NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيكم ... دى اول قصه ليا و اتمنى انها تعجبكم

هى قصه 100% الفانتازيا حيث اطلقت العنان لخيالى الفنان فى الحكى و التأليف مع ربط بسيط فى احداث القصه مع الواقع, اللى يحسه الناس اللى عاصرت الفتره اللى هتكلم فيها من نهايه 2009 لحد اول 2013 بعد قرار بطل القصه انه ميكملش مغامراته الجنسيه تماما فى اول 2013

شخصيات القصه:
  • علاء اللى هو انا طبعا ( مش هجيب بطل من برا و انا موجود ههههههه )
  • رغاوى صحبى ف الكليه
  • ديشا جارى اللى أكتشفت انه سالب هارد و كان ليه دور فى النهايه
  • شخصيات كل جزء ( أهم شخصيه دكتوره كرسيتين )
علاء كان ساعتها شاب 18 سنه و دخل كليه سياحه و فنادق حلوان, كان شاب انطوائي جدا مالوش صحاب ف الجامعه الا تامر شاب غلبان زيه من شبرا ف حاله, الاتنين كانوا زى بعض، قطط مغمضه. لحد ما علاء اتعرف على محمود الباشا فى محاضره و محمود دا كان أس الفساد بتاع اتحاد الطلبه، و محمود عرف علاء على أحمد رغاوى ( شهرته ), و احمد رغاوى دا كان مشهور اوى فى الكليه و الجامعه بسبب اتحاد الطلبه, بعدين مع الوقت صحوبيه علاء و رغاوى اتقويت اوى و عرفت انه زير نساء و بيحكيلي عن مغامراته الجنسيه كل هيكون فى مجال للكلام الابيح, رغاوى دا عيل ابوه و امه ماتوا و سابوا ليه بيت و ملك و عمه اللى واصى على املاك ابوه، رغاوى كان بيشتغل من الثانويه و بيجيب فلوس لنفسه و ف نفس الوقت بيذاكر بس كان بياخد السنه ف 2 او 3 بسبب صياعته. أحمد رغاوى و علاء و محمود الباشا بقوا صحاب اوى و علاء كرف لحياته القديمه، بقى اليوم كله ف اتخاد الطلبه بس قاعد ساكت و بيراقب الناس بتتكلم ازاى و بتعامل ازاى. بقوا بيروحوا سوا كل يومين تلات لقهوة البورصه ف وسط البلد، و هناك علاء بدء يشوف عالم جديد ماكنش فى باله نهائي, بنات بتشيش و ضحكات بلبونه و قعدات ميكس ف كافيهات، و دا كان جديد على علاء الشاب الطيب الطيوب اللى كان من بيته للمدرسه للسنتر او الدورس الخصوصيه فى الثانويه

فى مره أحمد كانوا مع علاء ع القهوة بيلعبوا دومنه فى البورصه و الكلام جاب بعضه انه موقع حلو اسمه الفيس بوك اللى لسه طالع ف 2009 و احلى من جو Yahoo و الHotmail و بعد كلام كتير بين علاء و رغاوى، روحت البيت و عملت أكونت فيس و بضيف صحاب الجامعه.

والفيسبوك كان بوابه جديده فى عالم السكس بالنسبه لعلاء لان اخره يشوف قصه كزائر فى منتدى نسونجى القديم او يشوف فليم بورن. فتحت لأكونتى لاقيت صحبى بيشتم على صورة ست انتى شخصيه بنت منتاكه مش متربيه، دوست ع الصورة و كانت المفأجاه .. دى مش صوره دى Clip لمليف بتمص زبر واحد احا دا زبر دا عمود نور، قلبى وقف من الصدمه عشان اهلى قاعدين برا ف الصاله ، قفلت الفيديو و خدت لينك اكونت الفيس اللى منزله الClip و حفظته فى ملف ورد فى فولدر سرى و قفلت الكمبيوتر و قومت اشرب كوبايه عصير عشان اتوترت اوى

تانى يوم, رجعت للفولدر و فتحت ملف الورد و جيبت لينك اكونت الفيس بوك و دخلت ع الاكونت و قعدت اشوف About Info عشان افهم اللى حاصل دا ولد ولا بنت و هنا علاء اللى هو انا اتصدم.. لاقيت جروبات بورن و Gays و ناس كتير بتنزل Clips و ناس بتتكلم فى النيك و شقط بنات.. عالم خرافى بمعنى الكلمه.

قررت اخوض التجربه و اعمل أكونت فيك بأسم مستعار (( حسن فوزى )) و ادخل الصفحات و الجروبات بس مش عارف ارفع Clips، ف جت فكره اعمل بوست فى كل جروب و مع البوست يكتب رقم موبايلى انا 18 سنه و عاوز مره وتكه عندها مكان رقمى 012

يوم يومين تلات محدش رن عليا و قولت افتح اكونت الفيس لاقيت الكومنتات طفش زى اللى كاتب روح ذاكر, و اللى كاتب اول مره اشوف حد عايز مكان و ست مع بعض, واحد تانى كاتب ركز فى مذاكرتك و انزل جيم و متركزش فى النيك خالص.

اتقفلت من الفيسبوك و انى فكرت اصلا ف الفكره دى و قولت فى عقلى مين هيعبرك يا علاء، انت طيب طيوب و انت تاخد بكلام الناس و تفكس من السكس, لحد ما تليفونى رن قطع تفكيرى و رقم غريب برد عادى مش ف دماغى اى حاجه

علاء: الو
المتصل: الو ازيك
علاء: كويس مين
المتصل: انا جيبت الرقم دا من الفيس و بتتكلم بلبونه

انتظروا التكمله مع الحلقه القادمه
كمل يا برنس

نتمنى نشوف كاتب عظيم

لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%