NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة احلام جنسية

السلام عليكم انا عمري 20 سنة وفي واحد معايا ف الدراسة انا نفسي امارس معاه وهو صحبي هو بيقعد يهزر هزار بيهيجني بيه بيقعد يقرص حلماتي وهو ده هزارو العادي مع اصحابو المهم ان انا كل مدة بحلم بيه ان بمصلو او بينيكني واحلام زي كدة كتير

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و Adam Afndena
السلام عليكم انا عمري 20 سنة وفي واحد معايا ف الدراسة انا نفسي امارس معاه وهو صحبي هو بيقعد يهزر هزار بيهيجني بيه بيقعد يقرص حلماتي وهو ده هزارو العادي مع اصحابو المهم ان انا كل مدة بحلم بيه ان بمصلو او بينيكني واحلام زي كدة كتير
حولى تلمحيله انك عيزاه

لو تحبي اساعدك توصليلو و تخليه ينيكك و يتمناكي اكتر و اكتر اقدر اساعدك بكام حاجه تعمليها و هخليه يخليكي ترضعي زبرو كلو انتهزي الفرصه و ردي عليت

انا راجل

لا يحق ليك بأي شكل تنتقد اي عضو بأسلوب غير لايق تجاوزت حدك بسبه
ان لم يعجبك طرحه للموضوع ممكن تجاهله كل شخص حر طالما لم يتعدي علي حقك او حريتك او خصوصيتك
العقوبه تحذير علي ان لا تتكرر و لا انت العقوبه اكثر
@tarekzxc

• حبيته
التفاعلات: Señora Abeer
@Saleb.aswan
ممنوع نشر اي مواضيع للميول المختلفه الا للأقسام المخصصه سيتم نقل البوست علي ان لا تتكرر و الا سيتم تحذيرك

• حبيته
التفاعلات: Señora Abeer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حقق أحلامك طالما الامر سهل

@Saleb.aswan
ممنوع نشر اي مواضيع للميول المختلفه الا للأقسام المخصصه سيتم نقل البوست علي ان لا تتكرر و الا سيتم تحذيرك
مش فاهم لي يعني

مش فاهم لي يعني
ليك قسم خاص بيك تتناقش فيه زي ما تحب القسم العام لا ينقاش فيه اي ميول تجنبا لأي جدال بغير داعي

• عجبني
التفاعلات: Saleb.aswan و حنفي الابهة
وين مانع اعزمه ع بيتك ادروسو بعد فترة حتلاقيه لحاله عرف انك هايج ومحتاج زبه بس انت كل ما بيهزر زود معاه هزار حتى يتشهيك واذا عاوز يكون فحلك لا تقله ع شي لاء او لا تظهر شخصيتك المتحفظ والخايف خليك عارف الشهوة بدها تضحيات ما في شي بساهل

ليك قسم خاص بيك تتناقش فيه زي ما تحب القسم العام لا ينقاش فيه اي ميول تجنبا لأي جدال بغير داعي
مكنتش اعرف

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%