NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة أخت مراتي وأخت جوزها | السلسلة الأولى | ـ عشرة أجزاء 14/1/2022

في البداية احب اعرفكم باني القصة دي حصلت ولسة مستمرة الي اليوم
انا اسمي محمد متجوز من 5سنين عندي 35سنة
اتجوزت جواز عن حب وبحب مراتي وهي بتحبني .
مراتي عندها تلات اخوات بنات كلهم متجوزين قبلها رحاب ورشا ورضا ومراتي
صحبة القصة هي أيوة فعلا برافو عليكم رضا .
من بداية الخطوبة واحنا أنا وهي عالطول هزار وضحك مع بعض وعالطول كلمنا كله مع بعض وانا كنت بروح لخطيبتي زيارة كل اسبوع وكنت باروح في اليوم الا هي هناك بس علشان بحب القاعدة معها ومع خطيبتي وفي يوم وانا هناك كانت هي هناك أنا كنت في الاوضة وهي في الاوضة التانية وانا داخل الاوضة وهي كانت مطلعه بزازها وبترضع بنتها وشوفتك اجمل بز ابيض شمع والحلمة كلها في بق بنتها فضلت واقف اتفرج وبعدين دخلت عليها وهي بتقولي أية جت أمتي وانا رحت رايح عليها ورحت شدد رأس البت من بزها وشفت اجمل حلمة وهي بتقولي يارخم البت بترضع البت رجعت مسكت الحلمة تاني في بقها وانا برضو أشد راسها وطلعت الحلمة تاني وهي بس بس سببها ترضع بقي وانا مش ساكت وعامل أشد واتفرج وهي بطل رخامة وجيت بشد وهي أقلت أحلة اي وجسمها اترعش بقلها في أية بتقولي غضت الحلمة بسننها يا رخم وجعاني اووي اوووي رحت شدد رأس البيت تاني
ورحت حاطط ايدي وماسك الحلمة بصباعي وقتلها مهي مافيش فيها حاجة أية لقتها بصت يعنيها علي وشي ووشها احمر اوي وانا كان زبري وقف علي الاخر لقتها نزلت يعنيها علية وراحت ضحكة وبتقولي طيب اخرج برة بقي واخلص واتجوز ياعم انا كنت جايب أخري وزبري وقف اوي اوي وهي راحت مدخلة بزها في الهدوم بس بطريقة هيجنني اكتر رحت رايح عليها ودخلت ايدي في صدرها بسرعة وطلعت بزها وهي مصدومة ورحت حطت الحلمة علي شفيفي ورحت بيسها لقتها راحت بعداني بايديها وبتقول روح يا مجنون أخرج واناخفت وسبتها ومشيت .
ومن اليوم دة كل حاجة اتغيرت بين وبينها 180درجة .خرجت قاعد برة وجسمي مولع نار نار وخطبتي كانت قاعدة عمالة تكلمني وانا ولا معها
ورضا كانت لسة في الاوضة مش خرجت وانا هجنن واشوفها وأشوف تعبيرات عينها الا شفتها لما الحلمة كانت في بقي لقيت رحت برفان جامدة اوووي وهي خارجة ولبسة ترنج ناار ضيف اوي اوي ومحزق علي كسها ورسمة في البنطلون رسم
ودة كان جديد في لبسها وكسها كان من النوع الطخين وانا زبري رجع وقف اكتر من الاول وهجت بطريق جامدة جداااا وبقيت ابصلها تبص في الناحية التانية وتبص في الأرض اجننت اكتر وخطبتي اعقدة مستغربة سكوتي خفت تعرف أو تشك ولحسن الحظ قامت تعملي شاي هي خرجت من هنا ورضا راحت بتقولي أية الا انتا عملتة دة أنا عاملة افكر اذي تعمل كدة رحت قايل ليها صعبتب علية قلت ابوسلك حلمة بزك لقتها بصت في الأرض وسكتت رحت قاعد جنبها وقلت ليها بصوت واطي وكل هيجان عليها هي لسة بتوجعك ورحت ماسك بزتها بايدي براحة اوي لقتها اترعشت جامد وراحت بعدة عني وبتقولي انتا مجنون هنروح في داهية قلت ليها أنا مش عارف مالي حتي بصي ورحت مطلع زبري من البنطلون لقتها بصت علية وعضض شفايفها وراحت قامت تجري من الاوضةانا كنت هتجنن من هيجاني ولا بعملة وكنت عايز احط زبري في اي حاجة بس اهدي الوجع دة خطبتي جت قاعدة معاية وانا هايج اوووي لقتها بصت هي كمان وسكتت خالص من هيجاني قلتلها تعرفي أنا بحبك اوي لكن لو قلت ليكي علي حاجة مش هتوفقي صح قالت حاجة أية رحت ماسك شفيفها وهات يامص خطبتي بقت تبعدني ومش عارفة وعلشان بنحب بعض سكتت وانا عمال بمص في شفايفا لقيت رضا وقفة بتتفرج رحت عامل حركة مجنونة اكتر ورحت مطلع زبري ومسكت ايد خطبتي تلعب في زبري خطبتي خافت وراحت بعداني عنها وكانت هتخىرج تجري خفت تشوف رضا مسكت أيدها وقعدنا وانا نزلت ورحت البيت هتجنن علي رضا من بعد الا عملتة ولا شفتو من رسمت كسها .
رحت متصل اشوف هترد ولا لاءلقته بتقولي الووو بس بمحن اووي وصوتها نفسة عالي عملت عبيط بقولها مالك بتنهجي لية كدة قالت لاء مافيش كنت بظبت الشقة قلتلها وانا هموت واظبتك انتي راحت ضاحكة جامد بتقولي انتا النهاردة مجنون رسمي بجد قلتلها خلصتي بتقولي خلصت أية انتا اتصلت خلتني وقفت رحت بقولها ابعتهولك هوة يخلص الكلام بتقولي هوة مين قلتلها زبري راح نفسها بقي سريع اوي وسكتت خالص وسماع صوت النفس بس بقولها رضا رحتي فين وانا مش سامع غير صوت النفس بس وبعدين سمعت اااااة كبيرة وهدوء بقولها الف سلامة عليكي من الاة راحت قفلة السكة سبتها ورحت نايم وانا هتجنن عليها لقيت تلفوني بيرن برقمهارحت بقولها الو بتقولي معلشي التليفون جة علي خدي فصل بقولها ولا يهمك بتعملي أية قالت ولا حاجة خطبتك نامت هي وأمي وانا برضع البت قلتلها طيب والحلمة لسة وجعاكي اجي ابسهالك تاني قالت لاء دي الحلمة التانية ورحت ضحكة بقولها لية هي لسة وجعاكي راحت بتقولي لية هتيجي تبوسها يا سافل تاني قلتلها حالا اكون عندك بتقول لاء خفت حطة عليها كريم وبدعكها بايدي رحت قافل ومتصل فديو وزبري قبل ماهي تفتح هيفرتك البوكسر لقتها مش ردت رحت اتصالات تاني لقيتها فتحت بس وشها هو إلا باين وحطه صباعها علي بوقها علشان اسكت ولقتها سابت التليفون وراحت تجيب حاجة وهي بتاخد التليفون الكاميرا جابت بزازها الاتنين برة قميص النوم الا هي لبسة تخيلوي كدة بياض عالي اوي علي قميص اسمر أنا عين كانت هتخرج وفي ثواني مقدرتش اسيب زبري جوة البوكسر رحت محررة منه وهي معبال لبس السماعة ومسكت البيت وحطتلها الحلمة في بقها كنت حفظت بزازها الاتنين وكل دة هجنن وأشوف باقي جسمها بالكامل وعمل ادعك في زبري هي بتقول هاي سمعني وانا تايه في جمال بزازها الا الاتنين برة هي حددت بلها راحت رفعا التليفون علي وشها وبتقولي ينهار ابيض ينفع كدة قلتلها هوة فعلا ابيض وابيض اوي أية دة لقتها بتقولي هوة انتا شفت أية بقي قلتلها شفت اجمل بزاز في الدنيا راحت ضحكة وبصت بعيد بعيونها وراحت سكته
رحت بقولها رضا يابت يالهوي بزازك جميلة اوي بس عايز اشوف الحلمة والكريم عليها علشان اطمن أنها خفت بتقولي خفت خفت ياسافل وبس بقي لحسن هقفل قلت اتكلم معها عن جوزها وهيجي من السفر امتا وكدة اصلو الغبي بيسب الفرس دة ويسافر وبيجي كل تلات شهور اسبوع وقلت احسن تقفل بجد واخسرها .
بقولها هو وليد جاي أمتي راحت بتقولي دة لسة هينزل كمان شهر ونص قلتلها حمار كبير راحت ضحكة جامد اوي وقالت **** يخربتك صحيت البيت بقلها طيب اديها البزة تاني بس مش الحلمة بتاعتي لقيتها ابتسمت وبتقولي هي بقت بتاعتك قلتلها ايون مش بستهالك وكانت بتوجعك من العضه راحت بتقولي ومين السبب مش انتا ولقيتها غيرت بتقول ثواني وحطت التليفون وانا شايف خيال بيتحرك وايد بتدخل وطلع البزة الا بستها واعقدت بالبيت والحلمة في بقها وانا هتجنن وأشوف البزاز تاني لقيت الا بتقول رحت فين وبتنهج لية كدة قلتلها أية نفسي مضيقك لقتها سكتت بتقولي احلى حاجة صوت النفس بيموت مش صح كدة قلتلها هوة بيتعبك قالت موت ولقيت نفسها بقي عالي ذي واكتر ولقيتها بتقول ااأاة اي اي براحة بس قلتها براحة بالهوي أكني حد ركبها وزبرو في كسها رحت بقولها أية مالك بتقول اصلها مسكت الحلمة وهي لسة بتوجعني من الصبح بقولها اديها البزة التانية وهي لقتها بتقول ااة بس بطريقة افجر من الاولى رحت بقولها يابنتي اديها الحلمة التانية بتقولي بصراحة عجبني وجعها اوووووي أنا قلت اضرب علي الحديد وهو سخن بقولها انتي شفتي الصبح صح بتقولي هوة أية قلتلها زبري راح نفسها بقي عالي اكتر بتقول اااااة بقولها عجبك بتقول أنا بقول اااااة بقلها هوة بيوجعك اوووي كدة قالت اوي اوي اوي بس بطريقة النيك وأنها بتتناك وعيونها مسبله خالص قلت أسخنها اكتر ورحت بقولها انتي بتحبي توضع أية ورحت بعتلها صور فيها الاوضاع وانا يكلمها وقتلها شوفي انهي رقم وانا شايف عنيها بتروح ونيجي ومقفولة خالص ونفس عالي جدا رحت قبلة 1/5/7 قلت ااااااة لقتها راحت هي كمان مطلعة اة كبيرة رحت باعت لية صور سكس بالاوضاع الا قالت عليها وصور متحركة كمان لقتها بقت تقول اة اة اة اة حرام عليك انتي غريب اوي النهاردة قلتلها لية أنا غلبان ورحت بعتلها مقطع نيك بوضع من الأوضاع لقت نفسها راح خالص وصوتها بيترعش قلت رضا وريني بزازك اطمن عليها راحت بتقولي بصوت مش طالع اصلا وجعني اوي اوي قلتلها سلامتهم وريني كدة وانا امسكهملك وادلكهم وهما هيخفو خالص لقتها بتزل الكاميرا وترجع ترفعها فوق تاني وأخيرا شفت شق البزاز بقولها يالة يا قلبي وريني بقي ورحت نافخ بنفسي قالتلي بس بس نفسك بيموتني يا حمادة بس بس ولقيت اجمل بزاز ادامي علي الكاميرا وبيتحركو اوي وصوت النفس عالي جدا قلتلها بالهوي الحلمة حمرة ددمم ووقفة امسكيها بصباعك كدة رحت مسكها بتقولي كدة قلتلها امسكي بزك كله بايدك يالة ادعكي براحة خالص وخدي الحلمة بين صوابعك يالة وهي بتنهج اوي وهي بتعمل كدة ومعاية رحت قيلها اقفلي جامد علي الحلمة وانتي بتدعكي بزك راحت قالت اااااااااااة مش قادرة ااااااااااااااة. اي اي قلتلها أية كسك بيوجعك قلتلي اوي اوي نار من الصبح اااااااااااة اي اي وافته بتدعك بايدها التانية في كسها رحت منزل الكاميرا علي زبري هي شافتة ورحت مصوتة بمحن جامد اوي وقالت عايزة اتناك بقي زبرك حلو اوي اوي أنا قلتلها عايز انيك عايز ارضع حلمتك عايز ادخل زبري في كسك براحة اوي اوي وارزع جامد بزبري في كسك لقتها بتنهج وبتترعش اوي وعماله تنتفض ونفسها عالي اوي رحت بقولها ادخل زبري في كسك يا رضا قالت بسرعة نيكني اووووووي رزع جامد جامد قلتلها ورين كسك عايز امصة وامسكة وانيكة اوووي اووووي وهي اة اة ورحت منزلة الكاميرا علية شفت احلي كس احمر ومالين اووي وعرفان من العسل وايدها علية وعمله تدعك جامد جامد اااوي قلتلها كسك جميل كلة عايز يتناك أ نا جاي انيكك قالت بسرعة ابوس ايدك
رحت قافل معها ورحت البس بسرعة علشان انيك رضا بقي .
يالة نكمل الجذء الا جاي ونعرف. أية حصل في كس رضا .

وقفنا في الجذء الافات وانا رايح البس بس وانا بلبس التليفون بتاعي رن وكانت خطبتي علي الاتصال أنا اترعبت اوي وقلت احية عرفت ولا اية وبقول الو لقتها بتقولي الحقني يا حمادة ماما تعبانة اوي اوي ويتصل برحاب مش بترد ورضا معها جوة كنت لبست خلاص رحت قافل معها واتصلت علي رضا ردت علية بتقولي بسرعة يا حمادة ماما هتموت بسرعة بقولها هي شافت حاجة ولا اية بتقولي لاء بسرعة والنبي رحت جاري وجايب تاكسي وروحنا علي المستشفي بسرعة وطلع تعب من السكر والدكتور كتبها حجز يومين وحد يبات معها طبعا مافيش غير خطبتي علشان فاضية ورضا تبدل معها فضلنا لحد ما فقت شوية وبعدين خطبتي قالت خد رضا وروح البيت عندنا هات لماما هدوم وهاتلي أنا كمان علشان هبات مع امي أنا وفقت يالة يا رضا قالت خلي البت معاية علشان تروحي وتيجي بسرعة في عقل بالي قلت احية د أنا هركبك ركوب يا رضا وهنيك كسك نيك لحد ما أشبع وقفت تاكس وركبنا ورى في الكرسي وانا بقولها خلص اهدي هتبقي كويسة بس اهدي ورحت وخدها في حضني وعلي صدري لقيتها بتزقني بايدها براحة علشان السوق وبتقولي ما اتحرمش منك يا حمادة السوق وصلنا البيت نزلت أنا وهي بتقولي ثواني ونزلة خليك هنا بقولها اطلع معاكي أشيل الشنطة قالت لاء بخوف اوي لدرجة اني خفت أنا كمان وسكت بس الشيطان بيقولي مش هتلقي فرصة اجمل من كدة لوحدها وإنتا هايج عليها وهي هايجة عليك كانت هي طلعت وانا عمال اخد مع نفسي في الكلام رحت واخد بعض وطالع رحت مخبط لقتها مش بترد خبط تاني لقتها بتقول حاضر ثواني وفتحت لقتها لبسة الترنج بتاع الصبح بتقولي مش قلتلك نازلة ماشي بس اشرب شاي ونروح عالطول يا رضا في أية ماشي هعملك الشاي ورحت مدياني ظهرة احة اي دا دة حقيقي ولا اية طيزها كانت شفطة الترنج بينها سبتها تعمل الشاي وفضلت افكر رايح جاي اعمل اية عايز تركبها وأحط زبري فيها وبعدين دخلت عليها وهي بتعمل الشاي لقتها بتلعب في حلمة بزازها وعمله تقفل وتفتح في رجلها اوي اوي رحت داخل حضنها من ظهرها راحت بعدت عني بتقولي بس يارخم وسع كدة وبتضحك رحت مقرب عليها اوي ولسة هبوسها التليفون بتاعي رن كانت خطبتي بتقولي أية كل دة فين بقولها جاين إهوة رحت هي ضحكت اوي بعد ما قفلت التليفون بتقولي يالة بقي يالة ياختي ومشينا روحنا المستشفي وانا سبتها ومشيت لقتها بعديها بساعتين رنت علية تعالي يا ميدو روحني دي اول مرة تقول ميدو اشطة بقي وانا رايح أخدها من المستشفي وروحنا علي البيت ودخلنا الشقة وهي بتقولي وحياتي خلي بالك من البنوتة علي ماادخل الحمام قلتلها من عيوني يا قمر وخت منها البنت وانا يحدها مسكت بزازها من الجنب راحت رجع يصدرها سنة لورة وقالت حاسب ياراجل بس بطريقة وحدة عايزة تتركب ودخلت الحمام وانا خت البيت ورحت منيمها علي السرير بتاعها وبعدين خرجت علي برة لقتها بتقولي يا ميدو معلشي هات البورنس اصلي نسيت اخدة معاية الحمام رحت داخل الاوضة ورحت قالع ملط وزبري علي آخرة لدرجة انو بقي بيوجعني من النشفان الافية ورحت جايب البرنس ورايح بية عليها وقلتلها البرنس يا جامد فتحت الباب حتة صغيرة علشان تجيب البرنس كنت أنا واقف علي كرسي ورحت مخليها مسكت زبري هي مسكنة وبتقولي فين البرنس يا حمادة وعمله تمسك زبري جامد اوي اوي وانا ما صدقت ورحت مقرب اوي عليها ورحت ورحت شيل زبري من أيدها ورحت فاتح الحمام وداخل وقفل علينا الباب لقتها بصة في الأرض وعمله تترعشي بقولها أية يا جميل اخيرا ورحت وخدها في حضني اوي تعالو بقي توصف الا أنا شايف من شعرها لحد الظافر
عيونها عسلي ووشها ابيض اوي الرقبة مش طويلة البزاز ناعمة اوي وحلمتها كبيرة لونها وردي رحت ليها سوة كبيرة شوية من الحمل وسرتها دخلة جوة شوية تنزل شوية تلقي كسها قابب والظنبور طالع منة وهي في حضني وعاملة اترعش رحت ماسك شقيقها بشفافي ورحت براحة خالص أمص فيهم واغضها علي خفيف وأيدي حضنها وايد علي طيزها يحركها براحة خالص وهي عماله تزوم في حضني وبتترعش من الهيجان رحت وخدها بين وبين الحيطة ورحت نازل علي رقبتها بوس ومص ولحس زي المجنون وهي بتصرخ وعملة تضنفض في أيدي وانا هايج عليها اوي وعلي سخونة جسمها ورعشتها من الشهوة وعمال أمص في الشفة الاتحت شوية والشفة الا فوق شوية وعمل ايدي تتحرك علي بزها وأيدي التانية علي طيزها هريها تقفيش وزبري نازل طالع بيحك فيها لقته أعصابها سابت وكانت هتقع مع اني زنقها في الحيطة ولقيت جابت وبتزوم مش عارف تعمل حاجة قفل علي شفيفها أنا هريها مص وهي عماله تضربني في ظهر علي خفيف سبت شفتها لقيت أحلة اةةة طلعت من أحل بوق واحل شفايف ومفيش بعد ااااااةةةة غير كلمة وحدة خدني علي السرير خدني علي السرير دخل زبك في كسي نيكني نيكني وبتترعش اوي وعماله تجيب وتنزل رحت مدخل صباعي في كسها لقيتها راحت مصوتة وحضناني اوي اوي ومفيش غير اااااةةةةة علي لسانها وراحت قالت حمادة ابوس ايدك دخل زبرك اوي هموت عليك وعلي زبرك كسي مولع وبيوجعني اوووووي نيكني نيكني بسرعة ونزلت بايدها مسكت زبري وتقفل علية جامد وعمله تشدة علي كسها ومن الرعشة مش عارفة تخدة في كسها وانا سيبها وعامل أمص في الشفايف وابعبصها في طيزها وامشي ايدي علي الخرم وشوية أمص في البزاز والحلمة واللبن نزل من بزازها الاتنين مغرقان احنا الاتنين رحت راحم كسها ومسكت زبري ورحت مدخلها الرأس بس لقيت أحلة اااااااي اااااااة دخلة كلةكلة ابوس ايدك وبقت تروح وتنزل علي زبري وانا ابعد وبعذبها بيه لدرجة أنها صرخت بجد وكانت هطعيط حرفين علشان ادخلوا كله في كسها رحت شيلها في حضني وهي عمله تحاول تمسك زبري ورحت داخل بيها علي السرير وهنا بقي الغرفة المغلقة واحلى نيك هيحصل في أحلة رضا وفي أحلة كس ونزلتها علي السرير راحت ماسكة فئة وتشدني انام فوقها علشان زبري يدخل وعماله تمسك زبري وتشدني منه وتقرب بكسها علي زبري وانا رحت شايل أيدها ونزل بالساني علي بزازها مص وعض وشرب لبن وهي بتتلوي تحت مني وعايزةزبري ومفيش علي لسانها غير نيكني نيكني دخلة بقي هموت وانا رحت نازل من بزازها علي صرتها وهات بالحس ومص فيها وهي مفيش غير الرعشة واةةةةةة حلو حلو حلو مص الحس اااااااةةةةةةة وانا عمال الحس ونزلت علي كسها ورحت نافخ فية هواء هي قربت علي بقي سبتة ورحت نازل علي جنب كسها وبقيت ببوس جنب كسها وهي اااااااة متواصلة مش. سكته وانا نازل يبقي لحد ما وصلت عند كعب رجلها رحت واخد صباع رجلها في بقي وهات يامص وهي بقت حرفين بتجعر مش بتصوت وبقي كسها بحر نزل واللبن من بزازها مغرق الدنيا وانا في عز الهيجان الا هي فية رجعت علي رجلها ونازل من رجلها علي فخدهاوهات يالحس ومص وجيت عند كسها ورحت سيبةورحت رايح علي فخدها التاني وهات يا عض هي حرفين بقت تعيط من الهيجان والشهوة وبقت عمالة تنتفض في أيدي ومافيش غير ااااااااااوةةةةة اااااااي كفاية كفاية عايزاااااااا اةةةةة يا كسي نار مولعة وانا مكمل ووصلت لحد الكعب التاني وبرضو رحت ماصص صوبعها خلتها من كتر الشهوة الا بقت فيها نطرتهم جم في وشي وبعدين بقت تقولي باعلي صوت نيكني ابوس ايدك عايزة اتنااااااااك ااااوي ورحت طالع مرة وحدة وهي بتقول الكلمة علي كسها ودخلتة كل في بقي وكان نار مولع وفضلت حرفين أكلة واغضة بسناني وأشدة اوي لدرجة اني الظنبور طلع بقي ذي حلمة البزاز وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااة ااااااااااااااة اااااااااي حلو حلو نيكني بقي اقطع كسي مصة عضو بعبصة اعمل اي حاجة بس النار والوجع دة يهدي اااااااااةةةةة
وراحت بقت ذي المجنونة وراحت قايمة علية وراحت مسكة زبري بايدها وراحت مدخله جوة بقها كلة وهات يامص وعض ولحس بسرعة غريبة اوووي وتشفطة كل جوااااة وبقها كان نار مولعة وانا بقيت اصرخ أنا كمان غير اني كنت هايج عليها اصلا وهي بتمص في زبري رحت نايم عكسها وهي مش عايزة تسيب زبري رحت حاطط كسها كلة في بقي وهي بقت زي المكنة مص ولحس مص ولحس وراحت قايمة مرة واحدة ومسكة زبري وراحت مدخله مرة واحدة في كسها كلة وراحت مصرخة وانا كنت حاسس اني زبري دخل جوة فرن مش كس وفضلت طلعة نزلة بسرعة رهيبة علي زبري ومافيش غير كلمة ااااااااة اااااااي الا سمعها غيرصوت الترزيع بتاع كسها علي زبري ولا هي هنا وانا سبتها تتمتع ما انا الا وصلتها للجنون دة وفضلت طلعة نزلة علي زبري وانا ماسك بزازها الاتنين وهريهم تقفيش وشد لقتها مسكت بزازها وراحت نزلة بالحلم علي بقي وتقولي ارضعني يا قلبي اشرب اللبن وادهوني في كسي الا مولع نار من زبرك خلتني شرموطة لزوبرك طلعت من بقي كلام عمري ماقولة نكني يا ميدو دخلة كلة وانا عمال اكل في الحلمة واشرب اللبن كلة ومتمتع بكسهاالاحرفين نايك زبري ومولعة نار وبعدين أنا رحت مسكها من طيزها وهي ركبة فوقي واشتغلت أنا ولا القطر وبرزع جامد أنا من متعة كسها وضيقة علي زبري كنت حرفين بفشخة نيك وهي بقت تصوت واااااة مش طلعة من كتر سرعة نفسها رحت قلبها تحتي وبقيت اطلع زبري خالص وارجع ادخلوا مرة براحة اوووي ومرة بسرعة اوووي لدرجة أنها مش بقت عارفة انهي بسرعة وانهي جامد وشفت في عينيها هيام الجنس وعشق المتعة رحت فضلت ارزع جامد لدرجة أنها بقت بتصوت وتشدني وتقول بالاعلي صوتها هاتهم ابوس ايدك في كسي كسي باظ حبهم بقي علشان خاطر رضا حبيبتك حبهم علشان اخليك تنكني تاني حبهم علشان أشبع من لبنك حبهم علشان تروي كسي زي ماروتك أنا ببزي جببببببببهم بقي يالة وانا بقيت نار من كلمها وبقيت زي المجنون وخائف عليها من كتر ما جابت تحت مني واخيرا زبري استجاب ورحت حضنها ومدخل زبري اوي ومش اتحركت خالص وسبتة ينزل اللبن جوها للآخر وكان اجمل واحلى للبن نزل في كس رضا اخت مراتي ...
خلصت النيكة بس الأحداث مستمرة ولسة هقول بعد النيكة دي حصل حاجة غيرت كل حياتي مع رضا للابد .

بعد النيكة الجامدة الا حصلت بنا كنت حرفين زبري لسة جو كسها كله وعمل انهج وهي بتنهج اوي ولسة عمالة تترعش ومسكة فية وحضناني اوي وقالت لية اجمل جملة سمعتها في حياتي استمتعت بي ياقلبي عجبتك أنا ولا لاء رحت محرك زبري في كسها قالت لاء خلية كسي وجعني اوي قلتلها انتي بتقولي استمتعت بيكي كلمة غريبة بتقولي أنا استمتعت بيك اوي وخلتني طيرة في السحاب وخلت كسي اتفشخ فشخ رحت شايل زبري مرة وحدة راحت رفعها جسمها كل معاية بس طلع قالت يارخم كنت عايزة يفضل شوية كمان قلتلها أنا جعان اوي وعايز اكل بتقولي من عيوني يا قلبي وهي بتقوم من السرير رحت ضربها علي طيزها رحت اي براحة يارخم وجعتني اوي رحت بيسها راحت قالت لي لاءءءء وشددت البورنس تلبسة قلتلها لاء خليكي ملط وانا كمان قالت من عيوني بس خليك مؤدب ولو اني شكة في الكلام دة تأكل أية ياقلبي قلتلها هطلب دلفرير بس انتا اعملي شاي من عيوني وانا طلبت الأكل ودخلت علية لقتها لبسة السماعة ومشغلة اغاني وبترقص وقفت اتفرج علي أحل هو طيز وبزاز وانا اصلا زبري واقف عليها من شكلها وهي ملط وطيزها الا هجنن ونكها فيها ااااووووي اوووي فضلات اتفرج عليها والعب في زبري لحد ما وقف علي الاخر رحت داخل وخدها في حضني راحت لفة لية وبتقولي أنا عارفة انك عايزني تاني وانا عايزك اكتر بس انا أتنكت منك نيك عمري ماجربتة واعصابي لسة تعبانة سبني ارتاح ماشي رحت قايل لية طيب ارقصي وانا اتفرج عليكي وفعلا شغلات الاغاني وفضلت ترقص تاني وانا عمال العب في زبري وهي بترقص وعينها هتاكل زبري وعملت حركة جننت امي وهي بترقص عمالة تدخل صبعها في كسها وطلعة وتلفي تدخلة في طيزها والباب خبط وانا وهي دمنا نشف هي بتقول من قال الدلفير يافندم أنا خرجت جبت الاكل وقاعدنا ناكل ملط وانا باكل جةةفي دماغي حركة وعملتها جبت صباع الكفتة ودخلتة في كسها وبقيت اطلع وادخل صباع الكفتة وبعدين خلتها تكله بالعافية علشان مش اذعل رحت بقوله تعرفي نفسي في أية البسي وتعالي ننزل علي الكورنش وناكل حمص الشام وذرة قالت هخش استحمة واخرجك البس وإنتا خش استحما هي دخلت وانا دخلت وراها الحمام وقلتلها احميكي بايدي وفعلا حمتها مع لعب ورحت مدخل صباعي براحة في خرم طيزها هي طيب مش هزعلك بس براحة علي خرمها علشان خاطري وفضلت ادخل صباعي واخرجة براحة لحد ما هي قلت لية اعمل بسرعة طيز بتكلني لية كدة وفضلت احركة جامد اووووي اووووي وهي بقت تحضني ومسكت شفايفي بوس ومص جامد وبتقولي ممكن كفاية علشان خاطري عايزة اعيش اليوم الا انتا قلت علية وبعد ما لبسنا ولسة هنفتح الباب التليفون رن وكان جوزها علي التليفون بيطمن عليها وعلي البنوتة واتكلم معها شوية وقفل السكة وروحنا علي الكورنش واكلت الذرة والحمص واحنا رجعنا ولما دخلنا البيت تليفوني رن وكانت خطبتي واعقدنا نحب في بعض شوية وهي مش عارف راحت فين خلصت مع خطبتي وقفلت التليفون وبقول يا رضا انتي فين لقتها اعقدة علي الكرسي الا برة ونايمه علية بالروب قربت علية وكنت هصحيها قلت أسبها تنام حرام وشلتها رحت دخلة في حضني ودخلت لقتها غيرت المفرش بتاع السرير رحت منيمها وغطتها بغط خفيف وخرجت عملت كوباية شاي واعقد افكر في الا حصل ولا جاي ودخلت اشوفها لقيت وشها وهي نايم عايز يتاكل رحت قالع ملط وداخل تحت الغط لقتها هي كمان قلعت ملط رحت وخدها في حضني راحت لفة ومدخلة زبري بين فلقتين طيزها وفعلا روحنا في النوم وصحيت علي حاجة سخنة ونعمة علي زبري لقتها حطة زبري في بقها وعمالة تمص فية فتحت عيني وبقولها الساعة كام صباح الخير راحت حطة أيدها علي بقي اني اسكت وفضلت تمص في زبري لحد ما اللبن نزل وراحت وخده منة ودعكت كسها وطيزها بية وبتقولي روح خد شور علي ما اعمل الفطار علشان تروح الشغل ودخلت تعمل الاكل بعد ما غسلت أيدها وكسها بالماية أنا رحت داخل واعقد تحت منها واعقد الحس في كسها وابوسة واغضة لحد ما جابت وهي بتعمل الفطار قالت مجنون انتا يا قلبي ورحت نزلة جنبي ومسكت شفايف بوس بوس .
ونزلت الشغل وانا رايح نزلتها علي المستشفي الاول وبعدين رحت شغلي ورجعت علي المستشفي واعقد معاهم هناك شوية وبعدين مشيت وهي لما كانت مروحة حماتي وخطبتي كانو معنا وروحنا كلنا علي الشقة ورحاب ورشا كانو معنا ودخلنا الشقة وانا سبتها ونزلت جبت عشاء واعقدت اتعشيت معاهم وبعد رحت البيت اتصلت هي بي وقالت لية أنا هروح الشقة بتاعتي بكرة وعايزك تجلي هناك واعمل حسابك نبات معاية علشان هعملك مفاجأة هتعجبك اوووي يا قلبي اوك اوك وهنا ينتهي الجذء الثالث
عارف انو ما فهوش جنس بس دي احداث علشان الا جاي واشوفكم في الجذء الرابع وضرب نار لصباح الباكر واحب مساء علي أحل نسوانجي في الكون

قبل اي شي أنا حابب أقول لكل واحد بيعلق علي القصة مش صح انك تشتم أو تهين كاتب قصة انتا مش عارف تكتبها أو تحكيها وترجع تقول مش انتا المقصود أو اي شي اخر يا ريت لو في تعليق علي القصة يكون في حدود العقل وانا اسف لقراء القصة ولا فعلا هكملها فكملها علشان في ناس مستنية تعرف الا حصل إن كان حقيقي أو خيال مؤلف القصة وحدة الا عارف وفي الاخر الراجل الصح الا زبرة عايز ينيك يعرف يجيب حرمة تتناك منه مش يروح ويقول تعالى انيكها وانيكك معها لاء الموقع دة للمتعة مش لنيك وفي قسم لتعرف روح هناك وخد وحدة دخلة تتعرف علي راجل علشان تتناك بس اعرف انك تكيفها علشان مش تندم أنها عملت كدة بدون مقابل اسف علي المقدمة الطويلة دي بس أنا بجد اتخنقت اااوي. والتعليقات حرقة دمي لحد دلوقتي أنا مش معنا اني بكتب ابقي ديوس أو مستني واحد يجي يكف حرمة تحت زبري لاء أنا بكتب علشان حابب احكي واكتب حاجة ذي كدة حصلت أو مش حصلت دي في الاخر حكم لكل قرأ بيقر القصة
واوعد القرأ اني النهاردة باليل هنزل الجذء الرابع والخامس مع بعض وشكرا

كنا وصلنا أنها عملتي مفاجأة واني اروح ليها البيت وفعلا رحت جبت بيرة وأيدي وحمرة وقلت اروح بقي عليها واتصلت بيها عرفتها اني جاي في السكة أقلت مش طخبت ولا ترن جررس علشان البنوتة نايمةرن علي الموبيل انتي فين كدة خلص أنا بركن العربية بعيد وجاي إهوة وفعلا كانت معاية علي التليفون لحد ما وصلت لدورةالا هي فية راحت فتحة الباب وانا داخلت مش لقيتها ورى الباب رضا انتي فين انتي يا بت وببص في الأرض لقيت ورد مرسوم علي شكل سهم ببص اتجاة السهم لقيت ورقة مكتوب علي الباب دور علية فتحت الباب ودخلت لقيت الاندر بتعها علي السرير مسكتة وقولت اشمة لقيت كله ريحت كسها الا جننت زبري ووقف اوووي اوووي وبقيت الف في الاوضة وبس تحت السرير ورى الستارة ومش لقيتها وهجنن وأشوفها خرجت من الاوضة ابص لقيت البرا علي ايد الباب مسكتة اشمة لقيت فية رحت البرفان الا مالية الشقة اتجننت اكتر وقلت انتي فين يا رضا ودخلت الاوضة لقيت السرير علية القميص الا كانت لبسة وهي بتكلمني كام اتجننت اكتر وبقيت ذي المجنون بدور عليها في كل الشقة والآخر فتحت الحمام لقيت البانيو كل مياة بورد احمر وهي غطسانة فئة قلعت ملط خالص وزبري سبقني ورحت جاري علي الخمرة رفعت بق كبير ودخلت علي البانيو ورحت نازل جوة وانا بنزل كانت ايد ماسكة البزاز حبيبتي راحت هي مسكة شفايف وهات يامص فيها وايدها علي زبري مسكتة وتضغط علية جامد يروح طالع من أيدها بسب السور حركة جننت زبري وتمسك زبري وتعملها تاني وتالت وانا كنت خلص اتجننت نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وعض من الشهوة الا كانت فية وماسك بزازها هريها تقفيش وتفعيص والحلمة مغرق صدر لبن رحت نازل علي الحلمة ارضع اللبن منها وهي مسكت زبري تلعب بية وانا عمال ارضع من كل واحد شوية لدرجة اني بقيت حاسس اني هقطع ليها الحلمة ورحت بكل قوة في أيدي ورحت رازع صباعي في خرم كسها راحت مسكة ايدي بسرعة وبتقولي لاء لاء حاسب مش هنا علشان خاطري وخاطر كسي تعالو علي الارض برة علي السرير هنا لاء مش هعرف اتناك وكسي يشبع منك وانا كسي عايز زبرك اوي من ساعت ما نكتة وهوة بحر نزل منة مش عايز يخلص آيلة شلني وديني الاوضة بقي وانا شيلها وداخل الاوضة رحت واقف وخلتها جابت البيرة والخمرة ودخلت اوضة النوم ورحت منزلها راح لبسة قميص النوم بقولها احة لية كدة راحت جريت مني وشغلت الاغاني وراحت جيبة الطربيزة وكان عليها فاكهه ذي ما تكون عارف اني هجيب بيرة وخمرة رحت واخد السكينة ورحت مقطع تفاحة في طابق ورحت مفضي الخمرة فية علي التفاح كانت هي جت من برة وراحت هات يارقص وهي بترقص ترفع القميص وتوريني طيزها وتقرب علية اوي بطيزها وتقولي بعبصني ابعبصها تبعد وبقت كل شوية علي كدة من كسها وطيزة وانا عمال اشرب في البيرة ومتكيف اوووي من كدة ورحت شدد أيدها واعقدها جنبي ورحت بيسها وبقي فئة بيرة وهي شربتها من بقي وانا الحركة خلتني اجننت ورحت حضنها اوي وهات يابوس في كل حتة في وشها وبعدين ختها علي رجلي وزبري واقف ادام عينها جايب آخرة راحت نزلت علية بوسة وقالت هتنيك ياقلبي بس اصبر رحت ماسك التفاحة بقي ورحت رايح عليها علشان الخمرة مش هتخليها اكلها لكن من بوقي هتكلها وفعلا كلتها بتقولي رحتة لية كدةرحت واخد وحدة تانية وخلتها كلتها ورحت مديها كباية بيرة وهنا هي بقت هبا خالص راحت نزلة لوحدة علي زبري وهات يامص وعاي بضاني وهات يا تحسيس وطلع زبري كلة من بوقها وترجع تحطةكلة تاني وبعدين نزلت علي بضاني وراحت ماسكة شوية بيرة في كباية ورحت عدلي رجلي ومدخلةزبري في الكباية وبقت تلحس البيرة بالسنها من الكوبية وانا اتجننت وبقيت بصرخ من الحركة تخيلوها كدة زبري جوة البيرة وهي بتمص وبتلحس البيرة برفع وشها لقيت عينيها مسبلة خالص خالص وراحت مطلعة زبري وشربت باقي الكباية مرة وحدة وراحت نزلة علي بضاني مص ومسكة زبري بتدعك فية بايدها الاتنين زي المجنونة ولو أنا مش شارب خمرة وبيرة كنت غرقت الدنيا لبن من الابتعملة في زبري وراحت سيبة بضاني ومسكت زبري وهات ياعض ويامص ويا تحسيس بالسانة علي زبري أنا رحت رافع وشها ومنيمها علي بطنها ورحت ماسك البيرة ورحت منزل شوية فوق اخر ظهرها عند صفحة طيزها وبقيت اشرب منها البيرة وهي بقت تترعش وبعدين رحت حطط شوية بيرة في بقي وفتحت فاقت طيزها ورحت جاي علي خرم طيزها لقيت رحتة جميلة اوي ونضيف رحت حاط البيرة من بقي علية وبقت اشربها تاني وحطة علي خرم طيزها وتشريعات تاني وهي بقت تصرخ وتقلي طططيزي طططيزي والخمرة اشتغلت معها وبقي لسنها تقيل اوي اوي وانا فضلت الحس في خرم طيزها والعب بصباعي فية ورحت مدخل صباعي براحة دخل جوة طيزها رحت مطلعة ومدخل التاني دخل بصعوبة بس الخمرة مخليها طيرة ومش حسة بالوجع وانا خلص هنيك طيزك يارضا هي ببببرحتك هفشخ طيزك يارضا وهي ااااافشخخخخ رحت مدخل صباعي التلات مش راضي خفت تتعور رحت طلع بسرعة جبت زيت جونس بتاع البنوتة ورحت حاطط علي صباعي ودخلتة براحة وهي فشخة نفسها خالص وصباعي التالت دخل وسبتة شوية جوها وبقيت ابوس رقبتها واحسس علي فلقت طيزها لحد ماهي بقت تروح وتيجي بطيزها علي صوابعي ومسكة زبري بتلعب فئة بالزيت ورحت بص في عيني وقالت أركبني يا ميدو يالة رحت طالع فوق منها والتي رجلها الاتنين وصباعي كان علي أول كسها بالعب فية براحة اوي اوي وزبري راسة علي خرم طيزها وسبتة برحتة ومسكت كسها دعك وشد لحد ماهي رجعت بطيزها لورة علي زبري راح داخل في الخرم هي قالت اااااااااي براحة رحت في ودنها وبقيت أنفخ هواء وصباعي بيلعب في راس كسها ووقف زبري ومش اتحركت وسبتها هي إلا تتحرك راحت رجعة تاني لورة زبري دخل شوية كمان راحت هي قالت اااااااااااااااةةةةةةة وراحت راجعة مرة وحدة علية بقي كلة جواة وفتح حرمها الضيق وبقي جوة طيزها بيمتعها هي كمان وبقي بيوسعها علشان تستحملة وتمتعة وتدلع علية هي كمان وبقيت بحرك ايدي علي كسة بسرعة وماسك حرف ودنها بسناني وبنفخ الهواء في ودنها وسايب لية هي حريت الحركة بطيزها علي زبري وهي بقت تصرخ من المتعة وبقت ترجع بطيزها اوي علي زبري وتطلع للامام وترجع تاني وراحت قالي لية حماااااااادة نيكي طيز انتا نيكها بقي مش فتحتها اقفلها بزبرك وبقت حرفين لكنها ركبه مرجحة وعايزة تسبق الهواء وانا سبتها برحتها وبقت عمله تنيك طيزها وهرية نفسها تقفيش وانا شليت ايدي من كسها خالص وبقيت مساك وسطة علشان اظبطلها زبري في طيزها وهي بتنيك نفسها وبقيت عماله تصرخ وتتوجع وبتترعش حرفين الخمرة مع مراعاة نيك طيزها خلها بقت مش علي حامي ولابارد بقيت تنيك نفسها بزبري وبقت تقفش بزازها الاتنين ومرة واحدة راحت واقفة ومش بتتحرك وبقت عمالة تترعش جامد وبتقولي ااااااااااااااااااااااي اااااااة ولقيت بحر نزل من كسها لبن علي مياة وبقت تترعش وتصرخ وعمالة حمادة اااااة اةةةةة اةةةةة رحت أنا مسكها وقلبها علي ظهرة ومدخل زبري في طيزها واشتغلت نيك أنا بقي بقيت ادخلةفي طيزها للآخر واخرجة للآخر وادخلة براحة واخرجة بسرعة وادخلة بسرعة ونسيت أنها اول مرة تتناك من طيزها وبقيت ذي المجنون ببص علية وبفق من غيبت الشهوة والخمرة لقته بتصوت تحت مني رحت واقف وخدها في حضني وهي عمالة تترعش اوي اوي وبتتنفض تحت مني خفت عليها اوي وبقيت وخدها في حضني لقتها بتقولي علشان خاطري جيب لبنك عايزة اشوفة واحسة علشان اهدي وحياتي نيك براحة بس هات اللبن حبيبي رحت فعلا رجعت انيك تاني براحة وبسرعة وهي نيكني نيكني طيزي باظت من زبك طيز وسعت من زبرك خرمي بقي نفق من زبرك اروع جامد اضرب اوي في طيز نننننننننننيك ننننننيك بقي أنا عايزة اتناك وانا قلتلها هجيب هجيب هجيبببببببب ورحت مطبعة وجبت علي بطنها وهي كانت مسكة وعملة تترعش وبتتنفض ولبس علي طيزها لقتها عمالة تفتح واقفا اووووي اووووي اوووووي رحت وخدها في حضني وعلي البانيو أنا وهي وروحنا دخلنا جوة المياة وبقيت ادعك جسمها جسمها بالمياة علشان تهدي وهي عينها كلها متعة علي شبع علي عتاب علي حب
كانت حجات كتير وفضلت في المياة لحد ما فاقت راحت بتقولي شلني ياقلبي علي السرير مش حاسة برجلي من التعب والنيك وصلتها السرير وراحت نايمة علية علي بطنها وانا فضلت اعملها مساج علي جسمها كلة وادعكها براحة لحد ما نامت بجد من المتعة والتعب أنا لبست ونزلت الصيدلية جبت مرهم مخدر وعلاج بوسير وطلعت بسرعة علي البيت دخلت لقتها نيمة بس صاحية ومفتحها عينيها ورحت اول ما شفتني راحت فتحة أيدها وبتقولي تعالى في حضني رحت جاري عاليه وببوس خدها وبقولها معلشي افترت عليكي راحت برضة بتقولي استمتعت بيه يا قلبي قلتلها دلوقتي بس فهمت معنها اوي استمتعت بيكي وبطيزك وببزاك وبحضك وبكل حاجة فيكي
انتي حاجة جامدة اوي بقولها تعالي بقي ادهنلك المخدر علي خرم طيزك وحطلك العلاج بتقول دة مش هيخلني اتناك من كسي رحت ضاحك بقولها انتي لسة عايزة تتناكي تاني قالت أيوة بس من كسي كسي بيصرخ عايز حقة من زبرك رحت منيمها علي بطنها ولقيت خرم طيزها احمر اوي وبيفتح ويقفل جامد جدا جدا رحت داهن مرهم وداهن علاج البواسير لقتها بتقولي يارخم بوظت المفاجأة. بنيك طيز قلتلها صحيح هي اي قالت هتعرف بس في وقتها بس هقوم اسخن الاكل وجيالك وقفت مش قادرة ورحت نائمة علي بطنها أنا قلتلها فين الاكل قالت في الفرن رحت جبتة وسخنتة وبقيت اكل وأكلها كنت جعان وجبت البيرة بقيت تحبس بيها وهي حطتلها بيرة علي خمرة علشان تنسي الوجع شوية
خلصنا اكل كان المخدر اشتغل وبقت تقدر تتحرك عادي جدا ورحت شالت الاكل وراحت جاية مسكت زبري ونزلت مص علية ودعك فئة لحد ما وقف ورحت بصة في عيني وقالت عارف أية المفاجأة قولت أية راحت عدلة جسمي علي الارض وراحت قالتلي افتح الكاميرا وصور الا هيحصل من غير وشي وشك كسي وزبرك بس وصوتك وصوت بس ونزلت علي زبري وراحت واقفة وقالت وسع وراحت نايمة علي ظهرها مكاني وفتحت رجلها وقالت تعالي نيكي كدة بس صور عايزة اشوفك وإنتا بتنكني وزبك بيدها كسي يالة بقي رحت قايم وبدخل زبري لقيت كسها مقفول اوي وانا خايف أتغابة عليها ظيزها لسة وجعها هيبقي طيزها وكسها حرام رحت باصت في عينيها لقتها بتقولي نيكني بقي كسي عايز زبرك دخلة بسرعة ااأاااااأة اااااااااي يا كسي رحت مدخل زبري وانا بصور وزقيتة بالعافية ولقي في حاجة بتتفتح ودم نازل وهي بتصوت وبتقول اااااااااااة ااااااااة بيوجعني براحة براحة ببص علي الدم وخفت يشيل زبري راحت حضنني جامد وبتقول قفلت كسي علشااااااان افتحني افتحني بقي افتح كسي خد شرفي بزبرك نزل دمي كس علي زبرك اروع وهات الرحم من جوة املي زبرك ددمم من كسي ددمم شرفي غرق زبرك بية انتا من النهاردة جوزي وحبيبي ونيكي ونايك كسي وطيزي فتحت طيزي وكسي ياقلبي عملت ليك شرف علشان انتا تفتح كسي ااااااااة نيك بقي وغرق زبرك بدمي نيك نيك اااااااااي اااااااي اااااي براحة مش بسرعة كدة كسي لسة مفتوح جديد اي اي وانا بقيت زي المجنون وبقيت افضل في بزازها وارزع زي المجنون في كسها وبقيت طير من المتعة والسعادة وبقيت بنيك كسها زي المجنون لدرجة وانا بجيب كانت في حضني وحستها بنت بجد وانا بفتحها فعلا وكانت أحلة مفاجأة فعلا وجبت لبني جوة كسها وبقي ينزل من كسها وفية لون وردي بالون ددمم الشرف ورحت وخدها في حضني وانا عليها مش نزلت وفضلت أبوسها من حل حتة في وشها ورحت نايم علي جنبي وخلتها في حضني وسبت زبري جوة كسها وفضلت حضنها وهي راحت طلعةفوقي وزبري في كسها وراحت نايمة في حضني وفي ودني وقالت مبروك يا عريس كسي وطيزي بقو بتوعك لوحدك ياقلبي نفسي انام كدة تستحملني وفعلا نامت كدة وزبري جوها ورسها علي صدري وروحنا في النوم وصحيت عليها وهي طلعة ونزلة علي زبري وبتنيك نفسها بيه بقولها أية لسة مش شبعتي بتقولي عروسة بقي وفضلت علي كدة لحد ما لبني نزلي تاني في كسها وراحت وحدة بوسة من شفايفي ونزلت نامت جنبي في حضني وروحنا في النوم وصحيت علي الساعة ١٢ باليل لقتها مش جنبي قمت ادور عليها لقتها بترضع رضوة اة البنوتة اسمها رضوة ضحكتها وبقولها تعرفي رضاعة رضوي دي احلةحاجة قالت لية بقولها علشان خلتني اعشق امها وأنها واتجوزها وافتحها من طيزها وكسها .
وبكدة يكون انتهي الجذء الرابع والخامس من حياتي مع رضا اخت مراتي وفعلا الست لما تعشق راجل تعمل اكتر من كدة ولنا كسها يتكيف من زبرة اعملو اكتر من كدة

وقفنا في الجذء الا فات علي اني خرجت علي رضا وهي بترضع رضوي وانا رحت نزل علي رجلي ومشيت علي ايدي ورجلي لحد ما وصلت لية ورحت واخد بزها الشمال في بقي وفضلت امص في اللبن وأرضع من بزازها وانا برضع زبري وقف علي الاخر هي قلت احية لاء أنا مش قادرة طيزي وكسي الاتنين وجعني حرام عليك كانت رضوي نامت قالت هدخلها علي السرير وجايلك ياقلبي دخلتها ورجعت وانا رحت نايم براسي علي رجلها ورحت مطلع بزازها الاتنين برة بقيت ارضع في واحد والعب في التاني والغريب اني زبري وقف برضو فعرفت اني لبن الرضاعة لية مفعول دة غير طبعا حرارة كسها الا حاسسة وانا نايم ووشي جنبة هي راحت بتقولي كفاية بقي أية انتا مش بتشبع من بزازي ولا النيك رحت وخدها في حضني ورحت بيها علي الكنبة بتقولي يا قلبي مش قادرة في وجع في كسي وطيزي بجد رحت قايل ليه أنا مش هنيكك يارضا أنا هعملك أحلة مساج في الدنيا ورحت جايب زيت كنت جايبة من الصيدلية ورحت ماسك الزجاجة ومنزل منها شوية علي ظهرها كلة وفضلت ادعك ظهرها بالزيت من اول كتفها لحد اول طيزها وارجع تاني وعلي كدة شوية هي راحت قايلة حمادة انزل علي طيز وادعكها هي كمان بس مالكش دعوة بخرم طيز انتا فاهم رحت نزل بايدي الاتنين علي طيزها ورحت دعكهم براحة خالص بقت احس برعشة طيزها ولقتها بتقولي وانا بدعك طيزها تعرف يا ميدو أنا يستغرب لية طيزي بتترعش اوي كدة من ايدك وبتخلي كسي ينزل لوحدة أنا ابتسمت علشان عارف انها بتهيجني بكلمها علشان هي بتحب اني أنا الا ادخلها في مود النيك بس انا فعلا كنت حابب اعملها حاجة جديدة وفيها متعة رحت منفض لكلمها ورحت نزل علي رجلها الاتنين ورحت وفضلت ادعكهم بايدي ورحت ماسك رجل وحدة وفضلت ادعك فيها ورحت نزل علي بطن الركبة وفضلت احسس عليها في دوائر براحة كفي ايدي وهي نفسها بقي عالي وبقيت بتترعش الرعشة بتاعتها ولسة هتتكلم رحت قفل بوقها بصباعي راحت سكته رحت مكمل بايدي علي باقي رجلها لحد ما وصلت لكعب رجلها ورحت داعك مشط رجلها بالزيت ورحت راجع بايدي تاني علي رجلها لحد فلقت طيزها ورحت ناقل علي الفلقة التانية وفضلت احسس عليها بس جامد وافعص فيها بايد الاتنين وهي بقت بتتوجع وراحت بتقولي هتنكني صح هتنكني ياقلبي حط زبرك بسرعة يا قلبي وانا فضلت افعص في طيزها جامد وهي اااااااااي وراحت اترعشت جامد وانا ولا هنا رحت نزل بايدي علي فخدها وفضلت افعص وافعص لحد كعب رجلها برضو ورحت راجع علي طيزها الاتنين وفضلت افعص فيهم هما الاتنين مع بعض ورحت رفع ايدي ونزل عليهم مرة واحدة راحت مصرخة وقالت اااااااة اااااااي اعملها تاني ياقلبي ورحت ضربها تاني وتالت بس براحة وشايف كسها بيفتح ويقفل وكله بقي شهوة ومغرق الدنيا ولا أنا هنا ورحت مخليها تنام علي ظهرها ورحت حاطط زيت بردو علي بزازها لحد سوتها وفضلت ادعك في بطنها وسوتة بايدي والزيت بيعمل مفعولة وهي بقت اااااي سابقة اي حاجة تانية وبقت عمالة تترعش وراحت بايدها تدور علي زبري ومسكت فيه رحت شدد أيدها بعيد عنة ورحت نزل علي بزازها فعص جامد اوي والزيت بيخليها تطلع من ايدي وارجع تاني علي كدة وهي بقت ااااااااااوةةةةة اااااااي انتا أية كل حاجة بتعملها جديدة علية وبتخلني أخرج من شعوري وعقلي واقول كلم مش بتاعي واقولك باعلي صوتي عندي نننننننننننكني في أي حتة في جسمي طيز كسي بزازي أو حتي بقي المهم زبرك يلمسني علشان خاطري نار في جسمي يا حبيبي
رحت طالع فوقها هي بتفتح رجلها رحت ضممها علي بعض ورحت راكب فوقها بطول جسمي وفضلت احك زبري من كسها لحد بزازها واطلع بزبي لحد بقها وأروح نزل تاني زي ما طلعت بقت اول ما أنزل لتحت تفتح رجليها وعايزة داخد زبري في كسها اروح طالع فوق تاني بقت تترعش اوي وبتتنفض راحت قلبها علي بطنها تاني ورحت حاطط زبري بين طيزها وفضلت اطلع بزبري واخلية يحك في ظهرها لحد رقبتها واحطة جنب رقبتها واحطة وهي تمسكه بايدها وتقولة ااااااااة خلي يدخلك في طيزي ولا كسي اقولة رضا حبيبتي عايزة تتناك عايزة تتناك وانا رحت نازل من عليها ومنيمها تاني علي ظهرها ورحت ماسك زبري وحطة بين بزازها وفضلت احركة جامد وهي عمالة تصرخ من الالم الا في كسها ورحت نزل بايدي أخيرا علي كسها وهات يدعك وقرص وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااااااااااةةةةةوة بجيب بجيب بجيب وغرقت ايدي ونفسها باللبن بتعها كان كتير وانا شغال دعك برضو لحد ما هاجت تاني وفضلت احط زبري في بزازها وأيدي تاني علي كسها وبقنا نصرخ احنا الاتنين مع بعض هي جابت تاني علي ايدي وانا جبت بين بزازها وهي بتقول اح اح سخن اوي لبنك نار رحت باصص في عينيها لقتها بتقولي جميل اوي وفية الم غريب بس متعت الا انتا عملتة جديدة علية أنا بعشقك يا ميدو اااااااااةةةةة بعشأك ورحت وخدها في حضني هي بالبنها علي ايدي وانا لبني علي صدرها وروحنا في النوم من كتر التعب.
اجمل ما في الجنس انك تلقي حد محتاج انك تخاف علية وتمتعة بكل أشكال الجنس يكون محروم من الحنية يكون مش عارف يعني اية زبري بينك كس والمهم انك تعملها علي انها ملكة مش واحدة رخيصة عايزة تتناك وخلص علشان انتا الاوصلتها أنها تنام تحت زبرك وتتناك منه انتا الا عرفتها انك المتحكم في العلاقه وهي عليها التمتع بكل حاجة فيك عرفت يعني اية كلمت استمتعت بيهاوهي استمتعت بي
كل دة كان جواية وانا عيني بتروح في النوم وأيدي حضنة كسها وصباعي جواة

اولا أنا متشكرجدا بجد علي التعليقات دي كلها ووحابب اقول اني اي حد عايز يعرف يعني اية متعة جنس بس في عيون الست الا تحتك وإنتا هتعرف يالة بينا علي الجذء السابع .
بعد ما أعقد افكر مع نفسي واخد وادي وعيني راحت في النوم وصباعي في كس رضا صحيت من النوم علي بوس في رجلي وحد بيمص صباعي بطريقة نعمة اوي فتحت عيوني وقلت ليها صباح الخير يا قلبي بتعملي أية راحت حطة صبعهاعلي بقي وقالت اسكت خالص أنا كدة مبسوطة اوي وراحت طلعة بظوافرها وبقت تخربش في فخدي من جوة ناحية زبري قولت احة اي الشعور دة عرفتي منين قالت من حبي ليك من شعور اني عايزة امتعك ذي ما بتمتعني عايزة اعملك كل حاجة عايزة اخدك جواية تعرف أنا بقيت بخاف اني افتح عيوني وإنتا مش في حضني وأسكت بقي سبني اتعامل مع زبرك دة برحتي علي اد ما أنا كنت مبسوطة من الا عملتة بس أنا صاحية من النوم عايزة ادخلك انتا وزبرك وبضانك في كسي واقفل عليك اووووي اوووي وراحت جيبة الزيت وخلت زبري كلة زيت ومسكتة باسمها وبقت تضغط علية يخرج من أيدها تخدة تاني وعلي كدة لحد ما زبري وقف نار نار وراحت دخلة علي زبري ومسكتة وراحت مدخلة جوة كسها وراحت طلعة ونزلة مرة واحدة جامد اوي وكان ظهرة لية وراحت لفة بجسمها وهوة جوة كسها أنا سعتها صرخت من المتعة حسيت اني زبري جوة عصارة وقولت باعلي صوتي اااااااااةةةةة كسك نار وحلو اوي يارضا وفي ثانية كانت نزلة ببقها علي صوابع رجلي وفضلت تمص فيهم وطلع نزلة بكسها علي زبري وانا بقيت علي ااااة اااااي من المتعة ورحت فاتح طيزها بايدي ودخلت صباعي في طيزها وهي راحة جاية صباعي بقي بينيك طيزها ورحت ماسكها من وسطة علشان توقف الثاني حسيت حاجة غريبة وصباعي في طيزها حسيت براس زبري في صباعي احة اي الشعور الجامد دة فضلت العب بصباعي واحك راس زبري لقتها بتقولي يا نهار اسود انتا حاسس بالا طيزي وكسي حسين بيه قلت ليها اةةةةة دي متعت صباعي وهوة بيحك في طيزك من جوة وحاسس براس زبري الا في كسك ومسكها بصباعي جامدة اااااوي اوووي ورحت بقيت ارزع صباعي وزبري في وقت واحد بقيت اخس بزبري علي صباعي وصباعي علي زبري شعور جامد وهي نزلت براسها علي السرير وعلي كلمة واحدة نار نار براحة وحيات رضا قول لزبرك براحة علي كسي قول لصباعك براحة علي طيزي اي اي اي نييييييييك اوي يخربت دي متعة ااااااااااي اااااااة يا كسي وراحت شدة نفسها مرة واحدة من ايدي وزبري وراحت مدخلة زبري في طيزها دخل يجري من كتر اللبن الا علية من كسها وراحت حطة صباعين في كسها ومش عارف عملتها اذي بقت تمسك زبري الا في طيزها بصباعين أيدها أنا بقيت بصرخ اااااة يا رضا جامد جامد جامد ااااااااااااااة وبقيت زي المجنون حاسس اني بضرب عشرة وبنيك في وقت واحد لدرجة اني اول مرة احس اني هجيب لبني بالسرعة دي رحت شايل زبري من طيزها ورحت مدخلة مرة واحدة مع صباغة راحت مصرخة حرام عليك اةةةةةةة ااةةةةةة نيكني جامد نيييييك ااوووي حطة في طيزي عايزة في طيزي اة يا طيزي طيزي عايزة تتناك دخلة في طيزي دخلة في طيزي يالة يالة رحت شيال زبري من كسها ونازل ببقي علي كسها وهات ياعض وهات يا لحس وهات يامص ورحت مدخل صباعي في كسها وصباعي في طيزها وهات يا نيك بصوابعي وهي بقت تجعر حرفين وتصرخ ولقتها راحت شيل صوابعي وراحت زقاني علي السريروطلعت زي المجنونة تبوس في وشي وصدري وراحت قاعدة علي زبري بكسها وبقت نيك نفسها بسرعة كبيرة جدا وتشيلة من كسها لطيزها وراحت سيبا زبري في طيزها ومسكت صدرها وترش اللبن علي وشي وترش علي صدري ونزلت الخسة وشي وصدري بالسنها وبقيت تصرخ وشالت زبري من طيزها ورحت علي كسها وبقيت شغالة بسرعة اوي وبتقولي هجيب هجيب هجييييب وانا كمان هجيب يا رضا هجيب يارضا في كسك ااااااةةةةةةة وجبنا سوي وحسين اني كنت بجيب من دماغي مش من زبري وراحت نايمة علية وهي بتترعش من المجهود ختها في حضني ولقيت أبويها بحنية وقولها بحبك وبحب نيكك لي ااااااااةخلص الجذء وخلص النيك ولا جاي اكتر مع ميدو ورضا

اولا اسف علي التاخير بس كنت في سافر ومش عارف اكتب حاجة سوري المهم بعد ما خلصت نيك في رضا واتكيفت وهي اتكيفت رحت داخل الحمام شور جامد وليست بسرعة ونزلت رحت علي البيت قولت اكلم خطبتي شوية احب فيها واتصلت بيها وبتقولي الو رحت قايل أية يا قمر فينك مش سمعت صوتك خالص من اول امبارح بقولها معلشي كنت مشغول بموضوع مهم جدا بتقولي موضوع أية بقولها عايز ادخل بقي ونعمل الدخلة وبفكر انزل أنا وانتي نشتري العفش عايز اخش عليكي بقي واجيب بيبي راحت بتقولي بطل يا سافل اتكلم مع امي وأشوف هتعمل أية يالة سلام مش فاضية ليك دلوقتي وقفلت أعقدت اضحك اصلي هي بتتكسف طحن المهم كلمت حماتي واتفقت معها انزل أنا وهي ورضا وخطبتي نجيب العفش وكلما رضا بتقولي مستعجل علي اية يا خوية انتا بقولها علشان أضمن اني افضل معاكي وتيجي وتروحي برحتك بقولك أية ماتيجي الشقة عندي النهاردة انيكك في سرير بتقولي من عيون كسي يا قلبي كسي هههههه وبتقولي كمان هبات معاك لو عايز يا مجنونة اذي بتقولي أنا هتصرف انتا مالك .بقولها أنا مستنيكي يالة سلام ورحت نازل الصيدلية جايب فيجرا حريمي وفيجرا رجالي وقلت هتموت النهاردة يا رضا ورحت واخد بعضي ورايح موصي علي اكل دلفيري ورحت طالع جايب بخور من العطار ورحت مشغلة في البخاره ودخلت علي الحمام مليت البانيو مياة بشور بجوز الهند ورحت مشغل اغاني ومستني حبيبت كسي وتليفوني رن أية انتي فين افتح الباب أنا طلعة مش عايزة اقف أو اخبط يالة بسرعة اخلص وفتحت الباب ودخلت رحت وخدها في حضني وبعدين خت منها رضوي ودخلتها الاوضة التانية ورحت منيمها علي السرير ورحت مغمض عنيها ورحت ماسك أيدها وداخل بيها الحمام ورحت مقلعة ملط ورحت منزلها البانيو بتقولي ياة انتا مين قالك اني بحب جوز الهند قولتلها زبري يا قلبي ورحت منزلها البانيو وفضلت ادعك في جسمها ورحت قالع ونزلت نايم فوقها ورحت مدخل زبري كلة في كسها بتقولي ااااااااة.اااااااي بسرعة كدة قلتلها وحشاني اوي يا قلبي بتقولي هقولك كلمة في ودنك بقولها أية دة انتي حابة كدة وزبري في كسك بتقولي ااااااااة اروع اوي اووووي وقلها وحياتي طيب خدي يا متناكة خد ياشرموطة زبري خدي يالبوة علي زبري أنا هفشخ كسك فشخ يا شرموطة اااااااااااة اااااااة اواواواي نيك جامد وبقيت اروع والنيابة عماله تترفع من كتر رزعي في كسها وبقيت عمال انيك بسرعة اوي وهي بقت ااااااةااااااةةة وانا هجيب هجيب ورحت جايب جوة كسها راحت حضناني وبتقولي خليك كدة في حضني شوية في البانيو بس دخل صباعك في طيزي ااااووووي وطلعة ودخلة ولا اقولك شيل زبرك من كسي علي طيزي بسرعة رحت شايل زبري وروعة في طيزها وهي راحت إااااااي ياطيزي عارفة اني الكلمة دي بتجنن زبري ورحت رازع زبري تاني ومطالعة ومدخلة بسرعة اااااوي ااااااة ااااة يا طيزي براحة علي خرم طيزي يا بيبي وانا بقولها هتبوظ الليلة كدة بتقولي لية مش جايب خمرة قلت لاء جايب حاجة تانية بس هتخليكي نار وتخليني نار ورحت مطلع زبري مرة وحدة من طيزها ورحت مغرقها بالبني علي جسمها راحت نزله بجسمها في البانيو وبتقولي اطلع انتي بقي وسبني وانا جاية عليك رحت خارج ومجهز عصير ليها ولي ورحت داخل الحمام لديها العصير لقيت جرس الباب بيضرب لقتها بتقولي مين جايلك رحت خارج اشوف مين
لقت آخر حد ممكن اتخيلة انو يكون عندي وقلبي وقع في رجلي وقلت احية دة اذي اعمل اية دلوقتي انا رحت داخل عليها وقلت ليها مش تخرجي خالص ولا تعملي صوت بتقولي مين قلت لية اسمعي بس علشان افتح أنا ورحت خارج افتح .

رحت افتح الباب وانا في دماغي ميت كلمة وميت حوار ومش عارف اعمل اية الا علي باب خطبتي وحماتي مع بعض ورضا في الحمام ملط ورضوي في الاوضة نايمة وانا مش عارف رحت ساكت خالص وعامل التليفون صامت ورحت داخل بعيد عن الباب راحت متصلة الو انتا فين يا حمادة بقولها أنا برة في حاجة اة اصلا كنت جايبة ماما وجاية علشان عايزين نشوف حاجة في الشقة علشان نجيب حجات احنا كمان بقولها طيب أنا ادامي لسة بتاع ساعتين كدة بتقولي خلص هنروح ونكلمك تاني يالة يا ماما وفضلت معها علي التليفون بتقولي أية دة انتا في مشوار من غير العربية قلتلها اة اصلا معاية ناس زميلي وهي سكتت وبتقولي ماش ماشي وراحت بتقول تكسي وبتقولي طيب أنا هقفل واكلمك تاني وانا كنت خلص هموت من الخوف ودخلت لقيت رضا ولا هي هنا لقتها عمله تلعب في كسها وطيزها في المياة وبتنيك نفسها بقولها احة بتعملي أية بتقولي ابدا اصلي حنيت للايام ما كنت بنت وايام ما كنت بزعل مع جوزي رحت ضاحك وقلت ليها عايز اتفرج طيب يالة وريني وفضلت تبوس في بزازها وتقرص في الحلمة وتشدها اااوي وتمص فيها ولقيتها عمالة تحك صباغة في زنبور كسها اوي ولقيتها راحت شدت جلد كسها جامد اوي وفضلت تحكهم في بعض .وبقت تترعش أنا بتفرج ومنبهر بيها وافتها راحت فضلت حك حك حك في كسها بصوابعها الاتنين وبقت تنتفض وتترعش وعملت أحلة طرطشة لبن علي الأرض لقيت الباب بيخبط لقتها بتقولي هو كان مين علي الباب صحيح بقول هشوف مين وجاي ولقيتة الدلفيري جاب الاكل ختة منة وحسبتة ومشي دخلت الحمام شلتها من المياة نشفتها بايدي وطلعت بيها علي الارض علشان ناكل واعقدنا اكلنا لما شبعنا وبعدين شغلت فيلم فوق 18واعقدنا نتفرج علية ورحت عملت العصير ورحت حاطط الفيجرا الحريم فئة ورفعت بتعتي ورحت جاي بالعصير هي شربت العصير وبعد شويه كان في مشهد البطل بينيك في البطلة تحت الغط وانا وهي كنا ملط وبرضو تحت الغط لقتها مسكت زبري وكان الفيجرا ارتدت تشتغل عندي واكيد عندها مسكت زبري لفتة واقف اعقدت تلعب فية وراحت نزلة مصتة كام مصة وطلعت واعقد تضربلي عشرة بايدها وانا رحت مدخل صباعي في كسها لقتها شلت صباعي وراحت حطه في طيزها وفضلت تضغض علي صباعي بطيزها وبتقولي تعرف أنا حبة اتناك من طيزي بس مش في حاجة بتكلني فيها ذي ما بسمع لكن أنا حب وجعها بس بقولها علشان أنا مش بجيب جوة علشان كدة مش في حاجة بتكلك جوها فهمتي وفضلت العب بصباعي في طيزها رحت راحة علي بقي وبتقولي ارضعني يا قلبي في لبن في بزازي كتير وتقيلة وجعاني اووي رحت فضلت ارضع وأيدي في طيزها وليدها مسكة زبري واحنا الاتنين الفيجرة اشتغلت ورحت قلبها علي بطنها ومدخل زبري في طيزها وفضلت انيك وارزع بكل قوة فية في طيزها وهي اااااااة طيزي خرمي وجعني نااااررررر كفاية دخلة في كسي أنا فضلت انيك في طيزها ولا بطلت ورحت منزل ايدي دعك في كسها وهي بقت معاية بصراخها وأحط كسها جامد في أيدي وانا زبري طالع داخل في طيزها وفضلت انيك في طيزها لحد ما قربت اجيب اللبن كانت هي خاص غرقت الدنيا شهوة ونيابة كمان نزلت من كسها من كتر النيك في طيزها وكسها بقت مولعة نار مع العلم اني كنت بحط زيت كل شوية بس هي السبب كانت طول النيك تقولي ااااةيا طيز خرم طيزي ولا اةااااااااةةةةة اااااااي نيك نيك كسم طيزي افشخ خرم طيزي دخل بضانك كمان جوة طيزي وصل زبرك لزوري بس من طيزي ااأاااااأة ياطيز نيك نيكني اااوي ارزع يا حمادة ارزع يا حمادة واااة اي اي اي اي رحت خلص هجيب وهي بتقول بخرمعا علي زبري وانا رحت مطلعة ومدخلة في كسها حسيت انو فتح الرحم ودخل جوة منه وجبت لبني وانا بصرخ من المتعة من الالم من النشوة والبن نازل من كل حاجة
واعقد جنبها انهج اوي وهي خافت وراحت حطة أيدها علي صدري وتقولي طيب براحة براحة لية كدة طيب نفسك وانا ابتسمت ليها بتحبني اوي كدة وهي راحت احة بحبك أية بموت فيك انتا خلتني اعيش حياتي من تاني بعشأك عشق وراحت فضلت تبوس في وشي وشفايف احة زبري وقف تاني من الفيجرا وهي بتقولي احة أنا هيجة عليك اوي وعايزة اخدك جوة كسي انتا شربتني حاجة صح يا مجنون أنا نقصة ولا انتا ناقص هنموت بعض كدة .وراحت طلعة فوقي ومسكة زبري ومدخلهكلة في كسها وبتقولي براحة علشان نفسك يا قلبي ونفسي خلي كسي هو إلا ينيك زبرك وفضلت اعقدة زي ما هي وفضل تمسك علي زبري لمسها وتقفل علية اااااوي ااااوي من غير حركة وبعدين تفتح بقولها أية دة بتعملها اذي بتقول من الشهوة الا جوة كسي خلتني اعمل كدة ااأاااااأة اااااااااةة هجيب هجيب يا حمادة وراحت قفلة علية اووووي ولقيت حاجة بتلسع في زبري من جوة وبتنزل بالعافية من بين زبري وكسها اتجننت رحت ذيلها وزنقها في الحيطة وبقيت انيك بسرعة رهيب لدرجة اني حسيت اني نفسي هيقف فعلا رحت واقف واعقد بيها علي الارض هي راحت شغالة هي وانا مش قادر غير اني اقول ااااااااااااااة هجيب هجيب هجيب تاني وغرقت كسها من تاني وكانت أحلة نيكة في كس رضا النهاردة

بعد ما خلصت نيك في كس رضا كنت خلص عايز تنام ختهاةفي حضني وروحنا في النوم صحيت علي صوت رضوي بتعيط ورضا مش جنبي رحت اشوف في أية لقيت رضا بتغير هدوم رضوي بتقولي معلشي صحيتك رحت وخدها في حضني وبقولها تعرفي سعات بحسك مراتي وكل حاجة لية راحت ضحكة وحكت طيزها في زبري بقولها أية بتقولي هايجة اوي انتا عملت أية فئة بقولها دي فيجرة حريم بتقولي يخربتك هوة أنا ناقصة لية كدة انا لوحدي نار بقولها طيب وحياتي عندك مش عملتي واحد جامد انبارح بتقولي أنا كل واحد معاك اجمد من الا قبلة ودخلت في حضني وحكت طيزها اوي زبري وقف راحت هي وحدة في طيزها لقيت طيزها مزفلتة بقولها انتي جاهزة بقي بتقولي اااااي اااااي بصراحة أنا إلا خليت رضوي تعيط علشان اااااااي. اااااااي ااااااة عايزة اتناك اوووووي اووووي من زبرك ونفسي احس بالبنك في طيزي اوووي اي اي قولتلها برضو لاء نيك بس ورحت مدخل زبري اووووي في طيزها ورحت شيلها من فخدها ومشيت بيها لحد السرير ورحت منيمها علية وطلعت فوق منها وفضلت انيك فيها من كسها لطيزها وهي علي اااااي اااااة وصرخة لحد ما جبنا سوي وراحت قامت من تحت علي الحمام استحمام وترويش ولبست ونزلت وانا نزلت وراها ورحت موصلها البيت وطلعت علي حماتي وخلصنا كل حاجة وبقي كل يوم ننزل نجيب حاجة جديدة من العفش لشقة والتوضيب بدء وبقيت مشغول في الشقة والشغل وتجهيز الحجات ورضا برضو مشغولة مع خطبتي في تجهيز الحجات وبقيت هجنن أنا وهي علي بعض ونظرات عيوني لعيونها كانت كلها نيك واني بقولها تعالي ارزعك زبر في السريع وبقيت ادخل وراها المطبخ مثلا اخد بوسة ورعا الاوضة لديها بعبوص خرجة من الحمام امسك بزازها بترضع رضوي ارضع معها وكدة يعني وكل في السريع لحد يوم الحنة وكنت خلص هجنن علي رضا وانيكها بقي طريقة رحت بقولها أنا عايز انيكك بأي طريقة وهي بتقولي وانا كسي وطيزي بتصرخ عليك اووووي بس المصيبة اني الشقة عندي وعندك مشغولة جوزي رجع إجازة وإنتا بنرس الحاجة قلتلها أنا هتصرف هنيكك يعني هنيكك وروحنا أنا وهي وخطبتي وكنا بنجيب حجات ترويش يعني مكايج برفان حجات التسريحة كدة يعني وخطبتي راحت بتقولها أنا هروح الشقة أرض الحاجة دي فيها وانتي روخي مع حمادة هاتي الشنط الا هناك فبقولعا طيب مين هناك يقبلني بيها بتقولي مافيش حد اصلا كلهم في الشقة عندك طيب ما تيجي نروح أنا وانتي يا موزة خطبتي لاء اخاف منك كلها يومين يا بيبي وانا من جواية برقص اني هختلي برضا اخيرا خدنا بعضان أنا وهي لدرجة. اني من كتر الهيجان بقت العب في كسها وانا سائق العربية وهي كانت ماسكة زبري هتقطع أمة في العربية دخلنا الشقة عند حماتي وانا رحت وخدها علي الاوضة وداخل بيها بسرعة علي السرير مافيش وقت وهي بتقلع وانا بقلع أنا كمان ورحت ماسكها رفعها علي السرير ونازل بزبري علي كسها من غير اي حاجة ورحت مدخلة كلة مرة واحدة لدرجة أنها لو مشقفلت بقها كان حصل فضيحة وفضلت زي المجنون انيك كسها وعاري بزازها تقفيش وعض ومص وبقيت ذي ماتوركهرباءوبرزع جامد وهي عمالة تصرخ بصوت واطي اااااااةااااااااةاااااةةة نيك نيك نيك دخل زبرك في الشرموطة بتاعتك أنا متناكة ليك بس انا متناكة بزبرك بس زبرك بس هو إلا مكيفني نيك نيك ازرع جامد اة يا كسي بجيب بجيب وانا رحت مدخلة ااووووي وبقيت بجيب أنا كمان لدرجة اني اللبن نزل من زبري غرق السرير وغرق رجولة مخزون بقي وهيجان علي كسها وبعدين قلتلها بسرعة غير ادنيا وظبتيها والبس وانا مستنيكي تحت علشان لو خطبتي اتصلت ونزلت وفعلا اول ما نزلت لقيتها بتتصل بقولها الطريق واقف جاين إهوة وهي نزلت وروحنا شقتي لقيت الكل مشي مفيش غير خطبتي وأمها رحت مدخل الحاجة وواحد خطبتي علي البلكونة وبقولها عايز بوسة بتقولي بكرة عربي مراتك يالة سلم أنا عملت كدة علشان رضا كانت خيفة يبان علي وشها مش عارف لية .
نزلو أنا دخلت اتفرج في الدولاب علي الهدوم وبقيت اتفرج ولفت نظري قميص ابيض ولوحدة ومعة روب رجالي عرفت اني دة بتاع الدخلة
وقفلت الشقة ورحت انام مع اخواتي وتاني يوم كانت الحنة وكانت جميلة اووي ورضا كانت بطل الابطال بجد وكانت المفاجأة الغريبة في الفرح اخت جوزها طلعت واحدة أنا اعرفها من ايام الدراسة واعقدنا نتكلم وخت رقم تليفونها وهي خدت رقم تليفون ورضا خدت بلها جات بتقولي انتا تعرف هند منين بقولها كانت زميلة دراسة بتقولي طيب خلي بالك دي مطلقة دلوقتي وهتلقية بيكلها بقولها أنا بحب كسك انتا ياقمر قالت بس يخربتك هنضفضح وخلصت الحنة وانا رحت علي البيت عند حماتي واتعشيت مع مراتي بقي وخت منها أحلة كم بوسة ومشيت علي البيت والصبح رحت خت خطبتي علي الكوافير وكان معاية رضا بتقولي وحنا رجعين هنعدي علي الشقة عندك علشان نحط الحجات دي خطبتي بتقولها اوعي يشوفها يا رضا نهاية ينزل معاكي مش يقعد في الشقة خالص رحت أنا ورضا الشقة ودخلت كانت رضوي مش معها دخلت الشقة رحت شايلها وولفيت بيها لكنها يوم فرحها ورحت منزله وجاري علي الاوضة وجايب نفس القميص الاشفته وبقولها البسي دة وانا جايلك بتقولي يا مجنون دة هتلبسهولك النهاردة بقولها لاء دة بتاعك أنا جبت واحد زية ليكي بتقولي وعرفت منين اني جاي النهاردة هنا بقولها علشان أنا الامرتبها يا نصيحة هي كلمتني علي الحجات دي أحدها باليل قلتلها هشوف فيها أية واقنعتها بكدة فكنت عارف انها هتعمل كدة خلينا هنا بقي ورحت قافل الشقة ومحول النور وهي دخلت لبست القميص وحطت ميكب ولا يوم دخلتها بتعتنا أنا وهي فكرتها وخرجت وانا شغلت السيستم علي موسيقى وفضلنا نرقص واشلها والف بيها وفضلت احسس علي جسمها وهي في حضني وادعك كل جسمها دعك ورحت شيلها وداخل بيها علي السرير ورحت بائس كسها من فوق القميص وفضلت امص فئة وفصلني بينه وبين شفايف القميص وكنت عمال أمص والحس فئة لدرجة أنها اترعشت وجابت لبنها وانا خفت يبهدل الدنيا رحت وخد كسها في بقي وفضلت امص اللبن وكان أول مرة اعمل كدة ولقيت طعمه جامد ورضا شافت كدة راحت مصوتة وفضلت تنتفض ومفيش غير ااااااة اااااة اشرب لبن الشرموطة بتعتك المتناكة بتعتك خلتني سفلة لزبرك شرموطة أنا وكسي لزبرك اااااااة اااااااي عايزة اتناك حالا يالة بسرعة رحت شايل رجلها علي كافي ومدخل زبري براحة اوي لدرجة اني كنت حاسس اني في حد بيشدني من وره مش عايز يدخل زبري في كسها واول ما دخل كله راحت حضناني وبتقولي بس خليك كدة شوية عايزة ادفة بكسي من زبرك مش تتحرك علشان خاطري تعرف تحط صباعك في خرم طيزي ودخلة اوي يالة يا زبير كسي ونيك طيز اااااااااةاااااااة رحط مدخل صباعي في طيزها ورحت عادلها ورحت فضلت ارزع زبري وبقيت زي المجنون وهي مجنناني ااااااااةااااااةاااااي اااااي نيك نيك افشخ كسي افشخ كسي قبل ما تنيك اختي افشخني علي السرير الا هتنكها علية وكانت أول مرة تقول كدةخلتني ولعت نار وفضلت ارزع وجبت نافورة لبن جوة كسها وهي ااااااااة اااااي أحل زبر دو لا أية
وافتها راحت نزلة علي زبري مص ولحس علشان يقف بتقولي أية هتوحشك رضا ولا لاء وراحت مدخله زبري كله في بقها وهات يا مص لحد ما وقف راحت لفة وخده زبري في طيزها وفضلت تروح وتيجي علي زبري وراحت نزلة بي علي الارض ودخلت زبري تاني في طيزها وصلت طالعة نزلة زي المجنونة علية وتقول لزبري أنا بس ألا تدخل جوة طيزها حد تاني لاء ولا هند ولا اختي فاهم وفضلت تطلع وتنزل وتنزل علي زبري لحد ما جبت لبني بس لحقت نفسي وبرضو جبت برة علي جسمي وعلي ظهرها بتقولي لية لية كنت عايزة اللبن دة في طيز هجنن علي لبنك دة جوة طيزي يا اخي بس ملحوقة وراحت لفة ولحست لبني كلة وشربتة وراحت مرضاعني لحد ما شبعت وبتقولي علشان ترفع راسي النهاردة مع العلم اني عارفة انك هتفشخها مش هتنكها بس وراحت بيشة زبري وقامت تستحمه وبعد ما خرجت دخلت أنا ولبستا ونزلنا من الشقة
خلص السلسلة الاول من أنا واخت مراتي رضا
ولسة الاجاي اكتر مع هند ورضا لسة مكملين
أحلة حبايب نسوانجي .
كل ده وبتقول بحب مراتي
 
  • عجبني
التفاعلات: شرشرح
في البداية احب اعرفكم باني القصة دي حصلت ولسة مستمرة الي اليوم
انا اسمي محمد متجوز من 5سنين عندي 35سنة
اتجوزت جواز عن حب وبحب مراتي وهي بتحبني .
مراتي عندها تلات اخوات بنات كلهم متجوزين قبلها رحاب ورشا ورضا ومراتي
صحبة القصة هي أيوة فعلا برافو عليكم رضا .
من بداية الخطوبة واحنا أنا وهي عالطول هزار وضحك مع بعض وعالطول كلمنا كله مع بعض وانا كنت بروح لخطيبتي زيارة كل اسبوع وكنت باروح في اليوم الا هي هناك بس علشان بحب القاعدة معها ومع خطيبتي وفي يوم وانا هناك كانت هي هناك أنا كنت في الاوضة وهي في الاوضة التانية وانا داخل الاوضة وهي كانت مطلعه بزازها وبترضع بنتها وشوفتك اجمل بز ابيض شمع والحلمة كلها في بق بنتها فضلت واقف اتفرج وبعدين دخلت عليها وهي بتقولي أية جت أمتي وانا رحت رايح عليها ورحت شدد رأس البت من بزها وشفت اجمل حلمة وهي بتقولي يارخم البت بترضع البت رجعت مسكت الحلمة تاني في بقها وانا برضو أشد راسها وطلعت الحلمة تاني وهي بس بس سببها ترضع بقي وانا مش ساكت وعامل أشد واتفرج وهي بطل رخامة وجيت بشد وهي أقلت أحلة اي وجسمها اترعش بقلها في أية بتقولي غضت الحلمة بسننها يا رخم وجعاني اووي اوووي رحت شدد رأس البيت تاني
ورحت حاطط ايدي وماسك الحلمة بصباعي وقتلها مهي مافيش فيها حاجة أية لقتها بصت يعنيها علي وشي ووشها احمر اوي وانا كان زبري وقف علي الاخر لقتها نزلت يعنيها علية وراحت ضحكة وبتقولي طيب اخرج برة بقي واخلص واتجوز ياعم انا كنت جايب أخري وزبري وقف اوي اوي وهي راحت مدخلة بزها في الهدوم بس بطريقة هيجنني اكتر رحت رايح عليها ودخلت ايدي في صدرها بسرعة وطلعت بزها وهي مصدومة ورحت حطت الحلمة علي شفيفي ورحت بيسها لقتها راحت بعداني بايديها وبتقول روح يا مجنون أخرج واناخفت وسبتها ومشيت .
ومن اليوم دة كل حاجة اتغيرت بين وبينها 180درجة .خرجت قاعد برة وجسمي مولع نار نار وخطبتي كانت قاعدة عمالة تكلمني وانا ولا معها
ورضا كانت لسة في الاوضة مش خرجت وانا هجنن واشوفها وأشوف تعبيرات عينها الا شفتها لما الحلمة كانت في بقي لقيت رحت برفان جامدة اوووي وهي خارجة ولبسة ترنج ناار ضيف اوي اوي ومحزق علي كسها ورسمة في البنطلون رسم
ودة كان جديد في لبسها وكسها كان من النوع الطخين وانا زبري رجع وقف اكتر من الاول وهجت بطريق جامدة جداااا وبقيت ابصلها تبص في الناحية التانية وتبص في الأرض اجننت اكتر وخطبتي اعقدة مستغربة سكوتي خفت تعرف أو تشك ولحسن الحظ قامت تعملي شاي هي خرجت من هنا ورضا راحت بتقولي أية الا انتا عملتة دة أنا عاملة افكر اذي تعمل كدة رحت قايل ليها صعبتب علية قلت ابوسلك حلمة بزك لقتها بصت في الأرض وسكتت رحت قاعد جنبها وقلت ليها بصوت واطي وكل هيجان عليها هي لسة بتوجعك ورحت ماسك بزتها بايدي براحة اوي لقتها اترعشت جامد وراحت بعدة عني وبتقولي انتا مجنون هنروح في داهية قلت ليها أنا مش عارف مالي حتي بصي ورحت مطلع زبري من البنطلون لقتها بصت علية وعضض شفايفها وراحت قامت تجري من الاوضةانا كنت هتجنن من هيجاني ولا بعملة وكنت عايز احط زبري في اي حاجة بس اهدي الوجع دة خطبتي جت قاعدة معاية وانا هايج اوووي لقتها بصت هي كمان وسكتت خالص من هيجاني قلتلها تعرفي أنا بحبك اوي لكن لو قلت ليكي علي حاجة مش هتوفقي صح قالت حاجة أية رحت ماسك شفيفها وهات يامص خطبتي بقت تبعدني ومش عارفة وعلشان بنحب بعض سكتت وانا عمال بمص في شفايفا لقيت رضا وقفة بتتفرج رحت عامل حركة مجنونة اكتر ورحت مطلع زبري ومسكت ايد خطبتي تلعب في زبري خطبتي خافت وراحت بعداني عنها وكانت هتخىرج تجري خفت تشوف رضا مسكت أيدها وقعدنا وانا نزلت ورحت البيت هتجنن علي رضا من بعد الا عملتة ولا شفتو من رسمت كسها .
رحت متصل اشوف هترد ولا لاءلقته بتقولي الووو بس بمحن اووي وصوتها نفسة عالي عملت عبيط بقولها مالك بتنهجي لية كدة قالت لاء مافيش كنت بظبت الشقة قلتلها وانا هموت واظبتك انتي راحت ضاحكة جامد بتقولي انتا النهاردة مجنون رسمي بجد قلتلها خلصتي بتقولي خلصت أية انتا اتصلت خلتني وقفت رحت بقولها ابعتهولك هوة يخلص الكلام بتقولي هوة مين قلتلها زبري راح نفسها بقي سريع اوي وسكتت خالص وسماع صوت النفس بس بقولها رضا رحتي فين وانا مش سامع غير صوت النفس بس وبعدين سمعت اااااة كبيرة وهدوء بقولها الف سلامة عليكي من الاة راحت قفلة السكة سبتها ورحت نايم وانا هتجنن عليها لقيت تلفوني بيرن برقمهارحت بقولها الو بتقولي معلشي التليفون جة علي خدي فصل بقولها ولا يهمك بتعملي أية قالت ولا حاجة خطبتك نامت هي وأمي وانا برضع البت قلتلها طيب والحلمة لسة وجعاكي اجي ابسهالك تاني قالت لاء دي الحلمة التانية ورحت ضحكة بقولها لية هي لسة وجعاكي راحت بتقولي لية هتيجي تبوسها يا سافل تاني قلتلها حالا اكون عندك بتقول لاء خفت حطة عليها كريم وبدعكها بايدي رحت قافل ومتصل فديو وزبري قبل ماهي تفتح هيفرتك البوكسر لقتها مش ردت رحت اتصالات تاني لقيتها فتحت بس وشها هو إلا باين وحطه صباعها علي بوقها علشان اسكت ولقتها سابت التليفون وراحت تجيب حاجة وهي بتاخد التليفون الكاميرا جابت بزازها الاتنين برة قميص النوم الا هي لبسة تخيلوي كدة بياض عالي اوي علي قميص اسمر أنا عين كانت هتخرج وفي ثواني مقدرتش اسيب زبري جوة البوكسر رحت محررة منه وهي معبال لبس السماعة ومسكت البيت وحطتلها الحلمة في بقها كنت حفظت بزازها الاتنين وكل دة هجنن وأشوف باقي جسمها بالكامل وعمل ادعك في زبري هي بتقول هاي سمعني وانا تايه في جمال بزازها الا الاتنين برة هي حددت بلها راحت رفعا التليفون علي وشها وبتقولي ينهار ابيض ينفع كدة قلتلها هوة فعلا ابيض وابيض اوي أية دة لقتها بتقولي هوة انتا شفت أية بقي قلتلها شفت اجمل بزاز في الدنيا راحت ضحكة وبصت بعيد بعيونها وراحت سكته
رحت بقولها رضا يابت يالهوي بزازك جميلة اوي بس عايز اشوف الحلمة والكريم عليها علشان اطمن أنها خفت بتقولي خفت خفت ياسافل وبس بقي لحسن هقفل قلت اتكلم معها عن جوزها وهيجي من السفر امتا وكدة اصلو الغبي بيسب الفرس دة ويسافر وبيجي كل تلات شهور اسبوع وقلت احسن تقفل بجد واخسرها .
بقولها هو وليد جاي أمتي راحت بتقولي دة لسة هينزل كمان شهر ونص قلتلها حمار كبير راحت ضحكة جامد اوي وقالت **** يخربتك صحيت البيت بقلها طيب اديها البزة تاني بس مش الحلمة بتاعتي لقيتها ابتسمت وبتقولي هي بقت بتاعتك قلتلها ايون مش بستهالك وكانت بتوجعك من العضه راحت بتقولي ومين السبب مش انتا ولقيتها غيرت بتقول ثواني وحطت التليفون وانا شايف خيال بيتحرك وايد بتدخل وطلع البزة الا بستها واعقدت بالبيت والحلمة في بقها وانا هتجنن وأشوف البزاز تاني لقيت الا بتقول رحت فين وبتنهج لية كدة قلتلها أية نفسي مضيقك لقتها سكتت بتقولي احلى حاجة صوت النفس بيموت مش صح كدة قلتلها هوة بيتعبك قالت موت ولقيت نفسها بقي عالي ذي واكتر ولقيتها بتقول ااأاة اي اي براحة بس قلتها براحة بالهوي أكني حد ركبها وزبرو في كسها رحت بقولها أية مالك بتقول اصلها مسكت الحلمة وهي لسة بتوجعني من الصبح بقولها اديها البزة التانية وهي لقتها بتقول ااة بس بطريقة افجر من الاولى رحت بقولها يابنتي اديها الحلمة التانية بتقولي بصراحة عجبني وجعها اوووووي أنا قلت اضرب علي الحديد وهو سخن بقولها انتي شفتي الصبح صح بتقولي هوة أية قلتلها زبري راح نفسها بقي عالي اكتر بتقول اااااة بقولها عجبك بتقول أنا بقول اااااة بقلها هوة بيوجعك اوووي كدة قالت اوي اوي اوي بس بطريقة النيك وأنها بتتناك وعيونها مسبله خالص قلت أسخنها اكتر ورحت بقولها انتي بتحبي توضع أية ورحت بعتلها صور فيها الاوضاع وانا يكلمها وقتلها شوفي انهي رقم وانا شايف عنيها بتروح ونيجي ومقفولة خالص ونفس عالي جدا رحت قبلة 1/5/7 قلت ااااااة لقتها راحت هي كمان مطلعة اة كبيرة رحت باعت لية صور سكس بالاوضاع الا قالت عليها وصور متحركة كمان لقتها بقت تقول اة اة اة اة حرام عليك انتي غريب اوي النهاردة قلتلها لية أنا غلبان ورحت بعتلها مقطع نيك بوضع من الأوضاع لقت نفسها راح خالص وصوتها بيترعش قلت رضا وريني بزازك اطمن عليها راحت بتقولي بصوت مش طالع اصلا وجعني اوي اوي قلتلها سلامتهم وريني كدة وانا امسكهملك وادلكهم وهما هيخفو خالص لقتها بتزل الكاميرا وترجع ترفعها فوق تاني وأخيرا شفت شق البزاز بقولها يالة يا قلبي وريني بقي ورحت نافخ بنفسي قالتلي بس بس نفسك بيموتني يا حمادة بس بس ولقيت اجمل بزاز ادامي علي الكاميرا وبيتحركو اوي وصوت النفس عالي جدا قلتلها بالهوي الحلمة حمرة ددمم ووقفة امسكيها بصباعك كدة رحت مسكها بتقولي كدة قلتلها امسكي بزك كله بايدك يالة ادعكي براحة خالص وخدي الحلمة بين صوابعك يالة وهي بتنهج اوي وهي بتعمل كدة ومعاية رحت قيلها اقفلي جامد علي الحلمة وانتي بتدعكي بزك راحت قالت اااااااااااة مش قادرة ااااااااااااااة. اي اي قلتلها أية كسك بيوجعك قلتلي اوي اوي نار من الصبح اااااااااااة اي اي وافته بتدعك بايدها التانية في كسها رحت منزل الكاميرا علي زبري هي شافتة ورحت مصوتة بمحن جامد اوي وقالت عايزة اتناك بقي زبرك حلو اوي اوي أنا قلتلها عايز انيك عايز ارضع حلمتك عايز ادخل زبري في كسك براحة اوي اوي وارزع جامد بزبري في كسك لقتها بتنهج وبتترعش اوي وعماله تنتفض ونفسها عالي اوي رحت بقولها ادخل زبري في كسك يا رضا قالت بسرعة نيكني اووووووي رزع جامد جامد قلتلها ورين كسك عايز امصة وامسكة وانيكة اوووي اووووي وهي اة اة ورحت منزلة الكاميرا علية شفت احلي كس احمر ومالين اووي وعرفان من العسل وايدها علية وعمله تدعك جامد جامد اااوي قلتلها كسك جميل كلة عايز يتناك أ نا جاي انيكك قالت بسرعة ابوس ايدك
رحت قافل معها ورحت البس بسرعة علشان انيك رضا بقي .
يالة نكمل الجذء الا جاي ونعرف. أية حصل في كس رضا .

وقفنا في الجذء الافات وانا رايح البس بس وانا بلبس التليفون بتاعي رن وكانت خطبتي علي الاتصال أنا اترعبت اوي وقلت احية عرفت ولا اية وبقول الو لقتها بتقولي الحقني يا حمادة ماما تعبانة اوي اوي ويتصل برحاب مش بترد ورضا معها جوة كنت لبست خلاص رحت قافل معها واتصلت علي رضا ردت علية بتقولي بسرعة يا حمادة ماما هتموت بسرعة بقولها هي شافت حاجة ولا اية بتقولي لاء بسرعة والنبي رحت جاري وجايب تاكسي وروحنا علي المستشفي بسرعة وطلع تعب من السكر والدكتور كتبها حجز يومين وحد يبات معها طبعا مافيش غير خطبتي علشان فاضية ورضا تبدل معها فضلنا لحد ما فقت شوية وبعدين خطبتي قالت خد رضا وروح البيت عندنا هات لماما هدوم وهاتلي أنا كمان علشان هبات مع امي أنا وفقت يالة يا رضا قالت خلي البت معاية علشان تروحي وتيجي بسرعة في عقل بالي قلت احية د أنا هركبك ركوب يا رضا وهنيك كسك نيك لحد ما أشبع وقفت تاكس وركبنا ورى في الكرسي وانا بقولها خلص اهدي هتبقي كويسة بس اهدي ورحت وخدها في حضني وعلي صدري لقيتها بتزقني بايدها براحة علشان السوق وبتقولي ما اتحرمش منك يا حمادة السوق وصلنا البيت نزلت أنا وهي بتقولي ثواني ونزلة خليك هنا بقولها اطلع معاكي أشيل الشنطة قالت لاء بخوف اوي لدرجة اني خفت أنا كمان وسكت بس الشيطان بيقولي مش هتلقي فرصة اجمل من كدة لوحدها وإنتا هايج عليها وهي هايجة عليك كانت هي طلعت وانا عمال اخد مع نفسي في الكلام رحت واخد بعض وطالع رحت مخبط لقتها مش بترد خبط تاني لقتها بتقول حاضر ثواني وفتحت لقتها لبسة الترنج بتاع الصبح بتقولي مش قلتلك نازلة ماشي بس اشرب شاي ونروح عالطول يا رضا في أية ماشي هعملك الشاي ورحت مدياني ظهرة احة اي دا دة حقيقي ولا اية طيزها كانت شفطة الترنج بينها سبتها تعمل الشاي وفضلت افكر رايح جاي اعمل اية عايز تركبها وأحط زبري فيها وبعدين دخلت عليها وهي بتعمل الشاي لقتها بتلعب في حلمة بزازها وعمله تقفل وتفتح في رجلها اوي اوي رحت داخل حضنها من ظهرها راحت بعدت عني بتقولي بس يارخم وسع كدة وبتضحك رحت مقرب عليها اوي ولسة هبوسها التليفون بتاعي رن كانت خطبتي بتقولي أية كل دة فين بقولها جاين إهوة رحت هي ضحكت اوي بعد ما قفلت التليفون بتقولي يالة بقي يالة ياختي ومشينا روحنا المستشفي وانا سبتها ومشيت لقتها بعديها بساعتين رنت علية تعالي يا ميدو روحني دي اول مرة تقول ميدو اشطة بقي وانا رايح أخدها من المستشفي وروحنا علي البيت ودخلنا الشقة وهي بتقولي وحياتي خلي بالك من البنوتة علي ماادخل الحمام قلتلها من عيوني يا قمر وخت منها البنت وانا يحدها مسكت بزازها من الجنب راحت رجع يصدرها سنة لورة وقالت حاسب ياراجل بس بطريقة وحدة عايزة تتركب ودخلت الحمام وانا خت البيت ورحت منيمها علي السرير بتاعها وبعدين خرجت علي برة لقتها بتقولي يا ميدو معلشي هات البورنس اصلي نسيت اخدة معاية الحمام رحت داخل الاوضة ورحت قالع ملط وزبري علي آخرة لدرجة انو بقي بيوجعني من النشفان الافية ورحت جايب البرنس ورايح بية عليها وقلتلها البرنس يا جامد فتحت الباب حتة صغيرة علشان تجيب البرنس كنت أنا واقف علي كرسي ورحت مخليها مسكت زبري هي مسكنة وبتقولي فين البرنس يا حمادة وعمله تمسك زبري جامد اوي اوي وانا ما صدقت ورحت مقرب اوي عليها ورحت ورحت شيل زبري من أيدها ورحت فاتح الحمام وداخل وقفل علينا الباب لقتها بصة في الأرض وعمله تترعشي بقولها أية يا جميل اخيرا ورحت وخدها في حضني اوي تعالو بقي توصف الا أنا شايف من شعرها لحد الظافر
عيونها عسلي ووشها ابيض اوي الرقبة مش طويلة البزاز ناعمة اوي وحلمتها كبيرة لونها وردي رحت ليها سوة كبيرة شوية من الحمل وسرتها دخلة جوة شوية تنزل شوية تلقي كسها قابب والظنبور طالع منة وهي في حضني وعاملة اترعش رحت ماسك شقيقها بشفافي ورحت براحة خالص أمص فيهم واغضها علي خفيف وأيدي حضنها وايد علي طيزها يحركها براحة خالص وهي عماله تزوم في حضني وبتترعش من الهيجان رحت وخدها بين وبين الحيطة ورحت نازل علي رقبتها بوس ومص ولحس زي المجنون وهي بتصرخ وعملة تضنفض في أيدي وانا هايج عليها اوي وعلي سخونة جسمها ورعشتها من الشهوة وعمال أمص في الشفة الاتحت شوية والشفة الا فوق شوية وعمل ايدي تتحرك علي بزها وأيدي التانية علي طيزها هريها تقفيش وزبري نازل طالع بيحك فيها لقته أعصابها سابت وكانت هتقع مع اني زنقها في الحيطة ولقيت جابت وبتزوم مش عارف تعمل حاجة قفل علي شفيفها أنا هريها مص وهي عماله تضربني في ظهر علي خفيف سبت شفتها لقيت أحلة اةةة طلعت من أحل بوق واحل شفايف ومفيش بعد ااااااةةةة غير كلمة وحدة خدني علي السرير خدني علي السرير دخل زبك في كسي نيكني نيكني وبتترعش اوي وعماله تجيب وتنزل رحت مدخل صباعي في كسها لقيتها راحت مصوتة وحضناني اوي اوي ومفيش غير اااااةةةةة علي لسانها وراحت قالت حمادة ابوس ايدك دخل زبرك اوي هموت عليك وعلي زبرك كسي مولع وبيوجعني اوووووي نيكني نيكني بسرعة ونزلت بايدها مسكت زبري وتقفل علية جامد وعمله تشدة علي كسها ومن الرعشة مش عارفة تخدة في كسها وانا سيبها وعامل أمص في الشفايف وابعبصها في طيزها وامشي ايدي علي الخرم وشوية أمص في البزاز والحلمة واللبن نزل من بزازها الاتنين مغرقان احنا الاتنين رحت راحم كسها ومسكت زبري ورحت مدخلها الرأس بس لقيت أحلة اااااااي اااااااة دخلة كلةكلة ابوس ايدك وبقت تروح وتنزل علي زبري وانا ابعد وبعذبها بيه لدرجة أنها صرخت بجد وكانت هطعيط حرفين علشان ادخلوا كله في كسها رحت شيلها في حضني وهي عمله تحاول تمسك زبري ورحت داخل بيها علي السرير وهنا بقي الغرفة المغلقة واحلى نيك هيحصل في أحلة رضا وفي أحلة كس ونزلتها علي السرير راحت ماسكة فئة وتشدني انام فوقها علشان زبري يدخل وعماله تمسك زبري وتشدني منه وتقرب بكسها علي زبري وانا رحت شايل أيدها ونزل بالساني علي بزازها مص وعض وشرب لبن وهي بتتلوي تحت مني وعايزةزبري ومفيش علي لسانها غير نيكني نيكني دخلة بقي هموت وانا رحت نازل من بزازها علي صرتها وهات بالحس ومص فيها وهي مفيش غير الرعشة واةةةةةة حلو حلو حلو مص الحس اااااااةةةةةةة وانا عمال الحس ونزلت علي كسها ورحت نافخ فية هواء هي قربت علي بقي سبتة ورحت نازل علي جنب كسها وبقيت ببوس جنب كسها وهي اااااااة متواصلة مش. سكته وانا نازل يبقي لحد ما وصلت عند كعب رجلها رحت واخد صباع رجلها في بقي وهات يامص وهي بقت حرفين بتجعر مش بتصوت وبقي كسها بحر نزل واللبن من بزازها مغرق الدنيا وانا في عز الهيجان الا هي فية رجعت علي رجلها ونازل من رجلها علي فخدهاوهات يالحس ومص وجيت عند كسها ورحت سيبةورحت رايح علي فخدها التاني وهات يا عض هي حرفين بقت تعيط من الهيجان والشهوة وبقت عمالة تنتفض في أيدي ومافيش غير ااااااااااوةةةةة اااااااي كفاية كفاية عايزاااااااا اةةةةة يا كسي نار مولعة وانا مكمل ووصلت لحد الكعب التاني وبرضو رحت ماصص صوبعها خلتها من كتر الشهوة الا بقت فيها نطرتهم جم في وشي وبعدين بقت تقولي باعلي صوت نيكني ابوس ايدك عايزة اتنااااااااك ااااوي ورحت طالع مرة وحدة وهي بتقول الكلمة علي كسها ودخلتة كل في بقي وكان نار مولع وفضلت حرفين أكلة واغضة بسناني وأشدة اوي لدرجة اني الظنبور طلع بقي ذي حلمة البزاز وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااة ااااااااااااااة اااااااااي حلو حلو نيكني بقي اقطع كسي مصة عضو بعبصة اعمل اي حاجة بس النار والوجع دة يهدي اااااااااةةةةة
وراحت بقت ذي المجنونة وراحت قايمة علية وراحت مسكة زبري بايدها وراحت مدخله جوة بقها كلة وهات يامص وعض ولحس بسرعة غريبة اوووي وتشفطة كل جوااااة وبقها كان نار مولعة وانا بقيت اصرخ أنا كمان غير اني كنت هايج عليها اصلا وهي بتمص في زبري رحت نايم عكسها وهي مش عايزة تسيب زبري رحت حاطط كسها كلة في بقي وهي بقت زي المكنة مص ولحس مص ولحس وراحت قايمة مرة واحدة ومسكة زبري وراحت مدخله مرة واحدة في كسها كلة وراحت مصرخة وانا كنت حاسس اني زبري دخل جوة فرن مش كس وفضلت طلعة نزلة بسرعة رهيبة علي زبري ومافيش غير كلمة ااااااااة اااااااي الا سمعها غيرصوت الترزيع بتاع كسها علي زبري ولا هي هنا وانا سبتها تتمتع ما انا الا وصلتها للجنون دة وفضلت طلعة نزلة علي زبري وانا ماسك بزازها الاتنين وهريهم تقفيش وشد لقتها مسكت بزازها وراحت نزلة بالحلم علي بقي وتقولي ارضعني يا قلبي اشرب اللبن وادهوني في كسي الا مولع نار من زبرك خلتني شرموطة لزوبرك طلعت من بقي كلام عمري ماقولة نكني يا ميدو دخلة كلة وانا عمال اكل في الحلمة واشرب اللبن كلة ومتمتع بكسهاالاحرفين نايك زبري ومولعة نار وبعدين أنا رحت مسكها من طيزها وهي ركبة فوقي واشتغلت أنا ولا القطر وبرزع جامد أنا من متعة كسها وضيقة علي زبري كنت حرفين بفشخة نيك وهي بقت تصوت واااااة مش طلعة من كتر سرعة نفسها رحت قلبها تحتي وبقيت اطلع زبري خالص وارجع ادخلوا مرة براحة اوووي ومرة بسرعة اوووي لدرجة أنها مش بقت عارفة انهي بسرعة وانهي جامد وشفت في عينيها هيام الجنس وعشق المتعة رحت فضلت ارزع جامد لدرجة أنها بقت بتصوت وتشدني وتقول بالاعلي صوتها هاتهم ابوس ايدك في كسي كسي باظ حبهم بقي علشان خاطر رضا حبيبتك حبهم علشان اخليك تنكني تاني حبهم علشان أشبع من لبنك حبهم علشان تروي كسي زي ماروتك أنا ببزي جببببببببهم بقي يالة وانا بقيت نار من كلمها وبقيت زي المجنون وخائف عليها من كتر ما جابت تحت مني واخيرا زبري استجاب ورحت حضنها ومدخل زبري اوي ومش اتحركت خالص وسبتة ينزل اللبن جوها للآخر وكان اجمل واحلى للبن نزل في كس رضا اخت مراتي ...
خلصت النيكة بس الأحداث مستمرة ولسة هقول بعد النيكة دي حصل حاجة غيرت كل حياتي مع رضا للابد .

بعد النيكة الجامدة الا حصلت بنا كنت حرفين زبري لسة جو كسها كله وعمل انهج وهي بتنهج اوي ولسة عمالة تترعش ومسكة فية وحضناني اوي وقالت لية اجمل جملة سمعتها في حياتي استمتعت بي ياقلبي عجبتك أنا ولا لاء رحت محرك زبري في كسها قالت لاء خلية كسي وجعني اوي قلتلها انتي بتقولي استمتعت بيكي كلمة غريبة بتقولي أنا استمتعت بيك اوي وخلتني طيرة في السحاب وخلت كسي اتفشخ فشخ رحت شايل زبري مرة وحدة راحت رفعها جسمها كل معاية بس طلع قالت يارخم كنت عايزة يفضل شوية كمان قلتلها أنا جعان اوي وعايز اكل بتقولي من عيوني يا قلبي وهي بتقوم من السرير رحت ضربها علي طيزها رحت اي براحة يارخم وجعتني اوي رحت بيسها راحت قالت لي لاءءءء وشددت البورنس تلبسة قلتلها لاء خليكي ملط وانا كمان قالت من عيوني بس خليك مؤدب ولو اني شكة في الكلام دة تأكل أية ياقلبي قلتلها هطلب دلفرير بس انتا اعملي شاي من عيوني وانا طلبت الأكل ودخلت علية لقتها لبسة السماعة ومشغلة اغاني وبترقص وقفت اتفرج علي أحل هو طيز وبزاز وانا اصلا زبري واقف عليها من شكلها وهي ملط وطيزها الا هجنن ونكها فيها ااااووووي اوووي فضلات اتفرج عليها والعب في زبري لحد ما وقف علي الاخر رحت داخل وخدها في حضني راحت لفة لية وبتقولي أنا عارفة انك عايزني تاني وانا عايزك اكتر بس انا أتنكت منك نيك عمري ماجربتة واعصابي لسة تعبانة سبني ارتاح ماشي رحت قايل لية طيب ارقصي وانا اتفرج عليكي وفعلا شغلات الاغاني وفضلت ترقص تاني وانا عمال العب في زبري وهي بترقص وعينها هتاكل زبري وعملت حركة جننت امي وهي بترقص عمالة تدخل صبعها في كسها وطلعة وتلفي تدخلة في طيزها والباب خبط وانا وهي دمنا نشف هي بتقول من قال الدلفير يافندم أنا خرجت جبت الاكل وقاعدنا ناكل ملط وانا باكل جةةفي دماغي حركة وعملتها جبت صباع الكفتة ودخلتة في كسها وبقيت اطلع وادخل صباع الكفتة وبعدين خلتها تكله بالعافية علشان مش اذعل رحت بقوله تعرفي نفسي في أية البسي وتعالي ننزل علي الكورنش وناكل حمص الشام وذرة قالت هخش استحمة واخرجك البس وإنتا خش استحما هي دخلت وانا دخلت وراها الحمام وقلتلها احميكي بايدي وفعلا حمتها مع لعب ورحت مدخل صباعي براحة في خرم طيزها هي طيب مش هزعلك بس براحة علي خرمها علشان خاطري وفضلت ادخل صباعي واخرجة براحة لحد ما هي قلت لية اعمل بسرعة طيز بتكلني لية كدة وفضلت احركة جامد اووووي اووووي وهي بقت تحضني ومسكت شفايفي بوس ومص جامد وبتقولي ممكن كفاية علشان خاطري عايزة اعيش اليوم الا انتا قلت علية وبعد ما لبسنا ولسة هنفتح الباب التليفون رن وكان جوزها علي التليفون بيطمن عليها وعلي البنوتة واتكلم معها شوية وقفل السكة وروحنا علي الكورنش واكلت الذرة والحمص واحنا رجعنا ولما دخلنا البيت تليفوني رن وكانت خطبتي واعقدنا نحب في بعض شوية وهي مش عارف راحت فين خلصت مع خطبتي وقفلت التليفون وبقول يا رضا انتي فين لقتها اعقدة علي الكرسي الا برة ونايمه علية بالروب قربت علية وكنت هصحيها قلت أسبها تنام حرام وشلتها رحت دخلة في حضني ودخلت لقتها غيرت المفرش بتاع السرير رحت منيمها وغطتها بغط خفيف وخرجت عملت كوباية شاي واعقد افكر في الا حصل ولا جاي ودخلت اشوفها لقيت وشها وهي نايم عايز يتاكل رحت قالع ملط وداخل تحت الغط لقتها هي كمان قلعت ملط رحت وخدها في حضني راحت لفة ومدخلة زبري بين فلقتين طيزها وفعلا روحنا في النوم وصحيت علي حاجة سخنة ونعمة علي زبري لقتها حطة زبري في بقها وعمالة تمص فية فتحت عيني وبقولها الساعة كام صباح الخير راحت حطة أيدها علي بقي اني اسكت وفضلت تمص في زبري لحد ما اللبن نزل وراحت وخده منة ودعكت كسها وطيزها بية وبتقولي روح خد شور علي ما اعمل الفطار علشان تروح الشغل ودخلت تعمل الاكل بعد ما غسلت أيدها وكسها بالماية أنا رحت داخل واعقد تحت منها واعقد الحس في كسها وابوسة واغضة لحد ما جابت وهي بتعمل الفطار قالت مجنون انتا يا قلبي ورحت نزلة جنبي ومسكت شفايف بوس بوس .
ونزلت الشغل وانا رايح نزلتها علي المستشفي الاول وبعدين رحت شغلي ورجعت علي المستشفي واعقد معاهم هناك شوية وبعدين مشيت وهي لما كانت مروحة حماتي وخطبتي كانو معنا وروحنا كلنا علي الشقة ورحاب ورشا كانو معنا ودخلنا الشقة وانا سبتها ونزلت جبت عشاء واعقدت اتعشيت معاهم وبعد رحت البيت اتصلت هي بي وقالت لية أنا هروح الشقة بتاعتي بكرة وعايزك تجلي هناك واعمل حسابك نبات معاية علشان هعملك مفاجأة هتعجبك اوووي يا قلبي اوك اوك وهنا ينتهي الجذء الثالث
عارف انو ما فهوش جنس بس دي احداث علشان الا جاي واشوفكم في الجذء الرابع وضرب نار لصباح الباكر واحب مساء علي أحل نسوانجي في الكون

قبل اي شي أنا حابب أقول لكل واحد بيعلق علي القصة مش صح انك تشتم أو تهين كاتب قصة انتا مش عارف تكتبها أو تحكيها وترجع تقول مش انتا المقصود أو اي شي اخر يا ريت لو في تعليق علي القصة يكون في حدود العقل وانا اسف لقراء القصة ولا فعلا هكملها فكملها علشان في ناس مستنية تعرف الا حصل إن كان حقيقي أو خيال مؤلف القصة وحدة الا عارف وفي الاخر الراجل الصح الا زبرة عايز ينيك يعرف يجيب حرمة تتناك منه مش يروح ويقول تعالى انيكها وانيكك معها لاء الموقع دة للمتعة مش لنيك وفي قسم لتعرف روح هناك وخد وحدة دخلة تتعرف علي راجل علشان تتناك بس اعرف انك تكيفها علشان مش تندم أنها عملت كدة بدون مقابل اسف علي المقدمة الطويلة دي بس أنا بجد اتخنقت اااوي. والتعليقات حرقة دمي لحد دلوقتي أنا مش معنا اني بكتب ابقي ديوس أو مستني واحد يجي يكف حرمة تحت زبري لاء أنا بكتب علشان حابب احكي واكتب حاجة ذي كدة حصلت أو مش حصلت دي في الاخر حكم لكل قرأ بيقر القصة
واوعد القرأ اني النهاردة باليل هنزل الجذء الرابع والخامس مع بعض وشكرا

كنا وصلنا أنها عملتي مفاجأة واني اروح ليها البيت وفعلا رحت جبت بيرة وأيدي وحمرة وقلت اروح بقي عليها واتصلت بيها عرفتها اني جاي في السكة أقلت مش طخبت ولا ترن جررس علشان البنوتة نايمةرن علي الموبيل انتي فين كدة خلص أنا بركن العربية بعيد وجاي إهوة وفعلا كانت معاية علي التليفون لحد ما وصلت لدورةالا هي فية راحت فتحة الباب وانا داخلت مش لقيتها ورى الباب رضا انتي فين انتي يا بت وببص في الأرض لقيت ورد مرسوم علي شكل سهم ببص اتجاة السهم لقيت ورقة مكتوب علي الباب دور علية فتحت الباب ودخلت لقيت الاندر بتعها علي السرير مسكتة وقولت اشمة لقيت كله ريحت كسها الا جننت زبري ووقف اوووي اوووي وبقيت الف في الاوضة وبس تحت السرير ورى الستارة ومش لقيتها وهجنن وأشوفها خرجت من الاوضة ابص لقيت البرا علي ايد الباب مسكتة اشمة لقيت فية رحت البرفان الا مالية الشقة اتجننت اكتر وقلت انتي فين يا رضا ودخلت الاوضة لقيت السرير علية القميص الا كانت لبسة وهي بتكلمني كام اتجننت اكتر وبقيت ذي المجنون بدور عليها في كل الشقة والآخر فتحت الحمام لقيت البانيو كل مياة بورد احمر وهي غطسانة فئة قلعت ملط خالص وزبري سبقني ورحت جاري علي الخمرة رفعت بق كبير ودخلت علي البانيو ورحت نازل جوة وانا بنزل كانت ايد ماسكة البزاز حبيبتي راحت هي مسكة شفايف وهات يامص فيها وايدها علي زبري مسكتة وتضغط علية جامد يروح طالع من أيدها بسب السور حركة جننت زبري وتمسك زبري وتعملها تاني وتالت وانا كنت خلص اتجننت نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وعض من الشهوة الا كانت فية وماسك بزازها هريها تقفيش وتفعيص والحلمة مغرق صدر لبن رحت نازل علي الحلمة ارضع اللبن منها وهي مسكت زبري تلعب بية وانا عمال ارضع من كل واحد شوية لدرجة اني بقيت حاسس اني هقطع ليها الحلمة ورحت بكل قوة في أيدي ورحت رازع صباعي في خرم كسها راحت مسكة ايدي بسرعة وبتقولي لاء لاء حاسب مش هنا علشان خاطري وخاطر كسي تعالو علي الارض برة علي السرير هنا لاء مش هعرف اتناك وكسي يشبع منك وانا كسي عايز زبرك اوي من ساعت ما نكتة وهوة بحر نزل منة مش عايز يخلص آيلة شلني وديني الاوضة بقي وانا شيلها وداخل الاوضة رحت واقف وخلتها جابت البيرة والخمرة ودخلت اوضة النوم ورحت منزلها راح لبسة قميص النوم بقولها احة لية كدة راحت جريت مني وشغلت الاغاني وراحت جيبة الطربيزة وكان عليها فاكهه ذي ما تكون عارف اني هجيب بيرة وخمرة رحت واخد السكينة ورحت مقطع تفاحة في طابق ورحت مفضي الخمرة فية علي التفاح كانت هي جت من برة وراحت هات يارقص وهي بترقص ترفع القميص وتوريني طيزها وتقرب علية اوي بطيزها وتقولي بعبصني ابعبصها تبعد وبقت كل شوية علي كدة من كسها وطيزة وانا عمال اشرب في البيرة ومتكيف اوووي من كدة ورحت شدد أيدها واعقدها جنبي ورحت بيسها وبقي فئة بيرة وهي شربتها من بقي وانا الحركة خلتني اجننت ورحت حضنها اوي وهات يابوس في كل حتة في وشها وبعدين ختها علي رجلي وزبري واقف ادام عينها جايب آخرة راحت نزلت علية بوسة وقالت هتنيك ياقلبي بس اصبر رحت ماسك التفاحة بقي ورحت رايح عليها علشان الخمرة مش هتخليها اكلها لكن من بوقي هتكلها وفعلا كلتها بتقولي رحتة لية كدةرحت واخد وحدة تانية وخلتها كلتها ورحت مديها كباية بيرة وهنا هي بقت هبا خالص راحت نزلة لوحدة علي زبري وهات يامص وعاي بضاني وهات يا تحسيس وطلع زبري كلة من بوقها وترجع تحطةكلة تاني وبعدين نزلت علي بضاني وراحت ماسكة شوية بيرة في كباية ورحت عدلي رجلي ومدخلةزبري في الكباية وبقت تلحس البيرة بالسنها من الكوبية وانا اتجننت وبقيت بصرخ من الحركة تخيلوها كدة زبري جوة البيرة وهي بتمص وبتلحس البيرة برفع وشها لقيت عينيها مسبلة خالص خالص وراحت مطلعة زبري وشربت باقي الكباية مرة وحدة وراحت نزلة علي بضاني مص ومسكة زبري بتدعك فية بايدها الاتنين زي المجنونة ولو أنا مش شارب خمرة وبيرة كنت غرقت الدنيا لبن من الابتعملة في زبري وراحت سيبة بضاني ومسكت زبري وهات ياعض ويامص ويا تحسيس بالسانة علي زبري أنا رحت رافع وشها ومنيمها علي بطنها ورحت ماسك البيرة ورحت منزل شوية فوق اخر ظهرها عند صفحة طيزها وبقيت اشرب منها البيرة وهي بقت تترعش وبعدين رحت حطط شوية بيرة في بقي وفتحت فاقت طيزها ورحت جاي علي خرم طيزها لقيت رحتة جميلة اوي ونضيف رحت حاط البيرة من بقي علية وبقت اشربها تاني وحطة علي خرم طيزها وتشريعات تاني وهي بقت تصرخ وتقلي طططيزي طططيزي والخمرة اشتغلت معها وبقي لسنها تقيل اوي اوي وانا فضلت الحس في خرم طيزها والعب بصباعي فية ورحت مدخل صباعي براحة دخل جوة طيزها رحت مطلعة ومدخل التاني دخل بصعوبة بس الخمرة مخليها طيرة ومش حسة بالوجع وانا خلص هنيك طيزك يارضا هي ببببرحتك هفشخ طيزك يارضا وهي ااااافشخخخخ رحت مدخل صباعي التلات مش راضي خفت تتعور رحت طلع بسرعة جبت زيت جونس بتاع البنوتة ورحت حاطط علي صباعي ودخلتة براحة وهي فشخة نفسها خالص وصباعي التالت دخل وسبتة شوية جوها وبقيت ابوس رقبتها واحسس علي فلقت طيزها لحد ماهي بقت تروح وتيجي بطيزها علي صوابعي ومسكة زبري بتلعب فئة بالزيت ورحت بص في عيني وقالت أركبني يا ميدو يالة رحت طالع فوق منها والتي رجلها الاتنين وصباعي كان علي أول كسها بالعب فية براحة اوي اوي وزبري راسة علي خرم طيزها وسبتة برحتة ومسكت كسها دعك وشد لحد ماهي رجعت بطيزها لورة علي زبري راح داخل في الخرم هي قالت اااااااااي براحة رحت في ودنها وبقيت أنفخ هواء وصباعي بيلعب في راس كسها ووقف زبري ومش اتحركت وسبتها هي إلا تتحرك راحت رجعة تاني لورة زبري دخل شوية كمان راحت هي قالت اااااااااااااااةةةةةةة وراحت راجعة مرة وحدة علية بقي كلة جواة وفتح حرمها الضيق وبقي جوة طيزها بيمتعها هي كمان وبقي بيوسعها علشان تستحملة وتمتعة وتدلع علية هي كمان وبقيت بحرك ايدي علي كسة بسرعة وماسك حرف ودنها بسناني وبنفخ الهواء في ودنها وسايب لية هي حريت الحركة بطيزها علي زبري وهي بقت تصرخ من المتعة وبقت ترجع بطيزها اوي علي زبري وتطلع للامام وترجع تاني وراحت قالي لية حماااااااادة نيكي طيز انتا نيكها بقي مش فتحتها اقفلها بزبرك وبقت حرفين لكنها ركبه مرجحة وعايزة تسبق الهواء وانا سبتها برحتها وبقت عمله تنيك طيزها وهرية نفسها تقفيش وانا شليت ايدي من كسها خالص وبقيت مساك وسطة علشان اظبطلها زبري في طيزها وهي بتنيك نفسها وبقيت عماله تصرخ وتتوجع وبتترعش حرفين الخمرة مع مراعاة نيك طيزها خلها بقت مش علي حامي ولابارد بقيت تنيك نفسها بزبري وبقت تقفش بزازها الاتنين ومرة واحدة راحت واقفة ومش بتتحرك وبقت عمالة تترعش جامد وبتقولي ااااااااااااااااااااااي اااااااة ولقيت بحر نزل من كسها لبن علي مياة وبقت تترعش وتصرخ وعمالة حمادة اااااة اةةةةة اةةةةة رحت أنا مسكها وقلبها علي ظهرة ومدخل زبري في طيزها واشتغلت نيك أنا بقي بقيت ادخلةفي طيزها للآخر واخرجة للآخر وادخلة براحة واخرجة بسرعة وادخلة بسرعة ونسيت أنها اول مرة تتناك من طيزها وبقيت ذي المجنون ببص علية وبفق من غيبت الشهوة والخمرة لقته بتصوت تحت مني رحت واقف وخدها في حضني وهي عمالة تترعش اوي اوي وبتتنفض تحت مني خفت عليها اوي وبقيت وخدها في حضني لقتها بتقولي علشان خاطري جيب لبنك عايزة اشوفة واحسة علشان اهدي وحياتي نيك براحة بس هات اللبن حبيبي رحت فعلا رجعت انيك تاني براحة وبسرعة وهي نيكني نيكني طيزي باظت من زبك طيز وسعت من زبرك خرمي بقي نفق من زبرك اروع جامد اضرب اوي في طيز نننننننننننيك ننننننيك بقي أنا عايزة اتناك وانا قلتلها هجيب هجيب هجيبببببببب ورحت مطبعة وجبت علي بطنها وهي كانت مسكة وعملة تترعش وبتتنفض ولبس علي طيزها لقتها عمالة تفتح واقفا اووووي اووووي اوووووي رحت وخدها في حضني وعلي البانيو أنا وهي وروحنا دخلنا جوة المياة وبقيت ادعك جسمها جسمها بالمياة علشان تهدي وهي عينها كلها متعة علي شبع علي عتاب علي حب
كانت حجات كتير وفضلت في المياة لحد ما فاقت راحت بتقولي شلني ياقلبي علي السرير مش حاسة برجلي من التعب والنيك وصلتها السرير وراحت نايمة علية علي بطنها وانا فضلت اعملها مساج علي جسمها كلة وادعكها براحة لحد ما نامت بجد من المتعة والتعب أنا لبست ونزلت الصيدلية جبت مرهم مخدر وعلاج بوسير وطلعت بسرعة علي البيت دخلت لقتها نيمة بس صاحية ومفتحها عينيها ورحت اول ما شفتني راحت فتحة أيدها وبتقولي تعالى في حضني رحت جاري عاليه وببوس خدها وبقولها معلشي افترت عليكي راحت برضة بتقولي استمتعت بيه يا قلبي قلتلها دلوقتي بس فهمت معنها اوي استمتعت بيكي وبطيزك وببزاك وبحضك وبكل حاجة فيكي
انتي حاجة جامدة اوي بقولها تعالي بقي ادهنلك المخدر علي خرم طيزك وحطلك العلاج بتقول دة مش هيخلني اتناك من كسي رحت ضاحك بقولها انتي لسة عايزة تتناكي تاني قالت أيوة بس من كسي كسي بيصرخ عايز حقة من زبرك رحت منيمها علي بطنها ولقيت خرم طيزها احمر اوي وبيفتح ويقفل جامد جدا جدا رحت داهن مرهم وداهن علاج البواسير لقتها بتقولي يارخم بوظت المفاجأة. بنيك طيز قلتلها صحيح هي اي قالت هتعرف بس في وقتها بس هقوم اسخن الاكل وجيالك وقفت مش قادرة ورحت نائمة علي بطنها أنا قلتلها فين الاكل قالت في الفرن رحت جبتة وسخنتة وبقيت اكل وأكلها كنت جعان وجبت البيرة بقيت تحبس بيها وهي حطتلها بيرة علي خمرة علشان تنسي الوجع شوية
خلصنا اكل كان المخدر اشتغل وبقت تقدر تتحرك عادي جدا ورحت شالت الاكل وراحت جاية مسكت زبري ونزلت مص علية ودعك فئة لحد ما وقف ورحت بصة في عيني وقالت عارف أية المفاجأة قولت أية راحت عدلة جسمي علي الارض وراحت قالتلي افتح الكاميرا وصور الا هيحصل من غير وشي وشك كسي وزبرك بس وصوتك وصوت بس ونزلت علي زبري وراحت واقفة وقالت وسع وراحت نايمة علي ظهرها مكاني وفتحت رجلها وقالت تعالي نيكي كدة بس صور عايزة اشوفك وإنتا بتنكني وزبك بيدها كسي يالة بقي رحت قايم وبدخل زبري لقيت كسها مقفول اوي وانا خايف أتغابة عليها ظيزها لسة وجعها هيبقي طيزها وكسها حرام رحت باصت في عينيها لقتها بتقولي نيكني بقي كسي عايز زبرك دخلة بسرعة ااأاااااأة اااااااااي يا كسي رحت مدخل زبري وانا بصور وزقيتة بالعافية ولقي في حاجة بتتفتح ودم نازل وهي بتصوت وبتقول اااااااااااة ااااااااة بيوجعني براحة براحة ببص علي الدم وخفت يشيل زبري راحت حضنني جامد وبتقول قفلت كسي علشااااااان افتحني افتحني بقي افتح كسي خد شرفي بزبرك نزل دمي كس علي زبرك اروع وهات الرحم من جوة املي زبرك ددمم من كسي ددمم شرفي غرق زبرك بية انتا من النهاردة جوزي وحبيبي ونيكي ونايك كسي وطيزي فتحت طيزي وكسي ياقلبي عملت ليك شرف علشان انتا تفتح كسي ااااااااة نيك بقي وغرق زبرك بدمي نيك نيك اااااااااي اااااااي اااااي براحة مش بسرعة كدة كسي لسة مفتوح جديد اي اي وانا بقيت زي المجنون وبقيت افضل في بزازها وارزع زي المجنون في كسها وبقيت طير من المتعة والسعادة وبقيت بنيك كسها زي المجنون لدرجة وانا بجيب كانت في حضني وحستها بنت بجد وانا بفتحها فعلا وكانت أحلة مفاجأة فعلا وجبت لبني جوة كسها وبقي ينزل من كسها وفية لون وردي بالون ددمم الشرف ورحت وخدها في حضني وانا عليها مش نزلت وفضلت أبوسها من حل حتة في وشها ورحت نايم علي جنبي وخلتها في حضني وسبت زبري جوة كسها وفضلت حضنها وهي راحت طلعةفوقي وزبري في كسها وراحت نايمة في حضني وفي ودني وقالت مبروك يا عريس كسي وطيزي بقو بتوعك لوحدك ياقلبي نفسي انام كدة تستحملني وفعلا نامت كدة وزبري جوها ورسها علي صدري وروحنا في النوم وصحيت عليها وهي طلعة ونزلة علي زبري وبتنيك نفسها بيه بقولها أية لسة مش شبعتي بتقولي عروسة بقي وفضلت علي كدة لحد ما لبني نزلي تاني في كسها وراحت وحدة بوسة من شفايفي ونزلت نامت جنبي في حضني وروحنا في النوم وصحيت علي الساعة ١٢ باليل لقتها مش جنبي قمت ادور عليها لقتها بترضع رضوة اة البنوتة اسمها رضوة ضحكتها وبقولها تعرفي رضاعة رضوي دي احلةحاجة قالت لية بقولها علشان خلتني اعشق امها وأنها واتجوزها وافتحها من طيزها وكسها .
وبكدة يكون انتهي الجذء الرابع والخامس من حياتي مع رضا اخت مراتي وفعلا الست لما تعشق راجل تعمل اكتر من كدة ولنا كسها يتكيف من زبرة اعملو اكتر من كدة

وقفنا في الجذء الا فات علي اني خرجت علي رضا وهي بترضع رضوي وانا رحت نزل علي رجلي ومشيت علي ايدي ورجلي لحد ما وصلت لية ورحت واخد بزها الشمال في بقي وفضلت امص في اللبن وأرضع من بزازها وانا برضع زبري وقف علي الاخر هي قلت احية لاء أنا مش قادرة طيزي وكسي الاتنين وجعني حرام عليك كانت رضوي نامت قالت هدخلها علي السرير وجايلك ياقلبي دخلتها ورجعت وانا رحت نايم براسي علي رجلها ورحت مطلع بزازها الاتنين برة بقيت ارضع في واحد والعب في التاني والغريب اني زبري وقف برضو فعرفت اني لبن الرضاعة لية مفعول دة غير طبعا حرارة كسها الا حاسسة وانا نايم ووشي جنبة هي راحت بتقولي كفاية بقي أية انتا مش بتشبع من بزازي ولا النيك رحت وخدها في حضني ورحت بيها علي الكنبة بتقولي يا قلبي مش قادرة في وجع في كسي وطيزي بجد رحت قايل ليه أنا مش هنيكك يارضا أنا هعملك أحلة مساج في الدنيا ورحت جايب زيت كنت جايبة من الصيدلية ورحت ماسك الزجاجة ومنزل منها شوية علي ظهرها كلة وفضلت ادعك ظهرها بالزيت من اول كتفها لحد اول طيزها وارجع تاني وعلي كدة شوية هي راحت قايلة حمادة انزل علي طيز وادعكها هي كمان بس مالكش دعوة بخرم طيز انتا فاهم رحت نزل بايدي الاتنين علي طيزها ورحت دعكهم براحة خالص بقت احس برعشة طيزها ولقتها بتقولي وانا بدعك طيزها تعرف يا ميدو أنا يستغرب لية طيزي بتترعش اوي كدة من ايدك وبتخلي كسي ينزل لوحدة أنا ابتسمت علشان عارف انها بتهيجني بكلمها علشان هي بتحب اني أنا الا ادخلها في مود النيك بس انا فعلا كنت حابب اعملها حاجة جديدة وفيها متعة رحت منفض لكلمها ورحت نزل علي رجلها الاتنين ورحت وفضلت ادعكهم بايدي ورحت ماسك رجل وحدة وفضلت ادعك فيها ورحت نزل علي بطن الركبة وفضلت احسس عليها في دوائر براحة كفي ايدي وهي نفسها بقي عالي وبقيت بتترعش الرعشة بتاعتها ولسة هتتكلم رحت قفل بوقها بصباعي راحت سكته رحت مكمل بايدي علي باقي رجلها لحد ما وصلت لكعب رجلها ورحت داعك مشط رجلها بالزيت ورحت راجع بايدي تاني علي رجلها لحد فلقت طيزها ورحت ناقل علي الفلقة التانية وفضلت احسس عليها بس جامد وافعص فيها بايد الاتنين وهي بقت بتتوجع وراحت بتقولي هتنكني صح هتنكني ياقلبي حط زبرك بسرعة يا قلبي وانا فضلت افعص في طيزها جامد وهي اااااااااي وراحت اترعشت جامد وانا ولا هنا رحت نزل بايدي علي فخدها وفضلت افعص وافعص لحد كعب رجلها برضو ورحت راجع علي طيزها الاتنين وفضلت افعص فيهم هما الاتنين مع بعض ورحت رفع ايدي ونزل عليهم مرة واحدة راحت مصرخة وقالت اااااااة اااااااي اعملها تاني ياقلبي ورحت ضربها تاني وتالت بس براحة وشايف كسها بيفتح ويقفل وكله بقي شهوة ومغرق الدنيا ولا أنا هنا ورحت مخليها تنام علي ظهرها ورحت حاطط زيت بردو علي بزازها لحد سوتها وفضلت ادعك في بطنها وسوتة بايدي والزيت بيعمل مفعولة وهي بقت اااااي سابقة اي حاجة تانية وبقت عمالة تترعش وراحت بايدها تدور علي زبري ومسكت فيه رحت شدد أيدها بعيد عنة ورحت نزل علي بزازها فعص جامد اوي والزيت بيخليها تطلع من ايدي وارجع تاني علي كدة وهي بقت ااااااااااوةةةةة اااااااي انتا أية كل حاجة بتعملها جديدة علية وبتخلني أخرج من شعوري وعقلي واقول كلم مش بتاعي واقولك باعلي صوتي عندي نننننننننننكني في أي حتة في جسمي طيز كسي بزازي أو حتي بقي المهم زبرك يلمسني علشان خاطري نار في جسمي يا حبيبي
رحت طالع فوقها هي بتفتح رجلها رحت ضممها علي بعض ورحت راكب فوقها بطول جسمي وفضلت احك زبري من كسها لحد بزازها واطلع بزبي لحد بقها وأروح نزل تاني زي ما طلعت بقت اول ما أنزل لتحت تفتح رجليها وعايزة داخد زبري في كسها اروح طالع فوق تاني بقت تترعش اوي وبتتنفض راحت قلبها علي بطنها تاني ورحت حاطط زبري بين طيزها وفضلت اطلع بزبري واخلية يحك في ظهرها لحد رقبتها واحطة جنب رقبتها واحطة وهي تمسكه بايدها وتقولة ااااااااة خلي يدخلك في طيزي ولا كسي اقولة رضا حبيبتي عايزة تتناك عايزة تتناك وانا رحت نازل من عليها ومنيمها تاني علي ظهرها ورحت ماسك زبري وحطة بين بزازها وفضلت احركة جامد وهي عمالة تصرخ من الالم الا في كسها ورحت نزل بايدي أخيرا علي كسها وهات يدعك وقرص وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااااااااااةةةةةوة بجيب بجيب بجيب وغرقت ايدي ونفسها باللبن بتعها كان كتير وانا شغال دعك برضو لحد ما هاجت تاني وفضلت احط زبري في بزازها وأيدي تاني علي كسها وبقنا نصرخ احنا الاتنين مع بعض هي جابت تاني علي ايدي وانا جبت بين بزازها وهي بتقول اح اح سخن اوي لبنك نار رحت باصص في عينيها لقتها بتقولي جميل اوي وفية الم غريب بس متعت الا انتا عملتة جديدة علية أنا بعشقك يا ميدو اااااااااةةةةة بعشأك ورحت وخدها في حضني هي بالبنها علي ايدي وانا لبني علي صدرها وروحنا في النوم من كتر التعب.
اجمل ما في الجنس انك تلقي حد محتاج انك تخاف علية وتمتعة بكل أشكال الجنس يكون محروم من الحنية يكون مش عارف يعني اية زبري بينك كس والمهم انك تعملها علي انها ملكة مش واحدة رخيصة عايزة تتناك وخلص علشان انتا الاوصلتها أنها تنام تحت زبرك وتتناك منه انتا الا عرفتها انك المتحكم في العلاقه وهي عليها التمتع بكل حاجة فيك عرفت يعني اية كلمت استمتعت بيهاوهي استمتعت بي
كل دة كان جواية وانا عيني بتروح في النوم وأيدي حضنة كسها وصباعي جواة

اولا أنا متشكرجدا بجد علي التعليقات دي كلها ووحابب اقول اني اي حد عايز يعرف يعني اية متعة جنس بس في عيون الست الا تحتك وإنتا هتعرف يالة بينا علي الجذء السابع .
بعد ما أعقد افكر مع نفسي واخد وادي وعيني راحت في النوم وصباعي في كس رضا صحيت من النوم علي بوس في رجلي وحد بيمص صباعي بطريقة نعمة اوي فتحت عيوني وقلت ليها صباح الخير يا قلبي بتعملي أية راحت حطة صبعهاعلي بقي وقالت اسكت خالص أنا كدة مبسوطة اوي وراحت طلعة بظوافرها وبقت تخربش في فخدي من جوة ناحية زبري قولت احة اي الشعور دة عرفتي منين قالت من حبي ليك من شعور اني عايزة امتعك ذي ما بتمتعني عايزة اعملك كل حاجة عايزة اخدك جواية تعرف أنا بقيت بخاف اني افتح عيوني وإنتا مش في حضني وأسكت بقي سبني اتعامل مع زبرك دة برحتي علي اد ما أنا كنت مبسوطة من الا عملتة بس أنا صاحية من النوم عايزة ادخلك انتا وزبرك وبضانك في كسي واقفل عليك اووووي اوووي وراحت جيبة الزيت وخلت زبري كلة زيت ومسكتة باسمها وبقت تضغط علية يخرج من أيدها تخدة تاني وعلي كدة لحد ما زبري وقف نار نار وراحت دخلة علي زبري ومسكتة وراحت مدخلة جوة كسها وراحت طلعة ونزلة مرة واحدة جامد اوي وكان ظهرة لية وراحت لفة بجسمها وهوة جوة كسها أنا سعتها صرخت من المتعة حسيت اني زبري جوة عصارة وقولت باعلي صوتي اااااااااةةةةة كسك نار وحلو اوي يارضا وفي ثانية كانت نزلة ببقها علي صوابع رجلي وفضلت تمص فيهم وطلع نزلة بكسها علي زبري وانا بقيت علي ااااة اااااي من المتعة ورحت فاتح طيزها بايدي ودخلت صباعي في طيزها وهي راحة جاية صباعي بقي بينيك طيزها ورحت ماسكها من وسطة علشان توقف الثاني حسيت حاجة غريبة وصباعي في طيزها حسيت براس زبري في صباعي احة اي الشعور الجامد دة فضلت العب بصباعي واحك راس زبري لقتها بتقولي يا نهار اسود انتا حاسس بالا طيزي وكسي حسين بيه قلت ليها اةةةةة دي متعت صباعي وهوة بيحك في طيزك من جوة وحاسس براس زبري الا في كسك ومسكها بصباعي جامدة اااااوي اوووي ورحت بقيت ارزع صباعي وزبري في وقت واحد بقيت اخس بزبري علي صباعي وصباعي علي زبري شعور جامد وهي نزلت براسها علي السرير وعلي كلمة واحدة نار نار براحة وحيات رضا قول لزبرك براحة علي كسي قول لصباعك براحة علي طيزي اي اي اي نييييييييك اوي يخربت دي متعة ااااااااااي اااااااة يا كسي وراحت شدة نفسها مرة واحدة من ايدي وزبري وراحت مدخلة زبري في طيزها دخل يجري من كتر اللبن الا علية من كسها وراحت حطة صباعين في كسها ومش عارف عملتها اذي بقت تمسك زبري الا في طيزها بصباعين أيدها أنا بقيت بصرخ اااااة يا رضا جامد جامد جامد ااااااااااااااة وبقيت زي المجنون حاسس اني بضرب عشرة وبنيك في وقت واحد لدرجة اني اول مرة احس اني هجيب لبني بالسرعة دي رحت شايل زبري من طيزها ورحت مدخلة مرة واحدة مع صباغة راحت مصرخة حرام عليك اةةةةةةة ااةةةةةة نيكني جامد نيييييك ااوووي حطة في طيزي عايزة في طيزي اة يا طيزي طيزي عايزة تتناك دخلة في طيزي دخلة في طيزي يالة يالة رحت شيال زبري من كسها ونازل ببقي علي كسها وهات ياعض وهات يا لحس وهات يامص ورحت مدخل صباعي في كسها وصباعي في طيزها وهات يا نيك بصوابعي وهي بقت تجعر حرفين وتصرخ ولقتها راحت شيل صوابعي وراحت زقاني علي السريروطلعت زي المجنونة تبوس في وشي وصدري وراحت قاعدة علي زبري بكسها وبقت نيك نفسها بسرعة كبيرة جدا وتشيلة من كسها لطيزها وراحت سيبا زبري في طيزها ومسكت صدرها وترش اللبن علي وشي وترش علي صدري ونزلت الخسة وشي وصدري بالسنها وبقيت تصرخ وشالت زبري من طيزها ورحت علي كسها وبقيت شغالة بسرعة اوي وبتقولي هجيب هجيب هجييييب وانا كمان هجيب يا رضا هجيب يارضا في كسك ااااااةةةةةةة وجبنا سوي وحسين اني كنت بجيب من دماغي مش من زبري وراحت نايمة علية وهي بتترعش من المجهود ختها في حضني ولقيت أبويها بحنية وقولها بحبك وبحب نيكك لي ااااااااةخلص الجذء وخلص النيك ولا جاي اكتر مع ميدو ورضا

اولا اسف علي التاخير بس كنت في سافر ومش عارف اكتب حاجة سوري المهم بعد ما خلصت نيك في رضا واتكيفت وهي اتكيفت رحت داخل الحمام شور جامد وليست بسرعة ونزلت رحت علي البيت قولت اكلم خطبتي شوية احب فيها واتصلت بيها وبتقولي الو رحت قايل أية يا قمر فينك مش سمعت صوتك خالص من اول امبارح بقولها معلشي كنت مشغول بموضوع مهم جدا بتقولي موضوع أية بقولها عايز ادخل بقي ونعمل الدخلة وبفكر انزل أنا وانتي نشتري العفش عايز اخش عليكي بقي واجيب بيبي راحت بتقولي بطل يا سافل اتكلم مع امي وأشوف هتعمل أية يالة سلام مش فاضية ليك دلوقتي وقفلت أعقدت اضحك اصلي هي بتتكسف طحن المهم كلمت حماتي واتفقت معها انزل أنا وهي ورضا وخطبتي نجيب العفش وكلما رضا بتقولي مستعجل علي اية يا خوية انتا بقولها علشان أضمن اني افضل معاكي وتيجي وتروحي برحتك بقولك أية ماتيجي الشقة عندي النهاردة انيكك في سرير بتقولي من عيون كسي يا قلبي كسي هههههه وبتقولي كمان هبات معاك لو عايز يا مجنونة اذي بتقولي أنا هتصرف انتا مالك .بقولها أنا مستنيكي يالة سلام ورحت نازل الصيدلية جايب فيجرا حريمي وفيجرا رجالي وقلت هتموت النهاردة يا رضا ورحت واخد بعضي ورايح موصي علي اكل دلفيري ورحت طالع جايب بخور من العطار ورحت مشغلة في البخاره ودخلت علي الحمام مليت البانيو مياة بشور بجوز الهند ورحت مشغل اغاني ومستني حبيبت كسي وتليفوني رن أية انتي فين افتح الباب أنا طلعة مش عايزة اقف أو اخبط يالة بسرعة اخلص وفتحت الباب ودخلت رحت وخدها في حضني وبعدين خت منها رضوي ودخلتها الاوضة التانية ورحت منيمها علي السرير ورحت مغمض عنيها ورحت ماسك أيدها وداخل بيها الحمام ورحت مقلعة ملط ورحت منزلها البانيو بتقولي ياة انتا مين قالك اني بحب جوز الهند قولتلها زبري يا قلبي ورحت منزلها البانيو وفضلت ادعك في جسمها ورحت قالع ونزلت نايم فوقها ورحت مدخل زبري كلة في كسها بتقولي ااااااااة.اااااااي بسرعة كدة قلتلها وحشاني اوي يا قلبي بتقولي هقولك كلمة في ودنك بقولها أية دة انتي حابة كدة وزبري في كسك بتقولي ااااااااة اروع اوي اووووي وقلها وحياتي طيب خدي يا متناكة خد ياشرموطة زبري خدي يالبوة علي زبري أنا هفشخ كسك فشخ يا شرموطة اااااااااااة اااااااة اواواواي نيك جامد وبقيت اروع والنيابة عماله تترفع من كتر رزعي في كسها وبقيت عمال انيك بسرعة اوي وهي بقت ااااااةااااااةةة وانا هجيب هجيب ورحت جايب جوة كسها راحت حضناني وبتقولي خليك كدة في حضني شوية في البانيو بس دخل صباعك في طيزي ااااووووي وطلعة ودخلة ولا اقولك شيل زبرك من كسي علي طيزي بسرعة رحت شايل زبري وروعة في طيزها وهي راحت إااااااي ياطيزي عارفة اني الكلمة دي بتجنن زبري ورحت رازع زبري تاني ومطالعة ومدخلة بسرعة اااااوي ااااااة ااااة يا طيزي براحة علي خرم طيزي يا بيبي وانا بقولها هتبوظ الليلة كدة بتقولي لية مش جايب خمرة قلت لاء جايب حاجة تانية بس هتخليكي نار وتخليني نار ورحت مطلع زبري مرة وحدة من طيزها ورحت مغرقها بالبني علي جسمها راحت نزله بجسمها في البانيو وبتقولي اطلع انتي بقي وسبني وانا جاية عليك رحت خارج ومجهز عصير ليها ولي ورحت داخل الحمام لديها العصير لقيت جرس الباب بيضرب لقتها بتقولي مين جايلك رحت خارج اشوف مين
لقت آخر حد ممكن اتخيلة انو يكون عندي وقلبي وقع في رجلي وقلت احية دة اذي اعمل اية دلوقتي انا رحت داخل عليها وقلت ليها مش تخرجي خالص ولا تعملي صوت بتقولي مين قلت لية اسمعي بس علشان افتح أنا ورحت خارج افتح .

رحت افتح الباب وانا في دماغي ميت كلمة وميت حوار ومش عارف اعمل اية الا علي باب خطبتي وحماتي مع بعض ورضا في الحمام ملط ورضوي في الاوضة نايمة وانا مش عارف رحت ساكت خالص وعامل التليفون صامت ورحت داخل بعيد عن الباب راحت متصلة الو انتا فين يا حمادة بقولها أنا برة في حاجة اة اصلا كنت جايبة ماما وجاية علشان عايزين نشوف حاجة في الشقة علشان نجيب حجات احنا كمان بقولها طيب أنا ادامي لسة بتاع ساعتين كدة بتقولي خلص هنروح ونكلمك تاني يالة يا ماما وفضلت معها علي التليفون بتقولي أية دة انتا في مشوار من غير العربية قلتلها اة اصلا معاية ناس زميلي وهي سكتت وبتقولي ماش ماشي وراحت بتقول تكسي وبتقولي طيب أنا هقفل واكلمك تاني وانا كنت خلص هموت من الخوف ودخلت لقيت رضا ولا هي هنا لقتها عمله تلعب في كسها وطيزها في المياة وبتنيك نفسها بقولها احة بتعملي أية بتقولي ابدا اصلي حنيت للايام ما كنت بنت وايام ما كنت بزعل مع جوزي رحت ضاحك وقلت ليها عايز اتفرج طيب يالة وريني وفضلت تبوس في بزازها وتقرص في الحلمة وتشدها اااوي وتمص فيها ولقيتها عمالة تحك صباغة في زنبور كسها اوي ولقيتها راحت شدت جلد كسها جامد اوي وفضلت تحكهم في بعض .وبقت تترعش أنا بتفرج ومنبهر بيها وافتها راحت فضلت حك حك حك في كسها بصوابعها الاتنين وبقت تنتفض وتترعش وعملت أحلة طرطشة لبن علي الأرض لقيت الباب بيخبط لقتها بتقولي هو كان مين علي الباب صحيح بقول هشوف مين وجاي ولقيتة الدلفيري جاب الاكل ختة منة وحسبتة ومشي دخلت الحمام شلتها من المياة نشفتها بايدي وطلعت بيها علي الارض علشان ناكل واعقدنا اكلنا لما شبعنا وبعدين شغلت فيلم فوق 18واعقدنا نتفرج علية ورحت عملت العصير ورحت حاطط الفيجرا الحريم فئة ورفعت بتعتي ورحت جاي بالعصير هي شربت العصير وبعد شويه كان في مشهد البطل بينيك في البطلة تحت الغط وانا وهي كنا ملط وبرضو تحت الغط لقتها مسكت زبري وكان الفيجرا ارتدت تشتغل عندي واكيد عندها مسكت زبري لفتة واقف اعقدت تلعب فية وراحت نزلة مصتة كام مصة وطلعت واعقد تضربلي عشرة بايدها وانا رحت مدخل صباعي في كسها لقتها شلت صباعي وراحت حطه في طيزها وفضلت تضغض علي صباعي بطيزها وبتقولي تعرف أنا حبة اتناك من طيزي بس مش في حاجة بتكلني فيها ذي ما بسمع لكن أنا حب وجعها بس بقولها علشان أنا مش بجيب جوة علشان كدة مش في حاجة بتكلك جوها فهمتي وفضلت العب بصباعي في طيزها رحت راحة علي بقي وبتقولي ارضعني يا قلبي في لبن في بزازي كتير وتقيلة وجعاني اووي رحت فضلت ارضع وأيدي في طيزها وليدها مسكة زبري واحنا الاتنين الفيجرة اشتغلت ورحت قلبها علي بطنها ومدخل زبري في طيزها وفضلت انيك وارزع بكل قوة فية في طيزها وهي اااااااة طيزي خرمي وجعني نااااررررر كفاية دخلة في كسي أنا فضلت انيك في طيزها ولا بطلت ورحت منزل ايدي دعك في كسها وهي بقت معاية بصراخها وأحط كسها جامد في أيدي وانا زبري طالع داخل في طيزها وفضلت انيك في طيزها لحد ما قربت اجيب اللبن كانت هي خاص غرقت الدنيا شهوة ونيابة كمان نزلت من كسها من كتر النيك في طيزها وكسها بقت مولعة نار مع العلم اني كنت بحط زيت كل شوية بس هي السبب كانت طول النيك تقولي ااااةيا طيز خرم طيزي ولا اةااااااااةةةةة اااااااي نيك نيك كسم طيزي افشخ خرم طيزي دخل بضانك كمان جوة طيزي وصل زبرك لزوري بس من طيزي ااأاااااأة ياطيز نيك نيكني اااوي ارزع يا حمادة ارزع يا حمادة واااة اي اي اي اي رحت خلص هجيب وهي بتقول بخرمعا علي زبري وانا رحت مطلعة ومدخلة في كسها حسيت انو فتح الرحم ودخل جوة منه وجبت لبني وانا بصرخ من المتعة من الالم من النشوة والبن نازل من كل حاجة
واعقد جنبها انهج اوي وهي خافت وراحت حطة أيدها علي صدري وتقولي طيب براحة براحة لية كدة طيب نفسك وانا ابتسمت ليها بتحبني اوي كدة وهي راحت احة بحبك أية بموت فيك انتا خلتني اعيش حياتي من تاني بعشأك عشق وراحت فضلت تبوس في وشي وشفايف احة زبري وقف تاني من الفيجرا وهي بتقولي احة أنا هيجة عليك اوي وعايزة اخدك جوة كسي انتا شربتني حاجة صح يا مجنون أنا نقصة ولا انتا ناقص هنموت بعض كدة .وراحت طلعة فوقي ومسكة زبري ومدخلهكلة في كسها وبتقولي براحة علشان نفسك يا قلبي ونفسي خلي كسي هو إلا ينيك زبرك وفضلت اعقدة زي ما هي وفضل تمسك علي زبري لمسها وتقفل علية اااااوي ااااوي من غير حركة وبعدين تفتح بقولها أية دة بتعملها اذي بتقول من الشهوة الا جوة كسي خلتني اعمل كدة ااأاااااأة اااااااااةة هجيب هجيب يا حمادة وراحت قفلة علية اووووي ولقيت حاجة بتلسع في زبري من جوة وبتنزل بالعافية من بين زبري وكسها اتجننت رحت ذيلها وزنقها في الحيطة وبقيت انيك بسرعة رهيب لدرجة اني حسيت اني نفسي هيقف فعلا رحت واقف واعقد بيها علي الارض هي راحت شغالة هي وانا مش قادر غير اني اقول ااااااااااااااة هجيب هجيب هجيب تاني وغرقت كسها من تاني وكانت أحلة نيكة في كس رضا النهاردة

بعد ما خلصت نيك في كس رضا كنت خلص عايز تنام ختهاةفي حضني وروحنا في النوم صحيت علي صوت رضوي بتعيط ورضا مش جنبي رحت اشوف في أية لقيت رضا بتغير هدوم رضوي بتقولي معلشي صحيتك رحت وخدها في حضني وبقولها تعرفي سعات بحسك مراتي وكل حاجة لية راحت ضحكة وحكت طيزها في زبري بقولها أية بتقولي هايجة اوي انتا عملت أية فئة بقولها دي فيجرة حريم بتقولي يخربتك هوة أنا ناقصة لية كدة انا لوحدي نار بقولها طيب وحياتي عندك مش عملتي واحد جامد انبارح بتقولي أنا كل واحد معاك اجمد من الا قبلة ودخلت في حضني وحكت طيزها اوي زبري وقف راحت هي وحدة في طيزها لقيت طيزها مزفلتة بقولها انتي جاهزة بقي بتقولي اااااي اااااي بصراحة أنا إلا خليت رضوي تعيط علشان اااااااي. اااااااي ااااااة عايزة اتناك اوووووي اووووي من زبرك ونفسي احس بالبنك في طيزي اوووي اي اي قولتلها برضو لاء نيك بس ورحت مدخل زبري اووووي في طيزها ورحت شيلها من فخدها ومشيت بيها لحد السرير ورحت منيمها علية وطلعت فوق منها وفضلت انيك فيها من كسها لطيزها وهي علي اااااي اااااة وصرخة لحد ما جبنا سوي وراحت قامت من تحت علي الحمام استحمام وترويش ولبست ونزلت وانا نزلت وراها ورحت موصلها البيت وطلعت علي حماتي وخلصنا كل حاجة وبقي كل يوم ننزل نجيب حاجة جديدة من العفش لشقة والتوضيب بدء وبقيت مشغول في الشقة والشغل وتجهيز الحجات ورضا برضو مشغولة مع خطبتي في تجهيز الحجات وبقيت هجنن أنا وهي علي بعض ونظرات عيوني لعيونها كانت كلها نيك واني بقولها تعالي ارزعك زبر في السريع وبقيت ادخل وراها المطبخ مثلا اخد بوسة ورعا الاوضة لديها بعبوص خرجة من الحمام امسك بزازها بترضع رضوي ارضع معها وكدة يعني وكل في السريع لحد يوم الحنة وكنت خلص هجنن علي رضا وانيكها بقي طريقة رحت بقولها أنا عايز انيكك بأي طريقة وهي بتقولي وانا كسي وطيزي بتصرخ عليك اووووي بس المصيبة اني الشقة عندي وعندك مشغولة جوزي رجع إجازة وإنتا بنرس الحاجة قلتلها أنا هتصرف هنيكك يعني هنيكك وروحنا أنا وهي وخطبتي وكنا بنجيب حجات ترويش يعني مكايج برفان حجات التسريحة كدة يعني وخطبتي راحت بتقولها أنا هروح الشقة أرض الحاجة دي فيها وانتي روخي مع حمادة هاتي الشنط الا هناك فبقولعا طيب مين هناك يقبلني بيها بتقولي مافيش حد اصلا كلهم في الشقة عندك طيب ما تيجي نروح أنا وانتي يا موزة خطبتي لاء اخاف منك كلها يومين يا بيبي وانا من جواية برقص اني هختلي برضا اخيرا خدنا بعضان أنا وهي لدرجة. اني من كتر الهيجان بقت العب في كسها وانا سائق العربية وهي كانت ماسكة زبري هتقطع أمة في العربية دخلنا الشقة عند حماتي وانا رحت وخدها علي الاوضة وداخل بيها بسرعة علي السرير مافيش وقت وهي بتقلع وانا بقلع أنا كمان ورحت ماسكها رفعها علي السرير ونازل بزبري علي كسها من غير اي حاجة ورحت مدخلة كلة مرة واحدة لدرجة أنها لو مشقفلت بقها كان حصل فضيحة وفضلت زي المجنون انيك كسها وعاري بزازها تقفيش وعض ومص وبقيت ذي ماتوركهرباءوبرزع جامد وهي عمالة تصرخ بصوت واطي اااااااةااااااااةاااااةةة نيك نيك نيك دخل زبرك في الشرموطة بتاعتك أنا متناكة ليك بس انا متناكة بزبرك بس زبرك بس هو إلا مكيفني نيك نيك ازرع جامد اة يا كسي بجيب بجيب وانا رحت مدخلة ااووووي وبقيت بجيب أنا كمان لدرجة اني اللبن نزل من زبري غرق السرير وغرق رجولة مخزون بقي وهيجان علي كسها وبعدين قلتلها بسرعة غير ادنيا وظبتيها والبس وانا مستنيكي تحت علشان لو خطبتي اتصلت ونزلت وفعلا اول ما نزلت لقيتها بتتصل بقولها الطريق واقف جاين إهوة وهي نزلت وروحنا شقتي لقيت الكل مشي مفيش غير خطبتي وأمها رحت مدخل الحاجة وواحد خطبتي علي البلكونة وبقولها عايز بوسة بتقولي بكرة عربي مراتك يالة سلم أنا عملت كدة علشان رضا كانت خيفة يبان علي وشها مش عارف لية .
نزلو أنا دخلت اتفرج في الدولاب علي الهدوم وبقيت اتفرج ولفت نظري قميص ابيض ولوحدة ومعة روب رجالي عرفت اني دة بتاع الدخلة
وقفلت الشقة ورحت انام مع اخواتي وتاني يوم كانت الحنة وكانت جميلة اووي ورضا كانت بطل الابطال بجد وكانت المفاجأة الغريبة في الفرح اخت جوزها طلعت واحدة أنا اعرفها من ايام الدراسة واعقدنا نتكلم وخت رقم تليفونها وهي خدت رقم تليفون ورضا خدت بلها جات بتقولي انتا تعرف هند منين بقولها كانت زميلة دراسة بتقولي طيب خلي بالك دي مطلقة دلوقتي وهتلقية بيكلها بقولها أنا بحب كسك انتا ياقمر قالت بس يخربتك هنضفضح وخلصت الحنة وانا رحت علي البيت عند حماتي واتعشيت مع مراتي بقي وخت منها أحلة كم بوسة ومشيت علي البيت والصبح رحت خت خطبتي علي الكوافير وكان معاية رضا بتقولي وحنا رجعين هنعدي علي الشقة عندك علشان نحط الحجات دي خطبتي بتقولها اوعي يشوفها يا رضا نهاية ينزل معاكي مش يقعد في الشقة خالص رحت أنا ورضا الشقة ودخلت كانت رضوي مش معها دخلت الشقة رحت شايلها وولفيت بيها لكنها يوم فرحها ورحت منزله وجاري علي الاوضة وجايب نفس القميص الاشفته وبقولها البسي دة وانا جايلك بتقولي يا مجنون دة هتلبسهولك النهاردة بقولها لاء دة بتاعك أنا جبت واحد زية ليكي بتقولي وعرفت منين اني جاي النهاردة هنا بقولها علشان أنا الامرتبها يا نصيحة هي كلمتني علي الحجات دي أحدها باليل قلتلها هشوف فيها أية واقنعتها بكدة فكنت عارف انها هتعمل كدة خلينا هنا بقي ورحت قافل الشقة ومحول النور وهي دخلت لبست القميص وحطت ميكب ولا يوم دخلتها بتعتنا أنا وهي فكرتها وخرجت وانا شغلت السيستم علي موسيقى وفضلنا نرقص واشلها والف بيها وفضلت احسس علي جسمها وهي في حضني وادعك كل جسمها دعك ورحت شيلها وداخل بيها علي السرير ورحت بائس كسها من فوق القميص وفضلت امص فئة وفصلني بينه وبين شفايف القميص وكنت عمال أمص والحس فئة لدرجة أنها اترعشت وجابت لبنها وانا خفت يبهدل الدنيا رحت وخد كسها في بقي وفضلت امص اللبن وكان أول مرة اعمل كدة ولقيت طعمه جامد ورضا شافت كدة راحت مصوتة وفضلت تنتفض ومفيش غير ااااااة اااااة اشرب لبن الشرموطة بتعتك المتناكة بتعتك خلتني سفلة لزبرك شرموطة أنا وكسي لزبرك اااااااة اااااااي عايزة اتناك حالا يالة بسرعة رحت شايل رجلها علي كافي ومدخل زبري براحة اوي لدرجة اني كنت حاسس اني في حد بيشدني من وره مش عايز يدخل زبري في كسها واول ما دخل كله راحت حضناني وبتقولي بس خليك كدة شوية عايزة ادفة بكسي من زبرك مش تتحرك علشان خاطري تعرف تحط صباعك في خرم طيزي ودخلة اوي يالة يا زبير كسي ونيك طيز اااااااااةاااااااة رحط مدخل صباعي في طيزها ورحت عادلها ورحت فضلت ارزع زبري وبقيت زي المجنون وهي مجنناني ااااااااةااااااةاااااي اااااي نيك نيك افشخ كسي افشخ كسي قبل ما تنيك اختي افشخني علي السرير الا هتنكها علية وكانت أول مرة تقول كدةخلتني ولعت نار وفضلت ارزع وجبت نافورة لبن جوة كسها وهي ااااااااة اااااي أحل زبر دو لا أية
وافتها راحت نزلة علي زبري مص ولحس علشان يقف بتقولي أية هتوحشك رضا ولا لاء وراحت مدخله زبري كله في بقها وهات يا مص لحد ما وقف راحت لفة وخده زبري في طيزها وفضلت تروح وتيجي علي زبري وراحت نزلة بي علي الارض ودخلت زبري تاني في طيزها وصلت طالعة نزلة زي المجنونة علية وتقول لزبري أنا بس ألا تدخل جوة طيزها حد تاني لاء ولا هند ولا اختي فاهم وفضلت تطلع وتنزل وتنزل علي زبري لحد ما جبت لبني بس لحقت نفسي وبرضو جبت برة علي جسمي وعلي ظهرها بتقولي لية لية كنت عايزة اللبن دة في طيز هجنن علي لبنك دة جوة طيزي يا اخي بس ملحوقة وراحت لفة ولحست لبني كلة وشربتة وراحت مرضاعني لحد ما شبعت وبتقولي علشان ترفع راسي النهاردة مع العلم اني عارفة انك هتفشخها مش هتنكها بس وراحت بيشة زبري وقامت تستحمه وبعد ما خرجت دخلت أنا ولبستا ونزلنا من الشقة
خلص السلسلة الاول من أنا واخت مراتي رضا
ولسة الاجاي اكتر مع هند ورضا لسة مكملين
أحلة حبايب نسوانجي .
جميله جدا جدا كمل
 
حلوه موفق يا مان نزل السلسلة التانية
 
الستات المتناكة في كل مكان
 
قصه جميله جدا .. استمر فى الابداع
 
حلوة القصه اوي
 
القصه دى انا قريتها مره و اتنين و تلاته و مبزهقش منها بل بالعكس كل مره بحس انها اجمل من اللى قبلها .
تسلم يا فنان
 
روعه استمر يا صديقي
 
بدايه بضان و مش واقعيه و مضحكه خلتني مكملهاش ال ايه اتكسفت لما حط ايده جوه ومها وطلع بزها و مكنتش مكسوفه و هي بترضع و بزها طالع و متكسفتش لما شال راس بنتها و شاف حلمتها و متكسفتش لما مسك حلمتها بايده .. ايه الخراء الادبي ده
 
ممتعة ومثيرة جدا
 
قصه جميله بس كمل لاني نفسي اتيك اخت مراتب
 
قصه جميله وعجبنى جدا اهتمامك بالتفاصيل فى الاحداث اللى بتخلى اللى يقرأ القصه يعيش جزاها
 
في البداية احب اعرفكم باني القصة دي حصلت ولسة مستمرة الي اليوم
انا اسمي محمد متجوز من 5سنين عندي 35سنة
اتجوزت جواز عن حب وبحب مراتي وهي بتحبني .
مراتي عندها تلات اخوات بنات كلهم متجوزين قبلها رحاب ورشا ورضا ومراتي
صحبة القصة هي أيوة فعلا برافو عليكم رضا .
من بداية الخطوبة واحنا أنا وهي عالطول هزار وضحك مع بعض وعالطول كلمنا كله مع بعض وانا كنت بروح لخطيبتي زيارة كل اسبوع وكنت باروح في اليوم الا هي هناك بس علشان بحب القاعدة معها ومع خطيبتي وفي يوم وانا هناك كانت هي هناك أنا كنت في الاوضة وهي في الاوضة التانية وانا داخل الاوضة وهي كانت مطلعه بزازها وبترضع بنتها وشوفتك اجمل بز ابيض شمع والحلمة كلها في بق بنتها فضلت واقف اتفرج وبعدين دخلت عليها وهي بتقولي أية جت أمتي وانا رحت رايح عليها ورحت شدد رأس البت من بزها وشفت اجمل حلمة وهي بتقولي يارخم البت بترضع البت رجعت مسكت الحلمة تاني في بقها وانا برضو أشد راسها وطلعت الحلمة تاني وهي بس بس سببها ترضع بقي وانا مش ساكت وعامل أشد واتفرج وهي بطل رخامة وجيت بشد وهي أقلت أحلة اي وجسمها اترعش بقلها في أية بتقولي غضت الحلمة بسننها يا رخم وجعاني اووي اوووي رحت شدد رأس البيت تاني
ورحت حاطط ايدي وماسك الحلمة بصباعي وقتلها مهي مافيش فيها حاجة أية لقتها بصت يعنيها علي وشي ووشها احمر اوي وانا كان زبري وقف علي الاخر لقتها نزلت يعنيها علية وراحت ضحكة وبتقولي طيب اخرج برة بقي واخلص واتجوز ياعم انا كنت جايب أخري وزبري وقف اوي اوي وهي راحت مدخلة بزها في الهدوم بس بطريقة هيجنني اكتر رحت رايح عليها ودخلت ايدي في صدرها بسرعة وطلعت بزها وهي مصدومة ورحت حطت الحلمة علي شفيفي ورحت بيسها لقتها راحت بعداني بايديها وبتقول روح يا مجنون أخرج واناخفت وسبتها ومشيت .
ومن اليوم دة كل حاجة اتغيرت بين وبينها 180درجة .خرجت قاعد برة وجسمي مولع نار نار وخطبتي كانت قاعدة عمالة تكلمني وانا ولا معها
ورضا كانت لسة في الاوضة مش خرجت وانا هجنن واشوفها وأشوف تعبيرات عينها الا شفتها لما الحلمة كانت في بقي لقيت رحت برفان جامدة اوووي وهي خارجة ولبسة ترنج ناار ضيف اوي اوي ومحزق علي كسها ورسمة في البنطلون رسم
ودة كان جديد في لبسها وكسها كان من النوع الطخين وانا زبري رجع وقف اكتر من الاول وهجت بطريق جامدة جداااا وبقيت ابصلها تبص في الناحية التانية وتبص في الأرض اجننت اكتر وخطبتي اعقدة مستغربة سكوتي خفت تعرف أو تشك ولحسن الحظ قامت تعملي شاي هي خرجت من هنا ورضا راحت بتقولي أية الا انتا عملتة دة أنا عاملة افكر اذي تعمل كدة رحت قايل ليها صعبتب علية قلت ابوسلك حلمة بزك لقتها بصت في الأرض وسكتت رحت قاعد جنبها وقلت ليها بصوت واطي وكل هيجان عليها هي لسة بتوجعك ورحت ماسك بزتها بايدي براحة اوي لقتها اترعشت جامد وراحت بعدة عني وبتقولي انتا مجنون هنروح في داهية قلت ليها أنا مش عارف مالي حتي بصي ورحت مطلع زبري من البنطلون لقتها بصت علية وعضض شفايفها وراحت قامت تجري من الاوضةانا كنت هتجنن من هيجاني ولا بعملة وكنت عايز احط زبري في اي حاجة بس اهدي الوجع دة خطبتي جت قاعدة معاية وانا هايج اوووي لقتها بصت هي كمان وسكتت خالص من هيجاني قلتلها تعرفي أنا بحبك اوي لكن لو قلت ليكي علي حاجة مش هتوفقي صح قالت حاجة أية رحت ماسك شفيفها وهات يامص خطبتي بقت تبعدني ومش عارفة وعلشان بنحب بعض سكتت وانا عمال بمص في شفايفا لقيت رضا وقفة بتتفرج رحت عامل حركة مجنونة اكتر ورحت مطلع زبري ومسكت ايد خطبتي تلعب في زبري خطبتي خافت وراحت بعداني عنها وكانت هتخىرج تجري خفت تشوف رضا مسكت أيدها وقعدنا وانا نزلت ورحت البيت هتجنن علي رضا من بعد الا عملتة ولا شفتو من رسمت كسها .
رحت متصل اشوف هترد ولا لاءلقته بتقولي الووو بس بمحن اووي وصوتها نفسة عالي عملت عبيط بقولها مالك بتنهجي لية كدة قالت لاء مافيش كنت بظبت الشقة قلتلها وانا هموت واظبتك انتي راحت ضاحكة جامد بتقولي انتا النهاردة مجنون رسمي بجد قلتلها خلصتي بتقولي خلصت أية انتا اتصلت خلتني وقفت رحت بقولها ابعتهولك هوة يخلص الكلام بتقولي هوة مين قلتلها زبري راح نفسها بقي سريع اوي وسكتت خالص وسماع صوت النفس بس بقولها رضا رحتي فين وانا مش سامع غير صوت النفس بس وبعدين سمعت اااااة كبيرة وهدوء بقولها الف سلامة عليكي من الاة راحت قفلة السكة سبتها ورحت نايم وانا هتجنن عليها لقيت تلفوني بيرن برقمهارحت بقولها الو بتقولي معلشي التليفون جة علي خدي فصل بقولها ولا يهمك بتعملي أية قالت ولا حاجة خطبتك نامت هي وأمي وانا برضع البت قلتلها طيب والحلمة لسة وجعاكي اجي ابسهالك تاني قالت لاء دي الحلمة التانية ورحت ضحكة بقولها لية هي لسة وجعاكي راحت بتقولي لية هتيجي تبوسها يا سافل تاني قلتلها حالا اكون عندك بتقول لاء خفت حطة عليها كريم وبدعكها بايدي رحت قافل ومتصل فديو وزبري قبل ماهي تفتح هيفرتك البوكسر لقتها مش ردت رحت اتصالات تاني لقيتها فتحت بس وشها هو إلا باين وحطه صباعها علي بوقها علشان اسكت ولقتها سابت التليفون وراحت تجيب حاجة وهي بتاخد التليفون الكاميرا جابت بزازها الاتنين برة قميص النوم الا هي لبسة تخيلوي كدة بياض عالي اوي علي قميص اسمر أنا عين كانت هتخرج وفي ثواني مقدرتش اسيب زبري جوة البوكسر رحت محررة منه وهي معبال لبس السماعة ومسكت البيت وحطتلها الحلمة في بقها كنت حفظت بزازها الاتنين وكل دة هجنن وأشوف باقي جسمها بالكامل وعمل ادعك في زبري هي بتقول هاي سمعني وانا تايه في جمال بزازها الا الاتنين برة هي حددت بلها راحت رفعا التليفون علي وشها وبتقولي ينهار ابيض ينفع كدة قلتلها هوة فعلا ابيض وابيض اوي أية دة لقتها بتقولي هوة انتا شفت أية بقي قلتلها شفت اجمل بزاز في الدنيا راحت ضحكة وبصت بعيد بعيونها وراحت سكته
رحت بقولها رضا يابت يالهوي بزازك جميلة اوي بس عايز اشوف الحلمة والكريم عليها علشان اطمن أنها خفت بتقولي خفت خفت ياسافل وبس بقي لحسن هقفل قلت اتكلم معها عن جوزها وهيجي من السفر امتا وكدة اصلو الغبي بيسب الفرس دة ويسافر وبيجي كل تلات شهور اسبوع وقلت احسن تقفل بجد واخسرها .
بقولها هو وليد جاي أمتي راحت بتقولي دة لسة هينزل كمان شهر ونص قلتلها حمار كبير راحت ضحكة جامد اوي وقالت **** يخربتك صحيت البيت بقلها طيب اديها البزة تاني بس مش الحلمة بتاعتي لقيتها ابتسمت وبتقولي هي بقت بتاعتك قلتلها ايون مش بستهالك وكانت بتوجعك من العضه راحت بتقولي ومين السبب مش انتا ولقيتها غيرت بتقول ثواني وحطت التليفون وانا شايف خيال بيتحرك وايد بتدخل وطلع البزة الا بستها واعقدت بالبيت والحلمة في بقها وانا هتجنن وأشوف البزاز تاني لقيت الا بتقول رحت فين وبتنهج لية كدة قلتلها أية نفسي مضيقك لقتها سكتت بتقولي احلى حاجة صوت النفس بيموت مش صح كدة قلتلها هوة بيتعبك قالت موت ولقيت نفسها بقي عالي ذي واكتر ولقيتها بتقول ااأاة اي اي براحة بس قلتها براحة بالهوي أكني حد ركبها وزبرو في كسها رحت بقولها أية مالك بتقول اصلها مسكت الحلمة وهي لسة بتوجعني من الصبح بقولها اديها البزة التانية وهي لقتها بتقول ااة بس بطريقة افجر من الاولى رحت بقولها يابنتي اديها الحلمة التانية بتقولي بصراحة عجبني وجعها اوووووي أنا قلت اضرب علي الحديد وهو سخن بقولها انتي شفتي الصبح صح بتقولي هوة أية قلتلها زبري راح نفسها بقي عالي اكتر بتقول اااااة بقولها عجبك بتقول أنا بقول اااااة بقلها هوة بيوجعك اوووي كدة قالت اوي اوي اوي بس بطريقة النيك وأنها بتتناك وعيونها مسبله خالص قلت أسخنها اكتر ورحت بقولها انتي بتحبي توضع أية ورحت بعتلها صور فيها الاوضاع وانا يكلمها وقتلها شوفي انهي رقم وانا شايف عنيها بتروح ونيجي ومقفولة خالص ونفس عالي جدا رحت قبلة 1/5/7 قلت ااااااة لقتها راحت هي كمان مطلعة اة كبيرة رحت باعت لية صور سكس بالاوضاع الا قالت عليها وصور متحركة كمان لقتها بقت تقول اة اة اة اة حرام عليك انتي غريب اوي النهاردة قلتلها لية أنا غلبان ورحت بعتلها مقطع نيك بوضع من الأوضاع لقت نفسها راح خالص وصوتها بيترعش قلت رضا وريني بزازك اطمن عليها راحت بتقولي بصوت مش طالع اصلا وجعني اوي اوي قلتلها سلامتهم وريني كدة وانا امسكهملك وادلكهم وهما هيخفو خالص لقتها بتزل الكاميرا وترجع ترفعها فوق تاني وأخيرا شفت شق البزاز بقولها يالة يا قلبي وريني بقي ورحت نافخ بنفسي قالتلي بس بس نفسك بيموتني يا حمادة بس بس ولقيت اجمل بزاز ادامي علي الكاميرا وبيتحركو اوي وصوت النفس عالي جدا قلتلها بالهوي الحلمة حمرة ددمم ووقفة امسكيها بصباعك كدة رحت مسكها بتقولي كدة قلتلها امسكي بزك كله بايدك يالة ادعكي براحة خالص وخدي الحلمة بين صوابعك يالة وهي بتنهج اوي وهي بتعمل كدة ومعاية رحت قيلها اقفلي جامد علي الحلمة وانتي بتدعكي بزك راحت قالت اااااااااااة مش قادرة ااااااااااااااة. اي اي قلتلها أية كسك بيوجعك قلتلي اوي اوي نار من الصبح اااااااااااة اي اي وافته بتدعك بايدها التانية في كسها رحت منزل الكاميرا علي زبري هي شافتة ورحت مصوتة بمحن جامد اوي وقالت عايزة اتناك بقي زبرك حلو اوي اوي أنا قلتلها عايز انيك عايز ارضع حلمتك عايز ادخل زبري في كسك براحة اوي اوي وارزع جامد بزبري في كسك لقتها بتنهج وبتترعش اوي وعماله تنتفض ونفسها عالي اوي رحت بقولها ادخل زبري في كسك يا رضا قالت بسرعة نيكني اووووووي رزع جامد جامد قلتلها ورين كسك عايز امصة وامسكة وانيكة اوووي اووووي وهي اة اة ورحت منزلة الكاميرا علية شفت احلي كس احمر ومالين اووي وعرفان من العسل وايدها علية وعمله تدعك جامد جامد اااوي قلتلها كسك جميل كلة عايز يتناك أ نا جاي انيكك قالت بسرعة ابوس ايدك
رحت قافل معها ورحت البس بسرعة علشان انيك رضا بقي .
يالة نكمل الجذء الا جاي ونعرف. أية حصل في كس رضا .

وقفنا في الجذء الافات وانا رايح البس بس وانا بلبس التليفون بتاعي رن وكانت خطبتي علي الاتصال أنا اترعبت اوي وقلت احية عرفت ولا اية وبقول الو لقتها بتقولي الحقني يا حمادة ماما تعبانة اوي اوي ويتصل برحاب مش بترد ورضا معها جوة كنت لبست خلاص رحت قافل معها واتصلت علي رضا ردت علية بتقولي بسرعة يا حمادة ماما هتموت بسرعة بقولها هي شافت حاجة ولا اية بتقولي لاء بسرعة والنبي رحت جاري وجايب تاكسي وروحنا علي المستشفي بسرعة وطلع تعب من السكر والدكتور كتبها حجز يومين وحد يبات معها طبعا مافيش غير خطبتي علشان فاضية ورضا تبدل معها فضلنا لحد ما فقت شوية وبعدين خطبتي قالت خد رضا وروح البيت عندنا هات لماما هدوم وهاتلي أنا كمان علشان هبات مع امي أنا وفقت يالة يا رضا قالت خلي البت معاية علشان تروحي وتيجي بسرعة في عقل بالي قلت احية د أنا هركبك ركوب يا رضا وهنيك كسك نيك لحد ما أشبع وقفت تاكس وركبنا ورى في الكرسي وانا بقولها خلص اهدي هتبقي كويسة بس اهدي ورحت وخدها في حضني وعلي صدري لقيتها بتزقني بايدها براحة علشان السوق وبتقولي ما اتحرمش منك يا حمادة السوق وصلنا البيت نزلت أنا وهي بتقولي ثواني ونزلة خليك هنا بقولها اطلع معاكي أشيل الشنطة قالت لاء بخوف اوي لدرجة اني خفت أنا كمان وسكت بس الشيطان بيقولي مش هتلقي فرصة اجمل من كدة لوحدها وإنتا هايج عليها وهي هايجة عليك كانت هي طلعت وانا عمال اخد مع نفسي في الكلام رحت واخد بعض وطالع رحت مخبط لقتها مش بترد خبط تاني لقتها بتقول حاضر ثواني وفتحت لقتها لبسة الترنج بتاع الصبح بتقولي مش قلتلك نازلة ماشي بس اشرب شاي ونروح عالطول يا رضا في أية ماشي هعملك الشاي ورحت مدياني ظهرة احة اي دا دة حقيقي ولا اية طيزها كانت شفطة الترنج بينها سبتها تعمل الشاي وفضلت افكر رايح جاي اعمل اية عايز تركبها وأحط زبري فيها وبعدين دخلت عليها وهي بتعمل الشاي لقتها بتلعب في حلمة بزازها وعمله تقفل وتفتح في رجلها اوي اوي رحت داخل حضنها من ظهرها راحت بعدت عني بتقولي بس يارخم وسع كدة وبتضحك رحت مقرب عليها اوي ولسة هبوسها التليفون بتاعي رن كانت خطبتي بتقولي أية كل دة فين بقولها جاين إهوة رحت هي ضحكت اوي بعد ما قفلت التليفون بتقولي يالة بقي يالة ياختي ومشينا روحنا المستشفي وانا سبتها ومشيت لقتها بعديها بساعتين رنت علية تعالي يا ميدو روحني دي اول مرة تقول ميدو اشطة بقي وانا رايح أخدها من المستشفي وروحنا علي البيت ودخلنا الشقة وهي بتقولي وحياتي خلي بالك من البنوتة علي ماادخل الحمام قلتلها من عيوني يا قمر وخت منها البنت وانا يحدها مسكت بزازها من الجنب راحت رجع يصدرها سنة لورة وقالت حاسب ياراجل بس بطريقة وحدة عايزة تتركب ودخلت الحمام وانا خت البيت ورحت منيمها علي السرير بتاعها وبعدين خرجت علي برة لقتها بتقولي يا ميدو معلشي هات البورنس اصلي نسيت اخدة معاية الحمام رحت داخل الاوضة ورحت قالع ملط وزبري علي آخرة لدرجة انو بقي بيوجعني من النشفان الافية ورحت جايب البرنس ورايح بية عليها وقلتلها البرنس يا جامد فتحت الباب حتة صغيرة علشان تجيب البرنس كنت أنا واقف علي كرسي ورحت مخليها مسكت زبري هي مسكنة وبتقولي فين البرنس يا حمادة وعمله تمسك زبري جامد اوي اوي وانا ما صدقت ورحت مقرب اوي عليها ورحت ورحت شيل زبري من أيدها ورحت فاتح الحمام وداخل وقفل علينا الباب لقتها بصة في الأرض وعمله تترعشي بقولها أية يا جميل اخيرا ورحت وخدها في حضني اوي تعالو بقي توصف الا أنا شايف من شعرها لحد الظافر
عيونها عسلي ووشها ابيض اوي الرقبة مش طويلة البزاز ناعمة اوي وحلمتها كبيرة لونها وردي رحت ليها سوة كبيرة شوية من الحمل وسرتها دخلة جوة شوية تنزل شوية تلقي كسها قابب والظنبور طالع منة وهي في حضني وعاملة اترعش رحت ماسك شقيقها بشفافي ورحت براحة خالص أمص فيهم واغضها علي خفيف وأيدي حضنها وايد علي طيزها يحركها براحة خالص وهي عماله تزوم في حضني وبتترعش من الهيجان رحت وخدها بين وبين الحيطة ورحت نازل علي رقبتها بوس ومص ولحس زي المجنون وهي بتصرخ وعملة تضنفض في أيدي وانا هايج عليها اوي وعلي سخونة جسمها ورعشتها من الشهوة وعمال أمص في الشفة الاتحت شوية والشفة الا فوق شوية وعمل ايدي تتحرك علي بزها وأيدي التانية علي طيزها هريها تقفيش وزبري نازل طالع بيحك فيها لقته أعصابها سابت وكانت هتقع مع اني زنقها في الحيطة ولقيت جابت وبتزوم مش عارف تعمل حاجة قفل علي شفيفها أنا هريها مص وهي عماله تضربني في ظهر علي خفيف سبت شفتها لقيت أحلة اةةة طلعت من أحل بوق واحل شفايف ومفيش بعد ااااااةةةة غير كلمة وحدة خدني علي السرير خدني علي السرير دخل زبك في كسي نيكني نيكني وبتترعش اوي وعماله تجيب وتنزل رحت مدخل صباعي في كسها لقيتها راحت مصوتة وحضناني اوي اوي ومفيش غير اااااةةةةة علي لسانها وراحت قالت حمادة ابوس ايدك دخل زبرك اوي هموت عليك وعلي زبرك كسي مولع وبيوجعني اوووووي نيكني نيكني بسرعة ونزلت بايدها مسكت زبري وتقفل علية جامد وعمله تشدة علي كسها ومن الرعشة مش عارفة تخدة في كسها وانا سيبها وعامل أمص في الشفايف وابعبصها في طيزها وامشي ايدي علي الخرم وشوية أمص في البزاز والحلمة واللبن نزل من بزازها الاتنين مغرقان احنا الاتنين رحت راحم كسها ومسكت زبري ورحت مدخلها الرأس بس لقيت أحلة اااااااي اااااااة دخلة كلةكلة ابوس ايدك وبقت تروح وتنزل علي زبري وانا ابعد وبعذبها بيه لدرجة أنها صرخت بجد وكانت هطعيط حرفين علشان ادخلوا كله في كسها رحت شيلها في حضني وهي عمله تحاول تمسك زبري ورحت داخل بيها علي السرير وهنا بقي الغرفة المغلقة واحلى نيك هيحصل في أحلة رضا وفي أحلة كس ونزلتها علي السرير راحت ماسكة فئة وتشدني انام فوقها علشان زبري يدخل وعماله تمسك زبري وتشدني منه وتقرب بكسها علي زبري وانا رحت شايل أيدها ونزل بالساني علي بزازها مص وعض وشرب لبن وهي بتتلوي تحت مني وعايزةزبري ومفيش علي لسانها غير نيكني نيكني دخلة بقي هموت وانا رحت نازل من بزازها علي صرتها وهات بالحس ومص فيها وهي مفيش غير الرعشة واةةةةةة حلو حلو حلو مص الحس اااااااةةةةةةة وانا عمال الحس ونزلت علي كسها ورحت نافخ فية هواء هي قربت علي بقي سبتة ورحت نازل علي جنب كسها وبقيت ببوس جنب كسها وهي اااااااة متواصلة مش. سكته وانا نازل يبقي لحد ما وصلت عند كعب رجلها رحت واخد صباع رجلها في بقي وهات يامص وهي بقت حرفين بتجعر مش بتصوت وبقي كسها بحر نزل واللبن من بزازها مغرق الدنيا وانا في عز الهيجان الا هي فية رجعت علي رجلها ونازل من رجلها علي فخدهاوهات يالحس ومص وجيت عند كسها ورحت سيبةورحت رايح علي فخدها التاني وهات يا عض هي حرفين بقت تعيط من الهيجان والشهوة وبقت عمالة تنتفض في أيدي ومافيش غير ااااااااااوةةةةة اااااااي كفاية كفاية عايزاااااااا اةةةةة يا كسي نار مولعة وانا مكمل ووصلت لحد الكعب التاني وبرضو رحت ماصص صوبعها خلتها من كتر الشهوة الا بقت فيها نطرتهم جم في وشي وبعدين بقت تقولي باعلي صوت نيكني ابوس ايدك عايزة اتنااااااااك ااااوي ورحت طالع مرة وحدة وهي بتقول الكلمة علي كسها ودخلتة كل في بقي وكان نار مولع وفضلت حرفين أكلة واغضة بسناني وأشدة اوي لدرجة اني الظنبور طلع بقي ذي حلمة البزاز وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااة ااااااااااااااة اااااااااي حلو حلو نيكني بقي اقطع كسي مصة عضو بعبصة اعمل اي حاجة بس النار والوجع دة يهدي اااااااااةةةةة
وراحت بقت ذي المجنونة وراحت قايمة علية وراحت مسكة زبري بايدها وراحت مدخله جوة بقها كلة وهات يامص وعض ولحس بسرعة غريبة اوووي وتشفطة كل جوااااة وبقها كان نار مولعة وانا بقيت اصرخ أنا كمان غير اني كنت هايج عليها اصلا وهي بتمص في زبري رحت نايم عكسها وهي مش عايزة تسيب زبري رحت حاطط كسها كلة في بقي وهي بقت زي المكنة مص ولحس مص ولحس وراحت قايمة مرة واحدة ومسكة زبري وراحت مدخله مرة واحدة في كسها كلة وراحت مصرخة وانا كنت حاسس اني زبري دخل جوة فرن مش كس وفضلت طلعة نزلة بسرعة رهيبة علي زبري ومافيش غير كلمة ااااااااة اااااااي الا سمعها غيرصوت الترزيع بتاع كسها علي زبري ولا هي هنا وانا سبتها تتمتع ما انا الا وصلتها للجنون دة وفضلت طلعة نزلة علي زبري وانا ماسك بزازها الاتنين وهريهم تقفيش وشد لقتها مسكت بزازها وراحت نزلة بالحلم علي بقي وتقولي ارضعني يا قلبي اشرب اللبن وادهوني في كسي الا مولع نار من زبرك خلتني شرموطة لزوبرك طلعت من بقي كلام عمري ماقولة نكني يا ميدو دخلة كلة وانا عمال اكل في الحلمة واشرب اللبن كلة ومتمتع بكسهاالاحرفين نايك زبري ومولعة نار وبعدين أنا رحت مسكها من طيزها وهي ركبة فوقي واشتغلت أنا ولا القطر وبرزع جامد أنا من متعة كسها وضيقة علي زبري كنت حرفين بفشخة نيك وهي بقت تصوت واااااة مش طلعة من كتر سرعة نفسها رحت قلبها تحتي وبقيت اطلع زبري خالص وارجع ادخلوا مرة براحة اوووي ومرة بسرعة اوووي لدرجة أنها مش بقت عارفة انهي بسرعة وانهي جامد وشفت في عينيها هيام الجنس وعشق المتعة رحت فضلت ارزع جامد لدرجة أنها بقت بتصوت وتشدني وتقول بالاعلي صوتها هاتهم ابوس ايدك في كسي كسي باظ حبهم بقي علشان خاطر رضا حبيبتك حبهم علشان اخليك تنكني تاني حبهم علشان أشبع من لبنك حبهم علشان تروي كسي زي ماروتك أنا ببزي جببببببببهم بقي يالة وانا بقيت نار من كلمها وبقيت زي المجنون وخائف عليها من كتر ما جابت تحت مني واخيرا زبري استجاب ورحت حضنها ومدخل زبري اوي ومش اتحركت خالص وسبتة ينزل اللبن جوها للآخر وكان اجمل واحلى للبن نزل في كس رضا اخت مراتي ...
خلصت النيكة بس الأحداث مستمرة ولسة هقول بعد النيكة دي حصل حاجة غيرت كل حياتي مع رضا للابد .

بعد النيكة الجامدة الا حصلت بنا كنت حرفين زبري لسة جو كسها كله وعمل انهج وهي بتنهج اوي ولسة عمالة تترعش ومسكة فية وحضناني اوي وقالت لية اجمل جملة سمعتها في حياتي استمتعت بي ياقلبي عجبتك أنا ولا لاء رحت محرك زبري في كسها قالت لاء خلية كسي وجعني اوي قلتلها انتي بتقولي استمتعت بيكي كلمة غريبة بتقولي أنا استمتعت بيك اوي وخلتني طيرة في السحاب وخلت كسي اتفشخ فشخ رحت شايل زبري مرة وحدة راحت رفعها جسمها كل معاية بس طلع قالت يارخم كنت عايزة يفضل شوية كمان قلتلها أنا جعان اوي وعايز اكل بتقولي من عيوني يا قلبي وهي بتقوم من السرير رحت ضربها علي طيزها رحت اي براحة يارخم وجعتني اوي رحت بيسها راحت قالت لي لاءءءء وشددت البورنس تلبسة قلتلها لاء خليكي ملط وانا كمان قالت من عيوني بس خليك مؤدب ولو اني شكة في الكلام دة تأكل أية ياقلبي قلتلها هطلب دلفرير بس انتا اعملي شاي من عيوني وانا طلبت الأكل ودخلت علية لقتها لبسة السماعة ومشغلة اغاني وبترقص وقفت اتفرج علي أحل هو طيز وبزاز وانا اصلا زبري واقف عليها من شكلها وهي ملط وطيزها الا هجنن ونكها فيها ااااووووي اوووي فضلات اتفرج عليها والعب في زبري لحد ما وقف علي الاخر رحت داخل وخدها في حضني راحت لفة لية وبتقولي أنا عارفة انك عايزني تاني وانا عايزك اكتر بس انا أتنكت منك نيك عمري ماجربتة واعصابي لسة تعبانة سبني ارتاح ماشي رحت قايل لية طيب ارقصي وانا اتفرج عليكي وفعلا شغلات الاغاني وفضلت ترقص تاني وانا عمال العب في زبري وهي بترقص وعينها هتاكل زبري وعملت حركة جننت امي وهي بترقص عمالة تدخل صبعها في كسها وطلعة وتلفي تدخلة في طيزها والباب خبط وانا وهي دمنا نشف هي بتقول من قال الدلفير يافندم أنا خرجت جبت الاكل وقاعدنا ناكل ملط وانا باكل جةةفي دماغي حركة وعملتها جبت صباع الكفتة ودخلتة في كسها وبقيت اطلع وادخل صباع الكفتة وبعدين خلتها تكله بالعافية علشان مش اذعل رحت بقوله تعرفي نفسي في أية البسي وتعالي ننزل علي الكورنش وناكل حمص الشام وذرة قالت هخش استحمة واخرجك البس وإنتا خش استحما هي دخلت وانا دخلت وراها الحمام وقلتلها احميكي بايدي وفعلا حمتها مع لعب ورحت مدخل صباعي براحة في خرم طيزها هي طيب مش هزعلك بس براحة علي خرمها علشان خاطري وفضلت ادخل صباعي واخرجة براحة لحد ما هي قلت لية اعمل بسرعة طيز بتكلني لية كدة وفضلت احركة جامد اووووي اووووي وهي بقت تحضني ومسكت شفايفي بوس ومص جامد وبتقولي ممكن كفاية علشان خاطري عايزة اعيش اليوم الا انتا قلت علية وبعد ما لبسنا ولسة هنفتح الباب التليفون رن وكان جوزها علي التليفون بيطمن عليها وعلي البنوتة واتكلم معها شوية وقفل السكة وروحنا علي الكورنش واكلت الذرة والحمص واحنا رجعنا ولما دخلنا البيت تليفوني رن وكانت خطبتي واعقدنا نحب في بعض شوية وهي مش عارف راحت فين خلصت مع خطبتي وقفلت التليفون وبقول يا رضا انتي فين لقتها اعقدة علي الكرسي الا برة ونايمه علية بالروب قربت علية وكنت هصحيها قلت أسبها تنام حرام وشلتها رحت دخلة في حضني ودخلت لقتها غيرت المفرش بتاع السرير رحت منيمها وغطتها بغط خفيف وخرجت عملت كوباية شاي واعقد افكر في الا حصل ولا جاي ودخلت اشوفها لقيت وشها وهي نايم عايز يتاكل رحت قالع ملط وداخل تحت الغط لقتها هي كمان قلعت ملط رحت وخدها في حضني راحت لفة ومدخلة زبري بين فلقتين طيزها وفعلا روحنا في النوم وصحيت علي حاجة سخنة ونعمة علي زبري لقتها حطة زبري في بقها وعمالة تمص فية فتحت عيني وبقولها الساعة كام صباح الخير راحت حطة أيدها علي بقي اني اسكت وفضلت تمص في زبري لحد ما اللبن نزل وراحت وخده منة ودعكت كسها وطيزها بية وبتقولي روح خد شور علي ما اعمل الفطار علشان تروح الشغل ودخلت تعمل الاكل بعد ما غسلت أيدها وكسها بالماية أنا رحت داخل واعقد تحت منها واعقد الحس في كسها وابوسة واغضة لحد ما جابت وهي بتعمل الفطار قالت مجنون انتا يا قلبي ورحت نزلة جنبي ومسكت شفايف بوس بوس .
ونزلت الشغل وانا رايح نزلتها علي المستشفي الاول وبعدين رحت شغلي ورجعت علي المستشفي واعقد معاهم هناك شوية وبعدين مشيت وهي لما كانت مروحة حماتي وخطبتي كانو معنا وروحنا كلنا علي الشقة ورحاب ورشا كانو معنا ودخلنا الشقة وانا سبتها ونزلت جبت عشاء واعقدت اتعشيت معاهم وبعد رحت البيت اتصلت هي بي وقالت لية أنا هروح الشقة بتاعتي بكرة وعايزك تجلي هناك واعمل حسابك نبات معاية علشان هعملك مفاجأة هتعجبك اوووي يا قلبي اوك اوك وهنا ينتهي الجذء الثالث
عارف انو ما فهوش جنس بس دي احداث علشان الا جاي واشوفكم في الجذء الرابع وضرب نار لصباح الباكر واحب مساء علي أحل نسوانجي في الكون

قبل اي شي أنا حابب أقول لكل واحد بيعلق علي القصة مش صح انك تشتم أو تهين كاتب قصة انتا مش عارف تكتبها أو تحكيها وترجع تقول مش انتا المقصود أو اي شي اخر يا ريت لو في تعليق علي القصة يكون في حدود العقل وانا اسف لقراء القصة ولا فعلا هكملها فكملها علشان في ناس مستنية تعرف الا حصل إن كان حقيقي أو خيال مؤلف القصة وحدة الا عارف وفي الاخر الراجل الصح الا زبرة عايز ينيك يعرف يجيب حرمة تتناك منه مش يروح ويقول تعالى انيكها وانيكك معها لاء الموقع دة للمتعة مش لنيك وفي قسم لتعرف روح هناك وخد وحدة دخلة تتعرف علي راجل علشان تتناك بس اعرف انك تكيفها علشان مش تندم أنها عملت كدة بدون مقابل اسف علي المقدمة الطويلة دي بس أنا بجد اتخنقت اااوي. والتعليقات حرقة دمي لحد دلوقتي أنا مش معنا اني بكتب ابقي ديوس أو مستني واحد يجي يكف حرمة تحت زبري لاء أنا بكتب علشان حابب احكي واكتب حاجة ذي كدة حصلت أو مش حصلت دي في الاخر حكم لكل قرأ بيقر القصة
واوعد القرأ اني النهاردة باليل هنزل الجذء الرابع والخامس مع بعض وشكرا

كنا وصلنا أنها عملتي مفاجأة واني اروح ليها البيت وفعلا رحت جبت بيرة وأيدي وحمرة وقلت اروح بقي عليها واتصلت بيها عرفتها اني جاي في السكة أقلت مش طخبت ولا ترن جررس علشان البنوتة نايمةرن علي الموبيل انتي فين كدة خلص أنا بركن العربية بعيد وجاي إهوة وفعلا كانت معاية علي التليفون لحد ما وصلت لدورةالا هي فية راحت فتحة الباب وانا داخلت مش لقيتها ورى الباب رضا انتي فين انتي يا بت وببص في الأرض لقيت ورد مرسوم علي شكل سهم ببص اتجاة السهم لقيت ورقة مكتوب علي الباب دور علية فتحت الباب ودخلت لقيت الاندر بتعها علي السرير مسكتة وقولت اشمة لقيت كله ريحت كسها الا جننت زبري ووقف اوووي اوووي وبقيت الف في الاوضة وبس تحت السرير ورى الستارة ومش لقيتها وهجنن وأشوفها خرجت من الاوضة ابص لقيت البرا علي ايد الباب مسكتة اشمة لقيت فية رحت البرفان الا مالية الشقة اتجننت اكتر وقلت انتي فين يا رضا ودخلت الاوضة لقيت السرير علية القميص الا كانت لبسة وهي بتكلمني كام اتجننت اكتر وبقيت ذي المجنون بدور عليها في كل الشقة والآخر فتحت الحمام لقيت البانيو كل مياة بورد احمر وهي غطسانة فئة قلعت ملط خالص وزبري سبقني ورحت جاري علي الخمرة رفعت بق كبير ودخلت علي البانيو ورحت نازل جوة وانا بنزل كانت ايد ماسكة البزاز حبيبتي راحت هي مسكة شفايف وهات يامص فيها وايدها علي زبري مسكتة وتضغط علية جامد يروح طالع من أيدها بسب السور حركة جننت زبري وتمسك زبري وتعملها تاني وتالت وانا كنت خلص اتجننت نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وعض من الشهوة الا كانت فية وماسك بزازها هريها تقفيش وتفعيص والحلمة مغرق صدر لبن رحت نازل علي الحلمة ارضع اللبن منها وهي مسكت زبري تلعب بية وانا عمال ارضع من كل واحد شوية لدرجة اني بقيت حاسس اني هقطع ليها الحلمة ورحت بكل قوة في أيدي ورحت رازع صباعي في خرم كسها راحت مسكة ايدي بسرعة وبتقولي لاء لاء حاسب مش هنا علشان خاطري وخاطر كسي تعالو علي الارض برة علي السرير هنا لاء مش هعرف اتناك وكسي يشبع منك وانا كسي عايز زبرك اوي من ساعت ما نكتة وهوة بحر نزل منة مش عايز يخلص آيلة شلني وديني الاوضة بقي وانا شيلها وداخل الاوضة رحت واقف وخلتها جابت البيرة والخمرة ودخلت اوضة النوم ورحت منزلها راح لبسة قميص النوم بقولها احة لية كدة راحت جريت مني وشغلت الاغاني وراحت جيبة الطربيزة وكان عليها فاكهه ذي ما تكون عارف اني هجيب بيرة وخمرة رحت واخد السكينة ورحت مقطع تفاحة في طابق ورحت مفضي الخمرة فية علي التفاح كانت هي جت من برة وراحت هات يارقص وهي بترقص ترفع القميص وتوريني طيزها وتقرب علية اوي بطيزها وتقولي بعبصني ابعبصها تبعد وبقت كل شوية علي كدة من كسها وطيزة وانا عمال اشرب في البيرة ومتكيف اوووي من كدة ورحت شدد أيدها واعقدها جنبي ورحت بيسها وبقي فئة بيرة وهي شربتها من بقي وانا الحركة خلتني اجننت ورحت حضنها اوي وهات يابوس في كل حتة في وشها وبعدين ختها علي رجلي وزبري واقف ادام عينها جايب آخرة راحت نزلت علية بوسة وقالت هتنيك ياقلبي بس اصبر رحت ماسك التفاحة بقي ورحت رايح عليها علشان الخمرة مش هتخليها اكلها لكن من بوقي هتكلها وفعلا كلتها بتقولي رحتة لية كدةرحت واخد وحدة تانية وخلتها كلتها ورحت مديها كباية بيرة وهنا هي بقت هبا خالص راحت نزلة لوحدة علي زبري وهات يامص وعاي بضاني وهات يا تحسيس وطلع زبري كلة من بوقها وترجع تحطةكلة تاني وبعدين نزلت علي بضاني وراحت ماسكة شوية بيرة في كباية ورحت عدلي رجلي ومدخلةزبري في الكباية وبقت تلحس البيرة بالسنها من الكوبية وانا اتجننت وبقيت بصرخ من الحركة تخيلوها كدة زبري جوة البيرة وهي بتمص وبتلحس البيرة برفع وشها لقيت عينيها مسبلة خالص خالص وراحت مطلعة زبري وشربت باقي الكباية مرة وحدة وراحت نزلة علي بضاني مص ومسكة زبري بتدعك فية بايدها الاتنين زي المجنونة ولو أنا مش شارب خمرة وبيرة كنت غرقت الدنيا لبن من الابتعملة في زبري وراحت سيبة بضاني ومسكت زبري وهات ياعض ويامص ويا تحسيس بالسانة علي زبري أنا رحت رافع وشها ومنيمها علي بطنها ورحت ماسك البيرة ورحت منزل شوية فوق اخر ظهرها عند صفحة طيزها وبقيت اشرب منها البيرة وهي بقت تترعش وبعدين رحت حطط شوية بيرة في بقي وفتحت فاقت طيزها ورحت جاي علي خرم طيزها لقيت رحتة جميلة اوي ونضيف رحت حاط البيرة من بقي علية وبقت اشربها تاني وحطة علي خرم طيزها وتشريعات تاني وهي بقت تصرخ وتقلي طططيزي طططيزي والخمرة اشتغلت معها وبقي لسنها تقيل اوي اوي وانا فضلت الحس في خرم طيزها والعب بصباعي فية ورحت مدخل صباعي براحة دخل جوة طيزها رحت مطلعة ومدخل التاني دخل بصعوبة بس الخمرة مخليها طيرة ومش حسة بالوجع وانا خلص هنيك طيزك يارضا هي ببببرحتك هفشخ طيزك يارضا وهي ااااافشخخخخ رحت مدخل صباعي التلات مش راضي خفت تتعور رحت طلع بسرعة جبت زيت جونس بتاع البنوتة ورحت حاطط علي صباعي ودخلتة براحة وهي فشخة نفسها خالص وصباعي التالت دخل وسبتة شوية جوها وبقيت ابوس رقبتها واحسس علي فلقت طيزها لحد ماهي بقت تروح وتيجي بطيزها علي صوابعي ومسكة زبري بتلعب فئة بالزيت ورحت بص في عيني وقالت أركبني يا ميدو يالة رحت طالع فوق منها والتي رجلها الاتنين وصباعي كان علي أول كسها بالعب فية براحة اوي اوي وزبري راسة علي خرم طيزها وسبتة برحتة ومسكت كسها دعك وشد لحد ماهي رجعت بطيزها لورة علي زبري راح داخل في الخرم هي قالت اااااااااي براحة رحت في ودنها وبقيت أنفخ هواء وصباعي بيلعب في راس كسها ووقف زبري ومش اتحركت وسبتها هي إلا تتحرك راحت رجعة تاني لورة زبري دخل شوية كمان راحت هي قالت اااااااااااااااةةةةةةة وراحت راجعة مرة وحدة علية بقي كلة جواة وفتح حرمها الضيق وبقي جوة طيزها بيمتعها هي كمان وبقي بيوسعها علشان تستحملة وتمتعة وتدلع علية هي كمان وبقيت بحرك ايدي علي كسة بسرعة وماسك حرف ودنها بسناني وبنفخ الهواء في ودنها وسايب لية هي حريت الحركة بطيزها علي زبري وهي بقت تصرخ من المتعة وبقت ترجع بطيزها اوي علي زبري وتطلع للامام وترجع تاني وراحت قالي لية حماااااااادة نيكي طيز انتا نيكها بقي مش فتحتها اقفلها بزبرك وبقت حرفين لكنها ركبه مرجحة وعايزة تسبق الهواء وانا سبتها برحتها وبقت عمله تنيك طيزها وهرية نفسها تقفيش وانا شليت ايدي من كسها خالص وبقيت مساك وسطة علشان اظبطلها زبري في طيزها وهي بتنيك نفسها وبقيت عماله تصرخ وتتوجع وبتترعش حرفين الخمرة مع مراعاة نيك طيزها خلها بقت مش علي حامي ولابارد بقيت تنيك نفسها بزبري وبقت تقفش بزازها الاتنين ومرة واحدة راحت واقفة ومش بتتحرك وبقت عمالة تترعش جامد وبتقولي ااااااااااااااااااااااي اااااااة ولقيت بحر نزل من كسها لبن علي مياة وبقت تترعش وتصرخ وعمالة حمادة اااااة اةةةةة اةةةةة رحت أنا مسكها وقلبها علي ظهرة ومدخل زبري في طيزها واشتغلت نيك أنا بقي بقيت ادخلةفي طيزها للآخر واخرجة للآخر وادخلة براحة واخرجة بسرعة وادخلة بسرعة ونسيت أنها اول مرة تتناك من طيزها وبقيت ذي المجنون ببص علية وبفق من غيبت الشهوة والخمرة لقته بتصوت تحت مني رحت واقف وخدها في حضني وهي عمالة تترعش اوي اوي وبتتنفض تحت مني خفت عليها اوي وبقيت وخدها في حضني لقتها بتقولي علشان خاطري جيب لبنك عايزة اشوفة واحسة علشان اهدي وحياتي نيك براحة بس هات اللبن حبيبي رحت فعلا رجعت انيك تاني براحة وبسرعة وهي نيكني نيكني طيزي باظت من زبك طيز وسعت من زبرك خرمي بقي نفق من زبرك اروع جامد اضرب اوي في طيز نننننننننننيك ننننننيك بقي أنا عايزة اتناك وانا قلتلها هجيب هجيب هجيبببببببب ورحت مطبعة وجبت علي بطنها وهي كانت مسكة وعملة تترعش وبتتنفض ولبس علي طيزها لقتها عمالة تفتح واقفا اووووي اووووي اوووووي رحت وخدها في حضني وعلي البانيو أنا وهي وروحنا دخلنا جوة المياة وبقيت ادعك جسمها جسمها بالمياة علشان تهدي وهي عينها كلها متعة علي شبع علي عتاب علي حب
كانت حجات كتير وفضلت في المياة لحد ما فاقت راحت بتقولي شلني ياقلبي علي السرير مش حاسة برجلي من التعب والنيك وصلتها السرير وراحت نايمة علية علي بطنها وانا فضلت اعملها مساج علي جسمها كلة وادعكها براحة لحد ما نامت بجد من المتعة والتعب أنا لبست ونزلت الصيدلية جبت مرهم مخدر وعلاج بوسير وطلعت بسرعة علي البيت دخلت لقتها نيمة بس صاحية ومفتحها عينيها ورحت اول ما شفتني راحت فتحة أيدها وبتقولي تعالى في حضني رحت جاري عاليه وببوس خدها وبقولها معلشي افترت عليكي راحت برضة بتقولي استمتعت بيه يا قلبي قلتلها دلوقتي بس فهمت معنها اوي استمتعت بيكي وبطيزك وببزاك وبحضك وبكل حاجة فيكي
انتي حاجة جامدة اوي بقولها تعالي بقي ادهنلك المخدر علي خرم طيزك وحطلك العلاج بتقول دة مش هيخلني اتناك من كسي رحت ضاحك بقولها انتي لسة عايزة تتناكي تاني قالت أيوة بس من كسي كسي بيصرخ عايز حقة من زبرك رحت منيمها علي بطنها ولقيت خرم طيزها احمر اوي وبيفتح ويقفل جامد جدا جدا رحت داهن مرهم وداهن علاج البواسير لقتها بتقولي يارخم بوظت المفاجأة. بنيك طيز قلتلها صحيح هي اي قالت هتعرف بس في وقتها بس هقوم اسخن الاكل وجيالك وقفت مش قادرة ورحت نائمة علي بطنها أنا قلتلها فين الاكل قالت في الفرن رحت جبتة وسخنتة وبقيت اكل وأكلها كنت جعان وجبت البيرة بقيت تحبس بيها وهي حطتلها بيرة علي خمرة علشان تنسي الوجع شوية
خلصنا اكل كان المخدر اشتغل وبقت تقدر تتحرك عادي جدا ورحت شالت الاكل وراحت جاية مسكت زبري ونزلت مص علية ودعك فئة لحد ما وقف ورحت بصة في عيني وقالت عارف أية المفاجأة قولت أية راحت عدلة جسمي علي الارض وراحت قالتلي افتح الكاميرا وصور الا هيحصل من غير وشي وشك كسي وزبرك بس وصوتك وصوت بس ونزلت علي زبري وراحت واقفة وقالت وسع وراحت نايمة علي ظهرها مكاني وفتحت رجلها وقالت تعالي نيكي كدة بس صور عايزة اشوفك وإنتا بتنكني وزبك بيدها كسي يالة بقي رحت قايم وبدخل زبري لقيت كسها مقفول اوي وانا خايف أتغابة عليها ظيزها لسة وجعها هيبقي طيزها وكسها حرام رحت باصت في عينيها لقتها بتقولي نيكني بقي كسي عايز زبرك دخلة بسرعة ااأاااااأة اااااااااي يا كسي رحت مدخل زبري وانا بصور وزقيتة بالعافية ولقي في حاجة بتتفتح ودم نازل وهي بتصوت وبتقول اااااااااااة ااااااااة بيوجعني براحة براحة ببص علي الدم وخفت يشيل زبري راحت حضنني جامد وبتقول قفلت كسي علشااااااان افتحني افتحني بقي افتح كسي خد شرفي بزبرك نزل دمي كس علي زبرك اروع وهات الرحم من جوة املي زبرك ددمم من كسي ددمم شرفي غرق زبرك بية انتا من النهاردة جوزي وحبيبي ونيكي ونايك كسي وطيزي فتحت طيزي وكسي ياقلبي عملت ليك شرف علشان انتا تفتح كسي ااااااااة نيك بقي وغرق زبرك بدمي نيك نيك اااااااااي اااااااي اااااي براحة مش بسرعة كدة كسي لسة مفتوح جديد اي اي وانا بقيت زي المجنون وبقيت افضل في بزازها وارزع زي المجنون في كسها وبقيت طير من المتعة والسعادة وبقيت بنيك كسها زي المجنون لدرجة وانا بجيب كانت في حضني وحستها بنت بجد وانا بفتحها فعلا وكانت أحلة مفاجأة فعلا وجبت لبني جوة كسها وبقي ينزل من كسها وفية لون وردي بالون ددمم الشرف ورحت وخدها في حضني وانا عليها مش نزلت وفضلت أبوسها من حل حتة في وشها ورحت نايم علي جنبي وخلتها في حضني وسبت زبري جوة كسها وفضلت حضنها وهي راحت طلعةفوقي وزبري في كسها وراحت نايمة في حضني وفي ودني وقالت مبروك يا عريس كسي وطيزي بقو بتوعك لوحدك ياقلبي نفسي انام كدة تستحملني وفعلا نامت كدة وزبري جوها ورسها علي صدري وروحنا في النوم وصحيت عليها وهي طلعة ونزلة علي زبري وبتنيك نفسها بيه بقولها أية لسة مش شبعتي بتقولي عروسة بقي وفضلت علي كدة لحد ما لبني نزلي تاني في كسها وراحت وحدة بوسة من شفايفي ونزلت نامت جنبي في حضني وروحنا في النوم وصحيت علي الساعة ١٢ باليل لقتها مش جنبي قمت ادور عليها لقتها بترضع رضوة اة البنوتة اسمها رضوة ضحكتها وبقولها تعرفي رضاعة رضوي دي احلةحاجة قالت لية بقولها علشان خلتني اعشق امها وأنها واتجوزها وافتحها من طيزها وكسها .
وبكدة يكون انتهي الجذء الرابع والخامس من حياتي مع رضا اخت مراتي وفعلا الست لما تعشق راجل تعمل اكتر من كدة ولنا كسها يتكيف من زبرة اعملو اكتر من كدة

وقفنا في الجذء الا فات علي اني خرجت علي رضا وهي بترضع رضوي وانا رحت نزل علي رجلي ومشيت علي ايدي ورجلي لحد ما وصلت لية ورحت واخد بزها الشمال في بقي وفضلت امص في اللبن وأرضع من بزازها وانا برضع زبري وقف علي الاخر هي قلت احية لاء أنا مش قادرة طيزي وكسي الاتنين وجعني حرام عليك كانت رضوي نامت قالت هدخلها علي السرير وجايلك ياقلبي دخلتها ورجعت وانا رحت نايم براسي علي رجلها ورحت مطلع بزازها الاتنين برة بقيت ارضع في واحد والعب في التاني والغريب اني زبري وقف برضو فعرفت اني لبن الرضاعة لية مفعول دة غير طبعا حرارة كسها الا حاسسة وانا نايم ووشي جنبة هي راحت بتقولي كفاية بقي أية انتا مش بتشبع من بزازي ولا النيك رحت وخدها في حضني ورحت بيها علي الكنبة بتقولي يا قلبي مش قادرة في وجع في كسي وطيزي بجد رحت قايل ليه أنا مش هنيكك يارضا أنا هعملك أحلة مساج في الدنيا ورحت جايب زيت كنت جايبة من الصيدلية ورحت ماسك الزجاجة ومنزل منها شوية علي ظهرها كلة وفضلت ادعك ظهرها بالزيت من اول كتفها لحد اول طيزها وارجع تاني وعلي كدة شوية هي راحت قايلة حمادة انزل علي طيز وادعكها هي كمان بس مالكش دعوة بخرم طيز انتا فاهم رحت نزل بايدي الاتنين علي طيزها ورحت دعكهم براحة خالص بقت احس برعشة طيزها ولقتها بتقولي وانا بدعك طيزها تعرف يا ميدو أنا يستغرب لية طيزي بتترعش اوي كدة من ايدك وبتخلي كسي ينزل لوحدة أنا ابتسمت علشان عارف انها بتهيجني بكلمها علشان هي بتحب اني أنا الا ادخلها في مود النيك بس انا فعلا كنت حابب اعملها حاجة جديدة وفيها متعة رحت منفض لكلمها ورحت نزل علي رجلها الاتنين ورحت وفضلت ادعكهم بايدي ورحت ماسك رجل وحدة وفضلت ادعك فيها ورحت نزل علي بطن الركبة وفضلت احسس عليها في دوائر براحة كفي ايدي وهي نفسها بقي عالي وبقيت بتترعش الرعشة بتاعتها ولسة هتتكلم رحت قفل بوقها بصباعي راحت سكته رحت مكمل بايدي علي باقي رجلها لحد ما وصلت لكعب رجلها ورحت داعك مشط رجلها بالزيت ورحت راجع بايدي تاني علي رجلها لحد فلقت طيزها ورحت ناقل علي الفلقة التانية وفضلت احسس عليها بس جامد وافعص فيها بايد الاتنين وهي بقت بتتوجع وراحت بتقولي هتنكني صح هتنكني ياقلبي حط زبرك بسرعة يا قلبي وانا فضلت افعص في طيزها جامد وهي اااااااااي وراحت اترعشت جامد وانا ولا هنا رحت نزل بايدي علي فخدها وفضلت افعص وافعص لحد كعب رجلها برضو ورحت راجع علي طيزها الاتنين وفضلت افعص فيهم هما الاتنين مع بعض ورحت رفع ايدي ونزل عليهم مرة واحدة راحت مصرخة وقالت اااااااة اااااااي اعملها تاني ياقلبي ورحت ضربها تاني وتالت بس براحة وشايف كسها بيفتح ويقفل وكله بقي شهوة ومغرق الدنيا ولا أنا هنا ورحت مخليها تنام علي ظهرها ورحت حاطط زيت بردو علي بزازها لحد سوتها وفضلت ادعك في بطنها وسوتة بايدي والزيت بيعمل مفعولة وهي بقت اااااي سابقة اي حاجة تانية وبقت عمالة تترعش وراحت بايدها تدور علي زبري ومسكت فيه رحت شدد أيدها بعيد عنة ورحت نزل علي بزازها فعص جامد اوي والزيت بيخليها تطلع من ايدي وارجع تاني علي كدة وهي بقت ااااااااااوةةةةة اااااااي انتا أية كل حاجة بتعملها جديدة علية وبتخلني أخرج من شعوري وعقلي واقول كلم مش بتاعي واقولك باعلي صوتي عندي نننننننننننكني في أي حتة في جسمي طيز كسي بزازي أو حتي بقي المهم زبرك يلمسني علشان خاطري نار في جسمي يا حبيبي
رحت طالع فوقها هي بتفتح رجلها رحت ضممها علي بعض ورحت راكب فوقها بطول جسمي وفضلت احك زبري من كسها لحد بزازها واطلع بزبي لحد بقها وأروح نزل تاني زي ما طلعت بقت اول ما أنزل لتحت تفتح رجليها وعايزة داخد زبري في كسها اروح طالع فوق تاني بقت تترعش اوي وبتتنفض راحت قلبها علي بطنها تاني ورحت حاطط زبري بين طيزها وفضلت اطلع بزبري واخلية يحك في ظهرها لحد رقبتها واحطة جنب رقبتها واحطة وهي تمسكه بايدها وتقولة ااااااااة خلي يدخلك في طيزي ولا كسي اقولة رضا حبيبتي عايزة تتناك عايزة تتناك وانا رحت نازل من عليها ومنيمها تاني علي ظهرها ورحت ماسك زبري وحطة بين بزازها وفضلت احركة جامد وهي عمالة تصرخ من الالم الا في كسها ورحت نزل بايدي أخيرا علي كسها وهات يدعك وقرص وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااااااااااةةةةةوة بجيب بجيب بجيب وغرقت ايدي ونفسها باللبن بتعها كان كتير وانا شغال دعك برضو لحد ما هاجت تاني وفضلت احط زبري في بزازها وأيدي تاني علي كسها وبقنا نصرخ احنا الاتنين مع بعض هي جابت تاني علي ايدي وانا جبت بين بزازها وهي بتقول اح اح سخن اوي لبنك نار رحت باصص في عينيها لقتها بتقولي جميل اوي وفية الم غريب بس متعت الا انتا عملتة جديدة علية أنا بعشقك يا ميدو اااااااااةةةةة بعشأك ورحت وخدها في حضني هي بالبنها علي ايدي وانا لبني علي صدرها وروحنا في النوم من كتر التعب.
اجمل ما في الجنس انك تلقي حد محتاج انك تخاف علية وتمتعة بكل أشكال الجنس يكون محروم من الحنية يكون مش عارف يعني اية زبري بينك كس والمهم انك تعملها علي انها ملكة مش واحدة رخيصة عايزة تتناك وخلص علشان انتا الاوصلتها أنها تنام تحت زبرك وتتناك منه انتا الا عرفتها انك المتحكم في العلاقه وهي عليها التمتع بكل حاجة فيك عرفت يعني اية كلمت استمتعت بيهاوهي استمتعت بي
كل دة كان جواية وانا عيني بتروح في النوم وأيدي حضنة كسها وصباعي جواة

اولا أنا متشكرجدا بجد علي التعليقات دي كلها ووحابب اقول اني اي حد عايز يعرف يعني اية متعة جنس بس في عيون الست الا تحتك وإنتا هتعرف يالة بينا علي الجذء السابع .
بعد ما أعقد افكر مع نفسي واخد وادي وعيني راحت في النوم وصباعي في كس رضا صحيت من النوم علي بوس في رجلي وحد بيمص صباعي بطريقة نعمة اوي فتحت عيوني وقلت ليها صباح الخير يا قلبي بتعملي أية راحت حطة صبعهاعلي بقي وقالت اسكت خالص أنا كدة مبسوطة اوي وراحت طلعة بظوافرها وبقت تخربش في فخدي من جوة ناحية زبري قولت احة اي الشعور دة عرفتي منين قالت من حبي ليك من شعور اني عايزة امتعك ذي ما بتمتعني عايزة اعملك كل حاجة عايزة اخدك جواية تعرف أنا بقيت بخاف اني افتح عيوني وإنتا مش في حضني وأسكت بقي سبني اتعامل مع زبرك دة برحتي علي اد ما أنا كنت مبسوطة من الا عملتة بس أنا صاحية من النوم عايزة ادخلك انتا وزبرك وبضانك في كسي واقفل عليك اووووي اوووي وراحت جيبة الزيت وخلت زبري كلة زيت ومسكتة باسمها وبقت تضغط علية يخرج من أيدها تخدة تاني وعلي كدة لحد ما زبري وقف نار نار وراحت دخلة علي زبري ومسكتة وراحت مدخلة جوة كسها وراحت طلعة ونزلة مرة واحدة جامد اوي وكان ظهرة لية وراحت لفة بجسمها وهوة جوة كسها أنا سعتها صرخت من المتعة حسيت اني زبري جوة عصارة وقولت باعلي صوتي اااااااااةةةةة كسك نار وحلو اوي يارضا وفي ثانية كانت نزلة ببقها علي صوابع رجلي وفضلت تمص فيهم وطلع نزلة بكسها علي زبري وانا بقيت علي ااااة اااااي من المتعة ورحت فاتح طيزها بايدي ودخلت صباعي في طيزها وهي راحة جاية صباعي بقي بينيك طيزها ورحت ماسكها من وسطة علشان توقف الثاني حسيت حاجة غريبة وصباعي في طيزها حسيت براس زبري في صباعي احة اي الشعور الجامد دة فضلت العب بصباعي واحك راس زبري لقتها بتقولي يا نهار اسود انتا حاسس بالا طيزي وكسي حسين بيه قلت ليها اةةةةة دي متعت صباعي وهوة بيحك في طيزك من جوة وحاسس براس زبري الا في كسك ومسكها بصباعي جامدة اااااوي اوووي ورحت بقيت ارزع صباعي وزبري في وقت واحد بقيت اخس بزبري علي صباعي وصباعي علي زبري شعور جامد وهي نزلت براسها علي السرير وعلي كلمة واحدة نار نار براحة وحيات رضا قول لزبرك براحة علي كسي قول لصباعك براحة علي طيزي اي اي اي نييييييييك اوي يخربت دي متعة ااااااااااي اااااااة يا كسي وراحت شدة نفسها مرة واحدة من ايدي وزبري وراحت مدخلة زبري في طيزها دخل يجري من كتر اللبن الا علية من كسها وراحت حطة صباعين في كسها ومش عارف عملتها اذي بقت تمسك زبري الا في طيزها بصباعين أيدها أنا بقيت بصرخ اااااة يا رضا جامد جامد جامد ااااااااااااااة وبقيت زي المجنون حاسس اني بضرب عشرة وبنيك في وقت واحد لدرجة اني اول مرة احس اني هجيب لبني بالسرعة دي رحت شايل زبري من طيزها ورحت مدخلة مرة واحدة مع صباغة راحت مصرخة حرام عليك اةةةةةةة ااةةةةةة نيكني جامد نيييييك ااوووي حطة في طيزي عايزة في طيزي اة يا طيزي طيزي عايزة تتناك دخلة في طيزي دخلة في طيزي يالة يالة رحت شيال زبري من كسها ونازل ببقي علي كسها وهات ياعض وهات يا لحس وهات يامص ورحت مدخل صباعي في كسها وصباعي في طيزها وهات يا نيك بصوابعي وهي بقت تجعر حرفين وتصرخ ولقتها راحت شيل صوابعي وراحت زقاني علي السريروطلعت زي المجنونة تبوس في وشي وصدري وراحت قاعدة علي زبري بكسها وبقت نيك نفسها بسرعة كبيرة جدا وتشيلة من كسها لطيزها وراحت سيبا زبري في طيزها ومسكت صدرها وترش اللبن علي وشي وترش علي صدري ونزلت الخسة وشي وصدري بالسنها وبقيت تصرخ وشالت زبري من طيزها ورحت علي كسها وبقيت شغالة بسرعة اوي وبتقولي هجيب هجيب هجييييب وانا كمان هجيب يا رضا هجيب يارضا في كسك ااااااةةةةةةة وجبنا سوي وحسين اني كنت بجيب من دماغي مش من زبري وراحت نايمة علية وهي بتترعش من المجهود ختها في حضني ولقيت أبويها بحنية وقولها بحبك وبحب نيكك لي ااااااااةخلص الجذء وخلص النيك ولا جاي اكتر مع ميدو ورضا

اولا اسف علي التاخير بس كنت في سافر ومش عارف اكتب حاجة سوري المهم بعد ما خلصت نيك في رضا واتكيفت وهي اتكيفت رحت داخل الحمام شور جامد وليست بسرعة ونزلت رحت علي البيت قولت اكلم خطبتي شوية احب فيها واتصلت بيها وبتقولي الو رحت قايل أية يا قمر فينك مش سمعت صوتك خالص من اول امبارح بقولها معلشي كنت مشغول بموضوع مهم جدا بتقولي موضوع أية بقولها عايز ادخل بقي ونعمل الدخلة وبفكر انزل أنا وانتي نشتري العفش عايز اخش عليكي بقي واجيب بيبي راحت بتقولي بطل يا سافل اتكلم مع امي وأشوف هتعمل أية يالة سلام مش فاضية ليك دلوقتي وقفلت أعقدت اضحك اصلي هي بتتكسف طحن المهم كلمت حماتي واتفقت معها انزل أنا وهي ورضا وخطبتي نجيب العفش وكلما رضا بتقولي مستعجل علي اية يا خوية انتا بقولها علشان أضمن اني افضل معاكي وتيجي وتروحي برحتك بقولك أية ماتيجي الشقة عندي النهاردة انيكك في سرير بتقولي من عيون كسي يا قلبي كسي هههههه وبتقولي كمان هبات معاك لو عايز يا مجنونة اذي بتقولي أنا هتصرف انتا مالك .بقولها أنا مستنيكي يالة سلام ورحت نازل الصيدلية جايب فيجرا حريمي وفيجرا رجالي وقلت هتموت النهاردة يا رضا ورحت واخد بعضي ورايح موصي علي اكل دلفيري ورحت طالع جايب بخور من العطار ورحت مشغلة في البخاره ودخلت علي الحمام مليت البانيو مياة بشور بجوز الهند ورحت مشغل اغاني ومستني حبيبت كسي وتليفوني رن أية انتي فين افتح الباب أنا طلعة مش عايزة اقف أو اخبط يالة بسرعة اخلص وفتحت الباب ودخلت رحت وخدها في حضني وبعدين خت منها رضوي ودخلتها الاوضة التانية ورحت منيمها علي السرير ورحت مغمض عنيها ورحت ماسك أيدها وداخل بيها الحمام ورحت مقلعة ملط ورحت منزلها البانيو بتقولي ياة انتا مين قالك اني بحب جوز الهند قولتلها زبري يا قلبي ورحت منزلها البانيو وفضلت ادعك في جسمها ورحت قالع ونزلت نايم فوقها ورحت مدخل زبري كلة في كسها بتقولي ااااااااة.اااااااي بسرعة كدة قلتلها وحشاني اوي يا قلبي بتقولي هقولك كلمة في ودنك بقولها أية دة انتي حابة كدة وزبري في كسك بتقولي ااااااااة اروع اوي اووووي وقلها وحياتي طيب خدي يا متناكة خد ياشرموطة زبري خدي يالبوة علي زبري أنا هفشخ كسك فشخ يا شرموطة اااااااااااة اااااااة اواواواي نيك جامد وبقيت اروع والنيابة عماله تترفع من كتر رزعي في كسها وبقيت عمال انيك بسرعة اوي وهي بقت ااااااةااااااةةة وانا هجيب هجيب ورحت جايب جوة كسها راحت حضناني وبتقولي خليك كدة في حضني شوية في البانيو بس دخل صباعك في طيزي ااااووووي وطلعة ودخلة ولا اقولك شيل زبرك من كسي علي طيزي بسرعة رحت شايل زبري وروعة في طيزها وهي راحت إااااااي ياطيزي عارفة اني الكلمة دي بتجنن زبري ورحت رازع زبري تاني ومطالعة ومدخلة بسرعة اااااوي ااااااة ااااة يا طيزي براحة علي خرم طيزي يا بيبي وانا بقولها هتبوظ الليلة كدة بتقولي لية مش جايب خمرة قلت لاء جايب حاجة تانية بس هتخليكي نار وتخليني نار ورحت مطلع زبري مرة وحدة من طيزها ورحت مغرقها بالبني علي جسمها راحت نزله بجسمها في البانيو وبتقولي اطلع انتي بقي وسبني وانا جاية عليك رحت خارج ومجهز عصير ليها ولي ورحت داخل الحمام لديها العصير لقيت جرس الباب بيضرب لقتها بتقولي مين جايلك رحت خارج اشوف مين
لقت آخر حد ممكن اتخيلة انو يكون عندي وقلبي وقع في رجلي وقلت احية دة اذي اعمل اية دلوقتي انا رحت داخل عليها وقلت ليها مش تخرجي خالص ولا تعملي صوت بتقولي مين قلت لية اسمعي بس علشان افتح أنا ورحت خارج افتح .

رحت افتح الباب وانا في دماغي ميت كلمة وميت حوار ومش عارف اعمل اية الا علي باب خطبتي وحماتي مع بعض ورضا في الحمام ملط ورضوي في الاوضة نايمة وانا مش عارف رحت ساكت خالص وعامل التليفون صامت ورحت داخل بعيد عن الباب راحت متصلة الو انتا فين يا حمادة بقولها أنا برة في حاجة اة اصلا كنت جايبة ماما وجاية علشان عايزين نشوف حاجة في الشقة علشان نجيب حجات احنا كمان بقولها طيب أنا ادامي لسة بتاع ساعتين كدة بتقولي خلص هنروح ونكلمك تاني يالة يا ماما وفضلت معها علي التليفون بتقولي أية دة انتا في مشوار من غير العربية قلتلها اة اصلا معاية ناس زميلي وهي سكتت وبتقولي ماش ماشي وراحت بتقول تكسي وبتقولي طيب أنا هقفل واكلمك تاني وانا كنت خلص هموت من الخوف ودخلت لقيت رضا ولا هي هنا لقتها عمله تلعب في كسها وطيزها في المياة وبتنيك نفسها بقولها احة بتعملي أية بتقولي ابدا اصلي حنيت للايام ما كنت بنت وايام ما كنت بزعل مع جوزي رحت ضاحك وقلت ليها عايز اتفرج طيب يالة وريني وفضلت تبوس في بزازها وتقرص في الحلمة وتشدها اااوي وتمص فيها ولقيتها عمالة تحك صباغة في زنبور كسها اوي ولقيتها راحت شدت جلد كسها جامد اوي وفضلت تحكهم في بعض .وبقت تترعش أنا بتفرج ومنبهر بيها وافتها راحت فضلت حك حك حك في كسها بصوابعها الاتنين وبقت تنتفض وتترعش وعملت أحلة طرطشة لبن علي الأرض لقيت الباب بيخبط لقتها بتقولي هو كان مين علي الباب صحيح بقول هشوف مين وجاي ولقيتة الدلفيري جاب الاكل ختة منة وحسبتة ومشي دخلت الحمام شلتها من المياة نشفتها بايدي وطلعت بيها علي الارض علشان ناكل واعقدنا اكلنا لما شبعنا وبعدين شغلت فيلم فوق 18واعقدنا نتفرج علية ورحت عملت العصير ورحت حاطط الفيجرا الحريم فئة ورفعت بتعتي ورحت جاي بالعصير هي شربت العصير وبعد شويه كان في مشهد البطل بينيك في البطلة تحت الغط وانا وهي كنا ملط وبرضو تحت الغط لقتها مسكت زبري وكان الفيجرا ارتدت تشتغل عندي واكيد عندها مسكت زبري لفتة واقف اعقدت تلعب فية وراحت نزلة مصتة كام مصة وطلعت واعقد تضربلي عشرة بايدها وانا رحت مدخل صباعي في كسها لقتها شلت صباعي وراحت حطه في طيزها وفضلت تضغض علي صباعي بطيزها وبتقولي تعرف أنا حبة اتناك من طيزي بس مش في حاجة بتكلني فيها ذي ما بسمع لكن أنا حب وجعها بس بقولها علشان أنا مش بجيب جوة علشان كدة مش في حاجة بتكلك جوها فهمتي وفضلت العب بصباعي في طيزها رحت راحة علي بقي وبتقولي ارضعني يا قلبي في لبن في بزازي كتير وتقيلة وجعاني اووي رحت فضلت ارضع وأيدي في طيزها وليدها مسكة زبري واحنا الاتنين الفيجرة اشتغلت ورحت قلبها علي بطنها ومدخل زبري في طيزها وفضلت انيك وارزع بكل قوة فية في طيزها وهي اااااااة طيزي خرمي وجعني نااااررررر كفاية دخلة في كسي أنا فضلت انيك في طيزها ولا بطلت ورحت منزل ايدي دعك في كسها وهي بقت معاية بصراخها وأحط كسها جامد في أيدي وانا زبري طالع داخل في طيزها وفضلت انيك في طيزها لحد ما قربت اجيب اللبن كانت هي خاص غرقت الدنيا شهوة ونيابة كمان نزلت من كسها من كتر النيك في طيزها وكسها بقت مولعة نار مع العلم اني كنت بحط زيت كل شوية بس هي السبب كانت طول النيك تقولي ااااةيا طيز خرم طيزي ولا اةااااااااةةةةة اااااااي نيك نيك كسم طيزي افشخ خرم طيزي دخل بضانك كمان جوة طيزي وصل زبرك لزوري بس من طيزي ااأاااااأة ياطيز نيك نيكني اااوي ارزع يا حمادة ارزع يا حمادة واااة اي اي اي اي رحت خلص هجيب وهي بتقول بخرمعا علي زبري وانا رحت مطلعة ومدخلة في كسها حسيت انو فتح الرحم ودخل جوة منه وجبت لبني وانا بصرخ من المتعة من الالم من النشوة والبن نازل من كل حاجة
واعقد جنبها انهج اوي وهي خافت وراحت حطة أيدها علي صدري وتقولي طيب براحة براحة لية كدة طيب نفسك وانا ابتسمت ليها بتحبني اوي كدة وهي راحت احة بحبك أية بموت فيك انتا خلتني اعيش حياتي من تاني بعشأك عشق وراحت فضلت تبوس في وشي وشفايف احة زبري وقف تاني من الفيجرا وهي بتقولي احة أنا هيجة عليك اوي وعايزة اخدك جوة كسي انتا شربتني حاجة صح يا مجنون أنا نقصة ولا انتا ناقص هنموت بعض كدة .وراحت طلعة فوقي ومسكة زبري ومدخلهكلة في كسها وبتقولي براحة علشان نفسك يا قلبي ونفسي خلي كسي هو إلا ينيك زبرك وفضلت اعقدة زي ما هي وفضل تمسك علي زبري لمسها وتقفل علية اااااوي ااااوي من غير حركة وبعدين تفتح بقولها أية دة بتعملها اذي بتقول من الشهوة الا جوة كسي خلتني اعمل كدة ااأاااااأة اااااااااةة هجيب هجيب يا حمادة وراحت قفلة علية اووووي ولقيت حاجة بتلسع في زبري من جوة وبتنزل بالعافية من بين زبري وكسها اتجننت رحت ذيلها وزنقها في الحيطة وبقيت انيك بسرعة رهيب لدرجة اني حسيت اني نفسي هيقف فعلا رحت واقف واعقد بيها علي الارض هي راحت شغالة هي وانا مش قادر غير اني اقول ااااااااااااااة هجيب هجيب هجيب تاني وغرقت كسها من تاني وكانت أحلة نيكة في كس رضا النهاردة

بعد ما خلصت نيك في كس رضا كنت خلص عايز تنام ختهاةفي حضني وروحنا في النوم صحيت علي صوت رضوي بتعيط ورضا مش جنبي رحت اشوف في أية لقيت رضا بتغير هدوم رضوي بتقولي معلشي صحيتك رحت وخدها في حضني وبقولها تعرفي سعات بحسك مراتي وكل حاجة لية راحت ضحكة وحكت طيزها في زبري بقولها أية بتقولي هايجة اوي انتا عملت أية فئة بقولها دي فيجرة حريم بتقولي يخربتك هوة أنا ناقصة لية كدة انا لوحدي نار بقولها طيب وحياتي عندك مش عملتي واحد جامد انبارح بتقولي أنا كل واحد معاك اجمد من الا قبلة ودخلت في حضني وحكت طيزها اوي زبري وقف راحت هي وحدة في طيزها لقيت طيزها مزفلتة بقولها انتي جاهزة بقي بتقولي اااااي اااااي بصراحة أنا إلا خليت رضوي تعيط علشان اااااااي. اااااااي ااااااة عايزة اتناك اوووووي اووووي من زبرك ونفسي احس بالبنك في طيزي اوووي اي اي قولتلها برضو لاء نيك بس ورحت مدخل زبري اووووي في طيزها ورحت شيلها من فخدها ومشيت بيها لحد السرير ورحت منيمها علية وطلعت فوق منها وفضلت انيك فيها من كسها لطيزها وهي علي اااااي اااااة وصرخة لحد ما جبنا سوي وراحت قامت من تحت علي الحمام استحمام وترويش ولبست ونزلت وانا نزلت وراها ورحت موصلها البيت وطلعت علي حماتي وخلصنا كل حاجة وبقي كل يوم ننزل نجيب حاجة جديدة من العفش لشقة والتوضيب بدء وبقيت مشغول في الشقة والشغل وتجهيز الحجات ورضا برضو مشغولة مع خطبتي في تجهيز الحجات وبقيت هجنن أنا وهي علي بعض ونظرات عيوني لعيونها كانت كلها نيك واني بقولها تعالي ارزعك زبر في السريع وبقيت ادخل وراها المطبخ مثلا اخد بوسة ورعا الاوضة لديها بعبوص خرجة من الحمام امسك بزازها بترضع رضوي ارضع معها وكدة يعني وكل في السريع لحد يوم الحنة وكنت خلص هجنن علي رضا وانيكها بقي طريقة رحت بقولها أنا عايز انيكك بأي طريقة وهي بتقولي وانا كسي وطيزي بتصرخ عليك اووووي بس المصيبة اني الشقة عندي وعندك مشغولة جوزي رجع إجازة وإنتا بنرس الحاجة قلتلها أنا هتصرف هنيكك يعني هنيكك وروحنا أنا وهي وخطبتي وكنا بنجيب حجات ترويش يعني مكايج برفان حجات التسريحة كدة يعني وخطبتي راحت بتقولها أنا هروح الشقة أرض الحاجة دي فيها وانتي روخي مع حمادة هاتي الشنط الا هناك فبقولعا طيب مين هناك يقبلني بيها بتقولي مافيش حد اصلا كلهم في الشقة عندك طيب ما تيجي نروح أنا وانتي يا موزة خطبتي لاء اخاف منك كلها يومين يا بيبي وانا من جواية برقص اني هختلي برضا اخيرا خدنا بعضان أنا وهي لدرجة. اني من كتر الهيجان بقت العب في كسها وانا سائق العربية وهي كانت ماسكة زبري هتقطع أمة في العربية دخلنا الشقة عند حماتي وانا رحت وخدها علي الاوضة وداخل بيها بسرعة علي السرير مافيش وقت وهي بتقلع وانا بقلع أنا كمان ورحت ماسكها رفعها علي السرير ونازل بزبري علي كسها من غير اي حاجة ورحت مدخلة كلة مرة واحدة لدرجة أنها لو مشقفلت بقها كان حصل فضيحة وفضلت زي المجنون انيك كسها وعاري بزازها تقفيش وعض ومص وبقيت ذي ماتوركهرباءوبرزع جامد وهي عمالة تصرخ بصوت واطي اااااااةااااااااةاااااةةة نيك نيك نيك دخل زبرك في الشرموطة بتاعتك أنا متناكة ليك بس انا متناكة بزبرك بس زبرك بس هو إلا مكيفني نيك نيك ازرع جامد اة يا كسي بجيب بجيب وانا رحت مدخلة ااووووي وبقيت بجيب أنا كمان لدرجة اني اللبن نزل من زبري غرق السرير وغرق رجولة مخزون بقي وهيجان علي كسها وبعدين قلتلها بسرعة غير ادنيا وظبتيها والبس وانا مستنيكي تحت علشان لو خطبتي اتصلت ونزلت وفعلا اول ما نزلت لقيتها بتتصل بقولها الطريق واقف جاين إهوة وهي نزلت وروحنا شقتي لقيت الكل مشي مفيش غير خطبتي وأمها رحت مدخل الحاجة وواحد خطبتي علي البلكونة وبقولها عايز بوسة بتقولي بكرة عربي مراتك يالة سلم أنا عملت كدة علشان رضا كانت خيفة يبان علي وشها مش عارف لية .
نزلو أنا دخلت اتفرج في الدولاب علي الهدوم وبقيت اتفرج ولفت نظري قميص ابيض ولوحدة ومعة روب رجالي عرفت اني دة بتاع الدخلة
وقفلت الشقة ورحت انام مع اخواتي وتاني يوم كانت الحنة وكانت جميلة اووي ورضا كانت بطل الابطال بجد وكانت المفاجأة الغريبة في الفرح اخت جوزها طلعت واحدة أنا اعرفها من ايام الدراسة واعقدنا نتكلم وخت رقم تليفونها وهي خدت رقم تليفون ورضا خدت بلها جات بتقولي انتا تعرف هند منين بقولها كانت زميلة دراسة بتقولي طيب خلي بالك دي مطلقة دلوقتي وهتلقية بيكلها بقولها أنا بحب كسك انتا ياقمر قالت بس يخربتك هنضفضح وخلصت الحنة وانا رحت علي البيت عند حماتي واتعشيت مع مراتي بقي وخت منها أحلة كم بوسة ومشيت علي البيت والصبح رحت خت خطبتي علي الكوافير وكان معاية رضا بتقولي وحنا رجعين هنعدي علي الشقة عندك علشان نحط الحجات دي خطبتي بتقولها اوعي يشوفها يا رضا نهاية ينزل معاكي مش يقعد في الشقة خالص رحت أنا ورضا الشقة ودخلت كانت رضوي مش معها دخلت الشقة رحت شايلها وولفيت بيها لكنها يوم فرحها ورحت منزله وجاري علي الاوضة وجايب نفس القميص الاشفته وبقولها البسي دة وانا جايلك بتقولي يا مجنون دة هتلبسهولك النهاردة بقولها لاء دة بتاعك أنا جبت واحد زية ليكي بتقولي وعرفت منين اني جاي النهاردة هنا بقولها علشان أنا الامرتبها يا نصيحة هي كلمتني علي الحجات دي أحدها باليل قلتلها هشوف فيها أية واقنعتها بكدة فكنت عارف انها هتعمل كدة خلينا هنا بقي ورحت قافل الشقة ومحول النور وهي دخلت لبست القميص وحطت ميكب ولا يوم دخلتها بتعتنا أنا وهي فكرتها وخرجت وانا شغلت السيستم علي موسيقى وفضلنا نرقص واشلها والف بيها وفضلت احسس علي جسمها وهي في حضني وادعك كل جسمها دعك ورحت شيلها وداخل بيها علي السرير ورحت بائس كسها من فوق القميص وفضلت امص فئة وفصلني بينه وبين شفايف القميص وكنت عمال أمص والحس فئة لدرجة أنها اترعشت وجابت لبنها وانا خفت يبهدل الدنيا رحت وخد كسها في بقي وفضلت امص اللبن وكان أول مرة اعمل كدة ولقيت طعمه جامد ورضا شافت كدة راحت مصوتة وفضلت تنتفض ومفيش غير ااااااة اااااة اشرب لبن الشرموطة بتعتك المتناكة بتعتك خلتني سفلة لزبرك شرموطة أنا وكسي لزبرك اااااااة اااااااي عايزة اتناك حالا يالة بسرعة رحت شايل رجلها علي كافي ومدخل زبري براحة اوي لدرجة اني كنت حاسس اني في حد بيشدني من وره مش عايز يدخل زبري في كسها واول ما دخل كله راحت حضناني وبتقولي بس خليك كدة شوية عايزة ادفة بكسي من زبرك مش تتحرك علشان خاطري تعرف تحط صباعك في خرم طيزي ودخلة اوي يالة يا زبير كسي ونيك طيز اااااااااةاااااااة رحط مدخل صباعي في طيزها ورحت عادلها ورحت فضلت ارزع زبري وبقيت زي المجنون وهي مجنناني ااااااااةااااااةاااااي اااااي نيك نيك افشخ كسي افشخ كسي قبل ما تنيك اختي افشخني علي السرير الا هتنكها علية وكانت أول مرة تقول كدةخلتني ولعت نار وفضلت ارزع وجبت نافورة لبن جوة كسها وهي ااااااااة اااااي أحل زبر دو لا أية
وافتها راحت نزلة علي زبري مص ولحس علشان يقف بتقولي أية هتوحشك رضا ولا لاء وراحت مدخله زبري كله في بقها وهات يا مص لحد ما وقف راحت لفة وخده زبري في طيزها وفضلت تروح وتيجي علي زبري وراحت نزلة بي علي الارض ودخلت زبري تاني في طيزها وصلت طالعة نزلة زي المجنونة علية وتقول لزبري أنا بس ألا تدخل جوة طيزها حد تاني لاء ولا هند ولا اختي فاهم وفضلت تطلع وتنزل وتنزل علي زبري لحد ما جبت لبني بس لحقت نفسي وبرضو جبت برة علي جسمي وعلي ظهرها بتقولي لية لية كنت عايزة اللبن دة في طيز هجنن علي لبنك دة جوة طيزي يا اخي بس ملحوقة وراحت لفة ولحست لبني كلة وشربتة وراحت مرضاعني لحد ما شبعت وبتقولي علشان ترفع راسي النهاردة مع العلم اني عارفة انك هتفشخها مش هتنكها بس وراحت بيشة زبري وقامت تستحمه وبعد ما خرجت دخلت أنا ولبستا ونزلنا من الشقة
خلص السلسلة الاول من أنا واخت مراتي رضا
ولسة الاجاي اكتر مع هند ورضا لسة مكملين
أحلة حبايب نسوانجي .
قصة جامدة مشكوووور ع مجهودك بجد وللمزيد داءما
 
قصه رائعه جدا
كل واحد يتمنى اخت مراته
فنتازية كل راجل متزوج
 
في البداية احب اعرفكم باني القصة دي حصلت ولسة مستمرة الي اليوم
انا اسمي محمد متجوز من 5سنين عندي 35سنة
اتجوزت جواز عن حب وبحب مراتي وهي بتحبني .
مراتي عندها تلات اخوات بنات كلهم متجوزين قبلها رحاب ورشا ورضا ومراتي
صحبة القصة هي أيوة فعلا برافو عليكم رضا .
من بداية الخطوبة واحنا أنا وهي عالطول هزار وضحك مع بعض وعالطول كلمنا كله مع بعض وانا كنت بروح لخطيبتي زيارة كل اسبوع وكنت باروح في اليوم الا هي هناك بس علشان بحب القاعدة معها ومع خطيبتي وفي يوم وانا هناك كانت هي هناك أنا كنت في الاوضة وهي في الاوضة التانية وانا داخل الاوضة وهي كانت مطلعه بزازها وبترضع بنتها وشوفتك اجمل بز ابيض شمع والحلمة كلها في بق بنتها فضلت واقف اتفرج وبعدين دخلت عليها وهي بتقولي أية جت أمتي وانا رحت رايح عليها ورحت شدد رأس البت من بزها وشفت اجمل حلمة وهي بتقولي يارخم البت بترضع البت رجعت مسكت الحلمة تاني في بقها وانا برضو أشد راسها وطلعت الحلمة تاني وهي بس بس سببها ترضع بقي وانا مش ساكت وعامل أشد واتفرج وهي بطل رخامة وجيت بشد وهي أقلت أحلة اي وجسمها اترعش بقلها في أية بتقولي غضت الحلمة بسننها يا رخم وجعاني اووي اوووي رحت شدد رأس البيت تاني
ورحت حاطط ايدي وماسك الحلمة بصباعي وقتلها مهي مافيش فيها حاجة أية لقتها بصت يعنيها علي وشي ووشها احمر اوي وانا كان زبري وقف علي الاخر لقتها نزلت يعنيها علية وراحت ضحكة وبتقولي طيب اخرج برة بقي واخلص واتجوز ياعم انا كنت جايب أخري وزبري وقف اوي اوي وهي راحت مدخلة بزها في الهدوم بس بطريقة هيجنني اكتر رحت رايح عليها ودخلت ايدي في صدرها بسرعة وطلعت بزها وهي مصدومة ورحت حطت الحلمة علي شفيفي ورحت بيسها لقتها راحت بعداني بايديها وبتقول روح يا مجنون أخرج واناخفت وسبتها ومشيت .
ومن اليوم دة كل حاجة اتغيرت بين وبينها 180درجة .خرجت قاعد برة وجسمي مولع نار نار وخطبتي كانت قاعدة عمالة تكلمني وانا ولا معها
ورضا كانت لسة في الاوضة مش خرجت وانا هجنن واشوفها وأشوف تعبيرات عينها الا شفتها لما الحلمة كانت في بقي لقيت رحت برفان جامدة اوووي وهي خارجة ولبسة ترنج ناار ضيف اوي اوي ومحزق علي كسها ورسمة في البنطلون رسم
ودة كان جديد في لبسها وكسها كان من النوع الطخين وانا زبري رجع وقف اكتر من الاول وهجت بطريق جامدة جداااا وبقيت ابصلها تبص في الناحية التانية وتبص في الأرض اجننت اكتر وخطبتي اعقدة مستغربة سكوتي خفت تعرف أو تشك ولحسن الحظ قامت تعملي شاي هي خرجت من هنا ورضا راحت بتقولي أية الا انتا عملتة دة أنا عاملة افكر اذي تعمل كدة رحت قايل ليها صعبتب علية قلت ابوسلك حلمة بزك لقتها بصت في الأرض وسكتت رحت قاعد جنبها وقلت ليها بصوت واطي وكل هيجان عليها هي لسة بتوجعك ورحت ماسك بزتها بايدي براحة اوي لقتها اترعشت جامد وراحت بعدة عني وبتقولي انتا مجنون هنروح في داهية قلت ليها أنا مش عارف مالي حتي بصي ورحت مطلع زبري من البنطلون لقتها بصت علية وعضض شفايفها وراحت قامت تجري من الاوضةانا كنت هتجنن من هيجاني ولا بعملة وكنت عايز احط زبري في اي حاجة بس اهدي الوجع دة خطبتي جت قاعدة معاية وانا هايج اوووي لقتها بصت هي كمان وسكتت خالص من هيجاني قلتلها تعرفي أنا بحبك اوي لكن لو قلت ليكي علي حاجة مش هتوفقي صح قالت حاجة أية رحت ماسك شفيفها وهات يامص خطبتي بقت تبعدني ومش عارفة وعلشان بنحب بعض سكتت وانا عمال بمص في شفايفا لقيت رضا وقفة بتتفرج رحت عامل حركة مجنونة اكتر ورحت مطلع زبري ومسكت ايد خطبتي تلعب في زبري خطبتي خافت وراحت بعداني عنها وكانت هتخىرج تجري خفت تشوف رضا مسكت أيدها وقعدنا وانا نزلت ورحت البيت هتجنن علي رضا من بعد الا عملتة ولا شفتو من رسمت كسها .
رحت متصل اشوف هترد ولا لاءلقته بتقولي الووو بس بمحن اووي وصوتها نفسة عالي عملت عبيط بقولها مالك بتنهجي لية كدة قالت لاء مافيش كنت بظبت الشقة قلتلها وانا هموت واظبتك انتي راحت ضاحكة جامد بتقولي انتا النهاردة مجنون رسمي بجد قلتلها خلصتي بتقولي خلصت أية انتا اتصلت خلتني وقفت رحت بقولها ابعتهولك هوة يخلص الكلام بتقولي هوة مين قلتلها زبري راح نفسها بقي سريع اوي وسكتت خالص وسماع صوت النفس بس بقولها رضا رحتي فين وانا مش سامع غير صوت النفس بس وبعدين سمعت اااااة كبيرة وهدوء بقولها الف سلامة عليكي من الاة راحت قفلة السكة سبتها ورحت نايم وانا هتجنن عليها لقيت تلفوني بيرن برقمهارحت بقولها الو بتقولي معلشي التليفون جة علي خدي فصل بقولها ولا يهمك بتعملي أية قالت ولا حاجة خطبتك نامت هي وأمي وانا برضع البت قلتلها طيب والحلمة لسة وجعاكي اجي ابسهالك تاني قالت لاء دي الحلمة التانية ورحت ضحكة بقولها لية هي لسة وجعاكي راحت بتقولي لية هتيجي تبوسها يا سافل تاني قلتلها حالا اكون عندك بتقول لاء خفت حطة عليها كريم وبدعكها بايدي رحت قافل ومتصل فديو وزبري قبل ماهي تفتح هيفرتك البوكسر لقتها مش ردت رحت اتصالات تاني لقيتها فتحت بس وشها هو إلا باين وحطه صباعها علي بوقها علشان اسكت ولقتها سابت التليفون وراحت تجيب حاجة وهي بتاخد التليفون الكاميرا جابت بزازها الاتنين برة قميص النوم الا هي لبسة تخيلوي كدة بياض عالي اوي علي قميص اسمر أنا عين كانت هتخرج وفي ثواني مقدرتش اسيب زبري جوة البوكسر رحت محررة منه وهي معبال لبس السماعة ومسكت البيت وحطتلها الحلمة في بقها كنت حفظت بزازها الاتنين وكل دة هجنن وأشوف باقي جسمها بالكامل وعمل ادعك في زبري هي بتقول هاي سمعني وانا تايه في جمال بزازها الا الاتنين برة هي حددت بلها راحت رفعا التليفون علي وشها وبتقولي ينهار ابيض ينفع كدة قلتلها هوة فعلا ابيض وابيض اوي أية دة لقتها بتقولي هوة انتا شفت أية بقي قلتلها شفت اجمل بزاز في الدنيا راحت ضحكة وبصت بعيد بعيونها وراحت سكته
رحت بقولها رضا يابت يالهوي بزازك جميلة اوي بس عايز اشوف الحلمة والكريم عليها علشان اطمن أنها خفت بتقولي خفت خفت ياسافل وبس بقي لحسن هقفل قلت اتكلم معها عن جوزها وهيجي من السفر امتا وكدة اصلو الغبي بيسب الفرس دة ويسافر وبيجي كل تلات شهور اسبوع وقلت احسن تقفل بجد واخسرها .
بقولها هو وليد جاي أمتي راحت بتقولي دة لسة هينزل كمان شهر ونص قلتلها حمار كبير راحت ضحكة جامد اوي وقالت **** يخربتك صحيت البيت بقلها طيب اديها البزة تاني بس مش الحلمة بتاعتي لقيتها ابتسمت وبتقولي هي بقت بتاعتك قلتلها ايون مش بستهالك وكانت بتوجعك من العضه راحت بتقولي ومين السبب مش انتا ولقيتها غيرت بتقول ثواني وحطت التليفون وانا شايف خيال بيتحرك وايد بتدخل وطلع البزة الا بستها واعقدت بالبيت والحلمة في بقها وانا هتجنن وأشوف البزاز تاني لقيت الا بتقول رحت فين وبتنهج لية كدة قلتلها أية نفسي مضيقك لقتها سكتت بتقولي احلى حاجة صوت النفس بيموت مش صح كدة قلتلها هوة بيتعبك قالت موت ولقيت نفسها بقي عالي ذي واكتر ولقيتها بتقول ااأاة اي اي براحة بس قلتها براحة بالهوي أكني حد ركبها وزبرو في كسها رحت بقولها أية مالك بتقول اصلها مسكت الحلمة وهي لسة بتوجعني من الصبح بقولها اديها البزة التانية وهي لقتها بتقول ااة بس بطريقة افجر من الاولى رحت بقولها يابنتي اديها الحلمة التانية بتقولي بصراحة عجبني وجعها اوووووي أنا قلت اضرب علي الحديد وهو سخن بقولها انتي شفتي الصبح صح بتقولي هوة أية قلتلها زبري راح نفسها بقي عالي اكتر بتقول اااااة بقولها عجبك بتقول أنا بقول اااااة بقلها هوة بيوجعك اوووي كدة قالت اوي اوي اوي بس بطريقة النيك وأنها بتتناك وعيونها مسبله خالص قلت أسخنها اكتر ورحت بقولها انتي بتحبي توضع أية ورحت بعتلها صور فيها الاوضاع وانا يكلمها وقتلها شوفي انهي رقم وانا شايف عنيها بتروح ونيجي ومقفولة خالص ونفس عالي جدا رحت قبلة 1/5/7 قلت ااااااة لقتها راحت هي كمان مطلعة اة كبيرة رحت باعت لية صور سكس بالاوضاع الا قالت عليها وصور متحركة كمان لقتها بقت تقول اة اة اة اة حرام عليك انتي غريب اوي النهاردة قلتلها لية أنا غلبان ورحت بعتلها مقطع نيك بوضع من الأوضاع لقت نفسها راح خالص وصوتها بيترعش قلت رضا وريني بزازك اطمن عليها راحت بتقولي بصوت مش طالع اصلا وجعني اوي اوي قلتلها سلامتهم وريني كدة وانا امسكهملك وادلكهم وهما هيخفو خالص لقتها بتزل الكاميرا وترجع ترفعها فوق تاني وأخيرا شفت شق البزاز بقولها يالة يا قلبي وريني بقي ورحت نافخ بنفسي قالتلي بس بس نفسك بيموتني يا حمادة بس بس ولقيت اجمل بزاز ادامي علي الكاميرا وبيتحركو اوي وصوت النفس عالي جدا قلتلها بالهوي الحلمة حمرة ددمم ووقفة امسكيها بصباعك كدة رحت مسكها بتقولي كدة قلتلها امسكي بزك كله بايدك يالة ادعكي براحة خالص وخدي الحلمة بين صوابعك يالة وهي بتنهج اوي وهي بتعمل كدة ومعاية رحت قيلها اقفلي جامد علي الحلمة وانتي بتدعكي بزك راحت قالت اااااااااااة مش قادرة ااااااااااااااة. اي اي قلتلها أية كسك بيوجعك قلتلي اوي اوي نار من الصبح اااااااااااة اي اي وافته بتدعك بايدها التانية في كسها رحت منزل الكاميرا علي زبري هي شافتة ورحت مصوتة بمحن جامد اوي وقالت عايزة اتناك بقي زبرك حلو اوي اوي أنا قلتلها عايز انيك عايز ارضع حلمتك عايز ادخل زبري في كسك براحة اوي اوي وارزع جامد بزبري في كسك لقتها بتنهج وبتترعش اوي وعماله تنتفض ونفسها عالي اوي رحت بقولها ادخل زبري في كسك يا رضا قالت بسرعة نيكني اووووووي رزع جامد جامد قلتلها ورين كسك عايز امصة وامسكة وانيكة اوووي اووووي وهي اة اة ورحت منزلة الكاميرا علية شفت احلي كس احمر ومالين اووي وعرفان من العسل وايدها علية وعمله تدعك جامد جامد اااوي قلتلها كسك جميل كلة عايز يتناك أ نا جاي انيكك قالت بسرعة ابوس ايدك
رحت قافل معها ورحت البس بسرعة علشان انيك رضا بقي .
يالة نكمل الجذء الا جاي ونعرف. أية حصل في كس رضا .

وقفنا في الجذء الافات وانا رايح البس بس وانا بلبس التليفون بتاعي رن وكانت خطبتي علي الاتصال أنا اترعبت اوي وقلت احية عرفت ولا اية وبقول الو لقتها بتقولي الحقني يا حمادة ماما تعبانة اوي اوي ويتصل برحاب مش بترد ورضا معها جوة كنت لبست خلاص رحت قافل معها واتصلت علي رضا ردت علية بتقولي بسرعة يا حمادة ماما هتموت بسرعة بقولها هي شافت حاجة ولا اية بتقولي لاء بسرعة والنبي رحت جاري وجايب تاكسي وروحنا علي المستشفي بسرعة وطلع تعب من السكر والدكتور كتبها حجز يومين وحد يبات معها طبعا مافيش غير خطبتي علشان فاضية ورضا تبدل معها فضلنا لحد ما فقت شوية وبعدين خطبتي قالت خد رضا وروح البيت عندنا هات لماما هدوم وهاتلي أنا كمان علشان هبات مع امي أنا وفقت يالة يا رضا قالت خلي البت معاية علشان تروحي وتيجي بسرعة في عقل بالي قلت احية د أنا هركبك ركوب يا رضا وهنيك كسك نيك لحد ما أشبع وقفت تاكس وركبنا ورى في الكرسي وانا بقولها خلص اهدي هتبقي كويسة بس اهدي ورحت وخدها في حضني وعلي صدري لقيتها بتزقني بايدها براحة علشان السوق وبتقولي ما اتحرمش منك يا حمادة السوق وصلنا البيت نزلت أنا وهي بتقولي ثواني ونزلة خليك هنا بقولها اطلع معاكي أشيل الشنطة قالت لاء بخوف اوي لدرجة اني خفت أنا كمان وسكت بس الشيطان بيقولي مش هتلقي فرصة اجمل من كدة لوحدها وإنتا هايج عليها وهي هايجة عليك كانت هي طلعت وانا عمال اخد مع نفسي في الكلام رحت واخد بعض وطالع رحت مخبط لقتها مش بترد خبط تاني لقتها بتقول حاضر ثواني وفتحت لقتها لبسة الترنج بتاع الصبح بتقولي مش قلتلك نازلة ماشي بس اشرب شاي ونروح عالطول يا رضا في أية ماشي هعملك الشاي ورحت مدياني ظهرة احة اي دا دة حقيقي ولا اية طيزها كانت شفطة الترنج بينها سبتها تعمل الشاي وفضلت افكر رايح جاي اعمل اية عايز تركبها وأحط زبري فيها وبعدين دخلت عليها وهي بتعمل الشاي لقتها بتلعب في حلمة بزازها وعمله تقفل وتفتح في رجلها اوي اوي رحت داخل حضنها من ظهرها راحت بعدت عني بتقولي بس يارخم وسع كدة وبتضحك رحت مقرب عليها اوي ولسة هبوسها التليفون بتاعي رن كانت خطبتي بتقولي أية كل دة فين بقولها جاين إهوة رحت هي ضحكت اوي بعد ما قفلت التليفون بتقولي يالة بقي يالة ياختي ومشينا روحنا المستشفي وانا سبتها ومشيت لقتها بعديها بساعتين رنت علية تعالي يا ميدو روحني دي اول مرة تقول ميدو اشطة بقي وانا رايح أخدها من المستشفي وروحنا علي البيت ودخلنا الشقة وهي بتقولي وحياتي خلي بالك من البنوتة علي ماادخل الحمام قلتلها من عيوني يا قمر وخت منها البنت وانا يحدها مسكت بزازها من الجنب راحت رجع يصدرها سنة لورة وقالت حاسب ياراجل بس بطريقة وحدة عايزة تتركب ودخلت الحمام وانا خت البيت ورحت منيمها علي السرير بتاعها وبعدين خرجت علي برة لقتها بتقولي يا ميدو معلشي هات البورنس اصلي نسيت اخدة معاية الحمام رحت داخل الاوضة ورحت قالع ملط وزبري علي آخرة لدرجة انو بقي بيوجعني من النشفان الافية ورحت جايب البرنس ورايح بية عليها وقلتلها البرنس يا جامد فتحت الباب حتة صغيرة علشان تجيب البرنس كنت أنا واقف علي كرسي ورحت مخليها مسكت زبري هي مسكنة وبتقولي فين البرنس يا حمادة وعمله تمسك زبري جامد اوي اوي وانا ما صدقت ورحت مقرب اوي عليها ورحت ورحت شيل زبري من أيدها ورحت فاتح الحمام وداخل وقفل علينا الباب لقتها بصة في الأرض وعمله تترعشي بقولها أية يا جميل اخيرا ورحت وخدها في حضني اوي تعالو بقي توصف الا أنا شايف من شعرها لحد الظافر
عيونها عسلي ووشها ابيض اوي الرقبة مش طويلة البزاز ناعمة اوي وحلمتها كبيرة لونها وردي رحت ليها سوة كبيرة شوية من الحمل وسرتها دخلة جوة شوية تنزل شوية تلقي كسها قابب والظنبور طالع منة وهي في حضني وعاملة اترعش رحت ماسك شقيقها بشفافي ورحت براحة خالص أمص فيهم واغضها علي خفيف وأيدي حضنها وايد علي طيزها يحركها براحة خالص وهي عماله تزوم في حضني وبتترعش من الهيجان رحت وخدها بين وبين الحيطة ورحت نازل علي رقبتها بوس ومص ولحس زي المجنون وهي بتصرخ وعملة تضنفض في أيدي وانا هايج عليها اوي وعلي سخونة جسمها ورعشتها من الشهوة وعمال أمص في الشفة الاتحت شوية والشفة الا فوق شوية وعمل ايدي تتحرك علي بزها وأيدي التانية علي طيزها هريها تقفيش وزبري نازل طالع بيحك فيها لقته أعصابها سابت وكانت هتقع مع اني زنقها في الحيطة ولقيت جابت وبتزوم مش عارف تعمل حاجة قفل علي شفيفها أنا هريها مص وهي عماله تضربني في ظهر علي خفيف سبت شفتها لقيت أحلة اةةة طلعت من أحل بوق واحل شفايف ومفيش بعد ااااااةةةة غير كلمة وحدة خدني علي السرير خدني علي السرير دخل زبك في كسي نيكني نيكني وبتترعش اوي وعماله تجيب وتنزل رحت مدخل صباعي في كسها لقيتها راحت مصوتة وحضناني اوي اوي ومفيش غير اااااةةةةة علي لسانها وراحت قالت حمادة ابوس ايدك دخل زبرك اوي هموت عليك وعلي زبرك كسي مولع وبيوجعني اوووووي نيكني نيكني بسرعة ونزلت بايدها مسكت زبري وتقفل علية جامد وعمله تشدة علي كسها ومن الرعشة مش عارفة تخدة في كسها وانا سيبها وعامل أمص في الشفايف وابعبصها في طيزها وامشي ايدي علي الخرم وشوية أمص في البزاز والحلمة واللبن نزل من بزازها الاتنين مغرقان احنا الاتنين رحت راحم كسها ومسكت زبري ورحت مدخلها الرأس بس لقيت أحلة اااااااي اااااااة دخلة كلةكلة ابوس ايدك وبقت تروح وتنزل علي زبري وانا ابعد وبعذبها بيه لدرجة أنها صرخت بجد وكانت هطعيط حرفين علشان ادخلوا كله في كسها رحت شيلها في حضني وهي عمله تحاول تمسك زبري ورحت داخل بيها علي السرير وهنا بقي الغرفة المغلقة واحلى نيك هيحصل في أحلة رضا وفي أحلة كس ونزلتها علي السرير راحت ماسكة فئة وتشدني انام فوقها علشان زبري يدخل وعماله تمسك زبري وتشدني منه وتقرب بكسها علي زبري وانا رحت شايل أيدها ونزل بالساني علي بزازها مص وعض وشرب لبن وهي بتتلوي تحت مني وعايزةزبري ومفيش علي لسانها غير نيكني نيكني دخلة بقي هموت وانا رحت نازل من بزازها علي صرتها وهات بالحس ومص فيها وهي مفيش غير الرعشة واةةةةةة حلو حلو حلو مص الحس اااااااةةةةةةة وانا عمال الحس ونزلت علي كسها ورحت نافخ فية هواء هي قربت علي بقي سبتة ورحت نازل علي جنب كسها وبقيت ببوس جنب كسها وهي اااااااة متواصلة مش. سكته وانا نازل يبقي لحد ما وصلت عند كعب رجلها رحت واخد صباع رجلها في بقي وهات يامص وهي بقت حرفين بتجعر مش بتصوت وبقي كسها بحر نزل واللبن من بزازها مغرق الدنيا وانا في عز الهيجان الا هي فية رجعت علي رجلها ونازل من رجلها علي فخدهاوهات يالحس ومص وجيت عند كسها ورحت سيبةورحت رايح علي فخدها التاني وهات يا عض هي حرفين بقت تعيط من الهيجان والشهوة وبقت عمالة تنتفض في أيدي ومافيش غير ااااااااااوةةةةة اااااااي كفاية كفاية عايزاااااااا اةةةةة يا كسي نار مولعة وانا مكمل ووصلت لحد الكعب التاني وبرضو رحت ماصص صوبعها خلتها من كتر الشهوة الا بقت فيها نطرتهم جم في وشي وبعدين بقت تقولي باعلي صوت نيكني ابوس ايدك عايزة اتنااااااااك ااااوي ورحت طالع مرة وحدة وهي بتقول الكلمة علي كسها ودخلتة كل في بقي وكان نار مولع وفضلت حرفين أكلة واغضة بسناني وأشدة اوي لدرجة اني الظنبور طلع بقي ذي حلمة البزاز وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااة ااااااااااااااة اااااااااي حلو حلو نيكني بقي اقطع كسي مصة عضو بعبصة اعمل اي حاجة بس النار والوجع دة يهدي اااااااااةةةةة
وراحت بقت ذي المجنونة وراحت قايمة علية وراحت مسكة زبري بايدها وراحت مدخله جوة بقها كلة وهات يامص وعض ولحس بسرعة غريبة اوووي وتشفطة كل جوااااة وبقها كان نار مولعة وانا بقيت اصرخ أنا كمان غير اني كنت هايج عليها اصلا وهي بتمص في زبري رحت نايم عكسها وهي مش عايزة تسيب زبري رحت حاطط كسها كلة في بقي وهي بقت زي المكنة مص ولحس مص ولحس وراحت قايمة مرة واحدة ومسكة زبري وراحت مدخله مرة واحدة في كسها كلة وراحت مصرخة وانا كنت حاسس اني زبري دخل جوة فرن مش كس وفضلت طلعة نزلة بسرعة رهيبة علي زبري ومافيش غير كلمة ااااااااة اااااااي الا سمعها غيرصوت الترزيع بتاع كسها علي زبري ولا هي هنا وانا سبتها تتمتع ما انا الا وصلتها للجنون دة وفضلت طلعة نزلة علي زبري وانا ماسك بزازها الاتنين وهريهم تقفيش وشد لقتها مسكت بزازها وراحت نزلة بالحلم علي بقي وتقولي ارضعني يا قلبي اشرب اللبن وادهوني في كسي الا مولع نار من زبرك خلتني شرموطة لزوبرك طلعت من بقي كلام عمري ماقولة نكني يا ميدو دخلة كلة وانا عمال اكل في الحلمة واشرب اللبن كلة ومتمتع بكسهاالاحرفين نايك زبري ومولعة نار وبعدين أنا رحت مسكها من طيزها وهي ركبة فوقي واشتغلت أنا ولا القطر وبرزع جامد أنا من متعة كسها وضيقة علي زبري كنت حرفين بفشخة نيك وهي بقت تصوت واااااة مش طلعة من كتر سرعة نفسها رحت قلبها تحتي وبقيت اطلع زبري خالص وارجع ادخلوا مرة براحة اوووي ومرة بسرعة اوووي لدرجة أنها مش بقت عارفة انهي بسرعة وانهي جامد وشفت في عينيها هيام الجنس وعشق المتعة رحت فضلت ارزع جامد لدرجة أنها بقت بتصوت وتشدني وتقول بالاعلي صوتها هاتهم ابوس ايدك في كسي كسي باظ حبهم بقي علشان خاطر رضا حبيبتك حبهم علشان اخليك تنكني تاني حبهم علشان أشبع من لبنك حبهم علشان تروي كسي زي ماروتك أنا ببزي جببببببببهم بقي يالة وانا بقيت نار من كلمها وبقيت زي المجنون وخائف عليها من كتر ما جابت تحت مني واخيرا زبري استجاب ورحت حضنها ومدخل زبري اوي ومش اتحركت خالص وسبتة ينزل اللبن جوها للآخر وكان اجمل واحلى للبن نزل في كس رضا اخت مراتي ...
خلصت النيكة بس الأحداث مستمرة ولسة هقول بعد النيكة دي حصل حاجة غيرت كل حياتي مع رضا للابد .

بعد النيكة الجامدة الا حصلت بنا كنت حرفين زبري لسة جو كسها كله وعمل انهج وهي بتنهج اوي ولسة عمالة تترعش ومسكة فية وحضناني اوي وقالت لية اجمل جملة سمعتها في حياتي استمتعت بي ياقلبي عجبتك أنا ولا لاء رحت محرك زبري في كسها قالت لاء خلية كسي وجعني اوي قلتلها انتي بتقولي استمتعت بيكي كلمة غريبة بتقولي أنا استمتعت بيك اوي وخلتني طيرة في السحاب وخلت كسي اتفشخ فشخ رحت شايل زبري مرة وحدة راحت رفعها جسمها كل معاية بس طلع قالت يارخم كنت عايزة يفضل شوية كمان قلتلها أنا جعان اوي وعايز اكل بتقولي من عيوني يا قلبي وهي بتقوم من السرير رحت ضربها علي طيزها رحت اي براحة يارخم وجعتني اوي رحت بيسها راحت قالت لي لاءءءء وشددت البورنس تلبسة قلتلها لاء خليكي ملط وانا كمان قالت من عيوني بس خليك مؤدب ولو اني شكة في الكلام دة تأكل أية ياقلبي قلتلها هطلب دلفرير بس انتا اعملي شاي من عيوني وانا طلبت الأكل ودخلت علية لقتها لبسة السماعة ومشغلة اغاني وبترقص وقفت اتفرج علي أحل هو طيز وبزاز وانا اصلا زبري واقف عليها من شكلها وهي ملط وطيزها الا هجنن ونكها فيها ااااووووي اوووي فضلات اتفرج عليها والعب في زبري لحد ما وقف علي الاخر رحت داخل وخدها في حضني راحت لفة لية وبتقولي أنا عارفة انك عايزني تاني وانا عايزك اكتر بس انا أتنكت منك نيك عمري ماجربتة واعصابي لسة تعبانة سبني ارتاح ماشي رحت قايل لية طيب ارقصي وانا اتفرج عليكي وفعلا شغلات الاغاني وفضلت ترقص تاني وانا عمال العب في زبري وهي بترقص وعينها هتاكل زبري وعملت حركة جننت امي وهي بترقص عمالة تدخل صبعها في كسها وطلعة وتلفي تدخلة في طيزها والباب خبط وانا وهي دمنا نشف هي بتقول من قال الدلفير يافندم أنا خرجت جبت الاكل وقاعدنا ناكل ملط وانا باكل جةةفي دماغي حركة وعملتها جبت صباع الكفتة ودخلتة في كسها وبقيت اطلع وادخل صباع الكفتة وبعدين خلتها تكله بالعافية علشان مش اذعل رحت بقوله تعرفي نفسي في أية البسي وتعالي ننزل علي الكورنش وناكل حمص الشام وذرة قالت هخش استحمة واخرجك البس وإنتا خش استحما هي دخلت وانا دخلت وراها الحمام وقلتلها احميكي بايدي وفعلا حمتها مع لعب ورحت مدخل صباعي براحة في خرم طيزها هي طيب مش هزعلك بس براحة علي خرمها علشان خاطري وفضلت ادخل صباعي واخرجة براحة لحد ما هي قلت لية اعمل بسرعة طيز بتكلني لية كدة وفضلت احركة جامد اووووي اووووي وهي بقت تحضني ومسكت شفايفي بوس ومص جامد وبتقولي ممكن كفاية علشان خاطري عايزة اعيش اليوم الا انتا قلت علية وبعد ما لبسنا ولسة هنفتح الباب التليفون رن وكان جوزها علي التليفون بيطمن عليها وعلي البنوتة واتكلم معها شوية وقفل السكة وروحنا علي الكورنش واكلت الذرة والحمص واحنا رجعنا ولما دخلنا البيت تليفوني رن وكانت خطبتي واعقدنا نحب في بعض شوية وهي مش عارف راحت فين خلصت مع خطبتي وقفلت التليفون وبقول يا رضا انتي فين لقتها اعقدة علي الكرسي الا برة ونايمه علية بالروب قربت علية وكنت هصحيها قلت أسبها تنام حرام وشلتها رحت دخلة في حضني ودخلت لقتها غيرت المفرش بتاع السرير رحت منيمها وغطتها بغط خفيف وخرجت عملت كوباية شاي واعقد افكر في الا حصل ولا جاي ودخلت اشوفها لقيت وشها وهي نايم عايز يتاكل رحت قالع ملط وداخل تحت الغط لقتها هي كمان قلعت ملط رحت وخدها في حضني راحت لفة ومدخلة زبري بين فلقتين طيزها وفعلا روحنا في النوم وصحيت علي حاجة سخنة ونعمة علي زبري لقتها حطة زبري في بقها وعمالة تمص فية فتحت عيني وبقولها الساعة كام صباح الخير راحت حطة أيدها علي بقي اني اسكت وفضلت تمص في زبري لحد ما اللبن نزل وراحت وخده منة ودعكت كسها وطيزها بية وبتقولي روح خد شور علي ما اعمل الفطار علشان تروح الشغل ودخلت تعمل الاكل بعد ما غسلت أيدها وكسها بالماية أنا رحت داخل واعقد تحت منها واعقد الحس في كسها وابوسة واغضة لحد ما جابت وهي بتعمل الفطار قالت مجنون انتا يا قلبي ورحت نزلة جنبي ومسكت شفايف بوس بوس .
ونزلت الشغل وانا رايح نزلتها علي المستشفي الاول وبعدين رحت شغلي ورجعت علي المستشفي واعقد معاهم هناك شوية وبعدين مشيت وهي لما كانت مروحة حماتي وخطبتي كانو معنا وروحنا كلنا علي الشقة ورحاب ورشا كانو معنا ودخلنا الشقة وانا سبتها ونزلت جبت عشاء واعقدت اتعشيت معاهم وبعد رحت البيت اتصلت هي بي وقالت لية أنا هروح الشقة بتاعتي بكرة وعايزك تجلي هناك واعمل حسابك نبات معاية علشان هعملك مفاجأة هتعجبك اوووي يا قلبي اوك اوك وهنا ينتهي الجذء الثالث
عارف انو ما فهوش جنس بس دي احداث علشان الا جاي واشوفكم في الجذء الرابع وضرب نار لصباح الباكر واحب مساء علي أحل نسوانجي في الكون

قبل اي شي أنا حابب أقول لكل واحد بيعلق علي القصة مش صح انك تشتم أو تهين كاتب قصة انتا مش عارف تكتبها أو تحكيها وترجع تقول مش انتا المقصود أو اي شي اخر يا ريت لو في تعليق علي القصة يكون في حدود العقل وانا اسف لقراء القصة ولا فعلا هكملها فكملها علشان في ناس مستنية تعرف الا حصل إن كان حقيقي أو خيال مؤلف القصة وحدة الا عارف وفي الاخر الراجل الصح الا زبرة عايز ينيك يعرف يجيب حرمة تتناك منه مش يروح ويقول تعالى انيكها وانيكك معها لاء الموقع دة للمتعة مش لنيك وفي قسم لتعرف روح هناك وخد وحدة دخلة تتعرف علي راجل علشان تتناك بس اعرف انك تكيفها علشان مش تندم أنها عملت كدة بدون مقابل اسف علي المقدمة الطويلة دي بس أنا بجد اتخنقت اااوي. والتعليقات حرقة دمي لحد دلوقتي أنا مش معنا اني بكتب ابقي ديوس أو مستني واحد يجي يكف حرمة تحت زبري لاء أنا بكتب علشان حابب احكي واكتب حاجة ذي كدة حصلت أو مش حصلت دي في الاخر حكم لكل قرأ بيقر القصة
واوعد القرأ اني النهاردة باليل هنزل الجذء الرابع والخامس مع بعض وشكرا

كنا وصلنا أنها عملتي مفاجأة واني اروح ليها البيت وفعلا رحت جبت بيرة وأيدي وحمرة وقلت اروح بقي عليها واتصلت بيها عرفتها اني جاي في السكة أقلت مش طخبت ولا ترن جررس علشان البنوتة نايمةرن علي الموبيل انتي فين كدة خلص أنا بركن العربية بعيد وجاي إهوة وفعلا كانت معاية علي التليفون لحد ما وصلت لدورةالا هي فية راحت فتحة الباب وانا داخلت مش لقيتها ورى الباب رضا انتي فين انتي يا بت وببص في الأرض لقيت ورد مرسوم علي شكل سهم ببص اتجاة السهم لقيت ورقة مكتوب علي الباب دور علية فتحت الباب ودخلت لقيت الاندر بتعها علي السرير مسكتة وقولت اشمة لقيت كله ريحت كسها الا جننت زبري ووقف اوووي اوووي وبقيت الف في الاوضة وبس تحت السرير ورى الستارة ومش لقيتها وهجنن وأشوفها خرجت من الاوضة ابص لقيت البرا علي ايد الباب مسكتة اشمة لقيت فية رحت البرفان الا مالية الشقة اتجننت اكتر وقلت انتي فين يا رضا ودخلت الاوضة لقيت السرير علية القميص الا كانت لبسة وهي بتكلمني كام اتجننت اكتر وبقيت ذي المجنون بدور عليها في كل الشقة والآخر فتحت الحمام لقيت البانيو كل مياة بورد احمر وهي غطسانة فئة قلعت ملط خالص وزبري سبقني ورحت جاري علي الخمرة رفعت بق كبير ودخلت علي البانيو ورحت نازل جوة وانا بنزل كانت ايد ماسكة البزاز حبيبتي راحت هي مسكة شفايف وهات يامص فيها وايدها علي زبري مسكتة وتضغط علية جامد يروح طالع من أيدها بسب السور حركة جننت زبري وتمسك زبري وتعملها تاني وتالت وانا كنت خلص اتجننت نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وعض من الشهوة الا كانت فية وماسك بزازها هريها تقفيش وتفعيص والحلمة مغرق صدر لبن رحت نازل علي الحلمة ارضع اللبن منها وهي مسكت زبري تلعب بية وانا عمال ارضع من كل واحد شوية لدرجة اني بقيت حاسس اني هقطع ليها الحلمة ورحت بكل قوة في أيدي ورحت رازع صباعي في خرم كسها راحت مسكة ايدي بسرعة وبتقولي لاء لاء حاسب مش هنا علشان خاطري وخاطر كسي تعالو علي الارض برة علي السرير هنا لاء مش هعرف اتناك وكسي يشبع منك وانا كسي عايز زبرك اوي من ساعت ما نكتة وهوة بحر نزل منة مش عايز يخلص آيلة شلني وديني الاوضة بقي وانا شيلها وداخل الاوضة رحت واقف وخلتها جابت البيرة والخمرة ودخلت اوضة النوم ورحت منزلها راح لبسة قميص النوم بقولها احة لية كدة راحت جريت مني وشغلت الاغاني وراحت جيبة الطربيزة وكان عليها فاكهه ذي ما تكون عارف اني هجيب بيرة وخمرة رحت واخد السكينة ورحت مقطع تفاحة في طابق ورحت مفضي الخمرة فية علي التفاح كانت هي جت من برة وراحت هات يارقص وهي بترقص ترفع القميص وتوريني طيزها وتقرب علية اوي بطيزها وتقولي بعبصني ابعبصها تبعد وبقت كل شوية علي كدة من كسها وطيزة وانا عمال اشرب في البيرة ومتكيف اوووي من كدة ورحت شدد أيدها واعقدها جنبي ورحت بيسها وبقي فئة بيرة وهي شربتها من بقي وانا الحركة خلتني اجننت ورحت حضنها اوي وهات يابوس في كل حتة في وشها وبعدين ختها علي رجلي وزبري واقف ادام عينها جايب آخرة راحت نزلت علية بوسة وقالت هتنيك ياقلبي بس اصبر رحت ماسك التفاحة بقي ورحت رايح عليها علشان الخمرة مش هتخليها اكلها لكن من بوقي هتكلها وفعلا كلتها بتقولي رحتة لية كدةرحت واخد وحدة تانية وخلتها كلتها ورحت مديها كباية بيرة وهنا هي بقت هبا خالص راحت نزلة لوحدة علي زبري وهات يامص وعاي بضاني وهات يا تحسيس وطلع زبري كلة من بوقها وترجع تحطةكلة تاني وبعدين نزلت علي بضاني وراحت ماسكة شوية بيرة في كباية ورحت عدلي رجلي ومدخلةزبري في الكباية وبقت تلحس البيرة بالسنها من الكوبية وانا اتجننت وبقيت بصرخ من الحركة تخيلوها كدة زبري جوة البيرة وهي بتمص وبتلحس البيرة برفع وشها لقيت عينيها مسبلة خالص خالص وراحت مطلعة زبري وشربت باقي الكباية مرة وحدة وراحت نزلة علي بضاني مص ومسكة زبري بتدعك فية بايدها الاتنين زي المجنونة ولو أنا مش شارب خمرة وبيرة كنت غرقت الدنيا لبن من الابتعملة في زبري وراحت سيبة بضاني ومسكت زبري وهات ياعض ويامص ويا تحسيس بالسانة علي زبري أنا رحت رافع وشها ومنيمها علي بطنها ورحت ماسك البيرة ورحت منزل شوية فوق اخر ظهرها عند صفحة طيزها وبقيت اشرب منها البيرة وهي بقت تترعش وبعدين رحت حطط شوية بيرة في بقي وفتحت فاقت طيزها ورحت جاي علي خرم طيزها لقيت رحتة جميلة اوي ونضيف رحت حاط البيرة من بقي علية وبقت اشربها تاني وحطة علي خرم طيزها وتشريعات تاني وهي بقت تصرخ وتقلي طططيزي طططيزي والخمرة اشتغلت معها وبقي لسنها تقيل اوي اوي وانا فضلت الحس في خرم طيزها والعب بصباعي فية ورحت مدخل صباعي براحة دخل جوة طيزها رحت مطلعة ومدخل التاني دخل بصعوبة بس الخمرة مخليها طيرة ومش حسة بالوجع وانا خلص هنيك طيزك يارضا هي ببببرحتك هفشخ طيزك يارضا وهي ااااافشخخخخ رحت مدخل صباعي التلات مش راضي خفت تتعور رحت طلع بسرعة جبت زيت جونس بتاع البنوتة ورحت حاطط علي صباعي ودخلتة براحة وهي فشخة نفسها خالص وصباعي التالت دخل وسبتة شوية جوها وبقيت ابوس رقبتها واحسس علي فلقت طيزها لحد ماهي بقت تروح وتيجي بطيزها علي صوابعي ومسكة زبري بتلعب فئة بالزيت ورحت بص في عيني وقالت أركبني يا ميدو يالة رحت طالع فوق منها والتي رجلها الاتنين وصباعي كان علي أول كسها بالعب فية براحة اوي اوي وزبري راسة علي خرم طيزها وسبتة برحتة ومسكت كسها دعك وشد لحد ماهي رجعت بطيزها لورة علي زبري راح داخل في الخرم هي قالت اااااااااي براحة رحت في ودنها وبقيت أنفخ هواء وصباعي بيلعب في راس كسها ووقف زبري ومش اتحركت وسبتها هي إلا تتحرك راحت رجعة تاني لورة زبري دخل شوية كمان راحت هي قالت اااااااااااااااةةةةةةة وراحت راجعة مرة وحدة علية بقي كلة جواة وفتح حرمها الضيق وبقي جوة طيزها بيمتعها هي كمان وبقي بيوسعها علشان تستحملة وتمتعة وتدلع علية هي كمان وبقيت بحرك ايدي علي كسة بسرعة وماسك حرف ودنها بسناني وبنفخ الهواء في ودنها وسايب لية هي حريت الحركة بطيزها علي زبري وهي بقت تصرخ من المتعة وبقت ترجع بطيزها اوي علي زبري وتطلع للامام وترجع تاني وراحت قالي لية حماااااااادة نيكي طيز انتا نيكها بقي مش فتحتها اقفلها بزبرك وبقت حرفين لكنها ركبه مرجحة وعايزة تسبق الهواء وانا سبتها برحتها وبقت عمله تنيك طيزها وهرية نفسها تقفيش وانا شليت ايدي من كسها خالص وبقيت مساك وسطة علشان اظبطلها زبري في طيزها وهي بتنيك نفسها وبقيت عماله تصرخ وتتوجع وبتترعش حرفين الخمرة مع مراعاة نيك طيزها خلها بقت مش علي حامي ولابارد بقيت تنيك نفسها بزبري وبقت تقفش بزازها الاتنين ومرة واحدة راحت واقفة ومش بتتحرك وبقت عمالة تترعش جامد وبتقولي ااااااااااااااااااااااي اااااااة ولقيت بحر نزل من كسها لبن علي مياة وبقت تترعش وتصرخ وعمالة حمادة اااااة اةةةةة اةةةةة رحت أنا مسكها وقلبها علي ظهرة ومدخل زبري في طيزها واشتغلت نيك أنا بقي بقيت ادخلةفي طيزها للآخر واخرجة للآخر وادخلة براحة واخرجة بسرعة وادخلة بسرعة ونسيت أنها اول مرة تتناك من طيزها وبقيت ذي المجنون ببص علية وبفق من غيبت الشهوة والخمرة لقته بتصوت تحت مني رحت واقف وخدها في حضني وهي عمالة تترعش اوي اوي وبتتنفض تحت مني خفت عليها اوي وبقيت وخدها في حضني لقتها بتقولي علشان خاطري جيب لبنك عايزة اشوفة واحسة علشان اهدي وحياتي نيك براحة بس هات اللبن حبيبي رحت فعلا رجعت انيك تاني براحة وبسرعة وهي نيكني نيكني طيزي باظت من زبك طيز وسعت من زبرك خرمي بقي نفق من زبرك اروع جامد اضرب اوي في طيز نننننننننننيك ننننننيك بقي أنا عايزة اتناك وانا قلتلها هجيب هجيب هجيبببببببب ورحت مطبعة وجبت علي بطنها وهي كانت مسكة وعملة تترعش وبتتنفض ولبس علي طيزها لقتها عمالة تفتح واقفا اووووي اووووي اوووووي رحت وخدها في حضني وعلي البانيو أنا وهي وروحنا دخلنا جوة المياة وبقيت ادعك جسمها جسمها بالمياة علشان تهدي وهي عينها كلها متعة علي شبع علي عتاب علي حب
كانت حجات كتير وفضلت في المياة لحد ما فاقت راحت بتقولي شلني ياقلبي علي السرير مش حاسة برجلي من التعب والنيك وصلتها السرير وراحت نايمة علية علي بطنها وانا فضلت اعملها مساج علي جسمها كلة وادعكها براحة لحد ما نامت بجد من المتعة والتعب أنا لبست ونزلت الصيدلية جبت مرهم مخدر وعلاج بوسير وطلعت بسرعة علي البيت دخلت لقتها نيمة بس صاحية ومفتحها عينيها ورحت اول ما شفتني راحت فتحة أيدها وبتقولي تعالى في حضني رحت جاري عاليه وببوس خدها وبقولها معلشي افترت عليكي راحت برضة بتقولي استمتعت بيه يا قلبي قلتلها دلوقتي بس فهمت معنها اوي استمتعت بيكي وبطيزك وببزاك وبحضك وبكل حاجة فيكي
انتي حاجة جامدة اوي بقولها تعالي بقي ادهنلك المخدر علي خرم طيزك وحطلك العلاج بتقول دة مش هيخلني اتناك من كسي رحت ضاحك بقولها انتي لسة عايزة تتناكي تاني قالت أيوة بس من كسي كسي بيصرخ عايز حقة من زبرك رحت منيمها علي بطنها ولقيت خرم طيزها احمر اوي وبيفتح ويقفل جامد جدا جدا رحت داهن مرهم وداهن علاج البواسير لقتها بتقولي يارخم بوظت المفاجأة. بنيك طيز قلتلها صحيح هي اي قالت هتعرف بس في وقتها بس هقوم اسخن الاكل وجيالك وقفت مش قادرة ورحت نائمة علي بطنها أنا قلتلها فين الاكل قالت في الفرن رحت جبتة وسخنتة وبقيت اكل وأكلها كنت جعان وجبت البيرة بقيت تحبس بيها وهي حطتلها بيرة علي خمرة علشان تنسي الوجع شوية
خلصنا اكل كان المخدر اشتغل وبقت تقدر تتحرك عادي جدا ورحت شالت الاكل وراحت جاية مسكت زبري ونزلت مص علية ودعك فئة لحد ما وقف ورحت بصة في عيني وقالت عارف أية المفاجأة قولت أية راحت عدلة جسمي علي الارض وراحت قالتلي افتح الكاميرا وصور الا هيحصل من غير وشي وشك كسي وزبرك بس وصوتك وصوت بس ونزلت علي زبري وراحت واقفة وقالت وسع وراحت نايمة علي ظهرها مكاني وفتحت رجلها وقالت تعالي نيكي كدة بس صور عايزة اشوفك وإنتا بتنكني وزبك بيدها كسي يالة بقي رحت قايم وبدخل زبري لقيت كسها مقفول اوي وانا خايف أتغابة عليها ظيزها لسة وجعها هيبقي طيزها وكسها حرام رحت باصت في عينيها لقتها بتقولي نيكني بقي كسي عايز زبرك دخلة بسرعة ااأاااااأة اااااااااي يا كسي رحت مدخل زبري وانا بصور وزقيتة بالعافية ولقي في حاجة بتتفتح ودم نازل وهي بتصوت وبتقول اااااااااااة ااااااااة بيوجعني براحة براحة ببص علي الدم وخفت يشيل زبري راحت حضنني جامد وبتقول قفلت كسي علشااااااان افتحني افتحني بقي افتح كسي خد شرفي بزبرك نزل دمي كس علي زبرك اروع وهات الرحم من جوة املي زبرك ددمم من كسي ددمم شرفي غرق زبرك بية انتا من النهاردة جوزي وحبيبي ونيكي ونايك كسي وطيزي فتحت طيزي وكسي ياقلبي عملت ليك شرف علشان انتا تفتح كسي ااااااااة نيك بقي وغرق زبرك بدمي نيك نيك اااااااااي اااااااي اااااي براحة مش بسرعة كدة كسي لسة مفتوح جديد اي اي وانا بقيت زي المجنون وبقيت افضل في بزازها وارزع زي المجنون في كسها وبقيت طير من المتعة والسعادة وبقيت بنيك كسها زي المجنون لدرجة وانا بجيب كانت في حضني وحستها بنت بجد وانا بفتحها فعلا وكانت أحلة مفاجأة فعلا وجبت لبني جوة كسها وبقي ينزل من كسها وفية لون وردي بالون ددمم الشرف ورحت وخدها في حضني وانا عليها مش نزلت وفضلت أبوسها من حل حتة في وشها ورحت نايم علي جنبي وخلتها في حضني وسبت زبري جوة كسها وفضلت حضنها وهي راحت طلعةفوقي وزبري في كسها وراحت نايمة في حضني وفي ودني وقالت مبروك يا عريس كسي وطيزي بقو بتوعك لوحدك ياقلبي نفسي انام كدة تستحملني وفعلا نامت كدة وزبري جوها ورسها علي صدري وروحنا في النوم وصحيت عليها وهي طلعة ونزلة علي زبري وبتنيك نفسها بيه بقولها أية لسة مش شبعتي بتقولي عروسة بقي وفضلت علي كدة لحد ما لبني نزلي تاني في كسها وراحت وحدة بوسة من شفايفي ونزلت نامت جنبي في حضني وروحنا في النوم وصحيت علي الساعة ١٢ باليل لقتها مش جنبي قمت ادور عليها لقتها بترضع رضوة اة البنوتة اسمها رضوة ضحكتها وبقولها تعرفي رضاعة رضوي دي احلةحاجة قالت لية بقولها علشان خلتني اعشق امها وأنها واتجوزها وافتحها من طيزها وكسها .
وبكدة يكون انتهي الجذء الرابع والخامس من حياتي مع رضا اخت مراتي وفعلا الست لما تعشق راجل تعمل اكتر من كدة ولنا كسها يتكيف من زبرة اعملو اكتر من كدة

وقفنا في الجذء الا فات علي اني خرجت علي رضا وهي بترضع رضوي وانا رحت نزل علي رجلي ومشيت علي ايدي ورجلي لحد ما وصلت لية ورحت واخد بزها الشمال في بقي وفضلت امص في اللبن وأرضع من بزازها وانا برضع زبري وقف علي الاخر هي قلت احية لاء أنا مش قادرة طيزي وكسي الاتنين وجعني حرام عليك كانت رضوي نامت قالت هدخلها علي السرير وجايلك ياقلبي دخلتها ورجعت وانا رحت نايم براسي علي رجلها ورحت مطلع بزازها الاتنين برة بقيت ارضع في واحد والعب في التاني والغريب اني زبري وقف برضو فعرفت اني لبن الرضاعة لية مفعول دة غير طبعا حرارة كسها الا حاسسة وانا نايم ووشي جنبة هي راحت بتقولي كفاية بقي أية انتا مش بتشبع من بزازي ولا النيك رحت وخدها في حضني ورحت بيها علي الكنبة بتقولي يا قلبي مش قادرة في وجع في كسي وطيزي بجد رحت قايل ليه أنا مش هنيكك يارضا أنا هعملك أحلة مساج في الدنيا ورحت جايب زيت كنت جايبة من الصيدلية ورحت ماسك الزجاجة ومنزل منها شوية علي ظهرها كلة وفضلت ادعك ظهرها بالزيت من اول كتفها لحد اول طيزها وارجع تاني وعلي كدة شوية هي راحت قايلة حمادة انزل علي طيز وادعكها هي كمان بس مالكش دعوة بخرم طيز انتا فاهم رحت نزل بايدي الاتنين علي طيزها ورحت دعكهم براحة خالص بقت احس برعشة طيزها ولقتها بتقولي وانا بدعك طيزها تعرف يا ميدو أنا يستغرب لية طيزي بتترعش اوي كدة من ايدك وبتخلي كسي ينزل لوحدة أنا ابتسمت علشان عارف انها بتهيجني بكلمها علشان هي بتحب اني أنا الا ادخلها في مود النيك بس انا فعلا كنت حابب اعملها حاجة جديدة وفيها متعة رحت منفض لكلمها ورحت نزل علي رجلها الاتنين ورحت وفضلت ادعكهم بايدي ورحت ماسك رجل وحدة وفضلت ادعك فيها ورحت نزل علي بطن الركبة وفضلت احسس عليها في دوائر براحة كفي ايدي وهي نفسها بقي عالي وبقيت بتترعش الرعشة بتاعتها ولسة هتتكلم رحت قفل بوقها بصباعي راحت سكته رحت مكمل بايدي علي باقي رجلها لحد ما وصلت لكعب رجلها ورحت داعك مشط رجلها بالزيت ورحت راجع بايدي تاني علي رجلها لحد فلقت طيزها ورحت ناقل علي الفلقة التانية وفضلت احسس عليها بس جامد وافعص فيها بايد الاتنين وهي بقت بتتوجع وراحت بتقولي هتنكني صح هتنكني ياقلبي حط زبرك بسرعة يا قلبي وانا فضلت افعص في طيزها جامد وهي اااااااااي وراحت اترعشت جامد وانا ولا هنا رحت نزل بايدي علي فخدها وفضلت افعص وافعص لحد كعب رجلها برضو ورحت راجع علي طيزها الاتنين وفضلت افعص فيهم هما الاتنين مع بعض ورحت رفع ايدي ونزل عليهم مرة واحدة راحت مصرخة وقالت اااااااة اااااااي اعملها تاني ياقلبي ورحت ضربها تاني وتالت بس براحة وشايف كسها بيفتح ويقفل وكله بقي شهوة ومغرق الدنيا ولا أنا هنا ورحت مخليها تنام علي ظهرها ورحت حاطط زيت بردو علي بزازها لحد سوتها وفضلت ادعك في بطنها وسوتة بايدي والزيت بيعمل مفعولة وهي بقت اااااي سابقة اي حاجة تانية وبقت عمالة تترعش وراحت بايدها تدور علي زبري ومسكت فيه رحت شدد أيدها بعيد عنة ورحت نزل علي بزازها فعص جامد اوي والزيت بيخليها تطلع من ايدي وارجع تاني علي كدة وهي بقت ااااااااااوةةةةة اااااااي انتا أية كل حاجة بتعملها جديدة علية وبتخلني أخرج من شعوري وعقلي واقول كلم مش بتاعي واقولك باعلي صوتي عندي نننننننننننكني في أي حتة في جسمي طيز كسي بزازي أو حتي بقي المهم زبرك يلمسني علشان خاطري نار في جسمي يا حبيبي
رحت طالع فوقها هي بتفتح رجلها رحت ضممها علي بعض ورحت راكب فوقها بطول جسمي وفضلت احك زبري من كسها لحد بزازها واطلع بزبي لحد بقها وأروح نزل تاني زي ما طلعت بقت اول ما أنزل لتحت تفتح رجليها وعايزة داخد زبري في كسها اروح طالع فوق تاني بقت تترعش اوي وبتتنفض راحت قلبها علي بطنها تاني ورحت حاطط زبري بين طيزها وفضلت اطلع بزبري واخلية يحك في ظهرها لحد رقبتها واحطة جنب رقبتها واحطة وهي تمسكه بايدها وتقولة ااااااااة خلي يدخلك في طيزي ولا كسي اقولة رضا حبيبتي عايزة تتناك عايزة تتناك وانا رحت نازل من عليها ومنيمها تاني علي ظهرها ورحت ماسك زبري وحطة بين بزازها وفضلت احركة جامد وهي عمالة تصرخ من الالم الا في كسها ورحت نزل بايدي أخيرا علي كسها وهات يدعك وقرص وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااااااااااةةةةةوة بجيب بجيب بجيب وغرقت ايدي ونفسها باللبن بتعها كان كتير وانا شغال دعك برضو لحد ما هاجت تاني وفضلت احط زبري في بزازها وأيدي تاني علي كسها وبقنا نصرخ احنا الاتنين مع بعض هي جابت تاني علي ايدي وانا جبت بين بزازها وهي بتقول اح اح سخن اوي لبنك نار رحت باصص في عينيها لقتها بتقولي جميل اوي وفية الم غريب بس متعت الا انتا عملتة جديدة علية أنا بعشقك يا ميدو اااااااااةةةةة بعشأك ورحت وخدها في حضني هي بالبنها علي ايدي وانا لبني علي صدرها وروحنا في النوم من كتر التعب.
اجمل ما في الجنس انك تلقي حد محتاج انك تخاف علية وتمتعة بكل أشكال الجنس يكون محروم من الحنية يكون مش عارف يعني اية زبري بينك كس والمهم انك تعملها علي انها ملكة مش واحدة رخيصة عايزة تتناك وخلص علشان انتا الاوصلتها أنها تنام تحت زبرك وتتناك منه انتا الا عرفتها انك المتحكم في العلاقه وهي عليها التمتع بكل حاجة فيك عرفت يعني اية كلمت استمتعت بيهاوهي استمتعت بي
كل دة كان جواية وانا عيني بتروح في النوم وأيدي حضنة كسها وصباعي جواة

اولا أنا متشكرجدا بجد علي التعليقات دي كلها ووحابب اقول اني اي حد عايز يعرف يعني اية متعة جنس بس في عيون الست الا تحتك وإنتا هتعرف يالة بينا علي الجذء السابع .
بعد ما أعقد افكر مع نفسي واخد وادي وعيني راحت في النوم وصباعي في كس رضا صحيت من النوم علي بوس في رجلي وحد بيمص صباعي بطريقة نعمة اوي فتحت عيوني وقلت ليها صباح الخير يا قلبي بتعملي أية راحت حطة صبعهاعلي بقي وقالت اسكت خالص أنا كدة مبسوطة اوي وراحت طلعة بظوافرها وبقت تخربش في فخدي من جوة ناحية زبري قولت احة اي الشعور دة عرفتي منين قالت من حبي ليك من شعور اني عايزة امتعك ذي ما بتمتعني عايزة اعملك كل حاجة عايزة اخدك جواية تعرف أنا بقيت بخاف اني افتح عيوني وإنتا مش في حضني وأسكت بقي سبني اتعامل مع زبرك دة برحتي علي اد ما أنا كنت مبسوطة من الا عملتة بس أنا صاحية من النوم عايزة ادخلك انتا وزبرك وبضانك في كسي واقفل عليك اووووي اوووي وراحت جيبة الزيت وخلت زبري كلة زيت ومسكتة باسمها وبقت تضغط علية يخرج من أيدها تخدة تاني وعلي كدة لحد ما زبري وقف نار نار وراحت دخلة علي زبري ومسكتة وراحت مدخلة جوة كسها وراحت طلعة ونزلة مرة واحدة جامد اوي وكان ظهرة لية وراحت لفة بجسمها وهوة جوة كسها أنا سعتها صرخت من المتعة حسيت اني زبري جوة عصارة وقولت باعلي صوتي اااااااااةةةةة كسك نار وحلو اوي يارضا وفي ثانية كانت نزلة ببقها علي صوابع رجلي وفضلت تمص فيهم وطلع نزلة بكسها علي زبري وانا بقيت علي ااااة اااااي من المتعة ورحت فاتح طيزها بايدي ودخلت صباعي في طيزها وهي راحة جاية صباعي بقي بينيك طيزها ورحت ماسكها من وسطة علشان توقف الثاني حسيت حاجة غريبة وصباعي في طيزها حسيت براس زبري في صباعي احة اي الشعور الجامد دة فضلت العب بصباعي واحك راس زبري لقتها بتقولي يا نهار اسود انتا حاسس بالا طيزي وكسي حسين بيه قلت ليها اةةةةة دي متعت صباعي وهوة بيحك في طيزك من جوة وحاسس براس زبري الا في كسك ومسكها بصباعي جامدة اااااوي اوووي ورحت بقيت ارزع صباعي وزبري في وقت واحد بقيت اخس بزبري علي صباعي وصباعي علي زبري شعور جامد وهي نزلت براسها علي السرير وعلي كلمة واحدة نار نار براحة وحيات رضا قول لزبرك براحة علي كسي قول لصباعك براحة علي طيزي اي اي اي نييييييييك اوي يخربت دي متعة ااااااااااي اااااااة يا كسي وراحت شدة نفسها مرة واحدة من ايدي وزبري وراحت مدخلة زبري في طيزها دخل يجري من كتر اللبن الا علية من كسها وراحت حطة صباعين في كسها ومش عارف عملتها اذي بقت تمسك زبري الا في طيزها بصباعين أيدها أنا بقيت بصرخ اااااة يا رضا جامد جامد جامد ااااااااااااااة وبقيت زي المجنون حاسس اني بضرب عشرة وبنيك في وقت واحد لدرجة اني اول مرة احس اني هجيب لبني بالسرعة دي رحت شايل زبري من طيزها ورحت مدخلة مرة واحدة مع صباغة راحت مصرخة حرام عليك اةةةةةةة ااةةةةةة نيكني جامد نيييييك ااوووي حطة في طيزي عايزة في طيزي اة يا طيزي طيزي عايزة تتناك دخلة في طيزي دخلة في طيزي يالة يالة رحت شيال زبري من كسها ونازل ببقي علي كسها وهات ياعض وهات يا لحس وهات يامص ورحت مدخل صباعي في كسها وصباعي في طيزها وهات يا نيك بصوابعي وهي بقت تجعر حرفين وتصرخ ولقتها راحت شيل صوابعي وراحت زقاني علي السريروطلعت زي المجنونة تبوس في وشي وصدري وراحت قاعدة علي زبري بكسها وبقت نيك نفسها بسرعة كبيرة جدا وتشيلة من كسها لطيزها وراحت سيبا زبري في طيزها ومسكت صدرها وترش اللبن علي وشي وترش علي صدري ونزلت الخسة وشي وصدري بالسنها وبقيت تصرخ وشالت زبري من طيزها ورحت علي كسها وبقيت شغالة بسرعة اوي وبتقولي هجيب هجيب هجييييب وانا كمان هجيب يا رضا هجيب يارضا في كسك ااااااةةةةةةة وجبنا سوي وحسين اني كنت بجيب من دماغي مش من زبري وراحت نايمة علية وهي بتترعش من المجهود ختها في حضني ولقيت أبويها بحنية وقولها بحبك وبحب نيكك لي ااااااااةخلص الجذء وخلص النيك ولا جاي اكتر مع ميدو ورضا

اولا اسف علي التاخير بس كنت في سافر ومش عارف اكتب حاجة سوري المهم بعد ما خلصت نيك في رضا واتكيفت وهي اتكيفت رحت داخل الحمام شور جامد وليست بسرعة ونزلت رحت علي البيت قولت اكلم خطبتي شوية احب فيها واتصلت بيها وبتقولي الو رحت قايل أية يا قمر فينك مش سمعت صوتك خالص من اول امبارح بقولها معلشي كنت مشغول بموضوع مهم جدا بتقولي موضوع أية بقولها عايز ادخل بقي ونعمل الدخلة وبفكر انزل أنا وانتي نشتري العفش عايز اخش عليكي بقي واجيب بيبي راحت بتقولي بطل يا سافل اتكلم مع امي وأشوف هتعمل أية يالة سلام مش فاضية ليك دلوقتي وقفلت أعقدت اضحك اصلي هي بتتكسف طحن المهم كلمت حماتي واتفقت معها انزل أنا وهي ورضا وخطبتي نجيب العفش وكلما رضا بتقولي مستعجل علي اية يا خوية انتا بقولها علشان أضمن اني افضل معاكي وتيجي وتروحي برحتك بقولك أية ماتيجي الشقة عندي النهاردة انيكك في سرير بتقولي من عيون كسي يا قلبي كسي هههههه وبتقولي كمان هبات معاك لو عايز يا مجنونة اذي بتقولي أنا هتصرف انتا مالك .بقولها أنا مستنيكي يالة سلام ورحت نازل الصيدلية جايب فيجرا حريمي وفيجرا رجالي وقلت هتموت النهاردة يا رضا ورحت واخد بعضي ورايح موصي علي اكل دلفيري ورحت طالع جايب بخور من العطار ورحت مشغلة في البخاره ودخلت علي الحمام مليت البانيو مياة بشور بجوز الهند ورحت مشغل اغاني ومستني حبيبت كسي وتليفوني رن أية انتي فين افتح الباب أنا طلعة مش عايزة اقف أو اخبط يالة بسرعة اخلص وفتحت الباب ودخلت رحت وخدها في حضني وبعدين خت منها رضوي ودخلتها الاوضة التانية ورحت منيمها علي السرير ورحت مغمض عنيها ورحت ماسك أيدها وداخل بيها الحمام ورحت مقلعة ملط ورحت منزلها البانيو بتقولي ياة انتا مين قالك اني بحب جوز الهند قولتلها زبري يا قلبي ورحت منزلها البانيو وفضلت ادعك في جسمها ورحت قالع ونزلت نايم فوقها ورحت مدخل زبري كلة في كسها بتقولي ااااااااة.اااااااي بسرعة كدة قلتلها وحشاني اوي يا قلبي بتقولي هقولك كلمة في ودنك بقولها أية دة انتي حابة كدة وزبري في كسك بتقولي ااااااااة اروع اوي اووووي وقلها وحياتي طيب خدي يا متناكة خد ياشرموطة زبري خدي يالبوة علي زبري أنا هفشخ كسك فشخ يا شرموطة اااااااااااة اااااااة اواواواي نيك جامد وبقيت اروع والنيابة عماله تترفع من كتر رزعي في كسها وبقيت عمال انيك بسرعة اوي وهي بقت ااااااةااااااةةة وانا هجيب هجيب ورحت جايب جوة كسها راحت حضناني وبتقولي خليك كدة في حضني شوية في البانيو بس دخل صباعك في طيزي ااااووووي وطلعة ودخلة ولا اقولك شيل زبرك من كسي علي طيزي بسرعة رحت شايل زبري وروعة في طيزها وهي راحت إااااااي ياطيزي عارفة اني الكلمة دي بتجنن زبري ورحت رازع زبري تاني ومطالعة ومدخلة بسرعة اااااوي ااااااة ااااة يا طيزي براحة علي خرم طيزي يا بيبي وانا بقولها هتبوظ الليلة كدة بتقولي لية مش جايب خمرة قلت لاء جايب حاجة تانية بس هتخليكي نار وتخليني نار ورحت مطلع زبري مرة وحدة من طيزها ورحت مغرقها بالبني علي جسمها راحت نزله بجسمها في البانيو وبتقولي اطلع انتي بقي وسبني وانا جاية عليك رحت خارج ومجهز عصير ليها ولي ورحت داخل الحمام لديها العصير لقيت جرس الباب بيضرب لقتها بتقولي مين جايلك رحت خارج اشوف مين
لقت آخر حد ممكن اتخيلة انو يكون عندي وقلبي وقع في رجلي وقلت احية دة اذي اعمل اية دلوقتي انا رحت داخل عليها وقلت ليها مش تخرجي خالص ولا تعملي صوت بتقولي مين قلت لية اسمعي بس علشان افتح أنا ورحت خارج افتح .

رحت افتح الباب وانا في دماغي ميت كلمة وميت حوار ومش عارف اعمل اية الا علي باب خطبتي وحماتي مع بعض ورضا في الحمام ملط ورضوي في الاوضة نايمة وانا مش عارف رحت ساكت خالص وعامل التليفون صامت ورحت داخل بعيد عن الباب راحت متصلة الو انتا فين يا حمادة بقولها أنا برة في حاجة اة اصلا كنت جايبة ماما وجاية علشان عايزين نشوف حاجة في الشقة علشان نجيب حجات احنا كمان بقولها طيب أنا ادامي لسة بتاع ساعتين كدة بتقولي خلص هنروح ونكلمك تاني يالة يا ماما وفضلت معها علي التليفون بتقولي أية دة انتا في مشوار من غير العربية قلتلها اة اصلا معاية ناس زميلي وهي سكتت وبتقولي ماش ماشي وراحت بتقول تكسي وبتقولي طيب أنا هقفل واكلمك تاني وانا كنت خلص هموت من الخوف ودخلت لقيت رضا ولا هي هنا لقتها عمله تلعب في كسها وطيزها في المياة وبتنيك نفسها بقولها احة بتعملي أية بتقولي ابدا اصلي حنيت للايام ما كنت بنت وايام ما كنت بزعل مع جوزي رحت ضاحك وقلت ليها عايز اتفرج طيب يالة وريني وفضلت تبوس في بزازها وتقرص في الحلمة وتشدها اااوي وتمص فيها ولقيتها عمالة تحك صباغة في زنبور كسها اوي ولقيتها راحت شدت جلد كسها جامد اوي وفضلت تحكهم في بعض .وبقت تترعش أنا بتفرج ومنبهر بيها وافتها راحت فضلت حك حك حك في كسها بصوابعها الاتنين وبقت تنتفض وتترعش وعملت أحلة طرطشة لبن علي الأرض لقيت الباب بيخبط لقتها بتقولي هو كان مين علي الباب صحيح بقول هشوف مين وجاي ولقيتة الدلفيري جاب الاكل ختة منة وحسبتة ومشي دخلت الحمام شلتها من المياة نشفتها بايدي وطلعت بيها علي الارض علشان ناكل واعقدنا اكلنا لما شبعنا وبعدين شغلت فيلم فوق 18واعقدنا نتفرج علية ورحت عملت العصير ورحت حاطط الفيجرا الحريم فئة ورفعت بتعتي ورحت جاي بالعصير هي شربت العصير وبعد شويه كان في مشهد البطل بينيك في البطلة تحت الغط وانا وهي كنا ملط وبرضو تحت الغط لقتها مسكت زبري وكان الفيجرا ارتدت تشتغل عندي واكيد عندها مسكت زبري لفتة واقف اعقدت تلعب فية وراحت نزلة مصتة كام مصة وطلعت واعقد تضربلي عشرة بايدها وانا رحت مدخل صباعي في كسها لقتها شلت صباعي وراحت حطه في طيزها وفضلت تضغض علي صباعي بطيزها وبتقولي تعرف أنا حبة اتناك من طيزي بس مش في حاجة بتكلني فيها ذي ما بسمع لكن أنا حب وجعها بس بقولها علشان أنا مش بجيب جوة علشان كدة مش في حاجة بتكلك جوها فهمتي وفضلت العب بصباعي في طيزها رحت راحة علي بقي وبتقولي ارضعني يا قلبي في لبن في بزازي كتير وتقيلة وجعاني اووي رحت فضلت ارضع وأيدي في طيزها وليدها مسكة زبري واحنا الاتنين الفيجرة اشتغلت ورحت قلبها علي بطنها ومدخل زبري في طيزها وفضلت انيك وارزع بكل قوة فية في طيزها وهي اااااااة طيزي خرمي وجعني نااااررررر كفاية دخلة في كسي أنا فضلت انيك في طيزها ولا بطلت ورحت منزل ايدي دعك في كسها وهي بقت معاية بصراخها وأحط كسها جامد في أيدي وانا زبري طالع داخل في طيزها وفضلت انيك في طيزها لحد ما قربت اجيب اللبن كانت هي خاص غرقت الدنيا شهوة ونيابة كمان نزلت من كسها من كتر النيك في طيزها وكسها بقت مولعة نار مع العلم اني كنت بحط زيت كل شوية بس هي السبب كانت طول النيك تقولي ااااةيا طيز خرم طيزي ولا اةااااااااةةةةة اااااااي نيك نيك كسم طيزي افشخ خرم طيزي دخل بضانك كمان جوة طيزي وصل زبرك لزوري بس من طيزي ااأاااااأة ياطيز نيك نيكني اااوي ارزع يا حمادة ارزع يا حمادة واااة اي اي اي اي رحت خلص هجيب وهي بتقول بخرمعا علي زبري وانا رحت مطلعة ومدخلة في كسها حسيت انو فتح الرحم ودخل جوة منه وجبت لبني وانا بصرخ من المتعة من الالم من النشوة والبن نازل من كل حاجة
واعقد جنبها انهج اوي وهي خافت وراحت حطة أيدها علي صدري وتقولي طيب براحة براحة لية كدة طيب نفسك وانا ابتسمت ليها بتحبني اوي كدة وهي راحت احة بحبك أية بموت فيك انتا خلتني اعيش حياتي من تاني بعشأك عشق وراحت فضلت تبوس في وشي وشفايف احة زبري وقف تاني من الفيجرا وهي بتقولي احة أنا هيجة عليك اوي وعايزة اخدك جوة كسي انتا شربتني حاجة صح يا مجنون أنا نقصة ولا انتا ناقص هنموت بعض كدة .وراحت طلعة فوقي ومسكة زبري ومدخلهكلة في كسها وبتقولي براحة علشان نفسك يا قلبي ونفسي خلي كسي هو إلا ينيك زبرك وفضلت اعقدة زي ما هي وفضل تمسك علي زبري لمسها وتقفل علية اااااوي ااااوي من غير حركة وبعدين تفتح بقولها أية دة بتعملها اذي بتقول من الشهوة الا جوة كسي خلتني اعمل كدة ااأاااااأة اااااااااةة هجيب هجيب يا حمادة وراحت قفلة علية اووووي ولقيت حاجة بتلسع في زبري من جوة وبتنزل بالعافية من بين زبري وكسها اتجننت رحت ذيلها وزنقها في الحيطة وبقيت انيك بسرعة رهيب لدرجة اني حسيت اني نفسي هيقف فعلا رحت واقف واعقد بيها علي الارض هي راحت شغالة هي وانا مش قادر غير اني اقول ااااااااااااااة هجيب هجيب هجيب تاني وغرقت كسها من تاني وكانت أحلة نيكة في كس رضا النهاردة

بعد ما خلصت نيك في كس رضا كنت خلص عايز تنام ختهاةفي حضني وروحنا في النوم صحيت علي صوت رضوي بتعيط ورضا مش جنبي رحت اشوف في أية لقيت رضا بتغير هدوم رضوي بتقولي معلشي صحيتك رحت وخدها في حضني وبقولها تعرفي سعات بحسك مراتي وكل حاجة لية راحت ضحكة وحكت طيزها في زبري بقولها أية بتقولي هايجة اوي انتا عملت أية فئة بقولها دي فيجرة حريم بتقولي يخربتك هوة أنا ناقصة لية كدة انا لوحدي نار بقولها طيب وحياتي عندك مش عملتي واحد جامد انبارح بتقولي أنا كل واحد معاك اجمد من الا قبلة ودخلت في حضني وحكت طيزها اوي زبري وقف راحت هي وحدة في طيزها لقيت طيزها مزفلتة بقولها انتي جاهزة بقي بتقولي اااااي اااااي بصراحة أنا إلا خليت رضوي تعيط علشان اااااااي. اااااااي ااااااة عايزة اتناك اوووووي اووووي من زبرك ونفسي احس بالبنك في طيزي اوووي اي اي قولتلها برضو لاء نيك بس ورحت مدخل زبري اووووي في طيزها ورحت شيلها من فخدها ومشيت بيها لحد السرير ورحت منيمها علية وطلعت فوق منها وفضلت انيك فيها من كسها لطيزها وهي علي اااااي اااااة وصرخة لحد ما جبنا سوي وراحت قامت من تحت علي الحمام استحمام وترويش ولبست ونزلت وانا نزلت وراها ورحت موصلها البيت وطلعت علي حماتي وخلصنا كل حاجة وبقي كل يوم ننزل نجيب حاجة جديدة من العفش لشقة والتوضيب بدء وبقيت مشغول في الشقة والشغل وتجهيز الحجات ورضا برضو مشغولة مع خطبتي في تجهيز الحجات وبقيت هجنن أنا وهي علي بعض ونظرات عيوني لعيونها كانت كلها نيك واني بقولها تعالي ارزعك زبر في السريع وبقيت ادخل وراها المطبخ مثلا اخد بوسة ورعا الاوضة لديها بعبوص خرجة من الحمام امسك بزازها بترضع رضوي ارضع معها وكدة يعني وكل في السريع لحد يوم الحنة وكنت خلص هجنن علي رضا وانيكها بقي طريقة رحت بقولها أنا عايز انيكك بأي طريقة وهي بتقولي وانا كسي وطيزي بتصرخ عليك اووووي بس المصيبة اني الشقة عندي وعندك مشغولة جوزي رجع إجازة وإنتا بنرس الحاجة قلتلها أنا هتصرف هنيكك يعني هنيكك وروحنا أنا وهي وخطبتي وكنا بنجيب حجات ترويش يعني مكايج برفان حجات التسريحة كدة يعني وخطبتي راحت بتقولها أنا هروح الشقة أرض الحاجة دي فيها وانتي روخي مع حمادة هاتي الشنط الا هناك فبقولعا طيب مين هناك يقبلني بيها بتقولي مافيش حد اصلا كلهم في الشقة عندك طيب ما تيجي نروح أنا وانتي يا موزة خطبتي لاء اخاف منك كلها يومين يا بيبي وانا من جواية برقص اني هختلي برضا اخيرا خدنا بعضان أنا وهي لدرجة. اني من كتر الهيجان بقت العب في كسها وانا سائق العربية وهي كانت ماسكة زبري هتقطع أمة في العربية دخلنا الشقة عند حماتي وانا رحت وخدها علي الاوضة وداخل بيها بسرعة علي السرير مافيش وقت وهي بتقلع وانا بقلع أنا كمان ورحت ماسكها رفعها علي السرير ونازل بزبري علي كسها من غير اي حاجة ورحت مدخلة كلة مرة واحدة لدرجة أنها لو مشقفلت بقها كان حصل فضيحة وفضلت زي المجنون انيك كسها وعاري بزازها تقفيش وعض ومص وبقيت ذي ماتوركهرباءوبرزع جامد وهي عمالة تصرخ بصوت واطي اااااااةااااااااةاااااةةة نيك نيك نيك دخل زبرك في الشرموطة بتاعتك أنا متناكة ليك بس انا متناكة بزبرك بس زبرك بس هو إلا مكيفني نيك نيك ازرع جامد اة يا كسي بجيب بجيب وانا رحت مدخلة ااووووي وبقيت بجيب أنا كمان لدرجة اني اللبن نزل من زبري غرق السرير وغرق رجولة مخزون بقي وهيجان علي كسها وبعدين قلتلها بسرعة غير ادنيا وظبتيها والبس وانا مستنيكي تحت علشان لو خطبتي اتصلت ونزلت وفعلا اول ما نزلت لقيتها بتتصل بقولها الطريق واقف جاين إهوة وهي نزلت وروحنا شقتي لقيت الكل مشي مفيش غير خطبتي وأمها رحت مدخل الحاجة وواحد خطبتي علي البلكونة وبقولها عايز بوسة بتقولي بكرة عربي مراتك يالة سلم أنا عملت كدة علشان رضا كانت خيفة يبان علي وشها مش عارف لية .
نزلو أنا دخلت اتفرج في الدولاب علي الهدوم وبقيت اتفرج ولفت نظري قميص ابيض ولوحدة ومعة روب رجالي عرفت اني دة بتاع الدخلة
وقفلت الشقة ورحت انام مع اخواتي وتاني يوم كانت الحنة وكانت جميلة اووي ورضا كانت بطل الابطال بجد وكانت المفاجأة الغريبة في الفرح اخت جوزها طلعت واحدة أنا اعرفها من ايام الدراسة واعقدنا نتكلم وخت رقم تليفونها وهي خدت رقم تليفون ورضا خدت بلها جات بتقولي انتا تعرف هند منين بقولها كانت زميلة دراسة بتقولي طيب خلي بالك دي مطلقة دلوقتي وهتلقية بيكلها بقولها أنا بحب كسك انتا ياقمر قالت بس يخربتك هنضفضح وخلصت الحنة وانا رحت علي البيت عند حماتي واتعشيت مع مراتي بقي وخت منها أحلة كم بوسة ومشيت علي البيت والصبح رحت خت خطبتي علي الكوافير وكان معاية رضا بتقولي وحنا رجعين هنعدي علي الشقة عندك علشان نحط الحجات دي خطبتي بتقولها اوعي يشوفها يا رضا نهاية ينزل معاكي مش يقعد في الشقة خالص رحت أنا ورضا الشقة ودخلت كانت رضوي مش معها دخلت الشقة رحت شايلها وولفيت بيها لكنها يوم فرحها ورحت منزله وجاري علي الاوضة وجايب نفس القميص الاشفته وبقولها البسي دة وانا جايلك بتقولي يا مجنون دة هتلبسهولك النهاردة بقولها لاء دة بتاعك أنا جبت واحد زية ليكي بتقولي وعرفت منين اني جاي النهاردة هنا بقولها علشان أنا الامرتبها يا نصيحة هي كلمتني علي الحجات دي أحدها باليل قلتلها هشوف فيها أية واقنعتها بكدة فكنت عارف انها هتعمل كدة خلينا هنا بقي ورحت قافل الشقة ومحول النور وهي دخلت لبست القميص وحطت ميكب ولا يوم دخلتها بتعتنا أنا وهي فكرتها وخرجت وانا شغلت السيستم علي موسيقى وفضلنا نرقص واشلها والف بيها وفضلت احسس علي جسمها وهي في حضني وادعك كل جسمها دعك ورحت شيلها وداخل بيها علي السرير ورحت بائس كسها من فوق القميص وفضلت امص فئة وفصلني بينه وبين شفايف القميص وكنت عمال أمص والحس فئة لدرجة أنها اترعشت وجابت لبنها وانا خفت يبهدل الدنيا رحت وخد كسها في بقي وفضلت امص اللبن وكان أول مرة اعمل كدة ولقيت طعمه جامد ورضا شافت كدة راحت مصوتة وفضلت تنتفض ومفيش غير ااااااة اااااة اشرب لبن الشرموطة بتعتك المتناكة بتعتك خلتني سفلة لزبرك شرموطة أنا وكسي لزبرك اااااااة اااااااي عايزة اتناك حالا يالة بسرعة رحت شايل رجلها علي كافي ومدخل زبري براحة اوي لدرجة اني كنت حاسس اني في حد بيشدني من وره مش عايز يدخل زبري في كسها واول ما دخل كله راحت حضناني وبتقولي بس خليك كدة شوية عايزة ادفة بكسي من زبرك مش تتحرك علشان خاطري تعرف تحط صباعك في خرم طيزي ودخلة اوي يالة يا زبير كسي ونيك طيز اااااااااةاااااااة رحط مدخل صباعي في طيزها ورحت عادلها ورحت فضلت ارزع زبري وبقيت زي المجنون وهي مجنناني ااااااااةااااااةاااااي اااااي نيك نيك افشخ كسي افشخ كسي قبل ما تنيك اختي افشخني علي السرير الا هتنكها علية وكانت أول مرة تقول كدةخلتني ولعت نار وفضلت ارزع وجبت نافورة لبن جوة كسها وهي ااااااااة اااااي أحل زبر دو لا أية
وافتها راحت نزلة علي زبري مص ولحس علشان يقف بتقولي أية هتوحشك رضا ولا لاء وراحت مدخله زبري كله في بقها وهات يا مص لحد ما وقف راحت لفة وخده زبري في طيزها وفضلت تروح وتيجي علي زبري وراحت نزلة بي علي الارض ودخلت زبري تاني في طيزها وصلت طالعة نزلة زي المجنونة علية وتقول لزبري أنا بس ألا تدخل جوة طيزها حد تاني لاء ولا هند ولا اختي فاهم وفضلت تطلع وتنزل وتنزل علي زبري لحد ما جبت لبني بس لحقت نفسي وبرضو جبت برة علي جسمي وعلي ظهرها بتقولي لية لية كنت عايزة اللبن دة في طيز هجنن علي لبنك دة جوة طيزي يا اخي بس ملحوقة وراحت لفة ولحست لبني كلة وشربتة وراحت مرضاعني لحد ما شبعت وبتقولي علشان ترفع راسي النهاردة مع العلم اني عارفة انك هتفشخها مش هتنكها بس وراحت بيشة زبري وقامت تستحمه وبعد ما خرجت دخلت أنا ولبستا ونزلنا من الشقة
خلص السلسلة الاول من أنا واخت مراتي رضا
ولسة الاجاي اكتر مع هند ورضا لسة مكملين
أحلة حبايب نسوانجي .
جميل ورائع
 
جميلة جدا ياريت السلسلة الثانية بسرعة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%