NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,828
مستوى التفاعل
12,950
نقاط
14,525
zdp79ohxes.jpg

أختي مثيرة جداً بصورة غير طبيعية واشتهيها في الحرام لدرجة أني أتمنى أنها مكنتش أختي, يعني بنت خالتي قريبتي أو حتى جارتي أو اي بنت بحيث أني كنت أقدر أني أرتبط بيها من غير تحرج أو مشاكل! أختي مثيرة فوق الوصف حسناء فوق الحد مش عارف أوصفها أزاي!! بنت طلقة من يومها دلوقتي شبت وكبرت وداورت وبزازها قنبرت أوي وطيازها اتبرمت و عودها اتلف! شفايفها من غير مبالغة خاتم سليمان و وراكها مصبوبين زي جذع شجرة البلوط و ملامحها كلها سكسي من أنف صغيرة شماء وعيون سوداء واسعة مسحوبة بأهداب طويلة رباني وبشرة بيضاء لطيفة ناصعة ملساء!! تلبس عباية تجنني تلبس بناطيل تطير برج من نفوخي!! في أي لبس من ملابسها بحس انها صاروخ متخلقتش غير للشم و الضم و أنها تنام عالسرير و ترفع رجولها!!
مش عارف من أمتي بالظبط وقعت ففي حب أختي و اشتهائها ولكن اللي أفتكره أني كنت من صغري تلميذ نبيه متفوق ملتزم ولكن جمال أختي كان بيشدني ليها بكل قوة. حتى قبل المراهقة كنت بحس أنها كتيرة على عيلتنا لدرجة أني كنت أحياناً باشك في أمي!! فعلاً صحيح كنت اشك في أمي أنها تكون جابتها في الحرام من ورا بابا لأن أختي رضى طالعة فردة فرع من العيلة مختلف تماما حتى في هدوئها!! من يومي و أنا شديد حب الاستطلاع حتى قبل مراهقتي كنت بأحب أتلصص على بابا وماما في غرفة النوم وخاصة أننا كنا نعيش في منزل واحد في مدينة صغيرة أنا وماما ونحن ثلاثة أخوة من الذكور . الشقة مكنتش واسعة بحيث يكون لكل شخص غرفة خاصة به ولذلك كنت كثيرا ما أدخل في نفس الغرفة اللي تنام بها أختي وأقلب في كتبها وأقرأ في المجلات اللي تجيبها وياها من المدرسة لان أختي أكبر مني بحوالي 6 سنين فكانت تحضر بعض القصص الغرامية و كانت بتكتب مذكرات لصديقاتها وكنت أنا أحب أن أطلع عليها و أشوف كاتبة أيه!! يبدو أن اللي خلاني اعمل كدا هو أن أختي مثيرة جداًَ واشتهيها في الحرام فهي رغبة دفينة عندي!
بدأت ألوم نفسي واجلد ذاتي إلا أني مكنتش بأقاوم وارجع أتسحب على طرطيف صوابعي عشان أتجسس على أختي وهي نايمة وأحاول أن أنظر لأماكن حساسة من جسدها!! كانت فكرة أني أشوف بزازها بتهيجني جامد أوي وفكرة أني أشوف كسها تخلي قلبي يدق يدق أوي وتوقف زبي!!! كنت بادخل الغرفة وطبعاًَ ولا أي حد يشك في نيتي . كنت أسرق من دولابها بعض ملابسها الداخلية و أخدها أشمها و الحسها و بالأخص أتشمم مكان خرم طيزها و مكان كسها!! كنت مرات كتيييير أسهر لنص الليل بحجة أني أذاكر ولما أطمن أن أختي رضى نامت كنت بأقرب منها و أتفرج عليها عن قرب و أحاول أني احك فيها!! في ليلة حست أختي بوجودي وصحت من النوم وأنا هربت وجريت من الأوضة من غير ربع كلمة!! في صباح اليوم ده كنت مقلق اوي وخايف ومحرج جداً من رد فعلها وكنت أتهرب من مواجهتها بس أختي مجبتش سيرة لحد وعدت بسلام فحمدت **** وبطلت شوية ولكن رجعت تاني لنفس الأفعال غير أنها المردة دي شافتني وأنا أخرج من الأوضة ومعايا بعض ثيابها الداخلية!! فاجأتني جداً لما لقيتها توقفني وتسالني: احمد انت ليه بتعمل كدا…بكل أريحية…كنت أتلعثم ويحمر وجهي و اختفي عن أنظارها!! تطور الأمر أنها تناديني لأوضتها بالليل وتسألني بدلع و كانها تسخني أكثر: أيه عاجباك! مرة قفلت الباب ولقيتها بقت تقلع ثيابها واحدة واحدة و أنا زبي يقوم واحدة واحدة مع كل قطعة بترميها من فوق مفاتنها الجبارة!! بصتلي وشافتني مزبهل على طيازها في المراية فضحكت: ايه مش عاوز تتفرج…قرب..تعالى متخفش…قربت فعلاً ولقيتها التفتت وعيوني رشقت في احلى بزاز حب رومان كبير مدورة بحلمات حب عنب فيومي!!! نامت وهمست ليا: يلا تعالى…الحس بزازي…كنت في الجنة و انا بأمسك بزاز أختي و أنا بأجيب في لباسي كانت أختي مثيرة جداً و كسها المشعر أحيانأً كان يطير برج من نافوخي و هي بتدلع: يلا دلعه…كانت تمسك أيدي و تحطها فوق سوتها وتنزل بيها لحد كسها فكنت باحس بفرن سخونة!!! فتحت رجولها نامت وقالت: ادخل الحسلي…لأول مرة أذوق طعم واحس بحرارة الحرير…كسها حريري داكن شوية بس مش مسود وزنبورها مش طويل ولا قصير ومشافرها منفوخة حبتين!!! كنت بالحس و آكل كسها وهي بتلهث و تشهق و ترفع ظهرها و تلف رجولها فوق ظهري و دماغي عشان مسبهاش إلا بعد ما تجيبهم!! كنت باحس بشبقها اللي كان يخليها في نظري جميلة الجميلات وعاهرة العاهرات!!كنت باجيب على نفسي وفي مرات كانت بتخليني احك زبي بين فخادها من غير تدخيل فكنت باجيب لبني فوق فخادها!! أختي مثير جداً وأشتهيها في الحرام حتى بعد ما تزوجت و انقطعت اتصالاتي بيها!! اشتهي وصال كامل و علاقة غير منقوصة معاها.
 
  • عجبني
التفاعلات: bdx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%