NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سيزار

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
10 يناير 2022
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
العمر
35
الإقامة
Egypt
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت فاكر اني شاطر.. لما كنت عيل عندي ٢٠ سنة وقادر اوقع بنت خالتي اللي عندها ٢٨ سنة ومتجوزة.. لما كبرت أكتشفت ان انا كنت الفريسة مش الصياد

انا سيزار ٣٤ سنة.. بنت خالتي أول ست أنام معاها.. لما قربنا لبعض في كل سلام بوسة وكل هزارنا بالإيد.. لعند ما في يوم كلمتني اروح أتغدى عندها علشان خالي هيكون هناك اللي ما بشفهوش الا في السنة مرة..
رحت.. لقيتها لوحدها.. لابسة قميص بيتي بربع كم.. مفتوح من الصدر و قصير شوية..
نسيت أقولكوا.. دودو.. كانت قصيرة تقريبا ١٥٠ سم.. وتخينة.. طيزها من أكبر الطياز اللي شوفتها في حياتي.. رجليها وفخادها ملفوفين لف... ملبن من فوق لتحت... صدرها كان كبير... كل حلمة من حلمات بزها طويلة وحواليها دايرة كبيرة بني.. وكسها ضيق

دودو كانت متجوزة من راجل اكبر منها ب 10 سنين.. مش كتير بس اللي فهمته منها.. اني لما خليتها تنزل.. دي كانت أول مرة تنزل فيها..

نرجع لعزومة الغدا... فضلت تشتغل قدامي في البيت وتروح وتيجي ترفع القميص.. وتوطي قدامي وبزازها نصها خارج بره القميص .. لعند ما بقتش قادر
دخلت عليها المطبخ.. حضنتها من ورا.. فضلت تقولي بس.. بس ما ينفعش... بس كنت حاسس بنفسها بيرفع صدرها لفوق من كتر الهيجان... كنت حاسس بسخونة جسمها... كنت حاسس بحلماتها اللي واقفين ان دودو جايباني انيكها... يا ترى حصل إيه ؟!

أشوفكم في جزء تاني ✌️😉
 
  • عجبني
التفاعلات: الجن الأزرق, أموت فى الجنس, حورس المصري و شخص آخر
كل الأحداث حقيقية 2

دودو كانت أكتر واحدة هايجة شفتها في حياتي.. مش علشان هي اول تجربة.. لا هي كانت هايجة فعلا.. واحدة متجوزة لمدة 10 سنين وما تعرفش ان الست بتنزل زي الراجل.. جوزها بيحطه فيها وينزلهم ويقوم.. علشان كده كانت مولعة..

في المطبخ.. حضنتها من ورا وبدأت اتنفس ورا ودنها ولما اتأكدت انها عاوزاني بدأت أبوس رقبتها.. في كل حتة في كل سنتي.. بالراحة قوي وبشويش... لاقيتها دابت في إيدي.. رحت رافع ايديا من على بطنها ومسكت بزازها الاتنين من فوق القميص.. فضلت ادعك قوي في بزازها ومن ورا بحك زبي في طيزها... ما حستش بنفسي الا وانا فوقها على السرير...

انا فاكر ان دودو يومها نزلت 7 او 8 مرات تعويض عن عشر سنين..

انا بعدها ارتبطت كتير واتجوزت ونمت مع ستات كتير.. بس عمري ما شفت واحدة بتنزل وانا ببوسها.. وبتنزل وانا بمص بزازها.. وبتنزل وانا بلحسلها وبتنزل مع كل دقيقة بدخل زبي في كسها واخرجه بسرعة..

احنا نمنا مع بعض فوق العشرين مرة... فيه اجزاء كتير لسه.. ✌️😉😘
 
  • عجبني
التفاعلات: حورس المصري
هايل ..مشكور على تعبك ..مستنى الباقى
 
  • عجبني
التفاعلات: سيزار
كل الأحداث حقيقية 3
بعد أول مرة نمت مع دودو روحت مخضوض.. بفكر في اللي انا عملته.. فات اليوم.. وتاني يوم صحيت على تليفون من دودو على التليفون الأرضي..
بتتنهد... ومش عارفة تاخد نفسها.. عرفت انها وزعت ولادها وقاعدة في السرير عريانة.. متغطية بملايا.. نايمة على بطنها.
وبعد بحبك ووحشتني.. كالعادة أول سؤال كان لابسة إيه.. ولما عرفت انها عريانة.. بدأت أخليها تمشي إيديها على جسمها.. تدعك بزازها.. تفرك حلماتها وتقرصهم وتشدهم.. وترفع بزازها لفوق وتمصهم.. وبعدين خليتها تنزل بإيدها على بطنها وسرتها وتحت سرتها... لعند ما بقت تترجاني انها تدعك في كسها..
وكالعادة أول ما حطت ايدها على كسها بدأت تصرخ.. تقول ااااه... اوف... ونزلت.. مرة واتنين وتلاتة.. يومها كان صريخها واصل للشارع.. بس علشان انا طماع في الجنس ما وقفتهاش هنا... وخليتها تدمن ده... يتبع.
 
  • عجبني
التفاعلات: الجن الأزرق
كل الأحداث حقيقية 4
أعتقد ان تجربتي مع دودو صعب تتكرر تاني ونادر تكون احداثها وكمية الجنس اللي فيها بأنواعه المختلفة وأماكنه تكون حصلت مع حد...
بعد أيام كتير متواصلة.. كل يوم أصحى على مكالمة دودو عايزة تنزل.. وبعد ما جربنا حاجات واوضاع كتير في المكالمة بداية من انها تمسك التليفون بإيد وبإيدها التانية تلعب في جسمها.. لعند ما وصلنا انها تمسك التليفون بكتفها وتلعب في جسمها بإيديها الاتنين.. بداية من انها تنزل لما تدعك بظرها.. لعندما وصلنا انها تدخل ايدها كلها وتنزل... دودو كانت كل يوم بتنزل ٦ أو ٧ مرات.. كل يوم كانت بتغير ملاية السرير بعد ما بتغرقها بعسل كسها... يتبع.
 
  • عجبني
التفاعلات: الجن الأزرق، Tchernobel و حورس المصري
قصه مثيره واصل ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: سيزار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل الأحداث حقيقية 5
بعد أيام كتير من مكالماتنا كان لازم نتقابل..
دودو قالتلي إني لازم أروح أنام معاها.. والا هتعمل جريمة.. ولما كنت بأجل سفري ليها كانت بتتجنن أكتر.. معدتش عايزة تنزل بإيدها.. كان بتقولي بعلو صوتها وهي بتدعك كسها.. تعالى.. تعالى بقى نيكني وريحني..
وفي الآخر ما روحتش... هي اللي جت... جت تقعد يومين عند اخوها اللي متجوز جديد... تعالا اسهر معانا
طبعاً رحت... وقابلتني هي بقميص وردي بنص كم وصدره مفتوح.. وأخوها زي أي عريس جديد كان عايز يقضي وقت أطول مع عروسته.. بعد ما اتفرجنا على حاجة في التليفزيون .. دخل أخوها وعروسته أوضتهم وبجرد ما دخلوا دودو عملت السيم اللي اتفقنا عليه.. الدليل اللي بيخليني عارف انها على اخرها وعايزة تتناك... اول ما اخوها قفل الاوضة.. رفعت القميص وفتحت رجليها وعرفتني انها مش لابسة أي حاجة تحته.. هو ده السيم.. في لحظة لاقيتها قدامي واقفة وانا قاعد على الكنبة.. حاضنها وماسك شفايفها بقطعها بشفايفي.. فتحت رجليها ورفعت قميصها وقعدت على رجلي.. بقت ركبتي لازقة في كسها.. فضلت تروح وتيجي عليها.. تحك كسها في ركبتي وانا بقطع شفايفها ورقبتها من البوس والمص.. لعند ما حطيت لساني بين بزازها وده خلاها تضم بزازها بإيديها الاتنين وتعصرهم وتحك بجنون كسها في ركبتي.. وبدأت تتوجع بصوت عالي... وده خلاني أمسك شفايفها بشفايفي علشان ما تصوتش وهي بتنزل وتفضحنا.. فضلت تتنطط وتحك وبعدين رفعت القميص وبينت طيزها وقالتلي وهي بتتوجع.. حط صباعك في طيزي.. دعكت طيزها بايديا الاتنين.. وبعدين اديتها صباعي تمصه وهي بتتوجع.. وبعدين حطيت نفس الصباع على فتحة طيزها وفضلت العب في خرمها.. ده جننها اكتر وبدأت تصرخ ومش عارف اسيطر عليها.. لعند ما اتنفض جسمها وارتعشت ونزلت واترمت فوقي من التعب... بعد ما قامت لقيت بنطلوني غرقان من عسلها.. كان لازم اروح وارجع وقت تاني.. يتبع
 
تجننن حلوووة كثييير :love::love::love: :eek::love::love::love::ninja:
 
  • عجبني
التفاعلات: سيزار
كل ده مع دودو ياشيخ
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%