NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Remon.remo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
6 أبريل 2022
المشاركات
6
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
;)مساء الخير أو صباح الخير حسب وقت ما بتقرا القصه .
أنا ريمون من الفيوم
يوم كنت نازل الشغل ووقفت استنا سرفيز وكان وقت خروج مدارس المهم فضلت واقف لحد ماجه سرفيز وكان زحمه فوقفت علي الباب بره وكان واقف قدامي شاب في العشرينات ومصدرهالي المهم وقفت واتحركت العربيه وبدا زبري يقف من كتر حكه طيزه فيا وكل شويه يبصلي ويضحك شويه وهو نازل حط أيده علي زبري بسرعه وشلها أنا قلت احا كسم الشغل ونزلت وراه لقيته وقف وقالي

الشاب:انت ماشي ورايا ليه؟
انا:أنا ماشي عادي في حاجه
الشاب:انا قولت مشبعتش حك ;)
أنا: الصراحه مشبعتش اصلها جامده اوي
الشاب:بص أنا مش فاضي دلوقتي هات رقمك وهكلمك
اديتلو الرقم ومشيت رحت الشغل ونفضت وقولت خلاص وعدا يوم واتنين ولقيت رقم بعتلي رساله علي الواتس
مساء الخير
أنا:مساء النور مين
الرقم:أنا اللي قبلته من يومين في السرفيز
أنا:اه عامل ايه انا قولت مش هتكلمني
الشاب:معلش مكنتش فاضي انت عامل ايه
أنا:أنا مش تمام من يوم ما شوفتك
الشاب:ليه بس انا عملت حاجه
أنا:انت معملتش بس طيزك عملت
الشاب:وعملتلك ايه طيزي
أنا :تحب تشوف؟
الشاب:ياريت قصدي يعني علشان اعقبها
انا :هوريك بس سيب العقاب دا عليا وبعتله صورت زبري
الشاب:احا ايه ده طيزي عملت كل ده
أنا :واكتر هو انت اسمك ايه؟
الشاب :اسمي شادي ٢٩سنه وانت؟
أنا:أنا ريمون ٢٨
شادي:عاشت الاسامي
أنا:حبيبي يا شوشو مش هتبل ريقي بحاجه بقا
شادي :حاجة ايه ياسافل
أنا:عايز اشوف اللي جننتني
شادي:............
أنا:ساكت ليه؟
رد بعد شويه بصوره ليه وهو واقف ولأبس اندر حريمي احمر وهو بشرته بيضه اشطا
أنا:جاااااامد
شادي:أنا ولا الاندر؟
أنا:انت محلي الاندر هو بتاع مين
شادي:شروق مراتي
أنا :لازم نتقابل قولت ايه انا عندي مكان
شادي:لا نتقابل عندي
أنا:طب ومراتك
شادي:متخفش هظبط يوم واقولك
انا:تمام بس مفيش حاجه دلوقتي
شادي:عايز ايه
أنا:عايز الملبن
شادي:ايه مش قادر تصبر
أنا :مش قادر
شادي:طب استنا
بعد شويه لقيته بيرن عليا فيديو فتحت واتصدمت
كان لابس قميص اسود قصير وضيق عليه وطيزه بارزه قووي ولأبس برا احمر واندر نفس اللون احمر
أنا :احااااا يخربيتك ايه ده
شادي:ايه مالك
انا:انت متاكد انك ولد
شادي:ايه مش باين وبيصدر طيزه ويهزها
أنا:لاباين اووووي
شادي :طب مش هتوريني
أنا طلعتله زبري وهو شافه
شادي:اممممم جامد اوووي عايز تمصه
أنا:مص ياشرموطه
وفضل يطلع لسانه ويحركها علي شفيفه ويلعب في بزازه
أنا:اقلعلي القميص ده
راح شادي قلع القميص وجسمه زي الشمعه ابيض ومفيش ولا شعرايه وقلع الاندر وفتح طيزه وخرمه بأن لونه وردي وبيفتح ويقفل ولقيته جاب زبر صناعي وفضل يمص فيه ودخله ف طيزه وفضل يقول
ااااااه خرمي مولع تعالي طفي ناره تعالي ياريمو نكني اااااااه وعمال يطلع الزبر الصناعي ويدخله وبصوت من المتعه

انا في الوقت ده كنت نزلت كمية لبن كبيره جدا وهو كمان نزل وتعب
شادي:ايه رايك فيا ياقلبي
أنا :انتي شرموطه اوووي نفسي اجيلك دلوقتي يا شوشو
شادي:حلو اوي شوشو دي قولي كده علي طول
أنا :حاضر ياقلبي
شوشو:انت اللي قلبي متخفش قريب هتيجي واشبعك
انا:امتا بس
شوشو:قريب ياقلبي أنا هقفل دلوقتي علشان مراتي قربت تيجي باااي
أنا:باي ياقلبي
قفلت وقمت اخدت دش ودخلت نمت



لو عجبتكم القصه هنزلكم الجزء التاني
 
  • عجبني
التفاعلات: robert2, K lion, Youssefjo7 و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
;)مساء الخير أو صباح الخير حسب وقت ما بتقرا القصه .
أنا ريمون من الفيوم
يوم كنت نازل الشغل ووقفت استنا سرفيز وكان وقت خروج مدارس المهم فضلت واقف لحد ماجه سرفيز وكان زحمه فوقفت علي الباب بره وكان واقف قدامي شاب في العشرينات ومصدرهالي المهم وقفت واتحركت العربيه وبدا زبري يقف من كتر حكه طيزه فيا وكل شويه يبصلي ويضحك شويه وهو نازل حط أيده علي زبري بسرعه وشلها أنا قلت احا كسم الشغل ونزلت وراه لقيته وقف وقالي

الشاب:انت ماشي ورايا ليه؟
انا:أنا ماشي عادي في حاجه
الشاب:انا قولت مشبعتش حك ;)
أنا: الصراحه مشبعتش اصلها جامده اوي
الشاب:بص أنا مش فاضي دلوقتي هات رقمك وهكلمك
اديتلو الرقم ومشيت رحت الشغل ونفضت وقولت خلاص وعدا يوم واتنين ولقيت رقم بعتلي رساله علي الواتس
مساء الخير
أنا:مساء النور مين
الرقم:أنا اللي قبلته من يومين في السرفيز
أنا:اه عامل ايه انا قولت مش هتكلمني
الشاب:معلش مكنتش فاضي انت عامل ايه
أنا:أنا مش تمام من يوم ما شوفتك
الشاب:ليه بس انا عملت حاجه
أنا:انت معملتش بس طيزك عملت
الشاب:وعملتلك ايه طيزي
أنا :تحب تشوف؟
الشاب:ياريت قصدي يعني علشان اعقبها
انا :هوريك بس سيب العقاب دا عليا وبعتله صورت زبري
الشاب:احا ايه ده طيزي عملت كل ده
أنا :واكتر هو انت اسمك ايه؟
الشاب :اسمي شادي ٢٩سنه وانت؟
أنا:أنا ريمون ٢٨
شادي:عاشت الاسامي
أنا:حبيبي يا شوشو مش هتبل ريقي بحاجه بقا
شادي :حاجة ايه ياسافل
أنا:عايز اشوف اللي جننتني
شادي:............
أنا:ساكت ليه؟
رد بعد شويه بصوره ليه وهو واقف ولأبس اندر حريمي احمر وهو بشرته بيضه اشطا
أنا:جاااااامد
شادي:أنا ولا الاندر؟
أنا:انت محلي الاندر هو بتاع مين
شادي:شروق مراتي
أنا :لازم نتقابل قولت ايه انا عندي مكان
شادي:لا نتقابل عندي
أنا:طب ومراتك
شادي:متخفش هظبط يوم واقولك
انا:تمام بس مفيش حاجه دلوقتي
شادي:عايز ايه
أنا:عايز الملبن
شادي:ايه مش قادر تصبر
أنا :مش قادر
شادي:طب استنا
بعد شويه لقيته بيرن عليا فيديو فتحت واتصدمت
كان لابس قميص اسود قصير وضيق عليه وطيزه بارزه قووي ولأبس برا احمر واندر نفس اللون احمر
أنا :احااااا يخربيتك ايه ده
شادي:ايه مالك
انا:انت متاكد انك ولد
شادي:ايه مش باين وبيصدر طيزه ويهزها
أنا:لاباين اووووي
شادي :طب مش هتوريني
أنا طلعتله زبري وهو شافه
شادي:اممممم جامد اوووي عايز تمصه
أنا:مص ياشرموطه
وفضل يطلع لسانه ويحركها علي شفيفه ويلعب في بزازه
أنا:اقلعلي القميص ده
راح شادي قلع القميص وجسمه زي الشمعه ابيض ومفيش ولا شعرايه وقلع الاندر وفتح طيزه وخرمه بأن لونه وردي وبيفتح ويقفل ولقيته جاب زبر صناعي وفضل يمص فيه ودخله ف طيزه وفضل يقول
ااااااه خرمي مولع تعالي طفي ناره تعالي ياريمو نكني اااااااه وعمال يطلع الزبر الصناعي ويدخله وبصوت من المتعه

انا في الوقت ده كنت نزلت كمية لبن كبيره جدا وهو كمان نزل وتعب
شادي:ايه رايك فيا ياقلبي
أنا :انتي شرموطه اوووي نفسي اجيلك دلوقتي يا شوشو
شادي:حلو اوي شوشو دي قولي كده علي طول
أنا :حاضر ياقلبي
شوشو:انت اللي قلبي متخفش قريب هتيجي واشبعك
انا:امتا بس
شوشو:قريب ياقلبي أنا هقفل دلوقتي علشان مراتي قربت تيجي باااي
أنا:باي ياقلبي
قفلت وقمت اخدت دش ودخلت نمت



لو عجبتكم القصه هنزلكم الجزء التاني
بنوتى عاوز صور متحركه يافحلى كيك tuiopasfg
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%