NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين عايز يكون كلب ليا
 
انا ماستر عمر ٢٢ سنة بحب السادية الجنسية وإهانة الاخرين من وانا صغير لما كبرت ووصلت سن ال١٩ عرفت ايه هي السادية واتعرفت علي كل انواع الkinks وتفننت في كل انواع الاهانة والسيطرة والعبودية ومن ساعتها وانا بقيت بمارس الجنس السادي بكل انواعه واشكاله وعملت علاقات كتير علي النت مع اجانب بس بعد فترة مليت وقررت أجرب علي الواقع بعد اول تجربة حقيقية اتفتح في وشي طريق عالم السادية الحقيقي
القصة الأولي :
نسيت اوصفلكم نفسي انا طولي ١٧٤ وزني ٧٠ طول زبي ١٩ سم .. ابيض بس مش فاتح اوي يعني قمحاوي
كانت البداية لما اتعرفت علي اول كلب ليا وكان وقتها عندي ١٩ سنة وهو ١٧ سنة اتعرفت عليه من النت وعرفت أنه ساكن جنبي وبدون تفاصيل كتير اتعرفنا وحددنا ميعاد في مكان فاضي اول ما شوفته سلمت عليه بنظرات حاده وكان باين عليه الأرتباك نسيت اقولكم اسمه يوسف ابيضاني عيونه خضرا طوله ١٦٥ وزنه ٦٥ كان عليه طيزه كبيرة وملامحه جامده وأملس وجسمه وصوته ناعم كان بيحب يتناك ويتهان ويتذل ويضرب كان سليڤ حلو
اتكلمت معاه شوية واتعرفنا قبل ما نبدا وطمنته شوية وبعد كده وصلنا لحتة مقطوعة روحت وقفت وبصتله وضربته قلم كان قوي اوي وافتريت فيه الواد وشه احمر وحسيته هيعيط مدتلوش فرصة وقولتله انزل علي ايدك ورجلك يا شرموط يا متناك طول ما انت ماشي مع سيدك هو حسيته اتوتر وفضل واقف روحت لطشته قلمين جامدين تاني بسرعة راح نزل فضل يمشي ورايا زي الكلب لحد ما لقيت زي دكة او كرسي وقعدت وروحت ماسك وشه بأيد واحده وقولتله يفتح بوقه وروحت تفيت في بوقه وخليته يبلع ولطشته وقولتله اشكر سيدك عشان تف في بوقك يا متناك قالي شكرا يا سيدي علي تفتك الجميلة وقولتله قلعني الجزمة يا متناك يا معرص راح علطول قلعهاني وقعد يترجاني ويقولي سيدي عايز الحس رجلك وشرابك قولتله ده شرف كبير ليك يا شرموط يلا الحس كويس وبعد كده قلعني الشراب ونضف رجلي عشان عرقانه فعلا بدأ يلحس زي اللبوة وكان بيلحس بنهم وانا وهو بيلحس كنت بضربه علي طيزه الجيلي وراح قلعني الشراب وروحت حطيته في بوقه وفضل يشكرني اني سمحتله يلحس رجلي وينضف بين صوابعي ويقولي شكرًا يا سيدي رجلك حلوه اوي يا سيدي بعد كده قلعته البنطلون والشرموط كان لابس اندر فتلة قولتله بتاع مين الاندر ده يا لبوة قالي بتاع امي قلعته الاندر وكانت طيزه وجسمه جامدين اوي وناعمين اوي لونهم ابيض زي التلج وكانت تهيج اي زبير وانا مكنتش بحب الخشن بس مكنش قدامي غيره وكانت الرغبة السادية عندي اكبر من الرغبة الجنسية روحت مطلع ولاعة من جيبي وبدأت اسخنها وهو كل ده بيلحس في رجليا وروحت حطيت الولاعة علي بضانه الواد راح فضل يصرخ زي اللبوة وقعد يعيط ووشه بقي اوطه روحت زعقتله وقولتله صوتك ميطلعش يا خول وارجع اقعد تحت رجلي وعقاب ليك هتضرب علي طيزك وساعتها قعد يقولي مش قادر بضاني حرقتني انا اسف يا سيدي قولتله تعال يا شرموط بسرعة روحت قلعت الحزام وبدأت اضربه علي طيزه وخليته يعد وضربت ١٠ ضربات وكان مره يقول اااااااه زي اللبوة وكان صوته ولا أجدعها شرموطة طيزه احمرت وروحت لبست جوانتي وبدأت ابعبصه وحشرت صباعي بسرعة وبعنف واول ما دخلت صباعي راح صوت قولتله مسمعش صوت كسمك يا خول قالي انا اسف يا سيدي فضلت ابعبص فيه ودخلت صباع تاني وفضلت ادخل صباع زيادة كل شوية لحد ما دخلت ايدي كلها وهو كان بيطلع منه اصوات شرمطة وانا في نفس الوقت كل دقيقتين الطشه قلمين و عينه مليانه دموع بس في نفس الوقت كنت حاسه مستمتع جدا فضلت علي الحال ده ربع ساعة بعد كده طلعت ايدي وهو كان بيصوت اكتر وانا بطلع ايدي وفضل يعيط زي اللبوة ويقولي حاسس بحرقان جامد يا سيدي وانا سخنت الولاعة ورحت مسكته وحيطتها علي خرم طيزه وفضل يصوت ويعيط زي اللبوة وانا روحت فضلت اضرب فيه بالاقلام ووشه كله احمر ومليان عياط وكان شكل مثير جدا بعد كده طلعت زبي وكنت هايج اوي وهو اول ما شاف زبي قعد يقولي ايه كل ده يا سيدي زبك جميل وكبير اوي انا نفسي فيه جوايا انا هموت عليه يا سيدي روح مسكته من شعره الناعم وخليته يفتح بوقه وحشرت بتاعي وكان مثار اوي وكبير اوي مش عارف يمكن عشان كانت اول تجربة وكان حجمه اكتر من ٢٠ سم وكان منفوخ اوي فضلت حاشره في بوقه وهو بيلحس ولكن بدأ يتخنق وانا مرضتش اطلعه فضلت حاشره ووشه اصلا كان احمر بقي حرفيا طماطم وقعدت خمس دقايق حاشره وكنت هايج اوي وجبتهم بسرعة وخليته يشرب لبني كله وقولتله كفاية كده النهاردة وخليته يلبس ويقوم وسألته انبسط يا كلب قالي انبسط اوي يا سيدي انا بحبك اوي اوعي تسيبني وتحرمني من زبك الجامد ده ودي كانت اول مره ليا وبعد كده اتقابلنا كتير وخليته شرموطة ولبوة ليا
لو عجبتكم القصة هكملها بس شجعوني
حلو كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ماستر عمر ٢٢ سنة بحب السادية الجنسية وإهانة الاخرين من وانا صغير لما كبرت ووصلت سن ال١٩ عرفت ايه هي السادية واتعرفت علي كل انواع الkinks وتفننت في كل انواع الاهانة والسيطرة والعبودية ومن ساعتها وانا بقيت بمارس الجنس السادي بكل انواعه واشكاله وعملت علاقات كتير علي النت مع اجانب بس بعد فترة مليت وقررت أجرب علي الواقع بعد اول تجربة حقيقية اتفتح في وشي طريق عالم السادية الحقيقي
القصة الأولي :
نسيت اوصفلكم نفسي انا طولي ١٧٤ وزني ٧٠ طول زبي ١٩ سم .. ابيض بس مش فاتح اوي يعني قمحاوي
كانت البداية لما اتعرفت علي اول كلب ليا وكان وقتها عندي ١٩ سنة وهو ١٧ سنة اتعرفت عليه من النت وعرفت أنه ساكن جنبي وبدون تفاصيل كتير اتعرفنا وحددنا ميعاد في مكان فاضي اول ما شوفته سلمت عليه بنظرات حاده وكان باين عليه الأرتباك نسيت اقولكم اسمه يوسف ابيضاني عيونه خضرا طوله ١٦٥ وزنه ٦٥ كان عليه طيزه كبيرة وملامحه جامده وأملس وجسمه وصوته ناعم كان بيحب يتناك ويتهان ويتذل ويضرب كان سليڤ حلو
اتكلمت معاه شوية واتعرفنا قبل ما نبدا وطمنته شوية وبعد كده وصلنا لحتة مقطوعة روحت وقفت وبصتله وضربته قلم كان قوي اوي وافتريت فيه الواد وشه احمر وحسيته هيعيط مدتلوش فرصة وقولتله انزل علي ايدك ورجلك يا شرموط يا متناك طول ما انت ماشي مع سيدك هو حسيته اتوتر وفضل واقف روحت لطشته قلمين جامدين تاني بسرعة راح نزل فضل يمشي ورايا زي الكلب لحد ما لقيت زي دكة او كرسي وقعدت وروحت ماسك وشه بأيد واحده وقولتله يفتح بوقه وروحت تفيت في بوقه وخليته يبلع ولطشته وقولتله اشكر سيدك عشان تف في بوقك يا متناك قالي شكرا يا سيدي علي تفتك الجميلة وقولتله قلعني الجزمة يا متناك يا معرص راح علطول قلعهاني وقعد يترجاني ويقولي سيدي عايز الحس رجلك وشرابك قولتله ده شرف كبير ليك يا شرموط يلا الحس كويس وبعد كده قلعني الشراب ونضف رجلي عشان عرقانه فعلا بدأ يلحس زي اللبوة وكان بيلحس بنهم وانا وهو بيلحس كنت بضربه علي طيزه الجيلي وراح قلعني الشراب وروحت حطيته في بوقه وفضل يشكرني اني سمحتله يلحس رجلي وينضف بين صوابعي ويقولي شكرًا يا سيدي رجلك حلوه اوي يا سيدي بعد كده قلعته البنطلون والشرموط كان لابس اندر فتلة قولتله بتاع مين الاندر ده يا لبوة قالي بتاع امي قلعته الاندر وكانت طيزه وجسمه جامدين اوي وناعمين اوي لونهم ابيض زي التلج وكانت تهيج اي زبير وانا مكنتش بحب الخشن بس مكنش قدامي غيره وكانت الرغبة السادية عندي اكبر من الرغبة الجنسية روحت مطلع ولاعة من جيبي وبدأت اسخنها وهو كل ده بيلحس في رجليا وروحت حطيت الولاعة علي بضانه الواد راح فضل يصرخ زي اللبوة وقعد يعيط ووشه بقي اوطه روحت زعقتله وقولتله صوتك ميطلعش يا خول وارجع اقعد تحت رجلي وعقاب ليك هتضرب علي طيزك وساعتها قعد يقولي مش قادر بضاني حرقتني انا اسف يا سيدي قولتله تعال يا شرموط بسرعة روحت قلعت الحزام وبدأت اضربه علي طيزه وخليته يعد وضربت ١٠ ضربات وكان مره يقول اااااااه زي اللبوة وكان صوته ولا أجدعها شرموطة طيزه احمرت وروحت لبست جوانتي وبدأت ابعبصه وحشرت صباعي بسرعة وبعنف واول ما دخلت صباعي راح صوت قولتله مسمعش صوت كسمك يا خول قالي انا اسف يا سيدي فضلت ابعبص فيه ودخلت صباع تاني وفضلت ادخل صباع زيادة كل شوية لحد ما دخلت ايدي كلها وهو كان بيطلع منه اصوات شرمطة وانا في نفس الوقت كل دقيقتين الطشه قلمين و عينه مليانه دموع بس في نفس الوقت كنت حاسه مستمتع جدا فضلت علي الحال ده ربع ساعة بعد كده طلعت ايدي وهو كان بيصوت اكتر وانا بطلع ايدي وفضل يعيط زي اللبوة ويقولي حاسس بحرقان جامد يا سيدي وانا سخنت الولاعة ورحت مسكته وحيطتها علي خرم طيزه وفضل يصوت ويعيط زي اللبوة وانا روحت فضلت اضرب فيه بالاقلام ووشه كله احمر ومليان عياط وكان شكل مثير جدا بعد كده طلعت زبي وكنت هايج اوي وهو اول ما شاف زبي قعد يقولي ايه كل ده يا سيدي زبك جميل وكبير اوي انا نفسي فيه جوايا انا هموت عليه يا سيدي روح مسكته من شعره الناعم وخليته يفتح بوقه وحشرت بتاعي وكان مثار اوي وكبير اوي مش عارف يمكن عشان كانت اول تجربة وكان حجمه اكتر من ٢٠ سم وكان منفوخ اوي فضلت حاشره في بوقه وهو بيلحس ولكن بدأ يتخنق وانا مرضتش اطلعه فضلت حاشره ووشه اصلا كان احمر بقي حرفيا طماطم وقعدت خمس دقايق حاشره وكنت هايج اوي وجبتهم بسرعة وخليته يشرب لبني كله وقولتله كفاية كده النهاردة وخليته يلبس ويقوم وسألته انبسط يا كلب قالي انبسط اوي يا سيدي انا بحبك اوي اوعي تسيبني وتحرمني من زبك الجامد ده ودي كانت اول مره ليا وبعد كده اتقابلنا كتير وخليته شرموطة ولبوة ليا
لو عجبتكم القصة هكملها بس شجعوني
 
ياريت الاقي حد يخضعني كدة
 
انت غير طبيعى معقد نفسيا . هذه هى الحقيقة دون مواربه . ومن يخضعون لك مرضى أيضا
أحسنت القول كنت عاوز اقول كده فعلا دول عالم معقدين ومرضى نفسيين
 
ياريتني كنت مكانو:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:
 
أمممم ، نفسي في توينك زي يوسف كدا أحضنو ويفشخلي زبري مص وأقطع طيزو نيك صغير أبيض ناعم عينيه خضرا
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%