NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A

Anonymous (505f)

ضيف
يا جماعه انا فيه شعر بينمو عندى على القضيب نفسه مش ف قصدى شعر العانه لا ف القضيب هل فيه حل ليه او لا

• عجبني
التفاعلات: عمرو 55
هات كريم وان بيشيل الشعر بعد عشر دقايق ادهنه واستنا عشر دقايق وبعد كده اغسل المنطقه اللي عايز تشيل الشعر منها

يا جماعه انا فيه شعر بينمو عندى على القضيب نفسه مش ف قصدى شعر العانه لا ف القضيب هل فيه حل ليه او لا
سهل خلي بتاعك يقف ويشد وادهنو بالكريم عشان تبقا عمليه سهله غير وهو نايم هيزهقك عشان طري

• أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده
عادي ممكن يكون شعر في بداية القضيب تقريبا مسافة 1 سنتي ماتقلق مش حينمو شعر في الوسط ولا في النهاية

عادي ممكن يكون شعر في بداية القضيب تقريبا مسافة 1 سنتي ماتقلق مش حينمو شعر في الوسط ولا في النهاية
انا عندي بينمو على طول القضيب وللاسف كريم وان عملي التهابات شديدة و اسمرار للمنطقة ... فا للاسف ملقتش حل غير اني اشيله موس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عندي بينمو على طول القضيب وللاسف كريم وان عملي التهابات شديدة و اسمرار للمنطقة ... فا للاسف ملقتش حل غير اني اشيله موس
كم عمرك

عادي ما تحلقه يا حاج فين المشكلة

هات كريم وان بيشيل الشعر بعد عشر دقايق ادهنه واستنا عشر دقايق وبعد كده اغسل المنطقه اللي عايز تشيل الشعر منها
اغسل ولا امسح، وهل تكون المنطقة جافه ولا فيه مايه؟

هندى نفس المشكلى باحلقة بالموس كبر دماغك يا عمناعادى جدا انت ما شفتش نسوان وليها شنب بتشيلة بالمومس وخلاص اصل دى حاجات نادرة شوية وكمان دليل على الفحولة

• عجبني
التفاعلات: asaad2024

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%