NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قرمووط الطيظ

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من أسبوعين بس كان رقيق و مكسوف عمره ثمنتاشر سنة رياضى معايا فى النادى نعوم و نهزر مع بعض و زارنى و شربنا بيرة و حاجات كبيرة و اتفرج معايا على فيلمين فيديو بتاعى انا و سناء الديب امبراطورة الجنس فى مساكن المظلوم فى الشرابية و نادية طيظ مدرسة اللغة العربية صديقتها المتوحشة فى النيك من مهمشة الشرابية و الشاب هايج جاله جنان عاوز ينيكنى انا هجم عليا وانا اهرب منه عمال يقلعنى و قطع لى الكلوت فاكره بيهزر و فاكر انه عاوز يلاعبنى مصارعة و رمانى على بطنى و انا اضحك قوى قطع لى الكلوت و قلع هو كمان خالص و قلع الكلوت بتاعه شفت قضيبه مصيبة فظيع مرعب بقيت خايف و اهرب من قضيبه كل ما يضبط نفسه بين طياظى اقول له طيب اصبر بس نتفاهم نتكلم بالراحة موش كدهه يقوم يسقينى و يسكى و نفسين دخان سجاير محشية لحمة مفرومة و ح ش ي ش كباب اتبسط و ادوخ وهو يهيج اكثر واكثر و يقلبنى على بطنى وانا دايخ حاسس ب قضيبه بين طياظى كبير دافى سخن مزفلط باللبن منه فيه احساس لذيذ يجنن يروح يبوسني فى شفايفى و يدينى سيجارة الكفتة الكباب الطخينة مليانة ح ش ي ش و دخان و مولعة ويقول لى كل دى كلها فى بقك و اشرب الكأس ده فيه عصير ويسكى بالعنب والبرتقال و اشرب ادوخ اكثر و احس قضيبه مزحلق قوى و داخل فيا يوجعني لذيذ متعة اضغط طياظى عليه و اقابله و افتح كمان طياظى و هو يدخل قوى اكثر كمان و اشرب ويسكى و اخد نفسين من سيجارة كفتة اللحمة بالحش يش ادوخ و اتبسط اكتر و اكتر و اوسع له طيظى يدخل جامد قوى بالعافية موت فيا لذيذ قوى قوى .... بقيت كل مرة اشوفه معايا فى حمام السباحة قضيبه منتصب يزنقنى قوى و الستات والبنات والأولاد يشوفونى مزنوق فى حمام السباحة فى حضنه يبصوا علينا و يتفرجوا قوى قوى على قضيبه بين طياظى و المايوه بتاعى نازل خالص و زوبره داخل خارج بشويش يمتعنى وانا اقول له اه اى اه اى و هو يبوسني و يعض خدودى و يمص شفايفى و فضحنى خالص و بقيت مكسوف اروح النادى بالنهار و بقيت اروح الفجر قبل النهار مايطلع و هو ييجى يسقينى اللبن كل يوم الصبح على الريق. قلت له كدة ما ينفعش و بطلت اروح النادى و بقيت اروح له شقته بالليل أبات معاه و يسقينى ويسكى و ادخن معاه كفتة و كباب و بقيت انا اقطع له الكلوت و اتحايل عليه و اقول له نيكنى يقول لى لما تيجى سناء الديب و تيجى نادية طيظ و معاز ابن اختها و انت ترقص لى عريان و تمص لى و تتحايل عليا و اذلك قدامهم و معاز كمان ابن اخت نادية طيظ طالب الثانوى ينيكك معايا و يحط رجله على وجهك و يتف عليك وانا اطرطر بول فى بقك تشربه و سناء تضحك وتضربك بالششب اقول له حاضر و اسيبه و اروح عند محييى صديقى الجديد و يدلعني هو و أصحابه فى الشقة السكن بتاعهم احلى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%