NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أغرب مكان وقفت فيه عريان ملط ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت في السوق مع صاحبي بس كان يوم جمعة والدكاكين كلها قافلة الوقت كانالعصر متأخر يعني قريب المغرب رحنا قدام دكان ونزل بنطلونه على خفيف وفضل يعملي سوفت لحد ما جابهم
يعمل فيك ؟؟

انا عن نفسي كنت في مره قاعد في البيت لوحدي وانا من عادتي لما ببقى لوحدي بقلع كل هدومي
مره في ايام الشتا البارده وكالعاده كنت ملط وكانت الساعه 3 فجرا طقت في دماغي اطلع البلكونه كده رحت لبست روب خفيف وخرجب البلكونه وبصيت يمين وشمال واتاكدت انه مفيش حد صاحي رحت فتحت الروب من ادام وبقيت واقف عريان ي البلكون يعني لو حد في العمارة اللي قصادي واقف ادامي هيشوفني ملط
حصلي هياج غير عادي لدرحة ان بتاعي وقف وطلع من بين الحديد بتاع البلكونه

احكيلنا ايه اغرب مكان او موقف كنت فيه عريان ملط ؟
ولا اي اندهاش

اغرب مكان بكون فى عريان ملط وانا فى الحمام نفسى ابطل الخصله الدنيئة دى ومش عارف 🤔
لازم تتعالج

ع طول ف الشقه قاعد ملط وساعات بطلع السطوح بالليل واتأكد انو مفيش حد شايفني واقلع ملط وأفضل اللف ف السطوح وانا عريان
مفيش جديد

انا قلعت ملط كتير قدام الجيران
بس كنت ببقى في اوضتى علشان اللى يفكر يشتكى او يتكلم انيك كسمه
الفكره انى كنت ببقى قالع قدام بنات جيرانى او ستات كبيره
الكلام ده زمان ايام بيت العيله
وكنت بحب وانا نازل على السلم اطلع زبرى واخليع يتهز ويتنطط
ده جرأة في غير محلها واهانه لجيرانك
هيكون ايه رد فعلك لو ردت عليك

في مرة كنت في مصيف مع ستي وجدي وخالتي وجوزها وكلهم كانوا برا الشاليه وانا خدت المفاتيح وسبتهم وطلعت بدري ويدوبك دخلت قلعت ملط وفضلت امشي براحتي واتفرج على جسمي ف كل مراية تقابلني لحد ما سمعتهم جايين روحت دخلت الحمام اخد دش
عادي جدا

لسه من يومين الساعه ٢ قبل الفجر ..بعد مانمت مع مراتي كان الجو حر طفيت نور الاوضه كله وفتحت شيش البلكونه و قفت ملط ندهتها تقف معايا كده اتكسفت لبس قميص حملات علي اللحم ووقفت جنبي....
اخص عليكي يا هند
اذاي تسمع كلام واحد طايش
بهزر

مره كنت في الغيط وكانت الارض مزروعه أرز
وكان وقت الظهر صعب احد يكون هناك وكان فيه قرموط كبير في الميه محبوس في كمية ميه قليله قلعت ملط ومسكته وروحت بيه بعد ما لبست كان كبير نسبيا
كان معدي ٣كيلو
ورغم كده اخدت علقه لما حكيت ليهم

• عجبني
التفاعلات: أم عبير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%