NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية فوق السحاب | السلسلة الأولي | عشرة أجزاء 1/3/2022

Totti 10

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
1 مارس 2022
المشاركات
266
مستوى التفاعل
54
نقاط
5
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكو .. دي هتكون اول مره اكتب قصه هنا في المنتدي القصه هتكون بعنوان فوق السحاب وهتكون مختلفه شويه يعني لو داخل شايل زبرك علي كتفك ومستني اووو فااك يااه ونيك في نيك في نيك اطلع برا قصتي اه خدنا الكلام ونسيت اعرفكم بنفسي
انا خالد عندي 19 سنه في سنه اولي كلية حقوق شاب شكلي زي اي شاب عادي ستايل لبسي مش ماشي ع الموضه بس مش وحش يعني طبيعي جدا

الشخصيات المهمه في القصه حاليا هيكونو

ماما : امل 46 سنه تخيلها براحتك بس هي شكلها ام اوي

بابا : علي 51 سنه شغال محاسب في بنك مصر وهو وماما قصة حب تقيله فشخ

اختي : داليا توأمي بس مش شكل بعض خالص هي قموره وملامحها جميله صدرها صغير نسبيا واقصر مني بشويه

صحابي المقربين : مازن / يوسف / ابراهيم

الجزء الاول....

ماما : خاالد ياخاالد قوم يبني بقي ماتتعبنيش

انا : اييه ياماما في ايه ع الصبح

ماما : قوم يابني عشان تجيبلنا عيش

انا : هي الساعه كام

ماما : الساعه 8 ونص

انا : 8 ونص! انتي اتجننتي يا امل شكلك سيبيني انام وحياة امك انا نايم الساعه 4 وعايز اروح الجامعه النهارده اول يوم روحي صحي داليا

ماما : ماهو اصل انا ماخلفتش رجاله

انا : سيبيني بقي اناام

"نمت وصحيت بعدها بساعتين ع الموبايل بيرن"

انا : ياكسميييي عايز ايه ده دلوقتي ، الوو

مازن : انت يابن الوسخه لسه نايم لحد دلوقتي

انا : ياعم عايز ايه بقي حلك مني ع الصبح

مازن : يسطا في ايه احا تعالي ياعم ننزل نروح الكليه نشوف ايه الدنيا نشقطلنا حرمتين

انا : ياعم نشقط ايه بس احنا في حقوق يامازن ياحبيبي

مازن : ياعم ايه يعني مش حاجه فيها الروح

انا : ههههه عيل حيحان ابن متناكه طب روح استناني ع القهوه طب هلبس واجيلك واه ماتكلمش ولا يوسف ولا ابراهيم لو قعدنا سوي كلنا هنكسم الجامعه

مازن : اصلي ياهداف

"قفلت مع مازن وكملت نوم طبعا كسمه رن عليا بعدها بنص ساعه"

مازن : يابن المتناكه انت نمت تاني

انا : ياعم نمت ايه بس انا كنت بفطر هغير ونازلك ماتقرفش كسمي بقي يلا سلام

"قومت دخلت الحمام اتشطفت وخرجت برا لقيتهم قاعدين بيفطرو قعدت معاهم ع الاكل"

بابا : مش هتشوفلك يبني شغلانه مع كليتك عايزك تعتمد علي نفسك انت هتفضل تاخد مني مصروف كدا لحد امتي هتفتح بيت ازاي

ماما : قوله ياعلي انا ريقي نشف منو

انا : حاضر يابابا وبعدين هو انا كنت لقيت شغل وقولت لا لما الاقي شغل وعد مني هشتغل يلا بقي عايزين حاجه انا نازل عشان مازن مستنيني وهنتاخر ااه عايز فلوس عشان مقشفر حبيبتي ياست الكل استاذن انا

بابا : عليه العوض ومنه العوض مخلف حتة خول

"نزلت لمازن ع القهوه كانت الساعه بقت 11 ونص"

انا : والنبي ياعم سعيد هاتلي قهوه سكيتو وشيشه قص

عم سعيد : قهوه ساااده سكيييتو وشيشه قص وصاااايه

مازن : قالب وشك ليه يبني ع الصبح وشيشة ايه دي هتاخرنا

انا : ابويا ياعم لسه عايش في موال شوفلك شغلانه وانت كبرت وبتاع وقارفني

مازن : ياعم فاكس هما كلهم كدا ماتيجي نلعبلنا ماتشين لحد ماتخلص الشيشه

انا : الخول هيفضل خول انا عارف اننا مش هنروح حته تعالي

" قومنا لعبنا الماتشين ع المشاريب ورقعت لمازن وقام حاسب وهو مبضون وروحنا الكليه يوم بضان ابن متناكه وعيال شكلها بضان كدا وخلصت يوم الجامعه البضان ده روحت انا ومازن قولتله انا هطلع انام شويه ونتجمع ع القهوه بالليل طلعت نمت ورنيت علي مازن ويوسف وابراهيم وروحنا قعدنا ع القهوه"

ابراهيم : وبعدين ياجدعان هنفضل قاعدين باصين في وش بعض كدا زي كل يوم انا اتبضنت من الروتين ده

يوسف : طب بقولك ايه انا عندي حوار هنعيش فيه مغامره لذيذه كدا وهنطلع منو بفلوس فلووس يالا كتير هنقب علي وش الدنيا

انا : انت كسم المسلسلات لحستلك دماغك

مازن : استني بس ياعم نشوفه عايز ايه كمل ياجو

يوسف : بص بقي ياخول منك له " وبيحط رجل علي رجل " الي قلبه جايبه فيكو يرفع ايده عشان الي هقوله خطر

انا : ماتنجز يالا يابضان ياه

يوسف : هنتاجر في الكوكايين مش ابراهيم معاه عربيه انا بقي اعرف واحد كان عايز ناس تشتغل تحت ايده كل الي علينا انه هيدينا مكان الاوردر واحنا نوصله مين معايا؟

ابراهيم : انت بتتكلم جد يالا ولا بترمي كلمتين وعايزنا نرمي افيهات ونضحك

يوسف : ههزر ليه لا بتكلم جد اوي كمان

انا : ااااه ده انت الحشيش لحس دماغك

مازن : استني بس نشوف اخره ، وهنعمل كدا امتي؟

انا : احااا يسطا انت اتجننت

مازن : اصبر بس ياعم خالد

يوسف : سيبه يامازن انا قولت في اول الكلام الي معايا اهلا وسهلا والي مش معايا براحته انا كدا كدا بثق فيكو وعارف ان الكلام مش هيطلع برا

ابراهيم : وانا في ضهرك ياخويا

انا : احا انت اتهفيت في عقلك انت كمان

ابراهيم : يعني هو الي احنا عايشينا دي عيشه ماتبصش للعربيه الي معايا كدا كدا موديل قديم ولا تبص للايفون الي في ايدي انا بنزل معييش اكتر من 50 جنيه في جيبي يسطا وده حوار اكيد هيبقي فيه فلوس وكلنا هنقب علي وش الدنيا وبعدين انت مش ابوك واكل دماغك عشان تشتغل ادي الشغل جه لحد عندك

انا : ايوا بس الكلام ده خطر ياحبيبي افرض كمين وقفنا هنبقي استفادنا ايه بقينا رد سجون وجيبنا لاهلنا عار ابن متناكه

مازن : انا معاكو

انا : احا يسطا حتي انت

مازن : بصراحه الحياه فرص ودي فرصه جاتلنا من السما يانقفش فيها يانفضل ولاد متناكه جمد قلبك يالا متبقاش خول كدا

انا : طب ادوني يومين افكر

يوسف : عين العقل يابن خالتي

ابراهيم : ههههه شيطان ابن متناكه

انا : طب بقولكو ايه محدش معاه اصطفه انا مبضون نيك

يوسف : مرلول وجاهز

مازن : محمد ثروت نييك

انا : مالازم ياكسمك يبقي مرلول وجاهز ده لسه بيقولنا نتاجر في الكوك يلا نروح نشرب السجارتين عشان نطلع ننام

ابراهيم : تعالو عندي ع السطح

يوسف : يلا بينا

"قومنا حاسبنا ع المشاريب وطلعنا عند ابراهيم عملنا الهيد وطلعنا فوق السحاب وفضلنا مشغلين اغاني وبنرقص لحد 2 بالليل ابتديت افوق وقولتلهم انا هروح انام"

ابراهيم : خدني معاك يسطا احسن ابويا قالب عليا ومبيدخلنيش البيت

مازن : مش قولتلك ده ابن متناكه متشربهوش معانا تاني

"يوسف خد ابراهيم دخله الاوضه الي ع السطح قاله نام هنا وانا هخلي امي تعمللنا اكل وجاي"

انا : انت قولتله ايه يسطا

يوسف : قولتله امي هتعمللنا فطار ولما تخلص هصحيك

مازن : هههههه احا وصدقك

انا : مالازم يصدقه ده بيقولك ابويا مابيدخلنيش البيت

يوسف : طب يلا بينا ولا هنباات

انا : يلا ياعم انت هتبضننا

"نزلنا وكل واحد طلع بيته دخلت ع الساعه 3 الفجر كدا كان ابويا وامي نامو ودخلت اوضتي انا وداليا (توينزي) الاوضه عباره عن سريرين وكومدينو في النص ودولاب 4 ضلف اتنين لهدوم داليا واتنين لهدومي وكانت لسه صاحيه وماسكه الموبايل"

انا : انتي ايه الي مصحيكي لحد دلوقتي

داليا : مش جايلي نوم وبعدين انت عينك حمرا كدا ليه انت برضو شربت ياخالد

انا : اه

داليا : يبني حرام عليك نفسك انت هترتاح يعني لما يجرالك حاجه او امك وابوك يعرفو ده مش بعيد امك تروح فيها

انا : والنبي ياداليا سيبيني في حالي انا مش ناقص

داليا : ناقصك ايه يعني ياخالد ابوك شغال شغلانه محترمه ومش حارمك ولا من اكل ولا شرب ولا لبس ومعاك موبايل نضيف والي بتطلبه بتلاقيه وسايبينك براحتك ولا حد بيقولك رايح فين ولا جاي منين

انا : سيبيني بقي انام عشان متهبش مني عليكي

داليا : هو انت كل يوم هترجعلي كدا واجي اكلمك تقولي سيبيني انام انا خايفه عليك انت مابتحسش

انا : شكرا ياستي متخافيش عليا مش هموت ولو مت اديني ارتاحت

داليا : يعني هو الكلام الي قولتهولك ده مفرقلكش

انا : لا كل ده مش فارقلي انا ولا عايز ده ولا ده انتي عارفه انا عايز ايه

داليا : عايز ايه طيب قولي تاني هو انا مش اختك؟

انا : لسه بتوحشني ياداليا لسه كل يوم بفتح صورتها قبل ما انام انا معرفش هي عملت فيا كدا ليه انا ماذيتهاش ولا عمري فكرت ااذيها

داليا : انت قصدك علي اسراء صح؟ هو انا مش حذرتك منها زمان وانت برضو صممت تكمل معاها

انا : هو انا بحكيلك عشان تفضلي تأنبي فيا انا غلطان اني بقولك حاجه سيبيني انام بقي

داليا : ياخالد بس اسمعني

انا : مش عايز اسمع يلا تصبحي علي خير

"نمت وصحيت وعدي يوم عادي جدا نزلت قعدت مع الشباب ع القهوه وفضلو يتكلمو في حوار الكوك تاني وبصراحه المره دي حسيت ان الحوار دخل دماغي فشخخ وروحنا اصطبحنا كالعاده وروحت دخلت ع الاوضه لقيت داليا نايمه"

انا : دودو انتي يابت

داليا : عايز ايه ماتتكلمش معايا غير لما تبطل الزفت الي انت بتشربه ده

انا : ده حشيش ياداليا هو انا بشم بودره

داليا : ولو برضو كلو زفت

انا : طب ممكن تقومي تعمليلي اكل وكوبايتين شاي كدا وتيجي عشان نتكلم

داليا : عايز ايه؟

انا : و**** حوار مهم قومي بقي

داليا : اما نشوف اخرتها معاك

"راحت حمرتلي بطاطس وحتتين بانيه وجت عقبال ماكلت كانت عملت شاي"

داليا : اتفضل ارغي

انا : طب اقعدي

"قعدت وحكيتلها ع الحوار بتاع المخدرات ده وقولتلها اني بفكر ومش عارف اعمل ايه"

داليا : انت اتجننت ياخالد انا مش عايزاك تشرب حشيش تقوم تقولي هبيع كوكايين انت مش عارف ان في ناس بتموت بسبب الزفت ده

انا : لا ماهما الي مابيشدوش بعقل المفروض كل واحد عارف دماغه وبعدين ياهبله انا مش هبيع انا يادوب هوصل بس

داليا : لا ياشييخ ثبتتني انت كدا؟ طب وافرض اتمسكت

انا : كل حاجه مترتبه بس برضو انا متردد

داليا : خالد انت عارف اني مش برتاح للزفت الي اسمه يوسف ده انا عارفه ان هو الي بيشربك ماتقعدش معاهم تاني ياخالد وارجع لعقلك انت لو اتمسكت ولا جرالك حاجه امك هتروح فيها

انا : حاضر ياداليا انا هنام بقي لاني تعبان فشخ تصبحي علي خير

"نمت وصحيت علي صوت ماما وبابا بيتخانقو برا"

ماما : لا ياشيخ ماهو ديل الكلب عمره ماهيتعدل انا عايزه اطلق ياعلي مابقيتش مستحمله العيشه معاك

بابا : ياوليه ارجعي لعقلك دي وزة شيطان

ماما : والي قبلها كانت برضو وزة شيطان ما انت راجل خول والشيطان راكبك

بابا : "بالقلم علي وشها وقام مجرجرها ع الارض" انا هوريكي يابنت الشرموطه

انا واختي في نفس واحد : ايه يابابا ايه ياماما في ايه صلو ع النبي

بابا : شوف ياسيدي امك عايزه تطلق

ماما : "بتعيط" تاني مره اقفشه بيخونني انا عملتله ايه بس وكل اما اكلمه يقولي وزة شيطان

انا : حصل الكلام ده يابابا

بابا : ايوا ياسيدي حصل

انا : طب خدي ياداليا امك واقعدي معاها في الاوضه هديها ، ايه بس ياحج ده امال سيبت ايه للمراهقين الي زيي

بابا : ماهي الي مرا مقرفه كل همها الاكل والشرب وهناكل ايه بكرا وكل ما اجي المسها تقولي انا تعبانه او انا عندي ظروف وحاجه تقرف

انا : يابابا بس متوصلش لكدا ده انتو عشره ده انتو متجوزين من 25 سنه يعني نص عمرك مع الست دي وكتر خيرها عمرها ماطلعت سرك برا تقوم تعمل فيها كدا

بابا : يبني ماهي لو تهتم بيا شويه ماكنش الشيطان لعب في دماغي وخلاني اعمل كدا

انا : طب بص ياحج سيبلي انا الحوار ده بس اوعدني انها مش هتتكرر

بابا : ياسيدي وعد

"دخلت علي امي واختي الاوضه"

انا : داليا سيبيلي امك عايزها في كلمتين ولا اقولك اعمليلنا فطار انا وانتي

داليا : حاضر

انا : ايه بقي ياست الكل في ايه

ماما : مانا قولتلك برا

انا : بس الراجل بيشتكي منك برا

ماما : وكمان بيشتكي

انا : اه بيقول ان كل ما يجي يلمسك بتتلككي وانه ليه حقوق وانتي برفضي

ماما : ماهو بصراحه انا عايزاه يبطل الزفت الي بيشربه ده ابوك كبر ياخالد وممكن في مره يموت

انا : ياست ده حشيش يعني هو انتي شوفتيه بيضرب حقن انا خلاص قعدت معاه ووعدني مش هيعمل كدا تاني "ببوس راسها" وانا هدخله يعتذرلك وهاخد البت داليا تبات عند خالتي مني وهروح ابات عند مازن النهارده وبعد كدا فكري فينا قبل ماتطلبي الطلاق

ماما : يبني بس...

انا : مابسش ياماما يرضيكي امي وابويا يطلقو واتشوه نفسيا يلا بقي عدي الحوار "طلعت علي ابويا وحكيتله" عايزكو بقي تولعوها النهارده "دخلت علي داليا وقولتلها انها هتبات عند خالتها ونزلت قعدت ع القهوه انا ومازن وحكيتله"

مازن : ابوك ده رمراام مابيتهدش ده انا كنت فاكره بيلعب في الوقت الضايع ههههه

انا : ههههه ده انت ابن لبوه المهم هنبات عندك النهارده

مازن : بيتك ومطرحك ياخويا

انا : ماتيجي نروح مشوار

مازن : احنا بقالنا يومين بنقلب من الجامعه هنروح فين بس ماتيجي نروح

انا : ياعم فاكس ننتظم اول الاسبوع الجاي تعالي معايا بس

مازن : علي فين

انا : امشي وانت ساكت

مازن : اشطا

"خدت مازن وروحنا علي الرحاب جبت ازازة خمره تركيزها 60% كحول منها بنجيب خمره ومنها بنتفسح شويه"

مازن : ياابن الفاااجره دي مع الاصطفه بالليل مش هنشوف كلنا

انا : مين قالك كدا احنا هنشربها في البيت عندك

مازن : احا يسطا انت مجنون

انا : ياعم عادي "فتحت شنطة الضهر بتاعتي حطيت فيها الازازه وقفلتها" اهو حد خد باله من حاجه؟ محدش ومش هنرميها يعني هناك هنحطها تاني في الازازه

مازن : شيطان ابن متناااكه طب تعالي نجيب حاجه ناكلها ونلف شويه وبعدين نروح

انا : علي حسابك بقي انت ماتعرفش الازازه دي بكام

مازن : اشطا اشطا يلا بينا

"روحنا كلنا انا ومازن ولفينا وروحنا علي بيتهم"

بيت عادي جدا فيه نيفين ام مازن ورحمه اخت مازن وابو مازن متوفي من زمان وانا واخد عليهم اول مادخلت سلمت وقولت لرحمه اعمليلنا اكل

مازن : انت يالا معندكش ددمم خالص كدا

انا : بس يالا انا قايم داخل الحمام"دخلت علي رحمه المطبخ" بقولك ايه انتي مش كان نفسك تشربي خمره انا جايب ازازه ليا انا واخوكي هسيبلك كاس اول ما امك تنام ابعتيلي ع الواتساب بقي

"كلنا وانا بصراحه كنت هايج علي رحمه رحمه دي بقي حته بلدي علي ابوه طيزها جامده وكيرفي نييك وبزازها متوسطه وبيضه بياض فلاحي كدا بص تخيلها براحتك"
"نامت ام مازن ورحمه بعتتلي ع الواتساب امان قولت لمازن انا هقوم اشوف امك كاني داخل الحمام لو ملقيتهاش هجيب كوبايتين ونبدأ درمغه لقيت رحمه في المطبخ"

رحمه : مش هتشربني بقي

انا : متخافيش اخرجي كدا كدا اخوكي دماغه خفيفه وهينام

رحمه : هستناك

"حطيت لمازن منوم في الكاس بتاعه ودخلت صبيت كاسه واديتهوله وصبيت لنفسي ورفعنا"

مازن : احا يسطا البتاعه دي عاليه نيييك انا عيني زغللت من اول كاس خد صب
" قام حاطط الكاس وواقع ع السرير وانا خرجت علي رحمه بالازازه كلها وقولتلها تعالي ع المطبخ شربتها شويه حلوين وقومت ضاربها علي طيزها جاامد"

رحمه : ااااه انت اتجننت

انا : اه انا اتجننت وقومت مطلع زبي وقولتلها بصي واقف عليكي ازاي نفسه فيكي

رحمه : "بصت لزبي وبتبلع ريقها ومبرقه" انا هفضحك انا هقول لمازن وبتضربني بالقلم

وبكدا يكون الجزء الاول خلص في اهم حته هههههه هستني اراءكو ولو عجبكو هكمل القصه لو معجبكوش هكمل برضو اصل عندي فراغ ابن متناكه الي اللقاء في الجزء التاني من "فوق السحاب"

الجزء الثاني ...........

مازن : احا يسطا البتاعه دي عاليه نيييك انا عيني زغللت من اول كاس خد صب
" قام حاطط الكاس وواقع ع السرير وانا خرجت علي رحمه بالازازه كلها وقولتلها تعالي ع المطبخ شربتها شويه حلوين وقومت ضاربها علي طيزها جاامد"

رحمه : ااااه انت اتجننت

انا : اه انا اتجننت وقومت مطلع زبي وقولتلها بصي واقف عليكي ازاي نفسه فيكي

رحمه : "بصت لزبي وبتبلع ريقها ومبرقه" انا هفضحك انا هقول لمازن وبتضربني بالقلم

انا : انا مش هركز ع القلم الي انتي ضربتيهوني بس قوليلي بقي هتقولي ايه لمازن هتقوليله شربني خمره وضربني علي طيزي

رحمه : ماا....

انا : انتي هتقعدي تمأمأيلي وهتفصلي الدماغ بقي صبيلنا كاسين وتعالي مصي زبي

رحمه : انت حيوان وابن كلب

انا : يلا ياشرموطه بينام مني وانت ياعم ماتقف كدا ماتفصلناش ، ايوا هاتي الكاس ده كدا ارفعي بقي ياكسمك وانزلي مصي

"رحمه رفعت الكاس ونزلت تمص باحترافيه بنت متناكه فضلت تمص بتاع 5 دقايق ومن هيجاني كنت هجيب علي وشها وهاجت معايا نييك وشكلها ساحت ع الاخر"

انا : ما انتي بتمصي حلو اهو شكلها مش اول مره

رحمه : "بتطلع بتاعي من بوقها" ما انت الي غشيم حد يدخل كدا

انا : بس جبتك برضو وبعدين احنا هنقضيها كدا تعالي

"نزلت علي شفايفها الي ياكسمييي ع الجمال شفايف منفوخه كدا طبيعي وابتديت ابوس فيها وهي منسجمه وفي عالم تاني وانا ماسك بزازها بفرك فيهم بغشامه وهي بتلعب في زبي وشفايفي في شفايفها خايف اسيبهم اتحرم من جمالهم فضلنا ع الحال ده بتاع 5 دقايق وكسم هيجانها ولا اجدعها شرموطه نزلت سحبت البنطلون الي هي لبساه ولقيت مياه علي الكلوت بتاعها قومت شاده"

رحمه : انت هتعمل ايه؟

انا : هعمل كوبايتين لمون

رحمه : ههههه طب دوقني بسرعه بقي بقالي كتير مشربتش

انا : شرموطه نيييك انا هدوقك يالبوه

" نزلت علي كسها نازل في لحس من فوق لتحت وعمال اشفط في زنبورها وهي بتشد راسي علي كسها لجوا وتتأوه ومش عارفه تكتم صوتها وانا خايف امها تصحي هنتناك بس كسمها بقي فضلت مكمل لحس في كسها الي مفيهوش شعره والعب في زنبورها في ايدي واطلع اخده في بوقي وابوس في وراكها وارجع تاني لكسها قومت مقلعها التيشيرت والبرا ورجعت تاني وبقيت الحس في سرتها وهي عماله تتنفض ومستمتعه وسايحه في عالم تاني لحد ماقالتلي مش قاادرهه اااه هجيب"

انا : "نزلت تاني الحسلها" احاا هتجيبي دلوقتي وعملالي فيها بورن ستار وشايله ازبار علي كتفك وانتي تعبانه خالص

رحمه : اعمل ايه اههه برراااحه اعمل ايه ما انت الي هه ههيجتني ع ع الااخر اااااااه"جسمها بيترعش جامد وقامت جايباهم وانا نزلت الحسلها ونضفت كسها بلساني"

انا : **** يعينك في الي جاي بقي "قومت جاي ببتاعي نحية كسها"

رحمه : انت بتعمل ايه انا مش مفتوحه

انا : متخافيش بس تعالي قربي " بفرشلها كسها"

رحمه : احححححح اااااه دي حلووه اوووي احححح ماتشيلهوش عشان خاطري

انا : " شيلت زبري وبعدت عنها"

رحمه : "بتبصلي بصعبانيات" ليه كدا بعد ماهيجتني هتسيبني تعالي عشان خاطري

انا : لا هي نيكه بضان اصلا وانا مش هنيك

رحمه : طب عشان خاطري وغلاوتي عندك طب وغلاوة مازن

انا : "حسيت بهيجان ابن متنااكه اني بستعرص اقرب واحد في صحابي واخته بتتحايل عليا عشان انيكها" يااااه لولاش بس حلفتيني بالغاالي طب تعالي يامتناكه لحد عندي ومصيلي زبي

رحمه : حاضر " وقامت زي المجنونه جت عند بتاعي وفضلت تمص فيه وتريل"

انا : طلعيه من بوقك "قامت مطلعاه من بوقها وقومت تافف عليه" كملي ياكسمك

رحمه : احححح ماتشتمنيش عشان بهيج اوووي "وبتكمل مص وبتلعب في بتاعي قومت مقومها وخليتها تنام وضع الدوجي وقومت تافف علي ايدي وفضلت ابعبصها ودخلت اول صباع دخل عادي ودخلت التاني كانت طيزها ضيقه شويه وسامع منها شوية اهات من الي قلبك يحبهم مستمتعه مش موجوعه قومت تافف علي زبري وحاطط راسه عند خرم طيزها وقعدت احركه" اااه دخله بقي مش قااادره

"قومت رازع زبري كلو في طيزها رقعت صرخه بنت متناكه انا اتخضيت"

انا : احاااا يابنت الشرمووطه هتصحي الناس الي في البيت

رحمه : احححح كسمهم يصحو بس ماتطلعهوش وانا هبقي خدامتك وقت ماتعوز تنيكني نيكني اااه نيكني اوووي ااااه ارزع زبرك جاااامد

انا : مبسوطه يامتناكه واحنا بنستعرص اخوكي

رحمه : ااه كسمه ده متنااك انت برقبته

انا : "بضربها بالقلم" كسمه لو اخوكي يامتناكه بس ده صاحب عمري

رحمه : اححح صاحب عمرك ايه ده انت مشرمط اخته تحتيك

انا : "برزع ع الاخر" ااه ما اخته الي بنت متناكه هايجه تعالي نغير الوضع

" بصراحه انا شوفت وضع ابن متناكه في فيلم سكس قولت اجربه خليتها تديني ضهرها وترفع رجل ع الرخام وقومت مدخل زبري في طيزها وابوس في رقبتها وفضلنا ع الوضع ده 4 دقايق وقومت جايب في طيزها"

رحمه : اححح انت فرهدتني خالص يخربيتك

انا : "ضربتها علي طيزها" طب خشي نضفي نفسك لتستهوي هطلع اشرب سجاره في البلكونه واجي اقعد معاكي

رحمه : انا بحبك اوووي ياخالد

انا : ماتخليش الي احنا عملناه ده ياثر علي علاقتنا الشخصيه انتي بتقولي كدا عشان لسه كنتي تحتي يعني بالنسبالك انا زبر يقضي احتياجاتك كأنثي انما ك حب وكدا ف مش انا وخشي البسي بقي لتفضحينا

رحمه : حاضر

"خرجت لبست وقعدت برا فتحت التليفزيون ووطته وانا بشرب سجارتي وقاعد بفكر احا انا ايه الي عملته ده كسمك ياعم زبي ملقيتش غير اخت الخول الي استأمنك علي بيته واخته وامه ده انا خول اوي بس برضو هي الي شرموطه ماهي اتناكت قبل كدا وخرم طيزها مفتوح وبتمص مص ابن متناكه ، ماشي بس برضو مهما كانت دي اخت صاحبك بدل ماتعقلها تقوم نايكها ده انت حتة خول برخصه"

" اتبضنت وقومت خارج جايب بقيت الازازه من المطبخ وقومت داخل الاوضه رفعتها ونمت صحيت تاني يوم الساعه 12 الضهر علي مازن بيصحيني"

مازن : قوم يالا يابن المتناكه

انا : ايووااا

مازن : قوم انت بايت والازازه ف حضنك هتتسرق يعني؟

انا : ياعم اتنيلت صحيت اهو

مازن : هو ايه الي حصل امبارح

انا : مش عارف ولا الي كانك اول مره تشرب رفعت اول كاس ملقيتكش معايا قومت شارب باقي الازازه بس حسيت ان الهيد بضان اوي قومت نايم ياريتنا كنا قعدنا مع العيال تحت كنت هلاقي حد يونسني في الدماغ

مازن : طب ماتيجي نروح الجامعه ع السريع كدا

انا : ياعم جامعة ايه الساعه 12 وبعدين انا مش قولتلك هننتظم اول الاسبوع ماتبضنناش بقي

مازن : طب تعالي نروح اي حته انا مبضون يسطا

انا : طب خد الكوبايتين دول اغسلهم في الدرا كدا اوعي امك تشوفك وخليها تعمللنا فطار وكوبايتين شاي

"خرج مازن ودخل بعد شويه بالاكل قعدنا كلنا ولقينا رحمه داخله بالشاي ومبسوطه وبتبصلي كان دخلتها امبارح ونزلت الشاي براحه كدا وفلقة بزها بانت تحسها قاصده"

انا : اخرجي يارحمه عايز مازن في حوار "خرجت وقفلت الباب"

مازن : حوار ايه

انا : هات سجاره من معاك بس عشان علبتي خلصت

مازن : احكي بقي

انا : ماتجوزني اختك الجامده دي واكسب فيا ثواب هههه

مازن : اعدل يامتناك لاقوم انيكك

انا : انا ياعم بهزر معاك رحمه دي اختي انا عايزك في حوار تاني خاااالص

مازن : احكي بقي ماتبضنناش

انا : انا موافق

مازن : علي ايه

انا : علي حوار يوسف

مازن : احلف ب**** كدا عشان اصدقك

انا : ياعم احا انت عبيط احلف عشان هتاجر في المخدرات اتناك بعيد بقي

مازن : لا اصلي هكون مطمن اكتر وانت معايا في الحوار

انا : بتحبيني يابت

مازن : بموت فيك ياروحي

انا : طب ماتيجي نعمل مسمار قبل ماننزل

مازن : لاااا انت فاكرني من اياهم مافيش الكلام ده قبل كتب الكتاب

انا : منيوكه اوي

مازن : يلا بقي يالا يابن اللبوه نشوف هنروح فين

انا : يلا

"خدت مازن ونزلنا روحنا ع القهوه وكلمنا العيال تنزل"

انا : والنبي ياعم سعيد هاتلي ام علي عشان جعان نييك

عم سعيد : علي يزعل

انا : عايزها في الحلال ياعم سعيد انت فهمت ايه

عم سعيد : هههه سرحت منك بس وانت يامازن هتشرب ايه

مازن : انا عايز شاي خمسينه فريسكا وهاتلي شيشه ، احا يالا انت مش لسه دابب 3 ارغفه قبل ماننزل لحقت تجوع انت من امتي وانت بتاكل كدا اصلا

انا : من المجهود اصل وانت نايم امبارح فضلت انيك فيك لحد ماطيزك جابت ددمم

مازن : ده انت بضان ابن متناااكه

"دخل علينا يوسف وابراهيم"

يوسف : ياديين اميييي خاالد باشا واحشني نييييك فينك يابني من اول امبارح

ابراهيم : طول السكه مش مبطل كلام عن انجازاتك ياخلوده ياعسل واحشنا نيييك

مازن : وانا ابن متناكه ولا ايه

انا : ياعم اتناك انت كمان يعني انا وحشتهم ده عشان الي انت قولته في الموبايل بس

يوسف : الكلام ده بجد صح؟

انا : بص ياجو " وبرفع رجل علي رجل لقيت ابراهيم نزل بالقلم علي وشي" اااه يابن المتناكه في ايه

ابراهيم : انت هتعمل فيها باشا بكسمك

انا : لو قاطعتني تاني همشي ومش هكمل مع كسمكو

يوسف : طب اقعد بس كمل كلامك

انا : هحط رجل علي رجل

يوسف : حط ياعم

انا بص ياجو "وبحط رجل علي رجل تاني قام ابراهيم هاتتني وضارب مازن بالقلم"

مازن : يابن المتناكه وانا ماالي

ابراهيم : عشان قاعد ساكت احنا مش قاعدين مع بعض

انا : ههههه عيل ابن متناكه

يوسف : معلش اصلنا صحينا الصبح اصطبحنا والاصطفه كانت بنت متناكه

انا : ما الاصطفه علي طول بنت متناكه ايه الجديد

يوسف : لا ما انا كنت حاطط تكاية باودر ع الحته

انا : يابن المتنااااكه مابلاش يسطا البتاع ابن اللبوه ده طب الحشيش وعارفين اخره ايه انما ده ابن متناكه هيخليك فاقد وهريش ابن متناكه لو مشربتش هتدب في خلق ****

ابراهيم : ياعم كنا بنجرب دماغه بس دماغ بنت متناااكه يالا كنا بنطير عصافير

مازن : عليا الطلاق انت لسه مافوقت اصلا

ابراهيم : اه و**** انا عميان ، عم سعيييد

عم سعيد : ايه ياكبير

ابراهيم : والنبي عايزين كوبايتين لبن من بز البقره

يوسف : بس حاسب تعور بزها هههه

عم سعيد : انتو نادهينلي تروشو

ابراهيم : لا و**** عايزين كوبايتين لبن ساقعين عشان نفصل

عم سعيد : عنيا " راح جاب الطلبات وجه ورفعو الكوابيتين"

انا : هااا ماتركزو مع كسمي بقي

يوسف : خد ولع السجاره دي وارغي اخلص انا بضاني ورمت

انا : الي هيقاطعني هنيك عمتو

ابراهيم : المايك معاك تحب تقول ايه للفانز

انا : انا احب اشكر فانزي علي وقوفهم في ضهري اخر فتره واحب اقول اني بين جمهوري مل"ابراهيم بيرزعني بالقلم" يابن المتناكه انت مش فوقت

ابراهيم : مش ناقص وجع بضان

انا : ههههه طب بصو بقي

كلهم : بصيينا

انا : انا مقشفر ومعيش في جيبي غير خمسه جنيه وطالب ام علي مازن هيحاسب عليها

مازن : وانا مالي يالمبي

انا : مش انت يالا الي قولتلي يلا ننزل ع القهوه

يوسف : يامثبت العقل والدين ياعم حساب كسمك النهارده عندي

انا : وهتجيبلي علبة سجاير

ابراهيم : انت شكل القلم وحشك

مازن : علبتي اهي ع الترابيزه ولما نطلع هجيبلك واحده مرضي

انا : ده العشم برضو يابو صلاح نخش في الموضوع انا ابويا واكل دماغي علي شغلانه جنب الجامعه ف انا بصراحه ناوي اعمل معاكو مشوار ولا اتنين واشوف الحوار ديته ايه لو حسيت ان فيه خطر انا مش هكمل

يوسف : هو ده الكلاااام ايوا بقي هنقب علي وش الدنيا ونمسك فلوووس

مازن : انا كنت عارف انك هتوافق يافقير ياعويل يا ابن المتناكه

ابراهيم : "باصص في السقف ومش معانا تقريبا"

انا : انت ياااا ولااا مش هتبارك انت كمان

إبراهيم : انت ناوي تخطب ياصاحبي الف مبروك هقف في ضهرك

انا : انت عملت ايه في الواد يابن المتناكه ده بيشرب معانا السجارتين بيروح جهنم لو شربته حاجه تاني هنيكك

ابراهيم : ياعم ما انا كويس اهو

يوسف : ياعم فكك منو هو هيفضل كدا النهارده وبكرا هيبقي كويس هو اصلا مش خربان بس عشان دماغه خفيفه هتلاقيها بتهرب منو كدا شويه ويرجع معانا تاني ماتيجو نقوم نلعب مالتي

مازن : تعالي انا وخالد ننيك اي ابن متناكه

يوسف : طب يلا بينا

" قومنا لقينا مافيش جهاز في القهوه فاضي"

انا : طب بقولكو ايه في محل جديد فاتح في الشارع الي ورا شوفته وانا جاي تعالو نروح هناك

مازن : يلا ياعم بدل ما احنا مبضونين حاسب بقي ياجو

يوسف : و**** لولاش بس الفرحه كنت نيكت كسمكو

"يوسف حاسب ع المشاريب وخرجنا"

يوسف : ياولاد المتناكه انا ادفع 60 جنيه

انا : 80 كمان روح هاتلي علبه بوكس يامتناك

يوسف : خد هاتها لنفسك

"روحت وجيت ولقيت مازن بيقولي مش دي اسراء الاكس بتاعتك اهي الي مكلبشه في ايد الواد هناك"

انا : "مذهول وحسيت بخنقه بنت متناكه" اه هي سيبك منها

يوسف : بس بقت مكنه يالا

ابراهيم : وعليها فردة بز اااااه

مازن : بس بقي يامتناك منك له دي مرتبطه دلوقتي

انا : خلاص خلصتو انا غاير في داهيه

مازن : رايح فين بس انت لسه بتحبها؟

انا : ولا بحبها ولا نيله بس مبضون شويه وكمان هدومي لابسها من امبارح هطلع اغير واكل لقمه وانزللكو بالليل

يوسف : ماتيجي يالا يابضان هجيبلك اكل

انا : لا فاكس انا مش هتاخر

"طلعت البيت كان ابويا وامي بقو سمنه ع العسل وسالت علي داليا قالولي جت من عند خالتك ومرميه في الاوضه دخلت الاوضه وقولتلها ممكن تعمليلي كوباية قهوه"

داليا : ممكن؟ ده ايه الادب ده مش عوايدك انت سخن

انا : قومي بقي مش ناقص وجع دماغ

داليا : طب مالك طيب

انا : مافيش ياداليا

داليا : طب احكي بس عشان خاطري

انا : طب قومي اعملي قهوه وتعالي
..
داليا : القهوه

انا : اقفلي الباب بقي وافتحي الشباك عشان اولعلي سجاره

داليا : احكي

انا : انا شوفت اسراء النهارده

داليا : وده يضايقك في ايه؟

انا : ماهي مكانتش لوحدها

داليا : مش فاهمه

انا : كانت مع واحد وماسكه في ايده ومتقوليش اخوها انا عارف اخواتها الاتنين

داليا : طب وفيها ايه يعني ماخلاص الي بينكو انتهي وكانت فتره ولازم كل واحد يشوف حياته ويجرب تاني وانا شايفه انها خدت قرار صح

انا : بس انا حبيتها اوي ياداليا وبعدين احنا مبقالناش 3 شهور سايبين بعض بالسهوله دي تنساني بسرعه اوي كدا ليه كل ده ده انا كنت ناوي اخلص واخطبها ياداليا حرام بجد كسرة القلب دي انا اه راجل بس قلبي مش حديد يعني والي بيننا مش يومين تلاته دول كانو 3 سنين 3 سنين وانا كل يوم بيعدي لازم اشوفها ولو يوم عدي مشوفتهاش ببقي عايز اموت نفسي وحشني اوي ايدي وهي في ايدها ومشيتنا ع الكورنيش وواحنا ماشيين وايدنا في ايد بعض وحضنها ولمسة ايديها علي خدي وصوتها وعيونها الي كنت من جمالهم بسرح فيهم وبنسي انا مين وحشني خروجاتنا ووحشني يوم عيد ميلادي وهي جايه وجايبالي هديه كان بالنسبالي يوم له قيمه دلوقتي بقي اتعس يوم في حياتي سابتني يوم عيد ميلادي عشان تفكرني بيه طول عمري انا مش عارف هي مشيت ليه مستخسرتش فيها اي حاجه اديتها كل مشاعري وكنت بنزل اصرف كل الفلوس الي معايا في الخروجه بتاعتنا ردي عليا ياداليا هي عملت فيها كدا ليه؟

داليا : ولا تزعل نفسك ياحبيبي وامسح دموعك ربك بيعوض انا هقوم اعملك لقمه تاكلها وريح جسمك حبه انت شكلك مانمتش كويس

انا : لا انا لسه واكل مش جعان انا هنام شويه عشان انا فعلا تعبان اوي اخرجي انتي اقعدي برا

اختي : لا ياعم امك هتخليني انضف واروق وهتقرفني انا همسك الموبايل واعمل نايمه

انا : ماشي

"نمت وصحيت بالليل نزلت قعدت ع القهوه وعدي اسبوع طبيعي جدا بنزل اقعد ع القهوه واضرب انا والشباب بالليل واطلع انام لحد ما ابتديت انتظم في الكليه واحضر وفي يوم وانا في الكليه مع مازن في اخر اليوم"

انا : بقولك ايه انا مبضون النهارده مش عايز اروح حته هروح اعدي علي اختي ونروح انا وهي

مازن : اصلي ياخويا وانا هروح اكل ولو عوزت تنزل رن عليا ننزل سوي

انا : ماشي سلام

مازن : سلام

"روحت عديت علي اختي في مبني كلية تجاره هي معايا في نفس الجامعه بس انا حقوق وهي تجاره كانت واقفه مع بنت صاحبتها واول ما انا دخلت"

داليا : غريبه يعني مروحتش لوحدك النهارده

انا : بصراحه مش عايز اروح حته وهطلع ع البيت ف قولت اجي اخدك ونروح سوي

شهد : طب استأذن انا عايزه حاجه ياداليا

داليا : ماتخليكي يابنتي ده خالد اخويا مش حد غريب

انا : سيبيها ياداليا يمكن مكسوفه

شهد : لا ياعم ولا مكسوفه ولا حاجه بس عشان تبقي براحتكو

انا : 011

داليا : ههههه اتلم يبني هو كدا ياشهد رخم وفاضحني في كل حته

شهد : طب استاذن بقي سلام ياداليا

داليا : ماشي ياحبيبتي ، انت عبيط ياخالد انت عارف لو مش صاحبتي كانت فرجت عليك الدنيا علي فكره

انا : بقولك ايه تعالي نطلع بس ونتكلم واحنا ماشيين

داليا : اوعي يكون الي في بالي

انا : بصراحه البنت دخلت دماغي وعايز اتعرف عليها هاتيلي معاها سكه بقي ماليش فيه

داليا : طب انا هحاول اتصرف

انا : اما نشوف

ااه صح وصف شهد : بنت قمحاويه وملامحها مصريه جدااا وعيونها غامقه صدرها صغير بس مش فلات يعني بس اقل من المتوسط بحاجات بسيطه وطيزها متوسطه ومقلوظه كدا تحس ان روبي قدامك طولها حوالي 160 سم وده الجسم الي انا في الطبيعي بحبه جدا برا عن القصه مابحبش الدهون الكتير بصراحه

"طلعنا انا وداليا استنيتها غيرت هدومها وبعدين دخلت"

انا : هااا يادودو ياحبيبتي ياروح قلبي ياعيوني يا احلي حاجه في حياتي عملتي ايه

داليا : ههههههه كل ده عشان شهد طب مش مكلماها

انا : هنيكك

داليا : انت اتجننت ولا ايه دي كلمه تقولها لاختك؟

انا : معلش و**** مش قصدي متعود علي كدا مع العيال تحت المهم بقي عملتي ايه ماتقرفينيش

داليا : بص هي قالتلي انها مش حابه الحوار فا فاكس منها

انا : طب اشطا فاكس

داليا : طب انا هتصرف بس تنسي اسراء؟

انا : انتي عبيطه ياداليا ما انا عارف بنات غير صاحبتك دي بس بصراحه داخله دماغي اوي

داليا : مانا عشان عارفه انها عجباك بقولك كدا هو انت من امتي بتقولي عرفيني علي حد هاا بقي اوعدني

انا : لا مش هوعدك ماممكن تطلع بضان واكرفها في اول يومين

داليا : وتصغرني قدام البنت وعلاقتي بيها تبوظ؟

انا : هو انا هرتبط بيها يعني ياداليا مش اعرفها الاول وبعدين **** يسهل؟

داليا : طب انا هحاول

انا : طب هعدي عليكي بكرا ف نفس المعاد ابقي اقفي معاها

داليا : حاضر "وبتغمزلي"

انا : انا نازل

داليا : رايح فين

انا : هروح مشوار كدا وجاي

بابا : علي فين ان شاء ****

انا : رايح مشوار صغير كدا يابابا وجاي

ماما : خد ياواد امسك هات ب 5 جنيه فينو وعلبتين زبادي و10 بيضات وكيلو لبن وكيس فانيليا وكيسين بكينج باودر وعدي علي بتاع الفطير هات فطيرتين نوتيلا بالموز

انا : ايييه كل ده مش هحفظ انا اكتبي في ورقه ولا اقولك خلي داليا تبعتهملي ع الواتساب واه انا عايز 100 جنيه

ماما : طب امسك معاك 200 اهم

انا : ده ع الاساس ان كل الحاجه دي ب 100 جنيه

ماما : اه وهيتبقي فلوس كمان انت دريان بحاجه

انا : طب اخلع انا

"نزلت قعدت ع السلم لفيت سجاره وقومت حاططها في جيبي ونزلت روحت الزمالك جبت ازازه فوكس 25% وقومت رايح قاعد وسط الناس ع النيل والهاند فري في ودني قومت مولع الجوب وقعدت ارفع في الازازه لحد ماخلصت وانا ملعنت نيك بقيت ماشي بغني مع الاغاني الي في ودني بصوت عاليي نييييييك في وسط الشارع والي رايح والي جاي يبصلي ويضحك وانا ولا هنا كسمكو عادي قعدت الف في الشارع ساعتين ع الحال ده لحد ما اتبضنت وقولت اجيب كيس لبن وافصل فتحت الواتساب لقيت داليا بعتالي الطلبات قومت راكب ومروح وجيبت الحاجه وطلعت نمت وصحيت تاني يوم رنيت علي مازن"

انا : احا يسطا يعني اصحي من النوم قبلك دي الدنيا اتقل خيرها

مازن : ايه الساعه كام

انا : 7

مازن : احااا اقفل يابن المتناكه بدل ما اجي اقتلك

انا : ياعم بهزر معاك الساعه 11

مازن : طب ايه ماتيجي نقلب النهارده

انا : اهو النهارده بالذات انا لازم اروح

مازن : اشمعنا يعني

انا : هفهمك بعدين

"روحنا الكليه انا ومازن وقعدنا عادي زي اي يوم في الكليه بضان وعيال حيحانه علي اي كلبه رايحه وجايه وخلص اليوم وقولتله هعدي علي اختي"

مازن : مش عارف مستغرب حوار اخد اختي واروح ده ليه بس اشطا هتنزل بالليل

انا : اه انا نزلت امبارح اصلا اتمشيت شويه كدا في الزمالك وبعدين عايز اشوف يوسف ابن اللبوه الي شكله بيسوحنا ده في حوار الكوك انا نفسي اجرب البتاع ده و**** ماتيجي اما نغتني نسحبلنا كيس

مازن : يسطا احنا اخرنا نطلع فوق السحاب ده بقي بيطلعك فوق السبع سموات خلي العيش لخبازه احسن ولاا خد يالا رايح فين

انا : ياعم انت هتبضن كسمي وتافور وتعمل فيها خالتي انا غاير سلام

مازن : خد هنا انت نزلت الزمالك امبارح مع مين

انا : مع امك

مازن : وانا اقول اتاخرت ليه امبارح طب سلام

"روحت علي داليا وشهد والحوار الي كان داير بينهم لما كنت انا مع مازن كالتالي"

داليا : يابنتي مرضيتش اقوله ان انتي وافقتي هيقول عليكي سهله الراجل من دول بيحب الي تلففه حوالين نفسه ده توأمي وانا عارفاه

شهد : بس هو عجبني اوي اول مره حد يدخل دماغي بالشكل ده وبالسرعه دي

داليا : وانتي كمان عجبتيه اووي كمان ومبطلش كلام عنك امبارح اهو جاي هناك اهو اتصرفي طبيعي بقي ولا اكنه جاي

انا : ايه ياقلبي عامله ايه

داليا : انا كويسه وانت عامل ايه ويومك مشي ازاي

انا : مش انتي ياداليا بكلم القمر ده مش شهد برضو

شهد : "بتتكلم بكسوف" اه شهد

انا : مالك يابنتي "بمد ايدي اسلم عليها" سلمي مابعضش و**** اهو شوفتي حصل حاجه سلمنا علي بعض عادي

داليا : ما اجيبلكو لمون احسن

شهد : بطلي هزار بقي ياداليا اخوكي يقول عليا ايه

انا : هقول عليكي ايييه اييه هتقول اييه ياواد ياخالد

داليا : ماتخلص ياشاااعر

انا : هقول عليكي زي القمر

شهد : انا همشي عشان بابا مش عاوزه اتاخر

انا : خدي ياشهد عايزك

شهد : مره تاني معلش

انا : لما اقولك خدي تقفي

شهد : ده بصفتك ايه ان شاء ****

انا : بصفتي ولا حاجه عادي بس زوقيا منك تقفي

شهد : قصدك اني معنديش زوق صح

داليا : مايقصدش كدا ياشهد اتفضل اعتذرلها يازفت

شهد : ملهوش لزوم انا ماشيه

انا : انا اسف ياشهد

شهد : شكرا انا همشي

داليا : كدا زعلت البنت

انا : اطلعي براها بقي

"عدي تاني يوم ونزلت بدري عن العادي ودخلت علي مبني التجاره لحد ماشهد دخلت قومت جريت عليها"

انا : هما موضوعين لا 3 لا موضوعين اخر كلام بس ممكن يبقو 3

شهد : نعم عايز ايه

انا : انتي قبلتي اعتذاري امبارح

شهد : ايوا محصلش حاجه يعني والتاني

انا : تعالي نقعد مع بعض في كافيه برا وفاكس محاضرات النهارده عشان عايز اتكلم معاكي

شهد : لا طبعا ماينفعش

انا : تعالي بس "وبعد محاولات في اقناع شهد اقتنعت خلاص انها تيجي معايا وواحنا خارجين من الجامعه شوفت موقف ياريتني ماشوفته"

انا : حاسبيييييي

وبكدا يكون انتهي الجزء التاني اشوفكم في القريب العاجل بقي



شكرا لل3 4 الي قالولي اكمل واحب اقولهم ان انا مكمل عشان فانزي رغم انف الحاقدين وهننيم المنتدي من الفجر

الجزء الثالث ..........

انا : تعالي نقعد مع بعض في كافيه برا وفاكس محاضرات النهارده عشان عايز اتكلم معاكي

شهد : لا طبعا ماينفعش

انا : تعالي بس "وبعد محاولات في اقناع شهد اقتنعت خلاص انها تيجي معايا وواحنا خارجين من الجامعه شوفت موقف ياريتني ماشوفته"

انا : حاسبيييييي

شهد : " بتصرخ واغم عليها"

"الناس بتتلم بتشوف في ايه عايز تعرف في ايه؟ ولع سجاره وهحكيلك ولعت؟ طب بص يامعلم خرجت انا وشهد كان اوتوبيس هيئه ماشي بسرعه والطريق فاضي خبط واحده ست موت دين ابوها طبعا كل الناس خافت واتلمو حوالين الست وسواق الاوتوبيس عمال يصرخ ولا حول ولا قوة الا ب**** والركاب كلهم مخضوضين والحكومه جت نزلت الركاب وخدو السواق ع القسم هل انا بقي ليا فيه؟ لا طبعا كسمهم شيلت شهد علي كتفي وروحت علي قهوه قريبه جدا من الجامعه قعدتها علي كرسي وبقيت اضغط علي قلبها بايدي الاتنين وادلق علي وشها مياه"

انا : شهد شهد فوقي يابنتي يااشهد فووقي

الناس : وديها المستشفي يابيه / اااه دي شكلها غيبوبه / طب اديها قبلة الحياه ههههه

انا : طب صلو ع النبي بقي انا من كسم شبرا يعني راضع دين ام زباله والي هيروش هنييك كسمهه

واحد من الناس : معلش يابيه هو الشعب المصري كدا ما انت عارف

انا : "بنفضله" ياشهد فوقي بقي ماتتعبنيش

شهد : "بتفتح عنيها براحه" هو في ايه

انا : "ببتسم" اخيراا فوقتي قومي معايا قوومي بقي ماتتعبيش ميتين امي

شهد : احنا فين

انا : ياست اغم عليكي وكنت بفوقك معرفش انتي جالك هلوسه ولا صرع ماشيين في امان **** رايحين الكافيه لقيتك بتصرخي ووقعتي ع الارض ولا الي شوفتي عزرائيل

شهد : بس انااا انا شوفت اوتوبيس خبط واحده ست ياخالد ايوا شوفته مش بيتهيألي انت بتبصلي كدا ليه

انا : انتي شكل اعصابك تعبانه تعالي نروح كافيه وهجيبلك لمون يهدي اعصابك

شهد : "مستغربه من امتي وهي بيتهيألها" تعالي طيب

انا : قادره تمشي انتي رجلك بتترعش

شهد : اه ااه همشي عادي

انا : طب بصي اسندي عليا اسنديي هو انا هاكلك تعالي

"وروحنا علي الكافيه طبعا شهد مش بيتهيألها ولا بتهلوس الموقف ده حصل فعلا قدام عيني وانا كخالد كنت مصدوم فشخ بس برضو حبيت اطمنها هي لسه فايقه وشكل نفسيتها بتتاثر بسرعه وحساسه اااااه انا احب المرا الحساسه دي ياديني ع الحلويااااات"

شهد : خالد انا مش مجنونه

انا : ومين قال

شهد : انا اول مره يحصل معايا حاجه زي دي بس ممكن عشان متاثره من حاجه حصلت زمان

انا : طيب انتي هديتي دلوقتي؟

شهد : اه يعني شويه

انا : طيب ياشهد انتي مبتهلوسيش الي حصل ده بجد بس عشان منظرك ده كان لازم اخليكي تهدي اعصابك الاول ده انتي طلعتي ميتين اهلي لحد مافوقتي

شهد : بجد يعني انا مش مجنونه

انا : انتي عبيطه اوي ياشهد و**** ممكن اعرف الحاجه الي حصلت زمان لو مش هيضايقك يعني

شهد : "قلبت وشها ومتاثره شويه" مش مهم

انا : لا احكي متقلقيش من حاجه احكي بقي و**** لو ماحكيتي هقلع البنطلون يرضيكي الي رايح والي جاي يشوف بوكسري وانا بوكسري مخروم اصلا خلصي بقي

شهد : بص الحوار كان وانا في تالته اعدادي

"فلاش باك"

"ام شهد فتحت عليها نور وبتحطلها فلوس تحت مخدتها قامت شهد صحيت لقيتها لابسه عبايه سوده"

شهد : ايه ياماما رايحه فين بدري كدا

ام شهد : عمتك اتوفت وهنروح نعزي انا وابوكي واحتمال نبات ف سيبتلك فلوس وروحي عند خالتك اقعدي معاها النهارده

شهد : طب استني طيب اقوم البس واجي معاكي

ام شهد : لا مش هينفع انتي عندك امتحان بكرا

شهد : حاضر ياماما

ام شهد : حضرلك الخير ياحبيبتي عايزه حاجه

شهد : لا سلامتك تيجو بالسلامه

"خرجت ام شهد وابو شهد وشهد كملت نوم وصحيت العصر راحت عند خالتها كلت معاها ودخلت قعدت تذاكر واتصلت بامها اطمنت انها وصلت وكل حاجه تمام وكل شويه تطمن علي امها راحت امتحانها كان اخر امتحان وجابت الماده في شوااال بتتصل بامها تشوفها جايه امتي"

ام شهد : ايه ياحبيبتي انا راكبه انا وابوكي وجايين اهو

ابو شهد : اديهاني اطمن عليها ، حبيبة قلب بابا عملتي ايه في الامتحان

شهد : كلو تمام يابابا انت عارفني مابعطلش في الحاجات دي

ابو شهد : هههه طبعا عارفك مش تربيتي عايزك بقي ياحبيبتي تجيبي مجموع عالي كدا وتخشي ثانوي عام حاطه رجل علي رجل وتبقي دكتوره قد الدن..

ام شهد : حاسب يا احمد حااااسب

"ايوا بالظبط كدا الي انت مستني تسمعه من اول الفلاش باك ابو شهد لبس في تريله والعربيه اتدمرت وماتو ** يرحمهم كانو طيبين اوي و** ونفسي يكملو معانا بس قضاء وقدر بقي هنكفر؟"

شهد : الوو الووو يابابااا "وعنيها بتدمع وبتنهار" بابااا لا قولي انكو بتهزرو يابابا رد عليا عشان خطري ماتقطعوش قلبي

خالة شهد (فريده) : ايه ياشهد مالك في ايه

"شهد بتعيط وبتحكيلها الي حصل"

خالة شهد : يامصيبتي انتي بتقولي اييه

شهد : "بتعيط" و**** ده الي سمعته ومحدش بيرد عليا لحد دلوقتي

خالة شهد : طب استني ارن علي عمك يشوف في ايه

"رنت علي عم شهد وطلعو يشوفوهم علي الطريق الي بيروحو منو للقاهره واكدو الخبر شهد ساعتها جابت 99% في 3 اعدادي بس ده كلو مش فارق معاها حزنها علي ابوها وامها اكبر من كل ده وكان نفسها تفرح ابوها وامها بالمجموع ده ويكونو معاها في وقت زي ده ااااه علي نعمة الاب والام مش هتعرف قيمتهم غير لما يروحو منك المهم خالة شهد باعت شقة اختها وخدت الفلوس تربي بيها شهد وهي كمان مش مخلفه عندها مشاكل في الرحم فا قالت اهو احسن ماهي محرومه من الخلفه واقنعت جوزها ( سامي ) بالعافيه وبعدين دخلو البنت ثانوي تجاري عشان مصاريف ثانوي عام تقيله عليهم وهي ممانعتش مش فارقلها وبعد مرور سنتين ونص ومستوي شهد الدراسي متذبذب جدا جت خالتها قالتلها مش هينفع الي انتي فيه ده انا اه دخلتك تجاره بس مش معني كدا انك تبقي ضعيفه لازم تجيبي مجموع عالي السنه دي عشان تخشي كليه وجابت فعلا شهد مجموع ودخلت كلية تجاره ومن هناك اتعرفت علي داليا اختي وانا اتعرفت عليها وقاعدين سوي في الكافيه دلوقتي"

شهد : "بتعيط" بس دي كل الحكايه

انا : انا اسف لو فكرتك بكل ده بس ممكن سؤال

شهد : اتفضل

انا : ايه حوار بابا عاوزني الي قافشاه ده

شهد : ما انا بعتبر عمو سامي جوز خالتي زي بابا بالظبط وهو مش بيقولي علي حاجه لا وحنين عليا

انا : اه وصلت طب بصي بقي ياشهد

شهد : اتحفني

انا : انا هعوضك عن كل يوم نمتي فيه معيطه

شهد : خالد هو انت لحقت تعرفني ماتحكمش علي الناس بالمظاهر احنا اول مره نقعد سوي بصراحه انت عاجبني بس من بعيد ومش متاكده من ده انا اول مره اشوفك كانت من يومين

انا : يعني اعجاب متبادل اهو شوفتي بقي ياهبله وبعدين انتي جميله فشخ يعني مش مهم شخصيتك كفايه عينك دي تتوه الي ميتوهش

شهد : "مكسوفه"

انا وشهد في نفس واحد : طب انا همشي عشان بابا عاوزني

شهد : ههههه عرفت منين اني هقول كدا

انا : ما انا كل ما اقولك كلمتين بابا بيعوزك اترزعي هنا احنا اصلا قالبين من الجامعه ولسه معاد المرواح مجاش بقولك ايه

شهد : ارغي

انا : انتي دخلتي في علاقه مع حد قبل كدا

شهد : لا دي اول مره اقعد مع ولد اصلا

انا : طب تعالي معايا

شهد : هنروح فين

انا : هنروح سينيما وهنقعد في الكرسيين الي ورا عشان عايز ابوس

شهد : لااا انت فاكرني من البنات اياهم

انا : كسم ده بوق كلكو حافظينه ياست هاخدك ونتمشي ع الكورنيش ناكل كوزين دره نشرب حلبسه

شهد : اه لو كدا ماشي

انا : ونقعد ع النيل ونبوس

شهد : لااا انت فاكرني زي الي تعرفهم

انا : لا مختلفه عن التانيه وكرييتيف كدا يلا يامرا انجري قدامي

شهد : حاضر

"خدت شهد وروحت قعدت في مكان كنت دايما اقعد فيه مع اسراء"

انا : تعرفي ان المكان ده ماكنتش اتخيل اني هيجي يوم وابقي مبسوط فيه

شهد : ليه بس ده المكان جميل ومنظر النيل حلوو اووي

انا : "حكيتلها علي اسراء" هاا فهمتي حاجه

شهد : اه ربك بيعوض متزعلش

انا : هو انا فعلا كنت زعلان ولما بعدي هنا بتضايق بس النهارده مبسوط

شهد : "بتبتسم وبتبصلي" طب يلا بينا نمشي عشان الوقت اتاخر

انا : ماتخلينا شويه اليوم جري بسرعه اوي

شهد : ياعم احنا هنروح من بعض فين انت خلاص بقيت صاحبي

انا : يعني اتشقطي اهو تعباني ليه بقي

شهد : احترم نفسك احنا هنبقي زي اخوات عادي

انا : 011؟

شهد : لا انا فودافون

انا : ياخسااااره لا مش هينفع نكمل انا مش هقدر اكلم واحده فودافون بس خلاص هاتي رقمك بدل ماتعيطي

شهد : انت متخلف

"خدت شهد روحتها وطلعت علي بيتنا"

ماما : اهو وصل اهو المحروس

انا : اموله حبيبة قلبي العسليه ، ايه يالول ياعسل انت ياقمر يامنور كل حاجه حلوه

بابا : مش عوايدك يعني راجع مبسوط

انا : هي داليا فين

بابا : مرميه جوا

انا : "داخل علي داليا الاوضه وبغني" سحرتي ولا سحرتليييي وعيون مش محتاجه تسحرلييي

داليا : ** ** مش عوايدك يعني

انا : هو كل ماحد يشوفني يقولي مش عوايدك "موبايلي بيرن" ايوا ياحبيبتي وصلتي

شهد : يبني بقي حبيبتي ايه

انا : وانتي كمان وحشتيني و**** انا كنت عارف انك واقعه في حبي

شهد : ههههه انا قولت اطمن عليك بس

انا : وانا كمان بحبك و****

شهد : اقفل طيب

انا : طب معلش ياروحي انا هشوف داليا عايزه ايه وهكلمك غصب عني طيب اعمل ايه يلا سلام

شهد : انت عبيط يالا؟

انا : امممووواه

داليا : ده ايه ده ايه الروقان ده وداخل بتغني ولا كانك رجعت شاب عندك عشرين سنه

انا : انا عندي 19 اصلا

داليا : اه سوري بس مين دي

انا : هو انا مقولتلكيش

داليا : لا مقولتش

انا : بجد و**** ماقولت

داليا : ماتخلص ياباارد

انا : اصل انا خرجت مع شهد النهارده نزلت بدري قبلك واستنيتها لحد ماجت واقنعتها تخرج معايا من وراكي طبعا انا عارف ان انتي الي واقفالنا زي الشوكه في الزور

داليا : وعرفت منين

انا : هو مش انا الي بكتب القصه اكيد عارف كل كبيره وصغيره

داليا : قصة ايه

انا : قومي اعمليلي لقمه بدل مانا هفتان كدا

داليا : ساااقع

انا : لا ساقع وفوق السحاب ده انا كدا قلبت موسي سام بجد بقي

داليا : سحاب ايه ولا انت هتجنن امي انت شارب ايه رد عليا

انا : ههههه خليها تاكلك كدا واعمليلي اكل

داليا : يااربي "بنزل بالقلم علي وشها" خلاص و**** هتاكل ايه

انا : اي حاجه بقي انجزي وااقع


"كلت ورنيت ع العيال نزلنا ع القهوه"

انا : ايه ياجو مش هنبدأ شغل ولا ايه

يوسف : كل حاجه ليها اوان

انا : طب ماترنو علي مازن كدا عشان رصيدي خلص

ابراهيم : لسه مكلمه وقالي ان امه تعبانه وراح معاها يكشفولها

انا : طب خلاص فاكس

يوسف : مالك سرحان في ايه

انا : عرفت حتة بنت زي القمرر واكله دماغي نيييك

ابراهيم : ايوا ياعمرو ياحلاااق هننيك امتي

انا : ننيك ايه يابن المتنامه اخرس بدل ما اجي انيكك

يوسف : طب ماتيجي نفصل من السرحان ده انا معايا ماريو

انا : ماريو مين

يوسف : مارجيوانا

انا : مارجيوانا بقت ماريو انت ايه يالا كسم الفلح الي فيك ده

يوسف : ياعم كسمك انت ابوك وزير البيئه يعني في سفارة روسيا

انا : لو رميت اي افيه تاني هنيكك

إبراهيم : طب يلا؟

انا : يلا ياولاد المتناكه بس مش هطلع ع السطح عندك هنمشي ع الكورنيش

ابراهيم : ياعم نطلع الاول وبعدين ننزل نتمشي براحتنا

انا : طب يلا

"طلعنا وجو لف السجارتين وكسم الملعنه وقاعدين بنسمع اغاني كالعاده"

انا : شغل مش مسيكب

يوسف : انت هتحور؟

ابراهيم : ماتنور

انا : خخخخ انت بتصور

يوسف : تتصور؟

انا : اااه ياولاد المتناكه انا مش شايف

قاعدين بنسمع التراك ومطلعين ازبارنا برا وكلنا في نفس واحد : نلبس اووفر سااايز بس نحبو ال pussy الضيق وتلطيش وشتايم وسب دين قومنا واقفين نطرطر ع الناس من ع السطح

انا : اوعي الشلاااااال

يوسف : فينك يامازن دلوقتي كان زماننا بننيكك

إبراهيم : او بننيك اخته بنت المتناااكه احاااا

انا : اعدل يالا احنا كلنا موديين بس ماتجيبش سيرة حد

ابراهيم : يابنيييي دي شارمووووطه هحكيلك "بيتكلم وولا عارف هو بيقول ايه وعمال يهلفط" فاكر لما ابويا طردني وكنت بايت هناك؟

انا : اه

يوسف : ايوا اهبدليي

انا : ياعم سيبه نشوف اخره ايه

ابراهيم : خخخخخ انا هحكيلكو انا كنت شايل معايا حته ومازن كان نايم اصلا دخلت شربتها في البلكونه وسيكبت نيييك طلعت الفجر كدا قومت نايك دين ابوها عليها حتة طيز اخرابيييي

انا : "بفكر في انها اتناكت فعلا قبل كدا اجا يعني احنا الاتنين بنستعرص مازن يادين اميييي"

يوسف : انت مصدق الهبل ده

انا : "بغمزله انه ياخده علي قد عقله" انا مصدق ياعم هو هيما هيكدب يعني؟

ابراهيم : مصدقين ايه وفي ايه اصلا

انا : ده انت كنت باتمان بص انا هاخدك بكرا ونشرب لوحدنا انا هقلب

"نزلت وقاعد بفكر يابنت المتناكه يارحمه ده انتي طلعتي حوار ابن متناكه وبعتلها ع الواتساب"

انا : اهلا بالشرموطه

رحمه : عامل ايه ياخالد وحشتني اووي

انا : طب انتي فين دلوقتي وامك جت ولا لسه

رحمه : ماما جت ونامت ومازن نايم

انا : طب انت زبي واقف

رحمه : تعالي ياحبيي بكرا وهريحهولك انت ماتعرفش انا حبيته قد ايه

انا : دلوقتي

رحمه : انت اتجننت ياخالد؟ اعملها ازاي الساعه 2

انا : انا نفسي انيك ع السلم بامانه ايه رايك

رحمه : انت مجنون صح؟

انا : طب يارحمه انا لو مانيكتكيش النهارده وع السلم انا لو وريتك زبي تاني ابقي انا بتناك هتيجي ولا اطلع اضربلي عشره وانام واكسمك؟

رحمه : لا لا خلاص لما تيجي ابقي كلمني

انا تحت البيت وطالع اهو عقبال ما اطلع تلبسي حاجه تهيجني عليكي

رحمه : حاضر

انا : ايه يابت جوز البزاز دول ده انا هطلع كسم امك

رحمه : وامي مالها بس نيكني انا كفايه

انا : شششششش انزلي مصي

"نزلت رحمه خدت زبي في بوقها وانا عمال اضربها بالاقلام علي وشها انا بصراحه اصلا مبضون ودماغي ولا رايقه لنيك ولا ابن متناكه وكمان عندي تأنيب ضمير من نحية شهد وتأنيب ضمير اكتر من نحية مازن بس هوصل للي انا عايزه قولتلها لفي اديني طيزك ونيمتها ع الارض رفعت طيزها شويه ونمت فوقها وبدب في كسمها وعمال انيك جاامد اووي وابوس في رقبتها"

رحمه : ااهه اااه برااحه مالك هايج كدا ليه

انا : وانتي لسه شوفتي هيجان يابنت المتناكه

رحمه : احححح انا امي متناكه

انا : ما المتناكه هتطلع لامها اكيد لازم تبقي متناكه زيها وهي ارمله واكيد بتاخد في كسها لحد ما اتهري

رحمه : ايوا انا متناكه وبنت متناكه وامي شرموطه زيي اااه شرمطني اوووي خخخخخخ

انا : ابراهيم زبره اكبر ولا انا

رحمه : ابراهيم مين

انا : "بهدي النيك وبعملها لاف بايت" قوليلي بقي هو زبره اكبر ولا انا لو مقولتيش هطلع بتاعي

رحمه : لااا عشان خاطري ماتطلعهووش اااه اااحححح لاا انت اكبر ده حتي بيجيب بسرعه

انا : يابنت المتناكه ده الشله كلها فضت فيكي علي كدا

رحمه : لا انتو الاتنين بس وانا مش عايزاه انا بتاعتك نيكني انت بس وانا مش هعمل حاجه غير انتي اتناك منك

انا : طب ماتيجي نخلي الموضوع اسخن

رحمه : اسخن من كدا؟

انا : اه مش امك تعبانه ونايمه اكيد العلاج ده فيه نسبة منوم هنيكك جمبها ع السرير

رحمه : انت متخلف

انا : تعالي يلا

"دخلنا اوضه ام رحمه قولتلها نامي جمبها وامسكي ايدها وسمعت الكلام روحت انا ممشي زبري علي شفايف طنط نيفين ورحمه فضلت تمص زبي الي انا بمشيه علي شفة امها كانه كس بفرشه وقولتلها تعالي بقي قومت منيمها علي بطنها وعمال انيك فيها"

انا : مبسوطه وانا بنيكك جمب امك

رحمه : اااه اوووي ياريتك كنتي صاحيه ياماما كنتي تشوفي صاحب ابنك وهو بينيكني وينيكك انتي كمان

انا : "نزلت عملت مع رحمه وضع ال69 وقاعد بلعب في كسمها من ع اللبس لحد ماجابت عليا" انا كمان هجيب تعالي مصي ياكسمك
"سمعت الكلام لحد ماجيبتهم في بوقها وبلعتهم متناكه بنت متناكه وسيبتها ونزلت كسمها شرموطه انت فاكرني هبقي حنين ولعت سجاره وقاعد بقي بفكر ااه يابنت المتناكه يعني ابراهيم هو الي ناك قبلي طب اتصرف ازاي في الحوار ده اعمل ايه مع مازن كسم اخته الي هتخسرنا صحوبيتنا دي وبعدين اقوله ايه نيكت اختك وابراهيم ناكها قبلي ده مش بعيد يقتلنا وانا بفكر لقيت شهد بترن عليا"

انا : الو

شهد : انا قولت اطمن عليك

انا : لا انا كويس

شهد : طب مالك طب احكيلي فيك ايه

انا : مخنوق شويه بس فاكس حوار مش مهم معلش بقي انا هطلع انام

شهد : ما تخليك معايا شويه

انا : تعبان و**** ياشهد مش قادر بكرا نتكلم

شهد : انت مش جاي الجامعه بكرا؟

انا : لا مش هاجي

شهد : طب انا عايزه اقابلك بكرا انا مخنوقه

انا : طب تعرفي تبقي تنزلي بالليل

شهد : لا مش هعرف اعملها ازاي دي يعني

انا : خلاص بعد بكرا هبقي اجي الجامعه اقعد معاكي

شهد : هستناك

انا : تصبحي علي خير

شهد : وانت من اهله

انا : فتحت الواتساب لقيت رحمه بتقولي انت طلعت كسمي وهيجتني اووي يخربيتك نفضتلها وعملت سين ومرديتش طلعت فوق اتفرج علي بريزون بريك بيقولو مسلسل جامد نيك خلصت منو 10 حلقات تقريبا واتاثرت بشخصية مايكل سكوفيلد نييك نزلت حلقت شعري وطلعت نمت كسم الحشيش الي طير دماغي ده امي دخلت تصحيني عشان انزل اروح الجامعه قولتلها تعبان فشخ ومش رايح النهارده صحيت ع العصر يوسف بيرن عليا.

يوسف : اهلا بالمتناك

انا : عايز ايه ع الصبح

يوسف : الصبح ايه يازميلي احنا العصر جهز نفسك بقي عشان اشرف باشا بيقول هنشتغل النهارده

انا : انت بتهزر يسطا يعني راجل جامد نيك وتاجر كوكايين هيبقي اسمه اشرف اكيد ده دراعه اليمين معروفه في الافلام كلها

"يوسف قفل في وشي قومت رنيت عليه"

انا : يابن المتناكه انت بتقفل في وشي؟

يوسف : ما انت بضان ابن متناكه افلام ايه المهم حضر نفسك النهارده انا هكلم العيال وهنطلع بالليل سوي بربطة المعلم هنسلم الشنطه وناخد شنطة الفلوس ونقفش حبه حلوين نشبرق بيهم نفسنا

انا : ايوا كدا خلينا نسخن القصه

يوسف : قصة ايه يسطا انت عبيط

انا : ياعم قصة حياتي مفيش فيها مغامره خلينا نولعها

يوسف : اه و****

"طلعت علي ابويا قولتله عايز فلوس اجيب جاكيت اداني 700 جنيه نزلت جيبت جاكيت بامب وروحت اتجمعت انا ومازن ويوسف ع القهوه وابراهيم عدي ع القهوه رن علينا روحنا علي اشرف بيه وقولتله عايزين 3000 هنجيب شوية حاجات"

مازن : حاجات ايه دي يالا

انا : اتقل انت هاا ياعم اشرف انجزنا

اشرف : هههههه غالي والطلب رخيص بس المهم تكونو قد المسؤوليه دي الشنطه ودي الفلوس الي انتو عايزينها واعتبروها مكافئه كمان لو عديتو من المهمه دي بالسلامه

انا : عيب عليك هتشوف شغل عالي

"خدنا الشنطه حطناها في شنطة العربيه وطلعنا جيبتلهم 3 جواكيت زي الجاكيت بتاعي وطلعت علي مكتبه جيبت شوية دوسيهات وحاجات ملهاش لازمه وقطر وطلعنا علي حته فاضيه كدا"

انا : ابراهيم انزل هات الشنطه

ابراهيم : انت عبيط يالا احنا ملناش في البتاع ده متخليهاش تهب منك

انا : ما انتو ولاد متناكه اغبيه بعيدا عن ان اكبر واحد فينا الي هو يوسف عنده 20 سنه وان احنا محدش يشك فينا بس افرض صفقه زي دي الحكومه هرشاها وبيفتشو الي رايح والي جاي مش لازم يكون في عقل انجز يالا يابن المتناكه روح هات الشنطه

يوسف : وهنعمل ايه بقي ياعم الدماغ

انا : هنعمل كدا "بقطع الجاكيت من الطبقه الي جوا وبفتح الشنطه حطيت كام كيس هنا وكام كيس هنا بعد مافضيت الفرو عشان مبقاش باين نيك يعني وكلنا عملنا نفس الحركه وحطيت الدوسيهات والورق في الشنطه وخليت ابراهيم حط الشنطه في شنطة العربيه وفتحنا الشبابيك نص كدا ولابسين الجواكيت مقفوله والزعابيط علي دماغنا عشان نبان سقعانين قومت حاطط رجل علي رجل وقولتلهم اتعلمو بقي يا شوية خولات"

يوسف : "بيسقف" وبتقول عليا شيطان ده انت طلعت عزازيل يابن المتناكه

مازن : عزازيل ايه ده ابليس نفسه

انا : هههههه هو بس حكمت بكدا ماتشغللنا اغاني يابن المتناكه

ابراهيم : بابلو نزل تراك امبارح تعالو نسمعه

انا : شغل

كلنا : احاا يسطا كسم البضان اقلب ياعم مش ناقصه وجع بضان شغل حاجه تاني

"وصلنا المكان مقابلناش كمين ولا حاجه والي بيستلم مني البضاعه مغاوري اسم مشتبه فيه اوي بامانه"

مغاوري : ايه ده هو اشرف بقي بيشغل عيال صغيره من امتي

انا : ههههه دمك خفيف فعلا زي ماقال عليك بالظبط فين شنطة الفلوس عشان عايز انام بدري عندي جامعه الصبح

مغاوري : هاهاهاهاها ده انت الي عسل شربت اللبن قبل ماتيجي هاهاهاهاهاها

انا : "كسم الافوره لازم هاهاها كدا شرير انت يعني" اه شربته هاا الفلوس فين

مغاوري : مش اشوف حاجتي الاول

انا : عنيا هات ياهيما الشنطه

"راح جاب شنطة الدوسيهات وراح سلمها واستلم من الراجل بتاع مغاوري الفلوس قولتله افتحها فتح شوفت الفلوس وحطها في العربيه في الناحيه التانيه الراجل بتاع مغاوري ندهله"

الراجل : مغاوري بيه

انا : ولا يامازن مش لايقه مغاوري بيه دي

مازن : يعني هي اشرف الي لايقه كسم الاسامي بتاعتك دي

مغاوري : احا هو اشرف باعتلي عيال بتتناك ولا ايه خلصو عليهم

انا : حيلك حيلك دي دعاابه ياجدع مابتهزرش احنا قولنا نعمل لقطه مختلفه يعني انا هغدر بيك وانا معيش حته 9 ملي حتي طلعو يارجاله الحاجه

مغاوري : ايه ده ايه ده وانا الي بقول شوية عيال طلعت دماغكو شغاله اهي "بيفتح كيس يطمن علي بضاعته" لا مظبوط نزلو يارجاله السلاح وانت ليك قاعده معايا

انا : ده العشم برضو نستاذن احنا عشان نلحق نروح الكليه الصبح

مغاوري : يلا بينا يارجاله

"خدو عربياتهم وانا والرجاله مشينا وشغلنا في العربيه اه لو لعبت يازهر ويوسف لفلنا سجارتين شربناهم ووصلنا لفيلا اشرف باشا ابراهيم واقف برا وبيكلكس بصوت (بيب بيب بيب بيب بيب)"

انا : ياعم هي حنة امك رنلنا يايوسف علي ابن اللبوه ده

يوسف : خلصانه

اشرف : بس عجبتني حتة الجواكيت دي اثبتتلي ان انت بتفكر فعلا بس تفتكر لو عديت علي كمين ولا حاجه مش هتتهرش؟

انا : مانا مرسيهم ان لو حد فينا اتفتش هنقعد نندب فيه ومش هنلبسها كلنا

اشرف : تعجبني ياخلوده

انا : تلميذك ياباشا

اشرف : ياعم تلميذي ايه ده انت عارفني من شويه وبعدين ده انت استاذ

انا : ولا استاذ ولا حاجه الشغله زي ماهي عايزه قلب عايزه دماغ "بفرك ايدي الاتنين في بعض" مش هنقفش؟

اشرف : ومالو نقفش تاخد اخضر ولا احمر

انا : لا اخضر ايه ياباشا هنروح بقي ع البنك ونغيرهم ونتسال ايه مصدر الفلوس احمر طبعا

اشرف : مااشي ادي 80 الف اهم ياسيدي قسموهم براحتكو بقي انا شايف انك تاخد نسبه اكتر عشان انت صاحب الفكره

انا : ويوسف الي عرفنا عليك ناخد انا وهو الفلوس وكسم الاتنين التانيين

اشرف : لا ماتعجبنيش كدا بكرا تجولي في نفس المعاد

انا : ده اكيد "ركبنا العربيه"

مازن : قفشنا ياولاد المتنااااكه هنقب علي وش الدنيا اخيرا

ابراهيم : ااااه هنيك الي عايزها

"كلنا نزلنا علي قفاه" : علي حيحان ابن متنااكه

مازن : وانت ياخالد هتعمل ايه بالفلوس؟

انا : لسه مش عارف ولا عارف هشيلها فين هفكرلها

يوسف : محلوله نعمل حساب في البنك

انا : حساب ايه هيتشك فينا طبعا لما نفضل نحط مبالغ كبيره واحنا طلاب جامعيين ومفيش اثبات علي ان حد فينا شغال بكرا هنزللكو بفكره حلوه خولنا بس ننام ونمخمخ بعدين

"طلعت البيت قاعد بفكر في الفلوس الي معايا دي والفلوس الي جايه ع السكه و**** وهتلعب معااك يابن الفقريه نمت وانا لابس الجاكيت وحاطط الفلوس مكان اكياس الكوك وروحت الجامعه وقابلت شهد اخر اليوم وقفنا سوي يادوب نص ساعه وطلعت اكل عشان انزل وواحنا ع الاكل"

انا : بابا مش انا لاقيت شغل حلو جنب الجامعه وفلوسه كويسه كمان

بابا : شغل ايه ده وفين وهتاخد كام يعني

انا : في مطعم في الرحاب الشغل هيبقي من 8 ل3 الفجر وهاخد 5000 جنيه في الشهر غير الحوافز والتيبس هروح اشوفه النهارده

ماما : **** يوفقك ياحبيبي

انا : حبيبتي يا اموله يادوب الحق انا

"روحنا علي اشرف خدنا البضاعه ومشينا"

(في مشهد اخر)

شخص مجهول : ايوا ياباشا زي مابقولك كدا هما اربع شباب معاهم عربيه موديلها قديم شويه كدا هتلاقيهم لابسين جواكيت الي هي المنفوخه دي وحاطين فيها الحاجه

الباشا : انت عارف لو بتكدب هعمل فيك ايه

شخص مجهول : عيب عليك ياباشا كل حاجه مكشوفه للعبد لله

الباشا : طب غور انت دلوقتي

داخلين انا والشباب ومعليين الاغاني نيييك وقابلنا كمين وقفنا

الظابط : انزللي ياخول انت وهو وبيفتش في هدومنا

وبكدا يكون انتهي الجزء الثالث نشوفكم قريب نييييييييييك انجوي



الجزء الرابع ...

الظابط : انزللي ياخول انت وهو

ابراهيم : طب وليه الغلط ده ياباشا احنا ولاد ناس

انا : سيبه يا ابراهيم طلعله الرخص ووريله اننا في السليم وربنا يسامحك ياباشا ع الشتيمه

الظابط : رخص ايه انزللي ياخول منك ليه

انا : واشمعنا احنا ياباشا ما العربيه الي قدامنا عدت زي الفل اهي

الظابط : رخامه انزللي ياحيليتها "وبيفتش في هدومنا"

"قبلها بيوم اول ما مشينا من عند اشرف"

مازن : قفشنا ياولاد المتنااااكه هنقب علي وش الدنيا اخيرا

ابراهيم : ااااه هنيك الي عايزها

"كلنا نزلنا علي قفاه" : عيل حيحان ابن متنااكه

مازن : وانت ياخالد هتعمل ايه بالفلوس؟

انا : لسه مش عارف ولا عارف هشيلها فين هفكرلها

يوسف : محلوله نعمل حساب في البنك

انا : حساب ايه هيتشك فينا طبعا لما نفضل نحط مبالغ كبيره واحنا طلاب جامعيين ومفيش اثبات علي ان حد فينا شغال بكرا هنزللكو بفكره حلوه خلونا بس ننام ونمخمخ بعدين

يوسف : طب سهله

انا : بس بقولكو ايه مغاوري ده ابن متناكه مش سهل ماخدتش بالك من ضحكة الشر دي ولما قالي لينا قاعده انا حاسس انه عايز يحبسنا

مازن : ياعم يحبسنا ايه ده راجل ابن متناكه اهبل

انا : انا مش مطمن عشان كدا هنعمل احطياطاتنا

ابراهيم : وهنعمل ايه

انا : مش عارف لسه

"تاني يوم في الكليه"

انا : ولا يامروان

مروان :(شخصيه جديده صاحبته من الكليه بس مش من شلتي) ايه ياخويا

انا : هاااا هتنفذ

مروان : برقبتي ياخلوده

انا : ده العشم برضو يابن المتناكه

"في الكمين"

الظابط : رخامه انزللي ياحيليتها "وبيفتش في هدومنا"

انا : لامؤخذه هو في حاجه ياباشا؟

الظابط : "ملقاش حاجه" فتشو العربيه "فتشوها وكلو تمام"

انا : ياباشا احنا ماشيين في السليم و****

الظابط : افتحلو يبني الطريق

"طبعا مش فاهم او ممكن تكون فاهم بس هفهمك كل حاجه بقي"

"الصبح مع مروان"

مروان : ايه ياخويا

انا : بص انا معايا شنطة حشيش هسلمها انا و3 صحابي مصلحه لذيذه كدا عملنا منها بتاع 3 بس مشكوك فينا

مروان : بس ده خطر ياخالد انت عبيط

انا : بص احنا هيطلعلنا 25 باكو هيتقسمو علينا احنا الخمسه يعني انتي هتطلع بعربيته تمشي قدامنا ع اللوكيشن وتقفش 5 بواكي ولا مين شاف ولا مين دري هاااا هتنفذ؟

مروان : برقبتي ياخلوده

"طلعت قابلت شهد وروحت كلت ونزلت عند اشرف كان مروان مستنيني بعيد شويه حطيتله الشنط في شنطة عربيته ومشي قدامي في الكمين بقي لما قولت للظابط ان في عربيه لسه معديه دي كانت عربية مروان ايه رايك بقي شغل افلام ابن متناكه ومش حارمك من حاجه اهو"

"بعد ماعدينا من الكمين"

الظابط : ملقيتش معاهم حاجه يابن المتناكه انت عارف الي يلعب معايا بيحصلله ايه

مغاوري : ازاي ياباشا ده انا حاطط فيلا اشرف تحت المراقبه من امبارح والعيال دي استلمت شنطتين قدام عيني و**** ياباشا

الظابط : انا هشوف حسابي معاك

"في مشهد اخر"

مروان : ازيكو يارجاله يادين امي ده قلبي وقع في طيزي في الكمين

انا : ههههه بس عيب عليك انا قولتلك احنا الي هنتفتش

يوسف : يسطا انت بتسبق الاحداث كدا ازاي احا

ابراهيم ومازن : و**** ما مصدق

انا : ههههه في مخ ياكسمك منك ليه بيشتغل هات يامارو الشنط "بطلعله 5 بواكي"

مروان : بس احنا كنا متفقين علي شنطه واحده دول اتنين

انا : ياعم اتناك بعيد بقي ماهما نفس الفلوس الي هناخدهم في التوصيله روح انت نتقابل بكرا في الكليه

مروان : اصلي ياهداف اصلي يارجاله سلام

مازن : انت عرفته منين ده

ابراهيم : انت عبيط يالا ماهو لسه قايله نتقابل في الجامعه

انا : وانا الي كنت فاكر ابراهيم الي غبي تطلع انت حمار ابن متناكه ، ماتشد شويه ياهيمااا

ابراهيم : الرجاء ربط احزمة الامان "وقام طاير تحسه كسر العداد"

"وصلنا المكان سلمنا البضاعه وكل شنطه كان قصادها شنطة ورق اخضر ورجعنا علي فيلا اشرف اديناله الفلوس وحكيتله"

اشرف : اهو حركة امبارح وحركة النهارده دول اثبتولي ان انتو دماغكو متكلفه بصحيح

انا : اه و**** الواد يوسف بيجيبلنا حشيش ابن متناكه ههههه

اشرف : بس ايه الي يخلي واحد زي مغاوري يعمل كدا وايه الي يثبت انه مغاوري ده علي طول بيتعامل معايا

انا : نقص ابن متناكه ياباشا او ممكن يكون مابيحبش الهزار وانا هزرت معاه امبارح بصراحه

اشرف : برضو مش دليل وبعدين فين صاحبكو الخامس ده الجندي المجهول في الصفقه دي

انا : بصراحه مرضيتش اخلي وشه يظهر وكمان اديته نصيبي بتاع امبارح

اشرف : ليه كدا كنت جيبتهولي وانا هراضيه بمعرفتي

انا : يلا ياباشا الي حصل وربك بيعوض برضو ولا ايه

اشرف : طب ياسيدي انا هديك نصيبك بتاع امبارح ومش بس كدا انتو هتاخدو 200 الف في الصفقه دي

انا : ده كتير و**** ياباشا

اشرف : مايغلوش عليك ياخلوده ده انت هتبقي دراعي اليمين وهديك نسبه 20% من كل صفقه

انا : لا ياباشا خليني انا كدا بحب ابقي حر واهو لو عوزت اعتزل اعتزل ولا انت هتطلعلي سيديهاتي

اشرف : لا انا مابئذيش غير الي اذاني ومغاوري ده حسابه معايا بعدين

انا : سيبهولي انا ياباشا احنا بس نتفق معاه علي صفقه قريب وانا هجيبلك مغاوري والفلوس والبضاعه

اشرف : وهتعملها ازاي دي

انا : لا ده شغلي اروح بقي افرح الشباب بالفلوس

اشرف : عارف ياخالد لو كلامك ده حصل انا مش هاخد مليم من الفلوس

انا : هيحصل ياباشا استاذن انا عشان عندي جامعه الصبح

اشرف : سلام ياخالد

"روحت ع العيال في العربيه"

انا : صلو ع النبي بقي اول حاجه لفلنا يايوسف سجارتين عشان نعرف نتكلم

يوسف : يؤبورني هالقمر

انا : متنااااكه هههه تاني حاجه طبعا مش هينفع نشيل الفلوس دي معانا انتو عارفين اشرف اداني كام؟

كلهم : كام

انا : 200 باكو

مازن : ايواااا ياولاد المتناكه هنتشبرقققق

انا : خد بالك بس من الرايه بدل ماكل ده يبقي اوفسايد

ابراهيم : يعني هنعمل ايه

انا : مش كل واحد فيكو معاه 20 باكو

كلهم : اه ايه المشكله

انا : دول دفو بيهم جيوبكو انا معايا 15 الف واشرف اداني 20 عشان قولتله اديتهم لمروان انا بقي هاجر شقه بال15 الف ويبقي مفتاحها معايا انا بس عشان من النهارده انا الزعيم وانا الي هخطط وانتو تهزو راسكو

يوسف : ايييه ياعادل يا اماام مش كلنا في مركب واحده وكلنا واحد

انا : بس انا الي بفكر ولا ايه؟

مازن : حصل بصراحه

انا : يبقي مين معايا

مازن ويوسف : انا معاك

انا : وانت يااا

ابراهيم : السجاره دي بنت متناااكه

انا : احا انت ولعت طب قبل ماتروح بقي هات السجاره وفكر معانا عايزين شقه حلوه

ابراهيم : سهله وبسيطه هاجرلك شقه في بيتنا ومن غير مقدم ولا مؤخر ولا شبكه خدها بشنطة هدومها

انا : ههههه السجاره دي بنت متناكه فعلا بص كدا يالا يامازن

مازن : خخخخخخ ده انا هنيكك ياخالد انت والخول الي سايق ده

انا : "هو عرف حاجه ولا ايه" ليه

مازن : السجاره دي بنت قحبه وانا بحب اخد في الاخر

يوسف : هههههه طب هات ياكسمك "بيشد نفسين" ياسلام عليك ياواد ياجو وعلي حشيشك العاالي اهيماااا

ابراهيم : هاااا

يوسف : خد مني الجوب ده وطير بينا

ابراهيم : الي اللا نهائيه ومااا بعدهااا

انا : ولا يامازن انا هموت واعرف مابعدها

مازن : ماهو هيروح إليها اهو

انا : عندك حق ماتباصي يا ابرا ده انا ابن خالة ميدو

يوسف : ميدو مين

انا : ميدو جابر

مازن : جابر مين

ابراهيم : هاني شاكر

كلنا : شاكر مييين

ابراهيم : وربنا مافااكر

انا : ههههه ياولاد المتنااكه المهم ياهيما هنعمل ايه في الشقه

ابراهيم : شقة ايه دي

انا : طب اركن علي جنب اركن بس سوق انت يايوسف ده ابن متناكه وهيعمل بينا حادثه

"وصلت البيت وكلهم نايمين معادا داليا تسالني الفلوس فين اقولك سيبناها في عربية ابراهيم لحد الصبح نبقي نتصرف"

داليا : اهلا بالاستاذ الي ولا بيعبرني ومقضيها مع شهد وناسي انه عنده اخت

انا : ده انتي الي مدفيه عش البلبل تحبي تشوفي العش

داليا : عش ايه

انا : يبقي تشوفي البلبل هههه

داليا : ماتتلم ياواطي

انا : واطي ايه لا انا مش شايف قدامي "قومت نايم علي داليا واخدها في حضني" تعرفي ان انا بحبك انتي انتي توأمي واهم حاجه في حياتي "وبحرك وسطي كدا وزبي بيمشي علي كسها من ع اللبس"

داليا : خاالد فوق ياخالد انا اختك فوووق "وبتضربني بالقلم قومت مكتف ايدها ومكمل" خااالد انا اختك هتخليني اصرخ ولو ابوك شافك كدا هيقتلك يااخالد

"منفضلها وقطعتلها البادي الي لبساه بسناني وفضلت الحس في فلقة بزها واطلع علي رقبتها ابوس فيها وهي ابتدت تسيح شويه وبتقولي بصوت مبحوح ااااه عشان خاطري سيبني لو بتحبني سيبني انا اختك قومت طالع بايسها في شفايفها"

انا : انا بموت فيكي مش بحبك انا بعمل كدا عشان اعبر عن حبي ليكي انتي اهم حد في حياتي

داليا : "بتتنهد" فوق ياحبيبي عشان خاطري احنا اخوات

انا : انا مش هعمل فيكي حاجه بس مش هعرف انام كدا مصيلي لحد ما اجيب

داليا : وبعد ما اعمل كدا هنعرف نبص في عين بعض

انا : انتي اختي مهما حصل

داليا : حاضر ياخالد

"نزلت داليا تمص في بتاعي ومش بتعرف تمص ولا تتنيل وسنانها عماله تخبط فيه وتلوش بس انا هايج نييك اختي بتمصلي ووشها الي زي الملاك ده قدامي وفلقة بزها باينه مفيش 5 دقايق قومت مطلعه وجايبهم ع الارض وبوستها في بوقها وقومت واخدها في حضني بعد ما استوعبت انا عملت ايه كسم الحشيش"

داليا : "بتعيط" ابعد عني بقي انا مش عملتلك الي انت عايزه غوور

انا : داليا انا ماكنتش في وعيي

داليا : انا مش ياما قولتلك بطل الهباب ده غور ابعد عني

انا : ياداليا حقك عليا عشان خاطري

داليا : "بحسره" شكرا يااا يا اخويا شكرا بدل ماتحافظ عليا من الناس انت الي بتعمل فيا كدا

انا : ياداليا و**** ما اقصد

داليا : اخرس لسانك ده مايخاطبش لساني

انا : هي كدا يعني؟ طب انا من بكرا هسيبلك البيت وامشي

داليا : المركب الي تودي

انا : ماشي

"نمت وماما الصبح صحتني اروح الجامعه"

انا : هو بابا فين

ماما : برا بيفطر ورايح البنك

"قومت روحت لابويا برا"

انا : بابا دماغك رايقه؟ اصلي عايزك في حوار كدا

بابا : ارغي

انا : مدير المطعم قالي انه عايزني ابات هناك الشهر ده اشتغل وهو هيدبرلي السكن وكمان الفلوس الضعف واكلي وشربي عليهم انا شايف انها فرصه ماتتعوضش

بابا : والكليه

انا : ده هو شهر وعقبال ما ارجع هيبقي فاضل بتاع اسبوعين لسه ع الامتحانات هنتظم فيهم واذاكر وهنجح يعني ان شاء ****

ماما : عايز تسيبنا شهر يابن الوسخه

انا : عادي ياماما هو انا في افغانستان اعتبريني في الجيش

بابا : وانت ليك جيش؟

انا : ياعم اعتبرني ليا

بابا : طب ياسيدي اتنيل

انا : ايوا يالول يافااجر ابعت البت داليا عند خالتها واتشاقي بقي

بابا : امشي ياخول قبل ما اغير رايي

انا : سلام ياحجووج "كلمت شهد" الوو

شهد : صباح الخيير

انا : صباح العسل فينك كدا

شهد : رايحه الجامعه

انا : ياخساااره

شهد : في ايه

انا : كنت جايبلك هديه وعايز اخرجك يلا اروح ارجعها بقي

شهد : انا اول مره حد يجيبلي حاجه

انا : خلاص يا اووفر هاا هتيجي

شهد : اعرف هديتي هههههه

انا : لو عرفتيها متبقاش هديه يلا بقي

شهد : حاضر

"انا مجيبتش لشهد حاجه بس هعدي اجيب يعني روحت جيبتلها ايفون 11 برو ماكس وحطيته في شنطتي وقابلتها"

انا : انتي كويسه ياشهد قلقان عليكي اوي

شهد : ليه في ايه

انا : اصل ماما قالتلي جك وجع في قلبك

شهد : قدييم اووووي

انا : طب غمضي عينك ، فتحي

شهد : **** ده حلو اوي بس نزل 13 مجيبتهوش ليه

انا : و**** ارجعه تاني

شهد : خلاص خلاص و**** هههه

انا : طب يلا بينا

شهد : هنروح فين وجيبت فلوس الموبايل ده منين

انا : كنت محوش قرشين في الدرا كدا المهم لو قابلتي داليا وسالتك متقوليش ان انا الي جيبته

شهد : ليه يعني

انا : كدا تعالي بقي اما افرجك علي فيلم رومانسيكي

شهد : هههه طب يلا

"خدت شهد وروحنا اتفرجنا علي فيلم في السينيما وطبعا ولا بوست ولا قفشت ولا المنيكه الفارغه دي البنت نضيفه وانا مش عايز اوسخها وبعدين خدتها علي امبابه ضربنا كبده من البرنس وروحنا شربنا عصير قصب ودوبت من فرط الجمال ياجدع وخدتها واتمشينا ع الكورنيش شويه وخدنا كام صوره بموبايل شهد الجديد وبعدين قولنا نروح بقي الساعه بقت 7"

انا : مبسوطه ياشهد؟

شهد : اول مره ابقي مبسوطه كدا

انا : وانا هحاول اخليكي مبسوطه دايما المهم انا هختفي شهر كدا عندي شغل وممكن اطول شويه عن الشهر بس هحضر الامتحانات يعني

شهد : شغل ايه ده وهت "بتتوتر شويه" هتسيبني شهر بحاله

انا : غصب عني هبقي اطمن عليكي كل يوم

شهد : ماشي ياخالد "بتوتر اكتر" هتوحشني

انا : وانتي اكتر و**** يلا باي

شهد : باي

"روحت رنيت علي ابراهيم قولتله تعالي ع القهوه"

ابراهيم : طب هرن ع العيال ونيجي

انا : لا فاكس عايزك انت في موضوع هنقولهم عليه بعدين اخلص

ابراهيم : جاي اهو

ابراهيم : جايب كسمي علي ملي وشي في ايه

انا : حوار الشقه الفاضيه الي في بيتكو ده ايه عايزين ننجز عشان الفلوس الي معانا والفلوس الي جايه ع السكه

ابراهيم : طب اصبر اكلم عمك عيسي اشوفه ، الووو ايه يابابا خالد صاحبي كان عايز ياجر الشقه لا عايزها سنه هيحط فيها عده عشان ناوي يفتح مشروع ايه اقوله الايجار700 جنيه مااشي

انا : اديني الراجل ده كدا ، الوو ايه ياعم عيسي يعني بنقولك عايز افتح مشروح تقوله 700 جنيه عايز تمص في دمي

عم عيسي : امال عايز ايه هو في ايجار ب 700 جنيه اليومين دول ده انت تلقع التيشيرت وتسجد سجدة شكر

انا : بقولك ايه يابا انا متربي عندكو في البيت اصلا انت المفروض تديهاني ببلاش بص يابا سكه ودغري انا هدفع 500 ومن غير ولا عقد ولا مقدم انا كدا كدا مش هطول وهبقي اخد حاجتي وامشي قريب

عم عيسي : ماشي ياخول انا موافق تعالي عدي عليا خد المفتاح وخلي الخول الي معاك يعملك نسخه لمفتاح العماره

انا : لا انا هجيب كالون جديد معايا عشان محدش يسرقني يلا سلام ، يلا بقي نروح نجيب كالون ونطلع نحط الفلوس فوق وخد ال500 جنيه اديهم لابوك ابن المتناكه ده الفلوس معاك في العربيه؟

ابراهيم : اه معايا

انا : طب يلا

"روحنا غيرت الكالون واديت لعيسي الفلوس وحطيت شنطة فلوسنا فوق قولت لهيما اتجمعو ع القهوه هعمل مشوار وجاي روحت لاشرف الفيلا"

انا : بص يا اشرف بيه انا معايا مشاكل في البيت وعايز حته اقعد فيها كدا شهر ولا حاجه

اشرف : ومالو اقعدك عندي في الفيلا انا غريب؟

انا : لا مش عايز اتقل عليك بس

اشرف : عيب عليك ياخالد انت واحد من رجالتي

انا : طب استاذن انا اروح اعمل هيد مع الشباب

اشرف : ماتقعد ونعملها سوي

انا : بتضرب ايه

اشرف : مورفين وكوك هيعجبوك اوووي

انا : لا ياعم ماليش في الحاجات دي انا اخري جوب وكاس هجيلك بالليل

اشرف : طب انا هقول للبواب يبقي يفتحلك بالليل معاك العربيه؟

انا : لا العربيه بتاعت هيما انا هطلب اوبر

اشرف : ماشي هستناك بالليل وتيجو بكرا كلكو هنا

انا : خلاص هبات مع هيما ونيجي سوي كلنا سلام بقي عشان زهقت منك

اشرف : ههههه دمك خفيف ياخالد

انا : حبيبي ياباشا

"عملنا الهيد اللذيذه انا والشباب وروحنا لاشرف وفي خلال 3 أسابيع عملنا كام مشوار وكنا عملنا شوية فلوس حلوه كدا حوالي مليون و600 باكو لحد ماجه اليوم المنتظر"

(صفقة مغاوري)

"ع الضهر كدا فاطمه الخدامه بتصحيني"

فاطمه : قوم ياخالد بيه الفطار جاهز

انا : خالد بيه؟ هو انا يابنتي مش قولت خالد بس ده انتي اكبر مني يجي ب4 سنين

فاطمه : اوامر اشرف بيه

انا : كسمه

فاطمه : ههههه طب يلا الفطار جاهز

انا : ماتيجي تدعكيلي ضهري

فاطمه : بلاش لكاعه بقي

انا : فاطمه انتي معاكي شهاده؟

فاطمه : اه انا متخرجه من كلية نظم ومعلومات بتقدير جيد جدا

انا : طب وواحده زيك متعلمه تخدم في بيوت الناس ليه

فاطمه : اصل بابا وماما تعيش انت وعايشه مع عمتي وجوزها وجوزها ده راجل عينه زايغه

"تسالني ايه الناس الي اهلها ميتين دي كلها اقولك انا بحب اريح دماغي هنحشي في شخصيات ملهاش لازمه ليه؟ اقنعتك صح طب نكمل القصه ، خرجت علي اشرف فطرنا سوا"

اشرف : بص ياخلوده النهارده صفقة مغاوري وطالما عمل معاك كدا يبقي ناوي يغدر

انا : مش قولتلك هنيكه يبقي سيبني انيكه بمعرفتي

اشرف : ياخالد ماتخليش الحماس ياخدك كدا

انا : انا هنزل انا والشباب نقعد تحت شويه ونيجي ناخد الشنطه بالليل

اشرف : طيب مستنيكو

"خدنا الشنطه حطيناها في شنطة العربيه ومشينا"

نلقاكم في الجزء الخامس من فوق السحاب ونشوف هننيك مغاوري ولا مغاوري الي هينيكنا مستني كومنتاتكو ياحبايب قلبي

Enjoy



الجزء الخامس....

انا : الو ايه يا اشرف بيه

اشرف : ايه يابرنس احكي

انا : ...... ماشي؟

اشرف : طالما انت شايف كدا يبقي هعملك الي انت عايزه طبعا ده انت حبيبي وهو ابن عشيقتي هههه

انا : هننيك كسمه ياباشا عيب عليك سلام بقي عشان اعمل مكالمه ، الوو "حكيتله الحوار" وهجيبلك مغاوري ده تحت رجلك النهارده بالليل

مجهول : اما نشوف ياسيدي بس لو الكلام ده مطلعش صح انت والي معاك هتروحو كلكو في داهيه انت عارف مغاوري ده مهم بالنسبالي قد ايه ومش عارف اوقعه بقالي قد ايه

انا : بس انا عايز مقابل والا مش هنفذ

مجهول : خخخخ انت هتهزر معايا ياخول؟

انا : مقابل بسييط اوي ابقي تحت حمايتك يعني ياباشا

مجهول : مقدور عليها

انا : والنبي انت راجل رايق سلام

"وروحنا خدنا الشنطه حطيناها في العربيه"

انا : خلو بالكو عشان هيحصل عوق ابن متنااكه النهارده والي هيموت كسمه مش من بقية اهلي

مازن : ابو الرجوله والنداله والخولنه مع بعض ياصحبي

يوسف : عوق ايه انا مش فاهم حاجه وبعدين اشمعنا النهارده سايبين البضاعه في شنطة العربيه احنا حصل معانا قلق مرتين تلاته والعربيه اتفتشت

انا : وفي مره جواكيتنا اتفتشت وبعدين انتو لابسين الجواكيت الي جيبناها او حتي جواكيت بامب ومتخافوش نسبة نجاح الصفقه دي هتكون 150% المهم كل واحد معاه حته 9 ملي في جيبه

ابراهيم : اه بس انا مقلق

انا : ولد انا عمري خذلتك

ابراهيم : يااما

انا : وبعدين مش الخول ده الي فكر في الشغله وقال عايزين قلب جامد

يوسف : ايوا انا الخول

انا : وبسببي انا بقي مش بسببك ياخول معانا اكتر من مليون ونص في اقل من شهر والصفقه دي بالذات هتطلعنا فوق السحاب فوق السحاب بقي بجد مش اصطفه بنضربها تطلعنا فوق لا هنبقي فووق نيييك وابراهيم هينيك الي هو عايزها

مازن : بصراحه كتر الفلوس ده هيقلقني ابين ازاي العز ده

انا : هنبينه بس كله بالتيكتيك ولا انت مابتفكرش

مازن : مقلق

انا : بالنسبه للفلوس اقل من سنه وهنبقي اغنيا فوووق مانتخيل وهنبين فلوسنا براحتنا نييك وكل واحد هيعمل حساب في البنك كمان ايه رايكو

يوسف : ده ازاي يابو العرييف

انا : عندي فكره كدا كام جزء وهبقي اقولكو عليها

مازن : طب ماتقول دلوقتي

انا : خلي طيزك تفضل تاكلك تاكلك تاكلك تاكلك لحد ماتبقي عباره عن طيز

ابراهيم : احاااا كمين وعمال تقولي عز وفلوس ادينا هنتناك يابن المتناكه الف وارجع طيب؟

انا : اسد ياض يامتناك كمل ولا بنخاف

مازن : كسم احمد السقا الي راكبك ده

انا : كسمك انت يالا يابن المتناكه بتغلط في السقا احا انت متعرفش ان اجيااال من الاكشن في مصر بيتقمصو شخصيته

مازن : يعني هو في اكشن في مصر

انا : شوفت يعني محدش عرف يتقمصها اهو

الظابط : رخصك "بياخد الرخص يبص فيها" تمام بس دي قربت تنتهي ياا ابراهيم ياعيسي جددها بقي

ابراهيم : من النجمه ياباشا هكون في المرور بجددها

الظابط : افتح يبني الطريق

انا : شوفت بقي يامتناك سهله وبسيطه اهي

ابراهيم : ده انا كنت هشخ علي نفسي اول ماوقفنا يسطا احاا

انا : ههههه طب الي اللانهائيه بقي عشان ننفذ كسم المهمه دي

ابراهيم : انا مقلق ماتيجي نروح نقعد ع السطح وفاكس

انا : يبني هو انت شغال دليفري في مطعم بيتزا بكسمك دي صفقة العمر

يوسف : انت قالق كسمي ليه هو في حاجه غير الكوك في الشنطه

انا : يعني مش قلقان من الكوك وقلقان يبقي في حاجه تاني يابني ده اخطر مخدر في العالم

مازن : اخطر من الشعر يعني؟

انا : لو فتحت بوقك في قصتي تاني هنيك امك

"وصلنا المكان وقابلت مغاوري"

انا : اهلا اهلا اهلا اهلا باعز الحبااايب قبل اي حاجه انا شارب اللبن قبل ما اجي ورافع طبقين سيريلاك والدماغ عال العاال

مغاوري : هاهاهاهاهاهاهاها

انا : بيقف منين ده يارجاله

مغاوري : ضحكتني وانا ماليش نفس

انا : ده انا محوشلك شوية افيهات يستاهلو ودنك و**** ياكبير فين الفلوس

مغاوري : مش هتطلع البضاعه من الجاكيت

انا : لا ياعم دي كانت مجرد دعااابه انا حاططهم في الشنطه عادي

مغاوري : طب سلم واستلم

انا : اشطا مسافة السكة لشنطة العربيه

"روحت جيبت الشنطه وخدت شنطة الفلوس وسلمته الشنطه فتحت شنطتي بسرعه بصيت ع الفلوس وفتحت باب العربيه ورميتها وفي الوقت الي بيفتح فيه مغاوري"

الحكومه : "في المايكرفون" سلم نفسك يامغاوري المكان كلو محاصر "ورجالة الشرطه بتظهر من كل حته متداريه"

انا : "طلعت سلاحي اديت لمغاوري رصاصه في رجله وقومت ناطط في العربيه" سلاااام يابن العبيطه

"رجالة مغاوري بتضرب علينا نار وبتيجي في العربيه وابراهيم ساق لحد ماخلعنا"

ابراهيم : العربيه ياولاد المتنااكه

انا : يااااعم ده رصاص يترد ع البااارد "موبايلي بيرن" الووو بااشا ايه رايك في الي عندك؟

احمد : (ظابط وده المجهول الي كنت بكلمه في الاول) حلو ع الاااخر

انا : مبروك عليك الترقيه وكمان هنقابل بالليل واديك النص الاخضر الي اتفقنا عليه

احمد : هستناك سلام

انا : و**** وعملووها الرجاااله ورفعو راس شبرا بلدناا

يوسف : انا ولا فاهم حاجه

انا : افهمك انا بقي الشغل العالي مش مغاوري لاعبني انا متاكد ان هو الي لاعبني انا حاطه في دماغي من ساعتها وحالف لانيكه مش فاهمين طبعا غير اني سلمته للبوليس انتو والي بيقرأو بص لفلنا سجارتين كدا عشان الكلام هيحلو وبالنسبه للمشاهد ولع سجاره يازميلي ولو عايز سجاير هديك احنا اهل ركزو معايا بقي هي سهله وبسيطه

انا : الو ايه يا اشرف بيه

اشرف : ايه يابرنس احكي

انا : هي الصفقه بتاعت بالليل دي هتبقي علي كام

اشرف : ليه

انا : بطمن بس وبعدين انت مش قولت اني لما اوقع مغاوري الفلوس بتاعتي؟

اشرف : مش لما اعرف هتوقعه ازاي الاول

انا : لو قولتلي هقولك

اشرف : ب 2ونص اخضر ياسيدي

انا : اديني ف الدور الي فووووق خاالص كدا اقولك انا الصفقه دي الحكومه هتبقي علي علم بيها

اشرف : وانت هتقول للحكومه ببيع كوكاين وتعالو امسكو مغاوري؟

انا : ايه ياعم الشغل ده اسمع مني بقي الاجدد

اشرف : اشجيينيي

انا : بص ياباشا احنا مش هنحط كوك احنا هنحط دقيق اه و**** زي مابقولك كدا دقيق مش عشان الحكومه كسمين الحكومه راجل زيك او زي مغاوري اكيد الحكومه نفسها توقعكو ومش عارفين ايوا ماتستغربش ياباشا انت تاجر كبير وليك شنه ورنه بس بصراحه انا هعمل كدا عشان انا هسيب الشنطه وطبعا انت مش هتضحي بشنطه زي دي عشان مغاوري كسمين ام مغاوري حضرلي بقي شنطه النهارده فيها اكياس دقيق والحكومه كدا كدا مش هتحل كسمه وهيلبس البدله الحمرا اصل انا اهلاوي صميييم

اشرف : طالما انت شايف كدا يبقي هعملك الي انت عايزه طبعا ده انت حبيبي وهو ابن عشيقتي هههه

انا : هننيك كسمه ياباشا عيب عليك سلام بقي عشان اعمل مكالمه ، الوو احمد بيه عامل ايه بص انا هخشلك الموضوع علي طول انا عارف انكو عايزين تمسكو مغاوري متلبس انا هوقعه بقي بص انا بصراحه ومن غير لف ودوران انا كنت شغال مع واحد تاجر كوكايين يعني ونويت ابطل بس عايز اامن مستقبلي وهو كمان عايز يبطل بس مغاوري ده عدو الراجل الي انا معاه ف هو عايز يوقعه هو كمان هنعمل ايه اسالني مش هتسال؟ طب سؤال حلو اووي بص انا هخلي الراجل الي معايا ده يحط لمغاوري بدل الكوك دقيق وعنوان الصفقه "اديته العنوان" هتتم النهارده الساعه 11 وانت طبعا مهمتك ان الحاجه ماتتعرضش ع الطب الشرعي في المقابل مغاوري وتمن الصفقه دي هيكون 2 ونص اخضر عليا انا وال3 رجاله وحضرتك يبقي كل واحد نص ارنب اخضر وهجيبلك مغاوري ده تحت رجلك النهارده بالليل

احمد : هنشوف ياسيدي بس لو الكلام ده مطلعش صح انت والي معاك هتروحو كلكو في داهيه انت عارف مغاوري ده مهم بالنسبالي قد ايه ومش عارف اوقعه بقالي قد ايه

انا : بس انا عايز مقابل والا مش هنفذ

احمد : خخخخ انت هتهزر معايا ياخول؟

انا : مقابل بسييط اوي ابقي تحت حمايتك يعني ياباشا

احمد : مقدور عليها

انا : والنبي انت راجل رايق سلام ، فهمت ياخول منك ليه

مازن : "بيصفر" ده انت سوو يابن المتنااااكه اييه الفجر ده يعني كدااا حد يسندنييي يعني كدا كل واحد فينا معاه نص مليون اخضر يعملو كاام دوول احاااا

انا : الدولار ب 16 نضربه في 2 مليون يبقي 32 ارنب علي ال4 يبقي نصيب كل واحد مننا 8 مليون والي جاي اتقل ياولاد المتناكه

يوسف : خخخخخ هو في اجمد من كدا ده انا خلاص هبطل واعيش ملك زبري ع الدنيا

ابراهيم : حط زبري معاك

انا ومازن : وازبارنااا

انا : بس مش هنبطل دلوقتي انا لسه عايز فلوس كتير اووي عايز بحر فلووس

مازن : يابن المتناكه ياطماع ده انت تعيش بيهم بقيت حياتك مرتاح

انا : البحر يحب الزياده والامواج عماله تاتي بما تشتهي السفن اهي وانت يابن المتناكه كل ده بتلف سجارتين

يوسف : توهت يازعييم يابيج مافيا يابن الشرموطه

انا : بوظت كل الي انت قولته مش انا الزعيم هات الجوان "بحط رجل علي رجل بعظمه" ولعلي

ابراهيم قام راكن علي جمب بسرعه وقام لافف مديني علي وشي وقع الجوب من بوقي

انا : يابن المتناااكه انت من اول القصه عمال تدب في كسمه

ابراهيم : ولحد اخر القصه كل ما اشوفك حاطط رجل علي رجل هنيك كسمك

انا : طب ماتعرضهاش فلوسك معايا

ابراهيم : وباقي الفلوس في بيتي ياكسمك

مازن : خخخخ ده عبيط ياعم بيقارن مليون ونص مصري ب ارنبين

يوسف : و**** الواد ده الي محلي القصه

انا : مانا عشان كدا سايبه انت عارف اني ممكن اخليه يعمل حادثه يروح فيها و****

ابراهيم : تشكر و**** ياخويا بس هنيكك لو حطيت رجل علي رجل برضو

انا : طب ممكن اولع الجوب

ابراهيم : اه انا خرمان نيييك

"ولعنا وطيرنا الدماغ وبقينا مبسوطين ع الاخر وكلمت احمد باشا وروحتله انا والشباب"

احمد : عفارم عليك ياخلوده

انا : حبيبي و**** ياباشا احنا ولا حاجه من غير الحكومه

"ابراهيم مطلع زبره من الشباك وبيطرطر"

احمد : مالو ده

انا : هههههه معلش ياباشا اصله بيشرب معانا ودماغه خفيفه اوي بس حشيش يعني احنا ملناش في ابعد من كدا

احمد : ومالو نقعد سوا انا وانت ونشرب احلي سجارتين حشيش كمان

انا : حلاوتك يابااشا المهم بالنسبه لمغاوري ولا هو ولا رجالته يعرفو ايه الي في الشنطه ومش هيقاومو اصلا انت بقي مهمتك انك ماتعرضش الحاجه ع الطب الشرعي وتلبسهم الطقم الاحمر

احمد : عيب عليك ده انا احمد باشا يالا الشنطه بكرا هتتحرز وكسم اي حد هيهوب منها الا فين نصيبي

انا : ههههه هو انا مقولتلكش

احمد : لا مقولتليش

انا : بهئ معاك ياباشا في العربيه هروح اجيبهولك

"روحت جيبت نصيب احمد باشا ورجعت ع العربيه رنيت علي اشرف"

انا : باااشا متكيف من الي حصل؟

اشرف : متكيف بس؟ ده انت اديتله زبر يحلف بيه طول عمره

انا : الي يلعب بالدح؟

اشرف : مايقولش يح

انا : طب والي يلعب مع الديب

اشرف والشباب في نفس واحد : يستاهل التعذييب

انا : ما انت ع الخط اهو

اشرف : هههههه انت مع الرجاله طب ماتعدو عليا اسهركو سهره حلوه

انا : بكرا نسهر احلي سهره سلام بقي عشان الجماعه بترن والشبشب هيترفع

اشرف : بس انت سايب البيت وبايت عندي وولا متجوز ولا خاطب

انا : صاحبتي ياااعم انجز هخلص مشوار كدا وجايلك بالليل اصلا ، الو

شهد : وحشتني اووووووي

انا : وانتي كمان "بيبصولي كلهم" احم طب خليكي معايا دقيقه معايا شغل "عملت ميوت" اركن يامتناك اخلص مكالمتي وبعدين نمشي

ابراهيم : كسم محنك

انا : شششش اركن بقي

مازن : ياعم خلاص ماحدش هيبص لكسمك اتناك بقي

انا : طب الي هيبصلي هنيكه ، ايه ياروحي اتاخرت عليكي "بيبصولي تاني شاورتلهم بايدي اني هنيكهم"

شهد : لا بس وحشتني اووي ياخالد عايزه اشوفك

انا : وانتي كمان ياحبيبتي وحشتيني وبتوحشيني وهتوحشيني انا اسبوع بالكتير اوي وهجيلك ياقلبي وهجيبلك هديه جميله زيك كدا كمان

شهد : انا مش عايزه هدايا انا عايزاك انت

فريده : (خالة شهد) بتكلمي مين ياشهد

شهد : ده خالد ياخالتو

فريده : خلصي وتعالي عايزاكي

انا : ايه ده هي داريه بالحوار

شهد : ااه طبعا امال الموبايل الي معايا ده دخلت عليها بيه ازاي

انا : ازاي

شهد : هحكيلك انا اول مادخلت عليها

فريده : انتي جيتي ياشهد

شهد : اه ياحبيبتي انا جيت اهو "دخلت عليها" انا عايزه احكيلك حاجه مهمه اوي عشان محسش اني بعمل حاجه من وراكي

فريده : احكي ياحبيبتي

شهد : انا من فتره اتعرفت علي واحد في الجامعه وبقينا يعني بنخرج سوي انا وهو ساعات نتمشي بعد مانخلص وكدا هو اخو صاحبتي والنهارده جابلي ده "طلعت الموبايل" وبصراحه انا بحبه

فريده : وده هيجي يتقدملك ولا بيلعب بيكي

شهد : طبعا هيجي انا واثقه

فريده : ماممكن يكون عيل ابوه مرتاح ولا حاجه ومدلعه وعايزك في سكه شمال

شهد : لااا طبعا هما طبقه متوسطه عادي يعني وهو كان محوش شوية فلوس وجابلي بيهم الموبايل ده

فريده : اهم حاجه تخلي بالك علي نفسك يابنتي انتي اه بنت اختي **** يرحمها بس بعتبرك بنتي الوحيده وبخاف عليكي

شهد : متخافيش عليا ياحبيبتي
بس ده كل الي حصل ساعتها

انا : عندها حق افرضي انا خول وبلعب بيكي

شهد : ماتقولش علي نفسك كدا انا واثقه فيك

انا : وانا بحبك

شهد : وانا بموت فييك

انا : سلام بقي ياحبيبتي نتكلم بكرا

شهد : وبوسة شهد فين

انا : امممووووواااههه باي ، ايه يامتناك منك ليه بتبصولي كدا ليه

يوسف : كسم محنك يالا بضاني انا والمشاهدين ورمت

انا : كسمك ، ولا اهيمااا

ابراهيم : ايه يازبر هيما يابضاان هيما ياطيااز هيما

انا : ههههههه كسم الي يشربك تاني

مازن : ماكل مره بنقول كدا ونشربه

يوسف : عنده حق و****

انا : ماتبس ياكسمك منك له عايز اكلم الراجل

ابراهيم : بنام بدري

انا : عايزين بقي ناخد الفلوس الي عندكو دي نشتري بيها شقه ملك في حته حلوه المهندسين مثلا واهو تبقي منها شقه للفوس وشقه للاصطباحه والسهر ولو حد عايز يبات برا ولا ينيك يروح هناك

مازن : نفس الي انا فكرت فيه لان فعلا ممكن عم عيسي يشك في حاجه

يوسف : عين العقل

انا : طب يلا اسيبكو انا اركن ياهيما علي جنب وخلي بالك من الفلوس اطلع طلعها فوق من غير ماحد ياخد باله وبكرا تنزللي بشنطة الفلوس المصري

ابراهيم : ااه فهمت

انا : انت ولا فاهم حاجه لما تفوق رن عليا وهقولك تعمل ايه اركن بقي

يوسف : ماتستني يبني نوصلك

انا : لا براحتكو انتو انا هطلب اوبر

مازن : معاك فلوس

انا : مش تاجر مخدرات اكيد معايا فلوس سلام يا اخو حبيبتي

مازن : يلا يالا يابن المتناكه

"نزلت طلبت اوبر وعقبال ما جه كنت كلمت داليا وكالاتي"

انا : الو ايه يادودو ماوحشتكيش خلاص يعني 19 سنه مع بعض في اوضه واحده وانتي البير الي بصب فيه اسراري كلها

داليا : وانا برضو الي خليتني ام "مش قادره تنطق الكلمه

انا : ياحبيبتي و** ماكان قصدي و** ماكنت في وعيي كنت شارب انا عمري ما افكر فيكي كدا

داليا : خلاص الي حصل حصل

انا : لا مخلاصش انا بحبك ياداليا انتي اختي فاهمه يعني ايه يعني ملناش غير بعض وانا اكيد ولا هبص عليكي ولا هعمل حاجه زي دي تاني اوعدك

داليا : عايزني اسامحك بجد تسمع كلامي

انا : قولي

داليا : تبطل الهباب الي بتشربه ده وده اخر كلام عندي

انا : غاليه والطلب غالي برضو بس يرخص لاجلك ياقمر

داليا : اوعدني

انا : اوعدك ياستي "بكدب طبعا بس مضطر" وكمان لو عايزك تنقلي من اوضتنا وتباتي في الاوضه الي مقفوله دي وتسيبيني حزين في اوضتي لوحدي براحتك

داليا : لا يسيدي مش هسيبك حزين

انا : سامحتيني بالسهوله دي ياداليا

داليا : انا لسه متضايقه بس مسامحاك انت توأمي ياخالد

انا : انا بحبك اوووي يابنت الوسخه انتي

داليا : اتلم يالا هتيجي امتي بقي وحشتني

انا : اسبوع بالكتير اوي

داليا : هستناك

انا : باي

"جه سواق اوبر خدني علي فيلا اشرف بيه كنت روحت في النوم وصحاني حاسبته ونزلت عم سيد البواب فتحلي"

انا : ازيك ياعم سيد

عم سيد : **** يسلمك ياخالد باشا

انا : امال اشرف بيه فين

عم سيد : ده كان سهران برا وجه من يجي ساعه زمانه نام

انا : ماشي خلي بالك بقي وانت واقف شرف الفيلا في ايدك

عم سيد : ههههه عنيا ياخالد بيه

انا : مابلاش بيه دي ياراجل ياطيب ده انا قد ولادك قولي ياخلوده

عم سيد : مقامات ياباشا

انا : فك بس وقولي ياخلوده واحنا لوحدنا حتي

عم سيد : ماشي ياخلوده

انا : تصبح علي خير ياراجل يارايق وخد دي روق علي حالك

عم سيد : انا الي راجل رايق برضو؟ طب مش انت بتقولي اقولك خلوده تعالي نشربها سوي انا بحب الي يونسني

انا : طب والنعمه لانا قاعد مصطبح معاك مع اني لسه عامل دماغ من شويه بس مش مشكله نتغدي ههههه بتعرف تلف ولا الف انا

عم سيد : لاا لف اييه سيبلي انا الحوار ده دقيقه وجاي "دخل رص حتة الحشيش ع الشيشه ورجع رص الفحم وقعد جنبي" ااااه و**** زمان ياليت الشباب يعود يوما صحيح

انا : طب بااصي احااا ع الكييف ده غير الجوبات خااالص

عم سيد : عيب عليك ده احنا علي قديم قديمه

انا : ماتشغللنا اغنيتين حلوين كدا

عم سيد : بس كدا عنيا الاتنين

انا : ااااه يابويا يما يابنت السلطان ده احنا كدا مش هنروح

عم سيد : هو انت مش بايت هنا ولا ايه

انا : هنا فين ااه لامؤخذه اصلي متعود اقول كدا هناك

عم سيد : هههه وانا الي فاكرك تنيين

انا : لا لا لاا ده ع الشيشه دي حوار "الحجر اتحرق" بقولك ايه بتشرب سجاير ايه

عم سيد : بوكس

انا : طب هات سجاره بوكس خد ياعم واحده ميريت اهي

عم سيد : الكيف بيذل هههه

انا : اه و**** الكلوباترا دي بحسها بتركبني الموجه

عم سيد : موجه كوميدي؟

انا : انت راجل كبير ومش هرد عليك تصبح علي خير

عم سيد : ههههه وانت من اهله

"دخلت علي جوا ووانا معدي لفت انتباهي حاجه غريبه جدا فاطمه نايمه في المطبخ علي بطنها وفاشخه رجلها الاتنين ووراكها باينه (وصف فاطمه : حته بنت متناكه فلاحي علي ابووه شعرها مصبوغ اصفر غامق كدا وبيضه نيك وبزازها بتترج وهي ماشيه وطيازها مقلوظه ومكوره كدا ووراكها جامده نييك وحته بلدي من الي قلبك يحبها احا انا هيجت بجد) منظر فاطمه ده هيجني اوي بصراحه ماقدرتش امسك نفسي قدام الحته دي قومت داخل المطبخ مطلع زبي وبراحه اووي بمشيه علي طيزها من ع اللبس فضلت اعمل كدا شويه وهي نايمه لحد مانمت عليها وبوستها في رقبتها"

فاطمه : يامصيبتي

انا : ايييه شوفتي عفريت

فاطمه : خالد بيه ابعد عني ابوس ايدك وانا هعملك كل الي انت تطلبه

انا : انيكك ده الي انا عايزه

فاطمه : ياخالد بيه ابعد عني ابوس ايدك انا محلتيش الا شرفي

انا : طب ايه رايك ان كل نيكه ب20 الف جنيه

فاطمه : ياخالد بيه فلوس ايه هو شرف البنت بضاعه تبيعو وتشترو فيها

انا : طب بلاش فلوس همتعك ببلاش

فاطمه : ابوس ايدك ابعد عني

انا : "نفضتلها ودخلت زبي في فلقة طيزها من ع اللبس"

فاطمه : ااه ياخالد بيه عشان خاطري سيبني انت اكيد عندك ولايا

انا : ياااه بيه وانا بنيك كسم الجلاااله افضلي بقي قوليلي يابيه طوول النيكه اصلي هنيكك يعني هنيكك "وعمال احرك زبي في جوا طيزها ع اللبس وبايد بدعكلها تحت ودنها كدا وببوس في النحيه التانيه لحد ماسمعت صوت نفسها ابتدي يعلي وتهيج معايا" انا اديكي هيجتي اهو تصبحي علي خير بقي

فاطمه : خخخخ احاا انت تسخنني وتجري

انا : وبتشخري امال فين شرف البنت

فاطمه : كسمه تعالي

انا : لا قوليلي تعالي نيكني ياخالد بيه اصلها عجباني اووي

فاطمه : طب يلا ياخالد بيه تعالي نيكني

انا : بس كدا يلا تعالي مصي زبري يامتناكه

"قامت خدت زبري في بوقها بشهوه بنت متناكه الحرمان وحش ياصاحبي وبتمص مص وتعبيرات وشها مهيجاني نيييك ولا البورن ستارز قومت مطلع زبري وتافف في بوقها بلعتها وقامت مكمله مص في زبري وبضاني وعمال اديها بالاقلام وهي مش شايفه قدامها عايزه تمص بس"

انا : كسك نضيف؟

فاطمه : اه نضيف

انا : ومنضفاه لمين يامتناكه اشرف صح

فاطمه : لاا انا من ساعة ما اطلقت بعمل كدا علي طول

انا : احاا مطلقه يعني مفتوحه اخيرا هنيك كس ياااه طب اسيب النيكه واسجد

فاطمه : هههههه ماتضحكنيش وهات اكمل الي انا بعمله

انا : بتعملي ايه

فاطمه : بمص زبرك

انا : يا ايه

فاطمه : خالد بيه

انا : شاطره تعالي بقي عشان الحسلك نرد الجميل برضو واجب علينا

فاطمه : لاااا انا مش عايزه اسيبه بقالي كتير اووي ماشوفتش زبر ع الطبيعه

انا : مقدور عليها

"نمنا انا وفاطمه عكس بعض 69 ولما رفعتلها الجلابيه احاااا ع الجمااااال كس احمر شفايفه منفوخه شويه ومفيهوش شعرايه قومت نازل عليه بلساني باكل في كسمه وهي الناحيه التانيه عماله تمص زبري وتنزل تاكل في بضاني وانا عامل اكل في كسها واقرص في وراكها وانزل اعض فيهم وانيك في بوقها وهي عماله تتنهد وتقول اهات مكتومه وتطلعه من بوقها تتنفس وبعدين تبلع كسمه تاني فضلنا ع الوضع ده حبه حلوين قومت موقفها ع المطبخ رافعلها الجلابيه وهي شكلها متعوده تنام من غير البرا والاندر قومت واقف ووشي في وشها تفيت علي صباعي ودخلته في طيزها وقومت ماسكها من رقبتها وعمال ابوسها وبنرضع انا وهي شفايف بعض قومت نازل بلساني من عند العضمه الي في رقبتها دي خدتها من تحت لفوق لحد بوقها وفضلت ابوسها في بوقها وهي مسكت زبري عماله تلعب بيه سيبت بوقها ونزلت بايدي الاتنين قافش بزازها وزانقها وضهرها متني شويه ع المطبخ وانا عمال اخد كل فرده في بوقي شويه وهي مستويه نييك وانا فضلت شويه علي كدا وبلعب في زنبورها بصباعي لحد ماجابت"

فاطمه : اححححح ايه ده انا عايزه اتنااك نيكني قبل ما اصرخ والم عليك الناس

انا : اسمها نيكني يا ايه

فاطمه : ياخالد بيه عشان خاطري مش قادرررههه

"قومت مديها كف علي بزها"

انا : ناوليني طيزك الحلوه دي

"قومت تافف علي زبري وفضلت احركه علي خرم طيزها وهي في عالم تاني عماله تشخر وتشتم قومت لاففها ليا ورفعت رجلها ع المطبخ ورازع زبري في كسها"

فاطمه : ااااه ااحححح دخلو اكتر اااااه نيكني انا بتاعتك اعمل فيا الي انت عايزه

انا : زبري ماليكي يالبوه

فاطمه : خخخخخخ نيكيني لحد بكرا مش هزهق

انا : محرومه بنت لبوه انا مش باتمان بكسمك

فاطمه : انت احسن منو

انا : ههههه احا انتي اتناكتي من باتمان

فاطمه : ااه مش قادره ياكسمك

انا : "برزعها قلم ابن متناكه" انا مقدر انك بتتناكي وهيجانه ومش عارفه بتقولي ايه بس شتيمه تاني وهرميكي ع الباب ملط

فاطمه : انا اسفه اصل طليقي كان بيحبني اشتمه

انا : انا مش طليقك "وبرزع بافترا ابن متناكه" فهمتي يالبوه ردي انا ولا هو

فاطمه : ااااه انت طبعا اااه مش قادري نيك كسي اكتر اااااه ههه هه هجيبهم

انا : جيبي يامتناكه جيبي "نزلت الحسلها لحد ماجابت قومت ضاربها علي كسها" تعالي مصي انا قربت اجيب انا كمان اطلعي مصيلي "فضلت تمص وتضربلي عشره لحد ماجيبت في بوقها وبلعتهم" افتحي بوقك "قومت تافف في بوقها وضاربها بالقلم" قومي البسي واعمليلنا حاجه ناكلها عشان انام ولا اقولك اعملي الاكل وانتي كدا عايز اشوف بزازك وانا باكل تفتح نفسي اتحركي

فاطمه : حاضر

انا : حاضر ايه بكسمك هتفضحينا البسي اخلصي وتعالي ناكل سوي

فاطمه : يعني اعمل اييه

انا : البسي وحطي اكل هعيد فيها للصبح

فاطمه : حااضر

"قامت فاطمه حضرت الفلوس وجت قعدنا كلنا مع بعض"

انا : خدي دول

فاطمه : ايه دول

انا 20 الف جنيه

فاطمه : خالد انت لو فاكرني خليتك تنيكني عشان الفلوس يبقي انتي غلطان انا مش شرموطه

انا : "باكل" كسم حلاوة الاكل بعد النيك كدا يا احا ع الجمااال بتقولي حاجه يابطوط

فاطمه : يعني انت ماسمعتش؟

انا : بس عملت مش سامع

فاطمه : طب امسك فلوسك

انا : اقعدي كدا وامسكي ده

فاطمه : ايه ده

انا : ده العقل انا لما قولتلك كدا في الاول كنت شارب وهببان الدماغ ده ابن متناكه وكنت هيجان نيك وهنيكك يعني هنيكك

فاطمه : طب وبتديني الفلوس ليه ده نفس الرقم الي قولت عليه

انا : اول حاجه عشان عجبتيني تاني حاجه عمري مانيكت كس والتالته انك بت غلبانه وجدعه يافاطمه وتستاهلي كل خير وانا حبيتك بصراحه وهتبقي صاحبتي كمان يعني لو سمعتك بتقولي خالد بيه دي تاني هقطعلك لسانك

فاطمه : بس انا مش عايزه فلوس برضو

انا : طب خدي الفلوس بدل ما اقوم انيكك وانا زبري وجعني اصلا بصي دول هديه مني ليكي هتكسفي ايد خلوده حبيبك

فاطمه : طب ياسيدي هديه مقبوله

انا : ده انتي بضاان ما من الاول

فاطمه : لا انا فهمت غلط انا مقبلش اني ابقي شرموطه بتتناك بالفلوس

انا : بتتناكي ببلاش عادي اصيله يابت انا طالع انام لو السما اطربقت ع الارض محدش يصحيني انا شارب مرتين وانتي هديتي حيل كسمي تصبحي علي خير

فاطمه : وانت من اهله
"طلعت نمت وصحيت علي مازن بيرن الساعه 4 العصر كدا"

انا : ايييه يابن الكئيبه في ايه

مازن : احا يسطا انت لسه نايم الساعه 4 العصر

انا : ياعم كسمها احنا ورانا حاجه

مازن : طب احنا ع القهوه

انا : تغتنو تغتنو وتفضلو عند عم سعيد زي الكللابب

مازن : ليه ياعم العز ظاهر عليا اهو ده انا طالب مانجا وشيشه فراوله بالقشطه

انا : ع الاساس انك في ستاربكس ما انت هتدفعلك 50 جنيه وهيبقي جاي عليك برضو

مازن : طب اييه مش جاي

انا : هفطر واخطف مشوار سريع كدا واجيلكو

مازن : مشوار ايه انت بتعمل مصالح من ورانا يابن المتناكه؟

انا : بص ياصحبي انا واخد من كل حيوان صفه حلوه يعني واخد من الكلب مثلا الوفاء وعمري ماهغدر بيكو وواخد من الحصان زبره ولما اشوفكو هفضل انيك فيكو

مازن : بضان اووي مشوار ايه ده بجد

انا : هحكيلكو كلكو اما اجي

"طلعت ع المهندسين لفيت علي كعوب رجلي لحد مالقيت كسم سمسار وشقق للبيع وقعدت معاه وشوفت الشقه وكيفتني"

السمسار : بس برضو ماقولتليش الشقه دي هتعوزها لايه

انا : بيزنس زي ما انت قاعد معايا دلوقتي عشان البيزنس والفلوس انا عايزها عشان كدا هيحصل فيها اجتماعات مهمه وبرضو لو عوزت اسهر انا وزمايلي نسهر عوزت ابات لوحدي بعيد عن دوشة البيت رغم انك ملكش فيه بس اي خدمه ياعمهم

السمسار : طب ماشي الشقه دي هتاخد مفتاحها بمليون و300

انا : كدا ماتعجبنيش ده انا قولت اغلي شقه هنا تعملها نص مليون ولا حاجه وبعدين الشقه ولا بتطل ع النيل ولا باصه ع الشارع يعني انا بصراحه مش ناوي ادفع اكتر من 700 الف

السمسار : طب عشان خاطرك ياسيدي مليون و100 ده الشاي بتاعي انا والعيال

انا : ده شاي بالياسمين ده الي ب 100 الف صح بس ياعمنا هما 800 الف ع السكه وع الدوغري ولا اقوم امشي

السمسار : مليون ومش هنزل اكتر من كدا

انا : هو ده الكلااام جهز العقد اروح اجهز الفلوس واعدي عليك بالليل ليك في الحشيش طبعا

السمسار : دماغك عليا ياسيدي هشربك بانجو

انا : مع اني مجربتهوش بس نجرب وماالو استاذن انا ياكبير

السمسار : في رعاية ****

"ع القهوه"

انا : عم سعييد واحشني ياراجل و****

عم سعيد : ياعم بطل بكش بقي ده انت كنت هنا من يومين

انا : اليوم في بعدك سنه بص هاتلي واحده قص وقهوه سكيتو ، ايه ياولاد الخول بقولك ايه يالا ياهيما عايزك

ابراهيم : ارغي

انا : هتطلع تجيب شنط الفلوس كدا كمان نصايه بعد ما نقوم نلعبلنا ماتشين مالتي ولا حاجه وتيجي تاخدنا بالعربيه

مازن : في حاجه ولا ايه

انا : ما انتو نايمين علي ودانكو انا مش قولتلك رايح مشوار

مازن : اه وقولتلي هقولكو عليه لما اجي

انا : شوفت شقه في المهندسين والعقد زمانه جاهز دلوقتي نروح نستلم واهو بالمره اقعد فيها بدل ما انا مبضون من قعدتي عند اشرف كدا

يوسف : انت مش ناوي ترجع البيت

انا : اسبوع كدا ولا حاجه

ابراهيم : وبكام الشقه دي

انا : ارنب

مازن : يابن المتنااااكه يافااجر عملتها ازاي دي

انا : كلت الراجل بالكلام والهيد هنعملها سوي كمان هنودي ببانجو بالليل مين ناطط

كلهم : انا طبعاا

انا : ههههه منااايك يلا نقوم نلعب يامنيوك منك ليه

"قومنا لعبنا الماتشين وهيما طلع جاب الفلوس ونزل وروحنا نستلم الشقه رنيت ع السمسار"

انا : الوو ايه ياعم عبده العقد جهز

عبده : (السمسار) جاهز يامعلم فينك كدا

انا : والبانجو جهز؟

عبده : برضو جاهز

انا : طب انا داخل عليك اهو

"روحنا لعبده سلمنا واستلمنا وراجل عسليه نيك يعني وحطينا فلوسنا وفضلت اسبوع في الشقه ولا في مصلحه عملتها بنزل اقعد مع الشباب ونصطبح سوي اخر اليوم وانا مره مازن يبات معايا مره جو ومره هيما واسبوع روتيني نيك يعني لحد ماصحيت في يوم ع الموبايل بيرن"

انا : قلب قلبي صباح الخير

شهد : صباح ايه يا استاذ احنا العصر

انا : شايفه القمر قدامك؟

شهد : لا سامعه صوته

انا : يابنت الممحووونه

شهد : هههه طب ايه

انا : عاملك مفاجئه

شهد : طب انا هغمض وداني

انا : فتحي ودنك

شهد : **** دي حلوه خاالص

انا : مافيش احلي منك ياحتة نوتيلا ياقمر انتي انا هخليهالك مفاجئه بقي وقتها اعرفيها

شهد : ماتشوقنييش

انا : شششش اخرسي يالا سلام ونكمل بعدين عشان المفاجئه تطبخ علي نار هاادئه

شهد : والنبي انت عبيط

انا : وانا بموت فيكي و**** باي

شهد : هههه باي

"قفلت معاها واليوم عدي عادي وتاني يوم ولا عرفت حد ان انا راجع البيت ولا حاجه دي عيله بضان قومت رايح ع الجامعه ومش رايح احضر طبعا انا رايح اشوف بنت الجزمه الي وحشتني نييك دي قومت مستنيها عند بوابة تجاره لحد ماجت"

شهد : هي دي المفاجئه صح "ومبتسمه ابتسامه فرحتني كم انتي جميله ياشهد"

انا : ايه رايك

شهد : مافيش احلي منها بجد وحشتني اوووي "وبتحضنني"

انا : يابنت المجنونه النااس

شهد : يخلوهم في حالهم احنا مالنا بالناس

انا : اصلي يارايق "وبحضنها جامد نيييك بقي"

شهد : "بتدمع" منك لله واجع قلبي عليك كدا

انا : وحشتيني اوي ياقمري "ببوس ايدها"

شهد : وانت اكتر بكتير الشهر ده عدي عليا كانه سنييين

انا : بس مش دي المفاجئه الي قولتلك عليها امبارح

شهد : حتي لو مش هي مافيش احلي من انك تبقي قدامي وعيني في عينك كدا

انا : انتي جميله اووي ياشهد

شهد : مافيش اجمل منك

انا : طب اديني ضهرك بقي وغمضي عينك

شهد : اهو ياسيدي

انا : "بديها علي قفاها" فتحي

شهد : اااه

انا : ايه رايك "جايبلها خاتم دهب عيار 24 هو انا عندي اغلي من شهد برضو"

شهد : **** ده جميل اوووي واي حاجه منك حلوه

انا : ده انتي واقعه من الدور السابع

شهد : بتقول حاجه يا اخ

انا : بقولك بموت فيكي

شهد : وانا بعشقك "وبنحضن بعض تاني جامد اووووووي"

مروان : ايواا ياشقييييق

انا : ههههه يابن الجزمه يافصيل واحشني يالا تعالي هات حضن

مروان : ياعم واحشك ايه بقالك شهر مختفي ومرفعتش سماعة التيليفون وعامل نفسك من اسكتلندا

انا : طب ماترن انت ده انت عيل خو "ببص لشهد" احمم خروف

مروان : هههه اتعلمت الادب فين ياصحبي

انا : ولا يافصيل انت انطر فصلتني من لحظه رومانسيه بنت وسخه منك لله هكلمك النهارده تيجي تقعد معانا ع القهوه واعرفك ع الشباب بالمره وتبقي من شلتي انطر بقي

مروان : انا عايزك في حوار مهم تعالي علي جنب

انا : طب معلش ياروحي استاذنك انا ماتتحركيش من هنا ولو حد قالك مستنيه مين قوليله بابا جايلي

شهد : هههه يلا ياجزمه

انا : هاا يازبي عايز ايه

مروان : هنعدي الفقر

انا : مانا عديته خلاص انجز

مروان : مصلحة اثار

انا : لا ده انت تنطر وتجيلنا ع القهوه بالليل

مروان : بس دي مش قابله للقسمه علي اكتر من اتنين

انا : بص يامارو ياحبيبي انا علاقاتي بقت في العالي نيك والمصلحه دي هتتقسم علي 6 وهنبقي مرضيين كلنا وكمان انا مابعملش حاجه من ورا الشله

مروان : هو انت عرفت انا معايا ايه ولا هتخلص علي كام؟

انا : من غير ما اعرف كدا كدا هتتروق انجز بقي غور الحته ابتدت تزهق

مروان : هكلمك بالليل

انا : انطر ، اتاخرت عليكي

شهد : اه

انا : و**** ماعندك ددمم طب يلا بينا؟

شهد : علي فين

انا : the permed's

شهد : ماتقول الاهرامات يافلاح

انا : طب قدامي ياختي

"خدتها وروحنا الاهرامات وركبتها الجمل وكسم التفاهه لما تكون مع حد انت بتحبه وخلصنا لفتنا وروحنا قعدنا في ستاربكس ما انا بقيت ميليونير ومش فارقلي"

انا : اطلبي اغلي حاجه تيجي علي بالك

شهد : لا انا هشرب قهوه عادي سيبك من جو البنات الممحونه دي

انا : والنبي انتي حتة سكره وكحكه مدوره بتشربيها ايه

شهد : زياده

انا : متر ياااعم المتر

شهد : بطل جعير هتفضحنا

انا : اخرسي انتي ولا فاهمه حااجه

المتر : اؤمرني يافندم

انا : بص يازميلي خد ولع بس ماتتكسفش

المتر : كلك ذوق

انا : بص انا ماحبش انك تحترمني احنا شباب في سن بعض اوامر مديرك؟ كسمه اضحك في وش الزبون عادي بس اوعي تحسسه انك اقل منو كسم ال100 جنيه الي هيدفعها يعني بص مش هطول عليك عايز قهوه سكيتو وقهوه زياده

المتر : خلصانه يارايق

انا : انت جامد نييك هههه احممم

شهد : مش هتلم لسانك المتبري منك ده

انا : لامؤخذه ياروحي "وببصلها بمحن ابن متناكه وهي بتتكلم وانا سرحان في ملكوت تاني عيونها الي زي القمر ده ولا السمار ده ايه ده وشعرها الي الهوا كل شويه يطيره علي عنيها وشفايفها وهي بتتكلم انا سامع صوتها ومش عارف هي بتقول ايه لحد مافصلتني"

شهد : "بتهز دماغي" يبنييي انت شارب ايه

انا : انتي حلوه اوي كنت بدقق في ملامحك دي دقيقتين كمان وكنت هقوم ابوسك من بوقك

شهد : ماتتلم يالا وتبطل محن

انا : اموت انا في الشراسه ماتيجبي بوسه يابت

شهد : في قلم تاخد؟

انا : هاتي حته يابت

شهد : يابا

انا : "بصوت عالي" هااااااتي بووووسه ياااابت "الناس كلها بتبصلي" انا حبايب قلبي مانجيلكوش في حاجه وحشه

شهد : انت عندك خال اهبل صح

انا : لا بس عمتي بضان

شهد : هههه عشان كدا كرتونه قاعده قدامي

انا : ده انتي عسليه خاالص يلا بقي نختم يومنا كالمعتاد

شهد : يلا انا وحشني النيل اوووي وانا معاك

"خدت شهد وروحنا ع النيل ضربنا احلي كوزين دره وجيبت ب5 جنيه لب سوبر وكنزايتين شويبس لمون وعمالين ناكل ونتفتف علي بعض عليا الطلاق احلي ديت اهو انا دلوقتي عرفت الحب فين الي بيسهروله الليل روحت قعدت مع العيال ع القهوه وبعت لمروان اللوكيشن يجيلنا"

انا : بقولكو ايييه في مصلحه ضرب نار انا احتمال انفذ لوحدي بس نصيبكو موجود ياولاد المتناكه انا جدع وبحب اعطف عليكو

مازن : مافيش اجمد من مصلحة مغاوري دي تعيشنا عيشه بنت متناااكه

انا : لا اجمد ياكسمك

ابراهيم : عيل طماع نييك

يوسف : شوقتني ماتخلص

انا : اهي جت اهي ولا يامارووو انت يالااا يابن العبيطه انا اهو

مروان : حبيب اخوووووك

انا : تعالي يابن المتنااكه انت هتقعد تزعق من بعييد

مروان : ساموعليكوووووو ايه ياوحوووش

كلنا : عليكم السلام

انا : اقعد هطلبلك افخم مشروب هنا عم سعييييد واحد شاي خمسينه سكريهه اقدملكو يارجاله مروان صاحبي من الجامعه وكان الجندي المجهول لما اتبلغ عننا اقدملك ومن النهارده عضو من شلتنا

مروان : "بيحط ايده علي راسه" ده شرف ليا

انا : بس ياكسمك استني اخلص كلامي اقدملك يوسف وده مازن وده ابراهيم

ابراهيم : واشمعنا مش مازن الي في الاخر

مروان : ده شكله بضان نيييك يسطا

مازن : مين ابراهيم؟ ده هو تلاقي الخول ده صبحه النهارده هو شويه وهيتعدل

يوسف : و**** ولا كلمت كسمه هو من ساعة ما الفلوس جريت في ايده وهو بيصحي يضرب لوحده ويجي يموت معانا بالليل

انا : حد عنده كلام تاني؟

ابراهيم : لو سمحت عندي تعليق بسيط كدا

انا : المايك معاك

ابراهيم : كسم يوسف

يوسف : كسمك انت يالا

مازن : ماخلاص ياكسمك منك له

ابراهيم ويوسف : كسمك

مروان : ده انتو جامدييين نيييك

مازن : ولسه انا نصطبح بنبقي اجمد

مروان : كيفكو ايه

انا : كيفي كدا

مازن : كيفي هنا

مروان : انا ماشي ياولاد الوسخه احاا

انا : احا خدت عليهم بالسرعه دي احنا كيفنا حشيش عادي

مروان : اروق حاجه طب ماتيجو نروح نصطبح ونتكلم

انا : طب اشرب الشاي بكسمك هي فلوس حرام ده ب 3 جنيه وانا الي هدفع

يوسف : عيل مقمل ابن قحبه

"شرب مروان الشاي وطلعنا علي شقتنا الي في المهندسين وطبعا ولا ابويا ولا امي ولا اختي عارفين اني رجعت احا ثواني رجعت منين انا مسافرتش بس قولت لشهد ماتقوليش لداليا عشان بايت برا وهعملها مفاجئه المهم طلعنا يوسف لف السجارتين احلي جوب تشربه في الشله من ايد الواد ده بيعمل كارتيلا تعمل دماغ لوحدها ومروان بما انها اول مره معانا اديته ينور"

مروان : احاااا جامد نييييك

انا : هات طيب كسم فجرك ياجووو

مازن : وانا وانا

انا : خد ياعم عشان ماتعيطش اديني بصبح كسمك اهو ومش حارمك من حاجه وانت الي نورت الجوب ارغي

مروان : بصو بصراحه انا في يوم كنت ضارب ايس بيقولو بتاع ابن متناكه كدا ده جهاز بتشد منو شده تروح في داهيه

انا : ياعم عارف كسمه كمل

مروان : روحت ع الترب معرفش روحت ليه بس روحت هناك مش عايز حد يشوفني بالملعنه بنت المتنااكه دي ف لفيت جوب وشربت اما مبقيتش قادر اتحرك بزحف في الترب قابلني في وشي حتة اثار وانا بزحف ع الارض قولت احا البتاع ده بيهيئلي حاجات ولا ايه قومت ماسكها وحطيتها في البنطلون من عند بطني كدا وقافل الجاكيت وطلعت اجري جري ابن متناكه والحمدلله محدش شافني ولما روحت البيت وفوقت بصيت فيها لقيتها اثار بجد ماصدقتش نفسي وكنت بتنطط

انا : الكلام ده امتي

مروان : من حوالي 3 ايام وفضلت افكر اصرفها ازاي قولت مافيش غير خالد يشوفلي حد طلاما هو عارف تجار حشيش يبقي التجار دول عارفين ناس اعلي وتبقي فيفتي فيفتي انا وانت

انا : والحته دي فين

مروان : ماتقلقش انا مخبيها فوق السطح

انا : اصلي نيك انت تاخد الرجاله وتروحو عشان نعسان نييك وسيبوني افكرلها بس هتتقسم علي 6 خليك فاهم ده

مروان : المهم نتراضي

انا : هريحلك طيزك نييييك يلا غورو يامتناك منك له اه بطردكو

كلهم : كسمك

"مشيو كلهم وانا قاعد افكر احااا اثار طب انا اعمل ايه اكلم احمد باشا ويامنلي الدنيا ولا اكلم اشرف كسم التوهه بص انا اكلم شهد كسمها في طيزها دلوقتي ولما اروق افكر"

انا : الو ايه ياحبيبي اتبسطي النهارده

شهد : طول ما انا جنبك مبسوطه

انا : طب بقولك ايه انا هديكي عنوان تجيلي عليه بكرا في المهندسين شقه كدا بتاعت واحد صاحبي بس هو سافر وانا قاعد هناك لوحدي بفضي دماغي

شهد : انت اتجننت ياخالد نقعد في شقه لوحدنا

انا : متخافيش ياشهد انا مش هلمسك هاتي سكينة المطبخ معاكي لو لمستك غزيني يلا بقي نقعد لوحدنا بعيد عن عيون الناس شويه

شهد : ومالهم الناس هما يعني بيبقو سامعيننا ولا مركزين معانا

انا : عايز استمتع بجمالك وعيونك دول لوحدي

شهد : ما انا بتاعتك لوحدك ياحبيبي ماتخلينيش اقلق منك

انا : مش هلمسك انا قولت كلمه يرضيكي خلوده حبيبك يزعل ويعمل كاتينج ناو

شهد : ياخالد بقي

انا : ماتبقيش رخمه بقي

شهد : حاضر ياخالد

انا : ااممموااه

"نمت وصحيت وشهد جتلي الشقه"

انا : العنوان يتوه

شهد : "مكسوفه شويه" لا جيت علي طول الي يسال مايتوهش

انا : طب خشي هتفضلي واقفه ع الباب برا "دخلت شهد وانا قومت زاقق الباب وحاضنها جامد زانقها في الباب"


"في مشهد اخر معلش انا بضان نيييييك"

"اشرف داخل علي مغاوري بيزوره في مكتب المأمور"

مغاوري : هو انت يا اشرف عايز ايه

اشرف : اشرف بيه يامتناك "وبيقعد ويحط رجل علي رجل بكل عظمه وابهه"

مغاوري : جاي ليه مش سجنتني

اشرف : مش انت الي بتغدر بيا وعايز تحبس رجالتي اه انا الي سجنتك واقدر اطلعك منها زي الشعره من العجين بس الي هيروح فيها خالد

مغاوري : وهتعملها ازاي دي

وبكدا يكون انتهي الجزء الخامس من فوووق السحاب مستني دعمكم وكومنتاتكو وقولولي توقعاتكم ايه للجزء الجاي احا انا قلبتها ستوديو تحليلي ليه كدا يلا ياصاحبي
انجوووي

مرحبا بكم في جزء جديد نوفي من فوق السحاب وشكرا ماي فانز علي الروقان بتاعكو بينا نطلع فوق يلا بينا؟ يلا

الجزء السادس...

"نمت وصحيت وشهد جتلي الشقه"

انا : العنوان يتوه

شهد : "مكسوفه شويه" لا جيت علي طول الي يسال مايتوهش

انا : طب خشي هتفضلي واقفه ع الباب برا "دخلت شهد وانا قومت زاقق الباب وحاضنها جامد زانقها في الباب"

طبعا انت مستنيني ارزع شهد زبر ابن متناكه تحلف بيه 3 سنين قدام عنيا الاتنين

شهد : ااه انت بتعمل ايه ياخالد انت شارب حاجه "وبتعيط" خالد انت وعدتني

انا : كسمك انا قولتلك وانتي جيتي ياشرموطه يلا عشان عايز انيك

شهد : خااالد ابوس ايدك سيبني "بالقلم علي وشها"

انا : طالما جيتي هنا يبقي هتتناكي "قومت قاطعلها التيشيرت"

شهد : انا عايزه اروح "وبتلطم وتعيط"

انا : هههههه كسمك "وقومت بغشامه نيك بقي مقلعتهاش البرا لا قطعته" **** بزازك صغنونه وحلوه اهي خلي الغلابه تااكل "وقومت شاددها ع الارض موقعها علي دماغها اتفتحت وشهد داخت وادركت انها مش هتطلع من هنا غير لما تتناك قومت شادد بنطلونها ومحرك الكلوت شويه كدا وطلعت زبري دخلته في كسها فاتحها وقاعده بتصرخ وبتلطم"

شهد : انا غلطانه اني وثقت فيك طلعت كلب وابن كلب "بصوت مبحوح وبتصرخ وانا هاري كسها ونازل فيها تلطيش"

المخرج : ستوووووووووب انت ايه يالا يابن المتناكه انت جاي تبوظلي القصه

انا : لامؤخذه ياهندسه حاولت احط التاتش بتاعي

المخرج : احا تحط التاتش بتاعك تقوم فاتح البنت النضيفه الي احتوتك بعد ما غيرها ناكتك واديتهولك مغري بعد كدا نسمع الكلام عشان مديلكش قبض ال5 اجزاء واطرد كسمك برا وان كان ع البطوله الواد مازن يسد مكانك

انا : خلاص بقي يادكتره مش هتتكرر عيب عليك وبعدين مازن مين ده انا نايك اخته

المخرج : دكتره وهندسه ايه يالا انا مخرج

انا : ماتبضننيش بقي

المخرج : يلااااا كماا كنتم امااااكنكم ثريي توو وااان اااااكشن

انا : طب خشي هتفضلي واقفه ع الباب برا "دخلت شهد وانا قومت زاقق الباب وحاضنها جامد زانقها في الباب"

شهد : خالد انت بتعمل ايه ياخالد

انا : بحضنك ياروحي اصلك وحشتيني اوي "وببوسها من بوقها"
ماتبصليش كدا ياعم المخرج دي بوسه يعني اعبر بيها عن حبي ماتفصلناش

المخرج : طب كمل ياخويا البوسه

"قومت بايس شهد في بوقها بوسه طويله"

انا : انا اسف علي الي عملته بس انا بحبك ودي بوسه يعني وبعدين انا عمري ماهوسخك ياحبيبتي انتي الحاجه النضيفه في حياتي

شهد : "برقت لحظة البوسه وبعد كلامي بصتلي بصه كلها حب وحنيه وحاجات حلوه كسم هبل البنات ده ياجدع" وانا كمان بحبك بس مش تعمل كدا تاني

انا : قلبتي من فاقوس دلوقتي اسمها ماتعملش يافلاحه

شهد : يبني بقي ماتقفشنيش ده انت بااارد

انا : طب مش انتي هتبقي مراتي في يوم من الايام عايز اخد ع الوضع يعني بصي في كالسون متعلق ورا الباب هاتيهولي البسه وافرد رجلي الاتنين ع الترابيزه وانتي تقفي في المطبخ اندهلك اقولك الشاااي يا ام احمد تقوليلي برضع العيال "لامؤخذه بضنت عليك يارايق وشهد كل ماتقعد معايا بنبقي ممحونين محن ابن متناكه ونبضنك حقك عليا" ايه بتبصيلي كدا ليه

شهد : برضع العياال؟

انا : اه مش امهم

شهد : يبني هو انا بقره عندي كام صدر ارضع بيهم انا

انا : ماليش فيه اتصرفي المهم خشي المطبخ هتلاقي التلاجه فيها موز بلبن صبيلنا كوبايتين وهتلاقي عندك زيت ودره فشار عقبال مانشرب العصير يكون اتعمل وتيجي جمبي هنا اخدك في حضني ونتفرج ع العيال كبرت محملها ع الفلاشه مخصوص عشان اللحظه دي

شهد : حاضر ياحبيبي

انا : يالهوووووي عليها واحده حبيبي بتدوبني

شهد : هههههه ده انت بارد

انا : طب خشي يلا "دخلت شهد وانا ولعت سجاره وسرحت في تفكيري يااااااه ياشهد من يجي شهر كان عندي اكتئاب وهاري نفسي عياط كل يوم قبل ما انام عشان واحده زي اسراء الي انتي شكلا احسن منها وشخصا احسن منها دي كانت عيله استغلاليه بنت ستين كلب همها ع الخروج والفسح وهتخرجني بكرا فين ياحبيبي وانا مغفل ابن متناكه بدفع كل الفلوس الي في جيبي عشانها وجت في الاخر اديتني خازوق ابن متنااكه مغري جيتي انتي حليتي حياتي بجمال عيونك وضحكتك الي تشرح القلب دي وتخليني مبسوط تلقائي ولا ملامحك الي زي القمر دي وشعرك السايح وجمال صوتك وطيبتك الي مافيش منها كتير اليومين دول وحنيتك عليا **** يخليكي ليا ونتجوز باذن **** هيجي اليوم الي اتقدملك فيه واعملك احلي فرح في الدنيا ومحرمكيش من حاجه بس اشوف جمال ضحكتك دي"

شهد : "قاعده جمبي وبصالي وانا سرحان في عالم تاني وبطفي السجاره لقيتها جنبي" مساء الخيييير

انا : احاااا حد يخض حد كدا ياشيخه منك لله

شهد : بتفكر في ايه

انا : موضوع كدا مايخصكيش

شهد : و**** طب خد اطفح

انا : من يد مانعدمها "بحط العصير وببوس ايدها"

شهد : ماالك يالا مش متظبط كدا النهارده

انا : هو الي يشوفك قدامه يتظبط ازاي لازم اكون مرتبك وانا معايا ملكة جمال الكون ده كلو

شهد : انت سخن؟ لا حرارتك مظبوطه اهي

انا : بدلعك شويه فيها حاجه دي

شهد : اوعي اوعي انا قايمه الفشار هيتحرق

انا : الفشار هيتحرق واحنا متصاحبين انا خايف اوي من الي هيحصل بعد كتب الكتاب

شهد : ياشيخ اجري "قامت جابت الفشار وجت" عملالك شوية فشار ياواد ياخالد هتاكل الطبق وراهم

انا : مش المفروض صوابعي؟

شهد : لا هتلحس الطبق كدا "بتطلع لسانها وبتمثللي هعمل ازاي"

انا : طب تعالي تعااالي ماتغلبيش امي ولا اقولك خدي حطي الفلاشه في الشاشه ايه ده تصدقي حلو البار ده ياسلام عليك ياض ياخالد رابر قد الدنيا

شهد : انت هتجيبلي جلطه جتك القرف هات

انا : شاطره تعالي بقي هنا في حضني هنا ايوااا

"قعدنا نتفرج ع المسرحيه وضحك وكركره لحد ماببص علي شهد لقيتها نامت احاااا كسم الجماااال لا استني كدا كسم الجماااااال قومت ضاممها عليا بايس راسها وعمال امشي ايدي علي شعرها واضمها في حضني"

شهد : امممم ايه ده انا نمت ازاي

انا : حطيتي راسك علي صدري وببص عليكي ملقيتكيش

شهد : بتهزر

انا : بهزر ايه ما انتي لسه متزفته صاحيه اهو

شهد : "بتتاوب" انا بحبك اوي

انا : حاسبي يابت حاااسبي

شهد : اييه

انا : الشيطان بيشخ في بوقك

شهد : ماتبقاش بارد بقي ايه الرخامه بتاعتك دي

انا : وانا بموت فيكي "وببوس راسها"

شهد : انا مش عايزه دي عايزه الي عملتها اول مادخلت من الباب

انا : انتي تطلبي واحنا ننفذ "قومت نايم فوقها وعمال ابوسها في بوقها وواخدها في حضني وشفايفي مش راضيه تسيب شفايفها وهي عماله تتأوه برااحه كدا فضلنا في البوسه اكتر من 5 دقايق" بحببكككك

شهد : وانا كمان بموت فيك "وبتاخدني في حضنها"

انا : "في ودنها بصوت هاادي وحنين وكله حب" انا جعان تاكلي؟

شهد : هههههه يلعن ابو فصلانك يالا ايه ده

انا : بس بوقي عجبك صح

شهد : بس يالا يلا نقوم نمشي انا اتاخرت

انا : طب يلا ياختي قدامي

"في مشهد اخر مع اني عامل دماغ بنت متناكه طالبه معايا بمحن بس مش هفضل طول الجزء قاعد ابوس واحب في شهد من غير نيك وانا مش عايز انيكها غير لما نتجوز"

احاا المشهد كان ايه نسيتيني ياشهد **** يحرقك ااه

" اشرف داخل علي مغاوري بيزوره في مكتب المأمور"

مغاوري : هو انت يا اشرف عايز ايه

اشرف : اشرف بيه يامتناك "وبيقعد ويحط رجل علي رجل بكل عظمه وابهه"

مغاوري : جاي ليه مش سجنتني

اشرف : مش انت الي بتغدر بيا وعايز تحبس رجالتي اه انا الي سجنتك واقدر اطلعك منها زي الشعره من العجين بس الي هيروح فيها خالد

مغاوري : وهتعملها ازاي دي

اشرف : بوس ايدي وانا هقولك

مغاوري : انت عبيط يا اشرف

اشرف : المره دي هعديهالك من غير مد ايد بس المره الجايه هوقع صف سنانك ولو لمستني عاادي هقولهم بتكلم معاه قام ضاربني وانت الي هتتناك كدا او كدا او كدا ايه رايك شرير صح؟ بووس يامتناك والا هتلبس البدله الحمرا

مغاوري : "مغلوب علي امره وبيبوس ايد اشرف" اهو ارتاحت هتطلعني ازاي بقي اليوم هنا بيعدي كانه سنه

اشرف : طب اولع انت بقي ياخالد هحكيلك

مغاوري : احكي

اشرف : انا قعدت افكر فيها طول الليل لقيت ان واحد زي مغاوري عيش وملح وعشره وعزيز عليا وعيل زي خالد ولا عشره ولا نيله وعيل ابن امبارح تفتكر مين اهم

مغاوري : انا طبعا

اشرف : هههههههههه كسمك بقي تبيع الايد الي اتمدتلك يامتناك والراجل الي خلاك حاجه كبيره في السوق كان نفسي اخرجك منها بس خالد عايز يشوفك بالاحمر اصله اهلاوي "قام خرج برا" هبقي ازورك ياحبيبي وان شاء **** هنقولملك اكبر محامي في البلد انش**** تاخد مؤبد بس تفضل عايش

مغاوري : "بيعيط" انا ايه بس الي عملته في نفسي ده ياارب

"اليوم عدي عادي وانا نزلت ع الساعه 8 كدا قولت اروح بيتنا بقي اول مادخلت البيت"

ماما : حبيبي وحشتني اوووي اوووي "وبتاخدني في حضنها"

انا : ياوليه اوعي كدا انا راجع من مشوار وشغال طول النهار ومفرهد لوحدي

ماما : احطلك تاكل طيب خش خدلك دش عقبال ما اعملك تاكل

انا : والنبي يا اموله انتي حتة سكره

بابا : مين يا امل الي ع الباب

انا : وسعي كدا الراجل ده جعيره وحشني

ماما : ياواد ده ابوك اتلم

انا : خشي طب اعمليلي اكل "ودخلت علي ابويا"

بابا : "بيقوم يقف" خالد؟ عامل ايه ياخول تعالي يالا اخدك حضن

انا : "بحضنه" واحشني نييييك "قام رازعني قلم" ااه انا كبرت بقي ياعم ع الحاجات دي

بابا : احترم نفسك انت مش في الشارع بدل ما انيكك وانت عارف ان امك مقصره

انا : هههههه لسه برضو يعني اسيبلك البيت شهر بحاله ماتعملش حاجه ده انا قولت هاجي اتفاجئ انك لبستني في الجيش

بابا : ياشيخ اتنيل احنا عجزنا خلاص

انا : ماتقولش علي نفسك كدا اروح اجيبلك حبايه زرقه وانت تخلفلنا توام تاني بس هاتهم بنتين

بابا : واجيب خالتك تعيش هنا وابقي راجل وست ستات يااااه

انا : بتروش عليا ياحج ماشي ملحوقه هي داليا فين

بابا : جت من الجامعه تعبانه ونامت

انا : "دخلت علي داليا الاوضه لقيتها نايمه فعلا قومت متسحب ومقرب من وشها اووي" دااااااليييييااااااااا

داليا : عااااااااااا

انا : شوفتي عفريت

داليا : يلعن ابو معرفتك يا اخلي غوور

انا : اخص لا بجد اخصص فاكره زمان فاكره؟ لما كنتي حيوانه منويه بتجري وسط اخواتنا الحيوانات بسرعه وانا اعجبت بيكي وزودت سرعتي عشان الحقك وقعدت معاكي 9 شهور بحالهم مافيش غيرنا سوي تقوليلي غور؟ احا انتي نمتي تاني؟ دالياااااااااااااااا

داليا : يووووه غوور يالا من قدامي

انا : موحشتكيش طيب

داليا : انت بتسال؟ طبعا وحشتني

انا : طب ايه مش هتحضنيني زي الناس الي برا دي

داليا : "قايمه تحضنني" استني

انا : اييه

داليا : بطلت الزفت ده زي ماقولتلي

انا : ياست بطلت و****

داليا : طب تعالي "بتحضنني" يااااااه وحشتني اوي عارف انا طول الشهر ده من يوم ما انت مشيت وانا كل ما انام افضل افكر فيك وابص ع السرير التاني ده ومستنياك ترجع طول عمري معاك في نفس الاوضه وبنام وانا مطمنه كنت حاسه اني خايفه ماتمشيش تاني وتسيبني كل ده

انا : عايزاني ماسيبكيش تاني؟

داليا : اه

انا : طب قومي نطلع ناكل سوي كلنا عشان تعمليلي شاي وحشني اوي قعدتي علي سريري سلطان زماني كدا وانا حاطط الهاند فري في ودني وقاعد بسمع عمك عبباسط حموده والجو هادي خالص والدنيا هوس هوس واااانااا وسجااارتي وشااييي

داليا : وايه كمان يافنان غني

انا : يلا نطلع ناكل بقي جعااااان

"طلعنا قعدنا ع الاكل كانت ماما عامله كفته وصنية مكرونه بشاميل كسم العظمه يستاهلو بوقي ودخلت خدت دش وروقت علي حالي وحلقت شعرتي ودخلت علي داليا"

انا : دودو حبيبة قلبييي

داليا : مش مرتاحالك

انا : وانا الي جايبلك هديه

داليا : بجد؟ هدية ايه طب وريهاني بسرعه

انا : طب استني هااا ايه رايك

داليا : **** دي حلوه اووي جيبت فلوسها منين

"هقولك و**** جيبتلها ايه ياعم في ايه جيبتلها سلسله دهب عادي"

انا : قرشين كنت محوشهم قبل ما امشي وقولت مافيش حاجه تغلي علي اختي حبيبتي اعتبريها اعتذار مني علي الي حصل اخر مره "بقعد علي ركبتي القعده المتناكه بتاعت العيال بتوع التيك توك دول اكيد عارفها" تقبلي هديتي البسيطه سينيوريتا؟

داليا : وااااااو انها رائعه

انا : بقولك ايه بقي انا هنزل اقعد مع العيال عشان وحشوني اوووي هما كمان

داليا : ماتشربش ياخالد

انا : عيب عليكي

بابا : رايح فين ياموكوس

انا : رايح لصحابي نقعد سوي شويه وحشوني فشخ

بابا : يبني انت مش لسه جاي من مشوار وشقيان خش ريح جسمك

انا : اللمه يابابا مافيش احلي من اللمه

بابا : طب خد حطلي علبه ال ام في السبت

انا : عيب و**** لانا جايبها علي حسابي يالول ده انت في مقام ابويا **** يرحمه

بابا : اجري ياخول من قدامي هندهلك امي تحدفك بالشبشب

انا : لا ياعم شبشبها بيلزق في القفا سلام

"موبايلي بيرن"

شخص : وحشتني

انا : مين حضرتك

شخص : لحقت تنساني ياخالد

انا : الصوت مش غريب عليا بس مين فكريني

اسراء : انا اسراء ياخالد

انا : ااه اسراء ياااه لسه فاكراني

اسراء : وانا اقدر انساك وحشتني اووي

انا : وانتي كمان وحشتيني انتي فين كدا

اسراء : في البيت ماتيجي نتقابل بكرا

انا : لا الاسبوع ده مش هعرف خالص وقت ما افضي هكلمك طبعا انا في كلام كتييير محتاج اقولهولك

اسراء : ماشي باي

انا : امموااه باي ياقلبي

"روحت قعدت ع القهوه كالعاده"

مازن : مش تباركولي يارجاله

انا : ايه امك اتجوزت؟

مازن : كسم ظرفك يالا لا اختي متقدملها عريس

انا وابراهيم في بالنا : احا المتناكه هتتخطب

كلنا : الف مبرووووك ياصحبي عقبالك

مازن : ولا ياخالد عايزك تيجي تقعد معايا انت عارف ان امي بتحبك واختي دي زي اختك بالظبط

انا : "وبعدين بقي في الكلام الي يصحي الضمير ده" عنيا ياخويا هو مين العريس

مازن : عيل كدا ابن متناكه بس ابن ناس يعني

مروان : استفسار بسيط بس ابن متناكه وابن ناس ازاي

مازن : ما هو امو متناكه ف اتناكت من ناس كتير ومنعرفش هو ابن مين فيهم ف كدا يبقي ابن الناس

مروان : اه وصلت كمل

انا : يابضاني وزبري عليكووو شوية عيال بضاان بنت قحبه

يوسف : طب ماتيجو نصطبح

انا : يعني انت ساكت من اول القعده ولما تتكلم تقول نصطبح لا انا بصراحه فاكس معايا النهارده ولا يامازن هو الناس هتيجي امتي

مازن : يوم الخميس

انا : بعد بكرا يعني اشطا نيك

مروان : عملت ايه في موضوعنا

انا : يعني لسه بحنكشلها واشوف انا هعمل ايه اتك ع الصبر انت انا قايم مروح

ابراهيم : ماتقعد يالا يابن المتناكه احنا لسه قعدنا مع بعض

انا : جسمي واجعني ومبضون نيك دماغي فيها زبين حاجه

يوسف : طب ماتيجي يبني نصطبح واروقلك دماغك

انا : ياعم بقي خد كسمهم وروحو اصبحو انتو انا فاكس مني نيك النهارده واحتمال كمان ماجيش اقعد معاكو بكرا "ومشيت فعلا"

مروان : هو مالو بضان كدا ليه النهارده

مازن : ياعم ولا بضان ولا حاجه هو في حاجه مزعلاه بس

ابراهيم : كسمه يلا نقوم نصبح

يوسف : هو ده الكلااام

مازن : ههههه انا لو هشحت كدا ماشوفش اخول منكو

مروان : كسم الحنكشه ووحشه نيييك اصلا يلا يالا يامتناك منك له

مازن : الواد ده خد علينا نييك

ابراهيم : معلش لو ليك عند الكلب حاجه

يوسف : ارميله عضمه

مازن : تصدق صح عم سعيييييد واحد عضم لحوم برا

عم سعيد : بتقول ايييه

مازن : بقولك الحساااااب انا مستنيك برا

مروان : الواد ده عايز حد ينيكه في بوقه

"راحو هما يصطبحو من غيري كسم النداله انا هعيط ومروان هناك مكاني وقولولو يعليلكو دماغكو زي ما اكنت بوديكو ع السحابه ، دخلت البيت علي طول كانت الساعه لسه 12"

ماما : غريبه يعني راجع بدري

انا : انا نزلت قعدت تحت شويه عشان هما عارفين اني رجعت وهيزعلو بس انا تعبان اووي وهموت وانام تصبحي علي خير

ماما : طب ياسيدي وانت من اهله

داليا : مالك بوزك 3 متر قدام ليه في حاجه

انا : تعبان بس ياداليا

داليا : احكيلي طيب

انا : مافيش حاجه عضمي مكسر بس وعايز انام

داليا : طب ماشي تصبح علي خير هتنزل بكرا الجامعه اصحيك

انا : لا فاكس هحضر يوم الخميس

داليا : ماشي براحتك

"نمت وصحيت الساعه 2 الضهر ولا الي كاني طالع كسمي في الشغل بجد صحيت كلتلي لقمه ونزلت رنيت علي اشرف"

انا : بااااشا نهارك ميت من الضحك

اشرف : ههههه اكيد عايز حاجه

انا : عيب عليك ياباشا هو انا بكلمك غير عشان مصلحتي

اشرف : طب ياسيدي ارغي

انا : عايز عربيه

اشرف : بس كدا عربيتك عليا ياعم ده انت الغاالي

انا : و**** مايحصل خيرك مغرقني انا بس عايزك تدلني علي حد رايق كدا

اشرف : عنيا الاتنين ياسيدي هبعتك لواحد حبيبي وهيعملك احلي تخفيض كمان

انا : ده العشم برضو طلب تاني صغير

اشرف : هاااا

انا : كنت عايز انيك بس عشان في حوارات شاغله دماغي ومابعرفش افكر غير وانا بنيك ف لو عندك بيتشز يعني تبقي مشكور اووي

اشرف : سهرتك عندي النهارده وهجيبلك حشيشك ياعم انا عارف انك ملكش في الكوك

انا : ع الراايق ياراايق الحق انا اجيب العربيه واجيلك

"خدت العنوان وطلبت اوبر طلعت ع المهندسين جيبت الفلوس وبعدين رجعت ركبت تاني مع الراجل روحت جيبت العربيه وجيبت طقم فخم نيك وساعه روليكس ونضاره سوده وروحت روقت علي شعري ودخلت ع القهوه وكلمت مازن جالي لوحده"

مازن : ايه ده يسطا احا انت ورثت ولا ايه

انا : امال لو شوفت العربيه

مازن : لاا مش مصدق

انا : يابن المتناكه ما انت معاك فلوس زيك زيي انت هتتناك

مازن : اه صح

انا : طب ماتيجي افسحك بالعربيه

مازن : وهتيجي تتقدملي

انا : يلا يابن المتناكه

مازن : هنروح فين طيب

انا : هنروح الزمالك نشربلنا ازازة خمره ونلف شويه بعربيتي يامتناك يافقير

مازن : طب ماتقعد نلعب ماتشين الاول

انا : يلااا ياكسمكك

"روحنا ركبنا العربيه ونزلنا ع الزمالك ووانا في العربيه فتحت شات رحمه ومازن ماسك موبايله بيقلب في الانستجرام عادي ومش معايا"

انا : اهلا بالشرموطه الي هتتخطب ونسيت زبري

رحمه : فشرررر مقدرش طبعا

انا : امال ايه

رحمه : ده عريس ماما جابتهولي وبعدين احنا استعرصنا مازن ونيكتني من وراه يبقي نستعرص ده كمان سهله يعني ولو عرف هخليك تنيكه هو كمان

انا : هالك انا زبري مابينامش وبينيك في الحيطان صح؟

رحمه : ده الحيطان اشتكت

انا : غوري يامتناكه

رحمه : هتنيكني تاني امتي

انا : وقت مازبي يحن

مازن : يابن اللبوه بقي سيب الزفت ده وركز في الطريق هتموتنا

انا : خلاص ياكسمك لما تموت ابقي اتكلم "موبايلي بيرن" اخررس يابن المتناكه لو بوقك اتفتح هنيكك ، الو

شهد : انت فين يا استاذ ومجيتليش ليه النهارده مش عارف انك بتوحشني

انا : ولا عايزاني اخرجك؟

شهد : ايه ياخالد العبط ده انا اه بحب اخرج معاك بس عشان معاك عشان عايزاك جنبي

انا : ياهبله انا بهزر في ايه

شهد : طب حاسب علي كلامك بقي عشان معلقكش من انكل رجلك

انا : هتعلقيني من عم رجلي ازاي

شهد : امشي يالا ماجيتش النهارده ليه بقولك

انا : عادي ياشهد مشغول شويه بس هبقي اعدي عليكي بكرا في ايه

"عدي اليوم وروحت نمت وصحيت روحت الجامعه قابلت شهد وقعدنا ف كافيه جنب الجامعه عادي وفاكسين للدنيا وعندنا امتحانات كمان اسبوع بصراحه هي بتذاكر انا الي علق وبعدين حتي لو هي بتذاكر انا حقوق وهي تجاره كسم البضان مش هعرف اغش منها كمان طلعت ع البيت كلت ومازن رن عليا روحتلهم البيت نقعد مع العريس"

نيفين : (ام مازن) مييين شوفي يابت يارحمه مين ع الباب

رحمه : انا واقفه ع القهوه يامااما شوف مين ياماازن

مازن : هو انت تعالي يازبي اقعد ده خاالد ياماما

نيفين : وحشني ياولا ازيك وازي امك

انا : بتسلم عليكي و**** كانت جايه بس عندها مواعين كتير اوي بتغسلها

نيفين : وماالو نستناها في الشبكه

مازن : مش لما نقعد مع العريس الاول؟

انا : دايما اقول عليك العاقل الي في العيله

"جم عيلة العريس احب اعرفكم بيهم"

سعيد العريس : شاب رايق نيك عنده 23 سنه مش مهم تفاصيله مش شخصيه مهمه يعني

سعد ابوه : راجل شكله قيمه وقامه عنده 49 سنه

سعديه امه : مره ميلف زي ما الكتاب بيقول بزاز وطياز وبياض وشفايف بنت متناكه عايزه تتاكل

سعيده اخته : 20 سنه بتدرس في كلية طب اسنان جسمها عادي يعني مش ملفت بس قموره

فرح اختهم الصغيره : 17 سنه بس احااااا 17 سنه اييه بس خخخخخخ بزاز بنت متنااكه جامده نييييك وطياز اجمد ووشها زي القمر ودي الوحيده الي مش محجبه بنت كرباااج بنت متناااكه في 3 ثانوي عام ومن غير مقاطعه في جزء من الاجزاء هرقعها زبر تحلف بيه طوول القصه

"دخلو العيله وعرفونا بنفسهم"

انا : لامؤخذه بس سعيد وسعيده وسعديه وفرح ايه ياعمو الافراح دي كلها انتو عندكو حد شغال في قناة المولد؟

سعد : ههههه دمك خفيف ياااا

انا : خالد ياباشا خالد صديق عمر مازن ده اخو العروسه وعروستنا رحمه ودي طنط نيفين معلش ابو مازن كان نفسه يحضر معانا بس **** يرحمه يعني ف انا ومازن الي هنتكلم مع حضرتك لو مش هيضايقك

مازن : بالظبط كدا ياباشا

سعد : طب تمام احنا جايين نطلب ايد بنتكو رحمه لابننا سعيد

مازن : ايدها ايه بس ياعم خدها كلها يرضيك البت تعيش من غير ايد

سعد : هههههه ده انتو نسب زي السكر

انا : والنبي انت الي سكر الشربااات يارحمه

مازن : اهدي يبني نتفق

انا : انا اصلا مابحبش الشربات عايز بيبسي

مازن : طب خلاص بقي ريح وهجيبلك بيبسي

سعديه : امال عروستنا الحلوه فين

نيفين : معلش اصلها بتتكسف حبتين

انا : "ببصلها بريأكشن تامر حسني في فيلم عمر وسلمي 3 ساعة مارفعو عليه قضية خلع" ااه ياطنط خجوله شويه نتكلم في المهم

سعد : احنا مش هنقول حاجه من عندنا انا ابني مهندس بترول وعنده شقه زي الفل في مصر الجديده والباقي هيبقي زي ما الاصول بتقول وهنديكو مهلتكو لحد ماتقررو معاد الخطوبه براحتكو ع الاخر وبعدها بست شهور الدخله

مازن : عين العقل والشبكه الي هتجيبوها تجيبوها عادي دي هدية العريس للعروسه ولا ايه

سعديه : كلامك زي الفل يابني

مازن : يبقي نقرا الفاتحه والخطوبه بعد اسبوعين من دلوقتي

"قرينا الفاتحه"

انا : البيبسي يااارحمهه

"قعدنا شويه مع بعض وقومت واخد مازن ورايحين واخدين عربيتي الجديده وطالعين علي عمك اشرف"

اشرف : ايوا بقي ياخلوده يارايق

انا : "قومت مخمس بالعربيه جوا الفيلا" انزل افتحلي الباب يامتناك

مازن : طب تعالي مص زبي الاول

انا : ده انت بضااان بوظت المشهد "قومت فاتح باب العربيه واشرف واقف نزلت النضاره كدا شويه بتناكه وقومت راميها في العربيه"

اشرف : هههههه اتعلمت الحركتين دول فين مانزلتش ليه فتحتله الباب بالمره يامازن

انا : قولتله و**** بس هو الي بضان مرضيش

مازن : و**** ياباشا وافقت قولتله مص زبي وهفتحلك الباب مرضيش

اشرف : ههههه ده انتو جوز بضان الي يشوفكو من بعيد مايشوفكوش من قريب

انا : و**** مافي ابضن منك ياباشا

اشرف : بتقول حاجه؟

انا : ياعم انت هتعمل اطرش فك بقي مش هنسهر برا اهو بالمره اخلي مازن ينيك في القصه دي شويه

اشرف : ومالو نسهر

انا : طب بارك لمازن

اشرف : علي ايه

مازن : اصل قراية فاتحة اختي كانت النهارده عقبال عندك

اشرف : مبرووك ياعم مازن امال ماجيبتوش باقي الرجاله ليه

انا : فاكس انا عايزك في حوار كدا

اشرف : حوار ايه

انا : نروح بس نقعد في مكان كدا نرفع جوب وكاسين ونتكلم برواقه

اشرف : طب اطلع اغير انا وجاي وهنروح بعربيتك الجديده

انا : اشطا هروح امسي علي عم سيد انا ومازن عقبال ماتيجي

اشرف : ماشي ياسيدي

انا : ابو السييد واحشني نييييك "بالحضن"

عم سيد : وانت كمان ياخلوده مش تعرفنا

انا : ده مازن صاحبي من الطفووله وشغال معايا عند اشرف بيه

عم سيد : اهلا يامازن بيه

انا : ياراجل ياطيب ده مازن يعني انا بس علي اخول شويه

مازن : و**** مافي اخول منك

انا : انت

مازن : كسمك

عم سيد : باااااس انتو هتاكلو دماغي

انا : ايوا كدا يابو السيد خلي بالك ياض يامازن عمك سيد شقاوه قديمه

اشرف : اهلا بالشباب

انا : يلا بينا

"طلعنا انا ومازن واشرف علي ديسكو"

مازن : احاااا ده كل الي هنا قالعين انا عايز انيكهم كلهم

انا : اه يالا زي الي في الطلافزيون بجد غور يالا يابن المتناكه ولا اقولك اقعد الفلك جوب وروح اتشاقي

مازن : خخخخخ انا لسه هستناك "دخل ع البار" ازازة ويسكي بسرعاااااه

اشرف : هههههه صاحبك ازاي ده

انا : ياعم خليه يتبسط "بلف الجوب" خد ولع

اشرف : سسسسسس يااااه من زمان ماشوفتش لفه بالحلاوه دي

انا : امال لو شوفت جوو عليه كارتيلا بتعمل دماغ لوحدها

اشرف : احكي

انا : هاتلي خمره

اشرف : هاتله خمره يبني

البار مان : ايوا يعني اجيب لحضرتك ايه

انا : ياعم اي حاجه حرام تعمللي دماغ بص هات اغلي حاجه عندك عشان اشرف بيه الي هيحاسب

اشرف : ندل ندل يعني هاا ياسيدي جيبتلك الخمره

انا : "حكيتله علي حوار مروان" بس ياباشا ده كل الحوار وانا عايز مشتري بسعر حلو

اشرف : مقدور عليها دي بس ليا نسبتي

انا : يامعلم مانا قايلهم الي جاي مقسوم علي 6

اشرف : ماشي ياعم هرد عليك بكرا

انا : احا بالسرعه دي

اشرف : ده انا اشرف باشا يلا مافيش حاجه تستعصي معايا


"مازن في الجانب الاخر"

مازن : بقولك ايه انا زبي قايد ناااار

شرموطه : هيهيهيييي اطلبله المطاااافي

مازن : خخخخخخ ده انتي هتعوزي الاسعاف النهارده

شرموطه : عندك ولا عندي هيهيهييي

انا : يلا يابن المتناكه هنروح

مازن : خخخخخ انت جاي في اهم لحظه

انا : يلا ياكسمك لامؤخذه ياحته يوم تاني والم الشله ونعمل عليكي احلي gang bang

شرموطه : اموت في اللمه

انا : يلا ياعم بتقولك اموت في اللمه امشي قدامي احااا

"خرجنا من الديسكو كلنا ووصلنا اشرف وحكيت لمازن"

مازن : احا يعني لقينا مشتري؟

انا : لا هو قالي هرد عليك بكرا ومافيش حاجه تستعصي علي اشرف باشا يعني كسم الثقه اكيد هيجيب مشتري

مازن : وهنعمل ايه

انا : هنروح دلوقتي وابقي اكلم اشرف بكرا اشوفه عمل ايه يلا سلام

شهد : الو

انا : ايه ياقمر

شهد : هتيجي بكرا؟

انا : لا بكرا مش هينفع خاااالص

شهد : هو كل ما اكلمك تقولي مش هينفع مش هينفع ليه ان شاء ****

انا : مسحول مع مازن صاحبي بنجيب جهاز اخته طيب وعارف انك مابتنزليش بالليل اعمل ايه بقي

شهد : ماتعملش ياخالد براحتك

انا : معلش ياحبيبي بعد بكرا هقابلك واخرجك ونقضي اليوم كلو سوي عشان ماتزعليش

شهد : الي تشوفه ياخالد

انا : بلاش قفش بقي انا بحبك يلا باي

شهد : باي

"تاني يوم في الصباح الباكر علي 3 العصر كدا"

انا : الو ايه موحشتكيش

اسراء : وحشتني بس ده انا مش قادره اعيش من غيرك

انا : طب بصي هديكي عنوان تجيلي فيه نقعد لوحدنا مش كان نفسك نقعد لوحدنا من زمان بعيد عن عيون الناس

اسراء : اه طب ماشي هقفل وابعتلي اللوكيشن ع الواتساب

انا : اصلي سلام

"في شقة المهندسين"

اسراء : **** شقة مين دي

انا : وانتي مالك انتي "وباخدها في حضني" وحشتييني

اسراء : وانت كمان وحشتني اوي

انا : طب خشي خشي هتفضلي ع الباب؟ تعالي ياقمري

اسراء : انا نفسي نرجع زي زمان

انا : اعتبرينا رجعنا بس ليا شرط

اسراء : اشرط براحتك

انا : اعمل الي انا عايزه

اسراء : انا بتاعتك

انا : يااااه نفسي اسمع الكلمه دي من ساعة ماجيتي "قومت شادد اسراء مرقدها ع الكنبه ونايم فوقيها اوصفلك اسراء عشان نسيت بيضه شويه وشعرها اسود نازل لحد كتفها عملاه كيرلي طولها 154 ووزنها 83 كيلو كلهم في بزازها وطيازها تقريبا نرجع للنيكه ، نمت فوقها وعمال ابوس في رقبتها بحنيه وهي مافيش منها اي رد فعل عماله تتاوه ومستسلمه كانها جايه لحد عندي عشان انيكها قومت طالع علي شفايفها ونازل عصر في بزازها في ايدي وهي في عالم تاني بص بقي ياصحبي انا مش رايق اقعد انيكلك فيها ف تخيلني فشخت كسمها بقي انا اصلا قايلك في اول جزء نزل زبرك من علي كتفك حصل مني ولا محصلش؟ الجزء الجاي هعوضهالك وانيكلك اي حد حااضر ، بعد ماطلعت كسمها ونيكتها في طيزها عشان مش مفتوحه اصلا"

اسراء : اااه انا ماكنتش متخيله ان زبرك كدا

انا : هههههه "قومت واقف علي وشها برجلي" اديكي عرفتي مقامك يابنت المتناكه دلوقتي وانا الي كنت مخدوع فيكي واهبل ياااااه

اسراء : ااااه سيبني وسععع " وبزق رجلي في انا ازود في الدوسه " وسععع انا هطلبلك البوليس

انا : هتقوليلهم روحتله ينيكني وبعد ماخلص ضربني ضربني ولو هتقولي اغتصبتك كسمك انتي الي عندي يامتناكه يابنت الشرموطه "وقومت طالع علي وشها برجلي الاتنين ونازل تاني" كسمك نيكه ولا فيها بربع جنيه متعه انا نيكتك عشان اعرفك ان مقامك انتي واشكالك كلكو فوق زبري مش من جمالك غوري يابنت المتناكه "برميلها هدومها" وغلاوة شهد لو شوفتك بالصدفه في بوست ع الفيسبوك حتي هطلع كسمك "قومت جاررها من شعرها وهي ملط" برااااا

اسراء : سيبني البس طب ابوس ايدك "وبتنهار"

انا : البسي ع السلم ياكسمك "بديها بالرجل" ااه انا واخد الشقه دي مكنه ساعتين دافع فيها الفين جنيه تخيلي الفين جنيه عشان انيكك انتي كتير و**** "وقومت قافل الباب" حريم بنت متناكه تديهم قلبك ينيكوك تنيكهم يركعو تحت رجليك وعجبيي "رنيت علي اشرف" بااشا عملت ايه

اشرف : عيب عليك و****

انا : طب ايه

اشرف : الحته الي انت وريتني صورتها دي مهمه نيك دي راجعه لحنكش التاني

انا : يعني ايه

اشرف : يعني الحته دي هتخلص علي 12اخضر وكمان المشتري عايزها في اقرب وقت

انا : احاا قوله النهارده بالليل

اشرف : ماتبقاش خول كدا وواقع هقوله بكرا وهحدد معاه الزمان والمكان وانت كل الي عليك تروح تديله الحته تاخد الفلوس تديني نصيبي

انا : ع الرايق سلام اكلم مارو اقوله يجهز بس الحوار ده هيبقي فيه خطر؟

اشرف : اسهل من ما تتخيل

انا : طب جود بااي ، الووو

مروان : ايه

انا : جهز الحاجه بكرا بالليل

مروان : ايه الكلام

انا : كل واحد نصيبه 2 اخضر

مروان : خخخخخخخخخ بتهزر

انا : بس يامتناك ايه كل دي شخره بكرا اكلمك تكون جاهز تعدي ع القهوه تاخدنا

مروان : حصل سلام

"عدي يوم بضان عادي لفيت سجاره وانا ماشي وعملت هيد وطلعت نمت صحيت قابلت شهد ووحشتني وبتاع وثبتها وخرجتها كالعاده بس من غير العربيه عشان مش عايز ابقي مصدر للشكوك وخلص اليوم مع شهد اشرف كلمني قالي تروح بالحاجه الساعه 12 بالظبط علي العنوان الي هبعتهولك ع الواتساب كلمت مروان عدي عليا ع القهوه خدني وقولت للشباب خليكو هنا مش مستاهله وروحنا ع المشتري انا ومارو"

"مكان اللقاء"
"3 عربيات فخمين نيك في وشي انا ومروان وقفونا"

انا : خخخخخخخ موسي!

وبكدا يكون انتهي الجزء السادس من فوق السحاب مستني كومنتاتكو ورايكو في الجزء
Good night


مرحبا بكم في جزء جديد نوفي من فوق السحاب وشكرا ماي فانز علي الروقان بتاعكو بينا نطلع فوق يلا بينا؟ يلا

الجزء السادس...

"نمت وصحيت وشهد جتلي الشقه"

انا : العنوان يتوه

شهد : "مكسوفه شويه" لا جيت علي طول الي يسال مايتوهش

انا : طب خشي هتفضلي واقفه ع الباب برا "دخلت شهد وانا قومت زاقق الباب وحاضنها جامد زانقها في الباب"

طبعا انت مستنيني ارزع شهد زبر ابن متناكه تحلف بيه 3 سنين قدام عنيا الاتنين

شهد : ااه انت بتعمل ايه ياخالد انت شارب حاجه "وبتعيط" خالد انت وعدتني

انا : كسمك انا قولتلك وانتي جيتي ياشرموطه يلا عشان عايز انيك

شهد : خااالد ابوس ايدك سيبني "بالقلم علي وشها"

انا : طالما جيتي هنا يبقي هتتناكي "قومت قاطعلها التيشيرت"

شهد : انا عايزه اروح "وبتلطم وتعيط"

انا : هههههه كسمك "وقومت بغشامه نيك بقي مقلعتهاش البرا لا قطعته" **** بزازك صغنونه وحلوه اهي خلي الغلابه تااكل "وقومت شاددها ع الارض موقعها علي دماغها اتفتحت وشهد داخت وادركت انها مش هتطلع من هنا غير لما تتناك قومت شادد بنطلونها ومحرك الكلوت شويه كدا وطلعت زبري دخلته في كسها فاتحها وقاعده بتصرخ وبتلطم"

شهد : انا غلطانه اني وثقت فيك طلعت كلب وابن كلب "بصوت مبحوح وبتصرخ وانا هاري كسها ونازل فيها تلطيش"

المخرج : ستوووووووووب انت ايه يالا يابن المتناكه انت جاي تبوظلي القصه

انا : لامؤخذه ياهندسه حاولت احط التاتش بتاعي

المخرج : احا تحط التاتش بتاعك تقوم فاتح البنت النضيفه الي احتوتك بعد ما غيرها ناكتك واديتهولك مغري بعد كدا نسمع الكلام عشان مديلكش قبض ال5 اجزاء واطرد كسمك برا وان كان ع البطوله الواد مازن يسد مكانك

انا : خلاص بقي يادكتره مش هتتكرر عيب عليك وبعدين مازن مين ده انا نايك اخته

المخرج : دكتره وهندسه ايه يالا انا مخرج

انا : ماتبضننيش بقي

المخرج : يلااااا كماا كنتم امااااكنكم ثريي توو وااان اااااكشن

انا : طب خشي هتفضلي واقفه ع الباب برا "دخلت شهد وانا قومت زاقق الباب وحاضنها جامد زانقها في الباب"

شهد : خالد انت بتعمل ايه ياخالد

انا : بحضنك ياروحي اصلك وحشتيني اوي "وببوسها من بوقها"
ماتبصليش كدا ياعم المخرج دي بوسه يعني اعبر بيها عن حبي ماتفصلناش

المخرج : طب كمل ياخويا البوسه

"قومت بايس شهد في بوقها بوسه طويله"

انا : انا اسف علي الي عملته بس انا بحبك ودي بوسه يعني وبعدين انا عمري ماهوسخك ياحبيبتي انتي الحاجه النضيفه في حياتي

شهد : "برقت لحظة البوسه وبعد كلامي بصتلي بصه كلها حب وحنيه وحاجات حلوه كسم هبل البنات ده ياجدع" وانا كمان بحبك بس مش تعمل كدا تاني

انا : قلبتي من فاقوس دلوقتي اسمها ماتعملش يافلاحه

شهد : يبني بقي ماتقفشنيش ده انت بااارد

انا : طب مش انتي هتبقي مراتي في يوم من الايام عايز اخد ع الوضع يعني بصي في كالسون متعلق ورا الباب هاتيهولي البسه وافرد رجلي الاتنين ع الترابيزه وانتي تقفي في المطبخ اندهلك اقولك الشاااي يا ام احمد تقوليلي برضع العيال "لامؤخذه بضنت عليك يارايق وشهد كل ماتقعد معايا بنبقي ممحونين محن ابن متناكه ونبضنك حقك عليا" ايه بتبصيلي كدا ليه

شهد : برضع العياال؟

انا : اه مش امهم

شهد : يبني هو انا بقره عندي كام صدر ارضع بيهم انا

انا : ماليش فيه اتصرفي المهم خشي المطبخ هتلاقي التلاجه فيها موز بلبن صبيلنا كوبايتين وهتلاقي عندك زيت ودره فشار عقبال مانشرب العصير يكون اتعمل وتيجي جمبي هنا اخدك في حضني ونتفرج ع العيال كبرت محملها ع الفلاشه مخصوص عشان اللحظه دي

شهد : حاضر ياحبيبي

انا : يالهوووووي عليها واحده حبيبي بتدوبني

شهد : هههههه ده انت بارد

انا : طب خشي يلا "دخلت شهد وانا ولعت سجاره وسرحت في تفكيري يااااااه ياشهد من يجي شهر كان عندي اكتئاب وهاري نفسي عياط كل يوم قبل ما انام عشان واحده زي اسراء الي انتي شكلا احسن منها وشخصا احسن منها دي كانت عيله استغلاليه بنت ستين كلب همها ع الخروج والفسح وهتخرجني بكرا فين ياحبيبي وانا مغفل ابن متناكه بدفع كل الفلوس الي في جيبي عشانها وجت في الاخر اديتني خازوق ابن متنااكه مغري جيتي انتي حليتي حياتي بجمال عيونك وضحكتك الي تشرح القلب دي وتخليني مبسوط تلقائي ولا ملامحك الي زي القمر دي وشعرك السايح وجمال صوتك وطيبتك الي مافيش منها كتير اليومين دول وحنيتك عليا ** يخليكي ليا ونتجوز باذن ** هيجي اليوم الي اتقدملك فيه واعملك احلي فرح في الدنيا ومحرمكيش من حاجه بس اشوف جمال ضحكتك دي"

شهد : "قاعده جمبي وبصالي وانا سرحان في عالم تاني وبطفي السجاره لقيتها جنبي" مساء الخيييير

انا : احاااا حد يخض حد كدا ياشيخه منك لله

شهد : بتفكر في ايه

انا : موضوع كدا مايخصكيش

شهد : و**** طب خد اطفح

انا : من يد مانعدمها "بحط العصير وببوس ايدها"

شهد : ماالك يالا مش متظبط كدا النهارده

انا : هو الي يشوفك قدامه يتظبط ازاي لازم اكون مرتبك وانا معايا ملكة جمال الكون ده كلو

شهد : انت سخن؟ لا حرارتك مظبوطه اهي

انا : بدلعك شويه فيها حاجه دي

شهد : اوعي اوعي انا قايمه الفشار هيتحرق

انا : الفشار هيتحرق واحنا متصاحبين انا خايف اوي من الي هيحصل بعد كتب الكتاب

شهد : ياشيخ اجري "قامت جابت الفشار وجت" عملالك شوية فشار ياواد ياخالد هتاكل الطبق وراهم

انا : مش المفروض صوابعي؟

شهد : لا هتلحس الطبق كدا "بتطلع لسانها وبتمثللي هعمل ازاي"

انا : طب تعالي تعااالي ماتغلبيش امي ولا اقولك خدي حطي الفلاشه في الشاشه ايه ده تصدقي حلو البار ده ياسلام عليك ياض ياخالد رابر قد الدنيا

شهد : انت هتجيبلي جلطه جتك القرف هات

انا : شاطره تعالي بقي هنا في حضني هنا ايوااا

"قعدنا نتفرج ع المسرحيه وضحك وكركره لحد ماببص علي شهد لقيتها نامت احاااا كسم الجماااال لا استني كدا كسم الجماااااال قومت ضاممها عليا بايس راسها وعمال امشي ايدي علي شعرها واضمها في حضني"

شهد : امممم ايه ده انا نمت ازاي

انا : حطيتي راسك علي صدري وببص عليكي ملقيتكيش

شهد : بتهزر

انا : بهزر ايه ما انتي لسه متزفته صاحيه اهو

شهد : "بتتاوب" انا بحبك اوي

انا : حاسبي يابت حاااسبي

شهد : اييه

انا : الشيطان بيشخ في بوقك

شهد : ماتبقاش بارد بقي ايه الرخامه بتاعتك دي

انا : وانا بموت فيكي "وببوس راسها"

شهد : انا مش عايزه دي عايزه الي عملتها اول مادخلت من الباب

انا : انتي تطلبي واحنا ننفذ "قومت نايم فوقها وعمال ابوسها في بوقها وواخدها في حضني وشفايفي مش راضيه تسيب شفايفها وهي عماله تتأوه برااحه كدا فضلنا في البوسه اكتر من 5 دقايق" بحببكككك

شهد : وانا كمان بموت فيك "وبتاخدني في حضنها"

انا : "في ودنها بصوت هاادي وحنين وكله حب" انا جعان تاكلي؟

شهد : هههههه يلعن ابو فصلانك يالا ايه ده

انا : بس بوقي عجبك صح

شهد : بس يالا يلا نقوم نمشي انا اتاخرت

انا : طب يلا ياختي قدامي

"في مشهد اخر مع اني عامل دماغ بنت متناكه طالبه معايا بمحن بس مش هفضل طول الجزء قاعد ابوس واحب في شهد من غير نيك وانا مش عايز انيكها غير لما نتجوز"

احاا المشهد كان ايه نسيتيني ياشهد **** يحرقك ااه

" اشرف داخل علي مغاوري بيزوره في مكتب المأمور"

مغاوري : هو انت يا اشرف عايز ايه

اشرف : اشرف بيه يامتناك "وبيقعد ويحط رجل علي رجل بكل عظمه وابهه"

مغاوري : جاي ليه مش سجنتني

اشرف : مش انت الي بتغدر بيا وعايز تحبس رجالتي اه انا الي سجنتك واقدر اطلعك منها زي الشعره من العجين بس الي هيروح فيها خالد

مغاوري : وهتعملها ازاي دي

اشرف : بوس ايدي وانا هقولك

مغاوري : انت عبيط يا اشرف

اشرف : المره دي هعديهالك من غير مد ايد بس المره الجايه هوقع صف سنانك ولو لمستني عاادي هقولهم بتكلم معاه قام ضاربني وانت الي هتتناك كدا او كدا او كدا ايه رايك شرير صح؟ بووس يامتناك والا هتلبس البدله الحمرا

مغاوري : "مغلوب علي امره وبيبوس ايد اشرف" اهو ارتاحت هتطلعني ازاي بقي اليوم هنا بيعدي كانه سنه

اشرف : طب اولع انت بقي ياخالد هحكيلك

مغاوري : احكي

اشرف : انا قعدت افكر فيها طول الليل لقيت ان واحد زي مغاوري عيش وملح وعشره وعزيز عليا وعيل زي خالد ولا عشره ولا نيله وعيل ابن امبارح تفتكر مين اهم

مغاوري : انا طبعا

اشرف : هههههههههه كسمك بقي تبيع الايد الي اتمدتلك يامتناك والراجل الي خلاك حاجه كبيره في السوق كان نفسي اخرجك منها بس خالد عايز يشوفك بالاحمر اصله اهلاوي "قام خرج برا" هبقي ازورك ياحبيبي وان شاء ** هنقولملك اكبر محامي في البلد انش** تاخد مؤبد بس تفضل عايش

مغاوري : "بيعيط" انا ايه بس الي عملته في نفسي ده ياارب

"اليوم عدي عادي وانا نزلت ع الساعه 8 كدا قولت اروح بيتنا بقي اول مادخلت البيت"

ماما : حبيبي وحشتني اوووي اوووي "وبتاخدني في حضنها"

انا : ياوليه اوعي كدا انا راجع من مشوار وشغال طول النهار ومفرهد لوحدي

ماما : احطلك تاكل طيب خش خدلك دش عقبال ما اعملك تاكل

انا : والنبي يا اموله انتي حتة سكره

بابا : مين يا امل الي ع الباب

انا : وسعي كدا الراجل ده جعيره وحشني

ماما : ياواد ده ابوك اتلم

انا : خشي طب اعمليلي اكل "ودخلت علي ابويا"

بابا : "بيقوم يقف" خالد؟ عامل ايه ياخول تعالي يالا اخدك حضن

انا : "بحضنه" واحشني نييييك "قام رازعني قلم" ااه انا كبرت بقي ياعم ع الحاجات دي

بابا : احترم نفسك انت مش في الشارع بدل ما انيكك وانت عارف ان امك مقصره

انا : هههههه لسه برضو يعني اسيبلك البيت شهر بحاله ماتعملش حاجه ده انا قولت هاجي اتفاجئ انك لبستني في الجيش

بابا : ياشيخ اتنيل احنا عجزنا خلاص

انا : ماتقولش علي نفسك كدا اروح اجيبلك حبايه زرقه وانت تخلفلنا توام تاني بس هاتهم بنتين

بابا : واجيب خالتك تعيش هنا وابقي راجل وست ستات يااااه

انا : بتروش عليا ياحج ماشي ملحوقه هي داليا فين

بابا : جت من الجامعه تعبانه ونامت

انا : "دخلت علي داليا الاوضه لقيتها نايمه فعلا قومت متسحب ومقرب من وشها اووي" دااااااليييييااااااااا

داليا : عااااااااااا

انا : شوفتي عفريت

داليا : يلعن ابو معرفتك يا اخلي غوور

انا : اخص لا بجد اخصص فاكره زمان فاكره؟ لما كنتي حيوانه منويه بتجري وسط اخواتنا الحيوانات بسرعه وانا اعجبت بيكي وزودت سرعتي عشان الحقك وقعدت معاكي 9 شهور بحالهم مافيش غيرنا سوي تقوليلي غور؟ احا انتي نمتي تاني؟ دالياااااااااااااااا

داليا : يووووه غوور يالا من قدامي

انا : موحشتكيش طيب

داليا : انت بتسال؟ طبعا وحشتني

انا : طب ايه مش هتحضنيني زي الناس الي برا دي

داليا : "قايمه تحضنني" استني

انا : اييه

داليا : بطلت الزفت ده زي ماقولتلي

انا : ياست بطلت و****

داليا : طب تعالي "بتحضنني" يااااااه وحشتني اوي عارف انا طول الشهر ده من يوم ما انت مشيت وانا كل ما انام افضل افكر فيك وابص ع السرير التاني ده ومستنياك ترجع طول عمري معاك في نفس الاوضه وبنام وانا مطمنه كنت حاسه اني خايفه ماتمشيش تاني وتسيبني كل ده

انا : عايزاني ماسيبكيش تاني؟

داليا : اه

انا : طب قومي نطلع ناكل سوي كلنا عشان تعمليلي شاي وحشني اوي قعدتي علي سريري سلطان زماني كدا وانا حاطط الهاند فري في ودني وقاعد بسمع عمك عبباسط حموده والجو هادي خالص والدنيا هوس هوس واااانااا وسجااارتي وشااييي

داليا : وايه كمان يافنان غني

انا : يلا نطلع ناكل بقي جعااااان

"طلعنا قعدنا ع الاكل كانت ماما عامله كفته وصنية مكرونه بشاميل كسم العظمه يستاهلو بوقي ودخلت خدت دش وروقت علي حالي وحلقت شعرتي ودخلت علي داليا"

انا : دودو حبيبة قلبييي

داليا : مش مرتاحالك

انا : وانا الي جايبلك هديه

داليا : بجد؟ هدية ايه طب وريهاني بسرعه

انا : طب استني هااا ايه رايك

داليا : **** دي حلوه اووي جيبت فلوسها منين

"هقولك و**** جيبتلها ايه ياعم في ايه جيبتلها سلسله دهب عادي"

انا : قرشين كنت محوشهم قبل ما امشي وقولت مافيش حاجه تغلي علي اختي حبيبتي اعتبريها اعتذار مني علي الي حصل اخر مره "بقعد علي ركبتي القعده المتناكه بتاعت العيال بتوع التيك توك دول اكيد عارفها" تقبلي هديتي البسيطه سينيوريتا؟

داليا : وااااااو انها رائعه

انا : بقولك ايه بقي انا هنزل اقعد مع العيال عشان وحشوني اوووي هما كمان

داليا : ماتشربش ياخالد

انا : عيب عليكي

بابا : رايح فين ياموكوس

انا : رايح لصحابي نقعد سوي شويه وحشوني فشخ

بابا : يبني انت مش لسه جاي من مشوار وشقيان خش ريح جسمك

انا : اللمه يابابا مافيش احلي من اللمه

بابا : طب خد حطلي علبه ال ام في السبت

انا : عيب و** لانا جايبها علي حسابي يالول ده انت في مقام ابويا ** يرحمه

بابا : اجري ياخول من قدامي هندهلك امي تحدفك بالشبشب

انا : لا ياعم شبشبها بيلزق في القفا سلام

"موبايلي بيرن"

شخص : وحشتني

انا : مين حضرتك

شخص : لحقت تنساني ياخالد

انا : الصوت مش غريب عليا بس مين فكريني

اسراء : انا اسراء ياخالد

انا : ااه اسراء ياااه لسه فاكراني

اسراء : وانا اقدر انساك وحشتني اووي

انا : وانتي كمان وحشتيني انتي فين كدا

اسراء : في البيت ماتيجي نتقابل بكرا

انا : لا الاسبوع ده مش هعرف خالص وقت ما افضي هكلمك طبعا انا في كلام كتييير محتاج اقولهولك

اسراء : ماشي باي

انا : امموااه باي ياقلبي

"روحت قعدت ع القهوه كالعاده"

مازن : مش تباركولي يارجاله

انا : ايه امك اتجوزت؟

مازن : كسم ظرفك يالا لا اختي متقدملها عريس

انا وابراهيم في بالنا : احا المتناكه هتتخطب

كلنا : الف مبرووووك ياصحبي عقبالك

مازن : ولا ياخالد عايزك تيجي تقعد معايا انت عارف ان امي بتحبك واختي دي زي اختك بالظبط

انا : "وبعدين بقي في الكلام الي يصحي الضمير ده" عنيا ياخويا هو مين العريس

مازن : عيل كدا ابن متناكه بس ابن ناس يعني

مروان : استفسار بسيط بس ابن متناكه وابن ناس ازاي

مازن : ما هو امو متناكه ف اتناكت من ناس كتير ومنعرفش هو ابن مين فيهم ف كدا يبقي ابن الناس

مروان : اه وصلت كمل

انا : يابضاني وزبري عليكووو شوية عيال بضاان بنت قحبه

يوسف : طب ماتيجو نصطبح

انا : يعني انت ساكت من اول القعده ولما تتكلم تقول نصطبح لا انا بصراحه فاكس معايا النهارده ولا يامازن هو الناس هتيجي امتي

مازن : يوم الخميس

انا : بعد بكرا يعني اشطا نيك

مروان : عملت ايه في موضوعنا

انا : يعني لسه بحنكشلها واشوف انا هعمل ايه اتك ع الصبر انت انا قايم مروح

ابراهيم : ماتقعد يالا يابن المتناكه احنا لسه قعدنا مع بعض

انا : جسمي واجعني ومبضون نيك دماغي فيها زبين حاجه

يوسف : طب ماتيجي يبني نصطبح واروقلك دماغك

انا : ياعم بقي خد كسمهم وروحو اصبحو انتو انا فاكس مني نيك النهارده واحتمال كمان ماجيش اقعد معاكو بكرا "ومشيت فعلا"

مروان : هو مالو بضان كدا ليه النهارده

مازن : ياعم ولا بضان ولا حاجه هو في حاجه مزعلاه بس

ابراهيم : كسمه يلا نقوم نصبح

يوسف : هو ده الكلااام

مازن : ههههه انا لو هشحت كدا ماشوفش اخول منكو

مروان : كسم الحنكشه ووحشه نيييك اصلا يلا يالا يامتناك منك له

مازن : الواد ده خد علينا نييك

ابراهيم : معلش لو ليك عند الكلب حاجه

يوسف : ارميله عضمه

مازن : تصدق صح عم سعيييييد واحد عضم لحوم برا

عم سعيد : بتقول ايييه

مازن : بقولك الحساااااب انا مستنيك برا

مروان : الواد ده عايز حد ينيكه في بوقه

"راحو هما يصطبحو من غيري كسم النداله انا هعيط ومروان هناك مكاني وقولولو يعليلكو دماغكو زي ما اكنت بوديكو ع السحابه ، دخلت البيت علي طول كانت الساعه لسه 12"

ماما : غريبه يعني راجع بدري

انا : انا نزلت قعدت تحت شويه عشان هما عارفين اني رجعت وهيزعلو بس انا تعبان اووي وهموت وانام تصبحي علي خير

ماما : طب ياسيدي وانت من اهله

داليا : مالك بوزك 3 متر قدام ليه في حاجه

انا : تعبان بس ياداليا

داليا : احكيلي طيب

انا : مافيش حاجه عضمي مكسر بس وعايز انام

داليا : طب ماشي تصبح علي خير هتنزل بكرا الجامعه اصحيك

انا : لا فاكس هحضر يوم الخميس

داليا : ماشي براحتك

"نمت وصحيت الساعه 2 الضهر ولا الي كاني طالع كسمي في الشغل بجد صحيت كلتلي لقمه ونزلت رنيت علي اشرف"

انا : بااااشا نهارك ميت من الضحك

اشرف : ههههه اكيد عايز حاجه

انا : عيب عليك ياباشا هو انا بكلمك غير عشان مصلحتي

اشرف : طب ياسيدي ارغي

انا : عايز عربيه

اشرف : بس كدا عربيتك عليا ياعم ده انت الغاالي

انا : و**** مايحصل خيرك مغرقني انا بس عايزك تدلني علي حد رايق كدا

اشرف : عنيا الاتنين ياسيدي هبعتك لواحد حبيبي وهيعملك احلي تخفيض كمان

انا : ده العشم برضو طلب تاني صغير

اشرف : هاااا

انا : كنت عايز انيك بس عشان في حوارات شاغله دماغي ومابعرفش افكر غير وانا بنيك ف لو عندك بيتشز يعني تبقي مشكور اووي

اشرف : سهرتك عندي النهارده وهجيبلك حشيشك ياعم انا عارف انك ملكش في الكوك

انا : ع الراايق ياراايق الحق انا اجيب العربيه واجيلك

"خدت العنوان وطلبت اوبر طلعت ع المهندسين جيبت الفلوس وبعدين رجعت ركبت تاني مع الراجل روحت جيبت العربيه وجيبت طقم فخم نيك وساعه روليكس ونضاره سوده وروحت روقت علي شعري ودخلت ع القهوه وكلمت مازن جالي لوحده"

مازن : ايه ده يسطا احا انت ورثت ولا ايه

انا : امال لو شوفت العربيه

مازن : لاا مش مصدق

انا : يابن المتناكه ما انت معاك فلوس زيك زيي انت هتتناك

مازن : اه صح

انا : طب ماتيجي افسحك بالعربيه

مازن : وهتيجي تتقدملي

انا : يلا يابن المتناكه

مازن : هنروح فين طيب

انا : هنروح الزمالك نشربلنا ازازة خمره ونلف شويه بعربيتي يامتناك يافقير

مازن : طب ماتقعد نلعب ماتشين الاول

انا : يلااا ياكسمكك

"روحنا ركبنا العربيه ونزلنا ع الزمالك ووانا في العربيه فتحت شات رحمه ومازن ماسك موبايله بيقلب في الانستجرام عادي ومش معايا"

انا : اهلا بالشرموطه الي هتتخطب ونسيت زبري

رحمه : فشرررر مقدرش طبعا

انا : امال ايه

رحمه : ده عريس ماما جابتهولي وبعدين احنا استعرصنا مازن ونيكتني من وراه يبقي نستعرص ده كمان سهله يعني ولو عرف هخليك تنيكه هو كمان

انا : هالك انا زبري مابينامش وبينيك في الحيطان صح؟

رحمه : ده الحيطان اشتكت

انا : غوري يامتناكه

رحمه : هتنيكني تاني امتي

انا : وقت مازبي يحن

مازن : يابن اللبوه بقي سيب الزفت ده وركز في الطريق هتموتنا

انا : خلاص ياكسمك لما تموت ابقي اتكلم "موبايلي بيرن" اخررس يابن المتناكه لو بوقك اتفتح هنيكك ، الو

شهد : انت فين يا استاذ ومجيتليش ليه النهارده مش عارف انك بتوحشني

انا : ولا عايزاني اخرجك؟

شهد : ايه ياخالد العبط ده انا اه بحب اخرج معاك بس عشان معاك عشان عايزاك جنبي

انا : ياهبله انا بهزر في ايه

شهد : طب حاسب علي كلامك بقي عشان معلقكش من انكل رجلك

انا : هتعلقيني من عم رجلي ازاي

شهد : امشي يالا ماجيتش النهارده ليه بقولك

انا : عادي ياشهد مشغول شويه بس هبقي اعدي عليكي بكرا في ايه

"عدي اليوم وروحت نمت وصحيت روحت الجامعه قابلت شهد وقعدنا ف كافيه جنب الجامعه عادي وفاكسين للدنيا وعندنا امتحانات كمان اسبوع بصراحه هي بتذاكر انا الي علق وبعدين حتي لو هي بتذاكر انا حقوق وهي تجاره كسم البضان مش هعرف اغش منها كمان طلعت ع البيت كلت ومازن رن عليا روحتلهم البيت نقعد مع العريس"

نيفين : (ام مازن) مييين شوفي يابت يارحمه مين ع الباب

رحمه : انا واقفه ع القهوه يامااما شوف مين ياماازن

مازن : هو انت تعالي يازبي اقعد ده خاالد ياماما

نيفين : وحشني ياولا ازيك وازي امك

انا : بتسلم عليكي و**** كانت جايه بس عندها مواعين كتير اوي بتغسلها

نيفين : وماالو نستناها في الشبكه

مازن : مش لما نقعد مع العريس الاول؟

انا : دايما اقول عليك العاقل الي في العيله

"جم عيلة العريس احب اعرفكم بيهم"

سعيد العريس : شاب رايق نيك عنده 23 سنه مش مهم تفاصيله مش شخصيه مهمه يعني

سعد ابوه : راجل شكله قيمه وقامه عنده 49 سنه

سعديه امه : مره ميلف زي ما الكتاب بيقول بزاز وطياز وبياض وشفايف بنت متناكه عايزه تتاكل

سعيده اخته : 20 سنه بتدرس في كلية طب اسنان جسمها عادي يعني مش ملفت بس قموره

فرح اختهم الصغيره : 17 سنه بس احااااا 17 سنه اييه بس خخخخخخ بزاز بنت متنااكه جامده نييييك وطياز اجمد ووشها زي القمر ودي الوحيده الي مش محجبه بنت كرباااج بنت متناااكه في 3 ثانوي عام ومن غير مقاطعه في جزء من الاجزاء هرقعها زبر تحلف بيه طوول القصه

"دخلو العيله وعرفونا بنفسهم"

انا : لامؤخذه بس سعيد وسعيده وسعديه وفرح ايه ياعمو الافراح دي كلها انتو عندكو حد شغال في قناة المولد؟

سعد : ههههه دمك خفيف ياااا

انا : خالد ياباشا خالد صديق عمر مازن ده اخو العروسه وعروستنا رحمه ودي طنط نيفين معلش ابو مازن كان نفسه يحضر معانا بس **** يرحمه يعني ف انا ومازن الي هنتكلم مع حضرتك لو مش هيضايقك

مازن : بالظبط كدا ياباشا

سعد : طب تمام احنا جايين نطلب ايد بنتكو رحمه لابننا سعيد

مازن : ايدها ايه بس ياعم خدها كلها يرضيك البت تعيش من غير ايد

سعد : هههههه ده انتو نسب زي السكر

انا : والنبي انت الي سكر الشربااات يارحمه

مازن : اهدي يبني نتفق

انا : انا اصلا مابحبش الشربات عايز بيبسي

مازن : طب خلاص بقي ريح وهجيبلك بيبسي

سعديه : امال عروستنا الحلوه فين

نيفين : معلش اصلها بتتكسف حبتين

انا : "ببصلها بريأكشن تامر حسني في فيلم عمر وسلمي 3 ساعة مارفعو عليه قضية خلع" ااه ياطنط خجوله شويه نتكلم في المهم

سعد : احنا مش هنقول حاجه من عندنا انا ابني مهندس بترول وعنده شقه زي الفل في مصر الجديده والباقي هيبقي زي ما الاصول بتقول وهنديكو مهلتكو لحد ماتقررو معاد الخطوبه براحتكو ع الاخر وبعدها بست شهور الدخله

مازن : عين العقل والشبكه الي هتجيبوها تجيبوها عادي دي هدية العريس للعروسه ولا ايه

سعديه : كلامك زي الفل يابني

مازن : يبقي نقرا الفاتحه والخطوبه بعد اسبوعين من دلوقتي

"قرينا الفاتحه"

انا : البيبسي يااارحمهه

"قعدنا شويه مع بعض وقومت واخد مازن ورايحين واخدين عربيتي الجديده وطالعين علي عمك اشرف"

اشرف : ايوا بقي ياخلوده يارايق

انا : "قومت مخمس بالعربيه جوا الفيلا" انزل افتحلي الباب يامتناك

مازن : طب تعالي مص زبي الاول

انا : ده انت بضااان بوظت المشهد "قومت فاتح باب العربيه واشرف واقف نزلت النضاره كدا شويه بتناكه وقومت راميها في العربيه"

اشرف : هههههه اتعلمت الحركتين دول فين مانزلتش ليه فتحتله الباب بالمره يامازن

انا : قولتله و**** بس هو الي بضان مرضيش

مازن : و**** ياباشا وافقت قولتله مص زبي وهفتحلك الباب مرضيش

اشرف : ههههه ده انتو جوز بضان الي يشوفكو من بعيد مايشوفكوش من قريب

انا : و**** مافي ابضن منك ياباشا

اشرف : بتقول حاجه؟

انا : ياعم انت هتعمل اطرش فك بقي مش هنسهر برا اهو بالمره اخلي مازن ينيك في القصه دي شويه

اشرف : ومالو نسهر

انا : طب بارك لمازن

اشرف : علي ايه

مازن : اصل قراية فاتحة اختي كانت النهارده عقبال عندك

اشرف : مبرووك ياعم مازن امال ماجيبتوش باقي الرجاله ليه

انا : فاكس انا عايزك في حوار كدا

اشرف : حوار ايه

انا : نروح بس نقعد في مكان كدا نرفع جوب وكاسين ونتكلم برواقه

اشرف : طب اطلع اغير انا وجاي وهنروح بعربيتك الجديده

انا : اشطا هروح امسي علي عم سيد انا ومازن عقبال ماتيجي

اشرف : ماشي ياسيدي

انا : ابو السييد واحشني نييييك "بالحضن"

عم سيد : وانت كمان ياخلوده مش تعرفنا

انا : ده مازن صاحبي من الطفووله وشغال معايا عند اشرف بيه

عم سيد : اهلا يامازن بيه

انا : ياراجل ياطيب ده مازن يعني انا بس علي اخول شويه

مازن : و**** مافي اخول منك

انا : انت

مازن : كسمك

عم سيد : باااااس انتو هتاكلو دماغي

انا : ايوا كدا يابو السيد خلي بالك ياض يامازن عمك سيد شقاوه قديمه

اشرف : اهلا بالشباب

انا : يلا بينا

"طلعنا انا ومازن واشرف علي ديسكو"

مازن : احاااا ده كل الي هنا قالعين انا عايز انيكهم كلهم

انا : اه يالا زي الي في الطلافزيون بجد غور يالا يابن المتناكه ولا اقولك اقعد الفلك جوب وروح اتشاقي

مازن : خخخخخ انا لسه هستناك "دخل ع البار" ازازة ويسكي بسرعاااااه

اشرف : هههههه صاحبك ازاي ده

انا : ياعم خليه يتبسط "بلف الجوب" خد ولع

اشرف : سسسسسس يااااه من زمان ماشوفتش لفه بالحلاوه دي

انا : امال لو شوفت جوو عليه كارتيلا بتعمل دماغ لوحدها

اشرف : احكي

انا : هاتلي خمره

اشرف : هاتله خمره يبني

البار مان : ايوا يعني اجيب لحضرتك ايه

انا : ياعم اي حاجه حرام تعمللي دماغ بص هات اغلي حاجه عندك عشان اشرف بيه الي هيحاسب

اشرف : ندل ندل يعني هاا ياسيدي جيبتلك الخمره

انا : "حكيتله علي حوار مروان" بس ياباشا ده كل الحوار وانا عايز مشتري بسعر حلو

اشرف : مقدور عليها دي بس ليا نسبتي

انا : يامعلم مانا قايلهم الي جاي مقسوم علي 6

اشرف : ماشي ياعم هرد عليك بكرا

انا : احا بالسرعه دي

اشرف : ده انا اشرف باشا يلا مافيش حاجه تستعصي معايا


"مازن في الجانب الاخر"

مازن : بقولك ايه انا زبي قايد ناااار

شرموطه : هيهيهيييي اطلبله المطاااافي

مازن : خخخخخخ ده انتي هتعوزي الاسعاف النهارده

شرموطه : عندك ولا عندي هيهيهييي

انا : يلا يابن المتناكه هنروح

مازن : خخخخخ انت جاي في اهم لحظه

انا : يلا ياكسمك لامؤخذه ياحته يوم تاني والم الشله ونعمل عليكي احلي gang bang

شرموطه : اموت في اللمه

انا : يلا ياعم بتقولك اموت في اللمه امشي قدامي احااا

"خرجنا من الديسكو كلنا ووصلنا اشرف وحكيت لمازن"

مازن : احا يعني لقينا مشتري؟

انا : لا هو قالي هرد عليك بكرا ومافيش حاجه تستعصي علي اشرف باشا يعني كسم الثقه اكيد هيجيب مشتري

مازن : وهنعمل ايه

انا : هنروح دلوقتي وابقي اكلم اشرف بكرا اشوفه عمل ايه يلا سلام

شهد : الو

انا : ايه ياقمر

شهد : هتيجي بكرا؟

انا : لا بكرا مش هينفع خاااالص

شهد : هو كل ما اكلمك تقولي مش هينفع مش هينفع ليه ان شاء ****

انا : مسحول مع مازن صاحبي بنجيب جهاز اخته طيب وعارف انك مابتنزليش بالليل اعمل ايه بقي

شهد : ماتعملش ياخالد براحتك

انا : معلش ياحبيبي بعد بكرا هقابلك واخرجك ونقضي اليوم كلو سوي عشان ماتزعليش

شهد : الي تشوفه ياخالد

انا : بلاش قفش بقي انا بحبك يلا باي

شهد : باي

"تاني يوم في الصباح الباكر علي 3 العصر كدا"

انا : الو ايه موحشتكيش

اسراء : وحشتني بس ده انا مش قادره اعيش من غيرك

انا : طب بصي هديكي عنوان تجيلي فيه نقعد لوحدنا مش كان نفسك نقعد لوحدنا من زمان بعيد عن عيون الناس

اسراء : اه طب ماشي هقفل وابعتلي اللوكيشن ع الواتساب

انا : اصلي سلام

"في شقة المهندسين"

اسراء : **** شقة مين دي

انا : وانتي مالك انتي "وباخدها في حضني" وحشتييني

اسراء : وانت كمان وحشتني اوي

انا : طب خشي خشي هتفضلي ع الباب؟ تعالي ياقمري

اسراء : انا نفسي نرجع زي زمان

انا : اعتبرينا رجعنا بس ليا شرط

اسراء : اشرط براحتك

انا : اعمل الي انا عايزه

اسراء : انا بتاعتك

انا : يااااه نفسي اسمع الكلمه دي من ساعة ماجيتي "قومت شادد اسراء مرقدها ع الكنبه ونايم فوقيها اوصفلك اسراء عشان نسيت بيضه شويه وشعرها اسود نازل لحد كتفها عملاه كيرلي طولها 154 ووزنها 83 كيلو كلهم في بزازها وطيازها تقريبا نرجع للنيكه ، نمت فوقها وعمال ابوس في رقبتها بحنيه وهي مافيش منها اي رد فعل عماله تتاوه ومستسلمه كانها جايه لحد عندي عشان انيكها قومت طالع علي شفايفها ونازل عصر في بزازها في ايدي وهي في عالم تاني بص بقي ياصحبي انا مش رايق اقعد انيكلك فيها ف تخيلني فشخت كسمها بقي انا اصلا قايلك في اول جزء نزل زبرك من علي كتفك حصل مني ولا محصلش؟ الجزء الجاي هعوضهالك وانيكلك اي حد حااضر ، بعد ماطلعت كسمها ونيكتها في طيزها عشان مش مفتوحه اصلا"

اسراء : اااه انا ماكنتش متخيله ان زبرك كدا

انا : هههههه "قومت واقف علي وشها برجلي" اديكي عرفتي مقامك يابنت المتناكه دلوقتي وانا الي كنت مخدوع فيكي واهبل ياااااه

اسراء : ااااه سيبني وسععع " وبزق رجلي في انا ازود في الدوسه " وسععع انا هطلبلك البوليس

انا : هتقوليلهم روحتله ينيكني وبعد ماخلص ضربني ضربني ولو هتقولي اغتصبتك كسمك انتي الي عندي يامتناكه يابنت الشرموطه "وقومت طالع علي وشها برجلي الاتنين ونازل تاني" كسمك نيكه ولا فيها بربع جنيه متعه انا نيكتك عشان اعرفك ان مقامك انتي واشكالك كلكو فوق زبري مش من جمالك غوري يابنت المتناكه "برميلها هدومها" وغلاوة شهد لو شوفتك بالصدفه في بوست ع الفيسبوك حتي هطلع كسمك "قومت جاررها من شعرها وهي ملط" برااااا

اسراء : سيبني البس طب ابوس ايدك "وبتنهار"

انا : البسي ع السلم ياكسمك "بديها بالرجل" ااه انا واخد الشقه دي مكنه ساعتين دافع فيها الفين جنيه تخيلي الفين جنيه عشان انيكك انتي كتير و**** "وقومت قافل الباب" حريم بنت متناكه تديهم قلبك ينيكوك تنيكهم يركعو تحت رجليك وعجبيي "رنيت علي اشرف" بااشا عملت ايه

اشرف : عيب عليك و****

انا : طب ايه

اشرف : الحته الي انت وريتني صورتها دي مهمه نيك دي راجعه لحنكش التاني

انا : يعني ايه

اشرف : يعني الحته دي هتخلص علي 12اخضر وكمان المشتري عايزها في اقرب وقت

انا : احاا قوله النهارده بالليل

اشرف : ماتبقاش خول كدا وواقع هقوله بكرا وهحدد معاه الزمان والمكان وانت كل الي عليك تروح تديله الحته تاخد الفلوس تديني نصيبي

انا : ع الرايق سلام اكلم مارو اقوله يجهز بس الحوار ده هيبقي فيه خطر؟

اشرف : اسهل من ما تتخيل

انا : طب جود بااي ، الووو

مروان : ايه

انا : جهز الحاجه بكرا بالليل

مروان : ايه الكلام

انا : كل واحد نصيبه 2 اخضر

مروان : خخخخخخخخخ بتهزر

انا : بس يامتناك ايه كل دي شخره بكرا اكلمك تكون جاهز تعدي ع القهوه تاخدنا

مروان : حصل سلام

"عدي يوم بضان عادي لفيت سجاره وانا ماشي وعملت هيد وطلعت نمت صحيت قابلت شهد ووحشتني وبتاع وثبتها وخرجتها كالعاده بس من غير العربيه عشان مش عايز ابقي مصدر للشكوك وخلص اليوم مع شهد اشرف كلمني قالي تروح بالحاجه الساعه 12 بالظبط علي العنوان الي هبعتهولك ع الواتساب كلمت مروان عدي عليا ع القهوه خدني وقولت للشباب خليكو هنا مش مستاهله وروحنا ع المشتري انا ومارو"

"مكان اللقاء"
"3 عربيات فخمين نيك في وشي انا ومروان وقفونا"

انا : خخخخخخخ موسي!

وبكدا يكون انتهي الجزء السادس من فوق السحاب مستني كومنتاتكو ورايكو في الجزء
Good night

عوده مره اخري الي السحاب والجزء السابع سيداتي سادتي بدون مقدمات عشان بضان القارئ



الجزء السااااابع......

"مكان اللقاء"

"3 عربيات فخمين نيك في وشي انا ومروان وقفونا"

انا : خخخخخخخ موسي!

مروان : انت تعرفه؟؟

موسي : خالد؟

"فلاش باك سريع كدا لكي نعرف من هو موسي وما هي علاقته بخالد وهل سيكون له ادوار اخري ام سيظهر كضيف شرف سنعلم الان"

"منذ سنتين الساعه التاسعه مساءا"

انا : انا مخنوق اوي يسطا مش عارف ليه حاسس ان الدنيا جايه عليا كلها حاسس اني عايز انتحر

موسي : يبني انت مش عندك اسراء ومبسوط معاه (بالظبط كدا عزيزي القارئ موسي كان صاحبي نيك)

انا : اه عندي اسراء وهي الي بتهون عليا قرف اليوم بس برضو انا قرفان انا بكره الواقع فشخ

موسي : طب بقولك ايه انا كمان مبضون تعالي نعدي نجيب اصطفه ونهرب من الواقع سوي هطلعك فوق السحااب

انا : يسطا انت عبيط ما انت عارف اني اخري سجاير عاديه ولما فجرت شربت شيشه

موسي : يسطا ده حشيش الحشيش ده كسم اللذاذه وعمره ماهيبقي ادمان انت لو عايز تبطله هتكسمه بس زي ماتقول كدا ده رفيق الوحده

انا : ياعم ابعد عن كسمي بقي انت هتقرفني ليه انا هطلع

موسي : خد يسطا احا هتسيبني وتطلع دي الساعه لسه مجتش عشره

انا : ما انت ابن متناكه عمال تبضنني وحشيش ومنيكه بنت متناكه

موسي : خلاص ياعم تعالي اقعد معايا عادي انا هشرب واخلص وبعدين نتمشي سوي نروح نلعب بلايستيشن اي حاجه وبعدين مايوسف بيشرب معايا عادي

انا : احااا يوسف بيشرب حشيش

موسي : اه و**** بس هو قالي مقولش لحد عشان محدش يقول لابوه وكدا

انا : كسمك ياموسي وربنا صاحب ابن متناكه شيطان بس بحبك يالا اعمل ايه

موسي : عشان بطرطر في بوقك لما تتاوب ياصاحبي

انا : احا يعني انت بتاعك اتقطع؟

موسي : اشمعنا

انا : اصلي جيت اتاوب الصبح قومت قافل سناني فجأه

موسي : لا انا بطرطر واجري

انا : ده انت روش نيييك

"راح موسي جاب حتة حشيش وروحنا انا وهو عند النيل كدا في حته محدش بيقعد فيها في المظلات وقام لافف وانا قاعد بسمع اغاني في الهاند فري عادي وموسي مولع وعمال يشد"

انا : ماتوريني كدا البتاعه دي

موسي : وهتيجي تزعل مني بعدين بقي لا كسمك

انا : لا وريني بس "باخد نفس والتاني والتالت لقيت فجأه ايدي بتترعش قام موسي واخد مني السجاره وانا بترعش ونني عيني بيطلع لفوق وبضحك بسبب وبدون سبب" هههههههه احا هههه ده جامد نييييييك

موسي : ههههههه انت لحقت سيكبت مش قولتلك رايق انا مسمعتش كلامي

انا : طب وريني كدا تاني هات بقي

موسي : خد بس ماتافورش انت اول مره تشرب وانا مش هشيل حد

"قعدنا نشرب انا وموسي وسيكبنا نييييك من غير تفاصيل وطلعت نمت علي طول كانت داليا نايمه طبعا ونزلت تحت تاني يوم كلمت مازن وابراهيم ويوسف وموسي وكلمتين من هنا علي كلمتين من هنا وحكيتلهم ودي اوول مره نصطبح فيها كلنا بقي كسمك ياموسي عدي شهر والتاني والتالت وعدي سنه واحنا علي كدا دماغنا طايره لحد ماوصلنا لامتحانات تالته ثانوي اخر يوم امتحانات وموسي كان معايا في اللجنه امتحننا وغشينا من بعض امال انا دخلت حقوق ليه ما خول بيغش من خول يعني طبيعي نتناك في الدرجات المهم"

موسي : انا النهارده اخر مره هتشوفوني فيها

انا : احا ليه

موسي : عادي ياصاحبي هنسافر برا مصر

انا : طب ماتاخدني معاك يسطا انت عارف انك اقرب واحد ليا انت ومازن ومازن ده شايل مخه وحاطط زبر فرخه

موسي : مسيري هرجع بس هرجع اعيش هنا ملك احط بتاعي فوق اي ابن متناكه في يوم اذاني

انا : انا عارف ان دماغك بنت متنااكه سو ولو عوزت حاجه هتعملها بس رسيني هتعمل ايه

موسي : مش مهم تعالي ننزل نصطبح اصطباحة الوداع

انا : ههههه ده انت بضان طب يلا

"نزلت اصطبحت انا وموسي وقام واخدني حضن جامد نيييك كدا بيودعني مدي الحياه وقام ماشي نسيبنا مني بقي عشان لو الي حصل في حياتي كان مهم كنت حكيته احنا هنتكلم عن موسي وهنحاول نختصر"

"موسي كان في شغل وهو معانا في الشله بيعمله بس في الدرا وكان عمال يكسب في علاقات يعني مثلا في حد عايز فلوس مزوره كان موسي بيدله وياخد نسبه كويسه من الطرفين ويكسب علاقه جديده من غير ما ده يعرف ده طبعا عشان موسي مايتحطش ع الرف حد معاه ورق اخضر ومش عايز حد يعرف مصدره نفس الكلام كان يعرف تجار هيروين وكوك بياخد منهم ويوزع ع الناس الكييفه بادئ في الشمال من الصفر يعني لو انا ماشي شمال يبقي انا ماشي موسي عشان موسي ده الشمال نفسه لحد مامسك فلوس كويسه وقرر يشارك في صفقة استيراد كوكايين من امريكا والصفقه نجحت كان داخل بنسبة 25% والي بعدها دخل بنسبة 50% ونجحت لحد ماقرر يسافر ويعمل منفردا تخيل كل ده طالع من طالب في ثانوي؟ احا ياجدع كسمك ياموسي انت جاي تاخد مني البطوله ولا ايه طب اطلعه شاذ عشان مايغطيش عليا؟ المهم ان موسي من اسبوعين رجع مصر وهو معاه فلوس بنت متنااااكه وعمل صفقتين اثار هو اشتري بس لسه مطلعش حاجه برا مصر"

"نعود الي وقتنا الحالي"

"مكان اللقاء"

"3 عربيات فخمين نيك في وشي انا ومروان وقفونا"

انا : خخخخخخخ موسي!

مروان : انت تعرفه؟؟

موسي : خالد؟

انا : احااااا واحشنييي نييييك

موسي : نزلو السلاح يارجاله "وبيجري ياخدني بالحضن" واحشني يابن المتنااااكه بس ثواني احا انت ايه الي رماك ع السكه دي

انا : نفس الي رماك عليها بس انا مكنتش متوقع انك هتعمل كدا احا كسم الصدف في اقل من سنه الاقي صاحبي الي كان بيغششني في ثانوي واقف بيشتري مني حتة اثار

مروان : انا مش فاهم حاجه

موسي : مين الاخ

انا : كسمه سيبك منو دلوقتي بس ايه الخولنه دي يالا صابغ شعرك اصفر ورابطه بتوكه

موسي : امريكا بقي

انا : احاااااا انت كنت في امريكا

موسي : بص انت تاخد فلوسك وتديني الحته بتاعتي وتخلع انت ونتقابل بكرا

انا : انت لسه عايز تاخد كل حاجه لوحدك برضو ياصاحبي؟

موسي : نجاح التجاره محتاج حاجتين ذكاء وقلب ميت وطمع

انا : بس دول 3

موسي : ناكك حسن شحاته ههههه

مروان : احا هو بضان زينا؟

انا : ده ابضن مني خلاص يامو اشطا اخلع انت ونتقابل بكرا

موسي : خلصانه سلام

"اديته الحته وخدت الفلوس ومشيت انا ومروان"

انا : بص بقي انت كعضو في شلتي هتاخد فلوسك كلها وتصرفها بمعرفتك ولا نعملك دولاب؟

مروان : دولاب ايه

انا : هفهمك شوفت مسلسل الاسطوره

مروان : اه

انا : احنا بقي جايبين شقه كبيره فيها اوضه زي بتاعت ناصر دي وكل واحد فينا له دولاب بيتفتح ببصمة صباعه يحط وياخد الي هو عايزه

مروان : لاا شغل اوروبي ابن متناكه انا معاكو

انا : اشطا ماتجيبش لحد سيره اننا قابلنا موسي انا هعملهم مفاجئه

مروان : هو موسي سام يعني بكسمك

انا : موسي سام ايه ياعم الواد ده انا مابحبهوش اصلا كل كاريره تراكين تلاته والباقي بضان ده اهم

مروان : موسي ديمبلي؟

انا : لو فتحت بوقك تاني هنيكك

مروان : هههه خلاص ياعم ماتبقاش بضان اوي كدا

انا : و**** مافي بضان وانت عايش

"روحنا شيلنا فلوسنا وروحت نمت وصحيت كلمت مازن واكيد يعني خدت رقم موسي امبارح مش لازم اكتبها"

انا : الوو

مازن : ايه يارايق

انا : انت فين

مازن : انا نسايب اختي جايين عندنا النهارده

انا : هما لحقو

مازن : بيتعرفو علينا اكتر وبتاع

انا : طب حلو انا البت فرح دي عجباني اوي وعايز انيكها

مازن : ماتنزل بتاعك ده من علي كتفك بقي

انا : كسمك انا مش كنت في اول قعده انا جاي النهارده

"فطرت ونزلت روحت علي مازن وسلامات وبتاع مافيش دقيقتين وكانو جم وطول القاعده وانا قاعد ساكت وعيني عماله تقطع علي جسم فرح وزبي وقف قومت حاطط عليه المخده الصغيره بتاعت الانتريه دي"

فرح : بابا معلش انا هقوم اجيب حاجه من تحت

انا : طب استني انا هاجي معاكي انتي ماتعرفيش حاجه هنا

سعد : لا يبني مايصحش روح معاها ياسعيد

انا : ياعم اهو كلامك ده الي مايصحش خلي سعيد مع عروسته وانا مش غريب يعني هشوفها عايزه ايه ونطلع

بابا : خلاص يبني انت زي ابني

انا : ياعم ابنك ايه انت عم العالم وانا اختي اسمها داليا مش العالم امشي انا بقي قبل ما ابضنكو

"ع السلم واحنا نازلين"

فرح : قولي بقي عنيك مركزه معايا اوي كدا ليه

انا : قوليلي بس انتي متاكده انك 17 سنه

فرح : اه في حاجه

انا : "بحط ايدي الاتنين علي وسطها وعيني راشقه في بزازها" طب ازاااي

فرح : "بتزقني" اووعي انت مجنون

انا : أولا انا مش مجنون انزلي بس دور كمان عشان محدش يشوفنا ايوا اقعدي عني انا عاقل وفاهمك اووي كمان انتي عارفه من اول ماجيتي ان عيني بتاكل في جسمك مش باصص في عنيكي ودايب فيكي وعارفه انك لما تقومي زبري هيجيبني وراكي اه ماتستغربيش الخشا في الرجال بيجيب الفقر وانا اكتر حاجه اكرهها الفقر

فرح : الي انت قولته ده كلو صح بس ناقصه حاجه

انا : ايه

فرح : اني عمري ماحد لمسني

انا : طب وانا مالي

فرح : عجبتني

انا : طب بقولك ايه بتشربي سجاير

فرح : اه بشرب

انا : طب خدي ولعي وخلينا قاعدين شويه

فرح : وبابا

انا : هسنجفلك كسمه انا خدي ولعي

"خلصت سجارتي وفرح بتسحب اخر نفس في السجاره قومت انا واخد شفايفها في شفايفي ساحبه وقومنا مطلعينه سوي قومت واخد فرح في حضني وقومت هاجم علي شفايفها فضلت ابوس فيهم بغباوه بنت متناكه قومت نازل علي رقبتها بلحسها بلساني وامص فيها واخدها بلساني من اول الحته الي عند العضمتين رايح جاي واطلع علي شفايفها في نفس الوقت انا بعصر بزازها من ع اللبس قامت فرح تفت علي ايدها وقامت مدخله ايدها بتلعب في زبي وانا مش عاتق كسمها ببوس في شفايفها وفي رقبتها وايد بتقفش بزازها من ع اللبس وايدي التانيه بتلعب في كسها"

فرح : اااه اوووف انا عايزه اتناك بقي

انا : طب اهدي بس ماتبقيش داخله بكسك كدا وتعالي مصيلي

فرح : حاضر "قامت خدت زبري في بوقها بتبلعه بنت المتناكه لحد زورها وبتنزل تمص في بضاني واحا ايه ده متناكتش ازاي دي بتبلع زبري وعماله تبصلي لفوق كدا بعنيها وانا هايج نيك يابنت الشرموطه قومت مطلع زبري من بوقها ونازل بايسها بوسه بنت متناكه بقي كسم الشفايف احنا بنمص لسان بعض وهي بتلعب في زبري وانا ايدي علي كسها قومت باعد عن بوقها"

انا : خخخخخ كل ده ومتناكتيش ازاي

فرح : اااه مانا عادي يعني بتفرج علي سكس وبيتقفشلي كتير بس عمري ماحد لمسني

انا : ولا في طيزك

فرح : لا

انا : كسم الفقر لو نيكتك ع السلم هتفضحينا طب خلينا بقي نجيبهم ولينا يوم اطلع كسمك فيه " وقومت مقلعها البنطلون هي كسها مشعر علي خفيف كدا وقومت نازل الحسلها"

فرح : خخخخخ اههه اول مره حد يلحسلي اههه "وبتشد راسي علي كسها" اااه حلو اووي " قومت جاي بزبري تافف عليه وبفرشلها كسها" ااااه هجيب مش قادره

انا : جيبي هو احنا مش نازلين نجيب اصلا " قامت فرح جايباهم وانا شغال زي ما انا"

فرح : كفايه انا مش قادره

انا : طب استني قربت اجيبهم

فرح : اااه طب براااحه " فضلت دقيقتين علي كدا " مش قادره طب وسع طيب انا هخليك تجيبهم " وقامت مبينه بزازها" نيك في دول طيب " من سكات قومت مدخل زبري بين بزازها وهي تلحس راسه لما يطلع قومت مرقدها وفضلت انيك في بوقها لحد ماجيبتهم" اوووف ايه ده

انا : انا الي ايه ده امال لو كنت نيكتك كنت اتكيفت ازاي ده انتي شرموطه نييييك

فرح : "بتعدل نفسها" طب هات سجاره

انا : خدي سجاره اهي مش حارمك من حاجه

"في مشهد اخر"

سعد : هو العيال اتاخرو كدا ليه

مازن : "يابن المتناكه ياهيجان عملت ايه في البت" عادي ياعم سعد المحلات هنا قليله وكدا اهم جم اهم هقوم افتح الباب

انا : خشي بقي قوليله علي كارت شحن والشبكه كانت واقعه "مازن بيفتح وفرح دخلت"

مازن : ايه كل ده يابن المتناكه

انا : بتمص حلو اوي يسطا احاااا

مازن : انت نيكتها؟

انا : لا تقفيش علي تفريش علي بلوجوب واللذي منو

مازن : افرض كانت فضحتك

انا : **** ستر متبقاش ابن متناكه بقي وسع اما اخش اطرطر

"دخلت الحمام وخرجت ورحمه خارجه من المطبخ"

رحمه : ايه كل ده كنتو فين

انا : كنت بجيبلها كارت بس مافيش شبكه ف اتاخرنا

رحمه : و****

انا : ياست كنت بنيكها ياااه يالا ياسعيد صعبان عليا يعني مراته المستقبليه نايكها واخته نايكها برضو ده انا ناقص انيك ابوه

رحمه : ههههه هخليك تنيكه هو شخصيا اتقل

انا : "بضربها علي طيزها" شرموطه بنت قحبه غوري "خرجت قعدت معاهم برا جتلي مسدج ع الواتساب كانت الساعه حوالي 7 كدا"

شهد : الحقني ياخالد خالتي تعبانه وموبايل عمو سامي مقفول وانت موبايلك مغلق ليه الحقني

انا : طب استاذن انا عندي مشاكل في البيت

مازن : في ايه يبني

انا : ولا حاجه حوار بسيط هكلمك بالليل يلا سلام "رنيت علي شهد" الو

شهد : الحقني ياخالد بسرعه ابوس ايدك

انا : اهدي طب في ايه

شهد : خالتي ياخالد مغم عليها ومش بتقوم ونفسها ضعيف اوي

انا : طب انا جاي اهو مش هتاخر وهجيب دكتور معايا سلام

"روحت جيبت دكتور وطلعت علي شقة شهد وكشف عليها"

انا : طمنني يادكتور فيها ايه

دوك : هي كويسه مفيهاش حاجه نقص مناعه بس مش اكتر هكتبلك نظام غذائي تمشيها عليه وادويه ومكملات غذائيه سيبوها بس ترتاح النهارده وبكرا هتفوق وتبقي زي الفل

شهد : حاضر يادكتور

انا : "خدته برا وطلعت ورقتين بمتين" خد ياباشا ده حق تعبك معانا

دوك : بس دول كتير انا معملتش حاجه

انا : ولا كتير ولا حاجه كفايه انك طمنتنا عليها

دوك : شكرا ياسيدي

"روحت جيبت الادويه من الصيدليه وجيت وقولتلها اسيبك انا قبل ماعمك سامي يجي وسين وجيم ويقرفنا"

شهد : ماشي ياحبيبي شكرا اوي علي تعبك ده

انا : بس ياهبله انتي ده انا عشان الف الكوره الارضيه r2

شهد : بتقول ايه

انا : سلام بقي نتقابل بكرا ماتبقيش مقرفه

شهد : سلام

"خرجت من البيت وجاي بالعربيه الي كنت راكنها بعيد عن بيت مازن شويه عشان مش هستني انا اوبر ولا اقف اشاور لتاكسي مش ناقصه بضان قومت راكب العربيه وموبايلي رن"

انا : كنت عارف انك هترن دلوقتي انت فين يالا يابن المتناكه

موسي : وعرفت منين

انا : اصل انا الي خليتك ترن

موسي : طب ايه هنقعد فين

انا : عند عم سعيد

موسي : شوف ابن المتناكه مليونير ولسه لازق في نفس القهوه بنت المتناكه

انا : الي ينسي اصله يبقي خول ياخول تعالي بقي عشان عاملك مفاجئه للعيال بص عايزك تيجي فاكك شعرك ومنزله علي عينك وتلبس نضارة شمس واشيك طقم اسود عندك لو حد عرفك هنيكك

موسي : انت نفسك مش هتعرفني

انا : لا انا ماتوهش عندك ياكس الحمامه انجز

موسي : جاي اهو سلام

"لميت العيال كلها بمروان طبعا وروحنا قعدنا ع القهوه"

انا : بقولكو ايييه

مازن : ارغي

مروان : عاملينلكو مفاجئه جامده نيييك

يوسف : ماتقولش هيفاء وهبي جايه؟

ابراهيم : بس يابن المتناكه هيفاء ايه اكيد روبي عشان خالد بيحبها صح

انا : انا اه بحب روبي بس امك اجمد

مازن : باباباباااا جووووول جوووووول غريبه و**** غريييبه من اين لك هذااااا

مروان : الواد ده ماشوفتش في تعريصه

انا : امال انا مصاحبه ليه "موسي بيرن" انتي فين يامفاجئه

موسي : داخله عليكو اهو

"قام داخل القهوه وشعره تريد وعلي عينه"

ابراهيم : خخخخخخ مروان بابلو؟

يوسف : يلا يانجم

"موسي دخل سلم ومفتحش بوقه"

ابراهيم : الشكل ده مش غريب عليا

يوسف : احاااااا موسيي يابن المتنااااكه

موسي : ههههه انا كنت عاارف ان ابن اللبوه دي هيعرفني واحشنيييي نيييييييك "وبياخد يوسف بالحضن" وانت يالا يابو دماغ واقعه منك احاااااا

ابراهيم : يادين امييييييي "وبيحضن موسي ويرفعه لفوق" اييه يابن المتناكه الغيبه دي

موسي : اتقل بس قوم يالا يابن اللبوه هات بوسه

مازن : "قالب وشه" خد ده

موسي : مالو ده

مازن : "قام حضنه فجأه" واحشني يابن كوم الشراميييط احا اختفيت فين كل ده

انا : اه صح اختفيت فين وبقيت كدا ازاي

مازن : بقي ايه

انا : موسي الي اشتري مني حتة الاثار امبارح

كلهم في نفس واحد معادا مروان : احااااا بجد

انا : و**** اسالو مروان اهو

مروان : حصل

انا : هااا احكي

موسي : ياعم كسمك هحكي في القهوه احنا نقوم نلعبلنا ماتشين تلاته عشان البلايسيشن وحشني نييك ونبقي نقوم نسهر في اي حته وهحكيلكو موسي بقي ايه ياولاد المتناكه "بيحط رجل علي رجل قام ابراهيم نازل علي وشه" اااه يابن المتناكه انت لسه فيك الخصله دي

انا : ده ابن متناكه ده انا بقيت بخاف اقعد لوحدي واحط رجل علي رجل يطلع من تحت السرير يضربني

موسي : طب يلا نقوم نلعبلنا ماتشين مالتي

انا : انا هلعب انا وموسي

مازن : وانا ويوسف

مروان : احا سيبتولي ده

انا : بس لينيكك

"قعدنا لعبنا الماتشين اللذاذ وطلعنا علي شقة المهندسين كلنا اصطبحنا سوي"

انا : مش هتحكيلنا بقي القصه

موسي : "حكي الكلام الي انا قولته في اول الجزء" وبس ياسيدي دي تالت حتة اثار اخدها

ابراهيم : وانت بقي بتعبدهم؟

موسي : ماتبطل غشامه يلا يابن المتناكه

مازن : امال بتشتريهم ليه

موسي : عشان هبيعهم برا مصر باضعاف التمن

يوسف : ابن متنااكه طماع نييييك

انا : ماهو ده طبعه من زمان كان علي طول ابن المتناكه يجيب حته بخمسين يقطع منها حته لنفسه ويقعد يشرب معانا الباقي

موسي : هههههه احا انت عرفت منين

انا : خدت بالي في مره ان الحته مقطوعه بس قولي انت عارف هتطلع الحاجه دي برا ازاي

موسي : لا لسه

انا : طب شوف المشتري ودي عليا بس هننصص

موسي : كسمك هنقسمهم علينا احنا السته خد ده

انا : خف منيكه وغشامه بقي انت 60% واحنا 40% هو انت فاكره حوار سهل بكسمك قولي انت صرفت كام

موسي : 30 مليون

انا : هترجهم مش اقل من 100 الناس برا بتقدس الحاجات دي نييك انت هتاخد ضعف الي صرفته واحنا هنقسم ال40 بمعرفتنا

موسي : وانا موافق بس ازاي؟

انا : هات الحاجه الي معاك بكرا ارميها عندي هنا ومتخافش انا عمري ماهغدر بيك هتجيبها ترميها هنا وانا هتصرف ومتسالش تاني انت فاكر انك هتيجي في النص تاخد البطوله وتمشي كسمك

موسي : خلاص بكرا الحاجه هتكون هنا ومش هسال ياعم زبي

انا : ايوا كدا

مازن : وهتعمل ايه بقي

انا : انا عمري سوحتكو؟

يوسف : بصراحه لا

انا : يبقي تخافو المره دي عشان احنا هنلعب لعب ابن متناكه خطر

ابراهيم : طمنتني انا كنت مقلق نيييك

مروان : عيل ابن متناااااكه بتقوله خطر بيقولك اطمنت

ابراهيم : ماهو كل مره بيقول خطر وبتطلع سهله نيك

انا : يافاهم انت ياواد ياعسليه ياخول يابن المتناكه يلا بقي نقوم نروح موسيي ماتنساش الحاجه تيجي بكرا

موسي : ياعم عيب عليك بقي ثقه في **** نجاح

انا : بس مسلسلك رمضان الي فات مكانش قد كدا يافنان

موسي : "بيقلد صوت محمد رمضان" بس برضو فضلت نمبر وان موسي دايما ع التوب التوبي

انا : مص زبري

"مشينا كانت الساعه 2 دخلت البيت"

انا : انتي لسه صاحيه لحد دلوقتي

داليا : عادي مش جايلي نوم انت صحيح هتعمل ايه ده الامتحانات الاسبوع الجاي وانت طور **** في برسيمه

انا : احا انا مصاحب دحيح الدفعه عيب عليكي

داليا : هههههه فكرتني بموسي اما قولتلي هيغششني وجيبت 65%

انا : مانا كنت بعمل حاجات غلط عشان محدش ياخد باله يابنت الهبله ماتقوم تعمليلنا كوبايتين شاي

داليا : انا تعبانه ياشيخ انت مابتحسش؟

انا : قومي بقي ماتبقيش بضان

داليا : اعتذر

انا : انا اسف قومي بقي

داليا : بوس ايدي

انا : "اتبضنت" خلاص ياداليا هقوم اعمله لنفسي

داليا : متضايق من ايه

انا : ولا حاجه

داليا : خلاص اقعد هقوم اعملهولك و**** لانا الي عامله الشاي

انا : ههههه ثبتتك يابنت الاهبل قومي بقي

"داليا عملت الشاي وجت قومت انا لابس الهاند فري ومولع سجاره وقاعد اشرب الشاي ودار حوار بيني وبين نفسي"

انا : وبعدين بقي ياعم خالد في الفلوس بنت المتناكه الي عماله تيجي دي ومش عارف توديها فين كسم دي سحله وبعدين الحرام مابيدومش برضو

نفسي : ماهو معانا اهو ملايين ماتخليش قلبك ضعيف

انا : ياعم هو انا من امتي قلبي ضعيف بس مش كفايه كدا؟

نفسي : البحر يحب المطر

انا : والمطر كتير اهو

نفسي : والسحاب بتاعنا

انا : انت شايف كدا

نفسي : وابو كدا كمان نام وفكرلها يعني انت هتيجي عند دي وتعطل

انا : ابن متنااكه شيطان بس عندك حق تصبح علي خير احا تصبح علي خير ايه ايه الي انا بقوله ده

"نمت وصحيت وقررت النهارده اروح الكليه احضر كلمت مازن وروحنا سوي ويوم بضان جديد في الكليه كالعاده بس ظبطنا الدنيا انا ومازن مع دحيح الدفعه واتفقنا معاه علي 20 باكو ويغششنا الامتحانات"

انا : اخلع انت بقي ونتقابل بالليل

مازن : ياعم يلا نروح سوي

انا : لا انا هعدي علي داليا وشهد نقعد سوي شويه واروح انا وداليا

مازن : شهد دي هتودينا في داهيه

انا : احا ده الناس الي بتقرأ بتحبها اكتر مني روح شوفلك كلبه

مازن : اصلي ياهداف

انا : اصلي ياكسمك اسرح بقي

"روحت لشهد وداليا الكليه بتاعتهم"


داليا : ياريتنا كنت جيبنا في سيرة فرخه حامل

انا : بتتكلمو علي ايه ياوسخين

شهد : عادي يعني

انا : طب ماتيجو نشوفلنا حته نتلقح فيها عشان عايز اقول كلام مهم

داليا : في كافيه قريب تعالو نروح

انا : اشطا يلا "في الكافيه" ايه ياشهد خالتك عامله ايه دلوقتي

شهد : بقت احسن الحمد****

داليا : مالها خالتك ياشهد

شهد : كانت تعبانه اوي امبارح بس بقت كويسه

انا : قوليلها انا عملت ايه

شهد : هههه مش هتبطل رخامه

داليا : انا مش فاهمه حاجه

شهد : اصل عمو سامي كان برا امبارح وخالد جابلها دكتور واشتري علاج ومامشيش غير لما اطمن عليها

داليا : وهو حنين اوي ماشاء ****

انا : طب اطمننا عليها انا عايز اتكلم في حوار مهم بقي

داليا وشهد : ارغي

انا : داليا انا بحب شهد اوي

شهد : وانا بموت فيك

داليا : خلاص ياعم النحنوح انت وهي طب مانا عارفه

انا : قديمه يعني

داليا : اوووويي

انا : طب خدي الجديد بقي ، شهد انا عايزك تحدديلي معاد مع جوز خالتك في اقرب وقت عشان نقرا الفاتحه

داليا : هههههه حلوه دي

انا : انا بتكلم بجد و****

شهد : "مش مصدقه نفسها" احلف

داليا : استني بس ياشهد هتتقدملها ازاي هو انت قولت لابوك حاجه طب هتقول لاهلها ايه انت لسه في سنه اولي

انا : مش عندنا شقه في مصر الجديده الي ابوكي ورثها من جدك **** يرحمه ومن زمان قايلي هجوزك فيها بسيطه هنجدد الشقه ولو علي ابوكي هقنعه وبعد ما نخلص جامعه نتجوز احسن من اللف الكتير يبقي في بيننا حاجه رسمي ولا ايه ياشهد

شهد : اكيد موافقه علي اي حاجه المهم افضل جنبك

داليا : البت دي ممحونه اوي

انا : دي العين والنني دي انتي فاهمه حاجه

شهد : بحبك اويي

انا : وانا لو لفيت الدنيا دي ماحبش قدك ماتترقينا ياداليا

داليا : بقي كدااا

شهد : وابو كدا

انا : give me five

شهد : اخويا في ****

انا : لو قولتي اخويا دي تاني همرجحك

شهد : بحط التاتش بس

انا : ماحدش هنا يحط التاتش غيري يلا بينا بقي نروح ماتنسيش ياشوشو تكلمي عمك سامي

داليا : شوشو؟ **** يرحم امك

انا : "بديها علي قفاها" ما امك مرميه في البيت بتموتيها

داليا : ااه مش في وسط الناس طب الايفيه حكم

انا : طب قدامي ، يلا ياحبيبي طمنيني عليكي اول ماتوصلي علي طول

شهد : حاضر باي

داليا : هو بجد الكلام ده ولا بتلعب بالبنت

انا : شهد دي لو لعبت بمشاعرها هقتلني دي احلي بنت شوفتها في حياتي من كل حاجه بقي وسحرتني جامد اوي بنت الجنيه

داليا : متاكد

انا : ياست و**** اول ما اروح البيت هكلم ابوكي وناخد منهم معاد

"في مشهد اخر في بيت شهد"

سامي : انتي جيتي ياحبيبتي

شهد : عامل ايه يابابا

سامي : بخير ياحبيبتي خشي اطمني علي خالتك طول النهار مستنياكي

شهد : حبيبتي عامله ايه النهارده

فريده : انا كويسه ياحبيبتي

شهد : خدتي العلاج؟

فريده : اه يابنتي انا تمام

شهد : طب انا هخش احضر الغدا وعايزاكو في حوار

فريده : حوار ايه ده

شهد : هقولك لما ناكل بس

فريده : ماشي

"كلو وكل حاجه تمام"

شهد : بابا ممكن اتكلم معاك شويه

سامي : في حاجه ولا ايه

شهد : هو حوار بسيط كدا ماما انتي عارفه خالد الي انا حكيتلك عليه

سامي : خالد مين ده؟

فريده : ده زميلها في الجامعه وبيحبو بعض وهو كمان الي جابلي الدكتور

سامي : يعني راجل غريب دخل البيت وانا برا؟

شهد : ماهو انا عايزاك في كدا خالد عايز يتقدملي وقالي اخد منكو معاد

سامي : يتقدملك ازاي انتو لسه عيال في سنه اولي اكيد بيسرح بيكي

فريده : استني ياسامي كملي ياحبيبتي وبعدين

شهد : هو قالي انا ابوه وافق وقاله ياخد منكم معاد كمان وقالي ان هو عنده شقه في مدينة نصر هتتجهز وبعد الكليه نتجوز هو عايز يقرا فاتحه عشان تبقي في حاجه رسمي تربطنا ولا انت يابابا هتبقي مبسوط يابابا وانا بعمل حاجه من وراك؟

سامي : بتحبيه؟

شهد : بصراحه اه بحبه

سامي : زمان كنت انا وخالتك بنحب بعض اوي وعملنا المستحيل عشان نتجوز بعد ما اهلنا وقفو ضد الجوازه ف انا مش هقدر اقف قصادك انا عايزك بس تتجدعني وتشدي حيلك في الامتحانات وبعدها **** يسهل

شهد : انت بتتكلم جد؟

سامي : اه بتكلم جدا

شهد : "بتعيط" انا بحبك اوووي

سامي : هههههه ده شكل الواد ده وقعك خاالص

شهد : "بتعيط ومحرجه" بس بقي

سامي : طب خشي ذاكري وقوليله الامتحانات تخلص وتعالي

"في بيتنا"

انا : بابا حبيب قلبي

بابا : دخلتك مش مريحاني

انا : بقولك ايه سكه ودوغري كدا انا هحطك قدام الامر الواقع انا اتكلمت مع اهل واحده بحبها من الجامعه والبنت نضيفه وزي الفل وصاحبة بنتك وقالولي حدد معاد وهات اهلك يلا بقي اخش اكل انا واروح الشغل عايز حاجه

بابا : اقعد يامتناك

انا : في ايه

بابا : وانت بتتصرف من دماغك ليه؟

انا : مانا لسه قايلك بحطك قدام الامر الواقع

بابا : طب وهتصرف عليها منين وهتعيشو فين وكل ده

انا : هو انا مش ليا شقه في مصر الجديده هنعيش هناك وانا شغال شغل حلو اهو وبكرا مرتبي يزيد وهتقضي يعني ماتعقدهاش وبعدين انا بحبها وهي بتحبني ومش هلاقي احسن منها تشيلني في عنيها ماتطيرهاش من ايدي بقي عشان خاطري

بابا : طب ياسيدي اما نشوف حدد معاد وهاخد امك ونروح

انا : ياعسلييهههه انا بحبك اوي ياراجل ياعجوز انت

بابا : ههههه عيل خول ابن كلب يلا عشان ماتتاخرش علي شغلك

انا : حمامه لا حمامة ايه بلبل

بابا : امشي عشان ماقومش اوريك انا البلبل

"دخلت علي داليا"

انا : ابوكي وافق

داليا : بتتكلم جد

انا : و**** وافق اساليه

داليا : يعني كبرت وهتخطب وتتجوز وتسيبني

انا : شوفيلك عريس بقي يلا انا هروح اشوف الشغل سلاااام

"نزلت من البيت وانا في قمة سعادتي كلمت موسي وجابلي الحاجه الشقه وقعدنا عملنا هيدايه احتفالا باني هخطب وحتي لو مش هخطب ما احنا كل يوم بنعمل هيد يعني وموسي شاف مشتري برا مصر وتمام كل حاجه واقفه علي اننا نعديها هنشوف هعمل ايه الجزء الجاي بقي نلقاكم في وقت لاحق عشان المؤلف مبضون دلوقتي"


شكرا علي الدعم المستمر منكم وفي اقل من اسبوع قدرنا نعمل علامه في المنتدي وكل الفضل يرجع ليا عشان قصتي جامده وتستاهل

الجزء الثامن ......

"نزلت من البيت وانا في قمة سعادتي كلمت موسي وجابلي الحاجه الشقه وقعدنا عملنا هيدايه احتفالا باني هخطب وحتي لو مش هخطب ما احنا كل يوم بنعمل هيد يعني وموسي شاف مشتري برا مصر وتمام كل حاجه واقفه علي اننا نعديها"

انا : انت مالي ايدك من المشتري ده يبني؟

موسي : احا يبني ادريانو ده راجل ابن متناكه بيعمل كل حاجه شمال ويصرف فلوسه ع الحاجات الاثريه دي

انا : مش ادريانو ده كان بيلعب في الانتر؟ كنت يلا وانا صغير بختار البرازيل كان باور الشوطه بتاعته 99 كنت بنيك بيه اي حارس بس بطل كوره وهو صغير

موسي : ماهو بطل كوره عشان اتقفش بيهرب كوكاين ودلوقتي ابن متناكه اهو ماشاء ****

انا : احا مش اتقفش يعني اكيد عليه العين

موسي : لو اتكلمت تاني هنيكك

انا : عارف ايه احلي حاجه

موسي : ان العيال مجوش واتنين شياطين ولاد متناكه قاعدين مع بعض يتكتكو

انا : عرفت ازاي؟

موسي : ما انت نسيت تخليني اقولك ايه وترد عليا وكسلت تعدلها

انا : صح مخك شغال عارف بقي ايه الفرق بيننا

موسي : لا مش عارف بصراحه

انا : بسيطه احنا الاتنين بنفكر وبنهرب من اي مشكله بس انت ابن متناكه بتحب تاكل لوحدك انا بحب ااكل الناس معايا المهم ادريانو ده هيدفع كام

موسي : لسه موصلتش معاه لسعر

انا : احا يسطا ده الحته بتاعتي من ريحة الملك حنكش وفي تمثال لرع معرفش خلصته ب8 مليون ازاي يابن المتناكه ودرع الاميره ساره

موسي : ساره مين

انا : يعني حنكش عادي؟ انا ماليش في كسم التاريخ ف نخليها ساره المهم اقل من 120 ماتبيعش

موسي : انت مش قولت 100

انا : ماهو هيفاصل ويقرف كسمنا ف لو قولتله 100 هينزل معاك بالسعر وهيبقي شكلك كلوت ف خليه لما يتناك ويدفع 100 يكون متكيف في مثل بيقولك نيكني بس ماتورنيش زبرك ف انت ماتوريهوش زبرك

موسي : كسم الامثال بتاعت امك دي

انا : عليا الطلاق انت امك لبوه

موسي : مش البو من امك

انا : كسمك

موسي : بقولك ايه انت نفسي اشد سطرين كوكايين

انا : عليا الطلاق اعمل فيك الي معملتهوش في فرح

موسي : فرح مين

انا : دي بت كدا اخت خطيب اخت مازن عندها 17 سنه بس خخخخخخخخخ احاااااا كسم البزاار مره ميلف في الاربعينات

موسي : هو جيلنا ده ابن متناااكه مليان بزاز وحاجات جامده كدا بس ثانيه هي اخت مازن اتخطبت؟

انا : احا دي بقالها اسبوعين

موسي : احلف

انا : اه وشرف مازن

موسي : صادق

انا : طب يلا نخلع انا نعسان هو انت قاعد فين يالا في فندق وكدا ولا في بيتكو عادي

موسي : ياعم كسم الخيال والافلام دي انا عندي شقه في الرحاب عادي ما انت عارف ابويا ابن المتناكه هاجر وسابني لعمي وعمي ماصدق اني اسافر اصلا

انا : اه صحيح مالازم يجيبو كائن ندل ابن متناكه عيله معرصه بنت لبوه

موسي : عارف يسطا انا كان نفسي اعيش حياه طبيعيه يعني من صغري كنت شايف الدنيا كل يوم بتوسخ وتستندل معايا كان نفسي اكون زي باقي الشباب الي في سننا عايش مع امي وابويا في بيت واحد انا وعيت ع الدنيا لقيت ابويا مطلق امي وامي متجوزه واحد خليجي ومسافره معاه وعمرها مافكرت تسال فيا وابويا خلع ولا كاني ابنهم يسطا كان نفسي ماتجهش لسكك شمال بس عمي ابن متناكه من اول مادخلت ثانوي مابيصرفش عليا جنيه انا عارف ان دماغي حلوه نيك بس الدنيا مادتنيش فرصه استخدمها في الخير مع اني كنت من جوايا طيب وبتمني الخير لكل الناس بس كان لازم موسي يموت ويجي موسي جديد يدوس بفلوسه علي كل حد اذاه يجيب تحت زبره كل حرمه رفضته ويعمل كل الي هو عايزه انت بتعمل ايه؟

انا : بكتب وراك الكلام الي بتقوله عشان ناوي اعمل كتاب واسميه يوميات موسي وكيف تحول من شاب عادي الي شاب خول رايح تصبغلي شعرك اصفر يالا؟ كسم الخولنه

موسي : ولا يابن المتناكه انت يلا نقوم نمشي كسم الي يشكيلك تاني

انا : انا حاسس بيك و**** ياصاحبي وعارف ان من جواك عايز تنتقم من كل الناس الي جت عليك وانا في ضهرك في اي حاجه بس الدنيا مبتتاخدش كدا فاهم يعني خنقتنا دي بننساها بلمتنا بماتشين بلايستيشن بعشرة طاوله بكام ايفيه بضان يفصلوك من اليوم وبعدين انت معاك حشيشك رفيق الوحده مش ده كلامك؟ فك بقي ماتنكدش علي كسمي وهننيك سوي اي ابن متناكه جه علينا زمان تحب نبدأ بمستر عاطف الي ضربك عشان فلوس الدرس؟

موسي : اهو ده بالذات عايز انيك كسمه كان يفضل يقولك اهم حاجه عندي مستوي الطالب وحاجات بنت متناكه كدا وينيكنا اخر الشهر عشان الفلوس

انا : كسمه لكسمك انا عايز اناااام يلا نمشي من هنا

موسي : طب بقولك ايه انا كمان نعسان نيك والرحاب بعيده نيييك ف هبات هنا

انا : اوعي تسرق حاجه

موسي : براااا

انا : من ماله ولا يهناله

موسي : خف قعاد مع امل شويه

انا : سلام ياكسمك "ومشيت وفضلت افكر" طب انا هعمل ايه بجد دبست نفسي في حوار اكبر مني كدا

نفسي : هي جت علي دي يعني ومش هيبقي ليها حل؟

انا : حاسس ان دي صعبه اوي وحمل تقيل عليا

نفسي : انشف كدا امال

انا : ياعم انت شايفني بتناك؟ ايه جملة جدي دي هنعمل ايه

نفسي : هنعمل الي المفروض يتعمل

انا : ايه

نفسي : هنطلع ننام لسه في وقت كتييير نشوف هنعمل فيه ايه

انا : تصدق انت صح

نفسي : عيب عليك

"سمعت كلام نفسي وطلعت نمت فعلا وصحيت الساعه 6 ع الموبايل بيرن"

انا : خخخخخخخخ حد يرن علي حد دلوقتي انتي مابتفكريش قبل ماتتصرفي

فرح : ايييه كل دي شخره؟ ماتيجي

انا : عارفه لو مقفلتيش هاجي انيكك

فرح : طب مانا عايزه اتناك

انا : اه صح طب وقت تاني يافرح وحياة امك زبي مش متعود يصحي بدري

فرح : هههههه طب ممكن نتكلم شويه قبل ماتنام؟

انا : صدعي دين امي يلا

فرح : خالد انا عايزه اخرج انا وانت يعني مش تبقي زبر لما اعوز اتكيف اروحله انا وانت اكيد يعني مش هنحب بعض وانت اصلا مرتبط

انا : وهخطب كمان قريب

فرح : طب ايه رايك نبقي صحاب

انا : يلهوي انا هصاحب البز ده كلو ده كبير عليا

فرح : ماتبطل سفاله بقي

انا : انتي متصله بيا عشان اجي انيكك احنا هنحور

فرح : طب ياسيدي احنا هنقعد سوي النهارده ومش هتنيكني بس وقت ما احب اتناك بزبرك بقي وتيجي تفتحني

انا : افتح ايه بكسمك لاا وتدبسيني فيكي انسيني خااالص

فرح : يبني تفتح طيزي

انا : اه سرحت طب غوري بقي يافرح سيبي كسمي انام شويه

فرح : باي ياحبيبي

انا : كسمك

"نمت والساعه 8 رحمه رنت"

انا : عايزه اييه يارحمه انا مبضون ومتخلينيش اهب فيكي

رحمه : موحشتكش؟

انا : كسمك "قفلت في وشها وعملت لرقمها بلوك والساعه 8 ونص كانت شهد بترن" صباح الخير ياقمر ايه الي مصحيكي بدري

شهد : حلمت بيك ف اول ماصحيت قولت اكلمك وحشتني

انا : وانتي اكتر ياروحي عملتي ايه في حوارنا نسيتي ترني عليا وانا قولت تلاقيكي نمتي مرضيتش اكلمك

شهد : اه انا فعلا نمت بدري

انا : يعني ماكلمتيش عمك سامي

شهد : لا كلمته قالي تخلصو امتحانات الاول ويجي براحته

انا : وشرف امك؟

شهد : وشرف امي

انا : يااااه اخيرا هتبقي حلالي ياشهد سيبيني بقي انام ساعتين كدا عشان اجيلك فايق وهقفل موبايلي عشان مزهقني من الصبح بصي ساعتين بالظبط وصحي داليا خليها تصحيني ماشي ياروحي

شهد : حاضر ياحبيبي نام براحتك

انا : يابت يخربيت جماالك هتخليني اقوم اغسل وشي بصابونة الحمام واجيلك

شهد : هههههه لا نام براحتك وخف محن شويه بقي

انا : ده احلي محن معاكي بيبقي ليه طعم كدا زي كوباية الشاي بتبقي ليها طعم من غير سكر؟ انتي بقي كيلو السكر الي في حياتي

شهد : ده المفروض غزل؟

انا : واحلي غزل كمان سيبيني اكمل نوم بقي

"بعد ساعتين"

داليا : قووم قوم قامت قيامتك البت دي زهقتني "شعرها نازل علي عنيها ومنكوش وعنيها مقفله نيييك"

انا : احااااااا انا مت امتي

داليا : قوم عشان مموتكش انت والزفته بتاعتك دي رنت عليا 7 مرات وبتقولي "بتقلد شهد في محنها" ممكن تصحي خالد عشان قافل موبايله وقالي ابقي صحي داالياا ، انا مااال امي ماال ام دااليا

انا : ده انتي الحته الطريه ماتيجي تنامي جمبي ونفكنا من شهد

داليا : اتلم بدل ما المك

انا : ياشيخه غوري في داهيه بوشك ده ده انا بعطف عليكي غوري اعملي قهوه

داليا : قوم اعملها لنفسك انا عايزه انااام

انا : طب لو عملتيلي قهوه هاخدك اوديكي الجامعه النهارده

داليا : بجد؟ احلف

انا : قومي وهنزل معاكي و****

داليا : حاضر

انا : نسوان ناقصه بنت وسخه

داليا : هندهلك الوسخه

انا : لاااااا وحياة امك هتقولي روح هات عيش وتقرفني انا اسف

"شربت القهوه ولبست وخرجت برا عشان داليا تلبس وفي خلال 5 دقايق"

داليا : انا جااهزه

انا : ايه السرعه دي انتي علي طول بتلبسي في 3 سنين

داليا : معلش بقي

انا : طب يلا "الموبايل رن وانا ع السلم" داليا معلش معايا مكالمه مهمه

داليا : ماتبطل صرمحه انت مش هتخطب

انا : يابت صرمحة ايه بصي "استاذ اشرف" اهو بتعرفي تقري ولا لا انطري بقي شويه ، باااشا واحشني و****

اشرف : لو وحشتك كنت كلمتني

انا : مشاغل ياباشا

اشرف : بقيت مشغول دلوقتي ونسيت اشرف

انا : ياباشا ماقدرش انساك انا هفهمك شوفت موسي الي انت جيبته يشتري مني حتة الاثار؟

اشرف : اه مالو

انا : اهو موسي ده بقي صاحب عمري وشيطان ابن متناكه زيي كدا بس هو ندل نيك وسابني وسافر وعيل طماع نيك كدا انا هخش معاه في صفقة اثار زي الفل بس دولي بقي هو جاب المشتري وانا بتكتك اخرجها برا

اشرف : مقدور عليها

انا : لا ياعم انت هتقولي فين نسبتي وتشاركني وانا اصلا هعمل الصفقه دي وشكراا

اشرف : موسي برضو الي طماع وندل

انا : قولتلك طماع نيك انا طماع وندل عادي

اشرف : ههههه طب خلي بالك من نفسك انا عارف انك قدها ولو وقعت انت عارف انت بالنسبالي ايه

انا : سلام بقي عشان رايح اقابل

اشرف : سلام

داليا : كل ده رغي بوقك موجعكش؟

انا : يابت رغي ايه بس احنا هنحور ده انا مكملتش 3 دقايق

داليا : طب يلا

انا : طلبت اوبر وجاي

داليا : فلوسك كتييير

انا : يابت هو انتي اي حد ولا ايه ده انتي اخت خالد باشا

داليا : باااشا ااااه

انا : ماتعرفيش انتي الي فيها اهو وصل اهو اركبي ورا وانا هقعد جنب السواق ، بقولك ايه يارايق ماتشغللنا حاجه حلوه كدا علي كيفك

السواق : هتسمع ايه

انا : ياعم عادي علي كيفك ممكن اقولك اغاني مش عندك

السواق : لا ياعم انا شغال ع اليوتيوب عادي

انا : ااااه يابتوع اووبر انتو عليكو حاجات طب هات ياسيدي

السواق : يامزااجك فيروز انت عارف الجيل ده كلو بيسمع مهرجانات ودب ورزع

انا : لا ياعم مهرجانات ايه كسم البضان انا بسمع راب عادي بس بحب الصبح الروقان

داليا : معلش ياباشا بيحب جديد وهنخطبله

انا : انا اذنتلك تتكلمي؟

السواق : **** يتمملك علي خير يارايق

انا : حبيبي انت معزوم اكيد مش محتاج عزومه يعني

السواق : مقدرش ماجيش

انا : ههههه انت تعرف اسمي ايه اصلا

السواق : لا بس راكب معاك ع السلام

انا : انت راجل رايق اركن بقي ايوا هنا حبيبي حسابك كام

السواق : مكتوب عندك

انا : 49 خد ياعم 50 وخلي الباقي عشانك ، شهد هناك اهي بصي اول ما اروح هناك تسيبينا وتخلعي

داليا : عقبالنا ياارب

انا : عايزه ترتبطي بشهد؟ انا كنت متاكد انك ليسبيان

داليا : بس ياحيواان

انا : شوشو حبيبة قلبي هاتي بوسه

داليا : انا واقفه هاا

شهد : طب ماتخلعي انتي

انا : حلاوتك ياراايق وفرتي كتير اخلعي بقي مابتسمعيش سيبينا نعيش لحظه رومانسيه جميله رقيقه

داليا : و**** طب ياخويا ولعو في بعض

انا : كدا احبك يلا بقي ياشهد قبل ماترجع في كلامها

شهد : هنروح فين

انا : هنروح نتفرجلنا علي اي فيلم جديد كدا

شهد : ماشي

"خدت شهد وروحنا السينيما جيبت فشار وبيبسي طبعا ودخلنا قعدنا قي النص كدا ومافيش غير انا وشهد وبتاع 6 ولا 7 في الصف الي قدام خالص كسم الفيلم ركز معايا عشان داخل علي منعطف تاريخي نييييك نييييييييك ثانيه كدا نيييييييييييييييييييييك ، كلنا الفشار وكلو تمام ع الاخر فتحنا الكنزايتين وانا وهي منفضين للفيلم وهي نايمه علي كتفي وفي مشاعر بتتكلم وقلبي عمال يدق احا هو انا اول مره اقابلها طب ولا اول مره اقعد مع بنت هو في ايه حسيت برضو ان بتاعي ابتدي يقف ع الهادي ونبضات قلبي زادت شويه ونفسي علي وبقي سخن نيييك وشهد نايمه علي كتفي لسه قومت حاطط ايدي علي كتفها وبشم ريحة شعرها الجميله نييك وبمشي ايدي عليه قومت شايل راسها من علي كتفي وخدتها في حضني وبوست راسها بالراحه مرتين ورا بعض وانا بمشي ايدي علي شعرها وشهد عينها ابتدت تغمض سيكا ونفسنا احنا الاتنين بيعلي واحنا بنطلعه وبيقطع كدا شويه"

شهد : انا بحبك اوي ماتسيبنيش ياخالد

انا : "بوستها من خدها براحه" وانا عمري ماهسيبك او احب غيرك ياحبيبتي

"قومت عاوج رقبتها ونفسي بقي بيحضن نفسها حرفيا وعيني في عينيها الجميله الصافيه الي مافيش فيها غير حب وحنيه وجمال وحاجات جميله كدا قربت انا وهي slow motion وقومت بايسها في بوقها بوسه صغيره كدا وبنفس الرقه ببوس في خدودها كذا بوسه كدا وطلعت تاني علي شفايفها ببوسها زي الصايم الي مسك ازازة مياه حرفيا بشرب من شفايفها وبضمها ليا بهدوء ومفيش كلام نهاائي مشاعرنا الي بتحركنا انا بتحرك وهي بكل ثقه مسلمه نفسها ليا"

انا : شهد عايز اعمل حاجه متخافيش انا بحبك و**** ومش هيجي يوم واسيبك ثقي فيا

شهد : ياحبيبي انا واثقه فيك من غير اي كلام من ده وبتاعتك

انا : انتي روح قلبي "قومت مقرب منها وبشم شعرها الحركه دي بتغسلني نييك من جوا وقومت موسعه وبايسها في رقبتها وطلعت علي شفايفها ببوس فيها وبطراطيف صوابعي بمشي علي رقبتها وهي قافشه في راسي بتضمني ليها اكتر قومت جاي براحه كدا وانا نازل بمهدلها اني نازل علي صدرها وهي لفت ايديها التانيه حوالين وسطي لو اتقفشنا شكلنا هيبقي كلاونز نيييك قومت نازل علي بزازها بدعكهم براحه نييك من ع اللبس وفتحتلها اول زرار في القميص كل ده عمياني ولسه شفايفي في شفايفها تحس ان ام كانت مهاجره وبتحضن عيالها قومت باعد عن شفايف شهد ونازل ابوس رقبتها وفتحتلها تاني زرار في القميص شهد بزازها صغيره بس مش فلات يعني حاجه حلوه كدا ومشدوده قومت مقربها مني ونازل الحس فلقة صدرها شهد جسمها اتنفض وطلعت ااه هاديه نييك كدا فضلت علي كدا وبطلع ابوسها في خدودها ورقبتها ونزلت بادي علي كسها ادعك فيه قامت مسكت ايدي قولتلها بصوت هادي (شششش متخافيش) وسمعت كلامي وفضلت ادعك في كسها من ع اللبس عادي مفكرتش ادخل ايدي جوا لحد ماشهد جابت علي نفسها قومت طالع بايدي الاتنين ماسك بزازها بدعك فيهم وفضلت ابوسها دقيقتين كدا في شفايفها وروحت بوستها بوسه خفيفه في رقبتها"

انا : انا بحبك اووي ياشهد "قومت قافلها زراير القميص الي هي لابساه وواخدها في حضني نكمل الفيلم وكل شويه بضمها وابوس في راسها لحد ما الفيلم خلص" مبسوطه؟

شهد : انا اي حاجه معاك بتبسطني

انا : ومش زعلانه من الي عملناه جوا؟

شهد : عارف ياخالد اول مالمست صدري كنت خايفه بس بعدها حسيت احساس غريب اوي مش مجرد شهوه طبيعي كلنا عندنا شهوه بس كان اكبر من كدا بكتير كنت مبسوطه انك بتبص علي جسمي وكل مره كنت بتبوسني في رقبتي او في شفايفي او ايدك بتلمسني بحس اني فرحانه عشان انت فرحان ومبسوط ولما نزلت ايدك عندي من تحت انا خوفت لتعمل حاجه بس لما لقيتك بتطمني وحتي مافكرتش تفتح زراير البنطلون سيبتك براحتك واطمنتلك انا اول مره ابقي مبسوطه كدا

انا : وانا كمان ياحبيبتي وطول مانا عايش وفيا حيل هشوف ايه الي يبسطك وهعمله

شهد : **** يخليك ليا

انا : مااا تيجي نروح نشوف داليا كدا زمانها خلصت

شهد : "مسكت ايدي باستها وبتبصلي برومانسيه بنت متناااكه احا في كدا!" يلا

انا : حركه من دي كمان وهغتصبك في قلب المكان

شهد : ههههه لا ياعم يلا نمشي

"مسكت في كف ايد شهد وخدتها وطلعنا روحنا لداليا والي حصل كالاتي ، داخل علي داليا لقيت شابين واقفين يبضنو عليها وبيعاكسو ومنيكه بنت متناكه قومت فاتح الواتساب باعت لمازن فويس بقوله فيه هات مروان وتعالو جري علي تجاره عشان بتخانق لقيت شهد بتشدني من ايدي اقف"

انا : خخخخخخ اوعي مش طالبه محن اييه يابن المتناكه انت وهو انت شكل ابوك مربكش صح

شاب : ااه انا بابي مكانش فاضي خااالص

شاب 2 : وانت الي هتربينا بقي ياكسمك

انا : طب تعالو ياولاد المتناكه "قومت ماسك واحد فيهم راقد بيه ع الارض واديته بالخاتم الي في ايدي في مناخيره تلت ضربات الواد غالبا اغم عليه ولا مات كسمه والتاني قاعد بيدب في كسمي من فوق قومت ساحبه من رجله وقع علي دماغه قومت قايم وبالخاتم في مناخير كسمه برضو" خخخخخخخ انتو ماتعرفوش اخت مين دي يابنت المتناكه "جه واحد من الناس يحوشنا وواحد تاني خد صاحب الواد ده يفوقه قومت زاقق الي جاي بيحوش وقومت رازع الواد واحده تاني وشديته من شعره لحد برا المبني"

مازن ومروان : احااا في ايه

انا : خخخخخخخ بيعاكسو اختي ولاد المتناكه

مروان : طب انت معاك حريم ياصاحبي خدهم علي جنب واحنا هنتعامل

انا : نيكو ميتين ابووهم لو حد منهم عرف يروح تبقو ولاد متنااكه ومحدش فيكو يقعد معايا

"مسك مازن ومروان العيال طلعو كسمهم خالص والعيال بقت تصرخ وانا ماسك شهد وداليا وبصوت عالي"

انا : واي ابن متنااكه هيقرب من الاتنين دول هبات في كسمه في السجن ياولاد المتنااكه عايزين لقطه عشاان تتعدلو صح

شهد : خلاص ياحبيبي مالك اول مره اشوفك كدا

انا : خخخخ دي اختي

داليا : خلاص ياخالد مش ضربتوهم بقي يلا نروح مش.طالبه مشاكل

انا : "بنده لمازن ومروان يجو" هروح اروحهم واكل لقمه كدا وهنزل ع القهوه عشان مبضون

مروان : خلصانه ياصاحبي

"بس ايه رايكو في شوية الاكشن دول ابراهيم الابيض نيييك الي يشوفني كدا مايشوفنيش وانت قطه مع شهد في السينيما"

داليا : بس ايه ياولا الحلاوه دي هي امك كانت بتتوحم علي بروك ليسنر

انا : بس شوفتي اما جرجرت الواد من شعره شوفتي الشخره كسم الجمدان

داليا : طب اتلم

انا : لامؤخذه ياشوشو

شهد : لا ياكبير خد راحتك

داليا : كرفت ع البت؟

انا : لا هي من جواها شبح بس كانت مكسوفه تطلعه صح ياشهد

شهد : بس بقي يالا خف شويه

داليا : هءهءهءهءهء شكلك شلحف خاالص

انا : طب قدامي منك ليها "طلبت لشهد اوبر وحاسبته وركبتها" اول ماتوصلي طمنيني عليكي "قومت طالب ليا انا وداليا اوبر وركبنا واستلوحت وقولتلها تحاسب عشان هتبضنني وتقولي معاك فلوس منين ومش ناقص انا وجع بضان بصراحه ، وصلنا البيت كلت ونزلت ع القهوه كلمت العيال كل واحد اتناكلها وطلع بحجه قومت رانن علي موسي اخر واحد مره والتانيه والتالته مردش قومت قايم قاعد علي جهاز البلايستيشن لعبت ماتشين كدا وشربت حجرين لقيت موسي بيرن"

انا : يابن المتناكه مابتردش ليه

موسي : مشغول شويه كدا

انا : مشغول بتعمل ايه بكسمك

موسي : لا عادي كنت بنيك

انا : خلصت نيك يعني؟

موسي : اه اهو بس كانت نيكه بنت متنااااكه

انا : ياعم كسمك انت فين طيب

موسي : في الزمالك وانت

انا : انا ع القهوه بص استناني عند ساقية الصاوي وانا جاي

موسي : خلصانه انا صاحبتي معايا

انا : ياعم كسمها وانا هنيكها يعني

موسي : بعرفك ياعم ده انت بضان

انا : طب مسافة السكه اهو سلام

"روحت لموسي وصاحبته بوسي بص بقي دي اعتبرها صاروخ احلامك كل واحد وخياله ماشي يارايق؟"

انا : حبيب قلبييييي

موسي : اخويا نييييك

انا : بس يالا ياخول بكلم الصاروخ الفضائي ده ايه ياوحش النايل سات

حبيبه : هههههه زي ماحكيتلي بالظبط

انا : حكالك ايه احا

حبيبه : قالي انك جامد نييك وبتطير في الجو تنزل رز بلبن

انا : "بغمزلها" لا بنزل لبن ساده

حبيبه "رقعت ضحكه مايعه اثارت الشبهات"

موسي : لا انا همشي انا

حبيبه : بتغير عليا ياموسي

موسي : اغير ايه بس هتحبسينا

انا : ههههه عيل ندل ابن متناااكه

حبيبه : طب انا مبضونه

انا : احا طلعتي شيميل؟

حبيبه : بس يالا

موسي : حبيبه دي بقي حته جامده نيك وسندلت مع اخوك في حوارات كتير نيييك

انا : انا ماشي ياعم هو ده منظر واحده اسمها حبيبه انتو جايبينني تشتغلوني

حبيبه : امال اسمي ايه

انا : جورجينا شاهيناز فتكات سلوي الاسامي دي

موسي : ايه الي جاب سلوي مع الحاجات دي

انا : ملقيتش اسم فتيات ليل تاني بصراحه

موسي : فاكر يالا ايام وسط البلد

انا : اه ايام بضان نيييك كويس انها عدت

حبيبه : مافيش ابضن منك ياشيخ

انا : اه مانا عارف كنت بقول ايه اااه كويس انها عدت ايه الي فكرك بالايام بنت القحبه دي

موسي : اصل بضاني حنتلها

انا : وانتي ياحبيبه اخبار بضانك ايه؟

حبيبه : انا هيطلعلي بضان وانت الي هتبوظها

انا : طب هتروحو علي فين في وسط البلد؟

موسي : ننزل هناك بقي ونبقي نشوفلنا اي مكنه نقعد فيها

انا : طب اشطا نيك يلا بينا

"روحنا وسط البلد قعدنا علي قهوة رضا وكسم القرف ابن المتنااكه الي هناك احااا شوية شباب بسكويته ولاد قحبه وبنات بنت شرموطه تقريبا ده ملتقي الرينبوز"

انا : مبسوطه ياحبيبه كسم الي يمشي وراكي في حته

موسي : المفروض بقي تجيبي واحده صاحبتك تلزبنو وانا ابوس خالد من بوقه

انا : لا انت واكل بصل ياعم احا

موسي : دي بصلايه من نفسي مع الفول

حبيبه : ماتبس منك له

انا : "بنفضلها" ياااااي انت بتاكل فول

موسي : ده كان جنب الطعميه والبتنجان

انا : بتنجان!

موسي : جنب الطعميه

انا : اسمها جرين برجر

موسي : جنب الجرين برجر

انا : السفر غيرك ياصاحبي وبقيت متكبر

حبيبه : صدعتو ميتين اميييي

موسي : متكبر فين بس ياصاحبي ده انت حتي اكبر مني

انا : ماهو عشان الفرق بيننا شهرين بتتكبر

حبيبه : انا همشي

موسي : ياصاحبي الاكبر منك بيوم يفهم عنك بسنه شوف بقي شهرين دول يعملو كام سنه

انا : ههههه خلاص البت هتعيط اقعدي ياحته خلاص بقي يامكنه ماتكشريش ايه مكنه بتضايق نمشيها فزبه طب؟

موسي : وحشه نييك اقعد ساكت

انا : ماتيجو نسهر سهره ع الرايق كدا

موسي : سهرة ايه

انا : هتسهري معانا؟

حبيبه : اشطا نيييك

انا : البت دي دماغها طايره

موسي : ياعم اخلص سهرة ايه

انا : اتقل ، الووو برن عليك اهو ومش عايز حاجه عشان ماتقولش خالد بتاع مصلحته

اشرف : اصيل يالا

انا : مش كنت ندل الصبح؟

اشرف : ما انت بتبقي اصيل بالليل عشان الناس ماتزهقش

انا : طب ايه ماتيجي نسهر سهره حلوه كدا

اشرف : لوحدك ولا هتجيب حد معاك

انا : انا وواحد صاحبي وواحده صاحبتنا كدا عايزين نسهر سهره نملعن فيها ومانشوفش قدامنا

اشرف : ماتكوك

انا : قولتلك ماليش في البتاع ده انا ممكن ااوفر دوز حشيش او خمره عادي مننا وعلينا بس بلاش ده مش كيفي ما انت عارف

اشرف : واللي معاك؟

انا : مش كيفهم برضو

اشرف : طب عدي عليا في الفيلا

انا : عنيا التلاته

اشرف : انت بقيت دجال ولا ايه

انا : لا عندي عين في طيزي "قفل في وشي" ههههههه حبيبي ياباشا مش هتاخر سلام

موسي : مين ده

انا : هتعرف في الاخر

"روحنا ع الفيلا بتاعت اشرف وقولت لموسي وحبيبه يستنوني برا وسيبتهم ودخلت"

حبيبه : صاحبك ده بضااان

موسي : لو غلطي فيه هنيكك ده اخويا

حبيبه : يبني مش قصدي بضان الي هو مش قابلاه قصدي بضان زيك وبعدين انت فيك حيل تنيك تاني

موسي : تحبي تشوفي

حبيبه : لاا انا اسفه و**** انا مفرهده اصلا معاك سجاره؟

موسي : خدي وشغليلنا اي ابن متناكه يعمل دوشه "مسك تليفونه وقعد يقلب في ستوري الانستا"

"في الفيلا"

انا : عم العالم وعم عيالي وعم سيد حبيب قلبي عامل ايه "وباخده بالحضن"

عم سيد : فضل وعدل ياخلوده انت ايه الاخبار

انا : زي الزفت ياعم سيد و**** وعندي امتحان بعد بكرا معرفش فيه حاجه بس قريب اووي هخطب هزعل اووي اووي لو ماجيتش

عم سيد : لا نيجي ونعمل معاك احلي واجب ده انت حبيبي

انا : ده العشم برضو هخش انا ع الراجل الي جوا ده "دخلت علي جوا قابلت فاطمه" بطوووطه وحشاني اوي يابنت الجزمه

فاطمه : وحشااااك قولتلي

انا : يابت مايبقاش قلبك لون ااااا اقول ايه طب ماولا كسك اسود ولا وشك ولا حتي شعرك غوري بوظتي الايفيه بتاعي

فاطمه : ابو اشكالكو زبااله

انا : خدتي عليا اوي علي فكره

فاطمه : مش انت قولتلي انا اخوكي الصغير استحمل بقي

انا : يلعن كسمي هو اشرف فين

فاطمه : فوق مستنيك


انا : "فتحت الباب علي اشرف لقيته بيشد لاينين" ياراجل بقي مش هتفكك من البتاع ده

اشرف : خش واقفل الباب

انا : لااااا انت فاكرني من ايااهم انسي

اشرف : ماتخش يالا

انا : حاضر ياعم ماتكشرش اهو

اشرف : اقعد

انا : مش مرتاحلك
اشرف : اقعد بس ايه بقي حوار هبطل الشغلانه انا طبعا مش هعاملك كدليفري تروح ترمي صفقه انا هعاملك كدراعي اليمين وهكبرك اكتر من كدا بكتييير

انا : ياباشا انت في اول معامله بيننا قولتلك انا داخل الشغلانه اعمل فلوس وطالع بمعني اصح اامن مستقبلي ومستقبل عيالي وعرفتك الكلام ده وانت قولتلي مش هأذيك حصل ولا محصلش؟

اشرف : حصل ياسيدي بس ماتفكر انت عندك دماغ وانا عندي دماغ وعندنا فلوس مانحط ايدنا في ايد بعض

انا : بص انا بصراحه مش عايز افضل اخاطر انا مش بروفيسير عشان اعمل خطط وافضل اخطط واتكتك في يوم هفشل وهروح فيها ويبقي مستقبلي الي انا معاك عشان ابنيه ده راح في داهيه لما البس الاحمر زي مغاوري ولا اخد مؤبد ساعتها هطلع ع التليفزيون وانا في القفص وعمال اقول حرااام ده ظلم واخبط وكدا لا ياباشا احنا اه علاقتنا ببعض زي ماهي انت اخ كبير ليا ولو وقعت في مشكله مش هلاقي غيرك الجأله

اشرف : طب هو مش مغاوري ده انت الي لبسته الاحمر بدماغك عشان لاعبك

انا : عشان لاعبك انت مش عشاني انا ممكن اكسمه وامشي جنب الحيط هديك سببين يخلوني اعمل معاه كدا اول واحد اني اكسب ثقتك واوريك ان خالد مش سهل مع انها خطه تافهه نيك وتاني سبب الاخضر فهمت انا عملت كدا ليه كسم مغاوري زيه زينا ااه زيه زينا يستاهلها

اشرف : احنا اه غلط بس ولا انا ولا انت بنغدر

انا : مين قالك كدا انا خونت ناس صحابي اه انا مش ملاك انا خونت صحابي عادي بس لو حد منهم احتاجلي انا في ضهره عشان يبقي في ضهري بس انا شيطان عادي انا عايز انضف ياباشا انت لو احتاجتني في اي حاجه غير الشغل انا هسد وانا خلاص اخري صفقة الاثار دي وشكرا انتهي

اشرف : هتفضل راكب دماغك يعني

انا : اه انا شايف ده الصح والامان

اشرف : وهي صفقه الاثار دي سهله؟ طب خليني اساعدك ومن غير مقاابل ياسيدي

انا : لو احتاجتك ساعتها هكلمك انا لسه مافيش في دماغي خطه ثابته بس هتعدي يعني عديت كل ده ولما اعوز ابطل اتناك

اشرف : براحتك يلا بينا نروح بقي نسهر كسم الدراما

انا : ايوا بقي هو ده الكلام المظبووط

"نزلنا روحنا لموسي وحبيبه"

اشرف : هو ده صاحبك؟ موسي؟ ماتقول موسي ياعم

موسي : اشرف بيييييه واحشني نييييك "بوسه من هنا وبوسه من هنا"

اشرف : ودي صاحبته الواد موسي ده عليه شوية حاجاات

انا : عيل رمرام وصاحبته جامده "حبيبه ضحكت ضحكه علقه نيييك" كان فين هواك ياحبيبي من بدري كان فييين اطلع بينا يبني عقبال ما اتعامل مع الحته دي

حبيبه : طب اركن عشان موقعلكش صف سنانك

انا : لييه بزازك حديد

حبيبه : ههههه لا هطيرهملك ياروح امك

انا : ماتيجي نطير سوي سطح الفيلا فاضي

موسي : ماتسكت بقي يالا يابضان انت

اشرف : ههههه لا سيبهم شويه انا عايز اتفرج

انا : ياعم انت بتتفرج علي روميو وجولييت انت كمان ماتوجعش دماغنا وانت ياعم مد انا دماغي بتاكلني نيييك "داليا بتتصل" طب استنو ماحدش يعمل صوت

داليا : خاالد انت فين تعالي بسرعه الحقني

"بحب اقفل بقي الجزء عند الحتت دي نيك تسالني ليه؟ اقولك لا ادري كيفي كدا استنو الجزء التاسع بقي وولعو الدنيا في الكومنتات"


عدنا مره اخري الجزء التاسع ده هيكون فيه شويه احداث عاديه ودراما وحنكشه والجزء العاشر هيكون اطول جزء في القصه وهيكيفك يعني

الجزء التاسع ...

داليا : خاالد انت فين تعالي بسرعه الحقني

انا : ايه في اييه

داليا : "بتعيط وتتشحتف" فاار في الاوضه ياخالد هموت من الرعب

انا : خخخخخخ فار في اوضتي انا؟ اطلع يبني علي بيتنا عندنا مهمه

داليا : انت بتهزر؟

انا : ماتندهي لابوكي ولا ترني عليه مش طالبه بضان بقي سلام "وقفلت في وشها"

موسي : داليا دي صح؟

انا : ياعم دي عيله بضان زي امها قال فااار ياخالد الحقنيي انا مال كسمي انا بخاف من الفران اصلا

اشرف : ههههه يعني كل ده وتطلع بتخاف من الفران في الاخر

انا : المخرج عايز كدا طب نعمل ايه

حبيبه : طب اقعد يادكر اقعد

انا : انتي لولاش صاحبة موسي كنت قمت نيكتك هنا

موسي : نيكها متلزمنيش

انا : الواد ده راجل اوي بس هو معرص حبتين

موسي : لا ياعم احنا مافيش بيننا حاجه احنا صحاب عادي

حبيبه : يادكرييي

انا : "بخبط علي وراكها" عامله زي ورك الهام شاهين ماشاء ****

حبيبه : يبني ارحم امي بقي

موسي : يرحم ميين ده هو مابيصدق يستلم حد

انا : اهو قالك اهو

اشرف : بااااس علي جنب ياموسي هو المكان هنا

انا : بس مش ده المكان الي سهرنا فيه قبل كدا

اشرف : مش عايز تملعن هنا بقي هتعمل كل حاجه ولو عايز نشوفلك واحده تنيكها كمان نشوفلك

انا : في واحده حاسس اني هقوم اغتصبها في العربيه بس زبي واجعني

حبيبه : هيهيهيهيييي

انا : كسم السفاااله

موسي : هههههه انا عليا الطلاق خايف اسيبك معاها تنيكك

حبيبه : لا مش هعمل فيه زيك

انا : البس ياكسمك عشان تروش تاني اديك بقيت كلوت مبلول

حبيبه : وايه الي بله

انا : "بغمزلها وباداء احمد فهمي" زبي

حبيبه : هيهييهيييي

اشرف : هي حافظه ضحكه واحده هتفضل تضحكها طول القصه

انا : هنعمل ايه ياباشا بقي مش لاقي ضحكه تاني يلا بينا ننزل بقي عشان مغرقكوش

"نزلنا ودخلنا الديسكو وايه دااااا احا ده مش ديسكو دي غرزه بس ع الوااسع الناس كلها عميانه نييييييك الي زانق واحده بيقفشلها والي راكن علي جنب بيسطر ويشد والي بيباودر احا حتى الاغنيه بيشربو باودر والي بيحشش والي بيبرشم ومحدش فاهم حاجه خاااالص"

انا : خخخخخخخ ايه المكان ابن الشرموطه ده احاااا

اشرف : ههههههه مش عايز تتعمي انا جيبتك جهنم

موسي : ده بقي السچين صح

اشرف : حاجه زي كدا

انا : معانا يابوبا

حبيبه : لو قولتلي بوبا دي تاني هبلعك

انا : معانا؟

حبيبه : ده احنا هنموووووت

موسي : لبووواااااه

انا : احاا انا دوخت من كتر الدخان ولا ياموسي في حاجه في جيبك؟

موسي : وانا اقدر امشي من غير حاجه

انا : ناطط معانا ولا هتخليك في كيفك؟

اشرف : التنويع مهم برضو

انا : هتشرب سجارة حشيش كسم لفتي للفة جو الي قولتلك عليها

موسي : سجارة ايه "كان لف سجاره" خدو عيشو مع دي وفي 4 كمان احاا بقولك ايه يارايق

البار مان : اؤمر

موسي : بص هات 4 ازايز بلاك ليبول

البار مان : تقصد كاسات

موسي : ازااااايز

البار مان : حاضر يافندم

موسي : "لف ال4 جوبات التانين وشالهم في جيبه ابن متناااكه قارح قام واخد مني الجوب حرق كسمه" بقولكو ايه هنلعب كروس فاير دلوقتي

انا : احا انا كسم الدخان الكتير ده عاميني

موسي : طب خد "بديني جوب" وخد الازازه دي اشرف بييييه خد وديي

اشرف : وريني كدا

موسي : وانتي يابوبا

حبيبه : كسم بوبا دي لا انا عايزه اروح

موسي : غوري في داهيه

حبيبه : هههه بهزر و**** في ايه

"كل واحد مننا نور ورفع وموديين نيك حتي اشرف"

انا : "بعلو صوتي" ناااااااااااار زبيييي قاااااايد ناااار

موسي : "بيضحك ضحكه مقطعه مش عارف يكملها" ماهو قاااالك قالك احنا في جهنم هناا

اشرف : "زانق حبيبه" بس اي البزاز بنت المتناكه دي

حبيبه : لا دول مش ولاد متناكه دول ملهمش اهل (وضحكت ضحكه علقه نييك)

انا : الحق يالا ولااااا اشرف بينيك حبيبتك

موسي : مديحه خخخخخخ "راح زق اشرف" خخخخخخ انا محدش ينيكها غيييري "وطلع زبره برا" مصيلي يابنت المتناااكه "ورزعها قلم ابن متنااكه وهي نزلت تمصله قام مطرطر علي وشها" هاهاهاهااااي ضحكت عليكي ولا ياخااالد

انا : ميييين

موسي : روح هاتلنا خمره تااني

انا : منين يسطا هههههه كل ال هههاااا اعااااااااا كل المحلات مغلق او غير متاح

موسي : هههههههههه خوخخخخخخخ طب ماترن تااني

اشرف : شكلكو عايزين حاجه صح؟ "اشرف مدمن كوك اصلا ف تلاقيه مش في داهيه زينا"

انا : اااه وغلاوة خالتي هاتلنا خمراا بسرعاااااه

اشرف : وبسرعه ليه

انا : اصل دماغي بتنام بدري

موسي : هااعهااااالعيييلوه حيلوااا نييييييك

انا : بتقول ايه مش سامع

موسي : مش فااكر

انا : هاا يادكتور اشرف هتجيب ولا لا

اشرف : دكتور؟

انا : ااااه خلص معملتش دماغ

اشرف : معملتش دماغ ايه انت مش شايف

انا : "مركز علي اشرف وشايفه 4 قدامي" هو انت عندك انفصام؟

اشرف : ليه

انا : اصلي شايفك بميت وش هاهاهاهااااااععععع

موسي : يادين اميييييي انا عايز ارجع

انا : خخخخخخخ لو رجعت هنيكك هو انا كل شويه هنضف؟

موسي : معلش ياماما انا اسف

اشرف : "راح لحبيبه الي في عالم رابع ونايمه" اجيبلك خمره؟

حبيبه : "مش قادره ترفع وشها قامت محركه ايدها بالموافقه"

اشرف : "دخل للبار مان" بص انا عايز ازازتين ازازتين ايه متسالنيش هات اعلي نسبة كحول عندك

البار مان : ده انتو مش هتروحو النهارده محدش يدعي عليا

اشرف : "قعد شرب ازازه مع حبيبه وجابلي ازازتي انا وموسي"

"شربنا الازازه انا وموسي قومنا قالعين البناطيل وقاعدين ببوكسراتنا"

انا : بس الفيو هنا حلو فشخ

موسي : يبني انت هنا في احسن حته في مرسي مطروح

انا : بس شايف البحر يلا خراااافه

موسي : بقولك ايه ماتيجي ننط ونبعبص النسوان تحت المياه

انا : طب البس بنطلونك احنا كبار هننزل البحر عريانين؟

موسي : عندك حق "موسي لبس بنطلوني وانا لبست بنطلونه وهو اطول مني ف شكلنا كسم الكوميديا وقام ناطط وسط الناس وانا روحت عند بتاع الدي جي"

انا : بقولك اييييه اقفل بقي كسم الاجنبي ده احنا في مطروح

دي جي : مطروح ايه

انا : ششششش ناولني المايك ، احلا مسا ع الناس الحلوه طبعا كلنا مبضونين من الاغاني صح؟

الناس : اااااااااه

انا : طب انا جاي ارمي المسا ع الناس الحلوه ونرمي المسا علي مووسي

الناس : مووسي

انا : مووووسي

الناس : مووووسيييي

انا : اشرف بيييه

الناس : بيييه

انا : انتو اخركو كلمه واحده صح

الناس : اااااه

انا : انزل يبني بعمك عبد الباسط والجو هادي خالص

دي جي : اااه ده كيفك يعني طب انا هروقك نييييك

انا : اديني في العااااالي "الدي جي شغل الاغنيه الي انا طلبتها ونطيت مع موسي في وسط الناس وكل ماواحده تقابلني اديها علي طيزها" الجو هااادي خااالص وزبي عايزله كس اااااااه واناااا وانت "قومت ماسك واحده شرموطه ارقص معاها" ااحبيبي يااااحبيبي

الحرمه : ياعيني ده انت معمي خااالص

انا : انا ااه كنت اعمي بس عملت عمليه ونجحت قومت جاي اشوف بزاازك

الحرمه : ههههههه ده انت هربانه منك

انا : عايز انييييييك

الحرمه : نعم؟

انا : عاليه نيييييييك

الحرمه : طب انا اسمي مريم

انا : وانا نسيت انا مين لما شوفتك ياحرمه

مريم : حرمه ههههه ده انت قديم اووي

انا : ليييه بس ده انا لسه بصحتي اوريكي

مريم : لا شكرا

انا : "طلعت زبري في وسط الناس" اهو شوفتي بصحتي

مريم : طب بس حد يشوفك

انا : ياست هو زبر وزير الماليه مايشوفو

مريم : ده انت مجنوون

انا : وسعي وسعي عايز اطرطر قومت زاققها يمين ومطرطر ع الارض ، اااااه زبري كان هيطق

مريم : ههههههه انت اسمك ايه

انا : مووسي ولااااا خد يااااه

موسي : عايز ايه مني انت مش مشيت ورا دماغك

انا : هو سؤال واحد وبعدها كل واحد من طريق

موسي : عايز ايه

انا : اسمي اييه

موسي : خاا خاا خااارج خااارج نطاق الخدمه ههههههااا

مريم : يخربيتكو طب بص هات رقمك وهكلمك في وقت تكون فايق فيه

انا : طب اكتبي "اديتها رقمي صح ناسي اسمي وفاكر رقمي كسم الاحا روحنا عند البار لقينا حبيبه ايدها في البنطلون وبتجيبهم" خخخخخ احااااا

اشرف : "كان في الحمام ورجع" بقولكو ايه يلا بينا نروح الفيلا عندي عشان انتو فضحتونا "وقعد يقنعنا شويه وروحنا معاه هو ساق وموسي نايم قدام وانا وحبيبه ورا هي مطلعه بزازها برا وانا نايم عليهم كسم الاحا" اصحو منك ليها ايييه

انا : ااااه انا فين احا انا عايز انام نيييك خخخخخخ احا هي بزازها بتعمل ايه برا

اشرف : ههههه زهقت شويه قالت تشم هوا

انا : ياعم بقي ياعم ارحمني بافيهات الخمسينات دي "بدخل بزاز حبيبه وبعدل هدومها" كان نفسي اعمل معاكي واحد ابن متناكه بس عضمي مكسر نيييك "بوستها من شفايفها"

حبيبه : اه ايه ميين

انا : اصحي يابنت الوسخه

حبيبه : هو ايه الي حصل

انا : اسالي اونكل اشرف بقي انا صحيت لقيتك مطلعه بزازك برا وانا نايم عليهم

حبيبه : وعملت فيا حاجه؟

انا : لا دي معرفش هو انا نيكتها يا اشرف بيه

اشرف : لا انتي جيتي هنا رفعتي التيشيرت وخدتي خالد في حضنك

انا : اكيد ده حب

حبيبه : احا يعني كلكو شوفتوني كدا؟

انا : ياست عادي بقي الساعه 5 ونص مش هتروحي

حبيبه : ايه 5 ونص؟ احااا

انا : مش سالتك قبل مانودي قولتي ااااه ده احنا مش هنرووح ادينا مروحناش فعلا "ببص في موبايلي لقيت 5 ميسد كول من داليا بعتلها مسدج ع الواتساب قولتلها اني هبات في الشغل النهارده"

اشرف : طب ايه ماتيجو تباتو جوا

انا : لا انا هسيب موسي نايم عادي زي ماهو وهاخد حبيبه اروحها وهبات في شقة المهندسين

اشرف : ماشي ماتنساناش بقي

انا : انت معزوم علي خطوبتي

اشرف : امتي

انا : مقررتش لسه بس عازمك يعني يلا امشي انا بقي سلام اركبي ولو طلعتي بزازك تاني هنيكك انتي المره دي فايقه ااه

حبيبه : ههههه كسم دي هيد احا انا مكنتش عارفه انا فين بس انت متاكد انك معملتش حاجه معايا

انا : اه ليه

حبيبه : اصل انا حاسه بتلزيق

انا : جيبتيهم يعني

حبيبه : اه

انا : بصي انا فاكر تقطيع كدا مش فاكر كل حاجه يعني موسي طرطر علي وشك وانتي غسلتيه ورجعتي قعدتي وكنتي نايمه شويه كدا وشربنا تاني اخر حاجه فاكرها انك كنتي قاعده في الارض وبتجيبي بايدك

حبيبه : احااا موسي طرطر علي وشي؟

انا : وانك طلعتي بزازك وكنتي بتجيبيهم وسط الناس عادي؟

حبيبه : لا مش عادي بس برضو يطرطر علي وشي ليه

انا : بقالنا 10 دقايق ماشيين ومقولتيش اوديكي فين

حبيبه : خدني معاكو مش عايزه اروح النهارده

انا : هو امك وابوكي عادي كدا

حبيبه : بص ياسيدي انا هنا حره بابا وماما عايشين عادي مع بعض في فيلتهم وانا واخده شقه في الزمالك عايشه فيها لوحدي

انا : وايه الي جابرك ع العيشه دي

حبيبه : حريتي انا ماحبش حد يتحكم فيا

انا : ماتروحي طب شقتك

حبيبه : عايزه ابات معاكو زهقت من كتر مابنام لوحدي

انا : ولا عايزاني انيكك

حبيبه : لا مش جاي معايا نيك لما اعوز اتناك هكلمك

انا : ايه النسوان الي مشافتش تربيه بجنيه ونص دي

حبيبه : دي احلي حاجه

انا : طب الشقه فوق اهي وصلنا

حبيبه : وده ايه هنسيبه

انا : انزلي بس

"حبيبه نزلت وانا لفيت فتحت الباب بتاع موسي لقيته بيقول منك لله يابا ونايم قومت رازعه قلم مخبرين ابن متناكه"

انا : قوم يابن المتناكه سكران وراجعلي وش الفجر

موسي : لااااااااا

حبيبه : ايه الاوفر ده

موسي : احا حبيبه وخالد احنا فين

انا : بص ماتبضننيش احنا مكناش شايفين قدامنا كلنا ف يلا نطلع ننام عشان هموت وانام نيك

موسي : امال اشرف فين

انا : روح

موسي : انا عندي معاد مع مدير اعمال ادريانو النهارده هنتفق علي سعر

انا : واسمه ايه ده بقي

موسي : كاكا

انا : هههههه احا ده المنتخب كلو فسد بقي

موسي : ياعم كسمك انا بعرفك لو عايز تيجي معايا ونجلونه في الكلام سوي

انا : بس انا مش معايا لغه

موسي : هما بيتكلمو عربي حلو نيك مش ازمه يعني

انا : طب نطلع ننام الاول عشان ساعتين تلاته كدا وهصحي اروح الجامعه اشوف ايه النظام عشان امتحاناتي هتبدا بكرا

موسي : اشطا هو معاده الساعه 10

حبيبه : "جايه من النحيه التانيه مولعه سجاره وماسكه كيس لبن بخيره بتشربه" مش هتبطلو رغي

انا : معلش بس حاجه عايز افهمها دلوقتي اللبن ده بيفصل والسجاره دي بتعلي انتي كدا تمام؟

حبيبه : خرماااانه

موسي : يلا ياعم دي منيوكه

انا : قدامي منك ليها "طلعت اغتصبت السرير وموسي جمبي وحبيبه معانا في نفس الاوضه بس نايمه ع الارض انا كنت ظابط المنبه علي 11 عشان اروح الجامعه صحيت وكلمت شهد اطمنت عليها وقولتلها انا هحضر النهارده عشان الامتحان بتاع بكرا وروحت حضرت واتقابلنا محصلش اي شئ مثير يعني روحنا قعدنا ف كافيه عادي بعد الجامعه نصايه كدا وخلاص وطلعت البيت كلت ونازل"

بابا : رايح فين

انا : رايح الشغل يابابا في ايه

بابا : شغل ايه وكنت فين امبارح؟

انا : ايه يالول في المطعم وبعدين انا بعت لداليا اني بايت في الشغل عشان كان في ضغط شغل امبارح وكدا فاهمني وبعدين عادي يعني انا هرجع انام بالليل عادي وهصحي اروح الامتحان

بابا : انت لو سقطلي انا هنيكك

انا : اعتق بقي انت ايييه

بابا : ههههه خول انا مخلف خول

انا : سلام ياراجل ياعجوز "مازن بيرن" ايه يازبي

مازن : انت فين

انا : في البيت ونازل

مازن : تعالي ع القهوه طب مستنيينك انا والعيال

انا : موسي معاكو؟

مازن : لا ليه

انا : انا رايح لموسي نتفق ع الصفقه

مازن : احا يسطا انت من ساعة ماموسي جه وانتو الاتنين لازقين لبعض ومبقيناش نقعد سوي زي الاول

انا : ياعم كسمك مش رنيت عليكو امبارح وكل واحد اتناكلها قول للي معاك كسمكو

مروان : اديني كدا الووو ايه يابن المتناكه فارد صدرك علي ايه

انا : بقولك ايه يسطا في واحد بيسالني ايه ارخص مواصله لاسكندريه اقوله ايه

مروان : القطر ياعم ده ب 10 جنيه

انا : طب اسمع صوته هههه عيال بنت متنااكه الوو

موسي : ايه ياراايق انت فين

انا : مابلاش اقولك بدل ماتزعل

موسي : مش في طيزي لا

انا : ماكنتش هقول كدا

موسي : امال

انا : اسالني تاني

موسي : انت فين

انا : في طيزك ام عين انت الي فكرتني هههه الو الووو "رنيت عليه تاني" يابن الشرموطه هو الي اعمله في الناس هتطلعه عليا

موسي : لو مقولتش انت فين هنيكك

انا : ياعم انا في الشارع لسه نازل لقيتك بترن كنت هرن عليك اصلا

موسي : طب ايه هنروح نتفق مع الناس ولا لا

انا : مانا لو ماجيتش انت هتروح كدا كدا انت فين

موسي : انا لسه في الشقه عندك انا وحبيبه

انا : احااا هي هتيجي معانا؟

موسي : لا ياعم تعالي انت وانا هسرحها

انا : طب سرحها علي جنب بقي ههههه "قفل في وشي تاني" أما الدنيا دي دوااره بشكل "روحت تحت البيت ورنيت علي موسي نزللي" ايه هنروح فين

موسي : هنطلع ع اليخت بتاعه

انا : بعتلك اللوكيشن

موسي : خد اهو

"طلعنا ع اليخت بتاع كاكا واول مادخلني"

كاكا : مووسي كيف الحال يارجل

انا : هو طالع من سبيستون ولا ايه

موسي : بيتكلم باللغه العربيه الفصحي خده علي قد عقله بقي "بيسلم عليه" واحشني ياعمهم

كاكا : وانا ايضا اشتقت لك من هذا

انا : (في سري : يابضااااني ياريتني ماجيت) انا خالد صديق موسي الوفي ونحن شركاء في هذه الصفقه

كاكا : حسنا لنتفق اول حاجه وروني الصور

انا : احا ياعم ده بيشتغلنا

كاكا : ههههه ياعم عيب عليك انا ابويا برازيلي وعايش في امريكا وانا وانا صغير كنت عايش مع امي في امبابه

انا : يعني انت منين

كاكا : انا من اي جيهه تخاف تجيها

موسي : لا من امبابه فعلا

انا : طب نتكلم في المهم انت شكلك راجل رايق ماتيجي نصطبح واحنا بنتكلم عشان علي لحم دماغي

كاكا : ومالو نصطبح

انا : لفلنا سجارتين يامو عقبال ما اطرطر واجي "روحت فكيت في النيل كسلت ادور ع الحمام بصراحه ورجعت كان موسي لف لو بيلف r2 ابن المتناكه مش هيلف بالسرعه دي" هاا بقي نتكلم في المهم والدوغري

كاكا : نتكلم

موسي : الحاجه الي معانا دي تسوي 150 مليون

كاكا : موافقين

انا : خخخخخ بالسهوله دي احنا جايين علي فصال

كاكا : بص ياسيدي انا هفهمك ادريانو عامل في القصر بتاعه متحف كلو اثار من جميع انحاء العالم وقالي اوافق علي اي سعر اقل من 200 مليون

موسي : احا هي الحاجه دي تسوي كل ده

كاكا : مش عارف ماحدش يعرف دماغ ادريانو غير ادريانو

انا : طب اشطا هنودي امتي

كاكا : 15 يوم بالظبط وتكونو جاهزين بكل حااجه

انا : وانتو الي هتهربو البضاعه؟

كاكا : لا ياباشا انتو الي هتهربو البضاعه وانتو الي هتيجو امريكا وماتخافش طياراتكو هتتحجز علي حسابنا

موسي : احا هي الحاجه دي هتعدي من المطار اصلا!

كاكا : ملناش دعوه دي بتاعتكو قدامكو 15 يوم بالظبط والحاجه تكون برا مصر

انا : بدأنا الاكشن وانا موافق ياعم كاكا بس عايز اسالك سؤال

كاكا : ارغي

انا : واحد زيك معاه كره ذهبيه شغال ليه مع ادريانو

كاكا : ههههه عشان انا واخد رأسية بوشكاش ماتبقاش بضان

موسي : متاكد انك عايش في امريكا

كاكا : ما انت كنت هناك وشوفتني

موسي : بس كنت بتتكلم انجليش عادي وكنت بتتكلم معايا انت وادريانو بالعربيه

كاكا : اه مانا بتأقلم بسرعه سلام بقي عشان الحق معاد الطياره

انا : في رعاية **** يلا ياموسي

موسي : يلا "خرجنا وروحنا ع العربيه" هنعمل ايه بقي

انا : مش عارف لسه في حاجه في دماغي ياتصيب وتعلينا نييييك ياتخيب وتجيبنا تحت الارض وكل الي عملناه هيتهد علي دماغنا

موسي : وايه هي الحاجه دي

انا : هتتدبر ياعم ماتقلقش في ايه ما انت علي طول ابن متنااكه وقلبك جايبك مجاتش علي دي

موسي : مقلق

انا : ماتقلقش

موسي : حياااتي بقت احسن بكتيير انا حسيت فعلا بالتغيير اوواواواواواواووه

انا : يلا بقي روحني وشوف انت رايح فين انا عايز انام نيييك وعندي امتحان بكرا

موسي : اشطا

"طلعت نمت وصحيت الصبح رنيت علي شهد"

انا : قلب قلبي

شهد : good morning baby

انا : **** يرحم امك

شهد : **** يرحمها

انا : ايه هتعملي ايه النهارده

شهد : لا انا زي الفل انا قلقانه عليك انت

انا : ياريتني كنت دخلت تجاره كان زماني بغش منك ومرتاح

شهد : تستااهل

انا : طب هنتقابل بعد الامتحان سلام

شهد : باي ياحبيبي
..
انا : الووووو

مازن : ايه ياهوميي

انا : ايه يابضاني انت فين

مازن : بضرب عشره ونازل اتموحن عليا عشان اجيبهم

انا : اااه اووف اختك جامده نيييييك

مازن : هاجي انيكك بجد كدا

انا : طب اخلص طب انت فين

مازن : انا بفطر ونازل

انا : طب ماشي رن علي مروان وكلم ياسر ابن المتناكه ده (ياسر ده دحيح الدفعه وكسمه يعني مش هيظهر في القصه اصلا)

مازن : اشطا

"روحنا امتحننا وكلو زي الفل وبعد اسبوع كنا خلصنا امتحانات"

انا : ايه ياشوشو مش هتشوفي عمك سامي

شهد : كلمته امبارح وقالي اقولك تيجي بعد بكرا الي هو بكرا يعني

انا : ايوا بقي نولعو الكلام بقي طب ايه مش هنبوس

شهد : هات حضن

انا : "بحضنها وفي ودنها" لو رفضتوني مش هسيب علبة الجاتووه

شهد : ههههه يبني بقي انت دمك سم علي فكره

انا : بس بتحبيني

شهد : اوووي

انا : هبله نيييك

شهد : ايه؟

انا : يلا ع البييت

شهد : انت ماقولتش كدا

انا : ما انتي ودنك سليمه اهي يلا ع البيت برضو عايز اجي بكرا الاقي وشك عامل زي البلياتشو

شهد : هتشوف احلي كلاونه فيكي يابلد

انا : كلاونه؟

شهد : اه مفرد كلاون في ايه؟

انا : انا مااااشي

"مازن بيرن"

انا : الوو

مازن : ايه ياراايق خطوبة البت رحمه بعد بكرا

انا : مانا عارف

مازن : زيادة تاكيد بس

انا : تاخد الجديد؟

مازن : اتحفني

انا : قراية فتحتي علي شهد بكرا تاخد الاجدد؟

مازن : مبرووك ياخول هو لسه في تاني

انا : الصفقه هتخلص علي 150 اخضر

مازن : احااااا

انا : اسيبك تتصدم مع حالك سلام


"في بيتنا"


انا : كويس انكو قاعدين شهد قالتلي انهم مستنينا بكرا

ماما : شهد مين

انا : اصل انا رايح اخطب

بابا : ااه شهد ماشي اجهز انت بس

انا : عيب علييك هروح عند عمرو الحلااااق وهنزل اجيب طقم من الوكاله وبص هشرفكو هي البت داليا فين

ماما : جوا

انا : طب انا داخللها "دخلت علي داليا"

ماما : الواد كبر خلاص وهنخطبله؟

بابا : ومالو يا امل ولادك مابقوش بشخه يعني

ماما : بس برضو لسه عيل عنده 19 سنه ياعلي

بابا : سيبك من الهبل ده هو كدا كدا مش هيكتب الكتاب غير بعد الجامعه يعني بس هو عايز يبقي في بينهم ارتباط رسمي هو بيفكر صح انتي متضايقه ولا ايه

ماما : وهتضايق ليه كل واحد عارف مصلحته وانا جنب ولادي طبعا

بابا : عاقله يابنت الاهبل اعمليلي شاي بقي

"في الاوضه"

داليا : بتقول ايه هنروحلهم بكرا انت بتهزر؟

انا : ههزر ليه هي قالتلي ان سامي قالها يجو علي بكرا وقولت لابوكي ووافق

داليا : كبرت يالولييي

انا : بطلو محن وبضان بقي

"تاني يوم الساعه السادسه مساءآ بتوقيت المكسيك في منزل شهد وانا رايح ضارب شعري اسود ومحدد دقني ولابس افخم طقم في الوكاله وفي يميني علبة جاتوه وفي شمالي طبقين كسكسي"

انا : ساموعليكوووو انت بقي عم سامي صح؟

سامي : ايوا انا وانت خالد بقي؟

انا : ثانيه بس خدي ياداليا الحاجات دي اما اسلم ع الراجل "سلمت عليه وبوسه من هنا وبوسه من هنا" شهد حكيتلي عنك بس مكنتش متخيل انك فخامه كدا

سامي : لا ده عشان الضيوف بس انا بحب اقعد بالفانله الحملات

انا : ههههه راااايق

سامي : اتفضلو اتفضلو

"دخلنا قعدنا في الصالون وشهد في الاوضه قال ايه مكسوفه"

ماما : امال فين عروستنا

فريده : بتجهز جوا وجايه

بابا : نخش في الموضوع

سامي : ايواااا نخش في الموضوع

انا : بص ياعمي احنا جايين نطلب ايد بنتكو لابننا الي هو انا يعني

سامي : ومالو ياحبيبي مش بتحبو بعض

انا : وحياة شهد انت عسليه

سامي : احنا هنتكلم في الاصول بس وانا موافق احنا بنشتري راجل

"اتفقنا من غير تفاصيل كتير وقرينا الفاتحه"

داليا وامي وفريده : لولولولولولولووووووووووي

انا : امال العروسه فيييين

فريده : تعالي ياشهد

"اول ماشهد جت قوم ناطط واخدها حضن جامد نيييك"

انا : بقيتي خطيبتي رسمي ياقمري

شهد : "بتعيط" انا بحبك اووي

"خدتها في حضني ورفعتها لفوق لفيت بيها"

داليا : والنبي ياماما ناوليني المنديل عايزه اعيط

"سيبت شهد وقعدنا كلنا وبنهزر وكدا وحددنا ان الشبكه بعد رأس السنه"

ماما في ودني : هي دي الي بتحبها ياواد دي مسلوعه

انا : دي قمر دي انتي فاهمه حاجه

ماما : طالما دي الي قلبك شاور عليها يبقي براحتك ياحبيبي

انا : بقولك ايه بقي ياعم سامي ياعسل انت بما ان شهد خطيبتي انا رايح فرح اخت صاحبي بكرا ومش هينفع ماخدهاش ماتيجو انتو كمان

سامي : ومالو ياحبيبي نيجي ونعمل احلي واجب كمان

انا : لا ماتعملوش واجب ولا حاجه الواجب اننا نكون هناك كلنا ونحسسه بعزوه بس

"مشينا من عند سامي وروحنا تاني يوم كلنا فرح رحمه وكانت خطوبه عاديه يعني مافيش حاجه مثيره يعني وروحت اسهر انا وموسي والشباب في شقتنا"

يوسف : شوفت الواد مازن ابن الهبله كان بيرقص ازاي ههههه

مروان : انت مركز مع مازن وسايب ابراهيم الي فتح مطوته في نص القاعه

انا : كسمك يالا ياموسي حته بنت متنااااكه

موسي : طب بقولك ايه فاضل 6 ايام ع الصفقه وانت ماقولتليش ع الخطه

انا : 5 دقايق هعمل مكالمه وتعرف

موسي : طب انجز

انا : برن عليه اهو ، الووو باشا مصر عايزك في مصلحه مهمه فشخخ

احمد : معااك ياسيدي

"ينتهي هنا الجزء التاااااسع وانتظرونا في الجزء العاشر بعنوان المدعكههه مستني رايكو في الجزء وكومنتاتكو"


"عوده مره اخري للسحااب الي (المدعكه) وقفنا الجزء الي فات لما رنيت علي احمد (الظابط الي ساعدني البس مغاوري الاحمر مقابل نص اخضر نركز بقي ونفتح وداننا عشان الجزء ده مهم نياكه وزي ماقولتلكو انه هيكون اطول واخر جزء في القصه عشان نتفرغ للمسابقه وناخدها طبعا يلا بينا نبدأ"

الجزء العااااشر....

احمد : معااك ياسيدي

انا : بص ياباشا في صفقة اثار كبيره هتطلع برا مصر هتساعدني اخرجها بانك تعديها من الجمارك مقابل 20 ضعف الي خدته اخر مره موافق؟

احمد : انت قولتلي هاخد كام

انا : 20 ضعف الي انت خدته اخر مره يعني 10 انارب بالملوخيه

احمد : اتفقنا

موسي : انت واثق من الي انت بتعمله ده

انا : اسكت انت بقي انا عارف انا بعمل ايه بقولك ايه انا عايز اكلم ادريانو

ابراهيم : احااا هو ساب الانتر وبقي تاجر اثار

انا : امال لو عرفت مدير اعماله هتعمل ايه

يوسف : مين مدير اعماله

انا : كاكا

مازن : هههههههه احا طب لما تسافر سلملي علي رونالدينيو

انا : سالت عليه و**** بيقولو بقي دجال كبير

ابراهيم : علي ايامي كان ساحر عادي

موسي : لا ماهو غير النشاط ده انتو شله بضان بنت قحبه

انا : طب عايز اكلمه

موسي : ماشي

انا : "كلمت ادريانو وكل حاجه تمام" طب انا همشي بقي عايزين حاجه

مازن : ياعم هو حد بيطيق كسمك اصلا

انا : اصيل يابن المتناكه سلام

"طلعت علي بيتنا ودخلت الاوضه"

داليا : بتفكر في ايه

انا : مسحول في حوار كبير اووي ياداليا حاسس انه فوق طاقتي بس لازم اشيل المسؤوليه الي اتحطيت فيها

داليا : طب احكيلي طب نفكر سوي

انا : مش قادر احكي ياداليا ماتعمليلي كوباية شاي اشربها وانام

داليا : هو انا مش هقدر اساعدك

انا : لو هينفع مش هفكر اتكلم

داليا : طب احكيلي وخف الحمل شويه

انا : لا ياداليا فااكس انا تعبان اعمليلي بس كوباية شاي وانا هنام وهصحي كويس

داليا : حاضر

انا : "فتحت الواتساب لقيت فرح اونلاين وبعتالي مسدج بتقولي وحشتني احا وحشتني ايه وده وقت منيكه! ولا اشطا كدا كدا المنيكه ملهاش وقت" ايه يامكنه فاضيه ولا مليانه

فرح : المهم انت تكون فاضي

انا : طب انا عايزك ماتيجي نقعد سوي شويه كدا

فرح : امتي

انا : بكرا الصبح

فرح : انا عندي درس الساعه 10 هيخلص 12 ومعايا مثلا لحد 1 ونص بالكتير اوي اروح

انا : كسمه اقلبي وتعالي اطمني عليا ده انا تعباان برضو

فرح : مالك

انا : سخن مولع

فرح : طب هجيلك فين

انا : في شقه كدا في المهندسين بقعد فيها ساعات لوحدي "اديتها العنوان" تعالي علي هناك

فرح : هو انت جايبني من الشارع انا مش بتاعت شقق

انا : خدتي ع السلالم؟ طب خلاص نعمل احلي واحد ع السلم

فرح : انا قولتلك اني مش عايزه علاقتي بيك تكون سرير بس انا عايزه نبقي صحاب

انا : احنا صحاب كدا كدا بس انك تبقي صاحبتنا وفي الشله وكدا صعبه bad boy's وسهر برا وحاجات كدا ابوكي هيبضن فيها

فرح : يعني انت مش شايفني مجرد جسم؟

انا : بصي انا عايز انيكك بامانه بس مش معني اني عايز انيكك تبقي لحمايه بنت متناكه افضي فيها يعني علاقتنا هتبقي عاديه عايزه نخرج سوي وكدا نخرج عادي اشطا بس اوعي تتعشمي اني احبك انا خاطب دلوقتي

فرح : طب انا هجيلك 10 ونص هكون عندك

انا : ماكان من الاول

فرح : تصبح علي خير بقي

انا : وانتي من اهله "قفلت شاشة الموبايل وحطيته جمبي وقعدت افكر" وبعدين ياعم خالد اخرتها ايه انا خايف

نفسي : خير ياعم انت مابتسالش غير وانت خايف مافيش مره تقولي انا فرحان ماتيجي نتكلم

انا : احا هو انا مش بكلمك وانا مصطبح؟

نفسي : مانا ماببقاش فايقلك ياعم

انا : طب وبعدين انا عايز اعرف اخرتها ايه؟

نفسي : اخرتها نومه نام بقي وماتوجعش بضاني عشان تعبان وعندنا نيكه الصبح والبت بتقول انها متناكتش وجايه علي بتاعك عدل

انا : احا وشهد

نفسي : بنحبها بس رفه عن نفسك دلع زبك

انا : ده زي دلع كرشك كدا

نفسي : نام بقي عشان ماقومش انيكك

انا : احا ازاي دي؟

نفسي : هخليك تبعبص نفسك

انا : ههههه ده انت ابن متناكه خخخ احا انا بشتم مين

"نمت وصحيت الساعه 9 ونص كانت فرح بترن عليا"

فرح : ايه يبني انت لسه نايم

انا : خخخخخ هصحي اعمل ايه

فرح : مش هتنزللي

انا : انا الي جيبت كسمه لنفسي حاضر ياست هتنيل اهو انتي فين

فرح : انا لبست ونازله

انا : ماشي انا هقوم اغسل وشي ونازل

فرح : يبني كسم قرفك بقي

انا : اغسل وشي ولا انزل بكسم خلقتي كدا يعني ماتقولي كلام يتعقل

فرح : طب اخلص

"قومت غسلت وشي ومش شايف اي ابن متناكه قدامي اصلا هموت وانام وكنت لابس شورت وسويت شيرت ومكسل اغير هدومي اصلا قومت لابش شراب طويل والشبشب وقومت نازل واخد العربيه من الجراج وعديت علي صيدليه وانا في السكه جيبت مخدر موضعي وطلعت ع الشقه عملت كوبايتين قهوه ليا انا وفرح ومافيش 3 دقايق كانت وصلت قولتلها تطلعلي واول مافتحت الباب لقيت فرح لابسه سويت شيرت احمر اوفر سايز وبنطلون بوي فريند ومسيبه شعرها علي كتافها وحاطه بيرفيوم ابن متنااااكه يوقف الزبر لوحده"

فرح : ههههههه ايه الي انت لابسه ده

انا : اصل عندي حجز الساعه 2 ف مابحبش اضيع وقت "وقومت واخدها في حضنه وبوستين في الخد" خشي بقي عشان نشرب القهوه

فرح : وقهوه كمان لا لا لا كدا كتيير

انا : عشان نايم علي نفسي بس قولت اعمللك معايا مش هشرب وانتي تدعيلي "دخلت فرح واديتها سجاره من معايا وشربنا كوبايتين القهوه وانا هايج نييييك" ليكي في الهاش؟

فرح : يعني شربت مره واحده كدا

انا : طب يلا نروق علي حالنا بقي شويه "قعدت لفيت سجاره وولعتها" خديلك نفسين "شدت اول نفس ونفخته بسرعه" لا ايه الشغل البضان ده بصي خدي النفس ايوا شديه علي صدرك بس حاسبي يقفشلك هههه ايوا شاطره اكتميه بقي واحد تاني زيه واحد تاني بقي زيهم "خدت الجوب فضلت احرق فيه كانت فرح مريحه جسمها عليا وبتضحك وصلت لاخر نفسين في الجوب قومت مديها باك ابن متناااكه عمي كسمها وقومت شادد نفس وبايسها بيه في بوقها وطافي الجوب" انتي كويسه؟

فرح : هووووف اااه كويسه بس مش قادرههه

انا : طب اهدي بصي عيشي اللحظه متخافيش ومتهيأيش لنفسك اي حاااجه خاالص ده حشيش يعني والشويه الي انتي شربتيهم دول اي عيل في اولي اعدادي بيشربهم

فرح : تعبانه انا عايزه انام

انا : طب تعالي اهدي خااالص ماتقولي انك سيكبتي من الاول سيبتيني اديكي باك ليه "قومت واخد فرح في حضني" حاسه بايه

فرح : حاسه ان انا طايرااا وبمشي ع السحاب

انا : طب لو اي حد لابس ابيض ندهلك ماتروحيش هههه ريحي جسمك حرانه طيب؟

فرح : اااه حرانه اووووي

انا : طب تعالي اتعدلي كدا احا مكانوش نفسين يعني امال لو مشربك شادو هتعملي ايه ايوا كدا شاطره "قومت مقلعها السويت شيرت كانت لابسه تحتيه تيشيرت بنص كم" هاااا كدا احسن؟

فرح : مش عارفه انا فين انا عايزه اروح "وبتعيط"

انا : اهدي ياحبيبتي بصيلي كدا ايوا هنا بصي خدي نفسك براحه ايوا طلعيه بقي ومتخافيش و**** مش هيجرالك حاجه ما انا شربت معاكي اهو وكويس

فرح : خاالد

انا : ايه ياقلب خالد

فرح : خالد انا مخنووقه

انا : "وبعدين في كسم دي نيكه شكلها مش هتتم وكسم بزازك دي مهيجاني نييك" من ايه هو انتي مش قولتيلي عايزين نقعد سوي ادينا سوي اهو مخنوقه ليه بقي

فرح : هو انا وحشه؟

انا : لا انتي زي القمر

فرح : لا اقصد انا وحشه من جوا هو انت شايفني شرموطه

انا : "ضميتها في حضني جامد" لا ياست شرموطه ليه انتي جميله "احاااا انا هحبك ولا ايه خخخخ لااا مش طالبه شرمطه"

فرح : بجد يعني انت مش عارفني عشان جسمي

انا : ليه بتقولي كدا

فرح : انت جايبني هنا تنيكني صح

انا : بصي ياست انا اه جايبك انيكك هكدب؟ بس من النهارده اعتبريني البيست فريند بتاعك لما تكوني مخنوقه احكيلي عندك اسرار قوليهالي ومتخافيش يعني عايزه تخرجي رني عليا عايزه تتناكي قوليلي ولو عايزه علاقتنا يبقي مفيهاش نيك خالص انا موافق

فرح : انا عمري ما اتناكت

انا : عارف ماتكشريش بقي وتزعلي افردي وشك ده يختي قمررر ايوا افردي وشك تيجي نخش ننام شويه طيب

فرح : تعالي

"خدت فرح ودخلنا ع السرير جوا وانا عايزها تفك شويه اصل احا علبة الكريم الي جيبتها مش ببلاش كسم دول نفسين خدتيهم احنا بنشرب نفك انتي بتشربي تتنكدي! نمنا وشنا في وش بعض احنا منمناش يعني احنا مفتحين وهي مبرقه في وشي وانا بحسس علي شعرها ورقبتها وانزل علي بزها براحه"

فرح : انا حرانه اوووي مش قادرهه

انا : "بوستها من خدها" طب اقلعي التيشيرت الي انتي لابساه ده "سمعت الكلام وقلعت احااا كسم بزازك البرا هينفجر خخخخخ انا مش قاادر طب النيكه جايه معاكي برومانسيه يعني اشطا ما انا هنيك يعني هنيك" ها حرانه دلوقتي؟

فرح : "كل كلامها من ساعة ماشربنا لحد دلوقتي بصوت مرهق نيك لدقة التفاصيل يعني" لا تمام كدا احسن

انا : انتي زعلانه مني؟ "هزت راسها بلا" حقك عليا ياقمر انا لو اعرف انه هيعمل فيكي كدا ماكنتش هشربك انا اسف "قومت عادلها وطالع من فوقيها"

فرح : انت بتعمل ايه

انا : اهدي خاالص متخافيش "قومت نازل علي شفايفها براحه نييييك ببوس فيها وبقفش في بزازها قومت عادل جسمها ومقلعها البرا" فرح بزازك حلوه اووي

فرح : "كانت يعني رجعت للدنيا بنسبة 70 %" قرب كلهم ااااه لااا اههه ماتعضش بتوجع اححح ايه دههه

"قومت مقلعها البنطلون براحه وكسم الاثاره بقي فاهمني وقومت قالع السويت شيرت وراميه هو وبنطلونها في الارض ونزلت عليها تاني ببوس في رقبتها وبعض في ودنها من تحت براحه والمسها بلساني وعمال افرك في كسها من ع الكلوت الي اتبل شويه قومت مطلع زبري الي اتنطر قدامي حسيته نط 200 متر من كتر الهيجان الي انا فيه وفضلت امشيه علي كسها كل ده وهي لابسه الكلوت بتاعها لسه"

فرح : "جسمها بيتنفض جامد نييك" براااحه انت بتعمل كدا ليه اااااه

انا : خخخخخ براحه ايه ده انتي لسه بهدومك احا "قومت نازل مقلعها الكلوت بتاعها ونزلت الحسلها" كسك نضيف نيييك احاا

فرح : ااااه ما انت ااه لما قولتلي امبارح عملت سويييت خخخخ احاا براااحه

انا : "ضربتها بايدي علي كسها" شرموطه نييييك

فرح : اه انا شرمووطه نيكني بقيي مش قاادره

انا : احااا انيكك من غير ماتمصيلي

فرح : هاات انا جسمي مولععع

"روحتلها وفردت جسمها خليتها نايمه ع السرير وفضلت انيك في بوقها وهي نظرات عنيها بنت متنااااكه وفضلت علي كدا 3 دقايق وقومت سايبها"

فرح : زبرك طعمه حلو اوووي

انا : ايوا عامل زي الموز باللبن بس لسه اللبن مجاش تعالي بقي كدا نامي علي بطنك واديني طيزك الحلوه دي ايوا شطوووره

"روحت ضاربها علي طيزها كذا ضربه ورا بعض كدا لحد ما احمرت نييييك وجيبت علبة الكريم دهنت منها شويه علي طيزها وشويه علي صباعي ودخلته في طيزها كذا مره وخرجته براحه"

انا : حاسه بايه؟

فرح : بيوجع شويه بس اااه حاسه اني طايرهه

"دخلت تاني صباع براحه كنت بدخل عقلة صباعي بس وبخرجها وهي نايمه وضع الدوجي وانا ايد بصوابعي في طيزها وبايدي بلعب في كسها وهي يعني بتتوجع شويه كدا بس خدت ع الوضع وعماله تتأوه وتدي تعبيرات امرأه هائجه كسم الجمااال لحد ماجابت علي ايدي قومت حاطط صوابعي في بوقها وهي بتمصهم بطريقه بنت متنااااكه زودت اكتر في طيزها عقلتين وواخدها بالتدريج خااالص وهي تتوجع شويه وبعدين تتاقلم معايا قومت مطلع صوابعي من طيزها"

فرح : ليييه سيبهم جوا حرام علييك

انا : اهدي بقي احا

فرح : تعباانه اووي مش قاادره

انا : اهدي وانا هريحك ياست في ايه

"قومت داهن من الكريم علي زبري وقومت حاطط راسه عند خرم طيزها وقعدت الاعبها شويه"

فرح : دخله بقي مش قادرههه

انا : مش غشااامه هي بكسمك

فرح : طب ابوس ايدك نيكني مش قادره

"دخلت راس زبري وهي مستمتعه نيييك وانا كسم المتعه الي وصلالي من اهاتها وتعابير وشها الي كسم الهيجااان قومت مدخل زبري لحد نصه"

فرح : لاااا طلعه مش قادره بيوجع اوووي

انا : اهدي بس مش هيوجع دلوقتي "قومت ضاربها علي طيزها وفضلت علي نفس الليفيل شويه لحد ماحسيته ارتاح جوا وهي مبقيتش بتتوجع قولت بقي كسمها في طيزها والي يحصل يحصل انتي هتبضني كسمها ليه وقومت رازعه كلو بس كنت بنيكها براحه نيييك وهي كلعاده صرخت شويه وبعدين استجابت معايا"

انا : مبسوطه؟

فرح : اححححح انت فاشخني براااحه شويه طيب

انا : انا لو مش براحه ماكنتيش هتتكلمي بالهدوء ده اصلا "قومت مزود السرعه شويه" وكدا؟

فرح : اااه لا كدا بيوجع كدا مش قادره بجد و**** "فضلت حوالي دقيقه علي كدا" اوووف مش قادره اتنفس

انا : طب خلي بالك من الي جاي بقي

فرح : هتعمل اي اااااااااااه "وهي بتتكلم كنت انا شديتها من شعرها وعمال ارزع فيها ما انا مش هفضل حنين طول عمري يعني اصل احا" خخخخخخ ااااااه برااااحه بررراااحه اححااااا بيوجع نيييييك طب سيب شعري سيب شعرااااي

انا : "هديت خااااالص" براحه كدا يعني؟

فرح : لاا لا نيكني جامد اوووي ايه انا مكنتش فاكره كدا

انا : طب نامي علي ضهر بقي "مكملتش الكلمه كانت اتعدلت ونامت علي ضهرها قومت رافع رجليها الاتنين علي كتفي وفضلت انيك فيها وبدعك في كسها وهي بصالي ومبرقه وعايزه تطلع الاه او تتكلم بتحرك شفايفها هي تحتي بس تحسها في لندن"

فرح : اااه هجيب مش قادره خخخخخخ "فرح جابت وانا مافيش 5 ثواني"

انا : عايزاهم فين

فرح : في بوقي عايزه ابلعهم "قومت مقلوب علي ضهري وهي قعدت تمصلي لحد ماجيبت وصفتلي كسم زبري في بوقها وقامت مطلعاه ونايمه علي صدري" اااااه انا مبسوطه اوووي

انا : وانا كمان ياقمر

فرح : هي الساعه كام؟

انا : "ببص في موبايلي" لسه 12 قاعدين مع بعض شويه

فرح : هتاخر

انا : لا مش هتتاخري ولا حاجه ياست هاخدك بالعربيه ارميكي نحية البيت

فرح : انت معاك عربيه؟

انا : مش انتي عايزه نبقي صحاب

فرح : اه

انا : طب خشي استحمي وروقي علي حالك واخرجي لابسه عشان ماقومش انيكك تاني وانا هحكيلك كل حاجه

فرح : لا لاا انا قايمه اهو "بتوطي تاخد هدومها من ع الارض قومت مديها علي طيزها" ااااه

انا : كنتي فيين يالحمه لما كنا جزارييين

فرح : ايفيهاتك رخيصه نيك

انا : امشي زبري بيقف تاني

فرح : احاااا "وقامت جاريه ع الحمام وانا ولعت سجاره والعيال كانت سايبه اكل وخمره في التلاجه"

انا : اخلصي عشان هاكل لوحديي

فرح : حااضر بلبس هدومي

انا : طب مستنيكي برا

فرح : "جت لقيتني حاطط كوبايتين فاضيين وازازة الخمره في النص والاكل محطوط" انت حاطط دول كدا ليه؟

انا : بيفكروني بزبي وبضاني اما يكون وراهم طالعه

فرح : هههههه طب كل كل عشان ماقومش اكلك

انا : هتاكليني ازاي بقي؟

فرح : يبني ده انا اخبيك بين بزازي واقول ماشوفتكش

انا : احا انتي بتاكلي ببزازك؟

فرح : ااه يبني امال هما كبرو كدا ازاي

انا : انا قولت برضو الحجم ده مش طبيعي عند واحده في سنك احا ده الي قدك كلهم عندهم لمونتين والفاجره فيهم عندها برتقان انتي جيبتي البطيخ منيييين

فرح : رباني

انا : كسمك "وبصب توتين" خدي اشربي ده عشان ننزل

فرح : لااا اخااف

انا : يابنتي ده توت عادي

فرح : لا احاا هتعمل زي النفسين

انا : لا دي اخف بكتير نيك دي هتعدل دماغك ارفعي مره واحده كدا شوفتي سهله ازاي معملتش فيا حاجه

فرح : كدا "وقامت رافعه"

الشيطان : يخي اعوذ ب**** من الانسان الرجيم

انا : بس يالا يابن المتناكه

فرح : انت بتكلم مين؟

انا : الشيطان

فرح : انت مخك بايظ خااالص يلا ننزل وعايزاك بقي تحكيلي القصه وانا في الطريق

انا : قصة ايه دي؟

فرح : مش سالتك ع العربيه وقولتلي البسي وهبقي احكيلك عايزه اسمعك

انا : بصي انا معرفكيش نيييك ومش صاحبتي اوي يعني دي تالت مره اشوفك

فرح : وسيبتلك جسمي الي عمري ماسيبته لحد يعني لازم تثق فيا

انا : طب انزلي وانا هحكيلك "في العربيه" بصي ياستي انا عايزك ماتفتحيش بوقك غير لما اخلص ماتقاطعينيش من الاخر ولو كلمه طلعت برا مش هتعيشي لتاني يوم انا مش بهددك انا بنورك

فرح : ماتثق فيا بقي شويه في ايه

انا : طب بصي الحوار بدأ من حوالي 3 شهور اشتغلت انا وناس صحابي في الكوكايين

فرح : كوكايين!!!

انا : مش قولت متقاطعيش كسمي

فرح : حاضر

انا : كنا يادوب شوية ناس بتوصل اول صفقه عملت فيها فكره حلوه وعجبت الراجل الي احنا معاه بس معجبتش الي كان بيستلم مننا في تاني صفقه انا قررت اعمل حسابي والي انا حسبته حصل فعلا الراجل ده بلغ عننا ف عرفت الراجل برضو اننا اتغدر بينا بس انا كنت عامل حسابي وصفقه ورا صفقه ورا صفقه عملنا مبلغ كويس جدا وانا كنت حاطط الي بلغ عني ده في دماغي اووي اتفقت مع الراجل الي انا شغال معاه اني هسجنه وهاخد فلوس الصفقه دي وكوكايينك هيبات في حضنك كان طالعلي منها مبلغ كبيييير جداااا جزء من المبلغ ده في جيب الظابط الي انا اتفقت معاه ع الحوار وجيبت الشقه الي فوق دي بقت مكان التجمع بتاع الشله بتاعتي وجيبت العربيه وبعدها بفتره واحد صاحبي وقع في ايده حتة اثار قدرت اخلص فيها بس هنا كانت المفاجأة والصدمه في نفس الوقت الي اشتراها مني كنت انا معرفهوش وانا رايح بس اكتشفت انه صاحب عمري الي كان مسافر اتاريه بقي كان شغال في كاري برضو وقرر يكبر نفسه ودخل في الاثار وحاليا فاضل 5 ايام علي اكبر صفقه انا اتحطيت فيها الصفقه دي تخلص واكون امنت مستقبل احفادي انتي مبرقه ليه في حاجه؟

فرح : هههههههههه هههههههههه

انا : مالك ياماما

فرح : انا مش مكدباك في ولا حرف بس ليه كل ده؟ الفلوس دي كلها الي معاك والي هتجيلك انت مستفيد منها ايه ده انت حتي مش عارف تظهرها قصاد الناس من كترها حبيبتك بقي ولا خطيبتك دي تعرف حاجه امك تعرف حاجه اهلك يعرفو حاجه عن ده كلو؟

انا : مسيرهم هيعرفو ويفهمو اني بعمل كدا عشانهم

فرح : بعمل كدا عشانهم بعمل كدا عشانهم انا سمعت الجمله دي فيييين اااه في التليفزيون كلها بتقول كدا بس انت مابتعملش كدا عشانهم انت بتعمل كدا عشان الطمع عايز كل حااجه فلوس وحب واحترام الناس وعايز كل حااجه ليه كل ده بقي تقدر تقولي هتاخد معاك ده كلو لما تموت؟ جينا من التراب وهنروح في التراب ومش هيتبقي ااي حاجه من ده كلو ببساطه كدا كلو هيروح كلو في الاخر هيبقي رمااد استفادت انت ايه؟

انا : زي ما انتي قولتي احترام الناس في الدنيا دي الي معهوش بيتداس باوسخ جزمه من الي رايح والي جاي الي معهوش ولا يلزمه احترام ولا حب ولا اي حاجه ويجي امين ابن متناااكه ملهوش اي لزمه في الدنيا يسب ويلعن ويطلع دين ام الراجل الغلبان الي كل همه في الدنيا انه مينامش من غير عشا الناس الغلابه بتتخانق علي لقمة العيش ال100 جنيه بنت المتنااكه الي ولا ليها 60 لزمه وماتجيبش كيلو لحمه يجي واحد ابن متنااكه يستعبد بيها العامل الغلبان 12 ساعه وممكن اكتر ههههههه اعيش العيشه دي ليه واتداس واهلي يتداسو بالجزم ليه وولادي يجو الدنيا يتناكو فيها لييه يرضي مين ده ماتردي عليا مش قلبتيها دراما سكتي ليه هاا اقولك انا سكتي ليه عشان كلامي كلو صح اكبر عدو هو الفقر والجوع والذل ابن المتناكه الي معاه بينيك الي معهوش وانا مش عايز اتناك انا احط زبي فوق الدنيا وفوق اي ابن متناكه ع الكوكب يفكر يهوب نحيتي ولا اخلي اي ابن متنااكه يدوس عليا رديي

فرح : مش عارفه ارد اقولك ايه اهدي طيب شويه

انا : اهدي شويه مش انتي الي قعدتي تتكلمي دلوقتي اهدي؟ احاا

فرح : خالد انا خايفه عليك

انا : لا متخافيش عليا انا هبقي كويس اووي طول مانا جيبي مليان

فرح : براحتك ع العموم احنا صحاب ومش هبعد عنك عشان حكيتلي سرك وسرك في بير

انا : "هديت شويه" خلاص يافرح عادي روحي انتي بقي عشان اتاخرتي

فرح : "بتبوسني من خدي" ماتزعلش من كلامي سلام

انا : سلام

"فرح مشيت بعد ماصحت ضميري شويه وكسم البضااان"

انا : ولا يابن المتناااكه نام بدل ما اقتل كسمك

ضميري : انا اسف و**** ياكبير اهو "وقام نايم"

انا : ااااه وبعدين بقيييي في الي جااي انا لسه خاايف "مازن بيرن" اييه يابضاان

مازن : الحقني ياخالد انا في مصييبه

انا : خخخخخخخ بتقول ايه

مازن : رحمه اتخطفت

مازن : زي مابقولك والي خطفها هددني ادفعله 10 مليون يا اما هيقتلها

انا : احاااا طب هو مكانه فين ده وانت فيين

مازن : انا ع القهوه هنعمل ايه

انا : ده علي جثتي انه ياخد ورقه من فلوسي

مازن : طب والحل طيب هتسيب رحمه تموت

انا : هتتحل ياصاحبي انا في ضهرك

مازن : ماشي انا هستناك ع القهوه

انا : اعرفلي مكان كسمه حالا وقوله الفلوس هتجهز بالليل

مازن : حاضر انا هروح استناك

انا : مسافة السكه

....

مازن : "دخل علي شهد" اقعدي ياشرموطه ماسمعش حسك

شهد : طب ممكن افهم في ايه؟

مازن : ششششش لو اتكلمتي تاني هفرغ الخزنه في دماغ كسمك

"بالظبط كدااااا مازن رحمه قالتله اني نمت معاها وعايز ينتقم بس هينتقم ازاي هنعرف"

مازن : احبسو كسمها ولو عرفت ان حد دخللها بوق مياه هنيكو

الرجاله : حاضر يامازن بيه

مازن : ان ما وريتك يابن المتنااكه

"في مشهد اخر"

انا : الو اشرف بيه حضرلي رجاله بسلاح النهارده بالليل

اشرف : في حاجه ولا ايه؟

انا : شوية اكشن كدا من نفسي ياعم اخلص

اشرف : حاضر عايزهم امتي وفين

انا : يجهزو وعلي رنه يكونو قريبين من فيلتك هعدي انا ومازن بالعربيه

اشرف : تمام انا مستني تليفون منك

"روحت لمازن ع القهوه"

انا : هاا يبني عرفت مكانهم فين

مازن : اه خاطفينها في مخزن وقولتله اني جاهز قالي لو مجيتش بطولك هيموتوها

انا : فكك الناس دي همها الفلوس وانا كلمت اشرف بيه يجهز رجاله مالك مقلق كدا ليه يالا ماتنشف عدينا باصعب من كدا

مازن : لا معديناش باصعب من كدا ماهي لو اختك انت كنت حسيت

انا : هتتحل ياصاحبي قولتلي المعاد امتي

مازن : قالي تيجو الساعه 9

انا : طب هنيكلك كسختهم اتقل بقولك ايه موسي بيرن عليا

مازن : طب رد ومتقولهوش حاجه

انا : اشطا ، الو ايه يارايق لا لا معايا بنتفسح شويه هنخلص علي بالليل كدا مااشي سلام

مازن : عايز حاجه ولا ايه

انا : لا بيقولي انهم متجمعين وبيسال عليا انا وانت

مازن : كسمه انا مش رايقله

انا : اهدي ياصاحبي خد ولع ولع

مازن : انت ياعم معندكش كسم ددمم ليه؟

انا : دي سجاره ياعم هو انا بقولك تعالي نيكني "مازن ولع السجاره وموبايله رن قعد يتحنكش ويتمنيك شويه"

مازن : اه الفلوس جهزت بس ب**** عليكو ماحد يلمسها ماشي هنتحرك اهو

انا : ايه الكلام

مازن : قالولي ع الفلوس ماتيجي نروح نجيبها ونخلصها من غير ددمم

انا : لا اتقل انت ماتبقاش حتة بهيمه بقي

مازن : فكر بدماغك

انا : لا انا بفكر بزبي لو حصللها حاجه موتني ياعم انت عبيط دي اختي

مازن : ما انا عارف انها اختك ياصاحبي

انا : طب ايه مش هنتحرك؟

مازن : يلا بينا

"خدت العربيه وطلعت علي فيلا اشرف ورنيت عليه"

انا : الو ايه ياباشا انا قدام الفيلا اهو

اشرف : طب امشي قدام شويه هتلاقي 4 عربيات هما عارفينك كويس انت بس هتتحرك وهما وراك

انا : ع الرايق سلام ، معاك سلاح

مازن : لا معيش

انا : طب خد ده

مازن : ماشي

"وصلنا للمكان"

انا : يبني انت متاكد من المكان ده؟

مازن : هو الي في اللوكيشن اهو

(وصف المكان)

"منطقه فاضيه عباره عن مخازن مقفوله وفي مبني بدورين واقف فيه حراس"

انا : شايف يالا الحراس دول؟

مازن : اه يبقي اكيد هو ده المبني

انا : طب بعقل بقي يارجاله اطلعو خلصو علي كسمهم ناخد البنت تاخدو فلوسكو وزياده

الرجاله : امرك يابيه

انا : لما تحسو ان الجو هدي شاورولي اطلع انا ومازن

واحد منهم جاب الاتنين الحراس الي واقفين برا بمسدس كاتم صوت وشاورلهم يطلعو وراه ولما كلهم طلعو ببص ورايا

مازن : "موجه السلاح في وشي" بقي انت يالا تعمل في اختي انا كدا بتستغفلني؟

انا : انت بتقول ايه يالا انت عبيط ولا شارب حاجه؟

مازن : قدامي ياكسمك ولو سمعت حسك مش هيبقي فيك نفس تطلع حس تاني

انا : عايز ايه يامازن احاا نزل المسدس ايه الهبل ده يابن المتناكه انا اخوك

مازن : خخخخخخخخخخخخ اخو مين يابن المتناكه انا ماليش غير اختي الي انت استعرصتني ونمت معاها

انا : يبني محصلش

مازن : خخخخخخخخخخ لو قولت محصلش دي تاني هفرغ الخزنه في كسمك ملكش ديه عندي

انا : طب حصل يسطا غلطه ومش هتتكرر

مازن : اااااااه غلطه اتحرك بس قدام شويه ايوااااا اقف هنا

انا : يامازن اعقل مش عشان غلطه زي دي تموت صاحبك الي اتربي معاك والي كان كل اسرارك معاه

مازن : هو هو الخول ابن المتنااكه الي استغفلني

انا : "بزعق" يااااعم افهم بقي كانت كسم غلطه وكنت شاارب

مازن : ليه كدا ليه ياا ياصاحبي يا اخويا ياللي فتحتلك بيتي وكنت لما تقع في مشكله ببقي في ضهرك وكنت فاكر ان انت في ضهري

انا : خخخخخخخخ ما انا في ضهرك اهو امال انا جاي هنا ليه وعشان مين هو انا مش جاي عشان اقف في ضهرك ونرجع اختك

مازن : لااااا ياحبيبي انت هنا عشان الفلوس ياخي يحرق كسم الفلوووس

انا : لو كنت خايف علي فلوسي انت كدا كدا مش هتعرف تقرب منها غير بمزاجي لو ماكنتش في ضهرك كنت هقولك كسمك انا ماالي لو ماكنتش اخويا ماكنتش هعرفك اي حاااجه من الي بتحصل وبعدين دلوقتي كسم الفلوس؟ ههههههه انت متناقض نيييييك مش انت الي قعدت تجر رجلي للسكه دي وانت الي قعدت تقولي يوسف عنده حق وعايزين نعيش بتغير كلام كسمك ليه دلوقتي نزل سلاحك يامازن ويلا نمشي احسن

مازن : يااااه تعجبني اوي لحظات الضعف دي بس ملحوقه ياصاحبي انا مش هنتقم فيك في اختك ونبقي خالصين بس ابقي خلي بالك بقي من حبيبة القلب ياكسمك

"واحد من الرجاله بيشاور ان مافيش حد من فوق وانا شاورتله بخباثه كدا انه يسكت"

انا : حبيبة قلب مين

مازن : شهد حبيبتك خطيبتك

انا : خخخخخخخخخخ كلو الا دييي ياولاد المتنااكه الي هيقرب منها اخد في كسمه اعداام وقتي

مازن : ياحراااام "بعلو صوته" طب واختي ياكسمك الي من لحمي ودمي اييييه خخخخخخ مش فاكر عملت ايه عشان شوية عيال بصو بس لاختك وانا ساعتها مجليتكش كنت في ضهرك نيييك "بيخبط بايده علي صدره" اخوووك تعمل فيا انا كدا

انا : اختك الي شرموطه مش وصلنا لحد هنا يبقي تسمع للاخر بقي ياكسمك

مازن : اخت مين الي شرمووطه يابن المتنااكه انت مش انت الي شربتها

انا : خخخخخخ اسمع بقي يابن المتناكه اختك الي شرموطه وبتتناك وشايله ازباار علي كتفها انا ااه نيكتها وهي شاربه بس زي مانيكتها وهي شاربه نيكتها وهي فايقه بشوقها يوم ما امك كانت تعبانه اااه بتبصلي ليه ماتستغربش انت الي اختك متناكه بنت متناااكه اقولك ع الكبيره بقي عارف مين الي ركب قبلي ياكسمك؟ اقولك انا فاكر لما ابراهيم كان مطرود من البيت وبات عندكو هو الي ركبها عرفت منين بقي ياخالد اقولك انا عرفت منين يا اخو الشرموطه ابراهيم كان ضارب معانا في نفس اليووم ده اه و** صدف بنت شرمووطه خخخخخخخ اسمع للاخر بقي مش شهد معاك؟ اسمع يومها هلفط بكلام ابن متناكه زي انا نيكت اخت مازن وحاجات بنت لبوه كدا ساعتها انا قولت ليوسف فكك منو ده مش شايف بس الي اكدلي ان اختك طيزها مفتوووحه اه و** زمن ابن متناكه ماتفتحش بوقك دلوقتي احااا اخلص كلامي ده ناقص تكون انت نيكتها ياجدع ساعتها انا نزلت اروح ونيكت اختك قدام الباب الساعه 2 بالليل كدا كنت انت نايم لو تفتكر ساعتها انا مرضيتش المسها تاني ومقولتلكش بدل ماتعمل فيها حاجه او تعمل حاجه في ابراهيم وكلمته بيني وبينه وقالي انه كان شارب والانسان خطاء وبتاع ده اي حد بيصطبح بيخش يفضي في اختك يخي احا واحب اقولك ان ابراهيم مش الاول البت بتمص حلو اووووي ودي مش خبرة مره ولا اتنين دي خبرة مرا شرموطه علي ابوووه قبل ماتحاسبني حاسب اختك تؤتؤتؤتؤ انت بتدمع؟ ده انت في موقف قوه دلوقتي وسلاحك في وشي

مازن : هقتلك واقتله وهنيك اي حد يجي علي سكتي "بتقدم نحية مازن بخطوات بطيئه نييييك" ارجع ورا هتقلك "بتقدم تاني" هقتلك بقوولك

انا : هي موته ولا اكتر ياولااد المتناااكه "وبقرب منو تاني قام ضارب طلقه في دماغي" ااااااااه

مازن : "مذهول نييييك" احا!

انا : ههههههههههااااي كل ده ملعوب ياكسمك

مازن : ازااااي

انا : هقولك "طلعت سلاح من ضهري وضربت طلقه في الجو ووجهته نحيته" ده بقي المليان ياكسمك ارمي البتاع الي في ايدك ده واتعلم من عمك هههههههاااا خخخخخ صعبان عليا نيييييك نيييييييك اخرس بقي واسمع

"بعد ما مازن كلمني ب5 دقايق بالظبط قولت ارن علي رحمه يمكن حد يرد عليا والي حصل ان رحمه الي ردت"

رحمه : الو

انا : رحمه!

رحمه : عايز ايه ياخالد

انا : بطمن عليكي يارورو وحشتيني

رحمه : ابعد عني ياخالد انا واحده مخطوبه دلوقتي وعلي وش جواز

انا : اماال ايه هننيكه سوي دي

رحمه : عقلت خلاص لو سمحت ماتتصلش بالرقم ده تاني

انا : احااا بقي بتلاعبني انا يابن المتنااكه! "برن علي شهد رقمها مغلق" ااااه دي كدا كملت لو الي في بالي صح انا هنيكك لحد ماتقول يابس

"مشهد القهوه"

انا : "لما قولتله موسي بيرن كان سامي" الو ايه يارايق

سامي : ايه ياخالد شهد مش هنا وبرن عليها مقفول

انا : لا بنتفسح شويه كدا

سامي : هتتاخرو

انا : لا هنخلص علي بالليل كدا

سامي : خلي بالك منها

انا : مااشي سلام

"وقتنا الحالي"

مازن : ااه طب اقتلني احسن بقي عشان مش هتوصل لحبيبة قلبك ياخول برضو وهحرق قلبك

انا : هههههه مضحك نييييك يالا اي ده ماتقدم في مسرح مصر هتغطي علي ربيع تاخد عندك التقيله؟ خد عندك شهد انا جايبلها ايفون وانا الي عامللها فيه كل حاجه يعني كسمك قافل الموبايل بتاعها كدا انت شبح؟ هجيبها لو في بطن الحوت

مازن : طب بص وراك كدا

انا : "لوحت راسي لقيت واحد موجه سنايبر عليا بليزر وقومت باصص لمازن تاني ومشاور للرجاله فوق قامو مصفيين كسمه" انت نسيت الرجاله ولا ايه يالا انت غبي نييك تاخد سجاره؟ امسك "حدفتله سجاره قام ماسكها" نولعها بقي "قومت راشقله رصاصه في فخدته"

مازن : اااااااااه

انا : رجالتنااا خدو ابن المتناكه دي ارموه في اي حته وورايا

مازن : انا عملتلك ايه لكل ده؟

انا : ضربت عليا نار وكنت فاكر نفسك هتموتني بس انا مش هموتك انا هعذب كسمك "واحد من الرجاله خد مازن في عربيه راح رماه في مخزن بتاع اشرف وربط كسمه رماه زي الفار في حين ان الباقي ركبو وجم معايا وطلعت علي المكان الي فيه شهد لقيتها مربوطه في حديد قولت للرجاله تروح عشان شهد ماتشكش في حاجه اصل مكانش في حد الغبي ابن المتناكه خد الرجاله كلها معاه"

انا : شهد "وروحت حضنتها" فيكي حاجه حد لمسك؟

شهد : "بتعيط" خاالد هو في اييه مش ده صاحبك؟

انا : صاحبي بس كان طمعان في فلوس ابويا وكان عايز يعمل فيا زيك عشان يهدد ابويا بان احنا الاتنين معاه ويقدر يساومه بس اتحلت ياحبيبتي انا كويس وانتي كويسه اهو

شهد : انا خايفه اووي ياخالد

انا : ماتخافيش ياحبيبتي احنا سيطرنا علي كل حاجه وبلغت البوليس واتمسك هو وكل الي معاه متخافيش وماتجيبيش سيره لحد باللي حصل ده عشان اهلك هيقلقو وابويا هيفضل سين وجيم وهي حلوه اوي علي كدا صاحبي او الي كان صاحبي دلوقتي مرمي في الحجز وكل حاجه هتتعرف بس مش دلوقتي

شهد : حااضر بس زمان عمو سامي قلقان عليا اووي

انا : لا انا طمنته وقولتله اني خدتك وخرجنا "بحضنها" يلا بقي الساعه داخله علي 12 هيقولو ايه مخطوفه؟

شهد : انت ليك نفس تهزر

انا : تعالي انتي ماتبهدلتيش يعني انا قولت هاجي الاقيكي عريانه ولا وشك واخد بشله ولا هدومك مقطعه انتي زي الفل اهو يلا بينا

"ثم قام خالد من النوم وادرك ان كل هذا ما كان الا حلم نشكركم علي الدعم المستمر ونلقاكم في قصه اخري"

انا : خخخخخخخ احنا هنهزر

المخرج : ياعم بنضحك سوي في ايه نيهاهاها

نكمل القصه بقي

شهد : طب ماشي اسندني ياخالد دايخه

انا : كلتي؟

شهد : لا مكلتش اي حاجه من ساعة ماصحيت

انا : طب تعالي طب اركبي وهنعدي نجيب اكل

شهد : عربية مين دي ياخالد

انا : عربية ابراهيم هو انا هاجي اخدك في اوبر يعني اركبي ياشهد بقي ماتقرفيناش

"خدتها وطلعنا علي ابو مازن ضربنا اتنين شاورما سوري وروحت روحتها"

سامي : ايه ياخالد التاخير ده كلو كدا عيب

انا : معلش ياعمهم اصلي خدتها وروحنا التجمع ف الوقت خدنا وانت عارف مشوار التجمع رخم ازاي

سامي : ماشي ياحبيبي بس ماتقلقنيش كدا

انا : غلطه ومش هتتكرر ياكبير اخلع انا عشان عايز انام تصبح علي خير

سامي : وانت من اهله

انا : "موبايلي بيرن" احححلي من الشرف مافيش انت فين يسطا

موسي : انا قاعد انا وحبيبه في شقتها

انا : بتنيك يابا **** يسهلك ياعم

موسي : طب انت فين ننزل نودع مصر شويه

انا : انا مشغول شويه كدا هرن عليك بكرا

موسي : في حاجه ولا ايه

انا : هحكيلك كل حاجه بكرا يلا سلام دلوقتي

"روحت ع المخزن الي مازن مرمي فيه ومعايا 3 رجاله وحوش ولاد متناكه (عباس ، رجب ، شريف) اسامي بنت عرص مرعبه اصلا ومازن رجله اتصفت تقريبا"

انا : ماتشوفولنا يارجاله اي دكتور شمال كدا اصل انا ميرضيش رجل صاحبي يفضل فيها رصاصه "بدوس عليها جامد نييييك"

مازن : اااااااه ارحمني ابوس ايدك

انا : رحمة ايه رحمه دي تبقي اختك المتناكه يا اخو المتناكه بص انا هخليك مافيش فرق بينك انت واختك النهارده هعرفك ازاي تطلع الشيطان الي جوايا يابن المتناكه بقي عايز تقتلني وتخطف شهد؟ انت كسم الافلام ناكت دماغك وفكرك ان البطل بيموت بالسهوله دي؟ احااا ع الدنياااا

مازن : طب سيبني بص خد كل فلوسي بس ابوس ايدك سيبني

انا : وهو نصيبك ده بالنسبه للفلوس الي جايه فلوس؟ انا هخليك تعمل حاجه واحده وهرحمك بس تطلع برا البلد

مازن : ومش هتاذي اختي؟

انا : اختك مجاتليش علي سكه هتسمع الكلام؟

مازن : حاضر

انا : "طلعت موبايل مازن وفتحته ببصمة وشه ودخلت علي شات رحمه" بص يابن الشرموطه لو زودت او قللت حرف هقتل كسمك

مازن : هقول ايه

انا : "طلعت ورقه كتبت فيها كلام" هفتح فويس هتقول الكلام المكتوب هنا بالحرف

مازن : حاضر بس سيبني

انا : طب قول "فتحت الفويس"

مازن : رحمه انا هسافر برا مصر انا ولا هقدر ابص في عينك ولا في عين خالد بعد الي حصل ومش هقدر ااذيه يارحمه عشان زي ماهو غلط انتي غلطي وانا مش هينفع اقتلك خلي بالك من اختك وانا هغير الرقم ده ومش هتلاقولي طريق من دلوقتي

انا : شاااطر يابن المتناكه

مازن : سيبني امشي بقي

انا : انك تذل الي قدامك دي متعه رهييييبه خليك هنا اهو الدكتور وصل هفكك عشان نطلع الرصاصه ولو اتكلمت هنيكك ومش هتطلع

مازن : "باصص في الارض" حاضر

"الدكتور دخل شال الرصاصه من رجل مازن وكتب علي ادويه عشان الجرح وكلام ابن متناكه من ده وخرج برا كسمه يعني ماعلينا"

انا : اسيبك لبكرا اكون حضرتلك ورقك واغور كسمك اشكال بنت متناكه تعر اخواتها شراميط "طلعت برا وايه كسم الجلاله والذل الي انا بذلها للواد دي انا متكيف نييييك ولسه اطلع انام بس وافوق لكسمك بكرا"

"في بيتنا"

انا : ايه ياحجوج انت لسه صاحي

بابا : زهقان شويه كدا انت فينك من الصبح

انا : كنت خارج انا وشهد وبعدين قعدت مع العيال شويه

بابا : وشغلك؟

انا : ياعم انا من امتي بشتغل يوم الجمعه انا داخل انام تصبح علي خير

بابا : وانت من اهله ياخويا

"دخلت لقيت داليا نايمه قومت مرمي ع السرير التاني وصحيت الساعه 10 علي موسي بيرن"

موسي : الحق يسطا احااا

انا : في ايه ياعم ع الصبح

موسي : انا صحيت بدري

انا : ياعم يحرق كسم معرفتك لكسمي لكسم اليوم الي فكرت فيه اتولد

موسي : ياعم مبضون انزل نقعد شويه انا وانت وحبيبه

انا : كسم حبيبه الي بقت صاحبتنا دي انا عاملك مفاجئه بنت متناااااكه

موسي : طب قول

انا : هتتبسط اتقل بس هفطر واجيلك نقعد شويه وهوريهالك بالليل

موسي : ماشي سلام

انا : الوو ايه يافرح انتي عرفتي اني قفلت مع موسي منين

فرح : موسي مين

انا : اااه انتي مش عارفاه صح

فرح :انا زهقانه اوووي انت فين

انا : انا نازل اقعد مع واحد صاحبي تيجي؟

فرح : اجيلك فين

انا : تعرفي تيجي الزمالك؟

فرح : اه سهله

انا : ولا اقولك انا هاجي اعدي عليكي احسن سلام "شهد بترن" انا فاتح سنترال ولا ايه! ، الو ايه ياشوشو

شهد : انت فين

انا : عندي مصلحه كدا هخلصها واكلمك انتي عامله ايه

شهد : تمام

انا : طب خلي بالك من نفسك

"تسالني بتهرب من شهد ليه هقولك خايف منها عشان الي حصل وهتقعد تسال وانا مش رايق دلوقتي دخلت علي فرح وركبت معايا"

انا : يااااه وحشتيني اوووووييي

فرح : انا مش كنت لسه معاك امبارح انت هتحور

انا : ماطبيعي احور يعني ما كلها دايره حوارات

فرح : طب هات سجاره

انا : انتي مش بتشربي سجاير ليه مابتجيبيش لنفسك؟

فرح : بجيب ياعم بس مابعرفش اخش بيها البيت اخلص بقي

انا : هتيجي بعد ربع ساعه تقوليلي روحني انزلي من دلوقتي

فرح : لا انا قولت لبابا اني خارجه مع صحابي وهتاخر شويه

انا : ع الراااايق

"طلعنا علي موسي وحبيبه في الكافيه الي قاعدين فيه"

موسي : ايه يارااايق واحشني نيك و****

انا : كسمك

موسي : امال مين ال اااا

فرح : انا فرح صاحبة خالد "وبتسلم علي حبيبه" ازيك

حبيبه : انا كويسه

انا : قالبه وشك ليه هي ناقصه نكد!

حبيبه : متضايقه شويه ياعم في ايه

انا : مالك ياستي

موسي : علي كدا من امبارح وكنت بايت معاها في البيت بحاول اعمل اي ابن متناكه يخليها تفك برضو زي ماهي

فرح : ايه ده هو انتو بتباتو مع بعض وعادي كدا

انا : دول حوار كبير سيبنا منهم دلوقتي

موسي : امال مين دي اول مره اشوفها معاك

انا : دي فرح نسيبة مازن بس انا وهي بقينا صحاب وكدا فاهم

موسي : هي دي الي حكيتلي عنها

انا : ااايواا

فرح : حكالك ليه

انا : رد حكيتلك ايه

موسي : قالي انه عرف واحده زي القمر

فرح : خالد الحقني انا بتشقط

انا : "بخبط علي وراكها" متخافيش ده خول

موسي : طب فخمني شويه طب ماتبقاش ابن متناكه

انا : لا انا ابن متناكه ملكش فيه موسي ده بقي ياستي صاحبي الي اتفاجئت انه استلم مني الي حكيتلك عنه امبارح

موسي : خخخخخخ انت قولتلها؟

انا : يابن المتناكه هتلم علينا الناس اه قولتلها وواثق انها مش هتطلع كلمه برا صح يافروحه

فرح : سركو في بير

انا : "ببص لبزها" هموت واشوف البير ده

فرح : ههههه اتلم عشان ماقومش المك

حبيبه : انا هطلع انام مصدعه فشخ

انا : يابنتي ماتقعدي هو في ايه ببوزك ده

حبيبه : تعبانه ياخالد يوم تاني نبقي نقعد سوي

انا : طب خدي موسي معاكي طب يوصلك طالما تعبانه

حبيبه : احنا جايين بعربيتي وكدا كدا البيت قريب يعني بص انا هاخد العربيه وانت خد موسي

موسي : بعتني بكاام ياعشري

انا : قرص الكوفان ياصحبي خلاص يابوبا اخلعي

موسي : طب ايه الكلام انا مبضون نيك

انا : الكلام انك تطلب اوبر وتشوف انت رايح فين عشان البت دي عمرها ماخرجت معايا وعايز افسحها

موسي : ابو النداله ياصاحبي

انا : بس انا مش فاكر اني نيكت امك

موسي : كسمك ياصاحبي

انا : هكلمك بالليل عشان المفاجأة ها سلام

"خدت فرح وركبنا العربيه كانت الساعه 12 كدا"

انا : بقولك ايه الساعه دلوقتي 12 انتي معاكي لحد الساعه كام؟

فرح : يعني 8 ، 9 كدا

انا : اشطا نيييك ماتيجي نقعد ع البحر

فرح : النيل قصدك

انا : لا البحر

فرح : فين البحر ده

انا : في اسكندريه

فرح : **** نفسي اروح هنااك اوووي

انا : طب هاتي بوسه وهوديكي "باستني من خدي" لاااا من بوقي مابتكيفش من البوس ده

فرح : "باستني من بوقي" مبسوط كدا

انا : انا بحبك علي فكره

فرح : يبني انت مش خاطب؟

انا : مش شرط اكون بحبك بمعني اني عايزك شريكة حياتي ونرتبط وكل ده الكلمه حلوه وبتفرح وتتقال لاي حد ليه معزه عندك

فرح : بس انا قلبي رهيف وهعيط "بالقلم علي وشها" اااه خلاص انا اسفه اتحرك بقي

"خدت فرح وروحنا اسكندريه في عز الشتا كسممم المتعهههه الشوارع جميله نييك من غير زحمة الناس الي بتصيف"

فرح : انا عايزه انزل اجري في الشارع

انا : كسم الهيرمونات بتاعتكو دي احا

فرح : "بتحضنني" انا مبسوطه

انا : ماطبيعي تبقي مبسوطه لما تغيري الروتين

فرح : "بعدت عني" خالد انت مش مسافر الاسبوع ده؟

انا : اه

فرح : خدني معاك

انا : بقولك ايه تعالي ننزل نقعد ع البحر ونتكلم .... ايه بقي العبط الي بتقوليه ده

فرح : بيعاملوني وحش اوي ياخالد كلهم بيعاملوني علي اني الخدامه بتاعتهم

انا : عادي يافرح ما انتي الصغيره انا اختي التوأم عشان نزلت قبلها بدقيقتين ذاللها في البيت

فرح : مش اقصد ع الطلبات لو علي دي سهله بس هما كلهم بابا وماما واخواتي بيحسسوني بكره انا مش حاسه اني منهم يعني الخدامه بتاخد كلمه حلوه حتي انا لا

انا : طب مش ابوكي وامك دول الي ملبسينك اللبس ده؟ ومش هما الي جايبينلك الموبايل ده؟ ودروسك واكلك وشربك

فرح : كل ده مايفرقليش انا مش عايزه حد ياذيني بكلامه انا الي رايح والي جاي بيبخ في وشي كلام زي السم عارف انا لما فكرت اسيب اول واحد يجي يقفشلي وامصله والموضوع ده اتكرر 5 مرات انا ماكنتش بعمل كدا عشان انا شرموطه انا بعد كل مره كنت بستحقر نفسي فوق ماتتخيل بس عايزه احس اني انسانه مافيش حد حبني كلهم بصو لجسمي ومحدش قالي كلمه حلوه كلو شايفني شرموطه بس انا عايزه اعيش مش اكتر

انا : "بوستها في خدها وخدتها في حضني" طب قوليلي بقي انتي فكرك لما تسافري معايا هتبقي مبسوطه؟

فرح : اه هبقي مبسوطه اووي اني بنام من غير ما اسمع كلامهم او اشوف وشهم

انا : طب ما انا كدا كدا هرجع

فرح : انت معاك شقه قعدني فيها ارجوك

انا : طب بصي انتي تروحي النهارده وتاخدي قرارك بهدوء كدا ولو شايفه ده هيريحك هعملهولك

فرح : خليك جنبي

انا : انتي اختي ياهبله يلا بقي نقوم نمشي عشان البيرفيوم الي انتي بتحطيه ده بيوقف زبي وممكن انيكك في الشارع

فرح : ههههه طب انا عايزه اشرب قهوه

انا : ماشي استنيني في العربيه هجيبهالك واجي "روحت وجيت ركبت مع فرح طلعت سجارتين شربناهم مع القهوه ووصلنا القاهره علي 7 كدا وصلت فرح" زي ماقولتلك ماتتسرعيش في قرارك

فرح : ماشي باي

انا : باي ، الوووووووو

موسي : ايه يابن اللبوه ودني وجعتني

انا : طب انت فين

موسي : انا طلعت لحبيبه وقاعد فوق من الصبح

انا : طب هعدي عليك بس ماتجيبهاش معانا

موسي : نايمه اصلا

انا : اشطا سلام "وصلت عند موسي كان مستنيني تحت" عاملك بقي حتة دين مفاجأه هتخليك تشخر للصبح

موسي : طب وريني

انا : بص "خدت موسي ووانا في الطريق حكيتله قصة مازن من الاول وكل حااجه بقي واحنا اصلا كنا رايحين المخزن الي مازن فيه"

موسي : احاااا يعني انت وابراهيم نيكتو اخته؟ من غيري؟

انا : منيوووووك

موسي : كسم مازن يعني هي الي شرموطه وهو غبي انا مش عارف انت مقتلتهوش ليه

انا : يبني مش صاحبك ده؟

موسي : انا ماليش صحاب في الشله دي غير انت وجو وجو بقاله فتره كدا مقضيها خروجات وفسح ومفضلنا انما مازن ده ابن متناكه

انا : اصيل ياصاحبي بتشجعني كل يوم ع الخولنه

"وصلنا المكان ودخلت لقيت ال3 رجاله"

انا : ايه حد عمل فيه حاجه؟

عباس : لا بياكل وبيشرب وزي الفل

انا : شوفت ياصاحبي مخليتش حد ياذيك ازاي

موسي دخل : خالد ايه الي انت بتعمله ده

مازن : موسي الحقني ابوس ايدك

موسي : ههههههه طب بوس

انا : جامد نيييك بقولك ايه يالا ماتيجي نلعب

موسي : نلعب ايه

انا : انت اختار واحد من الرجاله ينيكه وانا اختار واحد والتالت الي مش هنختاره يمسك التايم الي يجيبهم اسرع خسران

مازن : انت بتعمل كدا ليه

انا : شرير معلش هاا يازبي موافق

موسي : طب انا هختار الراجل ده "بيشاور علي شريف"

انا : وانا هختار رجب معلش بقي ياعم عباس انت الدور الجاي

عباس : لا انا بنيك نسوان بس

انا : خلاص نبقي نخطفلك حرمه تروق عليك رجب

رجب : تعاااالي ياشرموطه "قام داخل نايك مازن بغشامه من غير تفاصيل عشان بقرف وقعد ربع ساعه" طيزو جامده نيييييك

انا : خش ياشريف دورك

شريف : "دخل طلع كسمه لحد ما مازن اغم عليه وقعد تلت ساعه"

موسي : كسبت يابن المتناااكه انا ليا نظره

انا : فوقوه "فضلو يدلقو عليه مياه ساقعه لحد مافاق وقام بيترعش" يفضل هنا زي الكلبه الحامل لحد مانسافر

عباس : وبعدين

انا : يعني ممكن نقطعله بتاعه نخصيه اي ابن متناكه لما ارجع هبقي اشوفله حل بس ياكل ويشرب عادي وكرم مني ادوله سجاره كل يوم

رجب : كتير اووي كدا

انا : ياعم مافيش حاجه تكتر عليه ده حبيبي يلا بينا ياموسي

...

موسي : هنعمل ايه

انا : ف ايه

موسي : الصفقه احااا

انا : انا ظبط طياره خاصه واوراق متفكرش انت كتير بس

موسي : يعني كلو في السليم

انا : اماااان

"تاني يوم الصبح فرح كلمتني وقالت انها فكرت وهتسافر وانا وافقت عادي يعني كسم العالم وكلمت شهد قولتلها انا جايلي شغلانه شهرين برا مصر طبعا قعدت تصيح بس اقنعتها واقنعتهم في البيت وكلو في التماام"

"يوم الصفقه"

انا : الووو ايه ياعم كاكا

كاكا : هتعملو ايه

انا : كلو في السليم والحاجه هتتحرك النهارده

موسي : قوله ظبط الدنيا هناك

كاكا : اه كلو محسوب هنا احنا عطلانين عليكو

انا : لا متخافش احنا هنيجي نولع امريكا باللي فيها

كاكا : نحن في الانتظار

انا : حظا سعيدا الي اللقاء ، الو ايه ياباشا حضرت الطياره

اشرف : اه كلو تمام انت هتروح امتي

انا : 12 بالثانيه

اشرف : ماشي سلام

انا : الوو ايه يارايق

احمد : ايه الكلام

انا : خلاص في خطه بديله ومش محتاجين لخدماتك

احمد : وحياة امك

انا : لقيت خطه اسهل ياعم تشكر

احمد : وايه هي بقي

انا : هنطير بطياره خاصه

احمد : ماشي ياخالد سلام

موسي : خخخخخخ يابن المتنااكه ياغبي قولتله ليه

انا : هو اخره فاضي ياعم سيبك منو

موسي : انت كدا قلقت كسمي

انا : ولا بنخااااااااف

موسي : كسم برودك

انا : طب يلا قدامنا ساعتين ونتحرك هات الحاجه ويلا بينا

موسي : ماشي يلا

"خدنا الحاجه ونزلنا حطيناها في العربيه وواحنا في الطريق قابلنا كمين"

موسي : احاااااا

انا : ششششش اهدي وكمل عاادي

موسي : ماشي

"وصلنا للكمين والظابط وقفنا وكانت المفاجأه"

احمد : فتشو العربيه

انا : عربية ايه الي تتفتش ياباشا احنا ولاد ناس

موسي : "بصوت واطي" يابن المتنااكه روحنا في داهيه

انا : انزل ياموسي "نزلنا من العربيه والعربيه اتفتشت"

عسكري : لقينا الحاجه دي ياباشا

احمد : حلاوتك

انا : ايه ده ياباشا الحاجه دي مش بتاعتنا اكيد حد حطهم هنا عشان يلبسنا جريمه

احمد : هو الي هيلبسك جريمه هيحط اثار ماهيسترخص ويحطلك فرش حشيش قدامي ع البوكس ياكسمك انت وهو

انا : حاضر ياباشا "وانا ماشي معاه بصوت واطي" هو انت مش كنت معايا في الصفقه دي

احمد : بيضربني علي قفايا ، ده تاريخ مصر ياكسمك عارف يعني ايه مصر

انا : عارف

"ركبنا البوكس انا وموسي واترمينا في الحجز 4 ايام علي زمة التحقيق وبعدين اتعرضنا ع النيابه واتحكم علينا بمؤبد"

انا : ههههههههههههههه يادين امييييي

موسي : انت بتضحك علي ايه خخخخخخخخ وديت كسمنا في داهيه

انا : بضحك ياعم احا بعد اللعب ابن المتناكه ده اتناك في الاخر احااااا

موسي : يعني ايه

انا : يعني خلصت يعني خلاص اترمينا بين 4 حيطان 25 سنه ياعم ياريتنا ماكننا عملنا كل ده كان زماني صاحي الصبح رايح جامعتي عادي ولا ده ذنب مازن ولا ايه

موسي : احا يسطا يعني خلاص دي اخرتها؟

انا :للاسف يسطا ماهو الشمال مابيكسبش كل مره

موسي : حسبي **** ونعم الوكيل فيك

انا : خلاص ياعم بقي

"النور بيطفي والستاير بتنزل وكل حاجه بقت غامقه والعدل خد مجراه ودي نهاية قصتنا اتمني تكون عجبتكم وانتظرو مني قصه جديده"
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Elpopa, صديق العيله 😘, fares1980 و 5 آخرين
كمل ياسطا القصة جاحدةد
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Pregoo و Totti 10
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Pregoo
كمل يارايق القصه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Pregoo و Totti 10
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء، Pregoo و El Antel 6
القصة جامدة نيك يسطا مستنى الجزء التانى على نار ولو انت فعلا عندك فراغ كده نزل كل يوم جزءين
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Pregoo
القصة جامدة نيك يسطا مستنى الجزء التانى على نار ولو انت فعلا عندك فراغ كده نزل كل يوم جزءين
القصة جامدة نيك يسطا مستنى الجزء التانى على نار ولو انت فعلا عندك فراغ كده نزل كل يوم جزءين
لا عندي فراغ بس مش للدرجه دي يااعم بكتب حاجات تاني بعيدا عن القصص بس ممكن بكرا ارزع واحد تاني😂❤
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
القصة جامدة نيك يسطا مستنى الجزء التانى على نار ولو انت فعلا عندك فراغ كده نزل كل يوم جزءين
لا عندي فراغ بس مش للدرجه دي يااعم بكتب حاجات تاني بعيدا عن القصص بس ممكن بكرا ارزع واحد تاني😂❤
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Amr99
فوق السحاب؟
Who? Mousv?
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Amr99
الجديد امتاا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
خلصانه مش تتاخر
انا واخد اجازه اسبوع وقاعد فاضي نيك ممكن اخلص السلسله فيه كدا كدا انا بطلع فراغ وتجربه جديده ف كسم الريتش يعني استناني بالليل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Amr99
فى انتظار التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
خلصاناا
انا واخد اجازه اسبوع وقاعد فاضي نيك ممكن اخلص السلسله فيه كدا كدا انا بطلع فراغ وتجربه جديده ف كسم الريتش يعني استناني بالليل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Amr99 و Medo said
انا واخد اجازه اسبوع وقاعد فاضي نيك ممكن اخلص السلسله فيه كدا كدا انا بطلع فراغ وتجربه جديده ف كسم الريتش يعني استناني بالليل
خلصاا مستنى يامعلميامعلم
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا لل3 4 الي قالولي اكمل واحب اقولهم ان انا مكمل عشان فانزي رغم انف الحاقدين وهننيم المنتدي من الفجر

الجزء الثالث ..........

انا : تعالي نقعد مع بعض في كافيه برا وفاكس محاضرات النهارده عشان عايز اتكلم معاكي

شهد : لا طبعا ماينفعش

انا : تعالي بس "وبعد محاولات في اقناع شهد اقتنعت خلاص انها تيجي معايا وواحنا خارجين من الجامعه شوفت موقف ياريتني ماشوفته"

انا : حاسبيييييي

شهد : " بتصرخ واغم عليها"

"الناس بتتلم بتشوف في ايه عايز تعرف في ايه؟ ولع سجاره وهحكيلك ولعت؟ طب بص يامعلم خرجت انا وشهد كان اوتوبيس هيئه ماشي بسرعه والطريق فاضي خبط واحده ست موت دين ابوها طبعا كل الناس خافت واتلمو حوالين الست وسواق الاوتوبيس عمال يصرخ ولا حول ولا قوة الا ب**** والركاب كلهم مخضوضين والحكومه جت نزلت الركاب وخدو السواق ع القسم هل انا بقي ليا فيه؟ لا طبعا كسمهم شيلت شهد علي كتفي وروحت علي قهوه قريبه جدا من الجامعه قعدتها علي كرسي وبقيت اضغط علي قلبها بايدي الاتنين وادلق علي وشها مياه"

انا : شهد شهد فوقي يابنتي يااشهد فووقي

الناس : وديها المستشفي يابيه / اااه دي شكلها غيبوبه / طب اديها قبلة الحياه ههههه

انا : طب صلو ع النبي بقي انا من كسم شبرا يعني راضع دين ام زباله والي هيروش هنييك كسمهه

واحد من الناس : معلش يابيه هو الشعب المصري كدا ما انت عارف

انا : "بنفضله" ياشهد فوقي بقي ماتتعبنيش

شهد : "بتفتح عنيها براحه" هو في ايه

انا : "ببتسم" اخيراا فوقتي قومي معايا قوومي بقي ماتتعبيش ميتين امي

شهد : احنا فين

انا : ياست اغم عليكي وكنت بفوقك معرفش انتي جالك هلوسه ولا صرع ماشيين في امان **** رايحين الكافيه لقيتك بتصرخي ووقعتي ع الارض ولا الي شوفتي عزرائيل

شهد : بس انااا انا شوفت اوتوبيس خبط واحده ست ياخالد ايوا شوفته مش بيتهيألي انت بتبصلي كدا ليه

انا : انتي شكل اعصابك تعبانه تعالي نروح كافيه وهجيبلك لمون يهدي اعصابك

شهد : "مستغربه من امتي وهي بيتهيألها" تعالي طيب

انا : قادره تمشي انتي رجلك بتترعش

شهد : اه ااه همشي عادي

انا : طب بصي اسندي عليا اسنديي هو انا هاكلك تعالي

"وروحنا علي الكافيه طبعا شهد مش بيتهيألها ولا بتهلوس الموقف ده حصل فعلا قدام عيني وانا كخالد كنت مصدوم فشخ بس برضو حبيت اطمنها هي لسه فايقه وشكل نفسيتها بتتاثر بسرعه وحساسه اااااه انا احب المرا الحساسه دي ياديني ع الحلويااااات"

شهد : خالد انا مش مجنونه

انا : ومين قال

شهد : انا اول مره يحصل معايا حاجه زي دي بس ممكن عشان متاثره من حاجه حصلت زمان

انا : طيب انتي هديتي دلوقتي؟

شهد : اه يعني شويه

انا : طيب ياشهد انتي مبتهلوسيش الي حصل ده بجد بس عشان منظرك ده كان لازم اخليكي تهدي اعصابك الاول ده انتي طلعتي ميتين اهلي لحد مافوقتي

شهد : بجد يعني انا مش مجنونه

انا : انتي عبيطه اوي ياشهد و**** ممكن اعرف الحاجه الي حصلت زمان لو مش هيضايقك يعني

شهد : "قلبت وشها ومتاثره شويه" مش مهم

انا : لا احكي متقلقيش من حاجه احكي بقي و**** لو ماحكيتي هقلع البنطلون يرضيكي الي رايح والي جاي يشوف بوكسري وانا بوكسري مخروم اصلا خلصي بقي

شهد : بص الحوار كان وانا في تالته اعدادي

"فلاش باك"

"ام شهد فتحت عليها نور وبتحطلها فلوس تحت مخدتها قامت شهد صحيت لقيتها لابسه عبايه سوده"

شهد : ايه ياماما رايحه فين بدري كدا

ام شهد : عمتك اتوفت وهنروح نعزي انا وابوكي واحتمال نبات ف سيبتلك فلوس وروحي عند خالتك اقعدي معاها النهارده

شهد : طب استني طيب اقوم البس واجي معاكي

ام شهد : لا مش هينفع انتي عندك امتحان بكرا

شهد : حاضر ياماما

ام شهد : حضرلك الخير ياحبيبتي عايزه حاجه

شهد : لا سلامتك تيجو بالسلامه

"خرجت ام شهد وابو شهد وشهد كملت نوم وصحيت العصر راحت عند خالتها كلت معاها ودخلت قعدت تذاكر واتصلت بامها اطمنت انها وصلت وكل حاجه تمام وكل شويه تطمن علي امها راحت امتحانها كان اخر امتحان وجابت الماده في شوااال بتتصل بامها تشوفها جايه امتي"

ام شهد : ايه ياحبيبتي انا راكبه انا وابوكي وجايين اهو

ابو شهد : اديهاني اطمن عليها ، حبيبة قلب بابا عملتي ايه في الامتحان

شهد : كلو تمام يابابا انت عارفني مابعطلش في الحاجات دي

ابو شهد : هههه طبعا عارفك مش تربيتي عايزك بقي ياحبيبتي تجيبي مجموع عالي كدا وتخشي ثانوي عام حاطه رجل علي رجل وتبقي دكتوره قد الدن..

ام شهد : حاسب يا احمد حااااسب

"ايوا بالظبط كدا الي انت مستني تسمعه من اول الفلاش باك ابو شهد لبس في تريله والعربيه اتدمرت وماتو **** يرحمهم كانو طيبين اوي و**** ونفسي يكملو معانا بس قضاء وقدر بقي هنكفر؟"

شهد : الوو الووو يابابااا "وعنيها بتدمع وبتنهار" بابااا لا قولي انكو بتهزرو يابابا رد عليا عشان خطري ماتقطعوش قلبي

خالة شهد (فريده) : ايه ياشهد مالك في ايه

"شهد بتعيط وبتحكيلها الي حصل"

خالة شهد : يامصيبتي انتي بتقولي اييه

شهد : "بتعيط" و**** ده الي سمعته ومحدش بيرد عليا لحد دلوقتي

خالة شهد : طب استني ارن علي عمك يشوف في ايه

"رنت علي عم شهد وطلعو يشوفوهم علي الطريق الي بيروحو منو للقاهره واكدو الخبر شهد ساعتها جابت 99% في 3 اعدادي بس ده كلو مش فارق معاها حزنها علي ابوها وامها اكبر من كل ده وكان نفسها تفرح ابوها وامها بالمجموع ده ويكونو معاها في وقت زي ده ااااه علي نعمة الاب والام مش هتعرف قيمتهم غير لما يروحو منك المهم خالة شهد باعت شقة اختها وخدت الفلوس تربي بيها شهد وهي كمان مش مخلفه عندها مشاكل في الرحم فا قالت اهو احسن ماهي محرومه من الخلفه واقنعت جوزها ( سامي ) بالعافيه وبعدين دخلو البنت ثانوي تجاري عشان مصاريف ثانوي عام تقيله عليهم وهي ممانعتش مش فارقلها وبعد مرور سنتين ونص ومستوي شهد الدراسي متذبذب جدا جت خالتها قالتلها مش هينفع الي انتي فيه ده انا اه دخلتك تجاره بس مش معني كدا انك تبقي ضعيفه لازم تجيبي مجموع عالي السنه دي عشان تخشي كليه وجابت فعلا شهد مجموع ودخلت كلية تجاره ومن هناك اتعرفت علي داليا اختي وانا اتعرفت عليها وقاعدين سوي في الكافيه دلوقتي"

شهد : "بتعيط" بس دي كل الحكايه

انا : انا اسف لو فكرتك بكل ده بس ممكن سؤال

شهد : اتفضل

انا : ايه حوار بابا عاوزني الي قافشاه ده

شهد : ما انا بعتبر عمو سامي جوز خالتي زي بابا بالظبط وهو مش بيقولي علي حاجه لا وحنين عليا

انا : اه وصلت طب بصي بقي ياشهد

شهد : اتحفني

انا : انا هعوضك عن كل يوم نمتي فيه معيطه

شهد : خالد هو انت لحقت تعرفني ماتحكمش علي الناس بالمظاهر احنا اول مره نقعد سوي بصراحه انت عاجبني بس من بعيد ومش متاكده من ده انا اول مره اشوفك كانت من يومين

انا : يعني اعجاب متبادل اهو شوفتي بقي ياهبله وبعدين انتي جميله فشخ يعني مش مهم شخصيتك كفايه عينك دي تتوه الي ميتوهش

شهد : "مكسوفه"

انا وشهد في نفس واحد : طب انا همشي عشان بابا عاوزني

شهد : ههههه عرفت منين اني هقول كدا

انا : ما انا كل ما اقولك كلمتين بابا بيعوزك اترزعي هنا احنا اصلا قالبين من الجامعه ولسه معاد المرواح مجاش بقولك ايه

شهد : ارغي

انا : انتي دخلتي في علاقه مع حد قبل كدا

شهد : لا دي اول مره اقعد مع ولد اصلا

انا : طب تعالي معايا

شهد : هنروح فين

انا : هنروح سينيما وهنقعد في الكرسيين الي ورا عشان عايز ابوس

شهد : لااا انت فاكرني من البنات اياهم

انا : كسم ده بوق كلكو حافظينه ياست هاخدك ونتمشي ع الكورنيش ناكل كوزين دره نشرب حلبسه

شهد : اه لو كدا ماشي

انا : ونقعد ع النيل ونبوس

شهد : لااا انت فاكرني زي الي تعرفهم

انا : لا مختلفه عن التانيه وكرييتيف كدا يلا يامرا انجري قدامي

شهد : حاضر

"خدت شهد وروحت قعدت في مكان كنت دايما اقعد فيه مع اسراء"

انا : تعرفي ان المكان ده ماكنتش اتخيل اني هيجي يوم وابقي مبسوط فيه

شهد : ليه بس ده المكان جميل ومنظر النيل حلوو اووي

انا : "حكيتلها علي اسراء" هاا فهمتي حاجه

شهد : اه ربك بيعوض متزعلش

انا : هو انا فعلا كنت زعلان ولما بعدي هنا بتضايق بس النهارده مبسوط

شهد : "بتبتسم وبتبصلي" طب يلا بينا نمشي عشان الوقت اتاخر

انا : ماتخلينا شويه اليوم جري بسرعه اوي

شهد : ياعم احنا هنروح من بعض فين انت خلاص بقيت صاحبي

انا : يعني اتشقطي اهو تعباني ليه بقي

شهد : احترم نفسك احنا هنبقي زي اخوات عادي

انا : 011؟

شهد : لا انا فودافون

انا : ياخسااااره لا مش هينفع نكمل انا مش هقدر اكلم واحده فودافون بس خلاص هاتي رقمك بدل ماتعيطي

شهد : انت متخلف

"خدت شهد روحتها وطلعت علي بيتنا"

ماما : اهو وصل اهو المحروس

انا : اموله حبيبة قلبي العسليه ، ايه يالول ياعسل انت ياقمر يامنور كل حاجه حلوه

بابا : مش عوايدك يعني راجع مبسوط

انا : هي داليا فين

بابا : مرميه جوا

انا : "داخل علي داليا الاوضه وبغني" سحرتي ولا سحرتليييي وعيون مش محتاجه تسحرلييي

داليا : **** **** مش عوايدك يعني

انا : هو كل ماحد يشوفني يقولي مش عوايدك "موبايلي بيرن" ايوا ياحبيبتي وصلتي

شهد : يبني بقي حبيبتي ايه

انا : وانتي كمان وحشتيني و**** انا كنت عارف انك واقعه في حبي

شهد : ههههه انا قولت اطمن عليك بس

انا : وانا كمان بحبك و****

شهد : اقفل طيب

انا : طب معلش ياروحي انا هشوف داليا عايزه ايه وهكلمك غصب عني طيب اعمل ايه يلا سلام

شهد : انت عبيط يالا؟

انا : امممووواه

داليا : ده ايه ده ايه الروقان ده وداخل بتغني ولا كانك رجعت شاب عندك عشرين سنه

انا : انا عندي 19 اصلا

داليا : اه سوري بس مين دي

انا : هو انا مقولتلكيش

داليا : لا مقولتش

انا : بجد و**** ماقولت

داليا : ماتخلص ياباارد

انا : اصل انا خرجت مع شهد النهارده نزلت بدري قبلك واستنيتها لحد ماجت واقنعتها تخرج معايا من وراكي طبعا انا عارف ان انتي الي واقفالنا زي الشوكه في الزور

داليا : وعرفت منين

انا : هو مش انا الي بكتب القصه اكيد عارف كل كبيره وصغيره

داليا : قصة ايه

انا : قومي اعمليلي لقمه بدل مانا هفتان كدا

داليا : ساااقع

انا : لا ساقع وفوق السحاب ده انا كدا قلبت موسي سام بجد بقي

داليا : سحاب ايه ولا انت هتجنن امي انت شارب ايه رد عليا

انا : ههههه خليها تاكلك كدا واعمليلي اكل

داليا : يااربي "بنزل بالقلم علي وشها" خلاص و**** هتاكل ايه

انا : اي حاجه بقي انجزي وااقع


"كلت ورنيت ع العيال نزلنا ع القهوه"

انا : ايه ياجو مش هنبدأ شغل ولا ايه

يوسف : كل حاجه ليها اوان

انا : طب ماترنو علي مازن كدا عشان رصيدي خلص

ابراهيم : لسه مكلمه وقالي ان امه تعبانه وراح معاها يكشفولها

انا : طب خلاص فاكس

يوسف : مالك سرحان في ايه

انا : عرفت حتة بنت زي القمرر واكله دماغي نيييك

ابراهيم : ايوا ياعمرو ياحلاااق هننيك امتي

انا : ننيك ايه يابن المتنامه اخرس بدل ما اجي انيكك

يوسف : طب ماتيجي نفصل من السرحان ده انا معايا ماريو

انا : ماريو مين

يوسف : مارجيوانا

انا : مارجيوانا بقت ماريو انت ايه يالا كسم الفلح الي فيك ده

يوسف : ياعم كسمك انت ابوك وزير البيئه يعني في سفارة روسيا

انا : لو رميت اي افيه تاني هنيكك

إبراهيم : طب يلا؟

انا : يلا ياولاد المتناكه بس مش هطلع ع السطح عندك هنمشي ع الكورنيش

ابراهيم : ياعم نطلع الاول وبعدين ننزل نتمشي براحتنا

انا : طب يلا

"طلعنا وجو لف السجارتين وكسم الملعنه وقاعدين بنسمع اغاني كالعاده"

انا : شغل مش مسيكب

يوسف : انت هتحور؟

ابراهيم : ماتنور

انا : خخخخ انت بتصور

يوسف : تتصور؟

انا : اااه ياولاد المتناكه انا مش شايف

قاعدين بنسمع التراك ومطلعين ازبارنا برا وكلنا في نفس واحد : نلبس اووفر سااايز بس نحبو ال pussy الضيق وتلطيش وشتايم وسب دين قومنا واقفين نطرطر ع الناس من ع السطح

انا : اوعي الشلاااااال

يوسف : فينك يامازن دلوقتي كان زماننا بننيكك

إبراهيم : او بننيك اخته بنت المتناااكه احاااا

انا : اعدل يالا احنا كلنا موديين بس ماتجيبش سيرة حد

ابراهيم : يابنيييي دي شارمووووطه هحكيلك "بيتكلم وولا عارف هو بيقول ايه وعمال يهلفط" فاكر لما ابويا طردني وكنت بايت هناك؟

انا : اه

يوسف : ايوا اهبدليي

انا : ياعم سيبه نشوف اخره ايه

ابراهيم : خخخخخ انا هحكيلكو انا كنت شايل معايا حته ومازن كان نايم اصلا دخلت شربتها في البلكونه وسيكبت نيييك طلعت الفجر كدا قومت نايك دين ابوها عليها حتة طيز اخرابيييي

انا : "بفكر في انها اتناكت فعلا قبل كدا اجا يعني احنا الاتنين بنستعرص مازن يادين اميييي"

يوسف : انت مصدق الهبل ده

انا : "بغمزله انه ياخده علي قد عقله" انا مصدق ياعم هو هيما هيكدب يعني؟

ابراهيم : مصدقين ايه وفي ايه اصلا

انا : ده انت كنت باتمان بص انا هاخدك بكرا ونشرب لوحدنا انا هقلب

"نزلت وقاعد بفكر يابنت المتناكه يارحمه ده انتي طلعتي حوار ابن متناكه وبعتلها ع الواتساب"

انا : اهلا بالشرموطه

رحمه : عامل ايه ياخالد وحشتني اووي

انا : طب انتي فين دلوقتي وامك جت ولا لسه

رحمه : ماما جت ونامت ومازن نايم

انا : طب انت زبي واقف

رحمه : تعالي ياحبيي بكرا وهريحهولك انت ماتعرفش انا حبيته قد ايه

انا : دلوقتي

رحمه : انت اتجننت ياخالد؟ اعملها ازاي الساعه 2

انا : انا نفسي انيك ع السلم بامانه ايه رايك

رحمه : انت مجنون صح؟

انا : طب يارحمه انا لو مانيكتكيش النهارده وع السلم انا لو وريتك زبي تاني ابقي انا بتناك هتيجي ولا اطلع اضربلي عشره وانام واكسمك؟

رحمه : لا لا خلاص لما تيجي ابقي كلمني

انا تحت البيت وطالع اهو عقبال ما اطلع تلبسي حاجه تهيجني عليكي

رحمه : حاضر

انا : ايه يابت جوز البزاز دول ده انا هطلع كسم امك

رحمه : وامي مالها بس نيكني انا كفايه

انا : شششششش انزلي مصي

"نزلت رحمه خدت زبي في بوقها وانا عمال اضربها بالاقلام علي وشها انا بصراحه اصلا مبضون ودماغي ولا رايقه لنيك ولا ابن متناكه وكمان عندي تأنيب ضمير من نحية شهد وتأنيب ضمير اكتر من نحية مازن بس هوصل للي انا عايزه قولتلها لفي اديني طيزك ونيمتها ع الارض رفعت طيزها شويه ونمت فوقها وبدب في كسمها وعمال انيك جاامد اووي وابوس في رقبتها"

رحمه : ااهه اااه برااحه مالك هايج كدا ليه

انا : وانتي لسه شوفتي هيجان يابنت المتناكه

رحمه : احححح انا امي متناكه

انا : ما المتناكه هتطلع لامها اكيد لازم تبقي متناكه زيها وهي ارمله واكيد بتاخد في كسها لحد ما اتهري

رحمه : ايوا انا متناكه وبنت متناكه وامي شرموطه زيي اااه شرمطني اوووي خخخخخخ

انا : ابراهيم زبره اكبر ولا انا

رحمه : ابراهيم مين

انا : "بهدي النيك وبعملها لاف بايت" قوليلي بقي هو زبره اكبر ولا انا لو مقولتيش هطلع بتاعي

رحمه : لااا عشان خاطري ماتطلعهووش اااه اااحححح لاا انت اكبر ده حتي بيجيب بسرعه

انا : يابنت المتناكه ده الشله كلها فضت فيكي علي كدا

رحمه : لا انتو الاتنين بس وانا مش عايزاه انا بتاعتك نيكني انت بس وانا مش هعمل حاجه غير انتي اتناك منك

انا : طب ماتيجي نخلي الموضوع اسخن

رحمه : اسخن من كدا؟

انا : اه مش امك تعبانه ونايمه اكيد العلاج ده فيه نسبة منوم هنيكك جمبها ع السرير

رحمه : انت متخلف

انا : تعالي يلا

"دخلنا اوضه ام رحمه قولتلها نامي جمبها وامسكي ايدها وسمعت الكلام روحت انا ممشي زبري علي شفايف طنط نيفين ورحمه فضلت تمص زبي الي انا بمشيه علي شفة امها كانه كس بفرشه وقولتلها تعالي بقي قومت منيمها علي بطنها وعمال انيك فيها"

انا : مبسوطه وانا بنيكك جمب امك

رحمه : اااه اوووي ياريتك كنتي صاحيه ياماما كنتي تشوفي صاحب ابنك وهو بينيكني وينيكك انتي كمان

انا : "نزلت عملت مع رحمه وضع ال69 وقاعد بلعب في كسمها من ع اللبس لحد ماجابت عليا" انا كمان هجيب تعالي مصي ياكسمك
"سمعت الكلام لحد ماجيبتهم في بوقها وبلعتهم متناكه بنت متناكه وسيبتها ونزلت كسمها شرموطه انت فاكرني هبقي حنين ولعت سجاره وقاعد بقي بفكر ااه يابنت المتناكه يعني ابراهيم هو الي ناك قبلي طب اتصرف ازاي في الحوار ده اعمل ايه مع مازن كسم اخته الي هتخسرنا صحوبيتنا دي وبعدين اقوله ايه نيكت اختك وابراهيم ناكها قبلي ده مش بعيد يقتلنا وانا بفكر لقيت شهد بترن عليا"

انا : الو

شهد : انا قولت اطمن عليك

انا : لا انا كويس

شهد : طب مالك طب احكيلي فيك ايه

انا : مخنوق شويه بس فاكس حوار مش مهم معلش بقي انا هطلع انام

شهد : ما تخليك معايا شويه

انا : تعبان و**** ياشهد مش قادر بكرا نتكلم

شهد : انت مش جاي الجامعه بكرا؟

انا : لا مش هاجي

شهد : طب انا عايزه اقابلك بكرا انا مخنوقه

انا : طب تعرفي تبقي تنزلي بالليل

شهد : لا مش هعرف اعملها ازاي دي يعني

انا : خلاص بعد بكرا هبقي اجي الجامعه اقعد معاكي

شهد : هستناك

انا : تصبحي علي خير

شهد : وانت من اهله

انا : فتحت الواتساب لقيت رحمه بتقولي انت طلعت كسمي وهيجتني اووي يخربيتك نفضتلها وعملت سين ومرديتش طلعت فوق اتفرج علي بريزون بريك بيقولو مسلسل جامد نيك خلصت منو 10 حلقات تقريبا واتاثرت بشخصية مايكل سكوفيلد نييك نزلت حلقت شعري وطلعت نمت كسم الحشيش الي طير دماغي ده امي دخلت تصحيني عشان انزل اروح الجامعه قولتلها تعبان فشخ ومش رايح النهارده صحيت ع العصر يوسف بيرن عليا.

يوسف : اهلا بالمتناك

انا : عايز ايه ع الصبح

يوسف : الصبح ايه يازميلي احنا العصر جهز نفسك بقي عشان اشرف باشا بيقول هنشتغل النهارده

انا : انت بتهزر يسطا يعني راجل جامد نيك وتاجر كوكايين هيبقي اسمه اشرف اكيد ده دراعه اليمين معروفه في الافلام كلها

"يوسف قفل في وشي قومت رنيت عليه"

انا : يابن المتناكه انت بتقفل في وشي؟

يوسف : ما انت بضان ابن متناكه افلام ايه المهم حضر نفسك النهارده انا هكلم العيال وهنطلع بالليل سوي بربطة المعلم هنسلم الشنطه وناخد شنطة الفلوس ونقفش حبه حلوين نشبرق بيهم نفسنا

انا : ايوا كدا خلينا نسخن القصه

يوسف : قصة ايه يسطا انت عبيط

انا : ياعم قصة حياتي مفيش فيها مغامره خلينا نولعها

يوسف : اه و****

"طلعت علي ابويا قولتله عايز فلوس اجيب جاكيت اداني 700 جنيه نزلت جيبت جاكيت بامب وروحت اتجمعت انا ومازن ويوسف ع القهوه وابراهيم عدي ع القهوه رن علينا روحنا علي اشرف بيه وقولتله عايزين 3000 هنجيب شوية حاجات"

مازن : حاجات ايه دي يالا

انا : اتقل انت هاا ياعم اشرف انجزنا

اشرف : هههههه غالي والطلب رخيص بس المهم تكونو قد المسؤوليه دي الشنطه ودي الفلوس الي انتو عايزينها واعتبروها مكافئه كمان لو عديتو من المهمه دي بالسلامه

انا : عيب عليك هتشوف شغل عالي

"خدنا الشنطه حطناها في شنطة العربيه وطلعنا جيبتلهم 3 جواكيت زي الجاكيت بتاعي وطلعت علي مكتبه جيبت شوية دوسيهات وحاجات ملهاش لازمه وقطر وطلعنا علي حته فاضيه كدا"

انا : ابراهيم انزل هات الشنطه

ابراهيم : انت عبيط يالا احنا ملناش في البتاع ده متخليهاش تهب منك

انا : ما انتو ولاد متناكه اغبيه بعيدا عن ان اكبر واحد فينا الي هو يوسف عنده 20 سنه وان احنا محدش يشك فينا بس افرض صفقه زي دي الحكومه هرشاها وبيفتشو الي رايح والي جاي مش لازم يكون في عقل انجز يالا يابن المتناكه روح هات الشنطه

يوسف : وهنعمل ايه بقي ياعم الدماغ

انا : هنعمل كدا "بقطع الجاكيت من الطبقه الي جوا وبفتح الشنطه حطيت كام كيس هنا وكام كيس هنا بعد مافضيت الفرو عشان مبقاش باين نيك يعني وكلنا عملنا نفس الحركه وحطيت الدوسيهات والورق في الشنطه وخليت ابراهيم حط الشنطه في شنطة العربيه وفتحنا الشبابيك نص كدا ولابسين الجواكيت مقفوله والزعابيط علي دماغنا عشان نبان سقعانين قومت حاطط رجل علي رجل وقولتلهم اتعلمو بقي يا شوية خولات"

يوسف : "بيسقف" وبتقول عليا شيطان ده انت طلعت عزازيل يابن المتناكه

مازن : عزازيل ايه ده ابليس نفسه

انا : هههههه هو بس حكمت بكدا ماتشغللنا اغاني يابن المتناكه

ابراهيم : بابلو نزل تراك امبارح تعالو نسمعه

انا : شغل

كلنا : احاا يسطا كسم البضان اقلب ياعم مش ناقصه وجع بضان شغل حاجه تاني

"وصلنا المكان مقابلناش كمين ولا حاجه والي بيستلم مني البضاعه مغاوري اسم مشتبه فيه اوي بامانه"

مغاوري : ايه ده هو اشرف بقي بيشغل عيال صغيره من امتي

انا : ههههه دمك خفيف فعلا زي ماقال عليك بالظبط فين شنطة الفلوس عشان عايز انام بدري عندي جامعه الصبح

مغاوري : هاهاهاهاها ده انت الي عسل شربت اللبن قبل ماتيجي هاهاهاهاهاها

انا : "كسم الافوره لازم هاهاها كدا شرير انت يعني" اه شربته هاا الفلوس فين

مغاوري : مش اشوف حاجتي الاول

انا : عنيا هات ياهيما الشنطه

"راح جاب شنطة الدوسيهات وراح سلمها واستلم من الراجل بتاع مغاوري الفلوس قولتله افتحها فتح شوفت الفلوس وحطها في العربيه في الناحيه التانيه الراجل بتاع مغاوري ندهله"

الراجل : مغاوري بيه

انا : ولا يامازن مش لايقه مغاوري بيه دي

مازن : يعني هي اشرف الي لايقه كسم الاسامي بتاعتك دي

مغاوري : احا هو اشرف باعتلي عيال بتتناك ولا ايه خلصو عليهم

انا : حيلك حيلك دي دعاابه ياجدع مابتهزرش احنا قولنا نعمل لقطه مختلفه يعني انا هغدر بيك وانا معيش حته 9 ملي حتي طلعو يارجاله الحاجه

مغاوري : ايه ده ايه ده وانا الي بقول شوية عيال طلعت دماغكو شغاله اهي "بيفتح كيس يطمن علي بضاعته" لا مظبوط نزلو يارجاله السلاح وانت ليك قاعده معايا

انا : ده العشم برضو نستاذن احنا عشان نلحق نروح الكليه الصبح

مغاوري : يلا بينا يارجاله

"خدو عربياتهم وانا والرجاله مشينا وشغلنا في العربيه اه لو لعبت يازهر ويوسف لفلنا سجارتين شربناهم ووصلنا لفيلا اشرف باشا ابراهيم واقف برا وبيكلكس بصوت (بيب بيب بيب بيب بيب)"

انا : ياعم هي حنة امك رنلنا يايوسف علي ابن اللبوه ده

يوسف : خلصانه

اشرف : بس عجبتني حتة الجواكيت دي اثبتتلي ان انت بتفكر فعلا بس تفتكر لو عديت علي كمين ولا حاجه مش هتتهرش؟

انا : مانا مرسيهم ان لو حد فينا اتفتش هنقعد نندب فيه ومش هنلبسها كلنا

اشرف : تعجبني ياخلوده

انا : تلميذك ياباشا

اشرف : ياعم تلميذي ايه ده انت عارفني من شويه وبعدين ده انت استاذ

انا : ولا استاذ ولا حاجه الشغله زي ماهي عايزه قلب عايزه دماغ "بفرك ايدي الاتنين في بعض" مش هنقفش؟

اشرف : ومالو نقفش تاخد اخضر ولا احمر

انا : لا اخضر ايه ياباشا هنروح بقي ع البنك ونغيرهم ونتسال ايه مصدر الفلوس احمر طبعا

اشرف : مااشي ادي 80 الف اهم ياسيدي قسموهم براحتكو بقي انا شايف انك تاخد نسبه اكتر عشان انت صاحب الفكره

انا : ويوسف الي عرفنا عليك ناخد انا وهو الفلوس وكسم الاتنين التانيين

اشرف : لا ماتعجبنيش كدا بكرا تجولي في نفس المعاد

انا : ده اكيد "ركبنا العربيه"

مازن : قفشنا ياولاد المتنااااكه هنقب علي وش الدنيا اخيرا

ابراهيم : ااااه هنيك الي عايزها

"كلنا نزلنا علي قفاه" : علي حيحان ابن متنااكه

مازن : وانت ياخالد هتعمل ايه بالفلوس؟

انا : لسه مش عارف ولا عارف هشيلها فين هفكرلها

يوسف : محلوله نعمل حساب في البنك

انا : حساب ايه هيتشك فينا طبعا لما نفضل نحط مبالغ كبيره واحنا طلاب جامعيين ومفيش اثبات علي ان حد فينا شغال بكرا هنزللكو بفكره حلوه خولنا بس ننام ونمخمخ بعدين

"طلعت البيت قاعد بفكر في الفلوس الي معايا دي والفلوس الي جايه ع السكه و**** وهتلعب معااك يابن الفقريه نمت وانا لابس الجاكيت وحاطط الفلوس مكان اكياس الكوك وروحت الجامعه وقابلت شهد اخر اليوم وقفنا سوي يادوب نص ساعه وطلعت اكل عشان انزل وواحنا ع الاكل"

انا : بابا مش انا لاقيت شغل حلو جنب الجامعه وفلوسه كويسه كمان

بابا : شغل ايه ده وفين وهتاخد كام يعني

انا : في مطعم في الرحاب الشغل هيبقي من 8 ل3 الفجر وهاخد 5000 جنيه في الشهر غير الحوافز والتيبس هروح اشوفه النهارده

ماما : **** يوفقك ياحبيبي

انا : حبيبتي يا اموله يادوب الحق انا

"روحنا علي اشرف خدنا البضاعه ومشينا"

(في مشهد اخر)

شخص مجهول : ايوا ياباشا زي مابقولك كدا هما اربع شباب معاهم عربيه موديلها قديم شويه كدا هتلاقيهم لابسين جواكيت الي هي المنفوخه دي وحاطين فيها الحاجه

الباشا : انت عارف لو بتكدب هعمل فيك ايه

شخص مجهول : عيب عليك ياباشا كل حاجه مكشوفه للعبد لله

الباشا : طب غور انت دلوقتي

داخلين انا والشباب ومعليين الاغاني نيييك وقابلنا كمين وقفنا

الظابط : انزللي ياخول انت وهو وبيفتش في هدومنا

وبكدا يكون انتهي الجزء الثالث نشوفكم قريب نييييييييييك ان
شكرا لل3 4 الي قالولي اكمل واحب اقولهم ان انا مكمل عشان فانزي رغم انف الحاقدين وهننيم المنتدي من الفجر

الجزء الثالث ..........

انا : تعالي نقعد مع بعض في كافيه برا وفاكس محاضرات النهارده عشان عايز اتكلم معاكي

شهد : لا طبعا ماينفعش

انا : تعالي بس "وبعد محاولات في اقناع شهد اقتنعت خلاص انها تيجي معايا وواحنا خارجين من الجامعه شوفت موقف ياريتني ماشوفته"

انا : حاسبيييييي

شهد : " بتصرخ واغم عليها"

"الناس بتتلم بتشوف في ايه عايز تعرف في ايه؟ ولع سجاره وهحكيلك ولعت؟ طب بص يامعلم خرجت انا وشهد كان اوتوبيس هيئه ماشي بسرعه والطريق فاضي خبط واحده ست موت دين ابوها طبعا كل الناس خافت واتلمو حوالين الست وسواق الاوتوبيس عمال يصرخ ولا حول ولا قوة الا ب**** والركاب كلهم مخضوضين والحكومه جت نزلت الركاب وخدو السواق ع القسم هل انا بقي ليا فيه؟ لا طبعا كسمهم شيلت شهد علي كتفي وروحت علي قهوه قريبه جدا من الجامعه قعدتها علي كرسي وبقيت اضغط علي قلبها بايدي الاتنين وادلق علي وشها مياه"

انا : شهد شهد فوقي يابنتي يااشهد فووقي

الناس : وديها المستشفي يابيه / اااه دي شكلها غيبوبه / طب اديها قبلة الحياه ههههه

انا : طب صلو ع النبي بقي انا من كسم شبرا يعني راضع دين ام زباله والي هيروش هنييك كسمهه

واحد من الناس : معلش يابيه هو الشعب المصري كدا ما انت عارف

انا : "بنفضله" ياشهد فوقي بقي ماتتعبنيش

شهد : "بتفتح عنيها براحه" هو في ايه

انا : "ببتسم" اخيراا فوقتي قومي معايا قوومي بقي ماتتعبيش ميتين امي

شهد : احنا فين

انا : ياست اغم عليكي وكنت بفوقك معرفش انتي جالك هلوسه ولا صرع ماشيين في امان **** رايحين الكافيه لقيتك بتصرخي ووقعتي ع الارض ولا الي شوفتي عزرائيل

شهد : بس انااا انا شوفت اوتوبيس خبط واحده ست ياخالد ايوا شوفته مش بيتهيألي انت بتبصلي كدا ليه

انا : انتي شكل اعصابك تعبانه تعالي نروح كافيه وهجيبلك لمون يهدي اعصابك

شهد : "مستغربه من امتي وهي بيتهيألها" تعالي طيب

انا : قادره تمشي انتي رجلك بتترعش

شهد : اه ااه همشي عادي

انا : طب بصي اسندي عليا اسنديي هو انا هاكلك تعالي

"وروحنا علي الكافيه طبعا شهد مش بيتهيألها ولا بتهلوس الموقف ده حصل فعلا قدام عيني وانا كخالد كنت مصدوم فشخ بس برضو حبيت اطمنها هي لسه فايقه وشكل نفسيتها بتتاثر بسرعه وحساسه اااااه انا احب المرا الحساسه دي ياديني ع الحلويااااات"

شهد : خالد انا مش مجنونه

انا : ومين قال

شهد : انا اول مره يحصل معايا حاجه زي دي بس ممكن عشان متاثره من حاجه حصلت زمان

انا : طيب انتي هديتي دلوقتي؟

شهد : اه يعني شويه

انا : طيب ياشهد انتي مبتهلوسيش الي حصل ده بجد بس عشان منظرك ده كان لازم اخليكي تهدي اعصابك الاول ده انتي طلعتي ميتين اهلي لحد مافوقتي

شهد : بجد يعني انا مش مجنونه

انا : انتي عبيطه اوي ياشهد و**** ممكن اعرف الحاجه الي حصلت زمان لو مش هيضايقك يعني

شهد : "قلبت وشها ومتاثره شويه" مش مهم

انا : لا احكي متقلقيش من حاجه احكي بقي و**** لو ماحكيتي هقلع البنطلون يرضيكي الي رايح والي جاي يشوف بوكسري وانا بوكسري مخروم اصلا خلصي بقي

شهد : بص الحوار كان وانا في تالته اعدادي

"فلاش باك"

"ام شهد فتحت عليها نور وبتحطلها فلوس تحت مخدتها قامت شهد صحيت لقيتها لابسه عبايه سوده"

شهد : ايه ياماما رايحه فين بدري كدا

ام شهد : عمتك اتوفت وهنروح نعزي انا وابوكي واحتمال نبات ف سيبتلك فلوس وروحي عند خالتك اقعدي معاها النهارده

شهد : طب استني طيب اقوم البس واجي معاكي

ام شهد : لا مش هينفع انتي عندك امتحان بكرا

شهد : حاضر ياماما

ام شهد : حضرلك الخير ياحبيبتي عايزه حاجه

شهد : لا سلامتك تيجو بالسلامه

"خرجت ام شهد وابو شهد وشهد كملت نوم وصحيت العصر راحت عند خالتها كلت معاها ودخلت قعدت تذاكر واتصلت بامها اطمنت انها وصلت وكل حاجه تمام وكل شويه تطمن علي امها راحت امتحانها كان اخر امتحان وجابت الماده في شوااال بتتصل بامها تشوفها جايه امتي"

ام شهد : ايه ياحبيبتي انا راكبه انا وابوكي وجايين اهو

ابو شهد : اديهاني اطمن عليها ، حبيبة قلب بابا عملتي ايه في الامتحان

شهد : كلو تمام يابابا انت عارفني مابعطلش في الحاجات دي

ابو شهد : هههه طبعا عارفك مش تربيتي عايزك بقي ياحبيبتي تجيبي مجموع عالي كدا وتخشي ثانوي عام حاطه رجل علي رجل وتبقي دكتوره قد الدن..

ام شهد : حاسب يا احمد حااااسب

"ايوا بالظبط كدا الي انت مستني تسمعه من اول الفلاش باك ابو شهد لبس في تريله والعربيه اتدمرت وماتو **** يرحمهم كانو طيبين اوي و**** ونفسي يكملو معانا بس قضاء وقدر بقي هنكفر؟"

شهد : الوو الووو يابابااا "وعنيها بتدمع وبتنهار" بابااا لا قولي انكو بتهزرو يابابا رد عليا عشان خطري ماتقطعوش قلبي

خالة شهد (فريده) : ايه ياشهد مالك في ايه

"شهد بتعيط وبتحكيلها الي حصل"

خالة شهد : يامصيبتي انتي بتقولي اييه

شهد : "بتعيط" و**** ده الي سمعته ومحدش بيرد عليا لحد دلوقتي

خالة شهد : طب استني ارن علي عمك يشوف في ايه

"رنت علي عم شهد وطلعو يشوفوهم علي الطريق الي بيروحو منو للقاهره واكدو الخبر شهد ساعتها جابت 99% في 3 اعدادي بس ده كلو مش فارق معاها حزنها علي ابوها وامها اكبر من كل ده وكان نفسها تفرح ابوها وامها بالمجموع ده ويكونو معاها في وقت زي ده ااااه علي نعمة الاب والام مش هتعرف قيمتهم غير لما يروحو منك المهم خالة شهد باعت شقة اختها وخدت الفلوس تربي بيها شهد وهي كمان مش مخلفه عندها مشاكل في الرحم فا قالت اهو احسن ماهي محرومه من الخلفه واقنعت جوزها ( سامي ) بالعافيه وبعدين دخلو البنت ثانوي تجاري عشان مصاريف ثانوي عام تقيله عليهم وهي ممانعتش مش فارقلها وبعد مرور سنتين ونص ومستوي شهد الدراسي متذبذب جدا جت خالتها قالتلها مش هينفع الي انتي فيه ده انا اه دخلتك تجاره بس مش معني كدا انك تبقي ضعيفه لازم تجيبي مجموع عالي السنه دي عشان تخشي كليه وجابت فعلا شهد مجموع ودخلت كلية تجاره ومن هناك اتعرفت علي داليا اختي وانا اتعرفت عليها وقاعدين سوي في الكافيه دلوقتي"

شهد : "بتعيط" بس دي كل الحكايه

انا : انا اسف لو فكرتك بكل ده بس ممكن سؤال

شهد : اتفضل

انا : ايه حوار بابا عاوزني الي قافشاه ده

شهد : ما انا بعتبر عمو سامي جوز خالتي زي بابا بالظبط وهو مش بيقولي علي حاجه لا وحنين عليا

انا : اه وصلت طب بصي بقي ياشهد

شهد : اتحفني

انا : انا هعوضك عن كل يوم نمتي فيه معيطه

شهد : خالد هو انت لحقت تعرفني ماتحكمش علي الناس بالمظاهر احنا اول مره نقعد سوي بصراحه انت عاجبني بس من بعيد ومش متاكده من ده انا اول مره اشوفك كانت من يومين

انا : يعني اعجاب متبادل اهو شوفتي بقي ياهبله وبعدين انتي جميله فشخ يعني مش مهم شخصيتك كفايه عينك دي تتوه الي ميتوهش

شهد : "مكسوفه"

انا وشهد في نفس واحد : طب انا همشي عشان بابا عاوزني

شهد : ههههه عرفت منين اني هقول كدا

انا : ما انا كل ما اقولك كلمتين بابا بيعوزك اترزعي هنا احنا اصلا قالبين من الجامعه ولسه معاد المرواح مجاش بقولك ايه

شهد : ارغي

انا : انتي دخلتي في علاقه مع حد قبل كدا

شهد : لا دي اول مره اقعد مع ولد اصلا

انا : طب تعالي معايا

شهد : هنروح فين

انا : هنروح سينيما وهنقعد في الكرسيين الي ورا عشان عايز ابوس

شهد : لااا انت فاكرني من البنات اياهم

انا : كسم ده بوق كلكو حافظينه ياست هاخدك ونتمشي ع الكورنيش ناكل كوزين دره نشرب حلبسه

شهد : اه لو كدا ماشي

انا : ونقعد ع النيل ونبوس

شهد : لااا انت فاكرني زي الي تعرفهم

انا : لا مختلفه عن التانيه وكرييتيف كدا يلا يامرا انجري قدامي

شهد : حاضر

"خدت شهد وروحت قعدت في مكان كنت دايما اقعد فيه مع اسراء"

انا : تعرفي ان المكان ده ماكنتش اتخيل اني هيجي يوم وابقي مبسوط فيه

شهد : ليه بس ده المكان جميل ومنظر النيل حلوو اووي

انا : "حكيتلها علي اسراء" هاا فهمتي حاجه

شهد : اه ربك بيعوض متزعلش

انا : هو انا فعلا كنت زعلان ولما بعدي هنا بتضايق بس النهارده مبسوط

شهد : "بتبتسم وبتبصلي" طب يلا بينا نمشي عشان الوقت اتاخر

انا : ماتخلينا شويه اليوم جري بسرعه اوي

شهد : ياعم احنا هنروح من بعض فين انت خلاص بقيت صاحبي

انا : يعني اتشقطي اهو تعباني ليه بقي

شهد : احترم نفسك احنا هنبقي زي اخوات عادي

انا : 011؟

شهد : لا انا فودافون

انا : ياخسااااره لا مش هينفع نكمل انا مش هقدر اكلم واحده فودافون بس خلاص هاتي رقمك بدل ماتعيطي

شهد : انت متخلف

"خدت شهد روحتها وطلعت علي بيتنا"

ماما : اهو وصل اهو المحروس

انا : اموله حبيبة قلبي العسليه ، ايه يالول ياعسل انت ياقمر يامنور كل حاجه حلوه

بابا : مش عوايدك يعني راجع مبسوط

انا : هي داليا فين

بابا : مرميه جوا

انا : "داخل علي داليا الاوضه وبغني" سحرتي ولا سحرتليييي وعيون مش محتاجه تسحرلييي

داليا : **** **** مش عوايدك يعني

انا : هو كل ماحد يشوفني يقولي مش عوايدك "موبايلي بيرن" ايوا ياحبيبتي وصلتي

شهد : يبني بقي حبيبتي ايه

انا : وانتي كمان وحشتيني و**** انا كنت عارف انك واقعه في حبي

شهد : ههههه انا قولت اطمن عليك بس

انا : وانا كمان بحبك و****

شهد : اقفل طيب

انا : طب معلش ياروحي انا هشوف داليا عايزه ايه وهكلمك غصب عني طيب اعمل ايه يلا سلام

شهد : انت عبيط يالا؟

انا : امممووواه

داليا : ده ايه ده ايه الروقان ده وداخل بتغني ولا كانك رجعت شاب عندك عشرين سنه

انا : انا عندي 19 اصلا

داليا : اه سوري بس مين دي

انا : هو انا مقولتلكيش

داليا : لا مقولتش

انا : بجد و**** ماقولت

داليا : ماتخلص ياباارد

انا : اصل انا خرجت مع شهد النهارده نزلت بدري قبلك واستنيتها لحد ماجت واقنعتها تخرج معايا من وراكي طبعا انا عارف ان انتي الي واقفالنا زي الشوكه في الزور

داليا : وعرفت منين

انا : هو مش انا الي بكتب القصه اكيد عارف كل كبيره وصغيره

داليا : قصة ايه

انا : قومي اعمليلي لقمه بدل مانا هفتان كدا

داليا : ساااقع

انا : لا ساقع وفوق السحاب ده انا كدا قلبت موسي سام بجد بقي

داليا : سحاب ايه ولا انت هتجنن امي انت شارب ايه رد عليا

انا : ههههه خليها تاكلك كدا واعمليلي اكل

داليا : يااربي "بنزل بالقلم علي وشها" خلاص و**** هتاكل ايه

انا : اي حاجه بقي انجزي وااقع


"كلت ورنيت ع العيال نزلنا ع القهوه"

انا : ايه ياجو مش هنبدأ شغل ولا ايه

يوسف : كل حاجه ليها اوان

انا : طب ماترنو علي مازن كدا عشان رصيدي خلص

ابراهيم : لسه مكلمه وقالي ان امه تعبانه وراح معاها يكشفولها

انا : طب خلاص فاكس

يوسف : مالك سرحان في ايه

انا : عرفت حتة بنت زي القمرر واكله دماغي نيييك

ابراهيم : ايوا ياعمرو ياحلاااق هننيك امتي

انا : ننيك ايه يابن المتنامه اخرس بدل ما اجي انيكك

يوسف : طب ماتيجي نفصل من السرحان ده انا معايا ماريو

انا : ماريو مين

يوسف : مارجيوانا

انا : مارجيوانا بقت ماريو انت ايه يالا كسم الفلح الي فيك ده

يوسف : ياعم كسمك انت ابوك وزير البيئه يعني في سفارة روسيا

انا : لو رميت اي افيه تاني هنيكك

إبراهيم : طب يلا؟

انا : يلا ياولاد المتناكه بس مش هطلع ع السطح عندك هنمشي ع الكورنيش

ابراهيم : ياعم نطلع الاول وبعدين ننزل نتمشي براحتنا

انا : طب يلا

"طلعنا وجو لف السجارتين وكسم الملعنه وقاعدين بنسمع اغاني كالعاده"

انا : شغل مش مسيكب

يوسف : انت هتحور؟

ابراهيم : ماتنور

انا : خخخخ انت بتصور

يوسف : تتصور؟

انا : اااه ياولاد المتناكه انا مش شايف

قاعدين بنسمع التراك ومطلعين ازبارنا برا وكلنا في نفس واحد : نلبس اووفر سااايز بس نحبو ال pussy الضيق وتلطيش وشتايم وسب دين قومنا واقفين نطرطر ع الناس من ع السطح

انا : اوعي الشلاااااال

يوسف : فينك يامازن دلوقتي كان زماننا بننيكك

إبراهيم : او بننيك اخته بنت المتناااكه احاااا

انا : اعدل يالا احنا كلنا موديين بس ماتجيبش سيرة حد

ابراهيم : يابنيييي دي شارمووووطه هحكيلك "بيتكلم وولا عارف هو بيقول ايه وعمال يهلفط" فاكر لما ابويا طردني وكنت بايت هناك؟

انا : اه

يوسف : ايوا اهبدليي

انا : ياعم سيبه نشوف اخره ايه

ابراهيم : خخخخخ انا هحكيلكو انا كنت شايل معايا حته ومازن كان نايم اصلا دخلت شربتها في البلكونه وسيكبت نيييك طلعت الفجر كدا قومت نايك دين ابوها عليها حتة طيز اخرابيييي

انا : "بفكر في انها اتناكت فعلا قبل كدا اجا يعني احنا الاتنين بنستعرص مازن يادين اميييي"

يوسف : انت مصدق الهبل ده

انا : "بغمزله انه ياخده علي قد عقله" انا مصدق ياعم هو هيما هيكدب يعني؟

ابراهيم : مصدقين ايه وفي ايه اصلا

انا : ده انت كنت باتمان بص انا هاخدك بكرا ونشرب لوحدنا انا هقلب

"نزلت وقاعد بفكر يابنت المتناكه يارحمه ده انتي طلعتي حوار ابن متناكه وبعتلها ع الواتساب"

انا : اهلا بالشرموطه

رحمه : عامل ايه ياخالد وحشتني اووي

انا : طب انتي فين دلوقتي وامك جت ولا لسه

رحمه : ماما جت ونامت ومازن نايم

انا : طب انت زبي واقف

رحمه : تعالي ياحبيي بكرا وهريحهولك انت ماتعرفش انا حبيته قد ايه

انا : دلوقتي

رحمه : انت اتجننت ياخالد؟ اعملها ازاي الساعه 2

انا : انا نفسي انيك ع السلم بامانه ايه رايك

رحمه : انت مجنون صح؟

انا : طب يارحمه انا لو مانيكتكيش النهارده وع السلم انا لو وريتك زبي تاني ابقي انا بتناك هتيجي ولا اطلع اضربلي عشره وانام واكسمك؟

رحمه : لا لا خلاص لما تيجي ابقي كلمني

انا تحت البيت وطالع اهو عقبال ما اطلع تلبسي حاجه تهيجني عليكي

رحمه : حاضر

انا : ايه يابت جوز البزاز دول ده انا هطلع كسم امك

رحمه : وامي مالها بس نيكني انا كفايه

انا : شششششش انزلي مصي

"نزلت رحمه خدت زبي في بوقها وانا عمال اضربها بالاقلام علي وشها انا بصراحه اصلا مبضون ودماغي ولا رايقه لنيك ولا ابن متناكه وكمان عندي تأنيب ضمير من نحية شهد وتأنيب ضمير اكتر من نحية مازن بس هوصل للي انا عايزه قولتلها لفي اديني طيزك ونيمتها ع الارض رفعت طيزها شويه ونمت فوقها وبدب في كسمها وعمال انيك جاامد اووي وابوس في رقبتها"

رحمه : ااهه اااه برااحه مالك هايج كدا ليه

انا : وانتي لسه شوفتي هيجان يابنت المتناكه

رحمه : احححح انا امي متناكه

انا : ما المتناكه هتطلع لامها اكيد لازم تبقي متناكه زيها وهي ارمله واكيد بتاخد في كسها لحد ما اتهري

رحمه : ايوا انا متناكه وبنت متناكه وامي شرموطه زيي اااه شرمطني اوووي خخخخخخ

انا : ابراهيم زبره اكبر ولا انا

رحمه : ابراهيم مين

انا : "بهدي النيك وبعملها لاف بايت" قوليلي بقي هو زبره اكبر ولا انا لو مقولتيش هطلع بتاعي

رحمه : لااا عشان خاطري ماتطلعهووش اااه اااحححح لاا انت اكبر ده حتي بيجيب بسرعه

انا : يابنت المتناكه ده الشله كلها فضت فيكي علي كدا

رحمه : لا انتو الاتنين بس وانا مش عايزاه انا بتاعتك نيكني انت بس وانا مش هعمل حاجه غير انتي اتناك منك

انا : طب ماتيجي نخلي الموضوع اسخن

رحمه : اسخن من كدا؟

انا : اه مش امك تعبانه ونايمه اكيد العلاج ده فيه نسبة منوم هنيكك جمبها ع السرير

رحمه : انت متخلف

انا : تعالي يلا

"دخلنا اوضه ام رحمه قولتلها نامي جمبها وامسكي ايدها وسمعت الكلام روحت انا ممشي زبري علي شفايف طنط نيفين ورحمه فضلت تمص زبي الي انا بمشيه علي شفة امها كانه كس بفرشه وقولتلها تعالي بقي قومت منيمها علي بطنها وعمال انيك فيها"

انا : مبسوطه وانا بنيكك جمب امك

رحمه : اااه اوووي ياريتك كنتي صاحيه ياماما كنتي تشوفي صاحب ابنك وهو بينيكني وينيكك انتي كمان

انا : "نزلت عملت مع رحمه وضع ال69 وقاعد بلعب في كسمها من ع اللبس لحد ماجابت عليا" انا كمان هجيب تعالي مصي ياكسمك
"سمعت الكلام لحد ماجيبتهم في بوقها وبلعتهم متناكه بنت متناكه وسيبتها ونزلت كسمها شرموطه انت فاكرني هبقي حنين ولعت سجاره وقاعد بقي بفكر ااه يابنت المتناكه يعني ابراهيم هو الي ناك قبلي طب اتصرف ازاي في الحوار ده اعمل ايه مع مازن كسم اخته الي هتخسرنا صحوبيتنا دي وبعدين اقوله ايه نيكت اختك وابراهيم ناكها قبلي ده مش بعيد يقتلنا وانا بفكر لقيت شهد بترن عليا"

انا : الو

شهد : انا قولت اطمن عليك

انا : لا انا كويس

شهد : طب مالك طب احكيلي فيك ايه

انا : مخنوق شويه بس فاكس حوار مش مهم معلش بقي انا هطلع انام

شهد : ما تخليك معايا شويه

انا : تعبان و**** ياشهد مش قادر بكرا نتكلم

شهد : انت مش جاي الجامعه بكرا؟

انا : لا مش هاجي

شهد : طب انا عايزه اقابلك بكرا انا مخنوقه

انا : طب تعرفي تبقي تنزلي بالليل

شهد : لا مش هعرف اعملها ازاي دي يعني

انا : خلاص بعد بكرا هبقي اجي الجامعه اقعد معاكي

شهد : هستناك

انا : تصبحي علي خير

شهد : وانت من اهله

انا : فتحت الواتساب لقيت رحمه بتقولي انت طلعت كسمي وهيجتني اووي يخربيتك نفضتلها وعملت سين ومرديتش طلعت فوق اتفرج علي بريزون بريك بيقولو مسلسل جامد نيك خلصت منو 10 حلقات تقريبا واتاثرت بشخصية مايكل سكوفيلد نييك نزلت حلقت شعري وطلعت نمت كسم الحشيش الي طير دماغي ده امي دخلت تصحيني عشان انزل اروح الجامعه قولتلها تعبان فشخ ومش رايح النهارده صحيت ع العصر يوسف بيرن عليا.

يوسف : اهلا بالمتناك

انا : عايز ايه ع الصبح

يوسف : الصبح ايه يازميلي احنا العصر جهز نفسك بقي عشان اشرف باشا بيقول هنشتغل النهارده

انا : انت بتهزر يسطا يعني راجل جامد نيك وتاجر كوكايين هيبقي اسمه اشرف اكيد ده دراعه اليمين معروفه في الافلام كلها

"يوسف قفل في وشي قومت رنيت عليه"

انا : يابن المتناكه انت بتقفل في وشي؟

يوسف : ما انت بضان ابن متناكه افلام ايه المهم حضر نفسك النهارده انا هكلم العيال وهنطلع بالليل سوي بربطة المعلم هنسلم الشنطه وناخد شنطة الفلوس ونقفش حبه حلوين نشبرق بيهم نفسنا

انا : ايوا كدا خلينا نسخن القصه

يوسف : قصة ايه يسطا انت عبيط

انا : ياعم قصة حياتي مفيش فيها مغامره خلينا نولعها

يوسف : اه و****

"طلعت علي ابويا قولتله عايز فلوس اجيب جاكيت اداني 700 جنيه نزلت جيبت جاكيت بامب وروحت اتجمعت انا ومازن ويوسف ع القهوه وابراهيم عدي ع القهوه رن علينا روحنا علي اشرف بيه وقولتله عايزين 3000 هنجيب شوية حاجات"

مازن : حاجات ايه دي يالا

انا : اتقل انت هاا ياعم اشرف انجزنا

اشرف : هههههه غالي والطلب رخيص بس المهم تكونو قد المسؤوليه دي الشنطه ودي الفلوس الي انتو عايزينها واعتبروها مكافئه كمان لو عديتو من المهمه دي بالسلامه

انا : عيب عليك هتشوف شغل عالي

"خدنا الشنطه حطناها في شنطة العربيه وطلعنا جيبتلهم 3 جواكيت زي الجاكيت بتاعي وطلعت علي مكتبه جيبت شوية دوسيهات وحاجات ملهاش لازمه وقطر وطلعنا علي حته فاضيه كدا"

انا : ابراهيم انزل هات الشنطه

ابراهيم : انت عبيط يالا احنا ملناش في البتاع ده متخليهاش تهب منك

انا : ما انتو ولاد متناكه اغبيه بعيدا عن ان اكبر واحد فينا الي هو يوسف عنده 20 سنه وان احنا محدش يشك فينا بس افرض صفقه زي دي الحكومه هرشاها وبيفتشو الي رايح والي جاي مش لازم يكون في عقل انجز يالا يابن المتناكه روح هات الشنطه

يوسف : وهنعمل ايه بقي ياعم الدماغ

انا : هنعمل كدا "بقطع الجاكيت من الطبقه الي جوا وبفتح الشنطه حطيت كام كيس هنا وكام كيس هنا بعد مافضيت الفرو عشان مبقاش باين نيك يعني وكلنا عملنا نفس الحركه وحطيت الدوسيهات والورق في الشنطه وخليت ابراهيم حط الشنطه في شنطة العربيه وفتحنا الشبابيك نص كدا ولابسين الجواكيت مقفوله والزعابيط علي دماغنا عشان نبان سقعانين قومت حاطط رجل علي رجل وقولتلهم اتعلمو بقي يا شوية خولات"

يوسف : "بيسقف" وبتقول عليا شيطان ده انت طلعت عزازيل يابن المتناكه

مازن : عزازيل ايه ده ابليس نفسه

انا : هههههه هو بس حكمت بكدا ماتشغللنا اغاني يابن المتناكه

ابراهيم : بابلو نزل تراك امبارح تعالو نسمعه

انا : شغل

كلنا : احاا يسطا كسم البضان اقلب ياعم مش ناقصه وجع بضان شغل حاجه تاني

"وصلنا المكان مقابلناش كمين ولا حاجه والي بيستلم مني البضاعه مغاوري اسم مشتبه فيه اوي بامانه"

مغاوري : ايه ده هو اشرف بقي بيشغل عيال صغيره من امتي

انا : ههههه دمك خفيف فعلا زي ماقال عليك بالظبط فين شنطة الفلوس عشان عايز انام بدري عندي جامعه الصبح

مغاوري : هاهاهاهاها ده انت الي عسل شربت اللبن قبل ماتيجي هاهاهاهاهاها

انا : "كسم الافوره لازم هاهاها كدا شرير انت يعني" اه شربته هاا الفلوس فين

مغاوري : مش اشوف حاجتي الاول

انا : عنيا هات ياهيما الشنطه

"راح جاب شنطة الدوسيهات وراح سلمها واستلم من الراجل بتاع مغاوري الفلوس قولتله افتحها فتح شوفت الفلوس وحطها في العربيه في الناحيه التانيه الراجل بتاع مغاوري ندهله"

الراجل : مغاوري بيه

انا : ولا يامازن مش لايقه مغاوري بيه دي

مازن : يعني هي اشرف الي لايقه كسم الاسامي بتاعتك دي

مغاوري : احا هو اشرف باعتلي عيال بتتناك ولا ايه خلصو عليهم

انا : حيلك حيلك دي دعاابه ياجدع مابتهزرش احنا قولنا نعمل لقطه مختلفه يعني انا هغدر بيك وانا معيش حته 9 ملي حتي طلعو يارجاله الحاجه

مغاوري : ايه ده ايه ده وانا الي بقول شوية عيال طلعت دماغكو شغاله اهي "بيفتح كيس يطمن علي بضاعته" لا مظبوط نزلو يارجاله السلاح وانت ليك قاعده معايا

انا : ده العشم برضو نستاذن احنا عشان نلحق نروح الكليه الصبح

مغاوري : يلا بينا يارجاله

"خدو عربياتهم وانا والرجاله مشينا وشغلنا في العربيه اه لو لعبت يازهر ويوسف لفلنا سجارتين شربناهم ووصلنا لفيلا اشرف باشا ابراهيم واقف برا وبيكلكس بصوت (بيب بيب بيب بيب بيب)"

انا : ياعم هي حنة امك رنلنا يايوسف علي ابن اللبوه ده

يوسف : خلصانه

اشرف : بس عجبتني حتة الجواكيت دي اثبتتلي ان انت بتفكر فعلا بس تفتكر لو عديت علي كمين ولا حاجه مش هتتهرش؟

انا : مانا مرسيهم ان لو حد فينا اتفتش هنقعد نندب فيه ومش هنلبسها كلنا

اشرف : تعجبني ياخلوده

انا : تلميذك ياباشا

اشرف : ياعم تلميذي ايه ده انت عارفني من شويه وبعدين ده انت استاذ

انا : ولا استاذ ولا حاجه الشغله زي ماهي عايزه قلب عايزه دماغ "بفرك ايدي الاتنين في بعض" مش هنقفش؟

اشرف : ومالو نقفش تاخد اخضر ولا احمر

انا : لا اخضر ايه ياباشا هنروح بقي ع البنك ونغيرهم ونتسال ايه مصدر الفلوس احمر طبعا

اشرف : مااشي ادي 80 الف اهم ياسيدي قسموهم براحتكو بقي انا شايف انك تاخد نسبه اكتر عشان انت صاحب الفكره

انا : ويوسف الي عرفنا عليك ناخد انا وهو الفلوس وكسم الاتنين التانيين

اشرف : لا ماتعجبنيش كدا بكرا تجولي في نفس المعاد

انا : ده اكيد "ركبنا العربيه"

مازن : قفشنا ياولاد المتنااااكه هنقب علي وش الدنيا اخيرا

ابراهيم : ااااه هنيك الي عايزها

"كلنا نزلنا علي قفاه" : علي حيحان ابن متنااكه

مازن : وانت ياخالد هتعمل ايه بالفلوس؟

انا : لسه مش عارف ولا عارف هشيلها فين هفكرلها

يوسف : محلوله نعمل حساب في البنك

انا : حساب ايه هيتشك فينا طبعا لما نفضل نحط مبالغ كبيره واحنا طلاب جامعيين ومفيش اثبات علي ان حد فينا شغال بكرا هنزللكو بفكره حلوه خولنا بس ننام ونمخمخ بعدين

"طلعت البيت قاعد بفكر في الفلوس الي معايا دي والفلوس الي جايه ع السكه و**** وهتلعب معااك يابن الفقريه نمت وانا لابس الجاكيت وحاطط الفلوس مكان اكياس الكوك وروحت الجامعه وقابلت شهد اخر اليوم وقفنا سوي يادوب نص ساعه وطلعت اكل عشان انزل وواحنا ع الاكل"

انا : بابا مش انا لاقيت شغل حلو جنب الجامعه وفلوسه كويسه كمان

بابا : شغل ايه ده وفين وهتاخد كام يعني

انا : في مطعم في الرحاب الشغل هيبقي من 8 ل3 الفجر وهاخد 5000 جنيه في الشهر غير الحوافز والتيبس هروح اشوفه النهارده

ماما : **** يوفقك ياحبيبي

انا : حبيبتي يا اموله يادوب الحق انا

"روحنا علي اشرف خدنا البضاعه ومشينا"

(في مشهد اخر)

شخص مجهول : ايوا ياباشا زي مابقولك كدا هما اربع شباب معاهم عربيه موديلها قديم شويه كدا هتلاقيهم لابسين جواكيت الي هي المنفوخه دي وحاطين فيها الحاجه

الباشا : انت عارف لو بتكدب هعمل فيك ايه

شخص مجهول : عيب عليك ياباشا كل حاجه مكشوفه للعبد لله

الباشا : طب غور انت دلوقتي

داخلين انا والشباب ومعليين الاغاني نيييك وقابلنا كمين وقفنا

الظابط : انزللي ياخول انت وهو وبيفتش في هدومنا

وبكدا يكون انتهي الجزء الثالث نشوفكم قريب نييييييييييك انجوي
اولا القصة جامدة
ثانيا نزل الجزء الرابع بسرعة متغبش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
اولا القصة جامدة
ثانيا نزل الجزء الرابع بسرعة متغبش علينا
لما الاداره تدمج الجزء التالت مع باقي القصه هكتب الرابع وانزله في اسرع وقت
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Hanter

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%