Neswangy

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة إستكمال أنا والمتحرر وشرم الشيخ ـ حتي الجزء الثالث عشر 21/9/2022 (عدد المشاهدين 7)

A7m3d

نسوانجى خبرة
عضو
إنضم
6 يوليو 2022
المشاركات
559
مستوى التفاعل
255
نقاط
2,371
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كمل بالتفصيل
 

Bosy17 اسطورة القصص

مشرف قسم القصص والمسابقات
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
15 ديسمبر 2021
المشاركات
4,981
مستوى التفاعل
5,750
الإقامة
Italia
نقاط
5,109
الجنس
ذكر
الدولة
Italia
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لماذا توقفت جمهورك بأنتظارك
 

الجنتل الزبير

نسوانجى مخضرم
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
1,066
مستوى التفاعل
1,322
نقاط
424
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

البلبل الأزرق

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
إنضم
24 يونيو 2022
المشاركات
292
مستوى التفاعل
403
نقاط
1,698
الجنس
ذكر
الدولة
أمريكة الشمالية
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في أول الجزء التاسع، غير معروف ما حدث من الساعة الثالثة عصرا عندما صحوت حتى صباح اليوم التالي عندما خرجت إلى البلكونة.
 

الجنتل الزبير

نسوانجى مخضرم
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
1,066
مستوى التفاعل
1,322
نقاط
424
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في أول الجزء التاسع، غير معروف ما حدث من الساعة الثالثة عصرا عندما صحوت حتى صباح اليوم التالي عندما خرجت إلى البلكونة.
البلبل الأزرقارجع تاني واقراء هو صحي ووقف في البلكونة واتكلم مع عمر ونزلوا سواء ورجع تاني واستعد واستني بالليل وراح اوضة عمر ونور
 

البلبل الأزرق

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
إنضم
24 يونيو 2022
المشاركات
292
مستوى التفاعل
403
نقاط
1,698
الجنس
ذكر
الدولة
أمريكة الشمالية
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ارجع تاني واقراء هو صحي ووقف في البلكونة واتكلم مع عمر ونزلوا سواء ورجع تاني واستعد واستني بالليل وراح اوضة عمر ونور
الجنتل الزبيرصحيت من نومي ومكنتش نور نائمه جنبي مسكت الموبيل ابص في الساعة لاقيته ثلاثة العصر ايه اللي حصل وفين نور مش عارف ومش فاهم اي حاجه
تفتكروا ايه اللي حصل بعد كده
استنوني الجزء الجاي علشان تعرفوا ايه اللي حصل بعد كده



الجزء التاسع

وبعد ما صحيت وبداءت استوعب اللي حصل قمت اخد دش علشان افوق وافهم فين نور ومشيت ليه
خد دش سريع ولبست شورت جينز ودخلت البلكونة اشرب سيجارة وانا واقف بحاول ابص علي اوضة نور وعمر
واحاول اسمع اي صوت خارج من اوضتهم
لاقيت باب البلكونة بيفتح ولاقيت عمر خارج يقف في البلكونة
سمعت صوت عمر بيصبح عليا لافيت وشي ورديت الصباح .

الكلام نط من الساعة ثلاثة العصر إلى صباح اليوم التالي. لا أحد يصبح على أحد المغرب.
 

الجنتل الزبير

نسوانجى مخضرم
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
1,066
مستوى التفاعل
1,322
نقاط
424
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صحيت من نومي ومكنتش نور نائمه جنبي مسكت الموبيل ابص في الساعة لاقيته ثلاثة العصر ايه اللي حصل وفين نور مش عارف ومش فاهم اي حاجه
تفتكروا ايه اللي حصل بعد كده
استنوني الجزء الجاي علشان تعرفوا ايه اللي حصل بعد كده



الجزء التاسع

وبعد ما صحيت وبداءت استوعب اللي حصل قمت اخد دش علشان افوق وافهم فين نور ومشيت ليه
خد دش سريع ولبست شورت جينز ودخلت البلكونة اشرب سيجارة وانا واقف بحاول ابص علي اوضة نور وعمر
واحاول اسمع اي صوت خارج من اوضتهم
لاقيت باب البلكونة بيفتح ولاقيت عمر خارج يقف في البلكونة
سمعت صوت عمر بيصبح عليا لافيت وشي ورديت الصباح .

الكلام نط من الساعة ثلاثة العصر إلى صباح اليوم التالي. لا أحد يصبح على أحد المغرب.
البلبل الأزرقاسفين ياريس اعتبر كان لسه صاحي وصبح هو المقصود اني هو كان لسه صاحي
 

Bosy17 اسطورة القصص

مشرف قسم القصص والمسابقات
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
15 ديسمبر 2021
المشاركات
4,981
مستوى التفاعل
5,750
الإقامة
Italia
نقاط
5,109
الجنس
ذكر
الدولة
Italia
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تم أضافة الجزء الحادي عشر
 

الخديوى

نسوانجى خبرة
عضو
إنضم
10 نوفمبر 2021
المشاركات
658
مستوى التفاعل
480
نقاط
633

متتأخرش علينا يا كبير.. الجزء ممتع جدا وشيق ومنتظرين الجزء الثانى عشر وتسلم ايدك يا باشا..

مع خالص تحياتى...
 

Bosy17 اسطورة القصص

مشرف قسم القصص والمسابقات
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
15 ديسمبر 2021
المشاركات
4,981
مستوى التفاعل
5,750
الإقامة
Italia
نقاط
5,109
الجنس
ذكر
الدولة
Italia
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تم أضافة الجزء الثاني عشر
 

Al Joker

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
15 يناير 2022
المشاركات
129
مستوى التفاعل
133
الإقامة
الاسكندرية
نقاط
98
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عاش يا وحش كمل
 

الجنتل الزبير

نسوانجى مخضرم
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
1,066
مستوى التفاعل
1,322
نقاط
424
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

ألذئب العبادى

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
5 ديسمبر 2021
المشاركات
91
مستوى التفاعل
43
نقاط
228
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
أولا حابب اشكر إدارة المنتدي علي ثقتها واختياري لتكملة قصة من تراث نسوانجي

وهي قصة أنا والمتحرر وشرم الشيخ

ثانيا حابب أتقدم بالشكر للزميل السابق الذي بداء في نشر القصة ووصل بها الي الجزء السابع



وأخيرا سوف اقوم باستكمال القصة وارجو أن تنال إعجابكم ومنتظر تعليقاتكم علي باقي الأجزاء

الجزء الثامن

وبعد ما نور قعدت علي السرير اكتشفت اني عمر واقف يتفرج علينا
وحسيت بنور اتصدمت وسحبت ملاءة السرير وغطت جسمها
وبصيت لعمر اللي لمحت في وشه صدمه وفي عينه كلام كتير جدا
واتكسفت من نفسي وحسيت اني دي النهاية واني ممكن يحصل دلوقتي مشكله
بس كسم اي حاجه المهم اني استمتعت بكس نور اللي جنني علي مدي يومين واخير دوقت عسل كسها من المنبع من بين فخادها
وبداءت نور في البكاء وبصت لعمر
انت السبب انت السبب أنا مش خائنه ولا شرموطه شوفت تخيلاتك وصلتني لايه شوفت افكارك يادي المصيبة
وراح عمر قعد جنبها وهو مصدوم من الكلام
انا قولتلك تتناكي من غيري
وعمال استمع لهم بس اللي كان غريب بالنسبة لي عمر دخل ازاي اوضتي
وافتكرت اني من لهفتي وهيجاني مقفلتش الباب
ورجعت ركزت في المناقشة اللي بتدور بينهما
انا كان كل هدفي اسعدك انتي عارفه أننا بنيجي هنا نغير جو ونجدد حياتنا وعلاقتنا ونشوف ناس جديد ونتحرر شويه من الكبت الجنسي كان آخرنا ايه نشوف واحدة أجنبية نتخيلها معانا وانتي تتخيليها معاكي وبتتساحقوا مع بعض وكنا بنكون مبسوطين ونرجع تاني لحياتنا ايه الغلط في كده
قوليلي ياهانم
ولا اقولك أنا شكل البيه عجبك
مترميش الذنب عليا وانت اللي علمتني وفتحت عيني
انا من اول ما اتحرش بيا وانا حكيت ليك وانت سكت وكنت مبسوط وعاجبك الحوار والدليل
ولا بلاش فضائح
هههههههههههه خلاص بقي ما هي الفضائح حصلت اهي
ورحت قلت في بالي لازم اللحق الموقف واستغل الحوار الدائر ده لصالحي
بص ياعمر أنا اولا بعتذر ليك عن اللي حصل ومش مهم دلوقتي مين السبب
بس تعال كده نفكر بالعقل دلوقتي اللي حصل حصل واللي حصل ده كان غصب عنا جميعا ومش بإرادتنا بس اكيد استمتعنا بيه
وبما اني انت ونور جايين تستمتعوا وتجددوا حياتكم ايه اللي يمنع ده حقكم
ولو وجودي هيمنع انكم تتمتعوا مع بعض أنا مستعد اعمل شيك اوت وامشي حالا
واللي حصل ده عمري ما هتكلم فيه مع حد ولا حتي مع نفسي وأحترم خصوصيتكم واتمني ليكم حياة سعيدة
وسكت شويه ولاقيت عمر بلم وساكت وبيبص لنور
اللي هو ايه رايك
ولاقيت نور بصت في عيني ومقدرتش افهم دي بصت رجاء ولا عدم تصديق للي بقوله
ورجعت بصت لعمر تاني
عمر بص لي وقالي وهو في عينه كسره وحزن
سيف انا مراتي مش شرموطه ولا أنا خول كل الحكاية كانت تخيلات وبس
بس للأسف اني الحلم اتحول لحقيقة علي يدك معرفش دي لعبة القدر معايا
ولا الحظ أو شطارة منك انك توصل مراتي لسريرك
وسكت شويه وبص في الأرض
وحسيت بيه اني هو مكسوف وخجلان من اللي حصل
قربت منه وحطيت ايدي علي كتفه
شوف ياصاحبي اللي حصل ده لعبة القدر معاك ومعايا ويمكن ده حصل علشان انت تكون سعيد والقمر ده نقدر نسعدها يبقي ليه تحرم نفسك وتحرم نور من السعادة عيش حياتك واتمتع بيها وجددوا علاقتكم مع بعض واوعدك اني ده يكون سر
وسكت مستني رد أو تعليق من عمر
لاقيت نور وشها رجع ينور تاني وهديت ومسكت ايد عمر وبتبص ليه نظرة رجاء
وراح عمر بص لنور مرة تانيه وبص ليا وراح وقف وقالي خلي بالك منه وابسطها اهم شي حبيتي تكون مبسوطها انا هعمل كده علشان سعادة نور هي اهم حاجه في حياتي ومشي ناحية الباب علشان يخرج وسبنا مع بعض
استغربت تصرفه احا أنا كنت عايزه انيكها قدامه مهم دلوقتي اهم شي أتمتع بالكس ده
وخرج عمر وساب القمر الملبن معايا وقفل الباب وراءه
قعدت جنب نور ومسكت أيدها ابوس باطن أيدها وابص في عينها نظرات حب
البت تتحب جمال وحلاوة وجسم ملبن نار وكلها انوثة وسخونة تولع اجدع زب
وبعد كده قربت منها وبوسة خدودها وقربت من ودنها اهمس في ودنها بكلام حب وغزل لاقيت نور ساحت خالص ونامت برأسها علي صدري وحسيت ادي ايه هي رومانسية وبتحب الكلام الحلو
ورحت فضلت اتغزل فيها وفي جمالها ونزلت بأيدي ادعك في كسها اللي كان اتبل من عسل كسها وفضلت العب في كسها وادخل صباعي في كسها وهي مغمضة عينها وسانده برأسها علي صدري وقربت بلساني الحس حلمة ودنها وأهمس في ودنها بكلام واقعد اقول لها كلام سكسي

كسك مولع
طعم عسلك حلو اوي
جسمك ناعم وفاجر
عايز ارضع من بزازك يانور وفضلت كده اتكلم واسخنها بالكلام لحد ما لاقيت نور بتشدني عليها جامد وتمسك رقبتي وراسي وتشدني ناحية بزازها
عرفت انها خلاص ولعت ورحت نومتها علي ضهرها وطلعت نمت عليها ومسكت بزازها الاثنين مع بعض اقفش فيهم واحسس عليهم كان حلمات بزازها واقفين وناشفين اوي قربت اكتر بشفايفي واتنفست بالقرب من الحلمات وكان نفسي سخن مولع ولاقيت نور اتنفضضت من سخونة نفسي علي حلمات بزازها
ورحت خرجت لساني الحس حلمات بزازها والعب فيهم بلساني وكنت بلحس وارضع من بزها اليمين وأيدي بتدعك وتحسس علي بزها الشمال وبدلت بين بزازها وفضلت ارضع فيهم واعض في حلماتها وحسيت بنور بتتنفض وترتعش
وبتحضني جامد ورحت حضنتها وسيبتها شويه تهدي
ورحت نازل بلساني الحس جسمها من عند بزازها لحد ما وصلت لقبة كسها اللي لاقيته غرقان ومبلول ورحت فاتح شفايف كسها بأيدي ودخلت لساني جوه كسها اللي كان غرقان وفضلت انيكها بلساني وادخل لساني وأخرجه جوه كسها الناعم
وكانت ايدي شغاله عماله تدعك زنبورها
وعكست الوضع طلعت بلساني الحس رأس بظرها اللي انتفخ ضعف حجمه ودخلت ثلاثة صوابع من ايدي في كسها لحد ما لاقيت نور بتتنفض وترتعش
بقوة ونزلت عسلها اللي سائل ونزل علي خرم طيزها وكان عسل كسها عامل خيط رفيع نازل علي الخط الفاصل بين كسها وطيزها ورحت قربت بصباعي أداعب خرم طيزها وعسل كسها ساعد اني عقلة من صباعي تغوص وتدخل جوه خرم طيزها ولاقيت نور اتنفضضت وسحبت نفسها وحاولت تفرك علشان صباعي يخرج من طيزها
ولاقيته بتترجاني وبتقولي بلاش هنا ارجوك
ورحت خرجت صباعي ورحت خليت نور تنام علي بطنها
وطلعت الحس طيزها بلساني وفضلت الحس وانا طالع لحد ما وصلت لرقبتها وكنت نائم علي ضهرها وهي تحت مني نائمه علي بطنها لحد ما رأس زبي خبطت في كسها
ورحت عادل نفسي شويه علشان زبي يدخل لوحده وانا بتحرك لفوق وفعلا لاقيت زبي بيدخل لوحده واللي سهل دخولها مياه كسها والعسل اللي سائل وفضلت انيك في نور وهي نائمه علي بطنها ورفعت راسها بأيدي ولافيت وشها ناحيتي ورحت شافط لسانها في بوقي وكان لسانها في بوقي بشفطه وزبي في كسها وفضلت ارزع فيها وانيكها
وبعد كده روحت أنا قالب نفسي علي السرير ونمت علي ضهري وطلعت نور علي زبي في وضع الفرسة المقلوبة وبداءت هي تتحرك علي زبي وتهز نفسها علي زبي وتتحرك لقدام ولوراء بصراحة نور كانت انثي شرسة مولعة تعرف تهيج اي زب وبالرغم من أنها كانت مولعه كده بس هي كانت خجولها بس هي جواها انثي شبقه وده من حظي الحلو وفضلت انيكها وكانت بتقفل علي زبري وتعصرها وهي راكبه عليه وكانت بتدعك في كسها شويه وبزازها شويه
وفضلنا كده شويه أنا بحاول اتماسك وامنع نفسي من اني انزل لبني وهي عماله تفرك وتنيك نفسها بزبي اللي راكبه عليه لحد ما هي نزلت شهوته
ورحت خليتها تفلقس علي حرف السرير ونزلت وقفت على الأرض ورحت مدخل زبي ونيكت كسها اللي كان مفتوح وظاهر وقابب وهي مفلقسه
وكنت خلاص ولعت وسرعت في نيكها لحد ما حسيت اني خلاص هنزل ورحت مخرج زبي ونطرت لبني علي ضهرها
ونامت نور علي بطنها وانا واقف اتفرج علي لبني اللي كان مغرق ضهرها وراسم خط مستقيم علي ضهرها هههههههههههه 😂😂
وطلعت نمت جنب نور وهي نائمه علي بطنها ومرهقه وانا نائمه علي جنبي وببص وأتأمل في الملاك النائم علي سريري وغفلت نور وراحت في النوم
وبصراحة نمت أنا كمان من الارهاق
صحيت من نومي ومكنتش نور نائمه جنبي مسكت الموبيل ابص في الساعة لاقيته ثلاثة العصر ايه اللي حصل وفين نور مش عارف ومش فاهم اي حاجه
تفتكروا ايه اللي حصل بعد كده
استنوني الجزء الجاي علشان تعرفوا ايه اللي حصل بعد كده



الجزء التاسع

وبعد ما صحيت وبداءت استوعب اللي حصل قمت اخد دش علشان افوق وافهم فين نور ومشيت ليه
خد دش سريع ولبست شورت جينز ودخلت البلكونة اشرب سيجارة وانا واقف بحاول ابص علي اوضة نور وعمر
واحاول اسمع اي صوت خارج من اوضتهم
لاقيت باب البلكونة بيفتح ولاقيت عمر خارج يقف في البلكونة
سمعت صوت عمر بيصبح عليا لافيت وشي ورديت الصباح .
وطبعا كان يهمني اعرف ايه اللي حصل وليه نور مشيت من عندي
وسالت عمر أن كان هينزل علي الغداء ولا ايه
اعتذر عمر لأني نور تعبانه ونائمه ومش هتقدر تنزل
وسكت شويه وجاءت فالي بالي فكرة
وعرضت علي عمر أننا ننزل نشرب قهوة بحجة اني صاحي مصدع وعايز اشرب قهوة وكان الهدف اني اتكلم معاها واعرف ايه اللي حصل
نزلنا وتقابلنا بس انا كنت محتاج اشرب القهوة واقعد في مكان هادئ ولأني الريسبشن كان مزدحم طلبت من عمرو أننا نخرج نروح اي كافيه نتكلم هناك
خرجنا من باب الفندق وطلعنا روحنا علي كافيه وطبعا كنا العصر والمكان كان هادئ ومش مزدحم
وقعدنا أنا وعمر
وبداء عمر يتكلم وقال لي
بص ياسيف طبعا اللي حصل ده كان شي غريب جدا بالنسبة ليا ولنور ومكنش مخطط ليه احنا كان آخرنا تخيلات وده كان اتفاقنا مع بعض أنا ونور بس
ولكن حصل اني الموضوع خرج من أيدينا احنا الاثنين
وانت كنت صياد ماهر عرفت تصطاد
رديت عليه اني انا كمان مكنتش مخطط لشئ اصلا
وكمل هو الكلام وقال اني مش مهم ايه ولا مين كان السبب
بس المهم دلوقتي اني انا عملت كده وسيبتكم امبارح لم شوفت قد ايه نور كانت مبسوطة وسعيدة وهي معاك ودي اللي كان يهمني طبعا سعادة زوجتي وحبيبتي
واكيد يهمني اني يكون الموضوع سري بينا
واستغربت اني هو اللي فتح الكلام اصلا في الموضوع وانا اصلا مكنتش محضر كلام وكنت طول الطريق بفكر افتح كلام ازاي مع عمر
وسألته علي نور امتي رجعت ليه من اوضتي وبصراحة أنا سألته عن كده علشان اعرف هو نائم معاها ولا ايه اللي حصل
ولاقيت عمر حكي لي اني نور رجعت الاوضة مصدومة وحزينها وفضلت ساكت واني هو حاول يتكلم معاها ويعرف سبب حزنها
ولكن هي رمت اللوم عليه وقالي اني هو قال لي اني هو احتواءه وهون عليها
وهي هديت واقتنعت
طبعا كلامه كان مختصر بس حسيت من كلامه اني الموضوع عاجبه
وسكت شويه ورجعت اتكلم تاني وكنت عايز افهم هل العلاقة هتستمر ولا تنتهي عند النقطة دي
وسالت عمر بكل صراحة عن العلاقة بينه وبين نور هل حصل تغيير أو في فرق بعد مرحلة التخيلات ومرحلة دخولي في العلاقة
ولاقيت عمر اتفتح في الكلام وحكي لي بالتفصيل كل حاجه
وقالي عارف ياعمر بعد ما نور رجعت من عندك وكانت في الحالة دي أنا لما قعدت جنبها وخدتها في حضني وبداءت أتكلم معاها هي اقتنعت وتفهمت الموقف
واحنا بنتكلم كنت طبعا بحسس عليها واقفش في بزازها واهيج فيها بداءت هي تدعك في زبي من فوق الهدوم ولكن حصلت حاجه غريبه جدا لاقيت نور خرجت زبي ونزلت عليه بلسانه وبوقه علشان تمص زبي ودي كانت حاجه جديدة اول مرة نور تعمله في حياته معايا كتير كنت بطلب منه تمص زبي بس كانت بترفض وبصراحة هيجت جدا علي الرغم من أنه مكنتش عارف تمص كويس بس علشان كانت اول مرة مع نور كانت ممتعه وهيجت اوي عليه ونكتها نيكه ولا في الاحلام لدرجة أننا بدلنا أوضاع كتير وعملنا وضع ٦٩ مع بعض
ودي كانت حاجه جديدة بردك
وبصراحة دخولك حياتنا فرق كتير في العلاقة لدرجة اني نور طلبت صراحتنا اني ننكيها أحنا الاثنين مع بعض
وفرحت قوي من الطلب ده واحترمت صراحة عمر
وفجاءني عمر لم طلب يعرف رأيي اني انيك نور في وجوده ونتشارك مع بعض فيها
وطبعا رحبت بالفكرة وحسيت بهيجان وولعت من مجرد التخيل اني بنيك نور وفي وجود جوزها
واتفقنا أنا وعمر علي اني ازورهم في غرفتهم بالليل النهاردة
وشربنا القهوة وقمنا ورجعنا علي الفندق تاني ورجعت علي اوضتي علشان اجهز لليله نار مع نور
وطبعا جهزت نفسي وكان لازم في ليله زي دي اني اكون مستعد ليه
وعلي الساعة تسعة بالليل نزلت اشتريت زجاجة ويسكي وعديت علي الصيدلية اشتريت واقي ذكري طعمين مختلفين ولأني بحب الفراولة اشتريت واقي بطعم الفراولة وكان هدفي اشجع نور واعلمها المص صح لأني عارف اني نور عندها الاستعداد لتعلم فنون الجنس بس محتاجه تتعلم
وكان معادي معاهم الساعة عشر في غرفتهم
وطلعت خبطت علي الباب فتح لي عمر وكان لابس روب ومن الواضح اني هو كان مستعد وطبعا هو كان حاجز جناح عبارة عن غرفة نوم وريسبشن وحمام
دخلت استقبلني عمر في الريسبشن وقعدنا وانا منتظر ظهور القمر نور
عمر حس اني بدور علي نور بعيني
وراح ضاحك وقال لي الشرموطه عامله مكسوفه وقاعدة جوه
وطلبت من عمر اني ادخل لها
ورحت قمت علشان ادخل علي نور وبصيت لعمر اني ينتظر شويه
وضحك تاني ايه عايز تستفرد بيه لوحدك الاول
وضحكت أنا كمان وقلت لعمر
لا طبعا بس عايزه لوحدها الاول وهتعرف ليه بعدين
وفعلا دخلت علي نور لاقيتها نائمه على بطنها ورافعه رجليها لفوق وعماله تحركهم شمال ويمين ومشغله اغاني وبتغني مع الأغنية وكانت اغنية اجنبية رومانسية روحت أنا نمت جنبها في نفس الوضعية وخدت الهاند فري من ودنها علشان اسمع معاها ولاقيت نور اتخضت لم شافتني ورحت ابتسمت وهي ابتسمت وبصيت ليها في عينها وشوفت نظره حالمة رومانسية وفيه إثارة ورغبة ومسكت ايد نور ووقفنا وشغلت الموبيل علي نفس الأغنية وبداءنا نرقص مع بعض سلوه وكانت هي في حضني وأيدي علي كتفها وأيدي التانية محاوطة وسطها وهي حطت أيدها الاثنين علي رقبتي وكان عينه في عين بعض متواصلين بالنظرات وفضلنا نرقص شويه وبعد كده قربت من شفايفها وبوستها وكنت بشفط لسانها في بوقي وهي بتشد رقبتي اكتر عليها وكانت ايدي بتدعك وتحسس علي ضهرها وفضلنا نبوس بعض وهي كانت أيدها بتحسس علي صدري وانا شغال تحسيس وبوس فيها
ولم حسيت أنها هاجت خالص نزلتها تقعد قدام زبي ومكنش في منها أي مقاومة
ولم قعدت قدام زبي دعكت وحسست عليه من فوق الهدوم وكان زبي واقف لفوق وكنت لابس بنطلون جينز وزبي مرسوم في البنطلون وشوفت نظرات نور لزبي وهي عماله تبص عليه وتحسس وتقيس حجمه وهو منتصب
ورحت طلبت منها أنه تخرج زبي من البنطلون وتشوفه علي الطبيعة وكانت نور في الوقت دي زي ما اكون منوم مغناطيسا كانت بتنفذ الكلام علي طول
ورحت فكت حزام البنطلون وبداءت تفك الزراير ومكنتش لابس اندر وير وخرج زبي زي المارد اللي خارج من قمقم وضرب في وشها وهي مقرب من زبي وطبعا كنت عامل حسابي ولابس كاندوم بطعم الفراولة
وبداءت هي تدعك زبي وتحسس عليه وتنفست واستنشقت رائحة الفراولة
وطلبت منه اني تمص زبي ونفذت نور علي طول طلبي
وبداءت نور تمسك زبي وتقرب بشفايفه من زبي وكانت بتلحس زبي بعشوائية
وتحرك لسانه عليه وتقرب وتبعد لسانه علي طول
ورحت مسكت نور من دقنه ورفعت وشها لفوق وبصيت في عينها
نظرت شوق وحب وهي بصت بعينها اللي كانت بتلمع من الشهوة
وحسيت بنشوة لم شوفت النظرة دي في عينها
وشرحت لنور ازاي تمص وتمسك الزبر
وهي فهمت ونفذت وفضلت اشرح ليه ازاي تداعب راس زبي بلسانه وازاي تدخله في بوقها وتلحسه وازاي تمص البيضان وتداعبهم
وبعد محاولات كتير
لاقيت نور مسكت زبي بأيدها وقربت بلسانها تلف وتحرك لسانها علي راس زبي وأيده بتدعك زبي وبعد كده نزلت بلسانها تلحس عروق زبي لفوق وتحت
ورفعت زبي لفوق ولحست زبي من تحت العرق البارز في زبي ونزلت علي البيضان ترضع فيهم وكانت بتدخل بيضاني في بوقها وترضع فيهم وتبدل بينهم
وهي قاعدة علي رجلها ورجلها مفتوحه وهي بتمص زبي دخلت رجلي بين رجلها وقربت بصباع رجلي الكبير أداعب كسها وهي مستمرة في مص زبي
وهاجت نور واتجراءت وقلعتني الكاندام ومسكت زبي ودخلتها في بوقها وفضلت تمص فيه وانا يداعب كسها وسخنت وحسيت بمياه كسها بتسيل
وهي سرعت في المص وبعد ما كانت بتمص راس زبي وتدخله وتخرجها
زادت من إدخال زبي في بوقها لحد ما دخل زبي كله في بوقها وراحت خرجتها بسرعة وطبعا لأني هي مش متعودة علي دخول الزب لأخر بوقها بس هي كملت وفضلت تمص في زبي لحد ما حسيت اني هنزل لبني وحاولت أحرج زبي وانطر لبني علي بزاز نور ولكن نور رفضت ومسكت زبي بأيدها ومنعتني أني أخرج زبي وكملت مص لحد ما نزلت لبني في بوقها وهي كملت مص لحد ما نزلت آخر نقطة من لبني في بوقها
وبصيت علي الباب لاقيت عمر اللي كان واقف بيدعك في زبه نزل لبنه علي الارض هو كمان
وراح مشي عمر ورجع قعد في الريسبشن تاني وقعدت أنا علي طرف السرير
وقامت نور وقعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي وشكرتني لأني جاءت وعبرت عن فرحتها وقالت لي أنها افتكرت اني الحكاية خلصت علي كده وأنها كانت حزينة لحد ما دخلت عليها الاوضة
واستغربت طبعا من كلامها بس فهمت اني هي صادقه واني عمر هو اللي حور عليا وقال لي اني هي طلبت منه اننا ننيكها مع بعض ولكن الحقيقة اني ده تخطيط عمر
وندهت علي عمر بعصبيه وزعيق
ودخل عمر يضحك وداخل كان عمال يدعك في زبه بأيده تاني
قال يعني زبه هيقف تاني بعد ما نزل لبنه
تفتكروا زبه هيقف تاني ؟
مستني تعليقاتكم برد علي السؤال
واستنوني في الجزء القادم وتقبلوا تحياتي لكم



الجزء العاشر

ودخل عمر وهو عمال يضحك ويدعك في زبه وزعقت فيه بتكدب عليا ليه
ورد اني هو مكدبش واني هي طلبت فعلا منه أنها تتناك مننا احنا الاثنين
وراحت بصت نور ليه بكسوف أنا قولت ليك كده
ضحك عمر كتير وقال لنور ايوه لم كنت معايا وبنتخيل وقولتلك ايه رايك لو انا وسيف ننيكك مع بعض وانتي سخنتي وهيجانك زاد وقولتي ياريت
ردت نور بكسوف علي عمر بس ده كان تخيل مننا وانا مقدرش اعمل كده
ولكن عمر ضرب علي الحديد وهو سخن بس ياروحي دي أمنيتك وانا لازم احقق ليكي اي امنية وقرب منها وهمس في ودنها بكلام غزل وقال ليها
فاكرة اول بوسه كانت بينا كانت ازاي
هزت نور رأسها وقرب هو منها وباس شفايفها بشفايفه وقرب منها وخده في حضنه وقرب رأسها اكتر وهي فتحت بوقها وخرجت لسانها وهو شفط لسانها ببوقه وفضل يشفط لسانها
ونومها علي ضهره وطلع نام عليها وبداء يبوس كل حتي في وشها وشفايفها
ونزل لحس رقبتها بلسانه لحد ما وصل لحلمات بزازها وبداء يرضع في حلمة بزه ونور بداء تأوهاتها تعلي وراح عمر شاور ليا علشان ادخل معاهم
ورحت قربت منهم ووقفت علي الارض قدام عين نور اللي شافت زبي المنتصب وقربت من زبي وحاولت تلمس بلسانها وانا قربت اكتر ليها علشان ادخل زبي في بوقها
وكان عمر عمال يرضع في بزازها ويلحس في جسمها وفضل يلحس لحد ما نزل لكسها وبداء يدعك في زنبورها بأيده شويه وينيكها بلسانه شويه
وكل ما يزيد في لحس كسها نور تزيد وتسرع في مص زبي وكانت نور بتتفن في مص زبي واتعلمت بسرعة ومتعت زبي بمصه
وحسيت بهيجانه وشوفت الشهوة في عينها وانها خلاص مش قادرة
ورحت بعدت عمر عن كسها اللي كان غرق من شهوتها ودخلتها تفلقس وقربت راس زبي من فتحت كسها وانل واقف علي الارض ورأس زبي بره كسها وهي حركت نفسها علي السرير وقربت كسها من زبي ودخل زبي بكل سهولة بفعل مياه شهوته وزبي المبلول وهي ضبطت نفسها علي اني زبي يدخل علي طول مع تحركها لقدام
وبداءت هي تفرك وتحاول تهز نفسها لقدام ولوراء وتحرك نفسها علي زبي هي كانت مولعة وفضلت تهز وسطها علي زبي وانا واقف سابت وجاء عمر نام علي ضهره علي السرير قدامها علشان تمص زبه وراحت مالت علي زبه وبصت عليه وضحكت بصوت عالي
وسألها عمر عن سبب الضحك
وردت عليه شوفت بقي اني زبك اخر ينزل مرة واحدة اهو نائم
وطلب منها أنها تمص زبه علشان يقف تاني
وبداءت تمص في زبه وتشد فيه بأيدها وتضرب زبه بأيدها
وتحولت نور البريئة الي شرموطه وبداءت تشتم في عمر وزبه
وقالت كلام كتير زي شوف ياخول زب سيف
متعني ياسيف يمكن زبه يقف
خرج زبك وفرجه زبك واقف ازاي
شوف يامعرص زب الرجال
وهي كنت بتصوت وتشتمت في عمر وتتاؤه بصوت عالي وانا ولعت جدا وكنت برزع في كسها وانيكها وهي تصوت وتشتم وتتضرب عمر في بيضانه
ونزل المزي من زبي وحسيت اني خلاص هنزل وحاولت أحرج زبي من كسها ولكن هي رفضت لم حست اني خلاص
وطلبت مني اني انزل جواها وسرعت في نيكها ومسكت وسطها ثبتها وفضلت اطلع وادخل زبي لحد ما نزلت لبني في كسها ومع آخر نقطة لبن نزلت مني كانت هي بتصرخ وتعض في زب عمر اللي صوت من قوة العض
وقامت نور وقفت علي عمر اللي كان نائم على السرير وفتحت رجلها ونزلت لبني من كسها علي بطن ووش عمر
وكنت شايف المنظر ده ولمحت زب عمر اللي انتصب علي الاخر لم لبني نزل علي بطنه ونزل لحد زبه وراح عمر دعك زبه بلبني وقام بسرعة وهي هائج جدا ونوم نور علي بطنها وراح مدخل زبه فيها وناكها وفضل ينيكها ويحاول يمنع نفسه من التنزيل ولكن نور قفلت كسها علي زبه ومعرفش يخرج زبه من كسها وعصرت زبه وهي قافله كده لحد ما هو نزل لبنه جواها
وفضلت نور نائمه على بطنها شويه
وخرجت قعدت في الصالة اشرب سيجارة وصبيت كاس وسكي ليا وبعدين خرج عمر قعد معايا نشرب مع بعض وكان مقرمشات ولب وقعدنا نشرب ونمز أنا وعمر
وشويه ولاقيت نور خارج علينا لابسها روب احمر مقفول وكانت خدت شاور
وكانت قمر فعلا وهي مبسوطة ووشها منور وجاءت وقعدت معانا وزعلت أننا بنشرب لوحدنا
وفهمت منها أنها بتشرب خفيف وصب عمر ليها كأس وخبطنا الكاسات في صحت بعضينا وبعد تاني كاس لنور
لاقيتها قامت وفتحت الروب وكانت لابسها قميص نوم قصير جدا وكان مبين فخادها وحاصر طيزها وراسمها ومكنتش لابسها اندر وكان كسها ظاهر وقامت نور وقفت شدت القميص لتحت علشان تغطي كسها وشغلت اغنية
وبداءت ترقص شرقي وكانت بترقص باغراء وتميل لقدام ويبان بزازها اللي بتنطط وتتهز وترجع للوراء وتميل للخلف وتتعدل وتهز وسطها شمال ويمين وانا قاعد اتفرج واتمتع بالعرض وفي ايدي كاس الوسكي ولا كأنني ملك واشتغلت الويسكي في دماغي وغمزت ليا نور بعينها باغراء ورحت واقف ارقص معاها ومسكت أيدها احركها وارقص معاها
وراحت هي سابت ايدي ولفت ضهرها لي وهزت وسطها وطيزها علي زبي بحركة سريعة وولعتني وبعدت عني وكملت رقص ورحت أنا مقرب منها وحاولت امسكها وعملت نفسها انها هتيجي في حضني وبعد ما فتحت ايدي ليها راحت هي هربت من حضني وكملت رقص وفضلت تغيظ فيا وكل ما اقرب منها تبعد وعمر قاعد يضحك علينا
وعملت نفسي خلاص رايح اقعد علي الكرسي ولفيت من وراءها ورحت ماسكها من وسطها وميلت عليها علشان تميل لقدام وتفلقس وحصل اللي أنا عايزها
وسندت نور بأيدها علي الارض ورفعت جزعها لفوق ورحت أنا مدخل زبي علي طول وكان كسها ناشف وسمعت صريخ نور اللي حاولت تبعد عني
وطلبت مني اني ابل زبي ومش انيكها علي الناشف بس بصراحة حبيت أوجعها واعاقبها علي اللي عملته فيا وهي بترقص وكان عمر عمال يدعك في زبه وقاعد علي الكنبة ورحت اتحركت بنور لحد ما وصلت عند عمر ومسك عمر زبره بأيده علشان نور تمصه وهي واقفها ومفلقسها وانا بنيكها
وفضلت نور موطيه تمص في زب عمر وانا عمال انيكها
وبعد كده بدلنا علشان نور تعبت من الوقفة
قعدت أنا علي الكنبة ومباعد بين رجلي وهي قعدت قدام زبي وعمر تحت كسها عمال يلحس ويعض زنبورها وعمر حب يرد لنور اللي عملتها فيه وراح عض زنبورها جامد وراحت نور مصوت ورحت أنا دخلت زبي كله في بوقها المفتوح
وثبت راسها بأيدي وفضلت انيكها في بوقها وعمر بيلحس كسها وهي مغمضة عينها ومبسوطة
وراحت نور قامت وقعدت علي زبي وانا قاعد علي الكنبة وبداءت تتنطط علي زبي وتهيج اكتر وتهز وسطها علي زبي وجاء عمر قعد وراء نور اللي راكبها علي زبي وقعد يلحس في خرم طيزها
وانا بنيك نور وهي بتتنطط جامد زبي خرج من كسها وخبطت راس زبي في لسان عمر اللي كان بيلحس خرم طيز نور
وعديت الموقف عادي ولكن حسيت اني عمر عجبه الوضع وحاول يقرب بلسانه من زبي وهو في كس نور
وغيرنا الوضع نام عمر علي ضهره علي الارض ونامت نور علي عمر وجيت
انا من فوق منهم ودخلنا ازبارنا مع بعض والوضع ده خلي نور تصرخ وتتاؤه ونزلت شهوته هي وعمر مع بعض ولكن أنا كنت لسه بدخل وبخرج زبي في كسها
وجيت اقوم ولكن عمر منعني وطلب أنا اكمل نيك في نور وهو زبه جوه كسها
وحسيت بزبه اللي ارتخي ونام وخرج من كسها وكملت نيك فيها ونزلت لبني في كسها اللي كان غرقان من شهوتها ولبن عمر وكمان لبني
وقمت وقعدت علي الكرسي وقامت نور دخلت علي الحمام وجاء عمر وهو معدي من قدامي بص علي زبري ومشي
في عقل بالي احا هو هيطلع خول في الاخر ولا ايه
ورجعت نور تاني بس المرة دي دخلت علي اوضة النوم ودخل وراءها عمروانا قاعده شايف السرير ونور نائمه على بطنها وعمر عمال يلحس في كسها وينيكها بلسانها ويبدل بين كسها وخرم طيزها
وراح عمر شاور ليا اني ادخل ليهم
وراح عمر نام علي ضهره وطلعت نور نامت عليها وزبه في كسها
وكان عمر وهي بينكها بيفشخ طيزها ويبعد بينهما بأيده وظهر قدامي خرم طيزها الوردي وكان عمال يقفل ويفتح لوحده
وزبي وقف علي الاخر ورحت طلعت نمت عليهم بعد ما دهنت زبي بزيت شعر يخص نور كان علي التسريحة
ومسكت زبي بأيدي ادعب خرم طيز نور اللي حاولت أنها ترفض
بس طبعا كنا أنا وعمر احكمنا السيطرة عليها ومعرفتش تهرب مننا وفضلت
أداعب خرم طيزها براس زبي وعمر عمال بينيك كسها
لحد ما لاقيت الخرم بيستجيب ويفتح اكتر ورحت دخلت راس زبي ونور صوت
بس أنا وقفت دخول زبي وقربت من ضهرها ابوسها في ضهرها ورقبتها واداعب جسمها لحد ما هديت تاني وكل ده وانا صابر ومش بحرك زبي
ورجعت اضغط شويه بجسمي وادخل زبي اكتر وصوت نور تاني وفضلت الحس ضهرها واداعب رقبتها وحلمة ودنها
وفضلت كده لحد ما دخلت زبي كله فيها وكان عمر نزل من بدري بس ساكت علشان افتح طيز نور
ولم دخل زبي كله جوه خرم طيزها وبداءت انيكها طلبت مني اني اسيب زبي جواه ومش أخرجها كانت فأكرة اني هخرج زبي مسكينها متعرفش اني لسه
هبدا المتعة ورحلة نيك طيزها وفعلا بداء زبي يمارس هوايته في نيك الطيز
ومش اي طيز دي طيز نور
وهيجان زاد لأني عمر فضل نائمه تحت منها وهي عليه وانا بنيك طيزها
وزادت سرعتي ودخول وخروج زبي فيها لحد ما نزلت لبني في طيزها
وراح عمر قام من تحت منها وهي فضلت نائمه علي بطنها وقعد عمر يبعبص طيز نور ولبني فيها ويفتح طيزها ويشوف لبني جواها ويدعك في زبه بأيده التانية ووقف زبه تاني وقام نام علي نور علشان يدخل زبه في طيزها بس هي رفضت وطلبت من عمر يسبها ترتاح لأنها تعبت ومش قادرة
وخرجنا أنا وعمر من الاوضة وسيبنا نور ترتاح وقعدت شويه شربت كاس تاني مع عمر وبصيت في الساعة لاقيت الساعة خمسة صباح
استأذنت من عمر علشان امشي بس هو كان عايزني انام معاهم في الجناح
بس أنا رفضت وخرجت من عندهم وراجع علي اوضتي وكنت لابس الشورت بس ومش لابس التيشيرت وطبعا لأني اوضتي جنب اوضة عمر خرجت كده
وفتحت باب الاوضة علشان أخرج ومخدتش بالي لاقيت حد فتح باب الاوضة المواجهة لاوضتي ودخل علي طول ومن الواضح أنها كانت واحدة ست
ماخدتش في بالي وكبرت دماغي ودخلت اوضتي ورميت نفسي علي السرير ونمت


الجزء الحادي عشر

وصحيت من نومي وانا دماغي تقيلها وجسمي مكسر بعد اللية اللي قضيتها مع نور وعمر دخلت خدت دش ونزلت علي المطعم

لاقيت نور وعمر قاعدين والمطعم كان شبه فاضي وكانوا قاعدين في ركن بعيد في أخر مطعم الفندق والطربيزات اللي حواليهم فاضيين

وعمر ونور قدامهم الاكل وفي كرسي فاضي جنب عمر وراح عمر شاور ليا اني اقعد معاهم ورحت خدت الغداء بتاعي وكان الفندق مجهز الغداء كله اسماك جمبري وسبيط وفعلا قعدنا ناكل وقعدت علي كرسي اللي جنب عمر ونور كانت قاعدة قدامي ولابسه فستان بحمالات رفيعة مفتوحة من عند الصدر وبين بزازها باين وكل ما تميل وتقرب من الاكل بين بزازها يبان اكتر وانا راشق عيني علي بزازها اللي كانت ظاهرة من فتحت الفستان وعمر مركز في الاكل وانا مركز مع نور ورحت مديت رجلي من تحت الطرابيزة ولمست رجل نور اللي اتنفضت من الحركة دي وبصت ناحيتي وابتسمت ورحت أنا رفعت رجلي اكتر وفضلت احك رجلي في رجل نور وطلعت برجلي لحد ما وصلت بين فخادها ومشيت بطن رجلي بين فخادها الناعمة ونور سخنت ونزلت بجسمها لتحت علي الكرسي وانا قربت اكتر برجلي لحد ما وصلت لكس نور وكانت المفاجأة الحلوة اني نور مش لابسها اندر وير تحت الفستان وبداءت أنا أداعب كسها وزنبورها برجلي وكان عمر منهمك في الاكل ومش مركز معانا وفضلت ادعك بصباع رجلي الكبير في كسها وهي تفرك وتتحرك مع حركت رجلي وانا عمال ابص علي نور اللي عينها برقت ولمعت من الشهوة وكان شكلها مغري وهي كده كسها بيتهتك وهي مش قادرة تقاوم شهوتها وفي نفس الوقت خائفه لحد يشوفنا وكملت اكلي عادي وعمال اتكلم مع عمر في اي هري وانا بدعك في كسها وهي بتحاول تداري اهاتها وفضلنا كده لحد ما خرجت احلي اااااااه من نور وفي اللحظة ديه انتبه عمر وسأل نور عن سبب تاؤهاه وراحت نور قالت اصلي بلعت شوكه وفي نفس اللحظة لم انتبهت أنا كمان وبصيت حاولينا لاقيت واحدة ست مش فاكر انا شوفتها فين قاعدة علي الطرابيزة اللي علي يميني ولم بصيت عليها لاقيتها بصت عليا وابتسمت ورجعت كملت اكلها

واتاكدت في اللحظة دي اني هي اكيد شافت حركة رجلي وانا بنيك نور برجلي وادعك كسها بس استغربت هي جاءت امتي واقعدت جنبنا ومش معني جنبا مع اني في طرابيزت كثيرة فاضية وكان شكلها مش غريب عليا وحاولت اني افتكر شوفتها امتي معرفتش

حاولت اني مشغلش بالي بيها ورجعت خلصت اكلي وكانت نور خلصت اكلها هي وعمر وقمنا احنا الثلاثة وخرجنا من المطعم ورحنا اتمشينا شويه علي البسين ومكنش ليا مزاج انزل المايه ورحت قعدت علي طرف البسين أمتع عيني شويه بالنسوان اللي في المياه

وعمر ونور قعدوا علي طرابيزة قدام البسين

وكل شويه ابص علي نور وعمر اللي هو ايه بقي مفيش نيك النهاردة ولا ايه بالظبط

زهقت من الوضع كده ورحت قومت اتمشي شويه

واتمشيت شويه ورجعت لاقيت عمر ونور علي نفس الوضع وكان في عين متابعة تحركي ومركزة معايا وكانت نفس الست اللي شافتني في المطعم وفضلت مركزة معايا وانا بتكلم مع عمر ونور وبقولهم اني راجع اوضتي

وركبت الاسانسير وقبل الباب ما يقفل كان في حد دخل بسرعة الاسانسير وانا مركز في الموبايل وباصص علي الموبايل ومع السرعة اللي دخل بيه الشخص ده الأسانسير لاقيت اللي الشخص ده في حضني وبتصرخ بصوت مكتوم

مسكت اللي وقع في حضني ده بعد الموبيل ما وقع من ايدي وانا من الصدمة مش شايف قدامي لاقيت نفسي حاضن جسم طري وملبن امرأة أربعينية بيضاء جسم فاجر مليان بس مش اوي حوالي 85كيلو متوزعين صح وطبعا أنا كنت لابس التيشيرت وحسيت ببزاز طرية لاصقة في جسمي

وحاولت تبعد نفسها عني وانا متمسك بيها وحاضنها وأيدي علي ضهرها اللي لم حركت ايدي اكتشفت انها لابسة عباية خليجي علي اللحم

وبصيت في وشها واكتشفت اني هي نفس الشخص اللي شافني وانا خارج من اوضة نور وعمر ونفس الست اللي كانت في المطعم

طبعا الموقف كلها كان سريع ومكملش الدقيقة

وبعدت عن حضني ووقفت شويه

وسألتني عن المدام

استغربت السؤال وسكت شوية واستوعبت أنه اكيد بتسالني عن نور

ورديت عليها اني مش متجوز

استغربت ردي وسألتني

يعني انت لوحدك هنا

قولت لها باني لوحدي

واستغربت اكتر وبأن علي وشها التعجب والاستغراب

وركزت شويه ورديت عليها باني الناس اللي كنت معاهم دول اصدقاء

وكان رد فعلها بعد كده غريب جدا

والأصدقاء دول متعودين انك تكون في اوضة نومهم لحد الفجر وتخرج بجسمك العريان حلوة اوي الصداقة دي

ولسه هرد عليها ولكن الأسانسير وقف وفي ناس ركبت معانا

وسكتنا لحد ما وصلنا للدور بتاعنا وخرجنا مع بعض وجيت ماشي علي اوضتي ولكن هي وقفتني وطلبت مني اننا نتكلم

وقفنا في الطرقة وكنت بداءت اتعصب عليها وكلمتها بنرفزة

ولكن هي كانت في قمة البرود وراحت فتحت باب الجناح بتاعها وبصوت فيها نبرة أمر ادخل تعال

وقفت مكاني ومتحركتش ولكن هي بصت لي بنظرة تهديد ووعيد

وبصوت عالي

اااااادخل

واتحركت وانا ساكت ودخلت الجناح بتاعها

وبداءت هي تتكلم وتسألني عن علاقتي بنور وعمر وعن أسماءهم

ورديت عليها اني العلاقة صداقة مش اكتر

ولكن هي فجاءتني لم فتحت الموبيل بتاعها وشغلت فيديو وشوفت فيديو لي وانا قاعد بأكل مع نور وعمر وبعد كده الكاميرا نزلت لتحت ومصوره وانا بنيك كس نور برجلي وهاتك كسها

ورحت أنا زعقت فيها باني ازاي تصورنا كده وتقتحم خصوصيتنا

وضحكت هي بمرقعها واتكلمت اني دي مش خصوصية في فندق ومطعم الفندق

ده كده فعل فاضح

وبصراحة حسيت بالخوف للحظة ورجعت فكرة بسرعة اني اكيد هي عايزة حاجة لأني لو هي عايزة تفضحني مش هتتكلم معايا وتعرفني أنها صورتني

ورحت رميت اخر كارت في ايدي

وقولت لها والمطلوب دلوقتي

طلبت مني اني اقعد و احكي عن علاقتي بعمرو ونور

وبداءت احكي وكنت بختصر في الحكي بس هي طلبت مني في المواقف الجنسية احكي بالتفصيل وكنت وانا بحكي وبفتكر اللي حصل من ساعة ما اتعرفت علي عمرو ونور وزبي كان بينتصب اكتر

لحد ما لاقيت أنها هي اتجراءت ولمست زبي بأيدها

بصيت عليها لاقيت عينها بتلمع وفيه شهوة

وسكت خالص ومبينتش اي رد فعل وكملت حكي وقولت اكمل لحد ما تولع وانيكها

وسيبتها تكمل دعك في زبي وانا بكمل كلام

وهي هائجة اكتر ونزلت باديها تدعك في كسها والايد الثانية بتدعك في زبي

وهيجت أنا كمان وزبي ولع ولكن هي كملت دعك وكنت مستني أنها تخرج زبي

وتمصه ولكن هي سرعت في دعك كسها وغمضت عينها وسرعت اكتر في دعك كسها لحد ما شهوتها نزلت وكانت شهوتها غزيرة وهديت شويه لحد ما فاقت من اللي حصل

وراحت بصوت عالي زعقت فيا وطردتني

وقالت لي امشي اطلع بره وانسي اللي حصل احسن ليك وليهم

قمت وقفت مستغرب رد فعلها واللي حصل

مش فاهم ليه عملت كده اصلا

تفتكروا بقي عملت كده ليه ومين دي اصلا مبقتش فاهم حاجه

استنوني وهتعرفوا كل حاجه


الجزء الثاني عشر

ورحت واقف وعدلت هدومي وهي كانت مكسوفة خالص وواقف وجاءت عيني في عينها وشوفت نظراتها لزبي
ورحت قربت منها ووقفت قدامها
وراحت زعقت تاني وطردتني ورحت قولت لها اسمعينا الاول وبعد كده اللي. انتي عايزها هعملها ليكي
وراحت هديت شويه وقالت ليا عايز ايه انت
ورحت قعدت تاني علي الكرسي وطلبت منها تقعد جنبي
وسمعت الكلام
وبداءت أنا في الكلام شوفي بقي هقولك على حاجه حلوه وهتعجبك
اولا أنا معرفكيش وانتي متعرفنيش صح
هزت راسها بالموافقة
انا هنا للاستمتاع وعيشت تجربة جديدة مع نور وعمر وانتي شوفتي كل حاجه حصلت وعجبك اللي حصل وشكلك محرومه وعايزه بس خايفه
زعقت تاني وقامت تشدني من هدومي وبتطردتني وتضرب فيا وفي صدري
ورحت مسكت أيدها وشدتها علي حضني وقربت من ودنها وبداءت اهمس في ودنها بكلام سكس وكلام يهيج واتغزل في جسمها وحلاوتها
وفضلت اسخن فيها بالكلام لحد ما هديت شويه وبداءت اقرب بأيدي ادعك في كسها من فوق الهدوم وكان كسها مبلول وأيدي لمست عسل كسها ورحت قربت صوابعي من بوقي ودقت عسل كسها وهمست في ودنها باني طعم عسل كسها حلو اوي
وحسيت بيها ارتخت واعصابها بداءت تسيب وسندت علي كتفي براسها وكملت دعك في كسها وهمس في ودنها لحد ما انهارت خالص
ورحت سانده ونومتها علي الكنبة وفتحت رجلها ولحست كسها من فوق الهدوم
واهاتها طلعت وسمعت سموفانية الآهات كانت شهوتها عالية اوي ورحت بحركة سريعة قلعت الهدوم وقربت من لحم كسها بلساني وكان كسها وردي ومنفوخ وبزرها كبير
وكملت لحس ونيك كسها بلساني وكل ما ازيد في لحس كسها تنزل عسل وكان طعم عسل كسها طعم مختلف ومسكر اوي
وكانت هي في دنيا تانية خالص عينها مغمضة وصوت اهاتها هو اللي طالع
ورحت أنا مقرب منها بزبي ونمت عليها ودخلت راس زبي وسمعت منها احلي أاااااااااااه في حياتي كلها وبداءت انيك فيه براحة ورومانسية وكان مع كل دخول لزبي اسمع اهاتها
وغيرت الوضع للوضع الفرنسي وكملت نيك فيها وكنت بخرج زبي والحس كسها وادخل لساني وارجع تاني ادخل زبي وانيكها وفضلت كده لم اقرب انزل اطلع زبي والحس كسها وارجع تاني ادخل زبي وانيكها لحد ما هي تعبت ونامت علي بطنها وانا ركبت فوق منها وكملت نيك لحد ما قربت انزل وهي حست وراحت قفلت كسها علي زبي وعصرت فيها لحد ما نزلت لبني وهي كملت عصر في كسها لحد ما نزلت وقمنا احنا الاثنين من علي الارض قعدت اخد نفسي وهي قامت قعدت جنبي وسندت رأسها علي كتفي
وقعدنا وسكتنا شويه وهي سانده رأسها علي صدري وغفلت شويه
وفاقت ولم فاقت وبكل هدوء طلبت مني اني البس هدومي وامشي
وفعلا لبست هدومي ووقفت علي الباب وقبل ما اخرج بصيت ليها وهي بصت لي وخرجت
ورجعت علي اوضتي وخدت دوش وغيرت هدومي وقولت اكلم نور وعمر اشوف ايه نظامهم ولاقيت عمر بيقولي اني في رحلة سفاري منظمها الفندق وهو حجز لينا وهنتحرك بعد ساعة
واتفقنا أننا ننزل نتقابل بعد ساعة
وفعلا اتقابلنا ونزلنا مع بعض وكان في اتوبيس واقف قدام الفندق مستني الناس اللي طالعة السفاري ولم طلعت كان الاتوبيس زحمه وكان في أربع كراسي بس هما اللي فاضيين وكان في اخر الاتوبيس قبل الكنبة الأخيرة وقعدت نور وعمر جنب بعض وطبعا أنا افتكرت اول مرة شوفت نور وفشخت كسها في الاتوبيس وكان نفسي اقعد جنبها تاني واعمل كده واهتك كسها في الاتوبيس بس عمر سبق وقعد جنبها وقعدت أنا في الكرسي اللي وراءهم وقبل ما الاتوبيس يتحرك
لاقيت واحدة جايها بتجري بسرعة علي الاتوبيس وركبت وطبعا جاءت علشان تعقد جنبي
ايوه زي ما توقعتوا هي بتاعت الاسانسير وفعلا قعدت جنبي وفرحت جدا طبعا وحسيت بسعادة رهيبة وافتكرت اول مرة مع نور وقررت اني اعمل كده معاها
وكنت بضحك وهي سألتني عن سبب الضحك وقولت لها انتي دائما بتيجي متأخرة وضحكت هي كمان وقعدنا وبداءنا نتعرف علي بعض وعرفت اني اسمها ليل وأنها مطلقة وبتشتغل في مجال تكنولوجيا المعلومات والاتصالات وعندها شركة وهي هنا لوحدها بتغيير جو ولم عرفت اني مهندس برمجة فرحت وعرضت عليا شغل واتحرك بينا الاتوبيس وكان اتوبيس صغير خمسة وثلاثين راكب ودخل في مدقات جبلية وطبعا كان الإضاءة مغلقة لأني الطريق ضلمه وانا مع كل مدق اميل علي ليل واحك ايدي في بزازها واكتشفت أنها مش لابس برو وحسيت بملمس بزازها علي دراعي لأني كنت لابس تيشيرت كت
وبداءت اهيج اكتر وزبي يقف وتحت الشورت والتليفون رن وطلعت التليفون ومع الإضاءة بتاعت التليفون لاقيت ليل بتبص علي زبي وحركت لسانها علي شفايفها وحسيت بهيجان ليل ورحت عادل زبي في الشورت ووقف وعمل خيمها
وكانت ليل عماله تبص عليه وانا عامل نفسي مشغول مع المكالمة
وراحت ليل بصت الناحية التانية علي الطريق ورحت أنا مسكت أيدها وحطيتها علي زبي وشهقت ليل من المفاجأة ولكني بصيت ليها وفهمت هي أنها تسكت ورحت بداءت احرك أيدها علي زبي علشان تدعك فيه وكانت خائفه لحد يشوفنا
ولكنني علشان عارف اني معظم الموجودين اجانب ومفيش مصريين غيرنا أنا وهي ونور وعمر في الباص كنت مش شاغل بالي بحد ورحت قربت بأيدي علي كس ليل وحركت ايدي علي كسها وهي كانت لابسها بنطلون اسود ليجن راسم كسها الكبير وفضلت ادعك واحرك ايدي علي كسها واحاول ادخل ايدي وصوابعي جوه كسها اللي اتبل وفعل دخل نص صباعي في كسها من فوق الهدوم وهي سخنت وسرعت في دعك زبي وانا قاعد العب في كسها واهاتها زادت اوي وشهوتها كانت هتنزل وراحت بعدت ايدي بعصبيه وسحبت أيدها من علي زبي حاولت امسك أيدها تاني لكن هي رفضت وقالت لي بصوت واطي بعدين لم نرجع الفندق
وسكت وانا كلي نار ومولع من زبي الهائج اللي مارتحش من لعب ليل فيه
وشويه ووصلنا لمكان في الصحراء فيها خيام منصوبها وقعدت عربي وموسيقى واكل مندي وكل ما تتخيلها
واول ما وصلنا عرفت ليل علي عمر ونور وقررنا أننا نقعد مع بعض واتحركنا في المكان وانا ماشي
سمعت صوت بيقول باااشا
بصيت حوالي لاقيت سواق التاكسي اللي وصلنا أنا ونور وعمر اول مرة
جاء وسلم عليا وعرض عليا خدماته وقالي اني هنا كل حاجه متاحة وشاور بعلامة الفلوس وغمز لي بعينه ناحية ليل ايه موزة جديدة دي
ورحت بصيت ليه بغل وغيظ وزعقت فيه اني يسكت خالص ولم احتاج حاجه هقول له
ورحنا احنا الأربعة قعدنا علي الارض في ركن بعيد شويه قاعدة عربي
وبداءت السهرة والليلة الجميلة في وجود نور وليل وكانت من احلي واجمل الليالي
الجنتل الزبيرحلوة كمل باقى الأجزاء
 

الجنتل الزبير

نسوانجى مخضرم
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
1,066
مستوى التفاعل
1,322
نقاط
424
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

sexawy2681

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
17 نوفمبر 2021
المشاركات
114
مستوى التفاعل
78
نقاط
42
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجمدان كله
 

الجنتل الزبير

نسوانجى مخضرم
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
1,066
مستوى التفاعل
1,322
نقاط
424
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

Bosy17 اسطورة القصص

مشرف قسم القصص والمسابقات
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
15 ديسمبر 2021
المشاركات
4,981
مستوى التفاعل
5,750
الإقامة
Italia
نقاط
5,109
الجنس
ذكر
الدولة
Italia
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تم أضافة الجزء الثالث عشر
 
م

مستحرر

ضيف
انت ليه مبتوصفش لبس نور
عاوزين تفصيل اكثر
وهو كمان لازم سيف يجبر عمر يمص زبره ويتمتع بطعمه
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

  • ب
  • G
الصور الشخصية ترفع في القسم المخصص لذلك. رفع صور أعضاءك في التعليقات او في الأقسام الغير مخصصة قد يؤدي الي حظرك
أعلى أسفل