيت فوفو بتضحك وبتقول طيب يلا وفعلا طلعنا الدور التالت وفي حته عند السلم بشوية كلها مكاتب قديمه وكراسي ومن غير اي مقدمات حضنت فوفو وفضلت ابوس فيها جامد وهى كانت مستسلمة خالص كأنها ماصدقت المهم فضلت ابوس فيها
وكان هاين عليا اكل شفايفها الوردي اكل وطلعت بزازها وفضلت ارضع في حلماتها الواقفه اللي شبه حلمات ماما
وهى بتتنهد وبتقول اح كسى يا تامر كسي وجعني جامد ورفعت العباية بتاعتها و نزلت ع كسها فضلت الحس فية لحد ما جابت عسلها مرتين وبعدين انا طلعت زبري وحطيته بين فلقتين طيزها واتصدمت بصراحه و كان خرقها زي ما يكون اتناكت فيه قبل كدا مش خرق واحده اول مره تتناك وفضلت امشي زبري ع طيزها وكل ما أكون هدخل زبري ف خرقها كانت ترفض وخليت زبري نزل كل لبنه ع طيزه وطلبت منها تمص زبري ومصته شوية
ومشينا وقولتلها هو انت حد ناكك ف طيزك قبل كدا قالت لأ طبعا دي اول مره قولتلها طيب مش عايزه تقولي حاجه او افتكرتي حاجه زي ما اتفقنا قالت لا وسكتت والموضوع عدا.
بعدها الموضوع اتكرر كتير اوووى وفوفو بقيت مش بتتكيف من النيك ف التليفون وكانت كل ما شهوتنا
بتزيد اوي نتقابل ف الجامعة وفي كل مره اكون عايز انيكها ف طيزها ترفض وانا بصراحه ماكنتش حابب اغصب عليها ف حاجه وكمان ماما وحنان ونيكي ليهم خلي الموضوع مش فارق معايا اوي كدا كدا برجع البيت بنيك ماما وحنان اختي وطبعا ماما وحنان مايعرفوش اي حاجه من اللي بيحصل بيني وبين فوفو ومع الوقت فوفو وافقت انها تتناك ف طيزها وحاولت تفهمني انها خايف علشان دي اول مره والكلام دا وانا عملت نفسي صدقتها واقنعتها ان الموضوع سهل مش زي ماهي فاكرة ووافقت واتقابلنا ف الجامعة تاني يوم وجابت معاها علبة كريم وطلعنا فوق وفضلت
ابوس ف فوفو وامص ف شفايفها وطلبت منها تقلع العباية والكلوت وخافت ف الاول وبعدين وافقت وقلعت وفضلت بالقميص وانا قلعت التى شيرت والبنطلون وفضلت ارضع ف بزازها جامد وهى ماسكة زبري بتلعب
فية قولتلها مصية شوية ودخلتوا ف بوقها وكانت بتمص بطريقه حلوه كأنها متعوده وبعدين قالت الحس كسي شوية ولحست كسها وحطيت زبري علية وانا بدعك زبري ف كسها لحد ما جابت عسلها وبعدين لفيت وشها للحيط وحطيت كريم ع خرقها اللي مش محتاج اصلا ومفتوح وواسع ومدور كدا وكان حجم فتحت خرقها اصغر من دايرة الدبله بشويه ودهنت زبري وبدأت ادخل زبري فى طيزها وبقيت متأكد ان دا مش شكل واحده اول مره تتناك بقي واضح اوي انها متعوده حتي وانا عمال انيك ف طيزها وزبرى كله بيدخل ويطلع فى طيزها وهى مبسوطه اوى وهي اللي بترجع بطيزها ع زبري وبتلعب ف كسها وانا برزع ف طيزها وانا بقيت بنيكها وسرحان كدا وبفكر ياتري مخبي عليا ايه ومافوقتش غير ع صوت أتنين من بتوع امن الجامعة طلعت زبري بسرعه من طيز فوفو وبنبص ع هدومنا كانت ف ايد بتاع الامن ومش عارفين نعمل اية انا مش لابس حاجه وفوفو بقميص اسود قصير مش مغطى حتي ربع طيزها وكسها مكشوف وكله شعر وواحد من بتوع الامن قال يلا امشو قدامى ياولاد الوسخه انا هفضحكم النهرده
فضلنا نترجي فيه انا شويه وفوفو شويه
وزل واهانه وواحد فيهم قال أية رأيك يا كابتن حسام رد علية وقال لا ياكابتن محمد بلاش فضايح بس يسمعوا الكلام انا قولتلوا احنا تحت امرك ف اي حاجه قال خلاص تمام انت اسمك ايه قولتلوا تامر قال وانتي يالبوه قالت فوفو واللي اسمه حسام قرب من فوفو وبدأ يبوس فيها وهى ساكته وعنيها كلها فرحه وهيجان بتلمع من الشهوة وطلع زبره من البنطلون وكان كبير اوى بصراحة اكبر من زبر بكر وفوفو قالت اح كل دا زبر وبقيت تمص جامد اوى وحسيتها اندمج معاه من الشهوة والموقف نفسة بيهيج وهي بتبص عليا وزبره ف بوقها
وفوفو قلعت القميص خالص مع انه ماطلبش منها تعمل كدا وهو نزل عصر ف بزازها وفوفو ساكته خلاص وبتتنهد وبس وبتقول اااه بصوت واطى كدا وبعدين نزل ع طيزها واول لما شاف خرقها قال يابنت المتناكه وعامله نفسك شريفه دا خرق اتهري من النيك فيه وفوفو ضحكت وقالت هو اكل وبحلقه ولا ايه ودخل زبره ف طيزها وكانت هتموت لما زبره الكبير دخل ف طيزها وفضل ينيك ف طيزها اكتر من ١٠ دقايق وهي بتبص عليا وبتتناك بحرفنه كدا وانا و بتفرج وحسام نزل لبنه ف طيزها وطلع زبره من طيزها واللبن نازل من خرقها ع كسها زي الحنفية وخرق طيزها
بينبض ومفتوح وكابتن محمد طلع زبره و قرب من فوفو ودخل زبره ف طيزها من تاني وفوفو طيزها اتفشخت خلاص وفضل ينيك فيها وبعد ما نزل ف طيزها وطلع زبره بص عليا وقال اي خدمة ياعم ريحنالك المزة بتاعتك دي وحش ومشيوا وانا وفوفو لبسنا هدومنا وفوفو قالت فشخونى ولاد الكلب ولبست ونزلنا وفوفو مش عارفه تمشى من طيزها وانا وقفت تاكسى واركبنا وانا ساكت خالص من اللى حصل بس من جوايا مبسوط وطاير من الفرحه بس عملت نفسي زعلان وفضلنا اسبوع مش بنكلم بعض وبعدها فوفو اتصلت بيا وكانت زعلانه منى ان مش بسأل عليها ولو زعلان من اللي حصل فـ أنا السبب فيه وانا قولتلها انا مش زعلان ع فكره من اللي حصل عادي خالص وكنت مبسوط كمان وانتي بتتناكي قدامي وانتي عارفه كدا قالت طيب مش بتسأل عليا ليه من ساعتها قولتلها علشان انتي كذابه وسالتك حد ناكك قبل كدا قولتي لا وانتي كذابه قالت طيب مـ أنا ماكنتش عارفه اقولك بصراحه ومش عارفه ليه كنت حاسه بمتعه وانا عارفه نفسي شرموطة من وراك وبعدين ماتزعلش انت عارف من الاول ان بتناك في طيزي بس زمان يعني من سنتين كدا قولتلها فوفو قالت من سنه قولتلها يابت قالت اخر مره اتنكت فيها امبارح قولتلها ومين اللي كان بينيكك قالت كتير هههه لا بهزر هما اتنين بس وليد اللي كان خطيبي وانت تعرفه قولتلها اه انت كلمتيني عنه قالت بس خلاص دا كان ايام الخطوبة قولتلها ومين التاني قالت ابن عمي ودا من قبل وليد ولسه كنت معاها امبارح بس انا بحبك يا تامر وانت عارف كدا صح.
انا وفوفو اتعلقنا ببعض اكتر واكتر وطيز فوفو كبرت اكتر من الاول وخرق طيزها بقى واسع اوى وحلو اووى اوووي وكنت كل يوم نتكلم نكت ماما وحنان ازاي وهي تحكي ليا عن ابن عمها ناكها ازاي وكانت بتقول ايه وهو بيقول ليها.
بس بتوع الامن كان يغلسوا عليها كل مايشوفها واكتر من مرة طلبوا ينيكوها تانى وانا اوافق عادي وفوفو ترفض وفات حوالى شهرين وجات الامتحانات بتاعت فوفو و كابتن حسام بتاع الامن بقى يغلس عليها اوى وقبل أخر مادة غلس عليها جامد وقال بكرة هعملك محضر غش واشيلك المادة وهتشوفى واتصلت بيا تعيط قولتلها مالك حكت ليا اللى حصل ورحنا انا وهيا ل حسام بتاع الامن وعرضنا عليه فلوس وهو ما فيش ف دماغة غير ينيكها تانى وانا من جوايا عايزها تقبل بس مش عايز اغصب عليها ولقيت فوفو بتقول موافقة بس دي اخر مرة حسام قال وعد منى اخر مرة وفوفو قالت طب يلا اخلص انا قرفت حسام قال لا لا مش هنا عندى ف البيت قولتلوا نعم بيت اية وزفت اية قال ياعم اهدى البيت أمان ليا وليكم انت شايف الدنيا امتحانات وزحمه وفوفو قالت صح يا تامر وقال خلاص بكرة قبل اللجنة نروح مع بعض وبص ع فوفو وقال عايزك بكره تلبسى حاجه حلوه كدا وضحك ومشينا وانا قولت لفوفو انتى بجد هتروحى قالت اه هروح اعمل اية يعنى اشيل المادة يا تامر ولا اتناك اعمل اية مش انت السبب قولتلها خلاص وبلاش تمثلي بلا انا السبب ماتزعليش انا السبب ياستي ومشينا انا رجعت البيت كنت هايج اوي وحكيت لماما وحنان علي الكابتن حسام من غير ما اجيب اسم فوفو ف الموضوع وماما هاجت اوي وقالت ماتعزمه نتعرف عليه اهو يساعد معاك شوية يامعرص بدل ما انت
سايبنا كدا ومشغول بالشرموطة بتاعتك
وكانت تقصد فوفو قولتلها انا هجيبه هنا مش علشان انا مشغول هجيبوا علشان انا زي ما انتي بتقولي عرص وديوث وانا وحشني منظرك وانتي بتتناكي زي الكلبة انتي وبنتك وماما قالت بتقول ع امك كلبة يا تامر قولتلها اه كلبة وبنت وسخه يا متناكه ويلا قولي انك كلبه او مش هجيبوا وماما ضحكت وقالت هو زبر كبير يعني ويستاهل قولتلها قد زبر بكر مرتين قالت اح انا كلبة ياخول كلبة ومتناكه وكسي عايز يتناك وبصيت ع حنان قولتلها وانتي يالبوه قالت انا كلبة طبعا هههههههههه
طيب يا ماما قصدي ياكلبة هتاخدي رقمه وتكلمية وانتي وشطارتك ماشي
واديت رقمه لماما واتصلت بيه فضلت تتشرمط عليه لحد ما طلب يكلمها كاميرا علشان يتأكد وفعلا ماما كلمته وعرضت بزازها ليه وكانت بتلعب ف كسها وساعة زمن كانت اتفقت معاها انه يجي البيت ينيكها وفهمتوا انها هي وبنتها محرومين ومطلقين وعايشين لوحدهم والكلام دا وحسام اقتنع و قال طيب انا عايز اشوفك وماما قالت هبعتلك لوكيشن وتعالي هستناك.......

➖حسام دا 40 سنه طويل وبشرته وسط بين السمار والبياض وشكله لا هو وحش ولا حلو عادي يعني بس شيك و بحكم شغله ف الأمن وكدا تحس انه شخصيه وليه هيبه كدا اما زبره بصراحه بدون مبالغه ومن خبرتي كـ ديوث يمكن
20 سم وراسه كبيره وتخين كدا وكله عروق زبر رااااجل بجد مش هعرف اوصفه غير بكدا زبر راااجل بجد➖
طبعا انا اتفقت مع ماما انها ماتعرفهوش ان فيه حد معاها هنا غير حنان وهي بنتها الوحيدة ومافيش غيرها وماما كانت مبسوطة انها هتتناك وحنان هايجه اوي وبصيت لحنان وقولتلها انا عايز مكان اعرف اشوفكم منه وهو معاكم من غير ما ياخد باله وماما قالت نركب كاميرا قولتلها لا الحجات دي خطر وبتتسرق ومش عايزين فضايح حنان قالت طيب ايه يعني مافيش حل تاني قولتلها خلاص انتي لما يجي تقعدوا معاه هنا ف الصاله وانا هتفرج عليكم من ورا الستارة بتاعت الطرقه اللي بتدخل ع المطبخ المهم ماتتحركوش منها خلاص ..........

جات الساعه 10 بالليل وحنان نزلت تجيب حسام من علي اول الشارع وقولتلها لو حد سألك مين دا قولي دا حسام ابن خال ماما جاي من البلد يسلم علينا وكدا وحنان مافيش 10 دقايق ودخلت هي وحسام الشقه وماما كانت لابسه فستان اسود طويل بحماله ولازق ف جسمها ومفتوح من الجمبين من عند وسطها للاخر تحت ومفتوح ع صدرها ونص بزازها طالعه منه وفارده شعرها وكانت جميله خالص وحنان قالت لحسام اتفضل هنا ودخلت المطبخ وانا اتسحبت وراها وبصوت واطي قولتلها اقلعي العبايه اللي انتي لابساها دي يابن الشرموطة قالت ياعم هقلعها يعني كنت هنزل الشارع ازاي قولتلها يلا واقعدي بالقميص وقلعت العباية وكانت لابسه قميص أزرق لحد ركبتها ومافيش حاجه تحتيه واخدت العصير وخرجت وانا رجعت مكان وماما بدأت تتعرف ع حسام وهو يعرفها بنفسه وحنان وقاعده قصاده وكسها مكشوف وهات ياكلام نص ساعه كدا وهو هياكل ماما بعنيه وماما فعلا احلا بكتير من حنان وبعدين حسام قال لماما انتي قاعده بعيد ليه انا ضيف عندكم المفروض اكرام الضيف واجب ولا ايه يا حنون قالت طبعا وماما قامت قعدت عند حسام ومسك ايدها وباسها وقال انتي برنسيسه يا عبير وحط ايدها ع زبره وماما برقت بعنيها وهي بتبص ع حنان وحنان قالت ايه يا ماما انتي مسكتي تعبان ولا ايه وماما قالت تعالي شوفي كدا وحنان جات مسكت زبر حسام وقالت اححح ايه الزبر دا وطلعت زبره من البنطلون وكان كبير وفضلت تمص فيه وحسام بيبوس ماما وبيلعب ف كسها وبعدين حنان طلعت فوق حسام وقعدت ع زبره وفضلت تنزل لحد ما كسها بلع زبره بلع وهي بتقول انت لو جوزي اعيش خدامة ليك بزبرك دا اححح اول مره اتناك واحس ان الزبر هيطلع من بوقي ااحححح وبصت ع ماما وقالت انا حاسه بزبره جوه بطني وحنان فضلت قاعده ع زبر حسام لحد اما شبعت نيك وبعدين حسام مسك ماما فشخها وماما بتصوت وهو بينيك فيها بكل الاوضاع ودخل زبره ف كل حته ف جسمها حتي تحت باطها حط زبره متعها بصراحه وماما جابت شهوتها من كل حته كل حته ف ماما بقيت بتنزل لبن وبعد ساعتين حسام لبس هدومه وماما حضنته وفضل تبوس فيه جامد زي مايكون تعرفه من زمان وفيه قصة حب بينهم وقالت بقولك ايه ماتجوزني وتعيش هنا معانا ومش عايزه منك حاجه غير زبرك دا وحسام فضل يضحك ونزل وحنان معاه بتوصلوا انا خرجت لماما وبنطلوني غرقان من ضرب العشرات وانا بتفرج عليهم وقولتلها عجبك قالت دا انا اول مره احس ان بتناك وسبتها ودخلت نمت والصبح الساعة ١٠ كنت انا وفوفو عند باب الجامعة و اللجنة كانت بتبدأ ٣ العصر وجه حسام وقف بعربيته وركبنا معاه ومشينا وكانت شقتة ف الدور التانى والمكان هادى خالص دخلنا الشقة وبمجرد ما قفلنا الباب حضن فوفو وفضل يبوس فيها اوى ولقيت فوفو بتضحك وبتقولوا مستعجل انت وبتضحك اوى دخلنا أوضة كان فيها سرير زبالة وكبير وفوفو خلعت العباية وحسام شافها كدا عريانه فضل يبوس فيها تانى ويبوس ف كل حته ف جسمها وانا بتفرج وبلعب ف زبرى وحسام قلع هدومه وطلب من فوفو تعمل وضعية الدوجي ودخل زبره الكبير فى طيزها وفضل ينيك فيها وفوفو بتقول يخربيت زبرك كل دا زبر ااااح بشويش طيزى اتفشخت وكانت مبسوطه اوى وهى بتتناك وقالت دا اكبر زبر دخل ف طيزي وبعد شوية حسام نزل لبن زبره ف طيزها وطلع زبره وفوفو مسكته فضلت تمص فية اووى وبعدين اترمت ع السرير وحسام عندها وشوية وحسام قال قومى يا متناكه جهزى الاكل اللى جبتة وفوفو ضحك وقالت حاضر يابو زبر كبير ودخلت المطبخ وجابت الاكل واكلنا وحسام شغل اغانى من تليفونه وطلب منها ترقص ورقصت وهى عريانه وكانت بتدعك طيزها ف زبره وهى بترقص وبعدين مسكها من وسطها ومشى زبره ع كسها وفوفو جابت عسلها وبعدين دخل زبره ف طيزها وهو بينيكها جامد اووووى ويدخل ويطلع زبره بسرعه ونزل مرة تانى ف طيزها وبقى اللبن نازل من طيزها ع كسها وفوفو مش قادرة تتحرك من مكانها وحسام قال يلا انا أتأخرت انا هاخد دش وهامشى وانتوا اقفلوا الشقة كويس ونتقابل ف الجامعة فوفو قالت هى الساعة كام قولتلها الساعة ١٢ونص قالت لحسام خليك شوية ياعم لسة بدرى وضحكت حسام قال عايزة تتناكى تانى ولا أية يالبوة وفوفو ضحكت وقالت لا لا ياعم انتى فشختنى النهردة بزبرك دا ومسكت زبر حسام وقالت يالهوى كل دا زبر انا أخد جايزة انى اتحملت زبرك دا ف طيزى وضحكت وحسام ضحك وقال ها هتنزلوا معايا أوصلكم فوفو قالت لأ امشى انتى وفعلا بعد شوية كان حسام نزل وفضلنا انا وفوفو ف شقة حسام وفوفو بصت عليا وقالت بقولك ايه انا تعبانه جامد عايزه اتناك ف كسي مش قادره هتنيكني وتفتحني ولا اشوف حسام تعالي نيكني وكفايه تعريص ومسكت زبرى فضلت تلعب فيه وتمصه وقلعت هدومى وكان كسها كله لبن من زبر حسام وعسلها ونامت ع ضهرها وفتحت رجليها وقالت بشويش ها وانا دخلت زبرى شوية شوية وبدأت انيكها وهى بتصرخ اااااه ياكسي يا تامر ااااح بشويش يا تامر كسى اتعور وانا بنيك فيها جامد ولما حسيت نفسى هجيبهم طلعت زبرى وكان فية بقع ددمم كدا وجبتهم ع بزازها وبعدين قالت انا كدا مدام فوفو اح اتفشخت قدام وورا النهردة بص ف طيزي كدا حاسة نفسى اتعورت بصيت ف خرقها وكان لسة بينبض ووااااسع اوى قولتلها مافيش حاجه قالت طيب صورة اشوفة كدا مسكت الموبايل وصورت خرقها ولما شافت الصورة ضحكت وقالت دا بقى واسع واحلو كدا ليه قولتلها يلا بلاش محن الساعة داخلة على ٢ علشان نمشى وأخدنا دش مع بعض ولبسنا ومشينا وصلنا الجامعة أخدت منى مفتاح الشقة ومن غير ماحد ياخد باله أدت المفتاح لحسام ومشينا وفوفو دخلت اللجنة و كنت مستنيها تحت المبنى ولقيتها أتاخرت وكل الناس والمراقبين نزلوا طلعت اشوفها في المدرج بتاعها لقيتها رافعة العباية وحاطه رجلها ع المدرج والتانية ع الارض و حسام مدخل زبره ف طيزها وعمال ينيك فيها جامد وبص عليا وقال معلش بقى اصلى مش هشوفكم تانى ف قولت أسلم ع فوفو وفضل ينيكها جامد وجابهم فى طيزها ومشى وفوفو نزلت العباية وقالت حاسه ان عايزة انام ف مكانى من التعب انا هروح انام شهر على اللى اتعمل فيا النهردة واضحكنا و علاقتنا اصبحت أقوي من الأول بكتير اوووي واتعلقنا ببعض اكتر عدينا مرحلة الحب والعشق. فات شهرين وكانت فوفو خلاص بقيت شرموطة درجة أولي وبما ان انا ديوث ومعرص هي دي اللي تنفع تكون مراتي وقررنا اننا خلاص كفاية كدا ونتجوز وعزمتها عندنا ف البيت وخليتها تتفرج عليا وانا بنيك ماما قدامها وبعدين حنان واتبسطت اوي وكانت بتضرب ماما بالقلم وانا بنيكها وتقول ليها بتتناكي من ابنك ياوسخه ياشرموطة عايزه ابنك يعشرك يا متناكه وكنت انا بهيج اوي من اسلوبها حتي ماما اتبسطت وقالت دا خطيبتك دي فاجر واول لما بدأت انيك حنان فوفو زلتها وكانت بتف ع وشها وتطلب منها تقول ع نفسها انها وسخه بنت وسخه وحنان تقول وبعدين فوفو قالت لحنان قولي انا خدامة ستي فوفو وتفت عليها وضربتها ع وشها وحنان تقول عادي وتضحك وقالت اح كل ما احس ان رخيصه اوي كدا كسي بيولع اوي وكان يوم حلو جدا خصوصا ان ختمته بكس فوفو والافيون كان ظابط الاداء بصراحه يعني نكت ماما وحنان واتبسطوا وانا لسه مانزلتش ومسكت فوفو وقعدتها ع زبري وفضلت تتشرمط عليه وتتنطط لحد ما جبتهم ف كسها من جوه واول لما حست بلبني نازل ف كسها طلعت زبري من كسها بسرعه وقالت اه يابن الشرموطة يامعرص عايز تعشرني يا ديوث امك ياخول قولتلك هاتهم بره قولتلها ماقدرتش امسك نفسي كسك سخن اوي يابت قالت وهو علشان كسي سخن تعشرني ولا ايه قولتلها ماتتعشري يامتناكه وايه يعني مش هنتنيل نتجوز شوفي بس امتي اجي اخطبك وننجز

🔹🔹🔹🔹🔹🔹 الي اللقــــــــــــــــاء




💠💠الجـــــزء التاســــــــــــــــــــع💠💠

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

انا وفوفو كنا كتاب مفتوح لبعض انا بحبها بكل عيوبها وهي بتحبني بكل عيوبي وخلاص مافيش سبب يخلينا نكذب ع بعض ودا كان سبب استمرار حبنا لبعض لحد النهرده المهم فات يومين وفوفو اتصلت بيا تعرفني انها كلمت اهلها وحددت معاد اروح اطلب ايدها فيه وفعلا كلمت ماما وحنان وكلمت اختي «سالي الكبيره اختي من أبويا 37 سنه جسمها كرباج » وكلمتها تيجي تروح معانا وانتظرنا سالي اختي وتاني يوم اجمعنا عندنا ف البيت وسالي ماكنش عجبها الوضع ان ماما بتقعد قدامي كدا بكسها وطيزها وان بهزر مع حنان بإيدي وابعبصها وقالت ايه الوساخه دي دا كويس انك خلاص هتتزفت ع دماغك وتتجوز علشان تمشي من الميغه دي قولتلها ياقلب اخوكي اهو بنفك ع نفسنا وبعدين ماما وحنان من بعد ما انفصلوا مالهومش غيري ايه المشكله نتبسط ف بيتنا قالت براحتكم انا جيت علشان اساسا وانتي عارف انا بموت فيك قولتلها عارف ياقمر وبوستها من شفايفها قالت يخرب بيتك ايه دا قولتلها ايه عادي مالك فكي بقي بلاش تقل ددمم وغيري هدومك انتي محسساني انك قاعده ف الشارع مش مع اخوكي قالت اعمل ايه يعني قولتلها تعملي كدا وبدأت أقلعها العبايه وهي بتضحكي وكانت لابسه سنتيان أبيض و بنطلون فيزون ابيض وانا ضربتها ع طيزها وقولتلها حد يخبي الطيز دي وسالي بتضحكي ومسكت طيزها تاني وقربت منها وبصوتها واطي قولتلها هو جوزك بينيكك ف طيزك قالت لا عمري ما عملتها قولتلها حمار بن الكلب حد يسيب الطيز دي وقالت خلاص لم نفسك وسالي مشيت ولمحت كسها منفوخ تحت البنطلون وسافف البنطلون وقولتلها كل دا كس دا اكبر من طيز حريم كتير وسالي بصت ع ماما وبعدين بصت عليا وقالت كس امك اكبر وضحكت وكل دا علشان تغيظ ماما وانا حاسس الوقت مش بيمشي وعايز المغرب يأذن علشان نمشي بس كنت هايج ع سالي وفضلت كل شوية اغلس عليها وماشي وراها ف الشقه لحد ما دخلت الحمام دخلت معاها وقولتلها ثواني محصور اوي وطلعت زبري وكان حلو يعني 13 او 14 سم وع فكره مش كل ديوث بيكون غير قادر جنسيا لا طبعا انا بنيك حلو اوي زي اي فحل وبمتع اي واحده بس الدياثه والتعريص دول عامل محفز ليا ولشهوتي
المهم طلعت زبري وكان واقف وحلو وقولت لـ سالي ايه رايك ف زبر اخوكي هنفع ف الجواز ولا بلاش نروح من الاول
وسالي قالت طبعا تنفع وزبرك حلو ع فكر قولتلها ماتيجي تضربي ليا عشره بايدك ضحكت وقالت تدفع كام قولتلها يلا بلاش غلاسه وسالي مسكت زبري فضلت تعصر فيه بايدها وبعد شويه قولتلها بس بس كفايه انا قربت اجيبهم قالت ما لازم تجيبهم علشان ترتاح قولتلها هرتاح وقربت منها فضلت ابوس فيها وماسكها من طيزها وبضمها عليا وزبري بيخبط ف كسها وقالت بس كفاية كدا ماتخلنيش اندم ان سمعت كلامك وانا سمعت كدا وسبتها علطول وبصت عليا باستغراب انتي وقفت ليه قولتلها مش عايزك تزعلي مني قالت زعلي يهمك اوي كدا اكتر من انك تريح نفسك قولتلها انتي اهم من اي حاجه قالت هو انا بموت فيه من شويه ونزلت بنطلونها وكان كسها بيلمع ونضيف ومسكت زبري تدعك بيه كسها شويه وتدخله شوية وكل ثانيه تقول اوعي تجيبهم ف كسي ها وانا مبسوط وهي بتدخل زبري جامد ف كسها ولما هي قربت تجيب عسلها وهاجت بقيت هي اللي بتنيك زبري بكسها جامد وبتتحرك بسرعه وقالت انا جبتهم يلا انت بقي علشان اتشطف وانا فضلت انيك فيها ولما قربت طلعت زبري وجبتهم ع كسها من بره وكانت احلي نيكه بصراحه وبعدين دخلت نمت وكانت لسه الساعه 1 الضهر➖🔸🔸

طبعا موضوع الزياره دا انا خايفه منه علشان مش متعود ع القعدات الرسمية اوي دي والكلام بجد المهم لما وصلنا عن فوفو ورحبوا بينا جدا واللي استقبلنا فوفو ومامتها « سهام 56 سنه بس فرتيكه » واخواتها البنات «دعاء 36 سنه وجسم كيرفي ابن متناكه» «وسوزان 32 سنه نسخه من جسم فوفو بس بزازها اكبر» ولتنين متزوجين ودعاء كانت اكتر واحده باين من عنيها انها شرموطه وبتحب السكس وكانت مربربه وجسمها سكسي خالص وسوزان كانت نفس جسم فوفو عود فرنساوي ع جسم كيرفي وكان لبسهم حلو كدا بس دعاء هي حركة شهوتي اول ماشوفتها
المهم اتفقنا ان مافيش خطوبة وهيكون كتب كتاب علطول واتعرفنا ع بعض وبدأنا نتكلم ونضحك وكان الجو لطيف جدا ومشينا ➖➖

بعد أقل من شهرين كانت فوفو ع الكوشة بفستان الفرح وكانت احلي حاجه حصلت ليا وبعد دوشة ويوم طويل جدا وصلنا شقتنا وكانت فوفو حلوة اوى بفستان الفرح زى نجمات هوليود ويااا دوب قفلنا باب الشقة وفضلت ابوس فيها رغم ان كنت بنيكها دايما بس مجرد ان خلاص اتقفل علينا باب كنت هايج اوى وفضلت طول الليل انيك ف كسها وطيزها وكنت كل مرة بنزل لبنى ف كسها وكانت فوفو بقيت خبرة ف النيك والمص خلاص وكانت الايام بقيت شبه بعض ومتكرره وحسيت ان فوفو كمان بدأت تمل وكل دا واحنا لسه ماكملناش شهرين جواز لغاية ما فـ يوم كنت لسه عامل واحد مع فوفو ونامت ع صدرى وانا بلعب ف شعرها قولتلها فاكرة حسام واضحكنا و قالت طبعا وهو دا يتنسى دا زبره كبير اوي يا تامر قولتلها اية زبره وحشك يامتناكه قالت اي زبر بيوحشنى المهم اتناك وخلاص وضحكنا قولتلها طيب هو انتي ليه قبلتي تتجوزيني رغم انك عارفه ان متعتي اشوفك بتتناكي اكتر من متعتي وانا بنيكك قالت وهو فيه احلي من كدا ف الدنيا واتناك قدامك وبعدين انا بحبك بجد وانت عارف كدا وانا كمان عارفه انك بتحبني قولتلها تعرفى نفسى انيك مين قالت مين قولتلها دعاء اختك قالت اشمعنه يعني اختي دعاء مش اختي سوزان قولتلها افهمي يابنت المتناكه اصلا خلاص ماما وسالي وحنان انا شبعت نيك فيها لكن اختك دعاء حاسس انها محرومه بتفكرني بـ ماما زمان واهو نغير
بس بجد نفسى انيك دعاء اوي قالت ياحبيبى لونفسك فيهم اوى كدا انا اجبلك دعاء تنيكها وضحكت وانا افتكرتها بتهزر وسكتنا➖🔸🔸
والصبح روحت لماما وسلمت عليها وكان شكلها تعبان اوي قولتلها ايه مالك قالت مافيش قولتلها ماتتكلمي ياشرموطه قالت بس ماتزعلش قولتلها اخلصي ياماما قالت حسام كان بايت هنا ولسه ماشي قولتلها طيب احكمي ع كسك شوية هنتفضح كدا ها احكمي كسي وبلاش الحركات دي يبات ايه وزفت ايه يا ماما قالت خلاص بقي اللي حصل كنت تعبانه اوي واتصلت بيه هو ما جاش من نفسه ولا يقدر يجي من نفسه اصلا قولتلها ياماما لا حد يبات هنا ولا احنا نبات عند حد ولا اصلا تعملوا حاجه بره البيت واحد ابن متناكه يصوركم ونتفصح فاهمه وفضلنا نتكلم شوية وحسام عمل ايه معاها امبارح وناكها ازاي وكام مره ومشيت رجعت البيت كانت فوفو لابسه كلوت فتله وسنتيان حضنتها وبوستها وقولتلها ليكى عندى مفاجأه قالت اية ياقلبى قولتلها جبت رقم الكابتن حسام قالت انت بتهزر يا تامر قولتلها و**** مش بهزر اهو واتصلت علية قولتلوا معلش انا بس اتصلت بالغلط انا اسف قال ولا يهمك وقفلت السكه قولت لفوفو انيك دعاء اجيب حسام ينيكك ضحكت وقالت اتفقنا بكرة الضهرة تنيكها هخليك تنيكها وتفشخها كمان قولتلها بتهزرى انتى صح بكرة ازاي هتسحريها مثلا قالت مالكش فية طبعا كل دا وفوفو ماتعرفش ان حسام ع علاقة ب ماما وحنان ولا ماما وحنان يعرفوا ان حسام ع علاقة بينا انا وفوفو ولا حسام يعرف ان عبير دي تبقي ماما وحنان اختي المهم فوفو مسكت التليفون اتصلت بدعاء

فوفو➖ ازيك يا دعاء وحشتينى

دعاء ➖ وانتى كمان وتامر عامل اية

فوفو ➖تامر بيسلم عليكى بس شكلنا كدا مش هنكمل مع بعض

دعاء ➖ **** يسلموا ليه بتقولي كدا ايه حصل مد ايده عليكي او حاجه

فوفو ➖ لا طبعا دا بيحبني جدا بيموت فيا بس كنت عايزة اتكلم معاكى ف حاجه ضرورى بكرة لو فاضية يعنى تيجي ليا الشقه

دعاء ➖خير انتى متخانقة مع تامر ولا ايه فهميني

فوفو ➖ لا لا وربنا مش متخانقين بس لما تيجى هتعرفى

دعاء ➖ خلاص ماشى سلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
وانا بصيت ع فوفو وقولتلها انا مش فاهم حاجه قالت بكرة هتفهم بس لما تنزل تشتري الطلبات هات حباية منوم معاك بس يكون مفعولها سريع بصيت عليها باستغراب وقولتلها حاضر ياستي وقبل ما انزل خليتها اتصلت ع حسام فيديوا وكلمها وهاج عليها ف التليفون وانا زبرى وقف وقفلت المكالمة ومسكت فوفو نكتها ف كسها جامد اوى ونزلت لبنى ف كسها ونزلت جبت اكل وطلبات كدا للبيت ولما رجعت كانت فوفو نامت وانا حطيت الحاجه ف المطبخ ورجعت نمت وصحينا ع صوت التليفون بتاع فوفو وكانت دعاء بتتصل بتقول انها فـ الطريق وكانت الساعة ١٢ الضهر وفوفو دخلت اخدت دش ورجعت كنت انا نمت تاني وفضلت تصحي فيا و قالت خد دش كدا وفوق اكون جهزتلك الفطار
وأخدت دش كدا وقعدنا نفطر و فوفو قالت لما تيجي دعاء تختفي ها قولتلها انا اصلا هلبس ونازل قالت تنزل ايه انت هتستني جوه لغاية ما انده عليك
وشوية كانت دعاء بترن الجرس وفوفو فتحت الباب لدعاء وكانت لابسه عباية و**** وفوفو مش لابسه حاجه ودعاء قالت اية دا بتفتحى الباب ازاى كدا وفوفو ضحكت وقالت عادي دعاء قالت ممكن يكون حد غيري اللى ع الباب فوفو قالت عادى ماتكبريش الموضوع وبعدين تامر هو اللى بيحب كدا عايز يشوفنى كدا علطول دعاء قالت اااه يابختك عايز يبقي هايج عليكي علطول وسكتت قالت وهو فين تامر فوفو قالت نايم لسه وانا سامع كل حاجه من ورا الباب ودعاء قالت مالك في ايه قالت بصي انا اتخانقت مع تامر ودعاء قالت عادي كله بيتخانق بس ليه يعني قالت عايز ينيكني ف طيزي ليه اسبوع بيزن عليا وانا برفض وزعل مني امبارح ودعاء قالت طيب هو فين المشكله يا شرموطة مش جوزك ينيك كسك ينيك طيزك انتي مالك وترفضي ليه وفوفو قالت تصدقي انك لبوه يابت افهمي واسمعي الكلام للاخر ما وافقت وامبارح كان الليل كله زبره ف طيزي بس هو وبينيك فيا قال نفسي انيك دعاء كدا ف طيزها وقال اختك دعاء دي شكلها شرموطة اوي عيونها فاضحها وطيزها تحفه وانا ازعلت واتخانقت معاه ودعاء قالت وايه كمان قال ايه تاني عليا جوزك بيفهم مش زيك انتي عبيطه يابت مايقول مش بحكي مع مراته ف لحظه متعة تنكدي عليه ليه انتي غلطانه هو مش غلطان وهو بينيكك لو قال عايز انيك امك ردي عليه وقولي اتخيلني انا امي ونيكها يلا مش تزعلي علشان قال عايز ينيكني وماتبقيش عبيطه واتمتعي واتبسطي انتي لسه عروسه يلا انا همشي وسلمي ع تامر وفوفو قالت تمشي ايه اشربي العصير الاول وانا سامع كلام دعاء وزبري ولع اوي عليها ودعاء شربت العصير وكانت مبسوطه زي مايكون حابه الكلام اللي اتقال منها وعليها ➖
وبعد شوية كانت دعاء فى سابع نومه بعد ماشربت العصير وفوفو دخلت عليا وقالت يلا بسرعه طلعت من الاوضة وكانت دعاء نايمة ع كرسي الانترية
و ماكنتش مصدق ان خلاص هنيكها واتمتع بطيزها الكبيره
انا شوفتها نايمه وفضلت ابوس فيها زي المجنون من الشهوة وطلعت بزازها وفضلت ارضع فيهم وانيكهم ورفعت العبايه بتاعها وقلعتها الكلوت وكان كسها بيلمع زي ما تكون عارفه انها هتتناك وفضلت الحس فيه وبعدين دخلت زبرى وفضلت ادخل زبرى واطلع بسرعة وفوفو بتتفرج و بتقول نيكها قوي القحبة دى من زمان ما اتناكتش حسيت نفسي هنزل خلاص طلعت زبرى ونزلت لبني على بزازها وبعدين قلعتها كل هدومها و قلبتها ع وشها ودهنت طيزها وكان خرقها لونه وردي وفضلت ابعبص ف طيزها بصباعى وادخل صباعى وبعدين لقيت زبرى وقف تانى دخلت زبرى ف طيزها شوية شوية لحد ما دخل كله ف طيزها وفضلت انيك ف طيزها لحد ما جبت لبنى تانى ف طيز دعاء وطلعت زبرى وبصيت لفوفو قولتلها وبعدين هنعمل اية لما تصحى فوفو قالت ولا حاجه هنشوف رد فعلها وخرجنا قعدنا ف الصالة وشوية سمعنا دعاء بتنده ع فوفو وباين من صوتها انها بتبكي ودخلت انا وفوفو وكانت لسة عريانة وبتعيط وبعدين اخدت بالها انها من غير هدوم ولسه هتلبس العبايه وانا ماحسيتش بنفسى ونزلت فيها تقفيش غصب عنها وهى بتحاول تمنعنى وانا ببعبص فيها غصب وهي بتقول لا يا تامر لا كفاية كدا وانا عمال ابوس في بزازها ومش عارف ادخل زبرى بس زبرى على كسها وبقيت بدعك زبرى ف كسها وبعدين ايديها سابت خالص وحسيتها بدأت تستجيب لشهوتها وانا برضع بزازها واهات دعاء طلعت وسلمت نفسها لشهوتها خصوصا انها محرومة فعلا وجسمها نار دخلت زبرى ف كسها والمرة دى عنيها ف عنيا وصاحيةوواعيه وفضلت انيك فيها وهي بتتلوى تحتى من الشهوة وبتقول نيكنى يا تامر اااح نيك كمان وفوفو بتتفرج وبتدعك ف كسها وبتقول عشرها الوسخة دى نيكها جامد مش نفسك تتناكي من جوزي اهو اشبعي نيك ياوسخه ومن الشهوة ماحستش بنفسي غير وانا بنزل ف كسها وكان منظر كسها يهيج اوى كإنى اول مرة اشوف كس ف حياتى وقولتلها انا نزلتهم في كسك غصب عني ودعاء ابتسمت وهي وشها ف الاض وقالت هو دا المطلوب يا جوز اختي تسلملي وخرجت من الاوضة وهدومها فى ايدها ودخلت الحمام وشوية وطلعت ومن غير ما تقول اي حاجه اخدت شنطتها من على كرسي الانترية وفتحت باب الشقة ومشيت هي قفلت الباب من هنا وانا حضنت فوفو من الفرحه بـ دعاء وفوفو فضلت تضحك عليا وقالت عقبال سوزان اختي وبعدين قالت اتصل ع حسام يجى يبات عندنا النهردة قولتلها اعتبرية حصل وفعلا كلمت حسام ع الواتس وقولتلوا اننا ف انتظارة النهردة وبعتلوا العنوان ودخلت انا وفوفو اخدنا دش مع بعض وخرجنا طلبت منها تتصل بدعاء قالت لا سيبها لما كسها يجيبها تانى وضحكت وفوفو فضلت ترتب ف الشقة وتحضر نفسها لزبر حسام العشا كدا كان حسام بيتصل بيا رديت علية قال تموره حبيبى ازيك انا قولت اجى اخد الليل من اولوا معاكم وضحك ضحكته الصفرا اللي بتحسسني ان ديوث ومعرص قولتلوا تشرف انت فين قال انا ١٠ دقايق واكون عندكم قفلت وقولت ل فوفو حسام قرب يوصل لقيتها فرحت اوي وابتسمت ودخلت الاوضة ولبست قميص قصير مش مغطى طيزها لونه أسود ومافيش اي حاجه تانى تحت القميص ورشت برفان حتى ع كسها رشت برفان وقالت تعرف ان النهرده اول مره هتناك ف كسي من حد غيرك قولتلها عارف المهم أخدتي الحبايه قالت اه اخدتها .
وجرس الباب رن فتحت وحسام دخل وقعد ف الصالة وكان جايب معاه هدايا وحلويات وجات فوفو وسلمت ع حسام وهي بتضحك ازيك ياكابتن وحسام قال ازيك ياعروسة مبروك ايه القمر دا وعيون حسام بتنيك فوفو من اول ما شافها وزبره عمل خيمة تحت البنطلون وهو قاعد وفوفو بصت ع زبر حسام وضحكت قالت يخربيت زبرك يا حسام انا ماشوفتش كدا ابدا كبير اوووى حسام ضحك وقال دا بس علشان انتى وحشاه اوى يابختك ياعم تامر قولتلوا اهى قدامك المهم فوفو تكون مبسوطه و قربت من حسام وفضلت تلعب فى زبره وهو بيبوس فيها ويلعب ف بزازها وايده التانيه ع طيزها ودخل صباعه ف خرقها وشوية وطلعت زبره وكان كبير اوى بصراحة وقالت اح كل دا زبر وفضلت تمص فية جامد وحسام مسترخى خالص ع الكنبة وايده ع شعرها وفوفو هتاكل زبره وشوية وشوفت اللبن بينقط من بوقها وهى لسة بتمص و طلعت زبر حسام من بوقها وفضلت تبص فية وهي مسكاها باديها لتنين وبتلعب فية وقالت اية الزبر بن الوسخة دا هو هينام امتى مش خلاص جبتهم حسام ضحك وقال لا لا دا مش بينام دا وفوفو شغلت أغاني وفضلت ترقص وتهز طيزها ف وشي شوية وفى وش حسام شوية وحسام بقى يرقص معاها ويبعبص فيها وهي بترقص ويحضنها وانا بتفرج عليهم ولقيت فوفو قلعت القميص وفضلت ترقص عريانه وحسام كمان قلع هدومه وهو بيرقص معاها وبعدين مسكها فضل يبوس فيها جامد وبعدين فضل يلحس ف كسها لحد ما فوفو جابت عسلها وبعدين حسام قعد ع الكنبة وفوفو قعدت ع زبره ودي اول مرة فوفو تتناك في كسها من حسام وكانت بتتنطط ع زبر حسام جامد وبتصرخ وهى بتقول زبرك حلو قوي ياحسام عشرنى تعالى يا تامر شوف مراتك بتتناك ف كسها اهووو ااااه ياكسى يا ديوث بتحب كدا ها مبسوط ومراتك بتتناك اه ياكسي نيك يا حسام نيك مرات العرص نيك وبعد حوالى ١٠ دقايق بنفس الوضع دا فوفو قامت من على زبر حسام اللبن بينقط من كسها وبتقول انا حاسه انى بقيت حامل خلاص وضحكت وجات قعدت عندى وكسها مفشوخ اوووي وحسام قال اية تعبتى ولا اية وفوفو قالت لا طبعا وجات قعدت ع زبر حسام تانى وفضلت تتنطط علي زبره وبعدين حسام طلب منها تقعد ف الارض فى وضع الدوجي وكان منظر كسها وخرقها يجننوا اي حد وحسام شاف خرق طيز فوفو واسع كدا وبينبض وبقى زى المجنون ودخل زبره ف طيزها مرة واحدة وفضل ينيك فيها جامد وجسمها بيطرقع زي الكرباج من سرعة نيك حسام ف طيزها وفوفو ميته تحته وبتقول بشويش يابن الكلب هتموتنى ااااه ياطيزى بس بصوت واطى خالص مش قادرة تنطق اصلا وبقى حسام يطلع زبره من طيزها يدخلوا ف كسها ويفضل ينيك ف كسها شوية وفى طيزها شوية وفضل كدا ينيك فيها وفوفو من كتر النيك مابقيتش ف وضع الدوجي بقيت نايمه ع بطنها وحسام بينيك ف طيزها وبعدين مسك فوفو من وسطها ورفعها تاني وخلاها ف وضعها تانى ودخل زبره ف كسها وهي مش بتنطق من التعب وفعلا حسام فشخها اوووى وبعدين حسام طلع زبره ومسكه بايدة ونزل لبنه ع خرقها وكسها وكان اللبن نازل من زبره زي الحنفية وفوفو نامت ع الارض من التعب وحسام نام جمبها وانا قاعد بتفرج وبلعب ف زبرى من المنظر ومراتى بتتناك قدامى وف كسها ودي كانت اول تعريصه ليا ع مراتي بعد الجواز وأخدت سيجارة من سجاير حسام وولعتها ودى اول مرة ادخن فيها وبعد نص ساعة تقريبا فوفو قامت دخلت الحمام اخدت دش ولبست سنتيان احمر وكلوت فتله احمر وجات كان حسام لسة عريان وزبره واقف وقال اية يا فوفو مش هناكل ولا أية ياست الكل ولا انتوا بخلا فوفو ضحكت وقالت مانت اكلتني انا عايزه ايه تاني وضحكت ودخلت المطبخ وانا وحسام قاعدين ف الصالة وهات ياكلام عن تجاربه الجنسية وانه بينيك واحده اسمها عبير هي وبنتها حنان قولتلوا حلوين يعني قال عبير دي برنسيسه بتحلب زبري حلب كدا وحنان حلو وكلبة زبر البت دي وحسام بتكلم عن ماما واختي حنان وهو مايعرفش انهم اخواتي ➖
فوفو جهزت الاكل خلاص وقعدنا ناكل ونضحك وفوفو كانت مبسوطه اوى خلصنا اكل وفوفو قالت نفسى اتناك من زبرين ف وقت واحد زي الافلام ومسكت زبر حسام فضلت تمص فية وتبوس فية بشفايفها وبعدين قالت يلا يا تامر ندخل جوة ع السرير وفعلا دخلنا وحسام نام ع السرير وفوفو قعدت بكسها ع زبر حسام وحطت راسها ع صدرة كدا وانا حطيت زبرى ف طيزها وفضلت انا وحسام ننيك فيها وهى بتتشرمط وسطينا وزبر حسام كله ف كسها وانا زبرى كله ف خرقها وبتقول اااه هموت هموت خلاص اااه ياكسى اه ياطيزى وبعدين حسيت انها تعبت ف طلعت زبري من خرقها وحسام استمر ينيك فيها ويعشر ف كسها وغير الوضعية مرتين وهو بينيك فيها وهى حرفيا هتموت تحت زبر حسام من النيك وبتقول نزل يا حسام مش قادرة خلاص كسى اتقطع يابن الكلب نزل وانا بتفرج عليهم وحسام بيهيج اكتر عليها من كلامها وينيكها بسرعة وهى مكياجها باظ خالص ونص ساعة حسام جاب لبنه ف كس فوفو وعشرها وطلع جاب علبة السجاير ولع سجارة وهو ع السرير وفوفو مفشوخه ع السرير واللبن نازل من كسها ونامت ما حستش بنفسها غير غير تاني يوم وانا بصحيها الساعة الضهر وهى لسة عريانه وبقولها يلا انا جبت اكل علشان نفطر وقامت من ع السرير مش عارفة تمشى من كسها وطيزها اللى فشخهم حسام وبصت عليا وقالت صباح الخير ياحبيبي هو حسام فين قولتلها حسام مشى من بالليل قالت اه طيب ودخلت الحمام اخدت دش وطلعت لابسه قميص اصفر ع اللحم قعدنا نفطر ع السفرة وقولتلها ها مبسوطه قالت اسكت انا حاسة ان بقيت حامل من كتر النيك اللى اتنكتوا امبارح قولتلها حامل اية يا وسخة انتى مش اخدتى الحباية قالت اه اخدتها قولتلها طيب بفكر في حاجه قالت موافقه قولتلها مش لما تعرفي قالت اي حاجه انت عايزها انا موافقه عليها قولتلها عايز حسام يتعرف ع دعاء قالت براحتك بس لسه بدري عليها قولتلها طيب ما تتصلى بيها تيجى قالت لأ كلمها انت بصيت لـ فوفو قولتلها انا هروح الشقة عندها واشوفها قالت وحسام قولتلها مالوا حسام قالت هيجى تانى ولا ما تعرفش قولتلها انا اتفقت معاه يجى كل خميس يسهر معانا ياوسخه حسيت فوفو فرحت بكلامى وسكتت وفعلا كل يوم خميس كان يجى حسام عندنا وينيك فوفو مراتى وانا ودعاء من بعد زيارتي ليها اتعودنا ع بعض بقيتي مراتي التانيه خلاص وكانت كل ما دعاء تحس انها عايزة تتناكى تيجى عندنا وانيكها وابسطها واحيانا تبات عندنا باليومين وكل دا وهي لسه ما تعرفش حاجه عن ماما واختي ولا عن حسام ولا تعرف ان فوفو شرموطة ولا ان انا ديوث علشان الصبر حلو وكل حاجه فوقتها بتكون أحلي واحنا لسه ف بداية الحكــــــــــــــــــــاية 👇🏻

🔻إلـــــــــــــــ اللـــــــــقاء ـــــــــــــــــي🔺

◽◽◽◽◽◽◽◽◽◽
اخ علي كميه الكساس والطياز الا اتناكت يارتني كنت زوبر معاكم انيك فى الشراميط الحلوين
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
قصة كلها ابداع بس لازم تتناك معاهم ي تامر أو ع الأقل تمص ازبار ... أنا لو رحت لديوث لازم يخدم عليا يمص زبري يمص صوابع رجلي....الخ
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة دي قديمة انا قرأتها قبل كده
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
تم أضافة الجزء العاشر
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
القصة دي قديمة انا قرأتها قبل كده
نعم لقد نشرت منها أربعة أجزاء ف المنتدي القديم قبل أغلاقه فهي 23 جزءا ياصديقي .....
 
قصة كلها ابداع بس لازم تتناك معاهم ي تامر أو ع الأقل تمص ازبار ... أنا لو رحت لديوث لازم يخدم عليا يمص زبري يمص صوابع رجلي....الخ
انا ديوث مش سالب ياصديقي يعني ماليش ف اللحمه الخشنه
 
التعديل الأخير:
😘😘😘
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
انا ديوث مش سالب ياصديقي يعني ماليش ف اللحمه الخشنه
طب يلا كمل و نزل الجديد و متعنا بلحم عيلتك بالذات أمك و اختك و عايزين فوفو تتهان هي و عيلتها و خلي حد في عيلتها ديوث و خول اخوها و أبوها
 
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
طب يلا كمل و نزل الجديد و متعنا بلحم عيلتك بالذات أمك و اختك و عايزين فوفو تتهان هي و عيلتها و خلي حد في عيلتها ديوث و خول اخوها و أبوها
الجزء العاشر نزل امبارح
 
  • عجبني
التفاعلات: Mark hossam
  • عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%