NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أغرب مكان وقفت فيه عريان ملط ؟

انا ومراتي مره قعدنا في البلكونه عريانين واحنا في شرم بليل في الفندق وبنبص جمبها لاقينا واحد اجنبي ماكنتش حاسس بيه انا وهي خالص وضحكنا
جنون فنون

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
اغرب مرة كنت في السكن بتاع الجامعة وواحد كان نايم بالبوكسر كان نومه تقيل اوي وزبه واضح هجت اوي وقلعت هدومي كلها على السرير وضربت عشرة وانا هايج على زبره

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed و Messiw
  • عجبني
التفاعلات: Messiw
انا عن نفسي كنت في مره قاعد في البيت لوحدي وانا من عادتي لما ببقى لوحدي بقلع كل هدومي
مره في ايام الشتا البارده وكالعاده كنت ملط وكانت الساعه 3 فجرا طقت في دماغي اطلع البلكونه كده رحت لبست روب خفيف وخرجب البلكونه وبصيت يمين وشمال واتاكدت انه مفيش حد صاحي رحت فتحت الروب من ادام وبقيت واقف عريان ي البلكون يعني لو حد في العمارة اللي قصادي واقف ادامي هيشوفني ملط
حصلي هياج غير عادي لدرحة ان بتاعي وقف وطلع من بين الحديد بتاع البلكونه

احكيلنا ايه اغرب مكان او موقف كنت فيه عريان ملط ؟
كنت مع صحبتي في المصيف وكنت راكب العربية بمايوة البحر وكانت بتلعب في زبي واحنا في العربية وبتمص زبي

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
مرة على البحر في الغردقة بالليل ... و مرة في رحلة سفاري في الصحرا و بعدت شوية عن المخيم و قلعت ملط و اتمشيت شوية و رجعت

• عجبني
التفاعلات: sexawy2681
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Messiw
انا عن نفسي كنت في مره قاعد في البيت لوحدي وانا من عادتي لما ببقى لوحدي بقلع كل هدومي
مره في ايام الشتا البارده وكالعاده كنت ملط وكانت الساعه 3 فجرا طقت في دماغي اطلع البلكونه كده رحت لبست روب خفيف وخرجب البلكونه وبصيت يمين وشمال واتاكدت انه مفيش حد صاحي رحت فتحت الروب من ادام وبقيت واقف عريان ي البلكون يعني لو حد في العمارة اللي قصادي واقف ادامي هيشوفني ملط
حصلي هياج غير عادي لدرحة ان بتاعي وقف وطلع من بين الحديد بتاع البلكونه

احكيلنا ايه اغرب مكان او موقف كنت فيه عريان ملط ؟
مرة كنت ف المصيف ف الدور الاخير وقاعد لوحدي ف السقة وكنت هيجلن٦قررت اقلع ملك و ضربت عشرة وانا ف البلكونة و الشقة اللي قصادنا كان كلها بنات بس غالبا محدس خد باله
كانت تجربة جامدة احساس الخوف و الاثارة مع بعض

• عجبني
التفاعلات: RockDock83

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%