NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

( قصة كافيه المتعة 🥂 ) | السلسلة الثالثة |

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
انا بجد مش عارف اشكركم ازاى على دعمكم ده .... النهارده بس عرفت ان ورايا ناس بتحبنى .... بالنسبه لقصة كافيه المتعه ياريت محدش يكلم الاداره لانى مش هفرض نفسى على قصه اصلا مش بتاعتى .... وانا علشان عارف انكم بتحبوا كتاباتى هنزل سلسله جديده من تاجر السعاده وقبل ما اخلصها هكون فكرت فى قصه جديده وهنزلها برضه على طول
كما يستا القصه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميل جدا يا ريت تكمل

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ي عم كمل القصه زي ما انت.. انا اللي بديلك الاوردر اهوو....... بس ابقي اقرأ الماسچ اللي بعتهالك برايفت ع تقدر تمشي مع احداث القصه كويس

كمل ي باشا 🔥

انا بجد مش عارف اشكركم ازاى على دعمكم ده .... النهارده بس عرفت ان ورايا ناس بتحبنى .... بالنسبه لقصة كافيه المتعه ياريت محدش يكلم الاداره لانى مش هفرض نفسى على قصه اصلا مش بتاعتى .... وانا علشان عارف انكم بتحبوا كتاباتى هنزل سلسله جديده من تاجر السعاده وقبل ما اخلصها هكون فكرت فى قصه جديده وهنزلها برضه على طول
يعم كمل ابوس راسك

طب كمل الباقي اخرت لي كل ده

طب ايه مش هنكمل نظام جزء كل اسبوع ده مينفعش

هتكمل متى حضرتك
وفي موعد محدد لموعد نزول الجزء

• جامد
التفاعلات: عسولة
طب ايه مش هنكمل نظام جزء كل اسبوع ده مينفعش
هو مش هيكمل القصه بس شخص اعترض ف اعتذر على اخر الاسبوع هينزل السلسلة الجديد من تاجره السعادة

كمل يا برنس حلوه اوي الجزء ده جاحد

بس متتاخرش علينا

ياعم احنا موافقين والي اعترض ده مش مهم اهتم برأي الاغلبيه

• عجبني
عاااش كمل بصراحه محستش بفرق كبير بينك وبين مهاب من حيث طريقة الكتابه بس كمل تمام وياريت متقطعش المشاهد الجنسيه لان انت معاك كام واحده ف القصه ف ياريت متقطعش علشان ميحصلش تطويل ورتابه ممله عاش يصقر

• عجبني
التفاعلات: Kokoboya
كما يامعلم مستنين باقي القصة

• عجبني
هو أعتذر لانو في اعضاء اعترضو عل قصة ومش هيكمل
مع انه محسيتش بفرق بالكتابية بسن الكاتبين ومع انه الاغلبية طلب يكمل فغريب لي يقطع

• عجبني
التفاعلات: MGK و ناقد بناء
عاااش كمل بصراحه محستش بفرق كبير بينك وبين مهاب من حيث طريقة الكتابه بس كمل تمام وياريت متقطعش المشاهد الجنسيه لان انت معاك كام واحده ف القصه ف ياريت متقطعش علشان ميحصلش تطويل ورتابه ممله عاش يصقر
هو اعتذار انو مش هيكمل القصه بسبب شخصيان اعترض مع اني الإدارة هي عرضه وهو كمل مفيش فارق مبين هو مهاب كبير

• عجبني
يوم الخميس هينزل تاجره السعادة السلسلة التاني

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%