NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ولهان

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
19 يناير 2022
المشاركات
2
مستوى التفاعل
7
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه من وحي الخيال
أنا اسمي حمزه عندي 18 وأختي 17 في الأول كانت علاقتي بأختي عاديه مثل أي اخوات لحد ما حصل اللي حصل وبقيت زي مراتي وانا جوزها والبدايه كنت في مره بتخانق أنا وهي ورحت زانقها في الحيطه أكني
بنيكها بحجه اننا بنتخانق وكده فهي سكتت وعادي فستغربت لحد ما ابتديت بين فتره وفتره المسها لمسات جنسيه خفيه واشوف رده فعلها المهم أنا برضو مش واثق بس بقيت بهيج أوي لما أشوفها ومن كتر هيجاني ابتديت ابص عليها من خرم في الحمام وأول ما شوفت جسمها الكيرفي وطيزها اللي تهيج الحمار وكسها الوردي المحلوق جبت عشره علطول من قوه جسمها الفتاك وبعدين كانت نايمه في يوم فرحت ماسك بزازها ونازل فيهم تفعيص من بر الملابس بس براحه عشان متصحاش وبعد اللي حصل ده قررت اني انيكها ولازم الحس كسها فقعدت افكر في فكره لحد ما في فى مره كنت تعبان والدكتور كتبلي منوم فجت الفكره اني استنا لحد ما كل اللي في البيت يطلعو الا أنا وهيا وجه اليوم فقلتلها تحبي تشربي شاي قالت ايوا فرحت بسرعه اعمل الشاي وانا فرحان ورحت حاطط المنوم ورحت مديها الشاي وشربتو المهم شويه وقالتلي أنا هدخل أنا مش عارفه النوم كبس عليا كده ليه فدخلت ورحت مستني خمس دقايق ودخلت وراها لقيتها مرميها ع السرير ومش حاسه بحاجه خالص وعشان اطمن رحت مزعق جامد جدا وهي ولا هنا روحت رايح علطول ماسك بزازها ومقلعها السنتيانه ونازل فيهم مص لحد ماشبعت ونزلت علطول على بنطولنها ورحت مقلعها البنطلون وبدات احسس علي كسها بايدي واحده واحده وبعدين نزلت بلساني على كسها وقعدت الحس جامد بس من غير ما افتح كسها وبعدين زبي هاج اوووي روحت نايك بزازها بزبي بس برضوا فضلت هايج فرحت باصص على خرم طيزها وبدأت ابعبصها بصبعي وبعدين رحت لحس خرم طيز وجبت كريم وقررت افشخ طيزها وبدأت ادخله بس كان خرم طيزها ضيق اوووي وخد وقت كتير عشان يتفتخ وبعد ما جبتهم جوه طيزها قررت انه كفايه كده النهارده لأن المنوم مفعوله هيروح وحطيط كريم على خرم طيزها عشان متحس بالألم لما تصحى لوعجبت ادعمني وهنزل الجزء التاني. امضاء ولهان
 
  • عجبني
التفاعلات: alfashy5, hassanh, فحل وديوث محارمي و 4 آخرين
استمر واتحفنا بصورها
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
غطيها وانت نايم يسطا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
8ti5z

مرسي حبيبي
 
  • عجبني
التفاعلات: sheirry و ahlawy77
جميله تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
خيال جميل وكمل باقى الاحداث
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
8ti5z

مرسي حبيبي
انتى فين يااححح.لى واكبر قحبه..ومبترديش ليه...انا كلمتك كتير ومستنييكك تردى ونتواصل من زمان اووى..يريت تردى بقى انا عاوزك ضرورى اووى على فكره ونفسى نتمتع سوا باى طريقه...
وبرضه مستنييكك اووى..اوووى ضرورى....
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
في انتظار التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
قصيرة قوي من غير تفاصيل بس كمل
 
القصه من وحي الخيال
أنا اسمي حمزه عندي 18 وأختي 17 في الأول كانت علاقتي بأختي عاديه مثل أي اخوات لحد ما حصل اللي حصل وبقيت زي مراتي وانا جوزها والبدايه كنت في مره بتخانق أنا وهي ورحت زانقها في الحيطه أكني
بنيكها بحجه اننا بنتخانق وكده فهي سكتت وعادي فستغربت لحد ما ابتديت بين فتره وفتره المسها لمسات جنسيه خفيه واشوف رده فعلها المهم أنا برضو مش واثق بس بقيت بهيج أوي لما أشوفها ومن كتر هيجاني ابتديت ابص عليها من خرم في الحمام وأول ما شوفت جسمها الكيرفي وطيزها اللي تهيج الحمار وكسها الوردي المحلوق جبت عشره علطول من قوه جسمها الفتاك وبعدين كانت نايمه في يوم فرحت ماسك بزازها ونازل فيهم تفعيص من بر الملابس بس براحه عشان متصحاش وبعد اللي حصل ده قررت اني انيكها ولازم الحس كسها فقعدت افكر في فكره لحد ما في فى مره كنت تعبان والدكتور كتبلي منوم فجت الفكره اني استنا لحد ما كل اللي في البيت يطلعو الا أنا وهيا وجه اليوم فقلتلها تحبي تشربي شاي قالت ايوا فرحت بسرعه اعمل الشاي وانا فرحان ورحت حاطط المنوم ورحت مديها الشاي وشربتو المهم شويه وقالتلي أنا هدخل أنا مش عارفه النوم كبس عليا كده ليه فدخلت ورحت مستني خمس دقايق ودخلت وراها لقيتها مرميها ع السرير ومش حاسه بحاجه خالص وعشان اطمن رحت مزعق جامد جدا وهي ولا هنا روحت رايح علطول ماسك بزازها ومقلعها السنتيانه ونازل فيهم مص لحد ماشبعت ونزلت علطول على بنطولنها ورحت مقلعها البنطلون وبدات احسس علي كسها بايدي واحده واحده وبعدين نزلت بلساني على كسها وقعدت الحس جامد بس من غير ما افتح كسها وبعدين زبي هاج اوووي روحت نايك بزازها بزبي بس برضوا فضلت هايج فرحت باصص على خرم طيزها وبدأت ابعبصها بصبعي وبعدين رحت لحس خرم طيز وجبت كريم وقررت افشخ طيزها وبدأت ادخله بس كان خرم طيزها ضيق اوووي وخد وقت كتير عشان يتفتخ وبعد ما جبتهم جوه طيزها قررت انه كفايه كده النهارده لأن المنوم مفعوله هيروح وحطيط كريم على خرم طيزها عشان متحس بالألم لما تصحى لوعجبت ادعمني وهنزل الجزء التاني. امضاء ولهان
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة كتير، كمل حبيبي الجزء التالي، وعقبال نشوفك عريس وتفسخ اختك العروسة ونشوف ددمم بكارتها على زبك❤️
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%