NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عمارة وسط البلد | السلسلة الثانية | - حتي الجزء السادس 4/6/2022

الجديد شديد
كمل يا كبير
 
من احسن القصص اللي شوفتها ياريت تنزل كلو مره واحده عشان عايز اعرف القصه كلها
 
فين باقي الاجزاء يابرنس
 
قصة رووعة شكرا لك فى انتظار الجزء السابع
 
الأب مع بنته الابن مع امه الاخ مع اخته العم مع بنت اخيه الخال مع بنت اخته العمة مع ابن اخوها الخالة مع ابن اختها الجد مع حفيدته أو زوجة ابنه الجدة مع حفيدها وغير ذلك لا يعتبر جنس محارمإن كانت قصتك أغلب مشاهدها الجنسية من هذه الأنواع فستبقى في قسم سكس المحارم وإلا سوف تنقل لقسم سكس العام ولا ننسى الأم مع زوج بنتها من المحارم كمان
 
الجزء الجديد امتي
 
فين الباقي يرايق
 
جميله جدا وسردها فى الاحداث حلو اووى استمر وفى انتظار الجزء القادم...يريت برضه بمزاج ومتتأخرش
 
ابدعت

🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹
 
لمتابعة السلسلة الأولي



السلسلة الثانية عمارة وسط البلد

في البداية كل سنة وانتم طيبين وبخير

مقدمة بسيطة

أولاً: بشكر كل المتابعين القليلين الي حبوا السلسلة الأولى


ثانياً : بعد تفكير عميق شوية اتفقت مع نفسي على ان القصة هتستمر مش هعمل سلسلة جديدة

بس لو ممكن اغير اسمها اذا تناسب ذلك مع قوانين النشر من عمارة وسط البلد

الى عيادة الدكتور كريم في عمارة وسط البلد




وده لان القصة هتستمر زي ما هي والاضافات في الاحداث و الأشخاص هتكون منطقية

عشان في شخصيات تم بناؤها لازم تكون موجوده والعمارة نفسها هيكون ليها دور مش مجرد جدران وبس


والعيادة هتكون داخل جدران العمارة

وكمان داخل اركان الدراما زي ما هنشوف

ثالثاً : زي ما قلت قبل كده انا بحب قوي أسلوب دراما القصة اكتر من دراما المشهد وده هيكون اكثر ثباتاً وهحاول أكون بطئ وأتمنى ان ده ميكونش له تأثير سلبي لتمسكي باسلوبي الدرامي وكمان عشقي لكثافة الشخصيات والأحداث و ليست قصة البطل الواحد

رابعاً : أتمنى اني أكون مش مضايق أي حد لاني من النوع الي بيرحب جدا باستقبال اراء الاخريين واكيد مع التمسك بطريقتي الخاصة في سرد الاحداث بشكل درامي معين

خامساً: الجزء الأول هيكون توضيح لخطوط القصة العريضة وكمان إيجاد سبب منطقي لانتقال الدكتور كريم لشقة تانية عشان يعمل العيادة

نبدأ سوا احداث الجزء الأول من الاحداث الجديدة

عشان نقدر نجمع الاحداث سوا هنعمل نبذة عن العمارة عشان نفتكر سوا ونقدر نكمل الاحداث بدون ما نكون بنقرا احداث و خلاص بدون تجميع لخيوط الدراما

كانت عندنا مجموعة عائلات حصلت بينهم شوية احداث

العائلة الأولى دينا الي بتحاول تغوي الجميع وبدأت باخواتها ولسه هتستخدم مهنتها في المزيد من الاغواءات

العائلة الثانية سمر واخواتها الي خصلت على وعد مشكوك في صحته بعدم تكرار التحرشات البسيطة الي بينهم ولسه ليهم دور معانا

العائلة الثالثة منار و اخواتها ومنار الكبيرة أي زعلت فعلا من جنونها وجنون اخواتها وكان قرارها صارم بعدم الانجراف ناحية أفكار رباب

العائلة الرابعة في بنت من اهم البنات الي في القصة ريهام واخواتها تامر وسارة الي لسه تامر وسارة في بداية الطريق وريهام لسه مش عارفة حاجه عن اخواتها وخلاص رامي هيخطبها

العائلة الخامسة الي فيها رباب و ساندي وشادي الي كانت مفيش بينهم علاقات ولكن طبيعية حياتهم الفرنسية ليها تأثير على باقي شخصيات القصة

الدكتور كريم الي فتح اللي لسه بيأسس عيادة نفسية هنسمع فيها احداث جديدة وهيكون فيه ترابط بين الاحداث وهيكون ممتع بقدر امكاني

وقفنا لما رباب دخلت تعمل انترفيو مع كريم

وهنا هنقف قدام صوتين مهمين في القصة هيعلقوا على الاحداث ان كان صاحب قصة هيدخل يعترف بيها لكريم ولا حد من سكان العمارة

صوت كريم المنضبط وصوت رباب الي هيبرر التصرفات ودي أصوات جوه أي نفس بشرية

وما بين التعليقات الي ليهم على القصة هنلاقي الجزء الدرامي الي بتكلم عنه

المهم

رباب دخلت على كريم

كريم بيتكلم فرنساوي بطلاقة : اتفضلي

رباب : ميرسي

كريم ابتدا يسالها بالفرنسية عن اسمها وعمرها ودراستها وكانت رباب بتجاوب بتلقائية شديدة وسالها : واضح انك بتكلمي فرنساوي كويس

رباب : انا عشت في فرنسا كتير

كريم : فين هناك

رباب ابتديت تحكيلوا على حياتها هناك و ابتدوا ياخدهم الحديث اكتر من مجرد انترفيو حتى الي باقي بره منهم الي زهق او ابدى غضبه من التأخير

طبعا هما كانوا مش حاسيين بحاجة مندمجين في الحديث الممتع

وخصوصا لما رباب سألته عن احتياجه لمساعدة تجيد الفرنساوي وان كريم عاوز ينقل دراسته هنا وانه استفاد كتير من وجوده في كليات فرنسية و كمان انه اشتغل كتير في عيادات نفسية وليه رغبته في انه يغير مفاهيم استقبال المريض

وقال لرباب انه اكيد هيكلمها بس هو لسه بيجهز العيادة و لسه لم يعلن عن بدء استقبال المرضى بس هو بيجهز فريق العمل

رباب بتديله رقم التليفون وبتمشي تروح وبتكلم شادي اخوها الي بيقولها انه هيسافر تبع شغله فرنسا شهرين كده وراجع

رباب بتوصل البيت بتقلع وبتاخد دش وبتطلع ملط كالعادة وساندي قاعدة تتفرج على الشاشة في الصالة

منار بتخبط عليهم و بتروح رباب تفتح وهي لافه الفوطة عليها وبتستقبل منار وبيقعدا مع ساندي في الصالة ومنار بتقولها انهم ناووين يروحوا يقعدوا فترة في الغردقة مع سليم

رباب بتضحك : تعرفي مش انتي بس الي هتمشي من العمارة

منار : ليه من كمان هيمشي

رباب : الناس الي في الدور التاني الي هما جيران ريهام وتعرفي المحلين عقودهم هينتهي بفكر ما اجددتشي لمحل منهم واعمله بيوتي سنتر

ساندي : ايوة وانا ابقى مديرة المكان بلا دراسة بلا بتاع

رباب : هقوم اشدك من شعرك واعقلك على السطح

منار : فكرة حلوة جدا يا رباب ولما اجي من الغردقة هبقى زبونة عندك طيب والمحل التاني

رباب : في اكتر من عقد جاي بس بفكر

منار : المهم يا بنت خالتي انا قلت اجيلك اقولك اني هسافر وانا عرفت من سليم ان شادي مسافر هنستغل الظروف بقى لحد ما شادي يرجع

رباب : يا منار احنا اهل متقوليش كده

وفضلوا يتكلموا في أمور اسرية عادية

وفي نفس الوقتي شادي كان بيكلم سمر في التليفون على أساس انه بيبلغها بالسفر ويا ترى هي موافقة على الارتباط بيه ولا لا وسمر فعلا كانت مترددة وقالت ما يرجع من السفر نتكلم

وتاني يوم ساندي صحيت على فون من زميلتها ان فيه رحلة بعد الامتحانات هتكون لفريق الموسيقى في المدرسة وهيتقابوا مع اكتر من فريق موسيقى على مستوى الجمهورية وهيكونوا مجموعة بنات رايحين مسابقة على مستوى الجمهورية والرحلة هتكون في شرم الشيخ في رحلة موسيقية لتشجيع السياحة وان تم اختيارهم معاهم ست بنات على مستوى المحافظة لتمثيل محافظة القاهرة وهيكون فيه فريق من كل محافظة

ساندي قالتلها طيب يا ريت تعدي عليها عشان يدربوا من دلوقتي لمعاد الرحلة عشان يقدروا يعلموا حاجه حلوة في المسابقة.

صاحبة ساندي اسمها هبة جميلة وصغيرة ولسه بكر وهنتعرف عليها اكتر في الرحلة

ساندي صحيت عريانه لقت رباب نايمة عريانه كالعادة وتليفونها بيرن قامت صحتها قومي يا روقة تليفونك بيرن من رقم الناس الي في التاني

رباب بتقوم ترد : الو

وتسمع المكالمة وبتقول ماشي حضرتك كنت منورنا ومفيش مشكلة ايجار ايه الي بتكلم عنه مش هيفرق معانا حضرتك ده مكانك وزي ما تحب

بعد لما خلصت مكالمة

ساندي : ايه خلاص العمارة هتفضى مفيش غير سارة وريهام واحنا بس

رباب : ايوة على فكرة انا كنت بفكر كمان اظبط الروف واعمل جو لطيف في الصيف

ساندي : اوبا بقى ونعمل بسين فوق

رباب : وليه لا ممكن نعمل البسين العوامه ده

ساندي : نفسي انزل ملط قوي من لما كنا في فرنسا بننزل ببكيني لما بقيت مخنوقة منه

رباب : ماشي من مقدم لما يتأجروا غير كمان في محل من المحلات ممكن يتأجر لو الراجل مجددتش عقده نقدر نعمل روف جميل

ساندي : وانتي هتمسكي السنتر الي بتفكري تعمليه و لا هتشتغلي في الشغلانة الي لقيتها على النت

رباب : مش عارفة أصلا الدكتور ده مكلمنيش وبعدين ممكن اوفق بين الاتنين خصوصا اني هكون صاحبة مكان مش هشتغل بايدي

ساندي : نفسي اساعدك بقى وممكن نعمل عمليات البادي كير على أصوات الكمان انتي ناسية اختك عازفة ممتازة اه صحيح انا هطلع رحلة ومسابقة موسيقى ي نفس الوقت لسه هبة صاحبتي متصلة بيا

رباب : رحلة سعيدة واكيد هتنجحي انا على فكرة بحب هبة جدا وشايفاكي وشايفها شاطرين قوي في العزف وممكن فكره حلوة نستغل مهاراتك في العزف

ساندي : طيب يلاا نقوم نفطر هو شادي فين

رباب : تلاقيه نايم شكله رجع متأخر امبارح

ساندي : هو قال انه هيسافر فرنسا كان نفسي يأجل سفره شوية عشان اعرف اسافر معاه وحشتني فرنسا

رباب : وحشك فرنسا ولا انك تنزلي من غير بكيني اهو يا ستي لو ظبطنا الروف هنزلك عريانه فوق

ساندي باست رباب : يا اختي يا عسل انتي بحبك لما تظبطيني

وقاموا عريانين و ساندي صحت شادي عشان يفطروا ملط في جو عائلي لطيف

وشوية وتليفون رباب رن ردت وهي متلهفة : دكتور كريم ازيك

كريم : تمام ازيك انتي عاملة ايه

رباب : تمام جدا بصراحة منتظرة تليفونك

كريم : وانا بصراحة مش هلاقي افضل منك بجد كنتي الاميز في الانترفيو

رباب : ميرسي

كريم : بس فيه مشكلة صغيرة

رباب : مشكلة ايه خير

كريم : هنأجل الافتتاح شوية بسبب مشكلة مع صاحب البيت رغم ان كتبنا العقد انما هو اعترض على نقطة بعد التوقيع كان قلقان منها

رباب : مشكلة ايه

كريم :انا كاتب كلمة مستشفى مش عيادة

رباب : وايه الفرق

كريم : مستشفى ممكن المريض يباب لمتابعة حالته

رباب : المهم يعني هو ايه الي مخليه قلقان

كريم : اكيد في حد خوفه انه هتبقي مستشفى مجانين

رباب : عقلة ضيق قوي المريض النفسي مش مجنون دا انسان طبيعي تعرض لضغوط مش قادر يتحملها

كريم : لا وكمان عرفتي المريض النفسي تعليق يليق به

رباب : ايه شكلي هبقى تلميذة نجيبة

كريم : اكيد ان واضح اني اخترت صح

رباب : ميرسي واكيد هكون عند حسن ظنك

كريم : لما اشوف بس المشكلة هترسي على ايه

رباب : طيب شوف ولو متحلتش عندي حل ممكن يكون مناسب ليك

كريم : حل ايه

رباب : توء توء مش كل الورق كده ينكشف يا دكتور لازم ابقة تقيلة

كريم : ماشي يا تقيلة واضح انك حد جميل

وقفلت السكة

شوية وريهام خبطت عليها

راحت رباب فتحت لريهام كانت لابسة جلابية بيت حمالات بس

وشادي نزل وساندي دخلت تذاكر عشان تعدي ازمة الامتحانات و تسافر مع هبة

رباب : ازيك يا ريمو يا قمر وحشاني

ريهام : ازيك يا روقة

رباب : تعالي اتفضلي

ريهام بتدخل

رباب : تشربي ايه

ريهام : يا قلبي تعالي بس هنقعد مع بعض شوية وخلاص انا عاوزاكي في موضوع مهم

رباب : بس لازم تشربي حاجه اجبلك عصير

ريهام : ماشي يا روقة أي حاجه

رباب بتجيب عصير وبتيجي

رباب : قولي يا ريمو انتي كل طلباتك مجابة

ريهام : انا عرفت ان الشقة الي قدامنا هتفضى وعارفة انه لسه بدري بس انا عاوزه ااجرها لتامر اهو يبقى جمبنا يعني لو هتعملي عقد مع حد بلاش يكون عقد طويل الأمد

رباب : بصي انا ناوية اعلي العمارة شوية وكمان ممكن ااجر الشقة عيادة عشان لو شقة سكنية ممكن يطول وعلى العموم لما ابني دورين كده ولا حاجه حسب التراخيص اكيد لو عاوزة تاخدي أي شقة من الجداد عيوني وطبعا تامر عقبال لما اخلص هيكون بقى عريس يختار الي هو نفسه فيه

ريهام : ميرسي كتير قوي انا عارفة ان احنا اهل

رباب : كده كده لازم ابني عشان اعمل شقة لشادي عشان يتجوز

ريهام : على العموم اعملي حسابي معاكم

رباب : تامر زي شادي واحد مننا

ريهام : ميرسي وعقبالك انتي كمان لما تبقي عروسة

رباب : انا فعلا بفكر اني ابقى سيدة اعمال الأول عاوزة افتح في المحلات بيوتي سنتر و مش عارفة بعد لما الي مأجر الجيم هيكمل ولا هيعمل ايه

ريهام : طيب خلاص وانتي بتبني اعملي مركز بيوتي سنتر فوق وخلي المحلات زي ما هي وممكن بتاع الجيم يجدد لاني عرفت من تامر انه عاوز يجدد لانك عارفة ان تامر شغال هناك وممكن المحلات التانية الي هتفضى تأجريها سنتر دروس خصوصية البنت هتيجي تاخد درس تحت وتطلع تعمل بادي كير فوق وتعملي ركن اكسسورات هتكسبي حلو قوي

رباب : دماغك حلوة تصدقي فكرة شكلي هعمل كده فعلا

ريهام : المهم لو هينفع تعملي حساب تامر يبقى تمام

رباب : شكل العمارة هتبقي برج بس واحده واحده اعمل البيوتي سنتر الأول وبعدين اطلع بالباقي

ريهام : طيب والشقة الي قدامنا الي هتفضى

رباب : لا دي ليها مستأجر خلاص في دماغي حد معين واكيد هنكون كلنا محتاجين له

ريهام : هتكون ايه

رباب : لا خليها مفاجاة

ريهام : طيب يا ستي مفاجاة بمفاجاة هعزمك كمان أسبوعين على خطوبتي بقى

رباب بتحضنها وبتقولها : بجد الف الف مبروك

ريهام : عقبالك يا روقة

رباب : بس نفرح بيكي الأول

ريهام بتبوس رباب وبتحضنها وبتقعد ترغي معها شوية وبتمشي وبتسيب رباب تفكر انها تعمل مشاريع وتستغل العمارة وموقعها المتميز انها في وسط البلد

وقفة مع الكاتب

كده الأمور بقت أوضح

هتكون قصة درامية

اكيد طبعا واخد الفكرة من عمارة يعقوبيان او من فيلم الشوارع الخلفية وكمان فيه قيلم اجنبي بيحمل ذات الفكرة مش فاكر اسمه هو تقريبا بتاع شارون ستون

المهم

الفكرة كده بقت اكثر وضوحا

هتكون فيه عمارة فيها احداث كتير غير عيادة كريم

غير أفكار تانية هتظهر في وقتها

الدراما هتكون الأكثر طغيانا ومع طريقة السرد هنوصل للسكس بس من خلال الدراما طبعا

كده هيكون فيه ابطال رئيسية

ومن خلال العيادة ومركز التجميل و الجيم هنلاقي شخصيات بتيجي عشان تزور العمارة و تلتقي بالابطال وهتحصل بينهم احداث لطيفة وكتيرة

بحب التشعب في القصة واوعدكم محدش هيتووه مني

ممكن أكون عملت نقلة درامية ان رباب هي صاحبة العمارة هو عموما انا هعتبرها نقلة ان سميرة هي صاحبة العمارة او حتى لو هي ورث لاهل سميرة و اخواتها الي هي والدة منار وكمان سمر

مش هتفرق بس دراميا هنا هتكون رباب هي المسؤلة عن الإدارة مش شرط صاحبة العمارة


نرجع للقصة

هنوصل لحد ما رباب هتكلم كريم وتعرض عليه يأجر الشقة وكمان هتتفق مع مقاول على تعلية العمارة وعمل بيوتي سنتر والدور الأرضي هيكون سنتر دروس

ولسه هنشوف مين هيسكن معاهم جديد

مع ان شادي عاوز يخطب سمر الي مش هتقدر تنفذ الاتفاق مع اخواتها وهنشوف ده في اول مشاهد الجزء الثاني وازاي هتقع في مشكلة بسبب انها مش هتعرف تنفذ الاتفاق


ولسه هيكون فيه دور لدينا في مركز التجميل بس هيكون فيه تمهيد لشخصيات جديدة هنتعرف عليها

غير طبعا الي هيزورا العيادة

كل ده واكتر في الجزء الثاني

الي هيبدأ بافتتاح كريم العيادة بعد لما اتفق مع رباب على التأجير كده هيكون جار مقابل لريهام

وهيكون المقاول بدأ فعليا في بناء أدوار جديدة في العمارة

وهتكون ساندي خلصت امتحانات وأول يوم ليها يوم خطوبة ريهام الي هيتجمع فيها كل كل الشخصيات احتفالا بريهام

ومازال هناك الكثير مع عمارة كريم ورباب

قصدي عمارة وسط البلد



نرجع للقصة

هنوصل لحد ما رباب هتكلم كريم وتعرض عليه يأجر الشقة وكمان هتتفق مع مقاول على تعلية العمارة وعمل بيوتي سنتر والدور الأرضي هيكون سنتر دروس

ولسه هنشوف مين هيسكن معاهم جديد

مع ان شادي عاوز يخطب سمر الي مش هتقدر تنفذ الاتفاق مع اخواتها وهنشوف ده في اول مشاهد الجزء الثاني وازاي هتقع في مشكلة بسبب انها مش هتعرف تنفذ الاتفاق

ولسه هيكون فيه دور لدينا في مركز التجميل بس هيكون فيه تمهيد لشخصيات جديدة هنتعرف عليها

غير طبعا الي هيزورا العيادة


دي كانت اخر كلمات الجزء الاول

وهنا نركز تاني عشان مش عاوز حد يتوه مني

مشهد افتتاح العيادة :

النهاردة افتتاح العيادة بعد ما تم عمل ديكورات جديدة

وكمان المقاول ابتدي يبنى ادوار اضافية عشان رباب تعمل مشروع البيوتي سنتر وعملت اعلان لمديرة مركز التجميل وكانت بتستقبل الناس الي جايين عشان الاعلان مؤقتا في بيتها عشان تشوف مين هيبدأ معاها في تجهيز المكان.

كانت عاوزة حد خبرة وفي نفس الوقت قررت انها توازن بين مساعدتها للدكتور كريم وبين المركز الجديد الي طبعا لازم زي ما قلنا تجيب حد خبره وتبقي هي المالكة لحد ما تفهم الشغلانة.

وطبعا الدكتور كريم عزم رباب و اخواتها و سكان العمارة الي كانت ريهام واخواتها بس ساعتها على عشاء خفيف لانه توقع ان مش هيجي زباين من اول يوم

واتعرف على سكان العمارة الي هما حاليا ريهام ورباب وعائلتيهم فقط وكان يوم لذيذ ولطيف

وكمان ريهام عزمتهم على خطوبتها بعد يومين الخميس الي جاي على طول بالظبط الي اتاجلت اكثر من مرة بسبب ظروف شغل رامي خطيبها وخلاص الكل هيحضر الخطوبة

وكده مرت فترة زمنية خلصت فيها ساندي الامتحانات وهبة كمان وابتدوا يجهزوا الشنط للرحلة

وسمر كانت لسه هي واخواتها على وعدهم ومفيش تحرشات بيها بس هي بعد سفر شادي كانت مش مظبوطة وكانت على طول سرحانه وعلى طول مش مركزة وده ظهر عليها في نتيجة الامتحانات الي كانت وحشة عن كل سنة



مشهد خطوبة ريهام :



كان فيه كل شخصيات القصة كلهم كانوا معزومين كان مشهد عائلي لطيف والكل واقف يهيص و يرقص سوا حتى منار واخواتها كانوا جايين من الغردقة مخصوص

ريهام كانت بترقص وفرحانه قوي وبتحضن اخواتها وبتحضن رامي وترقص معاه

ودكتور كريم كان واقف مع رباب بيتابع الفرح في صمت بيسقف بهدوء

سمر كانت اكتر واحده بترقص واضح انها كانت بتطلع غلها في الرقص رغم انها كانت بترقص هي وسارة انما كانت عينيها على طول فيها دموع وكانت مش مركزة خالص وكانها بتحاول تهرب من اللي فيها

الحفلة خلصت و ريهام ورامي خرجوا سوا

وسارة و تامر رجعوا البيت

وسمر رجعت مع سامر وسيد البيت

وفي طريق رجوع سمر وسامر :

سامر : سمر انتي مش طبيعية النهاردة

سمر : مالي يا عم انا كويسة قوي

سامر : انتي زعلانة من النتيجة

سمر ودموعها في عينيها : مش عارفة اسيطر على دماغي

والتفت لسامر وقالت : متيجي نخرج ووتحققلي امنية كده

سامر : امنية ايه

سمر : مش انت صايع وكده نفسي اشرب حاجه تطلعني من الاكتئاب ده

سامر : انتي مجنونة المفروض اوافق ولا ارزعك كفيين

سمر : لا هطلب من حد تاني عندك حق

سامر : طيب والعيل الصغير ده هيقول ايه على اخواته الكبار

سمر : يا عم ده بيشرب قبل منك

سامر : احه انت بتتنيل تشرب ياض

سيد : يا عم ولا بشرب ولا حاجه هي مرة جربت والبت دي شافتني

سمر : ياض انا اختك الكبيرة

سيد : يا ستي متقولش بشرب بس

سامر : بس يا زفت انت وهي بطلوا تخاريف

سمر وهي بتعيط : يا عم دي مرة اجرب عاوز انسى النتيجة الزفت وبعدين انا في وسطكوا يعني مجتش من تجربة

وبصت لسامر وهي بتهز راسها وقالت : تصور كنت اتصل بالبت دينا وتبظطني ولا الحوجة

سامر : طيب اتنيلي اهدي ما اعمل تليفوناتي وهي مرة عشان متتعوديش

سيد : قشدة يا اخويا يا جامد

سامر : انت اخرك تتفرج

سيد : يا عم طيب قدامك احسن ما اعمل من وراك على الاقل مش هنحرف وهبقى في حدود المعقول عمري ما فكرت ابقى مدمن

سامر بيكون ساعتها بيتكلم في التليفون

وبيرجع يقول : حظكم زفت مافيش تعميرة حلوة النهاردة

سيد بيقول : اتصرف انا

سامر : احه انت كمان ليك سكك تجيب منها

سيد بيعمل اكتر من تليفون وكانوا بيتشموا راجعين البيت

وبيرجع يقول : شكل الحالة عامة مفيش حاجه

سمر بتضحك بهدوء وبتعمل تليفون وتقول : ما يجبها الا حريمها يا رجالة عيب عليكوا

سامر : احه تلاقيه صنف مضروب

سمر : طيب تعالوا نطلع وانا هتصرف

الرجالة بتطلع وسمر ببتقابل دينا

دينا : اخواتك فين انتوا هتقضوا سهرة عائلية

سمر : لا انا هجرب لوحدي طبعا

دينا : انتي بتعرفي تلفي

سمر : بلف محشي مش هعرف الف حشيش وبعدين هتفرج على فيديوهات على النت وبعدين اسمها ايه دي في فيلم احمد حلمي اتعلمت بسرعه

دينا : متأكده مش عاوزة مساعدة

سمر : هتصل بيكي لو عطلت

دينا : ليه هما اخواتك فين

سمر : مش عارفة شكلي هعملهم عصير زي بتاع المرة اللي فاتت وضحكت

دينا : اوبا ابقي اندهيني عشان تعبانه انا بس هروح النبطتشية ولو عطلتي اتصلي بيا

سمر : طيب يا قلبي باي وشكرا على التعميرة

دينا راحت شغلها وهي دماغها في ان سمر بتكدب وشكلها هتقضي سهرة مع اخواتها

رغم ان فعلا مكنش في دماغ سمر او اخواتها اي حاجه

دينا راحت على شغلها والموضوع محرك فيها كل شهواتها

وسمر طلعت لاخواتها ولما دخلت كان سيد عرف يجيب بيره

واول حاجه قالتها سمر : بوقلكم ايه انا بس عاوز اجرب قدامكم عشان ميبقاش نفسي في حاجه

سامر : متقلقيش انا مش هشرب عشان اسيطر على الوضع

سيد : قومي طيب هاتي ميه سقعه وكوبايات وظبطي القعدة

دخلوا كلهم اودة سمر الي غيرت هدومها قدامهم ببساطه وقلعت البرا وفضلت بالاندر و لبست عليه جلابيه جل خفيفة عشان الحر

وابتدى سيد يلف بحرفية حتى سامر استغرب من روعة سيد الي كان فاكر انه عيل صغير

ابتدت سمر تفتكر الفرح وقامت ترقص بعد لما شغلت الموبايل بأغاني رفص وواضح ان الصنف كان عالي حتى ان سامر قال البت دينا دي جابت صنف معرفتش انا اجيبه قبل كده

وكان سامر بيحاول يفضل فايق بس ريحة الحشيش ابتدت تسيطر عليه وابتدى يشارك في الشرب بعد لما كان بيتفرج ورقص سمر مع البيرة خلهاه هو كمان يقوم يرقص معاها والحر و الرقص ودماغها الي بتلف خلى سمر تقلع الجلابية الجل وتفضل بالاندر بس ترقص مع سيد وسامر

و سيد كان خلاص سكر على الاخر

وكان سامر بيحاول يفضل فايق عشان ينفذ الاتفاق انها سهرة تجربة وانهم مش هيتحرشوا باختهم تاني

بس صحيوا تاني يوم الصبح على سرير سمر التلاتة عريانين وفي ددمم على فخاد سمر وملاية السرير

وسمر قامت لطمت بجنون

...........................................................................

دينا راحت شغلها وهي هايجة قوي على فكرة سمر وسهرتها مع اخواتها

وكانت دماغها بتلف من الرقص في حفلة الخطوبة بس هي كانت لازم ترجع شغلها

اول لما دخلت حضنت زمليتها وقالتلها : اول لما الجو يروق عاوزة انام انا جاية من مجهود ورقص لحد ما هلكت

كانت دينا بتغير في اودة اللبس بتاع الممرضات فصحابتها طلعت بزاز دينا من البرا وباستها في حلماتها وقالتها : وانا الي كنت ناوية افرغ شهوة تلت ايام مشفتكيش فيها

دينا باستها في بوقها : حاضر انام شوية بس واقوم

دينا خلصت تغيير وطلعت لمكان شغلها لقت شاب في العشرين تقريبا ساند بنت اصغر منه وبيقول لدينا الدكتور حولني لهنا مش هنا التمريض ومعاه ورق في ايده

دينا : خير

وبتمسك الورقه الي ماضي عليها الدكتور بنوع الحقنة

الشاب : اختي سخنة قوي ومش فايقة والدكتور قالي لازم تاخد الحقنة دي بسرعه

دينا : طيب تعالى جوه وممكن تمسك اختك معايا

الشاب : حاضر بس ازاي

دينا : عادي امسكها عشان مش قادرة تقف

البنت : ايوة يعني هتديني الحقنة قدامه ازاي ميصحش

دينا : لازم حد يمسكك بيتهيالي اخوكي بدل ما اجيب ممرض غريب عشان لازم يمسكك كويس وبعدين هي ثانية

الشاب : لا طبعا انا الي همسكها

دخلوا جوه وصاحبتها بتبص باستغراب بس معلقتش

دينا نزلت البنطلون والاندر والبنت متلخبطة

دينا : ممكن تحضن اختك عشان الحقنة هتاخد وقت

الشاب بينفذ ومتوتر

ودينا كانت بتزق البنت في حضن اخوها بتعمد

وبعدين ادت البنت الحقنة وفضلت تدعك بالقطنة وفضولها شدها تبص على خرم البنت بسرعه ملحقتش تشوف

وقالت : الحقنة دي كل 8 ساعات ماشي

ورفعت الاندر والنبطلون

البنت قالت : بتوجع قوي

دينا : لازم عشان تخفي

وكانت عينيها على زبر الولد المتوتر الي حست بيه لسه مهجش

ومشيوا على اساس هيرجعوا تاني كمان 8 ساعات

صاحبة دينا : ايه الي عملتيه ده كان ممكن تنزلي البنطلون حتة صغيرة وكمان خليتي الولد يحضنها قوي

دينا : الحقنة صعبة والبنت دايخة

صاحبتها : عليا انا انتي عملتي ايه يا وسخة

دينا : مش عارفة بس لسه انا ناوية اهيجهم على بعض اكتر المرة اللي جاية انا كده بقيت جاهزة ليكي

صاحبتها : لو كده اهيجهم معاكي انتي متعرفيش بتبقي حلوة وانتي هايجة وبتمتعيني

دينا : شكلها هتبقي ليلة عسل

وضحكوا الاتنين في انتظار عودة البنت والولد

...............................................

سارة وتامر بيرجعوا على البيت من حفلة خطوبة اختهم واول لما بيدخلوا تامر بيحضن سارة الي العلاقة بينهم كانت مستمرة على فترات متقطعه

تامر : وحشتيني يا بت

سارة : بس انت ايه داخل بمراتك انا اختك يا سلطان

تامر : طيب متيجي نستحمى سوا بادب يا سوسو

سارة : ادب من انهي نوع وبعدين هتبقى فضيحة لو ريهام رجعت لقيتنا بنستحمى سوا

تامر : ريهام لسه هتسهر مع خطيبها نكون خصلنا بسرعه

سارة : يا عم اتنيل مش بحبك لما بتخلص بسرعه

تامر : طيب يلاا متضيعيش وقت وابتدى يقلعها وهو بيبوسها

ودخلوا ملط يستحموا بعد لما اتعودا على بعض في غياب ريهام الفترة الي فاتت

سارة : هو ماله واقف كده ليه

تامر : تعبان مش لاقي الي يريحه

سارة ابتدت تلعب في زبر تامر وقالتله : طيب بلاش تهور يا عم اخرنا نجبهم لبعض عشان نعرف ننام وبس فاهم

تامر : طيب يا قلب اخوكي

سارة حضنت تامر و حطت زبره بين فخادها تحك في كسها والصابون بيساعدها في انها تجبهم وابتدت تنهج

تامر بيحسس على ظهرها و بيحط ايديه على طيزها

سارة : تامر بلاش تهور هنجبهم لبعض بس

تامر : يا بت عاوز ادلعك

سارة وهي بتنهج : عشان خاطري خلينا نجبهم عشان انا نفسي مش هعرف انام الا لو جبتهم

سارة وهي في حضن تامر يتنهج قوي وبتزود في الدعك لحد ما بترتعش و بتحضن تامر قوي

سارة : انجز يا عم

تامر : ندله لما بجيب الاول بتقعدي تعيطي

سارة بتكمل دعك زبره بين فخادها لحد ما تامر بجيب

تامر بيحضنها قوي وبيبوسها

سارة نهجانها بيخف كانها وقفت بعد ما كانت بتجري وبتكمل حموم مع اخوها وبتطلع علي اودتها وتامر بيروح ينام

سارة بتلبس جلابيه بيت مع اندر واول لما بتنام بتكلم كسها وهي بتلعب فيه : مالك يا عم اهدى كده هتفضحنا وبتنام على بطنها وهي بتجبيهم وبتجبهم تاني و بتنام قبل ما ريهام ما تيجي.

.............................................................................................................

رامي اخد ريهام في عربيته
في مكان منعزل وابتدت رحلة البوس الي كانت موجوده منهم من فترة بس ريهام كانت عاملة حدود اخرها البوس بس

بس النهاردة رامي كان عاوز ياخد حلاوة الخطوبة

ابتدا يدخل ايديه تحت فستان الخطوبة الي كان سهل يوصل لبزازها

رامي : اخيرا مسكتهم

ريهام : شيل ايديك يا عم

وكانت مستسلمة للمساته

رامي : يا بت المفروض اطمن على البضاعة

ريهام : متقتلقش بضاعة اول مرة حد يشوفها او يلمسها

رامي : انا واثق في ده بس نفسي ابوس البضاعة قوي

ريهام : اعقل احنا في الشارع



رامي : متقلقيش بوسة سريعه

وطلع بزازها وباسهم بسرعه وريهام كانت بتنهج قوي ومش قادرة تتنفس وخلاص اعصابها سابت

رامي : مش عاوزة انتي كمان تتطمني على البضاعة واخد ايديها مررها على زبره على البنطلون

ريهام حاولت تسحب ايديها بس اعصابها خانتها

ريهام : رامي بتعمل ايه بس بجد انا مش عاوزه الحاجات دي تحصل بيننا

رامي بزعل : شكلي انا بس الي بحبك

ريهام : راام

رامي باسها في بوقها وايديها لسه في ايده زي الفسيخة وبيقولها : انا بحبك يا ريمو وبجد مش عاوز لحظة تمر وانتي مش في حضني

ريهام فقدت القدرة على التنفس مفيش غير كلمة : احنا في الشارع

رامي : متخافيش انا مش ممكن افضحك هنا شارع فاضي وبعدين انا بس مش قادر استحمل غير اني احبك واخليكي في حضني

ريهام : طيب بلاش اكتر من الحب انا مش قادرة بجد

رامي كان عمال يمرر ايديها على زبره بسرعه وبيقولها : وهتسبيني تعبان كده

ريهام: اعمل ايه بس انا كمان بحبك بس انا كده مش قادرة اتنفس

رامي حط ايديه على فخاد ريهام

ريهام انتفضت وقالته : لا انت كده هتزودها

رامي : طيب تعالي في حضني

وفضل يلعب في بزازها وطلع زبره وقالها انا تعبان مش هبنفع اورح وانا كده وانتي على طول بتأجلي انك تريحيني وكمان يوم خطوبتك مش عاوزة تريحيني حب ايه بقى الي بتقولي عليه

ريهام بصمت شديد ابتدت تطاوع رامي في اللعب في زبره

اول مرة تمسك زبر في حياتها

غمضت عيونها وسابت رامي يعمل الي هو عاوزه

ورجليها بترتعش قوي وفخادها بتخبط في بعض

فجاة رامي ارتعش وحست بحاجه سخنة على ايديها

حضنته قوي وقالتله : ارتحت يا حبيبي

باسها في بوقها : لسه لما حبيبتي ترتاح

ريهام : يبقى الي اطلبه تعمله

رامي : طبعا يا قلبي

وحاول يقرب من فخادها

ريهام : يبقى لازم تروحني حالا لو بتحبني

رامي : بحبك بس

ريهام شدت ايديها وشدت مناديب من العربية ومسحت ايديها من لبن رامي ودخلت بزازها في الفستان

وقالت بصوت مكتوم وهي بتضحك وتبوس رام في بوقه : عشان خاطري يا حبيبي روحني

رامي عدل نفسه ودخل زبره الي صغر قوي ولفت نظر ريهام انه فجاة صغر في ايديها

وروح ريهام الي طلعت بسرعه لقت اخواتها نايمين دخلت الحمام وهي مش عارفة تعمل ايه في البركان الي طالع من بين فخادها

قلعت هدومها وهي بتفتكر لحظات المتعه

كان نفسها رامي يكمل بس كانت خايفة

اول مرة علاقتها برامي توصل لكده

فضلت تلعب في جسمها وهي بتستحمى كانت نفسها ترتاح

علاقتها بالعادة السرية متوترة

يعني مبتعرفش تريح نفسها

سمعت كتير من صحابتها عن تريح النفس بس بجد عمرها ما وصلت للذروة بتحاول بس مش بتوصل للي بتسمع عنه من البنات

يا ريتها سابت رامي يريحها

بس لا كانوا في الشارع وكانت متوترة قوي مكنتش هتحس براحه وكمان كفاية انها ريحته

الصابون سخنها زيادة وبتعلب في كسها بس مش عارفة هيرتعش امتى و ازاي معقول كل مرة بترتعش رعشة صغيرة

بتهنج على الاخر بتحس بنبض وهي قاعدة في البانيو بتزهق وبتقوم

بتكتشف انها دخلت على الحمام على طول من غير ما تجيب هدوم

بتلف الفوطة حولين جسمها وبتطلع بتبص ليكون حد في الصالة بتجري على اودتها بتدخل تلاقي سارة نايمة .

بتشغل ضوء الموبايل و بتجيب جلابية بيت خفيفة و بتنزل الفوطة بتلاقي جسمها باين في المراية من بتحس بهيجان اكتر و بتفتكر الحلم الي في الفرح

بتحب احساس انها تفضل عريانه شوية وتبص في المراية يتحس ان احساسها انها بتتفرج على نفسها هيساعدها

بتبص تلاقي سارة نايمة و الضوء خافت بيظهر فخاد سارة الي بتلمع

بتحس بمكان لمسة رامي لحلماتها

بتلبس الجلابية و بتجري على سريرها

ترفع الجلابية وبتحاول تلعب تاني في كسها ومش بتلبس اندر وبتفضل تحاول تعلب بس بتنام وهي بتحلم برامي

والحلم بيتواصل

رامي دخل عليها وابتدي يلعب في بزاها وسارة قامت تتفرج عليهم وتلعب في نفسها والكل الي في الفرح

جم عشان يباركوا وقلعوا كلهم وقعدوا يتفرجوا عليها مش مميزة ايه الي بيحصل بس حاسه بسخونة بين رجليها

وسارة بتقرب منها وهي عريانه وبتحضنها

مفيش حد واضح غير ان كل الي حواليها عريانين

في اودتها

وبعدين لقت نفسها في القاعه ولسه عريانه وكل الي يجي يهني لازم يقلع بس الحلم بيروح ويجي

وفجاة بترجع تاني اودتها وبتحس بنبض عالي في كسها

بتقوم مفزوعه وهي بتنهج

سارة بتجري عليها وبتحضنها

سارة : مالك يا ريهام

ريهام في حضن سارة : حلم كده ولا كابوس مش عارفة

سارة : طيب يا قلبي خير احكيلي الحلم

ريهام : لا خلاص مش هقدر افتكر

سارة : حاولي بس ايه الي زعلك في الحلم

ريهام بتحضنها وهي بترتعش : مش عارفة يا سارة مكنش في حاجه واضحة بجد مش فاكرة حاولي تنسي

سارة : المهم اتبسطي في الخروجة مع رامي

ريهام وهي بتضحك : قوي طبعا

سارة : هتروحوا تشوفوا الشقة امتى

ريهام : لسه مش عارفة اصلا هو حاجز شقة بس حتى لسه مأخدتش المفتاح

سارة : ايوة بس تخيلت انكوا هتروحوا تتفرجوا عليها

ريهام : كان المفروض يستلم المفتاح من يومين على العموم كلها اسبوع كمان بقى

سارة بتحضنها وبتلاحظ ان جسم ريهام سخن وبتعتقد انه كان حلم سكس عشان كده مش عاوزه تحكيلها

واكيد هي ورامي سخنوا على بعض

بتفضل في حضنها وبيناموا في حضن بعض لحد الصبح وسارة بتصحي الاول بتكتشف ان ريهام نامت من غير اندر وبتتأكد شكوكها

بتقوم الاول لان النهاردة الجمعة وريهام اجازة حست انها جعانه

وهي واقفة بتعمل اكل بتلاقي تامر حضنها من ورا

سارة : يا عم ريهام هتاخد بالها

تامر : مش عارف اهدى من امبارح

سارة : اتنيل اسكت

تامر بيبعد : هحاول

سارة : طيب انزل هات عيش

تامر بينزل

وريهام بتصحى بتلاقي نفسها عريانه من تحت

بتحس احساس غريب مع الحلم الي خلاها مش على بعضها

بتقوم بتلبس اندر وبتطلع تلاقي تامر جاب عيش وسارة حضرت الفطار

سارة : الفطار المرة دي علينا يا عروسة

ريهام وهي بتحضن اخواتها : ميرسي سا احلى اخوات

وبيقعدوا يفطروا سوا

..........................................................................

دينا بتكون قربت تخلص النباطشية و صاحبتها بتقولها : ايه مغيرتيش ليه

دينا : هقوم اغير اهو ايه بحب شغلي بلاش اقعد معاكو شوية

وعينين دينا بتبص على باب الدخول

وفجاة دينا بتبتسم

وصاحبتها بتلاقي الولد واخته وبتفهم دينا بتضحك ليه

والشغل اصلا مش بيعرفوا يخطفوا ساعة يريحوا فيها بعض زي ما هما متعودين

البنت بتكون لابسه المرة دي بنطلون استرش اضيق من المرة الي فاتت

دينا : اتاخرتوا ليه

الولد : عادي كنا نايمين

دينا : بس انا خايفه عليكم لازم تلتزموا بمعاد الحقنة

البنت : حاضر بس انا احسن دلوقتي

دينا : لا لازم تكملي علاج

وبتشاورلهم يدخلوا جوه

البنت : انا احسن دلوقتي مش لازم يعني اخويا يدخل معاايا

دينا : لا ازاي عشان متتشنجيش وانتي بتاخدي الحقنة

وبيدخلوا جوه و صاحبتها بتتفرج

بتخليه يحضنها

بتقلعها البنطلون

بتقوله امسك هنا وبتخليه يمسك طيزها وبتديها الحقنة

وبتفتح الفلقتين والمرة دي بتعدك اكتر وبتتأكد ان خرمها ضيق

المرة دي زبره وقف عن الاول لانها بتخبط ايديها في زبره عن عمد وبتلبسها

وبتقولها : لو مش هتقدري تيجي اجيلك انا

البنت : لو حسيت اني انا كويسة لازم اكمل يعني

دينا : طبعا وبتمليها رقمها

صاحبتها بتجري عليها يخربيتك هيجتيني انتي بتعملي ايه انتي خليتي البنت تلزق في اخوها والواد يمسك طيزها

دينا : ولسه هخليها يديها لبوس

صاحبتها : يخربيت دماغك

وبتحضنها وتقولها : مش هتريجيني بقى

دينا : خليكي بنارك كده لحد بليل الدنيا بقت زحمة مش هينفع نعمل حاجه وبعدين روحي يمكن تلاقي حد يريحك في البيت

صاحبتها : بس يا سافلة انتي ايه عاوزه تهيجينا كلنا على بعض

دينا بعبصتها في كسها : اووووف يا لبوة انتي وليه لا

وبتضحكوا بعلوقيه وبيكلموا غيار هدومهم وبيروحوا



...................................................................

كده بقينا تاني يوم الجمعة يعني
رباب كانت بتستقبل بعض الستات الي جم على الاعلان انها محتاجة مديرة للبيوتي سنتر

ومررت عليها اكتر من واحده

وهي يتستقبلهم في البيت وبتفرجهم على المبنى وهو لسه بيتعمل

واختارت الجمعه عشان عاوزة تركز مع كريم

الي خلاص افتتح العيادة و هيتدي من يوم السبت استقبال المرضى

و..

فتحت الباب لاحدى الستات الي جايين عشان الاعلان

رباب : اهلا وسهلا

الست : اهلا بيكي

رباب بتدخل ويقعدوا سوا وبتقول لساندي : اعملي عصير

الست : انا شفت الاعلان وبجد ظريق وبالتوفيق ليكي

رباب : حضرتك كلمتيني في التليفون حضرتك مين فيهم عشان في اكتر من حد كلمني

الست : انا مدام رغدة وبتقدم ورقة وبتقول وده السي في بتاعي

رباب : وكمان سي في دا شغل عالي

وبتبدي تقرى السي في : ايه ده كله حضرتك خبرة كبيرة قوي احنا مش قدك خالص

رغدة : لا عادي يا افندم انا بحب انجح في اي مكان والتحدي اني ابدا في مكان صغير ويكبر

رباب : اكيد حضرتك شرف لينا ان احنا نشتغل مع بعض

اشربي بس العصير و ممكن نقوم نتفرج على المكان وهو لسه تحت الانشاء النهاردة الجمعه اجازة للعمال فرصة لو فكرة عند حضرتك ننفذها

رغدة : تمام انا لو فب نصيب احب ابدأ من الاول خالص واكيد هننجح سوا

بيقعدوا يرغوا شوية و بيطلعوا ويتفرجوا على المكان ورباب بتنزل توصلها وبتسرح وبتنزل والكلام بياخدهم لحد باب العيادة الجديدة

بيلفت نظر رغدة اليافطة وهي لسه بترغي مع رباب

رباب بتتوقف عن الكلام ثواني : ممكن اسالك سؤال

رغدة : اتفضلي

رباب : انا هكون طبعا مبسوطة لو حضرتك اشتغلتي معانا بس ايه الي يخلي حد في خبرتك يشتغل في مكان مبتدئ وصغير اكيد حتى لو عاوزة تبدأي في مكان و ينجح يكون اكبر من كده شوية

رغدة بتهرب : كمان عندكم عيادة نفسية عميقة زي السؤال بتاعك

رباب : وعلى فكرة انا كمان هكون مساعدة الدكتور كريم

رغدة : شكل السؤال مينفعش اجابته كده شكل السؤال ده محتاج اجابة جوه العيادة مش براها و عينيها بتدمع ثواني

رباب : اسفة بس هتنورينا ان كان في مركز التجميل او العيادة بجد انا مش هستقبل حد تاني انا هتشرف بوجودك معانا وهعتذر للي قابلتهم قبل حضرتك بس هعتبر ده اتفاق عمل لحد ما المكان يجهز وعموما الموضوع مش هيطول عن اسبوعين

رغدة : تمام انا حبيتك قوي وكمان شكلي هحب المكان هنا

وبتسلم عليها وبتمشي

ورباب بتقول شكلها مخزن اسرار كبير

................................................................................................

رباب بترجع شقتها
بتلاقي ساندي بتحضر الشنطة وبتقولها خلاص بكره انا رايحة الرحلة

رباب : تمام بكره يوم مشغول قوي بالنسبة ليا كان نفسي تفضلي معايا بكره البدء الفعلي مع كريم وكمان لازم اخد ملاحظات رغدة في تصميم المكان فوق شغلانة

ساندي : انتي خلاص هتركزي مع رغدة دي

رباب : ايوة دي خبرتها عاليه قوي مش عارفة ازاي توافق تشتغل معانا دي اشتغلت في اكبر مراكز تجميل مصر وكمان مناصب مديرة اكتر من مرة بقالها اكتر من عشر سنين شغالة

ساندي : يعني مستقبل الكمان في مصر والعالم يضيع و مروحش الرحلة

رباب : روحي يا اختي ورينا هتكسبوا ولا لا

وبيكلموا اليوم عادي وبيكلموا شادي يطمنوا عليه في فرنسا

........................................................................................................

البنت بتتصل بدينا

دينا بتلبس بادي ضيق وجيبة من غير اندر

بتروح لبيت البنت

اخوها بيفتح

دينا : هاي

الولد : اتفضلي

دينا : انتوا لوحدكوا

الولد : ايوة ماما وبابا سافروا فجاة عشان جدو عيان واختي معايا وخايف يحصلها حاجه هي لسه بتسخن والحرارة بتنزل و تخف وتسخن وكده

دينا : متخفش انا هفضل متابعه معاكو هي اختك فين

الولد : نايمة جوه

دينا : انت اسمك ايه

الولد : سمير

دينا : واختك

الولد : نهاد

دينا بتدخل معاها بتلاقيها لابسه جلابية بيت طويلة وتحتها اندر وبرا واضحين لونهم غامق والجلابية لونها فاتح

دينا : نامي على بنطك يا نهاد

نهاد بتنفذ

دينا بتبص للبنت وبتقول : بصي الاول هناخد لبوسه سريعه وبعدين الحقنة

وبتكلم سمير الي كان طالع بره : لا تعالى بس امسكها معايا وبعيدن بقى احنا بنعالج لازم تقف جمب اختك انت عاوز باباك ومامتك يوقلوا معرفتش تحافظ عليها

نهاد بتنام ودينا بترفع هدومها وبتنزل اندرها وبتقولها : مش تكسفي اخوكي مؤدب صح يا سمير

سمير بيهز راسه ويقول : اكيد

بتطلع لبوسة وبتحاول تدخلها واللبوسة بتقع منها وبتقول لا ركزي وافتحي كده عشان دي مهمه وتقول لسمير تعالى كده يا سمير

وسمير بيعرق وبيستجيب

افتح كده

وبتخليه يمسك فلقتين طيظ اخته يفتحهم وبتدخل اللبوسه في فتحتها الضيقة وتقوله بصوت واطي اختك مؤدبة اطمن

سمير بيتوتر ومش بيعرف يرد

دينا بتديها الحقنة

وبتسبها عريانه وبتقول لسمير هي هتنام دلوقتي

وبتتعمد متغطيهاش وفعلا نهاد بتروح في النوم وبتبقي همادنه من الحقنة و اللبوسة والتعب والسخونية

ودينا بتخرج وبتدي لسمير علبه لبوس وبتقوله : شوية كده واديها لبوسة تانية وانا هعدي عليكو تاني اديها الحقنة

سمير : طيب حساب حضرتك ايه

دينا : لا مفيش حاجه خلاص

سمير : لا ازاي انتي تعبتي وجيتي لهنا و كمان حساب الحقنة واللبوس

دينا وهي قرب الباب بتقول لسمير : انا كمان عاوز حقنة بس تكون سخنة

سمير بيتوتر اكتر

انا فعلا تعبت لما جيت يا قمر انت يا صغنن

سمير بيكون واقف مش عارف يرد

بتمد ايدها على زبره وبتزقه ناحية كنبة قريبة

سمير بيستجيب وهو مش عارف يرد او يعترض او يتنفس بيبص بس على اودة اخته

دينا : تؤتؤ هتلاقيها نايمة دلوقتي خلاص

سمير بيقعد على الكنبة

دينا بترفع الجيبة وسمير بينهج ومتوتر قوي

دينا : ايه اول مرة

سمير : ااا او ااا

دينا : يعني مش عاوز يعني وتسبني تعبانه كده

سمير : عاو عاوز يعني بس

دينا بتقلعه البنطلون

سمير بيترعش قوي

دينا بتواصل هياجنها وتقعد على زبره

اول لما بيدخل في كسها ويدوب تتحرك حركة بسيطة سمير بيجيب وهو بينهج

دينا يتحضنه وتقوله : ايه يا عم ملحقتش اتمتع

سمير : انا اص اصل ااا

دينا : ششش مش مشكلة المرة الي جاية هاجي بس تجمد شوية كده انا ملحقتش

وبتقوم تمسح لبن سمير وتمشي وتسيب سمير مذهول مش لاحق يعمل رد فعل

وسمير بيدخل يلاقي اخته لسه عريانه بيقرب ويهزها مش بتصحي ينام جمبها وهو بيتفرج على طيزها وكسها ويدوبك بيغطيها وبيروح في النوم هو كمان وبيندم على انه ملحقتش يتمتع ولا هو كان بيحلم ولا ليه

وبيفكر شوية في المرة اللي جاية

الي وعدته بيها دينا

...............................................................................................

بيقوم سامر مذهول على صوت لطم سمر

بياخدها في حضنة وهي بتعيط : اهدي يا سمر كل حاجه ليها حل ومتنسيش كانت شورتك المهببه

سمر : حل ايه مش انت قلت هتفضل فايق عشان الموضوع ميفلتش من ايدينا

سامر : طيب اهدي واكيد هنلاقي حل بس بلاش تصوتي متوزديش المبله طين بلاش فضايح

سمر بتتحتشف وتعيط وتقول : طيب كنتوا اعملوا اي حاجه مش مهم انما كمان فتحتوني

سيد بيكون فاق : ايه الي حصل بتصوتي ليه

سمر : فتحتوني يا سيد بسبب الهباب الي شربناه امبارح وعاملي الدكر الي بيعرف يلف ويسيطر على نفسه

سيد بيحضن اخته : معلش يا سمر احنا اتفقنا على اتفاق وواضح ان احنا مش رجالة وبجد هنعمل المستحيل عشان نصلح اي حاجه

سمر بتكون لسه بتعيط واخواتها حضنوها وسامر : قومي بس استحمى عشان نطمن يمكن تكوني متفتحيش قوي احيانا بتحصل

سمر بتضحك وهي بتعيط : يا راجل كل الدم ده ومتفتحش قوي

سامر : ايوة اتعورتي ولا حاجه لازم نطمن ونتأكد

سمر : مش قادرة اقوم اصلا

سامر بيشل اخته وبيروح بيها الحمام يشطفها وسيد بيقوم معاهم وبيقعدوا يفكروا في حل للمصيبة الي وقعوا فيها

.........................................................

كده حكينا احداث ايام

فتح العيادة

وبعدها بيومين الخميس خطوبة ريهام

والي حصل من بعد الخطوبة لسمر واخواتها

ولتامر و سارة

وريهام وخطيبها

وكمان هيجان دينا وتصرفتها

ويوم الجمعة

رباب الي خلاص هتشغل رغدة مع استغربها لشخصية رغدة الي اكيد هتكون احد زباين العيادة وهتفتح هناك في الحلقات الي جاية مخزن اسرارها واسباب عزوفها عن مراكز التجميل الي اشتغلت فيها و انها هتكتفي بمركز صغير رغم خبرتها الكبيرة

ومصيبة سمر الي لسه مش عارفين حلها ايه و شادي الي سافر فرنسا وكلامه على انه يخطبها الي اكيد ملوش معنى بعد ما اتفتحت

والسبت

هتبدي رحلة ساندي مع فريق العزف

ساندي بتنزل تروح الرحلة

ورباب بتنزل عيادة الدكتور كريم

بتلاقي في اربعه كشوفات في الانتظار بتنظم مواعدهم

وبتكون متحمسة قوي للموضوع

بتددي معاد للبنت الاولى اسمها رضوى الشريف الساعه اربعه

وبعدها بتدي معاد لمدام بسنت الساعه ستة

وبعدها الاستاذ خالد بتحس انها شافته قبل كده بس مش عارفه فين على الساعة ثمانية

وبعدها بنت صغيرة جايه مع مامتها اسمها سالي واضح انها في ثانوية عامة

خلاص كل الامتحانات خصلت مفيش غير الثانوي تلاقيها بتقولها معاد حضرتك الساعة عشرة

بتطلب انها تدخل بدري شوية عشان البنت متوترة خالص والامتحانات قربت

بتتصل بالاستاذ خالد بتطلب منه تغير المعاد الي بيوافق بصدر رحب

بتحس انها خدمت البنت وعرفت تتصرف

وبيجي معاد اول كشف

الانسة رضوى الشريف

وده اكيد هيكون بداية الجزء الثالث وتكوين جديد لشخصيات جديدة وعلاقتهم بكريم ورباب و طريقة تفكير كريم الي اكيد هيكون متحفظ على تصرفات المرضى و من ناحية تانية رباب الي هتعطي مبرر قوي لاي تصرف وتدافع عنهم

كل ده واكتر على اكس سي بي 😊 دراما

مع حلقات جديدة من عمارة وسط البلد

اتمنى ان الاسلوب الدرامي الطويل يعجب حضراتكم ولنا لقاء



الجزء الثالث

وقفنا في الجزء الي فات لما بكره هيكون يوم السبت وهتبدي العيادة تشتغل وخلاص المواعيد تم تنظيمها

تعليق صغير قلته قبل كده

اي تشابهه في الاحداث هنشوفوه بين مثلا قصة رضوى وبسنت هو مقصود تماما والقصتين تقريبا هيمشوا في خط متوزاي وهتكون بينهم مقارنة واضحة وهي مش تكرار احداث لا خالص هي تشابهه متعمد وواضح

المشهد في حجرة الدكتور كريم في المعاد الاول في العيادة

كريم : اهلا يا رضوى

رضوى : اهلا يا دكتور

كريم : الاول كده اتعرف عليكي قبل ما تقعدي على الكرسي و كده وبيضحك

رضوى ضحكة خفيفة : اسمي رضوى ... رضوى الشريف

كريم : اهلا يا رضوى كام سنة و بتشتغلي ايه

رضوى : انا عندي 23 سنة متخرجة السنة الي فاتت من كلية اداب لغة فرنسية

كريم : انتي من القاهرة اساسا يعني عايشة قريب من المنطقة

رضوى : ايوة انا مش بعيد عن هنا بس انا قريت عن عيادة حضرتك على النت وبحثت عن حضرتك لقيتك عامل ابحاث في فرنسا قريتها ولقيتك بتقرب من وجهة نظري

كريم : ازاي ايه الي عجبك في الابحاث

رضوى : ان كل مجتمع شايف الصح و الغلط من وجهة نظره ايتعم في الاخر ان قلت انه لايصح الا الصحيح بس تقدر تقول انه عجبني الجزء الاول من البحث

كريم : مممم يعني انتي عجبك الجزء الي مش بيحملك بمسؤلية صح

رضوى : مش بالظبط بس اكيد طول ما دماغي مريحاني انا صح

كريم : جميل يعني بما انك متصالحة مع نفسك اذن دي اهم مواصفات الانسان الطبيعي الي بيتعامل كويس مع نفسه ومشاكله النفسية

رضوى : اكيد

قام كريم ودعى رضوى تمدد على الشازلونج

رضوى :لو قلعت الجاكيت هتعبر دي محاولة اغراء و اخد راحتي عشان اعرف اتكلم

كريم : انتي لو قاصدة تاخدي راحتك قولي انا هتصرف التصرف الفلاني عشان السبب كذا وانا هصدقك على طول

رضوى : جميل رد فعلك وبناء عليه انا هقلع الجاكيت و الجذمة عشان عاوزه اقعد براحتي

وقلعت رضوى الجاكيت وكانت لابسه تحتيه بادي من غير برا على بنطلون استرتش ضيق

كريم بيشغل مسجل من اللاب وبيكتب مدام رضوى اللقاء الاول

وبعدين بيوجه كلامه لرضوى : اكتب مدام رضوى ولا انسة رضوي

رضوى : ممم لو على البطاقة انسة رضوى وهي بتضحك وبتقول : بس الحقيقة غير كده

كريم بيكتب الانسة رضوى وبيقولها : وحضرتك تحبي تبتدي من لما موضوع انسة ده اتغير ولا مش هي ده المشكلة

رضوى : لا هي مش ده المشكلة دلوقتي ده موضوع قديم بس هبدأ من قبل لحظات فقد العذرية

كريم : اتفضلي

رضوى : من حوالي تسع او عشر سنين كنت لسه طبعا صغيرة وكنت بسمع كتير من صحباتي عن الارتباط والحب وكده بس انا مكنش حابه الكلام ده رغم ان جسمي كان فاير بدري

انا ليا اخت كبيرة كانت على وش جواز وليا اخ اصغر مني كان لسه عيل واخ كمان بيني وبين اختى

جواز اختي بداية تشكيل تفكيري يعني اختي اتجوزت وكانت ماشية مع خطيبها وكان ابويا عامل مشاكل ومصدقنا اتجوزوا وعلى فكره هي مغلطتش معاه ولا حاجه بس مجرد انهم ارتبطوا فترة خلى الجوازة تتم بسرعه حتى وهي في الكلية

بعدها ابويا مات ورغم قصة الحب الي كانت اختي بتتغنى بيها وواجهت ابويا وعمامي وكانت فرحانه ان الي مرتبطه بيه مبعهاش الا انها اتطلقت بعد سنتين كنت في سنة تانية ثانوي تقريبا

ورجعت تنام في اودتي

قبلها بشهرين تلاتة كانت اول مرة ليا اتعلم الزفت العادة السرية وافهم معنى اني ارتاح خصوصا كلام صحباتي البنات عن انها حبيبها ريحها وان مين مصت لصحابها وان مين جابتهم وهي في المترو

كنت برجع مولعه ودخلت على النت لحد ما اتعلمت من مواقع السكس ازاي اجبهم من غير ما افتح نفسي

ولما اختي رجعت تنام معايا في الاودة طبعا مكنتش بعمل قدامها بس احيانا كنت بحس بيها وهي بتعمل على سريرها واول ما تجس اني صاحية تزعقلي وتقولي اتزفتي نامي

لحد ما صاحبتي ريم قالتلي يا بنتي ما تريحي قلب الجدع ده قمر و عنده عربية ونفسه بس يخرج معاكي مره

بجد كان نفسي اجرب يعني اختى حبت والحب مقدرش يقف قدام اي عقبات حقيقية راح في اول مطب

وكان لقاء ساخن سريع بجد ايمن ده اول ولد اخرج معاه

قبلها شفت بتاع اخويا العيل الصغير ايامها صدفة كان بتاعه حاجه كده لا تري بالعين المجردة مكنتش اتوقع الي حصل ليا لما شفت بتاع ايمن رغم اني شفت مليون فيديو سكس انما الحقيقة مختلفة

ايمن كان مش بتاع حب ولا رومانسية دخل على طول على البوس و التقفيش

اول لما ركبت معاه العربية ووقفنا في حته فاضية

انا فضلت ساكته وبعدته عني وقلتله انا عارفه انكمش هتصدق بس اهدى شوية يا عم السخن انا اول مرة اخرج مع ولد

بس رغبتي اني ارتبط وبتاع خلاني متلخبطه وخايفة القمر الي خارجة معاه و اسلوبه الرائع في الكلام والعربية المتفيمه و التكييف الي شغال ورغبتي في التجربة خلاني بجد متلخبطه

وهو قالي : مين قال بس انا متأكد انك اول مرة وفضل يبوس فيا وانا فعلا ساكته ودخل ايده تحت الجيبة بين رجليا وابتى يلعب في فخادي

ساعتها قلتله : اهدى يا عم انت ايه

لقيته اضايق وقالي : اي بنت تتمنى تقعد مع ايمن عشان تتمتع انتي مش عارفة انتي قاعدة مع مين

اسلوبه العنيف خضني ومكتش عارفة اردولا انطق حتى ان دموع بسيطه اتحجرت في عيوني

وهو كمل وبعد ايدي عن ايديه وقالي متخفيش انا خبرتي هتخليني احافظ عليكي

كنت مترددة ومش عارفة اعمل ايه

لقيته ضربني بالقلم وقالي : مالك يا لبوة انت يا بت المفروض يكون اسمك لبوة مش رضوى انتي جاية معايا هنا في عربيتي بقالنا نص ساعة ماشين وجايين حتة مقطوعه يبقى انتي عارفة جاية هنا ليه فاهمه يا لبوة

كنت برتعش وبقول لنفسي ايه اسكتي ممكن يغتصبك واكيد ملكيش ديه انتي فعلا لوحدك معاه في مكان مقطوع

سكت وهو بيقلعني البلوزة ويبووو

سكتت رضوى شوية وكريم كان ساكت

منتظر تتكلم

كريم : كملي وقولي براحتك خالص انتي جاية هنا تفتحي قلبك وتقولي كل الي نفسك فيه

رضوى : اصل يعني انا قلعت هدومي وكمان بتكلم في ذكريات يعني سافلة

كريم : اولا انتي اصغر من اني اتحرش بيها انا عجوز عليكي ثانيا انا دكتور شغلتي اني اسمعك وتتكلمي و تطلعي الي جواكي وبكل حرية واوعي تخبي معلومة حتى لو صغيرة اكيد هيكون ليها دور

بتتنفس رضوى الصعداء وبتقول : ممكن اولع سيجارة

كريم : اتفضلي

بتطلع سيجارة من شنطة ايديها وكريم بيسارع انه يولعلها

بتشد نفس وبتكمل كلام : ابتدى يطلع صدري بره البرا الي كنت لابسها وانا كنت مش عارفة مستمتعه ولا خايفة ولا ده الي توقعته من اوسم وارق شاب عرض عليا الارتباط

بس فضلت ساكته لحد ما حد ايديه بين فخادي وهنا ابتديت امنعه تاني لاني كنت خايفة

لقيت قلم تاني على وشي : يا لبوة انا عارف بعمل ايه بكره تتحايلي عليا اريحك

شد الاندر وابتدى يلعب في بايده في شفراتي من تحت ونفسي ابتدى يزيد

فعلا متعة ايديه اجمل من ايديا

وكمان سخنت قوي من البوس و بزازي الي بقت عريانه وجسمي الي ساب

لقيته طلع بتاعه بجد حجم مهول غير اول مرة شوفت اخويا العيل

خلاني امسكه بايدي وطبعا مقدرتش ارفض

وبعدين حطه على بوقي كنت قرفانه قوي ومكنتش موافقة

لقيت قلم تالت مع صوت شخير : احه يا لبوة يا بنت المتناكه انتي جاية معايا ولازم تسمعي الكلام

مكنتش عارفة هو المرتبطين بيعملوا كده وليه الضرب ده كله هو ايه الي بيحصل اينعم سمعت عن صحباتي الي اتكلموا عن المص و الكلام ده بس محدش قالي انه بيضرب كده

فتحت بوقي وسبته يعمل الي هو عاوزه بس مكنتش مبسوطه

بعدين

رجع الكرسي لورا وابتدا يلعب في ببتاعه وكمان بايده في شفراتي لحد ما ارتعشت وفضل مكمل لعب تاني لحد ما جبهم على بطني وفضل يلعب في كسي قصدي في بتاعي بايده وبتاعه الي كان نص واقف ولسه سخن لحد ما ارتشعت تاني

ورمالي مناديل وقالي امسحي نفسك وبعدين ابقى اعرفي انتي خارجه مع مين وضربني تاني

مسحت نفسي وروحني وقبل ما انزل قالي : عاوز اكون اول واحد يفتح طيزك يا متناكة

كنت ببصله بخوف

وبهز راسي بعلامة الموافقة

ونزلت بعيد عن البيت بتلت محطات مترو و ركبت المترو و مع اول لقطة تحرش جه ولد لمسني من ورا بس ولزق فيا رحت معيطه وانهارت في مكاني لدرجة ان الولد الي اتحرش بيا لما جري كان هيموت نفسه عشان ينط من المترو

بعد ما هدوني والولد هرب واحده ست روحتني البيت وقالتي تعالي نعمل محضر بس انا طبعا رفضت لاني لو حصل اي كشف عليا هتفضح وخصوصا قالتلي كلمة غريبة

قالتلي انا كنت بعيد بس هو ملحقش يجبهم يعني عليكي اصل رحتك باين ان جابههم عليكي

بصيت في الارض مش عارفة بقى فهمت اني مكسوفة ولا شرموطة

روحت البيت وانا هموت اني اختي تحس بيا خفت تشمني زي ما الست الي وصلتني فهمت

ودخلت على الحمام على طول وفضلت انظف نفسي ومش عارفة ليه جبتهم وانا متخيلة نفسي سبت الولد بتاع المترو يتحرش بيا

ولما طلعت وقبل ما انام استغليت فرصة اني اختى بتعمل حاجات مع امي وجبتهم تاني ونمت وانا مش مرتاحه لاني رعشتي وانا مع ايمن كانت اجمل

بس موضوع الضرب ضايقني

تاني يوم اتخانقت مع صاحبتي طبعا

قالتلي وانتي يعني كنتي رايحه مش عارفة هيعمل ايه

قلتلها : عارفة طبعا بس ليه النرفزة دي

قالت : ايمن عسل بس اوعي تزعليه

قلت : مش هزعله ولا اخرج معاه تاني

قالت : انتي حره بس ايمن جامد قوي وزبره مفيش زيه

قلت : ايه السفالة دي

ردت : اوووف كلمة زبر سافلة قرصتني في جمبي وقالتلي بس تعرفي حلوة اسم لبوة دي عليكي لبوة الشريف هههه مش رضوى كده احسن

قلت : بس بقى عشان متضايقة

بعد بفترة عرض عليا ايمن نخرج تاني ورفضت وانا مرعوبة ليفضحني بس بعتلي مع صاحبتي هتندمي عشان بكره تتحايلي عليا

سكت وانا مرعوبة

ولما خرجت مع واحد تاني مسهوك كده بس كان رقيق خالص خدني معاه شقة فاضية قالي انها شقة اخته الي هتجوز فيها و طبعا كانت الشقة احسن من العربية وكمان الواد رومانسي كده نيمني على مرتبة جديدة بس متغطية بملايات وقالي هتنامي على مرتبة العروسة قبلها

المرة دي كانت غير المرة الي فاتت ابتديت انا الي اتحكم في العلاقة وقلتله اصبر كان بيقولي طيب يا قمر بالراحة على العسل ويعاكس ويتسهوك

واول لما قلعت قدامه وطلع زبره ولسه هيبوس غرق فخادي

لقيت نفسي بزعق واقوله انت لحقت يا زفت انت يا حيوان

رغم اني شتمته لقيته بيعتذر ويقولي هيقف تاني نامي بس وانا همصلك

ونيمني ومصلي فعلا كان رقيق خالص وفضل يمصلي لحد ما ارتشعت مرتين تلاتة مش فاكرة وطبعا بتاعه موقفش زي الاول الي اصلا وهو واقف كان زي بتاع ايمن وهو نايم فعلا ايمن زي ما صحبتي قالت حاجه تانية كده ومسيطر قوي قوي وعينيه وعضلاته ايه فحل فحل يعني

روحت وبرده نزلني قبل البيت بمحطتين تلاتة تقريبا والجو برده كان زحمة والمرة دي استلمت للتحرش رغم ان الوقت قليل بس المرة دي كنت اقل خوف لاني كنت منظفة نفسي كويس وكنت راشه برفان عشان الريحة

ودخلت برده استحميت وجبتهم تلت مرات على التحرش خصوصا لما افتكرت الراجل الكبير الي مصدق اني سكت وانا واقفة قدامه رغم زي ما قلتلك ان الوقت قليل الا انه الراجل جابهم في اقل من ثانية بمجرد اني وقفت قدامه ملحقتش احس بحاجه واقفة عنده اصلا

ضحكت وانا قاعدة في البانيو وافتكرت كلام الست هو لحق يجبهم في اول مرة لما انهارت قلت يبقى هي فهمت بقى ان العيل بتاع المرة الي فاتت جابهم بسرعه

و حطيت ايدي على وشي وافتكرت عنف ايمن وزبره و

طلعت وانا بحاول افكر في عادل او محسن مش فاكره اصلا اسم الواد التاني المسهوك ده

بعدها بيومين لقيت ايمن واقف ما صاحبتي رحت سلمت لقته بيقولي قدامها وهو بيمسك ايدي و يضغط عليها بكل جراة : لبوة الشريف عاملة ايه

بصيت لصحبتي الي عملت نفسها مش مركزة معانا وضحكت

بص في عيوني : كسك عامل ايه أكيد زبري وحشك

مكنتش عارفة ارد وببص لصحبتي

بص في عيوني وقالي : خليكي معايا وحشك ولا لا

مكنتش عارفة ابلع ريقي بجد كان وحشني رغم انها تجربة قصيرة انما ممتعه وكمان كنت برتعش لما بيقولي يا لبوة

سابنا ومشى بعد لما ادى معاد لصحبتي وهي فرحت قوي

مكنتش عاوزة اطاوع دماغي

حاولت اهرب منها بس زن صحبتي عليا وان ايمن مفيش زيه وان عنف ايمن اجمل مافيه

وهي بتضحك يا بت كلنا شراميط بس انتي نفسك وخايفة بس برده ايمن بدا معاكي على طول كده هو شكله مش مصدق انك بت خام فلتت منه هو فاكرك زينا وبصراحة انا كمان كنت فاكراكي زينا

قلتلها بس هو بيخوف

و روحت وانا هايجة قوي وكلمت الواد التاني الي بجد مش فاكره اسمه وهسميه عادل تقريبا رحت معاه الشقة مرتين تلاتة وبجد ايمن وزبره في دماغي .

وبعدين مره كنا هناك واخته وخطيبها جم الشقة يظبطوا حاجات دخلنا استخبينا بين العفش المتراكم

واخته وخطيبها رتبوا شوية حاجات كده وكنت انا وهو لما جرينا استخبينا واقفين ملط وطبعا هو كان جابهم من اول لمسة كالعادة بس كنت بحاول ارتاح لانه بيعرف يمص كويس واصلا كل مرة كنت بفضل اتشقلب عشان زبره يقف تاني مفيش فايدة

شوية كده ابتده خطيب اخته يبوسها ونيمها على المرتبة اياها الي على طول كنت بنام عليها وهو يمصلي

وابتدى يتفرج على اخته وخطبيها بيقلعها

جسمها حلو قوي وخطبيها كمان جسمه رياضي كده وزبره اكبر

وابتدت اخته تمص لخطبيها بس ايه مش من اول لمسه زي الي معايا لا دول عملوا وضع 69 اللي مكنتش بلحق اعمله

وانا وهو كنا واقفين في مكان ضيق وملط واقفين نتفرج وانا واقفة وهو واقف ورايا زي المترو

ابتديت احس بزبره بيقف على غير العادة واخته متمرسة قوي في المص وهو مبحلق فيها

وبعدين عملوا وضع الدوجي وابتدى يدخله في طيز اخته وده شكله هيجني جدا وشكل عادل تقريبا هاج قوي وزبره لاول مرة يقف كده وابتديت احلم اني مكانها بس ايمن الي بيدخله

رغم ان جيت معاه الشقة كذا مرة بس ولا مرة حاول يدخله فيا من ورا لان اصلا مش بيلحق يدوبك بستفاد شوية المص وخلاص لانه على طول بيجبهم بسرعه وزبره مش بيقف تاني زي المرة دي.

ابتدى يحط زبره بين فخادي و يفرك بزازي بين ايديه الي حسيت انها كبرت على ايده لانها بيحب يمص بزازي وكسي قوي ويلعب في بزازي وده كبرهم شوية وده كان اخره

بس المرة دي فرجته على اخته وهي بتتناك من خطيبيها خلاها يتحول ويبقى جامد

واول مرة احس بسخونة كده وهي بيعلب فيا لدرجة ان صوتي كان هيعلي بس هي صوتها اعلى وهو كان عمال يكتم بوقي

حاولت اكتم صوتي واول مرة اجبيهم قبليه وهو جابهم وخطيب اخته كان عمال يرزع وصوت الرزع وصوت اخته مجلل مغطي على صوتنا

شوية وقاموا استحموا ولبسوا ورحوا ولقيت زبره وقف تاني برده عملنا 69 وانا مبسوطه لان زي ما قلت كل مرة مكنتش بلحق واستغربته اول مرة يكون هايج كده

وروحت وانا مبسوطه وكنت هايجه على اخته

وسالته : عجبتك اختك وهي بتتناك

قالي : يا بت ده خطيبها يعني وبعدين هيتجوزوا كمان شهر

ركزت في عينه وقلتله : اول مرة الاقيكي زبرك هايج كده رد عليا عجبتك

هو راسه بكلمة : اه

انت شكلك بتضرب عشرة عليها صح

مردش عليا وقالي بس بقى انا مش بهيج غير عليكي

ضحكت طبعا لان كانت واضحة بس قلت بعدين اخليه يعترف

روحت نمت من التعب وصحيت على صوت اختى وهي بتعمل لنفسها وطبعا كنت في الاول بخاف منها بس المرة دي لقت نفسي بقولها : وطي وصوتك لو اخواتك صحيوا هيقتلوكي انا بخلص من غير ام الصوت ده

لقيتها بتزعقلي وتقولي : انتي يا مفعوصة تعملي ايه ونامي نامي ملكيش دعوة

بس انا المرة دي منمتش وفضلت صاحية

طبعا هي قامت متنرفزة ودخلت الحمام تكمل

وانا فضلت العب في نفسي لحد ما قربت اجبهم وهي دخلت عليا بعد ما رجعت من الحمام وقالتلي : يا زفته بتعملي ايه

مردتش عليها وفضلت اكمل دعك وهي جت ضربتني بالقلم وقاللتي بطلي ويمكن لما ضربتني ساعدني اني اجبهم اسرع

قالتلي : يا مجنونة انتي خلاص عيارك فلت

رديت : وانتي كنتي بتعملي ايه من شوية

قالت : ان من غلبي وبعدين انا اتيلت اتجوزت و اتطلقت وبعمل كده عشان خلاص مفيش طريقة تانية انما انتي لسه عيله وصغيرة لسه بدري على النيله الي بتعمليها دي

رحت مطلعه بز من بزازي بطريقة منه شلبي بره الجلابية الجل وقلتلها : كل ده وصغيرة

طبعا اختي اتخضت من طريقتي وردت : يلهوي يا بت انتي بقيتي وسخة كده ليه

قلتلها : لو وسخة كنت لقيت حد يريحني

قالتلي : وانتي بتعملي كده من امتى ومين علمك

رديت : يعني من قبل طلاقك بشوية ويمكن سخنت اكتر لما كنت بتفرج عليكي واتعلمت من النت

مسكت صدري ودخلته في هدومي وده طللعك امتى ده وازاي اوعي يكون حد بيعلبك فيه

طلعته تاني وقلت : لا انا بهريه لعب وبعدين يعني اعمل ايه مفيش فايدة من ام الجواز كنتي فلحتي

ردت هي : بس يا حيوانه

انا : المهم عرفتي ترتاحي في الحمام

هي : ملكيش دعوة اتخمدي

انا : خلاص كملي وانا هعمل مش واخده بالي

راحت على سريرها

وانا قلعت الجلابية ودخلت ملط تحت الغطا

هي : بتعملي ايه

انا : بكمل عشان اعرف انام هعمل مش واخده بالي منك وانتي كمان اعملي مش واخده بالك مني

اديتها ظهري وكملت لعب في نفسي

انا مكنتش هايجة بس كل حاجه حولتني

منظر هيجان عادل على اخته هيجني وكمان فرجتي على فيلم سكس بيحصل قدامي لما خطبيها روع طيزها

و هيجاني على اختي الي نايمه تدعك في نفسها

و هيجاني على القلم الي اترزعته

و هيجاني على سيطرتي على عادل

مش عارفة بحب ابقى ايه في كل الشيزوفرنيا دي

انا بقيت جريئة ولا مجنونة ولا ايه

بقيت بحب اضرب ولا اسيطر

قلعت عادي قدام اختي الي بخاف منها ولسه ضرباني

ومهمنيش رد فعلها



هي قامت وقعدت تضرب فيها وقالتلي هجيب امك دلوقتي في حاجه اسمها حياء يا حيوانه حتى لو كده يبقى مش قدامي

قمت لقيت نفسي بسد بوقها : طيب خلاص انا بس مش بعرف انام الي لما اجبهم وبعدين شفتيني دخلت بولد البيت وبعدين يعني اشمعنى انتي

كنت عريانه قدامها

طيب البسي

نزلت بوست ايديها : ابوس ايديكي اجبهم وانام

شدتني من شعري

انتي هتستهبلي حتى لو كده قلتلك مش قدامي يا لبوة ولو على انا بعمله انا بستنى لما انتي تنامي مش بالبجاحه دي

وبعدبن انا قتلتك انا اتجوزت واطلقت وكبرت مش مفعوصة زيك وضربتني على بزازي وحتى لو الي طلعولك دول لازم اعرف كبروا امتى وازاي مش واخده بالي تلاقيكي بقيتي لبوة بجد

بوست ايديها تاني لا ابدا واكشفي عليا هما كبروا وجسمى فاير لوحده ووطي صوتك امك ولا اخواتك يسمعونا

هديت شوية وقالتلي البسي ونامي وابقى استحي حتى لو حبيتي تعملي كده مش قدامي

لبست وانا مبسوطة

هو انا بقيت اتبسطت وانا بضرب ولا بقيت اتبسط وانا مسيطرة على عادل

ولا انا ببقى جرئية فجاة وقلعت قدام اختي

ولا انا خايفة منها

بجد نمت وانا كل شوية رغبة تسيطر عليا

تاني يوم قعدت ابوس دماغها طول النهار و هي زعلانة

وبليل

اتصل بيا عادل تقريبا بجد فعلا مش فاكره اسمه بس خلاص نمشيها عادل

انا : الو

عادل : وحشتيني يا مزة

انا : ممم انت المرة الي فاتت كنت هايل و اول مرة احس انك جامد قوي كده

عادل : يعني المرة الي فاتت بس وقبل كده انا مكنتش بمتعك

انا : بتمتع لما بتمصلي انت شاطر في المص بس بجد زبرك كان اجمد وهو بيشوف اختك اللبوة

عادل : لا متقليش عليها كده

انا : يعني انا بس الي شرموطه

عادل : مش قصدي

انا : لا خلاص انتوا كده تنيكوا بنات الناس انما اختك الي كانت خبيرة في النيك مينفعش نقول عليها كده

عادل : انا مش قصدي بس انا كنت بمتعك وانتي بتمتعيني ملوش لازم الدخول في حوارات ملهاش لازمة

انا : طيب اللبوة فين

عادل : وبعدين معاكي بطلي تقولي كده

انا : طيب يا سيدي هي فين

عادل : بتستحمى

انا : اوووف جسمها نار مش كده

عادل : عادي

انا : اعترف انا اول مرة اشوف زبرك واقف كده وبجد متعني

عادل : انتي عاوزة ايه بس

انا : عاوزة اشوفها تاني وهي بتتناك

عادل : هي مرة صدفة ومش هينفع تتكرر

انا : خلاص يبقى مش هتشوفني تاني بقى

عادل : طيب ازاي بس

انا : اعرف هي رايحة امتى ونروح قبلها انا اول مرة اتمتع كده

عادل : ولو اتمسكنا

انا : انا الي المفروض اخاف انت الي جايب لبوة تنكها وانت راجل قوي

عادل : هشوف

انا : الوقتي رحت شفتها وهي بتستحمى

عادل : لا ليه

انا : يعني عمرك ما راقبتها واتفرجت عليها

عادل سكت شوية وقالي : لا

انا : بس زبرك اعترفلي لما مصتلك بعد لما مشيوا انه بيهيج عليها اكتر مني

عادل بتوتر وهو بينهج : لا

انا : هزعل

عادل : يعني اكدب

انا : يا عم زبرك هو اللي اعترفلي

عادل : ساعات

انا : تعرف شكلها حلو وهي بتتناك في تيزها

عادل سكت

انا : مممم تعرف الوقتي بلعب في كسي وبتخيل اني بتفرج عليها وهي بتتناك

عادل بينهج وساكت

انا : مش نفسك تنكني انا وهي سوا

عادل نهجانه زاد : لا طبعا وفجاة سكت شوية و قال وصوته ضايع : متقوليش كده تاني

وانا اصلا كنت فعلا بلعب في كسي وخلاص هجبهم

حسيت بصوت وواضح انها اختي قلتله : طيب متكملنيش تاني انت مش عاوز تمتعني عاوز تتمتع لوحدك انت اناني وشايفني شرموطه

وطبعا قفلت السكه

طبعا انا قفلت عشان صوت اختي بس قلت بالمرة اقفش عليه وقفلت تليفوني عشان ميتصلش

وشوية واختي دخلت عليا بتقولي : بتكلمي مين

قالتلها : مفيش حد

وكانت بتغير هدومها قدامي عادي

رحت رايحه بايسها وبقولها مش تخبطي وبعدين مش وقتك ممكن بقى تطلعي بره

كانت واقفة قدامي بالاندر والبرا

هي : اطلع بره ملط كده

انا : لا لسه اهو ومسكت الاندر من الاستك ورزعته

هي : هضربك زي امبارح

انا : لا قصدي لما تلبسي عشان انا كنت خلاص هجبهم انتي دخلتي فجاة بجد كان فاضلي تكه

هي : انتي مجنونة

بوستها يعني ولا اعمل قدامك ولا اعمل اصلا انا هموت كده

هي : اتلمي يا بت

لمست كسها اشمعنا يعني ده يرتاح

ضربتني تاني على كتفي وقالتلي : لو استهبلتي تاني هقتلك

ضحكت ورحت نمت وهي كملت لبس ونامت

وانا نمت وبجد مكنتش عارفة انا مين فيهم الي عاوزة تسيطر على عادل و الي حابة ايمن وطريقته و لا ضرب اختي ليا حسيت اني بقيت شيزوفيرنيا خالص

ونمت وانا بلعب في نفسي بالراحة وهي سابتني اكمل او عملت نفسها مش واخده بالها

اتنهدت رضوى وعدلت قعدتها ورجعت لارض الواقع وبتكلم الدكتور كريم

وقالت لكريم : دكتور انا بتكلم عن فترة صعبة في حياتي اول فترات المراهقة الي كنت فيها بجد متلخبطة مش عارفة كنت احدد اتجاهاتي

كانت عيون رضوى مليانه دموع

وبتقول لكريم : انا مش هقول اني مظلومة ولا اني ضحية لا خالص الي يقول كده يبقى بيهرب من الحقيقة يعني ساكت يا دكتور

كريم : لازم اسمعك انتي جاية عشان اسمعك

رضوى : انا لسه عندي كتير انا بس مش عارفة اتكلم لما بفتكر انا وصلت لايه

كريم : مش مهم وصلتي لايه المهم هتبدي منين وتوصلي لايه

رضوى : حاولت كتير مش بعرف اسيطر على نفسي

كريم : الامل و التغير موجودين مش ممكن نبعدهم عن حياتنا

حياتنا كلها مبنية على الامل ودايما في بداية جديدة نقدر نتعلم حاجه جديدة نقدر نعلم نفسنا ازاي تعمل الي احنا عاوزينه مش الي هي عاوزاه

صدقيني مفيش مستحيل بالعكس اي حد يقدر يبدأ زي ما هو عاوز الموضوع احنا بس الي بنصعبه على نفسنا اهم حاجه ننوي الخير وبندأ صح

رضوى : عشان كده انا جيت يمكن اقدر المرة دي

كريم : هتقدري

رضوى بتبص في الساعة وتقول : كده انا وقتي خلص صح

كريم : المهم تكوني بداتي تحكي عن الي مضايقك بس برده من غير ما تضغطي على ذكرياتك عشان تقدري تتعاملي مع نفسك بسهولة

رضوى : انا اول مرة احكي بالشكل ده بدون ما احاول اطلع نفسي ضحية لاني اكيد انا مسئولة عن تصرفاتي

كريم : ودي بداية كويسة

قامت رضوى لبست هدومها و اتعدلت وكانت رباب دخلت عشان تبلغ كريم بمعاد الكشف التاني

......................

ساندي كانت وصلت شرم الشيخ مع مجموعة كبيرة من البنات

كل ثلاثة بنات قعدوا في اودة

وكان فيه مسابقة للولاد كانوا في مبنى قريب

ساندي اول ما دخلت الحمام وطبعا البنات اتخانقوا على مين يدخل الاولو هي قلعت بسرعه وقالت لازم استحمى طبعا اربع خمس ساعات عقبال لما وصلنا

طبعا هما كمان اتخانقوا بس خلاص كانت قلعت ملط وبتقول لهبة : متيجوا نتسمى سوا ايه المشكلة

وساندي طبعا مكنش فارق معاها لانها متعودة تقلع ملط وده اثار استغراب البنت التانية بس هبة مستغربتش انما شاهي اتكسفت من تصرف ساندي انها بقت ملط في ثانية

وهبة قالت : متكسفيش ساندي على طول كده وفي بيتهم كمان وبعدين احنا بنات زي بعض

شاهي : ايوة بس مش ملط قوي كده

ساندي: هبة سيبك منها تعالي الميه جميلة

هبة : لا هتفهمنا صح

ساندي : تفهم ايه هو ايه ممكن يتفهم يا جدعان العرى ليس جنساً وبعدين مليش في البنات

هبة : يعني ليكي في الولاد

ساندي والصابون على جسمها : ولا في الولاد مش فاهمه ايه علاقة ان جسمي يشوف النور بالسكس

شاهي : انا مقلتش سكس انتوا الي قلتوا افهمكم غلط ولا صح انا بس بتكسف

ساندي : ليه مش هتنزلي بالبكيني

شاهي : لا وبالمايو

هبة : ساندي لو عليها تنزل ملط

ساندي : وحشني ايام لما كنت بنزل ملط

شاهي : بتهرجي صح

هبة : لا كانت عايشه في فرنسا

شاهي : اها افتكرت هنا

ساندي : مطره انزل بالبكيني بدل الملط

شاهي : لا اتكسف مش للدرجة دي

ساندي رشتهم بالميه و الصابون وقعدوا يهزروا سوا ويرشوا بعض بالميه والصابون وهبه قلعت بس مقلعتش الاندر عشان هدومها اتبلت

بس شاهي دخلت الحمام وقفلت على نفسها عشان تغير

...........................

قامت سمر من النوم تاني يوم الي هو السبت وقعدت في الصالون وقلعت بنطلون البيجامه الي كانت لابساها

وفضلت تتفرج على كسها المفتوح وهي مذهوله

وتقول لنفسها : ازاي ده حصل

قام سامر يروح الحمام وبعدين جه قعد جمبها وقال بهدوء : بتعملي ايه

سمر : اول مرة اشوفني و انا مفتوحة كنت دايما بخاف اقربله

سامر بيحضنها : معلش يا سمر احنا غلطنا قوي ومتقلقيش هنصلح كل حاجه والنهاردة

سمر : بتبوس سامر في خده و بترمي نفسها في حضنه وبتعيط : لا مش قلقانه ويعني مش لازم النهاردة سبنا نفكر بدل ما تبقى فضيحه نفكر الاول بس هنتصرف ازاي

سامر بيفضل حاضن اخته وهي عريانه من تحت لانها كانت بتكتشف الي حصل

بيفضلوا كده شوية وهي بتنام في حضنه وتقوله : انا مش خايفة ومش زعلانة يا سامر

وتقوله : اقوم اعملك فطار

بيوقلها : لا بقى انتي كده عروسة هنطلب دليفري

بيقوم سيد ويقول : ايه يا عم اللقاء العاتفي دهون

سامر : بس ياض اختك فيها الي مكفيها

سيد : والبنطلون نزل لوحده

سمر : بطل استظراف بجد كنت بطمن على نفسي يمكن يكون فعلا متفتحتش

سيد : بيقعد جمب اخته ويحضنها : سمعتكم وانا رايح الحمام وفاهم يا سمورتي وبعدين ولا تقومي من مكانك يا عروستنا انا هنزل اجيب احلى فطار لاحلى عروسة

وبينزل يجيب فطار وسامر بيقول : وريني كده يا سمر بدل ما نروح لدكتورة فعلا عندك حق ممكن تبقى فضيحه وريني كسك كده واشوف فيديو ازاي اتاكد انك بنت

سمر بتفتح رجليها قدام اخوها وهو بيفحص كسها وبيحاول يعرف من النت ازاي يتاكد ومش بيعرف

بس بيكون لعب في كسها وفتحه بايده عشان يبص ويتأكد وده خلاه زبره يقف قوي

وهي تعرق قوي وتنهج

وقالتله : سامر هتصل بدينا صاحبتي ممكن تفهم

سامر : لا بلاش يا بنتي مفيش مشكلة حتى مهما حصل هنلاقي حل

سمر بتقوله : بس يا سامر وبتقول وهي بتنهج كفاية مش مهم الوقتي

وقامت تتشطف وتعمل شاي عشان الفطار ولبست الاندر

سيد بيكون رجع وجاب فطار

سامر وسيد بيحطوا الفطار على الترابيزة وسمر بتطلع برده من غير بنطلون بالاندر بس

وتقولهم : مش قادرة استحمل البس حاجه دقولتي حاسه بحرقان رهيب شكلي اتعورت اصلا لانه لسه بيحرقني من يوم الخميس

سيد : اقعدي افطري الاول ونشوف بعد الفطار

وعدى اليوم بشكل طبيعي وخرجوا سوا عشان يفسحوا اختهم ومروحوش لدكتور ولا حاجه

وكان يوم لذيذ و اتغدوا بره وفضلوا طول اليوم عشان ينسوا الي حصل

...................................................................

دينا راحت تدي الحقنة وزودت العيار شوية

خبطت على الباب

سمير فتح

سمير ضحك وقالها : ازيك ومد ايده سلم عليها

دينا مجت ايديها ومسكت زبره وتقوله : انا بسلم كده

وباسته في بوقه وقالتله : اختك فين

قالها : في اودتها

دينا : طيب يلاا عشان نديها الحقنة

سمير : هي فاقت مش ممكن تديهالها لوحدك

دينا سحبته من زبره :لا ساعدني

ودخلت لقتها نايمة بجلابية جل بس

و قعدت على السرير و قالتها : عاملة ايه يا نهاد

نهاد : تمام ميرسي بجد

دينا : طيب سمير اديتها اللبوسة

سمير : لا هي اتكسفت

دينا : ليه لسه في اكتر من كده اوعي تكسفي من اخوكي وبعدين انا هخليه الوقتي يديكي حقنة عشان في حقنة كمان لازم تاخدي الجرعة كلها

نهاد : لا اخاف

دينا : مش تخافي وبعدين هو شاف كل حاجه

نهاد : يعني مش عيب

دينا : انتي تعبانه وممكن تتعبي اكتر وبعدين يلاا بقى وريا شغل

وقالت لنهاد : تعالي نامي على رجلي عشان اعرف اعلمه

قامت نهاد وهي بترتعش

نامت على رجل دينا واصلا نهاد مكنتش لابسه اندر من امبارح

هات اللبوسه

جاب سمير اللبوسة من الثلاجة اول ما حط اللبوسة دينا ثبتت ايديه وقالتله اصبر شوية

وانتي غمضي عينيكي

وطبعا نهال سمعت الكلام وغمضت عينيها

ودينا خلت سمير يدخل صابعه وفضلت تلعب في زبره وتقوله سيب ايديك شوية

اصلا لقت زبره واقف

حس انه هاج قوي

قالها : كفاية وكان بينهج

قالتله قوم جيب الحقنة وفضلت تدلك طيز وخرم نهاد الي كانت لسه مغمضة وقالتها هانت الحقنة ثانية

وعلمته ازاي يدي الحقنة لاخته

وقالتها : حسيتي بحاجه

كانت ساكته

قالتلها نامي شوية

وقالت لسمير تعالى وصلني

وفعلا طلعت بره ونزلت تمص لسمير اللي جابهم على وشها بسرعه لانه كان هايج قوي

سمير : ساتني شوية انا لسه هايج

قالتله انها هتيجله تاني

بس المرة دي كانت نهاد بتتفرج ورجعت نامت وسمير دخل لقاها نايمة

ودينا روحت

............

وريهام عرفت ان خطيبها اخيرا اتحلت المشكلة وهجيب المفتاح بليل وهيروحوا يتفرجوا اخير على الشقة

كده الساعة وصلت السادسة مساء ميعاد الكشف التاني في العيادة

...............................................................................

وطبعا رضوى مشيت ورباب دخلت تحضر لدخول مدام بسنت

وكانت متحمسة تناقش دكتور كريم عن رضوى

بس كريم قالها اخر اليوم واصبري

ودخلت مدام بسنت

........

بعتذر عن التاخير و كمان كنت ناوي اكتب اكتر من كده بس فعلا بقيت مسحول جدا في شغلي



الجزء الرابع


وقفت احداث الجزء الي فات لما خلص كشف رضوى

وقامت مشيت و ابتدت رباب تدخل بفضول عاوزة تحلل التسجيل بتاعها

وتحضر لدخول بسنت

ووابتدت تسجل اللقاء على الهادر بتاع االاب و تعمل ملف لكل حاجه وتسجل تاريخ الزيارة وتسجل مدة التسجيل و تعمل ملف يدوي و ملف على الجهاز وتعمل لكل مريض كود



وابتدت تمارس شغلها الي مطلوب منها بجدية واهتمام

وبعدين قالت لدكتور كريم : مدام بسنت وصلت في معادها تحب ادخلها

كريم : طبعا لازم نحترم مواعدنا قدام اصدقاء العيادة

رباب : حلوة كلمة اصدقاء العيادة

كريم : طبعا دول مش مرضى دول ناس عادية وبعد احداث الحياة كانت اكبر منهم لو على المرض كلنا مرضى

ابتسمت رباب

وخرجت عجبتها الكلمة

ووجهت كلامها لمدام بسنت

رباب : ازيك يا مدام بسنت

بسنت : ازي حضرتك

رباب : حضرتك في معادك بالظبط

بسنت : انا دايما بحب احترم مواعيدي

رباب : واحنا كمان بنحب اصدقاء العيادة وبنحب نلتزم معاهم في مواعيدنا

بسنت وهي بتبتسم : حلوة كلمة اصدقاء العيادة

رباب : دكتور كريم بيحب يعتبر ان اي حد هنا صديق لينا كلنا اصدقاء في رحلة الحياة

بسنت : متشكرة جدا

رباب : طيب اتفضلي

قامت بسنت ودخلت على كريم

كريم : اتفضلي

بسنت دخلت وقعدت على الكرسي العادي الي قدام مكتب كريم

كريم : نتعرف الاول قبل ما نبدا

بسنت : مدام بسنت مهندسة معمارية و شريكة في شركة ...... للتسويق العقاري

كريم : اوبا دي من اكبر الشركات الي بتستثمر في الساحل يعني كده الشالية هيكون عليه خصم متين في الميه

بسنت : طبعا يا دكتور عيوني ليكي

كريم : حضرتك بقى عايشة في القاهرة

بسنت : حاليا ايوة

كريم سكت منتظر تكمل كلامها

لوهلة هي كماان سكت

كريم : تحبي تقومي تريحي على الكرسي الشازلونج

هزت راسها

قاموا سوا وهي نامت على الكرسي

وكريم ابتدا اجراءات التسجيل و سالها: حاليا يعني قبل كده كنتي عايشة فين

بسنت : دبي وفضلت فيها لحد ما دخلت جامعه وكنت مجتهدة قوي قوي وجبت مجموع هندسة جامعة القاهرة وانا مكنتش باجي مصر كتير وبابي ومامي منفصلين وجيت مصر عشان اكمل جامعه هنا وطبعا جيت عشت مع مامي الي اصل مكنتش بشوفها

كانت مهتمه جدا بشغلها هي كمان مهندسة وكانت زميلة بابي في الكلية وهو لما خلص سافر دبي وخلفوني بعد لما سافر بس هي كانت بتشتغل في شركات جدها وقررت تفضل في مصر عشان تراعي ورث جدي انا بقى الي هو بابها في شركات جدها

وبعد فنرة اتطلقوا وماما اتجوزت وبابي اتجوز وانا كرهت الجواز بسببهم

وعشت اغلب حياتي مع بابي بسبب حب مامي لجوزها الجديد وطبعا بجد بابي كان بيحبني ومش بيرضى يزعلني

بس كرهت سيرة الجواز ومن جوايا كنت شايفة الرجالة اصدقاء او اخوات مليش في الحب انا

رجعت مصر وعلاقتي بمصر كانت كل فين وفين

وبابي كمان قابلته شوية مشاكل وخصوصا اخواتي من بابي كبروا والمصاريف ذات عليه وكمان طلبات مراته الي مش بتخلص

وقررت ارجع طبعا عشان جامعتي

والتحقت بجامعة القاهرة

واتعرفت في اول يوم ليا على شابيت زي العسل كده شكلهم اصحاب قوي

حاتم وحسام

كانوا عسل قوي وقابلتهم بصدفة جميلة

طبعا كنت ماشية سرحانه وخبطت حاتم بالعربية

الخبطة مش جامده اصلا انا واثقة من كده

طبعا حسام مصدق وقعد يهزر ويقولي قتلتيه وهنطالب باعدامك والتاني عاش الدور

نزلت من العربية وانا ببص بثقة : بقولك ايه هتقوم ولا اكمل بالعربية عليكوا انتوا الاتنين

حاتم : ايه ده انتي ايه مفترية

انا : ايوة مفترية و بقولك ايه ثانية لو مقمتش من قدام العربية هدوسك وهدوس صاحبك اللذيذ

حسام : الحقوني يا ناس

دخلت العربية ودورت على اساس همشي

قام حسام بسرعه ولا كان فيه حاجه : اجري يا مجدي

ومشيت بعربتي و ابتديت ادور على حد يساعدني طبعا لاني معرفش حاجه وايتديت اسال عن اماكن المدرجات وكده

وفجاة سمعت صوت : رغم انك كسرتي رجلي و مناخيري الا ان المدرج من هنا وهو في طريقي لو تحبي اقولك

انا : يا خسارة رجليك ومناخيرك بس

حسام بسهوكة : وقلبي كمان

انا : عقبال رقبتك

وسبته ومشيت

وطبعا فضلوا يهزروا من بعيد ويعاكسوني

وبصراحه كنت بضحك على طريقتهم

وبعدها بيومين تلاته عربيتي عطلت وطبعا لقيت مليون متطوع وكلهم بيفتوا وشكل محدش فاهم حاجه وبقيت بنت في وسط رجالة كتير وشوية وكانت هصوت لحد ما جه حاتم وقالي : بسنت الحقي حضرتك مطلوبة عند العميد

بصتله كده : طيب العربية عطلت اروح ولا اعمل ايه وهو عاوزني ليه

حسام : بس يا جماعه اركنوا العربية دلوقتي و هنروح للعميد ونرجع

طبعا اصلا كنت محرجة من مليون متطوع وكنت اتمنى حد ينقذني

.وفعلا اول لما الناس مشيت و بعدنا انا وهما وبقولهم هو العميد يعرفني منين انا بقالي يومين في مصر اصلا

حسام مد ايده وقالي : معاكي حسام سيف العميد المشهور بالعميد

بصتله بغضب

حاتم : انا مكدبتش انا قلت العميد عاوز ضروري وقصدي حسام و عملت كده عشان لو سبناكي هناك كانوا هيتحمرشوا بيكي وكنتي هتبقي ضحية وكنا هندورلك على عريس يرضى بيكي فصعبت علينا

ضحكت وبحاول اكشر : انتوا مجانين ازاي تعملوا كده وبهعدين ايه الهيل الي بتقوله ده

حسام : خلاص يا حاتم رجعها وسط الحشود خلوهم يغتصبوها وبعدين اصلا هي كده كده مش هنلاقي ليها عريس

انا : يا عم انت تطول تقف تصبح عليا

حسام وقف جمبي وهو اصلا طويل : انتي تطولي توصلي لركبتي يا اوزعه

وابتدينا نتخانق

حاتم : بس ممكن بقى تعزمينا على حاجه ساقعه باعتبار ان احنا انقذناكي من الحشود

انا : الحشود دي كانت هتصلح العربية

حسام : معاكي العميد مش عارفة مين العميد

انا : لا يا اخويا مين العميد

حسام : ابن سيف العميد عميد ميكانيكا السيارات في العالم اتفضلي يا هانم

مشيت معاهم وانا بجد بضحك وشايفهم جوز معاتيه بس عسل

وفي ثواني حسام صلح العربية ودرات وطبعا حاتم صقف وقاله طباع صلحتها عشان صاحبي صاحب حاتم ابن المعلم ادم الاسيوطي نجم الموبيليا



بره القصة ثانية

" انا سمتهم حسام سيف – وحاتم ادم اسقاط على اسم سيف وادم مقصودة وكمان مقصود مسمهومش سيف وادم على طول عشان متبقاش مفقوسة

المهم بقى مين سيف وادم

هسيب الاجابة دلوقتي

نرجع للقصة


انا : يعني هو الي تعب بس نجح عشان صاحبك

حاتم : طبعا طول عمري بذاكرله

حسام : كنت هسقط لحد ما ذاكرتلك فدخلنا هندسة

انا : بس انتوا ايه على طول عاملين دوشة

ووجهت كلامها لكريم

بس بينك وبينك يا دكتور كريم كانت اجمل دوشة

وفضلت علاقتي بيهم اصحاب بجد واخوات خمس سنين الكلية وكل لما حد يقرب مني منهم مقدرش اخد قرار

تخيل يا دكتور خمس سنين عشرة كاملة

احيانا كنا بنذاكر مع بعض وابات عندهم وكنت ببات في وسط اخواتي

محدش فيهم حاول يخلي علاقتي بيه فيها حاجه غير الصداقة

وانا كمان ساعدت في كده

اني مش عاووة اخسر حد منهم

كان كل شوية حد بيلمح بالحب بس انا كنت بخاف اخسر حد

كنت بحب الاتنين على بعض كوكتيل كده

وخلاص بقى انا اصلا بكره الجواز فخلينا صحاب

في اكتر من حد اتقدملي

وخصوصا من معارف بابي بس انا مكنتش مهتمه وكنت بحكيلهم على اساس انهم اخواتي

بحس بغيرتهم احيانا ودايما برفض المصارحة و الاختيار بينهم

لحد في سنة رابعة هندسة وكنت دايما اعلى تقدير فيهم في السنين الي فاتت

وفي اخر يوم امتحان

لقيت حاتم بيقولي : هو انتي بجد هتوافقي على العريس الي جابهولك ابوكي

انا : شايفاه عرس مناسب

حاتم : بسنت كام مرة احاول اني اقولك اني انا وانتي مش اخوات زي ما دايما بتقولي

انا : حاتم انا بتلخبط ومش بعرف ارد وكمان فرصة اني ارجع اعيش في دبي

حاتم سكت

انا : يا عم انت مش فاهم يعني عاوز تقولي انك بتحبني

حاتم : طبعا يعني هي دي اول مرة تهربي من الاجابة

انا : طيب يعني اعمل ايه مش عارفة ارد انتوا وحسام حاجه مهمة بالنسبة ليا

حاتم : على فكرة عادي ممكن تقولي انتي بتحبي مين فينا

انا : انتوا بالنسبة ليا بكدج على بعضه

حاتم : يعني ايه بتحبينا احنا الاتنين

انا : عشان مش عارفة ارد كده لازم اهرب بجد واسافر

حاتم : خلاص اتجوزي حسام بيحبك اكتر مني

انا : واشوفك الاقي نفسي عاوزة اتجوزك انت انا شايفة الحل اني اتجوز واسافر بس لازم تفضلوا اخواتي واصحابي

حاتم : اتجوزي حسام وانا الي هسافر

انا : يا عم ده صديق عمرك

حاتم : اتجوزيني وحسام يسافر

انا : ضحكت وقلت اتجوزكم انتوا الاتنين غير كده لا

ضحك حاتم وكان حسام وصل وكنا اتاخرنا على الامتحان ومستنين حسام مش هندخل من غيره

وحاتم قاله سريعا : شكلنا هنخطفها ونجوزهالك

حسام : لا ياعم دي بتحبك انت

انا : انتوا هتحدفوني لبعض

حسام : بعد الامتحان نتكلم

فضلت طول الامتحان سرحانه ومش عارفة اعمل ايه

بعد الامتحان ماشية سرحانه وبفكر في كلامهم يعني هتجوز مين فيهم ولا اسافر وخلاص

كنت هعمل حادثة وبجد حسام وحاتم كانوا هيرموا نفسهم قدام العربية عشان يبعدوني عنها

ونجحوا بس حسام اتصاب

وطبعا جرينا على المستشفى

وفضلنا سهرانين لحد ما اتعمل اللازم اشعه داخليه عشان لو فيه نزيف داخلي وخارجية لقينا كسر بسيط في الرجلين والدكتور فضل يبات في المستشفى

لحد بليل وطبعا فضلنا مع حسام

بص يا دكتور بجد قبل الي هحكيه ده مكنش فيه علاقة جنسيه مع حد منهم ولا مع غيرهم

وعادي يعني الحضن كان ممكن يكون في السلامات مش بس مع حسام وحاتم لا عادي مع اي حد من الشلة مش حضن عاطفي

و كانت علاقتي الجنسية هي علاقة بايدي وبس

كنت بعمل العادة السرية بس مش كتير لاني كنت بحب دراستي جدا

وكانت علاقتي بحسام وحاتم بالذات دون عن باقي الشلة بيهم علاقة لطيفة ومختفة سو كلوز يعني

وكنا ممكن ننام في نفس المكان بس طبعا مش في حضنهم يعني

بس المرة دي كانت مختلفة شوية

بصراحة مختلفة قوي

طبعا بليل رحت قعدت جمب حسام وقتلته : مكنتش اعرف انك بتحبني كده

حاتم : على فكرة هو الي وزقني انا كمان كنت هرمي نفسي عشانك

انا : عارفة وبجد انا بخاف اتكلم في النقطة دي خايفة اخسر حد فيكم

انا بجد ولا عاوزاكوا تخسروا بعض ولا اخسر حد فيكو

بصيت لحسام وبوست ايده وبوست دماغه

فقالي : يعني اموت عشان بوسة في ايدي

انا : بس ياض

حاتم : يعني خلاص هتسافري

انا : مش قصدي

حضنت حسام وقلتله خلاص خد حضن من قلبي وبجد انا مش عارفة اختار يمكن لو بعدت احسن لينا احنا التلاتة

حاتم راح عند الشباك : هرمي نفسي اشمعنا هو

قتلته طيب تعالى وحضنته وانا جمب حسام

عادي زي ما قلتلك احضان بشكل عادي مش حوار يعني اصلا كان بيحصل لما بنسلم على بعض

وقلت : بصوا بقى مش هينفع اختار حد فيكو ومش عارفة اعمل ايه احنا ننام عشان تعبت ويكره حسام يطلع من المستشفى ونتكلم

حسام : بس بشرط تنامي في حضني على الاقل ابقى نفذت حلم حياتي

حاتم : وانا كمان

انا : بطلوا قلة ادب طبعا بتهرجوا

وقعدنا نضحك شوية

وفجاة سكتنا

وحضنت حسام قوي وحاتم حضني وقلتلهم ممكن تناموا بقى ومفيش قلة ادب تاني

وفعلا نمت في النص حاضنة حسام بحب وحاتم محضن عليا

طبعا حاتم قعد يتزغل فيا

نمت في حضنهم مش حاسه بحاجه بس في نص الليل طبعا حسيت باعضائهم منتصبة قوي وانا كمان حسيت بهيجان شديد ونبض بين رجليا

فتحت عيني لقيت حاتم صاحي

قلتله : انت صاحي ليه

قالي : مش عارف قلقت فجأة

باسني في شفايفي

قلتله : حاتم كفاية بجد انتوا كده بتجننوني

حضني وقالي : انا بحبك بجد ونفسي نتجوز وتكوني بتاعتي لوحدي

انا : بجد مش عارفة انا متلخبطة

باسني تاني وده خلاني اتهز قوي واتنفض

وحسام صحي

بصلنا وقال : خيانة مش كده

قلتله : انتوا لازم تسبوني اسافر

حسام : لا يا ستي انا هضحي و اسيبك لحاتم

لا شعوريا بوسته

وقلت : يا جماعة بجد انتوا تعبتوني وتعبتوا قلبي قوي

حاتم كان بيحضني وبجد كان في ضوء الصبح بيشقشق

لمحت دموع في عيونه

انا بجد بحبك قوي ومش متحمل فكرة انك تبعدي عني

انا : بقولكم ايه انا مش هقدر على كم التعذيب ده

لقيت نفسي بعيط بحرقة

ابتدوا يطبطو عليا بحب بوست حاتم وقلتهم لازم ابعد مش هقدر اختار حد فيكم وهو اخركم بوسة لكل واحد

مش هينفع تحبوني انتوا الاتنين ولا ينفع احبكم

حسام : بجد عندك حق مش هستحمل اشوف حد بيبوسك

حاتم : يا عم خلاص نعمل قرعه

انا : ليه يا عم طلعتلكم في البخت

حاتم باسني وقال لحسام خلاص دور وشك

طبعا كل ده كان بيسخني

وكنت بحس باعضائهم بتزداد صلابة

يعني انا كنت في النص في الاول كنت في حضنهم بس مش قريبين قوي

بس بعد كمية البوس دي بقيت عاملة زي السندوتش واعضائهم بتحك فيا قوي

وخصوصا حاتم عشان حسام مكنش مالك حركته قوي بس انا بسس حاتم اللي لازق فيا من ورا قوي انا تقريبا نايمة على حسام

واضح ان حاتم كان هايج على الاخر وعمال يضغط ببتاعه عليا من ورا وايديه بتتحرك على جسمي وانا بنبض بين رجلي والموضوع خرج من اطار الحب والرومانسية على الاخر

كنت عاوز اقوم لاني حسيت ان الموضوع هيخرج من ايديا

بس حاتم كان خلص عمال يبوس فيا بجنون وانا بحضن حسام اللي ابتدا يسخن

فجأة حاتم كانت ايديه بتدعك في صدري قوي وبيبوسني وحركتة سكتت فجأة وهو بيجبهم وواضح ان حسام كان لسه مجبهمش كان عمال يشدني ليه طاوعته وانا في حضنه لقيته بيشد ايديا على بتاعه وابتيدت اطاوعه بس من فوق الهدوم وجابهم بعد لحظات من لمسي لبتاعه اللي كانت اول مرة المس بتاع ولد وكان كمان من فوق الهدوم يعني ملمستوش

انا كنت لسه مجبتهمش

بس حركتهم سكنت فجاة

قومت لان لقيت اجسامهم وهما وكانهم لوح تلج

قومت دخلت الحمام وانا بقوم سمعت حركة بره خرجت عشان اشوف مين مش لقيت حد فرحت الحمام الي بره الاودة وانا مش عارفة اعيط ولا اخش اكمل مع نفسي المهم خرجت بسرعه وانا مش عارفة افهم انا عملت ايه وازاي من بعض خمس سنين بحاول معملش سكس معاهم او مع غيرهم وخصوصا هما هي يعني لحظة ضعف كده هما بيقولوا عليا ايه

وانا راجعة سمعتهم بيتكلموا

سمعت كلمة شرموطة هايجة هي كده ازاي

مكنتش مركزة في الكلام تقدر تقول لانها ملاحظة مهمة اني مسمعتش كويس ولا قادرة افهم استجمعت قوتي وعلمت صوت فضحكوا وسكتوا

عملت نفسي بضحك واخدت شنطتي على اني هعمل تليفون

طبعا مهما وصفتلك انا ازاي سبت المستشفى وانا بجري ومستنتش الصبح كلمت بابا اني موافقة على عريس دبي

وقفلت تليفوناتي ورحت ابات عند خالتي وهي قريبة من المطار وتاني يوم كنت في دبي فعليا

وقفلت الصفحة دي من حياتي

واتجوزت جوزي الاولاني بعد فترة خطوبة قصيرة وفاكرة ليلة دخلتي كنت بجد مكسوفة لاني كانت اول مرة ليا في السكس الحقيقي

طبعا ليلة المستشفى

بجد كانت ليلة جميلة جوزي كان شخص كيوت جدا

رومانسي بطريقة مش معقولة

حساس قوي ولطيف

من اول يوم مسبش حتة في جسمي الا لما باسها

خلاني في عالم تاني وخصوصا وهو يبيوسني في بتاعي كان ساحر

اول مرة المس بتاعه جسمي مكنش معايا ونسيت كل ذكريات الليلة ايها

هو الي علمني السكس وعلمني فنون المتعة

مسبش حته في جسمي الا لما متعه

كان بيحب يعمل سكس معايا من قدام ومن ورا وكمان في بوقي

كان بيقولي لازم امتع كل خرم فيكي وكل جزء في جسمك

بجد كان فنان في السكس

بعد حوالي سنتين برفض محاولات اي حد من دفعتنا يكلمني

مش عاوزة اسمع سيرة الدفعه كلها

كنت بقعد اعيط مع نفسي

انا فعلا زي ما قالوا

مجرد بنت شهوتها سيطرت عليها

لا انا كنت بحيهم هما الاتنين

ايوة انا طول الاربع سنين كنت بحاول مخسرش حد فيهم يمكن لاني كنت انانية او لاني كنتي زي مابيقولوا شرموطة وبلعب على الجنبين

لا انا بجد مش كده

كنت بحبهم بس هي لقطة وخلصت

قلبي بيتقطع عليهم

بس كلمة شرموطة واني سمعت شتمتي بوداني خلاني ابقى اقوي واقدر ابعد

اهل جوزي كانوا شايفين انه لازم يبقى اب

وانا مكنش في دماغي بس كنت لازم اروح اكشف عشان اتأكد اني فعلا مش هخلف تاني

عشان احس اني خلاص وضعي مع اهله بقى وحش

هو بصراحة مكنش ندل وفضل واقف عشاني قدام اهله

بس انا قررت انسحب يمكن عشان رغم كل ده ورغم اللي كان بيعملوا جوزي ان فيه بينا جزء مفقود مش عارفه يمكن العيب فيا لسه مجنونه بحب اتنين في نفس الوقت

انا مجنونه مينفعش احب اتنين في وقت واحد

وهما شكلهم كده عندهم حق

اخيرا جوزي اهله اقعنوه بالجواز وده سادني باتمام قرار الانسحاب وطلبت الطلاق وتم

وكنت لازم ارجع مصر كمان عشاني مامي لازم تعمل عملية مهمه ورجعت فعلا على معاد العملية

بعد حوالي سنتين مدخلتش مصر ولا كنت عاوز ادخل اصلا

كانت مامي محجوزة في نفس المستشفى الي حصل فيها مشهدي مع حسام وحاتم

دخلت ودموعي سبقتني كل الي حواليا اعتقدوا ان عشان العملية طبعا كنت زعلانة انما الذكريات موجعه اكتر

دخلت المستشفى وانا بعيط وفضلت يومين لحد ما العملية خلصت على خير وكان فاضل يوم كمان عشان مامي تفضل تحت الملاحظة

وانا قاعدة بتمشى في الطرقة بكلم خالتي في التليفون

جاتلي دكتورة من المستشفى طبعا قفلت قلت يمكن تكون جاية عشان خاطر مامي

بس هي عرفتني بنفسها

هي : انا الدكتورة ابتسام

انا : اهلا يا دكتورة

ابتسام : انا فاكرة حضرتك بس ممكن بس اتاكد

انا : مش فاهمه تتاكدي من ايه

ابتسام : حضرتك كنتي هنا من سنتين مع شاب عمل حادثة عشان ينقذها

في الحظة دي دموعي موقفتش ثانية وكأني هنفجر

حضتني وقالتلي انا اسفة ممكن ندخل مكتبي نتكلم شوية

رحت معاها وانا في قمة التوهان

باست دماغي

وباست ايديا سحبت ايديا خير بس يا دكتورة

ايتسام : انا لازم اعتذرلك بس انا فعلا ملحقتكيش انتي اختفيتي

انا : مش فاهمه

ابتسام : انا هوريكي فيديو بس قبل ما تعلقي لازم تسمعيني

انا : اوكيه

ابتسام : بس ارجوكي خليكي واثقة ان محدش شاف الفيديو ده غيري بس انا احتفظت بيه لاسباب كتير هبقى احكيهالك

انا : فيديو ايه

طلعت الموبايل وابتديت اتفرج

انا وانا في حضن حاتم وحسام والرجالة شغالة دعك فيا وبعدين قومت ورحت الحمام وافتكرت لما سمعت صوت طلعت اتأكد

روحت الحمام اللي بره مش اللي في الاودة وافتكرت اني عملت كده عشان اتأكد ان محدش بره

وبعدين الفيديو فضل بيسجل السرير ومكان ما كنت في وسط الرجالة

وبعدين ايتديت اسمع الكلام

حسام : انا مش عارف احنا كده خلبنيها شرموطة

حاتم : لا اكيد البنت بتحبنا واحنا ضغطنا عليها هي هاجت

حسام : انا بحبها ومش شايف حياتي من غيرها

حاتم : خلاص يا عم انا هنسحب

حسام : لا يا عم متنسحبش

حاتم : يعني نعمل ايه

حسام : البت دي مش ممكن تكون شرموطة ابدا

حاتم : طبعا دي اجمل بنت في الدنيا وحنا السبب في انها هاجت

حسام : فاكر لما نكنا اللبوة سلمى سوا

حاتم : احه دي شرموطة ومتناكة وهي عاوزة تنام معانا احنا الاتنين

حسام : بس ايه لبوة من جوه ومش بترتاح الا مع اتنين

شوفت نفسي ظهرت بخيال كده في اول الكادر وبعدين اختفيت

وبعدين كملوا كلام

حاتم : كله الا بسنت

حسام : الي عملته ده عشان هي ملاك مش زي سلمى

حاتم : طيب هي فين صحيح لازم نلاقي حل

حسام : قوم بص عليها

وحاتم قايم كنت رجعت وعملت صوت وطبعا انا ساعتها مكنتش سمعت الا كلامهم عن سلمى وافتكرته عليا

دخلت عملت حجه الفون ومشيت على الامارات طبعا

المهم قالتلي ابتسام : طبعا هتساليني ليه مش كلمتك طبعا كنت مكسوفة اعترف اني دخلت على مريض عشان اتابع حالته اقوم اسجل مقطع سكس

لاني ساعتها كنت داخلة اقوم بواجبي كدكتورة بس بصراحه لما لقيت المشهد ده سجلته لانه بجد غريب واللي فهمته انكم حالة استثنائية

بجد لما لقيتك مشيتي جريت وراكي مش لحقتك وبجد حاولت الحقك وكلمت الامن يمنعوكي بس واضح انك كنتي اسرع مني وكمان حاولت اوصل لعنوانك وملقتلكيش اثر ليكي

ولما شفتك هنا صصمت اعتذرلك

لاني طبعا غلطانه وطبعا رحت لاصحابك بس ماعترفتش اني سجلت بس قلت اني شفت وانك مشيتي واضح انك فهمتي غلط

وطبعا هما اتجننوا عليكي

بجد انا حاولت اوصلك

حضنتها لانها كانت بتعيط

وبعدين قلتها : حصل خير المهم نطمن على مامي

ومكنتش عارفة انا اصلا كنت صح اني اهرب يعني هتجوز الاتنين اصلا قالوا عليا مقلوش هو ده القرار الصح وكنت راضية

تبادلنا ارقام التليفونات وبعتتلي المشهد بتاعي

واعترفتلي ان محدش شافوا غيرها ومش قادرة تمسحوا بس مسحتوا قدامي رغم انه كان بسليها وفهمت انها بتمارس عليه

المهم روحت عند خالتي مع مامي عشان نتابع حالتها فضلت يومين هناك

اول لما انفردت بنفسي طلعت المشهد واتفرجت عليه ميت مرة وبجد انا كنت هايحة قوي ومستمتعه وانا بتفرج على نفسي بين اتنين مكنتش عارفة اهدى وحاولت ابطل اتفرج مكنتش قادرة بجد

ايه ده ليها حق الدكتورة

منظري تحفة وانا بينهم البوس التحسيس الهيجان اوبا لو ملط اكيد المتعه هتكون اكتر اوبا لو البوس ده في جسمي دي مش بس متعه واحده دي متعتين في الاول كنت بتفرج من باب فضول اني بتفرج على نفسي

وبعدين ابتديت اهيج وبعدين ابتديت اقفل عليا الباب و اقلع هدومي وبعدين العب في نفسي واجبهم وانا بتفرج عليا وخيالي بيشتغل عشان اجيب كمان وكمان برده بقالي فترة مطلقة ومعملتش حاجه

فقت على رقم بيتصل رقم غريب كنت بصراحه ملط بلعب في نفسي وانا بتفرج للمرة المليون مش فاكرة جبتهم كام مرة

رديت وانا مش مركزة وبقول : ده وقته اينعم مش قادرة اجبهم تاني شكلي نشفت اصلا

انا : الو

الصوت : اخيرا عرفنا نلاقيكي

انا : مين مش مركزة

الصوت : انتي مجنونة نسيتي صوتي

انا : ح حح حاتم

حاتم : ايوة يا زفته انتي فين انا رحت البيت مش لقيتك

انا : عرفت اني رجعت ازاي

حاتم : من الدكتورة طبعا

انا : ازيك يا حاتم وازي حسام

حسام : ايه يا بت البرود ده ازيك يا حاتم وازي حسام بس كده

ضحكت وانا اصلا نفسي مقطوع

حاتم : خمس دقايق تكوني قايله مكانك عشان رحنا البيت مش لقينا حد والف سلامة على والدتك

سكت شوية

حسام: عدى دقيقتين انجزي

انا بقى كنت فرحانه على زعلانة على مفرهده مكنتش عارفة اقول ايه

رديت بصعوبة وقلبي بيدق والمشهد قدام عيوني : عند خالتي

حسام : فين لازم نشوفك

انا : انا لسه صاحية ومش قا

حاتم : قدامك تلت ثواني بقولك اهو

انا : طيب ممكن ساعة ونتقابل في الكافية الي كنا بنتقابل فيه

حسام : ربع ساعة

انا وكنت بضحك : يا عم بس هي ساعة اصلا بقوم بالعافية

قمت بالعافية وانا ملط عديت على المرايا وده هيجني اكتر

ونزلت قابلتهم طبعا كنت مش عارفة مشاعري رايحه فين وجاية منين

بجد انا بحبهم دي حقيقة مش قادرة انكرها وسفري بغض النظر عن هما قالوا ولا مقلوش ازاي

بس بجد لما شفت الفيديو قلت يااه لو افضل بينهم هما الاتنين

حب في المقام الاول وسكس برده

حاولت محضنهمش ولكن سلمت مع حضن خفيف زي ما كنت بعمل مع صحابي الولاد عادي

طبعا كلامهم مليان اعتذرات شاورت بايدي ششش : انا عرفت كل حاجه بس مش ده سبب سفري

حاتم : يعني كده كده كنتي هتسافري

انا : يا عم معنديش غير كده او اتجوزكم انتوا الاتين سوا " طبعا كنت بقول على حساب الهزار "

حسام : يا ستي كنتي قولي مش يمكن كنا وافقنا

ضحكت وقلت : يا راجل اكيد مكنش هينفع عشان كده انسحبت لاني بجد مش عارفة اختار حد فيكم

حاتم : كنا نفضل صحاب

انا : كنتوا هتغتصبوني زي المستشفى

حسام : انا مش قصدنا كان لقاء عابر يعبر عن حبك لينا انتي اجمل بنت عرفناها ومعناها انك محترمة وبتحبينا ورد فعلك طبيعي يعني كنتي هتعملي ايه انتي بتحبينا ومقدرتيش تقاومي وقطع لسان الي يقول عليكي حاجه انتي قلبنا من جوه وخلاص موقف وانتهي لازم نرجع صحاب

انا مكنتش قادرة انطق اصلا رغم اني في الاول كنت حاسة اني نشفت من تحت من كتر ما جبتهم الا اني بجد حسيت ببلل مش عارفة جه منين

ضحكت وشديت المنيو وغيرت الموضوع : انتوا هتفضلوا تكلموا ومش هتعشوني

بعد ما اتعشينا عرضوا عليا اروح بكره لشركتهم الي فتحوها سوا

اتنهدت وبصت للدكتور كريم : بيتهائلي اخدت اكتر من وقتي

كريم : لا تمام كملي

بسنت : اعتقد موضوع الشركة ده هيكون طويل شوية ومهم قوي بالنسبة لبقية احداث حكايتي

كريم : خلاص نقف لحد هنا ونكمل الزياة اللي جاية

بسنت : تمام

وقامت عشان تمشي وبعدها رباب عملت شغلها بحفظ الداتا وايتدت تستعد للزبون الجديد

........................

بره القصة

انا حاولت اعمل حبكة درامية بغض النظر عن الاحداث الجنسية وهحاول يوم الجمعة انزل جزء اكبر واتمنى ان الجزء ده رغم انه في افكار كتير بس محاوتش استعجل عشان بجد حابب اعلاء دور الدراما عن الاوف اح ودلخ وخرج وكده

السكس اساس الدراما

المشهد مش مهم

اهم حاجه دراما المشهد

والجزء الخامس الجمعة بالكتير


الجزء الخامس : خاص بالابطال القديمة لحين تنفيذ اقتراح الفصل

الجزء الخامس

خرجت بسنت من عند الدكتور كريم ودخلت رباب وبعد لما نظمت لكلام استعدت لدخول صديق العيادة الثالث

بس في نفس الوقت كانت سمر راجعه مع اخواتها من بره بعد يوم شاق طويل لو هنفتكر مع بعض

لما فتحت رجلها عشان يتأكدوا مفتوحة ولا لا

وبقت عادي قاعدة معاهم شبه ملط بحرية على الاخر

اول لما رجعوا جريت على الحمام وقالت : انا هموت وادخل الحمام وكمان لازم استحمى

سيد : يا سلام لا انا الي هدخل الحمام الاول وكمان انا الي هستحمى الاول

سامر : انجزوا الحمام وهنستحمى سوا

سمر : ايه خلاص ايه نستحمى سوا دي

سامر : ما لسه محمينك امبارح يلاا خلصى حمامك بسرعه

بعد لما خلصوا حمام هي اصلا عملت حمام وبعدها قلعت ودخلت تحت الدش

وحصلوها اخواتها

وكانوا بيضحكوا ويهرجوا

وابتديت ايديهم تدهك جسمها بالصابون

وهي بترتعش وابديت تحمي اخواتها وتقول لسيد انت يا عم مالك عندك جنينة شايف بتاع اخوك مفهوش ولا شعرة ازاي

وابتدت تغسل زبر كل واحد شوية

سيد قالها : بعور نفسي

سمر : علم اخوك

سامر : ايه القرف ده علميه انتي

كانت سمر عمال تغسل كل زبر شوية لحد ما وقفت ازبارهم قوي

وقالت : مش مركزة دلوقتي بكره ياض يا سيد هخليهولك ابيض واملس كده و يلاا كفاية عليكم كدة

سيد مسك ايدها طيب سمر معلش كملي لمدة ثواني

سمر بلعت ريقها بالعافية وفضلت تضرب عشرة لاخوها

سيد جابهم

سمر : مبسوط يا عم

سيد حضنها اجمل اخت

سامر مسك ايديها وده ولا عشان كبير على ايديكي

ضحكت وقالتله بجد اكبر حاجه شفتها

سامر ضربها بالقلم بحنيه وانتي شفتي مين تاني

سمر وهي بتدعك في زبره انت وسيد

سامر : طبيعي انا اكبر منه يا سمر اوعي تكوني متعوده على كده

سمر : لا ابدا يا سامر شفت بتاع شادي وده اكيد لانهم ملط على طول

سامر : شفتيه بس

سمر وهي بتكمل لعب : طبعا زي ما اكيد انت شفت رباب وساندي ملط

كان سامر بيلعب في بزاز سمر وهي بتضربله عشرة وسيد حاضنها من ورا وزبره النايم بيحك فيها

سامر جابهم وباسها وحضنها وكانت ساندوتش بين الاتنين

يلاا بقى اديني ريحتكم

سيد : وانتي

سمر : كده هنغوط وانا مش عاوزة كده اديني اهو بلغة الشباب ضربتلكم العشرة بتاعتكم سبوني اطلع انام

وطلعت راحت على اودتها ملط وطبعا مسبوهاش

سامر : نامي انا شايف على الاقل لازم نضربلك سبعه ونص بلغة البنات عشان متنحرفيش

سمر سكتت وسامر نومها وفتح رجليها وابتدى يمصلها وهي تايهه خالص

وسيد حضنها وابتدى يبوس بزازها

وهي بتطلع اهات بصوت ملوش حدود

وسامر ابتدا يدخل صابعه لانها مفتوحة وهي عماله تشد راسه على كسها وتقوله كمان يا سامر

وفجاة ارتعشت قوي

حضنوها هما الاتنين وقاللتهم ممكن ننام بقى

وناموا ملط في حضن بعض هما التلاتة وهي في النص بينهم

........................

في نفس التوقيت كان رامي اتصل بريهام لما كانت قاعدة مع اخواتها وده كان يوم السبت الصبح الي بدأنا احداثه سوا عشان اخيرا اخد المفتاح

وهيروحوا يعاينوا الشقة الي في مدينة بدر

وطاروا على الشقة عشان يتفرجوا عليها

وطبعا رامي طول الطريق غزل في ريهام

وبعد ما اخدوا جولة في الشقة

رامي : هنا هتكون اودة النوم يا قمر

ريهام : لا بقولك ايه اعقل

رامي : بحبك

ريهام : ......

رامي : بعشقك وبعشق كل حاجه فيكي يا قلبي

ريهام مزنوقة في الحيطة والشقة لسه تحت التشطيب

ونفسها بيعلى ورامي باسها وهي استجابت وقالتله : رامي خليك عاقل

رامي : مش انتي اتفرجتي على الشقة

ريهام ونفسها ضايع : ايوة

رامي : انا كمان عاوز اتفرج على البضاعة الي هتسكن الشقة

ريهام : بضاعة ايه

رامي وهو بيمسك بزاز ريهام : دول

ريهام : ما انت شفتهم قبل كده

رامي : وده وشاور على كسها

ريهام : مستحيل كده هنزل واسيبك

رامي : نفسي اشوفه نفسي ابوسه

ريهام : رامي هنا مستحيل

رامي : خايفة مني

ريهام : لا يا قلبي بس بس ب

رامي كان طلع بزاز ريهام وبيدعكهم بره البلوزة وريهام بتتكلم

ريهام : انت مبتضيعش وقت

رامي بيحاول يفك زراير البنطلون الجينز

ريهام : رامي مش عاملة حسابي ومش هتشوفه وهو كده مستحيل

طيب وهنا وعمال يقلعها البلوزة

ريهام : طيب ما انت شفتهم اهم

رامي : اقلعيها خالص بقى

ريهام قلعت البلوزة والبادي الي تحتها والبرا

ورامي عمال يحضن ويبوس

وبيشد ايديها تمسك زبره

وهي ضايعه ومش قادرة تقف على رجليها

ريهام : رامي مش قادرة هموت منك

رامي طلع زبره بره البنطلون

مش عاوزة تشوفيه

ريهام مسكت زبره وقالته هتصدق لو قلتلك اول مرة اشوف بتاع ولد

ومانت ايديها بترتعش وهي ماسكاه

رامي : هصدق اي كلمة منك

وابتدا يخليها تدعك زبره وهي سايباله نفسها

وبيقولها : يلا بقى

ريهام اعمل ايه : ادعكي اكتر

ابتدت تحاول تدعك وبتحاول تتعلم ورامي شغال دعك وهي ساندة على الحيطة وبتقوله رامي جسمي على الحيطة حاسه اني هتعور

رامي كان هايج مش مركز وفضل يزنقها في الحيطة لحد ما جابهم

رامي : متأكده مش عاوزاني اجبهملك

ريهام : رامي بجد مش عاملة حسابي ومنظره وحش

رامي : بحبه في اي منظر

ريهام : طيب بلاش النهاردة

رامي : مش قادر

ريهام : وعد مني المرة الجاية هعمل حسابي ويلاا بقى عشان شكلي اتعورت في ظهري

رامي : وريني كده

بص على ظهرها لانه كان حاضنها وزنقها في الحيطة

رامي : لا خربشة بسيطة

ريهام : يا سلام يا عم المتوحش

رامي حضنها وقالها بحب بزازك قوي

ريهام : بكسوف طيب ممكن البس بقى

رامي : خليكي شوية كده ايه مش عحبك عنتر

ريهام : عنتر مين وحطت ايديها على بزازها هو في حد هنا

رامي : ايوة

ريهام : انت مجنون جايب معاك صاحبك

وجه في راسها الحلم وان كتير عملوا معاها

رامي : صاحبي ايه ومسك ايديها خلاها تمسك زبره وقلها : ده عنتر

ريهام اتكسفت : حلو لانه منك

رامي : حلو اخر حاجه

ريهام : يا عم بقولك مشفتش غيره اكيد حلو طبعا محسسني ليه اني بشوف كل يوم واحد

حضنها وقالها : مصدق يا قلبي وفضل يبوس فيها شوية

ونزلوا بعد لما خططوا هيكملوا الشقة ازاي

.......................................

لما ريهام نزلت تامر قلع ملط ودخل على سارة المطبخ كانت بتشتغل

سارة : ايه يا عم ريهام ممكن ترجع

تامر : دي فرحت لما جالها تليفون بان رامي جاب المفتاح ومدينة بدر بعيدة

قلعها الجلابية وقالها : كملي شغل البيت كده

سارة : يا مجنون ريهام لو رجعت هتبقى مصيبة

شد الاندر وقالها : لو فضلتي كده هساعدك في البيت لحد ما ريهام ترجع

سارة ضحكت وقالت : هتودينها في ستين داهية

وكملت شغل البيت مع تامر ملط

وكل شوية يحضنها من ورا ويحط زبره بين الفلقتين

ويقولها : طيظك حلوة نفسي اجبهم فيها

سارة : بس يا عم اتفقنا نجبهم لبعض بس عشان ترتاح وارتاح انت هتزودها

تامر : يا بت هدخل الطربوش بس هو انا هفتحك

سارة : افرض عجبت جوزي يلقيها واسعه

تامر : الطربوش بس يا بت مش هوسعها

سارة : اخاف

تامر : قوليله كنت بريح اخويا

سارة : بطل يعني لو مراتك هتوافق

تامر : لو مع اخوها بس زي ما انا هو بعمل معاكي اكيد هوافق

سارة اصلا كانت هاجت عشان هي في اثناء الشغل كان تامر عمال يدعك لحد ما اجابت اخرها

وقالتله : بس بقى

نيمها على ترابيزة المطبخ وقالها : بصي هدخل التنتوفه بس

سارة : هيوجعني صح

تامر : طيب تعالي معايا جل حلو

سارة : تامر بجد بلاش همصلك وهلعبلك فيه حطه بين قخادي او بين بزازي

تامر : متخفيش حته صغيرة محدش هياخد باله

سارة مشيت ورا اخوها

نيمها على السرير ولعب في خرمها بجل متير وحط الراس بس

سارة : كفاية بقى عشان خاطري

تامر لقى طيزها ضيقة وفضل يدعك غلى خرمها من بره ودخل الطربوش ونطر جوه

سارة بقت تدعك كسها وهي بتصوت وبتقول : بيحرق قوي يا تامر وبيوجع

تامر نام عليها وحضنها انتي جميلة قوي يا سوسو

سارة : وانت بتهيجني قوي يا تمورة اهدي شوية بقى وبلاش موضوع ورا ده

وزقته ونامت عليه تدعك كسها جامد لحد ما جبيتهم

وتامر بيقولها استني يا مجنونة

سارة بعد ما جابتهم حضنته وقالتله : استنى ايه بقولك انت هيجتني قوي

تامر : واللي نزل مني ده ممكن تحملي

سارة قامت من عليه مخضوضه : يا مصبتي

وجريت تلطم على الحمام

وتامر قام وراها وفضل يهجي فيها : يا بنتي احتمال ضعيف زي فيلم كده بتاع اسرار البنات هو انتي لو الدورة قربت يبقى مفيش قلق

سارة : مش عارفة يعني لسه اسبوع

تامر : متقلقيش وحضنها

سارة: بس بقى سيبت ركبي

تامر حماها وطلعوا وسارة متوترة : هفضل قلقانه لحد الدورة

تامر : متخافيش هعزمك على الغدا وفضل يحضن ويبوس فيها

سارة : بطل هيجان ريهام ممكن تيجي

تامر : لسه بدري لما تقرب نقوم نلبس

..............................................................................................................................

وعند ساندي والرحلة

بعد اما هزروا سوا خرجت الرحلة اول يوم في خروجة تعارف هيروحوا دهب عند البلو هول ينزلوا الميه ويسهروا في كامب هناك سهرة سمر هيعزفوا فيها بالكمان

وصول البلو هول اغلب البنات منزلتش الميه و يمكن اربعه بس لبسوا بيكيني و اربعه او خمسة كده مايوهات عادية وفيه شوية ولاد نزلوا الميه

فضلوا سوا في الميه واهم الشخصيات الي هنقرب منها هبة الي نزلت بمايو عادي و شاهي طبعا اتكسفت تنزل و طبعا ساندي الي البيكين بتاعها كان مبين جسمها خالص

ساندي وهي واقفة على المنطقة الي هينزلوا فيها عشان يتفرجوا على الاسماك و الشعب الجميلة كانت بتقنع شاهي بالنزول

وقالت : على فكرة مجموعة الاسماك الي هنا و الشعب مش هتشوفوها في اي حتة تانية

شاهي : بس اتكسف

ساندي : ما انا واقفة اهو وحوالينا سياح كلهم بكيني و كام بنت من الرحلة ببكيني والمزة الي جمبك دي البكيني هيكون عليها اجمل

هبة : لا انا حلوة كده اصلا حاسه اني عريانه

شاهي : لا طبعا بجد هبقى مكسوفة موت

ساندي : فيه فرص مش ممكن تكرر ابدا صدقيني المكان هنا تحفة

شاهي : مش بعرف اعوم

هبة : ما انا لابسه لايف جاكيت اهو

شاهي : نش عارفة بجد

هبه : البسي مايوه عادي بدل ما ساندي جسمها كله باين

ساندي : بس متخلنيش اقلع البيكني انا بحب جسمي يشوف الشمس ومش بحس اني قصدي اثير حد

شاهي بتفكر وبتبص على كمية البنات الي حواليها من رحلتها او من السياح او من رحلات تانية

وبتقول : مش عاملة حسابي في مايوه

ساندي : اكيد الكافيهات دي فيها مايوهات تعالى نشوف واحد

شاهي : مش عاملة حسابي في حاجه تانية

ساندي : ايه يا بت

شاهي : رجلي مش معمولها سويت

ساندي : مجدش هياخد باله خلي الشمس تشوف جسمك خلي جسمك ينتعش بصي مش الكل البنات عاملة

شاهي : خليها مرة تانية الرحلة طويلة

وراحت ساندي وهبة ناحية مكان النزول وفضلت شاهي على الشط بتتحسر على المنظر الي فاتها

صوت : منزلتيش ليه

شاهي : بتكلم الصوت خايفة

صوت : استمتعي هي ساعة محدش هيركز

شاهي : وبعدين معاك انت طلعتلي منين

الصوت : من جواكي الحقي اندهي ساندي قبل ما تنزل

شاهي : لا مش هنده حد

الصوت بنفسه : ساندي يا ساندي استني انا جايه معاكي

شاهي للصوت : انت مجنون انت المفروض متطلعش من جوايا انت ازاي قدرت تنده عليها

ساندي : ايوة كده شكلك غيرتي رايك

شاهي : لا قصدي يم يمكن

ساندي جرتها من ايديها وراحت اشترت مايوه مقفول شوية ورجعت وهي بتقولها رجليكي مش باينة قوي متحطيش في بالك

واشترت لايف جاكيت ولبسته ونزلوا التلاتة مع الرحلة و اتفرجوا على منظر في قمة الروعه

ساندي : كنتي هضيعي منك منظر رهيب

الصوت بس لشاهي بس طبعا : شايفه كان عندي حق اخرج منك و اسيطر على دماغك واخليكي تتمتعي بالرحلة اهو محدش بصلك ورجليكي في الميه شايفه كام بزاز بنت حواليكي تقرييا عريانه هيبصوا لبزازك الصغيرة المدفونة في الميه مش كانت بزازك شافت الشمس

ساندي : ردي يا بنتي سرحتي في ايه

شاهي : ايوة صح المنظر جميل

هبة : فعلا تحفة اجمل حاجه انهم بدأو الرحلة بالجولة دي عشان بكره بقى وبعده مسابقات نتوتر براحتنا

وطلعوا من الميه وفضلوا على الشط في الشمس

ساندي نامت على بطنها وفكت البرا

شاهي : يا مجنونة

ساندي : كل السياح عملوا كده وبعدين انا نايمة على بطني وبعدين دا رباط البراا خيط يعني

شاهي : بس انتي جرئية قوي

ساندي : الجرئ هو الي بيعيش

الصوت : عندها حق خليكي جريئة

ساندي : بس بقى يا عم

هبة : عم مين

شاهي : لا مفيش حاجه مفيش وقالت للصوت في نفسها : هيقولوا عليا مجنونة اسكت شوية

وكملوا تشميس لحد ما نشفوا ورجعوا ناحية اماكن الغيار لقوها زحمة

ساندي : ممكن على جمب تلفوا فوطة وانا هغير

شاهي : ممكن حد يشوفك

محدش هيشوفني وبعدين انتوا الي حواليا لفوا الفوطة واقفوا انتوا بس الي هتشوفوا وانتوا كده كده شفتوا كل حاجه وبعدين ممكن اقلع عادي انا معنديش مشكلة ان حد يشوف انا بعمل كده عشانكم تغيروا انتو كمان يلاا هتستنوا الزحمة دي

هبة : ايوة بس المنظر العام مش حلو

ساندي : هتلاقوا االناس قلدتنا بس نبدا احنا قلتلك خليكي جريئة

وفعلا لفوا الفوطة حوالين ساندي الي غيرت هدومها

وبعديها هبة

وبعدين شاهي : ممكن تغمضوا عينكو

ساندي : ليه عندك اعضاء غير اعضائنا

شاهي ضحكت : لا بس برده مش عاملة سويت

هبه : على فكرة انا قلعت بسرعه ومركزتش اصلا اينعم انا عاملة قبل ما اجي بس متركزيش وبعدين انجزي بقى

شاهي قلعت وكانت بترتعش ولبست بسرعه وساندي اتعمدت تقضل باصة بس هبه دورت وشها

شاهي : مش دورتي وشك ليه زي هبة

ساندي : كنت شاكه ن عندك اعضاء تانية مكسوفة توريهالنا قلت اتاكد

شاهي : بجد

ساندي : لا طبعا بهرج انا قصدي عاوزة اخليكي شايفة ان الامر عادي

شاهي كملت لبس و الرحلة رجعت اماكن سهرة السمر وفضلو يعزفوا كمان ونالوا اعجاب السياح لدرجة ان في سيدة اسبانية خدت ارقامهم

ورجعوا الفندق ودخلت هبة وساندي يستحموا سوا وخرجوا ملط ناموا و شاهي اترددت ودخلت تستحمى بعدهم وخرجت نامت لابسه بادي واندر بس

وناموا كلهم وتاني يوم هيكون الاحد بداية المسابقات

......................................................................................................

رجعت ريهام لقت سارة و تامر قاعدين يتفرجوا على الشاشة الي في الصالة وقبل ما تدخل كانت سارة بتمص زبر تامر كده على سبيل التهريج

وطبعا اتعدلت لما سمعت صوت على الباب

ريهام دخلت : مساء العسل على اخواتي العسل

سارة : طبعا المزاج رايق مساء الروقان

ضحكت ريهام وسارة بتقولها اقوم نحط غدا عشا اي حاجه يا عم الرايق

ريهام : لا رامي غداني وعشاني

تامر : تيراا ررا ري را را

ريهام : بطل يا غلس يدوبك ادخل استحمى وانام

تامر : مش عاوز مساعدة

ريهام : بطل يا غلس بعرف استحمى لوحدي ادخل بس الحمام جري واطلع اجهز هدومي عشان اتبهدلت في الشقة طلعا عفرة ومحارة

سارة قامت : طيب هقوم اساعدك ان في تجهيز هدومك

وفعلا قامت سارة جهزت هدوم لريهام واستنت لما خلصت حمام ودخلت خديي هدوم اهي كانت ريهام قلت البلوزة وبتقول : طيب يلي اطلعي بره عشان يدوبك استحمى

سارة بصت على ظهر وكتف ريهام الي كانت لابسه زي ما قلنا بادي كان كت من تحت البلوزة وكان باين من تحته كتفها وجزء من ظهرها الي كانت فيهم جروح طفيفة وبقايا محارة

سارة : واضح ان المحارة وصلت لأماكن عميقة واضح فعلا ان المحارة وحشة وكانت بتضحك

ريهام : بطلي ده كان اسمنت وقع علينا وبهدلنا ايه الي بتقوليه ده

سارة : يا عم ريهام مقلتش حاجه انا بس بقول على المحارة وحشة وضحكت تاني

ريهام : طيب يلاا اتنيلي اطلعي بره

سارة : طيب انا رايحة انام من غير زق

وايقنت سارة ان ريهام قلعت لخطيبها في الشقة وان المرة الي فاتت كانت كانت ريهام هايجة عشان علاقة سريعه مع رامي

واكيد هي مش داخلة تستحمى وبس اكيد طبعا هتستحمى من الي عمله رامي اكيد مكنش في سرير اكيد نامت على كرتونة مليانه اسمنت

واكيد هتلعب في نفسها بعد علاقتها بخطيبها

خرجت وهي هايجة

راحت لتامر وكانت الكنبة الي قاعدين عليها ظهرها للحمام ووشها للشاشة

وطت وطلعت زبر تامر تكمل مص

تامر : ايه اخدتي حبوب الجرأة جو مش خايفة ريهام تطلع

سارة : واضح ان نسيبك قام بدور واجب لسه هتطول جوه

تامر : طيب بسرعه عشان عاوز اجبهملك

تامر : تسلملي يا اخويا يا عسل وفضلت تمص فيه لجد ما جابتهم في مناديل رمتهم في الزبالة

وقعدت مكان تامر الي رفع جلابية البيت وقلعها الاندر وابتدا يمصلها الي اول لما لمس كسها بشافيفه جبتهم واضح انها كانت هايجة بس ملحقتش تلبس الاندر ووكان لسه في ايد تامر

الي حطه في جيبه لما سمع باب الحمام بيتفتح وقعد جمبها وهي كانت بتنهج

ريهام : مش قلتي داخله تنامي

سارة : هسهر مع تامر شوية خشي نامي انتي شكلك تعبتي النهاردة

ريهام رمقت سارة نظرة غاضبة سريعه للتلميح المفهموم

ودخلت الاودة

تامر لسارة : مش جبيتهم انتي لسه عاوز وحط ايده على كسها

سارة : لا بس تدخل البس الاندر هدخل كده

تامر : بس انتي جرئية قوي كنتي الاول بتخافي

سارة : هجت لما تخيلت ريهام الي بتكسف ورمز الاخلاق نايمة على الارض مع رامي

تامر : طيب خدي الاندر ريهام طول عمرها مثال للاخلاق ده اكيد خطيبها وهي بتحبه

سارة : يعني انا الي مش مؤدبة

تامر : وانتي عشان مؤدبة بريحط يا ريت كل البنات زيك انتي وريهام وباسها في بوقها

خدت الانجر وباست تامر بحب وقالتله : لو فضلت هايجة هتأكد انها نامت واجيلك

حضنها وقالها : مستنيكي يا قلب اخوكي

ودخلت لريهام الي مكشرة

حضنتها وقالتلها : مالك يا مزة بهرج معاكي

ريهام : مفيش ومش عاجبني تهريجك

سارة باستها وحضنتها تاني : طيب ممكن تنامي في حضني ومش توعلي عشلن مش يجيلك كابوس زي امبارح

ريهام كانت برده معرفتش تجبهم في الحمام ورامي مهيجيها على الاخر

ومش عارفه تنام ولا تحاول تاني و لاتروح لرامي بكره بعد الشغل بعد لما تعمل سويت و لا هتعمل سويت امتى

وسارة عماله تحضن فيها

وهي عاوزة تقولها بطلي

ومتلخبطة المهم

انها خدت سارة في حضنها ونامت والافكار مش سايبة دماغها



الجزء السادس

نرجع تاني بعد ان تم فصل شخصيات عمارة وسط البلد عن عيادة الدكتور كريم

هبتدي نركز مع الابطال الرئيسية الي سبناهم كل في حال معين

كانت سارة نايمه في حضن ريهام وسارة لاحظت على ريهام الخدوش البسيطة الي في ظهرها وريهام اضايقت من سارة

بس لما نور الصبح شقشق وقبل معاد صحيان ريهام عشان شغلها

سارة قامت جابت كريم ملطف لانها لاحظت ان الخدوش احمرت زيادة وابتدت تدهن ظهر ريهام وهي نايمة

ريهام فاقت

سارة اتكلمت برقة وبتقول : معلش انا قلت قبل ما تصحي ادهنلك عشان تعرفي تروحي الشغل

ريهام بخجل : مش حاسة ان الموضوع كبير

سارة بتحاول ريهام البادي

لانها كانت لابسه بيجامه بادي على بنطلون

ريهام : بتعملي ايه

سارة : مالك يا ريمو انا هدهن ظهرك هو ايه يا ريمو هو انا مش اختك برده

ريهام بتردد سابت سارة تقلعها البادي وهي نايمة على بطنها و عريانه خالص بس بزازها مدفونة في السرير طبعا لانها نايمة عليها

وسارة ركبت على ريهام

الوضع بالظيط مكنش جنسي في اوله

ريهام لابسه بنطلون ضيق بتاع بيت ونايمة على بطنها وعريانه من فوق وبزازها مدفونة في السرير

سارة لابسه بادي وشورت على الركبة وقاعدة على طيز ريهام وطبعا كسها لازق في طيز ريهام

وريهام بتتحرك على ظهر ريهام بايديها عشان تدهن ظهرها بكريم عشان في اثر خفيف لجروح

في الاول كان الاحساس عادي

بس سارة لحظت انها سخنت شوية

فكرت ان ريهام لازم تروح الشغل عشان تستفرد بتامر

وحست ان ريهام راجعة هايجة وجسمها سخنت فكرت تسالها عن الي حصل

بس خافت وافتكرت هزارها مع ريهام امبارح كانت عاوزة تعرف اكتر

كانت بتتخيل ريهام نايمة على الأرض عريانه ورامي فاشخها وجسم اختها بين ايديها وكسها بيسخن وبتتخيل ان اختها راحت شغلها وانها مع تامر ملط على السرير

وريهام بتفتكر انها عاوزة تروح تنام بقى مع رامي ويكون كسها محلوق

بتفكر تتحجج انها تعبانه ومتروحش الشغل وتقابل رامي وتقوم تعمل سويت

وابتدت تقول لسارة : سارة تعرفي شوية المساج دول وانا تعبانه بفكر اخد النهاردة اجازة كمان

سارة كسها كان عمال ينبض وطبعا زعلت كده اليوم مع تامر باظ

ده هي طول الليل بتحلم بانها هتقوم بعد لما ريهام تروح الشغل تقلعوه هدومه وتنام عليه

مش قادرة وكمان حك كسها هيجيها اكتر وريهام عريانه قدامها وبتحلم ازاي امبارح كانت في حضن خطيبيها

ريهام قامت حاولت تلبس سارة قالت لها : استني

ريهام : ايه هفضل عريانه

سارة : سيبي الكريم يعمل مفعوله

وشدت منها البادي عادي يا ريمو عندي زيهم

ريهام : بس اكيد بتكسف يمكن اكون غيرت قدامك مرة ولا مرتين بس مش هقعد كده

سارة : يا رتني زي رامي كنت اتفرجت عادي

ريهام : بطلي يا سارة هو من امتى بتكلم بالاسلوب ده

سارة : مش قصدي يا ريمو على فكرة بس عادي يعني مش تعكنني كده اليوم يلاا خليكي نايمة شوية وانا هقوم اعمل الفطار عشان تقعدي عريانه من غير ما ابص عليكي

ريهام ضحكت مش قصة تبصي انا قلتلك اكيد يعني صادف ان غيرنا قدام بعض مرة ولا مرتين على السريع بس هي قصة تعود

سارة مررت ايديها على شعر ريهام وكانت ربهام مربعه ايديها قدام بزازها ولسه قاعدة عريانه

وقاللتلها : عادي يا ريمو مش شايفة انها حدوته

ريهام دماغها راحت تكلم نفسها وتقول تفتكري ممكن سارة تساعدها ف السويت معقول هينفع تطلب كده

هي مكسوفة قوي هي عملت سويت قبل كده بس مش بتعرف تبقي بتلمع زي بقية البنات

بيفضل شوية شعر كده

لا مش هتطلب منها طبعا

شالت ايديها من على بزازها وهي بتبص في عيون سارة وبتقولها : طيب خدي بالك ليكون تامر بره

سارة بصت بصة عابرة على بزاز اختها وضحكت وقالتلها : انا احلى برده

ريهام ضربتها على هنشها : طيب يلاا عقبال ما الكريم ينشف عشان البس بقى مش متعودة اقعد كده

سارة : في حاجات كتير في عاداتك اتغيرت يا ريمو يعني شكل رامي مأثر عليكي

ريهام : حاجات ايه

سارة : لما نفطر يا قمر

ريهام ضحكت و الفكرة في دماغها بس لا مش هينفع هتقولها طبعا انها بتعمل كده عشان رامي

طيب هي عاوزه ايه ترتاح ولا تريح رامي ولا تستمر في الرفض

مش مهم تعمل على اد ما تقدر

لا اول مرة هيشوف كسها لازم يكون نظيف قوي

خلاص هتحاول لوحدها

بس مش يمكن لاما سارة شافتها نص عريانه

طيب هتشوف يمكن تقلع اكتر

سارة راحت عملت فطار وراحت تصحي تامر طبعا وكانت زعلانة لانها بجد بجد مش هتقضي اليوم زي ما كانت بتفكر

وبتفكر يا ترى ريهام هتروح تقابل رامي امتى

عشان هي كانت ممكن توافق تامر على موضوع يحشر حتة زيادة من ورا

مش مهم اكيد ريهام مش هتطول



دخلت لقت ريهام نايمة على السرير وبزازها لسه عريانه وكان شكل بزازها حلو

ايه مش هتقومي تفطري

قامت لبست البادي وسارة قالتها : بهزار خليكي شكلك كده احلى

ريهام : و تامر ايه شفاف

سارة : غلبان سبيه يتفرج

ريهام : تامر اتفرج كتير قبل كده بس ايه الحب الاخوي دي ابقي فرجيه انتي

سارة : هفرجه وليه لا مش اخويا

ريهام : طيب يا اختي تعالي نقوم نفطر وابقي فرجيه بعدين

سارة : ماشي يا عم

ريهام لبست البادي وخرجوا وسارة كانت مضايقة

اكلوا وكل واحد دماغه بتدور

ريهام نفسها تعمل سويت وبتفكر

سارة نفسها تقلع وتخلي تامر يجرب يدخل حته زغنطوطه

تامر نفسه يمتع سارة

وكل واحد عمال يفكر ومش راسي والكل مكسوف من الجهر بتفكيره وخصوصا ان ريهام مش معاهم

وهي كمان محتارة

خلصوا فطار وريهام محرجة جدا

قالت هتخش تستحمى وممكن تكلم رامي لما تخرج

خشت ريهام تستحمى وابتدت تعمل سويت جوه الحمام وتعمل كسها

وسارة خبطت عليها وقالت : يلاا يا ريمو مذنوقة

ريهام كانت عملت نص كسها : هانت ثواني

سارة : كل ده بتسحمي

ريهام حست انها هتتفضح ويمكن كمان تامر يفهم اخوها صايع وبتاع بنات

فقالت : يا بنتي طيب ثانية

سارة : مش هبص عليكي يا ينتي شفتك قبل كده بقى انتي بتشكي اني اخوكي مش اختك وضحكت بهزار

ريهام الي كانت قافلة الباب راحت فتحت واتدارت ورا الباب وقالت : غمضي عينك يا غلسة

ورجعت عند البانيو وسارة عملت حمام سريع ووقفت تغسل ايديها عند الحوض

مش هبص خلاص ومش هعلق ومش هنطق ومش هتكلم ومش هقول اي حاجه واتنهدت يا بختك يلي في بالي

ريهام بكسوف رشتها بالميه وقالت : بس بقى يا غلسة

وريهام فكرت في حلمها الصبح وتفكيرها ان سارة تساعدها وهي جت الفرصة

ريهام : سارة اظن يعني موضوع خاص قوي السويت ده وبعدين بعمله نظافة يعني مش شرط رايحة اقابل خطيبي الامر كله مش هيزيد عن بوسة

سارة : عادي يا ريمو انا مش قصدي بس ظهرك كان باين امبارح انك نمتي على اسمنت

ريهام بخجل : محصلش هو ........هو خلاص يا سارة بس برده مش بعمل سويت عشان كده

سارة : ممكن اختي الكبيرة تقبل نصحتي

ريهام بزهق : انتي فاهمه غلط

سارة : ماشي بس خدي بالك خلى كل حاجه من بره اظن انتي فهماني

ريهام : برده فاهمه غلط

سارة نشفت ايديها وابتديت تطلع من الحمام

ريهام بعد تفكير اكل دماغها من الصبح ندهت : سارة

سارة لفت لقت كس ريهام واضح شكله محلوق نصه ونصه التاني مش محلوق

ضحكت وقالت : شكله ايه غريب قوي وهو نص ونص كده

ريهام حطت ايديها على كسها : شفتي بقى هنتريق

سارة قربت : مش قصدي عموما شفتك من تحت كتير يعني

ريهام : فيه فرق لما تبقى مرة عابرة غير موضوع انك تبحلقي

سارة : ماشي هنسيب البحلقة لناسها

ريهام : قلتلك بطلي الكلام ده

سارة قربت اكتر هو انتي عملتي نص بالكامل ولا لسه بتخلصي

ريهام : ليه

سارة : انتي مش عاملة كويس حتى النص الي معمول

ريهام فتحت رجليها اكتر منتظرة تعليق من سارة يكون اكثر دقة وقالت : متأكده

سارة : ايوة مممم بقولك تحبي اساعدك

ريهام : لا طبعا بس ايه يعني

سارة : طيب بصي تعالي بس اطلعي انتي طولتي قوي وفعلا لو طولنا عن كده تامر ممكن يفهم هو بتاع بنات وفاهم ان البنت ممكن تعمل سويت وهي رايحة تقابل الكراش

ريهام : يعني هطلع كده نص ونص

سارة : لا استني لما تامر يتزنق ويخش علينا

ريهام : طيب يا اختي يلاا ما انتي لا لازقالي في الاودة

سارة : يلاا عشان على الاقل اعمل الي انتي مش شابفاه

ريهام : لا نطلع وانتي خليكي جدعه اقعدي مع تامر بره

سارة : هتندهيني لما تخلصي

ريهام : بطلي سفالة

سارة سابتها وطلعت وريهام حصلتها ومعها السويت

وسارة سابتها وطلعت قعدت مع تامر

تامر : اختك مش هتنزل بقى

ومسك ايديها حطها على زبره

سارة : اصبر هتنزل كمان شوية

تامر : وحشتيني وعاوز ازقه حته كمان

سارة : تامر بجد انا علاقتي بيك من ساعة لما بدات من ساعة لما اتفرجت علي وانت بتعمل سكس مع البنات الي شوفناهم في المصيف وهي عشان انا تعبت من الفرجة وعشان نريح بعض انا احيانا ببقى نفسي طبعا تدخله كله عشان اجرب بس لازم انت الي تمنعني انت معاك بنات مش محروم يا ريت تخليها على اد اننا نريح بعض

تامر : باسها في شفايفها بس شكلك وانتي ضيقة كده ممتع قوي هيجني عليكي

سارة : اعقل يا تمورة مش عاوزة ابقى واسعه واتعرف اني كنت شرموطة

تامر : بس انتي كده مش شرموطة انا بس بريحيك وانتي بتريحني

سارة وهي بتواصل لعب في زبر تامر من على الشورت : طيب اعقل لحد ما ريهام تمشي

تامر : انتي هيجتني امبارح لما مصتيلي في وجود ريهام

سارة : كانت في الحمام زاوية الرؤية مختلفة هي كده لو طلعت هتلاقي ايديا فين بس هبل وسحبت ايديها لما تمشي هنريح بعض بس بجد بلاش ورا

تامر : ولا زقة صغيرة

سارة : يا عم ما انت زقيته بقى بطل تعاملني على اني شرموطتك انا اختك وبنريح بعض وخلاص

تامر باسها تاني : ماشي يا قمري

سارة : حلوة مرحلة البوس بلاش يا تمورة اتعود على اكتر من كده بقى بليز

ريهام كانت خلصت قطعت الحديث الشيق وندهت على سارة

سارة قامت وراحت على ريهام الي كانت لابست بادي وفضلت من غير اندر

سارة قفلت الباب وقربت من كس ريهام

ريهام : مش تبصي قوي

سارة : وريني كده هتأكد بس عشان انتي بتعملي كده عشان نفسك وعشان تحسي انك نظيفة وبتبرقي فتكوني في نفسية احسن

ريهام : بخجل المهم شكلي حلو

سارة مسكت السويت ونظفت شوية قالت افتحي رجلك ثانية

وريهام نفذت الفكرة الي بتفكر فيها سارة هي الي عرضتها

سارة : تمام كده يستاهل بوسة

ريهام : قفت رجليها بطلي سفالة

سارة : احنا اخوات وستر وغطا على بعض اوعي يعمل حاجه فيه اكتر من البوس

ريهام : متخافيش هقوم اتشطف بقى عشان الحق انزل

سارة : خدي بالك من نفسك

وريهام اتشطفت ونزلت

واول لما نزلت تامر قلع

سارة : اعقل يا عم

تامر : واحد سريع اقلعي بقى

سارة : يعني هنعمل واحد في الصالة

تامر : تغيير

سارة : وكلامي عن الاخوة

تامر وهو بيقلعها لحد ما بقت ملط

هبوس بس

وابتدا تامر يمص كل حته في جسمها

من بزازها لكسها وسارة بتتاوه وعملوا وضع 69 على الكنبة

سارة مش فاكرة جبتهم كام مرة ولا تامر جبهم كام مرة غير انهم نامو من كتر التعب

سارة فتحت عينيها لقت الدنيا بقت بليل

فقموت تامر بسرعه ويدوبك استحموا ودخلوا كل واحد على اودته كانت ريهام بتفتح في الباب

سارة اخذت نفسها ومكنتش قادرة تلمس كسها حست انها جابتهم ميت مرة النهاردة حتى انهم نسيوا ياكلوا او يقوموا من على الكنبة

المهم ريهام دخلت طبعا كانوا خلصوا ودخلوا ناموا قبلها بلحظات

وريهام راجعة من يوم شاق

من ساعة لما نزلت لقت رامي مستنيها بالعربية عشان يروحوا الشقة وهناك في الاول قابلوا المقاول الي هيشطب الشقة واتقفوا على التشطيب الي عجب ريهام وكانت فرحانه شقة عمرها وحلمها بيتحقق

طبعا لما مشي المقاول

رامي بص في عينيها : ريمو انا مش مصدق ان حلم حياتي بيتحقق

ريهام : بجد يا رامي انت بتحبني للدرجة دي

رامي : لسه عندك شك اني بحبك

ريهام سكتت

رامي قرب منها وباسها وهي ارتعشت وحضنته

وابتده يبوس ويحضن في ريهام ويفعص في بزازها وهي بتنهج بشدة ومش قادرة واعصابها سابت

وبتنده اسمه بصوت خافت : رر ااميييي

وهو بيقولها : بحبك يا قلبي يا عمري

وهي بتنهج وتقوله : رامي انا كمان بحبك وعاوزة افضل في حضنك

ايتدي يقلعها

ريهام : رامي اعقل عشان خاطري بلاش تتهور

رامي : متخافيش انتي هتبقي مراتي

ريهام : ايوة بس اصبر برده متتهورش يا رامي عشان خاطري لو تبحني بلاش تتهور

رامي : ششش متخافيش

وفضل يقلع فيها واحدة واحده وهي بتقوله بس عشان اللاسمنت وقع عليا وبهدلني بلاش اقلع خالص

رامي شدها من ايديها وجاب كذا كرتونة طرية وفضل يحطهم على بعض وقلع قميصه وفرشه على الكرتونة وابتدا يحاول يقلعها هدومها وهي بتحاول تقاوم وتقوله : رامي بلاش تحت

ورامي زود في البوس وهي كل شوية بتروح منه

ريهام : رامي بالراحة انا مش قاااا ر ...ة

رامي : وانا كمان مش قادر تعبان قوي وبحبك وعاوز دلوقتي

ريهام : طييب اصبر يا رامي

رامي كان قلعها من فوق وهي سابته وعمال يبوس ويقفش في بزازها وهي بتنهج

ريهام : ا ااه اه رام رامممم ممممممممممممممممم

كانت ريهام في عالم تاني مش عارفة تعمل حاجه

ورامي عمال يبوس في كل حته في جسمها وبيحاول يقلعها البنطلون

ريهام : رامي بس بلاش تحت

رامي : متخافيش مش هأذيكي انا بحبك

ريهام اعصابها سابت ورامي نزل البنطلون وكمل بوس وهي حطت ايديها على كسها

ورامي شغال بوس في فخادها وبطنها وايديها المحطوطه على كسها وبيحاول يشيل ايديها وهي بتقوله : را م مم ي بلاش

رامي : هبوسه بس

وشال ايديها

وابتدا يبوس كسها ومن اول لمسة ارتعشت ونفسها راح وفضلت تشهق بجنون وطبعا رامي مصدق وفضل يبوس كل حته في جسم ريهام ونام عليها وابتدا يدعك زبره في كسها ويحطه بين فخادها لحد ما جابتهم وهو كمان جابهم

نامت في حضنه مش مصدقة كم المتعه الي حصلت

مش مصدقة اول رعشة في حياتها

مش مصدقة ازاي ارتاحت

نامت في حضنه شوية والاحلام مش بتسيبها كل مرة حلم غريب والوقتي غفلت ثواني وحلمت بان المقاول جه معاه الانفار عشان يتشغلوه في الشقة وناكوها كلهم وهي بينهم وصحيت مخضوضة

و قامت وكملت لف مع رامي وهي دايخة ونفسها ترجع تنام بس ياااه لو الشقة خلصت ورجعت نامت في حضنه

بس هي الوقتي رجعت وفتحت الباب لقت سارة و تامر نايمين كان يوم مرهق على الجميع

وطبعا دخلت استحمت ونامت جمب سارة

هنرجعلهم تاني

............................

المشهد المرتقب 😊

قامت سمر عريانه بعد ليلة لطيفة مع اخواتها

كانت في النص وهما التلاتة عريانين

قامت حاسة باحساس جميل

اتنهدت ولعبت في زبر كل واحد شوية

سيد صحي واتكلموا شوية عن النتيجة الي لسه مظهرتش ويا ترى هيعمل ايه

كانت بتلعب في زبره بحنيه

وبيقولها : مش هتقومي تحلقيلي بقى

سامر كان صحي حضن على سمر من ورا لانها نايمة في النص ومحضنه على سيد وبتكلمه كلام عادي وبتلعب في زبره

زبر سامر بقى راشق بين الفلقتين وبيحكها وهو بيحضنها

سمر : ايه يا عم صاحي هايج كده ليه

سامر : نايم في حضن مزة قوي

سمر : بس ياض عيب مش مزة انا اختك سحر قصدي اختك سمر

سامر بيحضنها قوي ويبوس رقبتها ويقولها : اصل طيظك حلوة قوي

سمر : طيب اهدى طيب

سامر فضل يرشقه وهي بتلعب في زير سيد

سامر : اصلا كنت بحلم احلام كتيرة كده

سمر : طيب اصبر

سامر : لا مش قادر انا هجيب بين الفلقتين

سمر : طيب استنى بس

سامر كان بيجيب وسمر بترجع تضغط بطيظها على زبره وبتقفل الفلقتين وهو بيلعب في بزازها وبتزود اللعب في زبر سيد

سمر : ايه يا عم انت كنت بتحلم بايه

سامر : لما نفطر هقولك

سمر : طيب انزل هات فطار جاهز

سامر : قومي ا بت اعملي فطار

سمر : يا عم انت غرقتني هقوم استحمى واحلق لسيد عقبال لما تيجي

سامر باسها وقالها عشان الحلم بس هعمل كده وسامر كان في دماغة ينزل يجيب فياجرا

سمر : مش هتقولي حلم ايه الي مصحيك هايج كده

سامر : لما اجي

سمر قامت وخدت سيد معاها

وابتدت تسحمى معاه

سيد : سمر ممكن طيب تضربيلي عشرة

سمر : خلاص انت وسامر هتتعودوا على كده

وكانت بتلعب في زبر سيد اصبر خليه واقف عشان اعرف احلقلك

وباتدت سمر تحلق زبر سيد وتنظفه وطبعا لما خلصت وغسلته كويس

سيد قالها : لو خلصتي اضربيلي عشرة بقى انا خلاص عاوز اجبهم

ابتدت تجرب تمصه وتحطه على بوقها وتقوله اصبر شوية طيب

سامر كان رجع بعد لما نزل جاب اكل جاهز واستغل الفرصة وجاب فياجرا واخدها من غير علم سمر ولا سيد

سامر : اوبا شكلك حلو وانتي بتمصي

سمر : اهو بريحكم عشان متهجوش عليا

سامر : وانا كمان

سمر : مش قلت لما نفطر

سامر : ماشي خلصي سيد وتعالى

سمر فضلت تمص لسيد لحد ما جابهم

وطلعت عريانه هي وسيد وفطروا التلاتة ملط وبعدين سمر كانت بتقولهم : ايه رجالة كل لما تتفقوا ترجعوا في كلامكم لا بجد اهدوا شوية

سامر : وهي بيدعك في بزازها انتي الي مزة قوي يا سمورة

سمر : يعني انا قاصدة اضبرلكم عشرة عشان تهدوا بتهيجوا اكتر

سامر : طيب يلاا قومي اعملي شاي وتعالي عاوز احكيلك على الحلم

سمر قامت عملت شاي ورجعت قعدت في وسطهم على الكنبة

سمر : احكي يا عم الكتكوت

سامر : بقولك ايه احنا كل لما نتفق على حاجه مش بنفذها وانتي اتفتحتي والي كان كان

سمر : عاوز ايه يا عم انا الي مكسورة الجناح وبحاول اريحكم مفيش فايدة

سامر : عاوز اجرب ادخله

سمر : تدخله فين يا سامر

سامر : هيكون فين انتي الوقتي مفتوحة وبجد عاوز اجرب احساس الكس انا عرفت بنات انما عمري ما جربت احساس الكس

سمر : وبعدين معاك مش انت قلت هنصلح مش نبوظ

سامر : كده كده هنهعملك عملية هجرب الاول وبعدين لما يجيلك نصيبك نعمل العملية

سمر : يا سلام وذنبه ايه الراجل الي جاي

سامر : يعني انتي مش عاوز تجربي

سمر سكتت

سيد : تعرفي انها فكرة حلوة

وبعدين يا رجالة كده هنحرف وشكلي هحب الانحراف

سامر : لا تنحرفي ايه انتي في وسطينا لو فكرتي تنحرفي هنقتلك

كملوا شرب شاي وسامر قالها : وبعدين لو جالك حد هنعمل العملية على طول

سمر : على فكرة احنا عمرنا م التزمنا بكلمة قلناها لبعض على العموم هي مرة تجربوا وخلاص

سامر كان بيحسس على جسمها من ناحية وسيد من ناحية وهي بنتهج

سمر : ممكن بالراحة طيب

سيد : المفروض ادخله انا الاول مش قلتوا بتاعي اصغر عشان متتعوريش

سامر : لا ياض انا صاحب الخطة وانا اللي اقول يلاا

سمر : هتتعزموا عليا

سامر باسها في شفايفها

وسيد كان بيبوس بزازها وحلمتها وهي بتنهج وسطهم

سمر : طيب ممكن بالراحة عليا

سمر كانت اصلا هايجة وكان نفسها تجرب ونفسها تعمل طبعا كان نفسها تجرب مهي خلاص اتفحت يعني بجد مفيش خوف من حاجه وكمان اخواتها

معقول هتجرب كل الي سمعت عنه معقول هتعمل كل الي نفسها فيه

معقول وكمان مع حد مش هيفضحها وكمان مش واحد لا ده اتنين وسوا

يعني احلام احلامها عشان كده هي كمان كانت قاصده تهيجهم كانت بتقول كلام غير الي جواها

كانت بتهيجهم مش بتهديهم

ايوة لازم تعترف قدام نفسها انها نفسها تتنطط عليهم

ياااه كل الاوضاع الي نفسها فيها

مش لازم بقى تضحك على نفسها ولا على اخواتها وتقول كلام غير الي جواها

لازم تقول الحقيقة

الوقتي سامر فتح رجلها وبيمص كسها وسيد بيمص بزازها

وهي نفسها مش لاقياه

والمتعه فوق الخيال

ولسان سامر بيلعب في كسها وهي هتموت

وحلماتها هتنفجر من مص سيد ليها

وسيد بيتنقل من حلمه لحلمة وصوابع سامر بقت توسع كسها الضيق

وعمال ينزل في شهوتها كسها بينبض

وصوتها بيعلى على الاخر

دخله يا سامر : صرخت سمر

سامر قام وسيد فتح رجليها مع سامر وزبره كان بيحك في فخاد سمر وهي ماسكه زبره بايديها وعينيها مدمعة

وحط زبره على اول كسها وهي بتشهق : دخله

وسامر بيزقه وهي بتعيط

يدوبك دخل الطربوش وهي عمالة تصوت : طلعه طلعه

سامر : هو انا لحقت

سمر : يا عم انت مش قادرة

وسيد بيحسس على فخادها وبزازها وبيبوسها في شفافيفها ويقولها ركزي معايا ويقول سامر دخله انت انا هشغلها

وسامر بيدخله وسيد ماسك فخادها وبيفتح في رجليها

فتحت عينيها لقت سامر مدخله حضنته وقلتله سيبه جوه بقى اوعى تتحرك

سامر : هو يعني انا قلت اجرب ادخله عشان اسيبه جوه

سمر : يا عم راعي انها اول مرة

سامر : مش قلتي مرة وخلاص

سمر : وهي بتحضنه وقلت شكلنا مش هنلتزم باي كلمة بنقولها

ايتدى سامر يدخل ويطلع بالراحه وهي سابت منه وارتعشت من غير ما تحس

سامر قرب يجبهم طبعا كان واخد فياجرا

سمر : سامر بيوجع طلعه بجد في الاول كنت مبسوطة والوقتي لا

سامر بيطلعه وحاسس بنار

سيد : طيب ادخله انا

سمر بتهز راسها من غير ما تتكلم وسيد بيدخله

سامر بيوقها طيب مصيلي وسيد بيدخله

وقضت سمر طول بين سيد وسامر كل لما يخلصوا تبدا هي مش عاوزة تفوت لحظة من غير ما تحس المتعه

دماغها مش قادرة تفكر غير في المتعه

خلاص سقطت الاقنعه

هي عاوزة تفضل في متعه بدون حدود

خلاص مش هتقول تاني نحافظ او كده

هتقول للمتعه تعالي عاوزين نتمتع كلنا

وخلاص مش عاوزة تقوم من السرير

فاتحة رجليها وخلاص مش قادرة تقفلها

نايمة بينهم وهايجين مبقتش قادرة تسيطر عليه

نايمة في حضن سامر وسيد نايم فوقيها

بيقولها ايه نفسي ادخله هنا يا سمورة

بتحضن سامر قوي وتقول سيد : يا ريت اضحني يا سامر



سمر بقت خلاص مش بتدعي انها مش عاوزة لا خالص بقت تطلب



وكمان وصلت انها خلتهم يعملوا معاها سوا في نفس الوقت

بعد وصلات من العلاقات

سمر فجرت جواها عفريت خرج من القمقم

وخلاص بجد بقت مش عاوزة تقوم من السرير وكمان مش مع واحد لا مع اتنين

هيمر الاسبوع كله لحد ما توصل لمرحلة ان لو مكنش الاتنين سوا متكييفش

...........................

الاسبوع ده بدا مع سمر وسامر وسيد وخلص على رجوع شادي اللي كلمها والمفروض تروح تحضر افتتاح المركز اللي الكل هيكون موجود فيه

............................

في نفس الاسبوع

في الرحلة في شرم ابتدت البنات تسهر وتتكلم و تفضض

كل بنت بقت تحكي عن الي حصلها

لحد ما ست بنات قعدوا سوا

ساندي

هبة

شاهي

ميرنا

سميرة

صافي

بعد يومين تلاتة لما اتعودا على بعض وقرروا الروم ده يسهر مع الرووم اللي جمبه طبعا كانت كل تلت بناات في روم

وقرروا يسهروا يحكوا سوا

وطلعت فكرة في دماغهم وهما بيشربوا بيبسي

يلفوا الازازة ويسالوا اسئلة وكانهم على كرسي الاعتراف

وشوية شوية الاسئلة بقت اكثر جراة بعدين اكثر سفالة

سميرة لساندي: حبيتي قبل كده

ساندي : لا ولا مرة

صافي : ولا ارتببطتي

ساتدي : لا خالص

شاهي : ممكن سؤال اعمق شوية

ميرنا : لا بقلكوا ايه اي سؤال يتسال ويتجاوب عليه

ساندي : انا معنديش مانع اصلا

شاهي : كنتي بفرنسا انتي فيرجن بقى ولا عادي عملتي كل حاجه

ساندي : لا انا فيرجين رغم اني رحت كل شواطئ العراه اللي بفرنسا و اسبانيا بس مش عملت علاقات سكس

شاهي : ولا حتى بوسة اوممارسة خارجية

ساندي : يعني الفضول بتاع العيال زي اني مسكت اعضاء صحابي الولاد اتعرفت على اشكالها يعني مداعبات مراهقة

ميرنا : بجد يعني مسكت كام زبر كده

شاهي اتسكفت وقالت : مش سفالة للدرجة دي

ميرنا : كلمة زبر عيب يعني

ساندي : لا عادي كل واحد وثقافته بس اكيد مش فاكرة عادي ممكن يكون كل صحابي الولاد

ميرنا : وكام واحد مسك كسك او بزازك

ساندي : عادي الفضول في السن ده خلانا نفرج بعض عادي

ميرنا : وده كان عادي بالنسبة لاخواتك الاكبر

ساندي : وهما مالهم دي حريتي الشخصية المهم مدخلش في علاقة تئذيني

شاهي : مش فاهمه ايه الفرق بين الفضول والسكس

ساندي : لا الفضول مفهوش اي ممارسة مجرد اني عرفت او مسكت بدون علاقة بس مش عندكم الفضول ده برده

سميرة : الفضول ده مصيبة طبعا انا برده عملت شوية حاجات فضول لما كنا بنلعب عريس وعروسة انا واخواتي وولاد عمي وبنات عمي

ميرنا : حاجات زي ايه

سميرة : كشف حمامه وضحكت وبقولك عريس وعروسة

شاهي : لا بالنسبة ليا انا كنت اتقطعت دلوقتي

ساندي : ليه لازم تبقي عارفة على الاقل من اخواتك مش عندك اخوات ولاد

شاهي : لا دول هما الي يقطعوني

صافي : على كده بقا ياميرنا انتي ارتبطي او نمتي مع حد

ميرنا : حد بس لا يا اسطى انتي وهي مش هتكلم هتعترفوا عليا

صافي : من شوية اي سؤال هيتجاوب عليه

ميرنا : تخيلوا مكنتش اقصد نفسي

هبة : ايوة يعني طيب ردي

ميرنا : هرد هبقى السافلة وكده والكل هيعمل شريف

هبة : لا انا هعترف الاول ارتبطت باتنين و عملت من ورا معاهم

ميرنا : ملاك الشلة عملت مرتين لا معلش عملتي معاهم سوا

هبة : لا طبعا الاول كنت متربطة بالاول وعودني على ورا ده وبعدها لما اتربطت بالتاني فضلت وراه لحد ما طلب

ساندي : لا بقى انتي صاحبتي وانا مش عرفت

هبة : شكلي غلطانه اني اتكلمت

ساندي : لا انتي غالية عندي وحقك تعملي الي نفسك فيه

ميرنا : مين تاني هعترف

هبة : انتي الي معترفتيش

ميرنا: انا مفتوحة ومش فيرجين ولا نيلة

صافي : اويا يوم الاعترافات الليلية

ميرنا : والانسة

صافي : مدام لو سمحتي

سميرة : كده بقينا تلاتة مدمات

ميرنا : مش ممكن لا بقى على طول كنت بقول عليا أأدب بنت في صحابي

شاهي : انا العبيطة يعني

ميرنا : معقول حتى ما شفتيش زبر طاير

شاهي بتنحنح بكسوف

ساندي : محدش يتريق

ووجهت كلامها لشاهي : احكيلنا عادي مفيش حاجه تكسف

شاهي : انا بجد اول مرة البس مايوه اليومين دول انا مش بعرف اعوم انا شفت مرة بتاع اخويا صدفة بس جريت على طول

انا فعلا معرفتش ولا ولد

ميرنا : ياختي نوغة

ساندي : اوعي تحاولي تقلدينا عشان حد اتريق عليكي

شاهي : بس انا كمان نفسي احس مشاعر زيكو

هبة : كل حاجه ليها وقتها انتي مش عبيطة ومش نوغة

ميرنا : وانتي يا بت مدام من امتى

صافي : من سنتين

ميرنا : كنت متخيلة اني اصيع واحدة

صافي : ليه انتي من امتى

ميرنا : سنة ونص بس قبلها كنت شغالة يعني بس من ورا او من بره بس متسحملتش وانتي يا سمرة

سميرة : لا من زمان من ايام كشف الحمامة

هبة : يعني محدش ضحك عليكوا بكلمتين

ميرنا : لا انا اضحك على بلد بزيها

ساندي : يعني انتي كنتي عايشة قصة حب

هبة : للاسف ايوة بس طبعا اول قصة وكويس انه مفتحنيش

ميرنا : كويس ليه اديني عشت حياتي وبقالي سنة ونص مش حارمة نفسي من حاجه مش كده احسن بصراحة مش فاكرة عملت مع كام واحد

هبة : وانتي بقالك سنتين يعني عديتي المليون

صافي : لا خالص قلنا مش هنتريق

هبة : لا اكيد على فكرة انا اول واحدة حكيت

صافي : هو واحد بس

هبة : قصة حب

صافي : لا خالص اصلا انا ....انا

هبة : مش فاهمه

صافي : انا ليسبين

سميرة : طيب مقلتيش ليه

ميرنا : وانا نايمة في حضنكم ومأمناكم على شرفي

سميرة : الي هو فين

ميرنا : بعض النظر ان هو شرف استك واستك مقطوع انما نايمة في روم في اتنين لسبين

صافي : ايه يا سمرة انتي لسبين بجد

سميرة : لا الموضوع كبير

هبة : نقطة نظام واضح ان كل واحده ليها حكايتها

واكيد كل واحده حكت طرطيش كلام وواضح دكه ان المواضيع هتسيح في بعضها

ميرنا قامت وقفت في وسط الاودة

بصوا بقا

وهتبدي كل بنت تحكي حكايتها وازاي هي وصلت لكده وكمان لما يرجعوا تأثير الحكاوي على هبة وشاهي بالذات

ولسه كتير على الحكايات وعلى كل ماضي عدى وفات



المهم طبعا بغض النظر عن رضاكم بالفصل لازم دكتور كريم يتدخل في حياة البعض

لازم يكون له دور اصلاحي



ثواني ايه كلمة اصلاحي انت بتحكي قصة جنسية

ايوة انت ليك الحكاية بس ملكش دعوة بالنهاية

النهاية دي ملكي انا

وكريم هيكون له دور هيفشل مع البعض وينجح مع البعض

ونكمل الجزء اللي جاي

تحياتي
ممتاز كمل
 
مش ناوي تكملها ولا ايه ياريس
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
  • عجبني
التفاعلات: Aprilman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%