NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قرمووط الطيظ

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أبى حزين يعانى من القلق لانه كبير فى السن عمره 77 سنة قضى معظم عمره عنتيل و معلم و الأسد جنسيا تخاف من قضيبه و تعشقه و تطلبه و تطرده الاناث و يخلى العقيمة من الخلف يخليها تحبل وتخلف .
المشكلة الان انه اتجوز بنت صاروخ حلوة وجنسية جدا عمرها ٢٢ سنة أصغر من بناته طول الليل و نهاره تلبس عريان و كامل الزينة والاغراء و تقول له نيكنى انا عاوزة اتناك و تمسك زوبره المرخى نايم أو ميت خالص.
يسألني اعمل ايه يا ابنى موش قادر خالص اعمل ايه ؟؟
ياترى الخبراء هنا يقولوا ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: لذة الجنون 2, Sosoz, أموت فى الجنس و 2 آخرين
قوم بدور ابوك مع مراته سهله

• عجبني
التفاعلات: قرمووط الطيظ
٧٧ كتير الصراحة و هو هلك صحته على النسوان
بس هو ممكن يعمل واحد و صحته ماتجبوش يجاري نشاطها و قوتها الجنسية ..هو اصلا انجوزها لية
شوف بقا انت و ضميرك 🤔🫣

• عجبني
البت شكلها من النوع اللي الهيجان مسيتر قووووي عاوز ترتاح وانت شكلك متابعها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قللو محو الامية يعينك 😂
يعني حيعمل ايه؟ 77؟ و 22
يعني فسن ابو جدها 😂

طبعا أنت مستني الخبراء يقولوا لك خش وسد مكان أبوك ! 😀

• بيضحكني
التفاعلات: جينجر
أبى حزين يعانى من القلق لانه كبير فى السن عمره 77 سنة قضى معظم عمره عنتيل و معلم و الأسد جنسيا تخاف من قضيبه و تعشقه و تطلبه و تطرده الاناث و يخلى العقيمة من الخلف يخليها تحبل وتخلف .
المشكلة الان انه اتجوز بنت صاروخ حلوة وجنسية جدا عمرها ٢٢ سنة أصغر من بناته طول الليل و نهاره تلبس عريان و كامل الزينة والاغراء و تقول له نيكنى انا عاوزة اتناك و تمسك زوبره المرخى نايم أو ميت خالص.
الخبراء يا زين أمك بيقولو ...إنت ابنه وفيك الخير.. ومش حترضى لأبوك يتبهدل بعد اللي انت كتب عنو.. حرام، راجل زيو ميستهلش سمعته تتبهدل قدام اصحابو وعيلتو... ليش انت ما تعمل خير وتساعدو.. تخليها تنيكو مرة وتنيك حضرتك ثلاثة، وهكذا مش تخلوها محتاجة تخرج برة وتطين عيشة أبوك وسمعته... يا لله شد حيلك من بكره وبلاش أبوك يعرف

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
٧٧ كتير الصراحة و هو هلك صحته على النسوان
بس هو ممكن يعمل واحد و صحته ماتجبوش يجاري نشاطها و قوتها الجنسية ..هو اصلا انجوزها لية
شوف بقا انت و ضميرك 🤔🫣
نصيحة و شورة اصدقاءه

خليه يركب الهيدروليك

• عجبني
علميا و طبيا و نفسيا و كل حاجه ابوك بحكم السن مش حيقدر عليها مليون في الميه كده يا هي حتخونه او هو بعد الشر حيطب ساكت من المجهود اوعا تخليه يكمل لو خايف عليه و اوعا يجرب اي مقويات خالص

انا كنت هرد على موضوعك بس لامحت اسمك
يطلع ايه قرموط الطيز دا لاموخده
بجد مش بهزار
ممكن تفسرلى معنى اسمك ايه لانى مش لاقيه اى تركيبه ليه

انا كنت هرد على موضوعك بس لامحت اسمك
يطلع ايه قرموط الطيز دا لاموخده
بجد مش بهزار
ممكن تفسرلى معنى اسمك ايه لانى مش لاقيه اى تركيبه ليه
هو حضرتك مش دكتورة فى الجنس و رئيسة قطاع الممرضات فى مستشفى كذا كذا العالمية و عندك شقة مفروشة للنط و القفز و الهز و الرهز و الغربلة والكربلة و متعة القرموط و الطيظ المفرنشة و الاكساس المفنشة برضه و حكيت كثير عن إبداعك و ابتكاراتك و مجهوداتك فى تطوير فن النيك .. اسألى اى نتاية اصيلة من اى قرية او منطقة شعبية و هى تقول لك يعنى ايه (قرمووط ) و يعنى ايه بتاع (الطيظ) يا عونيا

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
هو حضرتك مش دكتورة فى الجنس و رئيسة قطاع الممرضات فى مستشفى كذا كذا العالمية و عندك شقة مفروشة للنط و القفز و الهز و الرهز و الغربلة والكربلة و متعة القرموط و الطيظ المفرنشة و الاكساس المفنشة برضه و حكيت كثير عن إبداعك و ابتكاراتك و مجهوداتك فى تطوير فن النيك .. اسألى اى نتاية اصيلة من اى قرية او منطقة شعبية و هى تقول لك يعنى ايه (قرمووط ) و يعنى ايه بتاع (الطيظ) يا عونيا
اااااااااه
هوا انت منهم بتوع ال.........
الى بيسيبو الكس وحلاوتو ويروحو للطيز ب .........

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش و قرمووط الطيظ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%