NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش ثقافة هو ليه المتحرر بيتشتم في المنتدى و بتكون صورته انه راجل ضعيف مش مكفي مراته؟

انا قابلت متحررين كتير مع زوجاتهم وصورة المتحرر الخول الخاضع دي مش الغالبة .. الغالب ان المتحرر بيكون راجل و كويس مع مراته و ممكن يكون فحل كمان بس بسبب ثقافة غربية آو افكار من النت او تجارب من السفر او رغبة في التجديد عايز يجدد حياته الجنسية مع مراته .. يعني بدل ما يسيبها في البيت و يروح ينيك و يتحرر براحته علشان يجدد .. يحب يعمل المغامرة دي معاها علشان ينبسطوا سوا .. و علشان زي ما هو بيجدد هي كمان من حقها تجدد و ده معناه انه بيحبها ..
و الراجل اللي يروح ينيك بره و يقول لك مراتي لآ هو راجل متناقض من وجهة نظري .. اشمعنى انت تنيك ستات و ترضى لهم كده و مراتك لأ؟
اللي بيحب مراته هيحب انهم ينبسطوا سوا ..
و لو انت شايف الموضوع ده غلط من باب أولى انت كمان ما تنيكش ستات .. و للا الصح و الغلط بيختلف من راجل لست ؟
مش معنى ان الراجل ومزاته متحررين انه خول مش بيشبعها و متناك يستحق الاهانة و الشتيمة .. دي اعراف مجتمع بيناقض نفسه.
ياريت اسمع اراءكم في الموضوع
كلامك مظبوط

الدياثة والتحرر فهمنهم غلط للاسف

• أتفق
  • محزن
التفاعلات: anassalaaa و LEGEND KYSER
انا قابلت متحررين كتير مع زوجاتهم وصورة المتحرر الخول الخاضع دي مش الغالبة .. الغالب ان المتحرر بيكون راجل و كويس مع مراته و ممكن يكون فحل كمان بس بسبب ثقافة غربية آو افكار من النت او تجارب من السفر او رغبة في التجديد عايز يجدد حياته الجنسية مع مراته .. يعني بدل ما يسيبها في البيت و يروح ينيك و يتحرر براحته علشان يجدد .. يحب يعمل المغامرة دي معاها علشان ينبسطوا سوا .. و علشان زي ما هو بيجدد هي كمان من حقها تجدد و ده معناه انه بيحبها ..
و الراجل اللي يروح ينيك بره و يقول لك مراتي لآ هو راجل متناقض من وجهة نظري .. اشمعنى انت تنيك ستات و ترضى لهم كده و مراتك لأ؟
اللي بيحب مراته هيحب انهم ينبسطوا سوا ..
و لو انت شايف الموضوع ده غلط من باب أولى انت كمان ما تنيكش ستات .. و للا الصح و الغلط بيختلف من راجل لست ؟
مش معنى ان الراجل ومزاته متحررين انه خول مش بيشبعها و متناك يستحق الاهانة و الشتيمة .. دي اعراف مجتمع بيناقض نفسه.
ياريت اسمع اراءكم في الموضوع
تسلم ايدك يا خى ... اتنبح لسانى عشاني الناس تفهم ده

• عجبني
التفاعلات: عنتر مغترب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%