NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

دياثة أختي وجارنا هاني

السيد توماس القط

مستر بدلة وجرافتة
لا أحد يعبث مع توم 😾
العضوية الذهبيه
افضل عضو
العضو الخلوق
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
إنضم
13 يوليو 2025
المشاركات
6,736
التعليقات المُبرزة
2
مستوى التفاعل
4,316
نقاط
1,710
القصة خيالية ولا تمت للكاتب بصلة أو بتوم أو بجيري
...

أختي وجارنا هاني


أنا معتز وصفي مش مهم انا جاي احكي حكاية وبس
أختي مرام اطول مني ب ٨سم جسمها مش فلات لكن مرسومة وأنثى بكل المقاييس لونها أفتح مني طالعة لماما وعنيها ملونة لون أقرب للزيتي 18 سنة في ثانوية عامة
عندنا جار في نفس دورنا اسمه هاني مرام بتكراش عليه
وعلى طول بحس ان في بينهم حاجة هو شاب ف الجامعة
وكاريزما وجامد.
بيبتدي يوم من ايام شهر 8 وفي الصيف
حرفيا بتكون مش لابسة حاجة غير اندر ويرز
والاندر ويرز كلها جامدة عليها مع جسمها التحفة
وشعرها لما بتخليه ضفاير عشان ميفرهدهاش ف الحر
بتكون مزة نيك ف الصيف، بتدخل تاخد شاور وبتسيب فونها على سريرها انا دخلت اوضتها عشان كنت بدور على بلاجة الشاحن لانها بتاخدها تشحن بيها فونها فبلاقي فونها مفتوح ونوره بيضلم وبيقرب يقفل ف بروح امسكه اشوفه
اكتشفت انه مفتوح وهي نسياه حبيت ادور ف صورها
وحاجتها الي ع الفون ب داعي الفضول مش اكتر
ولكن لقيت الصدمة!!!
لقيت مرام بتكلم هاني وعمالة تبعتله ف الواتساب
وهو بيعمل سين وميردشوهي مضايقة
ولفت انتباهي انها كانت قايله : مبتكلمنيش.
كل د بسبب اني مش موافقة ع الي بتقول عليه.
انت عارف انا واثقة فيك بس مش هينفع ابعتلك اللي انت طالبو.
خلاص انا هوريك بس ونا لابسة هدوم البيت بس ومنغير وشي كمان.
بس استنى هدخل اخد شاور واطلع اتصور باي....
وهنا هو رد بــ : مستني أشوفك ي بيبي بس زي ما طلبت ي نودز ي خلاص بلاش نكمل كلامنا...
وأنا هنا اتصدمت من مستوى علاقتهم ببعض انا كنت اه باخد بالي انها معجبة بيه بس مش للدرجادي
سيبت كل حاجة مكانها وطلعت من الاوضة ورحت اوضتي
ومكنتش عارف اعمل اي قولت استنى واستنيت مرام تحلص فعلا وقعدت اراقبها وخدت بالي انها راحت
اوضتها ف روحت وراها عند باب اوضتها ابص من فتحة المفتاح واراقب ولقيتها دخلت وفتحت الفون
ورحت لقيتها كأنها بتبعت فويس وكان منظرها يوحي بالتوبيخ والغضب والكسوف بس الغريب لقيتها بعد ما خلصت قعدت ساكتة وبنبص حواليها وبعدين راحت قلعت وانا هنا اتصدمت اللي هو بعد ما لبست هدوم البيت اللي هي اصلا كأنها عريانة قلعت وهنا انا شوفت اجمل جسم شوفته في حياتي حرفيا مرام خلت عندي اكتفاء من كل البنات والبورن ستارز ، و
هنا انا اتصدمت ومعرفتش اعمل اي بس لقيتها بتتصور وبتصور بزازها التحفة ف المراية وكانت حاطة كتاب من كتبها على وشها وراحت نامت على ضهرها قدام المراية وفتحت رجليها وبتصور وهنا انا مكنتش شايف غير رجليها اللي بتبعدهم عن بعد وشكل فخادها بس واللي كانت تحفة وبتلمع وراحت خلصت ولقيتها قعدت عدل وهنا هي نايمة قدامي وبتلعب فكسها وعماله تحكه وتحرك ايديها عليه بالراحة وبتحط صباعها تعض فيه براحة وهي بتقرأ الشات بتاعها مع هاني وبعدين قعدت تزود واحدة واحدة وبقت ترجع راسها لورا وتفضل تتأوه بصوت واطي وخاصت وراحت لابسة أنا هنا كان بتاعي النونو جاب آخره وجبتهم عليها ونا بلعب فيه من فوق الهدوم وجسمي سخن وعمل انهج وقلبي مش مظبوط م الهيجان،
لقيتها قايمة رحت سيبت المكان بسرعة ونا مش متحيل ان احتي بتبعت نودز وهيجانة على جارنا للدرجادي،
خلص اليوم ده ومن ساعتها ونا بقيت بتابع وبهيج عليهم
لحد ما فيوم لقيتها بتتكلم حاولت اسمع وفعلا سمعت كانت وصلت معاه لمرحلة انها نفسها يتقابلوا ويعملوا واحد بس من ورا عشان هي فيرجن وان بيحاولوا يشوفو وقت ومكان راحت قالتله ان احنا المفروض بنمشي م البيت انا بروح اخرج مع صحابي وبابا وماما هيكونوا مش فالبيت بابا ف الشغل وماما هتروح مع خالتو للكوافير في يوم الاربع وانا ساعتها عرفت ليه كانت عمالة تسألني انت هتروح تخرج مع صاحبك امتى ويوم ايه عرفت انها بتخطط انها تتناك ف قررت اني اراقبها واشوف هيعملوا ايه، عدت الايام وبقينا يوم الاربع ساعتها انا قررت افكس للعيال بس منغير ما اعرف حد وعملت نفسي خارج من البيت واستنيته يطلع من شقته وهنا هو استنى قدام الباب وراح متصل بيها
لقيت بابنا اتفتح وقعدوا يبصوا لو خد شافهم او حاجة ولما اتطمنوا راحت تدخله بسرعة
هنا انا كان معايا مفتاح للبيت قعدت بتصنت على باب الشقة من برة ومنغير ما ابان من العين السحرية لو حد فيهم بص ولا حاجة وكنت سامع صوتهم بيبعدوا وهنا انا قررت
ادخل ، فتحت الباب بالراحة ومنغير صوت قفلته
رحت اتجسس عليهم ونا سامع صوتهم جوا اوضتها وهنا شوفت منظر هيجني فشخ كانوا دخلوا وكنت انا جنب حرف الباب وشايفهم بطرفي وكانوا عمالين يبوسوا بعض بكل رومانسية وعشق وكان عمال يحرك ايده ويقفش فضهرها ونازل لحد طيزها ب ايده هاني كان خبير
وقعد يهيجها وهو بيبوسها فرينش كيس
قلعوا مع بعض ونا واقف بتفرج على اختي وجارنا
قلعها التوب اللي بتلبسه منغير براه وبزازها نطوا قدامه ضحك وراح ماسكهم جامد وبقولها يعلقة اي كل البزاز دي
وقام قافش فيهم رضاعة وعضعصة جامدة وهي تتأوه وتقوله براحة والنبي حرام اي انت بتوجعني يقلبي مش قادرة ااااه وهو عمل يعض بغل ابن القحبة
وراح معضعض فصدرها كله ونازل من بزازها على بطنها بوس ولحس وعض بشدة خفيفة لحد ما يبقى وشه قدام كسها وراح باسه من فوق البانتي وقالّها حبيبي اللي تاعبنا
وراح مقلعها البانتي وراح قعد يبوس في كسها من عند الزنبور من قدام ويبوس وراح مميل راسه وبقى بيلحس في سوتها وينزل لزنبورها يمصه وهي كانت بترجع راسها لورا وبتاخد سهيق عالي واديتها واحدة ااااااه مش قادرة يا هااانيييي ااااه اممم كسيييي مش قادرة بطل بقى
تعبتني، سابها ورجع يقف تاني ويحضن فيها وياخد شفايفها فبوسة طويلة ويعض فشفتها اللي تحت ويشت فيها ويبلع ريقها ويبوس فيها بكل حب راح مبطل وقالها مش يلا بقى
تعملي زي ما عملتلك تحت ، قامت نازلة وفصلت تبوس في صدره وتنزل اكتر وعمالة تبوس وتلحس فيه بردو لحد بوكسرها وباست بتاعه من فوق البوكسر بردو وضحكت
صحكة بريئة وقامت مقلعاه البوكسر وفضلت باصة على زبره مبهورة وبتشم فيه وتبوسه وراحت لحساه وفضسلت تكمل وتلحس وقامت مسكته ب ايدها اليمينا رفعت زفه شوية وتلحس فيه لحد الراس وتلحس الراس
لحد ما بتاعه بقى حديدة قالّها ددخليه فبوقك يقلبي
مصيه ورحات منفذة كلامه ومثته وكانت كيوت فشخ ومنظرها يضحكك عشان مبتدئة نيك ف المص وعمالة تبتسم بكسوف وتاخد بتاعه بكل حنية مص
قعدوا كدا حبة حلوين وراح مقومها قالها جهزتي من ورا
قالتله اه عملت كل حاجة ونضفت وكله تمام بس موسعتش
وعايزاك توسعلي فتحتي بالراحة ومتوجعنيش
راح بايسها من ضهرها وقالها انا مش هوجعك يبيبي انا هخليكي تتبسطي زي ما ببسطك على طول
وقام سايبها تعمل وضع دوجي ستايل على السرير وترفع طيزها على قد ما تقدر
زفصل يبوس فلحم طيزها كتير ويديلها سبانكات تطرقع وهي تقوله اي بس بقى عيب وهو يزود وشخرلها قالها عيب اي يكسمك دا انتي اللي بتحبي تضربي عليهم يلبوة
قامت رادة عليه وقالتله لبوتك يقلبي بس براحة عليها مش قادرة انت تعبت شرموطتك على الاخر، راح جاب زيت جونسون وراح حاطط على خرمها وعلى صوابع ايده
اليمين وساي العلبة على السرير وقام يبعبص فيها بالراحة وهي تصوت وتقوله بالراحة براحة بتوجع اويييي
مش قادرة مش قادرة وهو يكمل يدخل عقلة ورا عقلة براحة وينزل براسه يبوس على طيزها ويقولها معلش استحملي وينزل ايده الشمال يحركها على زنبورها ويدعكه
وكنت حاسه بيحلبه زي الحلمة ويعض طيزها ويقولها
براحة استحملي انتي هايجة وعايزة كدا اصلا وهي ترد انا لبوة اوي بس مش قادرة بجد وخو يبوسها على طيزها ويطبطب على زنبورها ويفرش شفراتها ويفضل يلعب فيهم
ونا كنت جيبت مرتين من المنظر
فضلت بتفرج لحد ما هو كان خلاص وسعها وبدأ يحط بتاعه وهنا قالها بدخله اهو يلبوة هتبقي متناكة يوسخة
هتبقي متناكتي ام طيز واسعة اللبوة بنت الشراميط وكوم اللباوي وهي تعض على شفتها وتجز وتقوله حراااام بيوووجععع اااه وقام مدخل نصه وكان وضع فاجر وفضل يدخل ويطلع وبدأ ينيك ويقولها بنيكك ي علقة ي ام طيز هايجة وفضل ينيك براحة لحد ما طيزها اتعودت وهما غيروا الوضع وبقى هو اللي نايم على ضهره ووشه قدامي منغير ما يشوفني طبعا وهي تنزل بصهرها قدام وشه وتكون قدامي بردو ونزلت براحة بطيزها على زبه وفالوضع ده طيزها بلعته حرفيا وكانت مبسوطة وفيه ملامح عجيبة على وشها منها المتعة اللي بتكتمها مع الوجع ونزلت للاخر وادتها واحدة اااااه امممم طيظي اه بتتقطع اه ونامت بضهرها على صدره وقام ماسك ب ايديه فبزازها ويعصر فيهم وبقت بتتنطط على زبه وشوية توقف هو يكمل ويفض يدق فيها وهي تصوت وتتأوه جامد راح اخدها زي ما هما ونام بيها على جنبهم اليميمين مع بعض ورفع رجلها الشمال وفضل يدق جامد وكان صسوت النيك صوت مش قاطر اوصفه طرقعة جامدة وطيزها كانت بتتفشخ ولم طيزها بقى احمر من كتر الخبط والطرق
وفضلوا كتير ويرجعوا تاني على ضهر بعض
راح مقومهما وخلاها دوجي تاني بس المرة دي
كان وسها واتجاهها ليا وهو اللي ورا وكان بيسد فشعرها الضفاير المفكوكة ومنكوشة ومبلولة على وشها
ويدق فيها ويرزع وهي تجز بسنانها وتعص شفايفها وتتأوه
وباين متعتها ليفل مليون
وفضلوا حدا خمس دقايق لحد ما قالها هجيب قالتله هاتهم على وشيى وفبوقي عايزة ادوقهم نفسي فيهم نفسي فلبن زبك اويي اه اه ااااه وقام ماسكها مقربها منه جامد ورفعها وحضنها جامد ويخبط فيها جامد وعمال يبوس فضهرها وهي متكلبشة فحضنه قام مخفف حركة وكان جسمه بيشد راح ناطرها بعيد ونزلت تحت زبه بسرعة وفهمت انه هيجيب وراحت مطلعة لسانها وفصلت مستنية لحد ما جابهم على وشهل ولسانها وفضل يشخر ويعمل صوت زي التور وقامت بالعة ومستطعمة لبنه وقالتله مالح شوية وطعمه غريب وهي بتضحك وقاموا عشان يدخلوا باخدوا شاور قمت جاري بسرعة بعيد استنيتهم يخلصوا وخلصوا وقام طالع وراح يابس هدومه اللي سابها انا هنا كنت طلعت برة الشقة واستنيته يطلع لحد ما طلع متأخرش ورجع شقته
وقمت استنيت نص ساعة ورجعت ادخل على احتي بعد ما اتناكت من جارنا وفشخ طيزها .
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روعتاك 👍
خيال تحفة كان محتاج صور 😱
 
روعتاك 👍
خيال تحفة كان محتاج صور 😱
ما دي قصيرة بقى كدا كدا كنت ناوي بس السيرفر بتاع الصور واقع قطفلو كنت حطيت صور كانت هتتمسح
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%