NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيت العائلة - حتى الجزء الثامن 14/5/2022

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

عمرو جيزوي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
14 يناير 2022
المشاركات
58
مستوى التفاعل
15
نقاط
40
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اول حاجه احب اعرفكم أن قصه كلها من وحي الخيال ولا يوجد اي شي حقيقي منها وإذا حدث هذه سوف تكون صدفه ليس أكثر يلا نبدا
الجزء الأول

طبعا مفيش اي شك نهائي أن جو العائله مفيش زيه وخصوصا لو كلكم بتحبو بعض ومفيش اي مشاكل بينكم خالص من عشرين سنه والدي جاله عقد شغل في امريكا في شركه هندسه و وقتها كان عمري سنتين بعد ما اسافر والدي هناك بشهر بعت تذكاره سفر لامي عشان ترحله واستقرينا هناك و اول اجازه ننزلها مصر كان عمري ساعتها 13 سنه وقد أنجبت امي اخي علي وكان عمره ساعتها 11 سنه وبعد شهر رجعنا تاني أمريكا عشان دراسه وبدأ ابي ينشغل في العمل حتي انتهيت من دراسه وقرار ابي أن تستقر في مصر ويصفي جميع أعماله وتحويل ورق اخي للجامعه الامريكيه في مصر انا وعلي نعتبر اقرب اصدقاء مش اخوات وبس واسرارنا كلها مع بعض وبسبب الحريه في امريكا كان من سهله أننا نمارس جنس بكل سهوله وأصبح جنس شي اساسي في حياتنا بدون تقصير في دراسه وبعد تحويل جميع أموالنا لمصر واخبار الجميع بقدومنا لمصر حدث أمر غير متوقع امي وابويا عملو حادثه بعربيه وانتهت حياتهم بشكل فوري واصممنا أنا وأخي يدفنو في مصر وفعلا عملنا كل الإجراءات ونزل مصر وكان أمر صادم لجميع وكان يملك أبي بيت ملك من اربع ادوار جاهزين ومفروشين وجنبا بيت عائله ابي وامي ملك برده لأنهم قرايب بيتهم 5 شقق ولكن كل دور علي شقتين وكان في منطقه شعبيه بعض شي وفات شهرين علي الوفاه وكان معظم وقتنا في بيت عائله وكنا بنراجع للنوم في عمارتنا وفي رجعنا وقاعدين فاتحين نت ليقت حد بيرن علي علي مسانجر كاميرا اخويا فتح ليقها واحده فاتحه كسها وبتدعك في بساله مين دي قالي فاكتوريا
فاكتوريا صحبتنا من امريكا وكنا بننكها احنا الاتنين وساعات هو لوحده والعكس علي كلمها شويه وقفل معاها
علي بنت وسخه هيجتني
انا...انت مصدق أننا بقلنا شهرين ملمنيش واحده ده واحنا هناك كنا مش بنفوت يومين منغير نيك علي..نعمل ايه بقا ظروف واتحطنا فيها مهم انت جبت معاك حبوب فياجرا زي ما قولتلك
انا ..اه جبت خمس علب
علي... كنت جبت اكتر احنا منعرفش هنرجع تاني ولا لا
انا... ياعم عادي فياجرا في كل بلاد مهم كلم خالتك اماني تشوفلنا حد ياجي تنضف البيت
كلمنا خالتي وقالت هتبعتلنا واحده صبح ودخلنا نمنا تاني يوم صحيت ساعه ٩ صبح وكالعادة بقوم استحما قوم مليت بانيو وقعد في وبعد خمس دقائق احلام الشغاله رنت الجرس
وصف احلام(عندها ٣٠ سنه ومجوزه ومن نفس منطقه بس اللي يشوفها ميقولش أنها من منطقه شعبيه او مصريه وشيها ابيض منغير اي مكياج جسمها متنساق بزازها كبيره بس ماشيه مع جسمها طيزها كبيره ومدوره ومحدش يقدر يقومها نهائي اللي يشوفها لازم ينكها )
علي راحت فتح باب ايوه مين حضرتك
احلام.انا احلام اللي بعتاني ست اماني عشان انضف البيت
علي..وهو منبهر بيها اه اه اه اتفضلي معلش اصلي معرفكش
احلام.ولا يهمك ياستاذ حضرتك هتعمل ايه عشان ستواماني مقالتش
علي هنضف شقه كلها هي مش متربه اوي يعني هو اهم حاجه صاله بس تتمسح
احلام... ماشي يا استاذ طب احمام فين عشان املي مياه
علي.. وصفلها وميعرفش اني جو علطول علي شمال املي من بانيو اريحلك
دخلت احلام حمام وانا كنت بضرب عشره علي فيديوهات كنت مصوره في امريكا وكنت قافل ستاره وكنت خلاص هينزلو احلام فتحت ستاره اول ما شفتني صرخت وانا مع صرختها قمت وعلي حظي اني كنت بنطرهم راح كل لبن جه عليها مخزون شهرين كله جه عليها وزبي لسه واقف من منظرها علي جه جري يشوف في ايه شافني واقف عاريان و زبي واقف وهي واقفه وكلها لبن ومش بتنطق
علي...يخربيت بيتك مش تقول انك صحيت يابني وفضلك يعتذر لاحلام ويقولها معلش مكنتش اعرف انه جو وفضل يحلفلها
خرجت احلام وهي ساكته وانا استحميت بسرعه وخرجت راحت لاعلي اعرف مين دي وعرفني راحت لاحلام لسه بعتذرلها ليقتها بتعيط
انا... اسف مكنش قصدي فعلا ومعرفش انك هتاجي بدري كدا
احلام..انا اتفضحت خلاص
انا فضيحه ايه بس احنا محصلش حاجه بينا
احلام.. محصلش واللي علي عبايه ده ده جوزي لو شافوا هيفضحني
انا..انا فعلا اسف طب اغسلها جو
احلام... اغسل ايه انت مش شايف كميه ده كفايه ريحه لوحدها انا راحت في داهيه خلاص
علي... طب اقلعها واغسلها جو واعقبال ما تخلصي هتكون نشفت اكيد
احلام.... سكت شويه مانا متزفته مش لابسه غير قميص بس تحته
سكتنا شويه ..انا. طب تحبي اخلي خالتي تجيبلك عبايه تروحي بيها
احلام.. طبعا جوزي هيشك اكتر بصو انا هقلع واغسلها وياريت تدخلوا اوضه ومتخرجوش غير لم اقولكم بعد اذنكم
انا وعلي بصينا لبعض وقولنا ماشي خدي راحتك
ودخلنا اوضه انا وعلي وهي راحت قلعت وغسلتها ونشيرتها جو شقه وبدأت تنضيف
علي...اه يابني محظوظه جبتهم عليها يابختك
انا... اسكت ده انا اتخضيت خضه بس بصراحه بت بطل يا بخت جوزها بيها
علي... احا انا لو مكان جوزها منزلهاش من بيت
انا.. بقولك ما تاجي نشوفها بالقميص هي شكلها بتمسح ومش واخده بالها
رحنا انا وعلي فتحنا باب براحه شوفنا منظر خلي ازبارنا احنا الاتنين زي القطار لبسه قميص اسود يدوب معدي كسها بحاجات بسيطه وموطيه بتمسح وفعلا مش لابسه حاجه غير القميص ولا بره ولا اندر كسها قدامنا ابيض وتخين وجسمها كله بيلمع بس لحظنا أن طيزها مفتوحه يعني بتتناك فيها وفضلنا واقفين بتتفرج لحد ما بيقنا هتبقا قدامنا ورحنا قفلنا باب
علي... احاااا بقولك ايه انا لو منكتهاش هيحصلي حاجه بجد
انا..ايوه بس انت عارف مصر غير امريكا
علي مليش دعوه احا انت مش شايف بتاعك ولا اتصرف يا عم
انا... طيب سبني ادبرها كدا ونشوف اجيبها ازاي
وبعد ساعتين احلام قالت لو عايزين تخرجوا اخرجوا كانت لبست العبايه لحد ساعه تلاته وكانت خلصت شقه كلها وقولتلها حسابك كام قالتلي 200 جنيه اديتها500 واعتذرتلها تاني وطلبت رقمها عشان لم نعوزها واديتني رقم وسجلته عندي و خالتي كلمتني عشان اروح نتغدا وفعلا رحنا وسالتني عن أحلام وكله تمام
وروحنا فتحت فيس ليقت احلام عندها فيس راحت علطول عملت ايميل فيك باسم بنت وبعتلها طلب وبعد ساعه قبلت طلبت صداقه راحت نادت على علي وجه قعد جنبي واتكلمنا واتعرفنا وعرفتها اني عندي بوتيك لانجيري وهي قالتلي انها شغاله وطلبت مني تشوف صورتي طبعا بعتلها صوره فيك وهي بعتتلي صورتها وكانت قمر بمعني كلمه وبعد كلام حوالي نص ساعه فاجتني ليقتها بتقولي انت بتحبي السحاق انا وعلي بصينا لبعض وفرحنا واتجوبت معاها وعرفتني أنها بتحبه ومارسته كتير علي حقيقه
انا...ايوه بس انت لسه صغير يعني جوزك لسه في صحه ينيكك ايه خليكي اتجاهي اسحاق
احلام.. جوزي بلا خيبه ده بينيك كل شهرين مره ده لو إذا حصلت ومش بيكمل تلات دقائق علي بعض لكن سحاق زي ما انتي عارفه بساعات
طبعا انا وعلي كنا هنطير من سعاده بعد كلام ده انا....انت علي كدا بقا مارستي مع حد من اللي بترحليهم ولا ايه
احلام....طبعا أنا أعتبر مفيش حد برحلها ومش بمارس معاها
انا.... بس انت جسمك حلو مفيش حد من اللي بترحليهم عندهم شباب حاول معاكي
شافت رساله وسكتت
انا ايه مالك سكتي ليه
احلام... لا مفيش اصل لسه حاصل معايا موقف خلاني مولعه نار وحكت كل حاجه حصلت صبح
انا...واو زبه حلو يابت
احلام... جامد اوي ده خلاني نار
وهنا علي ضربني علي قفايا من غيظ
انا...حسيتي بايه بقا وعملتي ايه
احلام...كان ناررر اول ما زبه حبهم عليا ليقت نفسي بنزل في الاندر في نفس وقت ( هنا استغربنا لأننا مشفناش اندر) وبعد ما قلعت عبايه وغسلتها جبتهم تاني علي منظر
انا... قد كدا زبه كان عجبك
احلام...جامد بس ده كفايه كميه لبن اللي جبهم و يا مصيبتي انا اتفضحت
انا.... ليه حد عرف
احلام.... نسيت الاندر عندهم في الحمام وكله عسل وزمانهم شافوا
طبعا رحنا جربنا علي حمام شوفنا الاندر فعلا موجود وكله عسل بس كان نشف طبعا بس ريحه الاندر تهيج
انا... عادي عشان يعرفوا انك هاجتي ويمكن ينكوكي
احلام..عادي ايه بس ايه ينكوني تفتكري ممكن تحصل
وهنا انا وعلي خلاص اتاكدنا أنها هتاجي بسهوله
انا.. اه طبعا وليه لا انت جسمك حلو واكيد عجبتي حد فيهم
احلام.. ايوه بس انا مش عقولهم اكيد تعالو نكوني
انا اكيد لا بصي قبل ما ترحي ليهم تاني قوليلي وانا هقولك تعملي. ايه
احلام... ماشي بس عارف لو حصل ده تبقا احلي حاجه
وفضلنا نتكلم شويه كلام عادي وقفلنا ودخلنا نمنا​

الجزء الثاني

طبعا مبسوط ان قصه عجبتكم وبنسبه للناس اللي طالبه اني اطول جزء شويه انا نفسي بس غصب عني لا موضوع مش بياخد نص ساعه لا ده ممكن يدخله في ساعتين وتلاته بس هحاول اني اطول جزء اكتر يلا بينا نبدا
بعد ما خلصنا كلامنا مع احلام دخلنا نمنا وطبعا كنا طايرين من فرحه انها طلعت سهله عكس توقعاتنا وطبعا اندرها كان معايا نمنا وصحنا فطرنا وقعدنا علي نت طبعا بحكم أن فتره دي كانت اجازه من دراسه لاعلي
علي.. بقولك عمر انت ملحظتش حاجه في كلام احلام امبارح
انا... حاجه زي ايه قالت حاجات كتير
علي...قالت أنها مارست سحاق مع كل اللي بترحله
انا... ايوه يعني فيها ايه غريب في كدا
علي...ياض فتح مخك ما هي بتروح لخالتلك والبيت كله وانت عارف بيت معظمه كله ستات
انا..... لا لا لا اعم مظنش أنها تكون مارست مع حد منهم صعبه اوي
علي..... مش عارف بس حاسس انها مارست مع حد منهم وخصوصا خالتك اماني لاني لحظت أنهم قريبين اوي من بعض
انا.. انت هتشككني ليه اعم
علي...طب ما تاجي نجرب معاها من ايميل فيك
انا....ايوه بس هنعمل ايه لو طلعت شرموطه
علي .. هنكها طبعا هي دي فيها كلام
انا... لا طبعا دي خالتك يابني انت بتقول ايه
علي... نكلمها بس اول ونشوف ميتها ايه وكلم احلام خليها تجيلك بكره تنضف اي حاجه
وفعلا كلمتها وكأنها ما صدقت ورحنا تتغداء عند خالتي اماني كالعاده وقعدنا بعدها نتكلم واحنا قاعدين جرس رن وكانت احلام سلمت علينا ودخلت هي وخالتي الاوضه وخرجوا بعد خمس دقائق وكانو خارجين ممبسوطين اوي واحلام مشيت
خالتي ها عمر ناوي بقا تشتغل ايه
انا....نويت افتح سوبر ماركت بس كبير زي بيم كدا واكازيون
خالتي.... حلو بس ده هيكلف
انا....هو هيكلف بس انا هبدا علي قدي بس حاجه كبيره و واحده واحده هكبر
علي.... افرحي خالتي هتشربي بيبسي ببلاش
خالتي ... ايه عسل ده ياواد
هاجر بنت خالتي... هو انا كل يوم اصحا علي الازعاج ده
انا... بس يابت اقعدي وانت ساكته ولا اقوم اسكتك انا
هاجر...خلاص اعم سكتنا اهو
وقعدنا وفضلنا نضحك وباقي عائله جات هنتعرف عليهم في الأحداث جايه واتعشينا ونزلنا قولت لعلي اطلع انت هجيب حاجه وجاي روحت محل لانجيري اشتريت لاحلام اندر فتله اجس بي نبض وحطيته في شنطه هدايا وروحت
وروحت وفتحنا الايميل فيك ليقت احلام بعتالي فوق 20 رساله وبتقولي أنها جيالي بكره وبتسال هتعمل ايه وقولتلها تعمل ايه وهتعرفو في الأحداث وقولتلها تجرب مع الاتنين عشان متعرفيش الاندر وقع في ايد مين ومنها بدل ما يكون معاكي زب يبقوا وفهمت علي هيعمل ايه بكره لم تاجي وقفلنا وكملنا يوم عادي ونمنا تاني يوم قمت خد دش لبست شورت وفلانه كات و كان كل شويه العب في زبي أوقفه عشان لم اقابلها لحد ما جرس رن وعرفت علي عشان يجهز وزبي كان واقف وظاهر اوي من شورت فتحتلها ورحبت بيها
انا معلش بقا جبتك تاني بس كنا بنعمل حاجات في الاوضه واتبهدل
احلام... ولا يهمك يا استاذ
انا... بلاش أستاذ دي خليها عمر وبس
احلام... ميصحش يا استاذ عمر
انا لا طبعا يصح اسمعي كلام
احلام ...ماشي يا استاذ قصدي عمر
انا طب معلش ممكن تجبلي شاحن من الأوضه
احلام... حاضر انت تومر
دخلت احلام اوضه واتفقت مع علي أنه يعمل نفسه نايم وينام ملط ويفضل يلعب في زبه لحد ما يحس بيها بتفتح باب وفعلا ده اللي حصل واحلام اقول ما دخلت وقفت مبلمه مش عارفه تعمل ايه وانا راحت ارقبها هتعمل ليقتها حطت أيدها تحت عبايه وبتدعك كسها وخايفه لاحسن علي يصحا فات دقيقتين وهي بتدعك راحت ندهت عليها تقريبا من لخمه خبطت في حاجه جات و وشها كله احمر وهي بيضه و باين عليها الاحمرار مرديتش اسالها
انا... شكرا بص هي الأوضه مش هتاخد كتير بس اقلعي عبايه لأن الاوضه حر جو وانا هدخل الاوضه ولم تخلصي عرفني
احلام لا عادي انا عامله حسابي مردي ولابسه
وراحت قلعت عبايه وكانت لابسه تحتها نفس قميص بس مردي لابسه اندر وبره وده طبعا قولتلها تعمل كدا من ايميل فيك وفضلنا بصين لبعض وبينا ابتسامه خفيفه وقولتلها ماشي ادخلي انت وانا قاعد هنا ولو محتاجه حاجه اندهلي وطبعا ده كله وانا زبي هيفرقع دخلت احلام الاوضه وندهت عليا عشان ارفع كوميدينو تشيل سجاده دخلتلها وهي موطيه خلي زبي يفرقع اكتر وبعد شيلت سجاده وهي بتقوم طلعت بزبي حك في كسها ومنغير اي رد فعل منها وبرغم اني لابس شورت وهي اندر بس حراره كسها وصلتلي سبتها وخرجت وبعد ساعه كانت خلصت وخرجت لبست وخلاص ماشيه اديتلها هديه
احلام... ايه ده
انا.... ده هديه اعتذار عن اللي حصل مره اللي فاتت
احلام... بس ملهاش لازمه موضوع مش مستهل يعني هديه
انا.... دي هديه بسيطه
احلام..بصت ولاقيته اندر ايه ده لا طبعا مستحيل اقبله مينفعش
انا... اصل بعد ما انت نزلتي دخلت حمام ليقت تاني اللي أنت نسيتي وليقته كمان مبلول وغرقان في قولت اجبلك واحد غيره
احلام.. برده مستحيل مهما كان سبب مستحيل اقبله وجوزي لو شافه هيقولي مين جبلك ده هديه لا لا مستحيل
انا بس كدا بسيطه جدا... رحت خرجت الاندر من شنطه وحطيته جو صدرها راحت انصدمت من حركه ومشيت علطول اول ما مشيت علي خرجلي ملط
علي.... احاااا انا كنت هقوم اركبها مسكت نفسي يعافيه
انا.... ههههه وحياتك لاخليك تركبها مره جايه وادخل البس يالا بدل ما اخد عنك فكره وحشه
نزلنا انا وعلي خرجنا ورجعنا بليل علي خالتي اتعشنا معاها خالتي ارمله وعشان كدا بناكل معاها علطول ومش معاها غير هاجر بنتها
هاجر... اتمنا تكون خدمه عجباكم
انا..لا تعالي اكلني
هاجر.... اه ما هو ده اللي ناقص
خالتي.. اماني طب وحياتك لاكلك في بوقك وحات اكلتني بايدها
علي... ايه طيب هو انا محدش هيكلني
هاجر... معلش يابني اصلنا ولاد القطه سوده
اماني..بس كدا وراحت اكلك علي كمان
انا... راحت اكلت هاجر في بوقها وقعدنا كلنا نضحك ونهزر وروحنا وطبعا فتحنا الايميل الفيك وطبعا رسائل يهبل من احلام وبتحكي فيها اللي حصل وقالتلي انها خلاص هتموت علي اي زب مننا قولتلها اعملي نفس اللي عملتي نهارده بس البسي الاندر اللي جبهولك لم ترحلهم مره جايه وطلبت منها تبعت كسها بس رفضت تبعت غير لم ابعت انا اول رحت بعتلها صوره فيك وفعلا اتصورت وخليتها تكتب اسمها جنب كسها عشان نتأكد أنه كسها بعد ما بعتت صوره انا وعلي فضلنا مبلمين لأننا واحنا في امريكا لم كنا بنشوف افلام عربي مكنتش بتعجبنا اكساسهم في كانت مفاجاه ليهم كسها ابيض منفوخ شويه مفهوش شعريه وشفراته خارجه لبره شويه فضلنا نتكلم ورفضت تبعت تاني وقفلت عشان تنام
علي...ما تبعت لخالتك
انا.... انا هبعت بس عشان تبقا عارف أنا مش مقتنع بكلام ده ومش موافق عليه
علي... ابعت انت بس
وبعت طلب و وافقت علطول واتكلمنا واتعرفنا بس مدخلتش معاها علطول في جنس قولت اسيبها شويه عشان متشكش وفضلنا اسبوع علي نفس نظام لحد ما جه يوم المنتظر كلمت احلام عشان تجيلي تاني يوم واحلام جات وقلعت وفعلا زي ما قولتلها لبست الاندر فتله كان نار عليها وعلي جنبي مولع قولت ادخل جو دلوقتي
انا... اتمنا تكون هديتي عجبتك
احلام ... علي فكره انا لبسه غصب عنه لأنه وحيد اللي نضيف
انا... يعني انت مكنتش عايزها
احلام... لا طبعا مكنتش عايزها
انا... خلاص هاتي
احلام... نعم اجيبه ازاي
انا... اقلعي وهاتي
احلام..ده اللي هو ازاي
انا... زي ناس اقلعي يلا حاجتي ومن حقي ارجعها وهاتي بدل ما اخده انا
احلام.... باستغراب وذهول حاضر اتفضل
وفضلت واقفه قدامي منغير اندر ومشيت تنضف شقه ودخلت لعلي قولته خد حبايه وانا كمان خد واحده وانا مراقب احلام وحاسس انها مش علي بعضها كدا لحد بعد اربع ساعات خلصت وطبعا حبايه كانت اشتغلت بقالها ساعه
انا.. معلش تبعتي نهارده
احلام... اهو يا عمر شغلنا بقا
انا.... طب انت هتنزلي كدا ادخلي خدلك دش تنزلي العرق
احلام...لا عادي ملهاش لازمه
انا ... انت مكسوفه ولا ادخلي وبعدين جو حر ومتخفيش مفيش حد جو هههههههههه
احلام..... هههههههههه انا هبقا اروح بيت استحما
انا يابت ادخلي انت جسمك كله مياه وخدي البسي الاندر بتاعك اهو
احلام ماشي يا عمر شكرا
ودخلت احلام تستحما وانا وعلي واقفين مولعين وعرفت علي ميدخلش غير لم اشورله وبعد عشر دقائق بفتح باب بره ليقت صاروخ واقف تحت دش اللي بره بانيو ونازله دعك في كسها ومغمضه عينها ومش حاسه بحد علي اول ما شافها كانت هيخش ينكها علطول بس وقفته وقولته اول ما اشاور ادخل نكها علطول وانا دخلت واحلام كانت سانده علي حائطه وبتدعك في كسها دخلت عليها مسكت بزازها فتحت عينها راحت كاتم بوقها وماسك كسها نازل في دعك جامد وهي بتحاول تهرب وبعد خمس دقتقين جسمها ساب وسراحت في عالم تاني راحت شايل أيدي ونازل في فيها بوس وبدون مبالغه اول مره احس بطعم بوس معاها راحت حضناني راحت رفعها وخليتها تلف رجليها حواليا وسنادها علي حائطه وفضلت الحس في رقبتها
ونزلت علي بزازها ارضع منها ومع كل شد في حملتها كانت رحها بتتسحب منها وانا زبي تحتها هينفجر راحت ماسك زبي وانا رافعها ومدخله في كسها اول ما دخلت شهقت وحضنتني جامد ورجعت سنادها علي حيطه وانا طبعا في منتهي سعاده وزبي كان بيزغرط في كسها وانا شغال نيك في كسها براحه وكسها ولا ضيق اوي ولا وسع اوي بس كان فرن بمعني كلمه ومفيش دقائق وكانت بتحبها ومن كتر عسلها زبي خرج من كسها أعصابها سابت فضلت ماسكها وببوسها لحد ما مسكت أعصابها نزلتها راحت قاعد علي بانييو وهي وطيت تمص زبي وتلحس عسلها وده كله منغير كلام شهوه كانت مسيطره علينا وخصوصا هي وهي مشغوله في مص زبي راحت مشاور لعلي يدخل وفعلا دخل ودخل زبه في كسها علطول هي اتفاجئت ولسه بتفرع دماغها راحت منزلها علي زبي علطول وزانق دماغها علي زبي وعلي وارء مبسوط وعمال يرزع فيها وبعد خمس دقائق قولتلهم تعالو ندخل الأوضه احسن
واحلام منغير اي كلام مشيت علطول وانا وعلي بنتفرج عليها ومش مصدقين نفسنا أننا بنكها دخلنا الاوضه قولت اعمل لقطه مع احلام
انا... بص احلام لو عندك رفض من موضوع تقديري تلبسي وتمشي وتنسي كل اللي حصل واوعدك أننا هننسا راحت نيمتني علي ضهري وطلعت فوق زبي واه ياسيدي نصيحه مني لو بتنيك واحده جامد وكسها مولع نيكها في وضع ده بس لو انت عندك مشكله في قذف بلاش لانك هتتفشخ وعامله تتنطط وتشخر وتقولي نيك اه نيك شرموطتك نيك لبوتك اوففففف زبك فشخني مش قااااادره راح علي طلع وزانق زبي في بوقها تمصله وانا بقفش في بزازها مع نيك كسها وبعد خمس دقائق جبتهم تاني راحت مرميه عليا وزبي لسه في كسها راح علي لف ودخله في طيزها وانا راحت اقفش في بوقها بوس وعلي شغال نيك في طيزها وانا واحده واحده بنيك كسها ومره واحده جرس باب رن احلام اتفزعت وقولتلهم زي ما انتم محدش يتحرك وانت كمل نيك زي مانت وانا قمت لبست شورت بس مكنش مداري زبي خالص كان فضحني اكتر رحت فتحت ليقت خالتي اماني
خالتي مالك ياواد عرقان ليه كدا
انا... لا جو حر وتكيف مش شغال تعالي ادخلي خالتي.... امال فين علي
انا نايم جو
خالتي طيب هدخل اصحي
انا.... لا سيبك منو نومه تقيل
خالتي....بتبص علي زبي وهو واقف مالك يا عمر في ايه مش مظبوط كدا
انا... مالي بس يا ميرو مانا عادي اهو
راحت واطيت وجابت اندر احلام من الأرض وحطيته علي زبي وقالتلي طيب اسيبكم عشان شكلك مش فاضين وانا مزهول
انا... استني بس خالتي فاهمه غلط يا خالتي نزلت منغير اي كلمه وانا دخلت جو منغير ما اعرف حد حاجه كان علي مخليها في وضع دوج ويخرج من كسها يدخله في طيزها واحلام في عالم تاني علي بعد راحت منيها علي بطنها ومدخله في طيزها وبيقت برزع وطيزها أوسع من كسها بمراحل وهي كانت فضلها لحظه وكانت هتعيط لحد ما اخت بالي وبدأت اهدي شويه وراحت جايبها علي جنبها ورفعت رجلها وعلي جه قدامها ونام وراح مدخل زبه في كسها وبينكها وانا بيقت بنيك طيزها وهي عامله تشخر وتوحوح من ازبارنا اللي بتنكها في نفس وقت وبعد خمس دقائق نيك ورزع جبتهم تالت واحنا كنا خلاص هنجيب رحنا عدلنها ومسكت ازبارنا فضلت تمص ازبارنا مع بعض وتدعك لحد ما جبنا علي بزازها واترمينا احنا تلاته جنب بعض منغير كلام وليقت احلام بتضحك جااااامد
انا....ايه بت مالك بتضحكي علي ايه
احلام ... افتكرت حاجه ضحكتني
علي ضحكنا معاكي
احلام... هههههههههه لا بلاش
انا.... رحت بزق زبي جو كسها هتقولي ولا
احلام خلاص خلاص هقول اصلا افتكرت كس اللي بعتولي علي ايميل امبارح
انا وعلي اتعدلنا ايميل
احلام ايميل فيك بتاعك
علي... اه يا بنت وسخه يعني انت كنت عارفه
احلام طبعا من اول ما بعت طلب
انا... وعرفتي ازاي
احلام.... من اول ما بعتلي ايميل جديد وانت ناصح اوي عامل ايميل برقمك ونسيت تعمله اخفاء
انا.... يا شرموطه وبرغم كدا بعتلي صور كسك وصورك
احلام طبعا امال هجيبك ازاي انا اول ما شوفت زبك وانا قولت انك هتاجي يعني هتاجي واتاكد اكتر لم كنتو بتبصو عليا وانا بمسح
علي يا بنت وسخه ده انت لبوه كبيره
انا... يعني موضوع سحاق ده كان حوار
احلام....هههههه لا حقيقي
انا....ومارستي مع مين بقا
احلام..... هههههههههه مش مهم مهم اني اتمتعت بيكم وخلاص وقمت تستحما
انا... رحت قايم وراها وحضنها من وراها ماشي بس انا مش هسكت غير لم اعرف ودخلنا احنا تلاته نستحما ونزلت روحت وقعدنا انا وعلي وحكيتله علي اللي حصل من خالتي
علي.... احا يعني عرفت احلام كنت جو
انا هو ده اللي همك اكيد لا مشكله ده في منظري قدامها دلوقتي كان شكلي وحش اوي
علي... بص حل وحيد أننا نرحلها دلوقتي
لبسنا ونزلنا وكان فات حوالي نص علي نزول احلام رحنا هناك خبطنا خالتي فتحتنا اول ما شفتنا سبتنا ودخلت وليقنا احلام خارجه واتفجئت بينا وخالتي بتبصلنا جامد واحلام نزلت سلمت علينا ونزلت
وصف خالتي (عندها ٤٣ سنه ارمله معندهاش غير هاجر ١٦ سنه جسمها باختصار زي سميه الخشاب بس في الوش احلي بكتير )
خالتي.... هعمل شاي اعملكم
علي ... ماشي يا خالتو ياريت
بصلتنا اوي وقالتنا ماشي وراحت دخلت جو مطبخ وعلي قالي روح وراها كدا فك جو معاها دخلت جو ولسه هتكلم
خالتي....اسمع عمر منغير كتر كلام انا عارفه أن احلام شرموطه كانت عندكم وكنت بتنكها انت واخوك وسخ
انا... طبعا مستغرب من ألفاظها احلام مين بس ياخالتي
خالتي.... عمر احلام كانت عندي قبل ما تجيلك شوفتها وهي لابسه نفس الاندر وكمان قالتلي انها جيلكم وانا متاكده انكم كنتو بتنكوها كفايه بتاعك اللي كان واقف
انا....طب خلاص حقك ولسه رايح ابوس خدها اصلحها راحت لفت وشها بوسه جات في شفايفها
خالتي..... أخرج بره دلوقتي يا عمر
خرجت وسبتها وجان شربنا شاي وشويه وهاجر جات من بره
علي ايه رايكم نخرج ونروح سينما
هاجر.... موافق وندخل حفله سته هنلحقها
خالتي.... لا روح انتو مليش نفس أخرج
هاجر.. ليه مامي تعالي معانا عشان خاطري
خالتي... حقيقي مليش نفس أخرجو انتو واتنبسطو
انا... خلاص علي روح أنت وهاجر وانا هفضل هنا مع خالتي اسيلها
خالتي لا حبيبي اخرج معاهم
انا.... لا اقعد معاكي يلا هاجر البسي عشان تلحقو حفله قبل ما تتملي
قامت هاجر لبست وخدها علي ونزل وخالتي قامت تعملنا شاي تاني
خالتي... قولي عمر انت مرحتش ليه معاهم
انا...عشان افهمك الحقيقة
خالتي... خلاص عمر انا كل حاجه فهمتها
انا... بصي خالتي انا وعلي واحنا في امريكا كنا شبه يومي بنيك بنات وستات (طبعا بكلم كدا لم ليقتها شالت حاجز اللي بينا ) وحياه في امريكا عادي واحنا بقلنا شهرين ملمنساش واحده واحلام هي وحيده اللي لقينا قدامنا واحنا بصراحه ما صدقنا واحده حلو بجسم امريكي نلاقي في مصر وتوافق أننا ننكها
خالتي... ثواني عمر وجيالك
مشيت عمتي راحت اوضيتها وخرج وكانت مفاجاه خارجه بقميص نوم شفاف وتحته بره واندر فتله وطبعا برغم اني منزل مرتين بس مفعول حبايه ميزتها أنها بتفضل ٢٤ ساعه بنفس مفعول وراحت عمتي جات قعدت قدامي وفتحت رجلها واندرها داخل جو كسها وكسها كله ظاهر حرفيا انا مبلم وزبي وقف وظاهر بسبب اني لابس بنطلون قطن

جانب الاخر علي مع هاجر في كافتريا بتاعت سينما
هاجر.... ثواني هدخل حمام وجايه
علي ماشي متتاخريش
دخلت هاجر وبعد خمس دقائق خرجت لابسه فستان قصير يدوب تحت ركبه
علي.... ايه ده ايه اللي انت لابسه ده ولبستي امتي
هاجر...يووو علي متبضنيش بقا خلينا نتبسط وراحت طلعت سجاره و ولعتها
علي.... احلي سجائر كمان
هاجر.. تولع ولا ملكش
علي...انا هروح اقطع تذاكر احسن
هاجر... طب خلي بالك لحد يعكسك
وصف هاجر في كافتيريا فستان احمر قصير لحد ركبه مفتوح صدر
وصف هاجر في العموم (هاجر بنت خالتي اماني ١٦ سنه داخله تانيه ثانوي وحيده امها قصيره وبيضه بزازها مدوره ومنفوخه طيزها كبيره وبارزه شويه لورا)
علي... امسكي حظنا حلو مفيش غير اخر تذكرتنا
هاجر.... في انهي صف
علي... الاخير للاسف
هاجر وللاسف ليه ده احلي حاجه
علي .... طب يلا عشان هيدخلو ناس
قامو ودخلو وبعد نص ساعه فيلم اشتغل وطفو نور وبعد ربع ساعه
هاجر... بص جنبك
علي.... احا دول بيبوس بعض هو عادي عندكم كدا
هاجر.... لا اعم بس احنا في اخر صف عادي يعني تغمز للأمن ١٠٠جنيه وعادي وبعدين دي ثري دي يعني كله لابس نضارات عادي يعني محدش واخد باله حتي بص كدا هنا
بيبص علي لقيه واحده بتضرب عشره لواحد بيبص لهاجر لسه هيكلم ليقها نزلت حملت فستان وبزازها كلها باينه
علي... يخربيتك ايه ده البس بسرعه
هاجر.... البس ليه مش عجبينك
علي .. بس انت بتقولي ايه
هاجر ... وبتمسك أيده وبتحطها علي بزازها طب شوفهم اول وبعدين اتكلم
علي..... انت مجنونه فعلا
هاجر..... هههههههههه انت مش ملاحظ زبك وقف ولا ايه
علي.... بقولك ايه يلا نمشي
هاجر نمشي ايه بس مش لم ده ينام بدل ما يفضحنا في شارع ولا انت شايف ايه
راحت هاجر مدخله أيدها جو بنطلون ومسكت زبه وخرجته بره
هاجر... احا اه يا وسخ ده كله ومخبي ونزلت بدماغها ونزلت تمص في زبه وهو بيحاول يقوام لحد ما بتع الأمن جالهم وادله ميه ١٠٠جنيه ومشي وعلي كان خلاص هائج وحبايه لوحدها تهيج راحت مسك بزازها فضل يفعص فيهم ودخل أيده تحت فستان يدعك كسها لحد ما هما الاتنين جابوهم وكانت استراحه بتاعت الفيلم جات عدلو نفسهم وخدها خليها تغير وطلعو علي شقه بتاعته

في الجانب الآخر انا وخالتي اماني
انا مبلم في كسها مش عارف اتكلم
خالتي... ها كمل يا عمر
اا...بس ده كل موضوع
خالتي... طيب طب صبح وبتاعك كان واقف عشان كنت بتنك دلوقتي بقا واقف ليه
انا... كانت شهوه خالص تمالكت فيا ونسيت أنها خالتي اصلا واقف فين ده نايم اهو
خالتي.... بكل شرمطه ماشي وراحت قلع القميص وفضلت بالاندر و برا بس وانا اول مره اشوف جسمها ومكنتش متوقع أنها بجمال ده كله وانا زبي بدأ يقف اكتر
خالتي وانا بقا اعم عمر جسمي مش امريكي زي احلام
انا.... وهي احلام تاجي اي جنبك
خالتي.....ما هو واضح ده حتي بتاعك متحركش من مكانه
انا...لا ازاي ورحت وراحت قلع ملط وزبي بقا قدامها واقف عامود ليقتها زاقتني علي كنبه ونزلت تمص زبي وباين أنها محترفه اوي في مص وبطلع حرمان ٥ سنين كله في مص وانا مش في واعي حقيقي وشهوه تملكت فيا خالتي قلعت برا وحطيت زبي بين بزازها وبيقت بنكها في وانا ساند دماغي مش حاسس باي حاجه في بمتعه وفاكرتني بشرميط امريكا ومفوقتش غير بكسها نازل علي زب وهو غرقان عسل ونار فتحت عيني ليقت صوره خالتي مع امي فوقت علطول ونزلتها من علي زبي
خالتي.... ايه في ايه مالك
انا.... هو ايه اللي في ايه انت خالتي مينفعش اللي احنا بنعمله ده
خالتي... يعني هو حلو لاحلام و وحش ليا
انا.. احلام مش خالتي
خالتي..... طب مانا كمان مش خالتك
انا... بلاش تخترعي حجه يا خالتي انا هلبس وهمشي
خالتي.... ياواد اقعد هتروح فين بزبك اللي مترين اقدام ده انا فعلا وا..... مش خالتك وامك مش اختي
انا....ده اللي هو ازاي مش فاهم
خالتي....... بص يا سيدي

وبكده جزء تاني يكون خلص واتمنا يكون عجبكم ومستني دعمكم ورأيكم وحابب اوضح حاجه مهمه دي قصه جنس يعني اكيد لازم خيالنا يوصل لابعد حدود يعني اتمنا ميجيش حد يقولي ادخل ازاي وافقت ينكها علطول ازاي كدا وكلام ده واتمنا أن جزء يعجبكم والي لقاء في جزء جديد​

الجزء الثالث

طبعا انا مبسوط جدا بردود افعالكم واتمنا أن دعم يبقا اكتر من كدا عشان اتشجع اكتر هو انا لاحظت أن بين كل سطر وسطر في فواصل كتير وبصراحه مش عارف سبب في اتمنا متكونش دي حاجه مزعلكم يلا بينا نبدا
خالتي..بص ياسيدي بس قبل اي حاجه كلام ده محدش يعرفه نهائي ممكن اعرف علي بس اي حد تاني لا ممنوع ده سر
انا...ما تحكي يا خالتي في ايه
خالتي.... ما خلاص بقا انا مش خالتك قولتلك امك مش اختي اختي علي ورق بس
انا...ازاي ده
اماني... قبل ما انا اتولد بحوالي خمسة سنين امي وابويا مكنوش بيخلفو لفتره في قرار يتبنو بنت ويكتبوها باسمها اللي هي امك وبعد خمس سنين انا جيت وبعدها خالاتك تانين
وانا... ايش يضمني ما انت ممكن تكوني بتقولي كدا عشان انكيك
خالتي.....عيب يابني ايه انكيك دي اسمها امتعك ولكن عنيا حاضر انا هثبتلك
قامت خالتي دخلت اوضه وانا قاعد مش مصدق نفسي ولا كلام خالتي قصدي اللي كنت مفكرها خالتي وحات وفي أيدها ورقه وقالتلي خد اقرأ
خت ورقه اقراتها وهنا كنت مفاجاه أن كل كلام خالتي صح وكنت فرحان اني اقدر انيكها بس في نفس وقت زعلان ومستغرب ومبقتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
اماني... ها صدقت دلوقتي
انا ..ايوه بس برده انا معتبرك خالتي ومش هقدر انكيك صعب عليا
اماني........خخخخخخخخ بقولك ايه انا نفسي فيك من ساعه ما جيت ولو منكتش دلوقتي هصوت وهلم ناس
انا.....بس خلاص طب خليها بكره اكون مستعوب موضوع
اماني.... احا بكره ايه وسع كدا وراحت مسكت زبي وقعدت عليه وانا برغم رفضي بس كنت فرحان من جوايا خصوصا انها مش خالتي وكمان كسها ضيق ويجنن حاجه محترمه دقيقه بظبط وكان كسها مغرق زبي ومنظر كسها وهو بينزل هياجني اكتر بجانب مفعول حبايه راحت سيبها ومنيمها علي ضهرها واستغليت أن كسها متغرق بعسلها وبيقت برزع وفي نفس وقت بتقفش في بزازها وهي عامله تصوت وتوحوح وعامله تقول نيك شرموطتك نيكها اول مستنيه زبك من زمان اوفففف افشخني اكتر اه اه كنت محتاجك من زمان وانا شغال رزع لدرجه عسلها كان بيتنطر من جو كسها وانا حاسس بمتعه عمري ما حسيتها مع أي واحده قبل كدا ولا حتي في امريكا خرجت زبي من كسها اوف لا لا لا لا دخله تاني متخرجوش مش قادره نزلت علي كسها الحسه أو بمعني اصح اكله وأماني تحتي بتلف زي تعبان لحد ما جابتهم تاني لحد ما جسمها بقا سايب خالص قولت بس لازم انكها براحه عشان تتمزج راحت نيمتها علي بطنها وبدأت ادخل فيها براحه كاني بنيك واحده عذراء وفضلنا علي وضع ١٠ دقائق وكان خلاص زبي بدأ يجيب آخره قولتلها هجيب قالتلي هات جو عامله حسابي وبفعلا هي خلصت كلمه من هنا وكسها كان بينزل لبني من هنا ولو جيتو للحق الكس البلدي مفيش زيه في أي بلد اوربيه نهائي بلدي يكسب
اماني يخربيت هديئت حالي احا هو لسه واقف
انا... هههههههههه سيبي في حاله في يا لبوه ويلا نستحما قبل ما يرجعو
اماني...ماشي بس اعمل حسابك انا مش هسيبك انت من نهارده بيقت بتاعي وبس
انا... يلا يا متناكه ونبقا نشوف موضوع ده بعدين
الجانب التاني علي وهاجر في شقه
هاجر... ماسكه زب علي بتمصه يلا بقا مش قادره نكني
علي.... هو انت مفتوحه كمان
هاجر... هو انت لسه هتسال وراحت قعدت علي زبه بطيزها
علي ... يا بنت وسخه طيزك واسعه اوي مين اللي واسعهلك
هاجر نيك بس دلوقتي ونتكلم بعدين
علي...فهم أنها عايزه عنف راح علي منزلها منعلي زبه ونيمها علي ضهرها علي الارض وكسها بطيزها لفوق وقعد علي كنبه وفضل يلحس في كسها وقام يفرش كسها بزبه لحد ما جبتهم راح علي حد عسلها علي زبه وبقا بينك طيزها بي بس بعنف وكان مساعدو أن طيزها واسعه لحد ما هاجر وشها احمر راح علي وقفها وخليها في وضع دوج بقا بيمسح عسل كسها بزبه وينكها في طيزها خمس دقائق لحد ما علي نزلها في نفس وضع وخليها وقفه بس وبقا بينكها ومع كل زقه كانت بتطلع خطوه لحد ما وصلو حمام راح علي شغل دش وبقا بينكها تحت دش لحد ما جبهم هما الاتنين مع بعض
هاجر.....ما انت جامد اهو
علي...انت اللي طيزك جامد بس مين اللي فتحك
هاجر كل حاجه في وقتها متستعجلش مهم نكون مع بعض
علي...ماشي براحتك يلا نستحما عشا اروحك
هاجر يلا يا عنتيلي
استحمو واحنا كنا استحمينا وقاعدين مستنين لحد ما جم
اماني ....ده كله تأخير
علي.... قالتلي عايزه تلف شويتها لفتها
اماني ..ماشي مهم انبسطو
علي... جدا كان نقصكم
هاجر......ايه ده كنبه غرقانه ليه (اللي كنت بنيك عليها امها نسينا نعملها)
انا.....امك وقعت عليها صنيه عصير
هاجر.... بتبصلي انا وامها بصه خبث ماشي
علي.... طب مش يلا بينا
انا يلا بينا ومشينا ورحنا شقه واول ما فتحت شقه ليقت اندر هاجر
انا ...ايه ده علي
علي...ده بتاع هاجر
انا...نعم ازاي
وراح حكالي علي كل حاجه وانا عمال اضحك
علي بتضحك علي ايه وراحت حكتاله علي كل حاجه
احا نكت اماني منغيري
انا ما انت نكت هاجر منغيري
علي... ايه ده ثواني يعني كدا امك مش اختها
انا.....لا سيدي
علي .....ده كدا عنب اوي
انا....هو انت مش فارق معاك ليه كدا
علي... موضوع عادي امك مش بنت حرام يعني ولا انت ابن حرام
انا.... طب خلينا في جد احنا دلوقتي بقا معانا احلام وأماني وهاجر وفي اي وقت عايزين تنيك هنيك وانت دي اخر سنه ليك ركز فيها انت كلها اسبوع وهتبدا دراسه وانا بنسبالي من بكره هبدا اشوف محل اللي هفتحه ونركز في مستقبلنا بقا شويه
علي.... ماشي متقلقش
انا....وحاجه تانيه محدش يعرف موضوع امك ده نهائي
علي... ماشي يلا بقا ننام عشان حالي اتهد
دخلنا نمنا وصحينا تاني يوم علي راح دفع مصاريف وانا بدأت ادور علي محل مناسب وبعد 4ايام بحث ليقت محل عباره عن خمس محلات جنب بعض مفتوحين علي بعض وفي مكان مناسب في منطقه راقيه وفي نفس وقت قريب من بيتي وكمان مكنش محتاج تجهيزات كتير دفعت حقه ملك طبعا واللي ساعدني فرق عمله طبعا لان والدي كان محول ممبلعغ محترم وطبعا كالعاده بنروح نأكل عند خالتي بس منغير نيك عشان كنت مشغول في تجهيزات مفيش غير علي اللي ناك هاجر قبل جامعه بيوم وانا كنت عمال اكلم شركات منتجات عشان اخد منهم بسعر مميز لحد ما افتكرت صديقه ليا صاحبه شركه منتجات في امريكا وايوه صاحبه شركه لان والدي كان من طبقه عاليه وكنا قاعدين في فيلا مهم كلمتها ورحبت جدا بفكر وأنها تتمنا مساعدتي باي شكل وكمان قالتلي مش هتاخد فلوس وفلوس اللي كنت ادفعالها ادفعها في جمارك وطبعا قبلها كنت منزل طلب ناس تشتغل وبفعل ناس جات واتعينو بس كان فاضل علي معاد الافتتاح لحد بعد تلات اسابيع كنت ظبط كل حاجه ومعاد الافتتاح خلاص جه وطبعا العائله كلها جات الافتتاح وكنت مبسوط جدا لان فرع كان عليه اقبال شديد واللي بيدخل كان لازم يخرج بكميه وخصوصا من منتجات الأمريكية وخلصنا وروحنا وطبعا خليت قرايبي كلهم ياخدو منتجات الأمريكية وكنا كلنا مبسوطين من نجاح اللي كان غير متوقع روحت ليقت سوزي صاحبه شركه بعتالي رساله وبتقولي أنها حجزت تذكاره وهتاجي مصر وهتكون في مطار ساعه ١١ صبح وأنها نفسها تشوف محل وكمان تشوف منتج شغال ولا لا رديت عليها اني هكون مستنيها نمت وصحيت راحت مطار فضلت مستنيها لحد ساعه واحده لحد ما خرجت طبعا كلمنا بالامريكي بس هكتبه عربي اول ما شفتني خدتني بحضن وبستني في بوقي
انا...سوزي احنا في مصر مفيش كلام ده هنا كدا في شارع
سوزي...سوري حبيبي بس انت واحشني كتير
انا....وانت اكتر حبيبتي بس مش هنا
سوزي...ماشي حبيبي انا جعانه كتير نفسي اكل اكل مصري جدا
انا.... ماشي هاكلك طبعا مكنتش عارف مطاعم مشوره كتير بس فضلت ابحث لحد ما عرفت أن مطعم برنس حلو ومشهور وفي اجانب بيرحله كتير ختها هناك وكلنا وطلعنا علي فرع
وصف سوزي(سوزي امريكيه صاحبه شركه منتجات عندها 40 سنه بس طبعا انتو عارفين الاوربين مش بيبان عليهم كانت مجوزه واطلقت ومعندهاش غير بنت واحده بس جسمها كله ابيض شعرها اصفر وجسم طبعا انتو عارفين جسم الأمريكي الكرفي)
دخلت فرع واحنا بنتكلم وطبعا كل اللي موجودين مستغربين وعينهم منزلتش من عليها وعلي حظي إن كان في إقبال علي منتجاتها وهي فرحت دخلنا مكتب
سوزي..عمر انا عندي ليك اقتراح
انا...قولي سامعك
سوزي....هدخل معاك شريك في منتجاتي
انا... ازاي
سوزي هبعتلك طلبيه ببلاش هتدفع جمارك بس ونسبتي 30%
فكرت في كلامها ليقت نفسي اني كسبان ولو طلعت ب50% مكسب ليا في ده حلو كدا
انا ..... وانت عارفه اني مقدرش ارفضلك طلب موافق تحبي نمضي عقد
سوزي...عمر احنا كلمتنا عقد مهم عندي نسبيتي توصل لحسابي اول باول
انا...متقلقش هتوصلك في وقتها
سوزي....طيب انا قاعده هنا تلات ايام عندك مكان انام في ولا احجز فندق
انا...عندي عمارتي بس مش عارف مكان هينسبك ولا لا
سوزي....مش مهم يلا بينا عشان انت وحشني اوي
ختها ورحنا شقه طبعا كل منطقه عماله تبص علينا اول ما طلعنا فوق خدنا بعض بحضن ورحنا في بوسه طويله وهي حقيقي كانت واحشني اوي ونزلت علي كسها الحسه اللي يتعجبني رائحته اوي وانا بلحس ليقت حد بيرزع علي باب سوزي عدلت نفسها وراحت افتح باب ليقت خالتي
خالتي...بزعيق مين دي يا عمر
انا... اهدي بس دي صاخبه شركه اللي بستورد منها منتجات من امريكيه وصديقتي من زمان وجايه وتلات ايام وهترجع تاني وهتبات هنا
خالتي... نعم تبات هنا وانت واخوك هتباتو فين انا.... شقه اللي فوق
خالتي......اه عشان تنكها براحتك صح وانا اللي بالي شهر مش عارفه اتلم عليك
سوزي...عمر مين دي ومالها
انا... لا حبيبتي دي خالتي وجايه تسلم عليك
خالتي... بتقول ايه لبوه دي
انا....بتسلم عليك سلمي عليها
راحت خالتي سلمت عليها وبتفصل جسمها حته حته
خالتي....اسمع انت واخوك هتاجو هتباتو عندي لحد ما متناكه دي تامشي
انا...ازاي يعني انا هبات فوق
خالتي.....لا انا قولت كلمتي هتبات عندي يعني عتبات ماشي وابقا هاتها عندي لم تكون في شغل وأهي هاجر بتعرف تتكلم انجليزي وهتسيلها
انا.....ماشي يامنمن
سوزي...عمر في حاجه
انا...لا حبيبتي خالتي عزمكي علي اكل وانا لازم اروح شغل وللأسف مش هينفع ابات معاكي
سوزي...ليه يا حبيبي انا محتاجك
انا...وانت كمان حبيبتي وحشني بس سبيني ارتبها
خالتي...يلا ما تخلص انت وشرموطه دي هاتها يلا وانت روح شغل
انا..ماشي يلا يا حبيبي عشان اوديكي عند خالتي ومتخفيش هتلاقي بنتها بتكلم انجليزي
رحت وصلتها و فهمت هاجر و وصيتها عليها وكلمت علي وفهمته ورحت شغل
هاجر....بس انت مش باين عليك سنك
سوزي...عندنا في امريكا بنهتم بجسمنا ودايما بنمارس جنس عشان نحافظ علي صحتنا
هاجر.....اعتقد انك بتمارسي جنس بشكل مستمر
سوزي.... اجل بشكل يومي أمارس جنس
هاجر....انه حقا رجل قوي لكي يمارس جنس معك يوميا
سوزي...ليس رجل فقط ونساء أيضا
هاجر ... انت حقا سحاقيه
سوزي بطبع عزيزتي هل يمكن أن أجلس مثل ما اجلس في امريكا
هاجر....اكيد خدي
راحت قلعت فستان وفضلت بالاندر فتله والبرا بس
سوزي....هكذا افضل كثيرا
هاجر.....انك تملكين جسد رائع ومثير
سوزي....هذه بفضل ممارسه جنس يوميا
خالتي..ابت هاجر هي قاعده ليه كدا
هاجر....هي متعوده كدا
خالتي طب قوليلها لازم ياجو عمر وعلي لازم تلبس
سوزي...هل يوجد شئ يخصني
هاجر....لا هي بتقولك لم عمر وعلي ياجو تلبسي
سوزي...لماذا عمر يعرف جسدني جيدا ولقد مارسنا جنس سوا ما مشكله في رويتي عاريه
...هاجر.....معلش احنا هنا كدا هو فعلا عمر مارس جنس معك
سوزي..بطبع أنه أفضل شخص مارست جنس معه أنه يمتلك قضيب جيدا ولدي قدره علي ممارسه لفترات طويلة
هاجر.....لا اعتقد ذلك
سوزي..سوف اريكي صوره وانا امص قضيبه اجلسي بجانبي طلعت صوره و هاجر شفتها
هاجر....لا لا لا أعتقد أنه عمر
سوزي.... لماذا أليس هذا وجه
هاجر نعم وجه لكني لم أتخيل يوما أن سوف يكون قضيبه بهذا حجم هل يمكن أن اري صوره مهبلك
سوزي....لماذا صوره سوف تشاهده علي طبيعه وراحت نزلت الاندر وراحت ساندت ضهرها ويتفرج هاجر علي كسها ودقيقه ولبست الاندر ها ها اعجبك عزيزتي
هاجر كثيرا ولديه رائحه مميزه
سوزي..طعمه افضل بكثير
هاجر...اريد ذلك لكن والدتي هنا واذا رايتنا سوف تحدث مشاكل
سوزي ..هل تعلمين أن امك تملك جسد رائع
هاجر.... أجل اعلم ذلك
سوزي... أعتقد بأنها في سحاق سوف تكون مميزه
هاجر ... لا لا لا أنها لا تعرف اي شي عن سحاق
سوزي هل توافقين أن أفعل محاوله معاها
هاجر....لا اعرف لكن أنها سوف ترفض
سوزي....لا اعتقد ذلك سوف نفعل محاوله
انا في شغل قاعد ممبسوط جدا تاني يوم شغل وفي اقبال ممتاز لدرجه اني صرفت مكافأة لكل اللي شغالين يوم خلص وروحت البيت كلنا وروحت سوزي بيت ورجعت تاني عند خالتي عشان انام هاجر دخلت اوضه امها تنام معاها وانا وعلي كل واحد خد اوضه وبعد حوالي ساعه حسيت بسخونه علي زبي ببص ليقت اماني نازله مص علي زبي وقالعه ملط وبرغم ان علي عارف اني بنكها بس هاجر متعرفش
انا....يخربيتك بتعملي ايه بنتك تشوفك اماني
اماني....مش قادره كسي مولع عايزه اتناك منك حالا
انا.... بس هتفضحنا البسي وامشي
اماني... بقولك مش قادره
انا...لو مشيتش هروح ابات مع سوزي
اماني.... اووووووف بقا ماشي ماشيه
اماني مشيت وانا كملت نوم تاني يوم صحيت بدري علي رنه سوزي وبتقولي أنها زهقانه وتعالي خدني قمت ورحتلها ورجعنا تاني علي خالتي
وفطرنا كلنا وعلي نزل علي جامعه
انا....ها سوزي تحبي اخرجك فين
سوزي... مش عايزه أخرج انا عايزه اقعد مع اماني وهاجر مبسوطه معاهم
انا....بس ازاي تاجي كدا ومتتفسحش
سوزي..عادي حبيبي انا كتير مبسوطه هنا
انا....ماشي اللي يريحك هروح انا فرع بقا خدي بالك من هاجر
هاجر من عنيا
سوزي..من خنيا وقعدنا نضحك عليها
وانا نازل علي سلم قبلت عمي سلم عليا ودخلني نشرب شاي سوا
عمي..ها يا بطل اخبار فرع ايه
انا... فل اوي ياعمي ده انت مكنتش متوقع أن في اول يومين كدا ويشتغل بطريقه دي احنا لو استمرينا علي كدا في خلال سنه هيكون في فرع تاني
وفاء مرات عمي.... اتفضلو شاي
انا...تسلم ايدك يا مرات عمي
وفاء.... ياواد اكتر من مره اقولك قولي يا وفاء
انا.... هههههههههه ماشي يا وفاء
عمي....بس انت كدا تعب عليك تشتغل يوم كله
انا.....ما بصراحه يا عمي انا كنت عايز اكلمك في موضوع ده بس محرج
عمي..ايه محتاج فلوس ولا إيه
انا......لا لا لا كنت عايزك تبقا مدير فرع ده واللي انت هتطلبه هتاخده
عمي بمناسبه اسمه طارق...يا حبيبي مش موضوع فلوس بس انا مش بفهم حاجه في موضوع ده وكمان انا برجع من شغلي ساعه 5 يعني هيبقا مجهود اوي بنسبالي
انا....بس وهو ده اللي انا طلبو انت هتاخد اجازه لمده شهر وتشتغل بنفس مواعيدك ولو عايز تعكس معنديش مانع وممكن نبدل عادي وموضوع سهل وانا افهمك كل حاجه ومرتب اللي بتقول عليه انا موافق عليه بدون اي نقاش
عمي...مش عارف اقولك
وفاء....وافق طارق وجرب شهر ده لو معجبكش متكملش
انا...وكمان مش شرط تقعد وقت كله ممكن اجيلك بدري وتمشي انت لو عايز وكمان غير كدا انت هتعتبر شغال في مكانك يعني حر
وفاء....يلا بقا طارق عايز ايه تاني
عمي..... ماشي خلاص موافق
انا....ماشي نبدا من بكره او من اي يوم انت عايزو حدد وقولي
عمي....لا بكره تمام هكلمهم وهاخد اجازه
انا..ماشي...... اطير انا بقا تسلم ايدك يا وفاء علي شاي اللي ميتشربش
وفاء...ماشي يا وسخ لم تجيلي
علي...في جامعه
منار...يعني انت عشت عمرك كله في امريكا
علي.... اه بس كان قرار والدي بقا أننا نرجع ونستقر هنا بس نقدر نرجع في أي وقت بيتنا موجود لسه هناك وكمان معانا جنسيه
يحي....يابختك يا عم كنت عايش في مليطه هناك ههههههههه
علي...... هههههههههه ولا مليطه ولا حاجه حياه عاديه جدا
منار.... تعرف انا نفسي اروح امريكا اوي
علي بس كدا لم اسافر اخدك معايا بس اهلك هيوفقو انك تسافري لوحدك معايا
منار.....اه عادي محدش هيقول حاجه
علي...خلاص لم اسافر اقولك عشان تجهزي باسبور
منار...مرسي اوي بجد هنسافر امتي بقا
علي.... هههههههههه لا مش دلوقتي بس هبقا اقولك قبلها
يحي....طب يلا عشان محاضره قربت تبدأ

انا في فرع قاعد في مكتب ويحاول اشوف شركات عالميه يمكن توافق استورد منها منتجات لحد ما شركه منهم ردو بس طلبو يشوفو فيديو للفرع اول لضمان بيع منتج صورت فيديو وبعته وفضلت مستني رد

في شقه اماني بعد ما نزلنا سوزي قلعت طبعا بس مردي كانت لابسه اندر فتله ومن قدام شفاف وكسها ظاهر وبره نفس نظام
سوزي....هل والدتك معتاده أنها تجلس هكذا في منزل انني لم أرها هكذا امس
هاجر...أنها اول مره تجلس هكذا
سوزي... اعتقد بان محاولتي مع والدتك سوف تنجح
هاجر....اتمنا ذلك سوف يساعدني كثيرا انني حقا اريد أن أمارس معاها
سوزي....انها حقا تستحق ذلك اريدك ان تتركيني مع والدتك بمفردنا في منزل لمده خمس دقائق فقط
هاجر...ماذا سوف تفعلين
سوزي دعني اجرب اولا بعد خمس دقائق اطرقي علي باب
هاجر....ماشي ماما يا ماما انا رايحه لسميه صحبتي وجايه علطول
اماني.... رايحه فين وهتسبيني معاها دي
هاجر خمس دقائق وجايه علطول
اماني...ماشي متتاخريش
سوزي....هاجر ممكن تقوليلها تعملي عصير لو امكن ذلك
هاجر...حاضر ماما اعمليلها عصير
اماني كمان حاضر
خرجت هاجر بس منزلتش طلعت فوق سطح لحد ما وقت يخلص وأماني دخلت تعمل عصير سوزي راحت قلعت الاندر وشغلت فيلم سحاق وبداتي تدعك في كسها اماني خرجلها بعصير اول ما شفتها صنيه وقعت منها راحت سوزي راحتلها خدتها علي كنبه وأماني مستسلمه نهائي ليها وسوزي راحت واخدها في بوسه طويله دوخت فيها اماني نزلت علي كسها و جابت اندرها علي جنب لأنها كنت لابسه زي سوزي وبدأت سوزي تلحس ليها كسها وأماني هاجت وبدأت تقفش في بزازها وبدأت سوزي تدخل صباعها في كس اماني وهيجانها بيزيد و وانفاسها بتعلي لحد ما هاجر قطعتهم وخبطت اماني اتزفعت وبتقولي البسي الاندر وسوزي مش فاهمه راحت اماني مسكت اندرها ولبستهولها وراحت فاتحت لهاجر ودخلت علطول اوضيتها
هاجر...هو ايه اللي حصل
سوزي..... هههههههههه روحي بصي عليها وانت هتعرفي
وراحت هاجر تشوف امها ليقتها بتضرب سبعه ونص
هاجر يخربيتك انت عملتي فيها ايه
سوزي... هههههههههه بصراحه طعم كسها يجنن
هاجر....اده قصدك أنها وافقت عادي
سوزي طبعا وراحت ماسكه هاجر في بوسه طويله
هاجر..ايه ده يخربيتك هو انت بوستها كدا
سوزي..بطبع
هاجر.... ما ليها حق توافق
سوزي...أنها مجرد بدايه فقط
هاجر.... هههههههههه لا انا مش قدك
سوزي... اجازتي سوف تنتهي غدا لا تردين ذلك حقا
هاجر...أريده لكن إذا رايتنا امي سوف تكون مشكله
سوزي حسنا لكن في اجازتي قادمه لا اقبل اعذار
هاجر...ماشي البسي بقا عشان علي زمانه في طريق
سوزي حسنا
عدا يوم ووديت سوزي شقه ورجعت انا تاني ودخلت نمت وعلي ساعه 5صبح كدا قمت داخل حمام وانا خارج سمعت صوت من اوضه عليه فكرته مشغل فيلم سكس بفتح الاوضه ليقت هاجر بتمص زب علي ومنسجمه اوي
انا...انت بتعملي ايه يا حيوانه
هاجر....اششششش حيوانه ايه انت هتعملهم عليا
انا هو ايه ده اللي اعملهم عليك
هاجر..راحت مسكت زبي من علي شورت بقولك ايه انا عارفه انك بتنيك امي ولا نسيت موضوع كنبه انا مش هبله وعارفه كمان انك بتنيك سوزي وعلي فكره اخوك كمان بينكني يعني ملهاش لازمه حوارات
انا...بس اسكت ايه بنيك امك دي بتجيب تخاريف دي منين
راحت طلعت موبايلها وطلعت فيديو وامها بتمص زبي امبارح
انا بقولك ايه امسحي فيديو ده
هاجر... اهو ولا لي لازمه اصلا
انا.....انت عايزه ايه
هاجر...مش عايزه انت اللي دخلت
انا....بلاش هنا امك ممكن تشوفك
هاجر...ابقا سكتها بزبك
انا...راحت ماسكه وزانقها في الحائطه بقولك ايه امشي دلوقتي وكلها يومين وعلي يبقا ينكيك في شقته براحتكم
هاجر....بشرمطه طب وانت مش نفسك ولا مش عجباك
انا...امشي دلوقتي ونبقا نشوف حوار ده بعدين
هاجر..بشرمطه وبتحط صباعها علي شفايفها ماشي مرادي بس لكن مره جايه مش همشي غير وزبك فاشخها
مشيت هاجر وانا رحت اصحي علي
انا..علي علي علي انت يا زفت
علي..فاق وشاف زبه واقف ايه عمر ايه احا هو انت كنت بتمص زبي
انا...متحترم نفسك ياعرص ايه مش حاسس ان هاجر كانت بتمصلك
علي.....احا بنت وسخه طب هي راحت فين
انا مشيتها
علي... احا ليه اعم ما كنت تسببها تكمل
انا....انت هتستعبط وامها
علي....اعم ما امها لبوه هي تانيه
انا....بقولك ايه اتخمد وخلي بالك لتجيلك تاني
مشيت وجه في دماغي اني اخد حبايه قبل مانا معرفش ليه
وبكدا جزء نهارده خلص وانا بحاول علي قد ما اقدر اطول جزء شويه لان فعلا كتابه بتاخد وقت وخصوصا اني بكتب من فون في موضوع متعب شويه
كان في واحد قالي اني كنت عامل قصه في أول محارم وبعدين انا خرجت من مسار محارم في انا هرد عليه هنا لاني ممكن انسا ارد عليه في تعليقات بص اولا قصه دي مش محارم بس لانها لو محارم بس في هتبقا مكشوفه اوي انيك عمتي وخالتي ومرات عمي والخ في قصه دي كل حاجه نيك محارم وعام وسحاق وممكن احط شيميل عادي دي لعبتي انا كمولف قصه اقدر اعمل ايه حاجه لو علي محارم في محارم جايه كتير بس صبر اتمنا اكون اقدرت اوضحلك

الجزء الرابع

طبعا بقالي حوالي اربع شهور مش بنزل بس طبعا متابع كل تعليقات وناس اللي مستنيا باقي الاجزاء بس من ضمن حاجات اللي خليتني أبطل اكتب اني الأجزاء مش بتدمج بسرعه زي الاول يعني جزء تالت اندمج بعد حوالي يومين ودي حاجه بتخلي الواحد يمل أتمني أن دمج يبقا بسرعه زي الاول وباقي الأسباب اسباب شخصيه بس اديني رجعت اهو واحاول انتظم وطبعا بعتذر لو في اي أخطأ املايه لاني بكتب من علي فون في ممكن كلمه تتغير لوحدها ومخدش بالي يلا طولت عليكم شويه في مقدمه يلا بينا نبدا
وقفنا في جزء التالت لم شوفت هاجر بتمص زب علي و واجهتني بكل حاجه وعرفتني أنها عارفه كل حاجه و صحيت علي وعرفته وبعدين سيبته ومشيت دخلت خت حبابه فياجرا معرفش ايه اللي خلاني اخدها بس قولت اخدها وخلاص ودخلت نمت صحيت صاحي تسعه صبح ليقت كل صاحي وقاعد علي ترابيزه مستنيني عشان نفطر
علي...ما تخلص اعم ورانا جامعه
هاجر..بتغمزلي ما تكلم سوزي شوفها مجاتش ليه
اماني...يا قلبك الجناين
طلعت التليفون وسوزي قالت إنها يتحضر شنطه عشان سفر واجيبلها فطار ليها لو ينفع قولتلها ماشي وقفلت
اماني.. قلتلك ايه هانم
انا..يتحضر شنطه عشان سفر هفطر وأبقا اوديلها فطار
اماني...كمان هنشتغل دليفري ليها
انا..عادي يا خالتي هبقا اوديي انا
اماني ...لا هاجر اللي هتوديي
هاجر...ياااااااا ده انا اتاخرت اوي سلام سلام
علي..ايه ده طب استني اوصلك مينفعش برده
اماني...اه يا كلاب ماشي لم تجيولي
انا..بضحك خلاص يا موني اوديي انا
اماني...اه عشان تنكها صح
انا ..انيك ايه بس انا عندي شغل وهي عندها طياره
اماني..لا لا فيش كلام انا اللي هودي كل يلا وانا هروح احضر صنيه
علي وهاجر في العربيه
علي..مكملتش مص ليه امبارح
هاجر...مص امممممم لا اتلاقيك كنت بتحلم
علي ....بحلم ماشي
هاجر...اه بتحلم بس لو عايز مص من عنيا وراحت حطيت أيدها علي زبه
علي..بس يا ايوه احنا في شارع خليها بليل
هاجر...وهي يتعرض علي شفتها ماشي
انا..يلا يا موني هتاخر علي شغل
اماني..جيت اهو يلا بينا
نزلنا وواماني طلعت لسوزي وانا خت عربيه ومشيت اماني طلعت لسوزي وخبطت علي باب سوزي فتحت ليها وهي ملط واماني اول ما شفتها دخلت بسرعه وقفلت باب
اماني....انتي ازاي تفتحي باب كدا يا متناكه
سوزي.. واقفه مش فاهمه حاجه واماني عماله تكلمها راحت سوزي خدت صنيه منها ومسكت دماغها ومسكت شفايفها خدت في بوسه خليت أعصاب اماني ثابت خالص ومش قادره تقف راحت سوزي مسكتها خدت علي كنبها قلعتها ملط واماني مستسلما تمام وسوزي كانت قالعه جهزه نزلت علي ركبها ورفعت رجل اماني ونزلت لحس في كسها بطريقه تهيج واماني عماله توحوح خمس دقائق وكانت اماني مغرقه وش سوزي بشهوتها سوزي نيمتها علي ضهرها وطلعت فوقها وفضلت تلحس في وش اماني وشاورت ليها أنها تعمل زيها وتلحس وشها لحست اماني وش سوزي مع بوس وتقفيش مسكتها سوزي ودخلوا الاوضه ونيمتها علي سرير وخدو وضع المقص
انا وصلت للفرع وليقت عمي وصل
انا..عامل ايه عمي
عمي ..كويس يا حبيبي
انا ها مبسوط
عمي ..مبسوط بس برده معرفتش انا دوري ايه
انا بص عمي اعتبر ده مكانك لا هو مكانك فعلا و اتصرف في زي مانت عايز
عمي.. ماشي
ليقت رساله جيالي من سوزي بتقولي يلا تعالي نكني قبل ما اسافر وطبعا انا كنا واخد حبابه وعلي أخري
انا..طب عمي اروح انا عشان اوصل سوزي لمطار
عمي..ماشي بس متتاخرش
مشيت وجريت بعربيه عشان وقت وكمان كانت وحشاني اوي وصلت منطقه وفضلت ماشي تحت بيوت عشان خالتي لو بصه من شباك متشفنيش طلعت جري وفتحت باب وقلعت ملط علطول وسامع صوت آهات قولت اكيد مشغله فيلم بس استغربت لم ليقت صنيه زي ما هي وكمان ليقت عبايه بتاعت اماني علي الارض وهدوم داخليه دخلت اتسحبت برحه للاوضه ليقت اماني واخده وضع الدوج وسوزي لابسه زب صناعي ونازله فيها نيك وانا طبعا واقف مصدوم سوزي لمحتني شورلتي أن اسكت وادخل منغير صوت ومنظر خلا زبي يبقا مسطره دخلت وسوزي شورتلي اسكت خرجت وب صناعي ونزلت لحست كس اماني لحد ما جبتهم تاني ولسه اماني هتريح علي بطنها راحت اماني مسكتها وخليتها في وضع دوج وشورتلي ادخل زبي في كس اماني طبعا هي متعرفش اني بنكها اصلا طلعت علي سرير منغير ما أمسكها عشان سوزي كانت مسكها بس وانا بطلع سوزي اتحركت عشان اماني متحسش بحاجه دخلت زبي في كسها وكان كله سوائل واماني مغمضه عينها ومفكرني سوزي وطبعا انا كنت في قمه سعادتي لاني بقالي فتره منكتش جماعي راحت سوزي لفت وراحت مسكت وش اماني وبسرعه دخلت زبها في بوقها هنا اماني فاقت واتخضت ولفت بسرعه تشوف مين
اماني.....ع ع ع عمر
انا...بشورلي تهدا ورحت وخدها في بوسه عشان تطمن وسحبت ونيمتها علي ضهرها ودخلت زبي فيها وبقولها هو مش كان نفسك في مالكي بقا وراحت سوزي قعدت بكسها علي بوق اماني واماني علطول قفشت في طيزها ولحست كسها وانا وسوزي بنبوس بعض وبنيك اماني وحاجه اخر دلع وبعد خمس دقائق خليتهم ياخدوا وضع 69 وراحت لافف ومدخل زبي في كس سوزي اللي مهما لفيت ونكت عمرك ما هتلاقي أوسع من كس الأمريكي وبصراحه كسها كان وحشني سوزي بالحس كس اماني واماني بتلحس كس سوزي وانا بنيك سوزي ولو انت بتنيك اتنين مع بعض انصحك بوضع هيساعدك أنهم ينزلوا بسرعه وكمان تقدر عليهم عمال انيك في سوزي وتلات دقائق وكان سوزي مغرقه وش اماني اللي علطول سوزي سحبت نفسها ونزلت لحست وش اماني من شوتها وليقت اماني انبسطت اوي منها رحت نايم علي ضهري وسوزي طلعت فوق زبي واماني واقفه وراها تقفشلها في بزازها خمس دقائق واماني خدت مكانها بس خمس دقائق حسيت اني هجيب نزلت اماني وسوزي فهمت راحت خدت اماني بوس وتقفيش واتسحاقو شويه راحت خليتهم ياخدوا هما الاتنين وضع الدوج وجبت زب صناعي دخلت في كس اماني ورحت انيك سوزي لاني بصراحه كان نفسي فيها اكتر خصوصا اني اماني معايا علطول دخلت زبي في كس سوزي وشديت من شعرها انيكها شويه واشيل زب من كس اماني وأدخله في كس سوزي وهكذا ابدل معاهم ربع ساعه وكان خلاص انا جبت اخري وهما فرهدو شيلت زبي ووزب صناعي و وقفت بينهم وبديا علي كس كل واحده ادعك في لحد ما هما الاتنين نزلوا مع بعض اماني نامت علي وشها و سوزي نزلت بسرعه تمص زبي اللي اول ما دخل بوقها حبهم علطول وطلعنا احنا تلاته نمنا جنب بعض سوزي واماني حضنني وفي نفس الوقت مسكين ايد بعض عشره دقائق قمنا استحمنا ولبسنا عشان نلحق طياره
سوزي.. عمر ايدي زب ده لخالتك وقولها أنه هديه منها ليها وأنها هتاجي قريب اوي تاني
انا..اديته لاماني وقولتلها راحت اماني واخده سوزي بحضن وبوس وقفتهم ومشينا عشان طياره نزلنا اناني روحت وانا و سوزي رحنا مطار وقعدنا نتكلم في شغل وقالتلي أنها هي اللي هتاجي تمضي العقد وكان معاد طيارتها ساعه واحده ض....بس طبعا في امريكا ساعه كانت 7 صبح سبتها ومشيت ورجعت علي الفرع اللي بصراحه كان عجبني أنه شغال كويس وقدرت اعمله اسم في فتره قصيره وكنت خت معايا غدا ليا انا وعمي وكلنا وقعدنا نتكلم
في وقت سابق مع هاجر في مدرسه مع صاحبتها
هاجر..بس سيبك انت بت جامده اوي ونفسي فيها
منه.. هي من ناحيه جامده في هي جامده بس صعبه
هاجر.. احا يابت مفيش حاجه صعبه عليا
منه..يابت بت دماغها ناشفه اوي وممكن تعملنا فضيحه
هاجر...وحياتك لافي خلال اسبوعين لاهكون فاشخه كسها ولو محصلش لهعتزل
منه...هنشوف
هاجر مهم في مفاجاه ليكي
منه...ايه في ايه
هاجر.....خدي كدا شوفي فيديو ده
منه ....هاتي ايه ده احا مش دي ميس لبني احاااااااا انت وقعتها امتي يا وسخه
هاجر ....قولتلك مفيش حاجه صعبه عليا انا اللي يدخل دماغي لازم تاجي
منه....طب ايه كسها جامد اوي هندوقه امتي
هاجر....... هههههههه تدفعي كام
منه....دي يدفع فيها ملايين
هاجر....كله تحت كسك قصدي رجلك سبيني بس اظبطها
منه.. بس انا مش استنا كتير انت عارفه انها نفسي فيها من زمان
هاجر...متقلقش مش هطول
منه..ماشي يلا بقا عشان فسحه خلاص خلصت
في وقت سابق لم اماني سابتنا وطلعت وفاء فتحت باب وندهت علي اماني عشان تدخل تقعد معاها
وفاء...ايه خلاص سوزي مشيت
اماني...اه مشيت
وفاء....مالك شكلك تعبانه في حاجه ولا ايه
اماني..لا ده عشان صاحيه بدري بس
وفاء... امممممممم طيب تشربي ايه
اماني ..لا تسلمي
وفاء...لا لازم تشربي حاجه
اماني.. يابت هو انا ضيفه ما هو انا لو عايزه هقولك انا هطلع اطلع شنطه دي وانزلك
وفاء...باستغراب ماشي
اماني خارجه القطه بتاعت وفاء نطت علي الشنطه قطعتها الزب صناعي وقع منها اناني وقفت مكانها و وفاء مصدومه
وفاء سحبتها قاعدتها ومسكت زب..ايه ده يا اماني وجبتي منين
اماني..ااااااااا ده ده ده ده
وفاء..ما تقولي يا اماني جبتي منين
اماني من سوزي
وفاء...بت هو في حاجه حصلت بينكم
اماني..لا لا لا ده انا ليقته في صاله وتقريبا نسيته وخته من وراها وهي ماشيه مسالتش عليه
وفاء..ايوه بس ختي ليه
اماني .....عادي وفاء
وفاء...مفيش حاجه اسمها عادي انتي واخده ليه ايه كسك حارقك يا ايوه
اماني بعياط..مانت عارفه انا محرومه بقالي قد ايه ومحدش حاسس بيا واكيد مش هجيب حد من شارع ينام معايا انت عمرك ما هتحسي بيا انت معاكي جوزك وحياتك تمام ومش محرومه لكن انا لا
وفاء... بتضحك جامد
اماني..انت بتتريقه عليا يا وفاء شكراا
وفاء...يا حبيبتي انا جوزي خلاص بخ من سنتين يعني حال من بعضه
اماني...بتمسح دموعها متخفيش مش هحسدك
وفاء..طب بصي كدا وراحت قلعت من تحت اهو هو لو كان بينك كنت سيبت كس كدا مليان شعر ولا كنت انضفه
اماني مبلمه في كسها ...خلاص صدقتك
وفاء.. بصي كمان عشان تصدقي وراحت قعدت بكسها علي زب ودخل بصعوبه اهو هو لو بينك كان زب دخل بصعوبه كدا
اماني.....خلاص يا وفاء صدقتك
وفاء... لا بقولك استني بقا عشان انت سخنتني وفضلت وفاء تنيك نفسها بزب صناع و اماني عامله نفسها مكسوفه ومخبيه وشها عشره دقائق و وفاء نطرت شهوتها و قامت خرجت وب من كسها مصيته وراحت اديته لاماني واديتها بوسه في شفتها وشكرتها واماني مستغربه أن وفاء بجرأة وشرمطه دي كلها
اماني...طيب انا هطلع بقا
وفاء...انا هسيبك عشان تلحقي تريحي نفسك بس لكن لينا قاعدة مع بعض طلعت اماني دخلت الاوضه خبت زب عشان هاجر متشوفوش ونامت من كتر تعب
ساعه جات خامسه وقولت لاعمي يمشي هو لو عايز وفعلا مشي هو وانا فضلت اظبط شويه حاجه لحد ساعه 12 وقفلنا وروحنا وطبعا طلعت علي بيتي وكان علي هناك
علي...انت جيت
انا...لا لسه في طريق
علي طب لم تاجي قولي
انا.. ده انت بضااان
علي... حبيبي
انا... بقولك ايه لم متناكه بتاعتك ولم تعوز تعمل حاجه اعملها هنا مش عايزين فضائح مع خالتك
علي..طب بمناسبه خالتك مش هندوق كسها
انا...انت وحظك بس خليك مع بنتها دلوقتي
علي....طب بقولك ايه ما تجبلنا احلام تروق كدا
انا..ماشي هظبط كدا واكلمها وكلنا ودخلنا نمنا
في أمريكا سوزي وصلت دخلت فيلا فاخمه بتاعتها ليقت بنتها لوسي قالعه مالط وتحتها صحبتها قالعه برده خمس دقائق وهي وقفه
سوزي...ايه قدمكم كتير
لوسي..بفرحه مااااامي وحضنتها وحشتني اوي (طبعا كلام بالانجليزيه بس نكتب بمصري العاميه عشان تبقا سهله)
سوزي..بتضرب علي طيزها وانت كمان ايه خلصتو ولا لسه
لوسي..اه من بدري بس كنا في حضن بعض
سوزي..ايه سارا انت لسه بتتكسفي مني
سارا..لا بس سيبكم تسلم علي بعض
سوزي طب تعالي سلمي
راحت سارا سلمت علي سوزي وحضنتها
سارا.. طيب هلبس واسيبكم مع بعض بقا
لوسي..هستناكي بكره
سارا لبست وراحت باست لوسي حاضر
لوسي..ها عملتي ايه
سوزي..لا كله تمام وكمان هنمضي عقد مع عمر
لوسي..عقد ايه
سوزي.. عقد شراكه وشرحت لها كل حاجه
لوسي...يعني واثقه من صفقه دي
سوزي .. طبعا
لوسي..بصراحه كدا ده رغبتك ولا تحت تأثير نيك
سوزي بضحك.لا رغبتي وكفايه كلام في شغل
لوسي ..اممممم ماشي بس ظاهر كدا كانت نيكه عمر
سوزي...تعالي هحكيلك وحطيت كل حاجه وعن اماني
لوسي...واو يا بختك يا مامي بجد
سوزي...تحبي تاجي معايا مره جايه
لوسي بدون تردد بتأكيد
سوزي خلاص سفريه جايه هاخدك معايا
لوسي..باست امها في شفتيها شكرا اوي يا مامي
سوزي يلا انا هطلع بقا عشان هنام تعبانه
لوسي طب خدني انام في حضنك
طلعو الاوضه وسوزي قلعت ملط ودخلوا تحت لحاف سوزي واخده لوسي في حضنها
لوسي..مش ناسيه حاجه
سوزي..بضحك لا فاكره ولا حطيت أيدها علي كسها وحضنتها جامد اوي وراحو في نوم
تاني يوم سوزي صحيت علي لوسي وهي بتلحس كسها
سوزي..ههههه يابت مش هتبطلي حركه
لوسي..اعمل ايه ما ده منبه بتاعتك
سوزي..ماشي يلا بقا عشان الحق اروح شركه
في مصر
عمر ما تاجي معايا انت اجازه نهارده
علي...هخلص مع هاجر واجيلك
عمر .ماشي بس اوعا تفتح بت يا علي
علي..انا شاكك أنها مفتوحه اصلا
عمر..حتي اوعا تقرب لكسها
علي حاضر يلا بقا عشان هي علي رنه وهتاجي م
عمر..ماشي متاخرش بس
نزلت راحت شغل كان عمي طبعا راح قبلي بكتير وعلي رن علي هاجر ترحله هاجر طلعت لعلي
علي..يلا عشان مفيش وقت
هاجر...طب يلا اقلع بسرعه ودخلوا الاوضه وقلعو وهاجر اقترحت علي علي أنهم يعملو حاجه جديد تربط علي وتطلع علي زبه علي كان رافض بس مع إصرارها وافق وبعد ما طلعت علي زبه بدقيقه نزلت من علي زبه وليست
علي انت بتعملي ايه
هاجر ماشيه
علي.. انت هتستعبطي ولا ايه
هاجر..مش انا يا علي اللي اترفض زي ما عملت امبارح
علي...انت عبيطه احنا كنا في شارع
هاجر...مهم أني اترفض
علي..بلاش يا هاجر معايا انا
هاجر سلام ومتخفش رابطه مش جامده هتعرف تفكها وخرجت روحت وعلي فك نفسه وعامل يشتم فيها وأنه مش هيعديها لبس وراح فرع وحكه كل حاجه ليا وفضلت اضحك عليه
علي.وحياتك ما هعديها وهندمها
عمر..ماشي اعم نركز في شغل بقا
علي.ماشي بس مش هسيبها برده
طارق كان روح بيت
وفاء..ايه اخبار شغل
طارق..فل ومرتب كمان فل فل
وفاء..طب ما بما أن كله فل فل ما تاجي نخلي ليلتنا فل
طارق..مانتي عارفه اني خلاص كبرت
وفاء..كبرت ايه بس انت لسه شباب راحت قلعت ملط وطلعت فوق سرير قلعت طارق ومسكت زبه كان شبه واقف نيمته علي ضهره يا دوب اول ما دخل في كسها جابهم
طارق..مش قولتلك انت غويه تحرجني وخلاص
وفاء..ولا أحرج ولا حاجه اقوم نستحما يلا
دخلو استحملو و وفاء طلعت لاماني
وفاء..بقولك ايه دخلني اوضه عايزه اجبهم
هاجر..دخلت عليهم هما ايه دول
اماني..لا حبيبتي دول شويه حاجات كانت شايلهم عندي تعالي يا وفاء خديهم
دخلو الاوضه وقفلو باب
اماني..انت عبيطه هتفضحني قدام بنت
وفاء..اعمل ايه ده انا لسه قاعده علي زبه حبهم
اماني....واطي صوتك بت تسمعنا
وفاء...بصي هاتي يلا عشان أنا مولعه
اماني...مش هينفع هنا بت هنا بصي انزلي واستحملي لحد صبح
وفاء..بقولك مولعه صبح ايه
اماني. قولتلك مش هينفع صبح تعالي لم ينزل شغل اول انزلك انا ولا هتكون في مدرسه بكره
وفاء...ماشي بس لو رجعتي في كلامك هزعل
اماني..ماشي بس يلا انت دلوقتي
وفاء..بقولك ايه مش همشي غير لم اشوف كسك
اماني...نعم لا طبعا
وفاء..لو مفهوش هقول لهاجر
اماني..انا عارفه انك مش هتسكتي غير لم اتفضح اهو وراحت قلعت و وريتها كسها
وفاء انت خالقه كسك لمين
اماني..لنفسي نضافه حلوه
وفاء...قربت عليها وراحت حطيت ايديها علي كسها ودخلت صباعها جو كسها
اماني بس بس يخربيت امشي بكره بكره يلا
خرجت وفاء ونزلت وعده يوم عادي وعلي صحي راح جامعه وهاجر نزلت مدرسه وعمي راح فرع
اماني سامعه صوت روعه علي باب
اماني ايوه جايه اهو فتحت باب ليقت وفاء دخلت قلعت علطول
اماني..ايه ده في ايه اهدي
وفاء..مولعه يا بت يلا
اماني..ماشي هجيبولك وجايه
وفاء قاعده علي كنبه بتلعب في كسها
اماني..خدي يا هايجه اهو
وفاء خديت الزب وبيقت بتنيك نفسها واماني قاعده بتتفرج عليها وبعد ربع ساعه اماني هاجت وقلعت وبيقت بتلعب في كسها وفاء خديت بلها نزلت زب وراحت نزلت علي كس اماني لحس اماني مسكت دماغها واندمجو هما الاتنين ودخلوا سحاق و وفاء كانت حالقه كسها
انا في شقه قاعد مش عارف اعمل ايه قولت اروح لخالتي انيكها واقعد معاها شويه لبست ونزلت ورحت لخالتي قولت افتح بمفتاح اللي معايا كانت مدهولي لم كانت بيان عندهم واخضها اول ما فتحت ليقت وفاء مثبته زب علي الارض وراكبه عليه و واماني من وراها ماسكه شفايفها بتبوسها و بتقفش في بزازها حسو بيا وانا واقف مصدوم وفاء لمت نفسها بسرعه ولبست ونزلت واماني عامله نفسها مخضوضه لحد ما وفاء نزلت وفضلت تضحك
انا...احا هو موضوع عجبك
اماني اعملها ايه هي اللي عايزه زب
انا. وهي عرفت ازاي اصلا
اماني..حكت لي اللي حصل هي عجبتك ولا ايه
انا..لا لا عادي
اماني..ما هو واضح علي زيك
انا..لا عادي هو كدا علطول
اماني..طب ايه مش عايز تريحه
انا ..لا لا انا جاي اقعد معاكي بس
اماني..ماشي يا عم مفيش اخبار عن سوزي
انا..ايه وحشتك
اماني.. بصراحه اوي
انا..جايه قريب
اماني...امتي
انا..لسه مش عارف
اماني..ماشي بس تظبط بقا ساعتها ليله حلوه مش زي مره فاتت
انا..اكيد طبعا قومي بقا اعمليلي قهوه
اماني...من عنيا يا قلبي
هاجر...في مدرسه
هاجر..نونا يا نونا يا نونا
نونا...نعم يا هاجر عايزه ايه
هاجر..تعالي عايزك
نونا...عايزه مني ايه سكتك غير سكتي
هاجر...علي فكره انا عايزه مصلحتك
نونا...مش عايزه حاجه وياريت تبعدي عني انت ومنه مش ناقصه قرف هي
هاجر..اخبار يحي وشقه المعادي ايه
نونا واقفه مصدومه ..يحي مين وشقه معادي ايه
هاجر...طب خدي كدا اتفرجي علي فيديو ده
نونا مصدومه...ايه ده ده ده متفبرك
هاجر.. بجد طيب انا اخلي يحي بقا يوزعه
نونا انت عايزين مني ايه
هاجر..قولتلك مصلحتك
نونا...مصلحه ايه
هاجر..تديني كسك
نونا...نعم ايه اللي بتقولي ده
هاجر...زي ما سمعتي وبعدين لم تحبي تتناكي تتناكي من حد ثقه مش عيل خول زي يحي باعك بميه جنيه
نونا............
هاجر...مترديش دلوقتي ومتخفيش مفيش نسخ تانيه ومنه عندها شقه وهنتاقبل فيها مستنيه رد منك بكره ها بكره مش بعده يلا امشي
منه...ايه مشيت ليه لسه مصممه
هاجر...جاهزي شقه بكره وجهزي كسك
منه بفرحه..الاتنين جاهزين ومن دلوقتي
هاجر....اصبري عشان تاخدي حاجه حلوه
علي....واخد منار وخارجين
علي...اتبسطي
منااار... جدا
وهتتبسطي اكتر في امريكا
منار..بجد هتوديني امريكا
علي..ايوه بجد بس مهم اهلك يوافقون
منار...لا هيوفقوا متقلقش
علي.خلاص بعد الامتحانات نسافر
منار.. اتنطيط من فرحه واديت بوسه في خده
علي..اهدي اهدي خلاص
منار...اهدي بس هتوديني ها ها
علي..خلاص بقا ويلا عشان فيلم هيبدا
دخلو فيلم وخرجوا لفو بعربيه شويه وروحو وانا كنت رحت فرع وعمي روح وسمعت صوت حد بيزعق خرجت اشوف في ايه ليقت عميلة معاها مشكله ختها مكتب عظمتها علي عصير وموضوع اتحل
انا...اتمنا يا مدام فاتن تكوني مشكلتك اتحلت
فاتن...تمام يا استاذ عمر كفايه مقابلتك جميله ليا
انا...ومعاكي اسبوع اي حاجه تاخدها مجاني
فاتن..لا لا موضوع مش مستاهل ده كله
انا...لا لا يستاهل انا يهمني راحتك
فاتن..متشكره جدا لذوقك انا همشي بقا
انا...تمام شرفتنا
مشيت فاتن وانا كملت شغل لحد معاد الإغلاق ومروح ليقت فاتن واقفه وعربيتها عطلانه وقفتلها
انا..مدام فاتن خير في ايه
فاتن...استاذ عمر اهلا مش عارفه عطلانه ومش عايزه تدوير
انا..طب افتحي كابوت كدا .....دي محتاجه ميكانيكي
فاتن..طب انا هلاقي ميكانيكي فين دلوقتي
انا ..طب عربيه كدا كدا مركونة في صف يعني مفيش اتفضلي اوصلك لحد
فاتن ايوه بس خايفه لتتسرق
انا..هيسرقها ازاي بصي في امن اهو هوصي عليها متقلقش
فاتن...انا متشكره جدا مش عارفه اقولك ايه بصراحه
انا...ولا حاجه اركبي وانا هروح اوصي الأمن
رحت للأمن و وصيته واديته فلوس
انا..ها اطمنت دلوقتي
فاتن..انا بس مش عايزه اتعبك
انا..مفيش اي تعب اوصلك فين
فاتن..انا ساكنه في.....
انا..ماشي أظن بقا نتعرف بقا
فاتن. اه طبعا انا فاتن الحلو صاحبه مكاتب الحلو ارمله
انا...عرفتها بنفسي وباني كنت عايش في امريكا بس انت مفكرتش في جواز ليه انت لسه صغير
فاتن بضحك...صغيره ايه انا عندي 52 سنه
انا...ضربت فرام مره واحده نعم ازاي ده
فاتن .اه و.... عندي 52
انا..وريني بطاقتك بضحك
فاتن بضحك.. بس كدا اهي
انا مصدومه...بس ازاي انت شكلك ميديش 30 سنه 30 ايه ميديش 25 اصلا
فاتن..انت هتحسد ولا ايه
انا...لا مش قصدي بس بجد انت ميبنش عليكي وزي القمر
فاتن.متشكره يا استاذ عمر
انا..لا استاذ ايه قولي يا عمر بس وانا هقولك يا فاتن
فاتن.. هههههه حاضر
وصلتها البيت وعزمتني علي مشروب وقلتها مره تانيه وخدنا ارقام بعض ومشيت روحت كلت ونمت
في أمريكا لوسي سوزي قاعدين ملط كالعاده
لوسي..مالك يا مامي حاسك متغيره في حاجه زعلتك
سوزي...ها لا لا فيش
لوسي...يا مامي قولي بقا
سوزي..بصراحه اماني وحشتني
لوسي...هي جميله اوي كدا
سوزي..اوي اوي يا لوسي
لوسي..طب ما تكلمها فيديو كول
سوزي..مانا ولا معايا رقم ولا ايميلها لا استني بنتها عندي علي فيس
لوسي طيب كلمها يلا
سوزي..بس فرق توقيت ممكن يكونو نايمين
لوسي..جربي اول
وبكدا جزء الرابع خالص ومستني رايكم ودعمكم انا عارف ان سكس فيها كتير بس ده طبيعي لانها قصه جنسيه لو عايزين جنس في اقل عرفوني برده وكل سنه وانتو طيبين مستني رايكم


الجزء الخامس

طبعا مبسوط من ردود الافعال بس حابب أوضح حاجه مهمه انا بكتب علي فون في اكيد من طبيعي اني ممكن في كلمه تتغيره بسبب كيبورد وكمان كتابه بتاخد وقت وانا عندي اشغال تانيه في اكيد مش هفضل أركز علي كل كلمه جربو تكتبون علي فون وانتو هتفهمو يلا نبدا
وقفنا مره فاتت لم لوسي قالت لسوزي تتصل علي بنت اماني
سوزي اتصلت علي هاجر اللي من اول رنه هاجر فتحت
هاجر.. ازيك وحشاني
سوزي..انت اكتر وماما عامله ايه
هاجر... بخير
سوزي..هي صاحبه اسلم عليها
هاجر لا نامت
سوزي ماشي دي لوسي بنتي
هاجر..ازيك لوسي اظاهر موضوع انكم تعدو منغير هدوم وراثه
لوسي..بضحك حريه حلو وكمان عشان نتحرك براحتنا
سوزي..جربي كدا تقعدي زينا وانت هتحبي موضوع
هاجر..ولا عايزين تشوفو جسمي
لوسي..ده نبقا سعداء الحظ
هاجر...ماشي بس مش دلوقتي عشان عندي مدرسه صبح
سوزي ..ماشي مع سلامه
لوسي..لسه زعلانه برده
سوزي كان نفسي اشوفها
لوسي.. ما تاخدي ايملها ولا رقمها من عمر
سوزي اه صح هبقا اسيبله رساله
لوسي..طب خلاص بقا روقي كدا
سوزي ..مفيش حاجه انا مبسوطه اهو
لوسي..راحت طلعت فوق امها خطفت بوسه من بوقها راحت سوزي قفشت كسها ونيمتها علي ضهرها في سرير وفضلت تدعك في كسها جامد ولو عامله تضحك وتقولها خلاص خلاص ومسسبتهش غير لم لوسي جابت شهوتها
سوزي عشان تحرمي..
لوسي.بضحك خلاص اخر مره وسوزي حضنتها ونامو
في مصر هاجر ومنه داخلين مدرسه
نونا..هاجر هاجر هاجر استنوا متدخلوش
منه...ليه
نونا...انا لازم اكون في بيت بعد مدرسه عايزين دلوقتي ولا لا
هاجر..مع أن محدش يتشرط علينا بس ماشي يلا بينا علي شقه
مشيو و وصلو شقه وطلعو
نونا يلا عشان نخلص وتنجز
منه..لا بقولك ايه لو موضوع غصب عنك امشي
هاجر..براحه يا منه تعالي يا نونا بصي موضوع مش غصب لو مش عايزه امشي ولو علي فيديو اهو مسحته
نونا..لا مش غصب وانا عايزه ده وراحت قلعت ملط
وصف جسم نونا بيضه بياض صافي شعرها اصفر بزازها عامله زي رمان كسها من جو وبرا احمر وجسمها متناسق
وصف منه.. سمراء بس كسها من جو احمر ومليانه شويه
نونا قلعت وقعدت علي كنبه هاجر ومنه قلعو منه وقلعت سيجاره حشيش وقضلو يشربوها هما تلاته نونا حشيش عمل مفعول معاها راحت نيمت هاجر علي ضهرها ونزلت علي كسها لحس وحشيش مش مخليها حاسه هي بتعمل ايه منه لفت ورا نونا اللي كانت في وضع دوج وهي بتلحس ونزلت في لحس وهاجر ماسكه بزاز نونا بترضعها خمس دقائق ونونا نطرت شهوتها في وش منه نونا من كتر حشيش ونزول شهوتها أعصابها ثابت خالص منه وهاجر شيلوها ودخلوا علي سرير هاجر طلعت زب صناعي ولبست ومنه قعدت علي وش نونا تلحس كسها هاجر بتنيك طيز نونا واللي باين من تعبيرات وش نونا الانبساط عشره دقائق علي نفس وضع لحد ما منه جابت شهوتها في بوق نونا اللي شربتهم كلهم قامت منه لبست زب مكان هاجر اللي خدت وضع دوج عشان منه تنكها ونزلت براسها تلحس كس نونا اللي عماله توحوح من متعه منه شغاله نيك في طيز هاجر نونا لفت نفسها وبيقت هي بتلحس كس هاجر ومنه بتنيك طيز هاجر وهاجر واقفه مش قادره من شهوه نيك ولحس واول ما هاجر نزلت شهوتها نامت علي وشها ومنه قلعت زب وطلعت جنب هاجر نونا راحت لبست زب ونطت علي طيز منه دخلتو فيها منه صوتت وهاجر بتضحك وبتقولها استحمل حشيش عامل مفعول معاها نونا نزله نيك في طيز منه وبتشتمها راحت هاجر لفت وراه نونا ونزلت تحت كسها وفضلت تلحس كسها لحد ما جبتهم اللي اول ما جبتهم نامت علي جنبها وزب خرج من طيز منه اللي كانت خلاص اتفشحت من نونا ونامو هما تلات جنب بعض
ساعه جات 12 نزلت وطلعت لوفاء اول ما شفتني وطيت رأسها ودخلت
انا..ايه هتفضلي ساكته كدا يا فوفو
وفاء...عايزني اقول ايه
انا ..انا مطلبتش منك تقولي حاجه وبعدين انا مش قفشتك مع واحد يعني دي مع ست زيك
وفاء بتبصلي...بس انا مش زي ما انت مفكر
انا..انا فاهم وعارف كل حاجه وبعدين انا ساعتها كنت هنزل بس انت اللي نزلتي
وفاء..اكيد كان لازم انزل
انا ..طب خلاص ولا كاني شوفت حاجه
وفاء..انا مش عارفه اودي وشي منك فين
انا..خلاص اقلع ملط وتشوفني ونبقا متعادلين
وفاء.. بتضحك..بس بقا
انا..متخفيش انا احلي من صناعي
وفاء.. اهو شوفت
انا..بهزر معاكي يا فوفي
وفاء ماشي تشرب ايه
انا...اي حاجه من ايدك حلوه دي
منه وهاجر ونونا
نونا بعد ما فاقت من حشيش ..هو ايه اللي حصل
هاجر حصل كل خير يا خبره
منه..طب ما طلعتي خبره اهو امال ليه رافض من اول
نونا..ما اكيد مش اي واحده أمارس معاها
هاجر...بس اللي حصل ده مجرد تسخين عشان اول مره بس لكن مرات جايه حاجه تانيه
نونا..لم نشوف
منه...طب يلا نامشي عشان خلاص معاد الإنصراف خلاص
هاجر يلا
وفاء راحت جابت حاجه ساعه وفضلت معاها لحد ساعه واحده نتكلم ونهزر اماني كلمتني وقالتلي تعالي معايا سوق رحت معاها كانت هاجر جات وعلي شافها وطلع وراها خبط علي بابا اول ما هاجر فتحت باب زاقها
هاجر..نعم عايز ايه
علي هتعرفي دلوقتي
راح قلع ملط وهاجر بتبصله بصه استفزاز راح مسكها وشيلها علي سرير وكتفها وقطع هدومها و خلها تمص زبه غصب عنها لحد ما وقف فتح رجلها وبيفرش كسها بزبه لحد ما جابت شهوتها رفع رجلها ودخلوا في طيزها بخشومه وبيضربها علي بزازها ويشتمها وهاجر عماله تقوله كفايه وهو مش سئل فيها ربع ساعه وكان علي خلاص هيجيب راح خرج زبه من طيزها وغرق جسمها راح اتشطف بسرعه ولبس
هاجر..فكني بقا
علي..اتاسفي اول.
هاجر..اسفه فكني بقا امي زمانها جايه
علي فكها ودخلت حمام استحمت وهي جو اماني جات وعلي فتحلها
اماني..اهلا بصيع هي هاجر ولا ايه
علي..اه جو في حمام
اماني..ماشي اقعد كل معانا بقا
علي.. اكيد ما انا جاي ليه
انا..طلعت لستي عشان بقالي كتير مشوفتهاش
ستي اسمها هند..اهلا بالواطي
انا لسه بس كدا
هند.. ياولد بقالك قد اي مش بتسال عليا
انا..معلش حقك عليا شغل بقا
هند...ماشي هعديها مرادي
انا..بزغزها ماشي يا وزه
هند . يا واد اتلم
طب انا هنزل بقا عشان شغل بقا
هند..هو انت لحقت تقعد معايا
انا..هيجيلك بكره
هند.. ماشي هستناك
فتحت باب وقفلت ليقت احلام في وشي كانت طالعه لستي
انا..اهلا اخيرا شوفناك
احلام..يعني انت اللي بتسال
انا... وحيات اللي بينا كنت لسه هكلمك
احلام...ما اللي بينا واقف اهو
انا..ما هو لو موقفش عشان يقف عشان مين
احلام..الاكساس كتير حوالك بس انت ركز
انا.. قصدك ايه
احلام ولا حاجه يلا بقا عشان عندي شغل
انا .ماشي بس لينا قاعده قريب
نزلت راحت شغل وانا بفكر في كلمه الاكساس حوليك بس انت ركز وافتكرت لم قالت أنها مارست مع بيت كله احا قصدها علي ستي واماني و وفاء وهاجر وفردوس و حنان احا ده شكلها هتحلو اوي وشكلها كدا هتبقا ايام كلها دلع وفضلت شغال ومفيش اي جديد حصل يذكر تاني يوم راحت لستي فضلت معاها وليقت سوزي بعتالي علي رقم اماني بعتهولها وقالتلي أنها مش هتقدر تاجي تمضي عقد وهتبعت حد وفعلا بعتت حد وعدا ست شهور مفهمش اي حاجه غير اني نسكت احلام انا وعلي وعلي بينك هاجر وانا بنيك اماني وهاجر مع شله بتاعته وسوزي واماني بقو بيكلمو بعض كاميرا ويمارسو واتعرفت علي لوسي علي اتخرجت من جامعه خلاص وبعد اسبوع من تخرج
علي..بقولك عمر انا مسافر امريكا اسبوعين كدا اغير جو وكمان أفسح زميلتي
عمر..تصدق اني كنت اكلمك برده عشان أنا كمان مسافر وهاخد اماني وهاجر
علي..احا انت ناوي علي ايه بظبط
عمر..ولا حاجه اعم سوزي عايزه تشوفهم فقولت اخدهم عادي
علي ماشي انا همشي في إجراءات سفر وجوازات ماشي
فات اسبوعين كان كله تمام وفهمت عمي واتفقت معاه علي كل حاجه قبل سافر بيوم رحت لوفاء اسلم عليها
وفاء هتوخشني يا واد مش كنت ختني معاكم
عمر..ما عشان اخدك لأن عمي يوافق واكيد هيرفض
وفاء... ماشي هقوم اعملك قهوه
انا..ياريت
قامت وفاء كانت لابسه طقم ترينج قفش علي جسمها خلي زبي ناررر راحت قائم وراها وخرجت زبي من بنطلون وراحت لازق فيها وزبي راشق بين فلقت طيزها كبيره
وفاء..اه ايه ده يا عمر
انا..ايه في ايه
وفاء..يعني مش عارف
انا..لا عرفني
وفاء راحت مسكت زبي بيدها ايه ده يا عمر ولفت وشها اول ما شافتو بلمت وبتبلع ريقها
انا..جو حر قولت اخوي
وفاء.. بتبلع ريقها وهواته خلاص
انا..لا لسه ورحت حكه في كسها وفاء اتخضيت من حركه
وفاء..كفايه يا عمر اللي بتعمله ده مينفعش
انا..ماشي رحت دخلته جو بنطلون و وفاء بتبصلي كأنها بتقولي انت بتعمل ايه كمل اللي بتعمله سيبتها وخرجت جبتلي القهوه شربتها وطلعت أسلم علي ستي ورحت شغل ظبط شويه حاجات ورحت وتأني يوم اتجمعنا وخدنا اوبر وطلعنا علي مطار هاجر واماني كانو مبسوطين لانهم اول مره يسافرو علي ومنار ماشين ومبسوطين مع بعض ركبنا الطياره وبعد 13 ساعه سفر وصلنا خدنا تاكسي وطلعنا علي بيتنا وطبعا كلهم كانو مبسوطين اوي طلبنا اكل وكلنا ونمنا من كتر تعب منار في اوضه وانا وعلي في اوضه و اماني وهاجر في اوضه
تاني يوم خت اماني لوحدها عشان نروح لسوزي اللي كنت عملها مفاجاه وعلي خد منار وهاجر يتفسحو اول ما وصلنا لسوزي وسوزي فتحت باب من مفاجاه مبقتش عارفه تعمل ايه راحت اماني واخدها بالحضن وراحو في بوسه طويله ومش راضين يسيبو بعض لوسي نازله من فوق اول ما شفتني جريت عليا ونطيت حضنتني وروحنا احنا كمان في بوسه لوسي اول ما شافت اماني قالتها انتي اماني صح لوسي كانت اتعلمت عربي بس مكسر شويه اماني قلتلها اه وجريت عليها حضنتها وراحو في بوسه
انا...طيب امشي انا ولا ايه
سوزي...اسفه يا حبيبي بس كانت وحشاني ورحنا في بوسه وطبعا كنت عامل حسابي و واخد حبابه
لوسي بتكلمني بالانجليزي.. هاجر مجتش ليه
انا..لوسي كانت معرفني كل حاجه وعلاقتها يهاجر.. هجيبها مره تانيه لوحدها
لوسي..طب تعالي انت وحشني اوي
انا..وانت كمان بس استني اشوف سوزي واماني وببص عليهم ليقتهم ملط وعاملين يبوسو بعض رحت قلعت انا كمان وخت لوسي علي الأوضه واماني وسوزي بيمارسو تحت ليقتهم منسجمين اوي مع بعض سسبتها دخلنا الاوضه لوسي قرفست علي ركبها ومسكت زبي نازله مص في وطبعا محترفه زي امها
واماني منيما سوزي علي ضهرها وبتلحس كسها خمس دقائق عدو راحت رافع لوسي وزاقتها علي سرير ونازل لحس في كسها وتقفيش في بزازها وبعد خمس دقائق رحت فاتح رجلها علي الاخر ومدخل زبي اللي اول ما دخل روحها اتسحبت ونايم فوقها ورفعتها علي ايدي وبيقت بنططها علي زبي ومشيت بيها وسندت علي حيطه وبنطط وبنبوس بعض عشره دقائق ليقنا سوزي واماني داخلين علينا وكل واحده كسها بينقط وبيضحو جم تحيتي نزلو لوسي نيموني علي ضهري واماني وسوزي مسكو زبي هما الاتنين وبدأ يمصو في بكل احترافيه ولوسي جات قعدت بكسها علي بوقي عشان الحسه وبعد خمس دقائق اماني خدت لوسي في بوسه وتقفيش وسوزي ركبت فوق زبي اللي كان غرقان سوائل وزبي كان بيتزحلق بسهولة واماني ماسكه بزاز لوسي فاشخه تقفيش ورضاعه وانا فاشخ كس سوزي ٥ دقائق ولوسي جابت اماني تقعد مكان امها علي زبي ولوسي ماسكه بزازها رضاعه وسوزي بتبوسها وانا عمال اروع في كسها واماني جسمها سايب خالص عده خمس دقائق وسوزي قامت جابت زب صناعي ولبسته وخليت لوسي واماني ياخدوا وضع الدوج وانا رحت عند لوسي وسوزي لاماني نزلنا تلحس اكساسهم اول وبعدين قمنا ننكهم انا انيك لوسي وسوزي بتنيك اماني خمس دقائق ولوسي كانت فرهدت ونامت علي بطنها لفتها علي ضهرها وخليت اماني تطلع فوقها ونزلوا في بوسه واكساسهم فوق بعض وبيقت بزبي افرش علي اكساسهم وبيقت بنيك في كس دي واطلعه وأدخله في كس دي حسيت ب اني قربت خلاص رحت خليتهم هما تلاته ياخدوا وضع الدوج لوسي علي شمال وسوزي في نص واماني يمين وبيقت انيك كل واحده دقيقه وادخل علي تانيه بعد سبعه دقائق رحت دخلت زبي في سوزي وبيقت بنكها وكل ايد بتلعب في كس لوسي واماني دقيقتين وكانو تلاته اكساسهم غرقانه وانا كنت خلاص جبت اخري جبتهم تحت زبي فضلو يمصو لحد ما نطرتهم علي وشهم هما تلاته اللي فضلو يلحسو وش بعض وطلعنا فوق سرير نريح
علي و منار وهاجر في بيت
علي..يلا عشان اخرجكم
منار وهاجر احنا جاهزين يلا
علي..تحبو ترحو فين
منار..اي مكان مهم نخرج
هاجر..انا عايزه اكل
علي..ماشي نروح نأكل وبعدين ندخل سينما
منار..قشطه
هاجر..طب يلا بقا
خرجوا ركبو العربيه ومشو وهما في طريق
منار .ايه ده هي بنات ازاي ماشيه كدا
علي . موضوع هنا عادي
منار..ايوه بس دول يعتبرو ملط
هاجر..ده انا سمعت كمان أن في شاطئ عراه
علي..اه ده كتير
منار...احيه
علي..هنا كل واحد حر في حياته غير في مصر أو دول عربيه في عموم
منار..انا عارفه بس مكنتش متخيله لدرجادي
هاجر..طب بصي الاتنين دول
منار...احييييييه ايه ده دول بسبوسة بعض عادي كدا في شارع
علي... هههههههه لسه في حاجات تانيه
منار...بضحك لا رجعني مصر تاني
ضحكوا كلهم وراحو كلو وكملو خروجه
في بيت سوزي
لوسي...سوزي واماني شكلهم حبو بعض اوي
انا... فعلا
اماني ...بتبوس سوزي دي حياتي كلها
ترجمت لسوزي وراحت بايسها بوسه طويله
لوسي بتلعب في زبي ..مش وحشتك طيزي
انا..بصراحه وحشني اوي
راحت طلعت بطيزها وقعد علي زبي وسوزي واماني منسجمين مع بعض ربع ساعه كنت جبتهم جو طيزها وسوزي واماني كانو مغرقين بعض قمنا استحمنا ولبسنا ونزلنا تحت كلنا ورجعنا بيت وطبعا سوزي مكنتش عايزه تسيبنا نروح بس قولتلها هناجي تاني وكمان يومين هجيب هاجر وجاي ومشينا
في مصر في بيت جدتي هند
هند بتلبس الاندر...بس مالك نهارده هايجه ليه كدا
احلام..مفيش كنتي وحشاني يا لبوتي
هند..لا لا لا موضوع في راجل
احلام...ياريت وهو فين راجل ده
هند...قوليلي يا احلام انت ايه اللي بينك وبين عمر
احلام..بقلق هيكون بينا ايه بروح انضف شاي
هند...بلاش لف ودوران انا سمعتكم لم كنتي معاه علي سلام
احلام ولا حاجه ده كان بيتفق علي معاد تنضيف
هند قفشتها من كسها لو مقولتش حقيقه همنعك عنه بطريقتي
احلام..خلاص خلاص هقول وحكيت كل حاجه ليها
هند...يا بنت وسخه الاتنين مره واحده
احلام..اه بس علي جه صدفه
هند...مهم يكونو كيفوكي
احلام....طبعا دول يكيفو بلد وخصوصا عمر زبه فظيع
هند...طب براحه علي واد
احلام..ده هو اللي براحه عليا وبعدين ده كل فين وفين لم نتاقبل تحبي تشوفي زبه
هند..بتردد وماله
احلام..طلعت فون وكانت منصوره صوره وهي بتمص زبي
هند...مبلمه وعينيها لمعت لا ليك حق
احلام إسهاما عنيك لمعت ليه نفسك في
هند . . بس يا بت انت بتقولي ايه انا جدته
احلام..صدقني لو مجربتوش هتندمي
هند.. حتي لو انا وافقت هيحصل ازاي
احلام..قولي انت اه بس وملكش دعوه
هند..بعد تفكير ماشي هيحصل ازاي بقا
احلام ...بصي يا لبوه اول ما يرجع من سفر هتعملي......(هنعرف مع الاحداث في الأجزاء الجايه )
هند..اايوه بس
احلام..منغير بس لم زبه يفشخك هتشكرني
هند...ماشي لم نشوف اخرتها
احلام...ماشي هامشي انا بقا عشان اتاخرت
هند..ماشي
في شقه فردوس قاعده مع حنان
فرودس خالتي تانيه عندها ٣٢ سنه مجوزه وجوزها في كويت بياجي كل سنه وعندها بنتها مي ١٠ سنين
حنان...عمتي اخت طارق عندها 51سنه مطلقه من 10 سنين بسبب خلفات كتير ومعاها بنت 22 سنه اسمها سميه مخطوبه
فردوس...يعني انت مش معتبرني اختك
حنان..لا طبعا انت اكتر من اختي بس انا مش بحكيلك عشان تديني فلوس
فردوس..بطلي عبط يا حنان دي فلوسك وانت ياما وقفتي معايا دول ميجوش حاجه جنب وقفتك معايا
حنان..معلش ريحني انا بفضفض بس
فردوس...و....لو مختهمش ما اعرفك تاني
حنان...هاتي يا فردوس خلاص
فردوس ايوه كدا
حنان..تسلمي ومتحرمش منك
فردوس ولا منك يا موزتي
في أمريكا علي وهاجر ومنار داخلين بيت
اماني...اتاخرتو ليه كدا
علي...كانو عايزين يلفو
هاجر...مكان هنا جامد اوي يا ماما هو انتو رحتو فين
اماني..بتوتر هو انا اعرف حاجه اسالي عمر
انا..لفينا وكلنا وجينا
منار..طيب انا هطلع بقا اغير
هاجر...خدني معاكي نجرب لبس
منار..تعالي يلا
علي..طب انا كمان اطلع اغير
طلعو غير
منار...بس انت ذوقك في الاندرات حلو اوي
هاجر...تسلمي جربي يلا الاندر ده
منار..ايوه بس ده فتله
هاجر..بضحك وماله
راحت من وراها قلعتها الاندر ومنار واقفه مكسوفه ولبستها الاندر فتله
هاجر...واوووووووووو ايه جمال ده انا كدا أضعف
منار بكسوف...مرسيي طب انت مش هتقاسي
هاجر اكيد اهو قلعت ولبسه اندر كان فتله برده و واقفه قدام مرايا بتهز طيزها و منار واقفه بتضحك
هاجر... جربها كدا
منار كانت مكسوفه لأن طيزها أكبر بس مع إصرار هاجر جربت وكانت مغريه بنسبه لهاحر اللي ضربتها علي طيزها
منار..اه ايه ده
هاجر...بهزر يا بت
منار..طب يلا نلبس بقا
هاجر..يلا
انا واماني تحت
انا..هو انت ايه حكايتك مع سوزي
اماني حكايه ايه ولا حاجه
انا..دي لو جوزك مش هتحبيها كدا
اماني...عادي حبيتها وبتفهمني
انا...ماشي يا لبوه
اماني. احترم نفسك احنا مش لوحدنا
انا...براحتي متخلينش انيك قدامهم
اماني.بس بدل ما هاجر اسمعك
انا .. تحبي انكها هي كمان
اماني....بس يا عمر
انا طب بذمتك مش حسيتي بمتعه مع سوزي وبنتها وتجربه جديده
اماني...عمر انت عايزني اوفق انك تنيك بنتي
انا ...علي اقل نبقا براحتنا وانا مش غريب يعني
اماني.. بسكوت بس يا عمر
انا ط.. طب بذمتك مش فكره حلوه
اماني..حتي لو حلوه انا مستحيل اوافق
انا..بس انا واثق أن بنتك هتوافق
اماني..ليه شايفها شرموطه
انا..لا بس انا واثق من كلامي
اماني..وانا الثقه انك هترفض
انا تحبي تراهني
اماني....لا
انا..تبقي مش واثقه
اماني...طب انا موافق ولو رفضت مش هتلمسني تاني
انا....موافق ولو وافقت تعملي اي حاجه اقولك عليها بدون نقاش
اماني....بصتلي اوي ماشي
انا...ماشي نهارده بليل هدخل عليكم ومهما حصل اعملي نفسك نائمه
اماني حاسه انها ورطتها نفسها وبنتها ..ماشي
هاجر وعلي ومنار نزلو وكلنا وسهرنا وكل واحد دخل اوضه بتاعته عشره وكنت داخل اوضه اماني وهاجر
هاجر..عمر ايه في حاجه
انا...بشاولها تسكت وراحت قالع بنطلون وطالع علي سرير افرش كس اماني
هاجر..انت بتعمل يا عمر متنساش اني موجوده
انا...متخفيش انا حطيتلها منوم في العصير
هاجر... امممممممم عشان كدا مش خايف
انا..من امتي وانا بخاف طب اقولك علي حاجه اول نيكه انكهلك هتكون قدام امك ايه رايك بقا
هاجر... هههههههه ده انت بتترعب منها
انا.....بنيك اماني طب وحيات امك ما هطولي زبي في طيزك غير قدام امك
هاجر..يعني هنقضها مص
في وقت ما سابق في ست شهور اللي فاتو قاعد في بيت لوحدي وهاجر جاتلي
انا ..خير يا هاجر
هاجر...خير اكيد
انا..ايوه يعني عايزه ايه
هاجر...من الاخر عايزه زبك
انا...انسي موضوع ده خالص كفايه عليك علي
هاجر...انا بحب زياده وعلي فكره سوزي حكيتلي علي كل حاجه وكمان لوسي بنتها يعني كل حاجه مكشوفه
انا...قولتلك انسي
هاجر...هو انت خايف لتجبهم بسرعه ولا اه
انا...اه خايف يلا امشي بقا
هاجر...قلعت ملط مش همشي ولو معملتش الي في دماغي هقولك انك اتهجمت عليا وهصوت
انا..انت اتجننتي
هاجر..من ساعه شوفت زبك وانا اتجنتت
انا...بقولك ايه مفيش نيك هو مص وبس عجبك عجبك مش عجبك امشي
هاجر...ماشي نهارده مص وبكره نيك مش هتفرق
ومصت هاجر زبي وتكرار موضوع اكتر من مره هي تمص وانا افرش كسها وطيزها منغير نيك
في وقت حالي
انا...قولتلك اول نيكه هتكون قدام امك
هاجر انت متاكد من منوم بتاعك ده بدل ما تصحا
انا...دي معاكي لصبح
هاجر...طب كويس وراحت قلعت ملط وطلعت جنبي علي سرير
انا...هتعملي انا عايز انيك لم اخلص ابقي تعالي مصي
هاجر...ماشي بس انا هعمل حاجه كان نفسي فيها من زمان
انا ..حاجه ايه دي
هاجر...نزلت تحت زبي وكس امها وطلعت لساني تلحس كسها كنت عارف ان اماني هتتخض لحقتها وكتمت بوقها عشره وانا بنيك اماني في نفس وضع وهاجر بتلحس زبي مع كس امها لحد ما امها جبتهم وهاجر خدتهم كلهم
انا....يلا يا لبوه دورك تعالي مصي يا عشان اجبهم
هاجر...يلا ونزلت علي ركبهم مسكت زبي وبيقت بتلحسه وتمص بضاني وادخل زبي في بوقها للاخر لحد ما جبتهم في بوقها
انا.....عجبك كسمك
هاجر... نفسي في من زمان
انا...قريب هخليكي تمصي وتعملي في كل اللي انت عايزها
هاجر...دي ممكن تقتلني فيها
انا....ملكش دعوه انت انا هتصرف مهم استعدي عشان طيزك هتنول رضا قريبا وسيبتها ودخلت نمت
تاني يوم خت هاجر واماني افسحهم وسيبت منار مع علي
علي..دخل علي منار الاوضه منغير ما يخبط وكانت بتغير واقفه بالاندر بس اول ما علي دخل ااتخضيت وعلي مبلم في جسمها
علي...انا انا كنت مفكر لابسه
منار....طيب طيب أخرج بقا
علي...ماشي بس متتاخرش
منار...ماشي أخرج بقا
انا وهاجر واماني في مطعم بنفطر
هاجر.. انا هقوم ادخل حمام
انا...ماشي هتلاقي علي شمال....انا ها ايه رايك في حصل
اماني....انا من امبارح مش مستوعبه
انا...يعني كسبت رهان
اماني...للاسف اه
انا.....اعمل حسابك في خلال تلات ايام وهتكونو انتو الاتنين تحت زبي
اماني....بس انا مش هقدر
انا ...انا مش هكررر كلامي بعد بكره تكوني جاهزه
اماني....ماشي يا عمر
في مصر في بيت فردوس
فردوس قاعده ملط وبتكلم جوزها وفاتحه كاميرا وبتلعب في كسها وجوزها جايب كاميرا علي زبه بيلعب في وفي عز انسجمهم مي دخلت الاوضه وأمها مش حاسه و واقفه بتتفرج علي امها وزب ابوها في كاميرا فات بتاع تلات دقائق مي لفت وبيقت قدام كس امها بس امها نائمه علي طرف سرير وبتنده علي امها وامها من الخضه وهيجانها نطرت شهوتها في وش مي وقفلت مكالمه بسرعه ومبقتش عارفه تعمل ايه اول حاجه خدتها غسلت وشها
فردوس معلش يا حبيبتي انا اسفه كنت عايزه اعمل حمام ومسكتش نفسي
مي...ايوه بس انا شوفت كل حاجه يا ماما مش لازم تكدبي عليا
فردوس.. شوفتي ايه
مي شوفتك وانت بتلعبي عندك من تحت و وبتكلمي حد و
فردوس بس اسكتي ده بابا وبعدين انت عرفني كلام ده منين ده انت عندك 10 سنين
مي...من نت يا ماما
فردوس...طب ملكش دعوه بحاجات دي واوعي تجيبي سيره لحد
مي..حاضر طب هو انا ممكن اعمل زي ما انت كنتي بتعمل
فردوس.. بزعيق شويه..لا دي حاجات لكبار بس
مي...مانا كبيره
فردوس...قولت لا ولو عرفت انك عملتي حاجه هضربك جرس باب رن يلا ادخلي جو ايوه جايه اهو
حنان.. ايه نائمه ولا ايه
فردوس.. لا لا تعالي صاحيه
حنان...مالكي في ايه
فردوس...لا مفيش حاجه
حنان...يا بت احكي
فردوس..صدقني مفيش
حنان...يابت انت وشك كله احمر وكانك مخضوضه من حاجه
فردوس.. سكتت شويه اصلا
حنان..اصلا بت حصلها حاجه
فردوس...لا لا بت بخير اصلا اللي حصل وحكتلها
حنان بتضحك....يخيبك مش قادره تمسكي نفسك لبليل طب كنتي قفلتي باب كويس
فردوس..انا سايبها نائمه وهي نومها تقيل معرفش ايه اللي صحها
حنان...اضحكي عليها بكلمتين دي طفله
فردوس....مانا كنت مفكرها كدا زيك طفله دي طلعت فاهمه كل حاجه
حنان...احيه ازاي
فردوس...زي ما بقولك حتي ليقتها بتقولي عايزه العب زيك
حنان...احيه مفعوصه دي يطلع منها كل ده
فردوس..انا قلقانه لتلعب من وريا وتفتحت نفسها
حنان.....دي تبقا مصيبه
فردوس...مش عارفه اتصرف ازاي
حنان..متخلهش لوحدها وحاولي تنامي معاها علطول
فردوس..هعمل كده
حنان...بضحك مهم ارتاحتي
فردوس.....ياختي وهي سبعه ونص بتريح دي مجرد تصبيره بس
حنان..هو انت مش حاسه بحاجه
فردوس..لا في ايه
حنان...انت مش لابسه
فردوس بتبص علي نفسها احيه هو انا فتحتلك ازاي كدا ده كويس أنك مش حد تاني هغير واجيلك
حنان...خدي بس اقعدي خلاص مانا شوفت كل حاجه خلاص
فردوس....طب اغير طيب
حنان...يا بت اقعدي بعدين انت محتاجه تستحمي اول استحمي وابقي البسي براحتك وبعدين انت كسك عمال ينقط امسحي
فردوس..مسكت منديل ومسحت كسها من خضه معرفتش اعمل حاجه خالص
حنان...ياستي عادي وبعدين دي بنتك عادي يعني انا هقوم اعمالنا شاي
فردوس خدني معاكي
حنان.تعالي وهما ماشين راحت حنان دخلت صباعها جو كس فردوس
فردوس...ياوليه اتلمي
حنان...أصله مغري بصراحه ههههههههه
فردوس...لا ده انا أقلق منك بقا
حنان.... هههههههه لا مش لدرجه
دخلو عملو شاي وكملو قعدتهم عادي
في أمريكا علي ومنار
منار نازله مكسوفه..هنروح فين نهارده
علي..انت عايزه تروحي فين
منار..اي مكان عادي
علي...تحبي تروحي بحر
منار...ياريت جو حر اوي بس انا مش جايبه مايو
علي....بسيطه نشتري واحد واحنا ماشين
منار...ماشي يلا
نزلو اشتروا مايو وطلعو علي شاطئ
علي..ايه ريك في مكان
منار..جميل اوي
علي..تعالي نشرب حاجه
منار..انا عايز اقعد اقدام بحر
علي..نطلب ونروح هناك طلبنا عصير وبعدنا روحنا قعدنا قدام بحر
منار.....ناس هنا متحرره اوي
علي..هما طبيعتهم كدا
منار...انا مكنتش متخيله لدرجه
علي...لا لدرجادي امال لو رحتي شاطئ عراه
منار...ايه لا طبعا مستحيل
علي...هناك بقا شرط عشان تدخلي لازم تقلعي
منار..دي قلة ادب
علي...طب يلا ننزل مياه
منار....ياريت يلا يكون عصير جه
في بيت سوزي
لوسي..ممكن طلب يا مامي
سوزي ....طبعا
لوسي.....بتلعب في بزاز امها.. عايزه هاجر تكون ليا لوحدي بكره
سوزي....انا عندي شغل كتير بكره في منغير اي حاجه هتكونو لوحدكم
لوسي...مرسي اوي يا مامي ومسكت شفايفها باستها
سوزي بضحك...اجلي بوس لبكره
لوسي...انتي مامتي حبيبتي ابوسك في أي وقت
سوزي...بضحك ماشي بس خلي بالك اوعا تفتحها من قدام
لوسي... حاضر يا مامي
منار وعلي في بحر بيلعبو ومبسوطين وعاملين يغرقو بعض بمياه وفي واحده معديه من وراء منار راحت حاسست علي كس منار اتخضيت بتبص جنبها ليقتها واحده وبتغمزلها
علي...مالك في ايه
منار...لا مفيش
علي.. ست دي عملتلك حاجه
منار..لا لا هتكون عملت ايه يعني
علي.من لجلجه كلامها فهم...طب يلا نطلع نريح شويه
منار...يلا انا كمان عايزه اروح
علي..نروح ليه لسه بدري
منار..تعالي نأكل في أي مكان أو نتمشا
علي..ماشي اللي انت عايزها
خرجوا ولبسو ومشيو خرجوا بره وروحو وانا وهاجر واماني كنا روحنا برده يوم عده ودخلنا نمنا تاني يوم صحينا بدري انا و هاجر قبلهم وختها وطلعت بيها علي لوسي اللي اول ما شفتها حضنو بعض
انا...امال سوزي فين
لوسي...في الشركه عندها شغل
انا ..طيب انا هرحله وهيفا ارجع اخدها
هاجر..ما تخليك معانا
انا..لا هسيبكم براحتكم
لوسي...ماشي
سيبتهم وخرجت وطلعت علي سوزي
لوسي..كان نفسي اشوفك اوي
هاجر..وانا كمان
لوسي..في مفاجاه حلوه ليكي
هاجر...بفرحه ايه هي
لوسي.. تعالي معايا فوق
طلعو فوق اول ما دخلو الاوضه هاجر ليقت 6 ازبار صناعيه اشكال وأحجام مختلفه و واحد هزاز
هاجر...واو ايه ده انا اول مره اشوف الأحجام دي
لوسي...عجبوكي
هاجر...جداا
لوسي...هنجربهم كلهم نهارده
هاجر...بس خلي بالك انا من خلف بس
لوسي متقلقيش
هاجر..مسكت دماغي لوسي ودخلوا في بوسه طويله وهاجر بتقلعها قميص نوم اللي مكنتش لابسه غيره لوسي زقت هاجر وزينتها علي سرير وقلعتها القميص والبرا اللي هجمت علي بزازها رضاعه وتقفيش وهاجر ماسكه جسمها تحسيس لوسي نزلت بلسانها لحس لحد بنطلونها قلعتولها ومكنتش لابسه اندر هاجر مسكت دماغها ولزقتها في كسها وفضلت تلحس في كسها خمس دقائق اتشنجت وجابت شهوتها هاجر جبت لوسي نيمتها علي ضهرها وفضلت تلحس وشها وسألتها إذا كانت مفتوحه من كسها ولا لا وقالتلها اه راحت هاجر جابت الزب الهزاز ودخلته جو كسها وشغلته علي اقل سرعه وهي عماله ترضع في بزاز لوسي ولوسي عماله تبعبص طيز هاجر خمس دقائق وخليت لوسي تاخد وضع الدوج وجابت زب صناعي ودخلته في طيز لوسي وشغلت الهزاز علي اعلي سرعه لوسي مستحملتش و وقعت علي وشها هاجر نطت وراها وفضلت تنيك طيزها بزب اقل من دقيقه لو مكنتش مستحمله وكانت مغرقه سرير لوسي شيلت زب هزاز وبتبص لهاجر راحت خدتها بالحضن انت جميله اوي يا هاجر وومسكتها في وضع دوج هاجر طبعا كانت عارفه اللي هيحصلها لوسي جابت زب ودخلته في طيزها و وطيت تلحس كسها وكل دقيقتين تحط زب اكبر في طيز هاجر لحد ما وصلت لأكبر حجم ومكنش داخل منو غير نصه وهاجر بتتألموفي نفس وقت مستمتعه عشره دقائق نيك في طيز هاجر
هاجر..شيلت زب كفايه كدا انا عايزكي انتي شويه ومسكتها ودخلوا في وضع 69 والاوضه تأملت صريخ واهات هاجر ماسكه كسها لحس ولوسي بتبعبصها وبتلحسلها لحد ما هما الاتنين نطرهم في وش بعض لفو نفسهم وحضنو بعض وريحو جسمهم
انا مع سوزي في شركه
انا..الو...ايوه اماني متقلقش هاجر معايا اه لا مش هتتاخر شويه وجايين اه ما هي نسيت فونها عندك ماشي
سوزي...هاجر مع لوسي
انا..اه سيبتهم مع بعض
سوزي..ما تخليها تبات معاها
انا...مينفعش عشان اماني
سوزي..طب ايه مش وحشتك
انا وحشتني اكيد بس احنا في شركه
سوزي..وماله مفهاش حاجه مش نفسك تنيك نيك مكاتب
انا...نفسي بس انا جيلك عشان شغل
سوزي ماشي في ايه بقا
انا..انا محتاج ضعف الاوردر بعض كدا
سوزي..ليه هو الاوردر مش بيكفي انت كل أسبوع ليك اوردر
انا ..انا خلاص هفتح فرع جديد
سوزي....بجد
انا..اه خلاص احنا بقا لينا اسم في سوق ولينا مكسب مكناش نتوقعه
سوزي...خلاص تمام وأول اوردر في فرع جديد هديه مني وكمان أرباحه كلها ليك
انا....بس ده كتير
سوزي جات قعدت علي حجري ...مفيش حاجه تكتر عليك يا حبيبي
انا...مسكت دماغها وبوستها وطلعت بزازها اقفش فيهم وانسجمنا وقفت وسوزي قعدت علي ركبها خرجت زبي تمصه وهي بتمصه باب خبط مره واحده وسكرتيره دخلت علينا خرجت زبي بسرعه من بوق سوزي وسوزي قامت عدلت هدومها
سكرتيره اسفه مكنتش اعرف
سوزي..تعالي عايزه ايه
سكرتيره.ورق ده لازم يتمضي دلوقتي
سوزي....وريني كدا ماشي تمام اتفضلي
سكرتيره..متشكره واسفه مره تانيه
انا...انا همشي بقا
سوزي..مش لم نخلص اللي بدأنا
انا هعوضلك بس لازم اجيب هاجر عشان امها
سوزي..ماشي بس متنساش تجيب اماني
انا ماشي يلا سلام
لوسي وهاجر لوسي قاعدة علي زب في كسها بتنطط عليه وهاجر قاعده قدامها علي زب بطيزها بيتنططو علي ومسكين شفايف مع تقطيع بوس و شويه تقفيش في بزاز بعض هاجر نامت فوقها وخرجوا الازبار وبقو بيحكو أكساس بعض خمس دقائق وكانو مغرقين بعض ومش قادرين يكملوا اي حاجه تانيه وقامو استحمو ولبسو وانا عديت علي هاجر وروحنا
وبكدا جزء خامس يكون خلص واتمنى يكون عجبكم ومتنسوش تقولو حابين نظام قصه كدا ولا حابين جنس فيها يكون قليل والي لقاء في جزء جديد



الجزء السادس

طبعا انا مبسوط من ردودو افعالكم وتشجيعكم ليا اني اكمل وأن قصه عجبتكم
بس حابب أوضح حاجه قصه مش محاارم بس هي شامله كله يعني متستغربش من اي حاجه تحصل وكان ليا طلب عندكم اي حد يقرأ قصه يسيب تعليق عشان عايز اعرف مين متابعين اكتر بنات ولا رجاله يلا مش عايز اطول عليكم في مقدمه يلا بينا نبدا
روحت البيت كانت ساعه اتنين
اماني ...انتو رحتو فين
هاجر...كنت عايز اشتري لبس
اماني...امال فين لبس
هاجر ...مفيش حاجه عجبتني
انا امال فين علي ومنار
اماني...خرجوا
انا...مرحتش معاهم ليه
اماني..عادي قولت اسيبهم براحتهم
انا...ماشي فطرتي
اماني..لا مستنياكم
انا...طيب حضري فطار لحد ما اغير
هاجر خدني معاك انا كمان اغير
انا..يلا واحنا طالعين علي سلم اعملي حسابك طيزك هتنول رضا بكره وانتي هتنولي كسمك
هاجر..انت واثق انها مش هتعمل مشكله
انا .. ملكش دعوه
هاجر ....طب ومنار هنعمل ايه معاها
انا...قولتلك ملكش دعوه بقا
هاجر...ماشي مستنيه علي نارررررر
علي ومنار قاعدين في كافيه
علي..بقولك ايه يا منار انا بحبك وعايز اتقدملك
منار..كانت بتشرب عصير من صدمه بخته علي وشه انت بتقول ايه
علي...لو مش موافقة خلاص انسي
منار..لا مش موافقه ايه انا مستنيه لحظه دي من ساعه ما شوفتك
علي...خلاص اول ما نرجع هناجي نتقدملك
منار....قامت وحضنته بحبك اوي يا علي
علي..وانا كمان بس عندي شرط
منار....ايه هو
علي هنعمل دخله علطول مفيش خطوبه
منار..موافقه بس انت معاك شقه يعني
علي...اه هنعيش في شقتي اللي في......... وبعد ما نفتح فرع هناخد شقه بره في مكان احسن
منار..موافقه مهم اكون معاك
علي...يعني اهلك مش هيمنعو
منار...مش عارفه بصراحه بس انتو ناس محترمه وليكم اسمكم في اكيد مش هيمانع من وضع موقت ده
علي...ماشي لم نشوف لم نرجع
منار...ماشي يا حبيبي
اماني...يلا عمر يلا يا هاجر
هاجر..حاضر يا ماما احنا علي سلم اهو
اماني.ايه ده كله بتغيرو
انا...انتي اللي جاهزتي الاكل بسرعه
اماني..ما انتو هنا اللي فطركم يعتبر جاهز
انا...طب يلا ولا هتفضل نتكلم بس
هاجر..انا هاكل لو عايزين ترغو انتو ارغو
اماني .....طول عمرك همك علي بطنك
هاجر....مفيش اهم منها
انا...كلي وانت ساكته يا بت
في مصر شقه حنان
حنان قاعده مع بنتها وخطيبها
حنان..معلش يابني انا عارفه اني كل شويه أجل فرح بس معلش استحملني شويه
سيد..بس انا حجزت قاعه خلاص ومينفعش الغي معاد ولو لغيت فلوس هتروح عليا وفرح كمان اسبوعين خلاص
سميه قاعده و وشها في الارض
حنان.. حاضر يابني
سميه حسيت أن أمها نفسها تكسرت وبيقت عاجزه
سميه..قلعت دبله اتفضل ياسيد اعتبر كل شي قسميه ونصيب و فلوس قاعه انا هرجعهم واعتبرهم انا استلفت
سيد..انت بتقول ايه يا سميه
سميه..بعد اذنك سيد انا داخله انام
سيد...طب بعد اذنك يا عمتي
حنان استنا بس يا سيد
فردوس..داخله ايه حنان في ايه
حنان..سميه فركشت
فردوس..يا مصيبتي ليه حصل ايه
حنان..مش عايزه تكسرني يا فردوس انا سبب كل شويه أجل فرح وناقصني حاجات كتير وفرح كمان اسبوعين
فردوس..انت ناقصك ايه يا حنان
حنان...غساله وبوتاجاز و اوضه ******* والنجف غير فستان فرح وكام طقم لبنت تفرح بيهم
فردوس..سكتت شويه طيب انا هتصرف
حنان..هتعملي ايه بس يا فردوس انا عايز علي اقل 30 الف ده لو كفو كمان
فردوس...ملكش دعوه قومي انت اعمليلي شاي وانا داخله لسميه
حنان..بتنهده ماشي يا فرودس
حنان قامت دخلت مطبخ و فردوس دخلت لسميه
حنان...عروستنا عامله ايه
سميه..كانت بتعيط اهلا طنط
فردوس..ايه ده انت بتعيط لا بقولك ايه انت فرحك في معاده
سميه... منين بس يا طنط انا مش عايزه أحرج ماما ولا اكسر اكتر من كدا
فردوس..ولا أحرج ولا حاجه فرحك في معاده وحاجتك اللي ناقصه هتكون موجوده قبل فرح كمان
سميه..ازاي بس يا طنط
فردوس...يووو. ما قولت ملكوش دعوه
سميه..معلش طنط كفايه لحد كدا انا مديونين ليك بفلوس كتير
فردوس...بس يا هبله ولا انت خايفه من ليله دخله دي شكه دبوس يا بت وبتزغزغه
سميه..بضحك متحرمش منك يا طنط
فردوس..وبعدين في طنط دي قولي يا دوسه يا بت
سميه حاضر وحضنتها
في أمريكا علي وعمر قبل ما ينامو
علي...بقولك يا عمر
انا..خير
علي..انا قرارات اتجوز
انا..بفرحه مين منار صح
علي..اه واتفقت معاها لم انزل مصر هنروح هنتدملها
انا .. وانا موافق وبلاش خطوبه نخليها جواز علطول
علي..اه مانا اتفقت علي كدا
انا...ماشي بص بكره عايزك تاخد منار وتروحو في اي حته ومتجوش غير لم ارن عليك
علي.. ليه انت ناوي علي ايه
انا...بص وحكتله علي كل حاجه
علي..احا لا انا كمان عايز انيك اماني زي ما انت هتنيك هاجر
انا..اعم اخليك تنيكها بس في مصر عشان منار متحسش بحاجه
علي.. ماشي لم نشوف
انا..يلا نام بقا عشان تصحا بدري وتاخد منار
علي.. ماشي
خت حبابه قبل ما انام عشان اول ما تصحا تكون مفعولها اشتغل ودخلت نمت
صحيت تاني يوم وعلي صحي وخد منار وخرجوا وانا دخلت لهاجر وفهمتها هتعمل ايه واماني كانت بتعمل فطار تحت قلعت ملط وزبي كان واقف وحبايه اشتغلت نزلت تحت لاماني
اماني..يخربيت البس بت تشوفك
انا..ما تشوفني ما كدا كدا هنكها معاكي
اماني..بلاش عمر بص طمال هتحافظ عليها نكها بس منغير وجودي
انا..في وجودك هيبقا احلي وعشان تتعلم منك كمان
اماني...طب خليها بعد فطار
انا..اخد نصيبي دلوقتي ونبقا نكمل بعد فطار هي لسه نائمه بكلمها وبقلعها هدومها لحد ما بيقت بالبرا بس سيبتها وقلعتها الاندر ومطبخ نظام البار الامركاني
اماني...طب نفطر اول ونخلي كله مع بعض
انا ببوسها من رقبتها وخليتها تسند علي رخامه ومدخل زبي في كسها اللي كان غرقان من الهيجان هاجر كانت مستخبيه علي سلم وشورتلها تنزل نزلت وقعدت علي كرسي اللي قدام مطبخ واماني عدلها جسمها وانا شغال نيك في كسها وكاتمه اهاتها
هاجر...ايه ماما ده انت قاعده ببرا ليه وانت عمر مالك واقف ليه كدا وعارين
محدش فينا رد رحت فاكك البرا بزازها نطرت لبرا وقمت قاقش فيهم هاجر عملت نفسها مصدومه
هاجر...ايه ده انتو بتعملوا ايه
روحت ساحب اماني بره مطبخ وبيقت بنكها قدام هاجر واماني ساحت خلاص
هاجر...ده انا هفضحكم
اماني فاجتنا راحت جابت هاجر تحت كسها وقلتها الحسي يا لبوه انا عارفه كل حاجه وطبعا الأمور بيقت اسهل هاجر نزلت تلحس كسها وانا واقف وراها بقفشلها و ببوسها هاجر نازله لحس خليت امها في دقيقتين كانت جبتهم هاجر قامت قلعت هدومها وبيقت ملط وختهم هما الاتنين علي سرير اماني نايمه علي ضهره وهاجر موكبه وانا بلحس خرم طيزها عشان ابدا نيك اماني شافتني وانا ادخل راحت جابت هاجر جنبها
اماني ..استنا...يا عمر اوعدني انك تحافظ عليها ومتجيش جنب كسها
انا....ببوسها متخفيش كله من طيزها ومش هقرب علي كسها غير بعد جواز
اماني..اطمنت راحت جابت هاجر في وضع الدوج وجات جنبي مسكت زبي تفت عليه وفضلت تدعك في مسكت زبي وكانت متوقعه أنه هيدخل بصعوبه لكنها اتفاجت بأنه دخل بسهوله وإن طيزها أوسع من كسها هي شخصيا و واقفه مصدومه ةشاورتلها أنه مش وقته دخلت زبي بيدها في طيز بنتها هاجر شدت امها طلعتها علي سرير ونزلت رضاعه في بزازها وانا بنكها وبدعك في كسها وعماله تصوت خمس دقائق وكانت منزلهم نمت علي ضهري وجبت اماني تقعد عليه وهاجر جات قاعدت علي وشي الحس كسها بيقت بنيك اماني و الحس كس هاجر وهما الاتنين شغالين فوق بوس وتقفيش وانسجمو جامد مع بعض وانا شغاله تحت فضلنا شويه علي وضع ده وبعدين بدلتهم في نفس وضع هاجر جات قعدت بطزها علي زبي و اماني مكاني هاجر اللي بصراحه طعم كس هاجر كان احلي بكتير تحس أنه عليه عسل سكر مكسرات وبعد عشر دقائق كانو هما الاتنين جايين اناني جابت عليا وهاجر جابت بس نطرتهم علي امها هاجر هما الاتنين نزلوا وكانو تعبو مش قادرين يتحركو ودي ميزه حبابه الامريكي جبت اماني علي طرف سرير نيمتها علي ضهرها وهاجر فوقها وافرش كس هاجر شويه وانيك كس اماني شويه أخرجه ادخله في طيز هاجر وبعد ربع ساعه حسيت اني هجيب نزلتهم علي ركبهم يمصو زبي لحد ما جبت علي بزازهم طلعنا علي سرير هاجر واماني بيبصو علي بعض
انا.......لا بقولكم ايه هي مش ناقصه خلاص كل حاجه بيقت علي مكشوف ومش عايزه كلام كتير
اماني..ماشي انا بس عايزه اعرف مين اللي بينها في طيزها
هاجر..انا هحكيلك موضوع...........
اماني....ده كل بيحصل وانا نايمه علي وداني
انا ....ما خلاص بقا قولت
اماني.....ماشي
انا..يلا نعمل واحد تاني
اماني .لا انا تعبت مش قادره
هاجر ..انا مفيش حيل
انا ماشي يلا نستحما
دخلنا نستحما هاجر موطيه بتغسل كسمها راحت جاي وراها ورازع زبي في طيزها صوتت و وقفت زنقتها في الحيطه وهاتك يا رزع عشره وأمها مش سأله فيها راحت جايبها وزانقها في الحايطه وموسع رجليها ومدخله في كسها ربع ساعه وكنت خلاص نزلو علطول علي ركبهم وشربو لبن كله
انا....بعد كدا لم اقول عايز انيك محدش يقول لا
هاجر واماني ...حاضر
استحمنا ونزلنا فطرنا ورنيت علي علي عشان لو عايز ياجي
قاعدين انا وهاجر واماني ليقت خالتي فردوس بعتالي رساله علي رقم مصري وبتقولي اكلمها فون في حاجه مهمه كلمتها
فردوس..عامل ايه يا حبيبي
انا.. بخير يا خالتي خير قلقتني حد حصله حاجه
فردوس..بصراحه عايزه منك طلب بس مكسوفه منك
انا..اطلبي يا خالتي اللي انتي عايزها
فردوس.. بص يا عمر وحكتالي علي موضوع عمتي وبنتها
انا...وانت ازاي يا عمتي محدش يبلغني بموضوع ده من بدري
فردوس...عمتك يا عمر نفسها عزيزه اوي
انا....هو فرح امتي
فردوس بعد اسبوعين
انا...ماشي يا عمتي انا بعد بكره هكون في مصر بس متعرفش حد
فردوس...انا متشكره اوي يا عمر انت هتعمل فيهم جميل عمرهم ما هينسو
انا ...ده مش جميل يا خالتي ده حقهم وانا ابويا كان موصني علي عمتي اكتر حد
فردوس...ابن اصول يا عمر
انا...يلا سلام دلوقتي عشان اظبط دنيا والحق طياره
قفلت مع معاها ليقت علي داخل
انا.. كويس انك جيت انا راجع مصر
اماني ...ليه عمر هي عمتك حصلها حاجه حكيت ليهم علي موضوع باختصار
كلهم طيب يا عمر احنا هناجي معاك ونبقا ناجي تاني
انا ماشي
كلمت شركه احجز تذكار ملقتش غير تلاته بس قولت لعلي انا هاخد هاجر وخالتك وانت ومنار ابقو كملو الاسبوع كدا وتعالي مهم قبل فرح تكون جيت
علي.. ماشي ابقي كلمتي لم توصل
كان فاضل علي طياره اربع ساعات طلعنا لمنا شنط واماني قالت عايزه تسلم علي سوزي طلعنا علي سوزي وكانت مفكره هنقضي ليله بس قولتلها أننا راجعين مصر في ظروف ولازم نرجع سوزي ولوسي زعلو اوي وخدو بعض بالاحضان مع شويه بوس انا . يلا يا جماعه هنتاخر مشينا وطلعنا علي مطار استنينا شويه وطلعنا طياره وصلنا تأتي يوم صبح دخلنا عماره كانو كلهم لسه نايمين وطلعنا محدش حس بينا وانا طلعت نمت مع اماني نمنا شويه صحيت هاجر واماني قولتلهم يلا عشان هنزل لبسنا ونزلنا منغير ما حد يحس بينا روحنا اشترينا جميع النواقص احدث حاجه وانضف حاجه وكمان جبنا حاجات زياده
وحملنا حاجه علي عربيه نص نقل ورحنا بيهم علي بيت طلعت علي عمتي
حنان..عمر حبيبي انت جيت امتي
انا.. لسه واصل صبح امال فين سميه
حنان .. جو اهي
انا... طيب ألبسو وحصاالوني علي تحت
حنان..ليه هنروح فين
انا مفيش عامل عزومه كدا
حنان.. ماشي عشره دقائق وهنكون تحت
نزلت تحت استنيتهم عشره دقائق ونزلوا
انا...سميه اتصلي علي خطيبك وخلي يحصلنا علي شقه
سميه ..ليه
انا انت مش شايفه عربيات اللي علي عزالك ولا ايه
سميه وحنان واقفين مصدومين عزال مين ده انا مش فاهمه حاجه
انا....بعدين هتفهمي يلا بقا بلاش نضيع وقت
اتصلوا علي سيد وطلعنا علي شقه طلعنا حاجه وطبعا وفاء وفردوس وستي كلهم جم معانا وطلعنا كلنا وروحنا دخلنا شقه حنان
حنان...ممكن افهم بقا ايه اللي بيحصل
انا.. دي نقطه سمسمه
حنان..نقطه تبقا بمنظر ده
انا....ملكش دعوه وبعدين دي فلوسكم
حنان ...عمر
انا...سلام يا عمتي انا عايز انام
حنان....ماشي يا عمر
طلعت علي خالتي فردوس..
فردوس تعالي يا مشرفني وخدتني بحضن
انا...امسكي دول يا خالتي
فرودس...ايه دول
انا... عايزك تنزلي بكره بقا تشتري هدوم لسميه وتاخديها تشترلي فستان ولو عوزتي فلوس كلمني اجيلك
فردوس... تسلم بطن اللي شالتك امال فين عمر
انا ... مكنش في تذاكر هياجي كمان يومين تلاته كدا
فردوس ...ماشي
انا .....يلا اطلع انا بقا انام
فردوس ....فين عند جدتك
انا ....لا خالتي اماني
فردوس....طب ما تنام هنا مانا خالتلك برده
انا...عادي يا دوسه مش هتفرق
فردوس...خلاص تبقا تبات هنا
انا.... طيب اطلع اجيب لبس واجيلك
فردوس مستنيك يا عمر
طلعت قبلت عمي سلمت عليه وقولته وفاء هتفهمو وانا لم اجي افهموا وسيبته وطلعت جبت غيار وطبعا موضوع كان في غيره من هاجر واماني وكانو هيطقو نزلت لفردوس
فرودس..عارف لو مكنتش جيت كنت زعلت منك بجد
انا...مقدرش علي زعلك يا دوسه اغير فين
فردوس اوضه بتاعتك اهي
دخلت غير لبست شورت وفانيله كات وخرجت
انا...امال فين مي
فردوس ...دخلت نامت
انا...ماشي انا هموت وانام
فردوس...ياواد اقعد هو انت بتاجي كل شويه
انا صدقني مش قادر
فردوس....ماشي بس انت بكره هتبات هنا كمان
انا حاضر يلا تصبحي علي خير دخلت نمت علطول من كتر تعب محستش بنفسي وزي اي حد زبي كان واقف وانا نايم ساعه 2 بليل فردوس دخله حمام عديت من قدام اوضه بتاعتي وباب كان مفتوح رايحه تقفل باب شافت زبي واقف واقفا تتفرج عليه بتبص جنبها ليقت مي واقفه بتتفرج علي زبي امها شديتها ودخلتها اوضتها ودخلت حمام رجعت تاني فتحت باب فضلت تنده عليا وانا كنت في سابع نومه وزبي عامل خيميه فردوس بيقت تقرب بتوتر وشهوتها اللي بتحركها فضلت تصحي فيا وتهزني وانا في سابع نومه شديت شورت بورا خرجت زبي وبيقت بتتامل في وعايزه تمصه بس متردده اتشجعت وحطيته في بوقها فضلت تمص في مكملتش دقيقه وكنت جايبهم في بوقها دخلت زبي جو شورت وجريت تفت لبني في حمام ودخلت نامت صحيت صبح وحاسس اني جبتهم بس مفيش اي لبن مركزتش وقولت يمكن اكون بحلم خرجت اتشطفت
انا...صباح الخير يا دوسه
فردوس....صباح الهنا يا قلبي انا
ازيك...يا مي
مي...كويسه
فردوس...انت هتنزل شغل نهارده
انا... اه عايز اريح عمي كمان شايل شغل لوحده بقاله كام يوم وفي ضغط
فردوس...ماشي بس انت بايت عندي نهارده
انا....ماشي بس متنسيش هدوم سميه
فردوس...متقلقش
انا....ماشي....اطلع انا بقا اغير عشان اروح شغل
فردوس..انت لحقت تفطر
انا ..ابقا اكمل في شغل
سيبتهم ومشيت وقولت افتح بنسخه اللي معايا لان اكيد اماني وهاجر نايمين من تعب دخلت شقه سمعت صوت آهات دخلت الأوضه بفتح باب ليقت هاجر واماني عاريينين وهاجر بتنطرهم في وش امها
انا...علي صبح كدا
اماني..بتقرب مني ما انت اللي سبتنا وخلعت امبارح
انا..ونهارده كمان
اماني..ليه هبات عندها نهارده
هاجر....احا هي هتاخدك منين ولا ايه
انا...لازم اعمل كدا عشان متشكش في حاجه يلا انا هلبس وانزل شغل
اماني..طب اقعد أفطر
انا..لا هفطر في شغل يلا سلام
لبست ونزلت ركبت عربيه ورحت شغل كان عمي هناك وكل اللي شغالين سلمو عليا
عمي...اتفضل يا عمر
انا..ايه ده
عمي .ده ايرادات ايام اللي فاتت
انا...شيل يا عم قولتلك ده مكانك مفيش كلام. ويلا روح انت وخدلك اربع ايام اجازه
عمي...لا لا اربع ايام ايه انا واخد علي شغل
انا طب روح انت وتعالي بكره
عمي ..يابني انا متعود عادي
انا..روح انت بس وانزل بكره
عمي .ماشي عايز حاجه
انا عايز سلامتك مع الف سلامه
ليقت الأمن بيقولي في واحده اسمها فاتن عايزه تقابلني قولتله دخلها
انا ... اهلا اهلا عامله ايه
فاتن..كويسه ايه كنت مختفي فين جيتلك كتير
انا...كنت مسافر امريكا كدا يومين مع العائلة
فاتن...اها ماشي انا لقيتك مش بتسال قولت اطمن
انا....تسلمي معلش كنت مشغول اوي
فاتن..ماشي بس بكره انت معزوم عندي علي غدا عندي في بيت انت عارفو طبعا
انا ..اه طبعا بس لو انت اللي هتطبخي هاجي
فاتن بضحك..متقلقش انا اللي عامله
انا...وانا هكون موجود في معاد
فاتن..ماشي امشي انا بقا
انا..انت لحقتي
فاتن...معلش عندي شغل كتير
انا ماشي بكره علي معادنا
فاتن...مستنياك
علي..ومنار في امريكا
منار....علي يا علي قوم بقا
علي بيشد الحاف من عليه وكان نايم ملط وزبه واقف.
منار....ايه ده يا حيوان انت ناسي اني معاك
علي ...مالك كلها كام يوم وهتبقي مراتي
منار...لم ابقي مراتك ابقا اعمل اللي انت عايزو يا حيوان
علي..بيقرب عليها وحضنها وزبه خبط فيها راحت ضربته بالقلم
منار فطار جاهز تحت يا حيوان
علي ...برغم أنه اضرب بس كان مبسوط من رده فعلها ولبس ونزل
منار...علي انا عايزه ارجع مصر
علي ...ليه
منار...زهقت وعايزه ارجع لو عايز انت اقعد احجزلي تذكر وخليك
علي...ايه اللي حصل بس
منار..معلش يا علي ريحني
علي . حاضر هحجز علي اول طياره
منار...ماشي
فطرو وعلي حجز تذاكرتين علي اول طياره
انا في مول ببص علي كاميرات لمحت بنت شغاله معايا بتخبي شيكولاته في بزازها طلبت الأمن وخليته يجيبها منغير ما يعرف
شهد....نعم يا استاذ يا عمر
انا..بدون فضائح كدا طلعي الحاجه اللي ختها
شهد..حاجه ايه مش فاهمه
انا ...لا فاهمه وطلعها بدل ما اطلعها انا
شهد..يا استاذ عمر انا فعلا قبل ما تخلص كلامها كنت مدخل أيدي جو صدرها ومطلع شيكولاته وشهد واقفه مصدومه من حركه
انا...مش كنتي طلعتي انتي احسن
شهد..بتعيط وا.....اول مره اعمل كدا انا مرتبي 2000 جنيه وانا مسئوله عن امي واختي صغيره وعن مصاريف بيت كله واختها كان نفسها فيها وهي غاليه عليا مكنتش عارفه اعمل
انا..حسيت فعلا انها مش بتكدب ...تقومي تسرقي تعالي قوليلي
شهد يعني حضرتك هتعملي ايه اكيد هتقولي اشتراها
انا....فكرت في كلامها ليقته صح ...طيب أخرجي انت كملي شغلك
شهد...بتمسح دموعها حاضر بعد اذنك
انا ..استني انت هتخرجي كدا
شهد ....بتبص ليقت فرده بزها خارجه بره دخلتها وهي بتمسح دموعها
انا حسيت اني غلط فيها جبت حد من مخزن وطلبت اعرف كميه شيكولاته اللي سرقتها في منها قد ليقت في كميه كبيره أمرت أن كل واحد شغال من أصغر واحد لأكبر واحد ياخد علبه منها ببلاش وبعد شويه شهد جاتلي
انا..خير يا شهد
شهد...انا اسفه انا غلطت ودي علبه انا مستحقهش
انا..اولا انا اللي اسف اني لمستك ثانيا انت زيك زي اي حد شغال هنا وخدها
شهد.. بس
انا منغير...بس قوليلي انت عندك كام سنه
شهد 22سنه
انا..احكيلي عن نفسك وعائلتك كدا
شهد عندي 22 ساكنه في .... قاعدين في شقه ايجار بابا متوفي وماما ست كبير وعندي اختي في خمسه ابتدائي
انا ..وانت معاكي ايه
شهد ... دبلوم تجاره
انا....طب حلو مخطوبه بقا
شهد...مخطوبه ايه بس مين اللي يقدر يخطب حد وراء مسئولية دي كلها
انا ..ماشي يا شهد وبعتذرلك مره تانيه عن اللي حصل
شهد ...بعد اذنك
انا ..اتفضلي
فات ساعات وليقت علي بعتلي بيقولي أنه هيركب طياره وجاي وقولتله ماشي
خلصت اليوم وروحت طلعت خبط علي فردوس مي فتحتلي سالتها فين ماما قالتلي مع سميه في الاوضه جو بفتح الأوضه بتاعتي ليقت سميه واقفه قدامي باندر فتله ومكنتش لسه لبست برا سميه صوتت وانا قفلت باب بسرعه قعد بره خمس دقائق وخرجوا عشان اقعدي موقف محرج
انا...ها حجزتو فستان
فردوس...اه
سميه....انا بجد يا عمر مش عارفه اقولك ايه
انا...بطلي هبل انا معملتش حاجه انت لو ناقصك حاجه قولي
سميه..لا لا لا هو انا كنت اتوقع اني يبقا عندي ده كله
انا طيب لو افتكرتي حاجه كلمني
سميه...حاضر يلا امشي انا بقا سلام يا دوسه
فردوس...سلام يا حبيبتي
فردوس بعد ما خرجت ...ايه عمر مش تخبط قبل ما تدخل بت كانت مكسوف تخرج
انا...وانا اعرف منين بعدين ما كنتو تقفلو باب بتربيس
فردوس..يلا حصل خير ثواني والاكل هيكون جاهز
انا ماشي وانا ندخل اغير ولا في حد تاني جو
فردوس..بضحك لا حول امان
دخلت غيرت وخرجت ليقته وليمه سمك و فسفور
انا...ايه ده كله يا دوسه هو انا جوزك
فردوس قصدك ايه يا وسخ
انا.بضحك ولا حاجه يا دوسه
قعدنا كلنا وجسمي سخن طبعا
فردوس تشرب شاي ولا عصير
انا...لا عصير
فردوس..طيب ادخل اوضه هتلاقي كوتشينه كدا طلعها نلعب علي سرير عندك اعقبال ما اعمل العصير
انا.....حاضر بس متتاخرش
فردوس...ماشي
دخلت الاوضه طلعت كوتشينه وظبطها وفردوس جات وشربت العصير عشره دقائق وحسين انا دماغي تقيله وعايز انام محستش بنفسي ونمت فردوس كانت شهوه مسيطره عليه وحاطتلي منوم في عصير لم كوتشينه وعدلتني واتاكدت أن مي نامت ورجعت قلعت القميص والاندر وبيقت ملط وخرجت زبي ونزلت في مص وتدعك في كسها لحد ما زبي بقا سيخ في بوقها وطلعت فوق زبي ومسكه بيدها وبتحك رأسه في كسها وكانت خايفه تدخله في كسها وفي وقت خايفه من مي لتصحا وتشوفها خمس دقائق وفردوس تعبت نيمت زبي علي بطني قعدت عليه لمسها وبيقت بتحك في عشره دقائق كنا انا وهي جيبنهم جابت منديل ومسحت زبي بسرعه وخرجت جري علي اوضتها صحيت صبح وشامم ريحه غريبه علي هدومي وشورت نازل وزبي بره استغربت لاني مش بنام كدا وبرده حاسس اني نزلتهم ومش فاهم في ايه ببص في الأرض ليقت اندر وشكي ليزيد اكتر رفعت الشورت خرجت من اوضه ليقت مي وبتقولي بكل خبث اندر ماما بيعمل ايه معاك معرفتش اقول ايه قولتلها لا ده نسبة امبارح لم كانت مع سميه
مي ببصه خبث..ماشي
انا هي.. ماما فين
مي..في مطبخ
انا...ماشي دخلتلها مطبخ صباح الخير يا دوسه
فردوس صباح خير يا حبيبي
انا...بقولك سميه تقريبا نسيت ده امبارح وبديها الاندر
فردوس...وشها احمر ويقلق اه ده سالتني عليه امبارح كويس انك ليقته بس متجبلش سيره عشان متتحرجش
انا...ببصلها اه طبعا متقلقيش
خرجت استحميت وغيرت وفطرت ونزلت جبت علي ومنار من مطار وصلت منار بعد رجعت بعلي
كانت ساعه داخله علي تلاته كلمت فاتن وقالتلي أنها مستنيني وكلمت عمي وقولتله يبقا يروح هو وانا اخلص مشوار وهروح روحت خبط علي باب فتحتلي قمر بمعني كلمه ميكاج بسيطه فستان قصير احمر فوق ركبه ومفتوح من صدر أول ما شوفتها
انا....ايه جمال ده و لبوس أيدها
فاتن بكسوف مرسي ادخل
انا..انا بصراحه مشتاق ادوق اكل ايدك
فاتن..بضحك اكل جاهز
انا...اوبا ايه ده ده انتي شكلك استاذه بقا
فاتن..طب مش تدوق اول
انا منغير ما ادوق اكل باين عليه
فاتن...طب دوق اول
انا..دوقت الاكل ...لا بصي بقا متكلمنيش غير لم اخلص اكل
فاتن..بضحك حاضر
كلنا وقمنا غسلنا أيدينا وعملنا نسكافيه
فاتن..اخبار شغل ايه
انا .تمام ده انا قربت افتح فرع جديد
فاتن..بجد فين
انا...لسه بدور علي مكان مناسب
فاتن..مكان موجود
انا....فين وبكام
فاتن ..فرع بتاعي اللي في أكتوبر كنت واخده مساحه كبيره بس خت نصها بس ونص التي فاضي واقف علي تظبيط بس
انا....عارضه في كام
فاتن...سيبك من فلوس دلوقتي شوفه اول وبعدين نتكلم في فلوس
انا .تمام بكره اجيلك فرع واكلمك
فاتن..ماشي هستناك
فضلنا نتكلم ونهزر شويه لحد ساعه سابعه واستاذنت ومشيت روحت فرع اول ما دخلت طلبت شهد
شهد ..نعم استاذ عمر
انا..اقعدي يا شهد...بصي انا عايزك تبقي تبع هايبر بتاعي
شهد..ايوه بس شركتي بقالي فتره فيها
انا..وانا محتاجك معايا ومرتب اعلي بكتير
شهد....ايوه بس
انا...مفيش بس ظبطي مع شركه وشوفهم هتسيبها من امتي وتعالي امضي عقد معايا
شهد...حاضر
انا..خدي سجلي رقمك
شهد..ليه
انا..عشان اعرف وصلتي لايه
شهد..حاضر اهو
انا..ماشي ده رقمي سجلي بقا
شهد ماشي بعد اذنك
شهد مشيت وانا كملت شغل وروحت طلعت عند علي
علي...بقولك عمر انا كلمت ابو منار وقولته أننا هنرحله بكره
انا..ماشي هكلم عمك عشان ياجي معانا
علي .ماشي
ودخلنا صحيت تاني كلمت عمي وعرفته وطلعت علي فاتن في الفرع اشوف محلات
انا...بصي هو انا كان نفسي في مساحه اكبر بس ده برده حلو مع شويه تظبيطات
فاتن...تمام ولو وقفت في حاجه انا ممكن اساعدك
انا...تمام عارضه بكام بقا
فاتن..بص هو مفروض ب......بس طبعا ده مش معاك انا ادهولك ب.....
انا...موافق يلا بينا نمضي العقود
فاتن..العقد مش جاهز هكلمك محامي يعملو وانت ابدا من دلوقتي لو عايز
انا ماشي تمام
فاتن يلا بقا تعالي اشرب حاجه في مكتب
انا..لا لا ده انا امشي بقا ورايا مشاغل يهبل
مشيت ورجعت وعمي رجع وخدنا بعضنا ورحنا لاهل منار واتفقنا أن فرح بعد اسبوعين يعني بعد فرح سميه باسبوع ورجعنا وعرفنا ناس وبيت كله زغاريط والاسبوع عدا وكنت مضيت العقد وبظبط فرع وسميه خلاص دخلت وامها كانت فرحانه بيها والأيام وخلاص مش باقي غير ساعتين علي فرح علي
وبكدا الجزء يكون خلص اتمنا يكون عجبكم وانتظروا الأجزاء جايه مع أحداث جديده الي لقاء


الجزء السابع

وقفنا الجزء اللي فات قبل فرح علي بساعتين علي خلص حلاقه وظبط نفسه وركب العربيه وانا الي كانت سائق طبعا وكنت ماجر عربيات لباقي العائله
وطلعنا علي الكوافير خدنا منار وطلعنا علي القاعه اللي كانت مليان ناس وقريبنا اللي جم من بلد معرفهمش طبعا بس انا قولت لعمي وخالتي يعزمو اللي في البلد وكان في مطربين وراقصه وكانت ليله في جميله وحسيت فيها بلمه العائله بعيد عن أي جنس وبعد رقص وهيصه الفرح خلص ومشينا وطلعنا علي بيت خلاص وقولت ابات عند اي حد في بيت تاني عشان ياخدو راحتهم علي بعد جواز قاعد في شقه لوحده غيري شقتنا راجع قصه من اول وهتفهم وصلنهم الشقه ووقفل الباب ودخلو الأوضه
علي...اخيرا بيقتي ليا
منار...انت متعرفش انا مستنيا اليوم ده ازاي
علي..بيبوس دماغها وبيحضنها بحبك
منار..بكسوف وانا كمان
علي...طب ايه بقا
منار...ايه
علي..مش هناكل
منار..بتضحك يلا نأكل
علي...مسك شفايفها وبياكل فيها
منار...بتذقه ايه علي مش قولت هتاكل
علي...مانا بأكل اهو
منار.. بكسوف ياسلام لا نأكل من ده الاول
علي...ماشي بس اقلعي فستان عشان ميتوسخش
منار..بتبصله لا لا مش مهم
علي...يابت هو انتي مكسوفه
منار...مانا لازم تكشف يعني اكيد
علي..طب ايه رايك أننا هناكل واحنا ملط
منار.. نعم لا طبعا
علي...بتكسري كلام جوزك من اولها
منار.. بس يا علي متهزرش
علي...مش بهزر واهو راح قلع ملط خالص
منار...ايه ده يا حيوان
علي...تاني تاني حيوان تاني وراح مسكها مزغزغها لحد ما قلعها فستان
منار... بكسوف استريحيت دلوقتي
علي..بيبص علي هدمها داخليه لا لسه
منار..انت بتبص علي ايه انسا
علي...يابت مانا شوفت كل حاجه في امريكا اقلعي ولا تحبي انزل انام تحت
منار...خلاص خلاص اهو وقلعت ملط وحاطه يد بتدري كسها ويد علي بزازها
علي...راح شال يدها وقالي كلي واكلني
منار...بكسوف وبدو يأكلو
انا...عند خالتي اماني اه يا ولاد وسخه مش بتشبعو
هاجر...ماسكه زبي بتلحسه من فوق بقا يشبع من جامد ده
اماني..بتدعك زبي حد يلاقي دلع وميتدلعش
تلفيوني رن وطلعت جدتي هند
انا...طب بس عشان امك بترن الو ايوه يا جدتي
هند..انت فين
انا..عند خالتي اماني
هند..طب اطلع بات معايا نهارده
انا..اماني طلعت قعدت بكسها علي زبي ..ماشي طلعلك سلام انزلي يا لبوه
اماني وهاجر انت رايح فين
انا..عايزني آيات معاها
هاجر سحبت شخره...هو في ايه كل يومين واحده تاخدك
انا بعصبية... بقولك ايه اتعدلي بدل ما امنع عنكم نيك خالص
اماني .وانا مالي طيب
انا هي مش بنتك
هاجر...انا مش قصدي علي فكره انا بهزر
انا ماشي يلا سلام
اماني...انت عتطلع كدا مش هتستنا لم ينام
انا ملكش دعوه لو فضل واقف اريحه في كسها
اماني...تبقا راجل لو عرفت تعملها
انا...متكبرهاش في دماغي وتخليني اعملها
اماني..بضحك طيب اطلع يا عنتيل
سبتيهم وطلعت لجدتي
علي.. ومنار
علي...كلنا وغسلنا ايدنا يلا بقا
منار.. ايوه عايز ايه يعني
علي..يعني مش عارفه
منار...بصت في الأرض وكسفت
علي..مسكها ونايمها علي ضهرها وبقا بيبوسها براحه ويلحس رقبتها ويده بتحسس علي جسمها اول ما أيده لمست كسها انتفضت وقامت
علي...مالك ابت في ايه
منار...لحد كدا وكفايه
علي.. يخربيتك انا جوزك يا بت
منار...برده كفايه
علي طب تعالي بس متخفيش ونيمها علي ضهرها ونزل علي كسها الابيض صغير منفوخ وبدأ ينفخ في براحه وبدأ يلحس كسها براحه اول ما حط لساني منار بتقوله انت بتعمل ايه مردش عليها وبدأ يحس أنها سخنت وجسمها بدأ يتلوي تحت فضل حوالي عشره لحس براحه عشان تحب موضوع لحد ما نطرتهم شهوتها في وشه اللي كانت بكميه كبيره وشكلها اول مره ليها
منار....انا انا انا اسفه مقدرتش امسك وخفت اقولك عايزه ادخل حمام تزعل
علي..يبتسم بس ده مش زي ما انت فاكره ده بيدا انك مبسوطه هو انت مش اتبسطي من اللي عملته
منار بكسوف اه اتبسط
علي...طلع وقف ومسك زبه طب يلا
منار..باستغراب يلا ايه
علي...اعملي زي مانا عملتلك
منار...ايوه بس انا يقرف
علي.....جربي بس هيعجبك وبعدين انا مقرفتش منك
منار..مسكت زبه وايدها بتترعش ومش عارفه تعمل ايه طلعت لسانها وبيقت بتحط لسانها وتشيلو علي لم جه لقاها كدا راح فتح بوقها ودخلو في بوقها لكن مع عدم خبرتها ومش فاهمه حاجه سنانها كانت بتعوره راح مخرج زبه ونيمها علي ضهرها وجبها علي طرف سرير ورفع رجليها وبدأ يحك زبه في كسها لحد ما زبه بقا سيخ رجعها شويه علي سرير وفتح رجلها وبدأ يدخل زبه في كسها مع اه خفيفه خارجه منها
منار..علي لا يا علي بيوجع
علي..معلش عشان اول مره بس
منار..باه مكتومه مش قادره يا علي طب نكمل بعدين
علي....خرج زبه وكله ددمم وبيبوسها مبروك
منار..كدا يا علي انت وجعتني اوي
علي..معلش هي اول مره كدا تعالي بقا عشان تتشطفي دخلو حمام وقعدها في بانيو وجاب مطهر وحمها وطهره وخرجوا
علي..يلا
منار...معلش يا علي انا فعلا مش قادره
علي .قصدي ننام وبكره هنعمل كل حاجه
منار..حضنته وباستو وخدو بعض بحضن ونامو
انا عند جدتي بخبط عليها فتحتلي
هند..خش يا واد بسرعه
انا..ايه في ايه ايه ده هو جدي رجع تاني ليه (لابسه قميص نوم احمر قصير )
هند....بس يا واد اتلم هو في ايه انت مش شايفني ست
انا ...لا طبعا ست وستات
هند...ايوه كدا
انا...بس عارفه لو قلعتي القميص هيبقا احلي
هند..بس يا وسخ
انا....بضحك ايه بضاعه راحت عليها
هند...لا يا وسخ بضاعه احسن من متناكتين اللي بتنكهم تحت
انا..كلمه نزلت عليا زي طلقه
هند...ايه سكت ليه
انا .قصدك علي مين
هند..هما فين غيرها اللي لسه طالع من عندهم و موقفين زبك
انا...طب وماله مش انا أوله من غريب
هند...تروح تنيك خالتك
انا ..لا ما هي مش خالتي ولا نسيتي
هند...مصدومه انت مين اللي قلك
انا مش مهم
هند...اكيد شرموطه اللي تحت
انا...هتكون طالعه شرموطه لحد غريب
هند..قصدك ايه يا وسخ
انا...ولا حاجه وبقلع بنطلون وشورت
هند...مفروض كدا انك بتغريني لم تورهولي وهو واقف
انا...بس هو واقف عليهم من وهو تحت لكن انت مشفتش منك حاجه عشان يقف عليك ولا ايه يا هنود
طبعا عايزين تعرفوا هند عرفت ازاي تعالو وركزوا
فلاش باك بعد نكت اماني اول مره تاني يوم قعدت مع احلام
احلام...ايه وسخه حصل
اماني...اوفففففف طلع معاكي حق يا احلام زبه جامد نيك
احلام...انا لو مش بعزك مكنتش اقولتلك
اماني..بتبسها من بقها تسلملي يا لبوتي
احلام...اهم حاجه تكفي عشان ميبصش بره
اماني...ما هو نكك وبص بره مهم عندي أنه يفضل معايا علطول مش مهم هينيك غيري ولا لا مهم انا
احلام..طب سلام دلوقتي عشان شرموطه كبير مستنيني
اماني ...طب براحه عليها يا لبوه
فلاش باك احلام وهند لم كنت في امريكا
احلام...بصي عايزك تعزمي كل شويه عندك وتحاولي كدا تغري
هند..ايو بس انا اكشف
احلام..بصي في حل واحد
هند...ايه هو بسرعه
احلام..بس اوعدني يبقا سر
هند...اوعدك اقولي بقا
احلام...عمر بينيك اماني
هند..بعصبيه الشرموطه متناكه ده انا هطلع كسمها
احلام...اصبري بس دي فرصتك
هند .فرصه ايه انا مش فاهمه
احلام ...بصي هخلي اماني لم يجيلي تديني رنه واقولك وانزلي اقفشهم وانت عليك باقي بقا
هند.بس برده مش هسيب وسخه دي
احلام...لم تدوقي زبه هتنسي كل حاجه
هند..لم تشوف اخرتها
فلاش باااااك بعد ما رجعنا من فرح سميه هند نزلت ومعاه نسخه من مفتاح شقه اماني نزلت وفتحت باب براحه دخله وسامعه صوت آهات وسايبين باب اوضه مفتوح عادي واقفه من بعيد بترقب وكانت مفاجاه ليها انا نايم علي ضهري واماني قعده بكسها علي زبي وهاجر قاعده علي وشي بلحسلها كسها كان هاجر صدمه ليها فضلت تتصنت علينا ورجعت لفوق قبل ما نحس بيها وطلعت علي شقتها جري وقرارات أنها لازم تتناك مني
نرجع من فلاش باااااك
انا...وريني كدا مش زيهم
هند..اوريك ايه يا وسخ
انا.... البضاعه يا قلب الوسخ
هند..انت عايز تشوف جدتك عارينه ياواد
انا..ما نت مش جدتي انتي بتنسا بسرعه ليه
هند...بعد تفكير قلعت القميص وفضلت بالاندر والبرا ايه رايك
انا...مش وحش بس ايه لازمه بره والاندر
هند ..لم نشوف اخرتها معاك وقلعت ملط اظن كدا مفيش زي
انا..ببص عليها جسمها كان نار حاسست عليها شويه وعلي كسها حسيت انها بدأت تسخن مش بطال شغال نبقا نجربه بعدين
هند...مسكتني من زبي احا بعدين ايه انا عايزه دلوقتي
انا... معلش عايز انام
هند...لو منكنتيش دلوقتي انا هفضحك يا عمر وهصوت
انا...بصتلها ورحت نحيه الباب وختها معايا ملط صوتي يلا
هند..بصتلي ودخلت جو
انا..ايوه كدا اسمعي كلام ومتقلقيش هنكيك بس مش دلوقتي
هند..ماشي يا عمر
انا رايحه فين
هند..هنام
انا...ماشي وانا جاي وراكي
هند..ماشي
دخلت هند نامت وانا وراها واحنا ملط وبصراحه منظرها كان نفسي انط عليها بس قولت اتقل وشويه عشان متحسش أنها مسكني من ايدي اللي بتوجعني طلعت نمت وراها وبيقت بحك زبي في كسها وليقتها بترجع بكسها عشان زبي يدخل جوها
انا..لو رجعتي لورا ودخل انسي موضوع نيك
هند...طب كفايه حك مش قادره
انا..انا اعمل اللي انا عايزو وبيقت بفرش كسها وادخل رأسه وأخرجه وهي عماله تطلع في آهات لحد ما ليقت جسمها بيترعش ونزلت شهوتها
انا...نامي يلا ومش عايز اسمعلك صوت
هند..بفرحه وزعل حاضر
وانا...بصراحه كنت هموت وانا في اكتفيت بكدا مع اني منزلتهمش بس قولت لم اتقل نمت وصحيت علي ساعه 11 ملقتهش جنبي خرجت لقتها في مطبخ يتحضر فطار ولسه ملط زي ما هي راحت لازق فيها
هند بخضه ..انت صحيت يا حبيبي
انا..ما انت شايفني لازق فيك يبقي اكيد صحيت
هند....خمس دقائق وقطار هيكون جاهز
انا....بسرعه عشان هنزل شغل
هند..مش هتعدي علي اخوك
انا.. هعدي عليه علي بليل
هند..ماشي خد ودي فطار
خت وديت الفطار وفطرت ونزلت علي شغل وكنت متفق مع عمي أنه تاني يوم هينزل بليل وطلعت علي فرع وشهد جاتلي
انا .عامله ايه
شهد...تمام بخير انا سحبت ورقي من الشركه
انا...وده عقدك وده اول مرتب ليك
شهد...ايوه بس دول كتير
انا..هما ايه اللي كتير دول مرتبك وبعدين انت مش هتبقي هنا انت هتبقي في فرع اكتوبر
شهد..فرع اكتوبر ده اتفتح امتي
انا ..لسه الافتتاح كمان اسبوع
شهد...تمام
انا ..ايه مش عايزه تروحي هناك
شهد.لا لا لا تمام
انا...اخبار اختك وماما ايه
شهد بخير
انا...طب خدي ايدي شيكولاته دي لأختك
شهد...لا لا ده لسه موجوده عندنا
انا .امسكي يا شهد
شهد...بخجل متشكره
انا...انت نهارده اجازه ومن بكره هتنزلي تفرشي فرع جديد مع ناس اللي هناك
شهد....تمام بس ممكن عنوان
انا...عنوان..........
شهد تمام
انا...ببصلها اوي
شهد.. بكسوف في حاجه
انا...لا لا تمام اتفضلي انتي
خرجت شهد وانا كملت شغل
علي ومنار
علي صحي ساعه واحده ومنار لسه نائمه فضل يصحي فيها مش راضيه راح نزل علي كسها يلحسه منار انتفضت
منار....في ايه علي علي صبح كدا
علي...مانت اللي مش راضيه تقومي
منار..اديني قومت عايز ايه
علي..هو نكد بدأ من صباحيه ولا ايه
منار...حست انها اوفر راحت بسته هقوم احضرلك فطار
علي...انت قطاري نهارده
منار..طب اعملك اي حاجه تكلها اول
علي... بعدين بعدين وراح مقلعها القميص اللي مفيش حاجه تحته ومسك بزازها يرضع فيهم براحه
منار..اححح ايه ده انت بتعمل ايه اوففففف مش قادره يا علي
علي ... طلع وخد شفايفها في بوسه وأيده نزلت علي كسها ومنار جسمها بيتلوي زي تعبان تحته وزبه كان خلاص علي آخره نايمها علي ضهرها ومنار فهمت غمضت عينها وعلي بدأ يدخل زبه في كسها واهات خفيفه من منار وبعد خمس دقائق زب علي كان واصل لاخر كسها كان لازم يدخل شويه ويوقف لحد ما تتعود وبدا علي يدخل ويخرج للأخر براحه ومنار انسجمت وفجاه جرس باب رن
منارررر....يالهوي اتفضحت
علي...واقف مش عارف يضحك ولا يعمل ايه البسي دي اكيد انك او اي حد انت ناسيه أن نهارده صباحيه
منار ..وانت هتخرج ازاي كدا
علي....انا هخرج وراكي
منار...خرجت شافت مين قبل ما تفتح طلعت امها وأبوها
ليلي ام منار ست متحرره في كل حاجه وكل اللي يهمها منظرها وبس منصور ابو منار....راجل كل اللي همه الشرب ونزواته
منار فتحت باب وحدتها امها بالحضن
منار...ماما وحشتني اوي
ليلي..انت اكتر يا قلبي
منار..وحشتني اوي يا بابي
منصور ..وانتي يا حبيبت بابي
علي..اهلا اهلا عاملين
ليلي..معلش بقا حينا صحنيكم من نوم
علي...لا ده احنا صاحين من بدري
ليلي...طب بعد اذنكم تعالي يا منار جو عايزكي
ليلي..ومنار دخلو الاوضه فين منديل
منار..بكسوف فتحت درج وخرجت منديل واديته لامها
ليلي..طب احكيلي بقا كويس معاكي
منار...اه يا مامي ده بيعملني حلو اوي ومش بيزعلني
ليلي...يا بت قصدي في علاقه
منار..هو كويس وبيعملني براحه بس بيعمل حاجات غريبه وبيطلب مني حاجات غريبه
ليلي....زي ايه
منار....اتكسفت ومش رديت
ليلي...يا بت قولي انا ماما حبيبتك
منار...ما انا مش عارفه اقول ايه هو امبارح نزل عندي من تحت وفضل يبوس في بلسانه وكمان نهارده ليقته مسك صدري وفضل يرضع زي عيل صغير
ليلي...بس كدا
منار..و و و
ليلي..وايه يا بت ما تقولي
منار..طلب مني اعمله زي ما عمل عندي من تحت
ليلي..وعملتي
منار....معرفتش
ليلي.....طب بصي ده كله عادي واي حاجه يطلبها اعملها وسيبي يعمل زي ما هو عايز مهم تكون مبسوط
منار...مانا لم امبارح كنت مبسوطه بس عملت بيبي غصب عني في وشه
ليلي..بضحك بيبي ايه يا هبله دي اسمها شهوه بتنزل لم بتكوني مبسوطه نفسي اعرف انت مش طلعلي ليه وطالعه خايبه لمين
منار...حاضر
ليلي....يلا عشان تمشي احنا بقا ونسيبكم تكملو وبتضحك
منصور...يعني انت هتمسك فرع الرئيسي
علي...اه
منصور بالتوفيق
ليلي...يلا منصور عشان نسيبهم علي راحتهم
علي..خليكم اتغدو وامشو
منصور...لا انا عزمها علي غداء بره
علي... طمال فيها حو شعري مقدرش اكلم ماشي
منار سليمت عليهم ومشو وهما خارجين كانو بيت عائله كله طلعله ودخلو وقعدو خلصت شغل وعلي ساعه 5 روحت وخت زياره لاعلي وقعد معاه شويه وروحت وطلعت علي. عمتي حنان
حنان...ازيك يا حبيبي تشرب
انا...ولا اي حاجه انا جاي اسلم عليكي وماشي
حنان...لازم تشرب حاجه
انا....خلاص اعملي شاي
حنان ثواني واخلي كوبايه شاي هتشربها
انا...تسلم ايدك ..جابت شاي وجات ها اخبار سميه ايه
حنان.. كويسهيا حبيبي ومبسوطه
انا...لو احتاجت اي حاجه قوليلي علطول
حنان متحرمش يا حبيبي خيرك سابق
انا....هنرجع لكلام ده تأني
حنان..دي حقيقه يابني ننكرها ليه
انا..طب بس طيب بدل ما ازعل انا همشي بقا
حنان...ما تخليك يا واد
انا...معلش هموت وانام
حنان....ماشي يا حبيبي
سيبتها....وطلعت عند فردوس
فردوس...اخيرا افتكرتنا
انا اديني جيت اهو
فردوس...اعملي حسابك هتبات
انا ....لا خدها انام علطول هو فين لبس بتاعي
فردوس..جو في الاوضه مغسول
انا..ماشي هغير وهنام
فردوس...مش هتاكل
انا....لا مش قادر
وسيبتها ومشيت ودخلت اتقتلت نوم ومبقتش حاسس باي حاجه فردوس دخلت خدتها نصيبها من. زبي زي كل مره وانا مش حاسس بس بعد نوم عميق حسيت بفتح عنيا كانت مفاجأة بنسبالي حاجه مكنتش متوقعها في يوم من الايام نهائي مي قاعد علي ركبها بين رجلي ومش لابسه اندر وزنازله مص في زبي بس منغير اي خبره خالص انا اتخضيت وسحبت نفسي
انا...انتي بتعملي ايه
مي..انا بعمل زي ماما كانت بتعملك دلوقتي
انا...مش مستوعب كانت بتعمل ايه
مي...كانت قالعه ملط من تحت وكانت بتبوس بتاعك زي ما كنت بعمل
انا..مبقتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه بس في نفس وقت حاسس بمتعه خصوصا أن موضوع جديد عليا ومنظرها كدا يهيج وكمان هي كيرفي برغم انها طفله طب يلا كفايه كدا اخرجي
مي...بس عايزه اشرب منك زي ماما شربت
انا..تشربي ايه مش فاهم
مي..ماما شربت منك حاجه نزلتها لونها ابيض
انا..مشلول قدام موقف بس قولت اجرب اهي حاجه جديده وحرفيا فكره سيطرت عليا ماشي كملي بس بسرعه
مي مسكت زبي وبيقت تحطه في بوقها بس مكنتش عندها خبره نهائي بس كنت حاسس بمنعه خرجت زبي من بوقها وسحبت نفسها بكسها علي زبي وبيقت بتحك كسها الوردي صغير خمس دقائق ومي جبت شهوتها علي زبي بس عباره عن نقط
مي...انا اسفه مقدرتش ادخل حمام
انا ..لا دي حاجه زي بتاعتي كدا اللي ماما شربتها كملي انت بس يلا عشان تشربي اللي عايزه تشربي
مي... حاضر ومسكت زبي وفضلت تدعك يايدها (مي معندهاش خبره بس هي بتعمل اللي شفتها من امها بتعمله ) وانا بصراحه مبسوط من فكره مع اني عمر ما فكره اني أمارس مع طفله تاجي في بالي
انا..حطي في بوقك يلا عشان هنزل
مي..حاضر وحطيته في بوقها وجبتهم في بوقها وغريبه أنها بلعتهم وبعد ما بلعتهم فضلت تلحس زبي وتنضفه وانا في كميه متعه محصلتش
انا..اقومي البسي يلا وامشي دلوقتي
مي....ماشي بس ممكن تبقا تاجي تاني عشان عايزه اجرب تاني
ماشي..ابقي قولي لماما صبح تصحيني
مي...ماشي
مي..لبست وانا مش مصدق اللي حصل أن حتي أصغر واحد في بيت تطلع كدا وكمان اتاكد أن فردوس هي اللي كانت بتلحس زبي وانا نايم وقرارات أنها تنضم لباقي الشرميط قلعت شورت ونمت نوم عميق بعد متعه صحيت تاني يوم مكنتش لسه فردوس صحتني فضلت العب في زبي لحد ما وقف وبقا زي سيخ حسيت بفردوس جايه عملت نفسي نايم وزبي واقف شامخ فردوس اول ما دخلت وشافت زبي قفلت باب بسرعه و واقف بتبلع ريقها قلعت الاندر وجات جنبي ولسه هتمسك زبي صحيت اتخضيت
انا...صباح الخير يا دوسه
فردوس...صباح الخير يا حبيبي ايه عمر في حد ينام كدا لو قدر مي هي اللي صحتك دلوقتي كان منظرك ايه قدامها
انا..معلش يا دوسه أصل جو كان حر اوي امبارح
فردوس..برده يا عمر مينفعش متنساش أن في طفله معانا
انا...رحت قومت واقف قدامها و وطيت بوست دماغها وزبي لازق في بزازها معلش حقك بس فعلا جو كان نار امبارح
فردوس....ماشي انا اروح اكمل فطار بقا
انا...ماشي انا وراكي خرجت و معرفتش تاخد الاندر بتاعها لبست شورت وخت الاندر ورحتلها مطبخ و بيقت واقف وراها وزبي قدام خرم طيزها بظبط
انا..زغزغتها رجعت لوراء لزقت في زبي حضنتها ومسبتها علي زبي ايه مالك مكنتش اعرف ان قلبك خفيف
فردوس..بصوت منبوح ونفسها عالي مانت اللي دخل منغير صوت
انا..طبعا زبي وصل لطيزها بسهولة لأنها قالعه الاندر مفيش غير قميص نوم بس طب امسكي انا مش هفضل الم في اندراتك
فردوس...لفت وشها بعد ما سيبتها وبتوتر ده انا كنت بغير امبارح ونسيته
انا..ماشي يا دوسه يلا عشان هموت من الجوع
فردوس..ماشي ثواني والاكل هيكون جاهز
خرجت دخلت خت دوش ولبست كان فطر بقا علي السفره قعدت كلت وقعدنا نتكلم شويه وسيبتها وطلعت لوفاء
وفاء..اخير افتكرت تاجي تزورني
عمر...مشاغل بقا انت عارفه
وفاء...اه ثواني اغير لاني جو حر واجيلك
انا...ماشي
وفاء.دخلت وخرجت لابسه اندر فتله وبرا معلش بقا عمر انت مش غريب
انا....لو عايزه اقلعي ملط عادي
وفاء..لا مش لدرجاردي
انا..طب اقلع انا لأني حران اوي
وفاء..براحتك بيت بيتك
انا...ماشي كوبايه عصير بقا من ايدك الحلو
وفاء...من عنيا وقامت دخلت مطبخ وكان منظرها فشيخ
انا... قلعت بنطلون والبوكسر و واقفت زبي
وفاء..جات وعنيها بتلمع اتفضل
انا..خت العصير وانا بخده دلقت شويه علي زبي
وفاء..حصل خير قومي قومي اتشطف
انا...انت ناسيه أن مياه قاطعه
وفاء..صح طب خد مناديل امسحه
انا..خت مناديل ومساحته لازم مياه بقا ملزق اوي
وفاء..طب استنا لحد ما مياه تاجي
انا...نازل شغل ومش همشي كدا
وفاء..سكتت شويه طيب انا هتصرف جات تفت علي زبي وقالتلي امسحه
انا اكيد لا مش هلمس تفتك
وفاء..بتبلع ريقها ومسكت زبي وبيقت بتدعكه بتفه وايدها بتترعش ودعكته كله وبيقف في أيدها اكتر خلصت مسح انا هقلع الاندر لأن جو حرر اوي
انا ..خدي راحتك انا مش غريب وبعدين ده بيتك
وفاء ..قلعت الاندر وبيقت بتفتح رجليها وتقفل من هيجان بحجه الحر ومركزه مع زبي أننا هقوم اشوف مياه جات ولا لسه
انا..ماشي بعد ما دخلت دخلت وراها وكانت واقفه فاتحه رجلها راحت مدخل زبي بين رجلها تحت كسها ها مياه جات
وفاء..بخضه اه جات وسانده علي رخامه وانا عامل احك زبي فيها سحبت زبي دخلت حمام غسلت زبي وهي خرجت بره قاعده مولعه
انا ..انا هامشي بقا عايزه حاجه
وفاء..بصلتي بصه كأنها بتقولي هو انت كل مره تهجيني وتمشي لا تسلم حبيبي
نزلت ورحت شغل وفضلت اسبوع وكان كل تركيزي في الفرع الجديد ومكنتش مركز في أي جنس خالص كان كل تركيزي مع فرع ومع شهد شويه وكنت بنام في شقتي مر اسبوع وعملنا الاحتفال بحضور كل العائله طبعا و فاتن وكله اللي نعرفهم وفتحت كاميرا مع سوزي فرجتها وقالتلي أنها جايه في خلال اسبوع او اتنين وهتاجي هي ولوسي وطبعا اماني وهاجر لم عرفو طارو من فرحه و اماني عرفت بموضوع هاجر ولوسي واتفقت مع علي أنه يمسك فرع الرئيسي وانا فرع جديد الاتفتاح خلص وهما روحو قولتلهم اخلص شويه حاجه وهروح وانا في حقيقه كنت مستني شهد
انا..شهد تعالي
شهد...نعم
انا ..انت هتروحي ازاي مفيش موصلات دلوقتي
شهد..اشوف كدا اتمشي قدام ممكن القي
انا...لا تعالي اوصلك بعربيتي
شهد....لا مش عايزه اتعبك استاذ عمر
انا..بقولك ايه قولي عمر بس ويلا عشان متتاخريش ولا مش ناويه تاجي بكره
شهد..لا لا لا جايه طبعا
انا .طب يلا بقا
شهد..بكسوف حاضر وركبت العربيه ومشيت
انا .اطلع علي فين
شهد...ساكنه في ....؟
انا..طب بصي انت عارفه أن عشتي كلها في امريكا في لسه مش. عارف مناطق اوصفلي انت امشي ازاي
شهد..ماشي
انا..قوليلي حبيتي قبل كدا
شهد...بسكوت ممكن اعرف بتسال ليه
انا..عادي بندردش
شهد..مره واحده
انا..وحصل ايه
شهد...بعد موت ابويا وحال بقا صعب معانا مستحملش ومشي
انا...احسن ده ميستهلكش اصلا
شهد....عادي بقا
انا...مش ناويه تفكري في موضوع تاني
شهد...انا كل اهتماماتي امي واختي صغيره
انا...طب وفيها ايه لم تفكري في موضوع برده
شهد...زي ما اقولتلك في أول انا اللي مسئوله عنهم ولو اجوزت مين اللي هيصرف عليهم وكمان اجهز نفسي ازاي موضوع معقد
انا. اممممم مش معقد اوي
شهد...ايوه شارع جاي ده
انا...ساكنه هنا
شهد اه عماره اللي علي شمال دي
انا ..ماشي متتاخريش بكره
شهد..حاضر
سبتها ورجعت البيت نمت قاتيل
تاني يوم فردوس قاعده مع حنان
حنان... عمر عمر ده جالي من سماء منغيره بت مكنتش اتجوزت
فردوس...واحنا رحنا فين بعمر أو منغير كانت هتتجوز
حنان..عارفه يا حبيبتي متزعلش مش قصدي انت خيرك عليا
فردوس....يا وليه مش كل ما اكلمك تقولي خيرك عليا
حنان..ماشي اخبار مي ايه
فردوس...تمام من ساعه موقف بتاع ابوها وانا عيني عليا
حنان..وانت ياختي ابقي خدي بالك بعد كدا
فردوس..اعمل ايه كنت مولعه اوي مانت عارفه بقا محرومه زي وفاهمه
حنان...لا لا انا مش في دماغي موضوع اصلا
فردوس...يا وليه احنا ستات زي بعض ونفهم بعض بلاش حركات
حنان..صدقني من ساعه طلاقه وانا مش في دماغي
فردوس..بقا جسم ده مش في دماغه
حنان...بضحك جسم ايه بس انا راحت عليا
فردوس...راحت عليك ايه بس ده انا لو راجل مكنتش هنزلك من علي زبي
حنان..يابت بس ايه اللي بتقولي ده
فردوس...طب عيني في عينك كدا مش وحشك نيك
حنان...يا بت بس بقا
فردوس..يبقا وحشك وبتقرصها من بزازها
حنان...حتي لو وحشني هعمل ايه يعني اجيب راجل ينام معايا
فردوس....تصدقي فكره
حنان...انت مش مظبوطه نهارده
فردوس ....بضحك وبتحط أيدها علي كسها ايه ده انت كسك مبلول انت سخنتني ولا ايه
حنان..مش بقولك مش مظبوطه
فردوس...اجيبلك عمر يظبطك
حنان..ونع.......انتي اتجننتي
فردوس...اسمعي كلام ده علي زب يجنن ويفسح
حنان...وانتي عرفتي ازاي يا لبوه
فردوس...بلجلجه ده تخيل
حنان..بقولك ايه انا حاسه انك مخبيه عني حاجه هو عمر نكك
فردوس....بسرعه لا لا محصلش
حنان..امال ايه اللي حصل
فردوس..بتوتر بصي يا حنان وحكت كل حاجه بس هو ده اللي حصل يا حنان اوعي تجيبي سيره لحد ده سر بينا
حنان..يخربيتك ايه اللي عملتي ده لا طبعا اجيب سيره لمين وبعدين مش خايفه لمي تشوفك ومردي مش جوزك وبعدين تعملي ايه لو كان صحي في مره
فردوس...تصدقي كان بيبيقا نفسي في كل مره يصحا عشان ينكني
حنان...انت ايه اللي حصلك
فردوس...بحزن وحده يا فردوس تعمل اكتر من كدا ولم تفضلي فتره وفجاه تشوف زب حقيقي يعجبك تبقي عايزه تعملي ايه حاجه عشانه مهما كان زب ده بتاع مين مهم انك توصليله
حنان..و وصلتله اهو حاسه بايه غير انك ممكن تتفضحي
فردوس...عارفه يا حنان برغم اللي حصل والقلق بس عمري ما كنت معاه وحسيت اني ممكن اتفضح الأمان يا حنان اهم من كله حاجه وده ليقته مع عمر حتي لو كان مش حاسس
حنان..انتي عارفه لو حد عرف ممكن يحصل ايه
فردوس...عارفه بس مش قادره ابعد
حنان..براحتك يا فردوس بس خدي بالك من نفسك
فردوس.. حضنت حنان وهي بتعيط متحرمش منك ابدا
حنان...يابت خلاص خلي الاحضان دي لحد تاني
فردوس..بتضحك حاضر
علي ومنار
منار...مش كنت فضلت يومين كمان انت بتوحشني اوي
علي...بيبوسها معلش بس لازم انزل شغل
منار...ضاربت بوز انا زعلانه منك
علي ..مقدرش علي زعلك يا قلبي
منار...خلاص أثبت واقعد
علي...وبعدين يا منار قولتلك مش هينفع
منار..ماشي يا علي براحتك
علي...بيبسوها يلا مع سلامه
علي نزل علي فرع وانا نزلت واليوم فضل ماشي عادي لحد بليل وقولت لشيماء يلا عشان اروحك مستنياكي بره وانا مستنيها جات واحده في الأربعين من عمرها لابسه عبايه متربه شويه وباين أنها شحاته اسمها بدور
بدور..يابني
انا..بطلع فلوس وبديهلها
بدور...دخل فلوسك يابني انا جايه اوصلك رسائل
انا..رسائل ايه مش فاهم وانتي مين اصلا
بدور...اسمع يا عمر قولها انك بتحبها
انا...هي مين دي
بدور..المراد قولها انك بتحبها وهتلاقني معاك ومشيت
انا ..استني انتي مين انتي يا ست
شهد...ايه عمر في حاجه
انا....لا لا مفيش اركبي يلا
شهد..متاكد انك كويس
انا...ركنت علي جنب شهد انا بحبك ويمسك أيدها
شهد..سحبت أيدها وعينيها بتدمع
انا...مالك
شهد...اسمع يا عمر انا مش عايزه ولا انجرح ولا اتهان لو انت واخد موضوع هزار أو تسليه بلاش عشان أنا كمان بحبك يا عمر
انا...اتبسط من كلامها بمسك أيدها وببوسها انا بحبك فعلا ولو مش مصدقه يلا بينا نطلع علي اي مأذون
شهد...عمر اوعدني انك عمرك ما هتجرحني
انا..ببص في عينها ويمسح دموعها اوعدك ومش عايز اشوف دموعك دي خالص ويلا بقا عشان عايز اشوف اهلك
شهد...يلا
طلعت....بعربيه وانا بفكر في ست دي ومين هي وتعرفني منين وصلت لحد البيت عند شهد نزلت وطلعت عندها اول ما دخلت ساكنه في دور ارضي يعتبر معندهمش عفش
شهد..ماما معايا ضيوف
فاطمه....مين يابنتي خلي يدخل
دخلت مع شهد ليقت ست قاعده علي سرير وباين عليها التعب
انا..ازيك يا حجه
فاطمه..تمام يابني
شهد..ده استاذ عمر يا ماما صاحب سوبر ماركت اللي يشتغل في
فاطمه..اهلا اهلا يابني طب مش كنتي تقولي كنت عملت ايه حاجه لي
انا...انا مش غريب يا حجه ملهاش لازوم
شهد...اعملك شاي ولا قهوه ولا اجيبلك عصير
انا..ولا اي حاجه انا كنت طالع أسلم علي حجه وماشي
فاطمه...ازاي بس يابني لازم تشرب حاجه
انا ...مره تانيه يا حجه يلا بعد اذنكم
شهد...ثواني هاجي اوصلك
خرجت معايا شهد وبتوصلني
شهد..كنت عارفه انك مش هتستحمل زي اللي قبلك
انا...هجيب عائلتي وهاجي اتقدملك قريب
شهد...برقت وحضنتني بجد يا عمر
انا...ايوه بس ورايا كام حاجه اخلص منها الأول بس
شهد ....مستنياك وحضنتني تاني
نزلت ركبت عربيتي ومشيت بيها وانا ماشي ظهر قدامي بدور فاجأه نزلت من عربيه ورحتلها
انا...انت مين وعايزه ايه
بدور...كل اللي تقدر تعرفه اني اسمي بدور
انا..عايزه مني ايه
بدور..الدور علي مي بس خلي بالك
انا...مش فاهم حاجه ودور ايه ومالها مي
بدور ..الدور علي مي ولم يحصل هتلاقي ومشيت
ركبت العربيه وانا مش فاهم حاجه مالها مي ودور ايه روحت وانا دماغي بتلف
ليقت فردوس بتكلمني عشان ابات عندها نهارده مكنتش عايز اروح بس قولت اروح واشوف ايه حوار مي
وبكدا جزء.ده خلص متنسوش تكتبو توقعاتكم الحلقه الجايه ايه يلا لقاء في جزء جديد



الجزء الثامن

روحت علي فردوس اللي كانت عامله عشاء فسفور كله كلت وقعدنا شويه ودخلت نمت وعارف أن فردوس هتدخل عليا وفعلا بعد ١٠دقايق فردوس دخلت وقلعت وحدت نصيبها لحد ما نزلتهم بس غريبه أنها خرجت علطول مكملتش مص لحد ما أنزل مهتمتش كتير وقولت خلاص انام خمس دقائق وحسيت بجسم طالع علي سرير بس جسم خفيف شويه كنت مفكرها فردوس بس شويه وليقتها بتحك كسها وغريبه أنه كس صغير انا في عقل بالي احا دي بدور قالتلي دور مي جاي احا هي قصدها اني هنيكها احا لا لا مستحيل هي كانت مره وخلاص وفجاه مي مسكت زب وبتحاول تدخله في طيزها ومش عارفه انا فتحت عيني علطول اول ما شوفتها انا شوفت جسم واحده كبيره في سن مش طفله عندها عشان سنين مع جسمها الابيض وكسها الاحمر وخدودها الحمراء طبيعيه وشعر سايح حاجه مش بتشوفها غير في بلد اوربا من الاخر ونشوف بزازها لوحدها تجبهم عليها
انا..ببلع ريقي انت بتعملي ايه
مي..عايزه اعمل زي ما ماما كانت بتحاول تعمل معاك
انا..وهي. كانت بتحاول تعمل ايه
مي.. كانت اقعد علي بتاعك بخرم طيزها بس لم نزلت من قدام نزلت وراحت نامت
انا...افتكرت فعلا انها كانت بتحاول تدخل زبي في طيزها بس انا كنت مفكرها بتحك عادي طيب مي ماما كبيره لكن انت لسه صغيره
مي..انا مش صغيره وعايزه اجرب دلوقتي حالا ومليش دعوه وصوتها بدأ يعلي وحسيت أننا هنتفضح خلاص
انا..طيب خلاص واطي صوت وبيقت واقف قدامها مش عارف اعمل ايه حرفيا كأني اول مره انيك ومنظرها جبلي شلل وفكره اني انكها مسيطره عليا
مي . ها اعمل ايه
انا..علمتها تعمل ازاي وضع الدوج وخليتها تعمله وخرم طيزها لوحده يخليك تجبيهم خرم صغير وردي مفهوش شعريه جبت زيت شعر كان موجود علي تسريحه جبته دهنت بي خرم طيزها واديتها مخده تعض فيها بيقت حاطط زبي علي خرم طيزها ومش قادر اذقه لجو لكن منظرها كان مهيجني اكتر بدخل ادخل زبي في طيزها وانا جسمي كله عرق من توتر وخرمها حرفيا كان ضيق اوي خصوصا انها لسه طفله بدأت ادخل وهي بتعض في مخده راس زبي دخلت بعافيه و وقفت شويه عشان تتعود دقيقتين عدو وبيقت بنيك طيزها بس برأس زبي وشويه بشويه وبعد ربع ساعه قدرت ادخل زبي كله ونمت فوقها
انا...مبسوطه
مي....مش عارفه بس انا كنت عايزه اجرب زي ماما بس في احساس حلو
انا..ليقت نفسي تلقائي بمسكت شفايفها ابوسها وشغال نيك في طيزها اللي ملهوش وصف وحقيقي كنت حاسس اني اول مره انيك فيها طيز حتي لم انيك طيز هاجر أو لوسي أو سوزي مكنتش يبقا مبسوط كدا عد خمس مقدرتش وجبتهم في طيزها
مي...اححححح ايه ده دول سخنين اول
انا...هما كدا يا حبيبتي عشان لسه نزلين يلا ادخلي حمام اتشطفي ونامي
مي حاصررماشيه بتعرج
فرد جسمي علي سرير وجوبا متعت اول نيكه حرفيا وافتكرت بدور وازاي عرفت انها هنيكها وان شهد بتحبني زي عرفت ده كله احا ده معني كدا أنها عارف بكل علاقاتي فضلت افكر لحد ما رحت في نوم صحيت تاني يوم علي ساعه واحده ملقتش غير مي
انا....ببوسها من بوقها امك فين
مي ...نزلت تجيب اكل
انا..ماشي لم تاجي قولي لها اني نزلت راحت شغل
مي حاضر
سيرتها لبست ونزلت وعديت عليا شهد اخدها معايا و وصلنا ليقت فاتن جو فرع
فاتن...ناس اللي بتسال
انا..معلش مشاغل
فاتن.مشاغل ايه ده انا جنبك وبتبص علي شهد مش تعرفنا
انا...شهد مسئوليه معايا عن فرع وكمان هتبقا خطيبتي قريب
فاتن..بجد الف مبروك خطوبه امتي
انا...لسه شويه بنرتب شويه حاجات
فاتن..الف مبروك
شهد ..بكسوف ا.....يبارك فيكي
فاتن مشيت وشهد راحه تغير عشان تستلم شيفت
انا....انت رايحه فين
شهد ..اغير عشان اشوف شغل
انا ..تعالي معايا اول
شهد فين
انا...تعالي بس ختها دخلتها مكتب ايه رايك
شهد....حلو اوي بس ده بتاع مين
انا...حضنتها من وراء مكتبك انتي ايه يا قلبي
شهد..انت بتعمل معايا ليه كدا يا عمر
انا...اللي بيحب حد يعمل عشان اي حاجه
شهد...بس ده كتير عليا
انا...مفيش حاجه تغلي علي مراتي
شهد.. بتبصلي اوي بحبك يا عمر
انا..طب يلا بقا ولا عشان بقا عندك مكتب مش هنشتغل
شهد.. بتضحك يلا علمني بقا مطلوب مني
احلام وهند في بيت هند
احلام....بتضحك ده الواد ولعك خالص
هند...ولعاني ومش راضي يطفني
احلام...ايه رايك في زبه
هند...اوففففف متفكرنش انا مش مستحمله
احلام....احا يا وسخه امال لم يدخل فيكي هتعملي ايه
هند...هو يعملها بس وساعتها يحلها حلال بقولك يلا عشان خلاص انا ثانيه وهنزل اجيب اي حد من تحت يفشخني
احلام.....بتضحك حظك وحش لازم امشي جوزي مستنيني
هند...ياوليه جوزك ايه بقولك مولعه
احلام..في ناس جاين من بلد دلوقتي
هند...غوري من وشي
احلام..طب متزعلش هعوضلك
هند...مش عايزه خلاص امشي
احلام...يا وسخه بتمسكني من ايدي اللي بتوجعني وعارفه اني مش هنزل واسيبك
هند...خلاص يا احلام عادي
احلام...راحت رفعت رجل هند لفوق والقميص ومكنتش لابسه اندر وكسها كان سخن وعمال ينفض ونزلت احلام تلحس كسها لحسه في تانيه في تالته هند نطرتهم في وشها احلام بترفع دماغها احا ايه ده يا وسخه انت مش مستحمله حتي لحس
هند ..بتاخد نفسها مش مستحمله اي حاجه اديكي شوفتي
احلام....انت لازم تتناكي فعلا
هند...ايوه امتي بقا
احلام بقولك لازم انزل دلوقتي هجيلك تاني
احلام نزلت وهند قاعده علي كنبه وفاتحه رجلها
خلصت شغل وخارجين انا وشهد بيقت بدور معديه من قدامنا وبتقول هتقع في فضيحه بس مش هتكمل هتقع في فضيحه بس مش هتكمل
شهد..مالها دي وقصدها علي مين
انا..دي واحده سالت عليها وقالولي أنها عقلها طار منها يلا اركبي تحبي تسمعي ايه عربي ولا اجنبي
شهد عايزه اسمعك انت وبتضحك
انا ...لو سمعتني جوازه مش هتكمل
شهد...بتضحك لا وعلي ايه اسكت احسن
ضحكنا وروحتها وانا عمال افكر فضيحه ايه ومتأكد أن في فضيحه هتحصل بس اللي مطمني أنها مش هتكمل خصوصا انا كل كلامها بيحصل طلعت علي بيت فردوس ابات عندها وكمان عشان كان مزاجي رايح لمي وفردوس
انا...هي بت مي دي علطول بتنام بدري
فردوس... بتصحيح بدري بقا
انا فكرتني بنوم ليه ده انا هلكان
فردوس..بضحكه طيب ادخل نام انا كمان هنام
انا...ماشي تصبحي علي خير دخلت الاوضه قلعت ملط ومتأكد أنها هتاجي ونمت أو عملت نفسي نايم بمعني اصح وفعلا بعد ربع ساعه الباب اتفتح وفردوس دخلت قلعت بدون مقدمات وطلعت علي سرير مسكت زبي وعمال تدعك في وتمصه بعدين مسكت زبي وقفته بيدها وطلعت فوق زبي بليت صوابعها ومسحت بي كسها وبيقت بتفرش كسها بزبي بصراحه انا كنت خلاص نويت اني انيكها راحت رافع جسمي ومدخل زبي في كسها ومسكتها من وسطها وثبتها عشان متنزلش وفتحت عيني
فردوس...عمر انا انا انا
انا...شاورتلها تسكت متتكلمش انا عارف كل حاجه وفاهم
فردوس...طب سبني طيب عشان مي متدخلش فجاه
انا .راحت بسرعه حضنها ومنيمها علي سرير بيقت انا فوق وهي تحت سيبك منها خلينا في اللي احنا في نازل علي رقبتها لحس وبوس ونفسها عمال يعلي يكتر وزبي شغال نيك في كسها براحه بسبب أنه ضيق من قله نيك راحت حضناني من رقبتي جامد وانا بلحس رقبتها خمس دقائق راحت نايم علي ضهري وركبتها عليه و ماسك بزازها بقفش فيها وبتطنطط علي زبي عدا خمس دقائق واحنا منسجمين اوي فجاه ليقنا حد بيفتح باب بسرعه فردوس انتفضت من علي زبي وانا فضلت زي مانا فكرتها مي مفاجاه طلعت حنان
ايوه حنان فردوس بسبب انها بتنسا مفتاح كتير جو شقه وبتنزل سايبه نسخه مع حنان احتياطي اول ما شوفتها عمتي وبحاول اداري نفسي
فردوس...حنان ايه في ايه جابك
حنان... بتسحبني من ايدي وانا ملط مفيش وقت للكلام جوزك رجع من سفر لمحته علي اول شارع
فردوس..يا لهوي يا فضحتي
حنان..مش وقته يا وسخه قومي البسي ولا شوفي هتهببي ايه
انا..واقف ملط مشلول فردوس سحبتني ملط وجريت بيا علي باب الشقه اول ما دخلنا وقفتني جنب الباب ومسكه زبي منغير ما تحس
حنان....اوففففف عدت علي خير اول ما حست انها ماسكه زبي سسبته علطول ايه ده انت تاني انت لسه ملط
انا...اعمل ايه انت اللي حسبتني قبل ما البس
حنان....ده لو شاف هدومك هتبقا مصيبه
انا. ...طب اطلعي هاتها بسرعه
حنان...انت مجنون اطلع فين دلوقتي
انا ..طب اعمل ايه يعني دلوقتي
حنان...اتنيل دلوقتي نام هنام لحد صبح
انا...افضل ملط كدا يعني
حنان....قدامك حلو تاني
انا....عمتي هو انتي عرفتي ازاي
حنان...هو ده وقته اعمل كويس اني اعرف لأنها كانت هتبقا فضيحه
انا..اول ما سمعت الكلمه افتكرت بدور فضيحه ومش هتكمل ومغطي وشي بيدي وبرجع بدماغي لورا
حنان..ايه مالك في ايه
انا لا مفيش
حنان...طب انت هتفضل كدا وبتشاور علي زبي اللي واقف
انا...طب اعمل ايه ما انت اللي حايبني في وقت مينفعش يكون في غير كدا
حنان..بتضحك انت ليك نفس تهزر
انا..مش بهزر وبصراحه برده مش هينام بمنظرك ده
حنان ..... ماله منظري وبتبص علي نفسها خدت بالها أنها لابسه قميص نوم اسود شفاف فوق الركبه اعمل ما انا اول ما لمحته خفت عليكم ومكنش في وقت
انا ...طب قوليلي عرفتي ازاي
حنان..انا وفردوس مش بنخبي عن بعض حاجه وهي حكتالي وقبل ما تنام قالتلي انك عندها وانا كنت متاكده أنها مش هتسيبك غير لم تاخد مزاجها
انا...طب دخلتي ازاي
حنان...فردوس ديما كانت بتنسا مفتاح جو شقه ومي ساعات بتبقا في مدرسه أو الدرس في جبتلي نسخه احتياطي
انا ....ده انا حظي حلو
حنان...انا كنت خايفه عليكم اوي
انا.. قمت حضنها وبوستها متحرمش منك
حنان...ولا منك يا حبيبي يلا مش هتنام
انا...موقف طيار النوم من عيني
حنان....لا ما هو مش هتفضل قاعد قدامي كدا يا تنام يا تشوف حل في
انا...اعمل ايه يعني
حنان ادخل حمام اتصرف هناك
انا..حمام ايه بس يا عمتي هو انا اقدر اقعد علي اعصابي لم أقف في الحمام انا هتصرف هنا
حنان...عليا يعني يا عمر
انا ..مش قصدي يا عمتي لكن فعلا مش اقدر وانا بصراحه مش متعود علي العاده
حنان...ماشي يا عمر انا هغمض عيني أنجز يلا
مسكت زبي ادعك في وانا مش في نيتي اي حاجه من ناحيتها لكن لحظي لم جبتهم اتنطرو علي قميص بتاعها وشويه علي أيدها
حنان...ايه ده عمر ينفع كدا
انا.. صدقني مكنتش اقصد
حنان متشكره اوي يا عمر وقامت ودخلت الأوضه
انا..صدقني مكنتش اقصد بجد عمتي يا عمتي فتحت باب عليها ليقتها قالته ملط بتغير الفستان
حنان..ايه عمر في ايه اقفل الباب روح نام يلا
انا ..ماشي يا عمتي اللي انت عايزها دخلت نمت تاني فضلت ادور عليها ليقتها في المطبخ راحت حضنها من وراء. حقك عليا بس فعلا مكنش قصدي وانا بكلمها زبي واقف وبقا لامس طيزها من فوق العبايه
حنان...يابني انت غبي ازاي تحضني وانت كدا
انا..اعمل ايه طيب اقطعه يعني
حنان خد وادي الفطار عشان نفطر واطلع اجيبلك الهدوم
انا ..ايوه ياريت هاتي
قعدنا فطرنا وحنان طلعت خبطت علي فردوس فتحلها حمدي ابو مي
حنان...ايه ده انت رجعت امتي يا ابو مي
حمدي اهلا يا ام سميه عامله ايه لسه راجع امبارح الفجر
حنان...طيب اسيبك انا تريح بقا
حمدي ..لا لا تعالي صحبتك جو ادخليلها
حنان ..لا خلاص اجيلها في وقت تاني
حمدي...ادخلي يا ام سميه ده بيتك ادخليلها في الاوضه جوه
حنان...ماشي
دخلت حنان لفردوس الاوضه وقفلت باب بسرعه
فردوس..اول مش شفتها حضنتها انا مش عارفه اشكرك ازاي انت انقذتني
حنان...قوليلي لحد حاجه
فردوس....لا لا خالص
حنان...طيب مهم فين هدوم عمر اواد قاعد ملط من امبارح
فردوس...استني اجيبها من اوضه تانيه مخبيها انت قولتي ايه ملط اوعي يكون حصل بينكم حاجه
حنان ..ياستي اتنيلي هو الواحد كان في أعصاب
فردوس...يعني زبه مسخنكش وقومتي تمصي
حنان... اقومي هاتي الهدوم بدل ما انا اللي اطلع اقول احمدي
فردوس...بتضحك حاضر استني خرجت وجابت الهدوم في شنطه خدي اهي بس بقولك اي فكري الواد زبه جامد صدقني
حنان....سلام يا متناكه
فردوس... فضلت تضحك وحنان جابت الهدوم
حنان...الهدوم اهي حد البس
انا..متشكر جدا يا عمتي
حنان..طب البس يلا بقا
انا...لبست بعد ما استحميت ونزلت علي فرع وخت شهد معايا طبعا دخلنا مكتب وبعد شويه خرجت قولت يمكن القي بدور فصلت مستني بتاع ربع ساعه مظهرتش قولت اددخل جو
بدور..اللي يدور عليا لازم يكون عنده صبر
انا ..انتي مين بظبط وازاي بتعرفي الحاجات اللي هتحصلي
بدور..مش مهم كل اللي يهمك حياتك وبس
انا...يعني انت بشر زينا ولا ايه انا هتجنن
بدور...كل حاجه في وقتها
انا..طب ايه اللي هيحصل نهارده
بدور...انا اللي بحدد اقول امتي
انا...طب دلنيعلي اي حاجه
بدور...وافق علي اي حاجه تطلبها منك فاتن
انا....زي ايه
بدور...انت تسمع وهتعرف مع نفسك لو عايزني اكمل معاك
انا...حاضر
بدور...متنساش اي حاجه تطلبها منك توافق عليها
انا....حاضر
فاتن...عمر ايه اللي موقفك كدا
انا...فاتن لا مفيش
فاتن...طب تعالي نشرب حاجه عندي
انا...يلا تعالي وانا في بالي هو ده طلب
فردوس وحمدي
حمدي بس انت كان مالك امبارح كنتي هايجه اوي ليه
فردوس..اديك قولت هايجه
حمدي...ايه اللي كان مهيجك يعني
فردوس...بتحط أيدها علي زبه هو في غيره مهيجني وبعدين انت سايبني بقالك فتره
حمدي...طب ما تاجي جو
فردوس يلا
انا وفاتن
فاتن..خلاص بكره هستناك علي الغداء
انا ..ماشي بس مهم انك اللي تعملي الاكل
فاتن...من عنيا
انا...امشي انا بقا عشان عندي شغل
فاتن..ماشي مستنياك بكره
مشيت ومش عارف ايه اللي هيحصل ولا عارف بدور دي جيتلي منين وهي هي مين ولا عايزه ايه بظبط مني وغريبه أن كل كلامها بيحصل والأغرب الإكتر أنه في إطار سكس يعني بكره احتمال انيك فاتن ولا ايه مش فاهم دماغي هتتفرتك من كتر التفكير ومش عارف اعمل ايه ليقت حد بيخبط علي كتفي
انا...ايه حبيبتي
شهد مالك بقالي ساعه بخبط ومش بترد علي فون في ايه
انا .. لا مفيش كنت سرحان شويه بس
شهد...امممم بتفكر في ايه بقا
انا...هو في غيرك واخد عقلي
شهد... علميا انت بتثبتني عمليا في حاجه تانيه
انا...بضحك ولا تانيه ولا تالته اه صح بكره مش هقدر اجي اخدك معلش عشان عندي مشوار
شهد. مشوار ايه
انا....مشوار كدا اشوفه هينفع ولا لا لو نفع هقولك
شهد ....امممممم ماشي
اليوم عده وروحت شهد وطلعت علي بيتي
علي ومنار
منار...غمض عينك
علي....ليه
منار...غمض بس
علي...واقلع ولا أغمض بس
منار...لم نفسك يا حيوان
علي...طب ما تاجي تلمني
منار...اخلص بقا علي غمض عينك
علي... حاضر اهو
منار...فتح
علي..فتح عينه لقي منار ماسكه لبس ***** لا لا بجد وبيحضنها
منار...بتضحك اه عملت اختبار ورحت كشفت واتاكد
علي ....طب ايه ولد ولا بنت
منار...لسه مش هتعرف دلوقتي بس في حاجه صغنونه
علي..ايه هي
منار..مش هينفع تقرب مني فتره جايه لحد. ما الحمل يثبت
علي...نعم يعني ايه
منار...لو مش مصدق ابحث علي نت أو اسال دكتور
علي...طيب مهم بقا مش عايزك تتعبي نفسك خالص
منار...طول مانا جنبك مش هحس بتعب
علي ..طب ادخلي الاوضه وانا هجيب عشاء وجاي اوعي تتحركي هنا
منار...بتضحك ماشي
انا...طالع علي سلم قبلت علي بضحك ايه طردتك من بيت ولا ايه انا عارف من اول أنها مش هتستحملك يومين علي بعض
علي...انا مش هرد عليك عشان فرحتي بس
انا...طب ما تفرحني معاك
علي...للاسف هتبقا عم ابني
انا...لا بجد عملتها ياض وطلعت راجل اهو الف مبروك يا حبيبي
علي...حبيبي اعقبالك بقا يلا اخلع انا عشان رايح اجيب عشاء
انا..ماشي دخلت شقه وخت دش وقاعد بفكر في اللي هيحصل بكره مع فاتن لحد ما غلبني النوم صحيت تاني فطرت وقعدت شويه علي نت
هاجر واماني
هاجر..انا زعلانه منك علي فكره
اماني...ليه يا لبوتي
هاجر...عشان انت مش صريحه معايا زي مانا صريحه معاكي
اماني....وانا مش صريحه معاكي في ايه
هاجر.. مقولتلش ليه انك علي علاقه مع احلام
اماني...برقت وانتي عرفتي ازاي
هاجر...كنت بشوفكم وانتو في الاوضه وبرده شوفتك مع وفاء ساعه ما كانت عايزه منك زب صناعي
اماني...ولم انتي عارفه كل ده مقولتش ليه
هاجر..عايزني اجي اقولك اني عرفت انك شرموطه
اماني...بصتلها ماشي واديك عرفني اهو
هاجر..ماشي بس انا نفسي وفاء تبقا معانا
اماني...لا طبعا انت عايزه تفضحنا
هاجر..ما هي لوفضيحه لينا هتبقا ليها برده
اماني..لا لا لا انسي خالص
هاجر...يعني بذمتك مش نفسك فيها ونفسك تمسكي كسها تلحسي
اماني .افتكرت لم جيتلها بصراحه نفسي بس نجيبها ازاي
هاجر..بضحك دي لبوه لو كلمتها وقلتها تعالي خدي زب هتجيلك طياره
اماني....طب سبيني افكر
هاجر ....ماشي
انا..وقت كان خلاص داخل علي غداء قومت لبست ونزلت وبفكر يا تره هيحصل ايه طلعت علي فاتن وعرفتها اني جاي اول ما وصلت بنزل من العربيه ليقت بدور في وشي وبتقولي متنساش توافق علي اي حاجه ومشيت انا طلعت وكل تفكيري اني هنيك فاتن خبط علي باب فتحتلي فاتن وكلنا وقعدنا نتكلم شويه
فاتن...بصراحه عمر انا كنت عايزه منك طلب
انا.. في عقلي بالي انها هتقوم وهتقلع وتأجي تمصلي زبي اطلبي اللي عايزها
فاتن..بصراحه كدا انا مزنوقه في فلوس عشان داخله مشروع مهم جدا ومحتاجه سيوله
انا...في عقل بالي احا هو ده طلب عايزه كام يا فاتن انا سداد
فاتن...بص هو مبلغ صغيره مش كبيره بس انا مش هاخدهم سلف
انا...احا انا جاي اتقلب هو انا قولتلك رجعهم مش قصدي
فاتن...انا عندي عماره من 10ادوار كل دور علي شقتين وهبيعها وقولت اشوفك لو عايز تشترها
انا...بضحك جااامد بتكلم بجد
فاتن.. مستغربه اه ليه في حاجه لو مش في دماغك خلاص
انا ...لا لا اصل انا كنت مكلم سمسار علي عماره تقريبا نفس مواصفات وكلمني وكان مفروض اروح اشوفها بعد ما امشي من عندك
فاتن...طيب روح شوفها
انا...لا خلاص انا اشتريت بتاعتك
فاتن...مش تعرف اول طالبه كام
انا ...الللي هتطلبي هتاخدي وادي شيك اهو ب........واعتبري عربون
فاتن...تمام شقق كلها مفروش احسن حاجه
انا ..قولتلك اللي هتطلبي هتاخدي حتي لو علي طول الاحمر
فاتن...انا بجد مش عارفه اقولك ايه
انا...متقوليش حاجه انا عايزك تعملي
فاتن..من عنيا قول وانا هعمل
انا ...عايز كوبايه قهوه من ايدك دي
فاتن...بس كدا احلي كوبايه قهوه
قامت فاتن تعمل قهوه وقعدنا نتكلم ونهزر لحد ما مشيت طلعت علي الفرع
شهد..اتاخرت ليه
انا ....هتعرفي قريب
شهد....امممم مش مستريحلك
انا ...هههههه متخفيش حاجه هتعجبك
شهد....ماشي لم نشوف اخرتها معاك
انا...بكره هنتجوز وهتعرفي
شهد...جواز
انا...اه ايه مش عايزه تتجوز
شهد...مش كدا بس انا مقدرش اسيب ولا امي ولا اختي مين يخدمهم انت جيت وشوفت الحال عامل ازاي
انا.... متقلقش بكره كل حاجه هتتحل
شهد....ما هو انا مش خايفه غير من بكره
انا ..طول ما انا معاكي مش عايزك تقلقي من حاجه
شهد....متحرمش منك
اليوم..عده منغير اي حاجه جديده وروحت ونمت صحيت تاني يوم قولت اعدي علي حنان اسلم عليها واديها مبلغ
حنان وفردوس
فردوس...انا مبقتش مستحمله ده مش بيكمل خمس دقائق ويجبهم
حنان...طب انتي كنتي مستحمله ايه جديد
فردوس..جديد أن بقا في عمر يا حنان ده يكفي اني لم كنت بمصله وهو نائم يقعد ربع ساعه واكتر ومنغير اي حبوب لكن ده بحبوب وآخره خمس دقائق
حنان بلاش تهربي بيتك يا فردوس وعدي كام يوم اللي بيجيهم كل كام شهر
فردوس..بحاول لكن اعمل ايه مش قادره
انا خبطت علي باب وحنان قامت فتحت ودخلت
فردوس...فرحت لم شافتني وقامت خدتني بحضن وبوس
حنان..احترمي نفسك انا هنا
فردوس ..مانت مش غريبه
انا...لا يا فردوس انا مش حابب كدا
حنان...جدع يا عمر اقعد بس بعيد عنها
انا..بضحك حاضر ممكن كوبايه قهوه
حنان...من عنيا
قامت حنان تعمل القهوه وفردوس جات جري جنبي طلعت زبي من بنطلون
انا ..يخربيتك بتعملي ايه تاجي وتشوفنا
فردوس..ما تاجي ما هي عارفه كل حاجه
انا ...بس انا مش حابب تشوفنا تاني
فردوس...بقولك ايه انا من ساعتها وانا مولعها ومش هسيبك
انا ..مش هين وقطعتتني في الكلام وكانت بتدعكي في زبي وكان وقف خلاص قامت نطت علي زبي وضهرها في وشي وعامله توحوح وانا سخنت وبيقت بقفش في بزازها حنان جايبه القهوه اول ما شافتنا صنيه وقعت منها
حنان..انتو بتهببوو ايه
فردوس...معلش يا حنان انا مش قادره بجد
حنان...يعني مفيش مكان غير بيتي يا فردوس ومع هيجان فردوس وتنطيطها علي زبي نطرت شهوتها علي حنان
حنان...يخربيت ايه ده
فردوس قامت من علي زبي وانا زبي كان بقا سيخ في كسها ونزلت تمص زبي
بصي يا حنان انا مش مركزه في اي حاجه غير في زبه وبس
حنان..بصتلها وسيبتنا ودخلت الاوضه مسكت دماغها وبيقت نيك بوقها لحد ما وشها احمر وبدأت تتخنق مسكتها نيمتها علي ضهرها ودخلت زبي وبيقت بنكها وبقفش في بزازها وصريخها مالي شقه
حنان..خرجت من اوضه وبتزعق واطي صوتك يا تشوفي مكان تاني ودخلت
وانا شغال رزع وتقفيش قلبتها في وضع الدوج ونزلت الحس كسها وابعبصها تلات دقائق بظبط وكانت جبتهم تاني وهنا متعه حقيقه في وضع ده انك تنيكها وهي كسها مبلول قمت مدخل زبي وشادد دماغها لوراء وشغال رزع فيها وهي عماله تشخر جامد صوتها بدأ يعلي حنان خرجت قعدت قدامها ومسكت اندر فردوس ودخلته في بوقها عشان صوتها وانا شغال رزع وحنان قاعد بتتفرج
خمس دقائق في وضع ده رحت مخرج زبي و وقفت فردوس زانقها في الحيطه ورافع رجلها لفوق ومدخل زبي براحه واحده واحده لحد ما تعودت بدأت أسرع اكتر في اكتر لحد ما أعصابها تعبت و وقعت علي الارض ده كله وحنان متابعنا راحت شيلها علي كنبه ومنيمها علي ضهرها وبيقت بحك زبي علي كسها من فوق لحد مادخلته ونزلت نمت علي بزازها ارضعها مع نيك وهي تحتي عامله زي التعبان خمس دقائق وكانت خلاص بتجيب وانا كمان كنت هجيب قعدتها علي ركبها بسرعه وبدعك زبي علي بزازها لحد ما نزلو وقمنا رامنا نفسنا علي كنبه ناخد نفسنا
حنان...اتمنا تكوني اتهدتي وانت يا عمر بجد زعلانه منك قمت وقعدتها جنبها وانا عارين
انا..لسه بس كدا انا مقدرش علي زعلك
حنان...انت هتكلمني وانت كدا قومو استحمو وتعالو
قمنا انا وفردوس استحمنا فردوس جالها مكالمه من جوزها عشان عايزها وسبتنا وطلعت
انا..اسف حقك عليا بس هي اللي خدتني علي خوانه ومعرفتش امسك نفسي
حنان...يعني انت كان عجبك منظري قدمكم
انا....خلاص بقا قولتلك اسف اه قبل ما انسا خدي دول
حنان...ايه دول
انا.. هو مش انا مسيئول عن بيت اعتبرهم مصاريف البيت
حنان...مصاريف البيت ولا صد
انا ..متكمليش يا عمتي وتعملي حسابك انت من نهارده مسئوليتي
حنان...بس كدا هيبقا كتير
انا..ولا كتير ولا حاجه بصي انا نفسي اكل من ايدك حمام
حنان...بس كدا النهارده لم تخلص عدي عليا هتلاقي احلي حمام
انا ..ماشي وهبات عندك كمان
حنان...ماشي اتفقنا
نزلت رحت مع فاتن اتفرج علي عماره واللي كانت فعلا تستحق مبلغ اللي دفعته وكتبلها شيك بباقي ممبلغ ومشيت عشان كان عندي شغل وحت منها كل مفتاح شقه طبعا كلمت علي وقلته انزل هات انضف عشرين كلون وهات نجار معاك وتعالي علي عنوان ده علي جه وركبنا كلون لكل شقه ونجار مشي
علي ...انا مش فاهم حاجه عماره مين دي وليه غيرنا كل كويلن الشقق
انا...دي عمارتنا الجديدة
علي...نعم اشتريتها امتي وليه معرفتنش
انا... كانت عايز اعملك مفاجاه بس مهم متجبش سيره لحد خالص
علي..ايوه بس دي كبيره علينا عشرين شقه كتير
انا....ما احنا مش هنعيش فيها لوحدنا
علي..امال احنا ومين
انا...احنا وباقي العائله وحماتي
علي...اصيل ياض ايه انت قولتلك ايه حماتك انت اتجوزتك امتي ياض
انا...يا عم متجوزتش بس نويت خلاص
علي .. احا مين دي ياض وعرفتها امتي
انا..حكيتله تبقا مين باختصار بس منغير ما أعرفه موضوع سرقه
علي...انت بتحبها فعلا ولا صعبانه عليك
انا...لا اعم وهي اي واحده تصعب عليا لجوزها
علي ..طب نويت تخطيها امتي
انا...لا انا اجوزها علطول
علي ..احسن برده امتي بقا
انا هنروح نتقدملها بكره
علي...ماشي عرفت عمك
انا..هتصل بي وأعرفه مهم يا علي اوعا تعرف حد حتي منار
علي متقلقش اعم بس قولي هتقسم الشقق ازاي
انا.. اول دور جدتك هند ووفوقها ام شهد تالت هاجر واماني الرابع وفاء وعمك الخامس خالتك فردوس والسادس عمتك حنان سابع فاضي التامن انت
التاسع فاضي الأخير انا
علي قشطه يلا بقا عشان نلحق مشينا وكلمت عمي وعرفته وقالي ماشي وصلت الفرع ليقت شهد نائمه
انا...هو انت جايبه تنامي هنا يا هانم
شهد..بخضه خضتني يا عمر
انا...سلامتك من الخضه بقولك ايه انت اجازه بكره
شهد...ليه زهقت مني
انا..لا جاي اتقدملك
شهد..سمعت جمله وبلمت
انا...ايه مالك متفاجاه ليه ده طبيعي
شهد...انت بتتكلم بجد
انا..ايوه انا واخويا جايين وعمي جاين بكره
شهد...وتفتكر لم يشوفوو حالنا هيوافقو
انا...مالو حالكم يابنتي بطلي تقلل من نفسكم
شهد...اوعدني يا عمر انك عمرك ما تعيرني في يوم من الايام
انا ..نعم ده انا هخليك قاعده ملط علطول في بيت
شهد...بتضحك يا جزمه تعيرني مش تعريني
انا ..سامع بس بستعبط وبرده هخليكي ملط علطول
شهد...بطلي بقا
انا ..ماشي...نشوف شغلنا بقا
شهد...بتضحك ومبسوطه ماشي
كملنا شغل واليوم طار روحت نمت صحيت صبح نزلت شغل عملت كام حاجه ورجعت حلقت وجبت طقم جديد وطلعت كانت ساعه داخله علي سته لبست وكلمت علي وعمي عشان ينزلو ونزلوا وركبنا عربيتي وطلعنا عندها وفتحت باب ودخلنا ورحبو بينا
فاطمه...اهلا نورتو
عمي..ده بنوركم بصو بدون مقدمات كتير احنا يشرفنا أننا نطلب ايدك بنتك لابني عمر
فاطمه..احنا اللي يشرفنا
انا ..بس انا عندي شرط واحد
فاطمه...اتفضل يابني
انا...احنا هنعمل فرح علطول منغير خطوبه
فاطمه...ايوه يابني بس احنا كدا مش هنلحق نجهزها
انا..مش محتاجه جاهزانا شقتي جاهزه من كل حاجه ولو جبتو حاجه مش هيبقى ليها مكان ممكن تجيبو هدوم لو عايزين لكن غير كدا هتدفعو فلوس علي الفاضي
فاطمه..مش عارفه اقولك
علي..متقوليش حاجه ارفعي ايدك واقري الف....
فاطمه...ماشي يابني اللي تشوفو
شهد...رفعت أيدها معانا وقرانا
ندي اخت شهد.....يعني انت هتاخد اختي مننا
انا..لا متخفيش
ندي..مش خايفه انا فرحانه دي مزهقاني
قعدنا نضحك كلنا
شهد..بقا كدا ماشي شوفي مين اللي هيجيلك شيكولاته اللي بتحبيها
ندي.جات عندي عمو عمر هيجبلي وبتطلع لسانها وضحكنا كل
انا ..وانا عامل حسابي خدي شيكولاته اهي
ندي..خدت الشكولاته وطلعت لسانها لشهد وطلعت تجري
انا..طلباتكم ايه بقا
فاطمه....طلبات ايه بس يابني هو احنا هنجيب حاجه عشان نطلب
انا...الأصول اصول بصي انا هجيب شبكه ب...... ومهر...…. وموخر ...... مراضين كدا
شهد..بعد اذنك يا عمر انا مش عايزه غير شبكه وبس وأقل من اللي انت قولته
انا...بس ده حقكم
فاطمه...بص يابني مهر وموخر ده يبقا من حقنا لو كنا هنجيب حاجه ولو مصمم يبقا اكتب علي قد الهدوم اللي هنجيبها وبس انا كل اللي طلبها حاجه واحده وبس انها تكون مبسوطه لأنها تعبت عشانا كتير ومن حقها تنبسط باقي ايامها وانت شكلك ابن ناس وهتحطها في عينك
انا .متقلقش شهد هتبقا عنيا مش جو عنيا
فاطمه ...وهو ده مطلوب يابني
شهد...طب يلا عشان نتعشا
انا...مين اللي طابخ
شهد...انا
انا...طب كويس عشان لو مش حلو اغير رايي وقعدنا نضحك
قعدنا كلنا في وسط ضحك وهزار وأكلها كان حلو مقدرش اقول غير كدا طبعا وخلصنا اكل وجبتلنا عصير
انا...طيب نحدد معاد الفرح
فاطمه ...شوف معاد اللي يناسبكم
انا....بكره ننزل نجيب شبكه وخميس بعد الجاي الفرح
فاطمه...ايه رايك يا شهد
شهد...بكسوف ماشي
خلصنا قعدتنا ونزلنا روحنا وبيتنا كالعاده بعد الخبر اعملي زغاريط ورجعت البيت عشان انام ليقت اماني بتكلمني ارحلها ضروري قمت ورحتله ودخلت اقعد
انا...خير في ايه
اماني...مش خير اسمع يا عمر انت قبل جواز ومقصر معانا امال بعد جواز هتعمل ايه
انا .مش فاهم مقصر معاكم في ايه
هاجر خرجت عارينه مقصر معانا في كدا تقدر تقول اخر مره نكتتا كانت امتي
انا .وهو انا فاضي عشان انيك حد فيكم
اماني.واديك فضيت وجيت ولازم تنكنا دلوقتي
انا... دلوقتي ايه انا عايز انام
هاجر..نيكنا ونام هنا
انا..لا
اماني...قلعت القميص وبيقت ملط مفيش حاجه اسمها لا اتلمو عليا قلعوني وانا كنت هلكان بس كانو وحشني نزلو مصور زبي وعملنا احلي نيكه ودخلنا نمنا من كتر التعب مصحيتش غير ساعه 4 ليقت شهد رنيت عليا كتير اتصلت بيها
انا..الو ايوه حبيبتي معلش كنت نايم اه نهارده علي معادنا ماشي حبيبتي مع سلامه
قمت بدور علي اماني وهاجر ملقتش حد منهم في البيت ليقت يد حد ماسكه زبي وبتغمض عيني انا استغربت وعامله تدعك في زبي شيلت أيدها ليقتها لوسي واقفه ملط
انا..باستغراب لوسي انتو جيتو امتي
لوسي نطت ولفت رجلها حوالينا واسطي وراحت مدخله زبي في كسها جينا الصبح
انا...ايوه وصلتي هنا ازاي وانت مجيتش قبل كدا
لوسي..ما سوزي معايا
سندتها علي الحيطه وبنكها ايوه برده وصلتو ازاي لهنا وليه معرفتونيش
لوسي...كنا معارفين اماني وهاجر واتصلت عليهم جم خدوني صبح
انا...طب متصلتوش ليه عليا
لوسي حبيت نعملك مفاجاه
انا... امال فين سوزي
لوسي نزلت من علي زبي تعالي وخدتني علي حمام اماني نائمه علي ضهرها ملط وهاجر قاعده لمسها علي وشها وسوزي واخده وضع الدوج وبتلحس كس اماني دخلت براحه ورشقت زبي في كس سوزي سوزي بشقها
سوزي...اوففففف اخير صحيت
انا ..زي ما فاجتوني حبيت افاجئك
وانسجمنا كلنا وبعد ربع ساعه نيك طب ده إنجاز مع اربع بطال اقعد ربع ساعه ده كفايه اماني لوحدها لمتهم جنب بعض ونطرتهم علي وشهم وفضلو يلحسو لبني من علي وش بعض خدنا دش جماعي وخرجنا لبست عشان انزل
لوسي..انت نازل شغل وسايبنا ما تاخد اجازه
هاجر واماني بيضحكو ده مش رايح الشغل
سوزي..امال فين
اماني رايح يشتري شبكه أصله فرحه بعد عشره ايام
لوسي وسوزي فرحو قامو يبوسو فيا ويبركولي نزلت خت عمتي وعمي وعلي وعدنا علي شهد ورحنا جبنا الشبكه وقدنا اليوم كلنا بره وبعدين روحتهم وروحنا انا روحت علي بيتي لاني عارف لو رحت هناك كانت هتبقا ليله كلها نيك وانا مكنتش قادر بصراحه الاسبوعين عدو طياره وجه معاد الفرح وفي خلال الأسبوع دول مخليوش من نيك لوسي وسوزي واماني وهاجر وقبل فرح بخمس ايام منعت عنهم نيك خالص قبل فرح بيوم سوزي ولوسي فضلو يتحليو عليا عشان هيسافرو يوم فرح الصبح يوم الفرح حجزت مكاني مخصص في الافراح النهاريه اللي بتبقا بنهار وشهد في يوم ده كانت حد تاني خالص كانت قمر بس بعد مكياج اتمسح كله راح 😂😂😂😂انا قاعد وشايف فردوس نار واكله فيها من الهيجان خلصنا فرح وطلعنا لفنا شويه بعد سيشن وروحت البيت
انا...نورتي بيتك
شهد..بكسوف مرسي
انا...لا مش وقت كسوف
شهد..عايزه منك طلب
انا..امري
شهد.. ممكن اروح بكره اطمن علي ماما
انا...بصي بكره في مفاجاه تشوفها اول وبعدين نروح نشوفها
شهد.. مفاجاه ايه
انا...اصبري لبكره خلينا في مهم
شهد..اللي هو
انا..بصي يا ست الكل اللي نهارده مفروض دخلتنا وبقلعها طرحه ويعني انت عارفه دخله يعني مشاعر واحساسيس وبقلعها الفستان نزل لنصه عشان كانت قاعده وبزازها نطرت وبرغم اني شوفتها قبل كدا بس مرادي كانت حاجه تانيه
وعمال اكلم فيها قومتها فستان نزل لتحت وظهر اندرها الفتله
انا..ها عرفتي بقا ايه هو مهم
شهد..بتبص علي نفسها وبتحط وشها في الارض من كسوف راحت قلعت ملط وطبعا زبي كان واخد راحته
شهد..ايه ده البس بسرعه
انا...البس ايه مجنونه
شهد..انت مش شايف عامل ازاي ده يعورني
انا...بضحك هو حمار يعني متخفيش تعالي انتي بس وختها علي سرير ابوس رقبتها مع تقفيش في بزازها وبدأت تهيج ايديا نازله علي كسها بقلعها اندرها وماسك شفايفها بوس وايديا بتدعك كسها
شهد..كفايه يا عمر مش قادره
انا....استمتعي وبس
نزلت علي كسها الابيض شفايف وردي الاحمر من جو فضلت تلحس في لحد ما جبتهم
شهد..اه اه اه ايه ده لا لا كفايه يا عمر بجد
انا...خلاص قربنا نخلص (لو انت هتفتح بنت خليها تجبهم اول هيسهل موضوع عليكم) بيقت بحك زبي في كسها ودخلت رأسه مع صويت شهد دخلت ربع لحد ما اتاكدت أن غشاء اتفتح خرجت زبي مسحت ددمم بمنديل
انا..الف مبروك يا عروسه
شهد...انا حاسه بحرقان جامد يا عمر مش قادره
انا.معلش خمس دقائق وهيروح قومي تعالي معايا ختها علي حمام حمتها وطهرتها بمطهر رجعنا علي سرير
شهد..ابعد عني يا عمر انا تعبانه بجد
انا...ختها في حضني بكره صبح مش هتحسي باي حاجه ساعه كانت داخله علي ١١دخلنا نمنا في حضن بعض
وبكدا الجزء الثامن خلص اتمنا يكون عجبكم واكتبولي تتوقعو ايه هي مفاجاه الي لقاء في جزء جديد
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: الاسواني، المعشوق و Mada6666
لا قصه حلوه كمل وحاول تكبر فى الاجزاء الى جايه
 
  • عجبني
التفاعلات: Abdelrahman 88778877888, Capo2022, Alone1 و شخص آخر
عجبتني جدا كمل يابرنس بس طول الجزء شويه وهتزل كام جزء في الاسبوع
 
  • عجبني
التفاعلات: Abdelrahman 88778877888، Capo2022 و عمرو جيزوي
عجبتني جدا كمل يابرنس بس طول الجزء شويه وهتزل كام جزء في الاسبوع
حاضر لا مش هنزل كل قد ايه علي حسب ظروف
 
  • عجبني
التفاعلات: Capo2022 و K-a
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة جدا استمر وخلي الجزء اطول
 
  • عجبني
التفاعلات: Capo2022 و عمرو جيزوي
عاش كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي
  • عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي
كمل يانجم عوزين الجزء التانى
 
  • عجبني
التفاعلات: الفرعون العاشق 19 و عمرو جيزوي
كمل ياباشاا جميل جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: الفرعون العاشق 19 و عمرو جيزوي
حلوه بس مش تتأخر في الأجزاء حول تنزل كل أسبوع جزأين
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي
كمل باقي الاجزاء القصه ممتعه جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي
جميله جدا قصتك وممتعه جدا جدا كمل باقي اجزاءك يا كبير متابعك وبدعمك
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي
عاش كمل جميل
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي
جميلة ...كمل الاجزاء لكن سريعا
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي
بداية قويه جدا
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: يوسف... و عمرو جيزوي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%