NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

BERRY top

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: موجب و تبادل, مروان السامرائي, sammie و 6 آخرين

اتفضل باقى الالبوم عزيزى 🙂

JPWkdJe.md.jpg JPWk25u.md.jpg JPWkHg9.md.jpg JPWk907.md.jpg JPWkfzx.md.jpg JPWkFbj.jpg

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل, mido tito, حسن٩٤ و 2 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: حسن٩٤
مش فاهم قصدك
اقصد انو الهدف من المنتدى ان كل واحد يستمتع بالطريقه اللي تعجبه مش شرط تكون حقيقيه ومش شرط ان انا اكون صادق معاك يعني ممكن استمتع بطرق كتير غير ان انا اصور اهل بيتي ولا انت اي رايك

اقصد انو الهدف من المنتدى ان كل واحد يستمتع بالطريقه اللي تعجبه مش شرط تكون حقيقيه ومش شرط ان انا اكون صادق معاك يعني ممكن استمتع بطرق كتير غير ان انا اصور اهل بيتي ولا انت اي رايك
على حسب انا اعرف ناس متعتها انها تصور وتسمع الكلام اللي بيتقال عليهم

• عجبني
التفاعلات: ديوث بنت خالتي
هفضل احاول واحاول لحد ما اجيب ماما تحت زبي

• عجبني
التفاعلات: BERRY top
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الواحد مش عارف يعمل اي في الجسم ده انت لو مكاني هتعمل ايه؟JPWN87a.md.jpg JPWNrIR.md.jpg JPWNUmv.md.jpg JPWNSkJ.md.jpg JPWN6LN.md.jpg JPWN4Xp.md.jpg
هاجبلها دكر يعشرها او يتفرج عليها

على حسب انا اعرف ناس متعتها انها تصور وتسمع الكلام اللي بيتقال عليهم
بالظبط بس مش شرط ان هو يوريك اهل بيته فعلا لان اولا ثقافه الدياثه مش موجوده في الشرق الاوسط ولو موجوده نادره جدا وصعب جدا في مجتمعنا بالذات في مصر انه يقبلوا بحاجه زي كده اذا كان راجل او ست لان حاجه زي كده انت عارف ان احنا شعب جعان اساسا يعني ما بيصدق يمسك في حاجه زي كده ولو في اساسا حد ديوث فعلا مش هي على المنتدى ما هو ممكن يجيب صحابه او الكلام ده فاهم مش شرط يجيب المنتدى الا لو هو مش حاسس حد يلمسهم يعني فاهم اللي هو يتفرجوا بس يسمع كلام وخلاص وارجع اقول احنا كلنا اساسا داخلين في المنتدى باسماء مستعاره يعني من الاخر داخلين عشان ما حدش يعرف احنا مين فبالتالي مش هصور لك اهل بيتي فاهم

• عجبني
التفاعلات: الشرس٢
نفسي انيك امي انا مدمن زنا المحارم

• عجبني
التفاعلات: BERRY top
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%