NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة إستكمال أنا والمتحرر وشرم الشيخ ـ خمسة عشر جزء 16/11/2022

عايز رايك في المواقف اللي ممكن تحصل بينهم تاني
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دايما كدة تقفل على مفاجاءت تخلينى نستنى اكتر
 
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير
أولا حابب اشكر إدارة المنتدي علي ثقتها واختياري لتكملة قصة من تراث نسوانجي

وهي قصة أنا والمتحرر وشرم الشيخ

ثانيا حابب أتقدم بالشكر للزميل السابق الذي بداء في نشر القصة ووصل بها الي الجزء السابع



وأخيرا سوف اقوم باستكمال القصة وارجو أن تنال إعجابكم ومنتظر تعليقاتكم علي باقي الأجزاء

الجزء الثامن

وبعد ما نور قعدت علي السرير اكتشفت اني عمر واقف يتفرج علينا
وحسيت بنور اتصدمت وسحبت ملاءة السرير وغطت جسمها
وبصيت لعمر اللي لمحت في وشه صدمه وفي عينه كلام كتير جدا
واتكسفت من نفسي وحسيت اني دي النهاية واني ممكن يحصل دلوقتي مشكله
بس كسم اي حاجه المهم اني استمتعت بكس نور اللي جنني علي مدي يومين واخير دوقت عسل كسها من المنبع من بين فخادها
وبداءت نور في البكاء وبصت لعمر
انت السبب انت السبب أنا مش خائنه ولا شرموطه شوفت تخيلاتك وصلتني لايه شوفت افكارك يادي المصيبة
وراح عمر قعد جنبها وهو مصدوم من الكلام
انا قولتلك تتناكي من غيري
وعمال استمع لهم بس اللي كان غريب بالنسبة لي عمر دخل ازاي اوضتي
وافتكرت اني من لهفتي وهيجاني مقفلتش الباب
ورجعت ركزت في المناقشة اللي بتدور بينهما
انا كان كل هدفي اسعدك انتي عارفه أننا بنيجي هنا نغير جو ونجدد حياتنا وعلاقتنا ونشوف ناس جديد ونتحرر شويه من الكبت الجنسي كان آخرنا ايه نشوف واحدة أجنبية نتخيلها معانا وانتي تتخيليها معاكي وبتتساحقوا مع بعض وكنا بنكون مبسوطين ونرجع تاني لحياتنا ايه الغلط في كده
قوليلي ياهانم
ولا اقولك أنا شكل البيه عجبك
مترميش الذنب عليا وانت اللي علمتني وفتحت عيني
انا من اول ما اتحرش بيا وانا حكيت ليك وانت سكت وكنت مبسوط وعاجبك الحوار والدليل
ولا بلاش فضائح
هههههههههههه خلاص بقي ما هي الفضائح حصلت اهي
ورحت قلت في بالي لازم اللحق الموقف واستغل الحوار الدائر ده لصالحي
بص ياعمر أنا اولا بعتذر ليك عن اللي حصل ومش مهم دلوقتي مين السبب
بس تعال كده نفكر بالعقل دلوقتي اللي حصل حصل واللي حصل ده كان غصب عنا جميعا ومش بإرادتنا بس اكيد استمتعنا بيه
وبما اني انت ونور جايين تستمتعوا وتجددوا حياتكم ايه اللي يمنع ده حقكم
ولو وجودي هيمنع انكم تتمتعوا مع بعض أنا مستعد اعمل شيك اوت وامشي حالا
واللي حصل ده عمري ما هتكلم فيه مع حد ولا حتي مع نفسي وأحترم خصوصيتكم واتمني ليكم حياة سعيدة
وسكت شويه ولاقيت عمر بلم وساكت وبيبص لنور
اللي هو ايه رايك
ولاقيت نور بصت في عيني ومقدرتش افهم دي بصت رجاء ولا عدم تصديق للي بقوله
ورجعت بصت لعمر تاني
عمر بص لي وقالي وهو في عينه كسره وحزن
سيف انا مراتي مش شرموطه ولا أنا خول كل الحكاية كانت تخيلات وبس
بس للأسف اني الحلم اتحول لحقيقة علي يدك معرفش دي لعبة القدر معايا
ولا الحظ أو شطارة منك انك توصل مراتي لسريرك
وسكت شويه وبص في الأرض
وحسيت بيه اني هو مكسوف وخجلان من اللي حصل
قربت منه وحطيت ايدي علي كتفه
شوف ياصاحبي اللي حصل ده لعبة القدر معاك ومعايا ويمكن ده حصل علشان انت تكون سعيد والقمر ده نقدر نسعدها يبقي ليه تحرم نفسك وتحرم نور من السعادة عيش حياتك واتمتع بيها وجددوا علاقتكم مع بعض واوعدك اني ده يكون سر
وسكت مستني رد أو تعليق من عمر
لاقيت نور وشها رجع ينور تاني وهديت ومسكت ايد عمر وبتبص ليه نظرة رجاء
وراح عمر بص لنور مرة تانيه وبص ليا وراح وقف وقالي خلي بالك منه وابسطها اهم شي حبيتي تكون مبسوطها انا هعمل كده علشان سعادة نور هي اهم حاجه في حياتي ومشي ناحية الباب علشان يخرج وسبنا مع بعض
استغربت تصرفه احا أنا كنت عايزه انيكها قدامه مهم دلوقتي اهم شي أتمتع بالكس ده
وخرج عمر وساب القمر الملبن معايا وقفل الباب وراءه
قعدت جنب نور ومسكت أيدها ابوس باطن أيدها وابص في عينها نظرات حب
البت تتحب جمال وحلاوة وجسم ملبن نار وكلها انوثة وسخونة تولع اجدع زب
وبعد كده قربت منها وبوسة خدودها وقربت من ودنها اهمس في ودنها بكلام حب وغزل لاقيت نور ساحت خالص ونامت برأسها علي صدري وحسيت ادي ايه هي رومانسية وبتحب الكلام الحلو
ورحت فضلت اتغزل فيها وفي جمالها ونزلت بأيدي ادعك في كسها اللي كان اتبل من عسل كسها وفضلت العب في كسها وادخل صباعي في كسها وهي مغمضة عينها وسانده برأسها علي صدري وقربت بلساني الحس حلمة ودنها وأهمس في ودنها بكلام واقعد اقول لها كلام سكسي

كسك مولع
طعم عسلك حلو اوي
جسمك ناعم وفاجر
عايز ارضع من بزازك يانور وفضلت كده اتكلم واسخنها بالكلام لحد ما لاقيت نور بتشدني عليها جامد وتمسك رقبتي وراسي وتشدني ناحية بزازها
عرفت انها خلاص ولعت ورحت نومتها علي ضهرها وطلعت نمت عليها ومسكت بزازها الاثنين مع بعض اقفش فيهم واحسس عليهم كان حلمات بزازها واقفين وناشفين اوي قربت اكتر بشفايفي واتنفست بالقرب من الحلمات وكان نفسي سخن مولع ولاقيت نور اتنفضضت من سخونة نفسي علي حلمات بزازها
ورحت خرجت لساني الحس حلمات بزازها والعب فيهم بلساني وكنت بلحس وارضع من بزها اليمين وأيدي بتدعك وتحسس علي بزها الشمال وبدلت بين بزازها وفضلت ارضع فيهم واعض في حلماتها وحسيت بنور بتتنفض وترتعش
وبتحضني جامد ورحت حضنتها وسيبتها شويه تهدي
ورحت نازل بلساني الحس جسمها من عند بزازها لحد ما وصلت لقبة كسها اللي لاقيته غرقان ومبلول ورحت فاتح شفايف كسها بأيدي ودخلت لساني جوه كسها اللي كان غرقان وفضلت انيكها بلساني وادخل لساني وأخرجه جوه كسها الناعم
وكانت ايدي شغاله عماله تدعك زنبورها
وعكست الوضع طلعت بلساني الحس رأس بظرها اللي انتفخ ضعف حجمه ودخلت ثلاثة صوابع من ايدي في كسها لحد ما لاقيت نور بتتنفض وترتعش
بقوة ونزلت عسلها اللي سائل ونزل علي خرم طيزها وكان عسل كسها عامل خيط رفيع نازل علي الخط الفاصل بين كسها وطيزها ورحت قربت بصباعي أداعب خرم طيزها وعسل كسها ساعد اني عقلة من صباعي تغوص وتدخل جوه خرم طيزها ولاقيت نور اتنفضضت وسحبت نفسها وحاولت تفرك علشان صباعي يخرج من طيزها
ولاقيته بتترجاني وبتقولي بلاش هنا ارجوك
ورحت خرجت صباعي ورحت خليت نور تنام علي بطنها
وطلعت الحس طيزها بلساني وفضلت الحس وانا طالع لحد ما وصلت لرقبتها وكنت نائم علي ضهرها وهي تحت مني نائمه علي بطنها لحد ما رأس زبي خبطت في كسها
ورحت عادل نفسي شويه علشان زبي يدخل لوحده وانا بتحرك لفوق وفعلا لاقيت زبي بيدخل لوحده واللي سهل دخولها مياه كسها والعسل اللي سائل وفضلت انيك في نور وهي نائمه علي بطنها ورفعت راسها بأيدي ولافيت وشها ناحيتي ورحت شافط لسانها في بوقي وكان لسانها في بوقي بشفطه وزبي في كسها وفضلت ارزع فيها وانيكها
وبعد كده روحت أنا قالب نفسي علي السرير ونمت علي ضهري وطلعت نور علي زبي في وضع الفرسة المقلوبة وبداءت هي تتحرك علي زبي وتهز نفسها علي زبي وتتحرك لقدام ولوراء بصراحة نور كانت انثي شرسة مولعة تعرف تهيج اي زب وبالرغم من أنها كانت مولعه كده بس هي كانت خجولها بس هي جواها انثي شبقه وده من حظي الحلو وفضلت انيكها وكانت بتقفل علي زبري وتعصرها وهي راكبه عليه وكانت بتدعك في كسها شويه وبزازها شويه
وفضلنا كده شويه أنا بحاول اتماسك وامنع نفسي من اني انزل لبني وهي عماله تفرك وتنيك نفسها بزبي اللي راكبه عليه لحد ما هي نزلت شهوته
ورحت خليتها تفلقس علي حرف السرير ونزلت وقفت على الأرض ورحت مدخل زبي ونيكت كسها اللي كان مفتوح وظاهر وقابب وهي مفلقسه
وكنت خلاص ولعت وسرعت في نيكها لحد ما حسيت اني خلاص هنزل ورحت مخرج زبي ونطرت لبني علي ضهرها
ونامت نور علي بطنها وانا واقف اتفرج علي لبني اللي كان مغرق ضهرها وراسم خط مستقيم علي ضهرها هههههههههههه 😂😂
وطلعت نمت جنب نور وهي نائمه علي بطنها ومرهقه وانا نائمه علي جنبي وببص وأتأمل في الملاك النائم علي سريري وغفلت نور وراحت في النوم
وبصراحة نمت أنا كمان من الارهاق
صحيت من نومي ومكنتش نور نائمه جنبي مسكت الموبيل ابص في الساعة لاقيته ثلاثة العصر ايه اللي حصل وفين نور مش عارف ومش فاهم اي حاجه
تفتكروا ايه اللي حصل بعد كده
استنوني الجزء الجاي علشان تعرفوا ايه اللي حصل بعد كده



الجزء التاسع

وبعد ما صحيت وبداءت استوعب اللي حصل قمت اخد دش علشان افوق وافهم فين نور ومشيت ليه
خد دش سريع ولبست شورت جينز ودخلت البلكونة اشرب سيجارة وانا واقف بحاول ابص علي اوضة نور وعمر
واحاول اسمع اي صوت خارج من اوضتهم
لاقيت باب البلكونة بيفتح ولاقيت عمر خارج يقف في البلكونة
سمعت صوت عمر بيصبح عليا لافيت وشي ورديت الصباح .
وطبعا كان يهمني اعرف ايه اللي حصل وليه نور مشيت من عندي
وسالت عمر أن كان هينزل علي الغداء ولا ايه
اعتذر عمر لأني نور تعبانه ونائمه ومش هتقدر تنزل
وسكت شويه وجاءت فالي بالي فكرة
وعرضت علي عمر أننا ننزل نشرب قهوة بحجة اني صاحي مصدع وعايز اشرب قهوة وكان الهدف اني اتكلم معاها واعرف ايه اللي حصل
نزلنا وتقابلنا بس انا كنت محتاج اشرب القهوة واقعد في مكان هادئ ولأني الريسبشن كان مزدحم طلبت من عمرو أننا نخرج نروح اي كافيه نتكلم هناك
خرجنا من باب الفندق وطلعنا روحنا علي كافيه وطبعا كنا العصر والمكان كان هادئ ومش مزدحم
وقعدنا أنا وعمر
وبداء عمر يتكلم وقال لي
بص ياسيف طبعا اللي حصل ده كان شي غريب جدا بالنسبة ليا ولنور ومكنش مخطط ليه احنا كان آخرنا تخيلات وده كان اتفاقنا مع بعض أنا ونور بس
ولكن حصل اني الموضوع خرج من أيدينا احنا الاثنين
وانت كنت صياد ماهر عرفت تصطاد
رديت عليه اني انا كمان مكنتش مخطط لشئ اصلا
وكمل هو الكلام وقال اني مش مهم ايه ولا مين كان السبب
بس المهم دلوقتي اني انا عملت كده وسيبتكم امبارح لم شوفت قد ايه نور كانت مبسوطة وسعيدة وهي معاك ودي اللي كان يهمني طبعا سعادة زوجتي وحبيبتي
واكيد يهمني اني يكون الموضوع سري بينا
واستغربت اني هو اللي فتح الكلام اصلا في الموضوع وانا اصلا مكنتش محضر كلام وكنت طول الطريق بفكر افتح كلام ازاي مع عمر
وسألته علي نور امتي رجعت ليه من اوضتي وبصراحة أنا سألته عن كده علشان اعرف هو نائم معاها ولا ايه اللي حصل
ولاقيت عمر حكي لي اني نور رجعت الاوضة مصدومة وحزينها وفضلت ساكت واني هو حاول يتكلم معاها ويعرف سبب حزنها
ولكن هي رمت اللوم عليه وقالي اني هو قال لي اني هو احتواءه وهون عليها
وهي هديت واقتنعت
طبعا كلامه كان مختصر بس حسيت من كلامه اني الموضوع عاجبه
وسكت شويه ورجعت اتكلم تاني وكنت عايز افهم هل العلاقة هتستمر ولا تنتهي عند النقطة دي
وسالت عمر بكل صراحة عن العلاقة بينه وبين نور هل حصل تغيير أو في فرق بعد مرحلة التخيلات ومرحلة دخولي في العلاقة
ولاقيت عمر اتفتح في الكلام وحكي لي بالتفصيل كل حاجه
وقالي عارف ياعمر بعد ما نور رجعت من عندك وكانت في الحالة دي أنا لما قعدت جنبها وخدتها في حضني وبداءت أتكلم معاها هي اقتنعت وتفهمت الموقف
واحنا بنتكلم كنت طبعا بحسس عليها واقفش في بزازها واهيج فيها بداءت هي تدعك في زبي من فوق الهدوم ولكن حصلت حاجه غريبه جدا لاقيت نور خرجت زبي ونزلت عليه بلسانه وبوقه علشان تمص زبي ودي كانت حاجه جديدة اول مرة نور تعمله في حياته معايا كتير كنت بطلب منه تمص زبي بس كانت بترفض وبصراحة هيجت جدا علي الرغم من أنه مكنتش عارف تمص كويس بس علشان كانت اول مرة مع نور كانت ممتعه وهيجت اوي عليه ونكتها نيكه ولا في الاحلام لدرجة أننا بدلنا أوضاع كتير وعملنا وضع ٦٩ مع بعض
ودي كانت حاجه جديدة بردك
وبصراحة دخولك حياتنا فرق كتير في العلاقة لدرجة اني نور طلبت صراحتنا اني ننكيها أحنا الاثنين مع بعض
وفرحت قوي من الطلب ده واحترمت صراحة عمر
وفجاءني عمر لم طلب يعرف رأيي اني انيك نور في وجوده ونتشارك مع بعض فيها
وطبعا رحبت بالفكرة وحسيت بهيجان وولعت من مجرد التخيل اني بنيك نور وفي وجود جوزها
واتفقنا أنا وعمر علي اني ازورهم في غرفتهم بالليل النهاردة
وشربنا القهوة وقمنا ورجعنا علي الفندق تاني ورجعت علي اوضتي علشان اجهز لليله نار مع نور
وطبعا جهزت نفسي وكان لازم في ليله زي دي اني اكون مستعد ليه
وعلي الساعة تسعة بالليل نزلت اشتريت زجاجة ويسكي وعديت علي الصيدلية اشتريت واقي ذكري طعمين مختلفين ولأني بحب الفراولة اشتريت واقي بطعم الفراولة وكان هدفي اشجع نور واعلمها المص صح لأني عارف اني نور عندها الاستعداد لتعلم فنون الجنس بس محتاجه تتعلم
وكان معادي معاهم الساعة عشر في غرفتهم
وطلعت خبطت علي الباب فتح لي عمر وكان لابس روب ومن الواضح اني هو كان مستعد وطبعا هو كان حاجز جناح عبارة عن غرفة نوم وريسبشن وحمام
دخلت استقبلني عمر في الريسبشن وقعدنا وانا منتظر ظهور القمر نور
عمر حس اني بدور علي نور بعيني
وراح ضاحك وقال لي الشرموطه عامله مكسوفه وقاعدة جوه
وطلبت من عمر اني ادخل لها
ورحت قمت علشان ادخل علي نور وبصيت لعمر اني ينتظر شويه
وضحك تاني ايه عايز تستفرد بيه لوحدك الاول
وضحكت أنا كمان وقلت لعمر
لا طبعا بس عايزه لوحدها الاول وهتعرف ليه بعدين
وفعلا دخلت علي نور لاقيتها نائمه على بطنها ورافعه رجليها لفوق وعماله تحركهم شمال ويمين ومشغله اغاني وبتغني مع الأغنية وكانت اغنية اجنبية رومانسية روحت أنا نمت جنبها في نفس الوضعية وخدت الهاند فري من ودنها علشان اسمع معاها ولاقيت نور اتخضت لم شافتني ورحت ابتسمت وهي ابتسمت وبصيت ليها في عينها وشوفت نظره حالمة رومانسية وفيه إثارة ورغبة ومسكت ايد نور ووقفنا وشغلت الموبيل علي نفس الأغنية وبداءنا نرقص مع بعض سلوه وكانت هي في حضني وأيدي علي كتفها وأيدي التانية محاوطة وسطها وهي حطت أيدها الاثنين علي رقبتي وكان عينه في عين بعض متواصلين بالنظرات وفضلنا نرقص شويه وبعد كده قربت من شفايفها وبوستها وكنت بشفط لسانها في بوقي وهي بتشد رقبتي اكتر عليها وكانت ايدي بتدعك وتحسس علي ضهرها وفضلنا نبوس بعض وهي كانت أيدها بتحسس علي صدري وانا شغال تحسيس وبوس فيها
ولم حسيت أنها هاجت خالص نزلتها تقعد قدام زبي ومكنش في منها أي مقاومة
ولم قعدت قدام زبي دعكت وحسست عليه من فوق الهدوم وكان زبي واقف لفوق وكنت لابس بنطلون جينز وزبي مرسوم في البنطلون وشوفت نظرات نور لزبي وهي عماله تبص عليه وتحسس وتقيس حجمه وهو منتصب
ورحت طلبت منها أنه تخرج زبي من البنطلون وتشوفه علي الطبيعة وكانت نور في الوقت دي زي ما اكون منوم مغناطيسا كانت بتنفذ الكلام علي طول
ورحت فكت حزام البنطلون وبداءت تفك الزراير ومكنتش لابس اندر وير وخرج زبي زي المارد اللي خارج من قمقم وضرب في وشها وهي مقرب من زبي وطبعا كنت عامل حسابي ولابس كاندوم بطعم الفراولة
وبداءت هي تدعك زبي وتحسس عليه وتنفست واستنشقت رائحة الفراولة
وطلبت منه اني تمص زبي ونفذت نور علي طول طلبي
وبداءت نور تمسك زبي وتقرب بشفايفه من زبي وكانت بتلحس زبي بعشوائية
وتحرك لسانه عليه وتقرب وتبعد لسانه علي طول
ورحت مسكت نور من دقنه ورفعت وشها لفوق وبصيت في عينها
نظرت شوق وحب وهي بصت بعينها اللي كانت بتلمع من الشهوة
وحسيت بنشوة لم شوفت النظرة دي في عينها
وشرحت لنور ازاي تمص وتمسك الزبر
وهي فهمت ونفذت وفضلت اشرح ليه ازاي تداعب راس زبي بلسانه وازاي تدخله في بوقها وتلحسه وازاي تمص البيضان وتداعبهم
وبعد محاولات كتير
لاقيت نور مسكت زبي بأيدها وقربت بلسانها تلف وتحرك لسانها علي راس زبي وأيده بتدعك زبي وبعد كده نزلت بلسانها تلحس عروق زبي لفوق وتحت
ورفعت زبي لفوق ولحست زبي من تحت العرق البارز في زبي ونزلت علي البيضان ترضع فيهم وكانت بتدخل بيضاني في بوقها وترضع فيهم وتبدل بينهم
وهي قاعدة علي رجلها ورجلها مفتوحه وهي بتمص زبي دخلت رجلي بين رجلها وقربت بصباع رجلي الكبير أداعب كسها وهي مستمرة في مص زبي
وهاجت نور واتجراءت وقلعتني الكاندام ومسكت زبي ودخلتها في بوقها وفضلت تمص فيه وانا يداعب كسها وسخنت وحسيت بمياه كسها بتسيل
وهي سرعت في المص وبعد ما كانت بتمص راس زبي وتدخله وتخرجها
زادت من إدخال زبي في بوقها لحد ما دخل زبي كله في بوقها وراحت خرجتها بسرعة وطبعا لأني هي مش متعودة علي دخول الزب لأخر بوقها بس هي كملت وفضلت تمص في زبي لحد ما حسيت اني هنزل لبني وحاولت أحرج زبي وانطر لبني علي بزاز نور ولكن نور رفضت ومسكت زبي بأيدها ومنعتني أني أخرج زبي وكملت مص لحد ما نزلت لبني في بوقها وهي كملت مص لحد ما نزلت آخر نقطة من لبني في بوقها
وبصيت علي الباب لاقيت عمر اللي كان واقف بيدعك في زبه نزل لبنه علي الارض هو كمان
وراح مشي عمر ورجع قعد في الريسبشن تاني وقعدت أنا علي طرف السرير
وقامت نور وقعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي وشكرتني لأني جاءت وعبرت عن فرحتها وقالت لي أنها افتكرت اني الحكاية خلصت علي كده وأنها كانت حزينة لحد ما دخلت عليها الاوضة
واستغربت طبعا من كلامها بس فهمت اني هي صادقه واني عمر هو اللي حور عليا وقال لي اني هي طلبت منه اننا ننيكها مع بعض ولكن الحقيقة اني ده تخطيط عمر
وندهت علي عمر بعصبيه وزعيق
ودخل عمر يضحك وداخل كان عمال يدعك في زبه بأيده تاني
قال يعني زبه هيقف تاني بعد ما نزل لبنه
تفتكروا زبه هيقف تاني ؟
مستني تعليقاتكم برد علي السؤال
واستنوني في الجزء القادم وتقبلوا تحياتي لكم



الجزء العاشر

ودخل عمر وهو عمال يضحك ويدعك في زبه وزعقت فيه بتكدب عليا ليه
ورد اني هو مكدبش واني هي طلبت فعلا منه أنها تتناك مننا احنا الاثنين
وراحت بصت نور ليه بكسوف أنا قولت ليك كده
ضحك عمر كتير وقال لنور ايوه لم كنت معايا وبنتخيل وقولتلك ايه رايك لو انا وسيف ننيكك مع بعض وانتي سخنتي وهيجانك زاد وقولتي ياريت
ردت نور بكسوف علي عمر بس ده كان تخيل مننا وانا مقدرش اعمل كده
ولكن عمر ضرب علي الحديد وهو سخن بس ياروحي دي أمنيتك وانا لازم احقق ليكي اي امنية وقرب منها وهمس في ودنها بكلام غزل وقال ليها
فاكرة اول بوسه كانت بينا كانت ازاي
هزت نور رأسها وقرب هو منها وباس شفايفها بشفايفه وقرب منها وخده في حضنه وقرب رأسها اكتر وهي فتحت بوقها وخرجت لسانها وهو شفط لسانها ببوقه وفضل يشفط لسانها
ونومها علي ضهره وطلع نام عليها وبداء يبوس كل حتي في وشها وشفايفها
ونزل لحس رقبتها بلسانه لحد ما وصل لحلمات بزازها وبداء يرضع في حلمة بزه ونور بداء تأوهاتها تعلي وراح عمر شاور ليا علشان ادخل معاهم
ورحت قربت منهم ووقفت علي الارض قدام عين نور اللي شافت زبي المنتصب وقربت من زبي وحاولت تلمس بلسانها وانا قربت اكتر ليها علشان ادخل زبي في بوقها
وكان عمر عمال يرضع في بزازها ويلحس في جسمها وفضل يلحس لحد ما نزل لكسها وبداء يدعك في زنبورها بأيده شويه وينيكها بلسانه شويه
وكل ما يزيد في لحس كسها نور تزيد وتسرع في مص زبي وكانت نور بتتفن في مص زبي واتعلمت بسرعة ومتعت زبي بمصه
وحسيت بهيجانه وشوفت الشهوة في عينها وانها خلاص مش قادرة
ورحت بعدت عمر عن كسها اللي كان غرق من شهوتها ودخلتها تفلقس وقربت راس زبي من فتحت كسها وانل واقف علي الارض ورأس زبي بره كسها وهي حركت نفسها علي السرير وقربت كسها من زبي ودخل زبي بكل سهولة بفعل مياه شهوته وزبي المبلول وهي ضبطت نفسها علي اني زبي يدخل علي طول مع تحركها لقدام
وبداءت هي تفرك وتحاول تهز نفسها لقدام ولوراء وتحرك نفسها علي زبي هي كانت مولعة وفضلت تهز وسطها علي زبي وانا واقف سابت وجاء عمر نام علي ضهره علي السرير قدامها علشان تمص زبه وراحت مالت علي زبه وبصت عليه وضحكت بصوت عالي
وسألها عمر عن سبب الضحك
وردت عليه شوفت بقي اني زبك اخر ينزل مرة واحدة اهو نائم
وطلب منها أنها تمص زبه علشان يقف تاني
وبداءت تمص في زبه وتشد فيه بأيدها وتضرب زبه بأيدها
وتحولت نور البريئة الي شرموطه وبداءت تشتم في عمر وزبه
وقالت كلام كتير زي شوف ياخول زب سيف
متعني ياسيف يمكن زبه يقف
خرج زبك وفرجه زبك واقف ازاي
شوف يامعرص زب الرجال
وهي كنت بتصوت وتشتمت في عمر وتتاؤه بصوت عالي وانا ولعت جدا وكنت برزع في كسها وانيكها وهي تصوت وتشتم وتتضرب عمر في بيضانه
ونزل المزي من زبي وحسيت اني خلاص هنزل وحاولت أحرج زبي من كسها ولكن هي رفضت لم حست اني خلاص
وطلبت مني اني انزل جواها وسرعت في نيكها ومسكت وسطها ثبتها وفضلت اطلع وادخل زبي لحد ما نزلت لبني في كسها ومع آخر نقطة لبن نزلت مني كانت هي بتصرخ وتعض في زب عمر اللي صوت من قوة العض
وقامت نور وقفت علي عمر اللي كان نائم على السرير وفتحت رجلها ونزلت لبني من كسها علي بطن ووش عمر
وكنت شايف المنظر ده ولمحت زب عمر اللي انتصب علي الاخر لم لبني نزل علي بطنه ونزل لحد زبه وراح عمر دعك زبه بلبني وقام بسرعة وهي هائج جدا ونوم نور علي بطنها وراح مدخل زبه فيها وناكها وفضل ينيكها ويحاول يمنع نفسه من التنزيل ولكن نور قفلت كسها علي زبه ومعرفش يخرج زبه من كسها وعصرت زبه وهي قافله كده لحد ما هو نزل لبنه جواها
وفضلت نور نائمه على بطنها شويه
وخرجت قعدت في الصالة اشرب سيجارة وصبيت كاس وسكي ليا وبعدين خرج عمر قعد معايا نشرب مع بعض وكان مقرمشات ولب وقعدنا نشرب ونمز أنا وعمر
وشويه ولاقيت نور خارج علينا لابسها روب احمر مقفول وكانت خدت شاور
وكانت قمر فعلا وهي مبسوطة ووشها منور وجاءت وقعدت معانا وزعلت أننا بنشرب لوحدنا
وفهمت منها أنها بتشرب خفيف وصب عمر ليها كأس وخبطنا الكاسات في صحت بعضينا وبعد تاني كاس لنور
لاقيتها قامت وفتحت الروب وكانت لابسها قميص نوم قصير جدا وكان مبين فخادها وحاصر طيزها وراسمها ومكنتش لابسها اندر وكان كسها ظاهر وقامت نور وقفت شدت القميص لتحت علشان تغطي كسها وشغلت اغنية
وبداءت ترقص شرقي وكانت بترقص باغراء وتميل لقدام ويبان بزازها اللي بتنطط وتتهز وترجع للوراء وتميل للخلف وتتعدل وتهز وسطها شمال ويمين وانا قاعد اتفرج واتمتع بالعرض وفي ايدي كاس الوسكي ولا كأنني ملك واشتغلت الويسكي في دماغي وغمزت ليا نور بعينها باغراء ورحت واقف ارقص معاها ومسكت أيدها احركها وارقص معاها
وراحت هي سابت ايدي ولفت ضهرها لي وهزت وسطها وطيزها علي زبي بحركة سريعة وولعتني وبعدت عني وكملت رقص ورحت أنا مقرب منها وحاولت امسكها وعملت نفسها انها هتيجي في حضني وبعد ما فتحت ايدي ليها راحت هي هربت من حضني وكملت رقص وفضلت تغيظ فيا وكل ما اقرب منها تبعد وعمر قاعد يضحك علينا
وعملت نفسي خلاص رايح اقعد علي الكرسي ولفيت من وراءها ورحت ماسكها من وسطها وميلت عليها علشان تميل لقدام وتفلقس وحصل اللي أنا عايزها
وسندت نور بأيدها علي الارض ورفعت جزعها لفوق ورحت أنا مدخل زبي علي طول وكان كسها ناشف وسمعت صريخ نور اللي حاولت تبعد عني
وطلبت مني اني ابل زبي ومش انيكها علي الناشف بس بصراحة حبيت أوجعها واعاقبها علي اللي عملته فيا وهي بترقص وكان عمر عمال يدعك في زبه وقاعد علي الكنبة ورحت اتحركت بنور لحد ما وصلت عند عمر ومسك عمر زبره بأيده علشان نور تمصه وهي واقفها ومفلقسها وانا بنيكها
وفضلت نور موطيه تمص في زب عمر وانا عمال انيكها
وبعد كده بدلنا علشان نور تعبت من الوقفة
قعدت أنا علي الكنبة ومباعد بين رجلي وهي قعدت قدام زبي وعمر تحت كسها عمال يلحس ويعض زنبورها وعمر حب يرد لنور اللي عملتها فيه وراح عض زنبورها جامد وراحت نور مصوت ورحت أنا دخلت زبي كله في بوقها المفتوح
وثبت راسها بأيدي وفضلت انيكها في بوقها وعمر بيلحس كسها وهي مغمضة عينها ومبسوطة
وراحت نور قامت وقعدت علي زبي وانا قاعد علي الكنبة وبداءت تتنطط علي زبي وتهيج اكتر وتهز وسطها علي زبي وجاء عمر قعد وراء نور اللي راكبها علي زبي وقعد يلحس في خرم طيزها
وانا بنيك نور وهي بتتنطط جامد زبي خرج من كسها وخبطت راس زبي في لسان عمر اللي كان بيلحس خرم طيز نور
وعديت الموقف عادي ولكن حسيت اني عمر عجبه الوضع وحاول يقرب بلسانه من زبي وهو في كس نور
وغيرنا الوضع نام عمر علي ضهره علي الارض ونامت نور علي عمر وجيت
انا من فوق منهم ودخلنا ازبارنا مع بعض والوضع ده خلي نور تصرخ وتتاؤه ونزلت شهوته هي وعمر مع بعض ولكن أنا كنت لسه بدخل وبخرج زبي في كسها
وجيت اقوم ولكن عمر منعني وطلب أنا اكمل نيك في نور وهو زبه جوه كسها
وحسيت بزبه اللي ارتخي ونام وخرج من كسها وكملت نيك فيها ونزلت لبني في كسها اللي كان غرقان من شهوتها ولبن عمر وكمان لبني
وقمت وقعدت علي الكرسي وقامت نور دخلت علي الحمام وجاء عمر وهو معدي من قدامي بص علي زبري ومشي
في عقل بالي احا هو هيطلع خول في الاخر ولا ايه
ورجعت نور تاني بس المرة دي دخلت علي اوضة النوم ودخل وراءها عمروانا قاعده شايف السرير ونور نائمه على بطنها وعمر عمال يلحس في كسها وينيكها بلسانها ويبدل بين كسها وخرم طيزها
وراح عمر شاور ليا اني ادخل ليهم
وراح عمر نام علي ضهره وطلعت نور نامت عليها وزبه في كسها
وكان عمر وهي بينكها بيفشخ طيزها ويبعد بينهما بأيده وظهر قدامي خرم طيزها الوردي وكان عمال يقفل ويفتح لوحده
وزبي وقف علي الاخر ورحت طلعت نمت عليهم بعد ما دهنت زبي بزيت شعر يخص نور كان علي التسريحة
ومسكت زبي بأيدي ادعب خرم طيز نور اللي حاولت أنها ترفض
بس طبعا كنا أنا وعمر احكمنا السيطرة عليها ومعرفتش تهرب مننا وفضلت
أداعب خرم طيزها براس زبي وعمر عمال بينيك كسها
لحد ما لاقيت الخرم بيستجيب ويفتح اكتر ورحت دخلت راس زبي ونور صوت
بس أنا وقفت دخول زبي وقربت من ضهرها ابوسها في ضهرها ورقبتها واداعب جسمها لحد ما هديت تاني وكل ده وانا صابر ومش بحرك زبي
ورجعت اضغط شويه بجسمي وادخل زبي اكتر وصوت نور تاني وفضلت الحس ضهرها واداعب رقبتها وحلمة ودنها
وفضلت كده لحد ما دخلت زبي كله فيها وكان عمر نزل من بدري بس ساكت علشان افتح طيز نور
ولم دخل زبي كله جوه خرم طيزها وبداءت انيكها طلبت مني اني اسيب زبي جواه ومش أخرجها كانت فأكرة اني هخرج زبي مسكينها متعرفش اني لسه
هبدا المتعة ورحلة نيك طيزها وفعلا بداء زبي يمارس هوايته في نيك الطيز
ومش اي طيز دي طيز نور
وهيجان زاد لأني عمر فضل نائمه تحت منها وهي عليه وانا بنيك طيزها
وزادت سرعتي ودخول وخروج زبي فيها لحد ما نزلت لبني في طيزها
وراح عمر قام من تحت منها وهي فضلت نائمه علي بطنها وقعد عمر يبعبص طيز نور ولبني فيها ويفتح طيزها ويشوف لبني جواها ويدعك في زبه بأيده التانية ووقف زبه تاني وقام نام علي نور علشان يدخل زبه في طيزها بس هي رفضت وطلبت من عمر يسبها ترتاح لأنها تعبت ومش قادرة
وخرجنا أنا وعمر من الاوضة وسيبنا نور ترتاح وقعدت شويه شربت كاس تاني مع عمر وبصيت في الساعة لاقيت الساعة خمسة صباح
استأذنت من عمر علشان امشي بس هو كان عايزني انام معاهم في الجناح
بس أنا رفضت وخرجت من عندهم وراجع علي اوضتي وكنت لابس الشورت بس ومش لابس التيشيرت وطبعا لأني اوضتي جنب اوضة عمر خرجت كده
وفتحت باب الاوضة علشان أخرج ومخدتش بالي لاقيت حد فتح باب الاوضة المواجهة لاوضتي ودخل علي طول ومن الواضح أنها كانت واحدة ست
ماخدتش في بالي وكبرت دماغي ودخلت اوضتي ورميت نفسي علي السرير ونمت


الجزء الحادي عشر

وصحيت من نومي وانا دماغي تقيلها وجسمي مكسر بعد اللية اللي قضيتها مع نور وعمر دخلت خدت دش ونزلت علي المطعم

لاقيت نور وعمر قاعدين والمطعم كان شبه فاضي وكانوا قاعدين في ركن بعيد في أخر مطعم الفندق والطربيزات اللي حواليهم فاضيين

وعمر ونور قدامهم الاكل وفي كرسي فاضي جنب عمر وراح عمر شاور ليا اني اقعد معاهم ورحت خدت الغداء بتاعي وكان الفندق مجهز الغداء كله اسماك جمبري وسبيط وفعلا قعدنا ناكل وقعدت علي كرسي اللي جنب عمر ونور كانت قاعدة قدامي ولابسه فستان بحمالات رفيعة مفتوحة من عند الصدر وبين بزازها باين وكل ما تميل وتقرب من الاكل بين بزازها يبان اكتر وانا راشق عيني علي بزازها اللي كانت ظاهرة من فتحت الفستان وعمر مركز في الاكل وانا مركز مع نور ورحت مديت رجلي من تحت الطرابيزة ولمست رجل نور اللي اتنفضت من الحركة دي وبصت ناحيتي وابتسمت ورحت أنا رفعت رجلي اكتر وفضلت احك رجلي في رجل نور وطلعت برجلي لحد ما وصلت بين فخادها ومشيت بطن رجلي بين فخادها الناعمة ونور سخنت ونزلت بجسمها لتحت علي الكرسي وانا قربت اكتر برجلي لحد ما وصلت لكس نور وكانت المفاجأة الحلوة اني نور مش لابسها اندر وير تحت الفستان وبداءت أنا أداعب كسها وزنبورها برجلي وكان عمر منهمك في الاكل ومش مركز معانا وفضلت ادعك بصباع رجلي الكبير في كسها وهي تفرك وتتحرك مع حركت رجلي وانا عمال ابص علي نور اللي عينها برقت ولمعت من الشهوة وكان شكلها مغري وهي كده كسها بيتهتك وهي مش قادرة تقاوم شهوتها وفي نفس الوقت خائفه لحد يشوفنا وكملت اكلي عادي وعمال اتكلم مع عمر في اي هري وانا بدعك في كسها وهي بتحاول تداري اهاتها وفضلنا كده لحد ما خرجت احلي اااااااه من نور وفي اللحظة ديه انتبه عمر وسأل نور عن سبب تاؤهاه وراحت نور قالت اصلي بلعت شوكه وفي نفس اللحظة لم انتبهت أنا كمان وبصيت حاولينا لاقيت واحدة ست مش فاكر انا شوفتها فين قاعدة علي الطرابيزة اللي علي يميني ولم بصيت عليها لاقيتها بصت عليا وابتسمت ورجعت كملت اكلها

واتاكدت في اللحظة دي اني هي اكيد شافت حركة رجلي وانا بنيك نور برجلي وادعك كسها بس استغربت هي جاءت امتي واقعدت جنبنا ومش معني جنبا مع اني في طرابيزت كثيرة فاضية وكان شكلها مش غريب عليا وحاولت اني افتكر شوفتها امتي معرفتش

حاولت اني مشغلش بالي بيها ورجعت خلصت اكلي وكانت نور خلصت اكلها هي وعمر وقمنا احنا الثلاثة وخرجنا من المطعم ورحنا اتمشينا شويه علي البسين ومكنش ليا مزاج انزل المايه ورحت قعدت علي طرف البسين أمتع عيني شويه بالنسوان اللي في المياه

وعمر ونور قعدوا علي طرابيزة قدام البسين

وكل شويه ابص علي نور وعمر اللي هو ايه بقي مفيش نيك النهاردة ولا ايه بالظبط

زهقت من الوضع كده ورحت قومت اتمشي شويه

واتمشيت شويه ورجعت لاقيت عمر ونور علي نفس الوضع وكان في عين متابعة تحركي ومركزة معايا وكانت نفس الست اللي شافتني في المطعم وفضلت مركزة معايا وانا بتكلم مع عمر ونور وبقولهم اني راجع اوضتي

وركبت الاسانسير وقبل الباب ما يقفل كان في حد دخل بسرعة الاسانسير وانا مركز في الموبايل وباصص علي الموبايل ومع السرعة اللي دخل بيه الشخص ده الأسانسير لاقيت اللي الشخص ده في حضني وبتصرخ بصوت مكتوم

مسكت اللي وقع في حضني ده بعد الموبيل ما وقع من ايدي وانا من الصدمة مش شايف قدامي لاقيت نفسي حاضن جسم طري وملبن امرأة أربعينية بيضاء جسم فاجر مليان بس مش اوي حوالي 85كيلو متوزعين صح وطبعا أنا كنت لابس التيشيرت وحسيت ببزاز طرية لاصقة في جسمي

وحاولت تبعد نفسها عني وانا متمسك بيها وحاضنها وأيدي علي ضهرها اللي لم حركت ايدي اكتشفت انها لابسة عباية خليجي علي اللحم

وبصيت في وشها واكتشفت اني هي نفس الشخص اللي شافني وانا خارج من اوضة نور وعمر ونفس الست اللي كانت في المطعم

طبعا الموقف كلها كان سريع ومكملش الدقيقة

وبعدت عن حضني ووقفت شويه

وسألتني عن المدام

استغربت السؤال وسكت شوية واستوعبت أنه اكيد بتسالني عن نور

ورديت عليها اني مش متجوز

استغربت ردي وسألتني

يعني انت لوحدك هنا

قولت لها باني لوحدي

واستغربت اكتر وبأن علي وشها التعجب والاستغراب

وركزت شويه ورديت عليها باني الناس اللي كنت معاهم دول اصدقاء

وكان رد فعلها بعد كده غريب جدا

والأصدقاء دول متعودين انك تكون في اوضة نومهم لحد الفجر وتخرج بجسمك العريان حلوة اوي الصداقة دي

ولسه هرد عليها ولكن الأسانسير وقف وفي ناس ركبت معانا

وسكتنا لحد ما وصلنا للدور بتاعنا وخرجنا مع بعض وجيت ماشي علي اوضتي ولكن هي وقفتني وطلبت مني اننا نتكلم

وقفنا في الطرقة وكنت بداءت اتعصب عليها وكلمتها بنرفزة

ولكن هي كانت في قمة البرود وراحت فتحت باب الجناح بتاعها وبصوت فيها نبرة أمر ادخل تعال

وقفت مكاني ومتحركتش ولكن هي بصت لي بنظرة تهديد ووعيد

وبصوت عالي

اااااادخل

واتحركت وانا ساكت ودخلت الجناح بتاعها

وبداءت هي تتكلم وتسألني عن علاقتي بنور وعمر وعن أسماءهم

ورديت عليها اني العلاقة صداقة مش اكتر

ولكن هي فجاءتني لم فتحت الموبيل بتاعها وشغلت فيديو وشوفت فيديو لي وانا قاعد بأكل مع نور وعمر وبعد كده الكاميرا نزلت لتحت ومصوره وانا بنيك كس نور برجلي وهاتك كسها

ورحت أنا زعقت فيها باني ازاي تصورنا كده وتقتحم خصوصيتنا

وضحكت هي بمرقعها واتكلمت اني دي مش خصوصية في فندق ومطعم الفندق

ده كده فعل فاضح

وبصراحة حسيت بالخوف للحظة ورجعت فكرة بسرعة اني اكيد هي عايزة حاجة لأني لو هي عايزة تفضحني مش هتتكلم معايا وتعرفني أنها صورتني

ورحت رميت اخر كارت في ايدي

وقولت لها والمطلوب دلوقتي

طلبت مني اني اقعد و احكي عن علاقتي بعمرو ونور

وبداءت احكي وكنت بختصر في الحكي بس هي طلبت مني في المواقف الجنسية احكي بالتفصيل وكنت وانا بحكي وبفتكر اللي حصل من ساعة ما اتعرفت علي عمرو ونور وزبي كان بينتصب اكتر

لحد ما لاقيت أنها هي اتجراءت ولمست زبي بأيدها

بصيت عليها لاقيت عينها بتلمع وفيه شهوة

وسكت خالص ومبينتش اي رد فعل وكملت حكي وقولت اكمل لحد ما تولع وانيكها

وسيبتها تكمل دعك في زبي وانا بكمل كلام

وهي هائجة اكتر ونزلت باديها تدعك في كسها والايد الثانية بتدعك في زبي

وهيجت أنا كمان وزبي ولع ولكن هي كملت دعك وكنت مستني أنها تخرج زبي

وتمصه ولكن هي سرعت في دعك كسها وغمضت عينها وسرعت اكتر في دعك كسها لحد ما شهوتها نزلت وكانت شهوتها غزيرة وهديت شويه لحد ما فاقت من اللي حصل

وراحت بصوت عالي زعقت فيا وطردتني

وقالت لي امشي اطلع بره وانسي اللي حصل احسن ليك وليهم

قمت وقفت مستغرب رد فعلها واللي حصل

مش فاهم ليه عملت كده اصلا

تفتكروا بقي عملت كده ليه ومين دي اصلا مبقتش فاهم حاجه

استنوني وهتعرفوا كل حاجه


الجزء الثاني عشر

ورحت واقف وعدلت هدومي وهي كانت مكسوفة خالص وواقف وجاءت عيني في عينها وشوفت نظراتها لزبي
ورحت قربت منها ووقفت قدامها
وراحت زعقت تاني وطردتني ورحت قولت لها اسمعينا الاول وبعد كده اللي. انتي عايزها هعملها ليكي
وراحت هديت شويه وقالت ليا عايز ايه انت
ورحت قعدت تاني علي الكرسي وطلبت منها تقعد جنبي
وسمعت الكلام
وبداءت أنا في الكلام شوفي بقي هقولك على حاجه حلوه وهتعجبك
اولا أنا معرفكيش وانتي متعرفنيش صح
هزت راسها بالموافقة
انا هنا للاستمتاع وعيشت تجربة جديدة مع نور وعمر وانتي شوفتي كل حاجه حصلت وعجبك اللي حصل وشكلك محرومه وعايزه بس خايفه
زعقت تاني وقامت تشدني من هدومي وبتطردتني وتضرب فيا وفي صدري
ورحت مسكت أيدها وشدتها علي حضني وقربت من ودنها وبداءت اهمس في ودنها بكلام سكس وكلام يهيج واتغزل في جسمها وحلاوتها
وفضلت اسخن فيها بالكلام لحد ما هديت شويه وبداءت اقرب بأيدي ادعك في كسها من فوق الهدوم وكان كسها مبلول وأيدي لمست عسل كسها ورحت قربت صوابعي من بوقي ودقت عسل كسها وهمست في ودنها باني طعم عسل كسها حلو اوي
وحسيت بيها ارتخت واعصابها بداءت تسيب وسندت علي كتفي براسها وكملت دعك في كسها وهمس في ودنها لحد ما انهارت خالص
ورحت سانده ونومتها علي الكنبة وفتحت رجلها ولحست كسها من فوق الهدوم
واهاتها طلعت وسمعت سموفانية الآهات كانت شهوتها عالية اوي ورحت بحركة سريعة قلعت الهدوم وقربت من لحم كسها بلساني وكان كسها وردي ومنفوخ وبزرها كبير
وكملت لحس ونيك كسها بلساني وكل ما ازيد في لحس كسها تنزل عسل وكان طعم عسل كسها طعم مختلف ومسكر اوي
وكانت هي في دنيا تانية خالص عينها مغمضة وصوت اهاتها هو اللي طالع
ورحت أنا مقرب منها بزبي ونمت عليها ودخلت راس زبي وسمعت منها احلي أاااااااااااه في حياتي كلها وبداءت انيك فيه براحة ورومانسية وكان مع كل دخول لزبي اسمع اهاتها
وغيرت الوضع للوضع الفرنسي وكملت نيك فيها وكنت بخرج زبي والحس كسها وادخل لساني وارجع تاني ادخل زبي وانيكها وفضلت كده لم اقرب انزل اطلع زبي والحس كسها وارجع تاني ادخل زبي وانيكها لحد ما هي تعبت ونامت علي بطنها وانا ركبت فوق منها وكملت نيك لحد ما قربت انزل وهي حست وراحت قفلت كسها علي زبي وعصرت فيها لحد ما نزلت لبني وهي كملت عصر في كسها لحد ما نزلت وقمنا احنا الاثنين من علي الارض قعدت اخد نفسي وهي قامت قعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي
وقعدنا وسكتنا شويه وهي سانده رأسها علي صدري وغفلت شويه
وفاقت ولم فاقت وبكل هدوء طلبت مني اني البس هدومي وامشي
وفعلا لبست هدومي ووقفت علي الباب وقبل ما اخرج بصيت ليها وهي بصت لي وخرجت
ورجعت علي اوضتي وخدت دوش وغيرت هدومي وقولت اكلم نور وعمر اشوف ايه نظامهم ولاقيت عمر بيقولي اني في رحلة سفاري منظمها الفندق وهو حجز لينا وهنتحرك بعد ساعة
واتفقنا أننا ننزل نتقابل بعد ساعة
وفعلا اتقابلنا ونزلنا مع بعض وكان في اتوبيس واقف قدام الفندق مستني الناس اللي طالعة السفاري ولم طلعت كان الاتوبيس زحمه وكان في أربع كراسي بس هما اللي فاضيين وكان في اخر الاتوبيس قبل الكنبة الأخيرة وقعدت نور وعمر جنب بعض وطبعا أنا افتكرت اول مرة شوفت نور وفشخت كسها في الاتوبيس وكان نفسي اقعد جنبها تاني واعمل كده واهتك كسها في الاتوبيس بس عمر سبق وقعد جنبها وقعدت أنا في الكرسي اللي وراءهم وقبل ما الاتوبيس يتحرك
لاقيت واحدة جايها بتجري بسرعة علي الاتوبيس وركبت وطبعا جاءت علشان تعقد جنبي
ايوه زي ما توقعتوا هي بتاعت الاسانسير وفعلا قعدت جنبي وفرحت جدا طبعا وحسيت بسعادة رهيبة وافتكرت اول مرة مع نور وقررت اني اعمل كده معاها
وكنت بضحك وهي سألتني عن سبب الضحك وقولت لها انتي دائما بتيجي متأخرة وضحكت هي كمان وقعدنا وبداءنا نتعرف علي بعض وعرفت اني اسمها ليل وأنها مطلقة وبتشتغل في مجال تكنولوجيا المعلومات والاتصالات وعندها شركة وهي هنا لوحدها بتغيير جو ولم عرفت اني مهندس برمجة فرحت وعرضت عليا شغل واتحرك بينا الاتوبيس وكان اتوبيس صغير خمسة وثلاثين راكب ودخل في مدقات جبلية وطبعا كان الإضاءة مغلقة لأني الطريق ضلمه وانا مع كل مدق اميل علي ليل واحك ايدي في بزازها واكتشفت أنها مش لابس برو وحسيت بملمس بزازها علي دراعي لأني كنت لابس تيشيرت كت
وبداءت اهيج اكتر وزبي يقف وتحت الشورت والتليفون رن وطلعت التليفون ومع الإضاءة بتاعت التليفون لاقيت ليل بتبص علي زبي وحركت لسانها علي شفايفها وحسيت بهيجان ليل ورحت عادل زبي في الشورت ووقف وعمل خيمها
وكانت ليل عماله تبص عليه وانا عامل نفسي مشغول مع المكالمة
وراحت ليل بصت الناحية التانية علي الطريق ورحت أنا مسكت أيدها وحطيتها علي زبي وشهقت ليل من المفاجأة ولكني بصيت ليها وفهمت هي أنها تسكت ورحت بداءت احرك أيدها علي زبي علشان تدعك فيه وكانت خائفه لحد يشوفنا
ولكنني علشان عارف اني معظم الموجودين اجانب ومفيش مصريين غيرنا أنا وهي ونور وعمر في الباص كنت مش شاغل بالي بحد ورحت قربت بأيدي علي كس ليل وحركت ايدي علي كسها وهي كانت لابسها بنطلون اسود ليجن راسم كسها الكبير وفضلت ادعك واحرك ايدي علي كسها واحاول ادخل ايدي وصوابعي جوه كسها اللي اتبل وفعل دخل نص صباعي في كسها من فوق الهدوم وهي سخنت وسرعت في دعك زبي وانا قاعد العب في كسها واهاتها زادت اوي وشهوتها كانت هتنزل وراحت بعدت ايدي بعصبيه وسحبت أيدها من علي زبي حاولت امسك أيدها تاني لكن هي رفضت وقالت لي بصوت واطي بعدين لم نرجع الفندق
وسكت وانا كلي نار ومولع من زبي الهائج اللي مارتحش من لعب ليل فيه
وشويه ووصلنا لمكان في الصحراء فيها خيام منصوبها وقعدت عربي وموسيقى واكل مندي وكل ما تتخيلها
واول ما وصلنا عرفت ليل علي عمر ونور وقررنا أننا نقعد مع بعض واتحركنا في المكان وانا ماشي
سمعت صوت بيقول باااشا
بصيت حوالي لاقيت سواق التاكسي اللي وصلنا أنا ونور وعمر اول مرة
جاء وسلم عليا وعرض عليا خدماته وقالي اني هنا كل حاجه متاحة وشاور بعلامة الفلوس وغمز لي بعينه ناحية ليل ايه موزة جديدة دي
ورحت بصيت ليه بغل وغيظ وزعقت فيه اني يسكت خالص ولم احتاج حاجه هقول له
ورحنا احنا الأربعة قعدنا علي الارض في ركن بعيد شويه قاعدة عربي
وبداءت السهرة والليلة الجميلة في وجود نور وليل وكانت من احلي واجمل الليالي



الجزء الثالث عشر

قعدنا وطلبنا أكل وجاء الاكل وبداءنا ناكل وانا قاعد مربع رجلي وساندها علي فخاد ليل وقدامي قاعده نور وفخادها ظاهرين قدام عيني وعمر عينه علي ليل
ومركز معاها وبصراحة حسيت بالغيرة لأني طبعي مش بحب حد يبص علي حاجه تخصنني
وخلصنا اكل طلبنا شاي عليه اعشاب صحراوية كان طعمه جميل اول مرة اشربه وده كان واجب من محمود سواق التاكسي هو اللي جاب الشاي وجاء قدمه لينا وطبعا صبحت عليه وهو بيقدم الشاي عرض عليا اني نركب كلنا بادچ بجي
وقالي اني ممكن اطلع بيه اي مكان احب اروحه واعمل اللي انا عايزه
وعرضت الفكرة علي عمر وقررنا نركب بادچ بجي وركبت أنا وليل مع بعض ونور وعمر مع بعض واتحركنا وسوقت أنا وكانت ليل راكب ورايا وكنت بسوق بسرعة وهي ماسك فيا وحضناني وايدها ملفوف حوالين صدري وكانت رأسها ساندها علي ضهري وحسيت بسخونة نفسها وجسمها علي جسمي ولحمي لازق في لحمها وحسيت بهيجان وولعت خالص واحنا ماشيين شوفت صخرة كبيرة لافيت من عندها وكان الضوء حلو لأني القمر مكتمل ووقفت البادچ بجي
وقعدت شويه وسألتني ليل عن سبب التوقف وقولت لها اني الليل والمنظر هنا حلو وعايز نقعد شويه مع بعض هنا
وقعدنا علي الارض وسندت ضهري علي الصخرة وليل قعدت جنبي ورحت خدتها في حضني ورأسها علي صدري وبداءت احسس علي شعرها واقرب منها
واخدها في حضني اكتر علشان تحس بالأمان وقعدنا نتكلم عن حياتها وعرفت منها أنها كانت متجوزة من رجل اعمال وكان كبير في السن وأنها اتظلمت من أولاده وأنها كان بيعاملها وحش ومكنش حنين عليها وافتكرت حياتها وفضفضة كتير اوي وانا كان نفسي طبعا اني واحنا قاعدين كده انيكها بس الموقف قلب بذكريات سيئة لليل وطبعا كنت لازم إبان اني راجل چنتل ومش بيدور علي الجنس وخلاص وفضلت معاها لحد ما هديت واعتذرت ليا اني حكت علي حياتها السابقة ليا وطلبت ليل أننا نتحرك ونرجع
وقمت واتحركنا واحنا راجعين خدت طريق تاني وشوفت عمر ونور في مكان ضيق بين صخرتين والإضاءة فيه قليله ورحت واقف وعدلت وش البادچ بجي عليهم والنور بتاع البادچ بجي نور عليهم عمر اتخض ونور صوتت
وفضلت اضحك عليهم أنا وليل وعمر لبس بسرعة وعدل نفسه وراحت نور ضحكت وراحت شدتني من علي البادچ بجي بغل ونزلتني وراحت سحبت الشورت وحطت زبي في بوقها
وكانت بتعض في زبي جامد ورحت صرخت لم عضت زبي
وراح عمر ضحك وقالي تستاهل علشان تخضنا تاني
ورجعت نور تمص زبي وفضلت تدخل زبي وتخرجه وترجع تعضه وتبص ليل وعمر اللي كل شويه يضحك عليا
وكان عمر عمال يبص علي ليل ويبص ليا قال ايه يعني عايز ليل تمص ليه زبه
بس نور كانت مولعة خالص وكانت بتمص بحرفنا وراحت بصت ليل وطلبت منه أنها تشاركه زبي وليل رفضت ولكني بصيت ليها نظرة رجاء وحب وراحت مقربة وقعدت جنب نور وراحت نور خرجت زبي من بوقها ومسكت وقربته من بوق ليل اللي قربت من زبي بلسانها ببطئ وخجل ولكن نور مسكت راس ليل علشان تقربه من زبي وبداء ليل تحرك لسانها علي راس زبي وتلف لسانها علي الرأس ونزلت بلسانها علي زبي من الحشفة لحد البيضان وفضلت تطلع وتنزل بلسانها علي كل حتة في زبي ونور عمال تتفرج علي ليل اللي كانت بتمص بحرافية وبصراحة ليل كانت محترفه في مص الزب عكس نور
وفضلت ليل تتدلع في زبي والراس وترفع زبي لفوق وتمص العرق الخلفي من زبي وبعد ما غرقت زبي بلسانها راحت مسكت زبي واقربته من نور اللي دخلته في بوقها علي طول وفضلت نور تمص في زبي وليل كانت ابدعت في رضع بزاز نور معرفش امتي وازاي ليل خرجت بزاز نور وبداءت ترضع فيها
فعلا ليل كل مرة بتثبت ليا أنها ست بتاعت سرير ونيك
وطبعا عمر كان واقف يتفرج ويدعك في زبه
وخرجت نور زبي من بوقها وقربت هي وليل من زبي بلسانهم وفضلوا يلحسوا زبي مع بعض وكان زبي بين لسانهم ومع كل مرة يلحسوا زبي يقربوا من بعض وهما عند رأس زبي ويبوسوا بعض وكانوا بيبوسوا بعض اجدع من اي اثنين سحاقيات وفضلوا الاثنين يمصوا زبي مع بعض ويبدلوا عليه لحد ما حسيت اني خلاص مش قادر وراحت نور وليل مسكوا زبي يدعكوا فيه لحد ما نزلت في بوق نور ومسكت نور زبي جامد ومنعت اني انزل لحد ما دخلت زبي تاني في بوق ليل اللي خدت بقية لبني في بوقها وكان عمر نزل لبنه علي الارض جنبنا وقاعد مولع سيجارة
وعدلنا هدومنا ورجعنا تاني ولم رجعنا كان المكان ازدحم اكتر وفي رقص وغناء وقعدنا وجاء محمود تاني علشان يشوفني عايز حاجه
وطلبت منه ويسكي وجاب محمود الويسكي وطبعا كان بطريقة مختفيه وطبعا كلنا شربنا وقامت نور وقفت وبداءت ترقص شرقي وتهز وسطها شمال ويمين
ولاقيت كل الأجانب اللي كانوا معانا التفوا حوالينا وبيسقفوا لنور واحنا واقفين أنا وليل وعمر راح عمر شد نور وكان عايزها تبطل رقص ولكن جاء واحد من الاجانب اللي واقفين وطلب من عمر اني يسبها تكمل رقص ودخل معاها الشخص ده وبداء يرقص ونور تميل عليه وتهز نفسها وتميل برأسها علي صدر الراجل اللي كان بيرقص معاها وعمر واقف مش عارف يتصرف والناس كلها عماله تتفرج علي نور اللي كانت بترقص بهستريا وتهز كل حتة في لحمها
وبصيت علي زب عمر اللي كان واقف وهو شايف عيون كل الرجالة اللي واقف وهي بتنهش لحم مراته معرفش فكرت في كده ازاي وبصيت ليه بص اهو ده اللي حصل وكملت نور رقص والأغنية خلصت واشتغلت اغنية تانيه ونور كانت عايزه تكمل وطبعا فهمت اني نور سكرت ورحت بطريقة شيك قربت منها وسحبتها من وسط الناس وقعدتها والناس اللي كانوا متجمعين بداءوا يتفرقوا تاني وكل واحد يرجع إلي كان بيعمله
وحسيت اني عمر ولع ومش قاعد مرتاح
وطلب عمر مننا أننا نمشي نرجع وطبعا مكنش ينفع أننا نرجع لأني كان لازم الفوج كله يرجع مع بعض
وحبيت ازود هرمون الدياثة عند عمر ورحت سحبت نور وقمنا مع بعض ورحت ناحية محمود اللي لم شافني راح قرب مني وعرض عليا مكان مقفول لو حابب وفعلا ظبطت محمود وراح معانا طلعنا ناحية هضبة مرتفعة عليها خيام صغيرة مجهزة للنوم ومخصص لناس عاشقة السفر والاستكشاف
ولم وصلنا
دخلت أنا ونور الخيمة وراحت نور مسكت زبي تدعك فيه وانا عمال أبوسها واقفش في بزازها وادعك فيهم بأيدي وهي عمال تدعك في زبي اللي وقف ونزلت نور قعدت قدام زبي وخرجته من الشورت وقربت بلسانها من زبي وبداءت تلحس في زبي ورأس زبي وتنزل بلسانها تلحس عروق زبي النافرة وظاهرة وطلعت تاني ودخلت زبي في بوقها وباديها تدعك وتمص بلسانها وايدها التانية تدعك في كسها وهي قاعدة قدام زبي ورحت خليت نور تنام علي ضهرها ونمت عكسها في وضع 69 وهي كانت بتشفط زبي في بوقها وانا نائم عليها ولساني بيهري كسها وكنت بدخل لساني جوه كسها وأخرجه والعب في زنبورها بطرف لساني وصوابعي تلعب وتدخل كسها وهي تمص وترضع في زبي وبيضاني وعكست الوضع ونمت علي ضهري ورفعت نور فوق مني وكملت لحس في كسها وهي كانت بترجع بكسها اكتر علي بوقي وانا افشخ كسها بلساني واعض زنبورها وهي هائجة اكتر ودخلت زبي كله في بوقها
وفضلنا كده شويه لحد ما هي نزلت عسل كسها وشربت عسل كسها كله وقامت نور ونامت علي ضهرها وانا عدلت نفسي ورحت قاعد علي ركبتي ورفعت وسط نور من تحت بأيدي ودخلت زبي في كسها وفضلت ارزع فيها وانيكها وهي تصوت بصوت مكتوم وفضلت كده شويه لحد ما هي سخنت تاني وراحت حاولت تعدا نفسها وخلتني انام علي ضهري وطلعت هي قعدت علي زبي وفضلت تطلع وتنزل علي زبي وتقعد عليه وترقص وتهز نفسها شمال ويمين وتتحرك عكس عقارب الساعة بحركة دائرية علي زبي وحسيت بزبي بيلف في كسها بزاوية 360 درجة حسيت بكل حته في كسها وكان احساس ممتع اوي وهي بتعصر وتقفل وتفتح كسها علي زبي وحسيت اني هنزل وهي وبداءت ترتعش وخوفت احسن انزل قبلها لأني بصراحة وهي بتتنطط علي زبي كان احساس فاجر وهيجتني جدا ورحت عدلت نفسي شويه وقعدت وهي في حضني ومازال زبي جواها بس حاولت اهدي نفسي وزبي ومنعتها من الحركة وخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس علي ضهرها والعب في شعرها وهي من هيجانها عضتني من كتفي ورحت أنا اتغظت وعضيتها أنا كمان بس في بزازها فوق الحلمة بشويه وصرخت هي وحسيت بيها ولعت اكتر وحاولت أنها تتحرك وهي في حضني علي زبي ولكن أنا اللي رفعتها ووقفت بيها ونتططها علي زبي وانا واقف وفضلت كده شويه صغيرين لحد ما حسيت اني خلاص مش قادر ورحت نزلتها وخلتها تعقد قدام زبي تمص فيه وتضرب عشر لزبي لحد ما نزلت في بوقها وخرجت زبي ونطرت باقي اللبن علي بزازها
وقعدنا شويه نأخذ نفسنا ونتكلم عن ليل وعن معرفتي بيها وعرضت علي نور أننا نتجمع مع بعض احنا الثلاثة ونور وافقت وكانت سعيدة جدا
وقعدت تتخيل انها بتتساحق مع ليل وانا موجود وانيكهما وقعدت تخطط ازاي نقضي يوم مع بعض ومجرد ما تخيلت اني بنيك الاثنين زبي ولع ووقف تاني
وبصت نور شافت زبي واقف ضحكت وراحت ضربتني علي زبي
وقالت لي هو علي طول هائج كده وراحت نزلت تمص فيه تاني
وفضلت تمص بدلع وغنج وتدلع زبي وبعد كده قومت أنا وخليت نور تفلقس في وضع الكلبة وقربت براس زبي وبداءت ادعك واحك راس زبي في خرم طيزها وهي بداءت تسخن وخرم طيزها يهيج ويفتح ويقفل وانا اهيج فيها والعب براس زبي واقرب وابعد تاني وهي راحت زقت نفسها عليا علشان ادخل زبي وانا اتحرك يمين وشمال واغيظ فيها لحد ما زعقت واتعصبت وطلبت مني ادخل زبي و دخلت زبي في خرم طيزها مرة واحدة وبقوة وفضلت انيك فيها كتير وهي تعبت ونامت علي بطنها وانا نمت عليها وزبي جوه طيزها مخرجش وعمال ارزع فيها وانيكها وطيزها تقفل وتفتح وتهصر زبي وفضلنا كده كتير
وهي عماله تزؤم وتتأوها وتصرخ بصوت مكتوم وانا عمال انيكها وادخل وأخرج زبي وفعلا كنت أنا كمان تعبت وخرجت زبي اضرب عشر لنفسي علشان اسرع في نزول اللبن وارجع انيكها تاني وهي تعصر زبي علشان انزل وتصرخ وتطلب مني انزل وسرعت من حركة دخول وخروج زبي لحد ما نزلت لبني في طيزها وقعدنا شويه نرتاح وخرجت قعدت قدام الخيمة اشرب سيجارة كان منظر الشروق جميل والضوء بيطلع من وراء الجبل وجاءت نور قعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي وبعد شويه شوفنا المفاجأة
ياتره ايه هي استنوني علشان هتعجبكم
تسلم ايدك يا صديقي في انتظار جديدك
 
قصة ممتعة بس نفسى اشوف نهاية القصة دى 🤣😂
 
كده بقى يعتبر ان احنا مش عايشين فى الدنيا . معقوله اللى بيحصل ده ؟! حقيقى يعنى ؟
ممكن ليه لا
 
تكملت القصه بعد اذنك
 
أولا حابب اشكر إدارة المنتدي علي ثقتها واختياري لتكملة قصة من تراث نسوانجي

وهي قصة أنا والمتحرر وشرم الشيخ

ثانيا حابب أتقدم بالشكر للزميل السابق الذي بداء في نشر القصة ووصل بها الي الجزء السابع



وأخيرا سوف اقوم باستكمال القصة وارجو أن تنال إعجابكم ومنتظر تعليقاتكم علي باقي الأجزاء

الجزء الثامن

وبعد ما نور قعدت علي السرير اكتشفت اني عمر واقف يتفرج علينا
وحسيت بنور اتصدمت وسحبت ملاءة السرير وغطت جسمها
وبصيت لعمر اللي لمحت في وشه صدمه وفي عينه كلام كتير جدا
واتكسفت من نفسي وحسيت اني دي النهاية واني ممكن يحصل دلوقتي مشكله
بس كسم اي حاجه المهم اني استمتعت بكس نور اللي جنني علي مدي يومين واخير دوقت عسل كسها من المنبع من بين فخادها
وبداءت نور في البكاء وبصت لعمر
انت السبب انت السبب أنا مش خائنه ولا شرموطه شوفت تخيلاتك وصلتني لايه شوفت افكارك يادي المصيبة
وراح عمر قعد جنبها وهو مصدوم من الكلام
انا قولتلك تتناكي من غيري
وعمال استمع لهم بس اللي كان غريب بالنسبة لي عمر دخل ازاي اوضتي
وافتكرت اني من لهفتي وهيجاني مقفلتش الباب
ورجعت ركزت في المناقشة اللي بتدور بينهما
انا كان كل هدفي اسعدك انتي عارفه أننا بنيجي هنا نغير جو ونجدد حياتنا وعلاقتنا ونشوف ناس جديد ونتحرر شويه من الكبت الجنسي كان آخرنا ايه نشوف واحدة أجنبية نتخيلها معانا وانتي تتخيليها معاكي وبتتساحقوا مع بعض وكنا بنكون مبسوطين ونرجع تاني لحياتنا ايه الغلط في كده
قوليلي ياهانم
ولا اقولك أنا شكل البيه عجبك
مترميش الذنب عليا وانت اللي علمتني وفتحت عيني
انا من اول ما اتحرش بيا وانا حكيت ليك وانت سكت وكنت مبسوط وعاجبك الحوار والدليل
ولا بلاش فضائح
هههههههههههه خلاص بقي ما هي الفضائح حصلت اهي
ورحت قلت في بالي لازم اللحق الموقف واستغل الحوار الدائر ده لصالحي
بص ياعمر أنا اولا بعتذر ليك عن اللي حصل ومش مهم دلوقتي مين السبب
بس تعال كده نفكر بالعقل دلوقتي اللي حصل حصل واللي حصل ده كان غصب عنا جميعا ومش بإرادتنا بس اكيد استمتعنا بيه
وبما اني انت ونور جايين تستمتعوا وتجددوا حياتكم ايه اللي يمنع ده حقكم
ولو وجودي هيمنع انكم تتمتعوا مع بعض أنا مستعد اعمل شيك اوت وامشي حالا
واللي حصل ده عمري ما هتكلم فيه مع حد ولا حتي مع نفسي وأحترم خصوصيتكم واتمني ليكم حياة سعيدة
وسكت شويه ولاقيت عمر بلم وساكت وبيبص لنور
اللي هو ايه رايك
ولاقيت نور بصت في عيني ومقدرتش افهم دي بصت رجاء ولا عدم تصديق للي بقوله
ورجعت بصت لعمر تاني
عمر بص لي وقالي وهو في عينه كسره وحزن
سيف انا مراتي مش شرموطه ولا أنا خول كل الحكاية كانت تخيلات وبس
بس للأسف اني الحلم اتحول لحقيقة علي يدك معرفش دي لعبة القدر معايا
ولا الحظ أو شطارة منك انك توصل مراتي لسريرك
وسكت شويه وبص في الأرض
وحسيت بيه اني هو مكسوف وخجلان من اللي حصل
قربت منه وحطيت ايدي علي كتفه
شوف ياصاحبي اللي حصل ده لعبة القدر معاك ومعايا ويمكن ده حصل علشان انت تكون سعيد والقمر ده نقدر نسعدها يبقي ليه تحرم نفسك وتحرم نور من السعادة عيش حياتك واتمتع بيها وجددوا علاقتكم مع بعض واوعدك اني ده يكون سر
وسكت مستني رد أو تعليق من عمر
لاقيت نور وشها رجع ينور تاني وهديت ومسكت ايد عمر وبتبص ليه نظرة رجاء
وراح عمر بص لنور مرة تانيه وبص ليا وراح وقف وقالي خلي بالك منه وابسطها اهم شي حبيتي تكون مبسوطها انا هعمل كده علشان سعادة نور هي اهم حاجه في حياتي ومشي ناحية الباب علشان يخرج وسبنا مع بعض
استغربت تصرفه احا أنا كنت عايزه انيكها قدامه مهم دلوقتي اهم شي أتمتع بالكس ده
وخرج عمر وساب القمر الملبن معايا وقفل الباب وراءه
قعدت جنب نور ومسكت أيدها ابوس باطن أيدها وابص في عينها نظرات حب
البت تتحب جمال وحلاوة وجسم ملبن نار وكلها انوثة وسخونة تولع اجدع زب
وبعد كده قربت منها وبوسة خدودها وقربت من ودنها اهمس في ودنها بكلام حب وغزل لاقيت نور ساحت خالص ونامت برأسها علي صدري وحسيت ادي ايه هي رومانسية وبتحب الكلام الحلو
ورحت فضلت اتغزل فيها وفي جمالها ونزلت بأيدي ادعك في كسها اللي كان اتبل من عسل كسها وفضلت العب في كسها وادخل صباعي في كسها وهي مغمضة عينها وسانده برأسها علي صدري وقربت بلساني الحس حلمة ودنها وأهمس في ودنها بكلام واقعد اقول لها كلام سكسي

كسك مولع
طعم عسلك حلو اوي
جسمك ناعم وفاجر
عايز ارضع من بزازك يانور وفضلت كده اتكلم واسخنها بالكلام لحد ما لاقيت نور بتشدني عليها جامد وتمسك رقبتي وراسي وتشدني ناحية بزازها
عرفت انها خلاص ولعت ورحت نومتها علي ضهرها وطلعت نمت عليها ومسكت بزازها الاثنين مع بعض اقفش فيهم واحسس عليهم كان حلمات بزازها واقفين وناشفين اوي قربت اكتر بشفايفي واتنفست بالقرب من الحلمات وكان نفسي سخن مولع ولاقيت نور اتنفضضت من سخونة نفسي علي حلمات بزازها
ورحت خرجت لساني الحس حلمات بزازها والعب فيهم بلساني وكنت بلحس وارضع من بزها اليمين وأيدي بتدعك وتحسس علي بزها الشمال وبدلت بين بزازها وفضلت ارضع فيهم واعض في حلماتها وحسيت بنور بتتنفض وترتعش
وبتحضني جامد ورحت حضنتها وسيبتها شويه تهدي
ورحت نازل بلساني الحس جسمها من عند بزازها لحد ما وصلت لقبة كسها اللي لاقيته غرقان ومبلول ورحت فاتح شفايف كسها بأيدي ودخلت لساني جوه كسها اللي كان غرقان وفضلت انيكها بلساني وادخل لساني وأخرجه جوه كسها الناعم
وكانت ايدي شغاله عماله تدعك زنبورها
وعكست الوضع طلعت بلساني الحس رأس بظرها اللي انتفخ ضعف حجمه ودخلت ثلاثة صوابع من ايدي في كسها لحد ما لاقيت نور بتتنفض وترتعش
بقوة ونزلت عسلها اللي سائل ونزل علي خرم طيزها وكان عسل كسها عامل خيط رفيع نازل علي الخط الفاصل بين كسها وطيزها ورحت قربت بصباعي أداعب خرم طيزها وعسل كسها ساعد اني عقلة من صباعي تغوص وتدخل جوه خرم طيزها ولاقيت نور اتنفضضت وسحبت نفسها وحاولت تفرك علشان صباعي يخرج من طيزها
ولاقيته بتترجاني وبتقولي بلاش هنا ارجوك
ورحت خرجت صباعي ورحت خليت نور تنام علي بطنها
وطلعت الحس طيزها بلساني وفضلت الحس وانا طالع لحد ما وصلت لرقبتها وكنت نائم علي ضهرها وهي تحت مني نائمه علي بطنها لحد ما رأس زبي خبطت في كسها
ورحت عادل نفسي شويه علشان زبي يدخل لوحده وانا بتحرك لفوق وفعلا لاقيت زبي بيدخل لوحده واللي سهل دخولها مياه كسها والعسل اللي سائل وفضلت انيك في نور وهي نائمه علي بطنها ورفعت راسها بأيدي ولافيت وشها ناحيتي ورحت شافط لسانها في بوقي وكان لسانها في بوقي بشفطه وزبي في كسها وفضلت ارزع فيها وانيكها
وبعد كده روحت أنا قالب نفسي علي السرير ونمت علي ضهري وطلعت نور علي زبي في وضع الفرسة المقلوبة وبداءت هي تتحرك علي زبي وتهز نفسها علي زبي وتتحرك لقدام ولوراء بصراحة نور كانت انثي شرسة مولعة تعرف تهيج اي زب وبالرغم من أنها كانت مولعه كده بس هي كانت خجولها بس هي جواها انثي شبقه وده من حظي الحلو وفضلت انيكها وكانت بتقفل علي زبري وتعصرها وهي راكبه عليه وكانت بتدعك في كسها شويه وبزازها شويه
وفضلنا كده شويه أنا بحاول اتماسك وامنع نفسي من اني انزل لبني وهي عماله تفرك وتنيك نفسها بزبي اللي راكبه عليه لحد ما هي نزلت شهوته
ورحت خليتها تفلقس علي حرف السرير ونزلت وقفت على الأرض ورحت مدخل زبي ونيكت كسها اللي كان مفتوح وظاهر وقابب وهي مفلقسه
وكنت خلاص ولعت وسرعت في نيكها لحد ما حسيت اني خلاص هنزل ورحت مخرج زبي ونطرت لبني علي ضهرها
ونامت نور علي بطنها وانا واقف اتفرج علي لبني اللي كان مغرق ضهرها وراسم خط مستقيم علي ضهرها هههههههههههه 😂😂
وطلعت نمت جنب نور وهي نائمه علي بطنها ومرهقه وانا نائمه علي جنبي وببص وأتأمل في الملاك النائم علي سريري وغفلت نور وراحت في النوم
وبصراحة نمت أنا كمان من الارهاق
صحيت من نومي ومكنتش نور نائمه جنبي مسكت الموبيل ابص في الساعة لاقيته ثلاثة العصر ايه اللي حصل وفين نور مش عارف ومش فاهم اي حاجه
تفتكروا ايه اللي حصل بعد كده
استنوني الجزء الجاي علشان تعرفوا ايه اللي حصل بعد كده



الجزء التاسع

وبعد ما صحيت وبداءت استوعب اللي حصل قمت اخد دش علشان افوق وافهم فين نور ومشيت ليه
خد دش سريع ولبست شورت جينز ودخلت البلكونة اشرب سيجارة وانا واقف بحاول ابص علي اوضة نور وعمر
واحاول اسمع اي صوت خارج من اوضتهم
لاقيت باب البلكونة بيفتح ولاقيت عمر خارج يقف في البلكونة
سمعت صوت عمر بيصبح عليا لافيت وشي ورديت الصباح .
وطبعا كان يهمني اعرف ايه اللي حصل وليه نور مشيت من عندي
وسالت عمر أن كان هينزل علي الغداء ولا ايه
اعتذر عمر لأني نور تعبانه ونائمه ومش هتقدر تنزل
وسكت شويه وجاءت فالي بالي فكرة
وعرضت علي عمر أننا ننزل نشرب قهوة بحجة اني صاحي مصدع وعايز اشرب قهوة وكان الهدف اني اتكلم معاها واعرف ايه اللي حصل
نزلنا وتقابلنا بس انا كنت محتاج اشرب القهوة واقعد في مكان هادئ ولأني الريسبشن كان مزدحم طلبت من عمرو أننا نخرج نروح اي كافيه نتكلم هناك
خرجنا من باب الفندق وطلعنا روحنا علي كافيه وطبعا كنا العصر والمكان كان هادئ ومش مزدحم
وقعدنا أنا وعمر
وبداء عمر يتكلم وقال لي
بص ياسيف طبعا اللي حصل ده كان شي غريب جدا بالنسبة ليا ولنور ومكنش مخطط ليه احنا كان آخرنا تخيلات وده كان اتفاقنا مع بعض أنا ونور بس
ولكن حصل اني الموضوع خرج من أيدينا احنا الاثنين
وانت كنت صياد ماهر عرفت تصطاد
رديت عليه اني انا كمان مكنتش مخطط لشئ اصلا
وكمل هو الكلام وقال اني مش مهم ايه ولا مين كان السبب
بس المهم دلوقتي اني انا عملت كده وسيبتكم امبارح لم شوفت قد ايه نور كانت مبسوطة وسعيدة وهي معاك ودي اللي كان يهمني طبعا سعادة زوجتي وحبيبتي
واكيد يهمني اني يكون الموضوع سري بينا
واستغربت اني هو اللي فتح الكلام اصلا في الموضوع وانا اصلا مكنتش محضر كلام وكنت طول الطريق بفكر افتح كلام ازاي مع عمر
وسألته علي نور امتي رجعت ليه من اوضتي وبصراحة أنا سألته عن كده علشان اعرف هو نائم معاها ولا ايه اللي حصل
ولاقيت عمر حكي لي اني نور رجعت الاوضة مصدومة وحزينها وفضلت ساكت واني هو حاول يتكلم معاها ويعرف سبب حزنها
ولكن هي رمت اللوم عليه وقالي اني هو قال لي اني هو احتواءه وهون عليها
وهي هديت واقتنعت
طبعا كلامه كان مختصر بس حسيت من كلامه اني الموضوع عاجبه
وسكت شويه ورجعت اتكلم تاني وكنت عايز افهم هل العلاقة هتستمر ولا تنتهي عند النقطة دي
وسالت عمر بكل صراحة عن العلاقة بينه وبين نور هل حصل تغيير أو في فرق بعد مرحلة التخيلات ومرحلة دخولي في العلاقة
ولاقيت عمر اتفتح في الكلام وحكي لي بالتفصيل كل حاجه
وقالي عارف ياعمر بعد ما نور رجعت من عندك وكانت في الحالة دي أنا لما قعدت جنبها وخدتها في حضني وبداءت أتكلم معاها هي اقتنعت وتفهمت الموقف
واحنا بنتكلم كنت طبعا بحسس عليها واقفش في بزازها واهيج فيها بداءت هي تدعك في زبي من فوق الهدوم ولكن حصلت حاجه غريبه جدا لاقيت نور خرجت زبي ونزلت عليه بلسانه وبوقه علشان تمص زبي ودي كانت حاجه جديدة اول مرة نور تعمله في حياته معايا كتير كنت بطلب منه تمص زبي بس كانت بترفض وبصراحة هيجت جدا علي الرغم من أنه مكنتش عارف تمص كويس بس علشان كانت اول مرة مع نور كانت ممتعه وهيجت اوي عليه ونكتها نيكه ولا في الاحلام لدرجة أننا بدلنا أوضاع كتير وعملنا وضع ٦٩ مع بعض
ودي كانت حاجه جديدة بردك
وبصراحة دخولك حياتنا فرق كتير في العلاقة لدرجة اني نور طلبت صراحتنا اني ننكيها أحنا الاثنين مع بعض
وفرحت قوي من الطلب ده واحترمت صراحة عمر
وفجاءني عمر لم طلب يعرف رأيي اني انيك نور في وجوده ونتشارك مع بعض فيها
وطبعا رحبت بالفكرة وحسيت بهيجان وولعت من مجرد التخيل اني بنيك نور وفي وجود جوزها
واتفقنا أنا وعمر علي اني ازورهم في غرفتهم بالليل النهاردة
وشربنا القهوة وقمنا ورجعنا علي الفندق تاني ورجعت علي اوضتي علشان اجهز لليله نار مع نور
وطبعا جهزت نفسي وكان لازم في ليله زي دي اني اكون مستعد ليه
وعلي الساعة تسعة بالليل نزلت اشتريت زجاجة ويسكي وعديت علي الصيدلية اشتريت واقي ذكري طعمين مختلفين ولأني بحب الفراولة اشتريت واقي بطعم الفراولة وكان هدفي اشجع نور واعلمها المص صح لأني عارف اني نور عندها الاستعداد لتعلم فنون الجنس بس محتاجه تتعلم
وكان معادي معاهم الساعة عشر في غرفتهم
وطلعت خبطت علي الباب فتح لي عمر وكان لابس روب ومن الواضح اني هو كان مستعد وطبعا هو كان حاجز جناح عبارة عن غرفة نوم وريسبشن وحمام
دخلت استقبلني عمر في الريسبشن وقعدنا وانا منتظر ظهور القمر نور
عمر حس اني بدور علي نور بعيني
وراح ضاحك وقال لي الشرموطه عامله مكسوفه وقاعدة جوه
وطلبت من عمر اني ادخل لها
ورحت قمت علشان ادخل علي نور وبصيت لعمر اني ينتظر شويه
وضحك تاني ايه عايز تستفرد بيه لوحدك الاول
وضحكت أنا كمان وقلت لعمر
لا طبعا بس عايزه لوحدها الاول وهتعرف ليه بعدين
وفعلا دخلت علي نور لاقيتها نائمه على بطنها ورافعه رجليها لفوق وعماله تحركهم شمال ويمين ومشغله اغاني وبتغني مع الأغنية وكانت اغنية اجنبية رومانسية روحت أنا نمت جنبها في نفس الوضعية وخدت الهاند فري من ودنها علشان اسمع معاها ولاقيت نور اتخضت لم شافتني ورحت ابتسمت وهي ابتسمت وبصيت ليها في عينها وشوفت نظره حالمة رومانسية وفيه إثارة ورغبة ومسكت ايد نور ووقفنا وشغلت الموبيل علي نفس الأغنية وبداءنا نرقص مع بعض سلوه وكانت هي في حضني وأيدي علي كتفها وأيدي التانية محاوطة وسطها وهي حطت أيدها الاثنين علي رقبتي وكان عينه في عين بعض متواصلين بالنظرات وفضلنا نرقص شويه وبعد كده قربت من شفايفها وبوستها وكنت بشفط لسانها في بوقي وهي بتشد رقبتي اكتر عليها وكانت ايدي بتدعك وتحسس علي ضهرها وفضلنا نبوس بعض وهي كانت أيدها بتحسس علي صدري وانا شغال تحسيس وبوس فيها
ولم حسيت أنها هاجت خالص نزلتها تقعد قدام زبي ومكنش في منها أي مقاومة
ولم قعدت قدام زبي دعكت وحسست عليه من فوق الهدوم وكان زبي واقف لفوق وكنت لابس بنطلون جينز وزبي مرسوم في البنطلون وشوفت نظرات نور لزبي وهي عماله تبص عليه وتحسس وتقيس حجمه وهو منتصب
ورحت طلبت منها أنه تخرج زبي من البنطلون وتشوفه علي الطبيعة وكانت نور في الوقت دي زي ما اكون منوم مغناطيسا كانت بتنفذ الكلام علي طول
ورحت فكت حزام البنطلون وبداءت تفك الزراير ومكنتش لابس اندر وير وخرج زبي زي المارد اللي خارج من قمقم وضرب في وشها وهي مقرب من زبي وطبعا كنت عامل حسابي ولابس كاندوم بطعم الفراولة
وبداءت هي تدعك زبي وتحسس عليه وتنفست واستنشقت رائحة الفراولة
وطلبت منه اني تمص زبي ونفذت نور علي طول طلبي
وبداءت نور تمسك زبي وتقرب بشفايفه من زبي وكانت بتلحس زبي بعشوائية
وتحرك لسانه عليه وتقرب وتبعد لسانه علي طول
ورحت مسكت نور من دقنه ورفعت وشها لفوق وبصيت في عينها
نظرت شوق وحب وهي بصت بعينها اللي كانت بتلمع من الشهوة
وحسيت بنشوة لم شوفت النظرة دي في عينها
وشرحت لنور ازاي تمص وتمسك الزبر
وهي فهمت ونفذت وفضلت اشرح ليه ازاي تداعب راس زبي بلسانه وازاي تدخله في بوقها وتلحسه وازاي تمص البيضان وتداعبهم
وبعد محاولات كتير
لاقيت نور مسكت زبي بأيدها وقربت بلسانها تلف وتحرك لسانها علي راس زبي وأيده بتدعك زبي وبعد كده نزلت بلسانها تلحس عروق زبي لفوق وتحت
ورفعت زبي لفوق ولحست زبي من تحت العرق البارز في زبي ونزلت علي البيضان ترضع فيهم وكانت بتدخل بيضاني في بوقها وترضع فيهم وتبدل بينهم
وهي قاعدة علي رجلها ورجلها مفتوحه وهي بتمص زبي دخلت رجلي بين رجلها وقربت بصباع رجلي الكبير أداعب كسها وهي مستمرة في مص زبي
وهاجت نور واتجراءت وقلعتني الكاندام ومسكت زبي ودخلتها في بوقها وفضلت تمص فيه وانا يداعب كسها وسخنت وحسيت بمياه كسها بتسيل
وهي سرعت في المص وبعد ما كانت بتمص راس زبي وتدخله وتخرجها
زادت من إدخال زبي في بوقها لحد ما دخل زبي كله في بوقها وراحت خرجتها بسرعة وطبعا لأني هي مش متعودة علي دخول الزب لأخر بوقها بس هي كملت وفضلت تمص في زبي لحد ما حسيت اني هنزل لبني وحاولت أحرج زبي وانطر لبني علي بزاز نور ولكن نور رفضت ومسكت زبي بأيدها ومنعتني أني أخرج زبي وكملت مص لحد ما نزلت لبني في بوقها وهي كملت مص لحد ما نزلت آخر نقطة من لبني في بوقها
وبصيت علي الباب لاقيت عمر اللي كان واقف بيدعك في زبه نزل لبنه علي الارض هو كمان
وراح مشي عمر ورجع قعد في الريسبشن تاني وقعدت أنا علي طرف السرير
وقامت نور وقعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي وشكرتني لأني جاءت وعبرت عن فرحتها وقالت لي أنها افتكرت اني الحكاية خلصت علي كده وأنها كانت حزينة لحد ما دخلت عليها الاوضة
واستغربت طبعا من كلامها بس فهمت اني هي صادقه واني عمر هو اللي حور عليا وقال لي اني هي طلبت منه اننا ننيكها مع بعض ولكن الحقيقة اني ده تخطيط عمر
وندهت علي عمر بعصبيه وزعيق
ودخل عمر يضحك وداخل كان عمال يدعك في زبه بأيده تاني
قال يعني زبه هيقف تاني بعد ما نزل لبنه
تفتكروا زبه هيقف تاني ؟
مستني تعليقاتكم برد علي السؤال
واستنوني في الجزء القادم وتقبلوا تحياتي لكم



الجزء العاشر

ودخل عمر وهو عمال يضحك ويدعك في زبه وزعقت فيه بتكدب عليا ليه
ورد اني هو مكدبش واني هي طلبت فعلا منه أنها تتناك مننا احنا الاثنين
وراحت بصت نور ليه بكسوف أنا قولت ليك كده
ضحك عمر كتير وقال لنور ايوه لم كنت معايا وبنتخيل وقولتلك ايه رايك لو انا وسيف ننيكك مع بعض وانتي سخنتي وهيجانك زاد وقولتي ياريت
ردت نور بكسوف علي عمر بس ده كان تخيل مننا وانا مقدرش اعمل كده
ولكن عمر ضرب علي الحديد وهو سخن بس ياروحي دي أمنيتك وانا لازم احقق ليكي اي امنية وقرب منها وهمس في ودنها بكلام غزل وقال ليها
فاكرة اول بوسه كانت بينا كانت ازاي
هزت نور رأسها وقرب هو منها وباس شفايفها بشفايفه وقرب منها وخده في حضنه وقرب رأسها اكتر وهي فتحت بوقها وخرجت لسانها وهو شفط لسانها ببوقه وفضل يشفط لسانها
ونومها علي ضهره وطلع نام عليها وبداء يبوس كل حتي في وشها وشفايفها
ونزل لحس رقبتها بلسانه لحد ما وصل لحلمات بزازها وبداء يرضع في حلمة بزه ونور بداء تأوهاتها تعلي وراح عمر شاور ليا علشان ادخل معاهم
ورحت قربت منهم ووقفت علي الارض قدام عين نور اللي شافت زبي المنتصب وقربت من زبي وحاولت تلمس بلسانها وانا قربت اكتر ليها علشان ادخل زبي في بوقها
وكان عمر عمال يرضع في بزازها ويلحس في جسمها وفضل يلحس لحد ما نزل لكسها وبداء يدعك في زنبورها بأيده شويه وينيكها بلسانه شويه
وكل ما يزيد في لحس كسها نور تزيد وتسرع في مص زبي وكانت نور بتتفن في مص زبي واتعلمت بسرعة ومتعت زبي بمصه
وحسيت بهيجانه وشوفت الشهوة في عينها وانها خلاص مش قادرة
ورحت بعدت عمر عن كسها اللي كان غرق من شهوتها ودخلتها تفلقس وقربت راس زبي من فتحت كسها وانل واقف علي الارض ورأس زبي بره كسها وهي حركت نفسها علي السرير وقربت كسها من زبي ودخل زبي بكل سهولة بفعل مياه شهوته وزبي المبلول وهي ضبطت نفسها علي اني زبي يدخل علي طول مع تحركها لقدام
وبداءت هي تفرك وتحاول تهز نفسها لقدام ولوراء وتحرك نفسها علي زبي هي كانت مولعة وفضلت تهز وسطها علي زبي وانا واقف سابت وجاء عمر نام علي ضهره علي السرير قدامها علشان تمص زبه وراحت مالت علي زبه وبصت عليه وضحكت بصوت عالي
وسألها عمر عن سبب الضحك
وردت عليه شوفت بقي اني زبك اخر ينزل مرة واحدة اهو نائم
وطلب منها أنها تمص زبه علشان يقف تاني
وبداءت تمص في زبه وتشد فيه بأيدها وتضرب زبه بأيدها
وتحولت نور البريئة الي شرموطه وبداءت تشتم في عمر وزبه
وقالت كلام كتير زي شوف ياخول زب سيف
متعني ياسيف يمكن زبه يقف
خرج زبك وفرجه زبك واقف ازاي
شوف يامعرص زب الرجال
وهي كنت بتصوت وتشتمت في عمر وتتاؤه بصوت عالي وانا ولعت جدا وكنت برزع في كسها وانيكها وهي تصوت وتشتم وتتضرب عمر في بيضانه
ونزل المزي من زبي وحسيت اني خلاص هنزل وحاولت أحرج زبي من كسها ولكن هي رفضت لم حست اني خلاص
وطلبت مني اني انزل جواها وسرعت في نيكها ومسكت وسطها ثبتها وفضلت اطلع وادخل زبي لحد ما نزلت لبني في كسها ومع آخر نقطة لبن نزلت مني كانت هي بتصرخ وتعض في زب عمر اللي صوت من قوة العض
وقامت نور وقفت علي عمر اللي كان نائم على السرير وفتحت رجلها ونزلت لبني من كسها علي بطن ووش عمر
وكنت شايف المنظر ده ولمحت زب عمر اللي انتصب علي الاخر لم لبني نزل علي بطنه ونزل لحد زبه وراح عمر دعك زبه بلبني وقام بسرعة وهي هائج جدا ونوم نور علي بطنها وراح مدخل زبه فيها وناكها وفضل ينيكها ويحاول يمنع نفسه من التنزيل ولكن نور قفلت كسها علي زبه ومعرفش يخرج زبه من كسها وعصرت زبه وهي قافله كده لحد ما هو نزل لبنه جواها
وفضلت نور نائمه على بطنها شويه
وخرجت قعدت في الصالة اشرب سيجارة وصبيت كاس وسكي ليا وبعدين خرج عمر قعد معايا نشرب مع بعض وكان مقرمشات ولب وقعدنا نشرب ونمز أنا وعمر
وشويه ولاقيت نور خارج علينا لابسها روب احمر مقفول وكانت خدت شاور
وكانت قمر فعلا وهي مبسوطة ووشها منور وجاءت وقعدت معانا وزعلت أننا بنشرب لوحدنا
وفهمت منها أنها بتشرب خفيف وصب عمر ليها كأس وخبطنا الكاسات في صحت بعضينا وبعد تاني كاس لنور
لاقيتها قامت وفتحت الروب وكانت لابسها قميص نوم قصير جدا وكان مبين فخادها وحاصر طيزها وراسمها ومكنتش لابسها اندر وكان كسها ظاهر وقامت نور وقفت شدت القميص لتحت علشان تغطي كسها وشغلت اغنية
وبداءت ترقص شرقي وكانت بترقص باغراء وتميل لقدام ويبان بزازها اللي بتنطط وتتهز وترجع للوراء وتميل للخلف وتتعدل وتهز وسطها شمال ويمين وانا قاعد اتفرج واتمتع بالعرض وفي ايدي كاس الوسكي ولا كأنني ملك واشتغلت الويسكي في دماغي وغمزت ليا نور بعينها باغراء ورحت واقف ارقص معاها ومسكت أيدها احركها وارقص معاها
وراحت هي سابت ايدي ولفت ضهرها لي وهزت وسطها وطيزها علي زبي بحركة سريعة وولعتني وبعدت عني وكملت رقص ورحت أنا مقرب منها وحاولت امسكها وعملت نفسها انها هتيجي في حضني وبعد ما فتحت ايدي ليها راحت هي هربت من حضني وكملت رقص وفضلت تغيظ فيا وكل ما اقرب منها تبعد وعمر قاعد يضحك علينا
وعملت نفسي خلاص رايح اقعد علي الكرسي ولفيت من وراءها ورحت ماسكها من وسطها وميلت عليها علشان تميل لقدام وتفلقس وحصل اللي أنا عايزها
وسندت نور بأيدها علي الارض ورفعت جزعها لفوق ورحت أنا مدخل زبي علي طول وكان كسها ناشف وسمعت صريخ نور اللي حاولت تبعد عني
وطلبت مني اني ابل زبي ومش انيكها علي الناشف بس بصراحة حبيت أوجعها واعاقبها علي اللي عملته فيا وهي بترقص وكان عمر عمال يدعك في زبه وقاعد علي الكنبة ورحت اتحركت بنور لحد ما وصلت عند عمر ومسك عمر زبره بأيده علشان نور تمصه وهي واقفها ومفلقسها وانا بنيكها
وفضلت نور موطيه تمص في زب عمر وانا عمال انيكها
وبعد كده بدلنا علشان نور تعبت من الوقفة
قعدت أنا علي الكنبة ومباعد بين رجلي وهي قعدت قدام زبي وعمر تحت كسها عمال يلحس ويعض زنبورها وعمر حب يرد لنور اللي عملتها فيه وراح عض زنبورها جامد وراحت نور مصوت ورحت أنا دخلت زبي كله في بوقها المفتوح
وثبت راسها بأيدي وفضلت انيكها في بوقها وعمر بيلحس كسها وهي مغمضة عينها ومبسوطة
وراحت نور قامت وقعدت علي زبي وانا قاعد علي الكنبة وبداءت تتنطط علي زبي وتهيج اكتر وتهز وسطها علي زبي وجاء عمر قعد وراء نور اللي راكبها علي زبي وقعد يلحس في خرم طيزها
وانا بنيك نور وهي بتتنطط جامد زبي خرج من كسها وخبطت راس زبي في لسان عمر اللي كان بيلحس خرم طيز نور
وعديت الموقف عادي ولكن حسيت اني عمر عجبه الوضع وحاول يقرب بلسانه من زبي وهو في كس نور
وغيرنا الوضع نام عمر علي ضهره علي الارض ونامت نور علي عمر وجيت
انا من فوق منهم ودخلنا ازبارنا مع بعض والوضع ده خلي نور تصرخ وتتاؤه ونزلت شهوته هي وعمر مع بعض ولكن أنا كنت لسه بدخل وبخرج زبي في كسها
وجيت اقوم ولكن عمر منعني وطلب أنا اكمل نيك في نور وهو زبه جوه كسها
وحسيت بزبه اللي ارتخي ونام وخرج من كسها وكملت نيك فيها ونزلت لبني في كسها اللي كان غرقان من شهوتها ولبن عمر وكمان لبني
وقمت وقعدت علي الكرسي وقامت نور دخلت علي الحمام وجاء عمر وهو معدي من قدامي بص علي زبري ومشي
في عقل بالي احا هو هيطلع خول في الاخر ولا ايه
ورجعت نور تاني بس المرة دي دخلت علي اوضة النوم ودخل وراءها عمروانا قاعده شايف السرير ونور نائمه على بطنها وعمر عمال يلحس في كسها وينيكها بلسانها ويبدل بين كسها وخرم طيزها
وراح عمر شاور ليا اني ادخل ليهم
وراح عمر نام علي ضهره وطلعت نور نامت عليها وزبه في كسها
وكان عمر وهي بينكها بيفشخ طيزها ويبعد بينهما بأيده وظهر قدامي خرم طيزها الوردي وكان عمال يقفل ويفتح لوحده
وزبي وقف علي الاخر ورحت طلعت نمت عليهم بعد ما دهنت زبي بزيت شعر يخص نور كان علي التسريحة
ومسكت زبي بأيدي ادعب خرم طيز نور اللي حاولت أنها ترفض
بس طبعا كنا أنا وعمر احكمنا السيطرة عليها ومعرفتش تهرب مننا وفضلت
أداعب خرم طيزها براس زبي وعمر عمال بينيك كسها
لحد ما لاقيت الخرم بيستجيب ويفتح اكتر ورحت دخلت راس زبي ونور صوت
بس أنا وقفت دخول زبي وقربت من ضهرها ابوسها في ضهرها ورقبتها واداعب جسمها لحد ما هديت تاني وكل ده وانا صابر ومش بحرك زبي
ورجعت اضغط شويه بجسمي وادخل زبي اكتر وصوت نور تاني وفضلت الحس ضهرها واداعب رقبتها وحلمة ودنها
وفضلت كده لحد ما دخلت زبي كله فيها وكان عمر نزل من بدري بس ساكت علشان افتح طيز نور
ولم دخل زبي كله جوه خرم طيزها وبداءت انيكها طلبت مني اني اسيب زبي جواه ومش أخرجها كانت فأكرة اني هخرج زبي مسكينها متعرفش اني لسه
هبدا المتعة ورحلة نيك طيزها وفعلا بداء زبي يمارس هوايته في نيك الطيز
ومش اي طيز دي طيز نور
وهيجان زاد لأني عمر فضل نائمه تحت منها وهي عليه وانا بنيك طيزها
وزادت سرعتي ودخول وخروج زبي فيها لحد ما نزلت لبني في طيزها
وراح عمر قام من تحت منها وهي فضلت نائمه علي بطنها وقعد عمر يبعبص طيز نور ولبني فيها ويفتح طيزها ويشوف لبني جواها ويدعك في زبه بأيده التانية ووقف زبه تاني وقام نام علي نور علشان يدخل زبه في طيزها بس هي رفضت وطلبت من عمر يسبها ترتاح لأنها تعبت ومش قادرة
وخرجنا أنا وعمر من الاوضة وسيبنا نور ترتاح وقعدت شويه شربت كاس تاني مع عمر وبصيت في الساعة لاقيت الساعة خمسة صباح
استأذنت من عمر علشان امشي بس هو كان عايزني انام معاهم في الجناح
بس أنا رفضت وخرجت من عندهم وراجع علي اوضتي وكنت لابس الشورت بس ومش لابس التيشيرت وطبعا لأني اوضتي جنب اوضة عمر خرجت كده
وفتحت باب الاوضة علشان أخرج ومخدتش بالي لاقيت حد فتح باب الاوضة المواجهة لاوضتي ودخل علي طول ومن الواضح أنها كانت واحدة ست
ماخدتش في بالي وكبرت دماغي ودخلت اوضتي ورميت نفسي علي السرير ونمت


الجزء الحادي عشر

وصحيت من نومي وانا دماغي تقيلها وجسمي مكسر بعد اللية اللي قضيتها مع نور وعمر دخلت خدت دش ونزلت علي المطعم

لاقيت نور وعمر قاعدين والمطعم كان شبه فاضي وكانوا قاعدين في ركن بعيد في أخر مطعم الفندق والطربيزات اللي حواليهم فاضيين

وعمر ونور قدامهم الاكل وفي كرسي فاضي جنب عمر وراح عمر شاور ليا اني اقعد معاهم ورحت خدت الغداء بتاعي وكان الفندق مجهز الغداء كله اسماك جمبري وسبيط وفعلا قعدنا ناكل وقعدت علي كرسي اللي جنب عمر ونور كانت قاعدة قدامي ولابسه فستان بحمالات رفيعة مفتوحة من عند الصدر وبين بزازها باين وكل ما تميل وتقرب من الاكل بين بزازها يبان اكتر وانا راشق عيني علي بزازها اللي كانت ظاهرة من فتحت الفستان وعمر مركز في الاكل وانا مركز مع نور ورحت مديت رجلي من تحت الطرابيزة ولمست رجل نور اللي اتنفضت من الحركة دي وبصت ناحيتي وابتسمت ورحت أنا رفعت رجلي اكتر وفضلت احك رجلي في رجل نور وطلعت برجلي لحد ما وصلت بين فخادها ومشيت بطن رجلي بين فخادها الناعمة ونور سخنت ونزلت بجسمها لتحت علي الكرسي وانا قربت اكتر برجلي لحد ما وصلت لكس نور وكانت المفاجأة الحلوة اني نور مش لابسها اندر وير تحت الفستان وبداءت أنا أداعب كسها وزنبورها برجلي وكان عمر منهمك في الاكل ومش مركز معانا وفضلت ادعك بصباع رجلي الكبير في كسها وهي تفرك وتتحرك مع حركت رجلي وانا عمال ابص علي نور اللي عينها برقت ولمعت من الشهوة وكان شكلها مغري وهي كده كسها بيتهتك وهي مش قادرة تقاوم شهوتها وفي نفس الوقت خائفه لحد يشوفنا وكملت اكلي عادي وعمال اتكلم مع عمر في اي هري وانا بدعك في كسها وهي بتحاول تداري اهاتها وفضلنا كده لحد ما خرجت احلي اااااااه من نور وفي اللحظة ديه انتبه عمر وسأل نور عن سبب تاؤهاه وراحت نور قالت اصلي بلعت شوكه وفي نفس اللحظة لم انتبهت أنا كمان وبصيت حاولينا لاقيت واحدة ست مش فاكر انا شوفتها فين قاعدة علي الطرابيزة اللي علي يميني ولم بصيت عليها لاقيتها بصت عليا وابتسمت ورجعت كملت اكلها

واتاكدت في اللحظة دي اني هي اكيد شافت حركة رجلي وانا بنيك نور برجلي وادعك كسها بس استغربت هي جاءت امتي واقعدت جنبنا ومش معني جنبا مع اني في طرابيزت كثيرة فاضية وكان شكلها مش غريب عليا وحاولت اني افتكر شوفتها امتي معرفتش

حاولت اني مشغلش بالي بيها ورجعت خلصت اكلي وكانت نور خلصت اكلها هي وعمر وقمنا احنا الثلاثة وخرجنا من المطعم ورحنا اتمشينا شويه علي البسين ومكنش ليا مزاج انزل المايه ورحت قعدت علي طرف البسين أمتع عيني شويه بالنسوان اللي في المياه

وعمر ونور قعدوا علي طرابيزة قدام البسين

وكل شويه ابص علي نور وعمر اللي هو ايه بقي مفيش نيك النهاردة ولا ايه بالظبط

زهقت من الوضع كده ورحت قومت اتمشي شويه

واتمشيت شويه ورجعت لاقيت عمر ونور علي نفس الوضع وكان في عين متابعة تحركي ومركزة معايا وكانت نفس الست اللي شافتني في المطعم وفضلت مركزة معايا وانا بتكلم مع عمر ونور وبقولهم اني راجع اوضتي

وركبت الاسانسير وقبل الباب ما يقفل كان في حد دخل بسرعة الاسانسير وانا مركز في الموبايل وباصص علي الموبايل ومع السرعة اللي دخل بيه الشخص ده الأسانسير لاقيت اللي الشخص ده في حضني وبتصرخ بصوت مكتوم

مسكت اللي وقع في حضني ده بعد الموبيل ما وقع من ايدي وانا من الصدمة مش شايف قدامي لاقيت نفسي حاضن جسم طري وملبن امرأة أربعينية بيضاء جسم فاجر مليان بس مش اوي حوالي 85كيلو متوزعين صح وطبعا أنا كنت لابس التيشيرت وحسيت ببزاز طرية لاصقة في جسمي

وحاولت تبعد نفسها عني وانا متمسك بيها وحاضنها وأيدي علي ضهرها اللي لم حركت ايدي اكتشفت انها لابسة عباية خليجي علي اللحم

وبصيت في وشها واكتشفت اني هي نفس الشخص اللي شافني وانا خارج من اوضة نور وعمر ونفس الست اللي كانت في المطعم

طبعا الموقف كلها كان سريع ومكملش الدقيقة

وبعدت عن حضني ووقفت شويه

وسألتني عن المدام

استغربت السؤال وسكت شوية واستوعبت أنه اكيد بتسالني عن نور

ورديت عليها اني مش متجوز

استغربت ردي وسألتني

يعني انت لوحدك هنا

قولت لها باني لوحدي

واستغربت اكتر وبأن علي وشها التعجب والاستغراب

وركزت شويه ورديت عليها باني الناس اللي كنت معاهم دول اصدقاء

وكان رد فعلها بعد كده غريب جدا

والأصدقاء دول متعودين انك تكون في اوضة نومهم لحد الفجر وتخرج بجسمك العريان حلوة اوي الصداقة دي

ولسه هرد عليها ولكن الأسانسير وقف وفي ناس ركبت معانا

وسكتنا لحد ما وصلنا للدور بتاعنا وخرجنا مع بعض وجيت ماشي علي اوضتي ولكن هي وقفتني وطلبت مني اننا نتكلم

وقفنا في الطرقة وكنت بداءت اتعصب عليها وكلمتها بنرفزة

ولكن هي كانت في قمة البرود وراحت فتحت باب الجناح بتاعها وبصوت فيها نبرة أمر ادخل تعال

وقفت مكاني ومتحركتش ولكن هي بصت لي بنظرة تهديد ووعيد

وبصوت عالي

اااااادخل

واتحركت وانا ساكت ودخلت الجناح بتاعها

وبداءت هي تتكلم وتسألني عن علاقتي بنور وعمر وعن أسماءهم

ورديت عليها اني العلاقة صداقة مش اكتر

ولكن هي فجاءتني لم فتحت الموبيل بتاعها وشغلت فيديو وشوفت فيديو لي وانا قاعد بأكل مع نور وعمر وبعد كده الكاميرا نزلت لتحت ومصوره وانا بنيك كس نور برجلي وهاتك كسها

ورحت أنا زعقت فيها باني ازاي تصورنا كده وتقتحم خصوصيتنا

وضحكت هي بمرقعها واتكلمت اني دي مش خصوصية في فندق ومطعم الفندق

ده كده فعل فاضح

وبصراحة حسيت بالخوف للحظة ورجعت فكرة بسرعة اني اكيد هي عايزة حاجة لأني لو هي عايزة تفضحني مش هتتكلم معايا وتعرفني أنها صورتني

ورحت رميت اخر كارت في ايدي

وقولت لها والمطلوب دلوقتي

طلبت مني اني اقعد و احكي عن علاقتي بعمرو ونور

وبداءت احكي وكنت بختصر في الحكي بس هي طلبت مني في المواقف الجنسية احكي بالتفصيل وكنت وانا بحكي وبفتكر اللي حصل من ساعة ما اتعرفت علي عمرو ونور وزبي كان بينتصب اكتر

لحد ما لاقيت أنها هي اتجراءت ولمست زبي بأيدها

بصيت عليها لاقيت عينها بتلمع وفيه شهوة

وسكت خالص ومبينتش اي رد فعل وكملت حكي وقولت اكمل لحد ما تولع وانيكها

وسيبتها تكمل دعك في زبي وانا بكمل كلام

وهي هائجة اكتر ونزلت باديها تدعك في كسها والايد الثانية بتدعك في زبي

وهيجت أنا كمان وزبي ولع ولكن هي كملت دعك وكنت مستني أنها تخرج زبي

وتمصه ولكن هي سرعت في دعك كسها وغمضت عينها وسرعت اكتر في دعك كسها لحد ما شهوتها نزلت وكانت شهوتها غزيرة وهديت شويه لحد ما فاقت من اللي حصل

وراحت بصوت عالي زعقت فيا وطردتني

وقالت لي امشي اطلع بره وانسي اللي حصل احسن ليك وليهم

قمت وقفت مستغرب رد فعلها واللي حصل

مش فاهم ليه عملت كده اصلا

تفتكروا بقي عملت كده ليه ومين دي اصلا مبقتش فاهم حاجه

استنوني وهتعرفوا كل حاجه


الجزء الثاني عشر

ورحت واقف وعدلت هدومي وهي كانت مكسوفة خالص وواقف وجاءت عيني في عينها وشوفت نظراتها لزبي
ورحت قربت منها ووقفت قدامها
وراحت زعقت تاني وطردتني ورحت قولت لها اسمعينا الاول وبعد كده اللي. انتي عايزها هعملها ليكي
وراحت هديت شويه وقالت ليا عايز ايه انت
ورحت قعدت تاني علي الكرسي وطلبت منها تقعد جنبي
وسمعت الكلام
وبداءت أنا في الكلام شوفي بقي هقولك على حاجه حلوه وهتعجبك
اولا أنا معرفكيش وانتي متعرفنيش صح
هزت راسها بالموافقة
انا هنا للاستمتاع وعيشت تجربة جديدة مع نور وعمر وانتي شوفتي كل حاجه حصلت وعجبك اللي حصل وشكلك محرومه وعايزه بس خايفه
زعقت تاني وقامت تشدني من هدومي وبتطردتني وتضرب فيا وفي صدري
ورحت مسكت أيدها وشدتها علي حضني وقربت من ودنها وبداءت اهمس في ودنها بكلام سكس وكلام يهيج واتغزل في جسمها وحلاوتها
وفضلت اسخن فيها بالكلام لحد ما هديت شويه وبداءت اقرب بأيدي ادعك في كسها من فوق الهدوم وكان كسها مبلول وأيدي لمست عسل كسها ورحت قربت صوابعي من بوقي ودقت عسل كسها وهمست في ودنها باني طعم عسل كسها حلو اوي
وحسيت بيها ارتخت واعصابها بداءت تسيب وسندت علي كتفي براسها وكملت دعك في كسها وهمس في ودنها لحد ما انهارت خالص
ورحت سانده ونومتها علي الكنبة وفتحت رجلها ولحست كسها من فوق الهدوم
واهاتها طلعت وسمعت سموفانية الآهات كانت شهوتها عالية اوي ورحت بحركة سريعة قلعت الهدوم وقربت من لحم كسها بلساني وكان كسها وردي ومنفوخ وبزرها كبير
وكملت لحس ونيك كسها بلساني وكل ما ازيد في لحس كسها تنزل عسل وكان طعم عسل كسها طعم مختلف ومسكر اوي
وكانت هي في دنيا تانية خالص عينها مغمضة وصوت اهاتها هو اللي طالع
ورحت أنا مقرب منها بزبي ونمت عليها ودخلت راس زبي وسمعت منها احلي أاااااااااااه في حياتي كلها وبداءت انيك فيه براحة ورومانسية وكان مع كل دخول لزبي اسمع اهاتها
وغيرت الوضع للوضع الفرنسي وكملت نيك فيها وكنت بخرج زبي والحس كسها وادخل لساني وارجع تاني ادخل زبي وانيكها وفضلت كده لم اقرب انزل اطلع زبي والحس كسها وارجع تاني ادخل زبي وانيكها لحد ما هي تعبت ونامت علي بطنها وانا ركبت فوق منها وكملت نيك لحد ما قربت انزل وهي حست وراحت قفلت كسها علي زبي وعصرت فيها لحد ما نزلت لبني وهي كملت عصر في كسها لحد ما نزلت وقمنا احنا الاثنين من علي الارض قعدت اخد نفسي وهي قامت قعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي
وقعدنا وسكتنا شويه وهي سانده رأسها علي صدري وغفلت شويه
وفاقت ولم فاقت وبكل هدوء طلبت مني اني البس هدومي وامشي
وفعلا لبست هدومي ووقفت علي الباب وقبل ما اخرج بصيت ليها وهي بصت لي وخرجت
ورجعت علي اوضتي وخدت دوش وغيرت هدومي وقولت اكلم نور وعمر اشوف ايه نظامهم ولاقيت عمر بيقولي اني في رحلة سفاري منظمها الفندق وهو حجز لينا وهنتحرك بعد ساعة
واتفقنا أننا ننزل نتقابل بعد ساعة
وفعلا اتقابلنا ونزلنا مع بعض وكان في اتوبيس واقف قدام الفندق مستني الناس اللي طالعة السفاري ولم طلعت كان الاتوبيس زحمه وكان في أربع كراسي بس هما اللي فاضيين وكان في اخر الاتوبيس قبل الكنبة الأخيرة وقعدت نور وعمر جنب بعض وطبعا أنا افتكرت اول مرة شوفت نور وفشخت كسها في الاتوبيس وكان نفسي اقعد جنبها تاني واعمل كده واهتك كسها في الاتوبيس بس عمر سبق وقعد جنبها وقعدت أنا في الكرسي اللي وراءهم وقبل ما الاتوبيس يتحرك
لاقيت واحدة جايها بتجري بسرعة علي الاتوبيس وركبت وطبعا جاءت علشان تعقد جنبي
ايوه زي ما توقعتوا هي بتاعت الاسانسير وفعلا قعدت جنبي وفرحت جدا طبعا وحسيت بسعادة رهيبة وافتكرت اول مرة مع نور وقررت اني اعمل كده معاها
وكنت بضحك وهي سألتني عن سبب الضحك وقولت لها انتي دائما بتيجي متأخرة وضحكت هي كمان وقعدنا وبداءنا نتعرف علي بعض وعرفت اني اسمها ليل وأنها مطلقة وبتشتغل في مجال تكنولوجيا المعلومات والاتصالات وعندها شركة وهي هنا لوحدها بتغيير جو ولم عرفت اني مهندس برمجة فرحت وعرضت عليا شغل واتحرك بينا الاتوبيس وكان اتوبيس صغير خمسة وثلاثين راكب ودخل في مدقات جبلية وطبعا كان الإضاءة مغلقة لأني الطريق ضلمه وانا مع كل مدق اميل علي ليل واحك ايدي في بزازها واكتشفت أنها مش لابس برو وحسيت بملمس بزازها علي دراعي لأني كنت لابس تيشيرت كت
وبداءت اهيج اكتر وزبي يقف وتحت الشورت والتليفون رن وطلعت التليفون ومع الإضاءة بتاعت التليفون لاقيت ليل بتبص علي زبي وحركت لسانها علي شفايفها وحسيت بهيجان ليل ورحت عادل زبي في الشورت ووقف وعمل خيمها
وكانت ليل عماله تبص عليه وانا عامل نفسي مشغول مع المكالمة
وراحت ليل بصت الناحية التانية علي الطريق ورحت أنا مسكت أيدها وحطيتها علي زبي وشهقت ليل من المفاجأة ولكني بصيت ليها وفهمت هي أنها تسكت ورحت بداءت احرك أيدها علي زبي علشان تدعك فيه وكانت خائفه لحد يشوفنا
ولكنني علشان عارف اني معظم الموجودين اجانب ومفيش مصريين غيرنا أنا وهي ونور وعمر في الباص كنت مش شاغل بالي بحد ورحت قربت بأيدي علي كس ليل وحركت ايدي علي كسها وهي كانت لابسها بنطلون اسود ليجن راسم كسها الكبير وفضلت ادعك واحرك ايدي علي كسها واحاول ادخل ايدي وصوابعي جوه كسها اللي اتبل وفعل دخل نص صباعي في كسها من فوق الهدوم وهي سخنت وسرعت في دعك زبي وانا قاعد العب في كسها واهاتها زادت اوي وشهوتها كانت هتنزل وراحت بعدت ايدي بعصبيه وسحبت أيدها من علي زبي حاولت امسك أيدها تاني لكن هي رفضت وقالت لي بصوت واطي بعدين لم نرجع الفندق
وسكت وانا كلي نار ومولع من زبي الهائج اللي مارتحش من لعب ليل فيه
وشويه ووصلنا لمكان في الصحراء فيها خيام منصوبها وقعدت عربي وموسيقى واكل مندي وكل ما تتخيلها
واول ما وصلنا عرفت ليل علي عمر ونور وقررنا أننا نقعد مع بعض واتحركنا في المكان وانا ماشي
سمعت صوت بيقول باااشا
بصيت حوالي لاقيت سواق التاكسي اللي وصلنا أنا ونور وعمر اول مرة
جاء وسلم عليا وعرض عليا خدماته وقالي اني هنا كل حاجه متاحة وشاور بعلامة الفلوس وغمز لي بعينه ناحية ليل ايه موزة جديدة دي
ورحت بصيت ليه بغل وغيظ وزعقت فيه اني يسكت خالص ولم احتاج حاجه هقول له
ورحنا احنا الأربعة قعدنا علي الارض في ركن بعيد شويه قاعدة عربي
وبداءت السهرة والليلة الجميلة في وجود نور وليل وكانت من احلي واجمل الليالي



الجزء الثالث عشر

قعدنا وطلبنا أكل وجاء الاكل وبداءنا ناكل وانا قاعد مربع رجلي وساندها علي فخاد ليل وقدامي قاعده نور وفخادها ظاهرين قدام عيني وعمر عينه علي ليل
ومركز معاها وبصراحة حسيت بالغيرة لأني طبعي مش بحب حد يبص علي حاجه تخصنني
وخلصنا اكل طلبنا شاي عليه اعشاب صحراوية كان طعمه جميل اول مرة اشربه وده كان واجب من محمود سواق التاكسي هو اللي جاب الشاي وجاء قدمه لينا وطبعا صبحت عليه وهو بيقدم الشاي عرض عليا اني نركب كلنا بادچ بجي
وقالي اني ممكن اطلع بيه اي مكان احب اروحه واعمل اللي انا عايزه
وعرضت الفكرة علي عمر وقررنا نركب بادچ بجي وركبت أنا وليل مع بعض ونور وعمر مع بعض واتحركنا وسوقت أنا وكانت ليل راكب ورايا وكنت بسوق بسرعة وهي ماسك فيا وحضناني وايدها ملفوف حوالين صدري وكانت رأسها ساندها علي ضهري وحسيت بسخونة نفسها وجسمها علي جسمي ولحمي لازق في لحمها وحسيت بهيجان وولعت خالص واحنا ماشيين شوفت صخرة كبيرة لافيت من عندها وكان الضوء حلو لأني القمر مكتمل ووقفت البادچ بجي
وقعدت شويه وسألتني ليل عن سبب التوقف وقولت لها اني الليل والمنظر هنا حلو وعايز نقعد شويه مع بعض هنا
وقعدنا علي الارض وسندت ضهري علي الصخرة وليل قعدت جنبي ورحت خدتها في حضني ورأسها علي صدري وبداءت احسس علي شعرها واقرب منها
واخدها في حضني اكتر علشان تحس بالأمان وقعدنا نتكلم عن حياتها وعرفت منها أنها كانت متجوزة من رجل اعمال وكان كبير في السن وأنها اتظلمت من أولاده وأنها كان بيعاملها وحش ومكنش حنين عليها وافتكرت حياتها وفضفضة كتير اوي وانا كان نفسي طبعا اني واحنا قاعدين كده انيكها بس الموقف قلب بذكريات سيئة لليل وطبعا كنت لازم إبان اني راجل چنتل ومش بيدور علي الجنس وخلاص وفضلت معاها لحد ما هديت واعتذرت ليا اني حكت علي حياتها السابقة ليا وطلبت ليل أننا نتحرك ونرجع
وقمت واتحركنا واحنا راجعين خدت طريق تاني وشوفت عمر ونور في مكان ضيق بين صخرتين والإضاءة فيه قليله ورحت واقف وعدلت وش البادچ بجي عليهم والنور بتاع البادچ بجي نور عليهم عمر اتخض ونور صوتت
وفضلت اضحك عليهم أنا وليل وعمر لبس بسرعة وعدل نفسه وراحت نور ضحكت وراحت شدتني من علي البادچ بجي بغل ونزلتني وراحت سحبت الشورت وحطت زبي في بوقها
وكانت بتعض في زبي جامد ورحت صرخت لم عضت زبي
وراح عمر ضحك وقالي تستاهل علشان تخضنا تاني
ورجعت نور تمص زبي وفضلت تدخل زبي وتخرجه وترجع تعضه وتبص ليل وعمر اللي كل شويه يضحك عليا
وكان عمر عمال يبص علي ليل ويبص ليا قال ايه يعني عايز ليل تمص ليه زبه
بس نور كانت مولعة خالص وكانت بتمص بحرفنا وراحت بصت ليل وطلبت منه أنها تشاركه زبي وليل رفضت ولكني بصيت ليها نظرة رجاء وحب وراحت مقربة وقعدت جنب نور وراحت نور خرجت زبي من بوقها ومسكت وقربته من بوق ليل اللي قربت من زبي بلسانها ببطئ وخجل ولكن نور مسكت راس ليل علشان تقربه من زبي وبداء ليل تحرك لسانها علي راس زبي وتلف لسانها علي الرأس ونزلت بلسانها علي زبي من الحشفة لحد البيضان وفضلت تطلع وتنزل بلسانها علي كل حتة في زبي ونور عمال تتفرج علي ليل اللي كانت بتمص بحرافية وبصراحة ليل كانت محترفه في مص الزب عكس نور
وفضلت ليل تتدلع في زبي والراس وترفع زبي لفوق وتمص العرق الخلفي من زبي وبعد ما غرقت زبي بلسانها راحت مسكت زبي واقربته من نور اللي دخلته في بوقها علي طول وفضلت نور تمص في زبي وليل كانت ابدعت في رضع بزاز نور معرفش امتي وازاي ليل خرجت بزاز نور وبداءت ترضع فيها
فعلا ليل كل مرة بتثبت ليا أنها ست بتاعت سرير ونيك
وطبعا عمر كان واقف يتفرج ويدعك في زبه
وخرجت نور زبي من بوقها وقربت هي وليل من زبي بلسانهم وفضلوا يلحسوا زبي مع بعض وكان زبي بين لسانهم ومع كل مرة يلحسوا زبي يقربوا من بعض وهما عند رأس زبي ويبوسوا بعض وكانوا بيبوسوا بعض اجدع من اي اثنين سحاقيات وفضلوا الاثنين يمصوا زبي مع بعض ويبدلوا عليه لحد ما حسيت اني خلاص مش قادر وراحت نور وليل مسكوا زبي يدعكوا فيه لحد ما نزلت في بوق نور ومسكت نور زبي جامد ومنعت اني انزل لحد ما دخلت زبي تاني في بوق ليل اللي خدت بقية لبني في بوقها وكان عمر نزل لبنه علي الارض جنبنا وقاعد مولع سيجارة
وعدلنا هدومنا ورجعنا تاني ولم رجعنا كان المكان ازدحم اكتر وفي رقص وغناء وقعدنا وجاء محمود تاني علشان يشوفني عايز حاجه
وطلبت منه ويسكي وجاب محمود الويسكي وطبعا كان بطريقة مختفيه وطبعا كلنا شربنا وقامت نور وقفت وبداءت ترقص شرقي وتهز وسطها شمال ويمين
ولاقيت كل الأجانب اللي كانوا معانا التفوا حوالينا وبيسقفوا لنور واحنا واقفين أنا وليل وعمر راح عمر شد نور وكان عايزها تبطل رقص ولكن جاء واحد من الاجانب اللي واقفين وطلب من عمر اني يسبها تكمل رقص ودخل معاها الشخص ده وبداء يرقص ونور تميل عليه وتهز نفسها وتميل برأسها علي صدر الراجل اللي كان بيرقص معاها وعمر واقف مش عارف يتصرف والناس كلها عماله تتفرج علي نور اللي كانت بترقص بهستريا وتهز كل حتة في لحمها
وبصيت علي زب عمر اللي كان واقف وهو شايف عيون كل الرجالة اللي واقف وهي بتنهش لحم مراته معرفش فكرت في كده ازاي وبصيت ليه بص اهو ده اللي حصل وكملت نور رقص والأغنية خلصت واشتغلت اغنية تانيه ونور كانت عايزه تكمل وطبعا فهمت اني نور سكرت ورحت بطريقة شيك قربت منها وسحبتها من وسط الناس وقعدتها والناس اللي كانوا متجمعين بداءوا يتفرقوا تاني وكل واحد يرجع إلي كان بيعمله
وحسيت اني عمر ولع ومش قاعد مرتاح
وطلب عمر مننا أننا نمشي نرجع وطبعا مكنش ينفع أننا نرجع لأني كان لازم الفوج كله يرجع مع بعض
وحبيت ازود هرمون الدياثة عند عمر ورحت سحبت نور وقمنا مع بعض ورحت ناحية محمود اللي لم شافني راح قرب مني وعرض عليا مكان مقفول لو حابب وفعلا ظبطت محمود وراح معانا طلعنا ناحية هضبة مرتفعة عليها خيام صغيرة مجهزة للنوم ومخصص لناس عاشقة السفر والاستكشاف
ولم وصلنا
دخلت أنا ونور الخيمة وراحت نور مسكت زبي تدعك فيه وانا عمال أبوسها واقفش في بزازها وادعك فيهم بأيدي وهي عمال تدعك في زبي اللي وقف ونزلت نور قعدت قدام زبي وخرجته من الشورت وقربت بلسانها من زبي وبداءت تلحس في زبي ورأس زبي وتنزل بلسانها تلحس عروق زبي النافرة وظاهرة وطلعت تاني ودخلت زبي في بوقها وباديها تدعك وتمص بلسانها وايدها التانية تدعك في كسها وهي قاعدة قدام زبي ورحت خليت نور تنام علي ضهرها ونمت عكسها في وضع 69 وهي كانت بتشفط زبي في بوقها وانا نائم عليها ولساني بيهري كسها وكنت بدخل لساني جوه كسها وأخرجه والعب في زنبورها بطرف لساني وصوابعي تلعب وتدخل كسها وهي تمص وترضع في زبي وبيضاني وعكست الوضع ونمت علي ضهري ورفعت نور فوق مني وكملت لحس في كسها وهي كانت بترجع بكسها اكتر علي بوقي وانا افشخ كسها بلساني واعض زنبورها وهي هائجة اكتر ودخلت زبي كله في بوقها
وفضلنا كده شويه لحد ما هي نزلت عسل كسها وشربت عسل كسها كله وقامت نور ونامت علي ضهرها وانا عدلت نفسي ورحت قاعد علي ركبتي ورفعت وسط نور من تحت بأيدي ودخلت زبي في كسها وفضلت ارزع فيها وانيكها وهي تصوت بصوت مكتوم وفضلت كده شويه لحد ما هي سخنت تاني وراحت حاولت تعدا نفسها وخلتني انام علي ضهري وطلعت هي قعدت علي زبي وفضلت تطلع وتنزل علي زبي وتقعد عليه وترقص وتهز نفسها شمال ويمين وتتحرك عكس عقارب الساعة بحركة دائرية علي زبي وحسيت بزبي بيلف في كسها بزاوية 360 درجة حسيت بكل حته في كسها وكان احساس ممتع اوي وهي بتعصر وتقفل وتفتح كسها علي زبي وحسيت اني هنزل وهي وبداءت ترتعش وخوفت احسن انزل قبلها لأني بصراحة وهي بتتنطط علي زبي كان احساس فاجر وهيجتني جدا ورحت عدلت نفسي شويه وقعدت وهي في حضني ومازال زبي جواها بس حاولت اهدي نفسي وزبي ومنعتها من الحركة وخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس علي ضهرها والعب في شعرها وهي من هيجانها عضتني من كتفي ورحت أنا اتغظت وعضيتها أنا كمان بس في بزازها فوق الحلمة بشويه وصرخت هي وحسيت بيها ولعت اكتر وحاولت أنها تتحرك وهي في حضني علي زبي ولكن أنا اللي رفعتها ووقفت بيها ونتططها علي زبي وانا واقف وفضلت كده شويه صغيرين لحد ما حسيت اني خلاص مش قادر ورحت نزلتها وخلتها تعقد قدام زبي تمص فيه وتضرب عشر لزبي لحد ما نزلت في بوقها وخرجت زبي ونطرت باقي اللبن علي بزازها
وقعدنا شويه نأخذ نفسنا ونتكلم عن ليل وعن معرفتي بيها وعرضت علي نور أننا نتجمع مع بعض احنا الثلاثة ونور وافقت وكانت سعيدة جدا
وقعدت تتخيل انها بتتساحق مع ليل وانا موجود وانيكهما وقعدت تخطط ازاي نقضي يوم مع بعض ومجرد ما تخيلت اني بنيك الاثنين زبي ولع ووقف تاني
وبصت نور شافت زبي واقف ضحكت وراحت ضربتني علي زبي
وقالت لي هو علي طول هائج كده وراحت نزلت تمص فيه تاني
وفضلت تمص بدلع وغنج وتدلع زبي وبعد كده قومت أنا وخليت نور تفلقس في وضع الكلبة وقربت براس زبي وبداءت ادعك واحك راس زبي في خرم طيزها وهي بداءت تسخن وخرم طيزها يهيج ويفتح ويقفل وانا اهيج فيها والعب براس زبي واقرب وابعد تاني وهي راحت زقت نفسها عليا علشان ادخل زبي وانا اتحرك يمين وشمال واغيظ فيها لحد ما زعقت واتعصبت وطلبت مني ادخل زبي و دخلت زبي في خرم طيزها مرة واحدة وبقوة وفضلت انيك فيها كتير وهي تعبت ونامت علي بطنها وانا نمت عليها وزبي جوه طيزها مخرجش وعمال ارزع فيها وانيكها وطيزها تقفل وتفتح وتهصر زبي وفضلنا كده كتير
وهي عماله تزؤم وتتأوها وتصرخ بصوت مكتوم وانا عمال انيكها وادخل وأخرج زبي وفعلا كنت أنا كمان تعبت وخرجت زبي اضرب عشر لنفسي علشان اسرع في نزول اللبن وارجع انيكها تاني وهي تعصر زبي علشان انزل وتصرخ وتطلب مني انزل وسرعت من حركة دخول وخروج زبي لحد ما نزلت لبني في طيزها وقعدنا شويه نرتاح وخرجت قعدت قدام الخيمة اشرب سيجارة كان منظر الشروق جميل والضوء بيطلع من وراء الجبل وجاءت نور قعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي وبعد شويه شوفنا المفاجأة
ياتره ايه هي استنوني علشان هتعجبكم
لي مكملتش
 
نفسي اتجوز واحده متحرره و اعمل زى اللى بيحصل فى القصه و يبقى فى تبادل زوجات كمان
 
كنا مستنيين الكاتب ينزل التكمله وبعد الاختيار المناسب للتكمله استمر الغياب :cry:
 
فين باقى القصه و ياريت يبقى فى تبادل زوجات و الزوج ما يبقاش متاكل حقه
 
قصه رائعه جدا و جميله و مثيره اتمنى ان اكون مكان عمر
 
ممكن يكون فى القصه تبادل زوجات يعنى يكون مع عمر و نور اسره او اتنين كمان
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%