NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أسباب الرغبة التعارف بين أعضاء نسوانجي من كل الأجناس والميول

الصقر_الجارح

صياد النساء
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

هل الجنس هو المحرك الأصلي للرغبة في التعارف بين أعضاء نسوانجي ألا يمكن أن يكون التعارف بسبب الرغبة في البحث عن صديق بعيداً عن أي ميول أو رغبات جنسيه​

• عجبني
التفاعلات: Sam Adams

هل الجنس هو المحرك الأصلي للرغبة في التعارف بين أعضاء نسوانجي ألا يمكن أن يكون التعارف بسبب الرغبة في البحث عن صديق بعيداً عن أي ميول أو رغبات جنسيه​

انا بجد مش عارف لكن
انا احينا بتعرف علي بنات او نساء بيكون الجنس هو الأساس لكن لما بكلمهم بحس انهم شخصيا اهم من اي متعه
كتير بيبدأ التعارف وهدفي السكس بعد كده الموضوع بيتحول صداقه رغم ان بعضهم ليه علاقات متعدده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، Sam Adams و Tiger1006
انا عايز ست او بنت نصهر ونتكلم ونمتع بعض ومش شرط السن عادي كبيره او سغيره حتا لو كبيرخ في السن بردو عادي انا بحب التنين من 18 الي 55 عادي
ولو في سالب ماشي برضو هريحو وهفشخلو طيزه وملحوظه انا عني في النيك ورمنسي في المعمل وريضي

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

هو بما ان المنتدى المحتوى بتاعه الاصلي والاساسي هو محتوى جنسي في اي تعارف بيحصل بيغلب عليه الطابع الجنسي بنسبه 90% لكن بعد المعرفه والكلام مع الناس وظهور الشخصيه الحقيقيه بتتكون اقوى العلاقات واقوى الصدقات حتى لو كان الاتفاق ان ما يتم في العلاقه دي لا مقابله او علاقه او اي حاجه تكون اقوى الصدقات لان انا عارفين بعض على حقيقتنا بطبيعتنا

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, Sam Adams, Tiger1006 و شخص آخر
انا ماعرفتش ولا واحدة هنا

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Sam Adams
وهو قسم التعارف كمان بقي ينزل في مواضيع بالغلط
هل في حد ميعرفش أنه ممنوع

• عجبني
هو بما ان المنتدى المحتوى بتاعه الاصلي والاساسي هو محتوى جنسي في اي تعارف بيحصل بيغلب عليه الطابع الجنسي بنسبه 90% لكن بعد المعرفه والكلام مع الناس وظهور الشخصيه الحقيقيه بتتكون اقوى العلاقات واقوى الصدقات حتى لو كان الاتفاق ان ما يتم في العلاقه دي لا مقابله او علاقه او اي حاجه تكون اقوى الصدقات لان انا عارفين بعض على حقيقتنا بطبيعتنا
حقيقه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Sam Adams
الوحد بيبقا عايذ يتكلم بحريه شويه عشان يخرج من ضغوط الحياه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
انا مش منزل موضوع تعارف
انا بناقش سبب رغبة الاعضاء في التعارف
لو القسم غلط ممكن تنقله
أنت دايما بتختار الأقسام الغلط وأنا بنقل مواضيعك بس
مع العلم لو قبل ما تنشر قريت تعليمات كل قسم هتريح نفسك وتريح المشرفين بجد
تم نقل الموضوع بالفعل

انا بجد مش عارف لكن
انا احينا بتعرف علي بنات او نساء بيكون الجنس هو الأساس لكن لما بكلمهم بحس انهم شخصيا اهم من اي متعه
كتير بيبدأ التعارف وهدفي السكس بعد كده الموضوع بيتحول صداقه رغم ان بعضهم ليه علاقات متعدده
العلاقات التي أساسها الجنس هي علاقات غير سويه ولا يمكن ان تستمر

• عجبني
انا عايز ست او بنت نصهر ونتكلم ونمتع بعض ومش شرط السن عادي كبيره او سغيره حتا لو كبيرخ في السن بردو عادي انا بحب التنين من 18 الي 55 عادي
ولو في سالب ماشي برضو هريحو وهفشخلو طيزه وملحوظه انا عني في النيك ورمنسي في المعمل وريضي
سيب الأمور تمشي براحتها اكيد هتلاقي لكن لو بينت انك ملهوف ١٠٠ واحد هيشتغلك

• عجبني
ده لما تكون داخل علي سكس تلاقي الي معاك محترم وصاحب فكر

• عجبني
  • عجبني
يعني ده موضوع مش جنسي ؟؟
هو انت حابب تجادل لمجرد الجدال طيب اقرا اقرا اقرا اقرا قوانين القسم هترتاح من الجدااااااااااال
ممنوع ممنوع ممنوع ممنوع نشر أي مواضيع اي مواضيع اي مواضيع في قسم التعارف

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%