NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية عربية فصحى أســرار آســـنة ـ حتي ثلاثة عشر جزء 6/6/2024

انت رائع كمل نحن في انتظارك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و الباحـــث
القلوب عند بعضها ياصاحبي وانا ان شاء **** زي ما وعدتك قبل كدا انا فضهرك وهقرأ كل اللي هتكتبه كدا كدا ♥♥وبالتوفيق ياحبيبي ❤
تأخرت عليك بالرد صديقي المقرب ..
كنت مشغول بالجزء الاخير ..اعاني من صعوبة في الحصول على وقت للكتابة لذلك تأخرت اسبوع في هذا الجزء . انا دائما اشكرك لمساندتك ووقوفك معي ..🌹

• عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح
لا نزال بانتظار كتاباتك الجميلة لهذه الرواية الرائعة
سلمت يداك
💐
اشكرك من قلبي و اتمنى تعجبك الرواية بمجملها 🌹

• عجبني
ياللهوييييييي عالقفلة بتاعة الجزء 12دي 😂يالهوااااي جزء فاجر نيييك 😂😂♥في انتظار الجزء الاخير على ناااااااااااار بس ياريت يسطا ميكونش فيه اي جنس....ملوش لزوم حاول تكبر الجزء على قد ما تقدر واستبدل الجنس باحداث افضل واهم وخد وقتك وعلى مهلك عشان ده عايز مخمخة وتفكيير كتير وبالتوفيق ياحبيبي ❤
شكرا يا صاحبي..
إرضاء الجمهور صعب جدا .. كان لازم يكون فيه جنس سامحني
واتمنى الجزء هذا يعجبك 🌹

• عجبني
انت كدا هتزعلني منك يا باحث القصة هتقلب دراما وهنفقد الاثارة فيها ههههههههه

بس بجد انت كاتب صعب جدا الواحد يفكر انت ممكن توصلنا لاية في القصة
صديقي الغالي على قلبي..
اتمنى أن القصة نالت رضاك ..
وشكر لكلامك الي يحمسني 🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: dryrfgtytt و البلبل الصداح
كأنك تعزف سنفونية اوتارها حروفك وصداها يجذب المتتبع يغرقه في بين اشجانها بواقعية سال حبرها بين وصلاتها .....
ابدعت أخي الباحث 🎩❤️🎩
خجلتني بوصفك و كلامك الساحر .. انت ساحر أكثر مني لأنك نقلت احساسك الرائع بسطور قليلة .. الف تحية لك يا صاحبي و صديقي 🌹

• عجبني
يعني مش عارف اقول ايه بس بصراحة في وسط صحراء الضحالة الموجودة قصتك تعتبر واحة تروي عطش القراء وظل يطفي لهب المشتاقين

وصف برغم بساطته الا انه كافي يصنع عملية التوازن بين كلماتك ككاتب وخيالي كقارئ

وبرغم العدد الكبير جدا للابطال الا انك ما اهملتش اي شخصية فيهم سواء فرعية او رئيسية فكل واحد منهم اخذ القدر الكافي من الاهتمام حسب دوره وده بيخليني كقارئ مستمتع بالاحداث الي بصراحة عجبتني البنية الدرامية فيها برغم اني قدرت في اغلب احداث القصة اتوقع القادم

لغة عربية جميلة وبسيطة ومفهومة تشكر عليها ومراوحة جميلة بين الوصف والسرد والحوار وده بيدل على انك في الواقع انسان متوازن بين الفعل والخيال والكلام مش زي اغلب كتاب اللوكلوك الي باين انهم بتاع هري وبس

مجهود تشكر عليه وارجوك ما تكتبش ثاني ههههه
نقدك و تحليلك الرائع يدل على مدى تفتح ذهنك و ثقافتك الواسعة و ذوقك الرفيع..
كلماتك أسعدتني بشكل لا يوصف ..
فرحان جدا اني تركت اثر جميل عندك ..
بجد .. مليون شكرا 🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حنفي الابهة و البلبل الصداح
  • عجبني
يا ديشا انت انت بتعزف يا باحث مش بتكتب وخلاص انت عبقري انت فنان انت مبدع انت تخطيت كل قارئ قريتله قصه بجد فنان وانا مستني السلسلة الثانيه علي نار الف تحية ليك يا جدع
يا ديشا انت من أكثر الناس الي بحبهم لأنك دائما معايا و بتابعني .. من أكثر القراء الي احب تشوفهم مبسوطين بكتاباتي..

بصراحة استغرقت مني هذه السلسلة أكثر من ثلاثة أشهر .. والسبب قلة الوقت للكتابة ..أما الشغف فهو موجود لحسن الحظ..
اظن اني استغرق وقتا أطول في السلسلة الثانية..
اطمأن... مسودة أحداثها مكتوبة .. لكني لم اكتب بعد حرفا في السيناريو القادم ..🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح و Desha elf7l
انت رائع كمل نحن في انتظارك
اخيرا قرأت لك يا كرم .. يا كرم انت كريم .. ما تبخلش عليا بتعليقاتك ..انا احب نقدك و كفاية عليا انك شرفتني بقراءتك لقصتي 🌹

• حبيته
يا ديشا انت من أكثر الناس الي بحبهم لأنك دائما معايا و بتابعني .. من أكثر القراء الي احب تشوفهم مبسوطين بكتاباتي..

بصراحة استغرقت مني هذه السلسلة أكثر من ثلاثة أشهر .. والسبب قلة الوقت للكتابة ..أما الشغف فهو موجود لحسن الحظ..
اظن اني استغرق وقتا أطول في السلسلة الثانية..
اطمأن... مسودة أحداثها مكتوبة .. لكني لم اكتب بعد حرفا في السيناريو القادم ..🌹
انا حفضل متابعك علي طول نفسي في قصه مماثلة لقصه جزيرة الامل وقيود الخطيئة انا كل فترة اقراهم تاني مش شدة اعجابي بالسرد ياريت متتاخرش يا عبقري انت بجد عبقري

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: الباحـــث و البلبل الصداح
ابداع حقيقي لا اجد الكلمات التي تعبر عن مدي اعجابي الشديد بهذه السلسلة الاولي من قصتك الرائعة أسرار -آسنة ..
سوف انتظر الجزء الاول فلا تتاخر يا فنان .......

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
جميله جدا يا برنس كمل شكلها سخنت خالص

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
انا حفضل متابعك علي طول نفسي في قصه مماثلة لقصه جزيرة الامل وقيود الخطيئة انا كل فترة اقراهم تاني مش شدة اعجابي بالسرد ياريت متتاخرش يا عبقري انت بجد عبقري
اشكرك يا صديقي العزيز
بصراحة كل قصة تختلف عن الاخرى.. لذلك صعب ان اكتب قصة مشابهة مثل جزيرة الأمل أو قيود الخطيئة .. فكل واحدة لها فكرة مميزة عن الأخرى.. لكن ممكن أن أفكر مستقبلا في عمل سلاسل لهما .. ومشكلتي كما تعرف هي في قلة الوقت المتاح للكتابة .. فما زال لدي قصص و افكار كثيره على شكل مسودات أولية .. ولا احد وقت بكتابتها ابدا..

ولكني اعدك .. اني سابذل جهدي مستقبلا .. 🌹

ابداع حقيقي لا اجد الكلمات التي تعبر عن مدي اعجابي الشديد بهذه السلسلة الاولي من قصتك الرائعة أسرار -آسنة ..
سوف انتظر الجزء الاول فلا تتاخر يا فنان .......
انا اشكرك من كل قلبي.. لكني للأسف لم ارى تفاعلا قويا بعد الجزء الأخير.. انتظر تفاعل اقوى .. و طلبات بمواصلتها على أن تتعدى الخمسين طلب ع الأقل .. وهو طلب بسيط مقارنة بعدد المشاهدات لهذه القصة ..

مع اني اشكرك مرة أخرى من قلبي 🌹

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابدعت منتظرين القادم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%