NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية كافيه المتعه | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 12/8/2022

لي الرد دا بقي يسطي
يسطا انت لو مركز حتلاقينى اكتر حد برد على القصه بردود ايجابيه بس بجد انت اتأخرت المره دى اوى و كمان الجزء صغير انا قولت حتنزل جزء اكبر من كل مره طالما غبت كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
جمدان
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
رووووووووووووووووووووووووووعه
اكمل
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
انا بحبك جدا و بحيك علي القصة الجميلة دي ياريت تستمر و متتاخرش علينا بليييز علشان كده كتير اوي اوي اووووي
 
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: قيصر نسوانجى
  • عجبني
التفاعلات: Crasco، السنجل و ناقد بناء
انا بحبك جدا و بحيك علي القصة الجميلة دي ياريت تستمر و متتاخرش علينا بليييز علشان كده كتير اوي اوي اووووي
تسلمي جدا جدا عل كلامك الجميل 💥🖤الجزء الجديد هينزل بكره اكيد ع خاطر الناس مستعجله عليا جدا... لو كان ينفع انزله النهارده ع كلامك الجميل دا كنت نزلته بس لسه مكملش للاسف💥💥🖤🖤
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر

كافيه المتعه 🥂 | السلسلة الثالثة |​


الجزء الاول......

ويلكم بااك من تاني ي بشوات المنتدي... كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عل الجميع 💥🖤

اتمني اشوف تعليقاتكم وطبعا تفاعلكم الجميل 💥🖤

وقفنا السلسله اللي فاتت لما كنت مع نجوي ف اوضة المخزن ونيكتها نيكه سريعه وصوتها كان عالي لدرجة ان ف حد سمعها ودخل علينا الاوضه

شخص/ خلصتوا اللي بتعملوه ولا لسه...!؟

سمعت الكلمتين دول اتخضيت جدا لدرجة اني بعدت عن نجوي بسرعه ورفعت البنطلون بسرعه جدا... بلف ورايا اشوف مين اللي اتكلم لاقيت حد مش متوقع يبقي هو

نجوي/ استني بس ي حبيبتي وانا هفهمك كل حاجه بس بعد الحفله ما تخلص ونتكلم بهدوء
اميره/ مش محتاجه تشرحيلي حاجه ي ماما... انا عارفه من زمان انك بتعملي كدا بس مكنتش متوقعه انك بتعملي كدا مع شهاب والغريب انك تعرفيه ازاي
انا/ اهدي كدا ي اميره وخلينا نتكلم بعدين
اميره/ انا هاديه ي شهاب خالص بس ياريت حد يفهمني اي اللي كان بيحصل دلوقت دا ومن امتي بيحصل
انا/ ي اميره دي تاني مره وحصل صدفه وكمان معرفش انها مامتك غير النهارده ولو اعرف مكنتش هعمل كدا
اميره/ عارفه انك متعرفش انها مامتي والدليل اني لما جيت اعرفك عليها انت اتفاجأت وماما اتخضت وبعد كدا خليتني امشي اجيبلك مياه بس انا اخدت بالي وتابعتكم من بعيد خصوصا لما قولت هتقف معاها شوويه
انا/ طب خلاص ي اميره اقفلي عل الحوار دلوقت مش وقت كلام فيه وخلينا نطلع ع محدش يلاحظ تأخيرنا
اميره/ ماشي ي شهاب بس ليا طلب منك انت وماما
انا/ انتي هتستغلي الظروف ولا اي
نجوي/ استني بس ي شهاب.. عايزه اي ي اميره
اميره/ عايزه لما شهاب ينام معاكي تاني انا كمان ابقي معاكم ويعمل فيا زيك بالظبط
انا/ خخخخخخخ انتي مجنونه ي اميره ولا اي
اميره/ مجنونه لي ي شهاب... عشان عايزه احس بأنوثتي واعمل حاجه نفسي فيها ابقي مجنونه
انا/ لا دا انتي عقلك طاار فشخ وبدأتي تتهبلي
اميره/ لا مش هبله.. انا نفسي فيك من زمان من وقت مشكلتي وانت عارف اني جربت النيك ومش قادره خلاص استحمل قلته اكتر من كدا
انا/ اميره انتي مش ملاحظه ان امك واقفه وكمان عايزه تبقي موجوده وهي نايمه مع راجل تاني غير ابوكي
ماما/ مشكلة اي ونيك اي اللي جربتيه؟
انا/ مش وقته ي نجووي هفهمك بعدين
اميره/ انا هقولها... اللي انا كنت مرتبطه به نام معايا بس من طيزي وكان مصورني وعايز يفضحني بس شهاب دينا قالتله عل المشكله وهو اللي حلها وخلي الواد دا يبعد عني وانا من يومها ونفسي انام معاه بس هو مش راضي... هي ماما احسن مني ف اي ي شهاب ع تنام معاها ومش عايز تنام معايا زيها
انا/ بصي ي نجوي مش هقدر اقولك غير انك ربيتي شراميط زيك حرفيا... اتفضلي بقي اتصررفي كل دا بسببك انتي وبسبب هيجانك ابن الوسخه دا
نجوي/ طب اهدي ي شهاب... خلاص ي اميره مش وقته الكلام دا وخدي بالك انتي زوديتها اوي
انا/ هو دا ردك ي نجوي؟ مهو مش هتعرفي تتكلمي لانها مسكتك ف وضع مش كويس... بصي ي اميره انا لا نايم معاكي ولا نايم مع امك ولا عايز اعرفكم تاني ونصيحه مني ليكي متحاوليش تقربي مني او تزوقي دينا عليا ع اكلمك... هزعلك ي اميره.... مات الكلام نهائي

ظبطت لبسي وخرجت من الاوضه روحت عل كرستين ودينا واقفين قولتلهم انا ماشي ردت كرستين قالت استني همشي معاك انا كمان معرفش حد هنا غير دينا

دينا/ ف اي ي شهاب حصل اي مخليك متعصب كدا وعايز تمشي حتي من غير ما تسلم عل اميره
انا/ مفيش ي دينا وعموما اميره هتبقي تقولك كل حاجه واياكي تحاولي تصلحي المشكله وقتها هتبقي زيها
دينا/ مشكلة اي مش فاهمه حاجه
انا/ قولتلك هي هتقولك.. انا ماشي يلا ي كرستين

طلعت بره ومعايا كرستين ركبنا العربيه ومشينا

كرستين/ هتروح فين ع تهدي شوية بدل عصبيتك دي
انا/ اي مكان هادي مش فارقه
كرستين/ شوف تحب تروح فين وانا معاك
انا/ هنروح الفيلا عندك.. اي رايك؟
كرستين/ تمام يلا بينا

مشيت بالعربيه وصلنا للفيلا عند كرستين ودخلت قعدت وكرستين قالت هتعملي قهوه... بعد شويه جات كرستين بالقهوه وطبعا لازم الفضول يخليها تسأل حصل اي

كرستين/ بص هو انا قلقانه اسأل بس بصراحه حركة غريبه منك واكيد وراها مشكلة كبيره لو حابب تقول حصل اي انا سمعاك ولو مش حابب دلوقت يبقي خلاص
انا/ عارف ان الفضول هيموتك وتعرفي حصل اي وهقولك بس الكلام دا ميطلعش بره عني انا وانتي وبس
كرستين/ اوك مفيش مشكله

حكيت لكرستين علاقتي ب نجوي واللي حصل كله ف الحفله واللي اميرة طلبته مني

كرستين/ حاجه غريبه فعلا يعني من وسط كل الناس دي تطلع نجوي ام اميره بس الاغرب ان اميره تسكت وكمان تطلب انك تنام معاها هي وامها
انا/ بصي اميره عايزاني انيكها من زمان وانا واخد بالي بس كنت عامل عبيط وما صدقت شافت اللي حصل بيني وبين امها وعايزه تستغل الفرصه وتخليني انام معاها تقريبا كدا فاهمه ان هي مسكتني من ايدي او بمعني ادق انها قفشتني مع امها ف كدا انا هقلق واعمل اللي هي عايزاه بس انا قطعت علاقتي بيهم خلاص مش عايز اعرفهم هما الاتنين ودا رد فعل هي مكنتش متوقعاه خالص مني بس كدا احسن كتير
كرستين/ خلاص مش مهم بقي اللي حصل حصل انسي
انا/ عادي خالص الموضوع مش شاغل بالي اووي بس مش عايز دينا تدخل ف الحوار وتحاول تصلح المشكله... دينا كويسه وانا بحب تعاملها معايا ومش عايز اخسرها هي كمان
كرستين/ طب تخسرها لي هي ملهاش ذنب
انا/ انا فاهم... ع كدا قولتلها ملهاش دعوه بالمشكله لما اميره تحكي لها ومتحاولش تدخل نفسها ف الحوار ع انا فعلا مش عايز اخسرها هي كمان
كرستين/ خلاص انا هكلمها هقولها ملهاش دعوه وان انت واخد قرارك خلاص ومتفتحش الحوار معاك
انا/ كدا. تمام جدا
كرستين/ بس انت طلعت داهيه فعلا ههههه بقي تنام مع واحده عمرها ضعف عمرك ي مفتري
انا/ اهو اللي حصل بقي ي كرستين
كرستين/ يلا ما علينا خليك كدا. مع النسوان الكبيره وسيبنا احنا نولع وانت مش حاسس بينا كدا ههههه
انا/ انا زهقت من النسوان بجد وعايز بقي اركز ف ام حل لقعدتي دي مش عارف هقعد ازاي من غير شغل كدا وانا اصلا كنت بستني الليل ييجي ع انزل الكافيه اشوف ناس جديده واعدي وقتي
كرستين/ بص انا عندي حل... انت تشوف اي مكان كويس نفتحه كافيه لانك كويس ف ادارة الكافيه واكيد خير يعني مع الوقت الناس هتعرفك وهتيجي للكافيه ويشتغل ويبقي زي الفل
انا/ انتي عماله تقولي نشوف ونعمل... ي كرستين الفلوس اللي معايا متكفيش كل الكلام دا
كرستين/ شكلك بتنسي بسرعه... انا قولتلك شوف انت بس مكان والفلوس كتير ي شهاب وانا بصراحه عايزه ابقي شريكه معاك
انا/ طب مشكلة الفلوس اتحلت كدا.. طب المكان دا هجيبه فين ولا في حد اصلا هيبيع مكان هنا وكمان هيبقي غالي يعني ممكن فلوسك تطير عل المكان بس
كرستين/ ي عم الفلوس كتير ملكش دعوه انت ولو حتي فلوسي خلصت ممكن اطلب من بابا فلوس هقوله اني هدخل معاك مشروع. وهو مش هيرفض اكيد لانه حابك بعد ما قولنا له اللي عملته معايا
انا/ طيب خلاص خلينا نشوف مكان كويس ف منطقه حلوه ينفع يبقي كافيه ونشوف وقتها هنحسبها ازاي
كرستين/ خلاص نشوف المكان الاول وبعد كدا هتتحل
انا/ بقولك اي.... هو القلب اللي بين الجبلين اخباره اي؟
كرستين/هههههه كويس ي عم بس مزنووق
انا/ مهو انا طالبه معايا افك زنقته دي الصراحه صعباان عليا فششخ وكمان عايز اسلم عل الجلبين بنفسي ههه
كرستين/ دا بجد ولا بتعشمني هههه
انا/ بجد ي عم... بتعرفي ترقصي؟؟
كرستين/ اه بعرف بس لازم اغير هدومي الاول والبس حاجه مناسبه ع اعرف ارقص
انا/ خلاص انا قاعد مستني اهو عايز اتفرج عل رقصك وانا اللي هحكم سواء بتعرفي او لا
كرستين/ طب تعالي نطلع فوق احسن
انا/ اطلعي غيري وظبطي نفسك ولما تخلصي ابقي ناديلي وانا هطلعلك
كرستين/ اوكي هخلص واناديلك

طلعت كرستين الدور التاني للفيلا تغير هدومها وانا قعدت تحت استنيت شويه وبعد حوالي ربع ساعه لاقيتها بتنادي عليا قومت طلعت لها فوق دخلت اوضة نومها اللي كانت واقفه مستنيه قدامها ولاقيتها لابسه قميص نوم احمر شفاف من عند بزازها لولا البرا السودا كان زمان بزازها كلها بانت والقميص مجسم عليها كأنه مصنوع ليها بالتحديد يدوب مظبوط عل جسمها بالظبط ولابسه اندر اسود بردو باين من تحت القميص لانه شفاف خالص مش مخبي حاجه وقصير لحد تحت كسها بحاجات بسيطه جدا كانت سكسي فشخ

انا/ احاا اي الجمال دا ي بنتي يخربيت حلاوتك
كرستين/ عجبك القميص؟
انا/ المهم اللي لابس القميص هو اللي عاجبني اكتر وكمان القميص عليكي تحفه حرفيا وجسمك ابيض ومتناسق فشخ مخليني هغتصبك حالا هههه
كرستين/ لا براحه عليا انا مش قدك
انا/ انا هقعد هنا وانتي وريني رقصك بقي

بدأت كرستين ف الرقص وبترقص بطريقه حلوه جدا وجسمها كله بيتهز ويتحرك فنانه ف الرقص حرفيا خلتني هايج جامد قومت قلعت هدومي كلها م عدا البوكسر وقعدت عل السرير تاني لحد ما هي خلصت رقص وكانت تعبت منه نامت عل السرير تاخد نفسها

انا/ تصدقي طلعتي رقاصه عالميه هههه
كرستين/ عجبك الرقص بجد
انا/ اه جدا بتعرفي ترقصي حلو جدا وكمان جسمك بيتهز بطريقه تتعب الاعصاب وتوقف المشاعر هههه
كرستين/ ما انا ملاحظه المشاعر اللي وقفت اهي ههه
انا/ طب خدي بالك منها ع ممكن تعورك ههه
كرستين/ لا انا عايزاه يمتعني مش يعورني

لاقيتها بتمد ايديها تمسك زوبري من فوق البوكسر تدعك ف راسه وتحرك ايديها عل زوبري كله وانا حرفيا روحت ف دنيا تانيه من حركة ايديها الناعمه بس تمالكت نفسي وقومت قلبتها عل ضهرها عل السرير وبقيت فوقها ببوس ف شفايفها واعضها منهم وايدي بتتحرك عل جسمها كله وبقيت بدعك بايدي ف بزازها جامد ونزلت ايد تحت ضهرها فكيت البرا بتاعتها لاقيت بزازها خدت راحتها من زنقة البرا فيهم قومت منزل حمالات القميص بتاعها ومقلعها البرا خالص ونزلت عل بزازها ببوقي وخدت الحلمه الشمال بين سناني اضغط عليها بشويش شويه وايدي بتلعب ف حلمة بزها اليمين وبقرصها منه وكرستين بتتأأأن من المتعه بصوت خفيف واهااات منها خفيفه وانا بمص ف بزها الشمال ببوقي وايدي بتفرك ف بزها اليمين من حلمة البز وقومت ماسك بزازها الاتنين بين ايدي ونازل عليهم ببوقي بقيت برضع ف بزازها الاتنين وايدي بتفرك ف لحم بزازها من الجنب وكرستين تضغط عل راسي ف بزازها اكتر... ركزت ف رضاعة بزازها ببوقي ونزلت ايدي عل كسها من فوق الاندر بقيت ادعك شفرات كسها واقرصهم من فوق الاندر قرص خفيف وحسيت بزنبورها واقف وكبير قد عقلة صوباع بقيت اركز عليه اقرصه واشدها منه شوويه فضلت عل الحال دا 5 دقايق تقريبا كانت كرستين بتصووت وبتنزل عسل كسها وبتفرك بوسطها تحتي وانا مركز ف قرص زنبورها وعض ف بزازها لحد ما لاقيتها هديت خالص بعد ما نزلت عسلها قومت من فوقها ع تهدي شويه

انا/ اتبسطتي من اللي حصل؟
كرستين/ اوي اوي ي شهاب ايدك بهدلتني. امال بقي دا (بتمسك زوبري) هيعمل فيا اي
انا/ لما تهدي بس نشوف هيعمل اي
كرستين/ لا لا مش ههدي غير وهو جوايا وينزل لبنه فيا كمان انا عايزه احس به وبلبنه
انا/ لبن اي اللي جواكي دا .. انتي عايزه تحملي؟
كرستين/ لا مش هحمل انا مركبه جهاز منع حمل من زمان ع اللي كنت مرتبطه به كان بيجيبهم جوايا
انا/ طالما كدا يبقي اشطا نجيبهم واحنا مطمنين

قامت كرستين قعدت عل الارض نزلت بوكسري كان زوبري نص واقف مسكته بايديها بدات تمصه وتلحس ف راسه وتمشي بلساانها عل زوبري كله من راسه لعروقه حتي فتحة زوبري بقت تدخل طرف لسانها جواها والحركه دي بتخليني هايج نيييك وممكن افششخ اللي معايا بسببها فضلت كرستين تمص وتلحس ف زوبري شويه مش كتير لحد ما وقفتها وانا وقفت وقلعتها القميص والاندر كمان ونزلت عل كسها ببوقي بقيت الحس بواقي عسلها وادخل لسااني جوا كسها وامسك زنبورها بين سناني شويه اخربشه وبين شفايفي شويه امصه لحد ما حسيت انها خلاص مش قادره تقف... قومت وقفت قدامها وبقيت ببوس في شفايفها بعنف وبعضهم من هيجاني لاقيتها قامت رافعه نفسها بقيت شايلها وهي قافله رجليها عل وسطي وانا واقف قومت ماسك زوبري بايدي بقيت احك راس زوبري ف كسها وبين شفرات كسها امشي بزوبري وادخله مره واقوم مخرجه تاني لحد ما كرستين خلاص هيجانها موتها وقالتلي دخله بقي ي شهاب تعبت قومت مثبت زوبري عل اول كسها قومت رازع زوبري كله مره واحده ف كسها بكل قووتي قامت مصوته ف ودني جامد حرفيا لاقيتها بتحضني جامد وانا واقف شايلها بقيت ارفعها من طيزها وانزلها عل زوبري وزوبري بيبقي مقابل كسها رزع قومت منيمها عل السرير عل ضهرها وانا فوقها وهي قافله عل وسطي برجليها قومت فاكك رجليها وماسكهم ونازل عل كسها بزوبري نييك بسرعه وجاامد جدا كنت بحفر ف كسها من هيجااني عليها لانها جسمها جامد حرفيا وابيض نيييك.. شوية وسيبت رجليها ونزلت بجسمي عليها وزوبري بيدخل ويخرج ف كسها بسرعه نييك وانا ماسك بزازها بين شفايفي ارضعهم وامص ف الحلمه جامد جامد وايدي بتفعص ف لحم بزازها اضغطهم لجوا بوقي كلهم وانا بنييك كسها بكل قوووتي... نزلت بايد عل زنبورها بقيت ادعكه واخربشه وانا بنيكها وبفعص ف بزازها وكسها بيتفششخ من زوبري استمرت عل الوضع دا 10 تقريبا لحد ما حسيتها بتنهج بسرعه قومت مقومها تاخد نفسها شويه وخليتها تبقي وضع الدوچي ورجليها مفشوخه شوويه بقي كسها ظاهر كويس ليا خليتها عل طرف السرير وانا وراها عل الارض واقف ومسكت زوبري بقيت احكه ف كسسها براسه وقومت مدخل زوبري برااحه خالص حسيت روحها بتتسحب.. بقيت ازود نيك مره ف مره لحد ما بقيت انيكها بسرعه وايدي بتفرك ف كسها من تحت والايد التانيه ماسك شعرها بشدها عليا وانا برزع ف كسها بكل قووه وسررعه 5 دقايق عل الوضع دا كانت كرستين جسمها بيترعش قومت مخرج زوبري وبقيت بدعك ف كسها بايدي بسرعه ومركز عل زنبورها جامد لحد ما نزلت كل عسلها لاقيتها بتنزل بجسمها عل السرير من التعب قومت رافع وسطها لفووق تاني وماسك شعرها اكتر ومدخل زوبري ف كسها من تاني وبقيت بنيكها جامد اكتر وبنييك بسرعه اووي ع انزل لبني خلاص زوبري فيه ناار وكرستين خلاص مش مستحمله وصوتها بقي عالي اهااتها عاليه نييك وانا بنيك فيها اجمد لان الصووت بيهيجني اصلا فضلت عل الوضع دا 5 دقايق كمان بنيك اجمد واسرع لحد ما خلاص لبني بدأ ينزل ف كسها دفعات ورا بعض مع اول دفعة لبن مني ف كسها لاقيتها بتصوووت وبتقوولي ناار ي شهااب لبنك سخن اووي كملت نييك فيها لحد ما زوبري نزل كل لبنه ف كسها... من المجهوود اترميت فووق كرستين وهي عل بطنها

فضلنا 5 دقايق عل الوضع دا ناخد نفسنا ونرتاح شوويه من النيكه دي كانت حلوه فشخ

كرستين/ شهااب انت مفتري بجد انا مش قادره اتحرك من مكاني من اللي عملته فيا دا
انا/ انا مالي ي عم ما انتي اللي جامده نييك
كرستين/ بجد تعبت اووي انا عمري ما اتعمل فيا كدا بس بجد اتمتعت اووي وبصراحه انت خبره فشخ ف السرير
انا/ اي خدمه ي قمرايه وانا كمان اتمتعت بس لسه مطمنتش عل القلب هههههه هو فين صحيح
كرستين/ اهو ي عم تعالي قرب مني شوفه ههه

قربت من كرستين فعلا ومسكت السلسله رفعتها لفووق ونزلت عل بزازها تاني بقيت ارضع فيهم والعب ف الحلمه بطرف لسااني وكرستين عماله تتأووه

كرستين/ كفايه ي شهاب مش قادره بجد
انا/ وانا بردو مش قادر اشوف البزاز دي قدامي واسيبها ف حالها حاسس اني عايز اكلهم اكل مش بس ارضعهم
كرستين/ بتتعبني ي شهاب بجد خلاص اعصابي ساابت ع الاخر ااامممممم
انا/ سيبيني ي كرستين ارضع منهم شويه

كملت رضاعه ف بزازها جامد كأني باكلهم وبقيت كل فتره صغيره امسك الحلمه بين سناني اضغط عليها وشوية احرك طرف لساني عل حلمات بزازها وشوية امسك لحم بزازها بين سناني اعضهم لحد ما بزازها بقت حمره ددمم من المص والرضاعه والعض فيهم كانت كرستين خلاص راحت مني خالص وسايحه ع الاخر وسايبه نفسها ليا اعمل كل اللي عايز اعمله ف بزازها وايدي اللي نزلت عل كسها مدخل صوباعين ف كسها بفركه واحركهم جواه بسرعه كأني بنيكه وضافري اللي بقي بيلمس ف زنبورها يخربشه وكل اللي كرستين تعمله انها تتأووه واهااتها تطلع بصووت مسموع

كرستين/ مش قادره ي شهاب قووم ع خاطري نيكني ي شهاب افشخلي كسي بليز ي شهاب مش قادره خلاص
انا/ عايز اكل بزازك الاول ي كرستين حلوين اوي
كرستين/ ع خاطري ي شهاب دخله مش قادره

قومت وقفت عل الارض وقربت كرستين عل طرف السرير وفشخت رجليها عل الاخر وقربت من كسها بزوبري بقيت بمشي زوبري عل كسها من بره ادعك شفراتها وزنبورها شويه وقومت ماسك زوبري مدخل راسه ف كسها وبقيت ادخله حته حته وقومت رازع باقي زوبري كله مره واحده لاقيتها صوتت جامد وبتحاول تبعد قومت شاددها عليا من رجليها وكملت نييك ف كسها وبقيت برزع زوبري اجمد واسرع وانا موطي وماسك بزازها بايدي بفركهم جامد وزوبري ف كسها بيحفر فيه جامد وكرستين ماسكه ف السرير بايديها واهااتهاا عاليه فششخ وانا بنيك اسرع واجمد من الاول

انا/ كرستين انتي اتناكتي ف طيرزك؟
كرستين/ اه اتناكت فيها بس من فتره طويله
انا/ اي رايك انيك طيزك شويه
كرستين/ هتتعبني ي شهاب وتوجعني اوي
انا/ ملكيش دعوه انا هتصررف

قومت من فوقها وعدلتها خليتها وضع الدوجي موطيه وانا وراها فاشخ رجليها بقي كسها وطيزها ظاهرين قدامي كويس قومت مدخل زوبري ف كسها بنيكه وبدات ادخل صوباعي الصغير ف خرم طيزها بشويش وانا بنيك كسها علشان متحسش بوجع طيزها واستمرت عل كدا شويه.. انيك ف كسها وابعبص طيزها بصوباع واحد وبعد شويه بقوا صوباعين وبعدين زودت نييك ف كسها اسرع واجمد وقومت مدخل 3 صوابع ف طيزها اتوجعت شويه لكن من نييكي لكسها بسرعه نسيت الوجع وقلب متعه معاها واستمريت عل الوضع دا شويه لحد. ما لاقيت طيزها بقت تاخد 3 صوابع بسهوله... كملت نيك ف كسسها شوويه وانا ببعبص ف طيزها طول ما انا بنيكها لحد ما خرجت زوبري من كسها وبدأت ادخل راس زوبري بشويش خالص ف خرم طيزها.. دخلت راس زوبري وبقيت ثابت مبتحركش لحد ما تتعود بس بقيت افرك ف كسها والعبلها ف زنبورها ع متتوجعش وقومت مدخل حته كمان من زوبري ف طيزها والعب ف كسها وزنبورها اجمد وادخل كمان حته من زوبري ف طيزها وادعك كسها بردو لحد ما نص زوبري بقي ف طيزها وبقيت ادخله واخرجه ف طيزها بشويش لحد ما اتعودت وبقت تطلب انيك طيزها وادخل باقي زوبري.. بدأت ادخل زوبري كله ف طيزها براحه خالص لمدة قصيره وبعد كدا بقيت بنيك ف طيزها بسرعه شويه لحد. ما خلاص طيزها بقت بتاخد زوبري كله بقيت انيكها بسرعه وجامد وايدي بتضرب عل طيزها اهيجها اكتر واستمريت عل الوضع دا شويه حلوين وبقيت امسك شعرها اشدها علي زوبري وارزع زوبري ف طيزها بسرعه وجامد وانا بلعب ف كسها وزنبورها بايدي لحد ما بقت تجيب ف عسلها وتصووت وانا بنييك طيزها كانت هي خلصت تنزيل عسل من كسها وانا قربت اجيب لبني قومت مسرع دخول زوبري ف طيزها وانا بشدها من شعرها وكملت ل 5 دقايق نيك ف طيزها وبدأت انزل لبني ف طيزها وهي توحوح من سخونته ونزلت كل اللبن فيها ونمنا عل السرير نرتاح من المعركه الشديده دي... اول مره انيك مرتين ورا بعض من هيجاني عليها وعلي جسمها الجميل

انا/ كرستين انا تقريبا كدا خلاص مبقتش قادر ههه
كرستين/ بجد انت اللي مش قادر ي مفتري انت
انا/ اول مره انزل لبني مرتين ف نيكه واحده
كرستين/ عل حظي انا تعمل كدا.. بجد انا خلاص فصلت ومبقتش قادره اتحرك نهائي حاسه بنار ف كسي وطيزي
انا/ المهم عندي انك اتمتعتي وبس
كرستين/ اتمتعت جدا بس مش قادره اقوم من عل السرير ومش حاسه بأي حاجه خالص
انا/ اهدي بس لما جسمك يهدي شويه وندخل ناخد شاور بارد هتلاقي نفسك بقيتي تمام وترجعي لطبيعتك وبعدين انتي من بدري وعايزه دا يحصل ولما يحصل تفضلي تلوميني كدا
كرستين/ مش بلومك بس الصراحه انت افتريت عليا جامد ي شهاب
انا/ صدقيني دا مش افتري.. دا هيجان عليكي وعل جسمك اللي عجبني جدا جدا ولو مش عارف انك تعبتي انا عندي استعداد اقوم اكمل نييك فيكي كمان ههههه
كرستين/ لا لا ع خاطري مبقيتش قادره ي شهاب
انا/ خلاص ي قمر كفايه كدا النهارده... قومي بقي خلينا ناخد شاور ونخرج نقعد بره ف اي مكان نغير جو بدل اليوم اللي اتقفل بدري بدري دا
كرستين/ اليوم اتقفل اه بس انت فتحته وفتحتني كمان
انا/ خلاص ي عم ولا تزعلي نفسك مش هلمسك تاني
كرستين/ لا لا انا بهزر معاك ي شهاب متبقاش رخم
انا/ ما انا بهزر ي بنتي هو انا يعني هسيب الجسم دا ف حاله.... قومي يلا خلبنا ناخد شاور الساعه بقت 12 اهي بقالنا كتير عل السرير ي مفتريه هههه
كرستين/ يلا بس ع خاطري بلاش تعمل حاجه تاني
انا/ متقلقيش هناخد شاور سريع ونخرج ننزل

دخلنا اخدنا شاور وخرجنا لبسنا وركبنا العربيه مشينا شويه واستقر الوضع اننا نقعد عل كافيه نشرب قهوه

كرستين/ دا كافيه كنت بقعد هنا مع صحابي تحب نقعد هنا شويه نشرب قهوه او اي حاجه
انا/ تمام مفيش مشكله اي تغيير وخلاص
كرستين/ اوكي اركن العربيه ويلا ندخل

ركنت العربيه ونزلنا دخلنا الكافيه قابلني شاب روش كدا رايق ف نفسه بس الغريب انه طلع عارفني

الشاب/ اهلا بيك ي هندسه منور المكان
انا/ حبيبي ي باشا تسلم ي غالي
الشاب/ اتفضل ي هندسة ترابيزه هاديه خالص
انا/ انا قولت بردو انك رايق وبتفهم الناس بسرعه
الشاب/ حبيبي ي هندسه.. 5 دقايق واجي لحضرتك اشوف طلباتك
انا/ تمام ي غالي شكرا

كرستين/ محترم اوي الشاب دا ي شهاب
انا/ اه حدا وشكله رايق وبيفهم وكمان بيعرف يتعامل مع الزبون اللي داخل المكان كويس جدا
كرستين/ دي حقيقه عامل زيك بالظبط
انا/ افتكرت دلوقت اول ما اشتغلت ف الكافيه كنت زيه كدا.. كنت بقابل الناس بنفس الطريقه دي بردو

بعد شويه رجع تاني الشاب دا

الشاب/ أأمرني ي هندسه تحب تطلب اي
انا/ طب كمل روقانك وشهامتك وتشوف الانسه الاول... ladies First ي غالي
الشاب/ اسف ي هندسه.. تحبي تطلبي اي ي هانم
كرستين/ ممكن عصير فراوله فريش لو سمحت
الشاب/ تمام ي فندم... طبعا حضرتك ي هندسه هتشرب قهوه سااده كالعاده مشروبك المفضل
انا/ ثواني كدا..!!! انتي تعرفني؟؟
الشاب/ مش حضرتك المهندس شهاب بردو؟
انا/ دا انت تعرفني فعلا.. طب ازاي لان انا مش اعرفك وتقريبا اول مره اشوفك يعني
الشاب/ ي هندسه انا بقعد ف الكافيه اللي انت مسئول عنه... وعارفك كويس جدا وكمان حابب شخصيتك
انا/ اممم فهمت.. عموما تسلم ي صاحبي عل ذوقك دا
الشاب/ حبيبي ي هندسه... معلش ف السؤال بس... دي اول مره اشوفك تقعد ف كافيه غير بتاعك
انا/ اولا الكافيه مش بتاعي ي صاحبي انا كنت ماسك الكافيه بس حصل مشكله بيني وبين صاحب الكافيه فسيبته وممكن تلاقيني عندك هنا كتير ههههه
الشاب/ ي نهار ابيض دا انت تنور ي هندسه.... بس دي خساره للكافيه التاني فشخ هيخسر كتير بسبب انك سيبته لان اسلوب حضرتك وطريقتك هي اللي كانت بتخلي الناس تروح الكافيه وانا واحد منهم كنت بحب اقعد ف الكافيه بسبب اسلوبك الجميل.. يلا خير
انا/ خير ي صاحبي كله نصيب
الشاب/ طب هستأذن و 5 دقايق وطلبات حضراتكم تكون موجوده
انا/ اتفضل ي غالي

كرستين/ صدقتني بقي لما اقولك. ان انت اللي عامل للكافيه سعر وبدونك حاله هيقف خالص
انا/ قفلي عل الموضوع دا ي كرستين مش وقته

ف نفس الوقت عند دينا واميره

اميره/ بس ي دينا هو دا اللي حصل كله
دينا/ يلهوووي يعني شهاب كان بينام مع مامتك وانتي شوفتيهم سوا ف اوضة الجنينه
اميره/ دي كانت تاني مره ينام معاها هو قالي كدا
دينا/ هما يعرفوا بعض منين اصلا
اميره/ اللي فهمته انه مكنش يعرف انها مامتي.. يعني واحده ونام معاها مره واتفاجأ لما انا جيت اعرفه عليها ف الحفله وماما حسيتها مخضوضه
دينا/ طبعا انتي زعقتي معاه ع كدا زعل ومشي
اميره/ لا مزعقتش انا طلبت منه انه وقت ما ينام مع ماما تاني ابقي انا موجوده معاهم وينام معايا زيها ع كدا اتعصب وقطع علاقته بيا وب ماما كمان وقالي اياكي تخلي دينا تكلمني ف الموضوع لانه هيزعلني لو عملت كدا
دينا/ انتي اتهبلتي ي اميره ولا اي.... تنامي معاه انتي ومامتك ازاي دا جنان
اميره/ ي دينا ما انتي عارفه اني هموت واتناك من شهاب ودي كانت فرصه بالنسبه ليا
دينا/ اللي قولتيه دا ميتفهمش غير انه لووي دراع ع انتي شوفتيه مع امك يبقي تخليه ينيكك ع تسكتي... و رد فعل شهاب دا اقل حاجه ممكن يعملها.... انا بصراحه ي اميره مش هدخل نفسي ف الحوار دا ع شهاب قالي لو خاولت اتدخل هيقطع علاقته بيا وكمان مش هيبقي عندي حق اني اداقع عندك اصلا بعد اللي قولتيه دا
اميره/ حتي انتي ي دينا هتتخلي عني
دينا/ اللي قولتيه مينفعش يتقال وانتي عارفه شهاب وطبعه طالما قطع مع حد يبقي خلاص مش هيرجعله ولو انا حاولت يبقي خسرت شهاب انا كمان يعني خسرت مش هستفاد... خلينا صحاب ي اميره وبلاش تدخليني ف الموضوع دا احسن.. انا همشي عايزه حاجه
اميره/ لا شكرا... وبعدين شهاب دا شايف نفسه عل اي مهو بني ادم زيه زي اي حد يتمني اشاورله بصوباعي
دينا/ طب.طالما كدا يبقي سيبك منه بقي بس احب اقولك انك مقتنعه ان شهاب مش زي حد ... يلا سلام

مشيت دينا من عند اميره ركبت عربيتها وطلعت فونها ورنت عليا

عندي انا وكرستين

انا/ دينا بترن عليا
كرستين/ طب رد عليها شوف ف اي

انا/ ايون ي دينا
دينا/ انت فين ي عم شهاب قلقتني عليك
انا/ انا تمام.. قاعد ف كافيه مع كرستين
دينا/ رايقين اوي وقاعدين ف كافيه كمان... طب ابعتلي لوكيشن اجي اقعد معاكم ولا مش عايزني اجي
انا/ مش عايزك تيجي لي يعني.. هبعتلك لوكيشن وتعالي اقعدي براحتك ي ستي
دينا/ طب تمام.. 5 دقايق وتلاقيني عندك
انا/ اوك.. سلام

كرستين/ ف حاجه مهمه؟
انا/ لا عايزه تيجي تقعد معانا هبعتلها لوكيشن المكان وتيجي ولا عندك مشكله مش عايزه انها تيجي
كرستين/ لا طبعا انا حتي بحب دينا اكتر حد ف الشله
انا/ عموما هي جايه ف الطريق
كرستين/ تمام... بقولك اي ي شهاب ما تسأل الشاب دا عن اي مكان بيتأجر او يتباع حتي ينفع يبقي كافيه ممكن يكون عارف مكان كويس
انا/ فكره كويسه.. استني اهو جااي اهو

الشاب/ اتفضلي ي هانم العصير... اتفضل ي هندسه قهوتك وانا اللي عاملها لحضرتك بنفسي
انا/ حبيبي تسلم ايدك ي.....
الشاب/ اسمي حساام ي هندسه
انا/ حبيبي ي حسام.. بقولك اي عندي استفسار صغير
حسام/ اتفضل ي هندسه اسأل
انا/ متعرفش اي مكان ف منطقه كويسه بيتباع او يتأجر حتي ينفع يبقي كافيه
حسام/ ع افهم بس.. انت عايز تأجر كافيه ولا تشتريه
انا/ لا انا عايز اعمل مشروع خاص بيا بس لسه بدور عل مكان كويس ينفع يبقي كافيه يعني منطقه حيويه
حسام/ طب عندي ليك حاجه حلوه وممكن تعجبك... اي رأيك ف المنطقه دي ومكان الكافيه دا
انا/ كنت لسه هقولك لو يبقي مكان زي دا ف منطقه زي دي .. هو دا اللي انا بدور عليه
حسام/ طب الكافيه دا بيتباع.. صاحبه عايز يبيعه لانه عايز يسافر ومحتاج فلوس
انا/ بتتكلم بجد!! طالب فيه كام دا
حسام/ مش عارف الرقم بالظبط ي هندسه الصراحه بس انا ممكن اخليك تقعد مع صاحب الكافيه ولو اتفقتم يبقي تمام بس ليا طلب.. تخليني شغال معاك اي حاجه
انا/ ي حسام انت شاب برنس ومرزق وسيبها بس تكمل وانا هظبطك... طب فين صاحب الكافيه
حسام/ موجود ف مكتبه جوا.. ثواني ابلغه واجيلك
انا/ تمام بس عايزك تشرحله الحوار كله وتفهمه عايز اقابله لي ع بس ننجز ف الكلام
حسام/ تمام ي هندسه.. اديني 10 دقايق بس
انا/ خد وقتك ي حسام

نهاية الجزء الاول........ انچووووي 💥🥂🖤



اولا..... اسف جدآ عل التأخير دا كله بس حرفيا غصب عني ظروف شغل تحكم وعلي قد ما اقدر هحاول متأخرش تاني الوقت دا...

ثانيآ بقي.... كنت بفكر ف حوار كدا اللي هو سلسله تبقي قصاد القصه هتبقي عباره عن مواقف وتجارب حقيقيه لناس موجوده هنا بس مش حابه انها تظهر نفسها او مش عايزه حد يعرفها وطبعا لو حصل والفكره عجبت الناس وحد حب يحكي تجربه له انا هحاول اضيف من عندي لمسات تخلي ليها كاريزما نوعآ ما... اتمني كل شخص يقول رأيه ف كومنت عل الاقتراح دا...

ثالثا.... حابب اشكر كل الناس اللي تفاعلت وسابت مومنت جميل زيها وبصراحه مكنتش متوقع ان القصه مهمه عند ناس كتير كدا واتمني ان تكون احداث القصه عاجبه الناس واكون قادر ابسطكم...


اسف تاني ي بشوات... 💥


........... 🥂............ 🥂........... 🥂..........


الجزء الثاني......

حسام/ طب الكافيه دا بيتباع.. صاحبه عايز يبيعه لانه عايز يسافر ومحتاج فلوس
انا/ بتتكلم بجد!! طالب فيه كام دا
حسام/ مش عارف الرقم بالظبط ي هندسه الصراحه بس انا ممكن اخليك تقعد مع صاحب الكافيه ولو اتفقتم يبقي تمام بس ليا طلب.. تخليني شغال معاك اي حاجه
انا/ ي حسام انت شاب برنس ومرزق وسيبها بس تكمل وانا هظبطك... طب فين صاحب الكافيه
حسام/ موجود ف مكتبه جوا.. ثواني ابلغه واجيلك
انا/ تمام بس عايزك تشرحله الحوار كله وتفهمه عايز اقابله لي ع بس ننجز ف الكلام
حسام/ تمام ي هندسه.. اديني 10 دقايق بس
انا/ خد وقتك ي حسام

كرستين/ اي الحظ الجميل دا.. ادعي بقي ان الموضوع يمشي ونعرف ناخد منه الكافيه دا لانه شكله كويس وموقعه حلو
انا/ بس ف نقطه انتي مش واخده بالك منها
كرستين/ نقطة اي دي...
انا/ الكافيه اللي كنت فيه عل بعد شارعين من هنا يعني ممكن احمد يفهم اني اشتريت دا بسبب اني عايز اقطع رزقه او الجو دا.. انتي فاهمه بقي الدماغ التعبانه لما تفكر
كرستين/ مفيش الكلام دا كل واحد بياخد رزقه وبعدين احنا مكناش نعرف انه بيتباع.. **** اللي مسهل الامور وياريت يبقي من نصيبنا لانه حلو وانت هتعرف تشغله كويس وتخليه احسن من التاني كمان
انا/ بظروفها بقي لما نشوف صاحبه طالب اي فيه

بنتكلم زي ما احنا انا وكرستين... دينا وصلت الكافيه وقعدت معانا بعد السلامات والاحضان

دينا/ مالك بقي ي عم شهاب متعصب لي الموضوع مش مستاهل كل دا واهو خلص خلاص
انا/ دينا انتي اكيد اميره قالتلك كل حاجه وفاهمه ان دا جنان رسمي ورد فعلي اصلا كان ابسط من الطبيعي بتاعي لولا اني مسكت نفسي كنت فشختها هي وامها
دينا/ انا قولتلها كدا وقولتلها اني مليش دعوه بالحوار خالص لاني مش عايزه اخسر شهاب
انا/ كدا انتي تمام وعلاقتنا هتفضل جميله
كرستين/ خلاص بقي ي جماعه ننسي الموضوع دا خلونا نركز ف الحوار تاني ي شهاب
دينا/ حوار اي دا.. حصل اي تاني.!؟
كرستين/ محصلش ي بنتي دا الكافيه اللي احنا قاعدين فيه دا صاحبه عايز يبيعه وشهاب بيفكر يشتريه ويشغله هو ويبقي مشروعه الخاص به
دينا/ تصدقي فكره جميله جدا وشهاب استاذ ف الاداره وهيخلي الكافيه دا احسن من التاني بكتير ومع الوقت هيتعرف انه بتاعه ومش بعيد كل اللي كانوا بيروحوا الكافيه التاني عشانك ينقلوا هنا لما يعرفوا ان دا بتاعك انت شخصيا
انا/ اهي دي نقطه تانيه خايف منها... لان احمد كدا هيفتكر اني واخد الكافيه دا ع اخد الناس اللي تبعي واقطع عليه شغل الكافيه.. تفكيره هيوصله لكدا انا عارف
دينا/ بص يوصله ميوصلوش ملناش فيه... دا بني ادم غبي اصلا ومن غيرك مكنش الكافيه هيبقي معروف كدا يعني بدل م يحافظ عليك يقوم هو اللي يلغبط بالكلام معاك.. بصراحه انا مبسوطه فيه ع تنك ومغرور اووي
انا/ فوكك ي دينا اللي حصل بقي

واحنا بنتكلم رجع حسام ومعاه راجل ف حدود 40 سنه

حسام/ ي هندسه دا الاستاذ ماهر صاحب الكافيه
انا/ (قومت وقفت) اهلا استاذ ماهر اتفضل اقعد
ماهر/ اهلا بيك ي هندسه لو سمحت تنوري ف المكتب احسن ع نتكلم براحتنا.. دا بعد اذن الهوانم طبعا
كرستين&دينا/ طبعا اتفضلوا براحتكم

مشيت مع ماهر دخلنا مكتبه وقعدنا نتكلم ف التفاصيل

ماهر/ اتفضل ي هندسه منور
انا/ شكرا لحضرتك جدا
ماهر/ ندخل ف الموضوع ع طول احسن
انا/ ياريت... انا بحب كدا جدا توفير للوقت والمجهود
ماهر/ تمام ي هندسه... دلوقت حسام فهمني اللي حضرتك قولتله عليه وانك محتاج الكافيه دا تشغله انت
انا/ كلام مظبوط وسألته بردو عن الرقم اللي حضرتك طالبه ف الكافيه بس قالي انه ميعرفش
ماهر/ طب حضرتك تبص عل الكافيه الاول وتشوف كل حاجه فيه بنفسك وبعدين نتكلم ف الرقم
انا/ بص حضرتك... انا اول ما ادخل مكان بقدر اوصل لتفاصيله من نظرة عين ولو حضرتك بتتكلم عن الديكور والحاجات دي... ف دي حاجه عاديه خالص مش مهمه لان كدا كدا هغير فيه حاجات بطريقتي انا
ماهر/ اللي حضرتك تشوفه طبعا
انا/ نتكلم بقي ف طلبات حضرتك.. طالب فيه كام؟
ماهر/ بص ي هندسه المكان دا ف منطقه كويسه جدا وحيويه ف لما اطلب فيه مليون ونص مظنش انهم كتير وحضرتك عارف ان المشاريع دي بتجيب مصاريفها
انا/ انا حابب فيك جدا انك دوغري وقولت الرقم من غير تذويق بس بردو ليا تعليق صغير
ماهر/ اتفضل ي هندسه انا سامعك
انا/ استاذ ماهر انت عارف ان لسه ف مصاريف للكافيه بعد ما اشتريه وهيبقي مبلغ كبير وكمان متنساش ان ف كافيه قريب من هنا بشارعين بس ودا سبب ان الكافيه هنا من شغال كويس لان التاني ساحب كل الناس ودي حاجه هتتعبني اني اربي زبون من تاني ومش سهله اكيد ف الرقم دا كبير جدا للاسف.. لو حضرتك عندك نيه تقلل السعر شويه يبقي هنتفق اكيد لكن لو مصمم عل السعر دا ف بصراحه السعر عالي اووي عليا ومش معايا السيوله الكافيه اني اشتريه ولا اظبطه بعد كدا
ماهر/ طب احب اسمع رقم منك
انا/ بلاش انا اقول لان كلامي ممكن ميعجبكش
ماهر/ ادينا بندردش ي هندسه
انا/ هدفع فيه مليون بس
ماهر/ مش شايف انك نزلت كتير من المبلغ
انا/ لسه قايلك ي استاذ ماهر ان لسه ف مصاريف وكمان الكافيه اللي موجود بعده بشويه هيأثر عليا جدا يعني اصلا مليون كتير.. استاذ ماهر لولا ان الكافيه دا مش شغال كويس انت مكنتش هتفكر تبيعه من الاساس ف انا اديتك عرض ما اظنش انه يترفض اصلا وانت الكسبان ف كل الحالات وطبعا القرار يخصك انت
ماهر/ طب ممكن تديني مهله لحد بكره بليل ويكون الرد جاهز سواء موافقه او رفض
انا/ تمام جدا... دا رقمي الشخصي هستني مكالمه من حضرتك ف اي وقت تحبه بس ياريت بلاش تأخير
ماهر/ بكره بليل بالكتير يكون الرد عن حضرتك
انا/ تمام.. شكرا لاستقبالك الجميل استاذ ماهر

خرجت من المكتب رجعت للترابيزه وحكيت للبنات اللي حصل واني لسه مستني رده بكره بليل

كرستين/ انا شايفه ان مليون حلو اوي عليه
دينا/ هو مبلغ حلو بس انت معاك مليون ي شهاب
انا/ معايا ايون بس المهم يوافق وبعد كدا كله يبقي تمام
دينا/ بص طالما قالك هيفكر ويرد عليك يبقي هيوافق اكيد وانت قولتله ان الكافيه التاني مأثر عل الكافيه دا يعني يعتبر قلقته شويه انها فرصه مش هتيجي تاني ف هيحاول يخلص من الكافيه بسرعه.. متقلقش خير اكيد انا متفائله جدا
انا/ بظروفها بقي... امال نهاد ونسرين فين وليلي كمان
دينا/ ليلي راحت شقتها تنام ونهاد ونسرين روحوا بردو بس مش عارفه هيناموا ولا لا... رن عليهم كدا

طلعت فوني ورنيت عل نهاد

انا/ انتي فين ي بنتي انتي ونسرين؟؟
نهاد/ احنا ف الشقه اهو بس نسرين بتنام عل نفسها وانا قاعده زهقانه فششخ
انا/ طب ي زهقانه هبعتلك لوكيشن كافيه قاعد انا وكرستين ودينا البسي وتعالي ولو نسرين هتيجي هاتيها معاكي
نهاد/ نسرين خلاص غيرت وشكلها هتنام... طب انا هاجي ازاي مش معايا عربيه ي ناصح
انا/ ايون صح... خلاص انا هاجي اخدك بالعربيه البسي يلا وهتلاقيني واقف بعيد عن العماره بشويه
نهاد/ حاضر 10 دقايق وهكون جاهزه ومستنيه بعيد عن العماره بس متتأخرش عليا وانا واقفه تحت
انا/ انا هركب العربيه وجايلك دلوقت انجزي انتي لان المسافه قريبه مش بعيده عن العماره
نهاد/ اوكي.. بااي

انا/ هقوم اجيب نهاد لانها قاعده لوحدها ونسرين نامت
دينا/ تمام متتأخروش
انا/ هي بتلبس دلوقت هجيبها واجي عل طول

مشيت بالعربيه وحصل حوار بين كرستين و دينا

دينا/ كرستين هو انتي تعرفي بالحوار اللي حصل
كرستين/ اه وكنت هكلمك ع اقولك ملكيش دعوه بالحوار دا لان شهاب قفل من اميره خلاص ومش عايز يخسرك بسببها
دينا/ هو قال كدا؟
كرستين/ ايون قالي ياريت دينا متدخلش ف الحوار دا ع هو بيحبك ويقدرك ومش عايز يخسرك
دينا/ انا كدا كدا مكنتش هتدخل ف الحوار اصلا
كرستين/ اشمعني يعني.. دي اميره صاحبتك
دينا/ هااااا لا عادي مبحبش ادخل ف حاجه متخصنيش
كرستين/ دينا انتي مخبيه حاجه ومش عايزه تقولي
دينا/ هخبي اي بس ي كرستين واخبي لي
كرستين/ ي دينا من خبرتي ف التعامل مع الناس بكل انواعهم بقيت بفهم الشخص من كلامه وانتي مخبيه حاجه والاحسن تقوليها حتي لو ليا بس ومتقلقيش مفيش كلمه هتخرج مني لاي حد بس ع لو حصل حاجه ابقي معاكي واعرف اسندك ف الكلام بس بردو انتي وراحتك لو عايزه تفضلي مخبيه انتي حره
دينا/ طب هقولك بس اوعديني شهاب ميعرفش اي كلمه من اللي هقولها دلوقت لانه ممكن يقلب الدنيا
كرستين/ قولي ي دينا والكلام سر بينا
دينا/ طيب بصي.... اول معرفتي بشهاب كان عن طريق الكافيه بطريقته واسلوبه بقينا صحاب جدا انا وهو واميره وبنتين كمان بس مش موجودين حاليا... المهم مع الوقت بقينا صحاب جامد انا وهو واميره و اي مشكله تحصل كان بيتصرف ويحلها ودا خلانا نتعلق به اكتر وبالاخص اميره... اميره كانت مرتبطه بشاب وحصل بينهم علاقه والشاب دا صورها وكان عايز يفضحها واميره كانت حابسه نفسها والكلام دا.. ف انا قولت لشهاب الموضوع دا وهو اتصرف وخلي بنت تنام مع الشاب دا وهي اللي تنيكه وتصوره وهدد الواد بالفيديو والشاب دا خلاص بعد عن اميره ومن اليوم دا اميره اتعلقت بشهاب اكتر و بقت عايزاه بأي طريقه.... فضلت اميره تحاول مع شهاب ع ينام معاها بس هو عامل نفسه عبيط لحد ما فكرت انها تضغط عليه شويه شويه لحد ما يحصل وينام معاها بس كانت عايزه تصوره فيديو ع لو حاول مينامش معاها تاني تجبره انه يتجوزها وانه فتحها والكلام دا لحد ما حصل مشكلة امبارح وهي بوظت الدنيا وانا بصراحه كنت مبسوطه للي حصل لان شهاب يعتبر كدا خلاص نسيها وكلامهم مش هيرجع تاني وانا من بدري عايزه اقطع علاقة شهاب ب اميره بسبب اللي هي عايزه تعمله دا بس مش عارفه وكنت خايفه من رد فعله وقتها يفتكر ان انا بعمل كدا ع انا بحبه او عايزاه ليا....
كرستين/ يلهوووي ي دينا... اي الخرا دا
دينا/ الخرا دا من كتر ما هي كانت عايزه شهاب وهي عماله تخطط تعمل اي حاجه ع توقعه لحد ما العلاقه بينهم باظت لوحدهم ودا مخليني مبسوطه لان كدا شهاب خلع منها وكمان انا مطلعتش وحشه عند شهاب او اميره
كرستين/ متقوليش اي كلمه من دي لشهاب خالص
دينا/ لا طبعا مستحيل اقول حاجه الموضوع اتقفل لوحده وخلاص بس انتي امانه عليكي ما تتكلمي معاه ف حاجه من دي
كرستين/ مينفعش اقوله اي كلمه من اللي قولتيه دا اصلا دا ممكن يقتل اميره بسبب اللي كانت عايزه تعمله دا... بس بردو دي قليلة الاصل خالص بقي هو يقف معاها وينقذها من الشاب دا وهي تردله اللي عمله كدا.. عايزه يا ينام معاها عافيه ي تفضحه وتبوظ سمعته
دينا/ اهو الشيطان كان مسيطر عليها بقي
كرستين/ خلاص قفلي عل الموضوع دا خالص ي دينا وانا مش هتكلم فيه حتي مع نفسي وانتي بردو تنسيه
دينا/ تمام... طب قفلي عل الكلام لانهم وصلوا اهم

نهاد/ ازيكم ي اندال بقي محدش منكم يكلمني وشهاب اللي يتصل بيا يشوفني فين
دينا/ معلش بقي ي قلبي ما انتي عرفتي اللي حصل
كرستين/ المهم انك جيتي ي حبيبتي.. فين نسرين
نهاد/ نسرين راحت ف سابع نومه خلاص
انا/ بتنام كتير اووي البنت دي
نهاد/ هي كدا طول عمرها بتعشق النوم
انا/ طب شوفي تشربي اي وانتي ي دينا تشربي اي
دينا/ انا شربت خلاص ي شهاب من بدري
نهاد/ انا عايزه عصير فريش

ناديت عل حسام.....

انا/ لو سمحت ي حسام هات عصير فراوله
حسام/ تحت امرك ي هندسه ثواني ويكون جاهز
انا/ تسلم ي حسام
نهاد/ مين حسام دا.. شكله يعرفك كويس
انا/ لماحه طول عمرك... كان بيقعد ف الكافيه هناك
نهاد/ صحيح انت خلاص كدا مش هترجع هناك تاني
انا/ لا خلاص كدا خالص.... شكرا لحد كدا
نهاد/ طب هنتجمع فين والاهم انت هتشتغل اي
انا/ ع حسب التساهيل بقي ممكن اشتري الكافيه اللي قاعدين فيه دا لسه متكلم مع صاحبه ي مسهل يوافق وهيبقي كافيه كويس وخاص بيا وانا هشغله بطريقتي
نهاد/ بجد.... طب ي مسهل وتخلص فيه ويبقي احسن ليك من التاني وكمان يبقي مشروع خاص بيك انت وكمان انت هتعرف تشغله بسهوله ومجرد بس ما الناس اللي كانت بتقعد ف الكافيه هناك تعرف انك فتحت كافيه خاص بيك هتلاقيهم كلهم منورين هنا
انا/ نشوف بس اي اللي هيتم ي نهاد مع صاحب الكافيه دا مهو ممكن ميوافقش عل السعر اللي قولتله عليه
نهاد/ لي هو انت قولتله كام؟
انا/ عرضت عليه مليون وهو عايز مليون ونص
نهاد/ بص ي شهاب هو بصراحه الكافيه يستاهل لانه ف مكان كويس جدا.. بس مليون حلو عليه ومتفكرش تدفع اكتر ومتنساش ان الكافيه اللي انت كنت فيه قريب من هنا ومأثر عل الكافيه دا... دي نقطه كويسه العب عليها
كرستين/ اي دا اي دا.... انتو تقريبا دماغكم واحده ونفس التفكير بالظبط لان دا الكلام اللي شهاب قاله لصاحب الكافيه
انا/ ي كرستين... نهاد تبقي دفعتي وكانت معايا ف نفس الكليه تقدري تقولي ع كدا التفكير قريب
كرستين/ اي دا بجد ي نهاد
نهاد/ ايون بجد ومكنتش بطيقه ايام الجامعه هههه
انا/ هخبطك ف وشك ي زفت انتي
نهاد/ اتغير ف كل حاجه تقريبا بس لسه عصبي بردو زي زمان كان بيتخانق مع دبان وشه ههههه
كرستين/ شكلك كنت مشكله زمان هههه
انا/ المهم بقي ان ف حوار غبي انتو مش واخدين بالكم منه.....المفروض اننا كنا متفقين نسافر بكره نغير جو و اللي حصل ف عيد الميلاد دا بوظ كل حاجه واعملوا حسابكم محدش يفتحلي موضوع اميره دي تاني والا ينسي انه عرفني نهائي وتاني حاجه مينفعش اسافر ع لو الراجل دا رد عليا بالموافقه لازم اكون موجود هنا ع اخلص معاه ع طول قبل ما يرجع ف كلامه
دينا/ خلاص نأجل السفر يومين او تلاته لحد ما نشوف رده هيبقي اي وبعدين نبقي نسافر براحتنا
انا/ طب ع بس نبقي متفقين انا هقول لنرمين اننا هنأجل السفر شويه علشان انا مستني رد الراجل دا لو كدا يبقي اخلص معاه ووقت ما نيجي نسافر طبعا هي هتسأل عل اميره ف انتي ي دينا تقولي ان عندها ظروف ومش هتعرف تيجي معانا... متفقين؟
دينا/ تمام... دا حل كويس جدا
انا/ مش يلا نروح بقي ولا اي الساعه بقت 6
كرستين/ اه يلا ع عايزه انام جدا
دينا/ مش طبيعتك تنامي ف الوقت دا يعني دا انتي كنتي بتنامي الصبح اي اللي اتغير
كرستين/ انا صاحيه من امبارح تقريبا منمتش غير وقت قليل وحاسه اني خلاص فصلت خالص
نهاد/ طب يلا ع لو نسرين صحيت من النوم وملقتنيش جمبها هتترعب ودي جبانه موت هههه

قومنا مشينا انا وكرستين وصلتها ونهاد ركبت مع دينا وصلتها ورجعت عل بيتها

عند حسام وماهر صاحب الكافيه

حسام/ انا تمام كدا ي باشا خلصت كل حاجه وهمشي انا... عايز حاجه مني قبل ما امشي
ماهر/ بقولك اي ي حسام... انت تعرف شهاب دا؟
حسام/ انا معرفوش معرفه شخصيه بس شوفته كذا مره بيقعد ف الكافيه اللي بعدنا بشويه دا... هو انا ينفع اسأل هو عايز يدفع كام ف الكافيه؟
ماهر/ عايز يدفع مليون وانا قولتله مليون ونص
حسام/ بصراحه ي باشا مليون حلو اوي خصوصا ان الكافيه مش شغال كويس وانت الكسبان... شهاب بقي يشغله او ميشغلوش دي حاجه بتاعته هو لكن انت اللي يهمك انك متخسرش ف البيعه ومعتقدش انك هتلاقي السعر دا تاني
ماهر/ انا بفكر ف كدا كويس وان السعر عاجبني بس بقول اتقل عليه شويه يمكن السعر يزيد
حسام/ هو حضرتك هترد عليه امتي
ماهر/ المفروض اديله رد عل بكره بليل
حسام/ طب حضرتك فكر من دلوقت لحد بكره
ماهر/ انا مبدئيا موافق عل المبلغ بس عايز اتقل يمكن يزيد و في نفس الوقت مقلق شهاب دا يرجع ف كلامه ف محتار شويه
حسام/ ي باشا من وجهة نظري المبلغ حلو بس ليا طلب عندك لو سمحت
ماهر/ طلب اي ي حسام
حسام/ لو حضرتك ناوي تبيع الكافيه خليه يشوفلي شغلانه معاه.. انت عارف ان الدنيا واقفه وانا ما صدقت الاقي شغل اصرف منه
ماهر/ سهله خالص دي ومتقلقش
حسام/ تمام ي باشا... عايز مني حاجه؟
ماهر/ شكرا ي حسام... مع السلامه انت

نرجع عندي انا

بعد ما وصلت كرستين.... وصلت العماره وطلعت للشقه دخلت غيرت هدومي ودخلت السرير جمب نرمين كانت الساعه بقت 6 ونص تقريبا لاقيت نرمين بتفوق من النوم

انا/ صباح الفل ي بطل
نرمين/ صباح الفل ي حبيبي... انت جيت امتي
انا/ من نص ساعه غيرت ولسه داخل جمبك عل السرير
نرمين/ طب استني متنامش لحد ما احضر فطار ونفطر سوا وبعدين نام براحتك
انا/ لا انا مش عايز افطر بس قومي يلا انتي ع تفطري وانا هقعد معاكي اشرب قهوه
نرمين/ لا هنفطر سوا
انا/ بجد مش جعان بس انا هقعد معاكي.. يلا قومي
نرمين/ اوك يلا

قومنا هي عملت فطار وانا عملت قهوه ليا وليها وقعدنا

انا/ بقولك ي نرمين السفر بتاعنا هيتأجل يومين معلش لان ف حوار كدا بخلصه وبعدين نسافر
نرمين/ خير ي شهاب حوار اي دا
انا/ طبعا انتي متعرفيش اني سيبت الشغل ف الكافيه
نرمين/ انت بتتكلم بجد!!
انا/ مالك فرحانه كدا ي نرمين
نرمين/ بصراحه نفسي من بدري اقولك سيبه بس انا عارفه انك مش هتوافق وكمان رافض اني ادفع فلوس ف البيت وبتشتغل ع انت اللي تصرف
انا/ انا بشتغل ع مبحبش القاعده مش بس ع اصرف
نرمين/ طب خلاص انت سيبت الشغل يبقي خليك معايا بقي والفلوس كتير ومتعملش فرق بينا ولو عايز متقعدش انت ممكن تشوف مكان وتفتحه كافيه ونبقي انا وانت شركاء بالنص
انا/ واضح ان قعدتك كتير معايا وصلت تفكيرك لنفس تفكيري هههههه
نرمين/ فين بقي القاعده الكتير دي... دا انا بشوفك ف اليوم كله ساعتين بس بالعافيه... دا حتي الناس اللي متابعه القصه بتقولك خد بالك من نرمين
انا/ من عنيا حاضر هههه... المهم بقي كنت هقولك اني فعلا شوفت كافيه قريب من الكافيه اللي كنت بشتغل فيه واتكلمت مع صاحبه عايز يبيعه وطالب فيه مليون ونص لان مكانه كويس فعلا
نرمين/ طب حلو دا ي شهاب وملكش دعوه بالفلوس
انا/ ي ستي اهدي اكمل كلامي طيب
نرمين/ طيب كمل ولما تخلص قولي ع ارد
انا/ المهم اني اتكلمت معاه وقولتله ان اخري فيه مليون بس وهو قالي انه هيرد عليا النهارده بليل ع كدا هنأجل السفر شويه.. لو حصل ووافق يبقي اخلص معاه ع طول وابدأ اظبط ف الكافيه ع يشتغل بسرعه
نرمين/ خلاص ي حبيبي السفر يستني يومين او تلاته مش هتفرق
انا/ الحاجه التانيه بقي ان كرستين عايزه تدفع الفلوس وتبقي شريكه معايا ف الكافيه.. انتي اي رأيك
نرمين/ انا شخصيا بحب كرستين وهي كويسه.. بس لو انت مش عايز يبقي في شريك معاك ف الفلوس موجوده معايا ونقدر الصبح ننزل البنك ونسحب اي مبلغ انت عايزو ويبقي الكافيه بتاعك لوحدك
انا/ بصي انا ف تخطيط ف دماغي كدا بس عايز شوية وقت وانا شايف اني اخليها شريكه معايا ع اعرف اعمل اللي ف دماغي دا
نرمين/ خلاص خليها تدخل معاك شريكه ولو احتجت فلوس كمان انا موجوده دايما
انا/ انا سايبك للكبيره ي بطل قلبي هههه
نرمين/ حبيبي ف اي وقت انا جمبك
انا/ بس انا شايفك كدا رايقه والنفسيه بقت عال العال بعد ما البريود خلصت ههههه
نرمين/ متعبه اوي ي شهاب دا انا مبسوطه انها خلصت
انا/ كدا بقي اعمل اي حاجه تعجبني ههه
نرمين/ انت قليل الادب عل فكره هه
انا/ دا انا مشوفتش نص ساعه تربيه اصلا هههه
نرمين/ شهاب عايزه اسألك عن حاجه من بدري اوي
انا/ عاارف هتسألي عن اي
نرمين/ طب كنت هسال عن اي ياللي بتقرأ الافكار
انا/ عايزه تعرفي فين اهلي ولي انا بعيد عنهم
نرمين/ اي دا.. دا انت بتقرأ الافكار بجد
انا/ ي بنتي انا حفظتك خلاص هههه... عموما انا اهلي عايشين ف محافظة ** بس ف مشاكل بيني وبين والدي ودا خلاني احب اعيش لوحدي وجيت هنا القاهره ع اشوف شغل وكلمت واحد صاحبي يبقي خاله احمد صاحب الكافيه وهو اللي شغلني ف الكافيه مع احمد كنت بنزل طلبات وكدا ولما احمد شاف ان اسلوبي حلو وبعرف اسحب اي حد ف الكلام خلاني مسئول عن الكافيه ف الليل والدنيا كانت تمام لحد ما حصل التاتش بيني وبين احمد من يومين وباظ الموضوع... انا بتكلم مع امي عادي وبطمن عليها كل مده قصيره بس مبتكلمش مع ابويا بسبب المشاكل اللي بينا
نرمين/ هي المشاكل كبيره لدرجة انك متكلموش خالص كدا؟؟ دا مهما كان فهو ابوك برضو وخايف عليك
انا/ ما علينا بقي... المهم انتي لسه مش عايزه تشوفي امك ولا اخواتك البنات؟؟
نرمين/ بصراحه نفسي اشووفهم اوي ي شهاب بس بردو مش قادره انسي اللي شوفته اخر مره نزلت ليهم زياره
انا/ حاولي تنسي ي نرمين واكيد ف حاجه كانت مخلياهم مجبرين يعملوا كدا
نرمين/ ف حد مجبر يبيع نفسه؟
انا/ ف مواقف بتجبر اي حد انه يعمل اي حاجه
نرمين/ بس دا شرف ي شهاب وياريت كانوا بيعملوا كدا مع شخص واحد بس لا دول كانوا بيعملوا كدا مع ناس كتير وبمقابل كمان يعني واخدين الموضوع مهنه
انا/ بس بردو هرجع اقولك دول اهلك ويمكن يكونوا بطلوا اللي بيعملوه خلاص وفاقوا لحياتهم
نرمين/ اتمني دا جدا ووقتها انا اللي هقف معاهم
انا/ الوقت هيبين كل حاجه ي عالم اي اللي اتغير
نرمين/ المهم بقي قولي عايز تتغدي اي النهارده
انا/ اي حاجه ي قمر هاكلها من ايدك
نرمين/ قولي لو عايز تاكل حاجه معينه
انا/ اي حاجه هتعمليها ي نرمين هتتاكل
نرمين/ طب قووم يلا الساعه بقت 8 نام شويه وانا هصحيك عل 4 اكون خلصت غدا
انا/ تمام ي قمر... تصبحي ع خير
نرمين/ وانت من اهله ي قلبي

قومت دخلت الاوضه ريحت جسمي وبقلب ف الفون لاقيت الفون بيرن واللي بيرن حد كنت نسيته اصلا

انا/ اي دا انتي لسه فكراني
شيرين/ وانساك لي بس ي عم
انا/ عامله اي ي باشا واخبار الحاج اي ههههه
شيرين/ انا تمام وبطل رخامه بقي وانسي اللي حصل
انا/ انا ناسي اصلا.... المهم انك بخير
شيرين/ انا بقالي يومين بروح الكافيه ومش بلاقيك ولما سألت عليك اشرف اللي هنا دا قالي انك سيبت الكافيه خالص
انا/ ايون حصل تاتش كدا بيني وبين صاحب الكافيه
شيرين/ مش هترجع تاني يعني؟
انا/ لا خلاص كدا ي بوب كل واحد ف طريقه بقي
شيرين/ طب انت شغال ف كافيه تاني ولا حاجه ع نيجي انا والبنات نقعد عندك لان حرفيا الجو بقي ممل هنا من غيرك.. وجودك كان عامل دوشه وجو حلو
انا/ اديكي قولتي كان عامل دوشه.. بقي حد يسيب الهدوءويروح للدوشه ي عم ههههه
شيرين/ ااه ي عم انا بحب الدوشه ههه
انا/ عموما قريب جدا هكلمك واقولك تيجي عل الكافيه اللي بقعد فيه وتنوريني طبعا انتي وصحابك كلهم
شيرين/ تمام هستني مكالمتك بس متتأخرش
انا/ النهارده بليل هكلمك اشوف الدنيا كدا هتظبط ولا لأ
شيرين/ تمام ي هندسه هستني بليل اتصالك
انا/ تمام ي باشا... سلام

نرمين/ دي مين دي بقي اللي بتكلمك دلوقت 🤨
انا/ ي سااتر.. اي ي بنتي انتي طلعتي منين
نرمين/ ايون مين دي بردو؟؟
انا/ دي واحده كانت بتقعد ف الكافيه وبتتصل تشوفني مبقيتش بروح ليه فكنت بعرفها اني سيبت الشغل....
نرمين/ سمعاك بتقولها هتكلمها بليل
انا/ ايون لو الرد جالي من الراجل بالموافقه هكلمها ع تجيب صحابها وتنقل عندي بقي خلي الكافيه يشتغل
نرمين/ طب خد بالك بقي ع انا براقبك
انا/ اطلعي بره واطفي النور ي نرمين هههه
نرمين/ ماشي ي شهاب ماشي

حقآ انهم النساء مجانين

خرجت نرمين وانا نمت ع طول وفوقت عل ايد نرمين وهي بتصحيني ع خلصت الغدا

نرمين/ شهاب.. قوم يلا الساعه بقت 4 ونص يدوب تاخد دش وتغير ع نتغدي بقي
انا/ حاضر ي نرمين قايم اهو خلاص
نرمين/ طب انا هسخن الاكل عل ما تخلص
انا/ تمام ربع ساعه واخرج

قومت اخدت دش وظبط وخرجت لنرمين قعدنا نتغدي وخلصنا دخلت عملت قهوه ليا وليها كالعاده وقعدنا نتكلم

انا/ بقولك اي.... تيجي نخرج النهارده؟
نرمين/ ياريت لاني زهقت من قاعدة البيت
انا/ طيب تحبي تخرجي فين اختاري بقي
نرمين/ تيجي نروح سينما وبعدين نتعشي ف اي مكان
انا/ معنديش اي مشكله.. شوفي عايزه تروحي فين وانا موافق عل اي حاجه..... تخبي نخرج انا وانتي ولا نكلم البنات تيجي معانا نبقي شله
نرمين/ فكره جميله كلمهم لانهم وحشوني اووي ونروح كلنا سينما وبعدين نتعشي سوا
انا/ كلمي انتي بقي دينا وقوليلها وانا هرن عل كرستين... وهكلم نهاد تبقي تعرف نسرين معاها

اتصلت نرمين ب دينا وفضلت تتكلم معاها واتفقوا نتقابل ف مكان وانا كلمت كرستين ونهاد وقالوا موافقين وقولت ل نهاد ان كرستين هتعدي عليهم بعربيتها تجيبهم وبعد كدا يروحوا ل دينا تيجي معاهم ف العربيه

انا/ نرمين يلا نقوم نلبس الساعه بقت 6 ونص يدوب كدا ع نلحق وبعدين احنا متفقين نتقابل الساعه 7
نرمين/ اوك يلا ي حبيبي

دخلنا الاوضه طبعا انا قلعت ف لحظه واحده ونرمين لاقيتها واقفه تتفرج عليا

انا/ مالك واقفه لي كدا مقلعتيش وبتتفرجي عليا
نرمين/ عل فكره المفروض تروح تغير ف الاوضه التانيه لان هدومي هنا وعيب اقلع قدامك
انا/ انتي هتقلعي ولا اقلعك انا بالعافيه؟
نرمين/ بتكسف ي شهاب وانت عارف
انا/ نرمين انا عندي استعداد اوصفلك جسمك حته حته... فوكك من الكسوف دا احنا بنغير ع ننزل مش هلعب ف حاجه متخافيش هههه
نرمين/ بجد انت قليل الادب جدا
انا/ عارف عارف... يلا ي بنتي خلينا نلحق

بدأت نرمين تقلع لحد ما فضلت بالبرا السودا والاندر الاسود

انا/ عشان كدا خايفه تقلعي ههههه
نرمين/ ايون ع انت بتحب الاسود ومش هتقعد ساكت
انا/ للاسف الوقت مش مساعد اني اعمل حاجه.. لو كنت اعرف ان لونهم اسود كنت خليتك تقلعي من بدري
نرمين/ كويس انك معرفتش هههه
انا/ بقي كدا... سهله جدا كلها كم ساعه ونرجع ونشوف هتعملي اي لما اغتصبك
نرمين/ لا لا انت محترم ومش هتعمل كدا
انا/ لا لا انا معرفش احترام اصلا هه
نرمين/ طب بس بقي ع الحق البس ومتقولش اني بتأخر ف اللبس وانت اللي معطلني اهو
انا/ انا هاخد لبسي واخرج اكمل بره تكوني خلصتي
نرمين/ اوكي وانا معايا خمس دقايق بالظبط واكون جاهزه ومش هنتأخر

خرجت كملت لبس بره وظبطت حالي وشويه لاقيت نرمين خارجه وكله تمام... نزلنا ركبنا العربيه وصلنا للمكان اللي متفقين نتقابل فيه وقفنا شويه تقريبا ربع ساعه ولاقيت عربية كرستين وصلت بالعربيه ومعاها دينا ونهاد ونسرين... طبعا لازم ينزلوا يسلموا عل نرمين واحضان بقي وجو ملزق كدا.... بعد فقرة السلامات والبوس ركبنا تاني وصلنا للسينما ودخلت اقطع تذاكر... كانت الدنيا هاديه خالص مفيش عدد كبير ف السينما قطعت التذاكر ورجعت تاني كان فوني بيرن برقم غريب

انا/ الو... مين معايا؟
المتصل/ ازيك ي هندسه... انا ماهر
انا/ اهلا استاذ ماهر اخبارك اي؟
ماهر/ كله تمام... بتصل بيك بمناسبة العرض بتاع الكافيه.... انا موافق عل المبلغ ع بس انا ارتحت ليك ولشخصيتك وشوف الوقت اللي تحب تمضي عقد البيع وشوف حابب تسجله امتي وانا معاك ف اي وقت
انا/ طب تمام جدا.. لو حضرتك فاضي بكره الصبح اجي نمضي العقد وتاخد نص المبلغ وبعد التسجيل تاخد الباقي معنديش مشكله
ماهر/ مفيش اي مشكله خالص هستني حضرتك بكره ف الكافيه عل الساعه 9 الصبح
انا/ تمام ي استاذ ماهر 9 بالضبط هكون عندك
ماهر/ تمام ي هندسه... مع السلامه

انا/ خلاص ي بنات ماهر وافق يبيع الكافيه بمليون وبكره الساعه 9 هروح امضي العقد ياخد نص المبلغ وبعدين نروح نسجله وياخد النص التاني ع طول
كرستين/ كويس جدا... بكره الصبح هروح البنك اجيبلك المبلغ كله... تاخد نصه وانت رايح وبعد كدا تاخد الباقي بعد التسجيل
انا/ هتجيبي المبلغ دا كله مره واحده ازاي
كرستين/ انا كلمت بابا وقولتله.. قالي هيكلم حد ف البنك يحضر المبلغ ف اي وقت واداني رقم الشخص اللي ف البنك اكلمه وقت م اعوز المبلغ
انا/ خلاص كلميه دلوقت قوليله يجهز المبلغ الصبح وانك هتروحيله ع 8 ونص يكون المبلغ جاهز
كرستين/ طب استني هكلمه حالا

نهاية الجزء الثاني...... انچوووي.... 💥🖤



..... الجزء 🥂 الثالث........


انا/ خلاص ي بنات ماهر وافق يبيع الكافيه بمليون وبكره الساعه 9 هروح امضي العقد ياخد نص المبلغ وبعدين نروح نسجله وياخد النص التاني ع طول
كرستين/ كويس جدا... بكره الصبح هروح البنك اجيبلك المبلغ كله... تاخد نصه وانت رايح وبعد كدا تاخد الباقي بعد التسجيل
انا/ هتجيبي المبلغ دا كله مره واحده ازاي
كرستين/ انا كلمت بابا وقولتله.. قالي هيكلم حد ف البنك يحضر المبلغ ف اي وقت واداني رقم الشخص اللي ف البنك اكلمه وقت م اعوز المبلغ
انا/ خلاص كلميه دلوقت قوليله يجهز المبلغ الصبح وانك هتروحيله ع 8 ونص يكون المبلغ جاهز
كرستين/ طب استني هكلمه حالا

خمس دقايق كانت كرستين كلمت الراجل دا واتفقت معاه يحضر المبلغ كله ع تروح تسحبه بكره الصبح.... اتفقت معاه هاخد 500 الف وانا رايح امضي العقد مع ماهر ولما نخلص تسجيل العقد هتستناني ف الكافيه ومعاها الباقي

دخلنا سينما كلنا وبعد كدا روحنا مطعم نتعشي وكنت مركز مع نرمين جدا شايف انها مبسوطه وفرحانه بطريقه طفوليه بقيت كل شويه اسألها محتاجه حاجه اعملها ليها و اي حاجه هي بتحتاجها كنت بنفذها ع طول... كملنا باقي اليوم نتمشي بالعربيه شويه و قعدنا ف كافيه ع النيل وكان جو جميل جدا ونرمين مبسوطه... وصلت الساعه ل 11 بليل كنا تقريبا عملنا كل حاجه وانبسطنا جدا خصوصا نرمين بقالها فتره مبتخرجش وكنا متفقين نسافر بس حصل وأخرنا السفر فكان لازم اعوضها بأي خروجه لحد ما نسافر

انا/ اظن كدا مبقاش ف حاجه تانيه تتعمل ولا مكان تقعدوا فيه.. انتو مسيبتوش مكان غير وعملتوا زياره له
نرمين/ بصراحه كانت خروجه جميله جدا
دينا/ كل دا عشانك انتي ي قمر.. كنتي وحشاني كتير
نرمين/ وانتي كمان ي دوندون كلكم ي بنات وحشتوني بجد.. امال هي اميره فين
دينا/ اميره سافرت بره لباباها ومش عارفه هتنزل امتي بس شكلها هتطول بره لانها بتحب تسافر لباباها اصلا
نرمين/ تيجي بالسلامه
كرستين/ المهم ي شهاب هتروح ل ماهر امتي
انا/ يعني عل 9 الصبح نمضي العقد وياخد نص الفلوس وبعد كدا لما نسجل يبقي ياخد النص التاني
كرستين/ يا مسهل بقي... هتغير حاجه ف الديكور طيب ولا هتسيبه زي ما هو كدا
انا/ هو الديكورات حلوه ف الكافيه وشكلها لسه جديده من فتره قليله يعني مش هتحتاج تغيير
دينا/ هتغير الناس طيب اللي شغاله دي ولا هتسيبهم
نرمين/ لا حرام تمشوا حد خليهم زي ما هما اكيد دول محتاجين فلوس ع كدا بيشتغلوا فخليهم ي شهاب معاك
انا/ ي باشا محدش هيمشي انا بس ناوي اغير نظام الشغل ف الكافيه شويه.. واضح انهم بيشتغلوا ورديه واحده بس يعني بيفتحوا بعد العصر لحد الصبح وبعد كدا بيقفلوا الكافيه... انا بقي هخلي حسام يمسك وردية الصبح مع الطقم اللي معاه دول يعني من 8 الصبح لحد 8 بليل وهجيب ناس تانيه تمسك من 8 بليل ل 8 الصبح ويبقي الكافيه مفتوح 24 ساعه
كرستين/ فكره حلوه جدا بس هتجيب مين يمسك وردية بليل وبعدين انت عايز حد كويس وتكون واثق فيه ويعرف يتعامل مع الناس لان معظم الشغل بليل
انا/ متقلقيش ف واحد موجود ومستني اكلمه ع ييجي يشتغل ع طول وانتو عارفينو
نرمين/ انت تقصد الشاب اللي كان معاك ف الكافيه القديم... صح؟
انا/ صح ي قمر.. اشرف اللي هييجي يمسك وردية الليل لانه متعلم مني كتير وفاهم نظامي ف الشغل
دينا/ اشرف كويس ي شهاب بس تفتكر هيسيب الكافيه بتاع احمد وييجي معاك؟
انا/ ي بنتي اشرف والطقم اللي معاه كله مستنيين اني اتصل بيهم اصلا لان احمد بقي بيعاملهم وحش وهما بس مستحملين لحد ما اخد الكافيه واكلمهم
كرستين/ انت عرفت كل دا منين؟
انا/ بتكلم مع اشرف باستمرار اصلا وهو مفهمني انهم مستنيين مكالمه مني والمفروض اني اكلمهم النهارده اعرفهم يجهزوا نفسهم ع يبقوا معايا
نهاد/ دا انا قولت انك مشيت من الكافيه ونسيت كل اللي فيه خلاص ومش هتكلم حد منهم
انا/ انا نسيت انك قاعده معانا هههه.. لا ي نهاد ف ناس منهم مينفعش انساهم لانهم كانوا كويسين معايا وهما محترمين بجد ولازم يبقوا معايا ف الكافيه الجديد
نرمين/ بصراحه الناس اللي كانت شغاله بليل معاك كلهم محترمين ومكنتش بسمع حد يشتكي منهم خصوصا اشرف دا كان لبق ف الكلام وبيضحك وكل حاجه
دينا/ لبق اي دا نيله خالص ههههه
انا/ نيله عشان انا كنت مسكته عنك وهو مبيرضاش يرد عليكي بسببي انا ي جزمه
كرستين/ طب هتكلمهم امتي؟
انا/ بفكر ارن عل اشرف دلوقت اشوفه
دينا/ كلمه دلوقت عرفه انه معاك ع يبقي جاهز

طلعت فوني ورنيت عل اشرف وفتحت الاسبيكر

انا/ الوو ي سي زفت هه
اشرف/ الووو... ايون ي هندسه اخبارك ي باشا
انا/ تمام ي معلم... عامل اي انت والناس كلهم
اشرف/ مستنيين مكالمتك من بدري ي باشا
دينا/ ازيك ي ياض ي اشرف
اشرف/ الصوت الغبي دا مش غريب عليا ي هندسه
دينا/ بقي صوتي غبي ي جزمه
اشرف/ هو انتي ي دينا.. اهرب منك فين ي شيخه
انا/ اهدي ي دينا.... اي ي اشرف الجو عندك عامل اي والناس اخبارها اي ف الشغل
اشرف/ الناس جابت اخرها ي هندسه خلاص
انا/ لي يبني هو احمد بيعذبكم ولا اي
اشرف/ ياريت بيعذبنا.... بقي رخم اوي واسلوبه اتغير مع الشيفت بتاعنا من يوم ما انت مشيت
انا/ بيطلع اللي عملته فيه عليكم انتو هههه
اشرف/ احمد تنك ومغرور ومكنش يتوقع انك تسيبه وتمشي مهما يعمل ولما انت مشيت الناس بدأت تمشي ومنهم ناس بتكلمني تسأل عليك وتشوفك لو فتحت كافيه تيجي تقعد عندك... احمد بقي بيتراخم مع الكل سواء احنا او الزباين والناس كانت متعوده عل الضحك والهزار منك ولما انت مشيت هما مشيوا
انا/ عموما انا خلاص اشتريت كافيه قبلكم بشارعين كدا وبكره هروح اكتب العقد واسجله.. حضر نفسك انت والطقم كله ع هتيجوا معايا تمسكو شيفت بليل
اشرف/ فينك من بدري ي ريس ايون هو دا الكلام
انا/ انتو اخدتم مرتبكم من احمد ولا لسه؟
اشرف/ هو بره دلوقت.. لما ييجي المفروض نقبض
انا/ خلاص متتكلمش مع حد من الناس اللي شغاله معاك اني قولتلك كدا لحد ما تقبضوا وبعد كدا قولهم ع محدش منهم يقع بلسانه ويروح عليه مرتبه
اشرف/ تمام ي ريس اول ما نسلم شغل واحنا ماشيين هحكيلهم كل حاجه واخليهم يجهزوا نفسهم
انا/ كدا تمام جدا.... لو عايزين تكملوا اليومين دول مع احمد لحد ما اظبط كل حاجه اشطا
اشرف/ اصلا الناس مجرد ما اقولهم انك عايزهم هيكلموا احمد يقولوا انهم هيمشوا بدون تفكير
انا/ خلاص سهله لو حصل كدا تجيبهم بكره بليل وهقابلكم ونروح الكافيه سوا
اشرف/ تمام ي هندسه لو كدا هكلمك بكره
انا/ تمام... يلا سلام

عند اشرف ف الكافيه

احمد/ انت واقف بره بتعمل اي؟
اشرف/ معايا مكالمه من البيت.. محتاج حاجه؟
احمد/ عايزك تركز ف الشغل شويه ولا اللي كان بيشغلك مشي خلاص وهتبوظلي الشغل
اشرف/ احمد باشا ياريت تهدي شويه الشغل ماشي وكله تمام يعني ملوش لازمه اي كلام هتقوله
احمد/ كمان بقيت بترد عليا.. العيب عل النطع اللي كان مسئول عنك لو كان قادر يحكمك مكنتش هترد كدا
اشرف/ طب خد بالك ان انت اللي مسئول عني
احمد/ انت اتجننت ياله انت
اشرف/ لا واضح ان انت اللي دماغك هربت منك ومبقيتش عارف انت بتتكلم ازاي من يوم ما الهندسه مشي وانت مش عل بعضك
احمد/ متجيبش سيرة العيل دا قدامي احسنلك... واعمل حسابك انت مخصوملك يومين ولو اتكلمت تاني هيبقوا اسبوع ولو مش عاجبك الباب مفتوح
اشرف/ مش لما نقبض الشهر اللي فات الاول تبقي تخصملي ي باشا....قبضني فلوسي ومش هتلاقيني تاني
احمد/ فلوسك اي يا ابو فلوس انت مسمي الفكه دي فلوس وبقي ليك لسان تتكلم وترد عليا كمان
اشرف/ اديني الفكه بتاعتي ومش هتشوف وشي

استمر احمد واشرف يتكلموا ويردوا عل بعض واحمد يلغبط بالكلام لحد ما اشرف خد فلوسه وفعلا خصم يومين من الفلوس بتاعته.. كل دا والطقم اللي شغال مع اشرف سامع الكلام ومش عاجبهم تصرفات احمد ولا طريقته بس مستحملين لحد ما يلاقوا الاحسن

خد اشرف فلوسه ودخل يغير هدومه ع يمشي وباقي الطقم عمالين يهدوا فيه وانه يستحمل شويه لحد ما يلاقوا الاحسن ويمشوا من وش احمد دا

اشرف/ ي جدعان انا قاصد اعمل كدا.. شهاب كلمني من شويه وقالي انه خلاص اشتري كافيه ومحتاجنا كلنا معاه هنمسك شيفت ليلي هناك بس قالي مش اقول ليكوا لحد ما تمسكوا فلوسكم من احمد ع محدش يتهور معاه بالكلام واحمد ياكل الفلوس عل حد منكم
بنت1 / شهاب كلمك بجد ي اشرف؟
اشرف/ هو لو مكنش كلمني كان زماني اتخانقت مع احمد وقولتله اني همشي... ركزي شويه ي بنتي
بنت2 / احنا كمان عايزين نمشي ونروح معاك لشهاب
اشرف/ قولتلكم لما تاخدوا فلوسكم الاول ع نمشي واحنا ملناش اي حاجه هنا وكمان الفلوس دي حقنا
شاب1 / خلاص احنا نقبض النهارده ولما الكل ياخد فلوسه نعرفه اننا مش هنكمل وهنمشي زيك
اشرف/ المهم بس تمسكوا الفلوس وبعد كدا لو عايزين تضربوه افشخوه و شهاب كان متوقع انكم هتعملوا كدا.. وقالي لو حصل هنقابله بكره بليل ونروح معاه للكافيه
شاب 2 / انا هروح له دلوقت اخد فلوسي
اشرف/ لا اهدوا بعد الشيفت ما يخلص وانتو ماشيين تاخدوا فلوسكم وبعد كدا كلموه انكم مش هترجعوا تاني
بنت 2 / اشرف عنده حق.. نمسك فلوسنا الاول وبعدين نعمل اللي احنا عايزينو
اشرف/ انا همشي دلوقت وانتو ابقوا كلموني لما تخلصوا

طبعا اشرف عمل عكس اللي قولتله عليه... مشي اشرف بعد ما اخد فلوسه وباقي الطقم كملوا الشغل لحد ما يقبضوا فلوسهم وبعدين يبقوا يمشوا

عندي انا والبنات

انا/ مش يلا نمشي بقي ولا اي الساعه بقت 12
نرمين/ ما تخلينا قاعدين شويه كمان ي شهاب
انا/ ي حبيبي عندي مشوار الصبح يدوب كدا ع احاول انام شويه وابقي فايق الصبح للراجل دا
كرستين/ طب اي رايك نروح نكمل السهره ف الفيلا عندي وانت لو عايز تنام تبقي تنام هناك الاوض كتير
دينا/ حل جميل جدا ي شهاب
انا/ اي رايك ي نرمين؟
نرمين/ انا موافقه بس شوف انت تحب اي
انا/ مش فارقه عندي عادي... خلاص يلا نروح عند كرستين وانا لو طلبت معايا نوم هشوف اي مكان انام فيه شويه وانتي اسهري مع البنات
كرستين/ طب يلا بينا عل الفيلا نبقي براحتنا
قومنا مشينا ركبنا العربيات... وصلنا الفيلا عند كرستين ودخلنا قعدنا ف الانتريه وانا طلبت قهوه من كرستين قامت تعمل لينا كلنا

كرستين/ بص ي شهاب ف اوضه فوق عل اليمين نضيفه وجاهزه وقت ما تحب تنام اطلع فيها
انا/ تمام شويه كدا لو حبيت انام هبقي اطلع
دينا/ بقولك اي ي شهاب انا مبعرفش اقعد ف البيت متكتفه كدا عايزه اخف هدومي دي شويه
انا/ اعملك اي يعني... اجي اقلعك ولا اي
دينا/ ي عم انا بقولك اني هقعد بهدوم خفيفه ع متبقاش قاعد محروج ولا حاجه
انا/ ي ستي انتي حره اقلعي ملط لو عايزه
نرمين/ احترم نفسك ي قليل الادب
كرستين/ ايوون اديله عل دماغه
انا/ قليل ادب اي وانا مالي... بصوا انا هخرج اقعد بره ف الجنينه اشرب قهوتي وانتو اقلعوا واعملوا اللي يريحكم

خرجت انا ف الجنينه اشرف القهوه وهما فضلوا قاعدين جوا الفيلا... طلعت فوني ورنيت عل نوال (ام نرمين)

انا/ ازيك ي نوال اخبارك اي انتي و البنات
نوال/ اهلا باللي ناسينا... ازيك ي شهاب
انا/ تمام ي باشا.. المهم انتو عاملين اي
نوال/ كلنا كويسين وتمام
انا/ مش محتاجين اي حاجه اجيبها ليكو
نوال/ مش محتاجين غير حاجه واحده بس
انا/ ي نوال اللي انتي عايزاه دا مينفعش فعلا وانا مقدرش اعمل كدا بجد.. ياريت تفهمي كلامي دا كويس
نوال/ ي شهاب انا ست بردو وليا احتياجي وانت عارف حياتي الجنسيه كانت ازاي قبل ما نعرفك
انا/ مهو مش معني كدا اني انا اشيل ذنبك وكمان انا اللي اعوضك عن اللي كنتي بتعمليه... ي نوال انا جوز بنتك يعني اللي بتفكري فيه دا مستحيل يحصل
نوال/ طب اي الحل دلوقت بقي ف وضعي دا
انا/ مفكرتيش تتجوزي ي نوال؟؟
نوال/ اتجوز مين ي شهاب ما انا سيبت البلد كلها ومن يوم ما نقلنا هنا واحنا مبنخرجش غير لو هنجيب طلب
انا/ ي نوال عيب عليكي انتي لو ف حد عاجبك مش هتسيبيه وهتفضلي وراه لحد ما توقعيه...
نوال/ ي خويا كلهم عواجيز وجايبين اخرهم
انا/ طب اهدي ي ست انتي وحاولي متفكريش ف حوار السكس دا كتير ع متتعبيش نفسك وخلاص
نوال/ لسه مقولتش لنرمين اننا هنا؟
انا/ لا لسه الموضوع مش سهل زي ما انتي فاهمه
نوال/ عارفه انو صعب بس حاول تقولها بطريقه كويسه وتخلينا نشوفها لانها وحشتني اوي ي شهاب
انا/ سيبيها عليا وانا هتصرف ومتقلقيش قريب جدا هتشوفيها بس انا لسه عند كلامي لو رجعتي لشغل زمان دا مش هخليكي تلمسي شعره منها
نوال/ لا خلاص... قول للزمان ارجع ي زمان
انا/ بلاش يرجع احسن.. قوليلي صحيح هو انتي كنتي بتنامي مع كمية الرجاله دي ازاي هههه
نوال/ يخويا اسكت متفكرنيش بشوية الخولات دول
انا/ ههههه بس بس يخربيت لسانك دا
نوال/ زي ما بقولك كدا مكنش ليهم اي لازمه غير فلوسهم بس فكان لازم اعمل نفسي مبسوطه ع فلوسهم
انا/ ما خلاص ي ولييه هههه.... المهم ابقي سلميلي عل هاله واماني ولو احتجتم اي حاجه كلميني ع طول
نوال/ ماشي ي شهاب تسلم
انا/ سلام ي باشا

قفلت مع نوال وقعدت شويه مع نفسي مولع سيجاره

نرمين/ شهاب..!؟
انا/ اي ي نرمين خضتيني... ف حاجه ولا اي
نرمين/ كنت جايه اسألك لو عايز تروح
انا/ انتي عايزه تمشي ولا اي
نرمين/ كرستين بتقولي نبات عندها النهارده ع لما انت تروح تقابل الراجل وهي تروح معاك ابقي انا مع نهاد ودينا ونسرين هنا بدل قاعدتي لوحدي ف البيت
انا/ بالنسبه ليا عادي... عايزه تفضلي ولا تروحي
نرمين/ خلينا هنا النهارده لحد ما تخلص مشوارك
انا/ خلاص ي باشا نفضل هنا عادي
نرمين/ طب انت مش هتنام شويه ع تصحي فايق
انا/ بفكر اقوم انام وانتي لو فضلتي صاحيه ابقي صحيني عل الساعه 8 كدا اقوم البس واروح للراجل دا
نرمين/ تمام ي حبيبي.. تصبح ع خير
انا/ وانتي من اهل الخير

طلعت نمت والبنات فضلوا قاعدين مع بعض تحت لحد ما ناموا عل نفسهم....

الساعه 8 الصبح حسيت بحد بيصحيني وكانت كرستين

انا/ اي ي كرستين هي الساعه كام دلوقت
كرستين/ الساعه بقت 8 وانا جهزت ونازله البنك ع اقابل الراجل واجيب الفلوس منه
انا/ امال نرمين فين كنت قايلها تصحيني
كرستين/ البنات كلهم ناموا وانا محبيتش اصحي حد منهم وطلعت صحيتك وعملتلك قهوه اهي تلبس وتشرب قهوتك وانا همشي دلوقت لان الراجل اتصل عليا
انا/ خلاص تمام تجيبي الفلوس وتيجي هنا تسيبي نصهم وتجيبي الباقي وتيجي ليا عل الكافيه
كرستين/ تمام اتفقنا اول ما استلم الفلوس هكلمك
انا/ خلاص تمام

قومت خدت شاور ولبست وشربت القهوه ونزلت الدور الاول لاقيت نرمين ودينا ونهاد ونسرين مقتولين نووم.. سيبتهم وخرجت خدت العربيه كانت الساعه بقت 8 ونص.. وصلت للكافيه عند ماهر لاقيته لسه موصلش وقابلني حسام طلبت منه قهوه وجاب القهوه وقعد معايا لحد ما ماهر يوصل الكافيه

انا/ بقولك اي ي حسام.. هو الكافيه بيفتح امتي
حسام/ بيفتح العصر او بعد العصر بشويه لحد تاني يوم الصبح وبعد كدا بنقفله لحد العصر
انا/ يعني الفتره من الصبح للعصر دي ضايعه
حسام/ مهو مفيش حد يشتغل ف الفتره دي ي هندسه
انا/ اعمل حسابك انك هتبقي معايا ف الكافيه لما استلمه
حسام/ دا شرف ليا ي باشا اني اشتغل معاك
انا/ حبيبي ي حسام انت طريقتك عجباني وكويسه وهتمسك وردية كامله انت والناس اللي معاك حاليا هتشتغل من 8 الصبح ل 8 بليل
حسام/ اللي تشوفه ي هندسه انا معاك فيه
انا/ مرتباتكم كام هنا ي حسام
حسام/ كلنا مرتب واحد 3000 جنيه ف الشهر
انا/ تمام ي غالي... الدنيا تظبط معايا بس وكله هيتظبط
حسام/ يكفي اننا هنكون تبعك ي هندسه
انا/ حبيبي... هو ماهر لسه قدامه كتير ولا اي
حسام/ مش عارف لي اتأخر كدا كان قايل هييجي بدري

وانا قاعد مع حسام فوني رن وكانت كرستين

انا/ ايون ي كرستين.. انتي فين؟
حسام/ هستأذن انا ي هندسه
انا/ تمام ي حوووس
كرستين/ انا ف الفيلا اهو... سيبت نص الفلوس وجايبه النص التاني وهركب العربيه واجيلك الكافيه دلوقت
انا/ طيب تعالي انا مستنيكي اهو
كرستين/ عشر دقايق واكون عندك.. سلام

قفلت مع كرستين وكان ماهر داخل الكافيه قومت سلمت عليه ودخلنا مكتبه وانا قولت لحسام ان ف بنت هتيجي تسأل عليا ياريت تخليها تدخل المكتب عندنا

ماهر/ انا جاهز ي هندسه تحب تمضي العقد دلوقت
انا/ ثواني بس الفلوس توصل وتستلم نص المبلغ وبعد ما نسجل تستلم النص التاني ويبقي كدا تمام
ماهر/ نمضي الاول ي هندسه وكدا كدا الفلوس هتوصل
انا/ معلش برضو حقي وحقك

قعدنا خمس دقايق كانت كرستين وصلت بالمبلغ ودخلت لينا المكتب وماهر استلم فلوسه ومضينا العقد وانا وهو روحنا نسجل العقد وكرستين رجعت الفيلا تجيب باقي الفلوس وتستني لحد ما اكلمها اقولها تروح الكافيه تستني هناك لحد ما نوصل

انا/ كرستين انا قدامي 10 دقايق و اوصل الكافيه
كرستين/ تمام انا هاخد الفلوس وهستناكم هناك
انا/ اول ما توصلي ادخلي المكتب استني فيه
كرستين/ خلاص تمام

سجلت العقد وكله تمام وخرجت ركبت العربيه انا وماهر وصلنا الكافيه دخلنا المكتب لاقيت كرستين مستنيه ومعاها الفلوس

انا/ اتفضل ي استاذ ماهر باقي المبلغ اهو
ماهر/ كدا تمام جدا ي هندسه واتمني تكون معرفة خير والكافيه يشتغل عل ايدك ويرزقك
انا/ حبيبي ي باشا وتشرفت بمعرفتك جدا
ماهر/ استأذن انا ع الحق البنك واكيد هنتقابل تاني
انا/ ف اي وقت ي باشا الكافيه بتاعك وتشرفني
ماهر/ شكرا لزوقك جدا.. مع السلامه
انا/ الف سلامه ي غالي

مشي ماهر وقعدت انا وكرستين ف المكتب

كرستين/ انا مش مصدقه ان الموضوع خلص والكافيه بقي بتاعك ي شهاب...
انا/ متنسيش انك شريكه والعقد اللي مضيته النهارده هغيره تاني لسه
كرستين/ هتغيره لي
انا/ ع هضيفك معايا ف العقد لانك شريكه
كرستين/ لا لا مفيش الكلام دا.. انا شريكه بالاسم كدا لكن العقد هيفضل زي ما هو ولو سمحت ياريت متفتحش الموضوع دا تاني انا واثقه فيك
انا/ الشغل حاجه والصداقه حاجه تانيه ي كرستين
كرستين/ شهاب ع خاطري تقفل عل الكلام دا
انا/ تمام هقفل عليه دلوقت بس الحوار هيفضل ف بالي
كرستين/ ماشي سيب الكلام لوقته

ناديت عل حسام يجيلي المكتب

حسام/ أأمرني ي هندسه
انا/ بص ي حسام عايزين نعدل مكان الترابيزات شويه وبعد كدا تقفل الكافيه وتروح انت تريح وبكره الصبح تيجي انت والطقم اللي شغال معاك
حسام/ تمام ي ريس اللي تشوفه

فضلت انا وحسام نعدل ف المكان وبقي شكله احسن من الاول نوعا ما وقفلنا الكافيه كانت الساعه بقت 12 الضهر وركبت العربيه انا وكرستين وروحنا الفيلا لاقيت البنات لسه نايمه زي ما هما ولا كأنهم بقالهم سنه مناموش

انا/ اي دا كل دا ولسه نايمين
كرستين/ شكلهم كوميدي اووي ههههه
انا/ صحيهم ي كرستين كفايه كدا نوم الساعه 12
كرستين/ قومي ي بنتي انتي وهي الساعه بقت 12
نرمين/ الساعه كام بتقولي
انا/ الساعه 12 ي نرمين كفايه كدا
نرمين/ شهاب انا راحت عليا نومه ونسيت اصحيك
انا/ واضح واضح وانا اللي بصحيكي اهو
دينا/ طب قولنا عملت اي مع الراجل
انا/ خلصت كل حاجه والعقد معايا وهو خد فلوسه
نرمين/ طب كويس جدا يعني كدا الكافيه بتاعك انت وكرستين رسمي وسجلت العقد
كرستين/ بتاعه هو لوحده انا مجرد شريكه بالفلوس
دينا/ مبروك ي شهاب.. هتكلم بقي الشباب تيجي تشتغل امتي... واللي هناك هيشتغلوا ازاي
انا/ عادي هجيب اشرف والطقم القديم النهارده بليل معايا وبكره الصبح الطقم اللي شغال زي ما هو
نسرين/ مبرووك عليك ي شهااب عايزينو يبقي احلي من الكافيه القديم وكدا كدا الناس هتيجي اول م تعرف ان الكافيه بتاعك وانا هكلم صحابي كلهم ييجوا
انا/ تسلمي ي نسرين... اهم حاجه عندي ان الناس تعرف الكافيه ويشتغل كويس
نهاد/ متقلقش ف اقل وقت هيشتغل ويبقي تمام
انا/ ي مسهل الحال... مش يلا نروح بقي ولا اي ي نرمين
نرمين/ يلا ي حبيبي...
كرستين/ ما تخليكو قاعدين معانا ي شهاب
انا/ كفايه كدا بقي وبعدين عايز مراتي ف موضوع
دينا/ لا مراتك مش عايزاك ف موضوع سيبها
نرمين/ مينفعش ي دينا لازم اشوفه عايز اي
دينا/ بقي كدا تبيعينا ي نرمين ع خاطر ده
انا/ ما تهدي ي بنت انتي بدل ما افشخك
نهاد/ خلاص خلاص يخربيت الصداع... ما تسيبيهم ف حالهم ي دينا ي رخمه
انا/ يلا ي نرمين بدل ما اعلقها من لسانها
نرمين/ يلا بينا... باي ي بنات
كرستين/ بااي ي قمر نتقابل بليل بقي ف الكافيه
انا/ اعملوا حسابكم بعد المغرب كله يتجمع ف الكافيه
كلهم/ تمام ي مدير ههههه
انا/ يلا سلااام

خرجت انا ونرمين ركبنا العربيه ومشينا

انا/ تحبي تروحي ف اي مكان ولا نروح البيت
نرمين/ كفايه خروج كدا... تعالي نروح البيت
انا/ انتي صح.. لاني عايزك ف موضوع مهم فشخ ههه
نرمين/ عارفه انا الموضوع دا ههه.... بس خليك حنين ع خاطري ي شهاب انت بتتعبني اووي بجد
انا/ طول عمري حنين عل فكره
نرمين/ انت حنين ايون بس ف الموضوع دا بتموتني
انا/ خلاص هبقي حنين شويه كمان ي ستي
نرمين/ تسلملي... ايوون كدا

وصلنا العماره وطلعنا فووق دخلنا الشقه و اول ما قفلت الباب مسكت نرمين بووس عل طوول

نرمين/ اهوو شوف بدأت تتعبني اهو
انا/ لا بصي انا بقالي اسبوع بعيد عنك وانتي وحشاني
نرمين/ انت كمان واحشني بس براحه ع خاطري

مسكت نرمين من وسطها وقربتها عليا ونزلت ف شفايفها بووس وعض ولاقيتها معايا ف المود مش زي الطبيعي بتاعها بتبقي مكسووفه جدا

انا/ اي الحلاوه دي دا انتي بقيتي شرسه
نرمين/ مش عايزاك تتكلم انت واحشني وعايزه اشبع منك كلك عل بعضك كدا
انا/ يبقي سيبيني بقي اشبع منك انا كمان
نرمين/ انا ملكك اعمل اللي تحبه

كملت بووس فيها وهي بقت تبووس فيا بشوق جامد وفضلنا نتحرك لحد ما وصلنا للانتريه.. نيمتها عل ضهرها وبقيت فوقها وابوس ف رقبتها و ودنها وكل جزء فيها بوسته وبدأت اقلعها هدومها كلها لحد ما بقت بالاندر و البرا بس قومت مقلعها البرا كمان وماسك بزازها بايدي افعصهم وارضعهم جامد ونرمين تتأوووه واهاااتها شويه شويه تبقي عاليه وانا مش سايب بزازها خالص ونزلت بايدي عل الاندر بتاعها بقيت بدعك كسها وشفراته من فوق الاندر بشويش وبقيت بزود سرعة ايدي لحد ما بقيت برضع بزازها جامد وايدي بتتحرك عل كسها فوق الاندر بسرعه جدا... 5 دقايق عل الوضع دا وحسيت بنرمين جسمها بيترعش وتتهز جامد وتنزل ف شهوتها اللي غرقت ايدي من فوق اندرها.. سيبتها تهدي شوويه وقومت انا قلعت كل هدومي ف الانتريه وقلعتها الاندر بتاعها وشيلتها دخلنا اوضة النوم ونيمتها عل السرير ونمت جمبها بكلمها ف ودنها

انا/ القمر تعب ولا اي؟؟
نرمين/ بقالي كتير محسيتش بالمتعه دي ي شهاب وحاسه جسمي سايب خالص مش قادره اتحرك
انا/ سيبي نفسك ليا وملكيش دعوه بأي حاجه

قومت من عل السرير ونزلت بين رجليها فتحتهم ونزلت بلسااني عل كس نرمين اللي كان لسه عسلها عليه وبقيت امشي بلسااني بين شفرات كسها الحس عسلها واحرك طرف لسااني علي زنبورها اللي وقف... بقت نرمين ماسكه راسي وتضغط عليها بين رجليها لحد ما دخلت لسااني جوا كسها وبقيت بحرركه بشويش وسناني تخبط ف زنبورها وهي اهاااتها طالعه شديده وعاليه وايدي بتتحرك عل جسمها كله حته حته بدعكه وامسك حلمة بزازها بايدي افركهم بين صوبااعين

نرمين/ شهااب خلاص مش قادره قووم يلا ي شهاب
انا/ اقوم اعمل ي نرمين
نرمين/ انت عارف ي شهاب قوم يلا ع خاطري
انا/ لا مش هقوم انا حابب كدا بحب الحسه
نرمين/ طب قوم دخل بتاعك وبعدين اعمل اللي تحبه

قومت من بين رجليها وطلعت فوقها مسكت زوبري وحطيته عند شفايفها لاقيتها خدته ف بوقها بسرعه فشخ وبقت تمصه جامد كأنها هتاكله واستمرت تمص ف زوبري شويه لحد ما زوبري وقف عل اخره ف بوقها... نزلت وقفت قدام كسها وثبتت زوبري عل اول كسها وبقيت بدخل راس زوبري واحده واحده ونرمين تتلووي وتمسك ف ملاية السرير وفضلت ادخل زوبري لحد ما بقي نصه ف كسها وبدأت اتحرك بجسمي عليها بقي زوبري يدخل لحد نصه واخرجه تاني بهدوء لحد ما لاقيتها بتشدني عليها قومت مكمل نييك ف كسها بزوبري كله بقي جواها وبقيت بدخله واخرجه كله ونرمين شدتني بقيت ف حضنها فوقها وهي عل السرير وبتحرك بوسطي عليها وبدأت اسرع ف النيك اكتر ونرمين ماسكه ف دراعي جامد وقفلت برجليها عليا لحد ما هديت سرعتي شويه وبقيت هادي معاها شويه وايدي بتدعك ف زنبورها واقرصها منه وهي تصووت ف ودني قومت مسرع دخول زوبري ف كسها وانا بدعك ف زنبورها وشفراتها... استمريت انييك ف كسها وادعك زنبورها لشوية وقت لحد ما لاقيت كسها بيقفل عل زوبري عرفت انها هتجيب.. قومت مخرج زوبري ونازل عل كسها بايدي مدخل صوباعين فيه وبقيت بدخلهم بسرعه وبدعكه اووي لحد ما نرمين صوتت وبتنزل ف عسلها وكان كتير جدا قومت وقفت ودخلت زوبري جواها تاني وبقيت بنيكها بسرعه وانا ماسك رجليها وبرزع زوبري ف كسها بكل قووتي كنت عايز انزل لبني خلاص زوبري ناار... استمريت ف نييك كسها ربع ساعه تقريبا لحد ما حسيت خلاص لبني هينزل بقيت اسررع اكتر ف النيك لحد ما زوبري بدأ يخرج اللبن ف كسها ونرمين توحوح من سخونته جواها... خلصت تنزيل لبني ف نرمين فضلت نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها واحنا الاتنين بننهج من النيكه الجميله دي بعد شووق وحرفيا كانت جميله جدا....

انا/ نرمين... انتي نمتي ولا اي
نرمين/ مش قادره خلاص ي شهاب انا اعصابي سايبه وحاسه بنفسي طايره ومش عايزه افووق من الاحساس
انا/ يعني هنفضل كدا ولا اي ههههه
نرمين/ اوعي تتحرك من فوقي ولا تخرجه من جوايا
انا/ اقطعه واسيبه جواكي طيب ههههه
نرمين/ بعد الشر اوعي تقول كدا تاني...
انا/ بهزر معاك ي عم.. مالك ف اي
نرمين/ لا ع خاطري بلاش الهزار دا
انا/ ماشي ي بطل متزعلش

فضلنا شويه عل الوضع دا لحد ما خلاص هدينا ونرمين فاقت من الغيبوبه ...

انا/ بقولك اي ي نرمين ما تقومي تعملي 2 قهوه وتيجي نقعد بره ع عايزك ف موضوع كدا. هاخد رأيك فيه
نرمين/ طب هقوم اخد شاور واخرج اعمل القهوه عل ما تاخد شاور انت كمان
انا/ تمام يلا بينا..

قامت نرمين خدت شاور وخرجت تعمل قهوه وانا دخلت اخد شاور بسرعه.. خلصت الشاور وخرجت لنرمين لاقيتها قاعده ف الانتريه قعدت معاها

نرمين/ موضوع اي بقي اللي هتاخد رأيي فيه
انا/ انا بفكر............
نرمين/ اايي انت بتتكلم بجد ي شهاب!؟

محدش يشتمني بقي بسبب قافلة الجزء.... 😂

نهاية الجزء الثالث..... انچووي 💥


غالبا ي شباب الجزء الرابع هيبقي يوم الخميس او الجمعه... 💥
انت حقيقى فنان ارفع لك القبعة من اول جزء فى السلسلة الأولى وانا متنبا أننا أمام كاتب موهوب فعلا عصفت بعقول القراء من التشويق والاثاره والانتظار فمن حققك أن تأخذ وقتك فى الكتابة ومن حقنا أن يقل وقت الإنتظار عموما مشكوووور على المجهود الرائع فى الكتابة مع ملاحظه هامه انت اسمك مهاب يعنى من الموهبة فلاحظ الأخطاء الاملائيه البسيطة التى تعصف احيانا بعقول القراء للوصول لمعنى الكلمة لربط الحوار وأخيرا تقبل منى فائق الاحترام والتقدير لشخصكم الكريم والأصدقاء فى منتدانا الحبيب الغالي كل تحية حب وتقدير واحترام شابووووووووة
 
  • حبيته
التفاعلات: MohaB AhmeD
موضوع انك عايزه تتجوزها صح😂
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: 7am0, Crasco, السنجل و شخص آخر
جميل طبعا منتظرين الجديد على نار
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و 2 آخرين

كافيه المتعه 🥂 | السلسلة الثالثة |​


الجزء الاول......

ويلكم بااك من تاني ي بشوات المنتدي... كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عل الجميع 💥🖤

اتمني اشوف تعليقاتكم وطبعا تفاعلكم الجميل 💥🖤

وقفنا السلسله اللي فاتت لما كنت مع نجوي ف اوضة المخزن ونيكتها نيكه سريعه وصوتها كان عالي لدرجة ان ف حد سمعها ودخل علينا الاوضه

شخص/ خلصتوا اللي بتعملوه ولا لسه...!؟

سمعت الكلمتين دول اتخضيت جدا لدرجة اني بعدت عن نجوي بسرعه ورفعت البنطلون بسرعه جدا... بلف ورايا اشوف مين اللي اتكلم لاقيت حد مش متوقع يبقي هو

نجوي/ استني بس ي حبيبتي وانا هفهمك كل حاجه بس بعد الحفله ما تخلص ونتكلم بهدوء
اميره/ مش محتاجه تشرحيلي حاجه ي ماما... انا عارفه من زمان انك بتعملي كدا بس مكنتش متوقعه انك بتعملي كدا مع شهاب والغريب انك تعرفيه ازاي
انا/ اهدي كدا ي اميره وخلينا نتكلم بعدين
اميره/ انا هاديه ي شهاب خالص بس ياريت حد يفهمني اي اللي كان بيحصل دلوقت دا ومن امتي بيحصل
انا/ ي اميره دي تاني مره وحصل صدفه وكمان معرفش انها مامتك غير النهارده ولو اعرف مكنتش هعمل كدا
اميره/ عارفه انك متعرفش انها مامتي والدليل اني لما جيت اعرفك عليها انت اتفاجأت وماما اتخضت وبعد كدا خليتني امشي اجيبلك مياه بس انا اخدت بالي وتابعتكم من بعيد خصوصا لما قولت هتقف معاها شوويه
انا/ طب خلاص ي اميره اقفلي عل الحوار دلوقت مش وقت كلام فيه وخلينا نطلع ع محدش يلاحظ تأخيرنا
اميره/ ماشي ي شهاب بس ليا طلب منك انت وماما
انا/ انتي هتستغلي الظروف ولا اي
نجوي/ استني بس ي شهاب.. عايزه اي ي اميره
اميره/ عايزه لما شهاب ينام معاكي تاني انا كمان ابقي معاكم ويعمل فيا زيك بالظبط
انا/ خخخخخخخ انتي مجنونه ي اميره ولا اي
اميره/ مجنونه لي ي شهاب... عشان عايزه احس بأنوثتي واعمل حاجه نفسي فيها ابقي مجنونه
انا/ لا دا انتي عقلك طاار فشخ وبدأتي تتهبلي
اميره/ لا مش هبله.. انا نفسي فيك من زمان من وقت مشكلتي وانت عارف اني جربت النيك ومش قادره خلاص استحمل قلته اكتر من كدا
انا/ اميره انتي مش ملاحظه ان امك واقفه وكمان عايزه تبقي موجوده وهي نايمه مع راجل تاني غير ابوكي
ماما/ مشكلة اي ونيك اي اللي جربتيه؟
انا/ مش وقته ي نجووي هفهمك بعدين
اميره/ انا هقولها... اللي انا كنت مرتبطه به نام معايا بس من طيزي وكان مصورني وعايز يفضحني بس شهاب دينا قالتله عل المشكله وهو اللي حلها وخلي الواد دا يبعد عني وانا من يومها ونفسي انام معاه بس هو مش راضي... هي ماما احسن مني ف اي ي شهاب ع تنام معاها ومش عايز تنام معايا زيها
انا/ بصي ي نجوي مش هقدر اقولك غير انك ربيتي شراميط زيك حرفيا... اتفضلي بقي اتصررفي كل دا بسببك انتي وبسبب هيجانك ابن الوسخه دا
نجوي/ طب اهدي ي شهاب... خلاص ي اميره مش وقته الكلام دا وخدي بالك انتي زوديتها اوي
انا/ هو دا ردك ي نجوي؟ مهو مش هتعرفي تتكلمي لانها مسكتك ف وضع مش كويس... بصي ي اميره انا لا نايم معاكي ولا نايم مع امك ولا عايز اعرفكم تاني ونصيحه مني ليكي متحاوليش تقربي مني او تزوقي دينا عليا ع اكلمك... هزعلك ي اميره.... مات الكلام نهائي

ظبطت لبسي وخرجت من الاوضه روحت عل كرستين ودينا واقفين قولتلهم انا ماشي ردت كرستين قالت استني همشي معاك انا كمان معرفش حد هنا غير دينا

دينا/ ف اي ي شهاب حصل اي مخليك متعصب كدا وعايز تمشي حتي من غير ما تسلم عل اميره
انا/ مفيش ي دينا وعموما اميره هتبقي تقولك كل حاجه واياكي تحاولي تصلحي المشكله وقتها هتبقي زيها
دينا/ مشكلة اي مش فاهمه حاجه
انا/ قولتلك هي هتقولك.. انا ماشي يلا ي كرستين

طلعت بره ومعايا كرستين ركبنا العربيه ومشينا

كرستين/ هتروح فين ع تهدي شوية بدل عصبيتك دي
انا/ اي مكان هادي مش فارقه
كرستين/ شوف تحب تروح فين وانا معاك
انا/ هنروح الفيلا عندك.. اي رايك؟
كرستين/ تمام يلا بينا

مشيت بالعربيه وصلنا للفيلا عند كرستين ودخلت قعدت وكرستين قالت هتعملي قهوه... بعد شويه جات كرستين بالقهوه وطبعا لازم الفضول يخليها تسأل حصل اي

كرستين/ بص هو انا قلقانه اسأل بس بصراحه حركة غريبه منك واكيد وراها مشكلة كبيره لو حابب تقول حصل اي انا سمعاك ولو مش حابب دلوقت يبقي خلاص
انا/ عارف ان الفضول هيموتك وتعرفي حصل اي وهقولك بس الكلام دا ميطلعش بره عني انا وانتي وبس
كرستين/ اوك مفيش مشكله

حكيت لكرستين علاقتي ب نجوي واللي حصل كله ف الحفله واللي اميرة طلبته مني

كرستين/ حاجه غريبه فعلا يعني من وسط كل الناس دي تطلع نجوي ام اميره بس الاغرب ان اميره تسكت وكمان تطلب انك تنام معاها هي وامها
انا/ بصي اميره عايزاني انيكها من زمان وانا واخد بالي بس كنت عامل عبيط وما صدقت شافت اللي حصل بيني وبين امها وعايزه تستغل الفرصه وتخليني انام معاها تقريبا كدا فاهمه ان هي مسكتني من ايدي او بمعني ادق انها قفشتني مع امها ف كدا انا هقلق واعمل اللي هي عايزاه بس انا قطعت علاقتي بيهم خلاص مش عايز اعرفهم هما الاتنين ودا رد فعل هي مكنتش متوقعاه خالص مني بس كدا احسن كتير
كرستين/ خلاص مش مهم بقي اللي حصل حصل انسي
انا/ عادي خالص الموضوع مش شاغل بالي اووي بس مش عايز دينا تدخل ف الحوار وتحاول تصلح المشكله... دينا كويسه وانا بحب تعاملها معايا ومش عايز اخسرها هي كمان
كرستين/ طب تخسرها لي هي ملهاش ذنب
انا/ انا فاهم... ع كدا قولتلها ملهاش دعوه بالمشكله لما اميره تحكي لها ومتحاولش تدخل نفسها ف الحوار ع انا فعلا مش عايز اخسرها هي كمان
كرستين/ خلاص انا هكلمها هقولها ملهاش دعوه وان انت واخد قرارك خلاص ومتفتحش الحوار معاك
انا/ كدا. تمام جدا
كرستين/ بس انت طلعت داهيه فعلا ههههه بقي تنام مع واحده عمرها ضعف عمرك ي مفتري
انا/ اهو اللي حصل بقي ي كرستين
كرستين/ يلا ما علينا خليك كدا. مع النسوان الكبيره وسيبنا احنا نولع وانت مش حاسس بينا كدا ههههه
انا/ انا زهقت من النسوان بجد وعايز بقي اركز ف ام حل لقعدتي دي مش عارف هقعد ازاي من غير شغل كدا وانا اصلا كنت بستني الليل ييجي ع انزل الكافيه اشوف ناس جديده واعدي وقتي
كرستين/ بص انا عندي حل... انت تشوف اي مكان كويس نفتحه كافيه لانك كويس ف ادارة الكافيه واكيد خير يعني مع الوقت الناس هتعرفك وهتيجي للكافيه ويشتغل ويبقي زي الفل
انا/ انتي عماله تقولي نشوف ونعمل... ي كرستين الفلوس اللي معايا متكفيش كل الكلام دا
كرستين/ شكلك بتنسي بسرعه... انا قولتلك شوف انت بس مكان والفلوس كتير ي شهاب وانا بصراحه عايزه ابقي شريكه معاك
انا/ طب مشكلة الفلوس اتحلت كدا.. طب المكان دا هجيبه فين ولا في حد اصلا هيبيع مكان هنا وكمان هيبقي غالي يعني ممكن فلوسك تطير عل المكان بس
كرستين/ ي عم الفلوس كتير ملكش دعوه انت ولو حتي فلوسي خلصت ممكن اطلب من بابا فلوس هقوله اني هدخل معاك مشروع. وهو مش هيرفض اكيد لانه حابك بعد ما قولنا له اللي عملته معايا
انا/ طيب خلاص خلينا نشوف مكان كويس ف منطقه حلوه ينفع يبقي كافيه ونشوف وقتها هنحسبها ازاي
كرستين/ خلاص نشوف المكان الاول وبعد كدا هتتحل
انا/ بقولك اي.... هو القلب اللي بين الجبلين اخباره اي؟
كرستين/هههههه كويس ي عم بس مزنووق
انا/ مهو انا طالبه معايا افك زنقته دي الصراحه صعباان عليا فششخ وكمان عايز اسلم عل الجلبين بنفسي ههه
كرستين/ دا بجد ولا بتعشمني هههه
انا/ بجد ي عم... بتعرفي ترقصي؟؟
كرستين/ اه بعرف بس لازم اغير هدومي الاول والبس حاجه مناسبه ع اعرف ارقص
انا/ خلاص انا قاعد مستني اهو عايز اتفرج عل رقصك وانا اللي هحكم سواء بتعرفي او لا
كرستين/ طب تعالي نطلع فوق احسن
انا/ اطلعي غيري وظبطي نفسك ولما تخلصي ابقي ناديلي وانا هطلعلك
كرستين/ اوكي هخلص واناديلك

طلعت كرستين الدور التاني للفيلا تغير هدومها وانا قعدت تحت استنيت شويه وبعد حوالي ربع ساعه لاقيتها بتنادي عليا قومت طلعت لها فوق دخلت اوضة نومها اللي كانت واقفه مستنيه قدامها ولاقيتها لابسه قميص نوم احمر شفاف من عند بزازها لولا البرا السودا كان زمان بزازها كلها بانت والقميص مجسم عليها كأنه مصنوع ليها بالتحديد يدوب مظبوط عل جسمها بالظبط ولابسه اندر اسود بردو باين من تحت القميص لانه شفاف خالص مش مخبي حاجه وقصير لحد تحت كسها بحاجات بسيطه جدا كانت سكسي فشخ

انا/ احاا اي الجمال دا ي بنتي يخربيت حلاوتك
كرستين/ عجبك القميص؟
انا/ المهم اللي لابس القميص هو اللي عاجبني اكتر وكمان القميص عليكي تحفه حرفيا وجسمك ابيض ومتناسق فشخ مخليني هغتصبك حالا هههه
كرستين/ لا براحه عليا انا مش قدك
انا/ انا هقعد هنا وانتي وريني رقصك بقي

بدأت كرستين ف الرقص وبترقص بطريقه حلوه جدا وجسمها كله بيتهز ويتحرك فنانه ف الرقص حرفيا خلتني هايج جامد قومت قلعت هدومي كلها م عدا البوكسر وقعدت عل السرير تاني لحد ما هي خلصت رقص وكانت تعبت منه نامت عل السرير تاخد نفسها

انا/ تصدقي طلعتي رقاصه عالميه هههه
كرستين/ عجبك الرقص بجد
انا/ اه جدا بتعرفي ترقصي حلو جدا وكمان جسمك بيتهز بطريقه تتعب الاعصاب وتوقف المشاعر هههه
كرستين/ ما انا ملاحظه المشاعر اللي وقفت اهي ههه
انا/ طب خدي بالك منها ع ممكن تعورك ههه
كرستين/ لا انا عايزاه يمتعني مش يعورني

لاقيتها بتمد ايديها تمسك زوبري من فوق البوكسر تدعك ف راسه وتحرك ايديها عل زوبري كله وانا حرفيا روحت ف دنيا تانيه من حركة ايديها الناعمه بس تمالكت نفسي وقومت قلبتها عل ضهرها عل السرير وبقيت فوقها ببوس ف شفايفها واعضها منهم وايدي بتتحرك عل جسمها كله وبقيت بدعك بايدي ف بزازها جامد ونزلت ايد تحت ضهرها فكيت البرا بتاعتها لاقيت بزازها خدت راحتها من زنقة البرا فيهم قومت منزل حمالات القميص بتاعها ومقلعها البرا خالص ونزلت عل بزازها ببوقي وخدت الحلمه الشمال بين سناني اضغط عليها بشويش شويه وايدي بتلعب ف حلمة بزها اليمين وبقرصها منه وكرستين بتتأأأن من المتعه بصوت خفيف واهااات منها خفيفه وانا بمص ف بزها الشمال ببوقي وايدي بتفرك ف بزها اليمين من حلمة البز وقومت ماسك بزازها الاتنين بين ايدي ونازل عليهم ببوقي بقيت برضع ف بزازها الاتنين وايدي بتفرك ف لحم بزازها من الجنب وكرستين تضغط عل راسي ف بزازها اكتر... ركزت ف رضاعة بزازها ببوقي ونزلت ايدي عل كسها من فوق الاندر بقيت ادعك شفرات كسها واقرصهم من فوق الاندر قرص خفيف وحسيت بزنبورها واقف وكبير قد عقلة صوباع بقيت اركز عليه اقرصه واشدها منه شوويه فضلت عل الحال دا 5 دقايق تقريبا كانت كرستين بتصووت وبتنزل عسل كسها وبتفرك بوسطها تحتي وانا مركز ف قرص زنبورها وعض ف بزازها لحد ما لاقيتها هديت خالص بعد ما نزلت عسلها قومت من فوقها ع تهدي شويه

انا/ اتبسطتي من اللي حصل؟
كرستين/ اوي اوي ي شهاب ايدك بهدلتني. امال بقي دا (بتمسك زوبري) هيعمل فيا اي
انا/ لما تهدي بس نشوف هيعمل اي
كرستين/ لا لا مش ههدي غير وهو جوايا وينزل لبنه فيا كمان انا عايزه احس به وبلبنه
انا/ لبن اي اللي جواكي دا .. انتي عايزه تحملي؟
كرستين/ لا مش هحمل انا مركبه جهاز منع حمل من زمان ع اللي كنت مرتبطه به كان بيجيبهم جوايا
انا/ طالما كدا يبقي اشطا نجيبهم واحنا مطمنين

قامت كرستين قعدت عل الارض نزلت بوكسري كان زوبري نص واقف مسكته بايديها بدات تمصه وتلحس ف راسه وتمشي بلساانها عل زوبري كله من راسه لعروقه حتي فتحة زوبري بقت تدخل طرف لسانها جواها والحركه دي بتخليني هايج نيييك وممكن افششخ اللي معايا بسببها فضلت كرستين تمص وتلحس ف زوبري شويه مش كتير لحد ما وقفتها وانا وقفت وقلعتها القميص والاندر كمان ونزلت عل كسها ببوقي بقيت الحس بواقي عسلها وادخل لسااني جوا كسها وامسك زنبورها بين سناني شويه اخربشه وبين شفايفي شويه امصه لحد ما حسيت انها خلاص مش قادره تقف... قومت وقفت قدامها وبقيت ببوس في شفايفها بعنف وبعضهم من هيجاني لاقيتها قامت رافعه نفسها بقيت شايلها وهي قافله رجليها عل وسطي وانا واقف قومت ماسك زوبري بايدي بقيت احك راس زوبري ف كسها وبين شفرات كسها امشي بزوبري وادخله مره واقوم مخرجه تاني لحد ما كرستين خلاص هيجانها موتها وقالتلي دخله بقي ي شهاب تعبت قومت مثبت زوبري عل اول كسها قومت رازع زوبري كله مره واحده ف كسها بكل قووتي قامت مصوته ف ودني جامد حرفيا لاقيتها بتحضني جامد وانا واقف شايلها بقيت ارفعها من طيزها وانزلها عل زوبري وزوبري بيبقي مقابل كسها رزع قومت منيمها عل السرير عل ضهرها وانا فوقها وهي قافله عل وسطي برجليها قومت فاكك رجليها وماسكهم ونازل عل كسها بزوبري نييك بسرعه وجاامد جدا كنت بحفر ف كسها من هيجااني عليها لانها جسمها جامد حرفيا وابيض نيييك.. شوية وسيبت رجليها ونزلت بجسمي عليها وزوبري بيدخل ويخرج ف كسها بسرعه نييك وانا ماسك بزازها بين شفايفي ارضعهم وامص ف الحلمه جامد جامد وايدي بتفعص ف لحم بزازها اضغطهم لجوا بوقي كلهم وانا بنييك كسها بكل قوووتي... نزلت بايد عل زنبورها بقيت ادعكه واخربشه وانا بنيكها وبفعص ف بزازها وكسها بيتفششخ من زوبري استمرت عل الوضع دا 10 تقريبا لحد ما حسيتها بتنهج بسرعه قومت مقومها تاخد نفسها شويه وخليتها تبقي وضع الدوچي ورجليها مفشوخه شوويه بقي كسها ظاهر كويس ليا خليتها عل طرف السرير وانا وراها عل الارض واقف ومسكت زوبري بقيت احكه ف كسسها براسه وقومت مدخل زوبري برااحه خالص حسيت روحها بتتسحب.. بقيت ازود نيك مره ف مره لحد ما بقيت انيكها بسرعه وايدي بتفرك ف كسها من تحت والايد التانيه ماسك شعرها بشدها عليا وانا برزع ف كسها بكل قووه وسررعه 5 دقايق عل الوضع دا كانت كرستين جسمها بيترعش قومت مخرج زوبري وبقيت بدعك ف كسها بايدي بسرعه ومركز عل زنبورها جامد لحد ما نزلت كل عسلها لاقيتها بتنزل بجسمها عل السرير من التعب قومت رافع وسطها لفووق تاني وماسك شعرها اكتر ومدخل زوبري ف كسها من تاني وبقيت بنيكها جامد اكتر وبنييك بسرعه اووي ع انزل لبني خلاص زوبري فيه ناار وكرستين خلاص مش مستحمله وصوتها بقي عالي اهااتها عاليه نييك وانا بنيك فيها اجمد لان الصووت بيهيجني اصلا فضلت عل الوضع دا 5 دقايق كمان بنيك اجمد واسرع لحد ما خلاص لبني بدأ ينزل ف كسها دفعات ورا بعض مع اول دفعة لبن مني ف كسها لاقيتها بتصوووت وبتقوولي ناار ي شهااب لبنك سخن اووي كملت نييك فيها لحد ما زوبري نزل كل لبنه ف كسها... من المجهوود اترميت فووق كرستين وهي عل بطنها

فضلنا 5 دقايق عل الوضع دا ناخد نفسنا ونرتاح شوويه من النيكه دي كانت حلوه فشخ

كرستين/ شهااب انت مفتري بجد انا مش قادره اتحرك من مكاني من اللي عملته فيا دا
انا/ انا مالي ي عم ما انتي اللي جامده نييك
كرستين/ بجد تعبت اووي انا عمري ما اتعمل فيا كدا بس بجد اتمتعت اووي وبصراحه انت خبره فشخ ف السرير
انا/ اي خدمه ي قمرايه وانا كمان اتمتعت بس لسه مطمنتش عل القلب هههههه هو فين صحيح
كرستين/ اهو ي عم تعالي قرب مني شوفه ههه

قربت من كرستين فعلا ومسكت السلسله رفعتها لفووق ونزلت عل بزازها تاني بقيت ارضع فيهم والعب ف الحلمه بطرف لسااني وكرستين عماله تتأووه

كرستين/ كفايه ي شهاب مش قادره بجد
انا/ وانا بردو مش قادر اشوف البزاز دي قدامي واسيبها ف حالها حاسس اني عايز اكلهم اكل مش بس ارضعهم
كرستين/ بتتعبني ي شهاب بجد خلاص اعصابي ساابت ع الاخر ااامممممم
انا/ سيبيني ي كرستين ارضع منهم شويه

كملت رضاعه ف بزازها جامد كأني باكلهم وبقيت كل فتره صغيره امسك الحلمه بين سناني اضغط عليها وشوية احرك طرف لساني عل حلمات بزازها وشوية امسك لحم بزازها بين سناني اعضهم لحد ما بزازها بقت حمره ددمم من المص والرضاعه والعض فيهم كانت كرستين خلاص راحت مني خالص وسايحه ع الاخر وسايبه نفسها ليا اعمل كل اللي عايز اعمله ف بزازها وايدي اللي نزلت عل كسها مدخل صوباعين ف كسها بفركه واحركهم جواه بسرعه كأني بنيكه وضافري اللي بقي بيلمس ف زنبورها يخربشه وكل اللي كرستين تعمله انها تتأووه واهااتها تطلع بصووت مسموع

كرستين/ مش قادره ي شهاب قووم ع خاطري نيكني ي شهاب افشخلي كسي بليز ي شهاب مش قادره خلاص
انا/ عايز اكل بزازك الاول ي كرستين حلوين اوي
كرستين/ ع خاطري ي شهاب دخله مش قادره

قومت وقفت عل الارض وقربت كرستين عل طرف السرير وفشخت رجليها عل الاخر وقربت من كسها بزوبري بقيت بمشي زوبري عل كسها من بره ادعك شفراتها وزنبورها شويه وقومت ماسك زوبري مدخل راسه ف كسها وبقيت ادخله حته حته وقومت رازع باقي زوبري كله مره واحده لاقيتها صوتت جامد وبتحاول تبعد قومت شاددها عليا من رجليها وكملت نييك ف كسها وبقيت برزع زوبري اجمد واسرع وانا موطي وماسك بزازها بايدي بفركهم جامد وزوبري ف كسها بيحفر فيه جامد وكرستين ماسكه ف السرير بايديها واهااتهاا عاليه فششخ وانا بنيك اسرع واجمد من الاول

انا/ كرستين انتي اتناكتي ف طيرزك؟
كرستين/ اه اتناكت فيها بس من فتره طويله
انا/ اي رايك انيك طيزك شويه
كرستين/ هتتعبني ي شهاب وتوجعني اوي
انا/ ملكيش دعوه انا هتصررف

قومت من فوقها وعدلتها خليتها وضع الدوجي موطيه وانا وراها فاشخ رجليها بقي كسها وطيزها ظاهرين قدامي كويس قومت مدخل زوبري ف كسها بنيكه وبدات ادخل صوباعي الصغير ف خرم طيزها بشويش وانا بنيك كسها علشان متحسش بوجع طيزها واستمرت عل كدا شويه.. انيك ف كسها وابعبص طيزها بصوباع واحد وبعد شويه بقوا صوباعين وبعدين زودت نييك ف كسها اسرع واجمد وقومت مدخل 3 صوابع ف طيزها اتوجعت شويه لكن من نييكي لكسها بسرعه نسيت الوجع وقلب متعه معاها واستمريت عل الوضع دا شويه لحد. ما لاقيت طيزها بقت تاخد 3 صوابع بسهوله... كملت نيك ف كسسها شوويه وانا ببعبص ف طيزها طول ما انا بنيكها لحد ما خرجت زوبري من كسها وبدأت ادخل راس زوبري بشويش خالص ف خرم طيزها.. دخلت راس زوبري وبقيت ثابت مبتحركش لحد ما تتعود بس بقيت افرك ف كسها والعبلها ف زنبورها ع متتوجعش وقومت مدخل حته كمان من زوبري ف طيزها والعب ف كسها وزنبورها اجمد وادخل كمان حته من زوبري ف طيزها وادعك كسها بردو لحد ما نص زوبري بقي ف طيزها وبقيت ادخله واخرجه ف طيزها بشويش لحد ما اتعودت وبقت تطلب انيك طيزها وادخل باقي زوبري.. بدأت ادخل زوبري كله ف طيزها براحه خالص لمدة قصيره وبعد كدا بقيت بنيك ف طيزها بسرعه شويه لحد. ما خلاص طيزها بقت بتاخد زوبري كله بقيت انيكها بسرعه وجامد وايدي بتضرب عل طيزها اهيجها اكتر واستمريت عل الوضع دا شويه حلوين وبقيت امسك شعرها اشدها علي زوبري وارزع زوبري ف طيزها بسرعه وجامد وانا بلعب ف كسها وزنبورها بايدي لحد ما بقت تجيب ف عسلها وتصووت وانا بنييك طيزها كانت هي خلصت تنزيل عسل من كسها وانا قربت اجيب لبني قومت مسرع دخول زوبري ف طيزها وانا بشدها من شعرها وكملت ل 5 دقايق نيك ف طيزها وبدأت انزل لبني ف طيزها وهي توحوح من سخونته ونزلت كل اللبن فيها ونمنا عل السرير نرتاح من المعركه الشديده دي... اول مره انيك مرتين ورا بعض من هيجاني عليها وعلي جسمها الجميل

انا/ كرستين انا تقريبا كدا خلاص مبقتش قادر ههه
كرستين/ بجد انت اللي مش قادر ي مفتري انت
انا/ اول مره انزل لبني مرتين ف نيكه واحده
كرستين/ عل حظي انا تعمل كدا.. بجد انا خلاص فصلت ومبقتش قادره اتحرك نهائي حاسه بنار ف كسي وطيزي
انا/ المهم عندي انك اتمتعتي وبس
كرستين/ اتمتعت جدا بس مش قادره اقوم من عل السرير ومش حاسه بأي حاجه خالص
انا/ اهدي بس لما جسمك يهدي شويه وندخل ناخد شاور بارد هتلاقي نفسك بقيتي تمام وترجعي لطبيعتك وبعدين انتي من بدري وعايزه دا يحصل ولما يحصل تفضلي تلوميني كدا
كرستين/ مش بلومك بس الصراحه انت افتريت عليا جامد ي شهاب
انا/ صدقيني دا مش افتري.. دا هيجان عليكي وعل جسمك اللي عجبني جدا جدا ولو مش عارف انك تعبتي انا عندي استعداد اقوم اكمل نييك فيكي كمان ههههه
كرستين/ لا لا ع خاطري مبقيتش قادره ي شهاب
انا/ خلاص ي قمر كفايه كدا النهارده... قومي بقي خلينا ناخد شاور ونخرج نقعد بره ف اي مكان نغير جو بدل اليوم اللي اتقفل بدري بدري دا
كرستين/ اليوم اتقفل اه بس انت فتحته وفتحتني كمان
انا/ خلاص ي عم ولا تزعلي نفسك مش هلمسك تاني
كرستين/ لا لا انا بهزر معاك ي شهاب متبقاش رخم
انا/ ما انا بهزر ي بنتي هو انا يعني هسيب الجسم دا ف حاله.... قومي يلا خلبنا ناخد شاور الساعه بقت 12 اهي بقالنا كتير عل السرير ي مفتريه هههه
كرستين/ يلا بس ع خاطري بلاش تعمل حاجه تاني
انا/ متقلقيش هناخد شاور سريع ونخرج ننزل

دخلنا اخدنا شاور وخرجنا لبسنا وركبنا العربيه مشينا شويه واستقر الوضع اننا نقعد عل كافيه نشرب قهوه

كرستين/ دا كافيه كنت بقعد هنا مع صحابي تحب نقعد هنا شويه نشرب قهوه او اي حاجه
انا/ تمام مفيش مشكله اي تغيير وخلاص
كرستين/ اوكي اركن العربيه ويلا ندخل

ركنت العربيه ونزلنا دخلنا الكافيه قابلني شاب روش كدا رايق ف نفسه بس الغريب انه طلع عارفني

الشاب/ اهلا بيك ي هندسه منور المكان
انا/ حبيبي ي باشا تسلم ي غالي
الشاب/ اتفضل ي هندسة ترابيزه هاديه خالص
انا/ انا قولت بردو انك رايق وبتفهم الناس بسرعه
الشاب/ حبيبي ي هندسه.. 5 دقايق واجي لحضرتك اشوف طلباتك
انا/ تمام ي غالي شكرا

كرستين/ محترم اوي الشاب دا ي شهاب
انا/ اه حدا وشكله رايق وبيفهم وكمان بيعرف يتعامل مع الزبون اللي داخل المكان كويس جدا
كرستين/ دي حقيقه عامل زيك بالظبط
انا/ افتكرت دلوقت اول ما اشتغلت ف الكافيه كنت زيه كدا.. كنت بقابل الناس بنفس الطريقه دي بردو

بعد شويه رجع تاني الشاب دا

الشاب/ أأمرني ي هندسه تحب تطلب اي
انا/ طب كمل روقانك وشهامتك وتشوف الانسه الاول... ladies First ي غالي
الشاب/ اسف ي هندسه.. تحبي تطلبي اي ي هانم
كرستين/ ممكن عصير فراوله فريش لو سمحت
الشاب/ تمام ي فندم... طبعا حضرتك ي هندسه هتشرب قهوه سااده كالعاده مشروبك المفضل
انا/ ثواني كدا..!!! انتي تعرفني؟؟
الشاب/ مش حضرتك المهندس شهاب بردو؟
انا/ دا انت تعرفني فعلا.. طب ازاي لان انا مش اعرفك وتقريبا اول مره اشوفك يعني
الشاب/ ي هندسه انا بقعد ف الكافيه اللي انت مسئول عنه... وعارفك كويس جدا وكمان حابب شخصيتك
انا/ اممم فهمت.. عموما تسلم ي صاحبي عل ذوقك دا
الشاب/ حبيبي ي هندسه... معلش ف السؤال بس... دي اول مره اشوفك تقعد ف كافيه غير بتاعك
انا/ اولا الكافيه مش بتاعي ي صاحبي انا كنت ماسك الكافيه بس حصل مشكله بيني وبين صاحب الكافيه فسيبته وممكن تلاقيني عندك هنا كتير ههههه
الشاب/ ي نهار ابيض دا انت تنور ي هندسه.... بس دي خساره للكافيه التاني فشخ هيخسر كتير بسبب انك سيبته لان اسلوب حضرتك وطريقتك هي اللي كانت بتخلي الناس تروح الكافيه وانا واحد منهم كنت بحب اقعد ف الكافيه بسبب اسلوبك الجميل.. يلا خير
انا/ خير ي صاحبي كله نصيب
الشاب/ طب هستأذن و 5 دقايق وطلبات حضراتكم تكون موجوده
انا/ اتفضل ي غالي

كرستين/ صدقتني بقي لما اقولك. ان انت اللي عامل للكافيه سعر وبدونك حاله هيقف خالص
انا/ قفلي عل الموضوع دا ي كرستين مش وقته

ف نفس الوقت عند دينا واميره

اميره/ بس ي دينا هو دا اللي حصل كله
دينا/ يلهوووي يعني شهاب كان بينام مع مامتك وانتي شوفتيهم سوا ف اوضة الجنينه
اميره/ دي كانت تاني مره ينام معاها هو قالي كدا
دينا/ هما يعرفوا بعض منين اصلا
اميره/ اللي فهمته انه مكنش يعرف انها مامتي.. يعني واحده ونام معاها مره واتفاجأ لما انا جيت اعرفه عليها ف الحفله وماما حسيتها مخضوضه
دينا/ طبعا انتي زعقتي معاه ع كدا زعل ومشي
اميره/ لا مزعقتش انا طلبت منه انه وقت ما ينام مع ماما تاني ابقي انا موجوده معاهم وينام معايا زيها ع كدا اتعصب وقطع علاقته بيا وب ماما كمان وقالي اياكي تخلي دينا تكلمني ف الموضوع لانه هيزعلني لو عملت كدا
دينا/ انتي اتهبلتي ي اميره ولا اي.... تنامي معاه انتي ومامتك ازاي دا جنان
اميره/ ي دينا ما انتي عارفه اني هموت واتناك من شهاب ودي كانت فرصه بالنسبه ليا
دينا/ اللي قولتيه دا ميتفهمش غير انه لووي دراع ع انتي شوفتيه مع امك يبقي تخليه ينيكك ع تسكتي... و رد فعل شهاب دا اقل حاجه ممكن يعملها.... انا بصراحه ي اميره مش هدخل نفسي ف الحوار دا ع شهاب قالي لو خاولت اتدخل هيقطع علاقته بيا وكمان مش هيبقي عندي حق اني اداقع عندك اصلا بعد اللي قولتيه دا
اميره/ حتي انتي ي دينا هتتخلي عني
دينا/ اللي قولتيه مينفعش يتقال وانتي عارفه شهاب وطبعه طالما قطع مع حد يبقي خلاص مش هيرجعله ولو انا حاولت يبقي خسرت شهاب انا كمان يعني خسرت مش هستفاد... خلينا صحاب ي اميره وبلاش تدخليني ف الموضوع دا احسن.. انا همشي عايزه حاجه
اميره/ لا شكرا... وبعدين شهاب دا شايف نفسه عل اي مهو بني ادم زيه زي اي حد يتمني اشاورله بصوباعي
دينا/ طب.طالما كدا يبقي سيبك منه بقي بس احب اقولك انك مقتنعه ان شهاب مش زي حد ... يلا سلام

مشيت دينا من عند اميره ركبت عربيتها وطلعت فونها ورنت عليا

عندي انا وكرستين

انا/ دينا بترن عليا
كرستين/ طب رد عليها شوف ف اي

انا/ ايون ي دينا
دينا/ انت فين ي عم شهاب قلقتني عليك
انا/ انا تمام.. قاعد ف كافيه مع كرستين
دينا/ رايقين اوي وقاعدين ف كافيه كمان... طب ابعتلي لوكيشن اجي اقعد معاكم ولا مش عايزني اجي
انا/ مش عايزك تيجي لي يعني.. هبعتلك لوكيشن وتعالي اقعدي براحتك ي ستي
دينا/ طب تمام.. 5 دقايق وتلاقيني عندك
انا/ اوك.. سلام

كرستين/ ف حاجه مهمه؟
انا/ لا عايزه تيجي تقعد معانا هبعتلها لوكيشن المكان وتيجي ولا عندك مشكله مش عايزه انها تيجي
كرستين/ لا طبعا انا حتي بحب دينا اكتر حد ف الشله
انا/ عموما هي جايه ف الطريق
كرستين/ تمام... بقولك اي ي شهاب ما تسأل الشاب دا عن اي مكان بيتأجر او يتباع حتي ينفع يبقي كافيه ممكن يكون عارف مكان كويس
انا/ فكره كويسه.. استني اهو جااي اهو

الشاب/ اتفضلي ي هانم العصير... اتفضل ي هندسه قهوتك وانا اللي عاملها لحضرتك بنفسي
انا/ حبيبي تسلم ايدك ي.....
الشاب/ اسمي حساام ي هندسه
انا/ حبيبي ي حسام.. بقولك اي عندي استفسار صغير
حسام/ اتفضل ي هندسه اسأل
انا/ متعرفش اي مكان ف منطقه كويسه بيتباع او يتأجر حتي ينفع يبقي كافيه
حسام/ ع افهم بس.. انت عايز تأجر كافيه ولا تشتريه
انا/ لا انا عايز اعمل مشروع خاص بيا بس لسه بدور عل مكان كويس ينفع يبقي كافيه يعني منطقه حيويه
حسام/ طب عندي ليك حاجه حلوه وممكن تعجبك... اي رأيك ف المنطقه دي ومكان الكافيه دا
انا/ كنت لسه هقولك لو يبقي مكان زي دا ف منطقه زي دي .. هو دا اللي انا بدور عليه
حسام/ طب الكافيه دا بيتباع.. صاحبه عايز يبيعه لانه عايز يسافر ومحتاج فلوس
انا/ بتتكلم بجد!! طالب فيه كام دا
حسام/ مش عارف الرقم بالظبط ي هندسه الصراحه بس انا ممكن اخليك تقعد مع صاحب الكافيه ولو اتفقتم يبقي تمام بس ليا طلب.. تخليني شغال معاك اي حاجه
انا/ ي حسام انت شاب برنس ومرزق وسيبها بس تكمل وانا هظبطك... طب فين صاحب الكافيه
حسام/ موجود ف مكتبه جوا.. ثواني ابلغه واجيلك
انا/ تمام بس عايزك تشرحله الحوار كله وتفهمه عايز اقابله لي ع بس ننجز ف الكلام
حسام/ تمام ي هندسه.. اديني 10 دقايق بس
انا/ خد وقتك ي حسام

نهاية الجزء الاول........ انچووووي 💥🥂🖤



اولا..... اسف جدآ عل التأخير دا كله بس حرفيا غصب عني ظروف شغل تحكم وعلي قد ما اقدر هحاول متأخرش تاني الوقت دا...

ثانيآ بقي.... كنت بفكر ف حوار كدا اللي هو سلسله تبقي قصاد القصه هتبقي عباره عن مواقف وتجارب حقيقيه لناس موجوده هنا بس مش حابه انها تظهر نفسها او مش عايزه حد يعرفها وطبعا لو حصل والفكره عجبت الناس وحد حب يحكي تجربه له انا هحاول اضيف من عندي لمسات تخلي ليها كاريزما نوعآ ما... اتمني كل شخص يقول رأيه ف كومنت عل الاقتراح دا...

ثالثا.... حابب اشكر كل الناس اللي تفاعلت وسابت مومنت جميل زيها وبصراحه مكنتش متوقع ان القصه مهمه عند ناس كتير كدا واتمني ان تكون احداث القصه عاجبه الناس واكون قادر ابسطكم...


اسف تاني ي بشوات... 💥


........... 🥂............ 🥂........... 🥂..........


الجزء الثاني......

حسام/ طب الكافيه دا بيتباع.. صاحبه عايز يبيعه لانه عايز يسافر ومحتاج فلوس
انا/ بتتكلم بجد!! طالب فيه كام دا
حسام/ مش عارف الرقم بالظبط ي هندسه الصراحه بس انا ممكن اخليك تقعد مع صاحب الكافيه ولو اتفقتم يبقي تمام بس ليا طلب.. تخليني شغال معاك اي حاجه
انا/ ي حسام انت شاب برنس ومرزق وسيبها بس تكمل وانا هظبطك... طب فين صاحب الكافيه
حسام/ موجود ف مكتبه جوا.. ثواني ابلغه واجيلك
انا/ تمام بس عايزك تشرحله الحوار كله وتفهمه عايز اقابله لي ع بس ننجز ف الكلام
حسام/ تمام ي هندسه.. اديني 10 دقايق بس
انا/ خد وقتك ي حسام

كرستين/ اي الحظ الجميل دا.. ادعي بقي ان الموضوع يمشي ونعرف ناخد منه الكافيه دا لانه شكله كويس وموقعه حلو
انا/ بس ف نقطه انتي مش واخده بالك منها
كرستين/ نقطة اي دي...
انا/ الكافيه اللي كنت فيه عل بعد شارعين من هنا يعني ممكن احمد يفهم اني اشتريت دا بسبب اني عايز اقطع رزقه او الجو دا.. انتي فاهمه بقي الدماغ التعبانه لما تفكر
كرستين/ مفيش الكلام دا كل واحد بياخد رزقه وبعدين احنا مكناش نعرف انه بيتباع.. **** اللي مسهل الامور وياريت يبقي من نصيبنا لانه حلو وانت هتعرف تشغله كويس وتخليه احسن من التاني كمان
انا/ بظروفها بقي لما نشوف صاحبه طالب اي فيه

بنتكلم زي ما احنا انا وكرستين... دينا وصلت الكافيه وقعدت معانا بعد السلامات والاحضان

دينا/ مالك بقي ي عم شهاب متعصب لي الموضوع مش مستاهل كل دا واهو خلص خلاص
انا/ دينا انتي اكيد اميره قالتلك كل حاجه وفاهمه ان دا جنان رسمي ورد فعلي اصلا كان ابسط من الطبيعي بتاعي لولا اني مسكت نفسي كنت فشختها هي وامها
دينا/ انا قولتلها كدا وقولتلها اني مليش دعوه بالحوار خالص لاني مش عايزه اخسر شهاب
انا/ كدا انتي تمام وعلاقتنا هتفضل جميله
كرستين/ خلاص بقي ي جماعه ننسي الموضوع دا خلونا نركز ف الحوار تاني ي شهاب
دينا/ حوار اي دا.. حصل اي تاني.!؟
كرستين/ محصلش ي بنتي دا الكافيه اللي احنا قاعدين فيه دا صاحبه عايز يبيعه وشهاب بيفكر يشتريه ويشغله هو ويبقي مشروعه الخاص به
دينا/ تصدقي فكره جميله جدا وشهاب استاذ ف الاداره وهيخلي الكافيه دا احسن من التاني بكتير ومع الوقت هيتعرف انه بتاعه ومش بعيد كل اللي كانوا بيروحوا الكافيه التاني عشانك ينقلوا هنا لما يعرفوا ان دا بتاعك انت شخصيا
انا/ اهي دي نقطه تانيه خايف منها... لان احمد كدا هيفتكر اني واخد الكافيه دا ع اخد الناس اللي تبعي واقطع عليه شغل الكافيه.. تفكيره هيوصله لكدا انا عارف
دينا/ بص يوصله ميوصلوش ملناش فيه... دا بني ادم غبي اصلا ومن غيرك مكنش الكافيه هيبقي معروف كدا يعني بدل م يحافظ عليك يقوم هو اللي يلغبط بالكلام معاك.. بصراحه انا مبسوطه فيه ع تنك ومغرور اووي
انا/ فوكك ي دينا اللي حصل بقي

واحنا بنتكلم رجع حسام ومعاه راجل ف حدود 40 سنه

حسام/ ي هندسه دا الاستاذ ماهر صاحب الكافيه
انا/ (قومت وقفت) اهلا استاذ ماهر اتفضل اقعد
ماهر/ اهلا بيك ي هندسه لو سمحت تنوري ف المكتب احسن ع نتكلم براحتنا.. دا بعد اذن الهوانم طبعا
كرستين&دينا/ طبعا اتفضلوا براحتكم

مشيت مع ماهر دخلنا مكتبه وقعدنا نتكلم ف التفاصيل

ماهر/ اتفضل ي هندسه منور
انا/ شكرا لحضرتك جدا
ماهر/ ندخل ف الموضوع ع طول احسن
انا/ ياريت... انا بحب كدا جدا توفير للوقت والمجهود
ماهر/ تمام ي هندسه... دلوقت حسام فهمني اللي حضرتك قولتله عليه وانك محتاج الكافيه دا تشغله انت
انا/ كلام مظبوط وسألته بردو عن الرقم اللي حضرتك طالبه ف الكافيه بس قالي انه ميعرفش
ماهر/ طب حضرتك تبص عل الكافيه الاول وتشوف كل حاجه فيه بنفسك وبعدين نتكلم ف الرقم
انا/ بص حضرتك... انا اول ما ادخل مكان بقدر اوصل لتفاصيله من نظرة عين ولو حضرتك بتتكلم عن الديكور والحاجات دي... ف دي حاجه عاديه خالص مش مهمه لان كدا كدا هغير فيه حاجات بطريقتي انا
ماهر/ اللي حضرتك تشوفه طبعا
انا/ نتكلم بقي ف طلبات حضرتك.. طالب فيه كام؟
ماهر/ بص ي هندسه المكان دا ف منطقه كويسه جدا وحيويه ف لما اطلب فيه مليون ونص مظنش انهم كتير وحضرتك عارف ان المشاريع دي بتجيب مصاريفها
انا/ انا حابب فيك جدا انك دوغري وقولت الرقم من غير تذويق بس بردو ليا تعليق صغير
ماهر/ اتفضل ي هندسه انا سامعك
انا/ استاذ ماهر انت عارف ان لسه ف مصاريف للكافيه بعد ما اشتريه وهيبقي مبلغ كبير وكمان متنساش ان ف كافيه قريب من هنا بشارعين بس ودا سبب ان الكافيه هنا من شغال كويس لان التاني ساحب كل الناس ودي حاجه هتتعبني اني اربي زبون من تاني ومش سهله اكيد ف الرقم دا كبير جدا للاسف.. لو حضرتك عندك نيه تقلل السعر شويه يبقي هنتفق اكيد لكن لو مصمم عل السعر دا ف بصراحه السعر عالي اووي عليا ومش معايا السيوله الكافيه اني اشتريه ولا اظبطه بعد كدا
ماهر/ طب احب اسمع رقم منك
انا/ بلاش انا اقول لان كلامي ممكن ميعجبكش
ماهر/ ادينا بندردش ي هندسه
انا/ هدفع فيه مليون بس
ماهر/ مش شايف انك نزلت كتير من المبلغ
انا/ لسه قايلك ي استاذ ماهر ان لسه ف مصاريف وكمان الكافيه اللي موجود بعده بشويه هيأثر عليا جدا يعني اصلا مليون كتير.. استاذ ماهر لولا ان الكافيه دا مش شغال كويس انت مكنتش هتفكر تبيعه من الاساس ف انا اديتك عرض ما اظنش انه يترفض اصلا وانت الكسبان ف كل الحالات وطبعا القرار يخصك انت
ماهر/ طب ممكن تديني مهله لحد بكره بليل ويكون الرد جاهز سواء موافقه او رفض
انا/ تمام جدا... دا رقمي الشخصي هستني مكالمه من حضرتك ف اي وقت تحبه بس ياريت بلاش تأخير
ماهر/ بكره بليل بالكتير يكون الرد عن حضرتك
انا/ تمام.. شكرا لاستقبالك الجميل استاذ ماهر

خرجت من المكتب رجعت للترابيزه وحكيت للبنات اللي حصل واني لسه مستني رده بكره بليل

كرستين/ انا شايفه ان مليون حلو اوي عليه
دينا/ هو مبلغ حلو بس انت معاك مليون ي شهاب
انا/ معايا ايون بس المهم يوافق وبعد كدا كله يبقي تمام
دينا/ بص طالما قالك هيفكر ويرد عليك يبقي هيوافق اكيد وانت قولتله ان الكافيه التاني مأثر عل الكافيه دا يعني يعتبر قلقته شويه انها فرصه مش هتيجي تاني ف هيحاول يخلص من الكافيه بسرعه.. متقلقش خير اكيد انا متفائله جدا
انا/ بظروفها بقي... امال نهاد ونسرين فين وليلي كمان
دينا/ ليلي راحت شقتها تنام ونهاد ونسرين روحوا بردو بس مش عارفه هيناموا ولا لا... رن عليهم كدا

طلعت فوني ورنيت عل نهاد

انا/ انتي فين ي بنتي انتي ونسرين؟؟
نهاد/ احنا ف الشقه اهو بس نسرين بتنام عل نفسها وانا قاعده زهقانه فششخ
انا/ طب ي زهقانه هبعتلك لوكيشن كافيه قاعد انا وكرستين ودينا البسي وتعالي ولو نسرين هتيجي هاتيها معاكي
نهاد/ نسرين خلاص غيرت وشكلها هتنام... طب انا هاجي ازاي مش معايا عربيه ي ناصح
انا/ ايون صح... خلاص انا هاجي اخدك بالعربيه البسي يلا وهتلاقيني واقف بعيد عن العماره بشويه
نهاد/ حاضر 10 دقايق وهكون جاهزه ومستنيه بعيد عن العماره بس متتأخرش عليا وانا واقفه تحت
انا/ انا هركب العربيه وجايلك دلوقت انجزي انتي لان المسافه قريبه مش بعيده عن العماره
نهاد/ اوكي.. بااي

انا/ هقوم اجيب نهاد لانها قاعده لوحدها ونسرين نامت
دينا/ تمام متتأخروش
انا/ هي بتلبس دلوقت هجيبها واجي عل طول

مشيت بالعربيه وحصل حوار بين كرستين و دينا

دينا/ كرستين هو انتي تعرفي بالحوار اللي حصل
كرستين/ اه وكنت هكلمك ع اقولك ملكيش دعوه بالحوار دا لان شهاب قفل من اميره خلاص ومش عايز يخسرك بسببها
دينا/ هو قال كدا؟
كرستين/ ايون قالي ياريت دينا متدخلش ف الحوار دا ع هو بيحبك ويقدرك ومش عايز يخسرك
دينا/ انا كدا كدا مكنتش هتدخل ف الحوار اصلا
كرستين/ اشمعني يعني.. دي اميره صاحبتك
دينا/ هااااا لا عادي مبحبش ادخل ف حاجه متخصنيش
كرستين/ دينا انتي مخبيه حاجه ومش عايزه تقولي
دينا/ هخبي اي بس ي كرستين واخبي لي
كرستين/ ي دينا من خبرتي ف التعامل مع الناس بكل انواعهم بقيت بفهم الشخص من كلامه وانتي مخبيه حاجه والاحسن تقوليها حتي لو ليا بس ومتقلقيش مفيش كلمه هتخرج مني لاي حد بس ع لو حصل حاجه ابقي معاكي واعرف اسندك ف الكلام بس بردو انتي وراحتك لو عايزه تفضلي مخبيه انتي حره
دينا/ طب هقولك بس اوعديني شهاب ميعرفش اي كلمه من اللي هقولها دلوقت لانه ممكن يقلب الدنيا
كرستين/ قولي ي دينا والكلام سر بينا
دينا/ طيب بصي.... اول معرفتي بشهاب كان عن طريق الكافيه بطريقته واسلوبه بقينا صحاب جدا انا وهو واميره وبنتين كمان بس مش موجودين حاليا... المهم مع الوقت بقينا صحاب جامد انا وهو واميره و اي مشكله تحصل كان بيتصرف ويحلها ودا خلانا نتعلق به اكتر وبالاخص اميره... اميره كانت مرتبطه بشاب وحصل بينهم علاقه والشاب دا صورها وكان عايز يفضحها واميره كانت حابسه نفسها والكلام دا.. ف انا قولت لشهاب الموضوع دا وهو اتصرف وخلي بنت تنام مع الشاب دا وهي اللي تنيكه وتصوره وهدد الواد بالفيديو والشاب دا خلاص بعد عن اميره ومن اليوم دا اميره اتعلقت بشهاب اكتر و بقت عايزاه بأي طريقه.... فضلت اميره تحاول مع شهاب ع ينام معاها بس هو عامل نفسه عبيط لحد ما فكرت انها تضغط عليه شويه شويه لحد ما يحصل وينام معاها بس كانت عايزه تصوره فيديو ع لو حاول مينامش معاها تاني تجبره انه يتجوزها وانه فتحها والكلام دا لحد ما حصل مشكلة امبارح وهي بوظت الدنيا وانا بصراحه كنت مبسوطه للي حصل لان شهاب يعتبر كدا خلاص نسيها وكلامهم مش هيرجع تاني وانا من بدري عايزه اقطع علاقة شهاب ب اميره بسبب اللي هي عايزه تعمله دا بس مش عارفه وكنت خايفه من رد فعله وقتها يفتكر ان انا بعمل كدا ع انا بحبه او عايزاه ليا....
كرستين/ يلهوووي ي دينا... اي الخرا دا
دينا/ الخرا دا من كتر ما هي كانت عايزه شهاب وهي عماله تخطط تعمل اي حاجه ع توقعه لحد ما العلاقه بينهم باظت لوحدهم ودا مخليني مبسوطه لان كدا شهاب خلع منها وكمان انا مطلعتش وحشه عند شهاب او اميره
كرستين/ متقوليش اي كلمه من دي لشهاب خالص
دينا/ لا طبعا مستحيل اقول حاجه الموضوع اتقفل لوحده وخلاص بس انتي امانه عليكي ما تتكلمي معاه ف حاجه من دي
كرستين/ مينفعش اقوله اي كلمه من اللي قولتيه دا اصلا دا ممكن يقتل اميره بسبب اللي كانت عايزه تعمله دا... بس بردو دي قليلة الاصل خالص بقي هو يقف معاها وينقذها من الشاب دا وهي تردله اللي عمله كدا.. عايزه يا ينام معاها عافيه ي تفضحه وتبوظ سمعته
دينا/ اهو الشيطان كان مسيطر عليها بقي
كرستين/ خلاص قفلي عل الموضوع دا خالص ي دينا وانا مش هتكلم فيه حتي مع نفسي وانتي بردو تنسيه
دينا/ تمام... طب قفلي عل الكلام لانهم وصلوا اهم

نهاد/ ازيكم ي اندال بقي محدش منكم يكلمني وشهاب اللي يتصل بيا يشوفني فين
دينا/ معلش بقي ي قلبي ما انتي عرفتي اللي حصل
كرستين/ المهم انك جيتي ي حبيبتي.. فين نسرين
نهاد/ نسرين راحت ف سابع نومه خلاص
انا/ بتنام كتير اووي البنت دي
نهاد/ هي كدا طول عمرها بتعشق النوم
انا/ طب شوفي تشربي اي وانتي ي دينا تشربي اي
دينا/ انا شربت خلاص ي شهاب من بدري
نهاد/ انا عايزه عصير فريش

ناديت عل حسام.....

انا/ لو سمحت ي حسام هات عصير فراوله
حسام/ تحت امرك ي هندسه ثواني ويكون جاهز
انا/ تسلم ي حسام
نهاد/ مين حسام دا.. شكله يعرفك كويس
انا/ لماحه طول عمرك... كان بيقعد ف الكافيه هناك
نهاد/ صحيح انت خلاص كدا مش هترجع هناك تاني
انا/ لا خلاص كدا خالص.... شكرا لحد كدا
نهاد/ طب هنتجمع فين والاهم انت هتشتغل اي
انا/ ع حسب التساهيل بقي ممكن اشتري الكافيه اللي قاعدين فيه دا لسه متكلم مع صاحبه ي مسهل يوافق وهيبقي كافيه كويس وخاص بيا وانا هشغله بطريقتي
نهاد/ بجد.... طب ي مسهل وتخلص فيه ويبقي احسن ليك من التاني وكمان يبقي مشروع خاص بيك انت وكمان انت هتعرف تشغله بسهوله ومجرد بس ما الناس اللي كانت بتقعد ف الكافيه هناك تعرف انك فتحت كافيه خاص بيك هتلاقيهم كلهم منورين هنا
انا/ نشوف بس اي اللي هيتم ي نهاد مع صاحب الكافيه دا مهو ممكن ميوافقش عل السعر اللي قولتله عليه
نهاد/ لي هو انت قولتله كام؟
انا/ عرضت عليه مليون وهو عايز مليون ونص
نهاد/ بص ي شهاب هو بصراحه الكافيه يستاهل لانه ف مكان كويس جدا.. بس مليون حلو عليه ومتفكرش تدفع اكتر ومتنساش ان الكافيه اللي انت كنت فيه قريب من هنا ومأثر عل الكافيه دا... دي نقطه كويسه العب عليها
كرستين/ اي دا اي دا.... انتو تقريبا دماغكم واحده ونفس التفكير بالظبط لان دا الكلام اللي شهاب قاله لصاحب الكافيه
انا/ ي كرستين... نهاد تبقي دفعتي وكانت معايا ف نفس الكليه تقدري تقولي ع كدا التفكير قريب
كرستين/ اي دا بجد ي نهاد
نهاد/ ايون بجد ومكنتش بطيقه ايام الجامعه هههه
انا/ هخبطك ف وشك ي زفت انتي
نهاد/ اتغير ف كل حاجه تقريبا بس لسه عصبي بردو زي زمان كان بيتخانق مع دبان وشه ههههه
كرستين/ شكلك كنت مشكله زمان هههه
انا/ المهم بقي ان ف حوار غبي انتو مش واخدين بالكم منه.....المفروض اننا كنا متفقين نسافر بكره نغير جو و اللي حصل ف عيد الميلاد دا بوظ كل حاجه واعملوا حسابكم محدش يفتحلي موضوع اميره دي تاني والا ينسي انه عرفني نهائي وتاني حاجه مينفعش اسافر ع لو الراجل دا رد عليا بالموافقه لازم اكون موجود هنا ع اخلص معاه ع طول قبل ما يرجع ف كلامه
دينا/ خلاص نأجل السفر يومين او تلاته لحد ما نشوف رده هيبقي اي وبعدين نبقي نسافر براحتنا
انا/ طب ع بس نبقي متفقين انا هقول لنرمين اننا هنأجل السفر شويه علشان انا مستني رد الراجل دا لو كدا يبقي اخلص معاه ووقت ما نيجي نسافر طبعا هي هتسأل عل اميره ف انتي ي دينا تقولي ان عندها ظروف ومش هتعرف تيجي معانا... متفقين؟
دينا/ تمام... دا حل كويس جدا
انا/ مش يلا نروح بقي ولا اي الساعه بقت 6
كرستين/ اه يلا ع عايزه انام جدا
دينا/ مش طبيعتك تنامي ف الوقت دا يعني دا انتي كنتي بتنامي الصبح اي اللي اتغير
كرستين/ انا صاحيه من امبارح تقريبا منمتش غير وقت قليل وحاسه اني خلاص فصلت خالص
نهاد/ طب يلا ع لو نسرين صحيت من النوم وملقتنيش جمبها هتترعب ودي جبانه موت هههه

قومنا مشينا انا وكرستين وصلتها ونهاد ركبت مع دينا وصلتها ورجعت عل بيتها

عند حسام وماهر صاحب الكافيه

حسام/ انا تمام كدا ي باشا خلصت كل حاجه وهمشي انا... عايز حاجه مني قبل ما امشي
ماهر/ بقولك اي ي حسام... انت تعرف شهاب دا؟
حسام/ انا معرفوش معرفه شخصيه بس شوفته كذا مره بيقعد ف الكافيه اللي بعدنا بشويه دا... هو انا ينفع اسأل هو عايز يدفع كام ف الكافيه؟
ماهر/ عايز يدفع مليون وانا قولتله مليون ونص
حسام/ بصراحه ي باشا مليون حلو اوي خصوصا ان الكافيه مش شغال كويس وانت الكسبان... شهاب بقي يشغله او ميشغلوش دي حاجه بتاعته هو لكن انت اللي يهمك انك متخسرش ف البيعه ومعتقدش انك هتلاقي السعر دا تاني
ماهر/ انا بفكر ف كدا كويس وان السعر عاجبني بس بقول اتقل عليه شويه يمكن السعر يزيد
حسام/ هو حضرتك هترد عليه امتي
ماهر/ المفروض اديله رد عل بكره بليل
حسام/ طب حضرتك فكر من دلوقت لحد بكره
ماهر/ انا مبدئيا موافق عل المبلغ بس عايز اتقل يمكن يزيد و في نفس الوقت مقلق شهاب دا يرجع ف كلامه ف محتار شويه
حسام/ ي باشا من وجهة نظري المبلغ حلو بس ليا طلب عندك لو سمحت
ماهر/ طلب اي ي حسام
حسام/ لو حضرتك ناوي تبيع الكافيه خليه يشوفلي شغلانه معاه.. انت عارف ان الدنيا واقفه وانا ما صدقت الاقي شغل اصرف منه
ماهر/ سهله خالص دي ومتقلقش
حسام/ تمام ي باشا... عايز مني حاجه؟
ماهر/ شكرا ي حسام... مع السلامه انت

نرجع عندي انا

بعد ما وصلت كرستين.... وصلت العماره وطلعت للشقه دخلت غيرت هدومي ودخلت السرير جمب نرمين كانت الساعه بقت 6 ونص تقريبا لاقيت نرمين بتفوق من النوم

انا/ صباح الفل ي بطل
نرمين/ صباح الفل ي حبيبي... انت جيت امتي
انا/ من نص ساعه غيرت ولسه داخل جمبك عل السرير
نرمين/ طب استني متنامش لحد ما احضر فطار ونفطر سوا وبعدين نام براحتك
انا/ لا انا مش عايز افطر بس قومي يلا انتي ع تفطري وانا هقعد معاكي اشرب قهوه
نرمين/ لا هنفطر سوا
انا/ بجد مش جعان بس انا هقعد معاكي.. يلا قومي
نرمين/ اوك يلا

قومنا هي عملت فطار وانا عملت قهوه ليا وليها وقعدنا

انا/ بقولك ي نرمين السفر بتاعنا هيتأجل يومين معلش لان ف حوار كدا بخلصه وبعدين نسافر
نرمين/ خير ي شهاب حوار اي دا
انا/ طبعا انتي متعرفيش اني سيبت الشغل ف الكافيه
نرمين/ انت بتتكلم بجد!!
انا/ مالك فرحانه كدا ي نرمين
نرمين/ بصراحه نفسي من بدري اقولك سيبه بس انا عارفه انك مش هتوافق وكمان رافض اني ادفع فلوس ف البيت وبتشتغل ع انت اللي تصرف
انا/ انا بشتغل ع مبحبش القاعده مش بس ع اصرف
نرمين/ طب خلاص انت سيبت الشغل يبقي خليك معايا بقي والفلوس كتير ومتعملش فرق بينا ولو عايز متقعدش انت ممكن تشوف مكان وتفتحه كافيه ونبقي انا وانت شركاء بالنص
انا/ واضح ان قعدتك كتير معايا وصلت تفكيرك لنفس تفكيري هههههه
نرمين/ فين بقي القاعده الكتير دي... دا انا بشوفك ف اليوم كله ساعتين بس بالعافيه... دا حتي الناس اللي متابعه القصه بتقولك خد بالك من نرمين
انا/ من عنيا حاضر هههه... المهم بقي كنت هقولك اني فعلا شوفت كافيه قريب من الكافيه اللي كنت بشتغل فيه واتكلمت مع صاحبه عايز يبيعه وطالب فيه مليون ونص لان مكانه كويس فعلا
نرمين/ طب حلو دا ي شهاب وملكش دعوه بالفلوس
انا/ ي ستي اهدي اكمل كلامي طيب
نرمين/ طيب كمل ولما تخلص قولي ع ارد
انا/ المهم اني اتكلمت معاه وقولتله ان اخري فيه مليون بس وهو قالي انه هيرد عليا النهارده بليل ع كدا هنأجل السفر شويه.. لو حصل ووافق يبقي اخلص معاه ع طول وابدأ اظبط ف الكافيه ع يشتغل بسرعه
نرمين/ خلاص ي حبيبي السفر يستني يومين او تلاته مش هتفرق
انا/ الحاجه التانيه بقي ان كرستين عايزه تدفع الفلوس وتبقي شريكه معايا ف الكافيه.. انتي اي رأيك
نرمين/ انا شخصيا بحب كرستين وهي كويسه.. بس لو انت مش عايز يبقي في شريك معاك ف الفلوس موجوده معايا ونقدر الصبح ننزل البنك ونسحب اي مبلغ انت عايزو ويبقي الكافيه بتاعك لوحدك
انا/ بصي انا ف تخطيط ف دماغي كدا بس عايز شوية وقت وانا شايف اني اخليها شريكه معايا ع اعرف اعمل اللي ف دماغي دا
نرمين/ خلاص خليها تدخل معاك شريكه ولو احتجت فلوس كمان انا موجوده دايما
انا/ انا سايبك للكبيره ي بطل قلبي هههه
نرمين/ حبيبي ف اي وقت انا جمبك
انا/ بس انا شايفك كدا رايقه والنفسيه بقت عال العال بعد ما البريود خلصت ههههه
نرمين/ متعبه اوي ي شهاب دا انا مبسوطه انها خلصت
انا/ كدا بقي اعمل اي حاجه تعجبني ههه
نرمين/ انت قليل الادب عل فكره هه
انا/ دا انا مشوفتش نص ساعه تربيه اصلا هههه
نرمين/ شهاب عايزه اسألك عن حاجه من بدري اوي
انا/ عاارف هتسألي عن اي
نرمين/ طب كنت هسال عن اي ياللي بتقرأ الافكار
انا/ عايزه تعرفي فين اهلي ولي انا بعيد عنهم
نرمين/ اي دا.. دا انت بتقرأ الافكار بجد
انا/ ي بنتي انا حفظتك خلاص هههه... عموما انا اهلي عايشين ف محافظة ** بس ف مشاكل بيني وبين والدي ودا خلاني احب اعيش لوحدي وجيت هنا القاهره ع اشوف شغل وكلمت واحد صاحبي يبقي خاله احمد صاحب الكافيه وهو اللي شغلني ف الكافيه مع احمد كنت بنزل طلبات وكدا ولما احمد شاف ان اسلوبي حلو وبعرف اسحب اي حد ف الكلام خلاني مسئول عن الكافيه ف الليل والدنيا كانت تمام لحد ما حصل التاتش بيني وبين احمد من يومين وباظ الموضوع... انا بتكلم مع امي عادي وبطمن عليها كل مده قصيره بس مبتكلمش مع ابويا بسبب المشاكل اللي بينا
نرمين/ هي المشاكل كبيره لدرجة انك متكلموش خالص كدا؟؟ دا مهما كان فهو ابوك برضو وخايف عليك
انا/ ما علينا بقي... المهم انتي لسه مش عايزه تشوفي امك ولا اخواتك البنات؟؟
نرمين/ بصراحه نفسي اشووفهم اوي ي شهاب بس بردو مش قادره انسي اللي شوفته اخر مره نزلت ليهم زياره
انا/ حاولي تنسي ي نرمين واكيد ف حاجه كانت مخلياهم مجبرين يعملوا كدا
نرمين/ ف حد مجبر يبيع نفسه؟
انا/ ف مواقف بتجبر اي حد انه يعمل اي حاجه
نرمين/ بس دا شرف ي شهاب وياريت كانوا بيعملوا كدا مع شخص واحد بس لا دول كانوا بيعملوا كدا مع ناس كتير وبمقابل كمان يعني واخدين الموضوع مهنه
انا/ بس بردو هرجع اقولك دول اهلك ويمكن يكونوا بطلوا اللي بيعملوه خلاص وفاقوا لحياتهم
نرمين/ اتمني دا جدا ووقتها انا اللي هقف معاهم
انا/ الوقت هيبين كل حاجه ي عالم اي اللي اتغير
نرمين/ المهم بقي قولي عايز تتغدي اي النهارده
انا/ اي حاجه ي قمر هاكلها من ايدك
نرمين/ قولي لو عايز تاكل حاجه معينه
انا/ اي حاجه هتعمليها ي نرمين هتتاكل
نرمين/ طب قووم يلا الساعه بقت 8 نام شويه وانا هصحيك عل 4 اكون خلصت غدا
انا/ تمام ي قمر... تصبحي ع خير
نرمين/ وانت من اهله ي قلبي

قومت دخلت الاوضه ريحت جسمي وبقلب ف الفون لاقيت الفون بيرن واللي بيرن حد كنت نسيته اصلا

انا/ اي دا انتي لسه فكراني
شيرين/ وانساك لي بس ي عم
انا/ عامله اي ي باشا واخبار الحاج اي ههههه
شيرين/ انا تمام وبطل رخامه بقي وانسي اللي حصل
انا/ انا ناسي اصلا.... المهم انك بخير
شيرين/ انا بقالي يومين بروح الكافيه ومش بلاقيك ولما سألت عليك اشرف اللي هنا دا قالي انك سيبت الكافيه خالص
انا/ ايون حصل تاتش كدا بيني وبين صاحب الكافيه
شيرين/ مش هترجع تاني يعني؟
انا/ لا خلاص كدا ي بوب كل واحد ف طريقه بقي
شيرين/ طب انت شغال ف كافيه تاني ولا حاجه ع نيجي انا والبنات نقعد عندك لان حرفيا الجو بقي ممل هنا من غيرك.. وجودك كان عامل دوشه وجو حلو
انا/ اديكي قولتي كان عامل دوشه.. بقي حد يسيب الهدوءويروح للدوشه ي عم ههههه
شيرين/ ااه ي عم انا بحب الدوشه ههه
انا/ عموما قريب جدا هكلمك واقولك تيجي عل الكافيه اللي بقعد فيه وتنوريني طبعا انتي وصحابك كلهم
شيرين/ تمام هستني مكالمتك بس متتأخرش
انا/ النهارده بليل هكلمك اشوف الدنيا كدا هتظبط ولا لأ
شيرين/ تمام ي هندسه هستني بليل اتصالك
انا/ تمام ي باشا... سلام

نرمين/ دي مين دي بقي اللي بتكلمك دلوقت 🤨
انا/ ي سااتر.. اي ي بنتي انتي طلعتي منين
نرمين/ ايون مين دي بردو؟؟
انا/ دي واحده كانت بتقعد ف الكافيه وبتتصل تشوفني مبقيتش بروح ليه فكنت بعرفها اني سيبت الشغل....
نرمين/ سمعاك بتقولها هتكلمها بليل
انا/ ايون لو الرد جالي من الراجل بالموافقه هكلمها ع تجيب صحابها وتنقل عندي بقي خلي الكافيه يشتغل
نرمين/ طب خد بالك بقي ع انا براقبك
انا/ اطلعي بره واطفي النور ي نرمين هههه
نرمين/ ماشي ي شهاب ماشي

حقآ انهم النساء مجانين

خرجت نرمين وانا نمت ع طول وفوقت عل ايد نرمين وهي بتصحيني ع خلصت الغدا

نرمين/ شهاب.. قوم يلا الساعه بقت 4 ونص يدوب تاخد دش وتغير ع نتغدي بقي
انا/ حاضر ي نرمين قايم اهو خلاص
نرمين/ طب انا هسخن الاكل عل ما تخلص
انا/ تمام ربع ساعه واخرج

قومت اخدت دش وظبط وخرجت لنرمين قعدنا نتغدي وخلصنا دخلت عملت قهوه ليا وليها كالعاده وقعدنا نتكلم

انا/ بقولك اي.... تيجي نخرج النهارده؟
نرمين/ ياريت لاني زهقت من قاعدة البيت
انا/ طيب تحبي تخرجي فين اختاري بقي
نرمين/ تيجي نروح سينما وبعدين نتعشي ف اي مكان
انا/ معنديش اي مشكله.. شوفي عايزه تروحي فين وانا موافق عل اي حاجه..... تخبي نخرج انا وانتي ولا نكلم البنات تيجي معانا نبقي شله
نرمين/ فكره جميله كلمهم لانهم وحشوني اووي ونروح كلنا سينما وبعدين نتعشي سوا
انا/ كلمي انتي بقي دينا وقوليلها وانا هرن عل كرستين... وهكلم نهاد تبقي تعرف نسرين معاها

اتصلت نرمين ب دينا وفضلت تتكلم معاها واتفقوا نتقابل ف مكان وانا كلمت كرستين ونهاد وقالوا موافقين وقولت ل نهاد ان كرستين هتعدي عليهم بعربيتها تجيبهم وبعد كدا يروحوا ل دينا تيجي معاهم ف العربيه

انا/ نرمين يلا نقوم نلبس الساعه بقت 6 ونص يدوب كدا ع نلحق وبعدين احنا متفقين نتقابل الساعه 7
نرمين/ اوك يلا ي حبيبي

دخلنا الاوضه طبعا انا قلعت ف لحظه واحده ونرمين لاقيتها واقفه تتفرج عليا

انا/ مالك واقفه لي كدا مقلعتيش وبتتفرجي عليا
نرمين/ عل فكره المفروض تروح تغير ف الاوضه التانيه لان هدومي هنا وعيب اقلع قدامك
انا/ انتي هتقلعي ولا اقلعك انا بالعافيه؟
نرمين/ بتكسف ي شهاب وانت عارف
انا/ نرمين انا عندي استعداد اوصفلك جسمك حته حته... فوكك من الكسوف دا احنا بنغير ع ننزل مش هلعب ف حاجه متخافيش هههه
نرمين/ بجد انت قليل الادب جدا
انا/ عارف عارف... يلا ي بنتي خلينا نلحق

بدأت نرمين تقلع لحد ما فضلت بالبرا السودا والاندر الاسود

انا/ عشان كدا خايفه تقلعي ههههه
نرمين/ ايون ع انت بتحب الاسود ومش هتقعد ساكت
انا/ للاسف الوقت مش مساعد اني اعمل حاجه.. لو كنت اعرف ان لونهم اسود كنت خليتك تقلعي من بدري
نرمين/ كويس انك معرفتش هههه
انا/ بقي كدا... سهله جدا كلها كم ساعه ونرجع ونشوف هتعملي اي لما اغتصبك
نرمين/ لا لا انت محترم ومش هتعمل كدا
انا/ لا لا انا معرفش احترام اصلا هه
نرمين/ طب بس بقي ع الحق البس ومتقولش اني بتأخر ف اللبس وانت اللي معطلني اهو
انا/ انا هاخد لبسي واخرج اكمل بره تكوني خلصتي
نرمين/ اوكي وانا معايا خمس دقايق بالظبط واكون جاهزه ومش هنتأخر

خرجت كملت لبس بره وظبطت حالي وشويه لاقيت نرمين خارجه وكله تمام... نزلنا ركبنا العربيه وصلنا للمكان اللي متفقين نتقابل فيه وقفنا شويه تقريبا ربع ساعه ولاقيت عربية كرستين وصلت بالعربيه ومعاها دينا ونهاد ونسرين... طبعا لازم ينزلوا يسلموا عل نرمين واحضان بقي وجو ملزق كدا.... بعد فقرة السلامات والبوس ركبنا تاني وصلنا للسينما ودخلت اقطع تذاكر... كانت الدنيا هاديه خالص مفيش عدد كبير ف السينما قطعت التذاكر ورجعت تاني كان فوني بيرن برقم غريب

انا/ الو... مين معايا؟
المتصل/ ازيك ي هندسه... انا ماهر
انا/ اهلا استاذ ماهر اخبارك اي؟
ماهر/ كله تمام... بتصل بيك بمناسبة العرض بتاع الكافيه.... انا موافق عل المبلغ ع بس انا ارتحت ليك ولشخصيتك وشوف الوقت اللي تحب تمضي عقد البيع وشوف حابب تسجله امتي وانا معاك ف اي وقت
انا/ طب تمام جدا.. لو حضرتك فاضي بكره الصبح اجي نمضي العقد وتاخد نص المبلغ وبعد التسجيل تاخد الباقي معنديش مشكله
ماهر/ مفيش اي مشكله خالص هستني حضرتك بكره ف الكافيه عل الساعه 9 الصبح
انا/ تمام ي استاذ ماهر 9 بالضبط هكون عندك
ماهر/ تمام ي هندسه... مع السلامه

انا/ خلاص ي بنات ماهر وافق يبيع الكافيه بمليون وبكره الساعه 9 هروح امضي العقد ياخد نص المبلغ وبعدين نروح نسجله وياخد النص التاني ع طول
كرستين/ كويس جدا... بكره الصبح هروح البنك اجيبلك المبلغ كله... تاخد نصه وانت رايح وبعد كدا تاخد الباقي بعد التسجيل
انا/ هتجيبي المبلغ دا كله مره واحده ازاي
كرستين/ انا كلمت بابا وقولتله.. قالي هيكلم حد ف البنك يحضر المبلغ ف اي وقت واداني رقم الشخص اللي ف البنك اكلمه وقت م اعوز المبلغ
انا/ خلاص كلميه دلوقت قوليله يجهز المبلغ الصبح وانك هتروحيله ع 8 ونص يكون المبلغ جاهز
كرستين/ طب استني هكلمه حالا

نهاية الجزء الثاني...... انچوووي.... 💥🖤



..... الجزء 🥂 الثالث........


انا/ خلاص ي بنات ماهر وافق يبيع الكافيه بمليون وبكره الساعه 9 هروح امضي العقد ياخد نص المبلغ وبعدين نروح نسجله وياخد النص التاني ع طول
كرستين/ كويس جدا... بكره الصبح هروح البنك اجيبلك المبلغ كله... تاخد نصه وانت رايح وبعد كدا تاخد الباقي بعد التسجيل
انا/ هتجيبي المبلغ دا كله مره واحده ازاي
كرستين/ انا كلمت بابا وقولتله.. قالي هيكلم حد ف البنك يحضر المبلغ ف اي وقت واداني رقم الشخص اللي ف البنك اكلمه وقت م اعوز المبلغ
انا/ خلاص كلميه دلوقت قوليله يجهز المبلغ الصبح وانك هتروحيله ع 8 ونص يكون المبلغ جاهز
كرستين/ طب استني هكلمه حالا

خمس دقايق كانت كرستين كلمت الراجل دا واتفقت معاه يحضر المبلغ كله ع تروح تسحبه بكره الصبح.... اتفقت معاه هاخد 500 الف وانا رايح امضي العقد مع ماهر ولما نخلص تسجيل العقد هتستناني ف الكافيه ومعاها الباقي

دخلنا سينما كلنا وبعد كدا روحنا مطعم نتعشي وكنت مركز مع نرمين جدا شايف انها مبسوطه وفرحانه بطريقه طفوليه بقيت كل شويه اسألها محتاجه حاجه اعملها ليها و اي حاجه هي بتحتاجها كنت بنفذها ع طول... كملنا باقي اليوم نتمشي بالعربيه شويه و قعدنا ف كافيه ع النيل وكان جو جميل جدا ونرمين مبسوطه... وصلت الساعه ل 11 بليل كنا تقريبا عملنا كل حاجه وانبسطنا جدا خصوصا نرمين بقالها فتره مبتخرجش وكنا متفقين نسافر بس حصل وأخرنا السفر فكان لازم اعوضها بأي خروجه لحد ما نسافر

انا/ اظن كدا مبقاش ف حاجه تانيه تتعمل ولا مكان تقعدوا فيه.. انتو مسيبتوش مكان غير وعملتوا زياره له
نرمين/ بصراحه كانت خروجه جميله جدا
دينا/ كل دا عشانك انتي ي قمر.. كنتي وحشاني كتير
نرمين/ وانتي كمان ي دوندون كلكم ي بنات وحشتوني بجد.. امال هي اميره فين
دينا/ اميره سافرت بره لباباها ومش عارفه هتنزل امتي بس شكلها هتطول بره لانها بتحب تسافر لباباها اصلا
نرمين/ تيجي بالسلامه
كرستين/ المهم ي شهاب هتروح ل ماهر امتي
انا/ يعني عل 9 الصبح نمضي العقد وياخد نص الفلوس وبعد كدا لما نسجل يبقي ياخد النص التاني
كرستين/ يا مسهل بقي... هتغير حاجه ف الديكور طيب ولا هتسيبه زي ما هو كدا
انا/ هو الديكورات حلوه ف الكافيه وشكلها لسه جديده من فتره قليله يعني مش هتحتاج تغيير
دينا/ هتغير الناس طيب اللي شغاله دي ولا هتسيبهم
نرمين/ لا حرام تمشوا حد خليهم زي ما هما اكيد دول محتاجين فلوس ع كدا بيشتغلوا فخليهم ي شهاب معاك
انا/ ي باشا محدش هيمشي انا بس ناوي اغير نظام الشغل ف الكافيه شويه.. واضح انهم بيشتغلوا ورديه واحده بس يعني بيفتحوا بعد العصر لحد الصبح وبعد كدا بيقفلوا الكافيه... انا بقي هخلي حسام يمسك وردية الصبح مع الطقم اللي معاه دول يعني من 8 الصبح لحد 8 بليل وهجيب ناس تانيه تمسك من 8 بليل ل 8 الصبح ويبقي الكافيه مفتوح 24 ساعه
كرستين/ فكره حلوه جدا بس هتجيب مين يمسك وردية بليل وبعدين انت عايز حد كويس وتكون واثق فيه ويعرف يتعامل مع الناس لان معظم الشغل بليل
انا/ متقلقيش ف واحد موجود ومستني اكلمه ع ييجي يشتغل ع طول وانتو عارفينو
نرمين/ انت تقصد الشاب اللي كان معاك ف الكافيه القديم... صح؟
انا/ صح ي قمر.. اشرف اللي هييجي يمسك وردية الليل لانه متعلم مني كتير وفاهم نظامي ف الشغل
دينا/ اشرف كويس ي شهاب بس تفتكر هيسيب الكافيه بتاع احمد وييجي معاك؟
انا/ ي بنتي اشرف والطقم اللي معاه كله مستنيين اني اتصل بيهم اصلا لان احمد بقي بيعاملهم وحش وهما بس مستحملين لحد ما اخد الكافيه واكلمهم
كرستين/ انت عرفت كل دا منين؟
انا/ بتكلم مع اشرف باستمرار اصلا وهو مفهمني انهم مستنيين مكالمه مني والمفروض اني اكلمهم النهارده اعرفهم يجهزوا نفسهم ع يبقوا معايا
نهاد/ دا انا قولت انك مشيت من الكافيه ونسيت كل اللي فيه خلاص ومش هتكلم حد منهم
انا/ انا نسيت انك قاعده معانا هههه.. لا ي نهاد ف ناس منهم مينفعش انساهم لانهم كانوا كويسين معايا وهما محترمين بجد ولازم يبقوا معايا ف الكافيه الجديد
نرمين/ بصراحه الناس اللي كانت شغاله بليل معاك كلهم محترمين ومكنتش بسمع حد يشتكي منهم خصوصا اشرف دا كان لبق ف الكلام وبيضحك وكل حاجه
دينا/ لبق اي دا نيله خالص ههههه
انا/ نيله عشان انا كنت مسكته عنك وهو مبيرضاش يرد عليكي بسببي انا ي جزمه
كرستين/ طب هتكلمهم امتي؟
انا/ بفكر ارن عل اشرف دلوقت اشوفه
دينا/ كلمه دلوقت عرفه انه معاك ع يبقي جاهز

طلعت فوني ورنيت عل اشرف وفتحت الاسبيكر

انا/ الوو ي سي زفت هه
اشرف/ الووو... ايون ي هندسه اخبارك ي باشا
انا/ تمام ي معلم... عامل اي انت والناس كلهم
اشرف/ مستنيين مكالمتك من بدري ي باشا
دينا/ ازيك ي ياض ي اشرف
اشرف/ الصوت الغبي دا مش غريب عليا ي هندسه
دينا/ بقي صوتي غبي ي جزمه
اشرف/ هو انتي ي دينا.. اهرب منك فين ي شيخه
انا/ اهدي ي دينا.... اي ي اشرف الجو عندك عامل اي والناس اخبارها اي ف الشغل
اشرف/ الناس جابت اخرها ي هندسه خلاص
انا/ لي يبني هو احمد بيعذبكم ولا اي
اشرف/ ياريت بيعذبنا.... بقي رخم اوي واسلوبه اتغير مع الشيفت بتاعنا من يوم ما انت مشيت
انا/ بيطلع اللي عملته فيه عليكم انتو هههه
اشرف/ احمد تنك ومغرور ومكنش يتوقع انك تسيبه وتمشي مهما يعمل ولما انت مشيت الناس بدأت تمشي ومنهم ناس بتكلمني تسأل عليك وتشوفك لو فتحت كافيه تيجي تقعد عندك... احمد بقي بيتراخم مع الكل سواء احنا او الزباين والناس كانت متعوده عل الضحك والهزار منك ولما انت مشيت هما مشيوا
انا/ عموما انا خلاص اشتريت كافيه قبلكم بشارعين كدا وبكره هروح اكتب العقد واسجله.. حضر نفسك انت والطقم كله ع هتيجوا معايا تمسكو شيفت بليل
اشرف/ فينك من بدري ي ريس ايون هو دا الكلام
انا/ انتو اخدتم مرتبكم من احمد ولا لسه؟
اشرف/ هو بره دلوقت.. لما ييجي المفروض نقبض
انا/ خلاص متتكلمش مع حد من الناس اللي شغاله معاك اني قولتلك كدا لحد ما تقبضوا وبعد كدا قولهم ع محدش منهم يقع بلسانه ويروح عليه مرتبه
اشرف/ تمام ي ريس اول ما نسلم شغل واحنا ماشيين هحكيلهم كل حاجه واخليهم يجهزوا نفسهم
انا/ كدا تمام جدا.... لو عايزين تكملوا اليومين دول مع احمد لحد ما اظبط كل حاجه اشطا
اشرف/ اصلا الناس مجرد ما اقولهم انك عايزهم هيكلموا احمد يقولوا انهم هيمشوا بدون تفكير
انا/ خلاص سهله لو حصل كدا تجيبهم بكره بليل وهقابلكم ونروح الكافيه سوا
اشرف/ تمام ي هندسه لو كدا هكلمك بكره
انا/ تمام... يلا سلام

عند اشرف ف الكافيه

احمد/ انت واقف بره بتعمل اي؟
اشرف/ معايا مكالمه من البيت.. محتاج حاجه؟
احمد/ عايزك تركز ف الشغل شويه ولا اللي كان بيشغلك مشي خلاص وهتبوظلي الشغل
اشرف/ احمد باشا ياريت تهدي شويه الشغل ماشي وكله تمام يعني ملوش لازمه اي كلام هتقوله
احمد/ كمان بقيت بترد عليا.. العيب عل النطع اللي كان مسئول عنك لو كان قادر يحكمك مكنتش هترد كدا
اشرف/ طب خد بالك ان انت اللي مسئول عني
احمد/ انت اتجننت ياله انت
اشرف/ لا واضح ان انت اللي دماغك هربت منك ومبقيتش عارف انت بتتكلم ازاي من يوم ما الهندسه مشي وانت مش عل بعضك
احمد/ متجيبش سيرة العيل دا قدامي احسنلك... واعمل حسابك انت مخصوملك يومين ولو اتكلمت تاني هيبقوا اسبوع ولو مش عاجبك الباب مفتوح
اشرف/ مش لما نقبض الشهر اللي فات الاول تبقي تخصملي ي باشا....قبضني فلوسي ومش هتلاقيني تاني
احمد/ فلوسك اي يا ابو فلوس انت مسمي الفكه دي فلوس وبقي ليك لسان تتكلم وترد عليا كمان
اشرف/ اديني الفكه بتاعتي ومش هتشوف وشي

استمر احمد واشرف يتكلموا ويردوا عل بعض واحمد يلغبط بالكلام لحد ما اشرف خد فلوسه وفعلا خصم يومين من الفلوس بتاعته.. كل دا والطقم اللي شغال مع اشرف سامع الكلام ومش عاجبهم تصرفات احمد ولا طريقته بس مستحملين لحد ما يلاقوا الاحسن

خد اشرف فلوسه ودخل يغير هدومه ع يمشي وباقي الطقم عمالين يهدوا فيه وانه يستحمل شويه لحد ما يلاقوا الاحسن ويمشوا من وش احمد دا

اشرف/ ي جدعان انا قاصد اعمل كدا.. شهاب كلمني من شويه وقالي انه خلاص اشتري كافيه ومحتاجنا كلنا معاه هنمسك شيفت ليلي هناك بس قالي مش اقول ليكوا لحد ما تمسكوا فلوسكم من احمد ع محدش يتهور معاه بالكلام واحمد ياكل الفلوس عل حد منكم
بنت1 / شهاب كلمك بجد ي اشرف؟
اشرف/ هو لو مكنش كلمني كان زماني اتخانقت مع احمد وقولتله اني همشي... ركزي شويه ي بنتي
بنت2 / احنا كمان عايزين نمشي ونروح معاك لشهاب
اشرف/ قولتلكم لما تاخدوا فلوسكم الاول ع نمشي واحنا ملناش اي حاجه هنا وكمان الفلوس دي حقنا
شاب1 / خلاص احنا نقبض النهارده ولما الكل ياخد فلوسه نعرفه اننا مش هنكمل وهنمشي زيك
اشرف/ المهم بس تمسكوا الفلوس وبعد كدا لو عايزين تضربوه افشخوه و شهاب كان متوقع انكم هتعملوا كدا.. وقالي لو حصل هنقابله بكره بليل ونروح معاه للكافيه
شاب 2 / انا هروح له دلوقت اخد فلوسي
اشرف/ لا اهدوا بعد الشيفت ما يخلص وانتو ماشيين تاخدوا فلوسكم وبعد كدا كلموه انكم مش هترجعوا تاني
بنت 2 / اشرف عنده حق.. نمسك فلوسنا الاول وبعدين نعمل اللي احنا عايزينو
اشرف/ انا همشي دلوقت وانتو ابقوا كلموني لما تخلصوا

طبعا اشرف عمل عكس اللي قولتله عليه... مشي اشرف بعد ما اخد فلوسه وباقي الطقم كملوا الشغل لحد ما يقبضوا فلوسهم وبعدين يبقوا يمشوا

عندي انا والبنات

انا/ مش يلا نمشي بقي ولا اي الساعه بقت 12
نرمين/ ما تخلينا قاعدين شويه كمان ي شهاب
انا/ ي حبيبي عندي مشوار الصبح يدوب كدا ع احاول انام شويه وابقي فايق الصبح للراجل دا
كرستين/ طب اي رايك نروح نكمل السهره ف الفيلا عندي وانت لو عايز تنام تبقي تنام هناك الاوض كتير
دينا/ حل جميل جدا ي شهاب
انا/ اي رايك ي نرمين؟
نرمين/ انا موافقه بس شوف انت تحب اي
انا/ مش فارقه عندي عادي... خلاص يلا نروح عند كرستين وانا لو طلبت معايا نوم هشوف اي مكان انام فيه شويه وانتي اسهري مع البنات
كرستين/ طب يلا بينا عل الفيلا نبقي براحتنا
قومنا مشينا ركبنا العربيات... وصلنا الفيلا عند كرستين ودخلنا قعدنا ف الانتريه وانا طلبت قهوه من كرستين قامت تعمل لينا كلنا

كرستين/ بص ي شهاب ف اوضه فوق عل اليمين نضيفه وجاهزه وقت ما تحب تنام اطلع فيها
انا/ تمام شويه كدا لو حبيت انام هبقي اطلع
دينا/ بقولك اي ي شهاب انا مبعرفش اقعد ف البيت متكتفه كدا عايزه اخف هدومي دي شويه
انا/ اعملك اي يعني... اجي اقلعك ولا اي
دينا/ ي عم انا بقولك اني هقعد بهدوم خفيفه ع متبقاش قاعد محروج ولا حاجه
انا/ ي ستي انتي حره اقلعي ملط لو عايزه
نرمين/ احترم نفسك ي قليل الادب
كرستين/ ايوون اديله عل دماغه
انا/ قليل ادب اي وانا مالي... بصوا انا هخرج اقعد بره ف الجنينه اشرب قهوتي وانتو اقلعوا واعملوا اللي يريحكم

خرجت انا ف الجنينه اشرف القهوه وهما فضلوا قاعدين جوا الفيلا... طلعت فوني ورنيت عل نوال (ام نرمين)

انا/ ازيك ي نوال اخبارك اي انتي و البنات
نوال/ اهلا باللي ناسينا... ازيك ي شهاب
انا/ تمام ي باشا.. المهم انتو عاملين اي
نوال/ كلنا كويسين وتمام
انا/ مش محتاجين اي حاجه اجيبها ليكو
نوال/ مش محتاجين غير حاجه واحده بس
انا/ ي نوال اللي انتي عايزاه دا مينفعش فعلا وانا مقدرش اعمل كدا بجد.. ياريت تفهمي كلامي دا كويس
نوال/ ي شهاب انا ست بردو وليا احتياجي وانت عارف حياتي الجنسيه كانت ازاي قبل ما نعرفك
انا/ مهو مش معني كدا اني انا اشيل ذنبك وكمان انا اللي اعوضك عن اللي كنتي بتعمليه... ي نوال انا جوز بنتك يعني اللي بتفكري فيه دا مستحيل يحصل
نوال/ طب اي الحل دلوقت بقي ف وضعي دا
انا/ مفكرتيش تتجوزي ي نوال؟؟
نوال/ اتجوز مين ي شهاب ما انا سيبت البلد كلها ومن يوم ما نقلنا هنا واحنا مبنخرجش غير لو هنجيب طلب
انا/ ي نوال عيب عليكي انتي لو ف حد عاجبك مش هتسيبيه وهتفضلي وراه لحد ما توقعيه...
نوال/ ي خويا كلهم عواجيز وجايبين اخرهم
انا/ طب اهدي ي ست انتي وحاولي متفكريش ف حوار السكس دا كتير ع متتعبيش نفسك وخلاص
نوال/ لسه مقولتش لنرمين اننا هنا؟
انا/ لا لسه الموضوع مش سهل زي ما انتي فاهمه
نوال/ عارفه انو صعب بس حاول تقولها بطريقه كويسه وتخلينا نشوفها لانها وحشتني اوي ي شهاب
انا/ سيبيها عليا وانا هتصرف ومتقلقيش قريب جدا هتشوفيها بس انا لسه عند كلامي لو رجعتي لشغل زمان دا مش هخليكي تلمسي شعره منها
نوال/ لا خلاص... قول للزمان ارجع ي زمان
انا/ بلاش يرجع احسن.. قوليلي صحيح هو انتي كنتي بتنامي مع كمية الرجاله دي ازاي هههه
نوال/ يخويا اسكت متفكرنيش بشوية الخولات دول
انا/ ههههه بس بس يخربيت لسانك دا
نوال/ زي ما بقولك كدا مكنش ليهم اي لازمه غير فلوسهم بس فكان لازم اعمل نفسي مبسوطه ع فلوسهم
انا/ ما خلاص ي ولييه هههه.... المهم ابقي سلميلي عل هاله واماني ولو احتجتم اي حاجه كلميني ع طول
نوال/ ماشي ي شهاب تسلم
انا/ سلام ي باشا

قفلت مع نوال وقعدت شويه مع نفسي مولع سيجاره

نرمين/ شهاب..!؟
انا/ اي ي نرمين خضتيني... ف حاجه ولا اي
نرمين/ كنت جايه اسألك لو عايز تروح
انا/ انتي عايزه تمشي ولا اي
نرمين/ كرستين بتقولي نبات عندها النهارده ع لما انت تروح تقابل الراجل وهي تروح معاك ابقي انا مع نهاد ودينا ونسرين هنا بدل قاعدتي لوحدي ف البيت
انا/ بالنسبه ليا عادي... عايزه تفضلي ولا تروحي
نرمين/ خلينا هنا النهارده لحد ما تخلص مشوارك
انا/ خلاص ي باشا نفضل هنا عادي
نرمين/ طب انت مش هتنام شويه ع تصحي فايق
انا/ بفكر اقوم انام وانتي لو فضلتي صاحيه ابقي صحيني عل الساعه 8 كدا اقوم البس واروح للراجل دا
نرمين/ تمام ي حبيبي.. تصبح ع خير
انا/ وانتي من اهل الخير

طلعت نمت والبنات فضلوا قاعدين مع بعض تحت لحد ما ناموا عل نفسهم....

الساعه 8 الصبح حسيت بحد بيصحيني وكانت كرستين

انا/ اي ي كرستين هي الساعه كام دلوقت
كرستين/ الساعه بقت 8 وانا جهزت ونازله البنك ع اقابل الراجل واجيب الفلوس منه
انا/ امال نرمين فين كنت قايلها تصحيني
كرستين/ البنات كلهم ناموا وانا محبيتش اصحي حد منهم وطلعت صحيتك وعملتلك قهوه اهي تلبس وتشرب قهوتك وانا همشي دلوقت لان الراجل اتصل عليا
انا/ خلاص تمام تجيبي الفلوس وتيجي هنا تسيبي نصهم وتجيبي الباقي وتيجي ليا عل الكافيه
كرستين/ تمام اتفقنا اول ما استلم الفلوس هكلمك
انا/ خلاص تمام

قومت خدت شاور ولبست وشربت القهوه ونزلت الدور الاول لاقيت نرمين ودينا ونهاد ونسرين مقتولين نووم.. سيبتهم وخرجت خدت العربيه كانت الساعه بقت 8 ونص.. وصلت للكافيه عند ماهر لاقيته لسه موصلش وقابلني حسام طلبت منه قهوه وجاب القهوه وقعد معايا لحد ما ماهر يوصل الكافيه

انا/ بقولك اي ي حسام.. هو الكافيه بيفتح امتي
حسام/ بيفتح العصر او بعد العصر بشويه لحد تاني يوم الصبح وبعد كدا بنقفله لحد العصر
انا/ يعني الفتره من الصبح للعصر دي ضايعه
حسام/ مهو مفيش حد يشتغل ف الفتره دي ي هندسه
انا/ اعمل حسابك انك هتبقي معايا ف الكافيه لما استلمه
حسام/ دا شرف ليا ي باشا اني اشتغل معاك
انا/ حبيبي ي حسام انت طريقتك عجباني وكويسه وهتمسك وردية كامله انت والناس اللي معاك حاليا هتشتغل من 8 الصبح ل 8 بليل
حسام/ اللي تشوفه ي هندسه انا معاك فيه
انا/ مرتباتكم كام هنا ي حسام
حسام/ كلنا مرتب واحد 3000 جنيه ف الشهر
انا/ تمام ي غالي... الدنيا تظبط معايا بس وكله هيتظبط
حسام/ يكفي اننا هنكون تبعك ي هندسه
انا/ حبيبي... هو ماهر لسه قدامه كتير ولا اي
حسام/ مش عارف لي اتأخر كدا كان قايل هييجي بدري

وانا قاعد مع حسام فوني رن وكانت كرستين

انا/ ايون ي كرستين.. انتي فين؟
حسام/ هستأذن انا ي هندسه
انا/ تمام ي حوووس
كرستين/ انا ف الفيلا اهو... سيبت نص الفلوس وجايبه النص التاني وهركب العربيه واجيلك الكافيه دلوقت
انا/ طيب تعالي انا مستنيكي اهو
كرستين/ عشر دقايق واكون عندك.. سلام

قفلت مع كرستين وكان ماهر داخل الكافيه قومت سلمت عليه ودخلنا مكتبه وانا قولت لحسام ان ف بنت هتيجي تسأل عليا ياريت تخليها تدخل المكتب عندنا

ماهر/ انا جاهز ي هندسه تحب تمضي العقد دلوقت
انا/ ثواني بس الفلوس توصل وتستلم نص المبلغ وبعد ما نسجل تستلم النص التاني ويبقي كدا تمام
ماهر/ نمضي الاول ي هندسه وكدا كدا الفلوس هتوصل
انا/ معلش برضو حقي وحقك

قعدنا خمس دقايق كانت كرستين وصلت بالمبلغ ودخلت لينا المكتب وماهر استلم فلوسه ومضينا العقد وانا وهو روحنا نسجل العقد وكرستين رجعت الفيلا تجيب باقي الفلوس وتستني لحد ما اكلمها اقولها تروح الكافيه تستني هناك لحد ما نوصل

انا/ كرستين انا قدامي 10 دقايق و اوصل الكافيه
كرستين/ تمام انا هاخد الفلوس وهستناكم هناك
انا/ اول ما توصلي ادخلي المكتب استني فيه
كرستين/ خلاص تمام

سجلت العقد وكله تمام وخرجت ركبت العربيه انا وماهر وصلنا الكافيه دخلنا المكتب لاقيت كرستين مستنيه ومعاها الفلوس

انا/ اتفضل ي استاذ ماهر باقي المبلغ اهو
ماهر/ كدا تمام جدا ي هندسه واتمني تكون معرفة خير والكافيه يشتغل عل ايدك ويرزقك
انا/ حبيبي ي باشا وتشرفت بمعرفتك جدا
ماهر/ استأذن انا ع الحق البنك واكيد هنتقابل تاني
انا/ ف اي وقت ي باشا الكافيه بتاعك وتشرفني
ماهر/ شكرا لزوقك جدا.. مع السلامه
انا/ الف سلامه ي غالي

مشي ماهر وقعدت انا وكرستين ف المكتب

كرستين/ انا مش مصدقه ان الموضوع خلص والكافيه بقي بتاعك ي شهاب...
انا/ متنسيش انك شريكه والعقد اللي مضيته النهارده هغيره تاني لسه
كرستين/ هتغيره لي
انا/ ع هضيفك معايا ف العقد لانك شريكه
كرستين/ لا لا مفيش الكلام دا.. انا شريكه بالاسم كدا لكن العقد هيفضل زي ما هو ولو سمحت ياريت متفتحش الموضوع دا تاني انا واثقه فيك
انا/ الشغل حاجه والصداقه حاجه تانيه ي كرستين
كرستين/ شهاب ع خاطري تقفل عل الكلام دا
انا/ تمام هقفل عليه دلوقت بس الحوار هيفضل ف بالي
كرستين/ ماشي سيب الكلام لوقته

ناديت عل حسام يجيلي المكتب

حسام/ أأمرني ي هندسه
انا/ بص ي حسام عايزين نعدل مكان الترابيزات شويه وبعد كدا تقفل الكافيه وتروح انت تريح وبكره الصبح تيجي انت والطقم اللي شغال معاك
حسام/ تمام ي ريس اللي تشوفه

فضلت انا وحسام نعدل ف المكان وبقي شكله احسن من الاول نوعا ما وقفلنا الكافيه كانت الساعه بقت 12 الضهر وركبت العربيه انا وكرستين وروحنا الفيلا لاقيت البنات لسه نايمه زي ما هما ولا كأنهم بقالهم سنه مناموش

انا/ اي دا كل دا ولسه نايمين
كرستين/ شكلهم كوميدي اووي ههههه
انا/ صحيهم ي كرستين كفايه كدا نوم الساعه 12
كرستين/ قومي ي بنتي انتي وهي الساعه بقت 12
نرمين/ الساعه كام بتقولي
انا/ الساعه 12 ي نرمين كفايه كدا
نرمين/ شهاب انا راحت عليا نومه ونسيت اصحيك
انا/ واضح واضح وانا اللي بصحيكي اهو
دينا/ طب قولنا عملت اي مع الراجل
انا/ خلصت كل حاجه والعقد معايا وهو خد فلوسه
نرمين/ طب كويس جدا يعني كدا الكافيه بتاعك انت وكرستين رسمي وسجلت العقد
كرستين/ بتاعه هو لوحده انا مجرد شريكه بالفلوس
دينا/ مبروك ي شهاب.. هتكلم بقي الشباب تيجي تشتغل امتي... واللي هناك هيشتغلوا ازاي
انا/ عادي هجيب اشرف والطقم القديم النهارده بليل معايا وبكره الصبح الطقم اللي شغال زي ما هو
نسرين/ مبرووك عليك ي شهااب عايزينو يبقي احلي من الكافيه القديم وكدا كدا الناس هتيجي اول م تعرف ان الكافيه بتاعك وانا هكلم صحابي كلهم ييجوا
انا/ تسلمي ي نسرين... اهم حاجه عندي ان الناس تعرف الكافيه ويشتغل كويس
نهاد/ متقلقش ف اقل وقت هيشتغل ويبقي تمام
انا/ ي مسهل الحال... مش يلا نروح بقي ولا اي ي نرمين
نرمين/ يلا ي حبيبي...
كرستين/ ما تخليكو قاعدين معانا ي شهاب
انا/ كفايه كدا بقي وبعدين عايز مراتي ف موضوع
دينا/ لا مراتك مش عايزاك ف موضوع سيبها
نرمين/ مينفعش ي دينا لازم اشوفه عايز اي
دينا/ بقي كدا تبيعينا ي نرمين ع خاطر ده
انا/ ما تهدي ي بنت انتي بدل ما افشخك
نهاد/ خلاص خلاص يخربيت الصداع... ما تسيبيهم ف حالهم ي دينا ي رخمه
انا/ يلا ي نرمين بدل ما اعلقها من لسانها
نرمين/ يلا بينا... باي ي بنات
كرستين/ بااي ي قمر نتقابل بليل بقي ف الكافيه
انا/ اعملوا حسابكم بعد المغرب كله يتجمع ف الكافيه
كلهم/ تمام ي مدير ههههه
انا/ يلا سلااام

خرجت انا ونرمين ركبنا العربيه ومشينا

انا/ تحبي تروحي ف اي مكان ولا نروح البيت
نرمين/ كفايه خروج كدا... تعالي نروح البيت
انا/ انتي صح.. لاني عايزك ف موضوع مهم فشخ ههه
نرمين/ عارفه انا الموضوع دا ههه.... بس خليك حنين ع خاطري ي شهاب انت بتتعبني اووي بجد
انا/ طول عمري حنين عل فكره
نرمين/ انت حنين ايون بس ف الموضوع دا بتموتني
انا/ خلاص هبقي حنين شويه كمان ي ستي
نرمين/ تسلملي... ايوون كدا

وصلنا العماره وطلعنا فووق دخلنا الشقه و اول ما قفلت الباب مسكت نرمين بووس عل طوول

نرمين/ اهوو شوف بدأت تتعبني اهو
انا/ لا بصي انا بقالي اسبوع بعيد عنك وانتي وحشاني
نرمين/ انت كمان واحشني بس براحه ع خاطري

مسكت نرمين من وسطها وقربتها عليا ونزلت ف شفايفها بووس وعض ولاقيتها معايا ف المود مش زي الطبيعي بتاعها بتبقي مكسووفه جدا

انا/ اي الحلاوه دي دا انتي بقيتي شرسه
نرمين/ مش عايزاك تتكلم انت واحشني وعايزه اشبع منك كلك عل بعضك كدا
انا/ يبقي سيبيني بقي اشبع منك انا كمان
نرمين/ انا ملكك اعمل اللي تحبه

كملت بووس فيها وهي بقت تبووس فيا بشوق جامد وفضلنا نتحرك لحد ما وصلنا للانتريه.. نيمتها عل ضهرها وبقيت فوقها وابوس ف رقبتها و ودنها وكل جزء فيها بوسته وبدأت اقلعها هدومها كلها لحد ما بقت بالاندر و البرا بس قومت مقلعها البرا كمان وماسك بزازها بايدي افعصهم وارضعهم جامد ونرمين تتأوووه واهاااتها شويه شويه تبقي عاليه وانا مش سايب بزازها خالص ونزلت بايدي عل الاندر بتاعها بقيت بدعك كسها وشفراته من فوق الاندر بشويش وبقيت بزود سرعة ايدي لحد ما بقيت برضع بزازها جامد وايدي بتتحرك عل كسها فوق الاندر بسرعه جدا... 5 دقايق عل الوضع دا وحسيت بنرمين جسمها بيترعش وتتهز جامد وتنزل ف شهوتها اللي غرقت ايدي من فوق اندرها.. سيبتها تهدي شوويه وقومت انا قلعت كل هدومي ف الانتريه وقلعتها الاندر بتاعها وشيلتها دخلنا اوضة النوم ونيمتها عل السرير ونمت جمبها بكلمها ف ودنها

انا/ القمر تعب ولا اي؟؟
نرمين/ بقالي كتير محسيتش بالمتعه دي ي شهاب وحاسه جسمي سايب خالص مش قادره اتحرك
انا/ سيبي نفسك ليا وملكيش دعوه بأي حاجه

قومت من عل السرير ونزلت بين رجليها فتحتهم ونزلت بلسااني عل كس نرمين اللي كان لسه عسلها عليه وبقيت امشي بلسااني بين شفرات كسها الحس عسلها واحرك طرف لسااني علي زنبورها اللي وقف... بقت نرمين ماسكه راسي وتضغط عليها بين رجليها لحد ما دخلت لسااني جوا كسها وبقيت بحرركه بشويش وسناني تخبط ف زنبورها وهي اهاااتها طالعه شديده وعاليه وايدي بتتحرك عل جسمها كله حته حته بدعكه وامسك حلمة بزازها بايدي افركهم بين صوبااعين

نرمين/ شهااب خلاص مش قادره قووم يلا ي شهاب
انا/ اقوم اعمل ي نرمين
نرمين/ انت عارف ي شهاب قوم يلا ع خاطري
انا/ لا مش هقوم انا حابب كدا بحب الحسه
نرمين/ طب قوم دخل بتاعك وبعدين اعمل اللي تحبه

قومت من بين رجليها وطلعت فوقها مسكت زوبري وحطيته عند شفايفها لاقيتها خدته ف بوقها بسرعه فشخ وبقت تمصه جامد كأنها هتاكله واستمرت تمص ف زوبري شويه لحد ما زوبري وقف عل اخره ف بوقها... نزلت وقفت قدام كسها وثبتت زوبري عل اول كسها وبقيت بدخل راس زوبري واحده واحده ونرمين تتلووي وتمسك ف ملاية السرير وفضلت ادخل زوبري لحد ما بقي نصه ف كسها وبدأت اتحرك بجسمي عليها بقي زوبري يدخل لحد نصه واخرجه تاني بهدوء لحد ما لاقيتها بتشدني عليها قومت مكمل نييك ف كسها بزوبري كله بقي جواها وبقيت بدخله واخرجه كله ونرمين شدتني بقيت ف حضنها فوقها وهي عل السرير وبتحرك بوسطي عليها وبدأت اسرع ف النيك اكتر ونرمين ماسكه ف دراعي جامد وقفلت برجليها عليا لحد ما هديت سرعتي شويه وبقيت هادي معاها شويه وايدي بتدعك ف زنبورها واقرصها منه وهي تصووت ف ودني قومت مسرع دخول زوبري ف كسها وانا بدعك ف زنبورها وشفراتها... استمريت انييك ف كسها وادعك زنبورها لشوية وقت لحد ما لاقيت كسها بيقفل عل زوبري عرفت انها هتجيب.. قومت مخرج زوبري ونازل عل كسها بايدي مدخل صوباعين فيه وبقيت بدخلهم بسرعه وبدعكه اووي لحد ما نرمين صوتت وبتنزل ف عسلها وكان كتير جدا قومت وقفت ودخلت زوبري جواها تاني وبقيت بنيكها بسرعه وانا ماسك رجليها وبرزع زوبري ف كسها بكل قووتي كنت عايز انزل لبني خلاص زوبري ناار... استمريت ف نييك كسها ربع ساعه تقريبا لحد ما حسيت خلاص لبني هينزل بقيت اسررع اكتر ف النيك لحد ما زوبري بدأ يخرج اللبن ف كسها ونرمين توحوح من سخونته جواها... خلصت تنزيل لبني ف نرمين فضلت نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها واحنا الاتنين بننهج من النيكه الجميله دي بعد شووق وحرفيا كانت جميله جدا....

انا/ نرمين... انتي نمتي ولا اي
نرمين/ مش قادره خلاص ي شهاب انا اعصابي سايبه وحاسه بنفسي طايره ومش عايزه افووق من الاحساس
انا/ يعني هنفضل كدا ولا اي ههههه
نرمين/ اوعي تتحرك من فوقي ولا تخرجه من جوايا
انا/ اقطعه واسيبه جواكي طيب ههههه
نرمين/ بعد الشر اوعي تقول كدا تاني...
انا/ بهزر معاك ي عم.. مالك ف اي
نرمين/ لا ع خاطري بلاش الهزار دا
انا/ ماشي ي بطل متزعلش

فضلنا شويه عل الوضع دا لحد ما خلاص هدينا ونرمين فاقت من الغيبوبه ...

انا/ بقولك اي ي نرمين ما تقومي تعملي 2 قهوه وتيجي نقعد بره ع عايزك ف موضوع كدا. هاخد رأيك فيه
نرمين/ طب هقوم اخد شاور واخرج اعمل القهوه عل ما تاخد شاور انت كمان
انا/ تمام يلا بينا..

قامت نرمين خدت شاور وخرجت تعمل قهوه وانا دخلت اخد شاور بسرعه.. خلصت الشاور وخرجت لنرمين لاقيتها قاعده ف الانتريه قعدت معاها

نرمين/ موضوع اي بقي اللي هتاخد رأيي فيه
انا/ انا بفكر............
نرمين/ اايي انت بتتكلم بجد ي شهاب!؟

محدش يشتمني بقي بسبب قافلة الجزء.... 😂

نهاية الجزء الثالث..... انچووي 💥


غالبا ي شباب الجزء الرابع هيبقي يوم الخميس او الجمعه... 💥
برنس يا كبير قصه جميله كمل متبعينك
 
  • حبيته
التفاعلات: MohaB AhmeD
كل مره بتبهرني اكتر من الي قبلها بيكون عندي كلام كتير مدح للقصه بس دماغي بتعطل😂استمر بجد عالمي متتأخرش بالجديد
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
اي يمعلم
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و 2 آخرين
هتنزل الجزء الجديد امتي
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
فان الجديد النهارده الخميس
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
المعاد الساعه كام يسطي
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
رووووووعه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco, السنجل, النمر المقنع و 4 آخرين
إيه فين الجديد هننتظر كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, ناقد بناء و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة فشخ
ياريت تكمل علطول

كافيه المتعه 🥂 | السلسلة الثالثة |​


الجزء الاول......

ويلكم بااك من تاني ي بشوات المنتدي... كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد عل الجميع 💥🖤

اتمني اشوف تعليقاتكم وطبعا تفاعلكم الجميل 💥🖤

وقفنا السلسله اللي فاتت لما كنت مع نجوي ف اوضة المخزن ونيكتها نيكه سريعه وصوتها كان عالي لدرجة ان ف حد سمعها ودخل علينا الاوضه

شخص/ خلصتوا اللي بتعملوه ولا لسه...!؟

سمعت الكلمتين دول اتخضيت جدا لدرجة اني بعدت عن نجوي بسرعه ورفعت البنطلون بسرعه جدا... بلف ورايا اشوف مين اللي اتكلم لاقيت حد مش متوقع يبقي هو

نجوي/ استني بس ي حبيبتي وانا هفهمك كل حاجه بس بعد الحفله ما تخلص ونتكلم بهدوء
اميره/ مش محتاجه تشرحيلي حاجه ي ماما... انا عارفه من زمان انك بتعملي كدا بس مكنتش متوقعه انك بتعملي كدا مع شهاب والغريب انك تعرفيه ازاي
انا/ اهدي كدا ي اميره وخلينا نتكلم بعدين
اميره/ انا هاديه ي شهاب خالص بس ياريت حد يفهمني اي اللي كان بيحصل دلوقت دا ومن امتي بيحصل
انا/ ي اميره دي تاني مره وحصل صدفه وكمان معرفش انها مامتك غير النهارده ولو اعرف مكنتش هعمل كدا
اميره/ عارفه انك متعرفش انها مامتي والدليل اني لما جيت اعرفك عليها انت اتفاجأت وماما اتخضت وبعد كدا خليتني امشي اجيبلك مياه بس انا اخدت بالي وتابعتكم من بعيد خصوصا لما قولت هتقف معاها شوويه
انا/ طب خلاص ي اميره اقفلي عل الحوار دلوقت مش وقت كلام فيه وخلينا نطلع ع محدش يلاحظ تأخيرنا
اميره/ ماشي ي شهاب بس ليا طلب منك انت وماما
انا/ انتي هتستغلي الظروف ولا اي
نجوي/ استني بس ي شهاب.. عايزه اي ي اميره
اميره/ عايزه لما شهاب ينام معاكي تاني انا كمان ابقي معاكم ويعمل فيا زيك بالظبط
انا/ خخخخخخخ انتي مجنونه ي اميره ولا اي
اميره/ مجنونه لي ي شهاب... عشان عايزه احس بأنوثتي واعمل حاجه نفسي فيها ابقي مجنونه
انا/ لا دا انتي عقلك طاار فشخ وبدأتي تتهبلي
اميره/ لا مش هبله.. انا نفسي فيك من زمان من وقت مشكلتي وانت عارف اني جربت النيك ومش قادره خلاص استحمل قلته اكتر من كدا
انا/ اميره انتي مش ملاحظه ان امك واقفه وكمان عايزه تبقي موجوده وهي نايمه مع راجل تاني غير ابوكي
ماما/ مشكلة اي ونيك اي اللي جربتيه؟
انا/ مش وقته ي نجووي هفهمك بعدين
اميره/ انا هقولها... اللي انا كنت مرتبطه به نام معايا بس من طيزي وكان مصورني وعايز يفضحني بس شهاب دينا قالتله عل المشكله وهو اللي حلها وخلي الواد دا يبعد عني وانا من يومها ونفسي انام معاه بس هو مش راضي... هي ماما احسن مني ف اي ي شهاب ع تنام معاها ومش عايز تنام معايا زيها
انا/ بصي ي نجوي مش هقدر اقولك غير انك ربيتي شراميط زيك حرفيا... اتفضلي بقي اتصررفي كل دا بسببك انتي وبسبب هيجانك ابن الوسخه دا
نجوي/ طب اهدي ي شهاب... خلاص ي اميره مش وقته الكلام دا وخدي بالك انتي زوديتها اوي
انا/ هو دا ردك ي نجوي؟ مهو مش هتعرفي تتكلمي لانها مسكتك ف وضع مش كويس... بصي ي اميره انا لا نايم معاكي ولا نايم مع امك ولا عايز اعرفكم تاني ونصيحه مني ليكي متحاوليش تقربي مني او تزوقي دينا عليا ع اكلمك... هزعلك ي اميره.... مات الكلام نهائي

ظبطت لبسي وخرجت من الاوضه روحت عل كرستين ودينا واقفين قولتلهم انا ماشي ردت كرستين قالت استني همشي معاك انا كمان معرفش حد هنا غير دينا

دينا/ ف اي ي شهاب حصل اي مخليك متعصب كدا وعايز تمشي حتي من غير ما تسلم عل اميره
انا/ مفيش ي دينا وعموما اميره هتبقي تقولك كل حاجه واياكي تحاولي تصلحي المشكله وقتها هتبقي زيها
دينا/ مشكلة اي مش فاهمه حاجه
انا/ قولتلك هي هتقولك.. انا ماشي يلا ي كرستين

طلعت بره ومعايا كرستين ركبنا العربيه ومشينا

كرستين/ هتروح فين ع تهدي شوية بدل عصبيتك دي
انا/ اي مكان هادي مش فارقه
كرستين/ شوف تحب تروح فين وانا معاك
انا/ هنروح الفيلا عندك.. اي رايك؟
كرستين/ تمام يلا بينا

مشيت بالعربيه وصلنا للفيلا عند كرستين ودخلت قعدت وكرستين قالت هتعملي قهوه... بعد شويه جات كرستين بالقهوه وطبعا لازم الفضول يخليها تسأل حصل اي

كرستين/ بص هو انا قلقانه اسأل بس بصراحه حركة غريبه منك واكيد وراها مشكلة كبيره لو حابب تقول حصل اي انا سمعاك ولو مش حابب دلوقت يبقي خلاص
انا/ عارف ان الفضول هيموتك وتعرفي حصل اي وهقولك بس الكلام دا ميطلعش بره عني انا وانتي وبس
كرستين/ اوك مفيش مشكله

حكيت لكرستين علاقتي ب نجوي واللي حصل كله ف الحفله واللي اميرة طلبته مني

كرستين/ حاجه غريبه فعلا يعني من وسط كل الناس دي تطلع نجوي ام اميره بس الاغرب ان اميره تسكت وكمان تطلب انك تنام معاها هي وامها
انا/ بصي اميره عايزاني انيكها من زمان وانا واخد بالي بس كنت عامل عبيط وما صدقت شافت اللي حصل بيني وبين امها وعايزه تستغل الفرصه وتخليني انام معاها تقريبا كدا فاهمه ان هي مسكتني من ايدي او بمعني ادق انها قفشتني مع امها ف كدا انا هقلق واعمل اللي هي عايزاه بس انا قطعت علاقتي بيهم خلاص مش عايز اعرفهم هما الاتنين ودا رد فعل هي مكنتش متوقعاه خالص مني بس كدا احسن كتير
كرستين/ خلاص مش مهم بقي اللي حصل حصل انسي
انا/ عادي خالص الموضوع مش شاغل بالي اووي بس مش عايز دينا تدخل ف الحوار وتحاول تصلح المشكله... دينا كويسه وانا بحب تعاملها معايا ومش عايز اخسرها هي كمان
كرستين/ طب تخسرها لي هي ملهاش ذنب
انا/ انا فاهم... ع كدا قولتلها ملهاش دعوه بالمشكله لما اميره تحكي لها ومتحاولش تدخل نفسها ف الحوار ع انا فعلا مش عايز اخسرها هي كمان
كرستين/ خلاص انا هكلمها هقولها ملهاش دعوه وان انت واخد قرارك خلاص ومتفتحش الحوار معاك
انا/ كدا. تمام جدا
كرستين/ بس انت طلعت داهيه فعلا ههههه بقي تنام مع واحده عمرها ضعف عمرك ي مفتري
انا/ اهو اللي حصل بقي ي كرستين
كرستين/ يلا ما علينا خليك كدا. مع النسوان الكبيره وسيبنا احنا نولع وانت مش حاسس بينا كدا ههههه
انا/ انا زهقت من النسوان بجد وعايز بقي اركز ف ام حل لقعدتي دي مش عارف هقعد ازاي من غير شغل كدا وانا اصلا كنت بستني الليل ييجي ع انزل الكافيه اشوف ناس جديده واعدي وقتي
كرستين/ بص انا عندي حل... انت تشوف اي مكان كويس نفتحه كافيه لانك كويس ف ادارة الكافيه واكيد خير يعني مع الوقت الناس هتعرفك وهتيجي للكافيه ويشتغل ويبقي زي الفل
انا/ انتي عماله تقولي نشوف ونعمل... ي كرستين الفلوس اللي معايا متكفيش كل الكلام دا
كرستين/ شكلك بتنسي بسرعه... انا قولتلك شوف انت بس مكان والفلوس كتير ي شهاب وانا بصراحه عايزه ابقي شريكه معاك
انا/ طب مشكلة الفلوس اتحلت كدا.. طب المكان دا هجيبه فين ولا في حد اصلا هيبيع مكان هنا وكمان هيبقي غالي يعني ممكن فلوسك تطير عل المكان بس
كرستين/ ي عم الفلوس كتير ملكش دعوه انت ولو حتي فلوسي خلصت ممكن اطلب من بابا فلوس هقوله اني هدخل معاك مشروع. وهو مش هيرفض اكيد لانه حابك بعد ما قولنا له اللي عملته معايا
انا/ طيب خلاص خلينا نشوف مكان كويس ف منطقه حلوه ينفع يبقي كافيه ونشوف وقتها هنحسبها ازاي
كرستين/ خلاص نشوف المكان الاول وبعد كدا هتتحل
انا/ بقولك اي.... هو القلب اللي بين الجبلين اخباره اي؟
كرستين/هههههه كويس ي عم بس مزنووق
انا/ مهو انا طالبه معايا افك زنقته دي الصراحه صعباان عليا فششخ وكمان عايز اسلم عل الجلبين بنفسي ههه
كرستين/ دا بجد ولا بتعشمني هههه
انا/ بجد ي عم... بتعرفي ترقصي؟؟
كرستين/ اه بعرف بس لازم اغير هدومي الاول والبس حاجه مناسبه ع اعرف ارقص
انا/ خلاص انا قاعد مستني اهو عايز اتفرج عل رقصك وانا اللي هحكم سواء بتعرفي او لا
كرستين/ طب تعالي نطلع فوق احسن
انا/ اطلعي غيري وظبطي نفسك ولما تخلصي ابقي ناديلي وانا هطلعلك
كرستين/ اوكي هخلص واناديلك

طلعت كرستين الدور التاني للفيلا تغير هدومها وانا قعدت تحت استنيت شويه وبعد حوالي ربع ساعه لاقيتها بتنادي عليا قومت طلعت لها فوق دخلت اوضة نومها اللي كانت واقفه مستنيه قدامها ولاقيتها لابسه قميص نوم احمر شفاف من عند بزازها لولا البرا السودا كان زمان بزازها كلها بانت والقميص مجسم عليها كأنه مصنوع ليها بالتحديد يدوب مظبوط عل جسمها بالظبط ولابسه اندر اسود بردو باين من تحت القميص لانه شفاف خالص مش مخبي حاجه وقصير لحد تحت كسها بحاجات بسيطه جدا كانت سكسي فشخ

انا/ احاا اي الجمال دا ي بنتي يخربيت حلاوتك
كرستين/ عجبك القميص؟
انا/ المهم اللي لابس القميص هو اللي عاجبني اكتر وكمان القميص عليكي تحفه حرفيا وجسمك ابيض ومتناسق فشخ مخليني هغتصبك حالا هههه
كرستين/ لا براحه عليا انا مش قدك
انا/ انا هقعد هنا وانتي وريني رقصك بقي

بدأت كرستين ف الرقص وبترقص بطريقه حلوه جدا وجسمها كله بيتهز ويتحرك فنانه ف الرقص حرفيا خلتني هايج جامد قومت قلعت هدومي كلها م عدا البوكسر وقعدت عل السرير تاني لحد ما هي خلصت رقص وكانت تعبت منه نامت عل السرير تاخد نفسها

انا/ تصدقي طلعتي رقاصه عالميه هههه
كرستين/ عجبك الرقص بجد
انا/ اه جدا بتعرفي ترقصي حلو جدا وكمان جسمك بيتهز بطريقه تتعب الاعصاب وتوقف المشاعر هههه
كرستين/ ما انا ملاحظه المشاعر اللي وقفت اهي ههه
انا/ طب خدي بالك منها ع ممكن تعورك ههه
كرستين/ لا انا عايزاه يمتعني مش يعورني

لاقيتها بتمد ايديها تمسك زوبري من فوق البوكسر تدعك ف راسه وتحرك ايديها عل زوبري كله وانا حرفيا روحت ف دنيا تانيه من حركة ايديها الناعمه بس تمالكت نفسي وقومت قلبتها عل ضهرها عل السرير وبقيت فوقها ببوس ف شفايفها واعضها منهم وايدي بتتحرك عل جسمها كله وبقيت بدعك بايدي ف بزازها جامد ونزلت ايد تحت ضهرها فكيت البرا بتاعتها لاقيت بزازها خدت راحتها من زنقة البرا فيهم قومت منزل حمالات القميص بتاعها ومقلعها البرا خالص ونزلت عل بزازها ببوقي وخدت الحلمه الشمال بين سناني اضغط عليها بشويش شويه وايدي بتلعب ف حلمة بزها اليمين وبقرصها منه وكرستين بتتأأأن من المتعه بصوت خفيف واهااات منها خفيفه وانا بمص ف بزها الشمال ببوقي وايدي بتفرك ف بزها اليمين من حلمة البز وقومت ماسك بزازها الاتنين بين ايدي ونازل عليهم ببوقي بقيت برضع ف بزازها الاتنين وايدي بتفرك ف لحم بزازها من الجنب وكرستين تضغط عل راسي ف بزازها اكتر... ركزت ف رضاعة بزازها ببوقي ونزلت ايدي عل كسها من فوق الاندر بقيت ادعك شفرات كسها واقرصهم من فوق الاندر قرص خفيف وحسيت بزنبورها واقف وكبير قد عقلة صوباع بقيت اركز عليه اقرصه واشدها منه شوويه فضلت عل الحال دا 5 دقايق تقريبا كانت كرستين بتصووت وبتنزل عسل كسها وبتفرك بوسطها تحتي وانا مركز ف قرص زنبورها وعض ف بزازها لحد ما لاقيتها هديت خالص بعد ما نزلت عسلها قومت من فوقها ع تهدي شويه

انا/ اتبسطتي من اللي حصل؟
كرستين/ اوي اوي ي شهاب ايدك بهدلتني. امال بقي دا (بتمسك زوبري) هيعمل فيا اي
انا/ لما تهدي بس نشوف هيعمل اي
كرستين/ لا لا مش ههدي غير وهو جوايا وينزل لبنه فيا كمان انا عايزه احس به وبلبنه
انا/ لبن اي اللي جواكي دا .. انتي عايزه تحملي؟
كرستين/ لا مش هحمل انا مركبه جهاز منع حمل من زمان ع اللي كنت مرتبطه به كان بيجيبهم جوايا
انا/ طالما كدا يبقي اشطا نجيبهم واحنا مطمنين

قامت كرستين قعدت عل الارض نزلت بوكسري كان زوبري نص واقف مسكته بايديها بدات تمصه وتلحس ف راسه وتمشي بلساانها عل زوبري كله من راسه لعروقه حتي فتحة زوبري بقت تدخل طرف لسانها جواها والحركه دي بتخليني هايج نيييك وممكن افششخ اللي معايا بسببها فضلت كرستين تمص وتلحس ف زوبري شويه مش كتير لحد ما وقفتها وانا وقفت وقلعتها القميص والاندر كمان ونزلت عل كسها ببوقي بقيت الحس بواقي عسلها وادخل لسااني جوا كسها وامسك زنبورها بين سناني شويه اخربشه وبين شفايفي شويه امصه لحد ما حسيت انها خلاص مش قادره تقف... قومت وقفت قدامها وبقيت ببوس في شفايفها بعنف وبعضهم من هيجاني لاقيتها قامت رافعه نفسها بقيت شايلها وهي قافله رجليها عل وسطي وانا واقف قومت ماسك زوبري بايدي بقيت احك راس زوبري ف كسها وبين شفرات كسها امشي بزوبري وادخله مره واقوم مخرجه تاني لحد ما كرستين خلاص هيجانها موتها وقالتلي دخله بقي ي شهاب تعبت قومت مثبت زوبري عل اول كسها قومت رازع زوبري كله مره واحده ف كسها بكل قووتي قامت مصوته ف ودني جامد حرفيا لاقيتها بتحضني جامد وانا واقف شايلها بقيت ارفعها من طيزها وانزلها عل زوبري وزوبري بيبقي مقابل كسها رزع قومت منيمها عل السرير عل ضهرها وانا فوقها وهي قافله عل وسطي برجليها قومت فاكك رجليها وماسكهم ونازل عل كسها بزوبري نييك بسرعه وجاامد جدا كنت بحفر ف كسها من هيجااني عليها لانها جسمها جامد حرفيا وابيض نيييك.. شوية وسيبت رجليها ونزلت بجسمي عليها وزوبري بيدخل ويخرج ف كسها بسرعه نييك وانا ماسك بزازها بين شفايفي ارضعهم وامص ف الحلمه جامد جامد وايدي بتفعص ف لحم بزازها اضغطهم لجوا بوقي كلهم وانا بنييك كسها بكل قوووتي... نزلت بايد عل زنبورها بقيت ادعكه واخربشه وانا بنيكها وبفعص ف بزازها وكسها بيتفششخ من زوبري استمرت عل الوضع دا 10 تقريبا لحد ما حسيتها بتنهج بسرعه قومت مقومها تاخد نفسها شويه وخليتها تبقي وضع الدوچي ورجليها مفشوخه شوويه بقي كسها ظاهر كويس ليا خليتها عل طرف السرير وانا وراها عل الارض واقف ومسكت زوبري بقيت احكه ف كسسها براسه وقومت مدخل زوبري برااحه خالص حسيت روحها بتتسحب.. بقيت ازود نيك مره ف مره لحد ما بقيت انيكها بسرعه وايدي بتفرك ف كسها من تحت والايد التانيه ماسك شعرها بشدها عليا وانا برزع ف كسها بكل قووه وسررعه 5 دقايق عل الوضع دا كانت كرستين جسمها بيترعش قومت مخرج زوبري وبقيت بدعك ف كسها بايدي بسرعه ومركز عل زنبورها جامد لحد ما نزلت كل عسلها لاقيتها بتنزل بجسمها عل السرير من التعب قومت رافع وسطها لفووق تاني وماسك شعرها اكتر ومدخل زوبري ف كسها من تاني وبقيت بنيكها جامد اكتر وبنييك بسرعه اووي ع انزل لبني خلاص زوبري فيه ناار وكرستين خلاص مش مستحمله وصوتها بقي عالي اهااتها عاليه نييك وانا بنيك فيها اجمد لان الصووت بيهيجني اصلا فضلت عل الوضع دا 5 دقايق كمان بنيك اجمد واسرع لحد ما خلاص لبني بدأ ينزل ف كسها دفعات ورا بعض مع اول دفعة لبن مني ف كسها لاقيتها بتصوووت وبتقوولي ناار ي شهااب لبنك سخن اووي كملت نييك فيها لحد ما زوبري نزل كل لبنه ف كسها... من المجهوود اترميت فووق كرستين وهي عل بطنها

فضلنا 5 دقايق عل الوضع دا ناخد نفسنا ونرتاح شوويه من النيكه دي كانت حلوه فشخ

كرستين/ شهااب انت مفتري بجد انا مش قادره اتحرك من مكاني من اللي عملته فيا دا
انا/ انا مالي ي عم ما انتي اللي جامده نييك
كرستين/ بجد تعبت اووي انا عمري ما اتعمل فيا كدا بس بجد اتمتعت اووي وبصراحه انت خبره فشخ ف السرير
انا/ اي خدمه ي قمرايه وانا كمان اتمتعت بس لسه مطمنتش عل القلب هههههه هو فين صحيح
كرستين/ اهو ي عم تعالي قرب مني شوفه ههه

قربت من كرستين فعلا ومسكت السلسله رفعتها لفووق ونزلت عل بزازها تاني بقيت ارضع فيهم والعب ف الحلمه بطرف لسااني وكرستين عماله تتأووه

كرستين/ كفايه ي شهاب مش قادره بجد
انا/ وانا بردو مش قادر اشوف البزاز دي قدامي واسيبها ف حالها حاسس اني عايز اكلهم اكل مش بس ارضعهم
كرستين/ بتتعبني ي شهاب بجد خلاص اعصابي ساابت ع الاخر ااامممممم
انا/ سيبيني ي كرستين ارضع منهم شويه

كملت رضاعه ف بزازها جامد كأني باكلهم وبقيت كل فتره صغيره امسك الحلمه بين سناني اضغط عليها وشوية احرك طرف لساني عل حلمات بزازها وشوية امسك لحم بزازها بين سناني اعضهم لحد ما بزازها بقت حمره ددمم من المص والرضاعه والعض فيهم كانت كرستين خلاص راحت مني خالص وسايحه ع الاخر وسايبه نفسها ليا اعمل كل اللي عايز اعمله ف بزازها وايدي اللي نزلت عل كسها مدخل صوباعين ف كسها بفركه واحركهم جواه بسرعه كأني بنيكه وضافري اللي بقي بيلمس ف زنبورها يخربشه وكل اللي كرستين تعمله انها تتأووه واهااتها تطلع بصووت مسموع

كرستين/ مش قادره ي شهاب قووم ع خاطري نيكني ي شهاب افشخلي كسي بليز ي شهاب مش قادره خلاص
انا/ عايز اكل بزازك الاول ي كرستين حلوين اوي
كرستين/ ع خاطري ي شهاب دخله مش قادره

قومت وقفت عل الارض وقربت كرستين عل طرف السرير وفشخت رجليها عل الاخر وقربت من كسها بزوبري بقيت بمشي زوبري عل كسها من بره ادعك شفراتها وزنبورها شويه وقومت ماسك زوبري مدخل راسه ف كسها وبقيت ادخله حته حته وقومت رازع باقي زوبري كله مره واحده لاقيتها صوتت جامد وبتحاول تبعد قومت شاددها عليا من رجليها وكملت نييك ف كسها وبقيت برزع زوبري اجمد واسرع وانا موطي وماسك بزازها بايدي بفركهم جامد وزوبري ف كسها بيحفر فيه جامد وكرستين ماسكه ف السرير بايديها واهااتهاا عاليه فششخ وانا بنيك اسرع واجمد من الاول

انا/ كرستين انتي اتناكتي ف طيرزك؟
كرستين/ اه اتناكت فيها بس من فتره طويله
انا/ اي رايك انيك طيزك شويه
كرستين/ هتتعبني ي شهاب وتوجعني اوي
انا/ ملكيش دعوه انا هتصررف

قومت من فوقها وعدلتها خليتها وضع الدوجي موطيه وانا وراها فاشخ رجليها بقي كسها وطيزها ظاهرين قدامي كويس قومت مدخل زوبري ف كسها بنيكه وبدات ادخل صوباعي الصغير ف خرم طيزها بشويش وانا بنيك كسها علشان متحسش بوجع طيزها واستمرت عل كدا شويه.. انيك ف كسها وابعبص طيزها بصوباع واحد وبعد شويه بقوا صوباعين وبعدين زودت نييك ف كسها اسرع واجمد وقومت مدخل 3 صوابع ف طيزها اتوجعت شويه لكن من نييكي لكسها بسرعه نسيت الوجع وقلب متعه معاها واستمريت عل الوضع دا شويه لحد. ما لاقيت طيزها بقت تاخد 3 صوابع بسهوله... كملت نيك ف كسسها شوويه وانا ببعبص ف طيزها طول ما انا بنيكها لحد ما خرجت زوبري من كسها وبدأت ادخل راس زوبري بشويش خالص ف خرم طيزها.. دخلت راس زوبري وبقيت ثابت مبتحركش لحد ما تتعود بس بقيت افرك ف كسها والعبلها ف زنبورها ع متتوجعش وقومت مدخل حته كمان من زوبري ف طيزها والعب ف كسها وزنبورها اجمد وادخل كمان حته من زوبري ف طيزها وادعك كسها بردو لحد ما نص زوبري بقي ف طيزها وبقيت ادخله واخرجه ف طيزها بشويش لحد ما اتعودت وبقت تطلب انيك طيزها وادخل باقي زوبري.. بدأت ادخل زوبري كله ف طيزها براحه خالص لمدة قصيره وبعد كدا بقيت بنيك ف طيزها بسرعه شويه لحد. ما خلاص طيزها بقت بتاخد زوبري كله بقيت انيكها بسرعه وجامد وايدي بتضرب عل طيزها اهيجها اكتر واستمريت عل الوضع دا شويه حلوين وبقيت امسك شعرها اشدها علي زوبري وارزع زوبري ف طيزها بسرعه وجامد وانا بلعب ف كسها وزنبورها بايدي لحد ما بقت تجيب ف عسلها وتصووت وانا بنييك طيزها كانت هي خلصت تنزيل عسل من كسها وانا قربت اجيب لبني قومت مسرع دخول زوبري ف طيزها وانا بشدها من شعرها وكملت ل 5 دقايق نيك ف طيزها وبدأت انزل لبني ف طيزها وهي توحوح من سخونته ونزلت كل اللبن فيها ونمنا عل السرير نرتاح من المعركه الشديده دي... اول مره انيك مرتين ورا بعض من هيجاني عليها وعلي جسمها الجميل

انا/ كرستين انا تقريبا كدا خلاص مبقتش قادر ههه
كرستين/ بجد انت اللي مش قادر ي مفتري انت
انا/ اول مره انزل لبني مرتين ف نيكه واحده
كرستين/ عل حظي انا تعمل كدا.. بجد انا خلاص فصلت ومبقتش قادره اتحرك نهائي حاسه بنار ف كسي وطيزي
انا/ المهم عندي انك اتمتعتي وبس
كرستين/ اتمتعت جدا بس مش قادره اقوم من عل السرير ومش حاسه بأي حاجه خالص
انا/ اهدي بس لما جسمك يهدي شويه وندخل ناخد شاور بارد هتلاقي نفسك بقيتي تمام وترجعي لطبيعتك وبعدين انتي من بدري وعايزه دا يحصل ولما يحصل تفضلي تلوميني كدا
كرستين/ مش بلومك بس الصراحه انت افتريت عليا جامد ي شهاب
انا/ صدقيني دا مش افتري.. دا هيجان عليكي وعل جسمك اللي عجبني جدا جدا ولو مش عارف انك تعبتي انا عندي استعداد اقوم اكمل نييك فيكي كمان ههههه
كرستين/ لا لا ع خاطري مبقيتش قادره ي شهاب
انا/ خلاص ي قمر كفايه كدا النهارده... قومي بقي خلينا ناخد شاور ونخرج نقعد بره ف اي مكان نغير جو بدل اليوم اللي اتقفل بدري بدري دا
كرستين/ اليوم اتقفل اه بس انت فتحته وفتحتني كمان
انا/ خلاص ي عم ولا تزعلي نفسك مش هلمسك تاني
كرستين/ لا لا انا بهزر معاك ي شهاب متبقاش رخم
انا/ ما انا بهزر ي بنتي هو انا يعني هسيب الجسم دا ف حاله.... قومي يلا خلبنا ناخد شاور الساعه بقت 12 اهي بقالنا كتير عل السرير ي مفتريه هههه
كرستين/ يلا بس ع خاطري بلاش تعمل حاجه تاني
انا/ متقلقيش هناخد شاور سريع ونخرج ننزل

دخلنا اخدنا شاور وخرجنا لبسنا وركبنا العربيه مشينا شويه واستقر الوضع اننا نقعد عل كافيه نشرب قهوه

كرستين/ دا كافيه كنت بقعد هنا مع صحابي تحب نقعد هنا شويه نشرب قهوه او اي حاجه
انا/ تمام مفيش مشكله اي تغيير وخلاص
كرستين/ اوكي اركن العربيه ويلا ندخل

ركنت العربيه ونزلنا دخلنا الكافيه قابلني شاب روش كدا رايق ف نفسه بس الغريب انه طلع عارفني

الشاب/ اهلا بيك ي هندسه منور المكان
انا/ حبيبي ي باشا تسلم ي غالي
الشاب/ اتفضل ي هندسة ترابيزه هاديه خالص
انا/ انا قولت بردو انك رايق وبتفهم الناس بسرعه
الشاب/ حبيبي ي هندسه.. 5 دقايق واجي لحضرتك اشوف طلباتك
انا/ تمام ي غالي شكرا

كرستين/ محترم اوي الشاب دا ي شهاب
انا/ اه حدا وشكله رايق وبيفهم وكمان بيعرف يتعامل مع الزبون اللي داخل المكان كويس جدا
كرستين/ دي حقيقه عامل زيك بالظبط
انا/ افتكرت دلوقت اول ما اشتغلت ف الكافيه كنت زيه كدا.. كنت بقابل الناس بنفس الطريقه دي بردو

بعد شويه رجع تاني الشاب دا

الشاب/ أأمرني ي هندسه تحب تطلب اي
انا/ طب كمل روقانك وشهامتك وتشوف الانسه الاول... ladies First ي غالي
الشاب/ اسف ي هندسه.. تحبي تطلبي اي ي هانم
كرستين/ ممكن عصير فراوله فريش لو سمحت
الشاب/ تمام ي فندم... طبعا حضرتك ي هندسه هتشرب قهوه سااده كالعاده مشروبك المفضل
انا/ ثواني كدا..!!! انتي تعرفني؟؟
الشاب/ مش حضرتك المهندس شهاب بردو؟
انا/ دا انت تعرفني فعلا.. طب ازاي لان انا مش اعرفك وتقريبا اول مره اشوفك يعني
الشاب/ ي هندسه انا بقعد ف الكافيه اللي انت مسئول عنه... وعارفك كويس جدا وكمان حابب شخصيتك
انا/ اممم فهمت.. عموما تسلم ي صاحبي عل ذوقك دا
الشاب/ حبيبي ي هندسه... معلش ف السؤال بس... دي اول مره اشوفك تقعد ف كافيه غير بتاعك
انا/ اولا الكافيه مش بتاعي ي صاحبي انا كنت ماسك الكافيه بس حصل مشكله بيني وبين صاحب الكافيه فسيبته وممكن تلاقيني عندك هنا كتير ههههه
الشاب/ ي نهار ابيض دا انت تنور ي هندسه.... بس دي خساره للكافيه التاني فشخ هيخسر كتير بسبب انك سيبته لان اسلوب حضرتك وطريقتك هي اللي كانت بتخلي الناس تروح الكافيه وانا واحد منهم كنت بحب اقعد ف الكافيه بسبب اسلوبك الجميل.. يلا خير
انا/ خير ي صاحبي كله نصيب
الشاب/ طب هستأذن و 5 دقايق وطلبات حضراتكم تكون موجوده
انا/ اتفضل ي غالي

كرستين/ صدقتني بقي لما اقولك. ان انت اللي عامل للكافيه سعر وبدونك حاله هيقف خالص
انا/ قفلي عل الموضوع دا ي كرستين مش وقته

ف نفس الوقت عند دينا واميره

اميره/ بس ي دينا هو دا اللي حصل كله
دينا/ يلهوووي يعني شهاب كان بينام مع مامتك وانتي شوفتيهم سوا ف اوضة الجنينه
اميره/ دي كانت تاني مره ينام معاها هو قالي كدا
دينا/ هما يعرفوا بعض منين اصلا
اميره/ اللي فهمته انه مكنش يعرف انها مامتي.. يعني واحده ونام معاها مره واتفاجأ لما انا جيت اعرفه عليها ف الحفله وماما حسيتها مخضوضه
دينا/ طبعا انتي زعقتي معاه ع كدا زعل ومشي
اميره/ لا مزعقتش انا طلبت منه انه وقت ما ينام مع ماما تاني ابقي انا موجوده معاهم وينام معايا زيها ع كدا اتعصب وقطع علاقته بيا وب ماما كمان وقالي اياكي تخلي دينا تكلمني ف الموضوع لانه هيزعلني لو عملت كدا
دينا/ انتي اتهبلتي ي اميره ولا اي.... تنامي معاه انتي ومامتك ازاي دا جنان
اميره/ ي دينا ما انتي عارفه اني هموت واتناك من شهاب ودي كانت فرصه بالنسبه ليا
دينا/ اللي قولتيه دا ميتفهمش غير انه لووي دراع ع انتي شوفتيه مع امك يبقي تخليه ينيكك ع تسكتي... و رد فعل شهاب دا اقل حاجه ممكن يعملها.... انا بصراحه ي اميره مش هدخل نفسي ف الحوار دا ع شهاب قالي لو خاولت اتدخل هيقطع علاقته بيا وكمان مش هيبقي عندي حق اني اداقع عندك اصلا بعد اللي قولتيه دا
اميره/ حتي انتي ي دينا هتتخلي عني
دينا/ اللي قولتيه مينفعش يتقال وانتي عارفه شهاب وطبعه طالما قطع مع حد يبقي خلاص مش هيرجعله ولو انا حاولت يبقي خسرت شهاب انا كمان يعني خسرت مش هستفاد... خلينا صحاب ي اميره وبلاش تدخليني ف الموضوع دا احسن.. انا همشي عايزه حاجه
اميره/ لا شكرا... وبعدين شهاب دا شايف نفسه عل اي مهو بني ادم زيه زي اي حد يتمني اشاورله بصوباعي
دينا/ طب.طالما كدا يبقي سيبك منه بقي بس احب اقولك انك مقتنعه ان شهاب مش زي حد ... يلا سلام

مشيت دينا من عند اميره ركبت عربيتها وطلعت فونها ورنت عليا

عندي انا وكرستين

انا/ دينا بترن عليا
كرستين/ طب رد عليها شوف ف اي

انا/ ايون ي دينا
دينا/ انت فين ي عم شهاب قلقتني عليك
انا/ انا تمام.. قاعد ف كافيه مع كرستين
دينا/ رايقين اوي وقاعدين ف كافيه كمان... طب ابعتلي لوكيشن اجي اقعد معاكم ولا مش عايزني اجي
انا/ مش عايزك تيجي لي يعني.. هبعتلك لوكيشن وتعالي اقعدي براحتك ي ستي
دينا/ طب تمام.. 5 دقايق وتلاقيني عندك
انا/ اوك.. سلام

كرستين/ ف حاجه مهمه؟
انا/ لا عايزه تيجي تقعد معانا هبعتلها لوكيشن المكان وتيجي ولا عندك مشكله مش عايزه انها تيجي
كرستين/ لا طبعا انا حتي بحب دينا اكتر حد ف الشله
انا/ عموما هي جايه ف الطريق
كرستين/ تمام... بقولك اي ي شهاب ما تسأل الشاب دا عن اي مكان بيتأجر او يتباع حتي ينفع يبقي كافيه ممكن يكون عارف مكان كويس
انا/ فكره كويسه.. استني اهو جااي اهو

الشاب/ اتفضلي ي هانم العصير... اتفضل ي هندسه قهوتك وانا اللي عاملها لحضرتك بنفسي
انا/ حبيبي تسلم ايدك ي.....
الشاب/ اسمي حساام ي هندسه
انا/ حبيبي ي حسام.. بقولك اي عندي استفسار صغير
حسام/ اتفضل ي هندسه اسأل
انا/ متعرفش اي مكان ف منطقه كويسه بيتباع او يتأجر حتي ينفع يبقي كافيه
حسام/ ع افهم بس.. انت عايز تأجر كافيه ولا تشتريه
انا/ لا انا عايز اعمل مشروع خاص بيا بس لسه بدور عل مكان كويس ينفع يبقي كافيه يعني منطقه حيويه
حسام/ طب عندي ليك حاجه حلوه وممكن تعجبك... اي رأيك ف المنطقه دي ومكان الكافيه دا
انا/ كنت لسه هقولك لو يبقي مكان زي دا ف منطقه زي دي .. هو دا اللي انا بدور عليه
حسام/ طب الكافيه دا بيتباع.. صاحبه عايز يبيعه لانه عايز يسافر ومحتاج فلوس
انا/ بتتكلم بجد!! طالب فيه كام دا
حسام/ مش عارف الرقم بالظبط ي هندسه الصراحه بس انا ممكن اخليك تقعد مع صاحب الكافيه ولو اتفقتم يبقي تمام بس ليا طلب.. تخليني شغال معاك اي حاجه
انا/ ي حسام انت شاب برنس ومرزق وسيبها بس تكمل وانا هظبطك... طب فين صاحب الكافيه
حسام/ موجود ف مكتبه جوا.. ثواني ابلغه واجيلك
انا/ تمام بس عايزك تشرحله الحوار كله وتفهمه عايز اقابله لي ع بس ننجز ف الكلام
حسام/ تمام ي هندسه.. اديني 10 دقايق بس
انا/ خد وقتك ي حسام

نهاية الجزء الاول........ انچووووي 💥🥂🖤



اولا..... اسف جدآ عل التأخير دا كله بس حرفيا غصب عني ظروف شغل تحكم وعلي قد ما اقدر هحاول متأخرش تاني الوقت دا...

ثانيآ بقي.... كنت بفكر ف حوار كدا اللي هو سلسله تبقي قصاد القصه هتبقي عباره عن مواقف وتجارب حقيقيه لناس موجوده هنا بس مش حابه انها تظهر نفسها او مش عايزه حد يعرفها وطبعا لو حصل والفكره عجبت الناس وحد حب يحكي تجربه له انا هحاول اضيف من عندي لمسات تخلي ليها كاريزما نوعآ ما... اتمني كل شخص يقول رأيه ف كومنت عل الاقتراح دا...

ثالثا.... حابب اشكر كل الناس اللي تفاعلت وسابت مومنت جميل زيها وبصراحه مكنتش متوقع ان القصه مهمه عند ناس كتير كدا واتمني ان تكون احداث القصه عاجبه الناس واكون قادر ابسطكم...


اسف تاني ي بشوات... 💥


........... 🥂............ 🥂........... 🥂..........


الجزء الثاني......

حسام/ طب الكافيه دا بيتباع.. صاحبه عايز يبيعه لانه عايز يسافر ومحتاج فلوس
انا/ بتتكلم بجد!! طالب فيه كام دا
حسام/ مش عارف الرقم بالظبط ي هندسه الصراحه بس انا ممكن اخليك تقعد مع صاحب الكافيه ولو اتفقتم يبقي تمام بس ليا طلب.. تخليني شغال معاك اي حاجه
انا/ ي حسام انت شاب برنس ومرزق وسيبها بس تكمل وانا هظبطك... طب فين صاحب الكافيه
حسام/ موجود ف مكتبه جوا.. ثواني ابلغه واجيلك
انا/ تمام بس عايزك تشرحله الحوار كله وتفهمه عايز اقابله لي ع بس ننجز ف الكلام
حسام/ تمام ي هندسه.. اديني 10 دقايق بس
انا/ خد وقتك ي حسام

كرستين/ اي الحظ الجميل دا.. ادعي بقي ان الموضوع يمشي ونعرف ناخد منه الكافيه دا لانه شكله كويس وموقعه حلو
انا/ بس ف نقطه انتي مش واخده بالك منها
كرستين/ نقطة اي دي...
انا/ الكافيه اللي كنت فيه عل بعد شارعين من هنا يعني ممكن احمد يفهم اني اشتريت دا بسبب اني عايز اقطع رزقه او الجو دا.. انتي فاهمه بقي الدماغ التعبانه لما تفكر
كرستين/ مفيش الكلام دا كل واحد بياخد رزقه وبعدين احنا مكناش نعرف انه بيتباع.. **** اللي مسهل الامور وياريت يبقي من نصيبنا لانه حلو وانت هتعرف تشغله كويس وتخليه احسن من التاني كمان
انا/ بظروفها بقي لما نشوف صاحبه طالب اي فيه

بنتكلم زي ما احنا انا وكرستين... دينا وصلت الكافيه وقعدت معانا بعد السلامات والاحضان

دينا/ مالك بقي ي عم شهاب متعصب لي الموضوع مش مستاهل كل دا واهو خلص خلاص
انا/ دينا انتي اكيد اميره قالتلك كل حاجه وفاهمه ان دا جنان رسمي ورد فعلي اصلا كان ابسط من الطبيعي بتاعي لولا اني مسكت نفسي كنت فشختها هي وامها
دينا/ انا قولتلها كدا وقولتلها اني مليش دعوه بالحوار خالص لاني مش عايزه اخسر شهاب
انا/ كدا انتي تمام وعلاقتنا هتفضل جميله
كرستين/ خلاص بقي ي جماعه ننسي الموضوع دا خلونا نركز ف الحوار تاني ي شهاب
دينا/ حوار اي دا.. حصل اي تاني.!؟
كرستين/ محصلش ي بنتي دا الكافيه اللي احنا قاعدين فيه دا صاحبه عايز يبيعه وشهاب بيفكر يشتريه ويشغله هو ويبقي مشروعه الخاص به
دينا/ تصدقي فكره جميله جدا وشهاب استاذ ف الاداره وهيخلي الكافيه دا احسن من التاني بكتير ومع الوقت هيتعرف انه بتاعه ومش بعيد كل اللي كانوا بيروحوا الكافيه التاني عشانك ينقلوا هنا لما يعرفوا ان دا بتاعك انت شخصيا
انا/ اهي دي نقطه تانيه خايف منها... لان احمد كدا هيفتكر اني واخد الكافيه دا ع اخد الناس اللي تبعي واقطع عليه شغل الكافيه.. تفكيره هيوصله لكدا انا عارف
دينا/ بص يوصله ميوصلوش ملناش فيه... دا بني ادم غبي اصلا ومن غيرك مكنش الكافيه هيبقي معروف كدا يعني بدل م يحافظ عليك يقوم هو اللي يلغبط بالكلام معاك.. بصراحه انا مبسوطه فيه ع تنك ومغرور اووي
انا/ فوكك ي دينا اللي حصل بقي

واحنا بنتكلم رجع حسام ومعاه راجل ف حدود 40 سنه

حسام/ ي هندسه دا الاستاذ ماهر صاحب الكافيه
انا/ (قومت وقفت) اهلا استاذ ماهر اتفضل اقعد
ماهر/ اهلا بيك ي هندسه لو سمحت تنوري ف المكتب احسن ع نتكلم براحتنا.. دا بعد اذن الهوانم طبعا
كرستين&دينا/ طبعا اتفضلوا براحتكم

مشيت مع ماهر دخلنا مكتبه وقعدنا نتكلم ف التفاصيل

ماهر/ اتفضل ي هندسه منور
انا/ شكرا لحضرتك جدا
ماهر/ ندخل ف الموضوع ع طول احسن
انا/ ياريت... انا بحب كدا جدا توفير للوقت والمجهود
ماهر/ تمام ي هندسه... دلوقت حسام فهمني اللي حضرتك قولتله عليه وانك محتاج الكافيه دا تشغله انت
انا/ كلام مظبوط وسألته بردو عن الرقم اللي حضرتك طالبه ف الكافيه بس قالي انه ميعرفش
ماهر/ طب حضرتك تبص عل الكافيه الاول وتشوف كل حاجه فيه بنفسك وبعدين نتكلم ف الرقم
انا/ بص حضرتك... انا اول ما ادخل مكان بقدر اوصل لتفاصيله من نظرة عين ولو حضرتك بتتكلم عن الديكور والحاجات دي... ف دي حاجه عاديه خالص مش مهمه لان كدا كدا هغير فيه حاجات بطريقتي انا
ماهر/ اللي حضرتك تشوفه طبعا
انا/ نتكلم بقي ف طلبات حضرتك.. طالب فيه كام؟
ماهر/ بص ي هندسه المكان دا ف منطقه كويسه جدا وحيويه ف لما اطلب فيه مليون ونص مظنش انهم كتير وحضرتك عارف ان المشاريع دي بتجيب مصاريفها
انا/ انا حابب فيك جدا انك دوغري وقولت الرقم من غير تذويق بس بردو ليا تعليق صغير
ماهر/ اتفضل ي هندسه انا سامعك
انا/ استاذ ماهر انت عارف ان لسه ف مصاريف للكافيه بعد ما اشتريه وهيبقي مبلغ كبير وكمان متنساش ان ف كافيه قريب من هنا بشارعين بس ودا سبب ان الكافيه هنا من شغال كويس لان التاني ساحب كل الناس ودي حاجه هتتعبني اني اربي زبون من تاني ومش سهله اكيد ف الرقم دا كبير جدا للاسف.. لو حضرتك عندك نيه تقلل السعر شويه يبقي هنتفق اكيد لكن لو مصمم عل السعر دا ف بصراحه السعر عالي اووي عليا ومش معايا السيوله الكافيه اني اشتريه ولا اظبطه بعد كدا
ماهر/ طب احب اسمع رقم منك
انا/ بلاش انا اقول لان كلامي ممكن ميعجبكش
ماهر/ ادينا بندردش ي هندسه
انا/ هدفع فيه مليون بس
ماهر/ مش شايف انك نزلت كتير من المبلغ
انا/ لسه قايلك ي استاذ ماهر ان لسه ف مصاريف وكمان الكافيه اللي موجود بعده بشويه هيأثر عليا جدا يعني اصلا مليون كتير.. استاذ ماهر لولا ان الكافيه دا مش شغال كويس انت مكنتش هتفكر تبيعه من الاساس ف انا اديتك عرض ما اظنش انه يترفض اصلا وانت الكسبان ف كل الحالات وطبعا القرار يخصك انت
ماهر/ طب ممكن تديني مهله لحد بكره بليل ويكون الرد جاهز سواء موافقه او رفض
انا/ تمام جدا... دا رقمي الشخصي هستني مكالمه من حضرتك ف اي وقت تحبه بس ياريت بلاش تأخير
ماهر/ بكره بليل بالكتير يكون الرد عن حضرتك
انا/ تمام.. شكرا لاستقبالك الجميل استاذ ماهر

خرجت من المكتب رجعت للترابيزه وحكيت للبنات اللي حصل واني لسه مستني رده بكره بليل

كرستين/ انا شايفه ان مليون حلو اوي عليه
دينا/ هو مبلغ حلو بس انت معاك مليون ي شهاب
انا/ معايا ايون بس المهم يوافق وبعد كدا كله يبقي تمام
دينا/ بص طالما قالك هيفكر ويرد عليك يبقي هيوافق اكيد وانت قولتله ان الكافيه التاني مأثر عل الكافيه دا يعني يعتبر قلقته شويه انها فرصه مش هتيجي تاني ف هيحاول يخلص من الكافيه بسرعه.. متقلقش خير اكيد انا متفائله جدا
انا/ بظروفها بقي... امال نهاد ونسرين فين وليلي كمان
دينا/ ليلي راحت شقتها تنام ونهاد ونسرين روحوا بردو بس مش عارفه هيناموا ولا لا... رن عليهم كدا

طلعت فوني ورنيت عل نهاد

انا/ انتي فين ي بنتي انتي ونسرين؟؟
نهاد/ احنا ف الشقه اهو بس نسرين بتنام عل نفسها وانا قاعده زهقانه فششخ
انا/ طب ي زهقانه هبعتلك لوكيشن كافيه قاعد انا وكرستين ودينا البسي وتعالي ولو نسرين هتيجي هاتيها معاكي
نهاد/ نسرين خلاص غيرت وشكلها هتنام... طب انا هاجي ازاي مش معايا عربيه ي ناصح
انا/ ايون صح... خلاص انا هاجي اخدك بالعربيه البسي يلا وهتلاقيني واقف بعيد عن العماره بشويه
نهاد/ حاضر 10 دقايق وهكون جاهزه ومستنيه بعيد عن العماره بس متتأخرش عليا وانا واقفه تحت
انا/ انا هركب العربيه وجايلك دلوقت انجزي انتي لان المسافه قريبه مش بعيده عن العماره
نهاد/ اوكي.. بااي

انا/ هقوم اجيب نهاد لانها قاعده لوحدها ونسرين نامت
دينا/ تمام متتأخروش
انا/ هي بتلبس دلوقت هجيبها واجي عل طول

مشيت بالعربيه وحصل حوار بين كرستين و دينا

دينا/ كرستين هو انتي تعرفي بالحوار اللي حصل
كرستين/ اه وكنت هكلمك ع اقولك ملكيش دعوه بالحوار دا لان شهاب قفل من اميره خلاص ومش عايز يخسرك بسببها
دينا/ هو قال كدا؟
كرستين/ ايون قالي ياريت دينا متدخلش ف الحوار دا ع هو بيحبك ويقدرك ومش عايز يخسرك
دينا/ انا كدا كدا مكنتش هتدخل ف الحوار اصلا
كرستين/ اشمعني يعني.. دي اميره صاحبتك
دينا/ هااااا لا عادي مبحبش ادخل ف حاجه متخصنيش
كرستين/ دينا انتي مخبيه حاجه ومش عايزه تقولي
دينا/ هخبي اي بس ي كرستين واخبي لي
كرستين/ ي دينا من خبرتي ف التعامل مع الناس بكل انواعهم بقيت بفهم الشخص من كلامه وانتي مخبيه حاجه والاحسن تقوليها حتي لو ليا بس ومتقلقيش مفيش كلمه هتخرج مني لاي حد بس ع لو حصل حاجه ابقي معاكي واعرف اسندك ف الكلام بس بردو انتي وراحتك لو عايزه تفضلي مخبيه انتي حره
دينا/ طب هقولك بس اوعديني شهاب ميعرفش اي كلمه من اللي هقولها دلوقت لانه ممكن يقلب الدنيا
كرستين/ قولي ي دينا والكلام سر بينا
دينا/ طيب بصي.... اول معرفتي بشهاب كان عن طريق الكافيه بطريقته واسلوبه بقينا صحاب جدا انا وهو واميره وبنتين كمان بس مش موجودين حاليا... المهم مع الوقت بقينا صحاب جامد انا وهو واميره و اي مشكله تحصل كان بيتصرف ويحلها ودا خلانا نتعلق به اكتر وبالاخص اميره... اميره كانت مرتبطه بشاب وحصل بينهم علاقه والشاب دا صورها وكان عايز يفضحها واميره كانت حابسه نفسها والكلام دا.. ف انا قولت لشهاب الموضوع دا وهو اتصرف وخلي بنت تنام مع الشاب دا وهي اللي تنيكه وتصوره وهدد الواد بالفيديو والشاب دا خلاص بعد عن اميره ومن اليوم دا اميره اتعلقت بشهاب اكتر و بقت عايزاه بأي طريقه.... فضلت اميره تحاول مع شهاب ع ينام معاها بس هو عامل نفسه عبيط لحد ما فكرت انها تضغط عليه شويه شويه لحد ما يحصل وينام معاها بس كانت عايزه تصوره فيديو ع لو حاول مينامش معاها تاني تجبره انه يتجوزها وانه فتحها والكلام دا لحد ما حصل مشكلة امبارح وهي بوظت الدنيا وانا بصراحه كنت مبسوطه للي حصل لان شهاب يعتبر كدا خلاص نسيها وكلامهم مش هيرجع تاني وانا من بدري عايزه اقطع علاقة شهاب ب اميره بسبب اللي هي عايزه تعمله دا بس مش عارفه وكنت خايفه من رد فعله وقتها يفتكر ان انا بعمل كدا ع انا بحبه او عايزاه ليا....
كرستين/ يلهوووي ي دينا... اي الخرا دا
دينا/ الخرا دا من كتر ما هي كانت عايزه شهاب وهي عماله تخطط تعمل اي حاجه ع توقعه لحد ما العلاقه بينهم باظت لوحدهم ودا مخليني مبسوطه لان كدا شهاب خلع منها وكمان انا مطلعتش وحشه عند شهاب او اميره
كرستين/ متقوليش اي كلمه من دي لشهاب خالص
دينا/ لا طبعا مستحيل اقول حاجه الموضوع اتقفل لوحده وخلاص بس انتي امانه عليكي ما تتكلمي معاه ف حاجه من دي
كرستين/ مينفعش اقوله اي كلمه من اللي قولتيه دا اصلا دا ممكن يقتل اميره بسبب اللي كانت عايزه تعمله دا... بس بردو دي قليلة الاصل خالص بقي هو يقف معاها وينقذها من الشاب دا وهي تردله اللي عمله كدا.. عايزه يا ينام معاها عافيه ي تفضحه وتبوظ سمعته
دينا/ اهو الشيطان كان مسيطر عليها بقي
كرستين/ خلاص قفلي عل الموضوع دا خالص ي دينا وانا مش هتكلم فيه حتي مع نفسي وانتي بردو تنسيه
دينا/ تمام... طب قفلي عل الكلام لانهم وصلوا اهم

نهاد/ ازيكم ي اندال بقي محدش منكم يكلمني وشهاب اللي يتصل بيا يشوفني فين
دينا/ معلش بقي ي قلبي ما انتي عرفتي اللي حصل
كرستين/ المهم انك جيتي ي حبيبتي.. فين نسرين
نهاد/ نسرين راحت ف سابع نومه خلاص
انا/ بتنام كتير اووي البنت دي
نهاد/ هي كدا طول عمرها بتعشق النوم
انا/ طب شوفي تشربي اي وانتي ي دينا تشربي اي
دينا/ انا شربت خلاص ي شهاب من بدري
نهاد/ انا عايزه عصير فريش

ناديت عل حسام.....

انا/ لو سمحت ي حسام هات عصير فراوله
حسام/ تحت امرك ي هندسه ثواني ويكون جاهز
انا/ تسلم ي حسام
نهاد/ مين حسام دا.. شكله يعرفك كويس
انا/ لماحه طول عمرك... كان بيقعد ف الكافيه هناك
نهاد/ صحيح انت خلاص كدا مش هترجع هناك تاني
انا/ لا خلاص كدا خالص.... شكرا لحد كدا
نهاد/ طب هنتجمع فين والاهم انت هتشتغل اي
انا/ ع حسب التساهيل بقي ممكن اشتري الكافيه اللي قاعدين فيه دا لسه متكلم مع صاحبه ي مسهل يوافق وهيبقي كافيه كويس وخاص بيا وانا هشغله بطريقتي
نهاد/ بجد.... طب ي مسهل وتخلص فيه ويبقي احسن ليك من التاني وكمان يبقي مشروع خاص بيك انت وكمان انت هتعرف تشغله بسهوله ومجرد بس ما الناس اللي كانت بتقعد ف الكافيه هناك تعرف انك فتحت كافيه خاص بيك هتلاقيهم كلهم منورين هنا
انا/ نشوف بس اي اللي هيتم ي نهاد مع صاحب الكافيه دا مهو ممكن ميوافقش عل السعر اللي قولتله عليه
نهاد/ لي هو انت قولتله كام؟
انا/ عرضت عليه مليون وهو عايز مليون ونص
نهاد/ بص ي شهاب هو بصراحه الكافيه يستاهل لانه ف مكان كويس جدا.. بس مليون حلو عليه ومتفكرش تدفع اكتر ومتنساش ان الكافيه اللي انت كنت فيه قريب من هنا ومأثر عل الكافيه دا... دي نقطه كويسه العب عليها
كرستين/ اي دا اي دا.... انتو تقريبا دماغكم واحده ونفس التفكير بالظبط لان دا الكلام اللي شهاب قاله لصاحب الكافيه
انا/ ي كرستين... نهاد تبقي دفعتي وكانت معايا ف نفس الكليه تقدري تقولي ع كدا التفكير قريب
كرستين/ اي دا بجد ي نهاد
نهاد/ ايون بجد ومكنتش بطيقه ايام الجامعه هههه
انا/ هخبطك ف وشك ي زفت انتي
نهاد/ اتغير ف كل حاجه تقريبا بس لسه عصبي بردو زي زمان كان بيتخانق مع دبان وشه ههههه
كرستين/ شكلك كنت مشكله زمان هههه
انا/ المهم بقي ان ف حوار غبي انتو مش واخدين بالكم منه.....المفروض اننا كنا متفقين نسافر بكره نغير جو و اللي حصل ف عيد الميلاد دا بوظ كل حاجه واعملوا حسابكم محدش يفتحلي موضوع اميره دي تاني والا ينسي انه عرفني نهائي وتاني حاجه مينفعش اسافر ع لو الراجل دا رد عليا بالموافقه لازم اكون موجود هنا ع اخلص معاه ع طول قبل ما يرجع ف كلامه
دينا/ خلاص نأجل السفر يومين او تلاته لحد ما نشوف رده هيبقي اي وبعدين نبقي نسافر براحتنا
انا/ طب ع بس نبقي متفقين انا هقول لنرمين اننا هنأجل السفر شويه علشان انا مستني رد الراجل دا لو كدا يبقي اخلص معاه ووقت ما نيجي نسافر طبعا هي هتسأل عل اميره ف انتي ي دينا تقولي ان عندها ظروف ومش هتعرف تيجي معانا... متفقين؟
دينا/ تمام... دا حل كويس جدا
انا/ مش يلا نروح بقي ولا اي الساعه بقت 6
كرستين/ اه يلا ع عايزه انام جدا
دينا/ مش طبيعتك تنامي ف الوقت دا يعني دا انتي كنتي بتنامي الصبح اي اللي اتغير
كرستين/ انا صاحيه من امبارح تقريبا منمتش غير وقت قليل وحاسه اني خلاص فصلت خالص
نهاد/ طب يلا ع لو نسرين صحيت من النوم وملقتنيش جمبها هتترعب ودي جبانه موت هههه

قومنا مشينا انا وكرستين وصلتها ونهاد ركبت مع دينا وصلتها ورجعت عل بيتها

عند حسام وماهر صاحب الكافيه

حسام/ انا تمام كدا ي باشا خلصت كل حاجه وهمشي انا... عايز حاجه مني قبل ما امشي
ماهر/ بقولك اي ي حسام... انت تعرف شهاب دا؟
حسام/ انا معرفوش معرفه شخصيه بس شوفته كذا مره بيقعد ف الكافيه اللي بعدنا بشويه دا... هو انا ينفع اسأل هو عايز يدفع كام ف الكافيه؟
ماهر/ عايز يدفع مليون وانا قولتله مليون ونص
حسام/ بصراحه ي باشا مليون حلو اوي خصوصا ان الكافيه مش شغال كويس وانت الكسبان... شهاب بقي يشغله او ميشغلوش دي حاجه بتاعته هو لكن انت اللي يهمك انك متخسرش ف البيعه ومعتقدش انك هتلاقي السعر دا تاني
ماهر/ انا بفكر ف كدا كويس وان السعر عاجبني بس بقول اتقل عليه شويه يمكن السعر يزيد
حسام/ هو حضرتك هترد عليه امتي
ماهر/ المفروض اديله رد عل بكره بليل
حسام/ طب حضرتك فكر من دلوقت لحد بكره
ماهر/ انا مبدئيا موافق عل المبلغ بس عايز اتقل يمكن يزيد و في نفس الوقت مقلق شهاب دا يرجع ف كلامه ف محتار شويه
حسام/ ي باشا من وجهة نظري المبلغ حلو بس ليا طلب عندك لو سمحت
ماهر/ طلب اي ي حسام
حسام/ لو حضرتك ناوي تبيع الكافيه خليه يشوفلي شغلانه معاه.. انت عارف ان الدنيا واقفه وانا ما صدقت الاقي شغل اصرف منه
ماهر/ سهله خالص دي ومتقلقش
حسام/ تمام ي باشا... عايز مني حاجه؟
ماهر/ شكرا ي حسام... مع السلامه انت

نرجع عندي انا

بعد ما وصلت كرستين.... وصلت العماره وطلعت للشقه دخلت غيرت هدومي ودخلت السرير جمب نرمين كانت الساعه بقت 6 ونص تقريبا لاقيت نرمين بتفوق من النوم

انا/ صباح الفل ي بطل
نرمين/ صباح الفل ي حبيبي... انت جيت امتي
انا/ من نص ساعه غيرت ولسه داخل جمبك عل السرير
نرمين/ طب استني متنامش لحد ما احضر فطار ونفطر سوا وبعدين نام براحتك
انا/ لا انا مش عايز افطر بس قومي يلا انتي ع تفطري وانا هقعد معاكي اشرب قهوه
نرمين/ لا هنفطر سوا
انا/ بجد مش جعان بس انا هقعد معاكي.. يلا قومي
نرمين/ اوك يلا

قومنا هي عملت فطار وانا عملت قهوه ليا وليها وقعدنا

انا/ بقولك ي نرمين السفر بتاعنا هيتأجل يومين معلش لان ف حوار كدا بخلصه وبعدين نسافر
نرمين/ خير ي شهاب حوار اي دا
انا/ طبعا انتي متعرفيش اني سيبت الشغل ف الكافيه
نرمين/ انت بتتكلم بجد!!
انا/ مالك فرحانه كدا ي نرمين
نرمين/ بصراحه نفسي من بدري اقولك سيبه بس انا عارفه انك مش هتوافق وكمان رافض اني ادفع فلوس ف البيت وبتشتغل ع انت اللي تصرف
انا/ انا بشتغل ع مبحبش القاعده مش بس ع اصرف
نرمين/ طب خلاص انت سيبت الشغل يبقي خليك معايا بقي والفلوس كتير ومتعملش فرق بينا ولو عايز متقعدش انت ممكن تشوف مكان وتفتحه كافيه ونبقي انا وانت شركاء بالنص
انا/ واضح ان قعدتك كتير معايا وصلت تفكيرك لنفس تفكيري هههههه
نرمين/ فين بقي القاعده الكتير دي... دا انا بشوفك ف اليوم كله ساعتين بس بالعافيه... دا حتي الناس اللي متابعه القصه بتقولك خد بالك من نرمين
انا/ من عنيا حاضر هههه... المهم بقي كنت هقولك اني فعلا شوفت كافيه قريب من الكافيه اللي كنت بشتغل فيه واتكلمت مع صاحبه عايز يبيعه وطالب فيه مليون ونص لان مكانه كويس فعلا
نرمين/ طب حلو دا ي شهاب وملكش دعوه بالفلوس
انا/ ي ستي اهدي اكمل كلامي طيب
نرمين/ طيب كمل ولما تخلص قولي ع ارد
انا/ المهم اني اتكلمت معاه وقولتله ان اخري فيه مليون بس وهو قالي انه هيرد عليا النهارده بليل ع كدا هنأجل السفر شويه.. لو حصل ووافق يبقي اخلص معاه ع طول وابدأ اظبط ف الكافيه ع يشتغل بسرعه
نرمين/ خلاص ي حبيبي السفر يستني يومين او تلاته مش هتفرق
انا/ الحاجه التانيه بقي ان كرستين عايزه تدفع الفلوس وتبقي شريكه معايا ف الكافيه.. انتي اي رأيك
نرمين/ انا شخصيا بحب كرستين وهي كويسه.. بس لو انت مش عايز يبقي في شريك معاك ف الفلوس موجوده معايا ونقدر الصبح ننزل البنك ونسحب اي مبلغ انت عايزو ويبقي الكافيه بتاعك لوحدك
انا/ بصي انا ف تخطيط ف دماغي كدا بس عايز شوية وقت وانا شايف اني اخليها شريكه معايا ع اعرف اعمل اللي ف دماغي دا
نرمين/ خلاص خليها تدخل معاك شريكه ولو احتجت فلوس كمان انا موجوده دايما
انا/ انا سايبك للكبيره ي بطل قلبي هههه
نرمين/ حبيبي ف اي وقت انا جمبك
انا/ بس انا شايفك كدا رايقه والنفسيه بقت عال العال بعد ما البريود خلصت ههههه
نرمين/ متعبه اوي ي شهاب دا انا مبسوطه انها خلصت
انا/ كدا بقي اعمل اي حاجه تعجبني ههه
نرمين/ انت قليل الادب عل فكره هه
انا/ دا انا مشوفتش نص ساعه تربيه اصلا هههه
نرمين/ شهاب عايزه اسألك عن حاجه من بدري اوي
انا/ عاارف هتسألي عن اي
نرمين/ طب كنت هسال عن اي ياللي بتقرأ الافكار
انا/ عايزه تعرفي فين اهلي ولي انا بعيد عنهم
نرمين/ اي دا.. دا انت بتقرأ الافكار بجد
انا/ ي بنتي انا حفظتك خلاص هههه... عموما انا اهلي عايشين ف محافظة ** بس ف مشاكل بيني وبين والدي ودا خلاني احب اعيش لوحدي وجيت هنا القاهره ع اشوف شغل وكلمت واحد صاحبي يبقي خاله احمد صاحب الكافيه وهو اللي شغلني ف الكافيه مع احمد كنت بنزل طلبات وكدا ولما احمد شاف ان اسلوبي حلو وبعرف اسحب اي حد ف الكلام خلاني مسئول عن الكافيه ف الليل والدنيا كانت تمام لحد ما حصل التاتش بيني وبين احمد من يومين وباظ الموضوع... انا بتكلم مع امي عادي وبطمن عليها كل مده قصيره بس مبتكلمش مع ابويا بسبب المشاكل اللي بينا
نرمين/ هي المشاكل كبيره لدرجة انك متكلموش خالص كدا؟؟ دا مهما كان فهو ابوك برضو وخايف عليك
انا/ ما علينا بقي... المهم انتي لسه مش عايزه تشوفي امك ولا اخواتك البنات؟؟
نرمين/ بصراحه نفسي اشووفهم اوي ي شهاب بس بردو مش قادره انسي اللي شوفته اخر مره نزلت ليهم زياره
انا/ حاولي تنسي ي نرمين واكيد ف حاجه كانت مخلياهم مجبرين يعملوا كدا
نرمين/ ف حد مجبر يبيع نفسه؟
انا/ ف مواقف بتجبر اي حد انه يعمل اي حاجه
نرمين/ بس دا شرف ي شهاب وياريت كانوا بيعملوا كدا مع شخص واحد بس لا دول كانوا بيعملوا كدا مع ناس كتير وبمقابل كمان يعني واخدين الموضوع مهنه
انا/ بس بردو هرجع اقولك دول اهلك ويمكن يكونوا بطلوا اللي بيعملوه خلاص وفاقوا لحياتهم
نرمين/ اتمني دا جدا ووقتها انا اللي هقف معاهم
انا/ الوقت هيبين كل حاجه ي عالم اي اللي اتغير
نرمين/ المهم بقي قولي عايز تتغدي اي النهارده
انا/ اي حاجه ي قمر هاكلها من ايدك
نرمين/ قولي لو عايز تاكل حاجه معينه
انا/ اي حاجه هتعمليها ي نرمين هتتاكل
نرمين/ طب قووم يلا الساعه بقت 8 نام شويه وانا هصحيك عل 4 اكون خلصت غدا
انا/ تمام ي قمر... تصبحي ع خير
نرمين/ وانت من اهله ي قلبي

قومت دخلت الاوضه ريحت جسمي وبقلب ف الفون لاقيت الفون بيرن واللي بيرن حد كنت نسيته اصلا

انا/ اي دا انتي لسه فكراني
شيرين/ وانساك لي بس ي عم
انا/ عامله اي ي باشا واخبار الحاج اي ههههه
شيرين/ انا تمام وبطل رخامه بقي وانسي اللي حصل
انا/ انا ناسي اصلا.... المهم انك بخير
شيرين/ انا بقالي يومين بروح الكافيه ومش بلاقيك ولما سألت عليك اشرف اللي هنا دا قالي انك سيبت الكافيه خالص
انا/ ايون حصل تاتش كدا بيني وبين صاحب الكافيه
شيرين/ مش هترجع تاني يعني؟
انا/ لا خلاص كدا ي بوب كل واحد ف طريقه بقي
شيرين/ طب انت شغال ف كافيه تاني ولا حاجه ع نيجي انا والبنات نقعد عندك لان حرفيا الجو بقي ممل هنا من غيرك.. وجودك كان عامل دوشه وجو حلو
انا/ اديكي قولتي كان عامل دوشه.. بقي حد يسيب الهدوءويروح للدوشه ي عم ههههه
شيرين/ ااه ي عم انا بحب الدوشه ههه
انا/ عموما قريب جدا هكلمك واقولك تيجي عل الكافيه اللي بقعد فيه وتنوريني طبعا انتي وصحابك كلهم
شيرين/ تمام هستني مكالمتك بس متتأخرش
انا/ النهارده بليل هكلمك اشوف الدنيا كدا هتظبط ولا لأ
شيرين/ تمام ي هندسه هستني بليل اتصالك
انا/ تمام ي باشا... سلام

نرمين/ دي مين دي بقي اللي بتكلمك دلوقت 🤨
انا/ ي سااتر.. اي ي بنتي انتي طلعتي منين
نرمين/ ايون مين دي بردو؟؟
انا/ دي واحده كانت بتقعد ف الكافيه وبتتصل تشوفني مبقيتش بروح ليه فكنت بعرفها اني سيبت الشغل....
نرمين/ سمعاك بتقولها هتكلمها بليل
انا/ ايون لو الرد جالي من الراجل بالموافقه هكلمها ع تجيب صحابها وتنقل عندي بقي خلي الكافيه يشتغل
نرمين/ طب خد بالك بقي ع انا براقبك
انا/ اطلعي بره واطفي النور ي نرمين هههه
نرمين/ ماشي ي شهاب ماشي

حقآ انهم النساء مجانين

خرجت نرمين وانا نمت ع طول وفوقت عل ايد نرمين وهي بتصحيني ع خلصت الغدا

نرمين/ شهاب.. قوم يلا الساعه بقت 4 ونص يدوب تاخد دش وتغير ع نتغدي بقي
انا/ حاضر ي نرمين قايم اهو خلاص
نرمين/ طب انا هسخن الاكل عل ما تخلص
انا/ تمام ربع ساعه واخرج

قومت اخدت دش وظبط وخرجت لنرمين قعدنا نتغدي وخلصنا دخلت عملت قهوه ليا وليها كالعاده وقعدنا نتكلم

انا/ بقولك اي.... تيجي نخرج النهارده؟
نرمين/ ياريت لاني زهقت من قاعدة البيت
انا/ طيب تحبي تخرجي فين اختاري بقي
نرمين/ تيجي نروح سينما وبعدين نتعشي ف اي مكان
انا/ معنديش اي مشكله.. شوفي عايزه تروحي فين وانا موافق عل اي حاجه..... تخبي نخرج انا وانتي ولا نكلم البنات تيجي معانا نبقي شله
نرمين/ فكره جميله كلمهم لانهم وحشوني اووي ونروح كلنا سينما وبعدين نتعشي سوا
انا/ كلمي انتي بقي دينا وقوليلها وانا هرن عل كرستين... وهكلم نهاد تبقي تعرف نسرين معاها

اتصلت نرمين ب دينا وفضلت تتكلم معاها واتفقوا نتقابل ف مكان وانا كلمت كرستين ونهاد وقالوا موافقين وقولت ل نهاد ان كرستين هتعدي عليهم بعربيتها تجيبهم وبعد كدا يروحوا ل دينا تيجي معاهم ف العربيه

انا/ نرمين يلا نقوم نلبس الساعه بقت 6 ونص يدوب كدا ع نلحق وبعدين احنا متفقين نتقابل الساعه 7
نرمين/ اوك يلا ي حبيبي

دخلنا الاوضه طبعا انا قلعت ف لحظه واحده ونرمين لاقيتها واقفه تتفرج عليا

انا/ مالك واقفه لي كدا مقلعتيش وبتتفرجي عليا
نرمين/ عل فكره المفروض تروح تغير ف الاوضه التانيه لان هدومي هنا وعيب اقلع قدامك
انا/ انتي هتقلعي ولا اقلعك انا بالعافيه؟
نرمين/ بتكسف ي شهاب وانت عارف
انا/ نرمين انا عندي استعداد اوصفلك جسمك حته حته... فوكك من الكسوف دا احنا بنغير ع ننزل مش هلعب ف حاجه متخافيش هههه
نرمين/ بجد انت قليل الادب جدا
انا/ عارف عارف... يلا ي بنتي خلينا نلحق

بدأت نرمين تقلع لحد ما فضلت بالبرا السودا والاندر الاسود

انا/ عشان كدا خايفه تقلعي ههههه
نرمين/ ايون ع انت بتحب الاسود ومش هتقعد ساكت
انا/ للاسف الوقت مش مساعد اني اعمل حاجه.. لو كنت اعرف ان لونهم اسود كنت خليتك تقلعي من بدري
نرمين/ كويس انك معرفتش هههه
انا/ بقي كدا... سهله جدا كلها كم ساعه ونرجع ونشوف هتعملي اي لما اغتصبك
نرمين/ لا لا انت محترم ومش هتعمل كدا
انا/ لا لا انا معرفش احترام اصلا هه
نرمين/ طب بس بقي ع الحق البس ومتقولش اني بتأخر ف اللبس وانت اللي معطلني اهو
انا/ انا هاخد لبسي واخرج اكمل بره تكوني خلصتي
نرمين/ اوكي وانا معايا خمس دقايق بالظبط واكون جاهزه ومش هنتأخر

خرجت كملت لبس بره وظبطت حالي وشويه لاقيت نرمين خارجه وكله تمام... نزلنا ركبنا العربيه وصلنا للمكان اللي متفقين نتقابل فيه وقفنا شويه تقريبا ربع ساعه ولاقيت عربية كرستين وصلت بالعربيه ومعاها دينا ونهاد ونسرين... طبعا لازم ينزلوا يسلموا عل نرمين واحضان بقي وجو ملزق كدا.... بعد فقرة السلامات والبوس ركبنا تاني وصلنا للسينما ودخلت اقطع تذاكر... كانت الدنيا هاديه خالص مفيش عدد كبير ف السينما قطعت التذاكر ورجعت تاني كان فوني بيرن برقم غريب

انا/ الو... مين معايا؟
المتصل/ ازيك ي هندسه... انا ماهر
انا/ اهلا استاذ ماهر اخبارك اي؟
ماهر/ كله تمام... بتصل بيك بمناسبة العرض بتاع الكافيه.... انا موافق عل المبلغ ع بس انا ارتحت ليك ولشخصيتك وشوف الوقت اللي تحب تمضي عقد البيع وشوف حابب تسجله امتي وانا معاك ف اي وقت
انا/ طب تمام جدا.. لو حضرتك فاضي بكره الصبح اجي نمضي العقد وتاخد نص المبلغ وبعد التسجيل تاخد الباقي معنديش مشكله
ماهر/ مفيش اي مشكله خالص هستني حضرتك بكره ف الكافيه عل الساعه 9 الصبح
انا/ تمام ي استاذ ماهر 9 بالضبط هكون عندك
ماهر/ تمام ي هندسه... مع السلامه

انا/ خلاص ي بنات ماهر وافق يبيع الكافيه بمليون وبكره الساعه 9 هروح امضي العقد ياخد نص المبلغ وبعدين نروح نسجله وياخد النص التاني ع طول
كرستين/ كويس جدا... بكره الصبح هروح البنك اجيبلك المبلغ كله... تاخد نصه وانت رايح وبعد كدا تاخد الباقي بعد التسجيل
انا/ هتجيبي المبلغ دا كله مره واحده ازاي
كرستين/ انا كلمت بابا وقولتله.. قالي هيكلم حد ف البنك يحضر المبلغ ف اي وقت واداني رقم الشخص اللي ف البنك اكلمه وقت م اعوز المبلغ
انا/ خلاص كلميه دلوقت قوليله يجهز المبلغ الصبح وانك هتروحيله ع 8 ونص يكون المبلغ جاهز
كرستين/ طب استني هكلمه حالا

نهاية الجزء الثاني...... انچوووي.... 💥🖤



..... الجزء 🥂 الثالث........


انا/ خلاص ي بنات ماهر وافق يبيع الكافيه بمليون وبكره الساعه 9 هروح امضي العقد ياخد نص المبلغ وبعدين نروح نسجله وياخد النص التاني ع طول
كرستين/ كويس جدا... بكره الصبح هروح البنك اجيبلك المبلغ كله... تاخد نصه وانت رايح وبعد كدا تاخد الباقي بعد التسجيل
انا/ هتجيبي المبلغ دا كله مره واحده ازاي
كرستين/ انا كلمت بابا وقولتله.. قالي هيكلم حد ف البنك يحضر المبلغ ف اي وقت واداني رقم الشخص اللي ف البنك اكلمه وقت م اعوز المبلغ
انا/ خلاص كلميه دلوقت قوليله يجهز المبلغ الصبح وانك هتروحيله ع 8 ونص يكون المبلغ جاهز
كرستين/ طب استني هكلمه حالا

خمس دقايق كانت كرستين كلمت الراجل دا واتفقت معاه يحضر المبلغ كله ع تروح تسحبه بكره الصبح.... اتفقت معاه هاخد 500 الف وانا رايح امضي العقد مع ماهر ولما نخلص تسجيل العقد هتستناني ف الكافيه ومعاها الباقي

دخلنا سينما كلنا وبعد كدا روحنا مطعم نتعشي وكنت مركز مع نرمين جدا شايف انها مبسوطه وفرحانه بطريقه طفوليه بقيت كل شويه اسألها محتاجه حاجه اعملها ليها و اي حاجه هي بتحتاجها كنت بنفذها ع طول... كملنا باقي اليوم نتمشي بالعربيه شويه و قعدنا ف كافيه ع النيل وكان جو جميل جدا ونرمين مبسوطه... وصلت الساعه ل 11 بليل كنا تقريبا عملنا كل حاجه وانبسطنا جدا خصوصا نرمين بقالها فتره مبتخرجش وكنا متفقين نسافر بس حصل وأخرنا السفر فكان لازم اعوضها بأي خروجه لحد ما نسافر

انا/ اظن كدا مبقاش ف حاجه تانيه تتعمل ولا مكان تقعدوا فيه.. انتو مسيبتوش مكان غير وعملتوا زياره له
نرمين/ بصراحه كانت خروجه جميله جدا
دينا/ كل دا عشانك انتي ي قمر.. كنتي وحشاني كتير
نرمين/ وانتي كمان ي دوندون كلكم ي بنات وحشتوني بجد.. امال هي اميره فين
دينا/ اميره سافرت بره لباباها ومش عارفه هتنزل امتي بس شكلها هتطول بره لانها بتحب تسافر لباباها اصلا
نرمين/ تيجي بالسلامه
كرستين/ المهم ي شهاب هتروح ل ماهر امتي
انا/ يعني عل 9 الصبح نمضي العقد وياخد نص الفلوس وبعد كدا لما نسجل يبقي ياخد النص التاني
كرستين/ يا مسهل بقي... هتغير حاجه ف الديكور طيب ولا هتسيبه زي ما هو كدا
انا/ هو الديكورات حلوه ف الكافيه وشكلها لسه جديده من فتره قليله يعني مش هتحتاج تغيير
دينا/ هتغير الناس طيب اللي شغاله دي ولا هتسيبهم
نرمين/ لا حرام تمشوا حد خليهم زي ما هما اكيد دول محتاجين فلوس ع كدا بيشتغلوا فخليهم ي شهاب معاك
انا/ ي باشا محدش هيمشي انا بس ناوي اغير نظام الشغل ف الكافيه شويه.. واضح انهم بيشتغلوا ورديه واحده بس يعني بيفتحوا بعد العصر لحد الصبح وبعد كدا بيقفلوا الكافيه... انا بقي هخلي حسام يمسك وردية الصبح مع الطقم اللي معاه دول يعني من 8 الصبح لحد 8 بليل وهجيب ناس تانيه تمسك من 8 بليل ل 8 الصبح ويبقي الكافيه مفتوح 24 ساعه
كرستين/ فكره حلوه جدا بس هتجيب مين يمسك وردية بليل وبعدين انت عايز حد كويس وتكون واثق فيه ويعرف يتعامل مع الناس لان معظم الشغل بليل
انا/ متقلقيش ف واحد موجود ومستني اكلمه ع ييجي يشتغل ع طول وانتو عارفينو
نرمين/ انت تقصد الشاب اللي كان معاك ف الكافيه القديم... صح؟
انا/ صح ي قمر.. اشرف اللي هييجي يمسك وردية الليل لانه متعلم مني كتير وفاهم نظامي ف الشغل
دينا/ اشرف كويس ي شهاب بس تفتكر هيسيب الكافيه بتاع احمد وييجي معاك؟
انا/ ي بنتي اشرف والطقم اللي معاه كله مستنيين اني اتصل بيهم اصلا لان احمد بقي بيعاملهم وحش وهما بس مستحملين لحد ما اخد الكافيه واكلمهم
كرستين/ انت عرفت كل دا منين؟
انا/ بتكلم مع اشرف باستمرار اصلا وهو مفهمني انهم مستنيين مكالمه مني والمفروض اني اكلمهم النهارده اعرفهم يجهزوا نفسهم ع يبقوا معايا
نهاد/ دا انا قولت انك مشيت من الكافيه ونسيت كل اللي فيه خلاص ومش هتكلم حد منهم
انا/ انا نسيت انك قاعده معانا هههه.. لا ي نهاد ف ناس منهم مينفعش انساهم لانهم كانوا كويسين معايا وهما محترمين بجد ولازم يبقوا معايا ف الكافيه الجديد
نرمين/ بصراحه الناس اللي كانت شغاله بليل معاك كلهم محترمين ومكنتش بسمع حد يشتكي منهم خصوصا اشرف دا كان لبق ف الكلام وبيضحك وكل حاجه
دينا/ لبق اي دا نيله خالص ههههه
انا/ نيله عشان انا كنت مسكته عنك وهو مبيرضاش يرد عليكي بسببي انا ي جزمه
كرستين/ طب هتكلمهم امتي؟
انا/ بفكر ارن عل اشرف دلوقت اشوفه
دينا/ كلمه دلوقت عرفه انه معاك ع يبقي جاهز

طلعت فوني ورنيت عل اشرف وفتحت الاسبيكر

انا/ الوو ي سي زفت هه
اشرف/ الووو... ايون ي هندسه اخبارك ي باشا
انا/ تمام ي معلم... عامل اي انت والناس كلهم
اشرف/ مستنيين مكالمتك من بدري ي باشا
دينا/ ازيك ي ياض ي اشرف
اشرف/ الصوت الغبي دا مش غريب عليا ي هندسه
دينا/ بقي صوتي غبي ي جزمه
اشرف/ هو انتي ي دينا.. اهرب منك فين ي شيخه
انا/ اهدي ي دينا.... اي ي اشرف الجو عندك عامل اي والناس اخبارها اي ف الشغل
اشرف/ الناس جابت اخرها ي هندسه خلاص
انا/ لي يبني هو احمد بيعذبكم ولا اي
اشرف/ ياريت بيعذبنا.... بقي رخم اوي واسلوبه اتغير مع الشيفت بتاعنا من يوم ما انت مشيت
انا/ بيطلع اللي عملته فيه عليكم انتو هههه
اشرف/ احمد تنك ومغرور ومكنش يتوقع انك تسيبه وتمشي مهما يعمل ولما انت مشيت الناس بدأت تمشي ومنهم ناس بتكلمني تسأل عليك وتشوفك لو فتحت كافيه تيجي تقعد عندك... احمد بقي بيتراخم مع الكل سواء احنا او الزباين والناس كانت متعوده عل الضحك والهزار منك ولما انت مشيت هما مشيوا
انا/ عموما انا خلاص اشتريت كافيه قبلكم بشارعين كدا وبكره هروح اكتب العقد واسجله.. حضر نفسك انت والطقم كله ع هتيجوا معايا تمسكو شيفت بليل
اشرف/ فينك من بدري ي ريس ايون هو دا الكلام
انا/ انتو اخدتم مرتبكم من احمد ولا لسه؟
اشرف/ هو بره دلوقت.. لما ييجي المفروض نقبض
انا/ خلاص متتكلمش مع حد من الناس اللي شغاله معاك اني قولتلك كدا لحد ما تقبضوا وبعد كدا قولهم ع محدش منهم يقع بلسانه ويروح عليه مرتبه
اشرف/ تمام ي ريس اول ما نسلم شغل واحنا ماشيين هحكيلهم كل حاجه واخليهم يجهزوا نفسهم
انا/ كدا تمام جدا.... لو عايزين تكملوا اليومين دول مع احمد لحد ما اظبط كل حاجه اشطا
اشرف/ اصلا الناس مجرد ما اقولهم انك عايزهم هيكلموا احمد يقولوا انهم هيمشوا بدون تفكير
انا/ خلاص سهله لو حصل كدا تجيبهم بكره بليل وهقابلكم ونروح الكافيه سوا
اشرف/ تمام ي هندسه لو كدا هكلمك بكره
انا/ تمام... يلا سلام

عند اشرف ف الكافيه

احمد/ انت واقف بره بتعمل اي؟
اشرف/ معايا مكالمه من البيت.. محتاج حاجه؟
احمد/ عايزك تركز ف الشغل شويه ولا اللي كان بيشغلك مشي خلاص وهتبوظلي الشغل
اشرف/ احمد باشا ياريت تهدي شويه الشغل ماشي وكله تمام يعني ملوش لازمه اي كلام هتقوله
احمد/ كمان بقيت بترد عليا.. العيب عل النطع اللي كان مسئول عنك لو كان قادر يحكمك مكنتش هترد كدا
اشرف/ طب خد بالك ان انت اللي مسئول عني
احمد/ انت اتجننت ياله انت
اشرف/ لا واضح ان انت اللي دماغك هربت منك ومبقيتش عارف انت بتتكلم ازاي من يوم ما الهندسه مشي وانت مش عل بعضك
احمد/ متجيبش سيرة العيل دا قدامي احسنلك... واعمل حسابك انت مخصوملك يومين ولو اتكلمت تاني هيبقوا اسبوع ولو مش عاجبك الباب مفتوح
اشرف/ مش لما نقبض الشهر اللي فات الاول تبقي تخصملي ي باشا....قبضني فلوسي ومش هتلاقيني تاني
احمد/ فلوسك اي يا ابو فلوس انت مسمي الفكه دي فلوس وبقي ليك لسان تتكلم وترد عليا كمان
اشرف/ اديني الفكه بتاعتي ومش هتشوف وشي

استمر احمد واشرف يتكلموا ويردوا عل بعض واحمد يلغبط بالكلام لحد ما اشرف خد فلوسه وفعلا خصم يومين من الفلوس بتاعته.. كل دا والطقم اللي شغال مع اشرف سامع الكلام ومش عاجبهم تصرفات احمد ولا طريقته بس مستحملين لحد ما يلاقوا الاحسن

خد اشرف فلوسه ودخل يغير هدومه ع يمشي وباقي الطقم عمالين يهدوا فيه وانه يستحمل شويه لحد ما يلاقوا الاحسن ويمشوا من وش احمد دا

اشرف/ ي جدعان انا قاصد اعمل كدا.. شهاب كلمني من شويه وقالي انه خلاص اشتري كافيه ومحتاجنا كلنا معاه هنمسك شيفت ليلي هناك بس قالي مش اقول ليكوا لحد ما تمسكوا فلوسكم من احمد ع محدش يتهور معاه بالكلام واحمد ياكل الفلوس عل حد منكم
بنت1 / شهاب كلمك بجد ي اشرف؟
اشرف/ هو لو مكنش كلمني كان زماني اتخانقت مع احمد وقولتله اني همشي... ركزي شويه ي بنتي
بنت2 / احنا كمان عايزين نمشي ونروح معاك لشهاب
اشرف/ قولتلكم لما تاخدوا فلوسكم الاول ع نمشي واحنا ملناش اي حاجه هنا وكمان الفلوس دي حقنا
شاب1 / خلاص احنا نقبض النهارده ولما الكل ياخد فلوسه نعرفه اننا مش هنكمل وهنمشي زيك
اشرف/ المهم بس تمسكوا الفلوس وبعد كدا لو عايزين تضربوه افشخوه و شهاب كان متوقع انكم هتعملوا كدا.. وقالي لو حصل هنقابله بكره بليل ونروح معاه للكافيه
شاب 2 / انا هروح له دلوقت اخد فلوسي
اشرف/ لا اهدوا بعد الشيفت ما يخلص وانتو ماشيين تاخدوا فلوسكم وبعد كدا كلموه انكم مش هترجعوا تاني
بنت 2 / اشرف عنده حق.. نمسك فلوسنا الاول وبعدين نعمل اللي احنا عايزينو
اشرف/ انا همشي دلوقت وانتو ابقوا كلموني لما تخلصوا

طبعا اشرف عمل عكس اللي قولتله عليه... مشي اشرف بعد ما اخد فلوسه وباقي الطقم كملوا الشغل لحد ما يقبضوا فلوسهم وبعدين يبقوا يمشوا

عندي انا والبنات

انا/ مش يلا نمشي بقي ولا اي الساعه بقت 12
نرمين/ ما تخلينا قاعدين شويه كمان ي شهاب
انا/ ي حبيبي عندي مشوار الصبح يدوب كدا ع احاول انام شويه وابقي فايق الصبح للراجل دا
كرستين/ طب اي رايك نروح نكمل السهره ف الفيلا عندي وانت لو عايز تنام تبقي تنام هناك الاوض كتير
دينا/ حل جميل جدا ي شهاب
انا/ اي رايك ي نرمين؟
نرمين/ انا موافقه بس شوف انت تحب اي
انا/ مش فارقه عندي عادي... خلاص يلا نروح عند كرستين وانا لو طلبت معايا نوم هشوف اي مكان انام فيه شويه وانتي اسهري مع البنات
كرستين/ طب يلا بينا عل الفيلا نبقي براحتنا
قومنا مشينا ركبنا العربيات... وصلنا الفيلا عند كرستين ودخلنا قعدنا ف الانتريه وانا طلبت قهوه من كرستين قامت تعمل لينا كلنا

كرستين/ بص ي شهاب ف اوضه فوق عل اليمين نضيفه وجاهزه وقت ما تحب تنام اطلع فيها
انا/ تمام شويه كدا لو حبيت انام هبقي اطلع
دينا/ بقولك اي ي شهاب انا مبعرفش اقعد ف البيت متكتفه كدا عايزه اخف هدومي دي شويه
انا/ اعملك اي يعني... اجي اقلعك ولا اي
دينا/ ي عم انا بقولك اني هقعد بهدوم خفيفه ع متبقاش قاعد محروج ولا حاجه
انا/ ي ستي انتي حره اقلعي ملط لو عايزه
نرمين/ احترم نفسك ي قليل الادب
كرستين/ ايوون اديله عل دماغه
انا/ قليل ادب اي وانا مالي... بصوا انا هخرج اقعد بره ف الجنينه اشرب قهوتي وانتو اقلعوا واعملوا اللي يريحكم

خرجت انا ف الجنينه اشرف القهوه وهما فضلوا قاعدين جوا الفيلا... طلعت فوني ورنيت عل نوال (ام نرمين)

انا/ ازيك ي نوال اخبارك اي انتي و البنات
نوال/ اهلا باللي ناسينا... ازيك ي شهاب
انا/ تمام ي باشا.. المهم انتو عاملين اي
نوال/ كلنا كويسين وتمام
انا/ مش محتاجين اي حاجه اجيبها ليكو
نوال/ مش محتاجين غير حاجه واحده بس
انا/ ي نوال اللي انتي عايزاه دا مينفعش فعلا وانا مقدرش اعمل كدا بجد.. ياريت تفهمي كلامي دا كويس
نوال/ ي شهاب انا ست بردو وليا احتياجي وانت عارف حياتي الجنسيه كانت ازاي قبل ما نعرفك
انا/ مهو مش معني كدا اني انا اشيل ذنبك وكمان انا اللي اعوضك عن اللي كنتي بتعمليه... ي نوال انا جوز بنتك يعني اللي بتفكري فيه دا مستحيل يحصل
نوال/ طب اي الحل دلوقت بقي ف وضعي دا
انا/ مفكرتيش تتجوزي ي نوال؟؟
نوال/ اتجوز مين ي شهاب ما انا سيبت البلد كلها ومن يوم ما نقلنا هنا واحنا مبنخرجش غير لو هنجيب طلب
انا/ ي نوال عيب عليكي انتي لو ف حد عاجبك مش هتسيبيه وهتفضلي وراه لحد ما توقعيه...
نوال/ ي خويا كلهم عواجيز وجايبين اخرهم
انا/ طب اهدي ي ست انتي وحاولي متفكريش ف حوار السكس دا كتير ع متتعبيش نفسك وخلاص
نوال/ لسه مقولتش لنرمين اننا هنا؟
انا/ لا لسه الموضوع مش سهل زي ما انتي فاهمه
نوال/ عارفه انو صعب بس حاول تقولها بطريقه كويسه وتخلينا نشوفها لانها وحشتني اوي ي شهاب
انا/ سيبيها عليا وانا هتصرف ومتقلقيش قريب جدا هتشوفيها بس انا لسه عند كلامي لو رجعتي لشغل زمان دا مش هخليكي تلمسي شعره منها
نوال/ لا خلاص... قول للزمان ارجع ي زمان
انا/ بلاش يرجع احسن.. قوليلي صحيح هو انتي كنتي بتنامي مع كمية الرجاله دي ازاي هههه
نوال/ يخويا اسكت متفكرنيش بشوية الخولات دول
انا/ ههههه بس بس يخربيت لسانك دا
نوال/ زي ما بقولك كدا مكنش ليهم اي لازمه غير فلوسهم بس فكان لازم اعمل نفسي مبسوطه ع فلوسهم
انا/ ما خلاص ي ولييه هههه.... المهم ابقي سلميلي عل هاله واماني ولو احتجتم اي حاجه كلميني ع طول
نوال/ ماشي ي شهاب تسلم
انا/ سلام ي باشا

قفلت مع نوال وقعدت شويه مع نفسي مولع سيجاره

نرمين/ شهاب..!؟
انا/ اي ي نرمين خضتيني... ف حاجه ولا اي
نرمين/ كنت جايه اسألك لو عايز تروح
انا/ انتي عايزه تمشي ولا اي
نرمين/ كرستين بتقولي نبات عندها النهارده ع لما انت تروح تقابل الراجل وهي تروح معاك ابقي انا مع نهاد ودينا ونسرين هنا بدل قاعدتي لوحدي ف البيت
انا/ بالنسبه ليا عادي... عايزه تفضلي ولا تروحي
نرمين/ خلينا هنا النهارده لحد ما تخلص مشوارك
انا/ خلاص ي باشا نفضل هنا عادي
نرمين/ طب انت مش هتنام شويه ع تصحي فايق
انا/ بفكر اقوم انام وانتي لو فضلتي صاحيه ابقي صحيني عل الساعه 8 كدا اقوم البس واروح للراجل دا
نرمين/ تمام ي حبيبي.. تصبح ع خير
انا/ وانتي من اهل الخير

طلعت نمت والبنات فضلوا قاعدين مع بعض تحت لحد ما ناموا عل نفسهم....

الساعه 8 الصبح حسيت بحد بيصحيني وكانت كرستين

انا/ اي ي كرستين هي الساعه كام دلوقت
كرستين/ الساعه بقت 8 وانا جهزت ونازله البنك ع اقابل الراجل واجيب الفلوس منه
انا/ امال نرمين فين كنت قايلها تصحيني
كرستين/ البنات كلهم ناموا وانا محبيتش اصحي حد منهم وطلعت صحيتك وعملتلك قهوه اهي تلبس وتشرب قهوتك وانا همشي دلوقت لان الراجل اتصل عليا
انا/ خلاص تمام تجيبي الفلوس وتيجي هنا تسيبي نصهم وتجيبي الباقي وتيجي ليا عل الكافيه
كرستين/ تمام اتفقنا اول ما استلم الفلوس هكلمك
انا/ خلاص تمام

قومت خدت شاور ولبست وشربت القهوه ونزلت الدور الاول لاقيت نرمين ودينا ونهاد ونسرين مقتولين نووم.. سيبتهم وخرجت خدت العربيه كانت الساعه بقت 8 ونص.. وصلت للكافيه عند ماهر لاقيته لسه موصلش وقابلني حسام طلبت منه قهوه وجاب القهوه وقعد معايا لحد ما ماهر يوصل الكافيه

انا/ بقولك اي ي حسام.. هو الكافيه بيفتح امتي
حسام/ بيفتح العصر او بعد العصر بشويه لحد تاني يوم الصبح وبعد كدا بنقفله لحد العصر
انا/ يعني الفتره من الصبح للعصر دي ضايعه
حسام/ مهو مفيش حد يشتغل ف الفتره دي ي هندسه
انا/ اعمل حسابك انك هتبقي معايا ف الكافيه لما استلمه
حسام/ دا شرف ليا ي باشا اني اشتغل معاك
انا/ حبيبي ي حسام انت طريقتك عجباني وكويسه وهتمسك وردية كامله انت والناس اللي معاك حاليا هتشتغل من 8 الصبح ل 8 بليل
حسام/ اللي تشوفه ي هندسه انا معاك فيه
انا/ مرتباتكم كام هنا ي حسام
حسام/ كلنا مرتب واحد 3000 جنيه ف الشهر
انا/ تمام ي غالي... الدنيا تظبط معايا بس وكله هيتظبط
حسام/ يكفي اننا هنكون تبعك ي هندسه
انا/ حبيبي... هو ماهر لسه قدامه كتير ولا اي
حسام/ مش عارف لي اتأخر كدا كان قايل هييجي بدري

وانا قاعد مع حسام فوني رن وكانت كرستين

انا/ ايون ي كرستين.. انتي فين؟
حسام/ هستأذن انا ي هندسه
انا/ تمام ي حوووس
كرستين/ انا ف الفيلا اهو... سيبت نص الفلوس وجايبه النص التاني وهركب العربيه واجيلك الكافيه دلوقت
انا/ طيب تعالي انا مستنيكي اهو
كرستين/ عشر دقايق واكون عندك.. سلام

قفلت مع كرستين وكان ماهر داخل الكافيه قومت سلمت عليه ودخلنا مكتبه وانا قولت لحسام ان ف بنت هتيجي تسأل عليا ياريت تخليها تدخل المكتب عندنا

ماهر/ انا جاهز ي هندسه تحب تمضي العقد دلوقت
انا/ ثواني بس الفلوس توصل وتستلم نص المبلغ وبعد ما نسجل تستلم النص التاني ويبقي كدا تمام
ماهر/ نمضي الاول ي هندسه وكدا كدا الفلوس هتوصل
انا/ معلش برضو حقي وحقك

قعدنا خمس دقايق كانت كرستين وصلت بالمبلغ ودخلت لينا المكتب وماهر استلم فلوسه ومضينا العقد وانا وهو روحنا نسجل العقد وكرستين رجعت الفيلا تجيب باقي الفلوس وتستني لحد ما اكلمها اقولها تروح الكافيه تستني هناك لحد ما نوصل

انا/ كرستين انا قدامي 10 دقايق و اوصل الكافيه
كرستين/ تمام انا هاخد الفلوس وهستناكم هناك
انا/ اول ما توصلي ادخلي المكتب استني فيه
كرستين/ خلاص تمام

سجلت العقد وكله تمام وخرجت ركبت العربيه انا وماهر وصلنا الكافيه دخلنا المكتب لاقيت كرستين مستنيه ومعاها الفلوس

انا/ اتفضل ي استاذ ماهر باقي المبلغ اهو
ماهر/ كدا تمام جدا ي هندسه واتمني تكون معرفة خير والكافيه يشتغل عل ايدك ويرزقك
انا/ حبيبي ي باشا وتشرفت بمعرفتك جدا
ماهر/ استأذن انا ع الحق البنك واكيد هنتقابل تاني
انا/ ف اي وقت ي باشا الكافيه بتاعك وتشرفني
ماهر/ شكرا لزوقك جدا.. مع السلامه
انا/ الف سلامه ي غالي

مشي ماهر وقعدت انا وكرستين ف المكتب

كرستين/ انا مش مصدقه ان الموضوع خلص والكافيه بقي بتاعك ي شهاب...
انا/ متنسيش انك شريكه والعقد اللي مضيته النهارده هغيره تاني لسه
كرستين/ هتغيره لي
انا/ ع هضيفك معايا ف العقد لانك شريكه
كرستين/ لا لا مفيش الكلام دا.. انا شريكه بالاسم كدا لكن العقد هيفضل زي ما هو ولو سمحت ياريت متفتحش الموضوع دا تاني انا واثقه فيك
انا/ الشغل حاجه والصداقه حاجه تانيه ي كرستين
كرستين/ شهاب ع خاطري تقفل عل الكلام دا
انا/ تمام هقفل عليه دلوقت بس الحوار هيفضل ف بالي
كرستين/ ماشي سيب الكلام لوقته

ناديت عل حسام يجيلي المكتب

حسام/ أأمرني ي هندسه
انا/ بص ي حسام عايزين نعدل مكان الترابيزات شويه وبعد كدا تقفل الكافيه وتروح انت تريح وبكره الصبح تيجي انت والطقم اللي شغال معاك
حسام/ تمام ي ريس اللي تشوفه

فضلت انا وحسام نعدل ف المكان وبقي شكله احسن من الاول نوعا ما وقفلنا الكافيه كانت الساعه بقت 12 الضهر وركبت العربيه انا وكرستين وروحنا الفيلا لاقيت البنات لسه نايمه زي ما هما ولا كأنهم بقالهم سنه مناموش

انا/ اي دا كل دا ولسه نايمين
كرستين/ شكلهم كوميدي اووي ههههه
انا/ صحيهم ي كرستين كفايه كدا نوم الساعه 12
كرستين/ قومي ي بنتي انتي وهي الساعه بقت 12
نرمين/ الساعه كام بتقولي
انا/ الساعه 12 ي نرمين كفايه كدا
نرمين/ شهاب انا راحت عليا نومه ونسيت اصحيك
انا/ واضح واضح وانا اللي بصحيكي اهو
دينا/ طب قولنا عملت اي مع الراجل
انا/ خلصت كل حاجه والعقد معايا وهو خد فلوسه
نرمين/ طب كويس جدا يعني كدا الكافيه بتاعك انت وكرستين رسمي وسجلت العقد
كرستين/ بتاعه هو لوحده انا مجرد شريكه بالفلوس
دينا/ مبروك ي شهاب.. هتكلم بقي الشباب تيجي تشتغل امتي... واللي هناك هيشتغلوا ازاي
انا/ عادي هجيب اشرف والطقم القديم النهارده بليل معايا وبكره الصبح الطقم اللي شغال زي ما هو
نسرين/ مبرووك عليك ي شهااب عايزينو يبقي احلي من الكافيه القديم وكدا كدا الناس هتيجي اول م تعرف ان الكافيه بتاعك وانا هكلم صحابي كلهم ييجوا
انا/ تسلمي ي نسرين... اهم حاجه عندي ان الناس تعرف الكافيه ويشتغل كويس
نهاد/ متقلقش ف اقل وقت هيشتغل ويبقي تمام
انا/ ي مسهل الحال... مش يلا نروح بقي ولا اي ي نرمين
نرمين/ يلا ي حبيبي...
كرستين/ ما تخليكو قاعدين معانا ي شهاب
انا/ كفايه كدا بقي وبعدين عايز مراتي ف موضوع
دينا/ لا مراتك مش عايزاك ف موضوع سيبها
نرمين/ مينفعش ي دينا لازم اشوفه عايز اي
دينا/ بقي كدا تبيعينا ي نرمين ع خاطر ده
انا/ ما تهدي ي بنت انتي بدل ما افشخك
نهاد/ خلاص خلاص يخربيت الصداع... ما تسيبيهم ف حالهم ي دينا ي رخمه
انا/ يلا ي نرمين بدل ما اعلقها من لسانها
نرمين/ يلا بينا... باي ي بنات
كرستين/ بااي ي قمر نتقابل بليل بقي ف الكافيه
انا/ اعملوا حسابكم بعد المغرب كله يتجمع ف الكافيه
كلهم/ تمام ي مدير ههههه
انا/ يلا سلااام

خرجت انا ونرمين ركبنا العربيه ومشينا

انا/ تحبي تروحي ف اي مكان ولا نروح البيت
نرمين/ كفايه خروج كدا... تعالي نروح البيت
انا/ انتي صح.. لاني عايزك ف موضوع مهم فشخ ههه
نرمين/ عارفه انا الموضوع دا ههه.... بس خليك حنين ع خاطري ي شهاب انت بتتعبني اووي بجد
انا/ طول عمري حنين عل فكره
نرمين/ انت حنين ايون بس ف الموضوع دا بتموتني
انا/ خلاص هبقي حنين شويه كمان ي ستي
نرمين/ تسلملي... ايوون كدا

وصلنا العماره وطلعنا فووق دخلنا الشقه و اول ما قفلت الباب مسكت نرمين بووس عل طوول

نرمين/ اهوو شوف بدأت تتعبني اهو
انا/ لا بصي انا بقالي اسبوع بعيد عنك وانتي وحشاني
نرمين/ انت كمان واحشني بس براحه ع خاطري

مسكت نرمين من وسطها وقربتها عليا ونزلت ف شفايفها بووس وعض ولاقيتها معايا ف المود مش زي الطبيعي بتاعها بتبقي مكسووفه جدا

انا/ اي الحلاوه دي دا انتي بقيتي شرسه
نرمين/ مش عايزاك تتكلم انت واحشني وعايزه اشبع منك كلك عل بعضك كدا
انا/ يبقي سيبيني بقي اشبع منك انا كمان
نرمين/ انا ملكك اعمل اللي تحبه

كملت بووس فيها وهي بقت تبووس فيا بشوق جامد وفضلنا نتحرك لحد ما وصلنا للانتريه.. نيمتها عل ضهرها وبقيت فوقها وابوس ف رقبتها و ودنها وكل جزء فيها بوسته وبدأت اقلعها هدومها كلها لحد ما بقت بالاندر و البرا بس قومت مقلعها البرا كمان وماسك بزازها بايدي افعصهم وارضعهم جامد ونرمين تتأوووه واهاااتها شويه شويه تبقي عاليه وانا مش سايب بزازها خالص ونزلت بايدي عل الاندر بتاعها بقيت بدعك كسها وشفراته من فوق الاندر بشويش وبقيت بزود سرعة ايدي لحد ما بقيت برضع بزازها جامد وايدي بتتحرك عل كسها فوق الاندر بسرعه جدا... 5 دقايق عل الوضع دا وحسيت بنرمين جسمها بيترعش وتتهز جامد وتنزل ف شهوتها اللي غرقت ايدي من فوق اندرها.. سيبتها تهدي شوويه وقومت انا قلعت كل هدومي ف الانتريه وقلعتها الاندر بتاعها وشيلتها دخلنا اوضة النوم ونيمتها عل السرير ونمت جمبها بكلمها ف ودنها

انا/ القمر تعب ولا اي؟؟
نرمين/ بقالي كتير محسيتش بالمتعه دي ي شهاب وحاسه جسمي سايب خالص مش قادره اتحرك
انا/ سيبي نفسك ليا وملكيش دعوه بأي حاجه

قومت من عل السرير ونزلت بين رجليها فتحتهم ونزلت بلسااني عل كس نرمين اللي كان لسه عسلها عليه وبقيت امشي بلسااني بين شفرات كسها الحس عسلها واحرك طرف لسااني علي زنبورها اللي وقف... بقت نرمين ماسكه راسي وتضغط عليها بين رجليها لحد ما دخلت لسااني جوا كسها وبقيت بحرركه بشويش وسناني تخبط ف زنبورها وهي اهاااتها طالعه شديده وعاليه وايدي بتتحرك عل جسمها كله حته حته بدعكه وامسك حلمة بزازها بايدي افركهم بين صوبااعين

نرمين/ شهااب خلاص مش قادره قووم يلا ي شهاب
انا/ اقوم اعمل ي نرمين
نرمين/ انت عارف ي شهاب قوم يلا ع خاطري
انا/ لا مش هقوم انا حابب كدا بحب الحسه
نرمين/ طب قوم دخل بتاعك وبعدين اعمل اللي تحبه

قومت من بين رجليها وطلعت فوقها مسكت زوبري وحطيته عند شفايفها لاقيتها خدته ف بوقها بسرعه فشخ وبقت تمصه جامد كأنها هتاكله واستمرت تمص ف زوبري شويه لحد ما زوبري وقف عل اخره ف بوقها... نزلت وقفت قدام كسها وثبتت زوبري عل اول كسها وبقيت بدخل راس زوبري واحده واحده ونرمين تتلووي وتمسك ف ملاية السرير وفضلت ادخل زوبري لحد ما بقي نصه ف كسها وبدأت اتحرك بجسمي عليها بقي زوبري يدخل لحد نصه واخرجه تاني بهدوء لحد ما لاقيتها بتشدني عليها قومت مكمل نييك ف كسها بزوبري كله بقي جواها وبقيت بدخله واخرجه كله ونرمين شدتني بقيت ف حضنها فوقها وهي عل السرير وبتحرك بوسطي عليها وبدأت اسرع ف النيك اكتر ونرمين ماسكه ف دراعي جامد وقفلت برجليها عليا لحد ما هديت سرعتي شويه وبقيت هادي معاها شويه وايدي بتدعك ف زنبورها واقرصها منه وهي تصووت ف ودني قومت مسرع دخول زوبري ف كسها وانا بدعك ف زنبورها وشفراتها... استمريت انييك ف كسها وادعك زنبورها لشوية وقت لحد ما لاقيت كسها بيقفل عل زوبري عرفت انها هتجيب.. قومت مخرج زوبري ونازل عل كسها بايدي مدخل صوباعين فيه وبقيت بدخلهم بسرعه وبدعكه اووي لحد ما نرمين صوتت وبتنزل ف عسلها وكان كتير جدا قومت وقفت ودخلت زوبري جواها تاني وبقيت بنيكها بسرعه وانا ماسك رجليها وبرزع زوبري ف كسها بكل قووتي كنت عايز انزل لبني خلاص زوبري ناار... استمريت ف نييك كسها ربع ساعه تقريبا لحد ما حسيت خلاص لبني هينزل بقيت اسررع اكتر ف النيك لحد ما زوبري بدأ يخرج اللبن ف كسها ونرمين توحوح من سخونته جواها... خلصت تنزيل لبني ف نرمين فضلت نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها واحنا الاتنين بننهج من النيكه الجميله دي بعد شووق وحرفيا كانت جميله جدا....

انا/ نرمين... انتي نمتي ولا اي
نرمين/ مش قادره خلاص ي شهاب انا اعصابي سايبه وحاسه بنفسي طايره ومش عايزه افووق من الاحساس
انا/ يعني هنفضل كدا ولا اي ههههه
نرمين/ اوعي تتحرك من فوقي ولا تخرجه من جوايا
انا/ اقطعه واسيبه جواكي طيب ههههه
نرمين/ بعد الشر اوعي تقول كدا تاني...
انا/ بهزر معاك ي عم.. مالك ف اي
نرمين/ لا ع خاطري بلاش الهزار دا
انا/ ماشي ي بطل متزعلش

فضلنا شويه عل الوضع دا لحد ما خلاص هدينا ونرمين فاقت من الغيبوبه ...

انا/ بقولك اي ي نرمين ما تقومي تعملي 2 قهوه وتيجي نقعد بره ع عايزك ف موضوع كدا. هاخد رأيك فيه
نرمين/ طب هقوم اخد شاور واخرج اعمل القهوه عل ما تاخد شاور انت كمان
انا/ تمام يلا بينا..

قامت نرمين خدت شاور وخرجت تعمل قهوه وانا دخلت اخد شاور بسرعه.. خلصت الشاور وخرجت لنرمين لاقيتها قاعده ف الانتريه قعدت معاها

نرمين/ موضوع اي بقي اللي هتاخد رأيي فيه
انا/ انا بفكر............
نرمين/ اايي انت بتتكلم بجد ي شهاب!؟

محدش يشتمني بقي بسبب قافلة الجزء.... 😂

نهاية الجزء الثالث..... انچووي 💥


غالبا ي شباب الجزء الرابع هيبقي يوم الخميس او الجمعه... 💥
جامدة فشخ ياريت تكملها علطول
بجد مذهلة 😍😍😍😍
 
  • حبيته
التفاعلات: MohaB AhmeD
الناس مضايقه بسبب انك قصرت ونزلت جزء واحد بس
 
  • عجبني
التفاعلات: Crasco, السنجل, النمر المقنع و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%