NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مرات ابويا والجيران - السلسلة الثانية - حتي الجزء الثالث 3/5/2024

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
362
مستوى التفاعل
6,324
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,951
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة



السلسلة الثانية

الجزاء الاول



كنت عرفت ابويا ومراتو انهم يصفو كل حاجه ليهم ويبقي قاعدبن معايا احسن
ونشوف بيت مع بعض وخلاص وبصراحه كنت عايز مراتو جنبي احساس حلو انك بتنام مع مرات ابوك وهو عارف وعايز كده
اخدت تاليا ومشيت وصلت الفيلا
كلمت مدام الينا وقالتلي تعال فوق طلعت ليه
قالتلي شوف ياعلي انت دلوقتي بتشتغل معايا
يعني كل حاجه هتعرفها
انا بعيد عن الشركه انا بحب الجنس بس مش مع راجل انا بقلب الكلام ف دماغي فهمتو قولتلها تمام قالت اليوم الي كنت مستنيه جوزي في كنت عند واحده بالمعني الاصح زبونه بنعمل جنس
بس اليوم ده جوزها كان بيتفرج علينا وانا ومراتو بنعمل جنس بس لقيتو نام فوقي ودخل زوبرو بكسي ايوه انا مكنتش عايزه كده بس ده خلاص ظروف خلصنا وعطاني المصاري واتشطفت ونزلت قولتلها طب اشمعنا انتي يعني قالت في ناس ماينفع اي حد ينام معاهم بيخافو ع سمعتهم والناس الكبيره بس الي بتعرف اني هيك
لما حكتلي ان بيتك قريب عرفت انك بدك نجس وانا بصراحه كنت بدي كس او اي شئ حتي ريح حالي عشان هيك سويت معك جنس وكتير حبيت الحنس معك زوبرك بيوجعني كتير وانا بنزل كتير عن لما بكون مع واحده انا قولت ل حالي بتشتغل عندي سواق وف اي وقت بدي ياك بتكون معي
بس مايا حكتلي كل شئ حصل وانها بدها ياك تسافر معاها اسبوع وانا وفقت بس في شغل وهيا وفقت بدون اي شئ
ماكنت عايزه اشغلك في هيك شئ بس مايا قالت لصديقه ليها وهيا كلمتني وقالتلي انها عايزك عندها اسبوع لو عجبها الحال معك راح يكونو اسبوعين وانا راح اعطيك الي بدك ياه
بس هيا راح تحكيلك كل شئ
قولتلها انتي قولتيلي انها مش بتحب تتناك قالت اي هيا متلي قولتلها طب عايزاني ليه
قالت مابعرف بس روح وبتعرف كل شئ
قولتلها هيا بعيد قالت يعني شوي هيا من السويد بس عايشه مع ولادها هنا قولتلها تمام
قالت اليوم بتروح بليل ولما تاجي ليك اجازه برحتك لحد ماتشبع وابوك راح يشتغل معي ف الشركه وباعلي سعر لا تشغل بالك بيه قولتلها موافق قالت اي مصاري هيا راح تعطيها الك هيا الك انت وليك مني كمان مصاري قولتلها تمام
نزلت ولقيت حسن كان بيبصلي وتاليا ف اوضتي بتظبط الهدوم وسلمت عليه كان لسه مش طيقني
وانا ولا شاغل بالي اصلا بيه كنت عايز اشوف لينا
كنت عايز اشوف جسمها بعد الحمل وجمالها
لقيتها طالعه من جووه وااااااااه جميله اوووووي
وشكلها حلو وسايبه شعرها الصفر الجميل ولبسه عبايه ضيقه وبطنها شكلها حلو اووووي وصدرها الجميل الي خارج من تقسيمه بطنها
انا شايفها وهيا سلمتت عليه كلام اودام جوزها
ولقيتها راحت ل تاليا ف الاوضه وانا ببص ع طيزها شكلها يجنن حسن بيبصلي وانا بعد ثواني بالظبط دخلت وحسن بيبصلي كان هاين عليه يقولي رايح فين دخلت عليهم وقفلت الباب ودخلت ع لينا وهيا حضنتني وانا بوستها من شفايفها ومسكت طيزها افعص فيهم الباب خبط
هيا بعدت وفتحت وقالتلو ايوه ياحبيبي قالتها تعاالي عايزك طلعتلو وانا بمص شفايفي وهو شافني ولما خرج كملت ف تاليا بوس واحضان
ونمنا مع بعض لحد الساعه 4 طلعت ولقيت لينا مجهزه غدا لينا وانا مسكت ايديها وقالت جوزي بره قولتلها عايز اكلك انتي ووقفت وهيا قالت حسن بره وقالي اخرجي بسرعه انا حضنتها من ورا وزوبري ف طيزها بقولها انا ماشي انهارده وعايزك باي طريقه قالت ماينفعش وانا مسكت بزازها وزوبري ف طيزها وكنت هيجان اووووي وهيا ااااااه من فعصي ف بزها هيا خرجت وانا اتغديت مع تاليا وخبطها زوبر تمام ولبست وعرفتها وهيا قالت الاسبوع ده وممكن اكون حامل قولتلها اكون رجعت وهيا كانت زعلانه
وانا ببوسها وبقولها انتي مراتي وكل حياتي وابني ف بطنك لو حصل معاك اي حاجه عرفيني
ومش عايزك تلبسي اي حاجه ضيقه
قالت حاضر طلعت مشيت ع الوكيشن وكلمت الرقم
الو
هيا الو
مساء الخير معايا الاستاذه ليلي
قالت ايوه انت مين
قولتلها انا علي من طرف مدام الينا
قالت ايوه قولتلها انا ف الطريق للفيلا قالت انا مش ف الفيلا انا هبعتلك الوكيشن تاجي عليه قولتلها تمام طلعت ل هناك وصلت الساعه 9 كلمتها كانت عماره 5 ادوار شكلها جميل البوبه بالكهربا الباب فتح وهيا قالت اول دور
طلعت خبطت فتحت واحده ماتزيدش عن 20 سنه شكلها حلو وصغيره لسه بتكلم قالت تعالي
دخلت وكنت محروج من نفسي اوووي
هقولها انا بتاع الجنس ولا اقولها ايه مش عارف
قعدت وبقيت محروج ولقيت بنت الي فتحتلي قاعده ومعاها بنت تانيه في سنها ولبسين تشيرت والحلمات واضحه منو وشورت لعند الركبه
قالتلي اسمك علي قولتلها ايوه قالت كام سنه قولتلها يعني 21 قالت لسه صغير ياعلي ع الشغل ده قولتلها ظروف قالت ماشي انت هتقعد معانا هنا الاسبوع ده ماشي قولتلها ماشي
قالت البنتين دول بناتي وعندي بنتين كمان وولدين بس دول مش هنا ممكن بنتي الي اكبر منهم تاجي بدون جوزها ولا عايلها
تعالي ورايا مشيت وراها مع انها شكلها كبير بس من جمالها تحس انها صغيره يعني طيزها حرفيا ملبن بتتهز ف كل حاجه حركه قالتلي دي غرفتك شوف انت لو كنت بقالك فتره في الشغلانه دي كنت هتسمع مني شتيمه
قولتلها ليه يعني قالت في رجاله كده بس عشان شكلك لسه جديد ف مش هتحب الكلام ده
قولتلها مالوش لازمه يعني قالت اسمع
انت هنا عشان تسمع كلامي وبس انا زعلت من نفسي اووووي ومش عارف ارد
قولتلها تمام قالت جدع انا بناتي الي شوفتهم بره دول بيحبو بعضهم انا مستغرب بس عرفت انهم مالهمش ف الرجاله قالت وانا مش زيهم
بس ممنوع ممنوع تدخل بتاع جوايه مهما حصل حتي لو حصل ايه مابينا
هتقعد هنا اسبوع انا ممنوع بتاعك يدخل فيا وبناتي الاتنين اوعي تعمل فيهم حاجه غصب عنهم لو بمزاجهم خلاص مش بمزاجهم انت حر
بنتي الكبيره لو وصلت الصبح كل الي هيا عايزه اعملو ليها انا جيباك عشانها قولتلها حاضر
قالت من دلوقتي عايزاك تاخد راحتك ف البيت
ومحدش هنا هيعملك اكل عايز اي حاجه هتلاقيها ف المطبخ قولتلها تمام
قالت البنات ممكن تشوفهم مع بعض اتفرج عليهم عادي ولو طلبوك ادخل معاهم وكل الي هما عايزينو قولتلها حاضر وقالت يلا ارتاح والاكل ف المطبخ لو جعان قولتلها ماشي
طلعت وانا ببص ع طيزها وهيا ملبن حرفيا وكعب رجليها الحمر وانا بقول لنفسي والشرموطه دي ازاي استحمل مدخلوش فيها وبضحك ودخلت الحمام ف الاوضه اتشطفت ولبست شورت وفانله ودخلت المطبخ لقيت اكل كتير عملت سندوتشين وشاي وطلعت قعدت اودام التلفزيون وبصراحه مبسوط حاسس اني مرتاح حتي ليلي مشت جنبي وماتكلمتش كانو عادي وانا شوفت البنات طالعه من الاوضه عريانين ودخلين الحمام
جسمهم رفيع مخدتش بالي اووي بس رفيعين هبقي اوضحلكم جسمهم لما اشوفو
قعدت وبسمع فيلم اكشن لقيت ليلي قعدت جنبي
وقالت بتسمع ايه قولتلها فيلم اكشن قالتلي اكلت قولتلها ايوه قالتلي قرب تعالي جنبي قربت منها وهيا قالتلي جسمي وحش انا ببلع ريقي وبقولها بالعكس حلو اووووي قالت امال مش واخد راحتك ليه قولتلها احسن تضايقي مني
قالت انا قولتلك القوانين الي هتمشي عليها ممنوع يدخل في والبنات لو احتاجو منك حاجه
وبنتي الكبيره الاهم
بعد كده كل حاجه متاحه ليك
انا عرفت انها بتعطيني الاشاره
انا مسكت بزها الملبن وبضغط عليه بايدي
وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها
ورجعت وهيا بتبصلي وانا اخدت بوسها تانيه وبسحب شفايفها عليه شفتها الي تحت بمصها وهيا قالتلي شكلي راح اتعذب معك
قولتلها جسمك حلو اوووي ودخلت ايدي تحت التشيرت بتاعها ومسكت بزها من فوق الستيان افعص فيهم وانا ببوسها ودخلت ايدي تحت الستيان بتاعها اول مالمست حلماتها كانت وقفه انا مسكتها وهيا قالت ماتقرصش اوي
قولتلها عايز امص بزازك زقيتها وهيا رجعت بضهرها رفعت التشيرت بتاعها
وروحت مطلع بزها من الستيان
شكلها حلو اووي ف لحظه كانت ف بوقي بمص فيها ومطلع بزها التاني اقرص في وبقيت ابدل وبشفايفي علي حلماتها بمص فيهم
انا رجعت مكاني وهيا قاعده بزازها بره
وانا ماسك زوبري وهو وقف هيا بتبصلي وقالت نام ع ضهرك انا نمت وهيا قاعدت ع الارض
وقلعتني القميص وقلعتني الشورت وزوبري وقف اودامها قالت زوبرك ده طبيعي قولتلها جربي لقيتها مسكتو وبتدعك في لقيتها بتبوس شفايفي وبتنزل علي حلمات بزي تبوسه وتمص فيهم ونزلت تبوس بطني وايديها مسكه زوبري من تحت وهو وقف ولقيتها بتبوس بضاني وزوبري بتبوسو من كل جنب ولقيتها بتمص بضاني وانا هيجان من حركتها دي زوبري مولع انا مستني منها تمص زوبري وانا نايم مكاني ولقيتها بالسانها ع راس زوبري وبتلعب في فتحت زوبري وانا مولع من حركاتها وراحت بلعت زوبري كلو حرفيا ف بوقها وانا اااااه لسانها بيلف ع زوبري فضلت تمص ف زوبري وانا نايم ولقيتها بعد مص دقيقتين
وقفت وطلعت ع زوبري وقلعت ملط من تحت وانا شايف جمال كسها وقعدت بكسها فوق زوبري الي نايم ع بطني وزوبري بطنو بتدخل مابين شفايفها هيا فضلت فوق مني وانا هموت من الهيجان وهيا بتحك اوووووي وهيا بتتحرك اوووووي انا زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااااااااه لقيت زوبري كلو ف كسها لحد الاخر وهيا بتحرك كسها كانها بتخليه يخبط ف كل جوانب كسها ولقيتها خرجتو ونزلت تمص في ورجعت تاني زوبري وقف وهيا قربت كسها منو وبطن زوبري علي كسها وبقت تحكو ف كسها مسكتو.بقت تحك راسو ف كسها وانا مولع وكانت راسو بتدخل ف كسها وتخرج كانها بتعذبني او بتعذب نفسها انا لقيتها بتمسك زوبري تدخل راسو وتخرجو تحكو ف كسها كلو ولقيتها بتقول هنزل وراحت منزله ع زوبري ومان غسلها سخن اوووي بقول لنفسي الست دي كبيره وشرموطه زوبري بقي كلو عسل وهيا بتدعك في وقالتلي هتنزل امتي قولتلها لسه
روحت وقف قولتلها حرم الجمال ده كلو ينحرم من النيك وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري ودخلتو من بين شفايف كسها زوبري بقي تحت كسها ضميت رجليها وبقيت انيك كسها بس من بره وهيا ااااااااه وانا بنيكها لقيت بناتها جايين بيتفرجو علينا وانا مش عارف اكمل ولا اعمل ايه بس كملت وهما بيتفرجو قعدو قصادنا وانا وامهم عريانين خالص وزوبري مابين شفايف كسها وليلي اااااااه ااااااااي ااااي وانا قفش ف طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااه
واول ماحطيت صباعي ع خرم طيزها حسيت انها اتشنجت والدنيا وقفت ولقيت حمام بينزل ع زوبري عسل من كسها لدرجه ان انا فكرتها ميه
هيا قعدت ع الانتريه وانا زوبري كلو عسل وروحت قولتلها مالك تعبتي لقيتها بتفتح بوقها وبتقولي ف بوقي انا حطيت رجلي جنبها ودخلتو وكاني بنيكها وفضلت كده 3 دقايق وقولتلها هنزل هيا فضلت تمص ومسكت زوبري وخلاص زوبري راح منزل ف بوقها وهيا خرجتو ونزلت ع بزازها وبتدعك زوبري اووووي وبتخرج لسانها عليه لبن ونزلت كتير اووي علي بزازها وهيا بلعت لبني ومصت زوبري تنضفو وقالتلي اقعد رايح جسمك
انا قعدت ولقيت ليلي قالت تعالو يابنات شوفو طعم لبن الراجل الاتنين قعدو جنب امهم ولحسو صدرها كلو وانا بتفرج وزوبري نايم وامهم قالت ليهم يلا نضفو ل علي كمان الاتنين قربو مني وانا وقفت وفي بنت بزها كان كبير شوي عن التانيه هيا الي عجباني التانيه بلعت زوبري وكان نايم شوي بس هيا بتمص وشكلها مش متعوده وقامت قالت كس اختي احلي قالتلها برحتك علي موجود ف اي وقت يدخل معاكم وتجربو بنفسكم لقيت البت الي كان بتمص قالت بس شكلكم حلو اوووي مع بعض لقيتها بتاخد اختها وبتقول ل امها اختي احلي من اي راجل وانا مش فاهم قالتلها برحتك
وفي الطريق اودام الباب بيبوسو ف بعض وقلعو ملط اودامنا ودخلو جووه والباب مفتوح قالتلي دي غلطت ابوهم الي عايش بره وكانو معاه وهما اتعودو ع كده لحد مادخلنا عليهم شوفناهم كده وهناك كل واحد وحريتو الشخصيه
كانهم بيعملو كده من زمان حتي اخواتهم البنات عرفو قولتلها والصبيان قالت عرفين بس كل واحد ف حالو انا قولتلها طب انتي ليه عايزاهم بتغيرو قالت يبقي زي اخواتهم البنات يتجوزو ويخلفو
قولتلها مينفعش تزعقي معاهم قالت مينفعش معاهم جوازت السويد ودي مشكله
قولتلها ايوه ادي الي بناخدو منهم بس سيبك انتي حلوه اوووي وجسمك حلو ليه مش عايزاني ادخلو جووه قالت ماتفتحش الموضوع ده
قولتلها اسف وهيا قاعده قولتلها انتي قولتي اخد راحتي وقفتها وجسمعا ملبن بقولها تعالي ناخد دش هيا جمل بصراحه جسمها حلو اوووي
اخدتها ل اوضتي وتحت الدش غسلت كل حتي ف جسمها وانا بلمس كسها وخرم طيزها الي بحرك صباعي ودخلت العقله وهيا قالت قولتلك بلاش قولتلها مش هدخل اكتر من كده وهيا مش بتتحرك تعض ع شفايفها وغسلت بزازها وطلعنا عريانين وبقولها هتنامي معايا قالت كل واحد بغرفتو وهيا قالت الاكل ف المطبخ كول كويس
وهيا طلعت وانا لبست شورت بس وطلعت ع المطبخ باكل وطلعت لقيت الباب مفتوح بتاع البنات ببص لقيت نحمه كبيره زي بتاعت اليهود ببص عليهم ولقيت واحده بتلعب ف كسها وبتبعبص كسها وانا بتفرج عليهم والي كانت وقفه شافتني وانا وقف وهيا نزلت ع كسها اختها بالسانها تلحسو وتمص ف كسها

J8imxpV.md.jpg
J8imuQ1.md.jpg
وبصالي ف عيني وهيا بتلحس ل اختها انا طلعت وخبطت ع ليلي دخلت وهيا كانت لبسه قميص وكانت بدون كلوت وكسها وطيزها واضحين
قولتلها بناتك اسمهم ايه
الكبيره فريا والصغيره فيرا
قولتلها مين الكبيره قالت شعرها طويل قولتلها بزازها اكبر صح قالت ايوه قولتلها دي قمر
وسالتها عن النجمه قالت دي فرقه مغنيين هما بيحبوهم والنجمه دي رمز ليهم قولتلها فهمت طلعت ودخلت اوضتي وكلمت تاليا وهيا قالت نايمه ف الاوضه انا ولينا مع بعض وابويا ف الاوضه التانيه وبقيت اتكلم معاها ولينا كانت نايمه كان نفسي انيكها اوووي
نمت وصحيت متاخر دخلت فطرت ومحدش كون موجود خالص ولا الام ولا البنتين قعدت اتفرج ع التلفزيون الباب فتح لقيت واحده جميله اوووووووووووووووووووووي دخله انا وقفت قالت هاي قولتلها اهلا قالت انت مين كنت محروج اوي قولتلها علي قالت علي مين قولتلها الاستاذه ليلي مكلماني قالت ايوه ايوه انت منين قولتلها مصري قالت احسن ناس قعدت وقالتلي انا بسمه قولتلها شكلك غير اخواتك خالص قالت دول ف عالم تاني كانو عايشين بره وبرحتهم مالناش دعوه قولتلها عندك حق سالتها كام سنه قالتلي تعطيني كام قولتلها 25 ضحكت وقالت 30 قولتلها انتي مصريه ضحكت وقالت لا بس صحبتي مصريه بتعلم منها كلمات كده
قالت هدخل البس حاجه الجو حر اوي هاخد دش وطلع دخلت وانا مستني ازاي هتخرج ع نااااار لقيت ليلي دخلت والبنات ومعاهم طلبات اخدتهم منهم ودخلتهم جوه وليلي سالتني عن بنتها قولتلها وصلت وانا قعدت وطلعت بنتها بسمه زي القمر شعرها اسود وطويل ولبسه ترنج خفيف وبتنشف شعرها وقعدت جنبي وفضلت تمسح شعرها وانا شايف صدرها بيتمرجح مع كل حركه بدون ستيان وانا هتجنن ولقيتها بتقول ياماما انا هطلب اكل من بره اجبلكم امها قالتلها لا واخواتها طلبو بيتزا
ولقيتها مسالتنيش اتحرجت من الموقف هيا طلبت وانا من احراجي قولت داخل انام دخلت اوضتي وبقول لنفسي ليه جايب الاحراج لنفسي وانا بعمل هنا ايه كسم الفلوس الي تعمل فيا كده بس بعد نص ساعه الباب فتح ولقيت بسمه دخله عليه بصنيه وقالت يلا معايا قولتلها مش جعان قالت انا جيبه الاكل ده عشانك وانا لقيت استكوزا وجمبري ببصلها قالت يلا كول معايا هيا اكلتني وقالت طول مانت ف بيتنا تبقي زيك زينا انا جيبالك الاكل ده عشان هتتعب انهارده وبتغمزلي وانا عرفت الي هيحصل اكلت وهيا بقت تاكلني وقالتلي خلص اكل وريح جسمك شوي علي ماجيلك ماما قالتلي انك انبارح نزلت كتير وانا طماعه اوووي وعايزه زيهم وخلصنا وهيا مسكت ايدي بتمص صوابعي بمنظر ابن متناكه وهيا شالت الاكل وانا قومت غسلت ايدي ولابس شورت ونايم ع السرير دماغي راحت ف النوم صحيت ع الباب بيتفتح ببص لقيتها هيا بقميص نوم اسود

J8sXahF.md.jpg
انا ببص ظاهر كسها من تحت القميص قالتلي كنت نايم قولتلها صاحي من شويه هيا قالتلي انت ف لبنان لوحدك قولتلها لا مع ابويا
قالتلي امك فين قولتلها متوفيه من زمان
طلعت ع السرير وانا شوفت حلمات بزازها الوردي قولتلها انتي متجوزه قالت ايوه من 3 سنين قولتلها فين جوزك قالت ف البيت
قالتلي انت بتسال كتير طلعت ع السرير وبتقرب مني وهيا مابين رجلي وبتحسس ع زوبري وقالت هو وقف وبتحسس عليه وقالتلي زوبرك كبير زي ما ماما قالتلي هيا نزلت الشورت وزوبري وقف
وهيا مسكت زوبري وطلعت لسانها بتلفو حولين راس زوبري وقالتلي بتعرف كل شهرين بناجي هنا اسبوع انا واخواتي وامي بيكون معانا راجل غريب ينام معانا يوم او يومين ويمشي مابيقدر يتحمل
بس هدول كبار انت شب وحلو وزوبرك كبير بدي ياك تتحمل وراح نمتعك قولتلها طبعا هستحمل قالتلي وانا بدي هيك تستمع معي ومع ماما
ماما حكتلي ان زوبرك دخل بكسها ومكان بدها تخرجو من كسها بس خافت تطمع وتنيكها وهيا مابدها هيك بقت تتكلم وتمص ف زوبري

J8LAcGt.md.jpg
وتمص ف زوبري ومسكت زوبري وبتضربو في وشها وقالتلي انا نسيت احكيلك انا حامل لسه باول شهر ماتنزل بكسي
سوي الي بدك ياه فيني
بس لا تنزل بكسي قولتلها حاضر بقت تمص ف زوبري ونزلت تمص ف بضاني
ولقيت بتقولي زوبرك كتير حلو وناشف
طلعت لسانها وبتمشيه ع عرق زوبري
وفضلت تمص وقامت قالتلي حبيت زوبرك كتير
لقيتها فنست وقالت يلا وانا شايف وردي وشكلو حلو انا قولتلها عايز الحس كسك قالت عنجد بتحب تلحس قولتلها ايوه قالت يلا الحس انا روحت فاتح طيزها وحطيت لساني ع خرم طيزها
وهيا اااااه وانا بلحس خرم طيزها ونزلت ع كسها كان لذيذ وحلو ونضيف بقيت الحس ف كسها وهيا اااااااه اااااااااه كمان الحس وانا بلحس كسها وبمص شفايف كسها واي عسل بينزل كنت ببلعو وبمص ف كسها وقفت ع رجلي وشديتها عليه قربت طيزها من زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها وكان حلو اووووي احساس حلو اوووي ودخلت زوبري ف كسها

J8Lco6N.md.jpg
وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اي هيك كمان نيك نيم ف كسي وانا بنيكها براحه وهيا اااااه نيك كسي ماترحمني نيك قوي وانا بقيت هايج وزوبري بقي يفشخ ف كسها وهيا ااااااي هيك
ااااااي اااااي نيك نيك كمان ااااااااااه كسي
وانا زوبري ف كسها وبنيكها اوووووي
فضلت انيك ف كسها وانا بنيك دخلت صباعي ف طيزها وهيا كانت ضيقه بقيت انيك ف الاتنين
وكان احساس حلو اوووووي
وانا بنيكها واحلي احساس وانا صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااي اااااي كسي كسي راح يكب عسل نيك نيك اوووي وانا مسكت شعرها وبقيت انيكها اوووووي وخبط زوبري ف كسها ولقيتها اااااااااااه وزوبري فكسها وهيا نزلت عسل كسها ونامت ع بطنها انا وفتحت طيزها رفعت طيزها شوي ونزلت الحس كسها وبقيت امص عسلها ونضفت كسها من كل عسلها وهيا قالتلي دخل ايرك بكسي ونيك شبعني نيك وانا طلعت عليها وبضرب زوبري علي طيزها وحطيتو راسو ع خرم طيزها وبزوق في هيا بسمه فتحت طيزها بايديها وانا حسيت ان خرم طيزها كانو بيقول عايز زوبرك بس الخرم مقفول انا روحت مدخلو ف كسها

J8L1aoJ.md.jpg
J8L1WAX.md.jpg
وبقيت انيكها اووووي وزوبري ف كسها من ورا بيدخل للاخر وهيا ااااااااه مع كل دخلت زوبر تطلع صوت اهات ومتعه وانا بنيكها اوووي وهيا اااااااااه ااااااااااااه وانا بنيك فيها وهيا كمان كمان
وانا روحت نمت عليها بجسمي ومسكت بزازها افعص فيهم وزوبري كلو ف كسها وبنيك فيها
وهيا ااااااي ااااي ايوه هيك جامد وانا بنيك فيها وهيا قالتلي جسمك تقيل ع جسمي وانا بهمس ف ودنها اقوم قالت لا هيك احلي بس حالي بتناك من رجال قووي نيك اوووي ماترحمني وانا بنيكها وهيا اي اي هيك راح انزل نيك وانا بنيك فيها اووووووي وهيا اي اي هيك هيك كمان اااااااااااااه وانا لقيت كسها بينزل تاني وانا فوقها
ولفيت وشها وبمص شفايفها وودنها
وطلعت زوبري وكلو عسل هيا قامت تمصو ونيمتني ع ضهري وركبت ع زوبري وفضلت تنط وهيا بتنط ع زوبري الباب فتح ببص لقيت اختها الصغيره ولقيت بسمه بتقول شو في قالتلها عايزين علي بليل قالتلها خلص بليل راح يجيك يلا اقفلي الباب طلعت
وهيا قالتلي شو بدها منك
وبتنط ع زوبري وانا مسكت بزازها وانا حضنتها وبقيت انيكها اووووي بوسطي وهيا ااااااي ااااي اي هيك كمان شديد وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااااااااااااااه اااااااااه كتير قوي
قامت وقالت كل هاد وما نزلت
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها كلو وهيا مسكت وسطي

J8LNY7f.md.jpg
وبقت تشدني عليها وتقول كمان كمان
وانا بنيك فيها وهيا بتشدني وتقولي اوووي اوووووي راح نزل وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتدعك ف كسها اووووي بايديها وشوفت ميه بتنزل ع زوبري بس مكنتش كتيره وهيا بترتعش وانا نمت ف حضني ومسمت شفايفها بوس وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني ومسكه كتفي وانا زوبري طالع داخل ف كسها واحلي متعه زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسعا لقيتها قالت شبع كسي بالبنك نزل بكسي وانا بنيك ولما حسيت اني قربت وقفت ع ركبي وهيا فتحت رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا اااااااااه وزوبري قبل ناينزل طلعتو ونزلت ع كسها

J8LOujV.md.jpg
وبدعك زوبري وهيا بتقولي اي نزل ع كسي نزل كل لبنك وانا بنزل لبني ع كسها ودخلتو تاني ونمت عليها ابوس فيها ونزلت امص بزازها ونمت جنبها وهيا بتقول زوبرك حلو كتير كسي بقي احمر من كتر النيك لقيتها بتدعك لبني ف كسها وبعد شويه طلعت وانا اخدت دش ونمت وصحيت بليل كملت اكل جمبري الي كان موجود ولقيتها بتقولي تعالي نخرج خرجت انا وهيا بالعربيه وهيا بتتكلم معايا ف حياتي وانا عرفتها ان في بنت هتجوزها وهيا اخدت رقمي وقالتلي لو كلمتك تاجي قولتلها اجيلك ليه لا قالت تمام وهعطيك الي انت عايزو قولتلها لا مش لازم فلوس
قالتلي ده شغلك وبعدين انت تستاهل
تعرف الي عجبني فيك قولتلها ايه قالت انك لسه صغير ف السن وجسمك جامد وبتعرف تريح الست الي معاك انا قولتلها ليه امك مش عايزه حد يدخلو قالت مش عايزه تتعود علي كده هيا بتحاول تبعدني عن اخواتي ف بتكلم حد ياجي الاسبوع ده وينام معايا يوم او اتنين وممكن اكنل معاهم وممكن امشي بس هيا مش عايزاني كول الاسبوع معاهم عشان مابحش الموضوع
قولتلها اخواتك مفتوحين قالت ايوه مفتوحين
من نفس الشخص قولتلها ازاي قالت
علي كلامهم ان في واحد كان بيقلد الشخص الي بيحبوه بتاع الاغاني اتعرفو عليه وهو اخدهم ف بيتو ونام معاهم الاتنين والموضوع اتكرر
ومن فتره رجعو هنا ولقيناهم كده وبابا قالنا محدش ليه دعوه بيهم هما حرين
قولتلها طب اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها امك عايز انام معاها قالت ماتنام هيا قالت لا قولتلها قصدي ادخلو فيها قالت عشان تنام معاها لازم تخليها هايجه اوووي بس كده قالت ايوه بس بردو هيا الي تطلب منك ساعتها اعرف انها كده عايزاك رجعنا الساعه 11 ودخلت ولقيت ليلي قاعده وقالتلي شوف ياعلي البنات بيسالو عليك قولتلها حاضر دخلت عليهم
لقيت الاتنين بيبوس ف بعض
وانا دخلت عليهم ولقيت البنت الصغيره
فوق الكبيره اكبر منها بسنه 17 و 18
الكبيره بيضه وعجباني اوووي
لقيت الصغيره بتقولي اقلع قلعت هدومي وهيا قربت مني وهيا ع السرير وانا وقف
ولقيت الكبيره بتمص بزها والصغيره مسكت زوبري بتمص في والكبيره بتمص بزها

J8Qoo0J.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وانا عيني ع بزاز اختها وشكلها الجميل والصغيره بتمص ف زوبري
وفضلت تمص ف زوبري وانا وقف
وانا من هيجاني علي الكبيره قولت للصغيره اختك مش بتحب تمص طلعت زوبري وقالت لا مابدها انا بمص بدي لبنك فضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الكبيره وجسمها وشوفت كسها الجميل النضيف وشكلو ضيق اوووووي عجبني غمضت عيني وبتخيل اناي بنيكها ولقيت لبني بينزل
J8QoxUv.md.jpg
وانا بدعكو وهيا بلعه زوبري ومنظر الكبيره وهيا بتفعص ف بزازها حلو اووووووي
اخدت كل لبني وفي لحظه لما اخدتو كلو ف بوقها

J8QxsZ7.md.jpg
ونزلتو ف بوق اختها والكبيره طلعتو ع شفايفها وركبت فوقها ونزلين ف بعض بوس

J8QIdJf.md.jpg
واتا بتفرج فضلو يبوس ف بعض والكبيره بلعت لبني والصغيره نزلت تبوس بزازها وانا وقف هتجنن ع الكبيره دي حرام الحلاوه دي ماتتناكش
والواحد يتمتع بيها الصغيره نزلت علي كسها تلحسو وانا مكنتش قادر لقيت نفسي قعدت علي ركبتي وببوسها من شفايفها وهيا اتجاوبت معايا لا ومسكت دماغي بايديها وانا مسكت بزها كان صغير بس ملبن لما تكبر هتبقي زي اختها بسمه
انا مسكت بزعا بشفايفي كنت هخلعهم بذات الحلمه وهيا ف عالم تاني حرفيا وانا ببوس وشها من جمالها وهيا بتفتح عنيها وبتبصلي
وانا ببوس شفايفها قولتلها عايز انيكك وهيا بصالي وكانها سكرانه ولقيتها مسكت دماغي بتبوسني وانا اكلت شفايفها ووقفت ومسكت زوبري بحطو ع شفايفها هيا فتحت بوقها
ولقيت لسانها ع زوبري وقفلت ع زوبري وبتمص راس وخرجتو بعد ثانيه وكانها مش عايزه انا وقفت ورا للصغيره وهبا بتلحس كس اختها حطيت لساني ع كسها وفضلت الحس في وانا مولع ناااار منهم ومن حلوتهم مسكت زوبري وحطيتو ع كسها بس خوفت ليحصل حاجه
قولت بلاش احسن طلعت وانا بلبس
وقعدت وانا زوبري ناااار وقفه مع اني لسه منزل بس لسه عايز انيك مكنش حد موجود بره دخلت اوضتي وزوبري وقف وبعت رساله ل ليلي بقولها انا تعبان اووووي اجيلك شافت الرساله وقالت انا جيالك دخلت عليه لبس قميص نوم ازرق من فوق ومن تحت اسود وصدرها نصو بره قالت منزلتش مع البنات قولتلها نزلت بس زوبري مانمش وبصراحه كنت بمص ف بزاز بنتك الكبيره وهيا بتبوسني ومتجاوبه معايا
حتي الصغيره لحست كسها وبقرب زوبري من كسها رفضت وانا زوبري ناااار
لقيتها طلعت زوبري ونزلت البنطلون وبتمص في

J8QEfvS.md.jpg
وانا شايف بزازها وهيا طلعه بره القميص
وشكلهم يجنن افتكرت كلام بسمه عن امها قولتلها عايز انيك بزازك لقيتها طلعتهم وهيا بتمص ومسكت زوبري ودخلتو من بين بزازها وبتفعص بزازها ف زوبري وانا مولع نااااار

J8QGvb1.md.jpg
وزوبري بين بزاز ليلي الفاجره فضلت كده تتوف ع زوبري وتدخلو ف بزازها وبقيت انيك بزازها الملبن وهيا الي بتنزل وتطلع وانا بقولها كمان جسمك حلو اوووي خساره مايدخلش فيك وهيا بتبصلي وقالت لسه مش هتنزل قولتلها لسه وقفت ورميتها ع السرير وروحت الحس ف كسها وكنت باكلو حرفيا ودخلت صباع ف كسها وهياا اااااه وانا بقيت امص ف كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ماتكلمتش بقيت الحس ف كسها وخرم طيزها احمر وشكلو حلو لحست خرم طيزها
ولقيتها قالت ماتحكي لحد قولتلها عن ايه لقيتها لفت وعطتني طيزها وبتفتح طيزها وانا شوفت خرم طيزها مفتوح وانا اتهبلت مسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وهيا رجعت ودخل زوبري بدون اي صعوبه

J8QjOdJ.md.jpg
J8QwTYJ.md.jpg
قعدت بطيزها ع زوبري وكان احساس حلوو
اووووي وهيا اااااااااه ااااااااااااااه ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وانا فرحان اووووي ان ليلي زوبري ف طيزها هيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري وصوتها بيدلعني اهات ليلي مولعاني ليلي اكتر من 5 دقايق وهيا بتنزل وبتطلع ع زوبري لما لقيتها خرجتو ووقفت وانا وقغت وزنقتها ف الحيطه وبقولها مكنتش مصدق انك تدخلي زوبري ف طيزك رفعت القميص ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك في طيزها واحنا وقفين وهيا ااااااااه ااااااااااااه وانا بقيت ماسك بزازها وزوبري ف طيزها جامد وبنيك فيها
وكنت مستمتع اوووووي وانا بنيك ف طيز ليلي
طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا مدخلو كلو ف كسها وهيا لا طلعو انا خرجتو غصب عني وعطتني وشها وقالت شو حكتلك قولتلها اسف بس صدقيني مش قادر وبحك زوبري ف كسها وهيا قالت لا تزعلني منك انا بعرف انك تعبت عشان هيك خليتك تدخلو بطيزي انا دخلت راس زوبري وهيا بصالي قولتلها اطلعي ع السرير هيا طلعت وانا وراها رفعت القميص ودخلت زوبري ف طيزها

J8Qvwgt.md.jpgوبقيت انيك فيها ااااااه زوبرك بيجنن
وفضلت انيك فيها وزوبري ف طيزها وكنت خلاص هنزل طلعت زوبري ونزلت ف خرم طيزها شوي وخرجتو ونزلت ع خرم طيزها
J8Qv4B2.md.jpgنزلت لبني وفي لبن خرج من كيزها وهيا تعبانه قالتلي ماحد يعرف اي شئ قولتلها ماشي
هيا وقفت وقالتلي نام وبكره نتكلم طلعت
وانا نمت مقتول والصبح صحيت واكلت وزي الفل وانا لقيت ليلي قاعده وبتكلم حد وانا قعدت قصادها ولقيتها بدون كلوت جيبه واسعه وفوق ستيان بزازها تجنن انا استنيت لما خلصت المكالمه روحت منيمها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وهيا بتصرخ زوبري ناشف وهيقطع طيزها وانا فضلت انيك ف طيزها وهيا ااااااااااااه اااااااااه وزوبري نزل ف طيزها وانا خلاص كنت ناووووي انيكها فضلت نايم فوقها
تاني يوم سمعت اهات ف اوضه البنات لقيت الاتنين مسكين بسمه مص ف بزازها وكسها وكانو بياكلوها حرفيا خلصت بسمه وهيا ملط انا اخدت ع سريرها وعجبني جسمها اووووووي فضلت الحس ف كسها وبزازها ونمت ف حضنها اليوم ده...........

الجزاء التاني



معلش ع التاخير بس **** مشغول شوي


انا ف سكن شباب وبكتب عشانكو عشان متاخرش اكتر من كده



المهم

بعدت مالحست ل بسمه ونمت ف حضنها
لحد الصبح صحيت وهيا لسه ف حضني وانا ببصلها كانت زي القمر قربت من شفايفها بوستها
وهيا صحت وابتسمت وروحنا ف بوسه تجنن
وهيا وقفت وقالتلي بليل اليوم بخرج مع صحابي تحب تاجي معي قولتلها ماشي اهو نغير جو
قالت خلاص الساعه 9 راح نخرج
وطلعت وطيزها بتلعب
فضلت قاعد وبفكر وكلمت تاليا سلمت عليها وفضلت احب فيها شويه وقالتلي لينا صحت اهي قولتلها كانت جنبك قالت ايوه نايم معايا انهارده
كلمتها وقولتلها وحشتيني وبكلمهاا وقولتلها نفسي تركبي ع زوبري اوووي واخيرا هعمل معاك وضعيات برحتي قالتلي تاليا بتغير عليك وبيضحكو قولتلها تاليا دي موزتي
انا مقدرش ابعد عنكم وهيا قالتلي جوزي بيسالني من يومين وهو نايم معايا بيقولي انتي معملتيش حاجه وعلي حضنك وبتاعو فيك
حسيت ان بتاعو بيكبر جوايه وهو بيتكلم
انا قولتلو مقدرتش عشان بطني وانا مقدرتش استحمل حولت ابعد بس بتاعو دخل حسيت اني اول مره اتناك وانا مبسوطه وهو فضل ينيك فيا وبيقولي وايه كمان وفضلت اتكلم واول ماقولتلو اني نزلت ع بتاعك من متعتي وانت نزلت جوايه ولقيتو بيحضني اوووي وبينزل جوايه
وانا قولتلو يابخت بنتك ب علي الواد جامد وبتاعو حلو وهو بيقولي انا زعلان منو لو كان طلبها مني كنت وفقت بس حسيت ان بنتي ماليش كلمه عليها قولتلو لما يرجع هكلمهولك وهو هياجي يكلمك
وبقيت اتكلم معاها ف مواضيع تانيه
وقفلت وطلعت فطرت وبعد الساعه 3 لقيت البت الصغيره بتخبط علي وانا فتحت وكانت لبسه كلوت وتشيرت ابيض قالتلي عايزاك ف اوضتي قولتلها حاضر هيا مشت وانا ببص ع طيزها والكلوت يدوب مغطي ربع طيزها
لبست شورت وفانله وطلعت عليها لقيتها بتحط روچ وسالتها في حاجه وقفت وشفايفها كانت شكلها حلو وقربت مني واول حركه عملتها حطت ايديها ع زوبري وقالت بكلام مقطع اختي بره وانا تعبانه وعايزه انزل تساعدني
وهيا بتحسس ع زوبري وانا قولتلها اساعدك اووي روحت مسكت طيزها اووووي وبفتحها وهيا مسكت رقبتي وبقولها عايز تجربي الزوبر بكسك
قالت لا بدون نيك انا قولتلها سيبلي نفسك وانا همتعك روحت شيلها ع زوبري وزنقتها ف الحيطه ونزلت فيها بوس وهيا بتبوسني وروحنا ع السرير نيمتها ع السرير وانا بقلع وهيا شافتني وقلعت الكلوت وشوفت كسها الي مفهوش شعرايه
اول ماشافت زوبري وقف بصتلي ولقيتها وقفت ع ركبتها وانا ع الارض وقربت مني
وقالت اول مره بحياتي بشوف زوبر هيك
مسكتو وقالت مابحب الزوبر بس نفسي اجرب كيف شعورو انا مسكت شفايفها ببوسها وبقولها سبيلي نفسك وانا همتعك ومسكت شعرها وقولتلها يلا اتعلمي تمصي الزوبر نزلتها وهيا بتمص ف زوبري حلو اووووي

JgC95Pe.gif
وانا وقف وبتفرج عليها وبقولها طلعتي استاذه
ولقيتها بتمص بضاني وعنيها بصالي ولقيتها وقفت وقامت طلعت زوبر صغير صناعي
وقالت اختي ايام بحكيلها بدي زوبر جبتلي ده
انا قولتلها بتاعي موجود وحضنتها واحنا وقفين وهيا بصالي وانا مسكت زوبري وبحكو ف كسها وهيا بصالي ومش بتتكلم ونزلت تحت ستني ودخلت راس زوبري وهيا فاتحت بوقها وبتقولي براحه براحه وانا بدخلو ودخل نصو وهيا وقفه ومش قدره بتقولي خلاص كفايه وكسها كان ضيق اووي وانا اخدتها ف بوسه وزوبري بدخلو كلو ف كسها وهيا بتحاول تتحرك وزوبري كلو ف كسها وانا مكتفها وفضلت انيكها ف كسها وهيا مش قدره تتحرك وزوبري طالع خارج جواها ومتعه رهيبه لما تنيك بنت كسها ضيق مش عارف قعدت اكتر من 3 دقايق زوبري ف كسها وببوس فيها بس وانا بدخلو وطلعو لقيت عسلها بينزل ع زوبري وانا بقولها نزلتي وبقيت انيكها اووووي وصوتها زاد وشيلتها ع ايدي وبقيت انزلها ع زوبري هيا رفيعه ونيمتها ع السرير وكسها بيلمع وبينزل عسلها
نزلت الحس كسها وهيا بتقول كلام مش فاهمو بس انا بلحس ف كسها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها ورفعت قميصها وبقيت امص بزازها وباكل شفايفها ونمت ع ضهري وطلعتها ع زوبري وهيا بقت تنط ن زوبري وانا نيمتها ع بطنها ونزلت لحس ف كسها وخرم طيزها كان ضيق دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا نزلت تاني وانا بقولها طلعتي شرموطه الزوبر متعه وكسك نااااااار وفضلت انيك وروحت حضنها وقلبت نفسي بقيت تحت وهيا فوقي وزوبري ف كسها ولقيت الباب بيفتح وامها شافتنا وزوبري ف كس بنتها وهيا دخلت وانا مكمل وانا طلعت زوبري قصد وهيا الي مسكتو ودخلتو وانا رجعت انيك وامها بتتفرج علينا وانا زوبري ف كسها ولقيت امها نزلت تلحس ف كسها ولقيتها مسكت زوبري طلعتو وبتمصو اووووي ودخلتو ف كس بنتها ولقيتها قلعت البنطلون اودامي وقعدت وبتلعب ف كسها وبتتفرج علينا وبنتها نزلت تالت مره ع زوبري وهيا بتبصلنا اوووووي انا مستحملتش المنظر وزوبري خلاص خرجتو وبقي مابين كسها وبينزل لبنو

JgCIDaR.gif
وانا ماسك فخادها وضممها ع زوبري احساس حلو اووووي ولقيت امها راحت عند زوبري تمصو وتبلع لبني كلو ولحست كس بنتها وانا روحت وقف وزقيت الام ع ضهرها وفتحت رجليها ونزلت ف كسها لحس ومص وصبعين ف كسها لحد منزلت وخليتها بنتها تلحس كسها وهيا نزلت تاني ع وش بنتها الي كانت مبسوطه انها بتلحس كس امها
طلعت واتشطفت ونمت وصحيت 8 اتعشيت ولبست وبسمه دخلت وكانت زي القمر
وانا بقولها ايه الجمال ده واخدتها ف بوسه وطلعنا ونزلنا محل شكلو راقي اوووي دخلت مع بسمه وهيا مسكه ايدي وقعدنا مع ناس واحد ومعاه بنتين وعرفتني عليهم بسمه عرفت ان دي مراتو نسيم وحلا اختو الاتنين زي القمر بذات مراتو شكل وحلاوه وشفايف تجنن
وجسمها حلو وحلا حلوه بس رفيعه
اتكلمو وانا قاعد وبعد شويه نزلنا كلنا ف العربيه وانا اودام ولقيت جنبي حلا ونسيم وبسمه وهو ف النص ومصدقتش الي بيحصل اول ماطلعت بسمه بتبوس شفايفو ومراتو طلعت زوبرو تمصو وانا ببص ومش عارف ايه بيحصل ولقيت بسمه رفعت فستانها ونزلت كلوتها وركبت ع زوبرو وانا سايق ع الطريق وصوت النيك عالي وزوبري وقف وحلا بتلعب ف كسها وانا مش عارف ده ايه والاتنين بدلو علي الراجل فضلو كده لحد ماهو نزلت ع وشهم ووصلنا ونزل البيت بتاعهم ودخلو وبسمه اخدتني وقالت ده حبيبي قبل جوزي واحنا متعودين ع كده وانت اعمل كل الي نفسك في
ودخلنا وانا قاعد ف الصاله وال4 ف الاوضه واتفاجات ب3 طلعين بقمصان نوم الي كسها واضح زي حلا والي الكلوت مغطي شفايف كسها زي بسمه ونسيم لبسه قميص اسود ع اول كسها وكلوت فاتله دخله ف كسها وانا قاعد وبسمه قعدت جنبي واتكلمو وانا بتفرج ع كس نسيم
ولقيت حلا ونسيم نزلو ع زوبر الواد ده مص وبسمه قالتلي مايعرفوش معاك ايه ولقيتها طلعتو وقالت ده بتاعي انا وقعدت ع رجلي وبعدت كلوتها ودخلتو ف كسها وطلعت اااااه من نااااار وهيا بتنط ع زوبري ولقيت حلا وقفت وقربت مني بتبوسني وبتبص ع زوبري
ولقيتها بتقول ل بسمه خليني شوي بسمه وقفت وزوبري نااااار وحلا نزلت تمصوف زوبري ولقيتها نيمتني ع ضهري وبعدت كلوتها ودخلتو ف كسها وفضلت تنط ع زوبري وهيا بتنط ع زوبري ولقيت نسيم طلعت قعدت بكسها ع وشي وشوفت بسمه بتتناك منو وانا بلحس كس بسمه وحلا بتنط ع زوبري وصوتها عالي ولقيتها بتنزل ع زوبري وقامت ولقيت نسيم نزلت ع زوبري تمصو 69 وبقينا بنمص لبعض اوووووي وهيا بتمص ف زوبري واول منزلت ع وشي وقفت ولقيت حلا راحت ل اخوها وبسمه جتلي وانا وقف ونسيم ف وشي وبسمه وراها والاتنين قلعو وبقيت ف النص بزازهم ف ضهري وف ضهري واخدوني ع الغرفه وانا اول مادخل ضربت الاتنين ع طيزها وبقيت اضربهم وهما فنسو ونزلت فيهم نيك وخليت نسيم تفنس ودخلتو وبسمه ببوس فيها وبقفش ف بزازها واحلي نيك

JgCk2Vt.gif
بقيت انيك في نسيم وبسمه واكتر من ربع ساعه نيك فيهم بجميع الاوضاع وقبل منزل زوبري كان ف كس نسيم انا نايم عليها وبسمه فوقي نزلت كل لبني ف كس نسيم ارتاحنا والمفاجاءه جوزها دخل مع اختو ولقيتو نزل ع كس مراتو يلحس ولقيتو بيبلع لبني وبيقول حلو كتير وانا مستغرب شكلو راجل يعني ولحس كس بسمه ونزلت انا وبسمه ونمت ف حضنها من التعب وتاني يوم الصبح لقيت الام ف المطبخ كنت عايز انيكها ليها طعم تاني خالص وانا نزلت كل الي تحت ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها ونزلت ف طيزها
وبقيت الاسبوع انيك في كلو
واحلي يوم لما نكت البت الصغيره تاني مع امها
بسمه مشت وانا اخدت فلوس من الام وبسمه قالتلي هبقي اكلمك تاجي تقعد عندي يومين
وقبل مامشي نكتها ونزلت ف كسها ولبني مالي كسها ورجعت الفيلا واخدتني بالحضن تاليا اودام ابوها وانا ببوسها وسلمت ع لينا وبسلم ع ابو تاليا مردش اخدت تاليا ودخلت وقلعتها ملط واخدتها للدش خليتها تدعك جسمي كلو وهيا مصت زوبري وانا لحست كسها ونمت ف حضن تاليا عريانين للصبح بليل صحيت وهيا نايمه عريانه جنبي بكلم مدام الينا طلعت ليها كانت صاحيه مبسوطه اووي انها شافتني وعطتني فلوس وكنت عايز انيكها بس عرفت انها تعبانه نزلت تاليا كانت صحت وقالتلي روحت فين قولتلها كنت بره وحشتيني ونمت فوقها ابوس فيها ووقفت وقلعت وهيا كانت لبسه كلوت فاتله وانا قلعت الي تحت وطلعت ع السرير وهيا نامت ع بطنها ومسكت زوبري تمص

JgnKES1.gif
فضلت تمص ف زوبري وانا نمت ع ضهري وهيا بتمص ف زوبري وتمص بضاني وتقولي وحشتني اوووووي ياعلي حسا حالي وحيده بدونك وفضلت تمص ف زوبري وانا وقفتها ع رقبتها بقيت ابوس فيها وخليتها تفنس وبقيت ادعك ف كسها

Jgnfh79.gif
بقيت ادعك ف كسها
وهيا تطلع اهات مولعه في
وانا بدعك ف كسها ولقيتها بتنزل وعسلها نزل ع فخادها وانا لحستو ولحست كسها
وبقيت امص كسها الحمر وحشني اوووووي
فضلت امص في وروحت حاشر زوبري ف كسها وطلعت اااااااااه وفضلت انيك فيها بجميع الااوضاع وهيا تعبت حرفيا لدرجه انها نزلت 3 مررات ولما قولتلها اركبي ع زوبري هيا مابقتش عرفه تنط ع زوبري من كتر النيك

JgnC30l.gif
وانا بقولها مبسوطه قالت اووووي

مبسوطه اني معاك وف حضنك
فضلت تنط ع زوبري وقالت مش قدره تعبت
انا نمت عليها وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا نزلت 4 مره وانا نزلت ف كسها وهيا اااااااه اخيرا تعبت وزوبري خرج ونمنا لللصبح زي ماحنا
وتاني يوم صحيت متاخر وهيا كانت محضرالي فطار وعرفت ان ابوها سما اسم ابن محمد
طلعت وكان قاعد قولتلو ازيك يابو محمد كان معاه البت الصغيره هو رد ببرود
قولتلها خلاص ماتزعلش بقي عشان خاطر ابنك وبنتك انا كده كده هتقدملك
قالي و**** عملتو في لينا قولتلها غصب عني
وانا شب بردو وبصراحه عجبتني اووووي وهيا بطنها مليانه مستحملتش زي مانت مستحملتش مع بنتك ولقيت لينا جايبه شاي لجوزها كانت زي القمر وانا شوفت لبن علي عبايتها وهيا مشت وانت ببص ع طيزها وبصراحه قمر وحلاوه
اول مامشت قولتلو انا لو جوزها كنت هدخل اغتصبها دلوقتي هو قالي احترم نفسك ياعلي
وقفت اودامو وزوبري كان وقف ودخلت الفيلا ولقيت مدام الينا وقفه بقولها ايه الجمال ده
وبحضنها من ورا وهيا قالت عايزاك تاخد نفسك كده وانا مسكت بزازها وبقولها مش مهم
عايزك ورفعت فستانها كانت بكلوت نزلتو ودخلت زوبري وبقيت انيك فيها واحنا وقفين وهيا نزلت ع زوبري وعطتني وشها ورفعت رجليها ع ايدي وبقيت انيكها ونزلت تاني وانا لما خلاص قولتلها هنزل هيا نزلت ع ركبتها وفتحت بوقها ولبني بينزل ف بوقها

JgnuEuV.gif
بلعتو ونزلت قعدت ف العربيه مشغل اغاني وتاليا جنبي وفضلنا لحد بعد الساعه 5 وقعدت بره مع ابو محمد وتاليا ولقيت لينا بتقول لجوزها لسه مجبتش يلا روح صدري غرق هدومي قالها حاضر هو راح من هنا وانا شديت لينا ف جنب بوس وتقفيش وطلعت بزازها اودامي ونزلت فيهم مص ولبن بينزل من بزازها وبقيت امص ف بزازها اووووي وحرفيا كلتهم ونزلت ع ركبتي رفعت عبايتها وبنزلت بنطلونها والكلوت وبوقي ف كسها الحسو ولساني كلو ف كسها وزوبري ف بوقي واحلي متعه وهيا مسكه دماغي ونزلت ف بوقي وانا لبستها وطلعت قعدت مكاني وهو رجع وهيا دخلت وهو رجع وبعد نص ساعه خرجت قعدت معانا وبليل وانا بكلمو وهو عارف بروح عند الناس بعمل ايه والموضوع اتفتح
قولتلو شوفت واحده زي القمر شبه مراتك اسمها نسيم وكانت طعمه اوووي ف الجنس وقالي احكيلي بتعمل اييه وبقيت احكيلو وزود من عندي وهو بيسمع وقولتلها بس بامانه احلي واحده بتاعي دخل فيها كانت مراتك وبعدين بنتك بس مراتك طعم تاني هو قالي عيب بقي قولتلها احنا بنتكلم عادي يابو محمد لما دخلت عليها ولقيتها بدون كلوت بتاعي وقف محسيتش بنفسي غير وانا مدخلو من ورا وبنيك فيها وهيا كانت بتقاوم وهيا مستحملتش ونزلت ع بتاعي عسل وهو بيسمع ومندمج اوووي قولتلو لولا انا كنت مستعجل كنت اقل حاجه انيكها ف ربع ساعه
انا قولت لنفسي اقول كلام اباحي بقي زي انيكها والكلام المباشر ده ونشوف
مردش وحكيتلو عن حلا ونسيم وبسمه
وكاني عطيتلو فياجرا زوبرو وقف
وانا قولتلها زوبرك وقف اوووي يابو محمد هو اتحرج قولتلو ادخل ريح نفسك مع لينا
كسها حلو اوووووي لما انت خرجت عشان تجبلها الطلب بتاعها انا زنقتها ف الحيطه ونزلت لحست كسها وهيا نزلت ع بوقي وهيا ببصلي ومردش قولتلو ادخل افشخها الشرموطه
عسان انا زوبري نااااااار مولعه احسن مدخل انيكها انا لقيتو قالي علي هو انا لو في واحده عايزه انام معاها بس خايف اجيبها هنا تعرف تجبهالي قولتلو بسيطه بس ايه المقابل قالي مقابل ايه قولتلو انام مع مراتك هو قعد يفكر قولتلو مراتك تبقي متاحه ليه وانا هخليك تنبسط وانت بتتفرج عليه معاها ولو عايز تنيك الي انت عايز تجيبها كمان اودام مراتك وع سريرك انا موافق سالتو هيا مين قالي صديق سوداني مراتو قولتلو هيا سودانيه قالي ايوه قولتلو الحريم السمرا حاميه قالي اوووي ماستحملتش معاها دقيقتين لما نزلت جواها قولتلها يابختك وقولتلها ف اي وقت جيبها وانا هاخد لينا عندي وبرحتك معاها وهو شهوتو غلبت عليه وقالي موافق وانا قولتلو ينفع ادخل اكمل مع لينا عشان وحشتني اووووي وهو ساكت قولتلو اتفرج من الشباك ودخلت ع لينا بترضع ابنها انا طلعت زوبري وبقولها ارضعي قالت جوزي قولتلها معرفو وهيا بلعت زوبري وفضلت تمص وهيا نزلت ابنها وانا نمت فوقها امص ف بزازها الاتنين وقلعتها ملط وانا قلعت ملط ونزلت فيها نيك وجوزها بيبص علينا وهيا بتنط ع زوبري وصوت الااااااااه عالي اكتر من ربع ساعه نيك هيا نزلت مرتين وانا نزلت علي وشها وكانت احلي متعه وطلعت وقولتلو شوفت مراتك وهيا بتنزل قالي انت بتطول ازاي بتاخد حبوب قولتلها لا ولقيتو بيكلم اليت اودامي وقالتلو بليل والساعه 9 كلمتو وعرفت انها جايه اخدت لينا وتاليا ف العربيه وهو اخدها وانا عرفتهم كل حاجه وبعد 5 دقايق خرجت وانا نزلت لقيتو نايم وزوبرو نايم وانا كلمت لينا ودخلت شافت جوزها بقولها جوزك هنج وهيا قالتلو انبسط ياحبيبي وانا مش زعلانه
وانا بقولو تبقي خليني اجرب معاك الطعم السمر بقي شكلها جامده واخدت لينا ف بوسه وخليتها تنام عليه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها لما هيا نزلت ع بطن جوزها وانا نزلت جوه كسها ولبني خرج ع زوبر جوزها وهو زوبرو وقف وانا مسكتو ودخلتو ف كسها وهيا كملت لحد ماهو نزل ف كسها ونايم مش قادر وانا بقيت قاعد مع تاليا اودام البوابه ولينا طلعت مبسوطه بالي حصل وقالتلي ان جوزها انبسط اوووي وبعد يوم والتاني ف عز اليل دخلت عليهم وجوزها نايم وهيا كانت مستنياني وبدون اي ملابس داخليه زوبري كان ف كسها وجوزها صحه وبصلي ورجع ينام وهيا ركبت فوق زوبري والسرير بيتهز من النيك ونزلت ف كسها وهيا كانت نزلت واتقرر الموضوع كتير اودام جوزها وعرفت انها جايه انهارده الساعه 9
وقولتلو لو انا جيت معاك زوبرك هيوقف وهيبقي شديد قالي هسالها الاول قولتلو سيب الباب مفتوح عشان اتفرج وهو جبها واحنا ف العربيه ونزلت وهيا بتنط ع زوبري وكانت لبسه عبايه ورفعها ومنزله البنطلون وطيزها كبيره دخلت براحه وبدون اي مقدمات كبست وشها ف السرير جنب وڜ ابو محمد وطيزها مفلقسه اوووي وزوبر ابو محمد ف كسها وهو حضنها وهيا بتتكلم سوداني وبتقول انت مين
وانا زوبري دخل ف طيزها المفتوحه وهيا ااااااااااه وتسالني انت مين
وانا بنيكها وانا وابو محمد بنيكها وعيا اندمجت ف الاهات وف النيك وانا اكتر من ربع ساعه بنيكها وابو محمد كان نزل ف كسها وهيا كانت حاميه وانا زوبري ف كسها حضنتها وقفش ف بزازها وبقولها بتحبي تنطي قالت اووووي نمت وهيا مسكت زوبري تتوف عليه وقعدت ودخل ف كسها
وفضلت تنط عليه اكتر من 5 دقايق لحد منزلت
ع زوبري وانا نزلت ف كسها وكانت احلي متعه
وفضلت كده اسبوع انيك ف لينا اودام جوزها ومرات البواب نكتها مرتين تانيين غير الاوله
ولقيت تاليا قالتلي ان صحبتها عايزه تقعد معاها ماشفتهاش من زمان عرفت ان صحبتها متجوزه من سنه من سوريا 21 سنه
وعايشه هنا مع جوزها وكلمو بعض وتاليا قالتلها انا كمان متجوزه وحامل واتفقو نتقابل ونقعد مع بعض بليل وانا قولت مفيش مشكله عرفت مدام الينا وطلعنا بليل للمكان كانت شكلها حلو ولبسه تشيرت وبزازها كبيره وبنطلون جينز طيزها ملبن جوزها باسم 25 سنه لبناني عيل تحس انه من النوع المنسون ده عرفينو الي منضف جسمو من الشعر وبيتكلم زي الحريم واحنا قاعدين ف واحد طلب ايد مراتو وهو وافق ولقيت الواد بيحضن فيها وبيحسس ع طيزها وهو بيبص وانا ببص ل تاليا وبضحك وهيا بتضحك وانا قولتلو مراتك بترقص حلو اوووي قالي اي بعرف كتير شاطره بالرقص قولتلو وانت بتحب ترقص بردو قالي انا كتير حلو بالرقص احلي منها قولتلها شكلك احسن من فيفي عبدو وببص ع مراتو مكنتش موجوده وببص ل تاليا قالتلي راحو الحمام فضلت مستني ولقيتها رجعت وقعدت ومراتي بتشاور ع شعرها وببص لقيت لبن ع شعرها وقولتلها خساره الجمال ده وهيا بصتلي وانا بقولها جوزك عارف
قالت ده مش راجل انا قولتلها واضح عطيتها تلفوني وقولتلها اكتبي رقمك كتبتو وجوزها بيبص وقالي بتعطيها رقمك ليه قولتلو عايزها ترقصلي ف الشقه قالي بس لا تاخرها انا قولتلو عنيا وبدون كلمه زياده سحبتها من ايديها اوادم تاليا وجوزها وتاليا ورايا اخدتها ع العربيه ورا ** ثم ** احلي جسم شوفتو جمال وحلاوه جسم ودلع ونضافه انا طلعت ع بيتها بتاعت جوزها وكانت مبسوطه كنت نفسي انام معاها اوووووي قبل ماتفتح الشقه حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها وبقفش ف بزازها وبمسك حلماتها
ودخلنا وقولت ل تاليا خليك لما ارجع روحت اخدتها ع الاوضه ولقيت زوبرين صناعي بقولها ده ايه قالت بنيك نفسي بيهم
وانا قلعتها التشيرت وطلعت بزازها ونزلت فيهم مص حرفيا من هيجاني خليتها تفنس ومسكت الجيب الي ورا قطعتو وبنطلونها اتقطع خالص وطيزها تجنن بدون كلوت بقولها وانا بحسس ع كسها فين الكلوت قالي مابدك البسو انا نزلت الحس ف كسها لحد مازوبري بقي نااااار دخلتو ف كسها وبقيت انيكها وهيا صوتها عالي
ونمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري قعدت عليه لحد مازوبري نزل لبني ف كسها

JgoqMWG.gif
وهيا قالتلي ليش ماحكيت انك راح تنزل
قولتلها وايه المشكله قالت ماعمله حسابي قولتلها الي حصل بقي ممكن مايحصلش حمل وقفت وقولتلها هبقي اكلمك من عند تاليا تاجي نقعد مع بعض شويه قالت حاضر ف اي وقت بدك ياااه راح اجي وبوستها واخدت تاليا ومشيت


انا ***** كاتب الجزاء ده من بعد الفجر عشان عارف اني اتاخرت عليكم بس غصب عني انا ف السعوديه وشغل بقي الساعه 11 وبرجع 11 بليل ف مفيش وقت اصلا
الجزاء ممكن يكون سريع بس ياريت يعجبكم وفي اي وقت هنزلكم التالت

الجزاء التالت



اخدت تاليا ومشيت
وهيا بتضحك قالتلي شو مالك ليش انهبلت علي البنت هيك
قولتلها استفذني موضوع ان حد ياخدها اودام جوزها وياخدها للحمام وجوزها ولا هنا
ضحكت وقالت عشان هيك انا حبيتك
بعرف الشب المصري غيور كتير وماراح تعمل زي ماعمل جوز صحبتي
وقالت تعرف كتير مبسوطه عشان حبيت اعرفها ان انا متجوزه راجل مو متلها
وصلت قعدت مع ابو محمد وتاليا دخلت لقيتو قاعد وزعلان بسالو قالي حاسس حالي مو زلمه
قولتلو ليه بس قالي بنام مع مرات صديقي وخلاص انت بتنام مع مرتي عادي اودامي حتي بنتي بتنام معك بالغرفه وماقادر اعمل شئ

قولتلو ليه مكبر الموضوع بنتك انا كده كده هتجوزها ومرات صحبك شرموطه وعايزه تتناك حتي لو مش هتتناك منك هتتناك من حد تاني
انما لينا دي لسه صغيره هيا عايزه تتمتع بنفسها تتناك اودامك وتكون عارف احسن من وراك
وبعدين انت بتتحاول مع البت السودانيه دي ليه ابتسم وقالي دي كنت اعرفها من زمان وكنت بشوفها دايما رايحه جاي وعجبتني اووي وبذات طيزها وف يوم خبطت عندي فتحت قالتلي ان جوزها تعبان ومحدش ف الفيلا خالص انا روحت عندو عطيتلو حقنه سخنيه كان معايا حقن وهيا جبتلي شاي وقعدت اتكلم معاها وعرفت كل حاجه عنها وف يوم بتكلمني ف التلفون وقالتلي رايحه السوق فاضي تاجي معايا روحت معاها في موجود هنا سوقين قولتلو ايوه
قالي السوق الصغير هيا راحت في زحمه شوي وقفه بتشتري خضار وانا جنبها لقيت ايديها
بتحسس ع زوبري وانا انصدمت وهيا مابصتلي حتي كملت وحكتلي خليك ورايا مشان الناس كان زوبري وقف وقفت وراها وماحسيت الي بزوبري ف طيزها وهيا كانت توطي تحط الخضار ف الشنطه وزوبري يكون بين طيزها لقيت حالي نزلت وهيا حست بهيك بصتلي وابتسمت
خلصنا ومشينا وصلتها ودخلتني من الباب الصغير واول ماصرت جووه نزلت ع ركبتها وحكتلي ماراح تمشي هيك ونزلت بنطلوني ولحست لبني الي كان ناشف ومصت ايري الي قام متل الحصان
حكتلي مااحد هون غيري فضلت تمص ف زوبري
وانا مسكت حالي وقفتها ورفعت عبايتها وبنزلت ملابسها ودخلت زوبري بكسها وبعد شوي نزلت لبني علي طيزها واتفقنا نسوي هيك كل مانكون لحالنا وبقيت اقابلها كتير
قولتلو يابختك السمرا دي حاميه ف النيك
قالي بصراحه كتير قولتلها بس لينا حلوه
كفايه بس تشوفها وهيا عريانه وبتنط ع زوبرك ومبسوطه قالي يازلمه ماتحكي هيك بحس حالي مو زلمه قولتلو اتفقنا قبل كده مراتك دي بتاعتي زي ماهيا بتاعتك وبعدين نتكلم برحتنا ده انا جبتلك الموزه بتاعتك هنا
خليني اتكلم برحتي بقي ولقيت لينا جايه ولبسه عبايه تجنن وشيله ابنها وانا بقولها ايه الجمال ده
ومسكت ايدها ووقفت بوستها من شفايفها
وبقولو الجمال والحلاوه دي تتمتع ف اي وقت وقفت وراها وببص لجوزها وبقولو واحده زي القمر زيها طيز تجنن ولقيت نفسي مسكت بزازها من تحت وطلعتهم قولتلها اعطيلو الواد هيا سمعت كلامي وانا حضنتها من ورا وبقيت افعص بزازها وهيا بتنزل لبن وكانت ملبن بزازها
وقعدت ع الكرسي وقعدتها ع فخادي ووشها لجوزها وانا بالساني ع حلمت بزها وبمصو وبيخرج لبن كنت بشربو وهيا ساحت حالص قولتلها المدام هنا قالت خرجت من شوي قولتلها بنتك فين قالت نايمه روحت رافع عبايتها وهيا قالت مو هون قولتلها اسكتي رفعت عبايتها لوسطها ولبسه بنطلون ضيق اوووي وناعم قطعتو من عند كسها وكسها طلع زي العسل حطيت ايدي عليه وبقيت ادعك ف كسها وهيا فتحت رجليها وهيا ااااااااااه اااااااااااه عماله تطلع اهات اودام جوزها وانا بقيت انيكها بصوابعي لحد مانطرت عسل وكسها بيلمع انا قعدتها ع الكرسي ولحست كسها وبمصو مص لحد مانضفتو وهيا ارتاحت شوي وقامت وانا قعدت وهيا دخلت وبقولو لينا حلوه اوووي ف الجنس طول عمري بحب الواحده السوريه جيت هنا لقيت اتنين احلي موزتين قالي ياد احترم نفسك ضحكت وقولتلو ياعم خلاص بقي انا داخل لموزتي سيبتو ودخلت ولقيت تاليا مستنيه وقالت كل ده بقولها قالعه ليه كده قالت مستنيه نتشطف سوا اخدتها ودخلنا وهيا ف الحمام بقت تبوس فخادي وكتفي ووشي وصدري حتي زوبري وبضاني قالتلي علي تعرف ان مبسوطه قد ايه قولتلها قد ايه وقفت ولقيتها بتمسك زوبري وحطتو مابين شفايف كسها وحضنتني ولقيتها بتروح وتاجي وزوبري مابين شفايف كسها بقولها مالك وهيا بصالي بتقولي انا مبسوطه اوووي انهارده ونفسي انزل علي بتاعك
انا مسكت طيزها وبفتحهم وبقولها نزلي ياحبيبتي وبقيت انيك شفايف كسها وانا زوبري خلاص مش قادر ينيك هو وقف بس فضلت كده 3 دقايق وهيا نزلت ع زوبري ونزلت مصت زوبري وطلعنا انا نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها وبقيت الحس ف كسها وطيزها كسها فضلت الحسو ودخل لساني وقلبتها ع ضهرها وفضلت الحس ف كسها وايدي مسكه بزازها وهيا ف عالم تاني ولقيتها بتنزل انا بلعتو علطول وطلعت نايم عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا بصالي وقالت بلاش انت ريح نفسك قولتلها راحتك راحتي
وفضلت انيك فيها وهيا وانا بنيكها جامد السرير بيزيق كنت برفع نفسي وبنزل جامد
حضنتها وقلبت نفسي وهيا فوقي وهيا قعدت ع زوبري وبتقول شوف زوبرك قد ايه بتخرج زوبري من كسها ونزلت تمصو وبصالي وفضلت تمص ف زوبري وبتضرب وشها بزوبري وراحت قعدت عليه ودخل كلو ف كسها وقالت انهارده شوفتك وانت بتنيك صحبتي وزوبرك كلو ف كسها
انا كنت قاعده مدخله ايدي علي كسي بلعب في
نزلت ومكنتش قدره قولتلها كنتي شاركي معانا
قالت لا ماينفع متع حالك معاها وبعدين انا بسوي اي شئ معك وفضلت تنط ع زوبري
ولقيتها قالت اي نسيت قامت ومسكت تلفونها
ولقيتها بتصور زوبري وقالت صور فيديو وانا بتناك منك قولتلها ليه قالت راح تعرف وراح تنبسط كتير
لقيتها مسكت زوبري وبتلعب بالسانها ع الراس وراحت قعدت عليه وبقت تنط ع زوبري ولقيتها قعدت وكاو جووووه وبتدعك ف كسها ولقيت عسلها بينزل ع زوبري وهيا اااااااااه اااااااااه
وهيا طلعتو ونزلت تمص في وقالت شو في ليش مابينزل انا نيمتها ع ضهرها وقعدت ع صدرها ودخلت مابين بزازها وهيا مسكت بزازها وفضلت انيكها وبصور لحد مانطرت لبني ع وشها
ودخلتو ف بوقها بتمصو ونضفتو وانا وهيا ف حضن بعض ولقيتها بتبعت الفيديو علي الواتس اب لوحده اسمها ساره بقولها مين دي قالت بتعرف المدرسه الي باخر الشارع قولتلها ايوه
قالت ساره دي مدرسه ومنفصله قاعده مع ابنها الصغير سنتين قولتلها ازاي تبعتي فيديو زي ده
قالت انا بيوم كنت بروح عندها العب مع ابنها الصغير بيوم سمعت اهات فتحت الباب شوفتها بتحكي مع حد وبتلعب لنفسها وماكنت حسا بيه اتكرر الموضوع تاني بعد 3 ايام بس انا دخلت عليها وهيا شافتني وقفلت الفون وماعرفت شو تحكي وانا طلعت بره وهيا طلعت وبتحكيني وصوتها مقطع ماعرفه تحكي شئ
انا بوستها من شفايفها وهيا بعدتني ولسه بتزعق بوستها تاني هيا انسجمت معي واليوم هاد عملنا مع بعض جنس وعرفت انه بتكلم حد من الفيسبوك وكنا لما نخلص مدرسه اروح عندها
من اسبوع لما كنت عند ابوك حكتلها اني حامل
اتجوزت واحد مصري حكتلي زوبرو كبير قولتلها ايوه وكتير حلو حكتلي تبقي فرجيني صوره لزوبرو وانا بعتلها الفيديو وراح احكيلها لو بدك يااااه جوزي ماعندو مشكله قولتلها انتي مش بتغيري قالت انا عايزاك ليه لوحدي ومحدش يلمسك غيري بس عايزاك مبسوط
قولتلها هيا كبيره قالت 38 قولتلها وازاي عندها عيل صغير قالت جوزها كان مش بيخلف واكتشف ان الواد مش ابنو طلقه وسبلها الشقه
قولتلها شرموطه يعني قالت لا ماتظلمهاش
هيا حكتلي ع الي حصل قولتلها مين قالت البواب الي ضربها ع دماغها وهيا اغمه عليها وبعدين صحيت لقت نفسها ف شقتها عريانه وفي لبن جواها وتاني يوم عرفت ان البواب كان ماشي اصلا وبلغ صاحب العماره بكده من اسبوعين
وبعد فتره هيا حبلت وهيا عرفه انه من البواب وجوزها فرح بس كان شاكك وحصل مابينهم مشكله وقالها ان شاكك ف الي ف بطنك وعرفتو كل حاجه وهو طلقها قولتلها اممم هيا مدخلتش دماغي بس وانا مالي
نمت تاني يوم اخدت المدام لصحابها لحد الساعه 5 ورجعت نمت من التعب كان يوم ممل
صحيت الساعه 3 بليل طلعت نور الفيلا خفيف والحته رايقه وحلوه خبطت علي لينا فتحتلي وكانت لبسه قميص نوم بقولها صاحيه ليه قالت مش عارفه انام من محمد
قولتلها تعالي نقعد بره قالت البس حاجه قولتلها زي مانتي المدام نايمه نقعد ف الهوا طلعت بقميص نوم اسود للركبه ونص صدرها اودامي قعدنا ع الكراسي وهيا قصادي وانا بكلمها ف حلوتها وبرفع القميص برجلي لحد موصل لفخادها وهيا فتحت رجليها وقالت انا عارفه انك مارتاح تسكت صباعي لمس كسها وهيا بصالي
وانا بحرك صباعي ع كسها ولقيتها فتحت رجليها ع الاخر وطلعت اودام وانا بقيت العب ف كسها وهيا قالتلي انا تعبانه قولتلها تعالي امص شفايفك شوي قعدتها ع رجلي واخدت شفايفها ف بوسه
وايدي ع فخادها بحسس عليها ولمست كسها وهيا طلعت ااااه قولتلها عايزك تمصيلي قالت حاضر نزلت مابين رجلي ولقيتها بتحسس ع زوبري
وطلعتو وبتدعك في وقالتلي راح افرجيك شو عملت فيني لقيتها وقفت ورفعت القميص ومسكت زوبري وحطتو اول كسها وقعدت عليها وهيا ااااااااه وزوبري دخل للاخر وقالتلي مش عايزه اتحرك من عليه يفضل جوايه وينزل بس بدي اتمتع بزوبرك طلعتو ولقيت زوبري في ميه
قالت شوف شو سويت بكسي بصباعك
انا وقفتها ووقفت وزنقتها ف البوابه ودخلت زوبري ف كسها وهيا اااااه وانا بقيت انيك فيها وهيا ااااااااااه وهيا نزلت ع زوبري اخدتها قعدت ع الكرسي وحطيت رجلي ع الكرسي ودخلت زوبري ف بوقها وبقيت انيكها في وهيا بتمص
وطلعت بزازها ودخلتو ف النص وهيا مسكتهم تضمهم عليه وفضل انيك بزازها وحسيت اني هنزل وقفت لما هديت خالص وفتحت رجليها ونزلت اكل كسها وشفايفها فضلت اكتر من 5 دقايق ووقفتها وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها اووووي وانا بنيكها وبضرب طيزها وهيا ااااااه اااااااه
ولقيت جوزها طالع وهيا بتتناك وانا هيجان اوووي وقفتها وخليت عينها ف عنيه
وزوبري ف كسها وهيا ااااااه اااااااااه وبقولها بصوت واطي ف ودنها شوفي جوزك الديوث
بيتفرج عليك وانا بفشخك ياشرموطه طلعت زوبري وحطيت مابين فخادها وكسها وبقيت انيكها وهيا ااااااااه ااااااااه قعدت ع الكرسي وهيا قعدت ع زوبري وحطت رجليها ع الكرسي وبقت تنزل وتطلع وجوزها قاعد بيتفرج علينا
قولتلها روحي هيجي جوزك خرجت زوبري وهيا قامت ونزلت عند رجلو طلعت زوبرو وبتمصو وهو قاعد انا روحت وراها ودخلت زوبري ف كسها وهيا بتمص لجوزها
روحت قعدت وزوبري وقف وقولتلها تعالي ياشرموطه اركبي ع زوبري هيا قربت مني دخلت رجليها ف جنب الكرسي وزوبري دخل ف كسها بقينا زي المقص وهيا بقت تنط ع زوبري وصوتها يجنن ولقيت جوزها بينزل لبنو ودخل وهيا فضلت تنط ع زوبري وانا وقفت بيها وقفش ف طيزها وبنزلها وبطلعها ولقيتها بتنزل ع زوبري
وانا حشرتو كلو جوووه جامد ولقبت زوبري خلاص بينفجر لبنو كلو ف كسها وانا بقولها خودي ي شرموطه لبني ونزلت رجليها ولقيتها قفلت ع كسها وقالت شوف راح افتحلك الشباك شئ صغير واتفرج شو راح يسوي جوزي
دخلت وانا ببص لقيت المعلمه راحت ع جوزها وطلعت ع وشو ولبني بينزل ف بوقو وهو فاتح بوقو وبقي يلحس كسها ونضفو وهيا قالتلو مبسوط ياحبيبي ولسه لما تشوفني حامل منو
انا استغرب من الكلمه
وتشوف بطني كبيره من علي جوز بنتك
الي حبل بنتك وهيحبل مراتك ونبقي احنا الاتنين حوامل منو وانا بسمع
وانا خبطت علي فتحتلي بدون مكلمو اخدتها ع الدش اودامو واتشطفنا وبقولها ايه الكلام ده قالت كل شئ سمعتو صح جوزي طلع بدو يشوفني بتناك منك ويشوف لبنك بكسي وطلب مني وهو نايم معي لبنك هو يبلعو قولتلها موضوع الحمل قالت حكتلو بدي اخلف من علي ويصير ليه ابن منو حكالي بعد سنه احبلي منو مشان يبقي انتي وبنتي من نفس الشخص حوامل
قالتلو انت مبسوط قالي اووووي
قولتلها تعالي طلعنا ونيمتها جنبو وهو صاحي وانا نمت وراها عريانين وزوبري مابين طيزها
قولتلها مراتك دي شرموطتي وانا عايزها تحبل مني لما ابنك يبطل رضاعه اعمل حسابك انها هتحبل مني وهو ساكت وقولتلو عجبك لبني
هو معرفش يقول ايه قولتلو عايز اشوفك دايما تخت كس مراتك اول منزل ف كسها تبلع لبني الي بينزل نيمت مراتو ع ضهرها
ومصيت بزها وانا مسكتو من شعرو وشديتو ع بزها وهيا مص بزها وروحت قولتلو اقلع الشورت ونيكها هو قلع وهيا فاتحه رجليها وهو دهل زوبرو وانا ببصلها وقالت انا نفسي انت تكون مكانو
انا بحبك اووووووي انا عايزاك دايما تكون فوقي وقالتلي شوف دقيقتين ونزل
انا مقدرش اعيش كده قولتلها انا جنبك ومش هسيبك ابدا بس عايزك تبقي لبوتي قالت انا خدامتك وكل حاجه بس ماتحرمنيش منك ومن زوبرك انا حسيت نفسي مرغوب فيا بسببك
انا بوستها ووقفت وهيا وقفت لبستني الشورت وبتبوس زوبري ولبست الفانله والبنطلون وطلعت ودخلت تاليا كانت نايمه
يوم والتاني وابو محمد بقي ايزي خلاص في الليل خليتو يوقف ع ركبتو وانا ولينا وقفين انا وراها وزوبري ف كسها وهو بيلحس كسها وانا بنيكها من ورا وهيا نزلت وانا نزلت وهو مكنش بيخلي نقطه لبن تنزل ف يوم بليل قالي ان الست السودانيه جايه انهارده قولتلها تمام بليل دخلت لينا وتاليا والعيال عندي وابو محمد جوه وهيا خبطت فتحت ليها وهيا قالتلي ابو محمد وين قولتلها تعالي هيا دخلت وانا ضربتها ع طيزها قالت براحه شوي
قولتلها مكنتش اعرف ان الحته السمرا ممتعه كده
ادخلي وجهزي طيزك عشان هفشخك وضربتها ع طيزها اوووووي وهيا ااااي زنقتها ف الحيطه وزوبري في طيزها بقولها بيقولو علينا اخوات
بس مكنتش اعرف ان ليه اخت حلوه كده
قالت وين ابو محمد قولتلها جوه مستنيك
قالت عايزه ادخلو يامصري انا زوبري مابين طيزها وبقولها احنا اخوات وبنشرب من ميه واحده
عايزك تمسكي تدلعيني قالت طيزي كلها ملكك عايزاك تقطعني ضربتها ع طيزها وهيا دخلت وانا دخلت عندي لقيت تاليا بتمص ف بزاز لينا وبتبلع لبنها وطلعت بالشورت والفانله لقيت الشرموطه نايمه فوق ابو محمد وزوبرو ف كسها وطيزها ملبن بتنزل وتطلع انا قلعت وطلعت ع السرير ونيمتها عليه ودخلت زوبري ف طيزها وهيا اااااااه وانا بقيت انيك فيها وهيا قالت ايوه كده فضلت انيك فيها وهيا طيزها مهلبيه طلعتو من طيژزها لكسها الي زوبرو ابو محمد في وهيا اااااااااه ااااااااااه بيوجع بيوجع وانا بنيكها وابو محمد نزل لبنو ف كسها وانا خرجت زوبري وقولتلها نضفي نفس وتعالي ورايا
طلعت بره قعدت ع الانتريه وهيا طلعت نزلت ع ركبتها بتمص ف زوبري وراحت طلعت قعدت عليه وبقت تنط ع زوبري

Jgr5pdQ.md.jpgوانا ساندها وهيا طالعه نزله
وكسها مولع ناااار وهيا صوتها عالي
وبقيت انيك فيها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري انا حسيت بنااااااار ف زوبري طلعتو من كسها وهيا نزلت تمصو وبتمص بضاني ولقيتها قالتلي بتحب الجسم السمر وهيا وقفت وبتلف نفسها وقالت
عجبك جسمي قولتلها تعاالي اقعدي ع زوبري احسن ماقوملك هيا قالت قوم وريني هتعمل ايه انا وقفت وروحت قرصها من بزها وهيا بتجري روحت ضربها ع طيزها وحضنتها من ورا ونيمتها ع الارض وزوبري كلو جووووه طيزها وبقيت انيك اوووووي كانت زي السوسته
وهيا ع زوبري حضنتها اوووووووي وبزازها ع صدري قولتلها يلا وريني طبزك وهيا بتنزل ع زوبري هيا عطتني طيزها وراحت قاعده ودخل ف كسها وقالت حلوه قولتلها حلو اوووووي

Jg41SX2.md.jpg
هيت بقت تنزل وتطلع وانا ماسك طيزها وهيا كانها عرفه مقاس زوبري
تطلع والراس هيا الي جوووه تقوم نزله
طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك فيها وهيا وقفت ع رجليها وقالت بقي انت تعمل فيا كل ده ونزلت تلحسو بالسانها
هيا راحت عطتني وشها وركبت عليه وقالت انا بحب الوضع ده اوووووي وبذات لما بكون علي واحد شديد دخلت زوبري ف كسها وهيا بقت تنزل وتطلع وهيا ااااااه وصوت النيك واضح

Jg4GvPS.md.jpg
فضلت ارفعها ونزلها ع زوبري ولقيت كسها بينزل ع زوبري وهيا ااااااااااه ااااااااااااااه وانا روحت قلبها ع ضهرها ولقيت نفسي بنيكها اووووووووي وبعض بزها وهيا ااااااي ااااااي ولبني بينزل دفعات ف كسها وهيا ااااااح اااااااح ناااااار لبنك بكسي لبني خرج وانا مهدود وهيا قالت صدقني انا عمري ماحد عمل فيا كده بوستها وهيا قالت هروح انا عشان اتاخرت ولقيتها بتلبس الكلوت وكل حاجه واخدتني ف بوسه واخدت رقمي وانا ضربتها ع طيزها وهيا ضحكت ومشت وانا دخلت اتشطفت وطلعت ولقيت تاليا ولينا عريانين خالص وكسهم غرقان عسل ونايمين
وانا نمت ف وسطهم ونمت للصبح
ثحيت محدش جنبي كنت مبسوط اوووي بالنيك انبارح العود السمر طلع ناااااار
وحلو اووووووي وقررت انيكها مره والتانيه
وبعد يومين مردتش المس واحده فيهم
ف يوم لقيت تاليا قالتلي شوف ببص لقيت المدرسه ردت وقالت يابختك نفسي ف راجل زي ده وردت ع كلام تاليا وقالت مينفعش ده جوزك ازاي انام معاه
قولتلها ردي قالتلي اقولها ايه قولتلها ممكن نجيلك انهارده نقعد معاك قالتلها كده قالت تنورو
وانا مسكت التلفون وكتبت
بس البسي حاجه تجننو عشان تشوفي بتاعو وهو بيوقف عليك ضحكت وقالت حاضر
وليل دخل علينا وتاليا لبست وطلعنا
ووصلنا وفتحت ااااااه طلعت زي القمر لقيت واحده لبسه عبايه زهري ضيقه اووووي ومفتوحه من الجنب للركبه وقالت اتفضلو وشعرها ناعم سلمت عليها وقعدنا وجبتلنا عصير وقعدت تقولي ان تاليا زي بنتها والخ الخ
وانا بحرك راسي وهيا دخلت اوضتها وقولت ل تاليا روحي عايزها طالعه هيجانه دخلت تاليا
ولقيت عيل طالع من الغرفه شيلتو
والباب مقفول واكتر من 5 دقايق رجعت تاليا وغمزت ولقيت المدام دي طالعه بعدها وقولتلها ممكن شاي قالت عنيها دخلت المطبخ انا وقفت وروحت المطبخ كانت وقفه وهيا قالت في شئ
قولتلها لا كلمتني عن تاليا وانا بببص ع طيزها
قولتلها بس انتي جميله اوووي
قالت شكرا انا قىبت منها وزوبري لزق ف طيزها وبقولها حطي سكر عشان بحب السكر اووووي
بحب الحسو من الكس قصدي الكوبايه
مسكت بزازها ولقيتها اتنهدت وانا ببعد شعرها
وببوس رقبتها وبقولها تحبي ندخل جووه ولا نكمل هنا قالت متل مابدك
انا قولتلها انا هشبع منك الاول
وبعدين نجيلك نتمتع بيك
برفع عبابتها ولقيتها لبست بنطلون للركبه فتحت رجليها ونزلت ع ركبتي احسس ع طيزها كانت معقوله مسكت اابنطلون وقطعتو خالص وشوفت طيزها وكسها كانت بيييييضه وشفايف كسها تجنن وقفت وحضنتها وبقولها ايه الجمال ده وطلعت زوبري وبقولها عايزك تتمتعي وبحركو ع كسها وهيا استني ولفت وشها وبتبص ع زوبري وقالت
ماتنزل جوووه قولتلها انتي وحظك وروحت مسكت زوبري بحكو ف طسها وهيا اااااه استني استني ولسه بتتكلم وبتقول براحه زوبري كان ف كسها وهيا اااااااااه وكتمت بوقها وانا زوبري ف كسها وحاسس بنار بقولها كسك سخن اووووووي وبوست شفايفها وفضلت انيك فيها وكسها نااااااار مولعه وهيا حضنتني ولقيت كسها بينزل ناااااااار ع زوبري انا خرجتو وقولتلها انزلي نزلتها ع الارض وهيا بتمص ف زوبري وانا شيلتها ع ايدي وطلعت اودام تاليا وابنها ودخلت الاوضه ونيمتها ع السرير ع بطنها ونزلت لحس ف كسها وخرم طيزها الصغير طلعت دخلت صباع ف طيزها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااااااااااه طيزي لا وانا مندمج مع كسها الي بينزل عسل ع زوبري فتحت طيزها بايدي الاتنين وخرم طيزها فتح طلعت زوبري ودخلتو ف طبزها راس زوبري دخلت وهيا اااااااه بلاش بلاش وانا كتمت بوقها ودخلت زوبري لللنص وجسيت بيها بتصرخ بقيت اطلعو ودخلو
بعد 3دقايق شيلت ايدي وهيا بتعيط تحت مني وانا مكمل صعبت عليه نيمتها ع ضهرها وطلعت عليها ودخلت زوبري ف كسها وبقولها
انا اسف بس جمالك مدوبني وببوسها وهيا اتجاوبت معايا وانا بنيكها وهيا نزلت ع زوبري تاني وانا بقولها هبقي اجيلك لوحدي قالت في اي وقت تعالي وزوبري بيفحر ف كسها وحسبت اني زوبري هينفجر طلعتو بسرعه وزوبري بينزل ع كسها وبطنها وهيا اااااااه كل ده كان هينزل جوووه وانا ببوسها وبقولها اسف علي طيزك بس اعملي حسابك المره الجايه لطيزك بس
وعايزك تدلعيني وانا همتعك بس انتي تخليني انزل ف كسك قالت هاخد حبايه ونزل وين مابدك انا وهيا طلعنا وتاليا قالتلها مبروك وبعد ساعه قبل مامشي مش عارف ايه مهيجني عليها اخدتها تاني ف الحمام ورفعت العبايه وهيا قالت مالك حطيت ايدي ع كسها وفضلت ادعك ف كسها وصوابعي جوووووه لحد ماهيا نطرت ع الارض وانا نزلت ببوققي اكلت كسها ومصيتو ومشبت وزوبري ناااار اخدت تاليا تحت الدش وفضلت انيك ف طيزها وكسها ونزلت لبني ف كسها وهيا كانت مبسوطه زيي بوستها من شفايفها وكلمت ابويا قالي شويه ونجيلك ع مانظبط الدنيا ومراتو كلمتني وقالتلي تعالي يومين اشبع منك قولتلها لما تاجي اسبوع ليك كامل لوحدك اودام جوزك
وقفلت معاهم والصبح طلعت للمدام قالتلي ان بعد اسبوع هتروح لوحدها تقعد معاها اسبوع قولتلها ماشي وحضنتها واخدتها وهيا قالت مابتشبع انت
وانا بقولها لا طبعا وقلعتها ملط وطلعنا ع السرير
واكتر من عشرين دقيقه مص ولحس ونيك
ونزلت ف كسها وكنت بنيكها من طيزها وكسها
قالتلي الي هتروح ليها صحبتي جوزها زعلان معاها وانا حكتلها عنك وهيا وفقت روح عندها عملها كانها اميره ووقت السرير اعمل الي انت عايزو قولتلها حاضر ولبست ونزلت وكلمتني السودانيه قالتلي اختك ماوحشتكش قولتلها هجيلك بالعربيه ونيكك بره قالت اوك بليل عديت عليها ركبت ووقفت ف طريق زراعي هيا نزلت ع زوبري بقت تمص في وركبتها ورا وقلعتها كل حاجه وانا قلعت ونزلنا ف بعض نيك والعربيه ريحيتها بقت عسل من كسها ونزلت ف كسها وزوبري مانمش هيا مصتو وقعدت عليه تاني وفضل وقف وهيا مبسوطه لحد منزلت تاني ف كسها وروحتها وكلمت مدرسه تاليا وقولتلها هجيلك بكره قالت هستناك ماتتاخرش 😍
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نزيه الخاطر, اسكندر الاكبر, GlobalDragon5 و 72 آخرين
بداية رائعة كمل ياغالي و ما تتاخر علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
أستمر يا مبدع بس ياريت الجزء يطول شوية وايما مده ممتعنا بقصصك
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: كبتن ميزوا و صاحب نفسي
➤السابقة



السلسلة الثانية

الجزاء الاول



كنت عرفت ابويا ومراتو انهم يصفو كل حاجه ليهم ويبقي قاعدبن معايا احسن
ونشوف بيت مع بعض وخلاص وبصراحه كنت عايز مراتو جنبي احساس حلو انك بتنام مع مرات ابوك وهو عارف وعايز كده
اخدت تاليا ومشيت وصلت الفيلا
كلمت مدام الينا وقالتلي تعال فوق طلعت ليه
قالتلي شوف ياعلي انت دلوقتي بتشتغل معايا
يعني كل حاجه هتعرفها
انا بعيد عن الشركه انا بحب الجنس بس مش مع راجل انا بقلب الكلام ف دماغي فهمتو قولتلها تمام قالت اليوم الي كنت مستنيه جوزي في كنت عند واحده بالمعني الاصح زبونه بنعمل جنس
بس اليوم ده جوزها كان بيتفرج علينا وانا ومراتو بنعمل جنس بس لقيتو نام فوقي ودخل زوبرو بكسي ايوه انا مكنتش عايزه كده بس ده خلاص ظروف خلصنا وعطاني المصاري واتشطفت ونزلت قولتلها طب اشمعنا انتي يعني قالت في ناس ماينفع اي حد ينام معاهم بيخافو ع سمعتهم والناس الكبيره بس الي بتعرف اني هيك
لما حكتلي ان بيتك قريب عرفت انك بدك نجس وانا بصراحه كنت بدي كس او اي شئ حتي ريح حالي عشان هيك سويت معك جنس وكتير حبيت الحنس معك زوبرك بيوجعني كتير وانا بنزل كتير عن لما بكون مع واحده انا قولت ل حالي بتشتغل عندي سواق وف اي وقت بدي ياك بتكون معي
بس مايا حكتلي كل شئ حصل وانها بدها ياك تسافر معاها اسبوع وانا وفقت بس في شغل وهيا وفقت بدون اي شئ
ماكنت عايزه اشغلك في هيك شئ بس مايا قالت لصديقه ليها وهيا كلمتني وقالتلي انها عايزك عندها اسبوع لو عجبها الحال معك راح يكونو اسبوعين وانا راح اعطيك الي بدك ياه
بس هيا راح تحكيلك كل شئ
قولتلها انتي قولتيلي انها مش بتحب تتناك قالت اي هيا متلي قولتلها طب عايزاني ليه
قالت مابعرف بس روح وبتعرف كل شئ
قولتلها هيا بعيد قالت يعني شوي هيا من السويد بس عايشه مع ولادها هنا قولتلها تمام
قالت اليوم بتروح بليل ولما تاجي ليك اجازه برحتك لحد ماتشبع وابوك راح يشتغل معي ف الشركه وباعلي سعر لا تشغل بالك بيه قولتلها موافق قالت اي مصاري هيا راح تعطيها الك هيا الك انت وليك مني كمان مصاري قولتلها تمام
نزلت ولقيت حسن كان بيبصلي وتاليا ف اوضتي بتظبط الهدوم وسلمت عليه كان لسه مش طيقني
وانا ولا شاغل بالي اصلا بيه كنت عايز اشوف لينا
كنت عايز اشوف جسمها بعد الحمل وجمالها
لقيتها طالعه من جووه وااااااااه جميله اوووووي
وشكلها حلو وسايبه شعرها الصفر الجميل ولبسه عبايه ضيقه وبطنها شكلها حلو اووووي وصدرها الجميل الي خارج من تقسيمه بطنها
انا شايفها وهيا سلمتت عليه كلام اودام جوزها
ولقيتها راحت ل تاليا ف الاوضه وانا ببص ع طيزها شكلها يجنن حسن بيبصلي وانا بعد ثواني بالظبط دخلت وحسن بيبصلي كان هاين عليه يقولي رايح فين دخلت عليهم وقفلت الباب ودخلت ع لينا وهيا حضنتني وانا بوستها من شفايفها ومسكت طيزها افعص فيهم الباب خبط
هيا بعدت وفتحت وقالتلو ايوه ياحبيبي قالتها تعاالي عايزك طلعتلو وانا بمص شفايفي وهو شافني ولما خرج كملت ف تاليا بوس واحضان
ونمنا مع بعض لحد الساعه 4 طلعت ولقيت لينا مجهزه غدا لينا وانا مسكت ايديها وقالت جوزي بره قولتلها عايز اكلك انتي ووقفت وهيا قالت حسن بره وقالي اخرجي بسرعه انا حضنتها من ورا وزوبري ف طيزها بقولها انا ماشي انهارده وعايزك باي طريقه قالت ماينفعش وانا مسكت بزازها وزوبري ف طيزها وكنت هيجان اووووي وهيا ااااااه من فعصي ف بزها هيا خرجت وانا اتغديت مع تاليا وخبطها زوبر تمام ولبست وعرفتها وهيا قالت الاسبوع ده وممكن اكون حامل قولتلها اكون رجعت وهيا كانت زعلانه
وانا ببوسها وبقولها انتي مراتي وكل حياتي وابني ف بطنك لو حصل معاك اي حاجه عرفيني
ومش عايزك تلبسي اي حاجه ضيقه
قالت حاضر طلعت مشيت ع الوكيشن وكلمت الرقم
الو
هيا الو
مساء الخير معايا الاستاذه ليلي
قالت ايوه انت مين
قولتلها انا علي من طرف مدام الينا
قالت ايوه قولتلها انا ف الطريق للفيلا قالت انا مش ف الفيلا انا هبعتلك الوكيشن تاجي عليه قولتلها تمام طلعت ل هناك وصلت الساعه 9 كلمتها كانت عماره 5 ادوار شكلها جميل البوبه بالكهربا الباب فتح وهيا قالت اول دور
طلعت خبطت فتحت واحده ماتزيدش عن 20 سنه شكلها حلو وصغيره لسه بتكلم قالت تعالي
دخلت وكنت محروج من نفسي اوووي
هقولها انا بتاع الجنس ولا اقولها ايه مش عارف
قعدت وبقيت محروج ولقيت بنت الي فتحتلي قاعده ومعاها بنت تانيه في سنها ولبسين تشيرت والحلمات واضحه منو وشورت لعند الركبه
قالتلي اسمك علي قولتلها ايوه قالت كام سنه قولتلها يعني 21 قالت لسه صغير ياعلي ع الشغل ده قولتلها ظروف قالت ماشي انت هتقعد معانا هنا الاسبوع ده ماشي قولتلها ماشي
قالت البنتين دول بناتي وعندي بنتين كمان وولدين بس دول مش هنا ممكن بنتي الي اكبر منهم تاجي بدون جوزها ولا عايلها
تعالي ورايا مشيت وراها مع انها شكلها كبير بس من جمالها تحس انها صغيره يعني طيزها حرفيا ملبن بتتهز ف كل حاجه حركه قالتلي دي غرفتك شوف انت لو كنت بقالك فتره في الشغلانه دي كنت هتسمع مني شتيمه
قولتلها ليه يعني قالت في رجاله كده بس عشان شكلك لسه جديد ف مش هتحب الكلام ده
قولتلها مالوش لازمه يعني قالت اسمع
انت هنا عشان تسمع كلامي وبس انا زعلت من نفسي اووووي ومش عارف ارد
قولتلها تمام قالت جدع انا بناتي الي شوفتهم بره دول بيحبو بعضهم انا مستغرب بس عرفت انهم مالهمش ف الرجاله قالت وانا مش زيهم
بس ممنوع ممنوع تدخل بتاع جوايه مهما حصل حتي لو حصل ايه مابينا
هتقعد هنا اسبوع انا ممنوع بتاعك يدخل فيا وبناتي الاتنين اوعي تعمل فيهم حاجه غصب عنهم لو بمزاجهم خلاص مش بمزاجهم انت حر
بنتي الكبيره لو وصلت الصبح كل الي هيا عايزه اعملو ليها انا جيباك عشانها قولتلها حاضر
قالت من دلوقتي عايزاك تاخد راحتك ف البيت
ومحدش هنا هيعملك اكل عايز اي حاجه هتلاقيها ف المطبخ قولتلها تمام
قالت البنات ممكن تشوفهم مع بعض اتفرج عليهم عادي ولو طلبوك ادخل معاهم وكل الي هما عايزينو قولتلها حاضر وقالت يلا ارتاح والاكل ف المطبخ لو جعان قولتلها ماشي
طلعت وانا ببص ع طيزها وهيا ملبن حرفيا وكعب رجليها الحمر وانا بقول لنفسي والشرموطه دي ازاي استحمل مدخلوش فيها وبضحك ودخلت الحمام ف الاوضه اتشطفت ولبست شورت وفانله ودخلت المطبخ لقيت اكل كتير عملت سندوتشين وشاي وطلعت قعدت اودام التلفزيون وبصراحه مبسوط حاسس اني مرتاح حتي ليلي مشت جنبي وماتكلمتش كانو عادي وانا شوفت البنات طالعه من الاوضه عريانين ودخلين الحمام
جسمهم رفيع مخدتش بالي اووي بس رفيعين هبقي اوضحلكم جسمهم لما اشوفو
قعدت وبسمع فيلم اكشن لقيت ليلي قعدت جنبي
وقالت بتسمع ايه قولتلها فيلم اكشن قالتلي اكلت قولتلها ايوه قالتلي قرب تعالي جنبي قربت منها وهيا قالتلي جسمي وحش انا ببلع ريقي وبقولها بالعكس حلو اووووي قالت امال مش واخد راحتك ليه قولتلها احسن تضايقي مني
قالت انا قولتلك القوانين الي هتمشي عليها ممنوع يدخل في والبنات لو احتاجو منك حاجه
وبنتي الكبيره الاهم
بعد كده كل حاجه متاحه ليك
انا عرفت انها بتعطيني الاشاره
انا مسكت بزها الملبن وبضغط عليه بايدي
وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها
ورجعت وهيا بتبصلي وانا اخدت بوسها تانيه وبسحب شفايفها عليه شفتها الي تحت بمصها وهيا قالتلي شكلي راح اتعذب معك
قولتلها جسمك حلو اوووي ودخلت ايدي تحت التشيرت بتاعها ومسكت بزها من فوق الستيان افعص فيهم وانا ببوسها ودخلت ايدي تحت الستيان بتاعها اول مالمست حلماتها كانت وقفه انا مسكتها وهيا قالت ماتقرصش اوي
قولتلها عايز امص بزازك زقيتها وهيا رجعت بضهرها رفعت التشيرت بتاعها
وروحت مطلع بزها من الستيان
شكلها حلو اووي ف لحظه كانت ف بوقي بمص فيها ومطلع بزها التاني اقرص في وبقيت ابدل وبشفايفي علي حلماتها بمص فيهم
انا رجعت مكاني وهيا قاعده بزازها بره
وانا ماسك زوبري وهو وقف هيا بتبصلي وقالت نام ع ضهرك انا نمت وهيا قاعدت ع الارض
وقلعتني القميص وقلعتني الشورت وزوبري وقف اودامها قالت زوبرك ده طبيعي قولتلها جربي لقيتها مسكتو وبتدعك في لقيتها بتبوس شفايفي وبتنزل علي حلمات بزي تبوسه وتمص فيهم ونزلت تبوس بطني وايديها مسكه زوبري من تحت وهو وقف ولقيتها بتبوس بضاني وزوبري بتبوسو من كل جنب ولقيتها بتمص بضاني وانا هيجان من حركتها دي زوبري مولع انا مستني منها تمص زوبري وانا نايم مكاني ولقيتها بالسانها ع راس زوبري وبتلعب في فتحت زوبري وانا مولع من حركاتها وراحت بلعت زوبري كلو حرفيا ف بوقها وانا اااااه لسانها بيلف ع زوبري فضلت تمص ف زوبري وانا نايم ولقيتها بعد مص دقيقتين
وقفت وطلعت ع زوبري وقلعت ملط من تحت وانا شايف جمال كسها وقعدت بكسها فوق زوبري الي نايم ع بطني وزوبري بطنو بتدخل مابين شفايفها هيا فضلت فوق مني وانا هموت من الهيجان وهيا بتحك اوووووي وهيا بتتحرك اوووووي انا زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااااااااه لقيت زوبري كلو ف كسها لحد الاخر وهيا بتحرك كسها كانها بتخليه يخبط ف كل جوانب كسها ولقيتها خرجتو ونزلت تمص في ورجعت تاني زوبري وقف وهيا قربت كسها منو وبطن زوبري علي كسها وبقت تحكو ف كسها مسكتو.بقت تحك راسو ف كسها وانا مولع وكانت راسو بتدخل ف كسها وتخرج كانها بتعذبني او بتعذب نفسها انا لقيتها بتمسك زوبري تدخل راسو وتخرجو تحكو ف كسها كلو ولقيتها بتقول هنزل وراحت منزله ع زوبري ومان غسلها سخن اوووي بقول لنفسي الست دي كبيره وشرموطه زوبري بقي كلو عسل وهيا بتدعك في وقالتلي هتنزل امتي قولتلها لسه
روحت وقف قولتلها حرم الجمال ده كلو ينحرم من النيك وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري ودخلتو من بين شفايف كسها زوبري بقي تحت كسها ضميت رجليها وبقيت انيك كسها بس من بره وهيا ااااااااه وانا بنيكها لقيت بناتها جايين بيتفرجو علينا وانا مش عارف اكمل ولا اعمل ايه بس كملت وهما بيتفرجو قعدو قصادنا وانا وامهم عريانين خالص وزوبري مابين شفايف كسها وليلي اااااااه ااااااااي ااااي وانا قفش ف طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااه
واول ماحطيت صباعي ع خرم طيزها حسيت انها اتشنجت والدنيا وقفت ولقيت حمام بينزل ع زوبري عسل من كسها لدرجه ان انا فكرتها ميه
هيا قعدت ع الانتريه وانا زوبري كلو عسل وروحت قولتلها مالك تعبتي لقيتها بتفتح بوقها وبتقولي ف بوقي انا حطيت رجلي جنبها ودخلتو وكاني بنيكها وفضلت كده 3 دقايق وقولتلها هنزل هيا فضلت تمص ومسكت زوبري وخلاص زوبري راح منزل ف بوقها وهيا خرجتو ونزلت ع بزازها وبتدعك زوبري اووووي وبتخرج لسانها عليه لبن ونزلت كتير اووي علي بزازها وهيا بلعت لبني ومصت زوبري تنضفو وقالتلي اقعد رايح جسمك
انا قعدت ولقيت ليلي قالت تعالو يابنات شوفو طعم لبن الراجل الاتنين قعدو جنب امهم ولحسو صدرها كلو وانا بتفرج وزوبري نايم وامهم قالت ليهم يلا نضفو ل علي كمان الاتنين قربو مني وانا وقفت وفي بنت بزها كان كبير شوي عن التانيه هيا الي عجباني التانيه بلعت زوبري وكان نايم شوي بس هيا بتمص وشكلها مش متعوده وقامت قالت كس اختي احلي قالتلها برحتك علي موجود ف اي وقت يدخل معاكم وتجربو بنفسكم لقيت البت الي كان بتمص قالت بس شكلكم حلو اوووي مع بعض لقيتها بتاخد اختها وبتقول ل امها اختي احلي من اي راجل وانا مش فاهم قالتلها برحتك
وفي الطريق اودام الباب بيبوسو ف بعض وقلعو ملط اودامنا ودخلو جووه والباب مفتوح قالتلي دي غلطت ابوهم الي عايش بره وكانو معاه وهما اتعودو ع كده لحد مادخلنا عليهم شوفناهم كده وهناك كل واحد وحريتو الشخصيه
كانهم بيعملو كده من زمان حتي اخواتهم البنات عرفو قولتلها والصبيان قالت عرفين بس كل واحد ف حالو انا قولتلها طب انتي ليه عايزاهم بتغيرو قالت يبقي زي اخواتهم البنات يتجوزو ويخلفو
قولتلها مينفعش تزعقي معاهم قالت مينفعش معاهم جوازت السويد ودي مشكله
قولتلها ايوه ادي الي بناخدو منهم بس سيبك انتي حلوه اوووي وجسمك حلو ليه مش عايزاني ادخلو جووه قالت ماتفتحش الموضوع ده
قولتلها اسف وهيا قاعده قولتلها انتي قولتي اخد راحتي وقفتها وجسمعا ملبن بقولها تعالي ناخد دش هيا جمل بصراحه جسمها حلو اوووي
اخدتها ل اوضتي وتحت الدش غسلت كل حتي ف جسمها وانا بلمس كسها وخرم طيزها الي بحرك صباعي ودخلت العقله وهيا قالت قولتلك بلاش قولتلها مش هدخل اكتر من كده وهيا مش بتتحرك تعض ع شفايفها وغسلت بزازها وطلعنا عريانين وبقولها هتنامي معايا قالت كل واحد بغرفتو وهيا قالت الاكل ف المطبخ كول كويس
وهيا طلعت وانا لبست شورت بس وطلعت ع المطبخ باكل وطلعت لقيت الباب مفتوح بتاع البنات ببص لقيت نحمه كبيره زي بتاعت اليهود ببص عليهم ولقيت واحده بتلعب ف كسها وبتبعبص كسها وانا بتفرج عليهم والي كانت وقفه شافتني وانا وقف وهيا نزلت ع كسها اختها بالسانها تلحسو وتمص ف كسها

J8imxpV.md.jpg
J8imuQ1.md.jpg
وبصالي ف عيني وهيا بتلحس ل اختها انا طلعت وخبطت ع ليلي دخلت وهيا كانت لبسه قميص وكانت بدون كلوت وكسها وطيزها واضحين
قولتلها بناتك اسمهم ايه
الكبيره فريا والصغيره فيرا
قولتلها مين الكبيره قالت شعرها طويل قولتلها بزازها اكبر صح قالت ايوه قولتلها دي قمر
وسالتها عن النجمه قالت دي فرقه مغنيين هما بيحبوهم والنجمه دي رمز ليهم قولتلها فهمت طلعت ودخلت اوضتي وكلمت تاليا وهيا قالت نايمه ف الاوضه انا ولينا مع بعض وابويا ف الاوضه التانيه وبقيت اتكلم معاها ولينا كانت نايمه كان نفسي انيكها اوووي
نمت وصحيت متاخر دخلت فطرت ومحدش كون موجود خالص ولا الام ولا البنتين قعدت اتفرج ع التلفزيون الباب فتح لقيت واحده جميله اوووووووووووووووووووووي دخله انا وقفت قالت هاي قولتلها اهلا قالت انت مين كنت محروج اوي قولتلها علي قالت علي مين قولتلها الاستاذه ليلي مكلماني قالت ايوه ايوه انت منين قولتلها مصري قالت احسن ناس قعدت وقالتلي انا بسمه قولتلها شكلك غير اخواتك خالص قالت دول ف عالم تاني كانو عايشين بره وبرحتهم مالناش دعوه قولتلها عندك حق سالتها كام سنه قالتلي تعطيني كام قولتلها 25 ضحكت وقالت 30 قولتلها انتي مصريه ضحكت وقالت لا بس صحبتي مصريه بتعلم منها كلمات كده
قالت هدخل البس حاجه الجو حر اوي هاخد دش وطلع دخلت وانا مستني ازاي هتخرج ع نااااار لقيت ليلي دخلت والبنات ومعاهم طلبات اخدتهم منهم ودخلتهم جوه وليلي سالتني عن بنتها قولتلها وصلت وانا قعدت وطلعت بنتها بسمه زي القمر شعرها اسود وطويل ولبسه ترنج خفيف وبتنشف شعرها وقعدت جنبي وفضلت تمسح شعرها وانا شايف صدرها بيتمرجح مع كل حركه بدون ستيان وانا هتجنن ولقيتها بتقول ياماما انا هطلب اكل من بره اجبلكم امها قالتلها لا واخواتها طلبو بيتزا
ولقيتها مسالتنيش اتحرجت من الموقف هيا طلبت وانا من احراجي قولت داخل انام دخلت اوضتي وبقول لنفسي ليه جايب الاحراج لنفسي وانا بعمل هنا ايه كسم الفلوس الي تعمل فيا كده بس بعد نص ساعه الباب فتح ولقيت بسمه دخله عليه بصنيه وقالت يلا معايا قولتلها مش جعان قالت انا جيبه الاكل ده عشانك وانا لقيت استكوزا وجمبري ببصلها قالت يلا كول معايا هيا اكلتني وقالت طول مانت ف بيتنا تبقي زيك زينا انا جيبالك الاكل ده عشان هتتعب انهارده وبتغمزلي وانا عرفت الي هيحصل اكلت وهيا بقت تاكلني وقالتلي خلص اكل وريح جسمك شوي علي ماجيلك ماما قالتلي انك انبارح نزلت كتير وانا طماعه اوووي وعايزه زيهم وخلصنا وهيا مسكت ايدي بتمص صوابعي بمنظر ابن متناكه وهيا شالت الاكل وانا قومت غسلت ايدي ولابس شورت ونايم ع السرير دماغي راحت ف النوم صحيت ع الباب بيتفتح ببص لقيتها هيا بقميص نوم اسود

J8sXahF.md.jpg
انا ببص ظاهر كسها من تحت القميص قالتلي كنت نايم قولتلها صاحي من شويه هيا قالتلي انت ف لبنان لوحدك قولتلها لا مع ابويا
قالتلي امك فين قولتلها متوفيه من زمان
طلعت ع السرير وانا شوفت حلمات بزازها الوردي قولتلها انتي متجوزه قالت ايوه من 3 سنين قولتلها فين جوزك قالت ف البيت
قالتلي انت بتسال كتير طلعت ع السرير وبتقرب مني وهيا مابين رجلي وبتحسس ع زوبري وقالت هو وقف وبتحسس عليه وقالتلي زوبرك كبير زي ما ماما قالتلي هيا نزلت الشورت وزوبري وقف
وهيا مسكت زوبري وطلعت لسانها بتلفو حولين راس زوبري وقالتلي بتعرف كل شهرين بناجي هنا اسبوع انا واخواتي وامي بيكون معانا راجل غريب ينام معانا يوم او يومين ويمشي مابيقدر يتحمل
بس هدول كبار انت شب وحلو وزوبرك كبير بدي ياك تتحمل وراح نمتعك قولتلها طبعا هستحمل قالتلي وانا بدي هيك تستمع معي ومع ماما
ماما حكتلي ان زوبرك دخل بكسها ومكان بدها تخرجو من كسها بس خافت تطمع وتنيكها وهيا مابدها هيك بقت تتكلم وتمص ف زوبري

J8LAcGt.md.jpg
وتمص ف زوبري ومسكت زوبري وبتضربو في وشها وقالتلي انا نسيت احكيلك انا حامل لسه باول شهر ماتنزل بكسي
سوي الي بدك ياه فيني
بس لا تنزل بكسي قولتلها حاضر بقت تمص ف زوبري ونزلت تمص ف بضاني
ولقيت بتقولي زوبرك كتير حلو وناشف
طلعت لسانها وبتمشيه ع عرق زوبري
وفضلت تمص وقامت قالتلي حبيت زوبرك كتير
لقيتها فنست وقالت يلا وانا شايف وردي وشكلو حلو انا قولتلها عايز الحس كسك قالت عنجد بتحب تلحس قولتلها ايوه قالت يلا الحس انا روحت فاتح طيزها وحطيت لساني ع خرم طيزها
وهيا اااااه وانا بلحس خرم طيزها ونزلت ع كسها كان لذيذ وحلو ونضيف بقيت الحس ف كسها وهيا اااااااه اااااااااه كمان الحس وانا بلحس كسها وبمص شفايف كسها واي عسل بينزل كنت ببلعو وبمص ف كسها وقفت ع رجلي وشديتها عليه قربت طيزها من زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها وكان حلو اووووي احساس حلو اوووي ودخلت زوبري ف كسها

J8Lco6N.md.jpg
وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اي هيك كمان نيك نيم ف كسي وانا بنيكها براحه وهيا اااااه نيك كسي ماترحمني نيك قوي وانا بقيت هايج وزوبري بقي يفشخ ف كسها وهيا ااااااي هيك
ااااااي اااااي نيك نيك كمان ااااااااااه كسي
وانا زوبري ف كسها وبنيكها اوووووي
فضلت انيك ف كسها وانا بنيك دخلت صباعي ف طيزها وهيا كانت ضيقه بقيت انيك ف الاتنين
وكان احساس حلو اوووووي
وانا بنيكها واحلي احساس وانا صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااي اااااي كسي كسي راح يكب عسل نيك نيك اوووي وانا مسكت شعرها وبقيت انيكها اوووووي وخبط زوبري ف كسها ولقيتها اااااااااااه وزوبري فكسها وهيا نزلت عسل كسها ونامت ع بطنها انا وفتحت طيزها رفعت طيزها شوي ونزلت الحس كسها وبقيت امص عسلها ونضفت كسها من كل عسلها وهيا قالتلي دخل ايرك بكسي ونيك شبعني نيك وانا طلعت عليها وبضرب زوبري علي طيزها وحطيتو راسو ع خرم طيزها وبزوق في هيا بسمه فتحت طيزها بايديها وانا حسيت ان خرم طيزها كانو بيقول عايز زوبرك بس الخرم مقفول انا روحت مدخلو ف كسها

J8L1aoJ.md.jpg
J8L1WAX.md.jpg
وبقيت انيكها اووووي وزوبري ف كسها من ورا بيدخل للاخر وهيا ااااااااه مع كل دخلت زوبر تطلع صوت اهات ومتعه وانا بنيكها اوووي وهيا اااااااااه ااااااااااااه وانا بنيك فيها وهيا كمان كمان
وانا روحت نمت عليها بجسمي ومسكت بزازها افعص فيهم وزوبري كلو ف كسها وبنيك فيها
وهيا ااااااي ااااي ايوه هيك جامد وانا بنيك فيها وهيا قالتلي جسمك تقيل ع جسمي وانا بهمس ف ودنها اقوم قالت لا هيك احلي بس حالي بتناك من رجال قووي نيك اوووي ماترحمني وانا بنيكها وهيا اي اي هيك راح انزل نيك وانا بنيك فيها اووووووي وهيا اي اي هيك هيك كمان اااااااااااااه وانا لقيت كسها بينزل تاني وانا فوقها
ولفيت وشها وبمص شفايفها وودنها
وطلعت زوبري وكلو عسل هيا قامت تمصو ونيمتني ع ضهري وركبت ع زوبري وفضلت تنط وهيا بتنط ع زوبري الباب فتح ببص لقيت اختها الصغيره ولقيت بسمه بتقول شو في قالتلها عايزين علي بليل قالتلها خلص بليل راح يجيك يلا اقفلي الباب طلعت
وهيا قالتلي شو بدها منك
وبتنط ع زوبري وانا مسكت بزازها وانا حضنتها وبقيت انيكها اووووي بوسطي وهيا ااااااي ااااي اي هيك كمان شديد وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااااااااااااااه اااااااااه كتير قوي
قامت وقالت كل هاد وما نزلت
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها كلو وهيا مسكت وسطي

J8LNY7f.md.jpg
وبقت تشدني عليها وتقول كمان كمان
وانا بنيك فيها وهيا بتشدني وتقولي اوووي اوووووي راح نزل وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتدعك ف كسها اووووي بايديها وشوفت ميه بتنزل ع زوبري بس مكنتش كتيره وهيا بترتعش وانا نمت ف حضني ومسمت شفايفها بوس وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني ومسكه كتفي وانا زوبري طالع داخل ف كسها واحلي متعه زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسعا لقيتها قالت شبع كسي بالبنك نزل بكسي وانا بنيك ولما حسيت اني قربت وقفت ع ركبي وهيا فتحت رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا اااااااااه وزوبري قبل ناينزل طلعتو ونزلت ع كسها

J8LOujV.md.jpg
وبدعك زوبري وهيا بتقولي اي نزل ع كسي نزل كل لبنك وانا بنزل لبني ع كسها ودخلتو تاني ونمت عليها ابوس فيها ونزلت امص بزازها ونمت جنبها وهيا بتقول زوبرك حلو كتير كسي بقي احمر من كتر النيك لقيتها بتدعك لبني ف كسها وبعد شويه طلعت وانا اخدت دش ونمت وصحيت بليل كملت اكل جمبري الي كان موجود ولقيتها بتقولي تعالي نخرج خرجت انا وهيا بالعربيه وهيا بتتكلم معايا ف حياتي وانا عرفتها ان في بنت هتجوزها وهيا اخدت رقمي وقالتلي لو كلمتك تاجي قولتلها اجيلك ليه لا قالت تمام وهعطيك الي انت عايزو قولتلها لا مش لازم فلوس
قالتلي ده شغلك وبعدين انت تستاهل
تعرف الي عجبني فيك قولتلها ايه قالت انك لسه صغير ف السن وجسمك جامد وبتعرف تريح الست الي معاك انا قولتلها ليه امك مش عايزه حد يدخلو قالت مش عايزه تتعود علي كده هيا بتحاول تبعدني عن اخواتي ف بتكلم حد ياجي الاسبوع ده وينام معايا يوم او اتنين وممكن اكنل معاهم وممكن امشي بس هيا مش عايزاني كول الاسبوع معاهم عشان مابحش الموضوع
قولتلها اخواتك مفتوحين قالت ايوه مفتوحين
من نفس الشخص قولتلها ازاي قالت
علي كلامهم ان في واحد كان بيقلد الشخص الي بيحبوه بتاع الاغاني اتعرفو عليه وهو اخدهم ف بيتو ونام معاهم الاتنين والموضوع اتكرر
ومن فتره رجعو هنا ولقيناهم كده وبابا قالنا محدش ليه دعوه بيهم هما حرين
قولتلها طب اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها امك عايز انام معاها قالت ماتنام هيا قالت لا قولتلها قصدي ادخلو فيها قالت عشان تنام معاها لازم تخليها هايجه اوووي بس كده قالت ايوه بس بردو هيا الي تطلب منك ساعتها اعرف انها كده عايزاك رجعنا الساعه 11 ودخلت ولقيت ليلي قاعده وقالتلي شوف ياعلي البنات بيسالو عليك قولتلها حاضر دخلت عليهم
لقيت الاتنين بيبوس ف بعض
وانا دخلت عليهم ولقيت البنت الصغيره
فوق الكبيره اكبر منها بسنه 17 و 18
الكبيره بيضه وعجباني اوووي
لقيت الصغيره بتقولي اقلع قلعت هدومي وهيا قربت مني وهيا ع السرير وانا وقف
ولقيت الكبيره بتمص بزها والصغيره مسكت زوبري بتمص في والكبيره بتمص بزها

J8Qoo0J.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وانا عيني ع بزاز اختها وشكلها الجميل والصغيره بتمص ف زوبري
وفضلت تمص ف زوبري وانا وقف
وانا من هيجاني علي الكبيره قولت للصغيره اختك مش بتحب تمص طلعت زوبري وقالت لا مابدها انا بمص بدي لبنك فضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الكبيره وجسمها وشوفت كسها الجميل النضيف وشكلو ضيق اوووووي عجبني غمضت عيني وبتخيل اناي بنيكها ولقيت لبني بينزل
J8QoxUv.md.jpg
وانا بدعكو وهيا بلعه زوبري ومنظر الكبيره وهيا بتفعص ف بزازها حلو اووووووي
اخدت كل لبني وفي لحظه لما اخدتو كلو ف بوقها

J8QxsZ7.md.jpg
ونزلتو ف بوق اختها والكبيره طلعتو ع شفايفها وركبت فوقها ونزلين ف بعض بوس

J8QIdJf.md.jpg
واتا بتفرج فضلو يبوس ف بعض والكبيره بلعت لبني والصغيره نزلت تبوس بزازها وانا وقف هتجنن ع الكبيره دي حرام الحلاوه دي ماتتناكش
والواحد يتمتع بيها الصغيره نزلت علي كسها تلحسو وانا مكنتش قادر لقيت نفسي قعدت علي ركبتي وببوسها من شفايفها وهيا اتجاوبت معايا لا ومسكت دماغي بايديها وانا مسكت بزها كان صغير بس ملبن لما تكبر هتبقي زي اختها بسمه
انا مسكت بزعا بشفايفي كنت هخلعهم بذات الحلمه وهيا ف عالم تاني حرفيا وانا ببوس وشها من جمالها وهيا بتفتح عنيها وبتبصلي
وانا ببوس شفايفها قولتلها عايز انيكك وهيا بصالي وكانها سكرانه ولقيتها مسكت دماغي بتبوسني وانا اكلت شفايفها ووقفت ومسكت زوبري بحطو ع شفايفها هيا فتحت بوقها
ولقيت لسانها ع زوبري وقفلت ع زوبري وبتمص راس وخرجتو بعد ثانيه وكانها مش عايزه انا وقفت ورا للصغيره وهبا بتلحس كس اختها حطيت لساني ع كسها وفضلت الحس في وانا مولع ناااار منهم ومن حلوتهم مسكت زوبري وحطيتو ع كسها بس خوفت ليحصل حاجه
قولت بلاش احسن طلعت وانا بلبس
وقعدت وانا زوبري ناااار وقفه مع اني لسه منزل بس لسه عايز انيك مكنش حد موجود بره دخلت اوضتي وزوبري وقف وبعت رساله ل ليلي بقولها انا تعبان اووووي اجيلك شافت الرساله وقالت انا جيالك دخلت عليه لبس قميص نوم ازرق من فوق ومن تحت اسود وصدرها نصو بره قالت منزلتش مع البنات قولتلها نزلت بس زوبري مانمش وبصراحه كنت بمص ف بزاز بنتك الكبيره وهيا بتبوسني ومتجاوبه معايا
حتي الصغيره لحست كسها وبقرب زوبري من كسها رفضت وانا زوبري ناااار
لقيتها طلعت زوبري ونزلت البنطلون وبتمص في

J8QEfvS.md.jpg
وانا شايف بزازها وهيا طلعه بره القميص
وشكلهم يجنن افتكرت كلام بسمه عن امها قولتلها عايز انيك بزازك لقيتها طلعتهم وهيا بتمص ومسكت زوبري ودخلتو من بين بزازها وبتفعص بزازها ف زوبري وانا مولع نااااار

J8QGvb1.md.jpg
وزوبري بين بزاز ليلي الفاجره فضلت كده تتوف ع زوبري وتدخلو ف بزازها وبقيت انيك بزازها الملبن وهيا الي بتنزل وتطلع وانا بقولها كمان جسمك حلو اوووي خساره مايدخلش فيك وهيا بتبصلي وقالت لسه مش هتنزل قولتلها لسه وقفت ورميتها ع السرير وروحت الحس ف كسها وكنت باكلو حرفيا ودخلت صباع ف كسها وهياا اااااه وانا بقيت امص ف كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ماتكلمتش بقيت الحس ف كسها وخرم طيزها احمر وشكلو حلو لحست خرم طيزها
ولقيتها قالت ماتحكي لحد قولتلها عن ايه لقيتها لفت وعطتني طيزها وبتفتح طيزها وانا شوفت خرم طيزها مفتوح وانا اتهبلت مسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وهيا رجعت ودخل زوبري بدون اي صعوبه

J8QjOdJ.md.jpg
J8QwTYJ.md.jpg
قعدت بطيزها ع زوبري وكان احساس حلوو
اووووي وهيا اااااااااه ااااااااااااااه ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وانا فرحان اووووي ان ليلي زوبري ف طيزها هيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري وصوتها بيدلعني اهات ليلي مولعاني ليلي اكتر من 5 دقايق وهيا بتنزل وبتطلع ع زوبري لما لقيتها خرجتو ووقفت وانا وقغت وزنقتها ف الحيطه وبقولها مكنتش مصدق انك تدخلي زوبري ف طيزك رفعت القميص ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك في طيزها واحنا وقفين وهيا ااااااااه ااااااااااااه وانا بقيت ماسك بزازها وزوبري ف طيزها جامد وبنيك فيها
وكنت مستمتع اوووووي وانا بنيك ف طيز ليلي
طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا مدخلو كلو ف كسها وهيا لا طلعو انا خرجتو غصب عني وعطتني وشها وقالت شو حكتلك قولتلها اسف بس صدقيني مش قادر وبحك زوبري ف كسها وهيا قالت لا تزعلني منك انا بعرف انك تعبت عشان هيك خليتك تدخلو بطيزي انا دخلت راس زوبري وهيا بصالي قولتلها اطلعي ع السرير هيا طلعت وانا وراها رفعت القميص ودخلت زوبري ف طيزها

J8Qvwgt.md.jpgوبقيت انيك فيها ااااااه زوبرك بيجنن
وفضلت انيك فيها وزوبري ف طيزها وكنت خلاص هنزل طلعت زوبري ونزلت ف خرم طيزها شوي وخرجتو ونزلت ع خرم طيزها
J8Qv4B2.md.jpgنزلت لبني وفي لبن خرج من كيزها وهيا تعبانه قالتلي ماحد يعرف اي شئ قولتلها ماشي
هيا وقفت وقالتلي نام وبكره نتكلم طلعت
وانا نمت مقتول والصبح صحيت واكلت وزي الفل وانا لقيت ليلي قاعده وبتكلم حد وانا قعدت قصادها ولقيتها بدون كلوت جيبه واسعه وفوق ستيان بزازها تجنن انا استنيت لما خلصت المكالمه روحت منيمها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وهيا بتصرخ زوبري ناشف وهيقطع طيزها وانا فضلت انيك ف طيزها وهيا ااااااااااااه اااااااااه وزوبري نزل ف طيزها وانا خلاص كنت ناووووي انيكها فضلت نايم فوقها
تاني يوم سمعت اهات ف اوضه البنات لقيت الاتنين مسكين بسمه مص ف بزازها وكسها وكانو بياكلوها حرفيا خلصت بسمه وهيا ملط انا اخدت ع سريرها وعجبني جسمها اووووووي فضلت الحس ف كسها وبزازها ونمت ف حضنها اليوم ده...........
قصة أكثر من روعة
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
➤السابقة



السلسلة الثانية

الجزاء الاول



كنت عرفت ابويا ومراتو انهم يصفو كل حاجه ليهم ويبقي قاعدبن معايا احسن
ونشوف بيت مع بعض وخلاص وبصراحه كنت عايز مراتو جنبي احساس حلو انك بتنام مع مرات ابوك وهو عارف وعايز كده
اخدت تاليا ومشيت وصلت الفيلا
كلمت مدام الينا وقالتلي تعال فوق طلعت ليه
قالتلي شوف ياعلي انت دلوقتي بتشتغل معايا
يعني كل حاجه هتعرفها
انا بعيد عن الشركه انا بحب الجنس بس مش مع راجل انا بقلب الكلام ف دماغي فهمتو قولتلها تمام قالت اليوم الي كنت مستنيه جوزي في كنت عند واحده بالمعني الاصح زبونه بنعمل جنس
بس اليوم ده جوزها كان بيتفرج علينا وانا ومراتو بنعمل جنس بس لقيتو نام فوقي ودخل زوبرو بكسي ايوه انا مكنتش عايزه كده بس ده خلاص ظروف خلصنا وعطاني المصاري واتشطفت ونزلت قولتلها طب اشمعنا انتي يعني قالت في ناس ماينفع اي حد ينام معاهم بيخافو ع سمعتهم والناس الكبيره بس الي بتعرف اني هيك
لما حكتلي ان بيتك قريب عرفت انك بدك نجس وانا بصراحه كنت بدي كس او اي شئ حتي ريح حالي عشان هيك سويت معك جنس وكتير حبيت الحنس معك زوبرك بيوجعني كتير وانا بنزل كتير عن لما بكون مع واحده انا قولت ل حالي بتشتغل عندي سواق وف اي وقت بدي ياك بتكون معي
بس مايا حكتلي كل شئ حصل وانها بدها ياك تسافر معاها اسبوع وانا وفقت بس في شغل وهيا وفقت بدون اي شئ
ماكنت عايزه اشغلك في هيك شئ بس مايا قالت لصديقه ليها وهيا كلمتني وقالتلي انها عايزك عندها اسبوع لو عجبها الحال معك راح يكونو اسبوعين وانا راح اعطيك الي بدك ياه
بس هيا راح تحكيلك كل شئ
قولتلها انتي قولتيلي انها مش بتحب تتناك قالت اي هيا متلي قولتلها طب عايزاني ليه
قالت مابعرف بس روح وبتعرف كل شئ
قولتلها هيا بعيد قالت يعني شوي هيا من السويد بس عايشه مع ولادها هنا قولتلها تمام
قالت اليوم بتروح بليل ولما تاجي ليك اجازه برحتك لحد ماتشبع وابوك راح يشتغل معي ف الشركه وباعلي سعر لا تشغل بالك بيه قولتلها موافق قالت اي مصاري هيا راح تعطيها الك هيا الك انت وليك مني كمان مصاري قولتلها تمام
نزلت ولقيت حسن كان بيبصلي وتاليا ف اوضتي بتظبط الهدوم وسلمت عليه كان لسه مش طيقني
وانا ولا شاغل بالي اصلا بيه كنت عايز اشوف لينا
كنت عايز اشوف جسمها بعد الحمل وجمالها
لقيتها طالعه من جووه وااااااااه جميله اوووووي
وشكلها حلو وسايبه شعرها الصفر الجميل ولبسه عبايه ضيقه وبطنها شكلها حلو اووووي وصدرها الجميل الي خارج من تقسيمه بطنها
انا شايفها وهيا سلمتت عليه كلام اودام جوزها
ولقيتها راحت ل تاليا ف الاوضه وانا ببص ع طيزها شكلها يجنن حسن بيبصلي وانا بعد ثواني بالظبط دخلت وحسن بيبصلي كان هاين عليه يقولي رايح فين دخلت عليهم وقفلت الباب ودخلت ع لينا وهيا حضنتني وانا بوستها من شفايفها ومسكت طيزها افعص فيهم الباب خبط
هيا بعدت وفتحت وقالتلو ايوه ياحبيبي قالتها تعاالي عايزك طلعتلو وانا بمص شفايفي وهو شافني ولما خرج كملت ف تاليا بوس واحضان
ونمنا مع بعض لحد الساعه 4 طلعت ولقيت لينا مجهزه غدا لينا وانا مسكت ايديها وقالت جوزي بره قولتلها عايز اكلك انتي ووقفت وهيا قالت حسن بره وقالي اخرجي بسرعه انا حضنتها من ورا وزوبري ف طيزها بقولها انا ماشي انهارده وعايزك باي طريقه قالت ماينفعش وانا مسكت بزازها وزوبري ف طيزها وكنت هيجان اووووي وهيا ااااااه من فعصي ف بزها هيا خرجت وانا اتغديت مع تاليا وخبطها زوبر تمام ولبست وعرفتها وهيا قالت الاسبوع ده وممكن اكون حامل قولتلها اكون رجعت وهيا كانت زعلانه
وانا ببوسها وبقولها انتي مراتي وكل حياتي وابني ف بطنك لو حصل معاك اي حاجه عرفيني
ومش عايزك تلبسي اي حاجه ضيقه
قالت حاضر طلعت مشيت ع الوكيشن وكلمت الرقم
الو
هيا الو
مساء الخير معايا الاستاذه ليلي
قالت ايوه انت مين
قولتلها انا علي من طرف مدام الينا
قالت ايوه قولتلها انا ف الطريق للفيلا قالت انا مش ف الفيلا انا هبعتلك الوكيشن تاجي عليه قولتلها تمام طلعت ل هناك وصلت الساعه 9 كلمتها كانت عماره 5 ادوار شكلها جميل البوبه بالكهربا الباب فتح وهيا قالت اول دور
طلعت خبطت فتحت واحده ماتزيدش عن 20 سنه شكلها حلو وصغيره لسه بتكلم قالت تعالي
دخلت وكنت محروج من نفسي اوووي
هقولها انا بتاع الجنس ولا اقولها ايه مش عارف
قعدت وبقيت محروج ولقيت بنت الي فتحتلي قاعده ومعاها بنت تانيه في سنها ولبسين تشيرت والحلمات واضحه منو وشورت لعند الركبه
قالتلي اسمك علي قولتلها ايوه قالت كام سنه قولتلها يعني 21 قالت لسه صغير ياعلي ع الشغل ده قولتلها ظروف قالت ماشي انت هتقعد معانا هنا الاسبوع ده ماشي قولتلها ماشي
قالت البنتين دول بناتي وعندي بنتين كمان وولدين بس دول مش هنا ممكن بنتي الي اكبر منهم تاجي بدون جوزها ولا عايلها
تعالي ورايا مشيت وراها مع انها شكلها كبير بس من جمالها تحس انها صغيره يعني طيزها حرفيا ملبن بتتهز ف كل حاجه حركه قالتلي دي غرفتك شوف انت لو كنت بقالك فتره في الشغلانه دي كنت هتسمع مني شتيمه
قولتلها ليه يعني قالت في رجاله كده بس عشان شكلك لسه جديد ف مش هتحب الكلام ده
قولتلها مالوش لازمه يعني قالت اسمع
انت هنا عشان تسمع كلامي وبس انا زعلت من نفسي اووووي ومش عارف ارد
قولتلها تمام قالت جدع انا بناتي الي شوفتهم بره دول بيحبو بعضهم انا مستغرب بس عرفت انهم مالهمش ف الرجاله قالت وانا مش زيهم
بس ممنوع ممنوع تدخل بتاع جوايه مهما حصل حتي لو حصل ايه مابينا
هتقعد هنا اسبوع انا ممنوع بتاعك يدخل فيا وبناتي الاتنين اوعي تعمل فيهم حاجه غصب عنهم لو بمزاجهم خلاص مش بمزاجهم انت حر
بنتي الكبيره لو وصلت الصبح كل الي هيا عايزه اعملو ليها انا جيباك عشانها قولتلها حاضر
قالت من دلوقتي عايزاك تاخد راحتك ف البيت
ومحدش هنا هيعملك اكل عايز اي حاجه هتلاقيها ف المطبخ قولتلها تمام
قالت البنات ممكن تشوفهم مع بعض اتفرج عليهم عادي ولو طلبوك ادخل معاهم وكل الي هما عايزينو قولتلها حاضر وقالت يلا ارتاح والاكل ف المطبخ لو جعان قولتلها ماشي
طلعت وانا ببص ع طيزها وهيا ملبن حرفيا وكعب رجليها الحمر وانا بقول لنفسي والشرموطه دي ازاي استحمل مدخلوش فيها وبضحك ودخلت الحمام ف الاوضه اتشطفت ولبست شورت وفانله ودخلت المطبخ لقيت اكل كتير عملت سندوتشين وشاي وطلعت قعدت اودام التلفزيون وبصراحه مبسوط حاسس اني مرتاح حتي ليلي مشت جنبي وماتكلمتش كانو عادي وانا شوفت البنات طالعه من الاوضه عريانين ودخلين الحمام
جسمهم رفيع مخدتش بالي اووي بس رفيعين هبقي اوضحلكم جسمهم لما اشوفو
قعدت وبسمع فيلم اكشن لقيت ليلي قعدت جنبي
وقالت بتسمع ايه قولتلها فيلم اكشن قالتلي اكلت قولتلها ايوه قالتلي قرب تعالي جنبي قربت منها وهيا قالتلي جسمي وحش انا ببلع ريقي وبقولها بالعكس حلو اووووي قالت امال مش واخد راحتك ليه قولتلها احسن تضايقي مني
قالت انا قولتلك القوانين الي هتمشي عليها ممنوع يدخل في والبنات لو احتاجو منك حاجه
وبنتي الكبيره الاهم
بعد كده كل حاجه متاحه ليك
انا عرفت انها بتعطيني الاشاره
انا مسكت بزها الملبن وبضغط عليه بايدي
وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها
ورجعت وهيا بتبصلي وانا اخدت بوسها تانيه وبسحب شفايفها عليه شفتها الي تحت بمصها وهيا قالتلي شكلي راح اتعذب معك
قولتلها جسمك حلو اوووي ودخلت ايدي تحت التشيرت بتاعها ومسكت بزها من فوق الستيان افعص فيهم وانا ببوسها ودخلت ايدي تحت الستيان بتاعها اول مالمست حلماتها كانت وقفه انا مسكتها وهيا قالت ماتقرصش اوي
قولتلها عايز امص بزازك زقيتها وهيا رجعت بضهرها رفعت التشيرت بتاعها
وروحت مطلع بزها من الستيان
شكلها حلو اووي ف لحظه كانت ف بوقي بمص فيها ومطلع بزها التاني اقرص في وبقيت ابدل وبشفايفي علي حلماتها بمص فيهم
انا رجعت مكاني وهيا قاعده بزازها بره
وانا ماسك زوبري وهو وقف هيا بتبصلي وقالت نام ع ضهرك انا نمت وهيا قاعدت ع الارض
وقلعتني القميص وقلعتني الشورت وزوبري وقف اودامها قالت زوبرك ده طبيعي قولتلها جربي لقيتها مسكتو وبتدعك في لقيتها بتبوس شفايفي وبتنزل علي حلمات بزي تبوسه وتمص فيهم ونزلت تبوس بطني وايديها مسكه زوبري من تحت وهو وقف ولقيتها بتبوس بضاني وزوبري بتبوسو من كل جنب ولقيتها بتمص بضاني وانا هيجان من حركتها دي زوبري مولع انا مستني منها تمص زوبري وانا نايم مكاني ولقيتها بالسانها ع راس زوبري وبتلعب في فتحت زوبري وانا مولع من حركاتها وراحت بلعت زوبري كلو حرفيا ف بوقها وانا اااااه لسانها بيلف ع زوبري فضلت تمص ف زوبري وانا نايم ولقيتها بعد مص دقيقتين
وقفت وطلعت ع زوبري وقلعت ملط من تحت وانا شايف جمال كسها وقعدت بكسها فوق زوبري الي نايم ع بطني وزوبري بطنو بتدخل مابين شفايفها هيا فضلت فوق مني وانا هموت من الهيجان وهيا بتحك اوووووي وهيا بتتحرك اوووووي انا زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااااااااه لقيت زوبري كلو ف كسها لحد الاخر وهيا بتحرك كسها كانها بتخليه يخبط ف كل جوانب كسها ولقيتها خرجتو ونزلت تمص في ورجعت تاني زوبري وقف وهيا قربت كسها منو وبطن زوبري علي كسها وبقت تحكو ف كسها مسكتو.بقت تحك راسو ف كسها وانا مولع وكانت راسو بتدخل ف كسها وتخرج كانها بتعذبني او بتعذب نفسها انا لقيتها بتمسك زوبري تدخل راسو وتخرجو تحكو ف كسها كلو ولقيتها بتقول هنزل وراحت منزله ع زوبري ومان غسلها سخن اوووي بقول لنفسي الست دي كبيره وشرموطه زوبري بقي كلو عسل وهيا بتدعك في وقالتلي هتنزل امتي قولتلها لسه
روحت وقف قولتلها حرم الجمال ده كلو ينحرم من النيك وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري ودخلتو من بين شفايف كسها زوبري بقي تحت كسها ضميت رجليها وبقيت انيك كسها بس من بره وهيا ااااااااه وانا بنيكها لقيت بناتها جايين بيتفرجو علينا وانا مش عارف اكمل ولا اعمل ايه بس كملت وهما بيتفرجو قعدو قصادنا وانا وامهم عريانين خالص وزوبري مابين شفايف كسها وليلي اااااااه ااااااااي ااااي وانا قفش ف طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااه
واول ماحطيت صباعي ع خرم طيزها حسيت انها اتشنجت والدنيا وقفت ولقيت حمام بينزل ع زوبري عسل من كسها لدرجه ان انا فكرتها ميه
هيا قعدت ع الانتريه وانا زوبري كلو عسل وروحت قولتلها مالك تعبتي لقيتها بتفتح بوقها وبتقولي ف بوقي انا حطيت رجلي جنبها ودخلتو وكاني بنيكها وفضلت كده 3 دقايق وقولتلها هنزل هيا فضلت تمص ومسكت زوبري وخلاص زوبري راح منزل ف بوقها وهيا خرجتو ونزلت ع بزازها وبتدعك زوبري اووووي وبتخرج لسانها عليه لبن ونزلت كتير اووي علي بزازها وهيا بلعت لبني ومصت زوبري تنضفو وقالتلي اقعد رايح جسمك
انا قعدت ولقيت ليلي قالت تعالو يابنات شوفو طعم لبن الراجل الاتنين قعدو جنب امهم ولحسو صدرها كلو وانا بتفرج وزوبري نايم وامهم قالت ليهم يلا نضفو ل علي كمان الاتنين قربو مني وانا وقفت وفي بنت بزها كان كبير شوي عن التانيه هيا الي عجباني التانيه بلعت زوبري وكان نايم شوي بس هيا بتمص وشكلها مش متعوده وقامت قالت كس اختي احلي قالتلها برحتك علي موجود ف اي وقت يدخل معاكم وتجربو بنفسكم لقيت البت الي كان بتمص قالت بس شكلكم حلو اوووي مع بعض لقيتها بتاخد اختها وبتقول ل امها اختي احلي من اي راجل وانا مش فاهم قالتلها برحتك
وفي الطريق اودام الباب بيبوسو ف بعض وقلعو ملط اودامنا ودخلو جووه والباب مفتوح قالتلي دي غلطت ابوهم الي عايش بره وكانو معاه وهما اتعودو ع كده لحد مادخلنا عليهم شوفناهم كده وهناك كل واحد وحريتو الشخصيه
كانهم بيعملو كده من زمان حتي اخواتهم البنات عرفو قولتلها والصبيان قالت عرفين بس كل واحد ف حالو انا قولتلها طب انتي ليه عايزاهم بتغيرو قالت يبقي زي اخواتهم البنات يتجوزو ويخلفو
قولتلها مينفعش تزعقي معاهم قالت مينفعش معاهم جوازت السويد ودي مشكله
قولتلها ايوه ادي الي بناخدو منهم بس سيبك انتي حلوه اوووي وجسمك حلو ليه مش عايزاني ادخلو جووه قالت ماتفتحش الموضوع ده
قولتلها اسف وهيا قاعده قولتلها انتي قولتي اخد راحتي وقفتها وجسمعا ملبن بقولها تعالي ناخد دش هيا جمل بصراحه جسمها حلو اوووي
اخدتها ل اوضتي وتحت الدش غسلت كل حتي ف جسمها وانا بلمس كسها وخرم طيزها الي بحرك صباعي ودخلت العقله وهيا قالت قولتلك بلاش قولتلها مش هدخل اكتر من كده وهيا مش بتتحرك تعض ع شفايفها وغسلت بزازها وطلعنا عريانين وبقولها هتنامي معايا قالت كل واحد بغرفتو وهيا قالت الاكل ف المطبخ كول كويس
وهيا طلعت وانا لبست شورت بس وطلعت ع المطبخ باكل وطلعت لقيت الباب مفتوح بتاع البنات ببص لقيت نحمه كبيره زي بتاعت اليهود ببص عليهم ولقيت واحده بتلعب ف كسها وبتبعبص كسها وانا بتفرج عليهم والي كانت وقفه شافتني وانا وقف وهيا نزلت ع كسها اختها بالسانها تلحسو وتمص ف كسها

J8imxpV.md.jpg
J8imuQ1.md.jpg
وبصالي ف عيني وهيا بتلحس ل اختها انا طلعت وخبطت ع ليلي دخلت وهيا كانت لبسه قميص وكانت بدون كلوت وكسها وطيزها واضحين
قولتلها بناتك اسمهم ايه
الكبيره فريا والصغيره فيرا
قولتلها مين الكبيره قالت شعرها طويل قولتلها بزازها اكبر صح قالت ايوه قولتلها دي قمر
وسالتها عن النجمه قالت دي فرقه مغنيين هما بيحبوهم والنجمه دي رمز ليهم قولتلها فهمت طلعت ودخلت اوضتي وكلمت تاليا وهيا قالت نايمه ف الاوضه انا ولينا مع بعض وابويا ف الاوضه التانيه وبقيت اتكلم معاها ولينا كانت نايمه كان نفسي انيكها اوووي
نمت وصحيت متاخر دخلت فطرت ومحدش كون موجود خالص ولا الام ولا البنتين قعدت اتفرج ع التلفزيون الباب فتح لقيت واحده جميله اوووووووووووووووووووووي دخله انا وقفت قالت هاي قولتلها اهلا قالت انت مين كنت محروج اوي قولتلها علي قالت علي مين قولتلها الاستاذه ليلي مكلماني قالت ايوه ايوه انت منين قولتلها مصري قالت احسن ناس قعدت وقالتلي انا بسمه قولتلها شكلك غير اخواتك خالص قالت دول ف عالم تاني كانو عايشين بره وبرحتهم مالناش دعوه قولتلها عندك حق سالتها كام سنه قالتلي تعطيني كام قولتلها 25 ضحكت وقالت 30 قولتلها انتي مصريه ضحكت وقالت لا بس صحبتي مصريه بتعلم منها كلمات كده
قالت هدخل البس حاجه الجو حر اوي هاخد دش وطلع دخلت وانا مستني ازاي هتخرج ع نااااار لقيت ليلي دخلت والبنات ومعاهم طلبات اخدتهم منهم ودخلتهم جوه وليلي سالتني عن بنتها قولتلها وصلت وانا قعدت وطلعت بنتها بسمه زي القمر شعرها اسود وطويل ولبسه ترنج خفيف وبتنشف شعرها وقعدت جنبي وفضلت تمسح شعرها وانا شايف صدرها بيتمرجح مع كل حركه بدون ستيان وانا هتجنن ولقيتها بتقول ياماما انا هطلب اكل من بره اجبلكم امها قالتلها لا واخواتها طلبو بيتزا
ولقيتها مسالتنيش اتحرجت من الموقف هيا طلبت وانا من احراجي قولت داخل انام دخلت اوضتي وبقول لنفسي ليه جايب الاحراج لنفسي وانا بعمل هنا ايه كسم الفلوس الي تعمل فيا كده بس بعد نص ساعه الباب فتح ولقيت بسمه دخله عليه بصنيه وقالت يلا معايا قولتلها مش جعان قالت انا جيبه الاكل ده عشانك وانا لقيت استكوزا وجمبري ببصلها قالت يلا كول معايا هيا اكلتني وقالت طول مانت ف بيتنا تبقي زيك زينا انا جيبالك الاكل ده عشان هتتعب انهارده وبتغمزلي وانا عرفت الي هيحصل اكلت وهيا بقت تاكلني وقالتلي خلص اكل وريح جسمك شوي علي ماجيلك ماما قالتلي انك انبارح نزلت كتير وانا طماعه اوووي وعايزه زيهم وخلصنا وهيا مسكت ايدي بتمص صوابعي بمنظر ابن متناكه وهيا شالت الاكل وانا قومت غسلت ايدي ولابس شورت ونايم ع السرير دماغي راحت ف النوم صحيت ع الباب بيتفتح ببص لقيتها هيا بقميص نوم اسود

J8sXahF.md.jpg
انا ببص ظاهر كسها من تحت القميص قالتلي كنت نايم قولتلها صاحي من شويه هيا قالتلي انت ف لبنان لوحدك قولتلها لا مع ابويا
قالتلي امك فين قولتلها متوفيه من زمان
طلعت ع السرير وانا شوفت حلمات بزازها الوردي قولتلها انتي متجوزه قالت ايوه من 3 سنين قولتلها فين جوزك قالت ف البيت
قالتلي انت بتسال كتير طلعت ع السرير وبتقرب مني وهيا مابين رجلي وبتحسس ع زوبري وقالت هو وقف وبتحسس عليه وقالتلي زوبرك كبير زي ما ماما قالتلي هيا نزلت الشورت وزوبري وقف
وهيا مسكت زوبري وطلعت لسانها بتلفو حولين راس زوبري وقالتلي بتعرف كل شهرين بناجي هنا اسبوع انا واخواتي وامي بيكون معانا راجل غريب ينام معانا يوم او يومين ويمشي مابيقدر يتحمل
بس هدول كبار انت شب وحلو وزوبرك كبير بدي ياك تتحمل وراح نمتعك قولتلها طبعا هستحمل قالتلي وانا بدي هيك تستمع معي ومع ماما
ماما حكتلي ان زوبرك دخل بكسها ومكان بدها تخرجو من كسها بس خافت تطمع وتنيكها وهيا مابدها هيك بقت تتكلم وتمص ف زوبري

J8LAcGt.md.jpg
وتمص ف زوبري ومسكت زوبري وبتضربو في وشها وقالتلي انا نسيت احكيلك انا حامل لسه باول شهر ماتنزل بكسي
سوي الي بدك ياه فيني
بس لا تنزل بكسي قولتلها حاضر بقت تمص ف زوبري ونزلت تمص ف بضاني
ولقيت بتقولي زوبرك كتير حلو وناشف
طلعت لسانها وبتمشيه ع عرق زوبري
وفضلت تمص وقامت قالتلي حبيت زوبرك كتير
لقيتها فنست وقالت يلا وانا شايف وردي وشكلو حلو انا قولتلها عايز الحس كسك قالت عنجد بتحب تلحس قولتلها ايوه قالت يلا الحس انا روحت فاتح طيزها وحطيت لساني ع خرم طيزها
وهيا اااااه وانا بلحس خرم طيزها ونزلت ع كسها كان لذيذ وحلو ونضيف بقيت الحس ف كسها وهيا اااااااه اااااااااه كمان الحس وانا بلحس كسها وبمص شفايف كسها واي عسل بينزل كنت ببلعو وبمص ف كسها وقفت ع رجلي وشديتها عليه قربت طيزها من زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها وكان حلو اووووي احساس حلو اوووي ودخلت زوبري ف كسها

J8Lco6N.md.jpg
وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اي هيك كمان نيك نيم ف كسي وانا بنيكها براحه وهيا اااااه نيك كسي ماترحمني نيك قوي وانا بقيت هايج وزوبري بقي يفشخ ف كسها وهيا ااااااي هيك
ااااااي اااااي نيك نيك كمان ااااااااااه كسي
وانا زوبري ف كسها وبنيكها اوووووي
فضلت انيك ف كسها وانا بنيك دخلت صباعي ف طيزها وهيا كانت ضيقه بقيت انيك ف الاتنين
وكان احساس حلو اوووووي
وانا بنيكها واحلي احساس وانا صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااي اااااي كسي كسي راح يكب عسل نيك نيك اوووي وانا مسكت شعرها وبقيت انيكها اوووووي وخبط زوبري ف كسها ولقيتها اااااااااااه وزوبري فكسها وهيا نزلت عسل كسها ونامت ع بطنها انا وفتحت طيزها رفعت طيزها شوي ونزلت الحس كسها وبقيت امص عسلها ونضفت كسها من كل عسلها وهيا قالتلي دخل ايرك بكسي ونيك شبعني نيك وانا طلعت عليها وبضرب زوبري علي طيزها وحطيتو راسو ع خرم طيزها وبزوق في هيا بسمه فتحت طيزها بايديها وانا حسيت ان خرم طيزها كانو بيقول عايز زوبرك بس الخرم مقفول انا روحت مدخلو ف كسها

J8L1aoJ.md.jpg
J8L1WAX.md.jpg
وبقيت انيكها اووووي وزوبري ف كسها من ورا بيدخل للاخر وهيا ااااااااه مع كل دخلت زوبر تطلع صوت اهات ومتعه وانا بنيكها اوووي وهيا اااااااااه ااااااااااااه وانا بنيك فيها وهيا كمان كمان
وانا روحت نمت عليها بجسمي ومسكت بزازها افعص فيهم وزوبري كلو ف كسها وبنيك فيها
وهيا ااااااي ااااي ايوه هيك جامد وانا بنيك فيها وهيا قالتلي جسمك تقيل ع جسمي وانا بهمس ف ودنها اقوم قالت لا هيك احلي بس حالي بتناك من رجال قووي نيك اوووي ماترحمني وانا بنيكها وهيا اي اي هيك راح انزل نيك وانا بنيك فيها اووووووي وهيا اي اي هيك هيك كمان اااااااااااااه وانا لقيت كسها بينزل تاني وانا فوقها
ولفيت وشها وبمص شفايفها وودنها
وطلعت زوبري وكلو عسل هيا قامت تمصو ونيمتني ع ضهري وركبت ع زوبري وفضلت تنط وهيا بتنط ع زوبري الباب فتح ببص لقيت اختها الصغيره ولقيت بسمه بتقول شو في قالتلها عايزين علي بليل قالتلها خلص بليل راح يجيك يلا اقفلي الباب طلعت
وهيا قالتلي شو بدها منك
وبتنط ع زوبري وانا مسكت بزازها وانا حضنتها وبقيت انيكها اووووي بوسطي وهيا ااااااي ااااي اي هيك كمان شديد وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااااااااااااااه اااااااااه كتير قوي
قامت وقالت كل هاد وما نزلت
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها كلو وهيا مسكت وسطي

J8LNY7f.md.jpg
وبقت تشدني عليها وتقول كمان كمان
وانا بنيك فيها وهيا بتشدني وتقولي اوووي اوووووي راح نزل وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتدعك ف كسها اووووي بايديها وشوفت ميه بتنزل ع زوبري بس مكنتش كتيره وهيا بترتعش وانا نمت ف حضني ومسمت شفايفها بوس وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني ومسكه كتفي وانا زوبري طالع داخل ف كسها واحلي متعه زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسعا لقيتها قالت شبع كسي بالبنك نزل بكسي وانا بنيك ولما حسيت اني قربت وقفت ع ركبي وهيا فتحت رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا اااااااااه وزوبري قبل ناينزل طلعتو ونزلت ع كسها

J8LOujV.md.jpg
وبدعك زوبري وهيا بتقولي اي نزل ع كسي نزل كل لبنك وانا بنزل لبني ع كسها ودخلتو تاني ونمت عليها ابوس فيها ونزلت امص بزازها ونمت جنبها وهيا بتقول زوبرك حلو كتير كسي بقي احمر من كتر النيك لقيتها بتدعك لبني ف كسها وبعد شويه طلعت وانا اخدت دش ونمت وصحيت بليل كملت اكل جمبري الي كان موجود ولقيتها بتقولي تعالي نخرج خرجت انا وهيا بالعربيه وهيا بتتكلم معايا ف حياتي وانا عرفتها ان في بنت هتجوزها وهيا اخدت رقمي وقالتلي لو كلمتك تاجي قولتلها اجيلك ليه لا قالت تمام وهعطيك الي انت عايزو قولتلها لا مش لازم فلوس
قالتلي ده شغلك وبعدين انت تستاهل
تعرف الي عجبني فيك قولتلها ايه قالت انك لسه صغير ف السن وجسمك جامد وبتعرف تريح الست الي معاك انا قولتلها ليه امك مش عايزه حد يدخلو قالت مش عايزه تتعود علي كده هيا بتحاول تبعدني عن اخواتي ف بتكلم حد ياجي الاسبوع ده وينام معايا يوم او اتنين وممكن اكنل معاهم وممكن امشي بس هيا مش عايزاني كول الاسبوع معاهم عشان مابحش الموضوع
قولتلها اخواتك مفتوحين قالت ايوه مفتوحين
من نفس الشخص قولتلها ازاي قالت
علي كلامهم ان في واحد كان بيقلد الشخص الي بيحبوه بتاع الاغاني اتعرفو عليه وهو اخدهم ف بيتو ونام معاهم الاتنين والموضوع اتكرر
ومن فتره رجعو هنا ولقيناهم كده وبابا قالنا محدش ليه دعوه بيهم هما حرين
قولتلها طب اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها امك عايز انام معاها قالت ماتنام هيا قالت لا قولتلها قصدي ادخلو فيها قالت عشان تنام معاها لازم تخليها هايجه اوووي بس كده قالت ايوه بس بردو هيا الي تطلب منك ساعتها اعرف انها كده عايزاك رجعنا الساعه 11 ودخلت ولقيت ليلي قاعده وقالتلي شوف ياعلي البنات بيسالو عليك قولتلها حاضر دخلت عليهم
لقيت الاتنين بيبوس ف بعض
وانا دخلت عليهم ولقيت البنت الصغيره
فوق الكبيره اكبر منها بسنه 17 و 18
الكبيره بيضه وعجباني اوووي
لقيت الصغيره بتقولي اقلع قلعت هدومي وهيا قربت مني وهيا ع السرير وانا وقف
ولقيت الكبيره بتمص بزها والصغيره مسكت زوبري بتمص في والكبيره بتمص بزها

J8Qoo0J.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وانا عيني ع بزاز اختها وشكلها الجميل والصغيره بتمص ف زوبري
وفضلت تمص ف زوبري وانا وقف
وانا من هيجاني علي الكبيره قولت للصغيره اختك مش بتحب تمص طلعت زوبري وقالت لا مابدها انا بمص بدي لبنك فضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الكبيره وجسمها وشوفت كسها الجميل النضيف وشكلو ضيق اوووووي عجبني غمضت عيني وبتخيل اناي بنيكها ولقيت لبني بينزل
J8QoxUv.md.jpg
وانا بدعكو وهيا بلعه زوبري ومنظر الكبيره وهيا بتفعص ف بزازها حلو اووووووي
اخدت كل لبني وفي لحظه لما اخدتو كلو ف بوقها

J8QxsZ7.md.jpg
ونزلتو ف بوق اختها والكبيره طلعتو ع شفايفها وركبت فوقها ونزلين ف بعض بوس

J8QIdJf.md.jpg
واتا بتفرج فضلو يبوس ف بعض والكبيره بلعت لبني والصغيره نزلت تبوس بزازها وانا وقف هتجنن ع الكبيره دي حرام الحلاوه دي ماتتناكش
والواحد يتمتع بيها الصغيره نزلت علي كسها تلحسو وانا مكنتش قادر لقيت نفسي قعدت علي ركبتي وببوسها من شفايفها وهيا اتجاوبت معايا لا ومسكت دماغي بايديها وانا مسكت بزها كان صغير بس ملبن لما تكبر هتبقي زي اختها بسمه
انا مسكت بزعا بشفايفي كنت هخلعهم بذات الحلمه وهيا ف عالم تاني حرفيا وانا ببوس وشها من جمالها وهيا بتفتح عنيها وبتبصلي
وانا ببوس شفايفها قولتلها عايز انيكك وهيا بصالي وكانها سكرانه ولقيتها مسكت دماغي بتبوسني وانا اكلت شفايفها ووقفت ومسكت زوبري بحطو ع شفايفها هيا فتحت بوقها
ولقيت لسانها ع زوبري وقفلت ع زوبري وبتمص راس وخرجتو بعد ثانيه وكانها مش عايزه انا وقفت ورا للصغيره وهبا بتلحس كس اختها حطيت لساني ع كسها وفضلت الحس في وانا مولع ناااار منهم ومن حلوتهم مسكت زوبري وحطيتو ع كسها بس خوفت ليحصل حاجه
قولت بلاش احسن طلعت وانا بلبس
وقعدت وانا زوبري ناااار وقفه مع اني لسه منزل بس لسه عايز انيك مكنش حد موجود بره دخلت اوضتي وزوبري وقف وبعت رساله ل ليلي بقولها انا تعبان اووووي اجيلك شافت الرساله وقالت انا جيالك دخلت عليه لبس قميص نوم ازرق من فوق ومن تحت اسود وصدرها نصو بره قالت منزلتش مع البنات قولتلها نزلت بس زوبري مانمش وبصراحه كنت بمص ف بزاز بنتك الكبيره وهيا بتبوسني ومتجاوبه معايا
حتي الصغيره لحست كسها وبقرب زوبري من كسها رفضت وانا زوبري ناااار
لقيتها طلعت زوبري ونزلت البنطلون وبتمص في

J8QEfvS.md.jpg
وانا شايف بزازها وهيا طلعه بره القميص
وشكلهم يجنن افتكرت كلام بسمه عن امها قولتلها عايز انيك بزازك لقيتها طلعتهم وهيا بتمص ومسكت زوبري ودخلتو من بين بزازها وبتفعص بزازها ف زوبري وانا مولع نااااار

J8QGvb1.md.jpg
وزوبري بين بزاز ليلي الفاجره فضلت كده تتوف ع زوبري وتدخلو ف بزازها وبقيت انيك بزازها الملبن وهيا الي بتنزل وتطلع وانا بقولها كمان جسمك حلو اوووي خساره مايدخلش فيك وهيا بتبصلي وقالت لسه مش هتنزل قولتلها لسه وقفت ورميتها ع السرير وروحت الحس ف كسها وكنت باكلو حرفيا ودخلت صباع ف كسها وهياا اااااه وانا بقيت امص ف كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ماتكلمتش بقيت الحس ف كسها وخرم طيزها احمر وشكلو حلو لحست خرم طيزها
ولقيتها قالت ماتحكي لحد قولتلها عن ايه لقيتها لفت وعطتني طيزها وبتفتح طيزها وانا شوفت خرم طيزها مفتوح وانا اتهبلت مسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وهيا رجعت ودخل زوبري بدون اي صعوبه

J8QjOdJ.md.jpg
J8QwTYJ.md.jpg
قعدت بطيزها ع زوبري وكان احساس حلوو
اووووي وهيا اااااااااه ااااااااااااااه ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وانا فرحان اووووي ان ليلي زوبري ف طيزها هيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري وصوتها بيدلعني اهات ليلي مولعاني ليلي اكتر من 5 دقايق وهيا بتنزل وبتطلع ع زوبري لما لقيتها خرجتو ووقفت وانا وقغت وزنقتها ف الحيطه وبقولها مكنتش مصدق انك تدخلي زوبري ف طيزك رفعت القميص ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك في طيزها واحنا وقفين وهيا ااااااااه ااااااااااااه وانا بقيت ماسك بزازها وزوبري ف طيزها جامد وبنيك فيها
وكنت مستمتع اوووووي وانا بنيك ف طيز ليلي
طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا مدخلو كلو ف كسها وهيا لا طلعو انا خرجتو غصب عني وعطتني وشها وقالت شو حكتلك قولتلها اسف بس صدقيني مش قادر وبحك زوبري ف كسها وهيا قالت لا تزعلني منك انا بعرف انك تعبت عشان هيك خليتك تدخلو بطيزي انا دخلت راس زوبري وهيا بصالي قولتلها اطلعي ع السرير هيا طلعت وانا وراها رفعت القميص ودخلت زوبري ف طيزها

J8Qvwgt.md.jpgوبقيت انيك فيها ااااااه زوبرك بيجنن
وفضلت انيك فيها وزوبري ف طيزها وكنت خلاص هنزل طلعت زوبري ونزلت ف خرم طيزها شوي وخرجتو ونزلت ع خرم طيزها
J8Qv4B2.md.jpgنزلت لبني وفي لبن خرج من كيزها وهيا تعبانه قالتلي ماحد يعرف اي شئ قولتلها ماشي
هيا وقفت وقالتلي نام وبكره نتكلم طلعت
وانا نمت مقتول والصبح صحيت واكلت وزي الفل وانا لقيت ليلي قاعده وبتكلم حد وانا قعدت قصادها ولقيتها بدون كلوت جيبه واسعه وفوق ستيان بزازها تجنن انا استنيت لما خلصت المكالمه روحت منيمها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وهيا بتصرخ زوبري ناشف وهيقطع طيزها وانا فضلت انيك ف طيزها وهيا ااااااااااااه اااااااااه وزوبري نزل ف طيزها وانا خلاص كنت ناووووي انيكها فضلت نايم فوقها
تاني يوم سمعت اهات ف اوضه البنات لقيت الاتنين مسكين بسمه مص ف بزازها وكسها وكانو بياكلوها حرفيا خلصت بسمه وهيا ملط انا اخدت ع سريرها وعجبني جسمها اووووووي فضلت الحس ف كسها وبزازها ونمت ف حضنها اليوم ده...........
رائع استمر البدايه رائعه جدا
فى انتظار المزيد من الابداع
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
عاااااش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
كمل وماتتاخر
 
مافي احلي من متعة نيك الطيز
 
اكثر من رائع
 
  • عجبني
التفاعلات: نيك الواقع
رائعه والصور اضافه متعه لقصه
 
➤السابقة



السلسلة الثانية

الجزاء الاول



كنت عرفت ابويا ومراتو انهم يصفو كل حاجه ليهم ويبقي قاعدبن معايا احسن
ونشوف بيت مع بعض وخلاص وبصراحه كنت عايز مراتو جنبي احساس حلو انك بتنام مع مرات ابوك وهو عارف وعايز كده
اخدت تاليا ومشيت وصلت الفيلا
كلمت مدام الينا وقالتلي تعال فوق طلعت ليه
قالتلي شوف ياعلي انت دلوقتي بتشتغل معايا
يعني كل حاجه هتعرفها
انا بعيد عن الشركه انا بحب الجنس بس مش مع راجل انا بقلب الكلام ف دماغي فهمتو قولتلها تمام قالت اليوم الي كنت مستنيه جوزي في كنت عند واحده بالمعني الاصح زبونه بنعمل جنس
بس اليوم ده جوزها كان بيتفرج علينا وانا ومراتو بنعمل جنس بس لقيتو نام فوقي ودخل زوبرو بكسي ايوه انا مكنتش عايزه كده بس ده خلاص ظروف خلصنا وعطاني المصاري واتشطفت ونزلت قولتلها طب اشمعنا انتي يعني قالت في ناس ماينفع اي حد ينام معاهم بيخافو ع سمعتهم والناس الكبيره بس الي بتعرف اني هيك
لما حكتلي ان بيتك قريب عرفت انك بدك نجس وانا بصراحه كنت بدي كس او اي شئ حتي ريح حالي عشان هيك سويت معك جنس وكتير حبيت الحنس معك زوبرك بيوجعني كتير وانا بنزل كتير عن لما بكون مع واحده انا قولت ل حالي بتشتغل عندي سواق وف اي وقت بدي ياك بتكون معي
بس مايا حكتلي كل شئ حصل وانها بدها ياك تسافر معاها اسبوع وانا وفقت بس في شغل وهيا وفقت بدون اي شئ
ماكنت عايزه اشغلك في هيك شئ بس مايا قالت لصديقه ليها وهيا كلمتني وقالتلي انها عايزك عندها اسبوع لو عجبها الحال معك راح يكونو اسبوعين وانا راح اعطيك الي بدك ياه
بس هيا راح تحكيلك كل شئ
قولتلها انتي قولتيلي انها مش بتحب تتناك قالت اي هيا متلي قولتلها طب عايزاني ليه
قالت مابعرف بس روح وبتعرف كل شئ
قولتلها هيا بعيد قالت يعني شوي هيا من السويد بس عايشه مع ولادها هنا قولتلها تمام
قالت اليوم بتروح بليل ولما تاجي ليك اجازه برحتك لحد ماتشبع وابوك راح يشتغل معي ف الشركه وباعلي سعر لا تشغل بالك بيه قولتلها موافق قالت اي مصاري هيا راح تعطيها الك هيا الك انت وليك مني كمان مصاري قولتلها تمام
نزلت ولقيت حسن كان بيبصلي وتاليا ف اوضتي بتظبط الهدوم وسلمت عليه كان لسه مش طيقني
وانا ولا شاغل بالي اصلا بيه كنت عايز اشوف لينا
كنت عايز اشوف جسمها بعد الحمل وجمالها
لقيتها طالعه من جووه وااااااااه جميله اوووووي
وشكلها حلو وسايبه شعرها الصفر الجميل ولبسه عبايه ضيقه وبطنها شكلها حلو اووووي وصدرها الجميل الي خارج من تقسيمه بطنها
انا شايفها وهيا سلمتت عليه كلام اودام جوزها
ولقيتها راحت ل تاليا ف الاوضه وانا ببص ع طيزها شكلها يجنن حسن بيبصلي وانا بعد ثواني بالظبط دخلت وحسن بيبصلي كان هاين عليه يقولي رايح فين دخلت عليهم وقفلت الباب ودخلت ع لينا وهيا حضنتني وانا بوستها من شفايفها ومسكت طيزها افعص فيهم الباب خبط
هيا بعدت وفتحت وقالتلو ايوه ياحبيبي قالتها تعاالي عايزك طلعتلو وانا بمص شفايفي وهو شافني ولما خرج كملت ف تاليا بوس واحضان
ونمنا مع بعض لحد الساعه 4 طلعت ولقيت لينا مجهزه غدا لينا وانا مسكت ايديها وقالت جوزي بره قولتلها عايز اكلك انتي ووقفت وهيا قالت حسن بره وقالي اخرجي بسرعه انا حضنتها من ورا وزوبري ف طيزها بقولها انا ماشي انهارده وعايزك باي طريقه قالت ماينفعش وانا مسكت بزازها وزوبري ف طيزها وكنت هيجان اووووي وهيا ااااااه من فعصي ف بزها هيا خرجت وانا اتغديت مع تاليا وخبطها زوبر تمام ولبست وعرفتها وهيا قالت الاسبوع ده وممكن اكون حامل قولتلها اكون رجعت وهيا كانت زعلانه
وانا ببوسها وبقولها انتي مراتي وكل حياتي وابني ف بطنك لو حصل معاك اي حاجه عرفيني
ومش عايزك تلبسي اي حاجه ضيقه
قالت حاضر طلعت مشيت ع الوكيشن وكلمت الرقم
الو
هيا الو
مساء الخير معايا الاستاذه ليلي
قالت ايوه انت مين
قولتلها انا علي من طرف مدام الينا
قالت ايوه قولتلها انا ف الطريق للفيلا قالت انا مش ف الفيلا انا هبعتلك الوكيشن تاجي عليه قولتلها تمام طلعت ل هناك وصلت الساعه 9 كلمتها كانت عماره 5 ادوار شكلها جميل البوبه بالكهربا الباب فتح وهيا قالت اول دور
طلعت خبطت فتحت واحده ماتزيدش عن 20 سنه شكلها حلو وصغيره لسه بتكلم قالت تعالي
دخلت وكنت محروج من نفسي اوووي
هقولها انا بتاع الجنس ولا اقولها ايه مش عارف
قعدت وبقيت محروج ولقيت بنت الي فتحتلي قاعده ومعاها بنت تانيه في سنها ولبسين تشيرت والحلمات واضحه منو وشورت لعند الركبه
قالتلي اسمك علي قولتلها ايوه قالت كام سنه قولتلها يعني 21 قالت لسه صغير ياعلي ع الشغل ده قولتلها ظروف قالت ماشي انت هتقعد معانا هنا الاسبوع ده ماشي قولتلها ماشي
قالت البنتين دول بناتي وعندي بنتين كمان وولدين بس دول مش هنا ممكن بنتي الي اكبر منهم تاجي بدون جوزها ولا عايلها
تعالي ورايا مشيت وراها مع انها شكلها كبير بس من جمالها تحس انها صغيره يعني طيزها حرفيا ملبن بتتهز ف كل حاجه حركه قالتلي دي غرفتك شوف انت لو كنت بقالك فتره في الشغلانه دي كنت هتسمع مني شتيمه
قولتلها ليه يعني قالت في رجاله كده بس عشان شكلك لسه جديد ف مش هتحب الكلام ده
قولتلها مالوش لازمه يعني قالت اسمع
انت هنا عشان تسمع كلامي وبس انا زعلت من نفسي اووووي ومش عارف ارد
قولتلها تمام قالت جدع انا بناتي الي شوفتهم بره دول بيحبو بعضهم انا مستغرب بس عرفت انهم مالهمش ف الرجاله قالت وانا مش زيهم
بس ممنوع ممنوع تدخل بتاع جوايه مهما حصل حتي لو حصل ايه مابينا
هتقعد هنا اسبوع انا ممنوع بتاعك يدخل فيا وبناتي الاتنين اوعي تعمل فيهم حاجه غصب عنهم لو بمزاجهم خلاص مش بمزاجهم انت حر
بنتي الكبيره لو وصلت الصبح كل الي هيا عايزه اعملو ليها انا جيباك عشانها قولتلها حاضر
قالت من دلوقتي عايزاك تاخد راحتك ف البيت
ومحدش هنا هيعملك اكل عايز اي حاجه هتلاقيها ف المطبخ قولتلها تمام
قالت البنات ممكن تشوفهم مع بعض اتفرج عليهم عادي ولو طلبوك ادخل معاهم وكل الي هما عايزينو قولتلها حاضر وقالت يلا ارتاح والاكل ف المطبخ لو جعان قولتلها ماشي
طلعت وانا ببص ع طيزها وهيا ملبن حرفيا وكعب رجليها الحمر وانا بقول لنفسي والشرموطه دي ازاي استحمل مدخلوش فيها وبضحك ودخلت الحمام ف الاوضه اتشطفت ولبست شورت وفانله ودخلت المطبخ لقيت اكل كتير عملت سندوتشين وشاي وطلعت قعدت اودام التلفزيون وبصراحه مبسوط حاسس اني مرتاح حتي ليلي مشت جنبي وماتكلمتش كانو عادي وانا شوفت البنات طالعه من الاوضه عريانين ودخلين الحمام
جسمهم رفيع مخدتش بالي اووي بس رفيعين هبقي اوضحلكم جسمهم لما اشوفو
قعدت وبسمع فيلم اكشن لقيت ليلي قعدت جنبي
وقالت بتسمع ايه قولتلها فيلم اكشن قالتلي اكلت قولتلها ايوه قالتلي قرب تعالي جنبي قربت منها وهيا قالتلي جسمي وحش انا ببلع ريقي وبقولها بالعكس حلو اووووي قالت امال مش واخد راحتك ليه قولتلها احسن تضايقي مني
قالت انا قولتلك القوانين الي هتمشي عليها ممنوع يدخل في والبنات لو احتاجو منك حاجه
وبنتي الكبيره الاهم
بعد كده كل حاجه متاحه ليك
انا عرفت انها بتعطيني الاشاره
انا مسكت بزها الملبن وبضغط عليه بايدي
وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها
ورجعت وهيا بتبصلي وانا اخدت بوسها تانيه وبسحب شفايفها عليه شفتها الي تحت بمصها وهيا قالتلي شكلي راح اتعذب معك
قولتلها جسمك حلو اوووي ودخلت ايدي تحت التشيرت بتاعها ومسكت بزها من فوق الستيان افعص فيهم وانا ببوسها ودخلت ايدي تحت الستيان بتاعها اول مالمست حلماتها كانت وقفه انا مسكتها وهيا قالت ماتقرصش اوي
قولتلها عايز امص بزازك زقيتها وهيا رجعت بضهرها رفعت التشيرت بتاعها
وروحت مطلع بزها من الستيان
شكلها حلو اووي ف لحظه كانت ف بوقي بمص فيها ومطلع بزها التاني اقرص في وبقيت ابدل وبشفايفي علي حلماتها بمص فيهم
انا رجعت مكاني وهيا قاعده بزازها بره
وانا ماسك زوبري وهو وقف هيا بتبصلي وقالت نام ع ضهرك انا نمت وهيا قاعدت ع الارض
وقلعتني القميص وقلعتني الشورت وزوبري وقف اودامها قالت زوبرك ده طبيعي قولتلها جربي لقيتها مسكتو وبتدعك في لقيتها بتبوس شفايفي وبتنزل علي حلمات بزي تبوسه وتمص فيهم ونزلت تبوس بطني وايديها مسكه زوبري من تحت وهو وقف ولقيتها بتبوس بضاني وزوبري بتبوسو من كل جنب ولقيتها بتمص بضاني وانا هيجان من حركتها دي زوبري مولع انا مستني منها تمص زوبري وانا نايم مكاني ولقيتها بالسانها ع راس زوبري وبتلعب في فتحت زوبري وانا مولع من حركاتها وراحت بلعت زوبري كلو حرفيا ف بوقها وانا اااااه لسانها بيلف ع زوبري فضلت تمص ف زوبري وانا نايم ولقيتها بعد مص دقيقتين
وقفت وطلعت ع زوبري وقلعت ملط من تحت وانا شايف جمال كسها وقعدت بكسها فوق زوبري الي نايم ع بطني وزوبري بطنو بتدخل مابين شفايفها هيا فضلت فوق مني وانا هموت من الهيجان وهيا بتحك اوووووي وهيا بتتحرك اوووووي انا زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااااااااه لقيت زوبري كلو ف كسها لحد الاخر وهيا بتحرك كسها كانها بتخليه يخبط ف كل جوانب كسها ولقيتها خرجتو ونزلت تمص في ورجعت تاني زوبري وقف وهيا قربت كسها منو وبطن زوبري علي كسها وبقت تحكو ف كسها مسكتو.بقت تحك راسو ف كسها وانا مولع وكانت راسو بتدخل ف كسها وتخرج كانها بتعذبني او بتعذب نفسها انا لقيتها بتمسك زوبري تدخل راسو وتخرجو تحكو ف كسها كلو ولقيتها بتقول هنزل وراحت منزله ع زوبري ومان غسلها سخن اوووي بقول لنفسي الست دي كبيره وشرموطه زوبري بقي كلو عسل وهيا بتدعك في وقالتلي هتنزل امتي قولتلها لسه
روحت وقف قولتلها حرم الجمال ده كلو ينحرم من النيك وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري ودخلتو من بين شفايف كسها زوبري بقي تحت كسها ضميت رجليها وبقيت انيك كسها بس من بره وهيا ااااااااه وانا بنيكها لقيت بناتها جايين بيتفرجو علينا وانا مش عارف اكمل ولا اعمل ايه بس كملت وهما بيتفرجو قعدو قصادنا وانا وامهم عريانين خالص وزوبري مابين شفايف كسها وليلي اااااااه ااااااااي ااااي وانا قفش ف طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااه
واول ماحطيت صباعي ع خرم طيزها حسيت انها اتشنجت والدنيا وقفت ولقيت حمام بينزل ع زوبري عسل من كسها لدرجه ان انا فكرتها ميه
هيا قعدت ع الانتريه وانا زوبري كلو عسل وروحت قولتلها مالك تعبتي لقيتها بتفتح بوقها وبتقولي ف بوقي انا حطيت رجلي جنبها ودخلتو وكاني بنيكها وفضلت كده 3 دقايق وقولتلها هنزل هيا فضلت تمص ومسكت زوبري وخلاص زوبري راح منزل ف بوقها وهيا خرجتو ونزلت ع بزازها وبتدعك زوبري اووووي وبتخرج لسانها عليه لبن ونزلت كتير اووي علي بزازها وهيا بلعت لبني ومصت زوبري تنضفو وقالتلي اقعد رايح جسمك
انا قعدت ولقيت ليلي قالت تعالو يابنات شوفو طعم لبن الراجل الاتنين قعدو جنب امهم ولحسو صدرها كلو وانا بتفرج وزوبري نايم وامهم قالت ليهم يلا نضفو ل علي كمان الاتنين قربو مني وانا وقفت وفي بنت بزها كان كبير شوي عن التانيه هيا الي عجباني التانيه بلعت زوبري وكان نايم شوي بس هيا بتمص وشكلها مش متعوده وقامت قالت كس اختي احلي قالتلها برحتك علي موجود ف اي وقت يدخل معاكم وتجربو بنفسكم لقيت البت الي كان بتمص قالت بس شكلكم حلو اوووي مع بعض لقيتها بتاخد اختها وبتقول ل امها اختي احلي من اي راجل وانا مش فاهم قالتلها برحتك
وفي الطريق اودام الباب بيبوسو ف بعض وقلعو ملط اودامنا ودخلو جووه والباب مفتوح قالتلي دي غلطت ابوهم الي عايش بره وكانو معاه وهما اتعودو ع كده لحد مادخلنا عليهم شوفناهم كده وهناك كل واحد وحريتو الشخصيه
كانهم بيعملو كده من زمان حتي اخواتهم البنات عرفو قولتلها والصبيان قالت عرفين بس كل واحد ف حالو انا قولتلها طب انتي ليه عايزاهم بتغيرو قالت يبقي زي اخواتهم البنات يتجوزو ويخلفو
قولتلها مينفعش تزعقي معاهم قالت مينفعش معاهم جوازت السويد ودي مشكله
قولتلها ايوه ادي الي بناخدو منهم بس سيبك انتي حلوه اوووي وجسمك حلو ليه مش عايزاني ادخلو جووه قالت ماتفتحش الموضوع ده
قولتلها اسف وهيا قاعده قولتلها انتي قولتي اخد راحتي وقفتها وجسمعا ملبن بقولها تعالي ناخد دش هيا جمل بصراحه جسمها حلو اوووي
اخدتها ل اوضتي وتحت الدش غسلت كل حتي ف جسمها وانا بلمس كسها وخرم طيزها الي بحرك صباعي ودخلت العقله وهيا قالت قولتلك بلاش قولتلها مش هدخل اكتر من كده وهيا مش بتتحرك تعض ع شفايفها وغسلت بزازها وطلعنا عريانين وبقولها هتنامي معايا قالت كل واحد بغرفتو وهيا قالت الاكل ف المطبخ كول كويس
وهيا طلعت وانا لبست شورت بس وطلعت ع المطبخ باكل وطلعت لقيت الباب مفتوح بتاع البنات ببص لقيت نحمه كبيره زي بتاعت اليهود ببص عليهم ولقيت واحده بتلعب ف كسها وبتبعبص كسها وانا بتفرج عليهم والي كانت وقفه شافتني وانا وقف وهيا نزلت ع كسها اختها بالسانها تلحسو وتمص ف كسها

J8imxpV.md.jpg
J8imuQ1.md.jpg
وبصالي ف عيني وهيا بتلحس ل اختها انا طلعت وخبطت ع ليلي دخلت وهيا كانت لبسه قميص وكانت بدون كلوت وكسها وطيزها واضحين
قولتلها بناتك اسمهم ايه
الكبيره فريا والصغيره فيرا
قولتلها مين الكبيره قالت شعرها طويل قولتلها بزازها اكبر صح قالت ايوه قولتلها دي قمر
وسالتها عن النجمه قالت دي فرقه مغنيين هما بيحبوهم والنجمه دي رمز ليهم قولتلها فهمت طلعت ودخلت اوضتي وكلمت تاليا وهيا قالت نايمه ف الاوضه انا ولينا مع بعض وابويا ف الاوضه التانيه وبقيت اتكلم معاها ولينا كانت نايمه كان نفسي انيكها اوووي
نمت وصحيت متاخر دخلت فطرت ومحدش كون موجود خالص ولا الام ولا البنتين قعدت اتفرج ع التلفزيون الباب فتح لقيت واحده جميله اوووووووووووووووووووووي دخله انا وقفت قالت هاي قولتلها اهلا قالت انت مين كنت محروج اوي قولتلها علي قالت علي مين قولتلها الاستاذه ليلي مكلماني قالت ايوه ايوه انت منين قولتلها مصري قالت احسن ناس قعدت وقالتلي انا بسمه قولتلها شكلك غير اخواتك خالص قالت دول ف عالم تاني كانو عايشين بره وبرحتهم مالناش دعوه قولتلها عندك حق سالتها كام سنه قالتلي تعطيني كام قولتلها 25 ضحكت وقالت 30 قولتلها انتي مصريه ضحكت وقالت لا بس صحبتي مصريه بتعلم منها كلمات كده
قالت هدخل البس حاجه الجو حر اوي هاخد دش وطلع دخلت وانا مستني ازاي هتخرج ع نااااار لقيت ليلي دخلت والبنات ومعاهم طلبات اخدتهم منهم ودخلتهم جوه وليلي سالتني عن بنتها قولتلها وصلت وانا قعدت وطلعت بنتها بسمه زي القمر شعرها اسود وطويل ولبسه ترنج خفيف وبتنشف شعرها وقعدت جنبي وفضلت تمسح شعرها وانا شايف صدرها بيتمرجح مع كل حركه بدون ستيان وانا هتجنن ولقيتها بتقول ياماما انا هطلب اكل من بره اجبلكم امها قالتلها لا واخواتها طلبو بيتزا
ولقيتها مسالتنيش اتحرجت من الموقف هيا طلبت وانا من احراجي قولت داخل انام دخلت اوضتي وبقول لنفسي ليه جايب الاحراج لنفسي وانا بعمل هنا ايه كسم الفلوس الي تعمل فيا كده بس بعد نص ساعه الباب فتح ولقيت بسمه دخله عليه بصنيه وقالت يلا معايا قولتلها مش جعان قالت انا جيبه الاكل ده عشانك وانا لقيت استكوزا وجمبري ببصلها قالت يلا كول معايا هيا اكلتني وقالت طول مانت ف بيتنا تبقي زيك زينا انا جيبالك الاكل ده عشان هتتعب انهارده وبتغمزلي وانا عرفت الي هيحصل اكلت وهيا بقت تاكلني وقالتلي خلص اكل وريح جسمك شوي علي ماجيلك ماما قالتلي انك انبارح نزلت كتير وانا طماعه اوووي وعايزه زيهم وخلصنا وهيا مسكت ايدي بتمص صوابعي بمنظر ابن متناكه وهيا شالت الاكل وانا قومت غسلت ايدي ولابس شورت ونايم ع السرير دماغي راحت ف النوم صحيت ع الباب بيتفتح ببص لقيتها هيا بقميص نوم اسود

J8sXahF.md.jpg
انا ببص ظاهر كسها من تحت القميص قالتلي كنت نايم قولتلها صاحي من شويه هيا قالتلي انت ف لبنان لوحدك قولتلها لا مع ابويا
قالتلي امك فين قولتلها متوفيه من زمان
طلعت ع السرير وانا شوفت حلمات بزازها الوردي قولتلها انتي متجوزه قالت ايوه من 3 سنين قولتلها فين جوزك قالت ف البيت
قالتلي انت بتسال كتير طلعت ع السرير وبتقرب مني وهيا مابين رجلي وبتحسس ع زوبري وقالت هو وقف وبتحسس عليه وقالتلي زوبرك كبير زي ما ماما قالتلي هيا نزلت الشورت وزوبري وقف
وهيا مسكت زوبري وطلعت لسانها بتلفو حولين راس زوبري وقالتلي بتعرف كل شهرين بناجي هنا اسبوع انا واخواتي وامي بيكون معانا راجل غريب ينام معانا يوم او يومين ويمشي مابيقدر يتحمل
بس هدول كبار انت شب وحلو وزوبرك كبير بدي ياك تتحمل وراح نمتعك قولتلها طبعا هستحمل قالتلي وانا بدي هيك تستمع معي ومع ماما
ماما حكتلي ان زوبرك دخل بكسها ومكان بدها تخرجو من كسها بس خافت تطمع وتنيكها وهيا مابدها هيك بقت تتكلم وتمص ف زوبري

J8LAcGt.md.jpg
وتمص ف زوبري ومسكت زوبري وبتضربو في وشها وقالتلي انا نسيت احكيلك انا حامل لسه باول شهر ماتنزل بكسي
سوي الي بدك ياه فيني
بس لا تنزل بكسي قولتلها حاضر بقت تمص ف زوبري ونزلت تمص ف بضاني
ولقيت بتقولي زوبرك كتير حلو وناشف
طلعت لسانها وبتمشيه ع عرق زوبري
وفضلت تمص وقامت قالتلي حبيت زوبرك كتير
لقيتها فنست وقالت يلا وانا شايف وردي وشكلو حلو انا قولتلها عايز الحس كسك قالت عنجد بتحب تلحس قولتلها ايوه قالت يلا الحس انا روحت فاتح طيزها وحطيت لساني ع خرم طيزها
وهيا اااااه وانا بلحس خرم طيزها ونزلت ع كسها كان لذيذ وحلو ونضيف بقيت الحس ف كسها وهيا اااااااه اااااااااه كمان الحس وانا بلحس كسها وبمص شفايف كسها واي عسل بينزل كنت ببلعو وبمص ف كسها وقفت ع رجلي وشديتها عليه قربت طيزها من زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها وكان حلو اووووي احساس حلو اوووي ودخلت زوبري ف كسها

J8Lco6N.md.jpg
وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اي هيك كمان نيك نيم ف كسي وانا بنيكها براحه وهيا اااااه نيك كسي ماترحمني نيك قوي وانا بقيت هايج وزوبري بقي يفشخ ف كسها وهيا ااااااي هيك
ااااااي اااااي نيك نيك كمان ااااااااااه كسي
وانا زوبري ف كسها وبنيكها اوووووي
فضلت انيك ف كسها وانا بنيك دخلت صباعي ف طيزها وهيا كانت ضيقه بقيت انيك ف الاتنين
وكان احساس حلو اوووووي
وانا بنيكها واحلي احساس وانا صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااي اااااي كسي كسي راح يكب عسل نيك نيك اوووي وانا مسكت شعرها وبقيت انيكها اوووووي وخبط زوبري ف كسها ولقيتها اااااااااااه وزوبري فكسها وهيا نزلت عسل كسها ونامت ع بطنها انا وفتحت طيزها رفعت طيزها شوي ونزلت الحس كسها وبقيت امص عسلها ونضفت كسها من كل عسلها وهيا قالتلي دخل ايرك بكسي ونيك شبعني نيك وانا طلعت عليها وبضرب زوبري علي طيزها وحطيتو راسو ع خرم طيزها وبزوق في هيا بسمه فتحت طيزها بايديها وانا حسيت ان خرم طيزها كانو بيقول عايز زوبرك بس الخرم مقفول انا روحت مدخلو ف كسها

J8L1aoJ.md.jpg
J8L1WAX.md.jpg
وبقيت انيكها اووووي وزوبري ف كسها من ورا بيدخل للاخر وهيا ااااااااه مع كل دخلت زوبر تطلع صوت اهات ومتعه وانا بنيكها اوووي وهيا اااااااااه ااااااااااااه وانا بنيك فيها وهيا كمان كمان
وانا روحت نمت عليها بجسمي ومسكت بزازها افعص فيهم وزوبري كلو ف كسها وبنيك فيها
وهيا ااااااي ااااي ايوه هيك جامد وانا بنيك فيها وهيا قالتلي جسمك تقيل ع جسمي وانا بهمس ف ودنها اقوم قالت لا هيك احلي بس حالي بتناك من رجال قووي نيك اوووي ماترحمني وانا بنيكها وهيا اي اي هيك راح انزل نيك وانا بنيك فيها اووووووي وهيا اي اي هيك هيك كمان اااااااااااااه وانا لقيت كسها بينزل تاني وانا فوقها
ولفيت وشها وبمص شفايفها وودنها
وطلعت زوبري وكلو عسل هيا قامت تمصو ونيمتني ع ضهري وركبت ع زوبري وفضلت تنط وهيا بتنط ع زوبري الباب فتح ببص لقيت اختها الصغيره ولقيت بسمه بتقول شو في قالتلها عايزين علي بليل قالتلها خلص بليل راح يجيك يلا اقفلي الباب طلعت
وهيا قالتلي شو بدها منك
وبتنط ع زوبري وانا مسكت بزازها وانا حضنتها وبقيت انيكها اووووي بوسطي وهيا ااااااي ااااي اي هيك كمان شديد وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااااااااااااااه اااااااااه كتير قوي
قامت وقالت كل هاد وما نزلت
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها كلو وهيا مسكت وسطي

J8LNY7f.md.jpg
وبقت تشدني عليها وتقول كمان كمان
وانا بنيك فيها وهيا بتشدني وتقولي اوووي اوووووي راح نزل وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتدعك ف كسها اووووي بايديها وشوفت ميه بتنزل ع زوبري بس مكنتش كتيره وهيا بترتعش وانا نمت ف حضني ومسمت شفايفها بوس وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني ومسكه كتفي وانا زوبري طالع داخل ف كسها واحلي متعه زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسعا لقيتها قالت شبع كسي بالبنك نزل بكسي وانا بنيك ولما حسيت اني قربت وقفت ع ركبي وهيا فتحت رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا اااااااااه وزوبري قبل ناينزل طلعتو ونزلت ع كسها

J8LOujV.md.jpg
وبدعك زوبري وهيا بتقولي اي نزل ع كسي نزل كل لبنك وانا بنزل لبني ع كسها ودخلتو تاني ونمت عليها ابوس فيها ونزلت امص بزازها ونمت جنبها وهيا بتقول زوبرك حلو كتير كسي بقي احمر من كتر النيك لقيتها بتدعك لبني ف كسها وبعد شويه طلعت وانا اخدت دش ونمت وصحيت بليل كملت اكل جمبري الي كان موجود ولقيتها بتقولي تعالي نخرج خرجت انا وهيا بالعربيه وهيا بتتكلم معايا ف حياتي وانا عرفتها ان في بنت هتجوزها وهيا اخدت رقمي وقالتلي لو كلمتك تاجي قولتلها اجيلك ليه لا قالت تمام وهعطيك الي انت عايزو قولتلها لا مش لازم فلوس
قالتلي ده شغلك وبعدين انت تستاهل
تعرف الي عجبني فيك قولتلها ايه قالت انك لسه صغير ف السن وجسمك جامد وبتعرف تريح الست الي معاك انا قولتلها ليه امك مش عايزه حد يدخلو قالت مش عايزه تتعود علي كده هيا بتحاول تبعدني عن اخواتي ف بتكلم حد ياجي الاسبوع ده وينام معايا يوم او اتنين وممكن اكنل معاهم وممكن امشي بس هيا مش عايزاني كول الاسبوع معاهم عشان مابحش الموضوع
قولتلها اخواتك مفتوحين قالت ايوه مفتوحين
من نفس الشخص قولتلها ازاي قالت
علي كلامهم ان في واحد كان بيقلد الشخص الي بيحبوه بتاع الاغاني اتعرفو عليه وهو اخدهم ف بيتو ونام معاهم الاتنين والموضوع اتكرر
ومن فتره رجعو هنا ولقيناهم كده وبابا قالنا محدش ليه دعوه بيهم هما حرين
قولتلها طب اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها امك عايز انام معاها قالت ماتنام هيا قالت لا قولتلها قصدي ادخلو فيها قالت عشان تنام معاها لازم تخليها هايجه اوووي بس كده قالت ايوه بس بردو هيا الي تطلب منك ساعتها اعرف انها كده عايزاك رجعنا الساعه 11 ودخلت ولقيت ليلي قاعده وقالتلي شوف ياعلي البنات بيسالو عليك قولتلها حاضر دخلت عليهم
لقيت الاتنين بيبوس ف بعض
وانا دخلت عليهم ولقيت البنت الصغيره
فوق الكبيره اكبر منها بسنه 17 و 18
الكبيره بيضه وعجباني اوووي
لقيت الصغيره بتقولي اقلع قلعت هدومي وهيا قربت مني وهيا ع السرير وانا وقف
ولقيت الكبيره بتمص بزها والصغيره مسكت زوبري بتمص في والكبيره بتمص بزها

J8Qoo0J.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وانا عيني ع بزاز اختها وشكلها الجميل والصغيره بتمص ف زوبري
وفضلت تمص ف زوبري وانا وقف
وانا من هيجاني علي الكبيره قولت للصغيره اختك مش بتحب تمص طلعت زوبري وقالت لا مابدها انا بمص بدي لبنك فضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الكبيره وجسمها وشوفت كسها الجميل النضيف وشكلو ضيق اوووووي عجبني غمضت عيني وبتخيل اناي بنيكها ولقيت لبني بينزل
J8QoxUv.md.jpg
وانا بدعكو وهيا بلعه زوبري ومنظر الكبيره وهيا بتفعص ف بزازها حلو اووووووي
اخدت كل لبني وفي لحظه لما اخدتو كلو ف بوقها

J8QxsZ7.md.jpg
ونزلتو ف بوق اختها والكبيره طلعتو ع شفايفها وركبت فوقها ونزلين ف بعض بوس

J8QIdJf.md.jpg
واتا بتفرج فضلو يبوس ف بعض والكبيره بلعت لبني والصغيره نزلت تبوس بزازها وانا وقف هتجنن ع الكبيره دي حرام الحلاوه دي ماتتناكش
والواحد يتمتع بيها الصغيره نزلت علي كسها تلحسو وانا مكنتش قادر لقيت نفسي قعدت علي ركبتي وببوسها من شفايفها وهيا اتجاوبت معايا لا ومسكت دماغي بايديها وانا مسكت بزها كان صغير بس ملبن لما تكبر هتبقي زي اختها بسمه
انا مسكت بزعا بشفايفي كنت هخلعهم بذات الحلمه وهيا ف عالم تاني حرفيا وانا ببوس وشها من جمالها وهيا بتفتح عنيها وبتبصلي
وانا ببوس شفايفها قولتلها عايز انيكك وهيا بصالي وكانها سكرانه ولقيتها مسكت دماغي بتبوسني وانا اكلت شفايفها ووقفت ومسكت زوبري بحطو ع شفايفها هيا فتحت بوقها
ولقيت لسانها ع زوبري وقفلت ع زوبري وبتمص راس وخرجتو بعد ثانيه وكانها مش عايزه انا وقفت ورا للصغيره وهبا بتلحس كس اختها حطيت لساني ع كسها وفضلت الحس في وانا مولع ناااار منهم ومن حلوتهم مسكت زوبري وحطيتو ع كسها بس خوفت ليحصل حاجه
قولت بلاش احسن طلعت وانا بلبس
وقعدت وانا زوبري ناااار وقفه مع اني لسه منزل بس لسه عايز انيك مكنش حد موجود بره دخلت اوضتي وزوبري وقف وبعت رساله ل ليلي بقولها انا تعبان اووووي اجيلك شافت الرساله وقالت انا جيالك دخلت عليه لبس قميص نوم ازرق من فوق ومن تحت اسود وصدرها نصو بره قالت منزلتش مع البنات قولتلها نزلت بس زوبري مانمش وبصراحه كنت بمص ف بزاز بنتك الكبيره وهيا بتبوسني ومتجاوبه معايا
حتي الصغيره لحست كسها وبقرب زوبري من كسها رفضت وانا زوبري ناااار
لقيتها طلعت زوبري ونزلت البنطلون وبتمص في

J8QEfvS.md.jpg
وانا شايف بزازها وهيا طلعه بره القميص
وشكلهم يجنن افتكرت كلام بسمه عن امها قولتلها عايز انيك بزازك لقيتها طلعتهم وهيا بتمص ومسكت زوبري ودخلتو من بين بزازها وبتفعص بزازها ف زوبري وانا مولع نااااار

J8QGvb1.md.jpg
وزوبري بين بزاز ليلي الفاجره فضلت كده تتوف ع زوبري وتدخلو ف بزازها وبقيت انيك بزازها الملبن وهيا الي بتنزل وتطلع وانا بقولها كمان جسمك حلو اوووي خساره مايدخلش فيك وهيا بتبصلي وقالت لسه مش هتنزل قولتلها لسه وقفت ورميتها ع السرير وروحت الحس ف كسها وكنت باكلو حرفيا ودخلت صباع ف كسها وهياا اااااه وانا بقيت امص ف كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ماتكلمتش بقيت الحس ف كسها وخرم طيزها احمر وشكلو حلو لحست خرم طيزها
ولقيتها قالت ماتحكي لحد قولتلها عن ايه لقيتها لفت وعطتني طيزها وبتفتح طيزها وانا شوفت خرم طيزها مفتوح وانا اتهبلت مسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وهيا رجعت ودخل زوبري بدون اي صعوبه

J8QjOdJ.md.jpg
J8QwTYJ.md.jpg
قعدت بطيزها ع زوبري وكان احساس حلوو
اووووي وهيا اااااااااه ااااااااااااااه ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وانا فرحان اووووي ان ليلي زوبري ف طيزها هيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري وصوتها بيدلعني اهات ليلي مولعاني ليلي اكتر من 5 دقايق وهيا بتنزل وبتطلع ع زوبري لما لقيتها خرجتو ووقفت وانا وقغت وزنقتها ف الحيطه وبقولها مكنتش مصدق انك تدخلي زوبري ف طيزك رفعت القميص ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك في طيزها واحنا وقفين وهيا ااااااااه ااااااااااااه وانا بقيت ماسك بزازها وزوبري ف طيزها جامد وبنيك فيها
وكنت مستمتع اوووووي وانا بنيك ف طيز ليلي
طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا مدخلو كلو ف كسها وهيا لا طلعو انا خرجتو غصب عني وعطتني وشها وقالت شو حكتلك قولتلها اسف بس صدقيني مش قادر وبحك زوبري ف كسها وهيا قالت لا تزعلني منك انا بعرف انك تعبت عشان هيك خليتك تدخلو بطيزي انا دخلت راس زوبري وهيا بصالي قولتلها اطلعي ع السرير هيا طلعت وانا وراها رفعت القميص ودخلت زوبري ف طيزها

J8Qvwgt.md.jpgوبقيت انيك فيها ااااااه زوبرك بيجنن
وفضلت انيك فيها وزوبري ف طيزها وكنت خلاص هنزل طلعت زوبري ونزلت ف خرم طيزها شوي وخرجتو ونزلت ع خرم طيزها
J8Qv4B2.md.jpgنزلت لبني وفي لبن خرج من كيزها وهيا تعبانه قالتلي ماحد يعرف اي شئ قولتلها ماشي
هيا وقفت وقالتلي نام وبكره نتكلم طلعت
وانا نمت مقتول والصبح صحيت واكلت وزي الفل وانا لقيت ليلي قاعده وبتكلم حد وانا قعدت قصادها ولقيتها بدون كلوت جيبه واسعه وفوق ستيان بزازها تجنن انا استنيت لما خلصت المكالمه روحت منيمها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وهيا بتصرخ زوبري ناشف وهيقطع طيزها وانا فضلت انيك ف طيزها وهيا ااااااااااااه اااااااااه وزوبري نزل ف طيزها وانا خلاص كنت ناووووي انيكها فضلت نايم فوقها
تاني يوم سمعت اهات ف اوضه البنات لقيت الاتنين مسكين بسمه مص ف بزازها وكسها وكانو بياكلوها حرفيا خلصت بسمه وهيا ملط انا اخدت ع سريرها وعجبني جسمها اووووووي فضلت الحس ف كسها وبزازها ونمت ف حضنها اليوم ده.........
استمر
 
روووووعة كمل
 
جميله جدا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رائع استمر يافنان
 
➤السابقة



السلسلة الثانية

الجزاء الاول



كنت عرفت ابويا ومراتو انهم يصفو كل حاجه ليهم ويبقي قاعدبن معايا احسن
ونشوف بيت مع بعض وخلاص وبصراحه كنت عايز مراتو جنبي احساس حلو انك بتنام مع مرات ابوك وهو عارف وعايز كده
اخدت تاليا ومشيت وصلت الفيلا
كلمت مدام الينا وقالتلي تعال فوق طلعت ليه
قالتلي شوف ياعلي انت دلوقتي بتشتغل معايا
يعني كل حاجه هتعرفها
انا بعيد عن الشركه انا بحب الجنس بس مش مع راجل انا بقلب الكلام ف دماغي فهمتو قولتلها تمام قالت اليوم الي كنت مستنيه جوزي في كنت عند واحده بالمعني الاصح زبونه بنعمل جنس
بس اليوم ده جوزها كان بيتفرج علينا وانا ومراتو بنعمل جنس بس لقيتو نام فوقي ودخل زوبرو بكسي ايوه انا مكنتش عايزه كده بس ده خلاص ظروف خلصنا وعطاني المصاري واتشطفت ونزلت قولتلها طب اشمعنا انتي يعني قالت في ناس ماينفع اي حد ينام معاهم بيخافو ع سمعتهم والناس الكبيره بس الي بتعرف اني هيك
لما حكتلي ان بيتك قريب عرفت انك بدك نجس وانا بصراحه كنت بدي كس او اي شئ حتي ريح حالي عشان هيك سويت معك جنس وكتير حبيت الحنس معك زوبرك بيوجعني كتير وانا بنزل كتير عن لما بكون مع واحده انا قولت ل حالي بتشتغل عندي سواق وف اي وقت بدي ياك بتكون معي
بس مايا حكتلي كل شئ حصل وانها بدها ياك تسافر معاها اسبوع وانا وفقت بس في شغل وهيا وفقت بدون اي شئ
ماكنت عايزه اشغلك في هيك شئ بس مايا قالت لصديقه ليها وهيا كلمتني وقالتلي انها عايزك عندها اسبوع لو عجبها الحال معك راح يكونو اسبوعين وانا راح اعطيك الي بدك ياه
بس هيا راح تحكيلك كل شئ
قولتلها انتي قولتيلي انها مش بتحب تتناك قالت اي هيا متلي قولتلها طب عايزاني ليه
قالت مابعرف بس روح وبتعرف كل شئ
قولتلها هيا بعيد قالت يعني شوي هيا من السويد بس عايشه مع ولادها هنا قولتلها تمام
قالت اليوم بتروح بليل ولما تاجي ليك اجازه برحتك لحد ماتشبع وابوك راح يشتغل معي ف الشركه وباعلي سعر لا تشغل بالك بيه قولتلها موافق قالت اي مصاري هيا راح تعطيها الك هيا الك انت وليك مني كمان مصاري قولتلها تمام
نزلت ولقيت حسن كان بيبصلي وتاليا ف اوضتي بتظبط الهدوم وسلمت عليه كان لسه مش طيقني
وانا ولا شاغل بالي اصلا بيه كنت عايز اشوف لينا
كنت عايز اشوف جسمها بعد الحمل وجمالها
لقيتها طالعه من جووه وااااااااه جميله اوووووي
وشكلها حلو وسايبه شعرها الصفر الجميل ولبسه عبايه ضيقه وبطنها شكلها حلو اووووي وصدرها الجميل الي خارج من تقسيمه بطنها
انا شايفها وهيا سلمتت عليه كلام اودام جوزها
ولقيتها راحت ل تاليا ف الاوضه وانا ببص ع طيزها شكلها يجنن حسن بيبصلي وانا بعد ثواني بالظبط دخلت وحسن بيبصلي كان هاين عليه يقولي رايح فين دخلت عليهم وقفلت الباب ودخلت ع لينا وهيا حضنتني وانا بوستها من شفايفها ومسكت طيزها افعص فيهم الباب خبط
هيا بعدت وفتحت وقالتلو ايوه ياحبيبي قالتها تعاالي عايزك طلعتلو وانا بمص شفايفي وهو شافني ولما خرج كملت ف تاليا بوس واحضان
ونمنا مع بعض لحد الساعه 4 طلعت ولقيت لينا مجهزه غدا لينا وانا مسكت ايديها وقالت جوزي بره قولتلها عايز اكلك انتي ووقفت وهيا قالت حسن بره وقالي اخرجي بسرعه انا حضنتها من ورا وزوبري ف طيزها بقولها انا ماشي انهارده وعايزك باي طريقه قالت ماينفعش وانا مسكت بزازها وزوبري ف طيزها وكنت هيجان اووووي وهيا ااااااه من فعصي ف بزها هيا خرجت وانا اتغديت مع تاليا وخبطها زوبر تمام ولبست وعرفتها وهيا قالت الاسبوع ده وممكن اكون حامل قولتلها اكون رجعت وهيا كانت زعلانه
وانا ببوسها وبقولها انتي مراتي وكل حياتي وابني ف بطنك لو حصل معاك اي حاجه عرفيني
ومش عايزك تلبسي اي حاجه ضيقه
قالت حاضر طلعت مشيت ع الوكيشن وكلمت الرقم
الو
هيا الو
مساء الخير معايا الاستاذه ليلي
قالت ايوه انت مين
قولتلها انا علي من طرف مدام الينا
قالت ايوه قولتلها انا ف الطريق للفيلا قالت انا مش ف الفيلا انا هبعتلك الوكيشن تاجي عليه قولتلها تمام طلعت ل هناك وصلت الساعه 9 كلمتها كانت عماره 5 ادوار شكلها جميل البوبه بالكهربا الباب فتح وهيا قالت اول دور
طلعت خبطت فتحت واحده ماتزيدش عن 20 سنه شكلها حلو وصغيره لسه بتكلم قالت تعالي
دخلت وكنت محروج من نفسي اوووي
هقولها انا بتاع الجنس ولا اقولها ايه مش عارف
قعدت وبقيت محروج ولقيت بنت الي فتحتلي قاعده ومعاها بنت تانيه في سنها ولبسين تشيرت والحلمات واضحه منو وشورت لعند الركبه
قالتلي اسمك علي قولتلها ايوه قالت كام سنه قولتلها يعني 21 قالت لسه صغير ياعلي ع الشغل ده قولتلها ظروف قالت ماشي انت هتقعد معانا هنا الاسبوع ده ماشي قولتلها ماشي
قالت البنتين دول بناتي وعندي بنتين كمان وولدين بس دول مش هنا ممكن بنتي الي اكبر منهم تاجي بدون جوزها ولا عايلها
تعالي ورايا مشيت وراها مع انها شكلها كبير بس من جمالها تحس انها صغيره يعني طيزها حرفيا ملبن بتتهز ف كل حاجه حركه قالتلي دي غرفتك شوف انت لو كنت بقالك فتره في الشغلانه دي كنت هتسمع مني شتيمه
قولتلها ليه يعني قالت في رجاله كده بس عشان شكلك لسه جديد ف مش هتحب الكلام ده
قولتلها مالوش لازمه يعني قالت اسمع
انت هنا عشان تسمع كلامي وبس انا زعلت من نفسي اووووي ومش عارف ارد
قولتلها تمام قالت جدع انا بناتي الي شوفتهم بره دول بيحبو بعضهم انا مستغرب بس عرفت انهم مالهمش ف الرجاله قالت وانا مش زيهم
بس ممنوع ممنوع تدخل بتاع جوايه مهما حصل حتي لو حصل ايه مابينا
هتقعد هنا اسبوع انا ممنوع بتاعك يدخل فيا وبناتي الاتنين اوعي تعمل فيهم حاجه غصب عنهم لو بمزاجهم خلاص مش بمزاجهم انت حر
بنتي الكبيره لو وصلت الصبح كل الي هيا عايزه اعملو ليها انا جيباك عشانها قولتلها حاضر
قالت من دلوقتي عايزاك تاخد راحتك ف البيت
ومحدش هنا هيعملك اكل عايز اي حاجه هتلاقيها ف المطبخ قولتلها تمام
قالت البنات ممكن تشوفهم مع بعض اتفرج عليهم عادي ولو طلبوك ادخل معاهم وكل الي هما عايزينو قولتلها حاضر وقالت يلا ارتاح والاكل ف المطبخ لو جعان قولتلها ماشي
طلعت وانا ببص ع طيزها وهيا ملبن حرفيا وكعب رجليها الحمر وانا بقول لنفسي والشرموطه دي ازاي استحمل مدخلوش فيها وبضحك ودخلت الحمام ف الاوضه اتشطفت ولبست شورت وفانله ودخلت المطبخ لقيت اكل كتير عملت سندوتشين وشاي وطلعت قعدت اودام التلفزيون وبصراحه مبسوط حاسس اني مرتاح حتي ليلي مشت جنبي وماتكلمتش كانو عادي وانا شوفت البنات طالعه من الاوضه عريانين ودخلين الحمام
جسمهم رفيع مخدتش بالي اووي بس رفيعين هبقي اوضحلكم جسمهم لما اشوفو
قعدت وبسمع فيلم اكشن لقيت ليلي قعدت جنبي
وقالت بتسمع ايه قولتلها فيلم اكشن قالتلي اكلت قولتلها ايوه قالتلي قرب تعالي جنبي قربت منها وهيا قالتلي جسمي وحش انا ببلع ريقي وبقولها بالعكس حلو اووووي قالت امال مش واخد راحتك ليه قولتلها احسن تضايقي مني
قالت انا قولتلك القوانين الي هتمشي عليها ممنوع يدخل في والبنات لو احتاجو منك حاجه
وبنتي الكبيره الاهم
بعد كده كل حاجه متاحه ليك
انا عرفت انها بتعطيني الاشاره
انا مسكت بزها الملبن وبضغط عليه بايدي
وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها
ورجعت وهيا بتبصلي وانا اخدت بوسها تانيه وبسحب شفايفها عليه شفتها الي تحت بمصها وهيا قالتلي شكلي راح اتعذب معك
قولتلها جسمك حلو اوووي ودخلت ايدي تحت التشيرت بتاعها ومسكت بزها من فوق الستيان افعص فيهم وانا ببوسها ودخلت ايدي تحت الستيان بتاعها اول مالمست حلماتها كانت وقفه انا مسكتها وهيا قالت ماتقرصش اوي
قولتلها عايز امص بزازك زقيتها وهيا رجعت بضهرها رفعت التشيرت بتاعها
وروحت مطلع بزها من الستيان
شكلها حلو اووي ف لحظه كانت ف بوقي بمص فيها ومطلع بزها التاني اقرص في وبقيت ابدل وبشفايفي علي حلماتها بمص فيهم
انا رجعت مكاني وهيا قاعده بزازها بره
وانا ماسك زوبري وهو وقف هيا بتبصلي وقالت نام ع ضهرك انا نمت وهيا قاعدت ع الارض
وقلعتني القميص وقلعتني الشورت وزوبري وقف اودامها قالت زوبرك ده طبيعي قولتلها جربي لقيتها مسكتو وبتدعك في لقيتها بتبوس شفايفي وبتنزل علي حلمات بزي تبوسه وتمص فيهم ونزلت تبوس بطني وايديها مسكه زوبري من تحت وهو وقف ولقيتها بتبوس بضاني وزوبري بتبوسو من كل جنب ولقيتها بتمص بضاني وانا هيجان من حركتها دي زوبري مولع انا مستني منها تمص زوبري وانا نايم مكاني ولقيتها بالسانها ع راس زوبري وبتلعب في فتحت زوبري وانا مولع من حركاتها وراحت بلعت زوبري كلو حرفيا ف بوقها وانا اااااه لسانها بيلف ع زوبري فضلت تمص ف زوبري وانا نايم ولقيتها بعد مص دقيقتين
وقفت وطلعت ع زوبري وقلعت ملط من تحت وانا شايف جمال كسها وقعدت بكسها فوق زوبري الي نايم ع بطني وزوبري بطنو بتدخل مابين شفايفها هيا فضلت فوق مني وانا هموت من الهيجان وهيا بتحك اوووووي وهيا بتتحرك اوووووي انا زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااااااااه لقيت زوبري كلو ف كسها لحد الاخر وهيا بتحرك كسها كانها بتخليه يخبط ف كل جوانب كسها ولقيتها خرجتو ونزلت تمص في ورجعت تاني زوبري وقف وهيا قربت كسها منو وبطن زوبري علي كسها وبقت تحكو ف كسها مسكتو.بقت تحك راسو ف كسها وانا مولع وكانت راسو بتدخل ف كسها وتخرج كانها بتعذبني او بتعذب نفسها انا لقيتها بتمسك زوبري تدخل راسو وتخرجو تحكو ف كسها كلو ولقيتها بتقول هنزل وراحت منزله ع زوبري ومان غسلها سخن اوووي بقول لنفسي الست دي كبيره وشرموطه زوبري بقي كلو عسل وهيا بتدعك في وقالتلي هتنزل امتي قولتلها لسه
روحت وقف قولتلها حرم الجمال ده كلو ينحرم من النيك وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري ودخلتو من بين شفايف كسها زوبري بقي تحت كسها ضميت رجليها وبقيت انيك كسها بس من بره وهيا ااااااااه وانا بنيكها لقيت بناتها جايين بيتفرجو علينا وانا مش عارف اكمل ولا اعمل ايه بس كملت وهما بيتفرجو قعدو قصادنا وانا وامهم عريانين خالص وزوبري مابين شفايف كسها وليلي اااااااه ااااااااي ااااي وانا قفش ف طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااه
واول ماحطيت صباعي ع خرم طيزها حسيت انها اتشنجت والدنيا وقفت ولقيت حمام بينزل ع زوبري عسل من كسها لدرجه ان انا فكرتها ميه
هيا قعدت ع الانتريه وانا زوبري كلو عسل وروحت قولتلها مالك تعبتي لقيتها بتفتح بوقها وبتقولي ف بوقي انا حطيت رجلي جنبها ودخلتو وكاني بنيكها وفضلت كده 3 دقايق وقولتلها هنزل هيا فضلت تمص ومسكت زوبري وخلاص زوبري راح منزل ف بوقها وهيا خرجتو ونزلت ع بزازها وبتدعك زوبري اووووي وبتخرج لسانها عليه لبن ونزلت كتير اووي علي بزازها وهيا بلعت لبني ومصت زوبري تنضفو وقالتلي اقعد رايح جسمك
انا قعدت ولقيت ليلي قالت تعالو يابنات شوفو طعم لبن الراجل الاتنين قعدو جنب امهم ولحسو صدرها كلو وانا بتفرج وزوبري نايم وامهم قالت ليهم يلا نضفو ل علي كمان الاتنين قربو مني وانا وقفت وفي بنت بزها كان كبير شوي عن التانيه هيا الي عجباني التانيه بلعت زوبري وكان نايم شوي بس هيا بتمص وشكلها مش متعوده وقامت قالت كس اختي احلي قالتلها برحتك علي موجود ف اي وقت يدخل معاكم وتجربو بنفسكم لقيت البت الي كان بتمص قالت بس شكلكم حلو اوووي مع بعض لقيتها بتاخد اختها وبتقول ل امها اختي احلي من اي راجل وانا مش فاهم قالتلها برحتك
وفي الطريق اودام الباب بيبوسو ف بعض وقلعو ملط اودامنا ودخلو جووه والباب مفتوح قالتلي دي غلطت ابوهم الي عايش بره وكانو معاه وهما اتعودو ع كده لحد مادخلنا عليهم شوفناهم كده وهناك كل واحد وحريتو الشخصيه
كانهم بيعملو كده من زمان حتي اخواتهم البنات عرفو قولتلها والصبيان قالت عرفين بس كل واحد ف حالو انا قولتلها طب انتي ليه عايزاهم بتغيرو قالت يبقي زي اخواتهم البنات يتجوزو ويخلفو
قولتلها مينفعش تزعقي معاهم قالت مينفعش معاهم جوازت السويد ودي مشكله
قولتلها ايوه ادي الي بناخدو منهم بس سيبك انتي حلوه اوووي وجسمك حلو ليه مش عايزاني ادخلو جووه قالت ماتفتحش الموضوع ده
قولتلها اسف وهيا قاعده قولتلها انتي قولتي اخد راحتي وقفتها وجسمعا ملبن بقولها تعالي ناخد دش هيا جمل بصراحه جسمها حلو اوووي
اخدتها ل اوضتي وتحت الدش غسلت كل حتي ف جسمها وانا بلمس كسها وخرم طيزها الي بحرك صباعي ودخلت العقله وهيا قالت قولتلك بلاش قولتلها مش هدخل اكتر من كده وهيا مش بتتحرك تعض ع شفايفها وغسلت بزازها وطلعنا عريانين وبقولها هتنامي معايا قالت كل واحد بغرفتو وهيا قالت الاكل ف المطبخ كول كويس
وهيا طلعت وانا لبست شورت بس وطلعت ع المطبخ باكل وطلعت لقيت الباب مفتوح بتاع البنات ببص لقيت نحمه كبيره زي بتاعت اليهود ببص عليهم ولقيت واحده بتلعب ف كسها وبتبعبص كسها وانا بتفرج عليهم والي كانت وقفه شافتني وانا وقف وهيا نزلت ع كسها اختها بالسانها تلحسو وتمص ف كسها

J8imxpV.md.jpg
J8imuQ1.md.jpg
وبصالي ف عيني وهيا بتلحس ل اختها انا طلعت وخبطت ع ليلي دخلت وهيا كانت لبسه قميص وكانت بدون كلوت وكسها وطيزها واضحين
قولتلها بناتك اسمهم ايه
الكبيره فريا والصغيره فيرا
قولتلها مين الكبيره قالت شعرها طويل قولتلها بزازها اكبر صح قالت ايوه قولتلها دي قمر
وسالتها عن النجمه قالت دي فرقه مغنيين هما بيحبوهم والنجمه دي رمز ليهم قولتلها فهمت طلعت ودخلت اوضتي وكلمت تاليا وهيا قالت نايمه ف الاوضه انا ولينا مع بعض وابويا ف الاوضه التانيه وبقيت اتكلم معاها ولينا كانت نايمه كان نفسي انيكها اوووي
نمت وصحيت متاخر دخلت فطرت ومحدش كون موجود خالص ولا الام ولا البنتين قعدت اتفرج ع التلفزيون الباب فتح لقيت واحده جميله اوووووووووووووووووووووي دخله انا وقفت قالت هاي قولتلها اهلا قالت انت مين كنت محروج اوي قولتلها علي قالت علي مين قولتلها الاستاذه ليلي مكلماني قالت ايوه ايوه انت منين قولتلها مصري قالت احسن ناس قعدت وقالتلي انا بسمه قولتلها شكلك غير اخواتك خالص قالت دول ف عالم تاني كانو عايشين بره وبرحتهم مالناش دعوه قولتلها عندك حق سالتها كام سنه قالتلي تعطيني كام قولتلها 25 ضحكت وقالت 30 قولتلها انتي مصريه ضحكت وقالت لا بس صحبتي مصريه بتعلم منها كلمات كده
قالت هدخل البس حاجه الجو حر اوي هاخد دش وطلع دخلت وانا مستني ازاي هتخرج ع نااااار لقيت ليلي دخلت والبنات ومعاهم طلبات اخدتهم منهم ودخلتهم جوه وليلي سالتني عن بنتها قولتلها وصلت وانا قعدت وطلعت بنتها بسمه زي القمر شعرها اسود وطويل ولبسه ترنج خفيف وبتنشف شعرها وقعدت جنبي وفضلت تمسح شعرها وانا شايف صدرها بيتمرجح مع كل حركه بدون ستيان وانا هتجنن ولقيتها بتقول ياماما انا هطلب اكل من بره اجبلكم امها قالتلها لا واخواتها طلبو بيتزا
ولقيتها مسالتنيش اتحرجت من الموقف هيا طلبت وانا من احراجي قولت داخل انام دخلت اوضتي وبقول لنفسي ليه جايب الاحراج لنفسي وانا بعمل هنا ايه كسم الفلوس الي تعمل فيا كده بس بعد نص ساعه الباب فتح ولقيت بسمه دخله عليه بصنيه وقالت يلا معايا قولتلها مش جعان قالت انا جيبه الاكل ده عشانك وانا لقيت استكوزا وجمبري ببصلها قالت يلا كول معايا هيا اكلتني وقالت طول مانت ف بيتنا تبقي زيك زينا انا جيبالك الاكل ده عشان هتتعب انهارده وبتغمزلي وانا عرفت الي هيحصل اكلت وهيا بقت تاكلني وقالتلي خلص اكل وريح جسمك شوي علي ماجيلك ماما قالتلي انك انبارح نزلت كتير وانا طماعه اوووي وعايزه زيهم وخلصنا وهيا مسكت ايدي بتمص صوابعي بمنظر ابن متناكه وهيا شالت الاكل وانا قومت غسلت ايدي ولابس شورت ونايم ع السرير دماغي راحت ف النوم صحيت ع الباب بيتفتح ببص لقيتها هيا بقميص نوم اسود

J8sXahF.md.jpg
انا ببص ظاهر كسها من تحت القميص قالتلي كنت نايم قولتلها صاحي من شويه هيا قالتلي انت ف لبنان لوحدك قولتلها لا مع ابويا
قالتلي امك فين قولتلها متوفيه من زمان
طلعت ع السرير وانا شوفت حلمات بزازها الوردي قولتلها انتي متجوزه قالت ايوه من 3 سنين قولتلها فين جوزك قالت ف البيت
قالتلي انت بتسال كتير طلعت ع السرير وبتقرب مني وهيا مابين رجلي وبتحسس ع زوبري وقالت هو وقف وبتحسس عليه وقالتلي زوبرك كبير زي ما ماما قالتلي هيا نزلت الشورت وزوبري وقف
وهيا مسكت زوبري وطلعت لسانها بتلفو حولين راس زوبري وقالتلي بتعرف كل شهرين بناجي هنا اسبوع انا واخواتي وامي بيكون معانا راجل غريب ينام معانا يوم او يومين ويمشي مابيقدر يتحمل
بس هدول كبار انت شب وحلو وزوبرك كبير بدي ياك تتحمل وراح نمتعك قولتلها طبعا هستحمل قالتلي وانا بدي هيك تستمع معي ومع ماما
ماما حكتلي ان زوبرك دخل بكسها ومكان بدها تخرجو من كسها بس خافت تطمع وتنيكها وهيا مابدها هيك بقت تتكلم وتمص ف زوبري

J8LAcGt.md.jpg
وتمص ف زوبري ومسكت زوبري وبتضربو في وشها وقالتلي انا نسيت احكيلك انا حامل لسه باول شهر ماتنزل بكسي
سوي الي بدك ياه فيني
بس لا تنزل بكسي قولتلها حاضر بقت تمص ف زوبري ونزلت تمص ف بضاني
ولقيت بتقولي زوبرك كتير حلو وناشف
طلعت لسانها وبتمشيه ع عرق زوبري
وفضلت تمص وقامت قالتلي حبيت زوبرك كتير
لقيتها فنست وقالت يلا وانا شايف وردي وشكلو حلو انا قولتلها عايز الحس كسك قالت عنجد بتحب تلحس قولتلها ايوه قالت يلا الحس انا روحت فاتح طيزها وحطيت لساني ع خرم طيزها
وهيا اااااه وانا بلحس خرم طيزها ونزلت ع كسها كان لذيذ وحلو ونضيف بقيت الحس ف كسها وهيا اااااااه اااااااااه كمان الحس وانا بلحس كسها وبمص شفايف كسها واي عسل بينزل كنت ببلعو وبمص ف كسها وقفت ع رجلي وشديتها عليه قربت طيزها من زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها وكان حلو اووووي احساس حلو اوووي ودخلت زوبري ف كسها

J8Lco6N.md.jpg
وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اي هيك كمان نيك نيم ف كسي وانا بنيكها براحه وهيا اااااه نيك كسي ماترحمني نيك قوي وانا بقيت هايج وزوبري بقي يفشخ ف كسها وهيا ااااااي هيك
ااااااي اااااي نيك نيك كمان ااااااااااه كسي
وانا زوبري ف كسها وبنيكها اوووووي
فضلت انيك ف كسها وانا بنيك دخلت صباعي ف طيزها وهيا كانت ضيقه بقيت انيك ف الاتنين
وكان احساس حلو اوووووي
وانا بنيكها واحلي احساس وانا صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااي اااااي كسي كسي راح يكب عسل نيك نيك اوووي وانا مسكت شعرها وبقيت انيكها اوووووي وخبط زوبري ف كسها ولقيتها اااااااااااه وزوبري فكسها وهيا نزلت عسل كسها ونامت ع بطنها انا وفتحت طيزها رفعت طيزها شوي ونزلت الحس كسها وبقيت امص عسلها ونضفت كسها من كل عسلها وهيا قالتلي دخل ايرك بكسي ونيك شبعني نيك وانا طلعت عليها وبضرب زوبري علي طيزها وحطيتو راسو ع خرم طيزها وبزوق في هيا بسمه فتحت طيزها بايديها وانا حسيت ان خرم طيزها كانو بيقول عايز زوبرك بس الخرم مقفول انا روحت مدخلو ف كسها

J8L1aoJ.md.jpg
J8L1WAX.md.jpg
وبقيت انيكها اووووي وزوبري ف كسها من ورا بيدخل للاخر وهيا ااااااااه مع كل دخلت زوبر تطلع صوت اهات ومتعه وانا بنيكها اوووي وهيا اااااااااه ااااااااااااه وانا بنيك فيها وهيا كمان كمان
وانا روحت نمت عليها بجسمي ومسكت بزازها افعص فيهم وزوبري كلو ف كسها وبنيك فيها
وهيا ااااااي ااااي ايوه هيك جامد وانا بنيك فيها وهيا قالتلي جسمك تقيل ع جسمي وانا بهمس ف ودنها اقوم قالت لا هيك احلي بس حالي بتناك من رجال قووي نيك اوووي ماترحمني وانا بنيكها وهيا اي اي هيك راح انزل نيك وانا بنيك فيها اووووووي وهيا اي اي هيك هيك كمان اااااااااااااه وانا لقيت كسها بينزل تاني وانا فوقها
ولفيت وشها وبمص شفايفها وودنها
وطلعت زوبري وكلو عسل هيا قامت تمصو ونيمتني ع ضهري وركبت ع زوبري وفضلت تنط وهيا بتنط ع زوبري الباب فتح ببص لقيت اختها الصغيره ولقيت بسمه بتقول شو في قالتلها عايزين علي بليل قالتلها خلص بليل راح يجيك يلا اقفلي الباب طلعت
وهيا قالتلي شو بدها منك
وبتنط ع زوبري وانا مسكت بزازها وانا حضنتها وبقيت انيكها اووووي بوسطي وهيا ااااااي ااااي اي هيك كمان شديد وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااااااااااااااه اااااااااه كتير قوي
قامت وقالت كل هاد وما نزلت
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها كلو وهيا مسكت وسطي

J8LNY7f.md.jpg
وبقت تشدني عليها وتقول كمان كمان
وانا بنيك فيها وهيا بتشدني وتقولي اوووي اوووووي راح نزل وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتدعك ف كسها اووووي بايديها وشوفت ميه بتنزل ع زوبري بس مكنتش كتيره وهيا بترتعش وانا نمت ف حضني ومسمت شفايفها بوس وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني ومسكه كتفي وانا زوبري طالع داخل ف كسها واحلي متعه زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسعا لقيتها قالت شبع كسي بالبنك نزل بكسي وانا بنيك ولما حسيت اني قربت وقفت ع ركبي وهيا فتحت رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا اااااااااه وزوبري قبل ناينزل طلعتو ونزلت ع كسها

J8LOujV.md.jpg
وبدعك زوبري وهيا بتقولي اي نزل ع كسي نزل كل لبنك وانا بنزل لبني ع كسها ودخلتو تاني ونمت عليها ابوس فيها ونزلت امص بزازها ونمت جنبها وهيا بتقول زوبرك حلو كتير كسي بقي احمر من كتر النيك لقيتها بتدعك لبني ف كسها وبعد شويه طلعت وانا اخدت دش ونمت وصحيت بليل كملت اكل جمبري الي كان موجود ولقيتها بتقولي تعالي نخرج خرجت انا وهيا بالعربيه وهيا بتتكلم معايا ف حياتي وانا عرفتها ان في بنت هتجوزها وهيا اخدت رقمي وقالتلي لو كلمتك تاجي قولتلها اجيلك ليه لا قالت تمام وهعطيك الي انت عايزو قولتلها لا مش لازم فلوس
قالتلي ده شغلك وبعدين انت تستاهل
تعرف الي عجبني فيك قولتلها ايه قالت انك لسه صغير ف السن وجسمك جامد وبتعرف تريح الست الي معاك انا قولتلها ليه امك مش عايزه حد يدخلو قالت مش عايزه تتعود علي كده هيا بتحاول تبعدني عن اخواتي ف بتكلم حد ياجي الاسبوع ده وينام معايا يوم او اتنين وممكن اكنل معاهم وممكن امشي بس هيا مش عايزاني كول الاسبوع معاهم عشان مابحش الموضوع
قولتلها اخواتك مفتوحين قالت ايوه مفتوحين
من نفس الشخص قولتلها ازاي قالت
علي كلامهم ان في واحد كان بيقلد الشخص الي بيحبوه بتاع الاغاني اتعرفو عليه وهو اخدهم ف بيتو ونام معاهم الاتنين والموضوع اتكرر
ومن فتره رجعو هنا ولقيناهم كده وبابا قالنا محدش ليه دعوه بيهم هما حرين
قولتلها طب اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها امك عايز انام معاها قالت ماتنام هيا قالت لا قولتلها قصدي ادخلو فيها قالت عشان تنام معاها لازم تخليها هايجه اوووي بس كده قالت ايوه بس بردو هيا الي تطلب منك ساعتها اعرف انها كده عايزاك رجعنا الساعه 11 ودخلت ولقيت ليلي قاعده وقالتلي شوف ياعلي البنات بيسالو عليك قولتلها حاضر دخلت عليهم
لقيت الاتنين بيبوس ف بعض
وانا دخلت عليهم ولقيت البنت الصغيره
فوق الكبيره اكبر منها بسنه 17 و 18
الكبيره بيضه وعجباني اوووي
لقيت الصغيره بتقولي اقلع قلعت هدومي وهيا قربت مني وهيا ع السرير وانا وقف
ولقيت الكبيره بتمص بزها والصغيره مسكت زوبري بتمص في والكبيره بتمص بزها

J8Qoo0J.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وانا عيني ع بزاز اختها وشكلها الجميل والصغيره بتمص ف زوبري
وفضلت تمص ف زوبري وانا وقف
وانا من هيجاني علي الكبيره قولت للصغيره اختك مش بتحب تمص طلعت زوبري وقالت لا مابدها انا بمص بدي لبنك فضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الكبيره وجسمها وشوفت كسها الجميل النضيف وشكلو ضيق اوووووي عجبني غمضت عيني وبتخيل اناي بنيكها ولقيت لبني بينزل
J8QoxUv.md.jpg
وانا بدعكو وهيا بلعه زوبري ومنظر الكبيره وهيا بتفعص ف بزازها حلو اووووووي
اخدت كل لبني وفي لحظه لما اخدتو كلو ف بوقها

J8QxsZ7.md.jpg
ونزلتو ف بوق اختها والكبيره طلعتو ع شفايفها وركبت فوقها ونزلين ف بعض بوس

J8QIdJf.md.jpg
واتا بتفرج فضلو يبوس ف بعض والكبيره بلعت لبني والصغيره نزلت تبوس بزازها وانا وقف هتجنن ع الكبيره دي حرام الحلاوه دي ماتتناكش
والواحد يتمتع بيها الصغيره نزلت علي كسها تلحسو وانا مكنتش قادر لقيت نفسي قعدت علي ركبتي وببوسها من شفايفها وهيا اتجاوبت معايا لا ومسكت دماغي بايديها وانا مسكت بزها كان صغير بس ملبن لما تكبر هتبقي زي اختها بسمه
انا مسكت بزعا بشفايفي كنت هخلعهم بذات الحلمه وهيا ف عالم تاني حرفيا وانا ببوس وشها من جمالها وهيا بتفتح عنيها وبتبصلي
وانا ببوس شفايفها قولتلها عايز انيكك وهيا بصالي وكانها سكرانه ولقيتها مسكت دماغي بتبوسني وانا اكلت شفايفها ووقفت ومسكت زوبري بحطو ع شفايفها هيا فتحت بوقها
ولقيت لسانها ع زوبري وقفلت ع زوبري وبتمص راس وخرجتو بعد ثانيه وكانها مش عايزه انا وقفت ورا للصغيره وهبا بتلحس كس اختها حطيت لساني ع كسها وفضلت الحس في وانا مولع ناااار منهم ومن حلوتهم مسكت زوبري وحطيتو ع كسها بس خوفت ليحصل حاجه
قولت بلاش احسن طلعت وانا بلبس
وقعدت وانا زوبري ناااار وقفه مع اني لسه منزل بس لسه عايز انيك مكنش حد موجود بره دخلت اوضتي وزوبري وقف وبعت رساله ل ليلي بقولها انا تعبان اووووي اجيلك شافت الرساله وقالت انا جيالك دخلت عليه لبس قميص نوم ازرق من فوق ومن تحت اسود وصدرها نصو بره قالت منزلتش مع البنات قولتلها نزلت بس زوبري مانمش وبصراحه كنت بمص ف بزاز بنتك الكبيره وهيا بتبوسني ومتجاوبه معايا
حتي الصغيره لحست كسها وبقرب زوبري من كسها رفضت وانا زوبري ناااار
لقيتها طلعت زوبري ونزلت البنطلون وبتمص في

J8QEfvS.md.jpg
وانا شايف بزازها وهيا طلعه بره القميص
وشكلهم يجنن افتكرت كلام بسمه عن امها قولتلها عايز انيك بزازك لقيتها طلعتهم وهيا بتمص ومسكت زوبري ودخلتو من بين بزازها وبتفعص بزازها ف زوبري وانا مولع نااااار

J8QGvb1.md.jpg
وزوبري بين بزاز ليلي الفاجره فضلت كده تتوف ع زوبري وتدخلو ف بزازها وبقيت انيك بزازها الملبن وهيا الي بتنزل وتطلع وانا بقولها كمان جسمك حلو اوووي خساره مايدخلش فيك وهيا بتبصلي وقالت لسه مش هتنزل قولتلها لسه وقفت ورميتها ع السرير وروحت الحس ف كسها وكنت باكلو حرفيا ودخلت صباع ف كسها وهياا اااااه وانا بقيت امص ف كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ماتكلمتش بقيت الحس ف كسها وخرم طيزها احمر وشكلو حلو لحست خرم طيزها
ولقيتها قالت ماتحكي لحد قولتلها عن ايه لقيتها لفت وعطتني طيزها وبتفتح طيزها وانا شوفت خرم طيزها مفتوح وانا اتهبلت مسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وهيا رجعت ودخل زوبري بدون اي صعوبه

J8QjOdJ.md.jpg
J8QwTYJ.md.jpg
قعدت بطيزها ع زوبري وكان احساس حلوو
اووووي وهيا اااااااااه ااااااااااااااه ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وانا فرحان اووووي ان ليلي زوبري ف طيزها هيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري وصوتها بيدلعني اهات ليلي مولعاني ليلي اكتر من 5 دقايق وهيا بتنزل وبتطلع ع زوبري لما لقيتها خرجتو ووقفت وانا وقغت وزنقتها ف الحيطه وبقولها مكنتش مصدق انك تدخلي زوبري ف طيزك رفعت القميص ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك في طيزها واحنا وقفين وهيا ااااااااه ااااااااااااه وانا بقيت ماسك بزازها وزوبري ف طيزها جامد وبنيك فيها
وكنت مستمتع اوووووي وانا بنيك ف طيز ليلي
طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا مدخلو كلو ف كسها وهيا لا طلعو انا خرجتو غصب عني وعطتني وشها وقالت شو حكتلك قولتلها اسف بس صدقيني مش قادر وبحك زوبري ف كسها وهيا قالت لا تزعلني منك انا بعرف انك تعبت عشان هيك خليتك تدخلو بطيزي انا دخلت راس زوبري وهيا بصالي قولتلها اطلعي ع السرير هيا طلعت وانا وراها رفعت القميص ودخلت زوبري ف طيزها

J8Qvwgt.md.jpgوبقيت انيك فيها ااااااه زوبرك بيجنن
وفضلت انيك فيها وزوبري ف طيزها وكنت خلاص هنزل طلعت زوبري ونزلت ف خرم طيزها شوي وخرجتو ونزلت ع خرم طيزها
J8Qv4B2.md.jpgنزلت لبني وفي لبن خرج من كيزها وهيا تعبانه قالتلي ماحد يعرف اي شئ قولتلها ماشي
هيا وقفت وقالتلي نام وبكره نتكلم طلعت
وانا نمت مقتول والصبح صحيت واكلت وزي الفل وانا لقيت ليلي قاعده وبتكلم حد وانا قعدت قصادها ولقيتها بدون كلوت جيبه واسعه وفوق ستيان بزازها تجنن انا استنيت لما خلصت المكالمه روحت منيمها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وهيا بتصرخ زوبري ناشف وهيقطع طيزها وانا فضلت انيك ف طيزها وهيا ااااااااااااه اااااااااه وزوبري نزل ف طيزها وانا خلاص كنت ناووووي انيكها فضلت نايم فوقها
تاني يوم سمعت اهات ف اوضه البنات لقيت الاتنين مسكين بسمه مص ف بزازها وكسها وكانو بياكلوها حرفيا خلصت بسمه وهيا ملط انا اخدت ع سريرها وعجبني جسمها اووووووي فضلت الحس ف كسها وبزازها ونمت ف حضنها اليوم ده...........
أنت برنس
 
مشكوووووووووووور كتيييييييير
 
➤السابقة



السلسلة الثانية

الجزاء الاول



كنت عرفت ابويا ومراتو انهم يصفو كل حاجه ليهم ويبقي قاعدبن معايا احسن
ونشوف بيت مع بعض وخلاص وبصراحه كنت عايز مراتو جنبي احساس حلو انك بتنام مع مرات ابوك وهو عارف وعايز كده
اخدت تاليا ومشيت وصلت الفيلا
كلمت مدام الينا وقالتلي تعال فوق طلعت ليه
قالتلي شوف ياعلي انت دلوقتي بتشتغل معايا
يعني كل حاجه هتعرفها
انا بعيد عن الشركه انا بحب الجنس بس مش مع راجل انا بقلب الكلام ف دماغي فهمتو قولتلها تمام قالت اليوم الي كنت مستنيه جوزي في كنت عند واحده بالمعني الاصح زبونه بنعمل جنس
بس اليوم ده جوزها كان بيتفرج علينا وانا ومراتو بنعمل جنس بس لقيتو نام فوقي ودخل زوبرو بكسي ايوه انا مكنتش عايزه كده بس ده خلاص ظروف خلصنا وعطاني المصاري واتشطفت ونزلت قولتلها طب اشمعنا انتي يعني قالت في ناس ماينفع اي حد ينام معاهم بيخافو ع سمعتهم والناس الكبيره بس الي بتعرف اني هيك
لما حكتلي ان بيتك قريب عرفت انك بدك نجس وانا بصراحه كنت بدي كس او اي شئ حتي ريح حالي عشان هيك سويت معك جنس وكتير حبيت الحنس معك زوبرك بيوجعني كتير وانا بنزل كتير عن لما بكون مع واحده انا قولت ل حالي بتشتغل عندي سواق وف اي وقت بدي ياك بتكون معي
بس مايا حكتلي كل شئ حصل وانها بدها ياك تسافر معاها اسبوع وانا وفقت بس في شغل وهيا وفقت بدون اي شئ
ماكنت عايزه اشغلك في هيك شئ بس مايا قالت لصديقه ليها وهيا كلمتني وقالتلي انها عايزك عندها اسبوع لو عجبها الحال معك راح يكونو اسبوعين وانا راح اعطيك الي بدك ياه
بس هيا راح تحكيلك كل شئ
قولتلها انتي قولتيلي انها مش بتحب تتناك قالت اي هيا متلي قولتلها طب عايزاني ليه
قالت مابعرف بس روح وبتعرف كل شئ
قولتلها هيا بعيد قالت يعني شوي هيا من السويد بس عايشه مع ولادها هنا قولتلها تمام
قالت اليوم بتروح بليل ولما تاجي ليك اجازه برحتك لحد ماتشبع وابوك راح يشتغل معي ف الشركه وباعلي سعر لا تشغل بالك بيه قولتلها موافق قالت اي مصاري هيا راح تعطيها الك هيا الك انت وليك مني كمان مصاري قولتلها تمام
نزلت ولقيت حسن كان بيبصلي وتاليا ف اوضتي بتظبط الهدوم وسلمت عليه كان لسه مش طيقني
وانا ولا شاغل بالي اصلا بيه كنت عايز اشوف لينا
كنت عايز اشوف جسمها بعد الحمل وجمالها
لقيتها طالعه من جووه وااااااااه جميله اوووووي
وشكلها حلو وسايبه شعرها الصفر الجميل ولبسه عبايه ضيقه وبطنها شكلها حلو اووووي وصدرها الجميل الي خارج من تقسيمه بطنها
انا شايفها وهيا سلمتت عليه كلام اودام جوزها
ولقيتها راحت ل تاليا ف الاوضه وانا ببص ع طيزها شكلها يجنن حسن بيبصلي وانا بعد ثواني بالظبط دخلت وحسن بيبصلي كان هاين عليه يقولي رايح فين دخلت عليهم وقفلت الباب ودخلت ع لينا وهيا حضنتني وانا بوستها من شفايفها ومسكت طيزها افعص فيهم الباب خبط
هيا بعدت وفتحت وقالتلو ايوه ياحبيبي قالتها تعاالي عايزك طلعتلو وانا بمص شفايفي وهو شافني ولما خرج كملت ف تاليا بوس واحضان
ونمنا مع بعض لحد الساعه 4 طلعت ولقيت لينا مجهزه غدا لينا وانا مسكت ايديها وقالت جوزي بره قولتلها عايز اكلك انتي ووقفت وهيا قالت حسن بره وقالي اخرجي بسرعه انا حضنتها من ورا وزوبري ف طيزها بقولها انا ماشي انهارده وعايزك باي طريقه قالت ماينفعش وانا مسكت بزازها وزوبري ف طيزها وكنت هيجان اووووي وهيا ااااااه من فعصي ف بزها هيا خرجت وانا اتغديت مع تاليا وخبطها زوبر تمام ولبست وعرفتها وهيا قالت الاسبوع ده وممكن اكون حامل قولتلها اكون رجعت وهيا كانت زعلانه
وانا ببوسها وبقولها انتي مراتي وكل حياتي وابني ف بطنك لو حصل معاك اي حاجه عرفيني
ومش عايزك تلبسي اي حاجه ضيقه
قالت حاضر طلعت مشيت ع الوكيشن وكلمت الرقم
الو
هيا الو
مساء الخير معايا الاستاذه ليلي
قالت ايوه انت مين
قولتلها انا علي من طرف مدام الينا
قالت ايوه قولتلها انا ف الطريق للفيلا قالت انا مش ف الفيلا انا هبعتلك الوكيشن تاجي عليه قولتلها تمام طلعت ل هناك وصلت الساعه 9 كلمتها كانت عماره 5 ادوار شكلها جميل البوبه بالكهربا الباب فتح وهيا قالت اول دور
طلعت خبطت فتحت واحده ماتزيدش عن 20 سنه شكلها حلو وصغيره لسه بتكلم قالت تعالي
دخلت وكنت محروج من نفسي اوووي
هقولها انا بتاع الجنس ولا اقولها ايه مش عارف
قعدت وبقيت محروج ولقيت بنت الي فتحتلي قاعده ومعاها بنت تانيه في سنها ولبسين تشيرت والحلمات واضحه منو وشورت لعند الركبه
قالتلي اسمك علي قولتلها ايوه قالت كام سنه قولتلها يعني 21 قالت لسه صغير ياعلي ع الشغل ده قولتلها ظروف قالت ماشي انت هتقعد معانا هنا الاسبوع ده ماشي قولتلها ماشي
قالت البنتين دول بناتي وعندي بنتين كمان وولدين بس دول مش هنا ممكن بنتي الي اكبر منهم تاجي بدون جوزها ولا عايلها
تعالي ورايا مشيت وراها مع انها شكلها كبير بس من جمالها تحس انها صغيره يعني طيزها حرفيا ملبن بتتهز ف كل حاجه حركه قالتلي دي غرفتك شوف انت لو كنت بقالك فتره في الشغلانه دي كنت هتسمع مني شتيمه
قولتلها ليه يعني قالت في رجاله كده بس عشان شكلك لسه جديد ف مش هتحب الكلام ده
قولتلها مالوش لازمه يعني قالت اسمع
انت هنا عشان تسمع كلامي وبس انا زعلت من نفسي اووووي ومش عارف ارد
قولتلها تمام قالت جدع انا بناتي الي شوفتهم بره دول بيحبو بعضهم انا مستغرب بس عرفت انهم مالهمش ف الرجاله قالت وانا مش زيهم
بس ممنوع ممنوع تدخل بتاع جوايه مهما حصل حتي لو حصل ايه مابينا
هتقعد هنا اسبوع انا ممنوع بتاعك يدخل فيا وبناتي الاتنين اوعي تعمل فيهم حاجه غصب عنهم لو بمزاجهم خلاص مش بمزاجهم انت حر
بنتي الكبيره لو وصلت الصبح كل الي هيا عايزه اعملو ليها انا جيباك عشانها قولتلها حاضر
قالت من دلوقتي عايزاك تاخد راحتك ف البيت
ومحدش هنا هيعملك اكل عايز اي حاجه هتلاقيها ف المطبخ قولتلها تمام
قالت البنات ممكن تشوفهم مع بعض اتفرج عليهم عادي ولو طلبوك ادخل معاهم وكل الي هما عايزينو قولتلها حاضر وقالت يلا ارتاح والاكل ف المطبخ لو جعان قولتلها ماشي
طلعت وانا ببص ع طيزها وهيا ملبن حرفيا وكعب رجليها الحمر وانا بقول لنفسي والشرموطه دي ازاي استحمل مدخلوش فيها وبضحك ودخلت الحمام ف الاوضه اتشطفت ولبست شورت وفانله ودخلت المطبخ لقيت اكل كتير عملت سندوتشين وشاي وطلعت قعدت اودام التلفزيون وبصراحه مبسوط حاسس اني مرتاح حتي ليلي مشت جنبي وماتكلمتش كانو عادي وانا شوفت البنات طالعه من الاوضه عريانين ودخلين الحمام
جسمهم رفيع مخدتش بالي اووي بس رفيعين هبقي اوضحلكم جسمهم لما اشوفو
قعدت وبسمع فيلم اكشن لقيت ليلي قعدت جنبي
وقالت بتسمع ايه قولتلها فيلم اكشن قالتلي اكلت قولتلها ايوه قالتلي قرب تعالي جنبي قربت منها وهيا قالتلي جسمي وحش انا ببلع ريقي وبقولها بالعكس حلو اووووي قالت امال مش واخد راحتك ليه قولتلها احسن تضايقي مني
قالت انا قولتلك القوانين الي هتمشي عليها ممنوع يدخل في والبنات لو احتاجو منك حاجه
وبنتي الكبيره الاهم
بعد كده كل حاجه متاحه ليك
انا عرفت انها بتعطيني الاشاره
انا مسكت بزها الملبن وبضغط عليه بايدي
وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها
ورجعت وهيا بتبصلي وانا اخدت بوسها تانيه وبسحب شفايفها عليه شفتها الي تحت بمصها وهيا قالتلي شكلي راح اتعذب معك
قولتلها جسمك حلو اوووي ودخلت ايدي تحت التشيرت بتاعها ومسكت بزها من فوق الستيان افعص فيهم وانا ببوسها ودخلت ايدي تحت الستيان بتاعها اول مالمست حلماتها كانت وقفه انا مسكتها وهيا قالت ماتقرصش اوي
قولتلها عايز امص بزازك زقيتها وهيا رجعت بضهرها رفعت التشيرت بتاعها
وروحت مطلع بزها من الستيان
شكلها حلو اووي ف لحظه كانت ف بوقي بمص فيها ومطلع بزها التاني اقرص في وبقيت ابدل وبشفايفي علي حلماتها بمص فيهم
انا رجعت مكاني وهيا قاعده بزازها بره
وانا ماسك زوبري وهو وقف هيا بتبصلي وقالت نام ع ضهرك انا نمت وهيا قاعدت ع الارض
وقلعتني القميص وقلعتني الشورت وزوبري وقف اودامها قالت زوبرك ده طبيعي قولتلها جربي لقيتها مسكتو وبتدعك في لقيتها بتبوس شفايفي وبتنزل علي حلمات بزي تبوسه وتمص فيهم ونزلت تبوس بطني وايديها مسكه زوبري من تحت وهو وقف ولقيتها بتبوس بضاني وزوبري بتبوسو من كل جنب ولقيتها بتمص بضاني وانا هيجان من حركتها دي زوبري مولع انا مستني منها تمص زوبري وانا نايم مكاني ولقيتها بالسانها ع راس زوبري وبتلعب في فتحت زوبري وانا مولع من حركاتها وراحت بلعت زوبري كلو حرفيا ف بوقها وانا اااااه لسانها بيلف ع زوبري فضلت تمص ف زوبري وانا نايم ولقيتها بعد مص دقيقتين
وقفت وطلعت ع زوبري وقلعت ملط من تحت وانا شايف جمال كسها وقعدت بكسها فوق زوبري الي نايم ع بطني وزوبري بطنو بتدخل مابين شفايفها هيا فضلت فوق مني وانا هموت من الهيجان وهيا بتحك اوووووي وهيا بتتحرك اوووووي انا زوبري دخل ف كسها وهيا ااااااااااااه لقيت زوبري كلو ف كسها لحد الاخر وهيا بتحرك كسها كانها بتخليه يخبط ف كل جوانب كسها ولقيتها خرجتو ونزلت تمص في ورجعت تاني زوبري وقف وهيا قربت كسها منو وبطن زوبري علي كسها وبقت تحكو ف كسها مسكتو.بقت تحك راسو ف كسها وانا مولع وكانت راسو بتدخل ف كسها وتخرج كانها بتعذبني او بتعذب نفسها انا لقيتها بتمسك زوبري تدخل راسو وتخرجو تحكو ف كسها كلو ولقيتها بتقول هنزل وراحت منزله ع زوبري ومان غسلها سخن اوووي بقول لنفسي الست دي كبيره وشرموطه زوبري بقي كلو عسل وهيا بتدعك في وقالتلي هتنزل امتي قولتلها لسه
روحت وقف قولتلها حرم الجمال ده كلو ينحرم من النيك وقفت واخدت شفايفها ف بوسه ومسكت زوبري ودخلتو من بين شفايف كسها زوبري بقي تحت كسها ضميت رجليها وبقيت انيك كسها بس من بره وهيا ااااااااه وانا بنيكها لقيت بناتها جايين بيتفرجو علينا وانا مش عارف اكمل ولا اعمل ايه بس كملت وهما بيتفرجو قعدو قصادنا وانا وامهم عريانين خالص وزوبري مابين شفايف كسها وليلي اااااااه ااااااااي ااااي وانا قفش ف طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا ااااه
واول ماحطيت صباعي ع خرم طيزها حسيت انها اتشنجت والدنيا وقفت ولقيت حمام بينزل ع زوبري عسل من كسها لدرجه ان انا فكرتها ميه
هيا قعدت ع الانتريه وانا زوبري كلو عسل وروحت قولتلها مالك تعبتي لقيتها بتفتح بوقها وبتقولي ف بوقي انا حطيت رجلي جنبها ودخلتو وكاني بنيكها وفضلت كده 3 دقايق وقولتلها هنزل هيا فضلت تمص ومسكت زوبري وخلاص زوبري راح منزل ف بوقها وهيا خرجتو ونزلت ع بزازها وبتدعك زوبري اووووي وبتخرج لسانها عليه لبن ونزلت كتير اووي علي بزازها وهيا بلعت لبني ومصت زوبري تنضفو وقالتلي اقعد رايح جسمك
انا قعدت ولقيت ليلي قالت تعالو يابنات شوفو طعم لبن الراجل الاتنين قعدو جنب امهم ولحسو صدرها كلو وانا بتفرج وزوبري نايم وامهم قالت ليهم يلا نضفو ل علي كمان الاتنين قربو مني وانا وقفت وفي بنت بزها كان كبير شوي عن التانيه هيا الي عجباني التانيه بلعت زوبري وكان نايم شوي بس هيا بتمص وشكلها مش متعوده وقامت قالت كس اختي احلي قالتلها برحتك علي موجود ف اي وقت يدخل معاكم وتجربو بنفسكم لقيت البت الي كان بتمص قالت بس شكلكم حلو اوووي مع بعض لقيتها بتاخد اختها وبتقول ل امها اختي احلي من اي راجل وانا مش فاهم قالتلها برحتك
وفي الطريق اودام الباب بيبوسو ف بعض وقلعو ملط اودامنا ودخلو جووه والباب مفتوح قالتلي دي غلطت ابوهم الي عايش بره وكانو معاه وهما اتعودو ع كده لحد مادخلنا عليهم شوفناهم كده وهناك كل واحد وحريتو الشخصيه
كانهم بيعملو كده من زمان حتي اخواتهم البنات عرفو قولتلها والصبيان قالت عرفين بس كل واحد ف حالو انا قولتلها طب انتي ليه عايزاهم بتغيرو قالت يبقي زي اخواتهم البنات يتجوزو ويخلفو
قولتلها مينفعش تزعقي معاهم قالت مينفعش معاهم جوازت السويد ودي مشكله
قولتلها ايوه ادي الي بناخدو منهم بس سيبك انتي حلوه اوووي وجسمك حلو ليه مش عايزاني ادخلو جووه قالت ماتفتحش الموضوع ده
قولتلها اسف وهيا قاعده قولتلها انتي قولتي اخد راحتي وقفتها وجسمعا ملبن بقولها تعالي ناخد دش هيا جمل بصراحه جسمها حلو اوووي
اخدتها ل اوضتي وتحت الدش غسلت كل حتي ف جسمها وانا بلمس كسها وخرم طيزها الي بحرك صباعي ودخلت العقله وهيا قالت قولتلك بلاش قولتلها مش هدخل اكتر من كده وهيا مش بتتحرك تعض ع شفايفها وغسلت بزازها وطلعنا عريانين وبقولها هتنامي معايا قالت كل واحد بغرفتو وهيا قالت الاكل ف المطبخ كول كويس
وهيا طلعت وانا لبست شورت بس وطلعت ع المطبخ باكل وطلعت لقيت الباب مفتوح بتاع البنات ببص لقيت نحمه كبيره زي بتاعت اليهود ببص عليهم ولقيت واحده بتلعب ف كسها وبتبعبص كسها وانا بتفرج عليهم والي كانت وقفه شافتني وانا وقف وهيا نزلت ع كسها اختها بالسانها تلحسو وتمص ف كسها

J8imxpV.md.jpg
J8imuQ1.md.jpg
وبصالي ف عيني وهيا بتلحس ل اختها انا طلعت وخبطت ع ليلي دخلت وهيا كانت لبسه قميص وكانت بدون كلوت وكسها وطيزها واضحين
قولتلها بناتك اسمهم ايه
الكبيره فريا والصغيره فيرا
قولتلها مين الكبيره قالت شعرها طويل قولتلها بزازها اكبر صح قالت ايوه قولتلها دي قمر
وسالتها عن النجمه قالت دي فرقه مغنيين هما بيحبوهم والنجمه دي رمز ليهم قولتلها فهمت طلعت ودخلت اوضتي وكلمت تاليا وهيا قالت نايمه ف الاوضه انا ولينا مع بعض وابويا ف الاوضه التانيه وبقيت اتكلم معاها ولينا كانت نايمه كان نفسي انيكها اوووي
نمت وصحيت متاخر دخلت فطرت ومحدش كون موجود خالص ولا الام ولا البنتين قعدت اتفرج ع التلفزيون الباب فتح لقيت واحده جميله اوووووووووووووووووووووي دخله انا وقفت قالت هاي قولتلها اهلا قالت انت مين كنت محروج اوي قولتلها علي قالت علي مين قولتلها الاستاذه ليلي مكلماني قالت ايوه ايوه انت منين قولتلها مصري قالت احسن ناس قعدت وقالتلي انا بسمه قولتلها شكلك غير اخواتك خالص قالت دول ف عالم تاني كانو عايشين بره وبرحتهم مالناش دعوه قولتلها عندك حق سالتها كام سنه قالتلي تعطيني كام قولتلها 25 ضحكت وقالت 30 قولتلها انتي مصريه ضحكت وقالت لا بس صحبتي مصريه بتعلم منها كلمات كده
قالت هدخل البس حاجه الجو حر اوي هاخد دش وطلع دخلت وانا مستني ازاي هتخرج ع نااااار لقيت ليلي دخلت والبنات ومعاهم طلبات اخدتهم منهم ودخلتهم جوه وليلي سالتني عن بنتها قولتلها وصلت وانا قعدت وطلعت بنتها بسمه زي القمر شعرها اسود وطويل ولبسه ترنج خفيف وبتنشف شعرها وقعدت جنبي وفضلت تمسح شعرها وانا شايف صدرها بيتمرجح مع كل حركه بدون ستيان وانا هتجنن ولقيتها بتقول ياماما انا هطلب اكل من بره اجبلكم امها قالتلها لا واخواتها طلبو بيتزا
ولقيتها مسالتنيش اتحرجت من الموقف هيا طلبت وانا من احراجي قولت داخل انام دخلت اوضتي وبقول لنفسي ليه جايب الاحراج لنفسي وانا بعمل هنا ايه كسم الفلوس الي تعمل فيا كده بس بعد نص ساعه الباب فتح ولقيت بسمه دخله عليه بصنيه وقالت يلا معايا قولتلها مش جعان قالت انا جيبه الاكل ده عشانك وانا لقيت استكوزا وجمبري ببصلها قالت يلا كول معايا هيا اكلتني وقالت طول مانت ف بيتنا تبقي زيك زينا انا جيبالك الاكل ده عشان هتتعب انهارده وبتغمزلي وانا عرفت الي هيحصل اكلت وهيا بقت تاكلني وقالتلي خلص اكل وريح جسمك شوي علي ماجيلك ماما قالتلي انك انبارح نزلت كتير وانا طماعه اوووي وعايزه زيهم وخلصنا وهيا مسكت ايدي بتمص صوابعي بمنظر ابن متناكه وهيا شالت الاكل وانا قومت غسلت ايدي ولابس شورت ونايم ع السرير دماغي راحت ف النوم صحيت ع الباب بيتفتح ببص لقيتها هيا بقميص نوم اسود

J8sXahF.md.jpg
انا ببص ظاهر كسها من تحت القميص قالتلي كنت نايم قولتلها صاحي من شويه هيا قالتلي انت ف لبنان لوحدك قولتلها لا مع ابويا
قالتلي امك فين قولتلها متوفيه من زمان
طلعت ع السرير وانا شوفت حلمات بزازها الوردي قولتلها انتي متجوزه قالت ايوه من 3 سنين قولتلها فين جوزك قالت ف البيت
قالتلي انت بتسال كتير طلعت ع السرير وبتقرب مني وهيا مابين رجلي وبتحسس ع زوبري وقالت هو وقف وبتحسس عليه وقالتلي زوبرك كبير زي ما ماما قالتلي هيا نزلت الشورت وزوبري وقف
وهيا مسكت زوبري وطلعت لسانها بتلفو حولين راس زوبري وقالتلي بتعرف كل شهرين بناجي هنا اسبوع انا واخواتي وامي بيكون معانا راجل غريب ينام معانا يوم او يومين ويمشي مابيقدر يتحمل
بس هدول كبار انت شب وحلو وزوبرك كبير بدي ياك تتحمل وراح نمتعك قولتلها طبعا هستحمل قالتلي وانا بدي هيك تستمع معي ومع ماما
ماما حكتلي ان زوبرك دخل بكسها ومكان بدها تخرجو من كسها بس خافت تطمع وتنيكها وهيا مابدها هيك بقت تتكلم وتمص ف زوبري

J8LAcGt.md.jpg
وتمص ف زوبري ومسكت زوبري وبتضربو في وشها وقالتلي انا نسيت احكيلك انا حامل لسه باول شهر ماتنزل بكسي
سوي الي بدك ياه فيني
بس لا تنزل بكسي قولتلها حاضر بقت تمص ف زوبري ونزلت تمص ف بضاني
ولقيت بتقولي زوبرك كتير حلو وناشف
طلعت لسانها وبتمشيه ع عرق زوبري
وفضلت تمص وقامت قالتلي حبيت زوبرك كتير
لقيتها فنست وقالت يلا وانا شايف وردي وشكلو حلو انا قولتلها عايز الحس كسك قالت عنجد بتحب تلحس قولتلها ايوه قالت يلا الحس انا روحت فاتح طيزها وحطيت لساني ع خرم طيزها
وهيا اااااه وانا بلحس خرم طيزها ونزلت ع كسها كان لذيذ وحلو ونضيف بقيت الحس ف كسها وهيا اااااااه اااااااااه كمان الحس وانا بلحس كسها وبمص شفايف كسها واي عسل بينزل كنت ببلعو وبمص ف كسها وقفت ع رجلي وشديتها عليه قربت طيزها من زوبري ودخلت راس زوبري ف كسها وكان حلو اووووي احساس حلو اوووي ودخلت زوبري ف كسها

J8Lco6N.md.jpg
وبقيت انيك ف كسها وهيا ااااااه اي هيك كمان نيك نيم ف كسي وانا بنيكها براحه وهيا اااااه نيك كسي ماترحمني نيك قوي وانا بقيت هايج وزوبري بقي يفشخ ف كسها وهيا ااااااي هيك
ااااااي اااااي نيك نيك كمان ااااااااااه كسي
وانا زوبري ف كسها وبنيكها اوووووي
فضلت انيك ف كسها وانا بنيك دخلت صباعي ف طيزها وهيا كانت ضيقه بقيت انيك ف الاتنين
وكان احساس حلو اوووووي
وانا بنيكها واحلي احساس وانا صباعي ف طيزها وهيا ااااااااااي اااااي كسي كسي راح يكب عسل نيك نيك اوووي وانا مسكت شعرها وبقيت انيكها اوووووي وخبط زوبري ف كسها ولقيتها اااااااااااه وزوبري فكسها وهيا نزلت عسل كسها ونامت ع بطنها انا وفتحت طيزها رفعت طيزها شوي ونزلت الحس كسها وبقيت امص عسلها ونضفت كسها من كل عسلها وهيا قالتلي دخل ايرك بكسي ونيك شبعني نيك وانا طلعت عليها وبضرب زوبري علي طيزها وحطيتو راسو ع خرم طيزها وبزوق في هيا بسمه فتحت طيزها بايديها وانا حسيت ان خرم طيزها كانو بيقول عايز زوبرك بس الخرم مقفول انا روحت مدخلو ف كسها

J8L1aoJ.md.jpg
J8L1WAX.md.jpg
وبقيت انيكها اووووي وزوبري ف كسها من ورا بيدخل للاخر وهيا ااااااااه مع كل دخلت زوبر تطلع صوت اهات ومتعه وانا بنيكها اوووي وهيا اااااااااه ااااااااااااه وانا بنيك فيها وهيا كمان كمان
وانا روحت نمت عليها بجسمي ومسكت بزازها افعص فيهم وزوبري كلو ف كسها وبنيك فيها
وهيا ااااااي ااااي ايوه هيك جامد وانا بنيك فيها وهيا قالتلي جسمك تقيل ع جسمي وانا بهمس ف ودنها اقوم قالت لا هيك احلي بس حالي بتناك من رجال قووي نيك اوووي ماترحمني وانا بنيكها وهيا اي اي هيك راح انزل نيك وانا بنيك فيها اووووووي وهيا اي اي هيك هيك كمان اااااااااااااه وانا لقيت كسها بينزل تاني وانا فوقها
ولفيت وشها وبمص شفايفها وودنها
وطلعت زوبري وكلو عسل هيا قامت تمصو ونيمتني ع ضهري وركبت ع زوبري وفضلت تنط وهيا بتنط ع زوبري الباب فتح ببص لقيت اختها الصغيره ولقيت بسمه بتقول شو في قالتلها عايزين علي بليل قالتلها خلص بليل راح يجيك يلا اقفلي الباب طلعت
وهيا قالتلي شو بدها منك
وبتنط ع زوبري وانا مسكت بزازها وانا حضنتها وبقيت انيكها اووووي بوسطي وهيا ااااااي ااااي اي هيك كمان شديد وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااااااااااااااه اااااااااه كتير قوي
قامت وقالت كل هاد وما نزلت
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها كلو وهيا مسكت وسطي

J8LNY7f.md.jpg
وبقت تشدني عليها وتقول كمان كمان
وانا بنيك فيها وهيا بتشدني وتقولي اوووي اوووووي راح نزل وانا بنيكها اووووي ولقيتها بتدعك ف كسها اووووي بايديها وشوفت ميه بتنزل ع زوبري بس مكنتش كتيره وهيا بترتعش وانا نمت ف حضني ومسمت شفايفها بوس وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا حضناني ومسكه كتفي وانا زوبري طالع داخل ف كسها واحلي متعه زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسعا لقيتها قالت شبع كسي بالبنك نزل بكسي وانا بنيك ولما حسيت اني قربت وقفت ع ركبي وهيا فتحت رجليها وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا اااااااااه وزوبري قبل ناينزل طلعتو ونزلت ع كسها

J8LOujV.md.jpg
وبدعك زوبري وهيا بتقولي اي نزل ع كسي نزل كل لبنك وانا بنزل لبني ع كسها ودخلتو تاني ونمت عليها ابوس فيها ونزلت امص بزازها ونمت جنبها وهيا بتقول زوبرك حلو كتير كسي بقي احمر من كتر النيك لقيتها بتدعك لبني ف كسها وبعد شويه طلعت وانا اخدت دش ونمت وصحيت بليل كملت اكل جمبري الي كان موجود ولقيتها بتقولي تعالي نخرج خرجت انا وهيا بالعربيه وهيا بتتكلم معايا ف حياتي وانا عرفتها ان في بنت هتجوزها وهيا اخدت رقمي وقالتلي لو كلمتك تاجي قولتلها اجيلك ليه لا قالت تمام وهعطيك الي انت عايزو قولتلها لا مش لازم فلوس
قالتلي ده شغلك وبعدين انت تستاهل
تعرف الي عجبني فيك قولتلها ايه قالت انك لسه صغير ف السن وجسمك جامد وبتعرف تريح الست الي معاك انا قولتلها ليه امك مش عايزه حد يدخلو قالت مش عايزه تتعود علي كده هيا بتحاول تبعدني عن اخواتي ف بتكلم حد ياجي الاسبوع ده وينام معايا يوم او اتنين وممكن اكنل معاهم وممكن امشي بس هيا مش عايزاني كول الاسبوع معاهم عشان مابحش الموضوع
قولتلها اخواتك مفتوحين قالت ايوه مفتوحين
من نفس الشخص قولتلها ازاي قالت
علي كلامهم ان في واحد كان بيقلد الشخص الي بيحبوه بتاع الاغاني اتعرفو عليه وهو اخدهم ف بيتو ونام معاهم الاتنين والموضوع اتكرر
ومن فتره رجعو هنا ولقيناهم كده وبابا قالنا محدش ليه دعوه بيهم هما حرين
قولتلها طب اطلب منك طلب قالت ايه قولتلها امك عايز انام معاها قالت ماتنام هيا قالت لا قولتلها قصدي ادخلو فيها قالت عشان تنام معاها لازم تخليها هايجه اوووي بس كده قالت ايوه بس بردو هيا الي تطلب منك ساعتها اعرف انها كده عايزاك رجعنا الساعه 11 ودخلت ولقيت ليلي قاعده وقالتلي شوف ياعلي البنات بيسالو عليك قولتلها حاضر دخلت عليهم
لقيت الاتنين بيبوس ف بعض
وانا دخلت عليهم ولقيت البنت الصغيره
فوق الكبيره اكبر منها بسنه 17 و 18
الكبيره بيضه وعجباني اوووي
لقيت الصغيره بتقولي اقلع قلعت هدومي وهيا قربت مني وهيا ع السرير وانا وقف
ولقيت الكبيره بتمص بزها والصغيره مسكت زوبري بتمص في والكبيره بتمص بزها

J8Qoo0J.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وانا عيني ع بزاز اختها وشكلها الجميل والصغيره بتمص ف زوبري
وفضلت تمص ف زوبري وانا وقف
وانا من هيجاني علي الكبيره قولت للصغيره اختك مش بتحب تمص طلعت زوبري وقالت لا مابدها انا بمص بدي لبنك فضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الكبيره وجسمها وشوفت كسها الجميل النضيف وشكلو ضيق اوووووي عجبني غمضت عيني وبتخيل اناي بنيكها ولقيت لبني بينزل
J8QoxUv.md.jpg
وانا بدعكو وهيا بلعه زوبري ومنظر الكبيره وهيا بتفعص ف بزازها حلو اووووووي
اخدت كل لبني وفي لحظه لما اخدتو كلو ف بوقها

J8QxsZ7.md.jpg
ونزلتو ف بوق اختها والكبيره طلعتو ع شفايفها وركبت فوقها ونزلين ف بعض بوس

J8QIdJf.md.jpg
واتا بتفرج فضلو يبوس ف بعض والكبيره بلعت لبني والصغيره نزلت تبوس بزازها وانا وقف هتجنن ع الكبيره دي حرام الحلاوه دي ماتتناكش
والواحد يتمتع بيها الصغيره نزلت علي كسها تلحسو وانا مكنتش قادر لقيت نفسي قعدت علي ركبتي وببوسها من شفايفها وهيا اتجاوبت معايا لا ومسكت دماغي بايديها وانا مسكت بزها كان صغير بس ملبن لما تكبر هتبقي زي اختها بسمه
انا مسكت بزعا بشفايفي كنت هخلعهم بذات الحلمه وهيا ف عالم تاني حرفيا وانا ببوس وشها من جمالها وهيا بتفتح عنيها وبتبصلي
وانا ببوس شفايفها قولتلها عايز انيكك وهيا بصالي وكانها سكرانه ولقيتها مسكت دماغي بتبوسني وانا اكلت شفايفها ووقفت ومسكت زوبري بحطو ع شفايفها هيا فتحت بوقها
ولقيت لسانها ع زوبري وقفلت ع زوبري وبتمص راس وخرجتو بعد ثانيه وكانها مش عايزه انا وقفت ورا للصغيره وهبا بتلحس كس اختها حطيت لساني ع كسها وفضلت الحس في وانا مولع ناااار منهم ومن حلوتهم مسكت زوبري وحطيتو ع كسها بس خوفت ليحصل حاجه
قولت بلاش احسن طلعت وانا بلبس
وقعدت وانا زوبري ناااار وقفه مع اني لسه منزل بس لسه عايز انيك مكنش حد موجود بره دخلت اوضتي وزوبري وقف وبعت رساله ل ليلي بقولها انا تعبان اووووي اجيلك شافت الرساله وقالت انا جيالك دخلت عليه لبس قميص نوم ازرق من فوق ومن تحت اسود وصدرها نصو بره قالت منزلتش مع البنات قولتلها نزلت بس زوبري مانمش وبصراحه كنت بمص ف بزاز بنتك الكبيره وهيا بتبوسني ومتجاوبه معايا
حتي الصغيره لحست كسها وبقرب زوبري من كسها رفضت وانا زوبري ناااار
لقيتها طلعت زوبري ونزلت البنطلون وبتمص في

J8QEfvS.md.jpg
وانا شايف بزازها وهيا طلعه بره القميص
وشكلهم يجنن افتكرت كلام بسمه عن امها قولتلها عايز انيك بزازك لقيتها طلعتهم وهيا بتمص ومسكت زوبري ودخلتو من بين بزازها وبتفعص بزازها ف زوبري وانا مولع نااااار

J8QGvb1.md.jpg
وزوبري بين بزاز ليلي الفاجره فضلت كده تتوف ع زوبري وتدخلو ف بزازها وبقيت انيك بزازها الملبن وهيا الي بتنزل وتطلع وانا بقولها كمان جسمك حلو اوووي خساره مايدخلش فيك وهيا بتبصلي وقالت لسه مش هتنزل قولتلها لسه وقفت ورميتها ع السرير وروحت الحس ف كسها وكنت باكلو حرفيا ودخلت صباع ف كسها وهياا اااااه وانا بقيت امص ف كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا ماتكلمتش بقيت الحس ف كسها وخرم طيزها احمر وشكلو حلو لحست خرم طيزها
ولقيتها قالت ماتحكي لحد قولتلها عن ايه لقيتها لفت وعطتني طيزها وبتفتح طيزها وانا شوفت خرم طيزها مفتوح وانا اتهبلت مسكت زوبري وحطيتو ع خرم طيزها وهيا رجعت ودخل زوبري بدون اي صعوبه

J8QjOdJ.md.jpg
J8QwTYJ.md.jpg
قعدت بطيزها ع زوبري وكان احساس حلوو
اووووي وهيا اااااااااه ااااااااااااااه ولقيتها بقت تنزل وتطلع ع زوبري وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وهيا بتنزل وتطلع ع زوبري وانا فرحان اووووي ان ليلي زوبري ف طيزها هيا بقت تنزل وتطلع ع زوبري وصوتها بيدلعني اهات ليلي مولعاني ليلي اكتر من 5 دقايق وهيا بتنزل وبتطلع ع زوبري لما لقيتها خرجتو ووقفت وانا وقغت وزنقتها ف الحيطه وبقولها مكنتش مصدق انك تدخلي زوبري ف طيزك رفعت القميص ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك في طيزها واحنا وقفين وهيا ااااااااه ااااااااااااه وانا بقيت ماسك بزازها وزوبري ف طيزها جامد وبنيك فيها
وكنت مستمتع اوووووي وانا بنيك ف طيز ليلي
طلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا اااااه طلعو طلعو وانا مدخلو كلو ف كسها وهيا لا طلعو انا خرجتو غصب عني وعطتني وشها وقالت شو حكتلك قولتلها اسف بس صدقيني مش قادر وبحك زوبري ف كسها وهيا قالت لا تزعلني منك انا بعرف انك تعبت عشان هيك خليتك تدخلو بطيزي انا دخلت راس زوبري وهيا بصالي قولتلها اطلعي ع السرير هيا طلعت وانا وراها رفعت القميص ودخلت زوبري ف طيزها

J8Qvwgt.md.jpgوبقيت انيك فيها ااااااه زوبرك بيجنن
وفضلت انيك فيها وزوبري ف طيزها وكنت خلاص هنزل طلعت زوبري ونزلت ف خرم طيزها شوي وخرجتو ونزلت ع خرم طيزها
J8Qv4B2.md.jpgنزلت لبني وفي لبن خرج من كيزها وهيا تعبانه قالتلي ماحد يعرف اي شئ قولتلها ماشي
هيا وقفت وقالتلي نام وبكره نتكلم طلعت
وانا نمت مقتول والصبح صحيت واكلت وزي الفل وانا لقيت ليلي قاعده وبتكلم حد وانا قعدت قصادها ولقيتها بدون كلوت جيبه واسعه وفوق ستيان بزازها تجنن انا استنيت لما خلصت المكالمه روحت منيمها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وهيا بتصرخ زوبري ناشف وهيقطع طيزها وانا فضلت انيك ف طيزها وهيا ااااااااااااه اااااااااه وزوبري نزل ف طيزها وانا خلاص كنت ناووووي انيكها فضلت نايم فوقها
تاني يوم سمعت اهات ف اوضه البنات لقيت الاتنين مسكين بسمه مص ف بزازها وكسها وكانو بياكلوها حرفيا خلصت بسمه وهيا ملط انا اخدت ع سريرها وعجبني جسمها اووووووي فضلت الحس ف كسها وبزازها ونمت ف حضنها اليوم ده...........
استمر يا جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: totabanuty

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%